Federer v Dubaji nedal šanci Čoričovi a proti Tsitsipasovi si zahraje o 100. titul

  • ATP DUBAJ - Roger Federer smetl dvakrát 6-2 Chorvata Bornu Čoriče, jemuž oplatil dvě porážky z loňska, a už podesáté v Dubaji postoupil do finále. V něm bude sedminásobný šampion usilovat o jubilejní 100. titul, kterému je takhle blízko poprvé. Soupeřem sedmatřicetiletého Švýcara bude řecký mladík Stefanos Tsitsipas, s nímž v lednu prohrál na Australian Open.
    1. 3. 2019, aktualizováno | Aktuality |  136 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Roger Federer útočí na 100. titul na čtvrtém turnaji. Loni na Masters 1000 v Paříži i na Turnaji mistrů skončil v semifinále, na letošním Australian Open ztroskotal v osmifinále.  Nyní v Dubaji je k významnému jubileu nejblíže, neboť postoupil do finále a od stovky ho dělí jediná výhra. 

Sedmatřicetiletý Švýcar v prvních dvou kolech zdolal své oblíbené soupeře Philippa Kohlschreibera a Fernanda Verdaska až ve třech setech a snadné to neměl ani ve čtvrtfinále proti Maďaru Mártonu Fucsovcsovi, s nímž sice vyhrál 2-0 na sety, ale musel odvracet setboly.

Nejlepší zápas na turnaji odehrál až v dnešním semifinále proti Bornu Čoričovi. Nad o čtrnáct let mladším Chorvatem, s nímž loni prohrál finále v Halle i semifinále v Šanghaji, zvítězil za 67 minut hry hladce 6-2 6-2 a ve vzájemné bilanci si vzal zpět vedení (3-2).

Federer zahrál 21 winnerů, udělal jen 13 nevynucených chyb a nečelil brejkbolu. Po svém servisu ztratil pouze deset míčků. Světová třináctka Čorič zřejmě doplatil na předchozí náročný program, neboť Jiřího Veselého, Tomáše Berdycha i Nikoloze Basilašviliho zdolal vždy až v tie-breaku třetího setu.

"Se svou hrou jsem dnes opravdu spokojený. Byl to můj jednoznačně nejlepší zápas na turnaji, což je pro mě dobré. Jsem si jistý, že Borna byl trochu unavený z předchozích zápasů," řekl Federer. 



V Dubaji Federer startuje počtrnácté a podesáté to dotáhl až do finále. A může to být jeho čtvrtý turnaj, ze kterého bude mít minimálně osm titulů. Osmkrát triumfoval ve Wimbledonu, dokonce devětkrát pak v Halle a v Basileji.

Stovku titulů ve dvouhře může vítěz rekordních dvaceti grandslamů Federer nasbírat jako druhý tenista v open éře. Rekordmanem je Američan Jimmy Connors, který ovládl 109 turnajů.

Federerovým posledním soupeřem bude dvacetiletý Řek Stefanos Tsitsipas (h2h 1-1), kterému může oplatit porážku z osmifinále lednového Australian Open.

"Stefanos mi na Australian Open ukázal, jak těžké je proti němu hrát. Doufám, že zítra budu hrát dobře. Zdá se, že jsem od stého titulu ještě stále hodně daleko. Jen se budu snažit soustředit a hrát dobrý tenis," plánuje Federer.

Tsitsipas, který minulý týden triumfoval v hale v Marseille, v prvním semifinále udolal Francouze Gaëla Monfilse po tříhodinovém boji 4-6 7-6 7-6 a vyhrál osmý zápas za sebou. Proti ve velmi dobré formě hrajícímu Monfilsovi přitom prohrával 4-6 a 1-3 a ve třetím setu za stavu 3-4 čelil celkem čtyřem brejkbolům.

Tsitsipas si postupem do pátého finále v životě zajistil ve světovém žebříčku posun do Top 10, kde se ocitne jako první řecký tenista v historii. V sobotu bude hrát o třetí a dosud nejcennější titul.

• ATP 500 DUBAJ •
Spojené arabské emiráty, tv. povrch, 2.887.895 dolarů
páteční výsledky (01. 03. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (2-Švýc.) - Čorič (6-Chorv.) 6-2 6-2
Tsitsipas (5-Řec.) - Monfils (Fr.) 4-6 7-6(4) 7-6(4)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (136)
02.03.2019 19:42Od: Roger_Federer Forhend
"Tak Fedeferovi ku komplexnosti velmi chýbajú antukové tituly, je to viac menej hrac vyprofilovaný na rychle povrchy"

Mohl bych se zeptat ktery hrac porazil Federera 5x ve finale RG.
Dale muzes me rict, ktery jiny hrac ma 5finale RG a jeden titul z RG..
Meles zase hovadiny..
Federera ve finale RG zastavil vzdy Nadal.
[ Reagovat ]
03.03.2019 19:14Od: SwissMaestro
Navíc...i ten Roger toho Nadala dokázal na antuce porazit. Ne (zatím) na RG, ale aspon tneco :-) Nehlede n pocet dalsich titulu z antuky...i DC na ni rozhodl...
[ Reagovat ]
04.03.2019 10:42Od: Kamilos88
Ten nekomplexní Federer je pořád jediný, kdo dal i přes svou absolutní tenisovou nekomplexnost Nadalovi na antuce kanára a ještě k tomu 2x. Ale to se nepočítá, to bylo kdysi. Ale, že Nadal vyhrál kdysi se počítá. Podmnožinky.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:53Od: ipko
Arsenal mi už dnes pokazil deň, tak ani od Rogera toho moc nečakám :/
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:49Od: steve79
Tak uz jen hodina a neco. Sakra to jsou nervy:D
[ Reagovat ]
02.03.2019 08:48Od: Ondra979
chce to podobny vykon jako vcera a nepolevit v koncenraci1
[ Reagovat ]
02.03.2019 07:57Od: steve79
Z toho rovna petina majoru. Go fedex!
[ Reagovat ]
02.03.2019 07:57Od: steve79
100. by byl masakr.
[ Reagovat ]
02.03.2019 06:45Od: steve79
Rafa ma podobne spatnou bilanci na AO jako Roger na French Open z hlediska finale.
[ Reagovat ]
02.03.2019 08:58Od: panzer.dragon
Pockej az tohle uvidi Forehand.. jediny reseni nakonec bude, ze vyhodis pocitac do reky :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 09:35Od: Forehand
Pravda. Ale Rafa hned svoje prve Aussie finále vyhral, takze bol v klude a nemusel polovicu kariéry vyzývať nebesá na priazeň osudu, zrebu, cohokolvek, aby ten jeden titul ziskal. Nebol na to odkázaný a preto pre neho Melbourne nikdy nebol taký démon, ako Paríž pre Federera.
[ Reagovat ]
02.03.2019 09:57Od: FerrariF50
Tak určitě největší démon pro Federera je tvoje pérko, .... sic malý, ale o to démoničtější
[ Reagovat ]
02.03.2019 11:36Od: Forehand
Opat som zrejme pošteklil fanatickú strunu, konštatovaním strohej pravdy..

Tak teda oprava, Melbourne je pre Nadala to iste ako Pariz pre Federera. Uz sa ti to lepsie počúva, fanstičku?..:)
[ Reagovat ]
02.03.2019 11:50Od: panzer.dragon
Ja si treba myslim, ze pro rafu zacina bejt zrovna to finale AO dost zaklety a i tim, ze by to ve vysledku znamenalo dvojitej karierni grandslam jako u Federera tak tam rozhodne vidim podobnost s rafou + pocet finale a titulu
[ Reagovat ]
02.03.2019 12:17Od: Forehand
Podobne v kontexte dvojitého kariérneho Grandslamu...Tu skor, ale Federer sa k 4.nasobnej šanci na dvojity karierny GS ani nedostal, mal jednu šancu..

Dvojity karierny GS je vsak uz iba taká perlička, čeresnicka na torte...Snad sa nemusime bavit o psychickom tlaku zatazi a hodnote, pri dosiahnuti karierneho GS a dvojiteho GS...Nadal s tym nemal problem a v 24r mal hotovo. Federer to dosiahol na xy pokus, s prispenim stastných okolností..
[ Reagovat ]
02.03.2019 12:47Od: Kamilos88
Nadaluv největší démon je neobhajeny GS mimo antuku. V této statistice zaostává za big3 úplně nejvíce. Když k tomu pripocitam nula titulu z turnaje mistrů a absolutně směšnou bilanci na podzimních turnajích, tak je Proste Rafa z big3 ten třetí.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:17Od: Forehand
Neobhajenie mimo antukového titulu?..A to je čo?...:)
[ Reagovat ]
02.03.2019 12:47Od: panzer.dragon
Nadal ho ma diky jednomu jedinymu vitezstvi ve finale AO, v 5 setech, to samy v semi zase v 5 setech.. proste lucky boy.. stacilo par micu a nandal byl ten treti vzadu :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 12:50Od: Kamilos88
Ale on je ten třetí.
[ Reagovat ]
02.03.2019 12:52Od: Kamilos88
První je, byl a bude jenom na antuce. Nikde jinde nemůžeme jeho jmeno nijak zmiňovat. Na antuce si ty tituly zaslouzi a většinou pohlídá. Všude jinde je to o sérii šťastných události a náhody. Jako Wimby s Berdychem, USO17 a podobné lucky turnaje.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:14Od: Kozoroh
Proč tak přeháníš? Rafa mimo antuku vyhrál 6 majorů, to je tolik, co mají Becker s Edbergem a jen o jeden míň než McEnroe. Ale je fakt, že Novak a především Roger (alespoň 5 titulů ze 3 různých GS turnajů) mají lepší GS distribuci.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:18Od: Forehand
Toto Kamilove šermovanie ručičkami, nožičkami zrejme plynie z frustrácie, ze ked pride na velké zápasy, vacsinou sa diskutuje o Nadalovi s Djokovicom :)...Rogerovi to zas celkom ide v druhom slede, tam sa citi celkom doma..
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:30Od: ta-dah
Tak se mi zda, ze o tenisu toho moc nevis..., obdivuju tudiz tvou schopnost "vypotit" tolik prispevku prave na TP...
[ Reagovat ]
02.03.2019 12:56Od: Kamilos88
Btw trole z Blavy Federer vyhrál FO 2009 se štěstím, to je pravda, ale Nadal krome FO a turnajů na antuce vyhrál se štěstím úplně všechno. To je rozdíl, který pořad nechápeš.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:15Od: Forehand
Vo svete logiky mozes jeden titul spochybnovat stastim...

Ale 6, fuu...To pojde velice tazko..:)

Pozdravujem na planétu opic :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:06Od: Kozoroh
Ne ve 4, ale ve 3 finále AO měl Nadal šanci na dvojitý kariérní GS a projel je. V době finále AO 2012 měl Nadal na kontě jen jeden titul z USO.

Dvojitý kariérní GS, to je doklad vynikajicí turnajové distribuce na GS. Kdyby ho Nadal měl, tak by se vám, Nadalovým fanouškům, líp odrážely argumenty, že Rafa v komplexnosti zaostává za Rogerem a No1em.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:20Od: Forehand
Tak Fedeferovi ku komplexnosti velmi chýbajú antukové tituly, je to viac menej hrac vyprofilovaný na rychle povrchy.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:44Od: Ondra979
ale houby zase placas. Na Hardech je s Novakem o dva parniky jinde, na trave je to jasne. Na antuce jedine, co se da rict, ze trochu chybi, je ten Rim. Jinak nic, Monte Carlo je nepovinne, je to pseudomasters a melo byt davno 500. Nadalovi chybi Miami, Paris a hlavne TM, ten tam uplne krici!
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:14Od: Forehand
Tak Rodzi ziskaval hardy este s Gonzalesmi a Baghdatismi...Preto ich ma 10-11, inak by sa krčil na jednej urovni s Rafom, Novak je na harde urcite lepsim hrácom..

Kazdopádne, nakoniec sa vzdy bude riesit celkova bilancia, je zbytocne niekomu vyhravat na harde a trave, ked celkovo je v závetrí...Navyse To co Nadal dosiahol na antuke je to najviac, co sa kedy komu v tenise podarilo dokazat, takze antuka neznizuje uspechy, práve naopak, práve kvoli nej si zasluzi extra respekt
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:19Od: spaniel
Ano a Nadal, ač dle tebe nejlepší, nebyl schopný se mezi těmi Roddicky a Gonzalesy prosadit, hm...
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:30Od: Forehand
Jj, ako tínedžer :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:43Od: spaniel
Rafa porazí Rogera: byl lepší už jako teenager!
Rafa prohraje s Gonzalesem: Rafa byl ještě jen teenager!
Fňuk fňuk
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:49Od: Patik
:DD
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:52Od: Captain_Morgan89
:D Dostava tady těžce pres pysky, stejně jako jeho oblíbenec poslední dobou:D
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:53Od: misa
Letos schytá Nadal pár porážek i na antuce, už se těším, až nás F. pobaví :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:57Od: Forehand
Vidis, a to je ten rozdiel..

Prehry Federera na tráve, harde, vsade su uz rutinou, nudia :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:56Od: Forehand
Tak toto je typické prvoplánové vnímanie FFF..

Ty totiz registrujes len jednotky a nuly...To ze Nadal mal inu vykonnost ako tinedzer na antuke a mimo nej je pre teba kvantova fyzika.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:05Od: spaniel
Jasně...proto porazil Rogera na hardu a byl ve finále W...
BTW ten rozdíl antuka- jinde vidíme všichni velmi dobře až doteď. 70% :D
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:10Od: Kamilos88
Kamos najdi mi poslední titul Nadala mimo antuku, kde porazil Federera, nebo Nadala. Stačí přibližně. Napovim ti, musis jít trosku do minulosti.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:10Od: Kamilos88
Nebo Djokovice - preklep. Otázka je stejná. Díky.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:01Od: Forehand
Mimo antuku...:)

Ja budem k tebe zhovievavý..Vyber si akýkolvek povrch, kde ma Federer s Nadalom alebo Djokovicom navrch :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:29Od: Kamilos88
Uhybas tématu, bojis se odpovědi. Klasicky posedlý a duševně chory Nadal fan.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:29Od: Kamilos88
Uhybas tématu, bojis se odpovědi. Klasicky posedlý a duševně chory Nadal fan.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:34Od: Forehand
Len naznačujem, ze autor otazky je mimon, kedze sám nedisponuje v tejto veci ziadnym kalibrom :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:36Od: Kamilos88
Já mám dost dobrý kalibr šéfe. Kolik obhájil Nadal titulu mimo antuku? Nula, zero číselně 0. Vypadá to skoro jako písmeno O akorát je to užší. Je to clay master to je cele. Přečti si titulek o Nadalovi na Wikipedii. Nejlepší antukar všech dob, není nejlepší tenista všech dob.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:39Od: Forehand
Tak pokial je tvoj kaliber obhájenie titulov mimo antuku, tak je vsetko v poriadku a tenisový svet je správne vybalancovaný :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:44Od: Kamilos88
Je a víš proč? Ukazuje to konzistentní výkony hráče. Pokud někdo není schopny potvrdit, ze loňský výsledek nebyl nahoda, tak to znamená, ze to byla nahoda. Je to jako když Manchesteru City porazí Cardiff 6:0. Když ho porazí po druhé, tak je to jasné, ale když podruhé prohraje, tak kdo je lepší?
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:58Od: Forehand
Ty si velký myslitel, teba je tu škoda.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:07Od: Kamilos88
Jsem rad ze si to konečně přiznal. Ano Nadal dosáhl nejvíce co je možné, ale na antuce. Tenis není antuka a tam tvůj idol zaostává, konečně si to pochopil.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:45Od: panzer.dragon
Fedex ma 6 antukovych masters a jeden grand slam, neni to nejvic, ske nejak vyrazne nezaostava, krom nadala.. kolik ma djoker?
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:21Od: Forehand
No vidis, tak ale Rafa mal stále 3 pokusy, co je o dva viac ako Djokovic s Federerom. Takze k tejto vizitke komplexnosti ma z tejto trojice stále najblizsie.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:55Od: spaniel
:D mluvit u Nadala u komplexnosti je nejspíš příznak psychické nemoci. Ten člověk má 70% všeho z antuky, o Komplexnost ani nezavadil.
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:09Od: Forehand
No vidis, a pritom má stále minimálne dva GS z kazdého povrchu :)..V podstate Rafov najslabsi povrch je stále lepsi, nez Rogerov najslabsi a jeho najlepsi, stále lepsi, nez Rogerov najlepsi..

Rogerio má 70% titulov z turnajov bez Nadala s Djokovicom, ak nie viac :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:18Od: spaniel
Ano ano, ty nadalovske fantasmagorie že AO a US jsou stejný povrch :D
Je to one trick pony. Jeho resumé je suverénně nejderavejsi z big 3. Že nemá TM je přímo Grand Canyon.
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:32Od: Forehand
TM je to najmenej. Ale prahbiedna H2H s najvacsimi konkurentmi, ked sa rivali postavili zoči voči..To neni jeden zápas, ale desiatky. Ktorý GS si vlastne Federer s konkurentmi držal..Ehm, ziadny :)
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:45Od: spaniel
:D ty budeš mít i na nahrobku H2H je nejdůležitější!
Tomu může věřit jen někdo jak ty, že h2h je víc než vyhrávat TM...

Uvidíme jak si Rafa bude držet GS v 37 :D
Už bude chytat ryby a říkat v interview že Roger je goat...
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:53Od: Forehand
Tak ty mas problem pochopit, ze H2H dvoch-troch zápasov je inak vnímané ako H2H 30 zápasov, prevazne finálových...To potom tazko..

Neboj, Federer nebude mat po 30ke viac GS ako Nadal s Djokovicom, nema mat preco, je slabsim hracom.
[ Reagovat ]
02.03.2019 14:57Od: spaniel
Ne, větší vzorek má větší vypovídací hodnotu, to je jasné.
To ty odmítáš pochopit, že je X důležitějších statistik, než přijde na řadu h2h. A i tam se dá jít do hloubky, povrchy atd.

Neboj, jestebrok-dva a budeš mít klid bude třetí navždy.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:00Od: Forehand
Dobre teda, nechajme sa prekvapit. Zatial je Roger tretí, ale som rád, ze si do najblizsich 2-3r motivovaný...
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:02Od: Kamilos88
V čem je třetí kamos? Je třetí tak maximálně ve velikosti prstu u nohy. Všude jinde je první.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:12Od: Forehand
Vo vzájomnej konfrontácii najvacsich :)

Ale klobuk dole za druhy sled
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:16Od: spaniel
Jo a celkově je první...a jelikož tenis se hraje o tituly, je to jasné. Ale jsem rád že máš aspoň něco.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:08Od: Kamilos88
:D :D :D

TM je nejméně. Hochu bez se léčit. Jasné, ze je nejméně, když má Nadal nulu. Kdyby měl 5 titulu tak to tady vytahujes jako zásadní faktor.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:02Od: Forehand
Turnaje sa delia na Grandslamové a vsetky ostatné. Slová Roda Lavera :)

A ze by práve tam bol Roger otloukánek svojich rivalov?
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:29Od: Kamilos88
JN a proto jich má nejvíce. Hochu skoč do zdi.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:38Od: Forehand
No to sa ale vobec nevylučuje s mojim tvrdením, priatelu :)

Zamysli sa, skus..
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:12Od: Kozoroh Re: spaniel
On to taky je stejný povrch - hard. AO má typ Plexicushion, USO Deco Turf, ale obojí je hard.
Někdy bývá existence dvou hardových majorů terčem kritiky na zahraničních fórech. Není to ale dle mě nespravedlivé. Máme dva GS turnaje na umělém povrchu (AO, USO) a dva na přírodním povrchu (RG, Wimbledon), tedy rovnováhu. Fed má tento typ distribuce v poměru 11-9, No1e 10-5, Rafa 4-13.

Každopádně turnajová diatribuce je důležitější než ta povrchová. Věz, že Novak bude letos velmi odhodlaný dobýt RG, protože chce získat Djoker Slam II a druhý kariérní GS.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:17Od: spaniel
Je antuka v Madridu stejná jako na v Římě?
Je Halle stejné jako Queens?
Je Cincinnati stejně jako Miami?

Muže to být hard, ale vždy tam byli rozdíly.

Pro mě je mnohem důležitější samotné GS než podmnožinky dle povrchů.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:51Od: Kamilos88
Vidím to stejně. Pro mě je základní faktor u Nadala ten, ze nemá TM a nikdy v životě neobhajil Žádný GS titul mimo French Open. A prakticky od USO do konce roku vyhrál za kariéru dva menší turnaje v Pekingu. Absolutně zásadní statistika, která ukazuje to, ze Nadal není konzistentní nikde, krome antuky. A to ještě nepočítám s čísly, kolikrát Nadal obhájil jakýkoliv turnaj mimo antuku. V tomto je Djokovic s Federerem daleko před nim a podle Rafovych výsledku na hardu za posledních pět let se to asi nikdy už nezmění.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:09Od: Ondra979
A kolikrat obhajil Nadal libovolny titul mimo antuku prece vime - slovy ani jednou. Kdyby se mu to ovsem povedlo aspon jednou treba na USO ,tak by to bylo velke plus, obhajova je jeste vetsi orisek nez jednou vyhrat, coz je prerekvizita, to je vseobecne zname, jen nekteri fanatici to nechteji videt
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:51Od: Kamilos88
Vidím to stejně. Pro mě je základní faktor u Nadala ten, ze nemá TM a nikdy v životě neobhajil Žádný GS titul mimo French Open. A prakticky od USO do konce roku vyhrál za kariéru dva menší turnaje v Pekingu. Absolutně zásadní statistika, která ukazuje to, ze Nadal není konzistentní nikde, krome antuky. A to ještě nepočítám s čísly, kolikrát Nadal obhájil jakýkoliv turnaj mimo antuku. V tomto je Djokovic s Federerem daleko před nim a podle Rafovych výsledku na hardu za posledních pět let se to asi nikdy už nezmění.
[ Reagovat ]
02.03.2019 13:59Od: Patik
Forehand je úplne predvídatelný čo sa riešenia alebo hejtovania Federera týka..do každej debaty proste treba len pritiahnuť všetky štatistiky z grandslamov z pred 5 až 10 rokov ktoré idú v prospech v Rafu ..alebo prípadne do toho zapliesť Djokoviča nech to spraví ešte lepší výsledný efekt v neprospech Rogera..nahodí háčik do rybníka nejakou absurdnou blbosťou a ryby ktoré sa nato hneď chytia stiahne do doby keď ešte Rafa vyhrával nad Big2 hráčmi..každú debatu keď aj z aktuálnej tenisovej scény ktorá ide v neprospech Rafu zatiahne do minulosti ktorá už vôbec nieje smerodatná a aktuálna..on by bol vynikajúci archeológ..len tí si akurát nevyžadujú pozornosť blbosťami.
[ Reagovat ]
02.03.2019 15:04Od: Kamilos88
Je hotovy. Čím blíže Nadal spada na chvost big3 tím více je zdeptanejsi. Těžce neunasi realitu současného tenisu a nezbývá mu nic jineho, než se ukajet nad výsledky do roku 2015. Je to takový smutný klaun. Pokud Federer dneska vyhraje, tak je bude Dubai podradny titul, pokud vyhraje Nadal v Barceloně, tak to bude ukázka jeho nesmrtelnosti a úspěch roku. Už se v těch bludech sám ztraci. Chudák.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:05Od: Forehand
Realita súčasného tenisu je taká, ze Federer je na prahu good bye a Rafa napreduje. Za posledný rok si polepšil, kdezto Federer padá, je schopný vyhrávat len béčkové turnaje.

Dobré ráno do Bangkoku.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:16Od: spaniel
Napreduje? Aha...takže příště už od Novaka čekáš ještě větší výprask? Nejspíš 3 kanary.
Napreduje špatným směrem.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:33Od: Forehand
Co ja viem, na antuke nebolo o čom aj ked ma Rafa uz 32...Progres na tráve, Vyhral Toronto, finále v Australii. Acapulco celkom pech. Dobrý rok. Urcite lepsi, nez Federerov ten posledný, ci ten vo veku Nadala.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:51Od: spaniel
Progres, finále a pech....to fakt zní jak napredovani.
[ Reagovat ]
02.03.2019 16:58Od: Ondra979
no tak vysledky mel Nadal loni prece jen lepsi nez Fed. Na GS se dostaval daleko, ale ten vyprask s Djokem je urcite varovani. Jsem na nej zvedav na antuce, jestli mu to pojde jako loni, pokud ne, tak muze mit docela problem
[ Reagovat ]
02.03.2019 17:01Od: spaniel
Ještě aby ne, vzhledem k vekovemu rozdílu...jinak to bylo bidne.
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:58Od: Mayo
Egoista ten titul číslo 100 konečne dá.
[ Reagovat ]
02.03.2019 06:32Od: Pavol
Možno ale Tsitsi bude proti.
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:52Od: annah
Na nějakém twitteru jsem zaznamenala malou statistiku:
Federer se stal prvním hráčem v open éře, který dosáhl alespoň 10 finále na pěti různých turnajích
Basel: 14
Halle: 12
Wimbledon: 11
Turnaj mistrů: 10
Dubaj: 10
(Rafa je v závěsu - má 4 turnaje s nejméně desítkou finále - Monte Carlo, FO, Barcelona, Řím
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:55Od: annah
Boss vyhlíží k zítřku: :-))
https://pbs.twimg.com/media/D0mOIKXX4AAEfZZ.jpg
[ Reagovat ]
02.03.2019 09:59Od: sojka1
takze zbyva ucinit uz jen ten posledni krok... oholit se! ;-)
[ Reagovat ]
02.03.2019 10:47Od: a.magerova
Csss... včera oholenej byl... přece víš, že.... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=zwJRiHIo_kE
[ Reagovat ]
02.03.2019 10:55Od: sojka1
:-))) vsechno vim, ale nic nepovim, psssst... ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:56Od: Pe3k
Roger 2 povrchy, Rafa jen 1 (a to ma Roger smulu, ze se nehraje na kobercich ci modre antuce)
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:59Od: Kamilos88
Rafa je v závěsu s cihlou v ruce. Zedník.
[ Reagovat ]
01.03.2019 22:43Od: Smazaný účet
Kdo se směje naposled...
Pamatuj na to, trolle!
Úroveň trapnosti zvyšuješ s každým svým příspěvkem.
[ Reagovat ]
01.03.2019 22:04Od: Forehand
Roger ma finále, Rafa tituly :-)

Samozrejme.
[ Reagovat ]
01.03.2019 22:12Od: Patik
Presne tak 5 rôznych turnajov 10 finále ..a žiadny titul.
[ Reagovat ]
02.03.2019 00:22Od: Kamilos88
Když je Rafa ve finále, je to úspěch. Když Roger - statistika poražených.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:43Od: Ondra979
no hura, tohle je jina kava. KEz by mu to chvili vydrzelo, nebo minimalne do zitra. Ale je to super ze dokaze takhle zahrat, nezapomnel to, jen to chce byt hlavou stale v zapase.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:02Od: steve79
Roger dnes skvely vykon. Byl to stary dobry Fedex. Snad mu to par mesicu vydrži
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:52Od: svetova.dvojka
Djokovič ukončil kariéru, že už měsíc a půl nehraje ?
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:58Od: Pe3k
Soustredi se na RG a pak ze Wimbledon necha Rogerovi, ale pst, je to jen mezi nami.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:59Od: Patik
Nesíli to..stále dosahuje najlepšie výsledky na okruhu..v Sunshine Double turnajoch bude opäť najvačší favorit na titul..venuje sa primerane rodine aj tenisu..pohodička.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:16Od: Kamilos88
Pokud by Roger vyhrál Dubaj a dosáhl 100 titulu, tak je Sunshine double mezi nim a Djokovicem. Když udělá Federer 100 tak nemá prakticky co ztratit. Dokáže vše, co je v tenise možné, bude opět GOAT, 100 titulu ATP, 20 GS přes 300 tydnu na N1. Muže hrát jen pro zábavu do konce kariéry a nic ho nemusí tlačit. Nemá si co dokazovat. Ta stovka je takový poslední challenge.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:24Od: Ereinion
ještě tam má Connorse a těch 109 titulů...ale to by Federer potřeboval ten svůj level udržet minimálně další dva roky...
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:28Od: Kamilos88
Špatně se to srovnává. Connorsovi stačilo hrát challengery aby to získal. Federer to má většinou z GS, Masters a atp500. Podle mě to je spatne měřítko. Ale na druhou stranu kdyby dal letos třeba 104 titulu, tak to podle mě zkusí udělat i na 250tkach, to už je fuk
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:30Od: Smazaný účet
Ne že bys byl neskromný...
Letos 104 titulů :-)
Bude rád za ten stý...
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:21Od: Kamilos88
Jako neskromny. Co to mas. Kdyby se podařila 100 v Dubaji, tak 101 je reálná v Halle, 102 Cinci, 103 Basilej a někde uhaluzit jeden titul by mohlo jit ne? :)
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:44Od: Patik
dve sezóny pred sebou má ešte myslím si Connorsa by mohol trhnúť.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:44Od: Ondra979
tak challengery by se tam nepocitaly prece, musely to byt neco jako dnes 250, ale mohla tam byt o neco mensi konurence, tezko rict
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:07Od: turista
Ten systém byl tehdy jiný. Ale byly tam turnaje něco mezi challengery a dnešními dvěstěpadesátkami.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:29Od: Patik
Tiež si myslím že ak vyhrá Dubaj tak môže hrať uvolnenejšie..naopak keď ho nevyhrá tak mu to môže v Indian Wells dosť uškodiť.
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:23Od: Kamilos88
Přesně tak. Dubai proste musí vyhrát, je to pro letošní sezonu absolutně zásadní titul.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:00Od: turista
V Indian Wells bude hrát.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:09Od: ipko
no konečne výkon, ktorý k značke RF patrí.. podobný výsledok ako v roku 2015, teraz uhral Borna o jednu hru viacej.. proti Tsitsipasovi sa ušetrené sily hodia, určite to bude super zápas..
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:15Od: Patik
Práve premýšlam čo by sa muselo stať aby Federer prehral finále.,asi len silný vietor môže prekaziť tú stovku.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:18Od: a.magerova
Se špatně vyspí a máme po ptákách teda lodi... neříkejme hop... ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:20Od: Kamilos88
Cici ho nedá 2x po sobě. Mám ho rad kluka, ale ve finále mu nevěřím. Ty dva turnaje po sobě na něho spadnou dříve, nebo později.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:49Od: aape
no myslím, že to nebude tak jednoduché, mladík z Řecka to určitě jen tak nezabalí, i dnes si myslím, že vydřel tu výhru v zápase, ve kterém celou dobu tahal za kratší konec, kvůli finále s RF, bude chtít potvrdit, že na něj má, já hlavně věřím, že to bude stát za to, Rogerovi tu 100. výhru přeju, ale ten Ciciho hlad po vítězství je taky sympatický
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:51Od: Patik
Nebudem kričať hop kým nepreskočí..no potichu a skromne si myslím že Federerova hra pôjde ešte o level vyššie ..s Čoričom ušetril sily a zajtra si dá ešte pred zápasom tréning..ak nebudú zlé podmienky na kurte nejaký dážď alebo prerušovanie zápasu alebo vietor tak Roger Tsitsipasa prestriela z kurtu..ľudia očakávajú odvetu a veľký zápas keď sa stretávajú tieto mená v skutočnosti to bude ale fiasko ako finále v Austrálii..Tsitsipas je už rozpadnutý po maratóne turnajov niečo ako Nadal po antuke..stačí ho už len pozametať.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:06Od: a.magerova No.... uvidíme... hlavně TO nezakřiknout...
Budu dělat jakože nic... a ono snad něco.... ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:11Od: Pe3k
To je dobra taktika Magerko, z toho koukaji zkusenosti a respekt.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:17Od: a.magerova Re: ;-)
Těch 10 let na TP ve mně muselo zanechat COSI i kdybych nechtěla... plus samo, že i Roger mě mnohému naučil... ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:33Od: Kozoroh
Snad ta 100 Rogerovi vyjde a ty a tví soukmenovci ji budou moci oslavit :-)
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:12Od: a.magerova
Dík... ;-)
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:04Od: Patik
čorič bez energie unavený..stačilo ho trošku nalomiť v hlave a zabalil to...zajtra Tsitsipas ktorý ako som už včera spomenul bude vyšťavený zo zápasu s Monfilsom..Roger naopak oddýchnutý..mal by to uhrať podľa mňa v dvoch setoch..za predpokladu že bude Roger hrať svoj štandard.
[ Reagovat ]
01.03.2019 18:58Od: Pe3k Highlights RF vs BC [ Reagovat ]
01.03.2019 19:02Od: Kamilos88
Dubaj to je proste Fedexuv obývák. Ty udery setinu po odskoku jeho soupeři proste nedávají. Musí to být šílené, zahrajes míč a mas ho za vteřinu zpátky.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:08Od: Forehand
Obývak.

Len škoda, ze niekedy prídu aj nepozvaní hostia

https://m.youtube.com/watch?v=5HVCkgf4ZWs
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:11Od: ipko
vyhral ho 7-krát, nikto iný viac ako raz
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:19Od: Forehand
Pravda. Rafa s Nolem sa moc nezucastnujú.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:24Od: Kamilos88
JN Rafa radši odletěl do Acapulca, aby nedostal v Dubaji další ponížení od Rogera na hardu. Bohužel mu to moc nepomohlo.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:37Od: Kozoroh Re: Forehand
Do roku 2016 hrál No1e v Dubaji pravidelně.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:13Od: Kamilos88
To je mimo jeho chápání.
[ Reagovat ]
01.03.2019 21:18Od: Forehand
Jj, dalo mi to zabrat. Skoro ako opisat par cisiel do troch H2H, uuf
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:34Od: Kozoroh Re: ipko
Ehm, No1e má z Dubaje 4 tituly.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:00Od: ipko
áno, máš pravdu, neoveril som si to
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:12Od: a.magerova
13 let stará událost?!
Mě spíš zajímá, kde je Rafa dnes čili 1.3.2019?
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:19Od: Kamilos88
Rafa je chudák v tom, jaké má fanoušky. Většinou o tenisu vi úplně houno. Viz forehand a jeho fellaz.
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:19Od: Forehand
V Mexiku, všichni jsou už v Mexiku.
[ Reagovat ]
01.03.2019 20:03Od: turista
Určitě. Buenos dias!
[ Reagovat ]
01.03.2019 19:20Od: rybicka
No schválně :D, přece tam
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist