Federer vyhrál maratón s Kyrgiosem, ve finále na něj čeká Nadal

  • ATP MIAMI - Také druhý vzájemný souboj Rogera Federera s Nickem Kyrgiosem se proměnil v třísetovou tie-breakovou bitvu. Jen s tím rozdílem, že v Miami zvítězil po 3 hodinách a 10 minutách boje o čtrnáct let starší Švýcar, který se může těšit už na třetí letošní souboj proti Rafaelu Nadalovi.
    1. 4. 2017, aktualizováno | Aktuality |  227 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Roger Federer pokračuje v životním vstupu do sezony. Parádní formu potvrdil i proti Nicku Kyrgiosovi, když s o čtrnáct let mladším sokem zvládl fyzicky náročný více než tříhodinový maratón. Australana v duelu o pouhých dvou brejcích udolal 7-6 6-7 7-6.

O servis přišel jako první Federer už v sedmém gamu, od té doby už však brejkbolům nečelil. Sám se pak v desáté hře postaral o rebrejk a zároveň poslední brejk zápasu. První set švýcarský tenista získal po odvrácení dvou setbolů a využití svého čtvrtého setbolu. 

V druhé sadě měl Federer dva brejkboly na 4-3, ale neproměnil je a v tie-breaku nevyužil ani dva mečboly. Rrozhodnout tak musel třetí set a v něm znovu zkrácená hra. Kyrgios vedl 3-1 a za stavu 5-4 měl dva servisy, jenže vypjatou koncovku v elektrizující atmosféře zvládl lépe zkušenější Švýcar, který získal poslední tři míčky.



Federer tak Kyrgiosovi oplatil porážku z antuky v Madridu 2015, kde prohrál rovněž v tie-breakové bitvě po nevyužití dvou mečbolů. V Miami se historie málem opakovala, druhé porážce však těsně unikl.

Pětatřicetiletý Federer se letos vrátil po půlroční pauze a z devatenácti zápasů prohrál jediný - v Dubaji po nevyužití pěti mečbolů s Rusem Donským. Jinak jen vyhrává; v lednu na Australian Open oslavil 18. grandslamový titul a předminulý týden v Indian Wells získal 25. titul z turnajů Masters 1000.

Jednadvacetiletý Kyrgios, který si letos připsal už dva skalpy Novaka Djokoviče, marně usiloval o své první finále na turnajích Masters 1000. V Key Biscayne skončil stejně jako loni v semifinále.

Federer, jenž ve čtrvtfinále unikl ze dvou mečbolů Tomáši Berdychovi, v Miami postoupil do finále poprvé po 11 letech, když v sezonách 2005 a 2006 triumfoval.

Letos si Federer zahraje o svůj celkově 91. titul se svým největším rivalem Rafaelem Nadalem, který si v prvním semifinále poradil s Italem Fabiem Fogninim.

Federer s o pět let mladším Španělem prohrává ve vzájemné bilanci 13-23, na tvrdém povrchu to mají vyrovnané 9-9. Poslední tři střetnutí vyhrál Švýcar, který letos uspěl v pětisetovém finále Australian Open i před dvěma týdny hladce ve dvou setech v Indian Wells.

"Připadám si jako za starých časů. Hrajeme spolu skoro každý týden," usmíval se spokojený Federer na tiskové konferenci.

• ATP MASTERS 1000 MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 7.375.695 dolarů
páteční výsledky (31. 03. 2017)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (4-Švýc.) - Kyrgios (12-Austr.) 7-6(9) 6-7(9) 7-6(5)
Nadal (5-Šp.) - Fognini (It.) 6-1 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (227)
02.04.2017 17:53Od: Smazaný účet Rafa Federer
Nemá někdo tip na stream na finále?díky
[ Reagovat ]
02.04.2017 17:54Od: miledus
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=OTcxOTY?f&c=en&i=eWl2bW9iZGlzaA?f?f[
[ Reagovat ]
02.04.2017 13:32Od: safi1313 Turista prober se..
Mluvit o Djokovičovi jako o králi hardu a nejlepšímu tenistovi historie je směšný v porovnání s tím, co dokázal Roger na hardu + trávě a Rafa na antuce. Djokovič chybí aktuálně tenisu jen proto, že chtějí? lidé vidět, jak si ho Roger a Rafa budou letos vodit. Bez Rafy a Rogera je turnaj o 50% méně atraktivní. To je fakt, kterej, ať si namlouvá kdo chce co chce, je pravdivej. Djokovič je takový párletý nesympatický výstřel do éry Fedala, kterýžto výstřel letos dozněl. Díky bohu. Rafa + Roger jedeme!!!!!
[ Reagovat ]
02.04.2017 13:45Od: spaniel
To jistě ne. Nole je jeden z něj hráčů tenisu v dějinách a tak to už zůstane, I kdyby dnes skončil.
[ Reagovat ]
02.04.2017 14:16Od: Smazaný účet
Novak rozhodně chybí v turnajovém kolotoči, protože dokáže porazit kohokoliv a kdykoliv, ostatně i Murray, ale tomu musí sednout podmínky. Oba čeká dost složitý návrat, protože, jak Roger, tak i Rafa nabrali dost slušné sebevědomí. Ale už pomalu lze sledovat, že náskok, který měli nad ostatními, se vytrácí, a mladíci, jako Kyrgios, Zverev, či Thiem budou častěji v závěrečných kolech. Hodně se mi líbí Kyrgios a Zverev, a zřejmě se k nim budou postupně přidávat i mladíci z druhého sledu.
[ Reagovat ]
01.04.2017 20:05Od: panzer.dragon
To vlastne fedex muze zase prepsat rekord nejstarsiho viteze masters co? Ten svuj z minukyho tejdne :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:36Od: Labi
nevíte kde bych našel kompletní záznam zápasu? :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:01Od: spaniel
Zatím není, ale určitě se tam za chvíli objeví. Už je tam Nadal - Fognini

https://m.vk.com/video-78162414_456240248?list=cbc19e15407ac10114&from=wall-78162414_4061
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:06Od: Labi
píše mi to tam nějaký "error" :(
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:12Od: spaniel
Daj do Googlu PavlikTNS
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:23Od: Krisboy
Pavlík to údajně pošle mailem, ale nezkoušel jsem to.
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:31Od: spaniel
Jj...
[ Reagovat ]
01.04.2017 20:08Od: Labi
tam asi musím být registrovaný aby jsem viděl všechen obsah že?
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:10Od: a.magerova :-))))
https://twitter.com/Zied_RF/status/848002669876846592
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:29Od: a.magerova ;-)
Koncem šestnáctého století se v italské Cremoně sešly tři známé rodiny, které vyráběly housle.
Před obchodem Arnatiů stála velká cedule: "Nejlepší housle v Itálii!"
Hned vedle, před domem Guarnierů, bylo na ceduli zlatým písmem: "Nejlepší housle na světě!"
Na konci ulice byla dílna Antona Stradivariho, a na jejích dveřích malá cedulka: "Nejlepší housle v ulici."

https://pbs.twimg.com/media/CgmqDkKU8AIafM5.jpg
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:33Od: mahycek
Jak můžeš psát Kozorohu, že nejlepší hráč na hardu se v Miami nezůčastnil ???? Ale, budiž , jinak souhlasím s těmi komentáři , co si psal k zápasu FED- GYROS, teď se na něj koukám ze záznamu. Nebudu rozebírat údery a techniku hry, ale jen z lidského hlediska toho musí mít Roger plné brejle. Rád bych byl, kdyby zítra zakončil třetí finále a třetí vítězství, ale už jsem rád , co dokázal od ledna. Vždyť ani já nepomyslel, v takový vstup do sezony. A Když zítra s Rafou prohraje, no nebudu moc zklamaný, vím co má minut za sebou, tak to přijmu. Vím, že je lepší než Rafa, ale ten čas strávený na kurtu udělá své. Rád bych se mýlil. A přání, ať se ti Djoko uzdraví, abychom už mohli, zase poměřovat ty dva nejlepší všech dob. mahycek.
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:20Od: Kozoroh
Pro Djokera hovoří nejlepší bilance výher-proher na tvrdém. V počtu titulů z ATP a GS ho převyšuje jen Fedex, který ale má za sebou o 5 let kariéry navíc. Klást Novaka na 1. místo mezi hardaři je legitimní a odůvodněné.
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:27Od: Ondra979
tak to je tvuj pohled, Novak je mozna nejuspesnejsi co se tyce W/L na hardu, ale ty 2Gs okecat nejdou, ty mu chybi. Az je Novak ziska a jestli vubec (za predpokladu ze Roger uz hardiovy GS nevyhraje), tak to bude teprve bude uznatelny fakt..
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:36Od: spaniel
A co myslíš, je poměr W/L stejně dobrý prvních pár let než dosáhne vrcholu a když už je za zenitem, jako v době vrcholu? To % si na sklonku kariéry zase zhorší. V prospěch Rogera mluví důležitější věci. Víc GS na hardu (hlavně US), TM a Cincinnati. Roger je ještě pořád náskok a je nejlepší hardař, dokud ho Novak neprekona.
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:03Od: Forehand
Cincinnati :-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:49Od: spaniel
Nejlepší hardař by neměl mít problém to vyhrát ne?
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:39Od: Pe3k
Ja osobne nemam problem uznat Novaka kralem hardu, az prekona pocet gs titulu z hardu Federera coz je nyni 10. Navic novak ma vetsinu z AO a jen 2 z US, takze musi zapracovat na distribuci, cili vyhrat us open. Roger vyhral vice titulu na hardu, vice gs titulu na hardu a vice wtf, takze Novak je sice vysoko, ale porad je za Rogerem. Roger ma vyhodu delsi kariery, ale to neznamena, ze ho Nole dozene\prekona. Jedine co je jiste, ze Novakovi ty procenta win\loss klesnou (coz uz zacalo). Podle me ma Nole slusnou sanci stat se goatem hardu, ale zatim je to Federer.
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:25Od: turista
Kozorohu to není důležitý. Novak jako jediný dokázal na všech velkých turnajích i na antuce zválcovat antukového krále Rafu ale i zválcovat Rogera nebo Andyho kdykoliv a kdekoliv. Podle procentuálních statistik Novak vyhrává 60% dlouhých výměn i proti Rafovi na antuce a 55% proti Andymu. navíc Novak je z nich nejkomplexnější hráč s učebnicovým obouručným bekhendem, který je považován za nejlepší na světě. Těšme se na to až najede zase na vlnu Novak=válec. Idemo, Novak!
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:14Od: Pe3k
Nejkomplexnejsi s jeho voleji a smecen rozhodne neni.
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:24Od: Herbert_Hoover
To souhlas no. :-) Maximalne nejkomplexnejsi, tedy spis nejuniverzalnejsi, co do povrchu. Ze dokaze porazet krale jednotlivych podkladu.
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:26Od: Smazaný účet
proste na vsem pinka uplne stejne.. :-)))
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:29Od: Herbert_Hoover
Je fakt ze finale Wimblasu Rafa vs. Nole bylo odporne. Nole degradoval travarsky pozitek.
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:33Od: Smazaný účet
kdyz neumi voleje.. ;-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:43Od: Forehand
No to dokáže/dokázal aj Nadal.....
[ Reagovat ]
01.04.2017 20:39Od: Herbert_Hoover
To ano. Je to složité, dalo by se spekulovat o tom, kdo koho vícekrát porazil v určitém období, jak na tom byli oba co do svých výkonností. Třeba Rafa porazil Novaka na betonu méněkrát než Djoker Rafu na antuce, ale zase Djoker porazil jen jednou Rafu v Paříži, zatímco Rafa Novaka dvakrát v New Yorku..a teď, jak z toho labyrintu ven :))
[ Reagovat ]
02.04.2017 01:00Od: turista
Ano, ale Novak dokáže častěji zahrát o míček víc než Rafa když spolu hrají i na té antuce. Jsou opravdu vyrovnaní. Rafa má lepší forhend a Novak zase bekhend.
[ Reagovat ]
02.04.2017 00:56Od: turista
No uznávám, že na síti při volejích se Novak cítí nejméně komfortně a rád smečuje na jistotu často až po dopadu míče.
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:17Od: turista
Bude zajímavé jakou taktiku Rafa na Rogera zítra zvolí. Bude na to muset jít jinak než na AO nebo v IW. Myslím si, ale že oba toho budou mít dost a na antuce si proti odpočatému Djokerovi a Andymu oba ani neškrtnou.
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:17Od: Pe3k
Aby Nole a Andy vubec nastoupili. A pochybuju ze takovy Mary bude vyhravat nad Federerem.
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:56Od: Ereinion
Djokovic je asi nejlepší slow-hardař...Federer je zase nejlepší fast-hardař...každopádně říkat, že je Nadal lepší hardař než Federer, je dobrej vtip...
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:10Od: Kozoroh
A to si představ, že na netu najdeš diskuzi, v níž se polemizuje, jestli byl na trávě lepší Sampras nebo Nadal!!! To je teprv pošušňáníčko.
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:24Od: misa
:-)))))))))))
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:59Od: Krisboy
Asi neznají Mustera.
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:11Od: Herbert_Hoover
:D Mazec no. Já bych řekl, že na trávě byl nejlepší Kolja Davyděnko nebo zabiják Pippo Volandri :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:22Od: Krisboy
Nebo Bruguera. Ten na pažitu taky válel.
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:19Od: Roger_Federer Peter
Svoji doby...Federerova doba jeste porad nezkoncila, mozna sis toho nevsiml.
Kdedto Nadalova zkoncila zavedenim biometricjych pasu..ze.;)
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:08Od: Fandina Roger Nick
Na zápas jsem vstala a celý odkoukala a bylo to hodně vyrovnané, Roger ale podle mně vyhrál zaslouženě, přece jenom na síti hrál líp než Nick. Ale ty bomby Nicka byly tak jedovaté, že jsem si myslela, že Rogera přestřílí. Jinak super zápas a do poslední chvíle jsem nevěděla, kdo vyhraje. Ale celkově se mi i přes bomby Nicka zdále Roger lepší. Gratulka Rogerovi a držím palce proti Rafovi. Go!!!
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:49Od: spaniel
Roger měl tvrdší údery než Nick. 67-64mph.
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:35Od: Fandina
Aha, tak je vidět, že tomu moc nerozumím, ty Nickovi se mi zdály větší. Ale možná, že byly jen prudší.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:54Od: Denis92
V noci to bol skvely zapas. Roger to mohol vyhrat uz v 2setoch, napokon bol 2 lopticky od prehry, ale bol o ten kusok urcite lepsi a zasluzene zvitazil.

Kyrgios hral dobre, servis ma fantasticky. Chapem tie jeho vylevy, casto boli tak nejak opravnene, najma v tom TB 3.setu za stavu 5-4. Co sa mi nepacilo bolo roztrieskanie rakety pred podanim ruk po zapase a druha vec, ked dostal warning za prekracovanie limitu a potom tam po nasledujucej vymene saskoval ze rychlo ide na servis. Pritom az v 61% pripadoch prekrocil 25sek, takze to bolo uplne opravnene.
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:00Od: blax
Ten warning měl přijít tak o půl hodinu dříve. Nechápu, proč rozhodčí čeká zrovna na shodu při servisu - logicky vypjatější moment, kdy se rozhodne, že warning udělí. Chtělo by to trochu citu.
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:24Od: Marduch
Asi ho ta prohra extra nas*ala, neboť si na sebe před zápasem tak trochu ušil bič: " Takže jistě chápete, že je zvláštní potkávat ty samé hráče v šatnách, hrát s nimi a porážet je".
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:32Od: Denis92
Mohol to ale spravit po tej dvojchybe za stavu 6-5 a nie ked dal Roger eso, vyhral zapas a cestou k nemu ku sieti to bolo take neuctive..
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:11Od: Hector.Salamanca
To, že byl zápas krásnej, asi víme všichni, ale musím podotknout, že se mi moc líbilo, jak se Lahyani snažil korigovat diváky, i když to bylo velmi těžký. On je v mých očích nejlepší rozhodčí, má přirozenou autoritu a dovede si zjednat pořádek.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:14Od: George_Renel
No vidíš. A já bych řekl, že to je rozhodčí s dobrým okem, ale jinak do sebe zahleděný narcis, co si myslí, že jsou všichni na kurtu kvůli němu...
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:16Od: Lunej.. Re: GR
Souhlas, profik, ale sebestredny. Mam rada Nouniho a Nadalova neoblibence:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:47Od: EllNino
já Asderaki a Cicak :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:49Od: Lunej..
Jo ja taky. Cicak mam z umpire nejradeji.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:54Od: Hector.Salamanca
Je hezky vidět, jak hodně je tohle subjektivní, Nouniho třeba zas nesnesu já
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:57Od: Lunej..
Ja nemam k nikomu zadnou nenavist nebo kdovijake antipatie. Jen nekdy umpire dokaze zkazit zapas.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:57Od: Fandina
Lahyani je ale docela sympaťák. Mně poslední dobou zase nepřipadá tak spolehlivý, ale jinak jsem ho zažila v Madridu, na jednom zápase se přišel podívat jako divák a já s ním seděla v jedné řadě. A nějaký fanoušek se ho tam ptal, co bude Kaaučovat a on řekl, že za chvíli jde na Andyho Murray. Takže namyšlený mi nepřipadá, i když tak vypadá. A zajímavé je, že ve skutečnosti mi připadal mnohem štíhlejší než na kurtu.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:59Od: Fandina
Spolehlivý, myšleno že také se občas sekne u autů.
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:00Od: Fandina
A jinak pro doplnění, třeba nebyl jako divák, ale mezi diváky seděl.
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:02Od: Fandina
ne kaučovat, soudcovat ... úsměv
[ Reagovat ]
02.04.2017 16:13Od: Rogers
Lahyani je dvorní sudí Rogera a Rafy, předchůdce orlího oka. Je to stejná top třída. Profík a sympaťák.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:42Od: Krisboy
Nashle přátelé, bike připraven, hory lesy louky pole a sluníčko mě volají...
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:49Od: Marduch
Zlom vaz :p
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:07Od: Krisboy
Díky, nezlomil jsem (si) nic. Snad jenom těch pár větviček nějaký ten klacík na zemi ležící :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:09Od: Smazaný účet
kolik jsi najel? Ja jen, ze jsem taky vyrazila.. ;-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:58Od: Krisboy
32. Nic ohromujícího, ale bylo to fakt cestou necestou. Lesní cesty, kde jezdí jenom traktory a já :) Bahno, potůčky a sníh. Tři hodinky hardcoru :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 19:42Od: Smazaný účet
niiiic, ja 35 a sem tam zpevnena.. ;-) Ale bylo skvostne! :-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 20:38Od: Krisboy
To mi povídej...25 stupňů na sluníčku, v 800 metrech v lese asi 16, prostě nádhera. Taky těch lidí všude...
[ Reagovat ]
01.04.2017 21:08Od: George_Renel
Já již dopoledne mou obvyklou 30 na asfaltu podokresního formát, ale málem mě to odfouklo. Jinak ovšem paráda. :-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 21:24Od: Krisboy
Jj, foukalo dost, zvlášť nahoře. V lese sice nefouká, ale zas tam není tolik slunce. Zítra už asi nebude tak hezky jako dneska, ale tu třicítečku snad dám zase. Koupil jsem si (po 15 letech!!!) novou helmu a dres, tak to musím pořádně vyzkoušet :) Jaro je jaro. Žádný flákání doma se netoleruje.
[ Reagovat ]
01.04.2017 22:22Od: Smazaný účet
je to komicky, ale dneska jsem zrovna na svoji helmu taky koukala... jaka jsem modelka. Kvuli vetriku jsem do ni podvlikla celenku.. hooodne jsi me inspiroval.. :-))) Ale zas hadriky mam dobry.. :-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 22:30Od: Fandina
Tak to je opravdu zajímavé, já jsem sice na kole nebyla, ale jaro mě vytahlo tenhle týden na procházky, od pondělí do středy každý den osm km a ve čtvrtek dtto na golfu. A začalo to nákupem obuvi a oblečení :-)))
[ Reagovat ]
01.04.2017 22:28Od: George_Renel
No teď jsem se díval na předpověď a zítra dopoledne to ještě vypadá dobře, alespoň u nás. 12°C a vítr do 4 m/s. Tak si před obědem tu pětadvacítku asi dám.
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:24Od: Herbert_Hoover
Btw kde bych mohl najít stats z Miami včetně UE, winnerů..zkrátka se vším všudy? :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:42Od: Krisboy Re: třeba zde
http://www.atpworldtour.com/en/tournaments/miami-open-presented-by-ita/403/2017/match-stats/F324/KE17/live/MS002/match-stats
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:44Od: Herbert_Hoover
No tam to právě není :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:48Od: Krisboy
No tak vidíš, už ani ATP nemůžeš věřit...tak teda nevím :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:52Od: Herbert_Hoover
Jsou to amatéři :D redakce TP jistě ví, mívají u článku občas takovou slušivou tabulku, kde to bývá. :) Při přenosech se během zápasu na chvíli objevují komplet podrobné statistiky. :) Jdu pátrat dál!
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:17Od: Krisboy
Právě na záznamech a hajlajtech na jůtůbu jsem to taky hledal, ale nic...však ono se to někde objeví...
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:23Od: Smazaný účet
dneska uz na nikoho neni spolehnuti, solidni TP ponocovac by nam sem spravne vzdycky mel hodit na rano screenshot.. :-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:25Od: Herbert_Hoover
!!
Kdybych za poslední rok nezestárl tak o dvacet let, tak bych ponocoval jako zamlada a jistě házel screeny jeden za druhým. :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:31Od: Matti
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2017&wkno=99&eventid=&tour=1&lang=en&ref=http%3A//www.atpworldtour.com
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:31Od: spaniel
Nevím kolik ti je ale já ponocoval. Statistiky jsem si odfotil, uploadnu je a dám link. Kromě es byl ale Roger v podstatě ve všem lepší.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:33Od: Krisboy
Nick také zlámal více raket. Ale bylo to těsné, jenom o jednu :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:34Od: spaniel
Co mě zarazilo je, že nedodrzoval časový limit, přitom obvykle bývá rychlík.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:34Od: Herbert_Hoover
Díky moc. :)
No, papírově ještě mlád, ale ponocovací léta už mám nejspíše za sebou, ne a ne to překonat, odpadnu jako hruška anebo jsem ráno úplně zničený, takže si to příště dobrovolně rozmyslím. :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:58Od: spaniel
Máš to v zprávě.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:13Od: Herbert_Hoover
Pecka, fakt ještě jednou díky! :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:03Od: woody Becker
Pochopil jsem spravne ze se Becker vraci k Djokovicovi?
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:57Od: Kozoroh
Takové info jsem na No1eho webové stránce ani jinde na netu nenašel.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:52Od: woody
Asi jsem špatně pochopil Beckeruv tweet!
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:51Od: Mayo
Býk to bude mat proti najlepšiemu hráčovi na tvrdom povrchu náročné. Dávam mu tak 1% šancu na titul ale uvidíme.
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:23Od: Kozoroh
Nejlepší hráč historie hardu letos Miami vynechal..
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:31Od: Pe3k
S pouhymi 2 vyhrami na US open, nebude povazovan za goata hardu nikdy...
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:44Od: Forehand
Ty si bavič, žeriem ťa!..:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:47Od: Pe3k
A ja myslel ze za bavice si tu ty, 1% Petrzalka ;)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:14Od: Stan_Borowitz
No tak jako bys neznal Forehandovy GOATy:

Antuka a celkově: Rafa
Hard: Novak
Tráva: Sampras
A kdyby se hrálo na nějakém dalším povrchu, tak by si vhodně upravil statistiky, aby mu vyšel někdo jiný než Roger.

Roger je podle něj typický hráč druhého sledu, takový Berdych, který měl a má jen hromadu štěstí...
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:53Od: Franky
HAha :D typicky forehand :D ale uz sa doma klepe lebo uz tusi ze to bude 4porazka v rade pre bezvlaseho toreadora od GOAT
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:15Od: Ondra979
tak to pobavilo, to je presne on :). Hlavne me bavi, jak se tady porad snazi podsouvat, ze Rogeruv nejsilnejsi povrch je hard, kdyz tam ziskal nejvic titulu, ale to samozrejme taky neni pravda, jeho nejsilnejsi povrch je trava a potom asi od tech rychlejsich po nejaky medium-fast hard (povrch cca US Open nebo letosni AO), tech ale tolik neni.ale obecne hard urcite neni
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:29Od: Mayo
Nejlepsi hráč je vo finále Miami 2017 (:
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:45Od: Lunej.. Zapas
jsem videla. Atmosfera jak na MS ve fotbale a Lahyani vubec nezvladal divaky. Nedivim se Nickovi, ze opet kricel at drzi hubu. Nepisu to proto, ze ho obhajuju, pochopila bych to u kazdeho tenisty v tomto pripade. Kdyby lepe udrzel nervy, mohl vyhrat. Roger dvakrat vedl mensi monolog po spatnem mici, coz jsem u nej dlouho nevidela. Tom ani Nick mi radost neudelali, tak snad jeden z finalistu udela radost svym fans:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:20Od: D@nny
Souhlas skoro se vším. Jen bych tu vinu neházel na umpira. Zkrotit takové stádo "vidláku" by se nepovedlo asi nikomu. Přišlo mi trochu laciné to křiknutí do výměna v rozhodujícím TB za stravu 5:4 pri Nicka, ale to už se bohužel v tenise někdy stává. Každopádně chápu Nickovu následnou frustraci. Po takovém zápase by si určitě zasloužili vyhrát oba. Nicméně gratulace vítězi a klobouk dolů co ve svých letech předvádí.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:07Od: Lunej..
Mozna tu ted nastvu Federfans, ale musim rict, ze divaci fandici Rogerovi mi pripadaji jak nepremyslejici fanatici. Chapu, ze jsou u vytrzeni, ale vcera to byl extrem. Ze skoro nezatleskaji pri uspechu protivnika ok, ale to buceni, ze Nick flakl raketou mi prislo hystericke, dela to vic hracu. A ten kriknuty out ve vymene byl hloupy, ale stalo se i Rogerovi. Lahyaniho jsem mela rada, ale ted je stale casteji rad stredem pozornosti a jeho vykon coby umpire me uz tak nebere.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:10Od: spaniel
To je tím že mu fandí 90% lidi na stadionu. Obvykle je to rovnoměrně rozložené ale ne s ním. Musí se to projevit. Na publikum v Madridu se to ale nechyta.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:14Od: Lunej..
Mne to nevadi, jen mi vcera divaci opravdu lezli na nervy. Ja vim, ze Roger ma velkou fanousovskou zakladnu po celem svete, ale Nickovi se za jeho vcerejsi projevy nedivim. I kdyz je profik, tak prece jen citit, ze je skoro cele publikum proti tobe asi neni nic moc. A to se jeste drzel, si myslim.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:17Od: misa
Federer je tenisový bůh, takže jeho příznivci se občas dostávají do náboženského vytržení :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:18Od: Lunej..
Vsak pisu, fanatici:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:28Od: misa
Kyrgios je vynikající, když udrží motivaci a záda, tak by se měl za chvíli posunout do desítky. Sice má občas skandály, ale umí pobavit. Třeba jednou v zápase s Berdychem udělal před smečí otočku :-)) Trochu by měl vylepšit bekhend, je takový nerozhodný...
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:30Od: Lunej..
Mne se libilo, jak uhnul pred Rogerovym BH co sel do outu. Neni takova zruda, co z nej nekteri delaji, ale vzdy je to vec nazoru:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:23Od: D@nny
Mam pocit, že by to nějak podobně vypadalo kdyby hrál včera s Nickem Rafa. Rafa a Federer mají ve světě nejvíc fanoušku a tím pádem je vidět, jak je v jejich zápasech publikum často přikloněno na jejich stranu. Ta skoro bych řekl až nenávist vůči Nickovi byla pak včera znásobena taky tím, že ho obecně lidé kvůli jeho bouřlivé povaze a občasným excesům na kurtu nemají příliš v lásce a když k tomu připočteme vidinu, že když Roger vyhraje, bude hrát kýžené finále s Rafou na které se hodně fanoušku jen třáslo, tak to pak vyústilo v tyto někdy až ubohé reakce fanoušků.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:28Od: Lunej..
Asi ano, ja casto fandim Rogerovi a nechci se nechat ovlivnovat projevy jeho fandu. Mozna jsem trochu zaujata, ze jsem fandila Nickovi, ale jak pises, chvilemi to bylo az zbytecne nenavistne a Nick se vcera choval v norme, krom jeho zarvani aby divaci byli ticho. I uznal Rogerovi bod, takze me sice stve, ze prohral, ale nedal to zadarmo:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:42Od: Smazaný účet Re: D@nny
Je to zvlastni, nebot za casu BigMaca, ktery predvadel mnohem drsnejsi kraviny, choval se opravdu totalne arogantne a obcas fakt jak totalni magor, (tomu ten Kyrgios ani po kotniky v tomhle nesaha...), ale az takovou negaci, jako vyvolava Nick fakt BigMac nevyvolaval...
...fans jsou podle mne tedka mnohem vic kriticti na hrace. No a v tomhle pripade jeste jde o ten kontrast, legenda, svycar s vytribenym chovanim, odpovedny otec rodiny atd....hrac, ktery meni tenisove dejiny,...hraje s hracem, ktery ma proste uz zajety drsne negativni image.
Jinak podle mne se z toho negativniho image Nick uz nevyseka, ikdyby delal ja nevim co, u neho je uz zajeta presna konotace....zarazeni...
...a dokonce si myslim, ze uz bude delat vsechno proto a na just vsem, aby z toho ramce gauner nevypadl...

Nakonec je dulezite, ze to byl pekny tenisovy souboj...:) Vic takovych:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:54Od: D@nny Re: Nakonec je dulezite, ze to byl pekny tenisovy souboj...:) Vic ta
Pravda. Stálo za to zůstat vzhůru do 4 do rána:)
[ Reagovat ]
02.04.2017 16:37Od: Rogers
Američani se neumějí na tenise chovat, s tím musí hráči na jarních betonech a zejména pak na USO počítat. Nickola taky není žádný svatoušek, předvádí se více než je zdrávo. Jeho doba může při troše kázně přijít, ale taky nemusí. Roger je fenomén i dobrý příklad, každý takový zápas je velice vzácný bonus, protože může být poslední.
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:20Od: Krisboy
GOAT.
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:20Od: Smazaný účet
Kyrgios je neskutečnej ko.k,ot kre.tén nemá na okruhu co dělat, hnus vypatlanej
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:55Od: Krisboy
Ty nemáš co dělat v kuchyni.
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:40Od: Smazaný účet
Svíčkovou už mam hotovou a knedlíky taky
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:43Od: Krisboy
Výborně, tak teď ještě aby to aspoň ten pes sežral.
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:52Od: Smazaný účet
Prosimtě kdybys tu mou svíčkovou jen ucítil tak sežereč hrnec i s naběračkou :D
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:18Od: Krisboy
Můžeš si bejt na 100% jistá, že ne.
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:13Od: Vojtiik
s tim zivotnim vstupem bych byl opatrny:)) 2006 to mel touhle dobou jeste o kousek lepsi
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:32Od: Ondra979
tak jest tomu neverim, dalsi Fedal..at vyhraje tenis! RAfovi bych to dopral, ale zase zkorigovat jeste trochu H2H by neskodilo :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:25Od: Herbert_Hoover
Kyrgios byl jediný a taky poslední, který mohl objektivně Rogera porazit. :) Teda samozřejmě ještě Bedřich, ale to před zápasem asi mnoho lidí nečekalo. Nakonec byl Berďa nejblíž. Škoda toho prvního setu Gyrose, tam to měl prostě nějak dopodávat. :) Ale samozřejmě klobouček před Rogerem, který se nesložil za žádného z nepříznivých stavů a doslova to vybojoval. Nejtěžší zápas má za sebou, což je z pozice Rafova fanouška obtížné konstatovat, ale holt je to tak. :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:08Od: Forehand
Rafa nemá vo finále čo stratit..Uz teraz nahral na harde mraky bodov, Federer bude mat co robit, aby to v antukovej sezóne získal aspon do dvoch rokov..
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:35Od: Labi
Federera antuka moc nezajímá, neobhajuje tam moc bodů a důležité je pro něj druhá polovina sezóny od Wimbledonu, tam bude útočit na tituly a pozici jedničky
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:07Od: Ondra979
presne tak, Rogerovi staci si zahrat jedno masters a Rg, tam body honit uz nemusi, i kdyz pri soucasne forme by mohl neco uhrat, a s ohledem na utok na nr1 je rozhodujici kombo Wimbl, cinncy a USO, pokud zustane v teto forme tak to bude prinejmensim zajimave :), Hlavne jsem zvedav jak bude Mura obhajovat konec roku...
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:45Od: dappe
Ty hodně nezvládáš. Teď si představ, že ho Federer porazí ještě i v neděli...Což se zřejmě stane, pokud vydrží hrát alespoň jako v semifinále. Jinak o Federerovy body se nemusíš bát, ten jich má dostatek. :) A k té antuce, kdyby se mu poštěstilo, že na Masters turnajích bude cestou do finále nejtěžším soupeřem Kohlschreiber, tak by těch bodů i na antuce nasbíral tisíce.
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:46Od: Forehand
Ty si v lese kámo, nájdi šípku s exitom :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:01Od: Franky
a uz prichadza ubohe Forehandove kopanie naprazdno ked mu dochadzaju argumenty.Nieco ako kric fasista ked nevies co mas povedat a prehravas diskusiu. Holt je to zaciatok konca kariery ako Goata tak aj Nadala uvidime kto ako dopadne do 2rokov
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:25Od: Herbert_Hoover
No, já si myslím, že Rafa ztratil. Bereme-li v úvahu aktuální absenci nebo limity dvou nejlepších hráčů světa, tak z toho Rafa mohl vytřískat víc. :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:49Od: Stan_Borowitz
Dva aktuálně nejlepší hráči světa hrají spolu ve finále. Ty asi myslíš dva žebříčkově nejvýše postavení hráči světa. To ano, ti na tomto turnaji chybí, ale co mohl Rafa vytřískat z jejich nepřítomnosti víc než minimálně finále a možná i titul, to mne opravdu nenapadá.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:01Od: Herbert_Hoover
Acapulco, IW. Miami nemůže být bráno v potaz pochopitelně, protože skutečně nic víc než titul hráč asi vydolovat nemůže. :)) Rafu za současně druhého nejlepšího hráče světa neberu, protože druhý nejlepší hráč světa by měl porážet všechny kromě toho nejlepšího. Rafa je možná druhý bodově nejlepší hráč světa letošní sezony, to je podobné jako s tím žebříčkem u Djokera a Andyho. Úroveň hry je značně relativní. Nebo si myslíš, že druhý nejlepší hráč světa by měl dostávat kanáry od Kohlschreibera? U Rafy se bojím o výsledek prakticky s každým zápasem a to není dobré. :) No však se uvidí ve finále. :) Jenom nesouhlasím s tím, že Rafa nemá co ztratit nebo že během letošního hardu neztratil. Mohl získat víc, to jest mé finální stanovisko. ;)
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:21Od: Stan_Borowitz
A tak samozřejmě, že mohl získat víc. Mohl třeba v Austrálii vyhrát, bylo to opravdu o fous. Mohl vyhrát všechny další turnaje.

Kdo je podle tebe tedy druhý nejlepší hráč letošního roku? O nejlepším asi není pochyb, ale podle mne ten druhý nemůže být nikdo jiný než Rafa. Výsledkově jednoznačně. To ostatní není tak směroplatné, říkala Máňa. Kanáry dostával a s hráči druhého a třetího sledu prohrával nebo těsně vyhrával, i když byl dlouhodobě dvojkou na žebříčku.
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:04Od: Herbert_Hoover
V Brisbane zbytecna ztrata, v Acapulcu tezko rict, Querrey zapnul fakt vrazedny mod, ale Rafa mel rezervy. To je tezko rict, pri soucasne nizsi konkurenci neni o druhem nejlepsim hraci uplne jasno. Ale muzu rict ze topkam umi byt letos zatim i Kyrgios konkurenceschopnejsi nez Rafa. Rafa umi udrzet konzistenci ale na tituly nedosahne. Kyrgios umi porazit/potrapit topky ale zase neni konzistentni. Ale nahani snad i vetsi strach nez Rafa.
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:50Od: Forehand
Mozno v Acapulcu, inak si myslim, ze ma aj vzhladom na predosle dve sezóny skvelý zaciatok rocnika...A po antukovej sezóne moze byt v race prvy, kedze Federer je na antuke marný.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:08Od: Herbert_Hoover
Pokud budou dvě předešlé sezony tím hlavním kritériem, tak se asi ani Rafa nijak moc vpřed neposune. Já jen doufám, že on sám teda srovnává s něčím jiným, než s poměrně tragickými výsledky na hardu 2015 a 2016. Pokud se bude utěšovat tím, že je to přeci cajk, že má na první pohled lepší výsledky než měl poslední dvě sezony, tak to nevidím úplně růžově. Zvlášť když tradiční největší dva konkurenti chybí. Tohle je totiž tak trošku Pyrrhovo vítězství.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:15Od: Forehand
Konfrontácia s AM a ND chýba, ale Nadal by pred rokom bol schopný prehrat s kymkolvek, tento rok tieto zápas zvláda, vacsinou s prehladom...
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:31Od: Herbert_Hoover
Rafa namlsal v Austrálii na rychlém povrchu a na tom pomalejším hraje horší tenis. :) No, možná je to na jednu stranu logické. :) I když taky nelze na jednom turnaji, byť velikém, počítat se standardem do budoucna, pravda. Ale vyhrané finále je pro něj klíčové. Jednak vyhraje kýžený Masters = první pilíř sebejistoty. Ukončí sérii proher se svým největším rivalem = 2. pilíř sebejistoty. Pomstí se za finále z roku 2005 = docela buřt, ale potěší to, spíš teda asi fanoušky. Ale hlavně by to byla velká injekce sebejistoty do nadcházející antukové sezony. Je sice fajn, že jeho hlavním cílem je antuka, to je pochopitelné, ale jít na antuku bez titulu a s titulem z Masters je rozdíl. I když mě osobně by nemrzelo, že by nevyhrál, pokud by povýšil svou hru na jiný level, než co zatím v Miami předvádí.
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:31Od: turista
V Acapulcu neměl Rafa šanci. Výborný Querrey ho ve finále zmasakroval.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:31Od: Denis92
Federer aj ked vynecha antuku kompletne, tak na konci sezony bude mat viac bodov ako Nadal..
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:36Od: Forehand
Už som sa tu raz s niekým stavil :)..Ale to bol had Petrík, to sa neráta..

Ja o tom presvedčený nie som, a kludne by som do toho šiel :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:58Od: Denis92
Kludne :) Co navrhujes? Nick, flasu, peniaze?
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:19Od: Franky
Idem do toho aj ja
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:07Od: Forehand
Je mi to jedno...Kludne navrhni ty sám, ale nick si nechám :)

Čo piješ?...
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:32Od: Denis92
Ok, tak nick nie. Ak teda mozem vybrat, tak podme o tu flasku. Ale nejaku exkluzivnu, samozrejme. To mi pride lepsie ako cisto len o peniaze :)

Vacsinou vodka, gin alebo jagermaister. A ty? Mozeme sa zhodnut na rovnakej, ktoru posle porazeny vitazovi, alebo si kazdy vyberie nejaku, ktoru mu posle ten druhy v pripade prehry.
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:14Od: Forehand
Vodka je fajn, hoci tvrdému sa už vyhýbam. Pijem víno :)

Tak skúsme o tú vodku, kludne vyber značku, aspoň litrovú teda exclusive..

Mozeme to dat kto bude mat teda viac bodov po sezóne, jednoduché pravidlá. Snáď to nezničia zranenia...
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:41Od: Denis92
Double Cross? Osobne som ju este nemal, ale vraj je skvela. Vyrabana na Slovensku, a velmi predavana v USA. Stoji okolo 50eur. Myslim, ze to by bola dost exclusive na takuto dlhodobu stavku. Si za?
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:52Od: Forehand
Som ZA, považuj to za odklepnuté..;)

Ako vianočný darček poteší..
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:00Od: a.magerova Re: Jelito - kopyto - platí to !!!
;-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 17:08Od: Denis92
Super, dohodnute :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:36Od: Smazaný účet
Tentokrát už je to Nadalovo...
Jinak tenis je v nějakém retro období, kdy mu opět dominují Roger s Rafou? Pro někoho, kdo začal tenis sledovat až v 2011 pěkná vzpruha :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:47Od: ipko
podla mňa dominuje iba Roger
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:39Od: Smazaný účet Re: posledný turnaj
ktorý vyhral tento španiel bola barcelona 500 v apríli (dubnu) 2016. Čiže rok dozadu. O dominancii nemôže byť ani reči. Navyše prichádza antuková časť sezóny v ktorej si španiel už môže iba rovnať trenky. Prichádza do veku, keď by sa mu už mal jeho obľúbený povrch stať najväčšou morou. Vôbec by ma neprekvapil jeho boj za zníženie počtu antukových turnajov.
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:33Od: Smazaný účet uzasny,
stary pan je uzasny! :-) Usnula jsem, ja opakovane na nocni trisetove TB bitvy uz proste nemam, ja ne.. :-)))
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:40Od: blixa
Ostudo !!! Jak je možné při sledování GOATa usnout ??!!! :D
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:55Od: Smazaný účet
ale treba jen prave diky tomu jsem se zas jeste probudila.. :-)))
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:14Od: a.magerova
Já teda taky s pravdou ven.... ve třetím za stavu 3:3 konec a zvonec, víka se zaklapla (naštěstí né nafurt)... ;-)

A ráno pak s obavou zapínám počítač a ono ejhle: JUCHŮŮŮŮŮŮŮŮ... :-)))
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:26Od: Smazaný účet
klasika, obavy jsou zname sprinterky... ale ja se po probuzeni uplne vazne.. :-))) snazila zjistit, co mi rekne SRDCE.. a nic, nepoznalo TO! :-)))
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:26Od: Padme
Já tentokrát oko nezamhouřila...Malý se nacpal na začátku zápasu a pak po hodině, co jsem usla :D
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:16Od: ipko
bude unavený? nebláznite, včera 3 hod. s Kyrgiosom, ale nič na ňom nebolo vidieť a to už má toho za sebou dosť.. verím Rogerovi ak zopakuje včerajší výkon, titul je jeho..
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:12Od: kada.tom
takových TB v poslední době hrál Federer a skoro žádný neprohrál ... přitom taková šance pro ty na druhé straně :-((

snad bude Rafa mít ve finále výhodu po stránce únavě
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:07Od: mahycek
Taky si myslím, že bude Roger unavenej. Ale to nevadí. Je to 3 finále tohoto roku a na velkejch turnajích. Kdo by si na to pomyslel na začátku ledna. Už je setřih toho zápasu Roger-Kyrgios ? V sedm ráno jsem přijel a nic zatím neviděl.
[ Reagovat ]
01.04.2017 07:50Od: anajka peRFect
Škoda, ze som to nemohla vidiet. Prvý set a koniec tretieho som sledovala len premieňajúce sa čísla, riadny adrenalín.
Úžasne, ze Roger zvládol další trojsetak a takýmto spôsobom. Obrovský rešpekt.
[ Reagovat ]
01.04.2017 07:18Od: Labi
za normálních okolností bych řekl že Roger Rafu přejede. Ovšem při pohledu na odehrané duely je zatížení obou hráčů neporovnatelné a bojím se, že pokud Roger nedotáhne zápas ve dvou setech, tak ke konci bude mít navrch Rafa
[ Reagovat ]
01.04.2017 07:40Od: babolat.cz
A proč se obavas?
[ Reagovat ]
01.04.2017 07:42Od: Forehand
3hod zápasy si dáva Rafa k raňajkám..:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:23Od: Rogers
Nevím, co má Rafa k snídani, ale cestu do finále měl pěkně vymetenou. Tj. je odpočatej a povrch je přeci jenom pomalejší než v IW.
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:05Od: Herbert_Hoover
To, že je povrch v Miami pomalejší než v IW je mýtus. :) Povrch je rychlejší, zvlášť letos, kdy IW bylo rekordně pomalé, odskok je nižší než v IW, akorát prostě ta vlhkost a klima obecně tomu dodávají takový ukňouraný obraz hry. Taky míček letí vzduchem pomaleji než v IW.
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:18Od: Pe3k
Soudny a inteligentni fanda Nadala, to je teprv mytus :D
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:20Od: Herbert_Hoover
Třeba takoví jsou :D
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:29Od: Pe3k
Asi jo, ale radeji sem neprispivaji, aby je nekdo nehazel do jednoho pytle s nejvetsimi mistnimi trolly Forehandem, Franzem a blabolatem...
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:15Od: Forehand
Rafa mal objektivne lahsi zreb...No to iste plati o Rogerovi v Austrálii napriklad...

Povrch hovori urcite pre Federera, kedze je povazovaný na harde za lepsieho hráča...Teda nie mnou, ale ak to niekto tvrdi, musi mat pred finále jasno.
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:35Od: Kozoroh
Roger na cestě do finále potkal tři hráče TOP 10 (Berdycha, Nišikoriho a Wawrinku), naproti tomu Rafan jen Raoniče a Monfilse. Objektivně měl těžší cestu Roger, páč porazil víc elitních hráčů než Býk.
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:45Od: janek_da
jsi mu naletěl, aprííííl
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:04Od: Forehand
Berdych?....Good one :)

Dimitrov by v tej forme vyprášil Wawrinku s Nishim tak, ze by ich vlastné mamky nespoznali..
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:45Od: Kozoroh
V čem je skalp Berdycha horší než postup přes Monfilse? Psal jsi, že Rafa měl objektivně těžší los než Roger, což jsem ti vyvrátil výčtem hráčů TOP 10, které oba dva před finále porazili. Gríša byl až 15. nasazený. Tvrdit, že Gríša by určitě porazil Stana a Nišiho je jen tvá domněnka. S jistotou se to už nemůžeme dozvědět a je to krom toho bezpředmětné.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:02Od: Forehand
Rebricek reflektuje formu za posledných 12 mes...Naozaj to chces pokladat za objektivne kritérium formy v januári?..Naozaj si myslis, ze by Berdych zdolal čo i len Zvereva?...Ok, ako myslis :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:13Od: Kozoroh
Asi ti nedochází, že tvrzením, že Dimitrov by porazil Wawrinku nebo Nišikoriho na letošním AO, opouštíš objektivní půdu a pouštíš se na subjektivní led :) Osobně bych Gríšovi proti Stanovi ve finále fandil, ale pochybuji, že by Stanimala v největší ráži zdolal. Ostatně podlehl hráči, který se do GS finále prokousal po tříletém suchu. Na svém nejslabším grandslamu.
Celé tvoje tvrzení o Rogerově lehčím losu je jen subjektivním dojmem. Fakta hovoří, že Fedex na cestě za titulem porazil čtyři hráče TOP 10, stejný kousek se povedl již jen Borgovi, Vilasovi a Wilanderovi.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:53Od: Forehand
Neporazil Dimitrov nahodou Nishiho v Brisbane alebo kdesi pred AO?...Plus dalsich dvoch hracov z TOP 10?....Dokopy troch...To sa Borgovi podarilo?..:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:09Od: Kozoroh
A neporazil náhodou Miloš Rafu v Brisbane? :)) Každý zápas je jiný, což ostatně ty sám často prohlašuješ.
Tvoje tvrzení o "objektivně lehčím losu Rogera na AO" prostě stojí na vodě. Tak těžký los, jaký měl letos Fedex na AO (porazil 4 hráče TOP 10), dokázali v open éře zvládnout jen vyjmenovaní tenisté v mém předchozím příspěvku. Je to rekord, který eviduje Wikipedie.
[ Reagovat ]
01.04.2017 09:47Od: dappe
Počkej, Federer měl na AO lehčí los? :D A dokonce považuješ Nadala za lepšího hráče na hardu, než je Federer...?
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:06Od: Forehand
Povazujem..Holt, Nadal mal tu smolu, ze nenahral tituly s Gonzalesom, Baghdatisom, Roddickom či starým Agassim. Ale za este najlepsieho hraca na harde povazujem Noleho, takze no stress..
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:22Od: Smazaný účet
jj, Nadal by totiž na 100, co na 100, na tisíc milionů procent všechny ty Gonzalezy drtil jako Roger, šest nula by jim dával na potkání, ty klauníku.
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:24Od: Smazaný účet
Když ted v téměř nejlepších letech není schopnej porazit ani Kveryho:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:36Od: Forehand
V najlepsich rokoch, po 30ke :D

You made my day :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 11:25Od: Smazaný účet
Je tam téměř, ty starý zaslepenec. Navíc dle tebe přece Roger začal prohrávat s Djokovicem a dalšíma kvůli tomu, že prostě nebyl tak dobrý, věk přece hrál marginální roli. Takže si srovnej měřítka, ty made my day.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:05Od: Forehand
Federer začal prehrávat, pomerne pravidelne a vase s oboma od roku 2008 :)...Vtedy mal 26 rokov..

26
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:05Od: Forehand
* a vsade.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:20Od: Smazaný účet
No jasně, nečekal jsi snad, že bude vyhrávat tři grandslamy ročně donekonečna, že ne? I tak toho na hardu uhrál po 26 víc, než Rafa na hardu po 26.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:26Od: Forehand
No áno, lebo mal na to o 5 rokov viac..To je celkom logické, ze áno?..
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:32Od: Smazaný účet
Od 26 do 30 toho Roger vyhrál na hardu víc než Rafa od 26 do 30. A myslím, že ani po tý 30 to pro Rafu nedopadne o moc líp. Takže subjektivně si třeba považuj Rafu za koho chceš, ale čísla opět neoklameš, ty vykladač.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:34Od: spaniel
Je to hlupák. Poslední dvě diskuse tady zase lhal a kroutil fakta a pak zmizel jak prd ve větru.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:52Od: Forehand
Lol..

Zas si vytrasený..Vtedy ťa mám najradšej :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:56Od: spaniel
Nemám z čeho. Už se ti jen směju. I s tvým Dopalem ;)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:49Od: Forehand
Od 26 do 30 Rafa hlavne vynechal 3 hardové GS a jedno skrečoval vo finále s Wawrinkom. To asi zohralo rolu...Kazdopádne, gratulácia Rogerovi k tým 3-4 titulom za tých posledných 9 rokov, to sa bude tazko prekonávat..:)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:54Od: spaniel
Blablabla
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:00Od: Smazaný účet
Rafovi se bude těžko překonávat uplně všechno, co Roger dosáhl mimo antuku. A že je Rafa tak často zraněný mě mrzí, ale to z něj lepšího hráče na hardu bohužel neudělá. A do tvých spikleneckých teorií, co by bylo, kdyby byl zdravý nebo hrál v údajně slabší éře Roddicků se nikdo soudný doufám pouštět nehodlá.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:08Od: spaniel
Zbytečně se pokousis o smirlivy tón. S ním je to jak mluvit do sudu, je to největší hater Rogera tady, větší než Frantz. Navíc o tenisu ví kulový, jen tak dohledat výsledky a h2h. A i v tom se věčně sekne a je za bIba.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:12Od: Forehand
Páči sa mi ako sa trpezlivo snažíš zapojiť do diskusie dvoch ľudí :)

Prvýkrát to nevyšlo. Tak vyskúšaš druhýkrát. Ako malý :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:10Od: Forehand
No číselne určite áno, prekonávat sa to bude tazko. Hard je Federerovým naj povrchom, čo sa počtu titulov týka, celkom jednoznačne. A vidíš, aj napriek tomu ho FFF pred finále alibisticky a zbabelo pokladajú skoro za outsidera. Ty tam nevidíš ten komický paradox?..

V konečnom dosledku je aj tak úplne jedno, kto kolko titulov získal a kde, doležitý je celkový sumár a taktiež ten cit, ktorý človek musí mať, aby sa v štatistikách vedel orientovať s patričným odstupom. Pretože nezabúdaj, ze stats sú ako plavky, vela ukážu, ale to podstatné zostáva zakryté.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:11Od: spaniel
Jo, jako třeba to že Nadal je mimo antuky daleko za ostatními. Dík za potvrzení.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:16Od: Forehand
Mimo antuky :)

Ty si fakt z marsu.

Ak bude mat Rafa 100 titulov z RG a celkovo 101, tak bude mat v konečnom dosledku stále viac ako Federer. Ty máš fakt o koliečko menej spaniel a to som s tým počtom ešte celkom lichotivý...

Ale ak takto vymedzuješ a selektuješ fakty. Uvedomuješ si, ze Federer 70% svojich titulov vyhral v rokoch 04-07?..Cize v styroch rokoch svojej 17 ročnej kariéry?...Cize plati to iste aj o nom, mimo tohto obdobia temna bez ND a RF prakticky paberkoval a pozeral sa na chrbát jedného z nich, alebo oboch súčasne.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:17Od: Forehand
* mimo ND a RN
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:21Od: spaniel
Proč pořád tahas do diskuse někoho, kdo hraje druhé housle celou kariéru? Tenis není krasobruslení, čísla neoje8es. A svoje domněnky a zbožné přání do toho netahej.
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:25Od: Forehand
Tvl, tu je 10-15 vláknová diskusia o Nadalovi s Federerom a ja tu ťahám do diskusie Nadala?...

Ty si v lese spaniel, zobuď sa...

Áno, čísla neojebš...Preto je Federer správne považovaný za najúspešnejšieho tenistu histórie, ale najlepším byť nemože, keďže nebol tým najlepším ani svojej doby a dve tretiny kariéry pozeral na chrbát Rafovi alebo Djokovicovi :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:23Od: misa
Důležitější jsou celkové počty gs. titulů, týdny na místě světové jedničky, ne kdo se kam díval :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:26Od: Ondra979
normalne na troly nereaguju ale tady si nemuzu odpustit, ze toto je skutecne bohapusta lez, Roger v letech 04-07 vyhral presne 46,6 procent vsech svych titulu, doufam ze v nedeli to procento jeste o kousek ponizi :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:35Od: Forehand
Sorry, ze som to bral od oka ako dve tretiny, samozrejme bavime sa o Grandslamoch...

Ale títo slovíčkarí sú vždy zábavní, bodaj by sa mohli chytiť len toho :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:44Od: Ondra979
hele to fakt nema cenu, psal si o titulech, o zadnych GS nebo majorech rec nebyla a ted obracis protoze sis uvedomil co je to za kravinu. Pokud vezmeme GS tak je to asi 61 procent ale je to celkem jedno, proste kam se hrabe ATP na tvoje statistiky
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:45Od: Smazaný účet
Co je na tak strašného na tom, že Roger vyhrál většinu grandslamů v období 04-07, že to musíš pořád zmiňovat? Jsi si jistý, že by v tom období byli stejně úspěšní i Rafa a Novak? Na základě čeho? Vždyť je to komický to pořád vypichovat. Roger fakt nemůže za to, že v tý době byl na absolutním vrcholu a hrál svůj možná/možná ne nejlepší tenis. Nikde není řečený, že by ho hráli i Novak a Rafa, kdyby si to s ním vyměnili. Tak to přestaň pořád vypichovat a znevažovat.
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:09Od: Forehand
A vy (zovšeobecňujem), prečo máte taký problém priznat, ze ten úbytok titulov bol zapríčinený aj konkurenciou?...
[ Reagovat ]
01.04.2017 13:33Od: Smazaný účet
Samozřejmě hraje velkou roli vzájemná bilance, věk, náročnost zápasů v Miami v porovnání s Rafou atd. Takže ty obavy z něčeho pramení a jsou opodstatněné, ale je pravda, že výraz outsider je přehnaný.
Ne, fakta jsou naprosto zásadní věc, která ti pomáhá se orientovat. Tvůj cit, nebo jak to nazýváš, jsou pouze subjektivní dojmy, které prostě mohou být silně odlišné, většinou ovlivněné preferencemi fanoušků. Navíc tohle není otázka hodnot a zásad, takže když si ten cit vyložíš, jak se ti hodí, není to problém. Ale musíš respektovat fakta, což ty moc neděláš.
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:33Od: spaniel
Roger toho uhrál po 33 víc než Nadal po 28. Dokonce po 35 uhrál víc než Nadal po 28 :D
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:51Od: Forehand
Problém je v tom, ze Roger toho po 35 vyhral viac, nez Roger od 31-34 :)

Kapišto?...

Už rozumieš, že musíš vyčleniť dlhsie casové obdobie ako tendenčne vybrat 1-2 najhorsie sezóny kariéry?..

Nerozumies, no vidis :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:55Od: spaniel
Já jen predvadim tebe...tvoji specialitku, vyber období, kroucení a tak
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:33Od: panzer.dragon
no zrovna gonzales mi moc do tý tvý myšlenky nezapadá, rafa ho porazil dvakrát ve finále turnaje (oh2008, řím 2007) a naopak to s nim projel na celý čáře na ao (3:0) ve čvrtfinále
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:37Od: Forehand
Áno, ano..To bolo tusim, ked mal 17-18 rokov a este odoberal bravíčka :)
[ Reagovat ]
01.04.2017 10:44Od: panzer.dragon
bylo mu 21-22 a byl světová dvojka.. bravíčka počítam že odebírá do dneška :-)
[ Reagovat ]
01.04.2017 12:13Od: Forehand
Mal vtedy 20 rokov. Na ilustráciu, Federer v tomto roku prehraval na GS s Mirneym, Ancicom ci T. Haasom. Fakt pokladas vysledky v tomto veku za smerodajné?...

Ludia maju bohovský problém oddelit mladého Rafu na antuke a mimo nej, kde dozrel az okolo roku 2008..
[ Reagovat ]
01.04.2017 14:14Od: Roger_Federer Re: Peter
Myslis v tech letech kdy Rafa prohraval na Hardech z Davydenky, Nalbandiany, Youznymi a dalsimi hraci slabe ery??
Kdy posledni cast sezony na hardu od US je fackovacim panakem kde komu??
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:06Od: Forehand
Omg, sa tu uz citim jak u retardovaných :)

Uz som to tu niekomu pisal, Rafu ber v potaz mimo antuku od roku 2008..
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:11Od: Forehand
A aby som vysvetlil prečo od 2008...

Vtedy mal 21 rokov, vek kedy legendy dozrievajú definitívne. Samozrejme Rafa na antuke je kapitola sama o sebe, ale snad nikto nemoze chciet od neho aby vyhrával aj inde rovnako skoro. Djokovic, Federer a iní, vsetci zacali vyhrávat vo veku 21r a neskor, tak majte rovnaké meritka aj s Nadalom..
[ Reagovat ]
01.04.2017 15:39Od: spaniel
Kdyby to byla pravda, tak nemusíš nic vysvětlovat :D
[ Reagovat ]
01.04.2017 16:06Od: Roger_Federer
Mohl by si me dat nejake realne data rekneme od 1990-2015, ze "Legendy" dozravaji pozdeji ve veku 21 let.
U top hracu..
Protoze uz me nebavi, vyvracet ty tvoje umyslne skreslovane cisla a letopocty.
Napriklad Wawrinka a Murray 4a5 nejuspednejsi hraci Federerovi doby "vyzraly" skoro vr 30 letech.
[ Reagovat ]
01.04.2017 18:00Od: Franky
A takisto sa uplne zabudlo na spomalovanie povrchov kedze dnesne 'rychle' povrchy boli kedysi stredne rychle...nemysli si mr forehand ze to zahralo prave Rafovi do karat ako skvelemu antukarovi a ze nie az tak uplne je to zapricinene tym jeho ''dozretim''?? aj wimbledon bol minuly rok pomalsi ako dnesne AO...a videli sme ako 35r Fedex vycvicil aj o 5r mladsieho najneoblubenejsieho supera na rychlejsom povrchu...to su kecy pitchoviny co tu vypravas forehand.len sa drz cisel 18 - 302 - 6TM a tajne potichu dufaj ze sa k nim Rafa priblizi
[ Reagovat ]
01.04.2017 08:34Od: Smazaný účet
chudak Rafa, ten to dopracoval.. :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist