Federer vyhrál pětiseťák s Nišikorim a čeká ho čtvrtfinále s Mischou Zverevem

  • AUSTRALIAN OPEN - Roger Federer v Melbourne vyřadil po Berdychovi dalšího hráče Top 10 a po pětisetové výhře nad světovou pětkou Keiem Nišikorim postoupil už do čtvrtfinále. V něm je na Australian Open potřinácté za posledních 14 let a ještě nikdy v něm neprohrál. V úterý v boji o semifinále vyzve Murrayho přemožitele Němce Mischu Zvereva.
    22. 1. 2017, aktualizováno | Aktuality |  496 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Roger Federer ve třetím kole předvedl skvělý výkon proti světové desítce Tomáši Berdychovi a dnes si dokázal poradit i s dalším těžkým soupeřem Keiem Nišikorim. Tentokrát ale Švýcar zaspal začátek zápasu a chvíli mu trvalo, než se dostal do hry.

Pátý hráč světa Nišikori totiž získal úvodní čtyři gamy a vedl 5-1, Federer ale první set nevzdal. I když však otočil na 6-5, obrat dokonat nedokázal. Tie-break zvládl lépe Japonec a teprve podruhé nad Federerem vyhrál první sadu.

Statistiky zápasu
Federer - Nišikori
24 esa 5
6 dvojchyby 5
68 %
1. podání 'in' 65 %
80 %
úsp. 1. podání 68 %
48 %
úsp. 2. podání 42 %
83 winnery 42
47 nevyn. chyby 32
29/44 hra na síti 19/30
7/18 brejkboly 3/10
čas: 3:23

"Nehrál jsem špatně, možná mi jen nefungoval ideálně servis. Kei ho navíc skvěle četl. Ale věděl jsem, že musím zůstat klidný, přestože mi hrozil kanár. Začátek nemohl být horší, ale Kei hrál opravdu fantasticky," komentoval Federer začátek zápasu krátce po svém postupu. "Ale říkal jem si, že Kei nemá úplně dobrý servis a že se mohu rychle vrátit do hry. Když jsem to nakonec dotáhl do tie-breaku a prohrál ho, byl jsem zklamaný."

Federer se navzdory ztracenému setu i nadále soustředil na svou čím dál lepší hru a zahájil obrat. V druhém dějství už předváděl jistý výkon na servisu a díky brejku ze sedmého gamu vývoj zápasu vyrovnal na 1-1 na sety. Svůj výkon stupňoval i v další sadě, na jejíž zisk nepotřeboval ani půl hodinu hry.

Zdálo se, že se schyluje k rychlému konci. Federer měl za stavu 2-1 ve čtvrtém setu dva brejkboly, ale desetiminutový game nakonec prohrál a vzápětí vůbec nezvládl hru při svém podání. Nišikori využil šanci vrátit se zpět do zápasu a vynutil si rozhodující pátý set, v nichž měl bilanci 15-5.



"Kei si ten čtvrtý set zasloužil vyhrát. Hrál skvěle a důležité okamžiky zvládl mnohem lépe. Začal jsem dobře, ale on pak vyřešil lépe několik důležitých momentů a najednou jsme byli v pátém setu," uvedl Federer.

Tentokrát ale Nišikori v pátém setu uspět nedokázal a teprve pošesté v něm prohrál. Federer si velmi rychle vypracoval vedení 3-0 a byť nevyužil dva brejkboly na 4-0, náskok už nepustil. Pětatřicetiletý Švýcar nakonec zvítězil 6-7 6-4 6-1 4-6 6-3 a vedení ve vzájemné bilanci s o osm let mladším Japoncem zvýšil na 5-2.

"Byl to dobrý zápas a jsem rád, že jsem mohl být jeho součástí. Byl to náročný pětisetový zápas, ale jak už jsem několikrát říkal, mám za sebou dobrou přípravu a fyzicky se na tom cítím být skvěle," uvedl Federer, který hraje na prvním turnaji po půlroční pauze.



Federer tak na Australian Open postoupil potřinácté za posledních čtrnáct let do čtvrtfinále. V něm čtyřnásobný šampion v Melbourne ještě nikdy neprohrál.

Ve čtvrtfinále čeká Murrayho přemožitel Zverev
Federer dostal letos v Melbourne jako nasazená sedmnáctka hodně náročný los. Čelil už bývalé světové osmičce Jürgenu Melzerovi či dvěma hráčům Top 10, ve čtvrtfinále ale na očekávaného těžkého soka nenarazí. Světová jednička Andy Murray dnes totiž překvapivě zaváhal.

Švýcara tak čeká mnohem hratelnější soupeř. Vyzve ho levou rukou hrající 50. hráč světa Mischa Zverev, kterého v obou vzájemných duelech porazil. Před čtyřmi lety na trávě v Halle dokonce s o šest let mladším Němcem neztratil ani game.

"Jejich zápas jsem viděl. Mischa hodně útočil a zaslouženě vyhrál. Byl to neuvěřitelný zápas, stejně jako ten Novaka s Istominem," připomněl Federer překvapié vyřazení Djokoviče. "Mischa hraje skvěle. Često chodí hned po servisu na síť a já vím, že to bude úplně jiné utkání, než dnes."

První čtvrtfinálovou dvojici vytvořili šampion z roku 2014 Švýcar Stan Wawrinka a finalista ze sezony 2008 Francouz Jo-Wilfried Tsonga.

• AUSTRALIAN OPEN 2017 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 13.694.800 dolarů
nedělní výsledky mužů (22. 01. 2017)
• Dvouhra - osmifinále •
M. Zverev (Něm.) - Murray (1-Brit.) 7-5 5-7 6-2 6-4
Federer (17-Švýc.) - Nišikori (5-Jap.) 6-7(4) 6-4 6-1 4-6 6-3
Wawrinka (4-Švýc.) - Seppi (It.) 7-6(2) 7-6(4) 7-6(4)
Tsonga (12-Fr.) - Evans (Brit.) 6-7(4) 6-2 6-4 6-4
JUNIOŘI
• Dvouhra - 1. kolo •
Vrbenský (ČR) - Lingxi Zhao (13-Čína) 6-3 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (496)
22.01.2017 22:34Od: panzer.dragon asi už tu někde je tohle info
24/2013 QF Halle Grass Roger Federer Mischa Zverev 6-0 6-0
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:37Od: Herbert_Hoover
to je celkem vtipný výsledek, v Rogerově slabé sezoně :)

ani se nedivím, že je pro něj Roger inspirací ;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:44Od: panzer.dragon
musí to ted roger trumfnout :)
[ Reagovat ]
23.01.2017 08:10Od: babolat.cz
bude to hop nebo trop. Jestli bude Mischa hned po servisu chodit na síť, tak ho Roger bude asi prohazovat a výsledek může být podobný.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:26Od: steve79
Hodně dlouhou dobu jsem neviděl na AO tak rychle kurty. Zajímal by mě index, který koncem sezony byl zveřejněn. Doufám, že i letos ve Wimbledonu to bude rychlejší.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:07Od: Smazaný účet jen tak...
letosni povrch AO povazuju za naprostou paradu. Ocekavala jsem obvyklou nudu, zname firmy a najednou svezi prekvapka a plnit ocekavani zvladnou jen ti nejznamejsi.. ;-)) Divacky si medim. Nejde jen prvoplanove o to, ze ranarum rany a serv leti, vykrucovacum se lip krouti a utocnikum jde lip utok. Rychlejsi povrch vytahne zajimave veci - nahrava hracum s rychlejsimi reflexy, s vetsim (rychlejsim) svihem, se schopnosti vetsi improvizace, ale i schopnosti koncentrace, ten vetsi fofr odhali koordinaci, sikovnost (volej, halfvolej) odvahu a urcite vas napadnou dalsi souvislosti. Proste sahne kazdymu az na dren. Rada bych si zamachrovala, jak rychly povrch kurtu zboznuju, ale ac jsem celkem chytra tak prec jen motorova mys a nesnaaasim ho.. :-)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:11Od: Labi
osobně jsem celkem překvapen, že tohle ještě nepochopili tenisoví funkcionáři a nezakomponovali to do pravidel, že by měl kurt mít určitou rychlost, resp. materiál. Jinak ano, kurty jsou famózní a letošní AO mě baví jak už dlouho ne :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:24Od: VlS
Ale ta rychlost zadefinovaná dávno je - určitým rozpětím. Zpomalování kurtů byla reakcí na vysloveně bum bum tenis, jen se to s léčbou přehnalo a z tenisu se stala pinkaná. Raduju se z toho kroku zpátky - kousek - aspoň.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:31Od: Smazaný účet
je to fajn, ale to rozpeti a ruznost obecne vitam, rozkvete i tenis.. vzdy vsak plati, ze vseho s mirou, extremy skodi vsemu.. ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:52Od: VlS
Jasně, připadá mi, že dřív ( popravdě už dávno ) to bylo dané přirozeně tráva, antuka , beton a v hale palubovka.
Nikdo neznal plasty typu Flexi cussion atd. Bohužel, USO přešlo z trávy na beton, potom Austrálie přešla z trávy na beton a bylo po travnatejch turnajích s výjimkou 3 turnajů v Anglii a sem tam něco (Hertogenbosch, Hale), vše v jednom měsíci. A na betonech a jejich pozdějších úpravách plasty začala ta děsná ranařina bum bum. Už to nebyla klasika servis - volej, ale jen servis a tu a tam něco ( Goran a spol) . Popravdě, moc se na to nedalo koukat. Tak se začlo zpomalovat a došlo to k tomu, co popisuje Vlk - nekonečná atletika, lidi se zničenejma kloubama a nuda, stejná jak u bum bum, ale daleko delší. Na rychlejch površích by Caro nikdy jedničkou nebyla a nevím, jestli by Rafa vyhrál tolik turnajů.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:55Od: VlS
Bylo by fajn, aby byly i pomalý, i rychlý i nějaký střední turnaje, vidělo by se, jak se kdo srovná s čím. Antuky je dost, obranáři nemusí mít strach, že všechno bude jen rychlý.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:32Od: Smazaný účet
Ano, pamatuji si na finale AO No2e vs. Rafa. Behem toho jsme s kamosem smontovali velkou skrin, 2 mensi skrine se supliky, behem toho jsme meli lehky obed...a po ukonceni praci, ti dva jeste neskoncili zapas ;D)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:35Od: VlS
Asi tak
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:51Od: Forehand
Ti dvaja by vtedy hrali 5hod aj na tomto kurte, o to strach nemaj :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:56Od: tito
Tak včera jsem koukl na sestřih z F a dnes ze SF :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:57Od: VlS Re: Nehráli
možná ani jeďen by se tam vůbec do finále nedostal.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:09Od: tito
Jakože tito dva ambiciozní dříči by ignorovali rychlé povrchy? Výjimeční by byli tak jako tak. Prostě by se snažili přizpůsobit tam, kde by se nejvíce vyhrávalo.
Ale opravdu by se možná do finále nedostali. A možná by Radek měl několik grandslamů :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:33Od: Herbert_Hoover
Možná by měl grandslam i Groth, nebo Muller, nebo Dr. Ivo. A Delic nebo Basic by vyhráli pětistovku. Brown Masters. A turnaj mistrů by byl ve složení Fedex, Isner, Querrey, Muller, Delic, Brown, Karlovic, Mannarino.
[ Reagovat ]
23.01.2017 08:11Od: Smazaný účet
libi s mi ta pejorativnost nad jinou a "mene spravnou" kategorii prednosti.. ;-) Inu, nejlepsi je byt Federerem a mam vsechno.. :-)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:15Od: babolat.cz Poklona
Ač jsem Nadalovec, musímsložit hlubokou poklonu Rogerovi. Je to neskutečné, co předvádí. Zaslouží si minimálně ještě jeden GS.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:39Od: gigin
Přesně.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:55Od: Smazaný účet
Tak nedavno Roger prohlasil, ze se vrati silny...no...a opravdu se vratil neskutecne silny. Tenis, ktery predvadi po navratu je opravdu neskutecny. Myslim, ze styl Misy mu tolik problemu jako Andymu delat rozhodne nebude, ale nechci to zakriknout.
Pokud by v SF narazil na Standu, tak si myslim, ze ho prehraje, on s nim jeste nikdy na jinym povrchu jak antuka neprohral, Spis by ho mohl zastavit v SF Tsonga, ale ten musi prehrat Standu, to bude podle mne sileny zapas...
Takze na to finale ma Fedex celkem dost velkou sanci, rozhodne jeho procenta na titul stouply z 16,5 na hodne procent;) A na kolik, to uz musi napsat Roger_Federer;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:51Od: Tornes
Nejsem sice Roger_Federer, ale podle předpovědi z TennisAbstract má momentálně 32 %.
[ Reagovat ]
23.01.2017 00:39Od: Roger_Federer Re: Vlk
Podle celosvetovych odborniku je Roger Federer hlavni aspirantem na titul..
Kolem 40%;)
[ Reagovat ]
23.01.2017 09:53Od: janek_da
iqe fušuje i do ATP?
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:40Od: mats23
súhlas
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:45Od: Forehand
Hrá dobre ten hajzlík, o tom žádna :)

A tiež súhlasim, že si Grandslamové finále bezosporu zaslúži, kludne aj dve.
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:00Od: a.magerova Re: :-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:18Od: Smazaný účet
nesmej se, pustil nas jen do fi.. :-(((.. :-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:21Od: a.magerova
Mě pobavila ta jeho věta:
"Hrá dobre ten hajzlík, o tom žádna :)"

Na finále ještě nemyslím, abych nezakřikla... ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:25Od: Smazaný účet
jj, pssssssst.. :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:08Od: Smazaný účet Raonic,Serena
Zdar chlapy a zeny, jsem z de novy tak se chci zapojit. Postoupi Serena pres Baru a Milos pres Bautistu ?
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:14Od: Jabadu
Miloš je jasný, ale cos to říkal o Sereně a Barunce?
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:22Od: Smazaný účet
Myslím ze Serena postoupi
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:26Od: Jabadu
To si myslíme všichni, ale je třeba ... je třeba ... zničit krtka!
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:26Od: Smazaný účet
:D takze udelam tiket asi :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:28Od: Smazaný účet
Já si taky udělala tiket, pak jsem musela jezdit měsíc tramvají na černo
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:29Od: Smazaný účet
Od tý doby nesázim
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:29Od: Smazaný účet
né píše se ot né od že jo?
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:31Od: Jabadu
Neřeš to, drahá ...
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:30Od: Jabadu
Rád ti potom cvaknu zapalovačem, až HO budeš chtít vykouřit.
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:25Od: Smazaný účet
Vsadim svou "bohatou" kariéru kuchařky na to že Miloš i Serena postoupí
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:26Od: Smazaný účet
Já vím to je málo, tak vsadím svůj tajný recept na zeleno-černé omelety
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:32Od: Jabadu
Připálené s petrželovou natí jako posyp?
Vskutku originální.
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:34Od: VlS
Máš slibovat odměnu a ne trest
[ Reagovat ]
22.01.2017 21:42Od: Fandina
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:35Od: PetaM
Bára je bez šance.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:27Od: Kytka
Přesto budu fandit naší Barunce. Je to bojovnice a líbí se mi její přístup.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:59Od: letityfanousek je to divný, ale po odchodu Andyho
si přeju finále Federer - Nadal, protože to bude asi naposled opravdu Velké finále dvou velikánů na GS
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:09Od: Labi
.... je to daleko, hodně daleko
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:44Od: frufru77 Super...
ať už celý turnaj vyhraje kdokoli, Roger JE zpátky. Nikdo nikdy nehrál, nehraje a nebude hrát tak elegantní tenis. Při Djokovičově a Murrayho "psychickém rozpoložení" může klidně ještě dokázat hodně.
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:53Od: a.magerova Celý zápas [ Reagovat ]
22.01.2017 18:14Od: Smazaný účet
dobry, na kanale jsem nasel i Andyho s Mischou...
diky krasko;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:40Od: Stan_Borowitz
Zdá se mi to, nebo opravdu v zápase AM-MZ lítají ty míčky o dost pomaleji než v zápase RF-KN?
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:21Od: Forehand
Dojem rýchlosti kurtu je vždy závislý od typu hráčov. Pamatám si ako po zápase Nadala vzdy ludia lamentovali nad tym, aky je kurt pomalý, pritom pri inych hracoch, ktorí triafali lopty rýchlejsie po odskoku sa zdal byt rovnaký kurt o level rýchlejsí...
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:30Od: Stan_Borowitz
To je pravda. Na ten dojem bude asi mít také vliv trajektorie míčku vs. poloha kamer. Při záběru shora se asi míček letící větším obloukem jeví jako pomalejší než plošší úder.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:52Od: Forehand
Jj, presne.....

Rovnako si pamätám, ako si ľudia obľúbili jeden kurt kvoli rýchlosti, až dokým na neho neprišiel hrať Monfils so Simonom :)..

Ale je pravda, že súčasný povrch v Austrálii je o poznanie rýchlejší, než snáď predošlých 5 rokov a viac. Spôsob akým Vandeweghe vystrielala Kerberovú, alebo jak dobre sa Federer na kurte cíti, to všetko sú rukolapné dôkazy, nehovoriac o voľnom oku, ktoré rozdiel jasne vidí a cíti.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:57Od: Pe3k
Kurty jsou podobne jak loni, ale zmenily balony. RLA je pry s tech hlavnich nejrychlejsi, Susan L. nejpomalejsi a hraci si stezuji na rozdil mezi malimy venkovnimi a temi hlavnimi.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:39Od: Smazaný účet
Klasicky problem GS...nesoumernost kvality kurtu...tezke prekonat, asi by museli uplne zmenit arealy, jina koncepce.
Jinak ty mice, to je zajimavy postreh, a pokud se to jeste sejde s malou zmenou rychlosti kurtu, muze to byt slusny narez.
Je videt, ze i te Naste kombinace kurt - mice dost sedi, bych se nedivil, kdyby dosla do finale...
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:47Od: Forehand
Susan Lenglen?...

Tak ten je antukový, tak to áno. Ten by mal byt.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:16Od: babolat.cz
magerka je kráska? chci ji vidět ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:33Od: Smazaný účet
aha, ted jsem pochopil tu tvou poklonu nahore;D)
[ Reagovat ]
23.01.2017 08:07Od: babolat.cz
nikoliv, to jsou dva rozdílné přístupy...
[ Reagovat ]
23.01.2017 08:08Od: babolat.cz
tak to tě beru, krásná princezno
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:50Od: Mayo
Roger polroka nehral, starý pán príde na AO a porazí skvelého tenistu Keia. Je to pánes proste.
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:16Od: DORSCH
no ved prave preto
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:48Od: mahycek
To je tedy téma, tak vhůru do něho. Djoko, ale zase tolik bodů nestratí, když vyhučel i Murray, ne ? Ještě jsem to nepočítal, ale muselo ti to trochu vrátit náladu Kozorohu. Já jsem také rád, krásná neděle. Byl jsem probuzen ženou ve 4 setu po náročném večeru, ale hned jsem ožil. To byl vyprošťovák, ten Zverev, teď se na to dívám.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:51Od: Mayo
Djokovič stratí viac ako Murray. Áno rátalo sa s tým, že stratí oveľa viac ale tak aj taký je tenis.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:51Od: Denis92
Djokovic stratil skoro 2000b, Murray "len" 1000.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:59Od: Kozoroh
No1e přijde o 1955 bodů, Andy o 1020. Rozdíl se mezi nimi zvýší na 1715 bodů. Pro oba jsou ale teď body a vzájemný rozdíl druhořadou záležitostí.
[ Reagovat ]
22.01.2017 22:18Od: FulnekUltras
;)))))
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:39Od: a.magerova 200
Federer si výhrou nad světovou pětkou Nišikorim připsal jubilejní 200. vítězství nad hráčem světové desítky v kariéře.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:42Od: Pe3k
Kolik maji ostatni clenove small 4? Hadam, ze Novak ma tech vyher vice nez Ralph.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:49Od: Denis92
https://pbs.twimg.com/media/C2x8DRvVIAAxIsd.jpg:large
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:56Od: Pe3k Re: WoW
Federer 200
Novak 180!
Nadal 140
Mura 100

Jedna z tech statistik kde se ukazuje kvalita. Novak je terminator.
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:05Od: a.magerova Re: Jj Nole jede.... ten nás i předjede...
Zde všichni spolupodílníci Rogerova rekordu:

http://www.atpworldtour.com/en/news/australian-open-2017-federer-top-10-wins-milestone
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:37Od: Pe3k
Diky, zajimave.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:28Od: turista
Je to tak.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:51Od: Kozoroh Re: Žebříček počtu vyhraných duelů nad členy TOP 10
1. Federer - 200
2. Djokovič - 180
3. Nadal - 140
4. Sampras - 124
5. Becker - 121
6. Lendl - 119
7. Agassi - 109
8. Murray - 100
9. Edberg - 96
10. Connors & McEnroe - 83
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:51Od: tommr
a kolik jich vyhrál Tomáš Berdych?
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:51Od: tommr
a kolik jich vyhrál Tomáš Berdych?
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:56Od: Smazaný účet
49 https://en.wikipedia.org/wiki/Tom%C3%A1%C5%A1_Berdych_career_statistics nejvíce hráčů z Top 10 za sezonu porazil v letech 2010, 2011 a 2013 a bylo jich 6
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:10Od: Kytka
Bohužel málo. Něco v mládí, něco ve svých nejlepších letech - 2010 - 2O14 a ještě 2x 2O15.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:51Od: Denis92
Ak som to spravne pochopil, tak je to len spomedzi aktivnych hracov. Inak by to bolo nizke cislo v porovnani s Djokovicom.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:53Od: Denis92
Alebo nie, moja chyba. Cakal som vacsi rozdiel medzi nim a Novakom.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:25Od: mahycek
Biatlon a Charvátová, katastrofa.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:40Od: Pe3k
Naprosto ocekavany prubeh...budme radi, ze je tam vzdy nekdo kdo dela medaile. Chtit, abychom meli siroky a vyrovnany team, tak abychom sestavili kvalitni stafetu, je u takto maleho sportu proste moc.(byt v minulosti byly uspechy i ve stafetach).
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:42Od: blixa
Co furt melete o katastrofě, katastrofa byly ty tři minuty co dostala Lea. S tou minutou od Lucky se prostě musí počítat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:30Od: VlS
A celkem logicky v tý situaci se Evik a Verča jen tak svezly a netrhaly si střeva. Nevím, nechci Frickovat, ale nechal bych u týmu tu juniorku, kde je šance podstatného zlepšení, což se od Johanidesové už moc čekat nedá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:12Od: a.magerova
Roger Federer vs Kei Nishikori - Australian Open 2017 4th Round (highlights HD)

https://www.youtube.com/watch?v=_3Q9Q_1mrJ0
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:17Od: Pe3k
Magerka se nam dala na hajlajty :)
To si kazdy uz snad najde sam dokonce i zdejsi admin, ale osobne bych ocenil kdyby sem nekdo pravidelne postoval live streamy. Pripada mi, ze je s nimi letos nouze (podobne jako s torenty).
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:28Od: a.magerova
Mi to totiž začlo naskakovat tak nějak samo, když vlezu na YT za jiným účelem... a nejsem hamoun, takže se podělím... ať aspoň v něčem dopřejeme jiným to, co máme sami.... :-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:37Od: Pe3k
Ja ma na jutubu toliko odberu, ze 20 min po skonceni Fed Nisi uz jsem tam mel 3x hl a 6 hot shotu Federera. Snad zacne nekdo zdilet i ty streamy...
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:42Od: a.magerova Re: ;-)
http://www.pronaladu.cz/wp-content/uploads/2016/10/363-prani.jpg
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:55Od: Stan_Borowitz
Na Batmanovi jsem odsledovat celý zápas Roger - Tomáš, šlapalo to bez problémů.
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:41Od: Pe3k
Se mas me to neslape ani na tabletu ani pc a mobilu :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:55Od: Smazaný účet
Tak to určitě jsou lepší já jen že Charvátová je to nejslabší Cu může náš biatlon totálně zadupat:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:54Od: Kozoroh Krize pojmu BIG 4 na obzoru
Chtěl bych otevřît téma, které se naplno rozhoří (pravda ono už předtím sem tam doutnalo), pokud AO vyhraje Stan. Jak všichni víme, Stan má stejný počet GS titulů jako Andy, tedy 3. Pokud by vyhrál, Andyho by trumfnul. Jak by to dál s BIG 4 (pro neznalé Federer, Nadal, Djokovič, Murray), kdyby jejich současník měl víc majorů než nejslabší článek tohoto kvarteta? Setrvala by BIG 4 ve své původní podobě? Nestala by se z toho BIG 5 (přiřazením Stana)? Nebo by došlo k zúžení skupiny na BIG 3 s odůvodněním, že Federer, Nadal a Djokovič vyhráli přes 10 majorů, mají zkompletovaný kariérní Grand Slam a každý z nich dosáhl něčeho vyjímečného (Federer vyhrál nejvíc majorů v historii mužského tenisu, Nadal 10 let v kuse získal alespoň 1 GS titul a Djokovič dosáhl šňůry 4 vyhraných majorů)?
Pro Andyho by to každopádně bylo chucpe.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:55Od: Krisboy
Já myslím, že Big4 už neexistuje tak 2-3 roky.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:01Od: Kozoroh
Chápu, ale mě zajímá, jak na ně bude pohlížet historie.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:05Od: Tuttovka
Hele já jsem přímo z oboru a můžu ti říci, že takové kategorie se používají spíše jako nálepky :D. Nejlépe je to asi dělit na éru big four a pak její postupný rozklad, který byl způsoben výpadky jejich jednotlivých členů. Zajímalo by mně, kde se vlastně ten pojem vzal a kdo jej definoval, neboť Murray mi celou dobu nepřišel jako člen big four. Všichni k němu přistupujeme jako by velká čtyřka byla jasná, ale mohl to být výmysl nějakého pisálka, který neměl co napsat do sloupku :D.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:14Od: Krisboy
Výmysl britských novinářů, kteří chtěli přesvědčit svět, že kvjeták je stejně dobrej jako Roger, Rafa a Nol3.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:20Od: Pe3k
Tak nejak, jen si spletl ten konec. Roge1, Nol2 a Ra3a.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:04Od: Herbert_Hoover
No tehdy to asi bylo spíš Roger1, Ra2a a Nol3 :)) Ten pojem bude poměrně starý a tehdy ještě Rafa > Nole :) Vlastně i teď kdyby ses zeptal 20 náhodných lidí, tak ti řekne většina že Rafa > Nole. Ani tak nejde o to, jestli ten dokázal toho víc než druhý, ale prostě pojem Rafa bude mít větší zvuk, dle mého.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:30Od: turista
To bylo kdysi. Dnes už je Nole navzdory současným problémům řazen výš než Rafa.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:34Od: Herbert_Hoover
Ano, DNES tak VĚTŠINA STATISTIK promlouvá. :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:38Od: Herbert_Hoover
Ale nutno si připustit, že veřejné mínění netvoří jen halda statistik a dojem posledních pěti sezon, které Nole protkal svým nadpozemským tenisem, alespoň tedy jejich poměrnou část. :) A to je právě směrodatné, že to byly poslední sezony. Sice relativně česrstvý dojem, ale pevně ukotvená obliba Rafy je u valné většiny nezlomná.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:56Od: Forehand
Isteže, vyhral viac Grandslamov, viac turnajov. Nie je o čom :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 23:00Od: turista
Novak vyhrál celkem 67 titulů, Rafa 69. Za poslední 3 sezóny získali: Novak 26 titulů, Rafa 9 titulů. Novak dotáhl Rafův herní styl v letech 2014-6 ještě o level výše. Na pozici světové jedničky byl Djokovič 223 týdnů, Nadal 141 týdnů. Takže je opravdu těžké rozhodnout koho z nich zařadit výš. To rozhodne čas. K dohnání Fedexe mají ale ještě oba daleko.
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:00Od: Pe3k
Pokud Nadal vyhraje AO osamostatni se od Samprase a Novaka na druhe misto open ery a 3. celkove.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:05Od: Roger_Federer
Pokud se nemylim Big4 se zaclo pouzivat po Wimblu12, kdy Andy prohral ve finale a nasledne vyhral OH..
a zacal byt chapan jako 4top hrac ktere je o urcity level pred ostatnimi a priblizuje se big3.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:02Od: Pe3k
Cely pseudopojem Big 4 maji vsichni u pr.ele, vcetne samotnych big 4. Ze vyhraje Stan neni jiste, naopak je jen jeden z x hracu co si brousi zuby na titul. Byt tebou zaobiral bych se Djokerovou krizi a neresil koniny.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:02Od: spaniel
Big 4 nikdy nebyl.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:53Od: Mayo
je iba BIG 2 (Roger a Rafa) :P
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:57Od: Krisboy
Asi tak.
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:38Od: baggik
To je prece blbost.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:31Od: turista
To je blbost.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:59Od: Forehand
Velká stvorka je a stále bude. Bez ohladu na to, ci ma Stan 3GS alebo 4...Nie je to len o majoroch a ich tituloch, ale aj o vzájomnej rivalite, počtom zápasov s ostatnými členmi a koniec koncov aj o dolodobej výkonnosti, s čím má Stan trochu problém, kedze pred 2014 bol druhy/tretí sled...

Skor by sa mohla otvorit otázka, či nenastáva doba bezvládia, ak náhodou vyhrá GS nová tvár, či to už nebude mať dlhodobejší charakter, AO17 moze byt prvým GS od 2009, kde budu vsetci styria clenovia BIG 4 regulérne porazení v boji.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:13Od: Herbert_Hoover
Souhlas.
Stan nikdy neměl tak divokou a dlouhodobou rivalitu s nikým. Možná tak s Rogerem, ale to bylo hodně povrchní a postavěno hlavně na jejich vzájemné státní příslušnosti, prostě krajani a jeden žil dlouhou dobu ve stínu druhého. Navíc mimo majory je Stan poměrně jalový. I kdyby vyhrál další tři majory, tak nebude členem big four. Ledaže by skončili Rafa s Rogerem a on se vmísil do "new big four".
A letošní AO svým charakterem tuhle otázku skutečně navozuje, ale jestli to bude dlouhodobější trend, to si nemyslím. Hodně tomu přispělo zrychlení povrchu a někdy se to tak sejde, start sezony..nemohlo to být konstantně stejně..pravděpodobnost jde proti tomu. Na dalším slamu najdeme starou zavátou stopu.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:24Od: Roger_Federer
Posledni vetu?
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:40Od: Smazaný účet
Dámy a pánové Charvátová rozbíhá štafetu to zase bude propadák minimálně 6 terčů netrefí REPREZENTANTKA....:-D:-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:44Od: Pe3k
Zeny furt mnohem lepsi nez muzi. Nemyslim stafetu, ale tak celkove...jeste ze Gabi spocne.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:54Od: Kytka
Gabi nejede. Zkouší další, aby měli 4 do party na mistrovství.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:57Od: darek.vrana
Taky mám celkově radši ženy než muže:).
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:36Od: Labi Roger
na to že mu je 35, to je neskutečné, co předvádí...ta radost na konci, moc často se tohle u něj nevidí, aby takhle skákal...asi sám cítí, že největší 2 soupeře má venku a cesta k vrcholu je překvapivě reálná :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:24Od: Smazaný účet
Škoda že nehraje Petra na tak rychlém povrchu by to tam mohla vystřílet...
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:32Od: Kytka
Za předpokladu, že by trefovala kurt. Ale chybí mi. Fandím Káje, snad se jí dneska povede. Bára může jen překvapit. Ale jsme pod mužskou částí. Tak tam je mi už naprosto jedno, kdo vyhraje. Třeba Miša Zverev? To by bylo hodně zajímavé. Může zase konečně vyhrát někdo, kdo ještě nemá GS. Dneska už jen fandím Thiemovi proti Gofinovi. Ale když to nedopadne, nevadí.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:07Od: Krisboy
Angie out, čekal jsem to. Trůn pro Káju je zase o něco blíž :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:08Od: Lunej..
Ty kurty by meli zrychlit vsude:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:13Od: Krisboy
Bodejť.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:35Od: Kytka
Přesně tak.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:05Od: Forehand
Noc v Melbourne bola jasná. Padali hviezdy..
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:14Od: Nola
do jaskyne sa pridali dalsie ovecky....
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:02Od: Krisboy
Come on, CoCo!
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:54Od: mahycek
Tak jasně, nepředbíhejme, další zápas je v úterý, tam už víc věřím Rogerovi, ale do finále je ještě daleko. Dnes spokojenost, hlavně dlouhý 4 gam ve čtvrtém setu, tam měl Roger šance a hrál tam vynikající údery , (pustil jsem si ten úsek znovu), tam měl vyhrát a nemusel se hrát pátej set. Na jedno druhé podání Nishiho, do returnu šel Roger moc opatrně a to se mu vymstilo. Mohlo to být už 3 - 1. Ale nakonec to vyhrál, ano byl lepší. Paradoxní je , že nasazen jako č.17, už je mezi osmi a stejně si může v žebříčku pohoršit. Ale on vyhraje, už teď patří hrou do Top 5.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:52Od: Smazaný účet
Doufam ve finale Federer - Nadal :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:54Od: Smazaný účet
Ale cesta daleka....
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:28Od: Pe3k
Ja dufam v Federer Dimitrov.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:34Od: Stan_Borowitz
Tak to by bylo ještě lepší...
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:00Od: Fandina
To beru!!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:26Od: Kytka
Dimitrov, Míša Zverev? To by byla prča.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:15Od: Herbert_Hoover
To se nedivím, Fedex 3:0 s prstem v nose.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:52Od: a.magerova :-))
Kei dnes hrál parádně, naštěstí to nestačilo.

Rogerovi spadl těžký kámen ze srdce, že tak vyletěl... :-))

https://pbs.twimg.com/media/C2xgI1qWIAA6gjq.jpg
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:55Od: Forehand
Kto vysoko lieta, nízko padá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:01Od: a.magerova
Furt lepší než se držet připosr.ně u země... :-P
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:03Od: Lina
A nemůže vyletět i výš?
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:37Od: pockerface
Mám velkou radost, že Roger jde dál. Akorát se bojím toho jak už 90% lidí Rogera ve finále a někteří i jako vítěze, tak si vždy vzpomenu na USO, kde Nishi porazil v SF Novaka. Roger šel na Čiliče a už každý viděl další GS pro Rogera a jak to dopadlo! Roger měl odstraněného největšího rivala a stejně GS nevyhrál. Takže rychle spadnout dolů a jít pěkně krůček po krůčku. Abychom neviděli Rogera už jako vítěze a za bukem se směje někdo třetí kdo to Rogerovi vyfoukne. Takový Standa je v tomhle mistr. Celý rok neslaný, nemastný a pak bum a má GS.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:33Od: Pe3k k zapasu...
Bavilo me to, vysoka kvalita, moderni agresivni tenis.
Roger mohl vyhrat ve 3 setech, nakonec byl rad, ze to urval v 5. Vicemene vse slapalo, sice dost lehkych chyb, ale to je Rogerova tradice, ty lehke mice nejsou pro nej zadna vyzva...Mohl hrat lepe, ale i mnohem hure. Celkove spokojenost. Zkusil si 5 setak, porazil dalsiho top hrace a utvrdil se v tom, ze i tomhle veku muze tvrdit muziku svetovemu tenisu. Spicka spicek :)

Nisi: Velmi semi libil uvod jak na Fedexe vletel, agresivni a presny return, svetovy bh a kvalitni fh. V zapase mel nekolik neuveritelnych snur, kdy neustale trefoval prvni podani az sem tomu nemohl verit. Jeho return a bh je svetova extratrida a jeho ofenzivni styl je svezi vitr na okruhu atp. Navic si myslim, ze ma nejlepsi jedorucni bh mezi hraci s obourucnim bh. Pro nej velka smula, ze chytl Federera ve 4 kole, protoze s touhle formou mohl jit v turnaji daleko...Jedine cim me zklamal byl jeho fake mto a la Nadal, ale to uz je jeho ostuda. Krasny zapas, gratulace Rogerovi a v dalsim kole nepodcenovat!
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:36Od: Herbert_Hoover
Je zajímavé, že fake mto tu byl zmíněn několikrát, ale až ty jsi jej použil ve srovnání s Rafou. To nebude náhoda. :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:38Od: Krisboy Re: :D
Taky jsem si toho všimnul, ale nechtěl jsem rýpat a reagoval jsem jenom na "neutrální" pasáž o backhandech :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:25Od: Pe3k
Popravde ja jsem nevidel zadan Noleho zapas, kde by si vzal takticke mto, za to jsem videl nekolik zapasu Nadala, kde ukazal svuj postoj k fair-play. Ale vadi mi to u vsech, kteri tuto taktiku pouzivaji, nyni je to Nisikori.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:04Od: spaniel
Třeba finále W proti Rogerovi...to by sis mohl pamatovat. Proti Můře běžně.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:13Od: Pe3k
Obe ty prohrane W finale jsem videl v hospe a zadne mto si nevybavuju, ale jestli ano, tak u me Novak klesl...
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:28Od: spaniel
2014... Roger otočil ve čtvrtém setu z 2:5 na 7:5 a na začátku pátého si vzal Novak MTO.
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:08Od: Kozoroh
Nebyl to začátek pátého setu, k MTO došlo po třetí hře páté sady. Během zápasu několikrát spadl, mohla ho bolet noha a tak si ji nechal ošetřit, aby ho bolest nepřepadla v nevhodný okamžik. A ty už z toho děláš podraz...
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:14Od: spaniel
Třetí game není začátek setu? :D Brejk došel až po MTO. S ano, myslím si o něm své, simuloval víc než ostatní hráči top 10 dohromady, dokud se neobjevil tam neobjevil Nishikori. A dělá to doteď, Murray by mohl vyprávět. Prostě takový podvodníček.
[ Reagovat ]
22.01.2017 16:39Od: Denis92
MTO prisiel az po brejku za stavu 3-0. A podla mna to bolo prave nefer. Preco si ho nezobral hned po 4.sete? No preto ze Nishikori bol v laufe a chcel vyuzit momentum. Ale on si ho vzal az za stavu 3-0 ked sa momentum opat presunulo na stranu Federera a on sa to snazil zastavit. Tiez sa mi to nepacilo..
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:13Od: Nola
ja si stav 3:0 v 5 sete nepamatam, brejk presiel za stavu 5:4 pre Novaka, vy aj fakty prekrutite, tu mate dokaz :
http://www.telegraph.co.uk/sport/tennis/wimbledon/10949398/Roger-Federer-vs-Novak-Djokovic-Wimbledon-2014-final-live.html
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:23Od: Nola
ospravedlnenie na mojej strane, nepochopila som, miesate tu MTO Nishoho s Nolem
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:22Od: Kozoroh
Holt tě zapšklost za WCh 2014 neopustila.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:08Od: gigin
Klid, oni jsou v tomto trochu jeblí. Gulbis si nebere MTO nikdy, proti Rožérkovi si ho na FO vzal, Fedex hukl a měls vidět. Keců tři zadky.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:35Od: spaniel
Houno. Je to nefér.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:53Od: Nola
mas zivotnu krizu? dostal si kopacky? uzivaj si neskutocnu fazonu Fedexa... nevrtaj sa v minulosti, cas nevratis spat, pozeraj do buducnosti... sam si po zapase zhodnotil, ze MTO neovplyvnil vysledok zapasu....
[ Reagovat ]
22.01.2017 20:49Od: spaniel
? Jsi trochu mimo....
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:01Od: gigin
;)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:36Od: spaniel
Ty tomu říkáš zapšklost, já hodnoty. Každý svému.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:16Od: Herbert_Hoover
Tak to běž dodatečně zkouknout Rogerovy zápasy, celkem výrazná kaňka na tak zarputile bojujícím Rogerovo fanouškovi. :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:37Od: Krisboy
K tomu backhandu - z obouručnejch hráčů jednoručák používá docela často i Tsonga...
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:26Od: Pe3k
Jo, toho mam na pomyslnem zebricku na druhem miste.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:30Od: Denis92
Uz som sa bal, ze to Roger zahodi ako proti Raonicovi vo Wimbledone. Vtedy, tak ako aj dnes to mal vyhrat v 4setoch. Nastastie, dnes aspon vyhral..

Kei zacal skvele, tam to skoro vyzeralo na kanara v 1.sete, ale od stavu 1-5 sa Roger zacal dvihat a dostal sa do zapasu, hoci tesne prehral TB.
Od druheho setu az do konca zapasu bol lepsim hracov, aj vo 4.sete, ktory dost smolne prehral. Tam bol zbytocne pasivny na BB po 2.servise a zrazu prehraval o brejk..
V 5.sete zvladol dolezity prvy gem a potom si to uz v pohode kontroloval.

V dalsom kole urcite nikto necakal M.Zvereva, to povazujem za este vacsie prekvapenie ako prehru Djokovica.

Tenisovy fanusik musi byt spokojny s vyvojom turnaja, to ze Murray ani Djokovic sa nedostali ani len do QF je obrovske prekvapenie, ale zaroven prijemne osviezenie tenisu. Pre mna je momentalne najvacsim favoritom Stan. Ten si presiel svojim krizovym zapasom hned v 1.kole s Klizanom a teraz to cele moze v pohode vyhrat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:29Od: Jiri Rychle kurty
To se na AO celkem zminuje a jesm za to moc rad. Zapasy jsou obecne atraktivnejsi a svedci tvorivym hracum. Tomu rikam "spravedlnost"! Hraci jako Nole a Andy clovek musi respektovat za to, co dokazali a jeste dokazou, ale jejich vzajemne finalove zapasy byly pro me trestem. Nastesi pak Andy odpadl a uz to jelo, ale dokud meli sily, tak to bylo nekonecne "pinkani" bez spetky kreativity. Nyni je to naopak a doufam, ze tento trend bude pokracovat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:49Od: turista
Trestem? Mně se teda finálové djokomurárny moc líbily. Hru servis-sako nemusím.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:55Od: gigin
Nejde jen o styl S&V. Hra se zrychlila, přibývá více winnerů, není tolik času bránit... Prostě paráda.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:05Od: Krisboy
Zlatá slova.
[ Reagovat ]
22.01.2017 14:11Od: Tuttovka
Důležité je, že se prosazují hráči, kteří chtějí něco hrát a ne pouze stát na druhé straně kurtu a čekat na chybu soupeře. Těm do teď nahrávalo zpomalování povrchů. Pak jsme byli svědky skutečně nudných zápasů, kde hráli dva soupeři zaměření na svou defenzívu a neschopní pořádně zaútočit. To se stávalo i na rychlých površích. Typickým příkladem bylo finále Wimbledonu 2013, kde Novak nehrál vůbec nic dopředu a pouze vracel, navíc ještě špatně. Pak během jedné části zápasu zahrál snad pět stopballů za sebou, neboť nebyl schopen Andyho nijak jinak překonat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 17:43Od: baggik
Finale wimbledonu 2013 jsem nevidel, ale zminovat zrovna tohle finale je hloupost, jelikoz to bylo nejslabsi Novakovo finale ze vsech a uplne se vymykalo vsem jejich ostatnim finale svym prubehem, tajze to rozhodne nemuze byt typicky priklad.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:37Od: baggik
Musim rict, ze zapas Murrayho se Zverevem se mi libil vic nez ten Federeruv. Byly tam dechberouci vymeny, nikdo nevedel kdo udela dalsi bod. U Rogera tri sety byly naprosto jednoznacne, kdy Federer podal a Nishikori jen presel na druhou stranu.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:28Od: Smazaný účet RLA
Dnes pohřebiště favoritů
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:25Od: Smazaný účet Ester
Zaatím na 18. místě, solidní s číslem 46 ta trať byla dost těžká a vypadlo asi 16 závodnic
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:25Od: rod_laver
Aktuální kurzy na vítězství na Betfair:

Roger - 4
Stan - 5
Milos - 5
Rafa - 6

jsem po delší době zagemblil a spíš ze srandy dal Rogera za 26 kurz a Stana za 17. Na Novaka s Andym byly kurzy pod 3..
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:30Od: Herbert_Hoover
https://media.makeameme.org/created/GIVE-THAT-MAN-n6k23s.jpg
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:25Od: Nola
Fedexovi polrocna pauza prospela, dnes bol nehratelny, Andy nakoniec moze byt rad, ze vypadol skor, ako ho stretol, znovu by zrejme dopadol ako na poslednom Wimbledone, je mozne, ze si Fedex ten 18. titul pripise, jeho finalovy strasiak je out, netusim, kto ho moze v tomto mode vyradit
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:27Od: Stan_Borowitz
Rafa... ten ho dokázal na tom samém turnaji vyřadit v úplně stejném módu. Mám pocit, že tehdy Roger až do finále neztratil set. Ale byl to pravda o dost pomalejší povrch.
[ Reagovat ]
22.01.2017 19:35Od: turista
Ano jeden z nich to nedá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:22Od: Kozoroh Fedex vs Samuraj 6:7, 6:4, 6:1, 4:6, 6:3
Vzhledem k Fedexově pauze a losu jsem moc nepočítal s tím, že Roger dojde do ČF. Už v 3. kole jsem za favorita bral Berdycha. Nevylučoval jsem Federerův postup, ale že Berďu rozebere na součástky, to jsem nepředpokládal. Dnes podstoupil Fedex daleko těžší utkání s lepším soupeřem a opět zvítězil. A ač by za běžných okolností byl Murray ve ČF konečná, tak teď má Federer natolik příznivý los, že to Fedex může dotáhnout až k titulu, ale nebudu předbíhat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:26Od: Nola
houby, Murray dokazal Fedexa vyradit 1x na GS, aj to cez 5.setov prave na AO, a to nehral vobec dobre v tom stretnuti...
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:07Od: Kozoroh
Murray dokázal 3x pod Lendlem porazit Federera.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:47Od: Nola
uz sa v tom neparaj, Andy porazil Fedexa 1 x na AO v roku v roku 2013, ostatne zapasy vyhral mimo GS, v pavuku sa ho obaval aj kada.tom, videla som 1.kolo, Andy hral tuzku, po vyradeni Toma, som nadobudla istotu, ze, Andy na Fedexovi konci, nakoniec sa k nemu ani nedostal, uz v Dohe hral blbo, samozrejme aj Novak, aj takyto Novak ho vsak dokazal porazit....
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:30Od: Stan_Borowitz
Myslíš toho samého Murraye, který nad Rogerem vyhrál naposledy před čtyřmi roky, na GS s ním má skóre 1:5 a tady nic extra nepředváděl?
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:33Od: spaniel
Lol...Murray konečná? Ty tomu taky rozumíš jako koza petrželi.
[ Reagovat ]
22.01.2017 15:04Od: Kozoroh
Pánové, teď jste na koni, ale vsadili byste si před turnajem, že Fedex postoupí do SF, z Murrayho čtvrtky? :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:29Od: Herbert_Hoover
Před turnajem možná ne, ale po tom, co jsme viděli, je fakt zvláštní si myslet, že by měl Roger s Murraym výrazné problémy nebo že by dokonce prohrál. :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:38Od: spaniel
Přečti si moje posty...byl jsem optimista.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:37Od: Herbert_Hoover
Vždyť na Muráje stačil Míša Zverevů, Roger by ho tím nátlakovým stylem vykostil úplně.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:19Od: pockerface
Tak si Rafa i Roger pěkně zkusili pět setů. Zjistili, že to půjde, vše OK. Tak by mi nevadilo kdyby se tihle dva potkali ve finále.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:22Od: svetova.dvojka
Do té doby než Rafovi slezou jeho nastřelené vlasy.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:14Od: svetova.dvojka
Letos to jsou ale pěkné zápasy už v prvním týdnů, Federer by měl od teďka pořád na grandslamech nasazován jako č.17, přispívá to k atraktivitě turnaje.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:16Od: a.magerova
No i by mohl jako č. 18, ale PŠŠŠT.... :-)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:19Od: Tuttovka
Federer musí obhájit semifinále, jinak se ještě propadne :D. Proto tak bojuje :D. Bojí se, aby nevypadl z top 20 :D.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:22Od: a.magerova
Už nám hrozilo i vypadnutí z třicítky, takže jsme zatím na dobré cestě... :-)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:11Od: carolyn Magerko
to byl nervák v prvním setu, co? :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:12Od: a.magerova
Nejen v prvním setu...
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:10Od: a.magerova Dnes už je ten žebř hezčejší než včera... :-))
http://live-tennis.eu/en/atp-race
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:11Od: Krisboy
Postup o 697 míst, je to holt borec :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:12Od: blixa
Tenhle je ještě luxusnější ;-)

http://live-tennis.eu/en/wta-race
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:17Od: a.magerova
Každému podle jeho choutek.... :-P
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:19Od: blixa
Jako po trapné heterosexuální menšině po mě nemůžeš chtít, abych slintal nad Fedexem ;-) :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:24Od: a.magerova Re: :-))
No ještě to tak.... už se o něj musím dělit s milióny a ještě i s Tebou, to by mě šlahlo... :-P
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:03Od: svetova.dvojka
finále Federer-Nadal nemusí být utopie..., to by bylo něco finále vysloužilých starých legend
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:07Od: dappe
Pavouk je na to připravený, ale pořád je to hrozně daleko. Federer to také ještě do finále nebude mít jednoduché, a hlavně nevěřím, že by se Nadal mohl s touhle hrou dostat do finále.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:08Od: kranyz
Nevěřím tomu že Nadal přejde přes dvojblok Rao/Dima. Finále bych tipl momentálně Federer vs Dimitrov...
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:10Od: Fandina
Takové finále by se mi moc líbilo!!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:17Od: Tuttovka
Mám na to stejný názor. Raonič podle mě porazí Nadala, ale pak prohraje s Dimitrovem. Federer porazí Wawrinku. Třeba to ale dopadne úplně jinak a uvidíme finále mezi Mishou Zverevem a Denisem Istominem :D. Už jejich přítomnost v druhém týdnu je dost mimořádná :).
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:12Od: Stan_Borowitz
Já to říkal hned, jak turnaj začal...
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:12Od: svetova.dvojka
Je vidět, že si expert, od tebe se máme ještě co učit.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:14Od: Herbert_Hoover
Teď už zbývá jen kandidovat na Hrad :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:15Od: svetova.dvojka
přes Michala Horáčka není šance
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:38Od: Herbert_Hoover
Michal Horáček není takový dobrý prognostik a jak víme, tak na Hradu se ti prognostici střídají. :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:01Od: janek_da
koukam Fh pripravuje pudu pro 1%
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:03Od: Forehand
Lol...A čím preboha?.:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:36Od: janek_da
22.01.2017 12:40
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:39Od: Forehand
A kde to v tom prispevku akoze vidis?..
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:41Od: janek_da
to je zatim priprava. Uz ted jsi RF nalozil, ze nic nez F bude vlastne propadak
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:52Od: Forehand
Aha...No dobre teda. Som rád, ze si mi vysvetlil, ako som to myslel..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:56Od: George_Renel Mimo téma
Markéta Vondroušová vyhrála turnaj ve Stuttgartu. :-)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:02Od: tommr
to je skvělá zpráva! Lepší návrat po zranění si snad ani Markéta nemohla přát. Doufám, že ted už jí zdraví bude držet ... :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:54Od: Pe3k Frantz, forehand
Jsem si jist, ze vam dvema nejvetsim hejtrum Roger svym vitezstvim udelal radost a zprijemnil vam nedeli, tak jako nam, opravdovym fanouskum tenisu :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:55Od: Krisboy
Tj, včera měli černej den Havlát a tykve, dneska tenhle blb :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:04Od: Forehand
Aby ti bolo príjemne aj budúcu nedelu, ty tiež fanusik tenisu..:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:09Od: Herbert_Hoover
Já se bojím, že Petříkovi bude příjemně už ve středu ráno...až uvidí výsledek čtvrtfinále s Milošem.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:15Od: Pe3k
Ja jsem spokojen uz ted. Roger se vratil na okruh a hraje krasny a efektivni tenis :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:20Od: Forehand
Nadal hrá od roku 2015 najhorši tenis kariery a aj tak to má s Milosom 3:2...Nehovorim, ze Nadal isto vyhrá, ale osobne som mal vacsi strach pred Zverevom..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:51Od: pockerface
Pokud Roger vyhraje nad Zverevem, na koho může Rogera narazit v SF?
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:51Od: Herbert_Hoover
Tsonga/Wawřinec
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:52Od: Krisboy
Wawrinka / Tsonga
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:54Od: a.magerova [ Reagovat ]
22.01.2017 13:04Od: VlS
Dneska padla jedna kakaová plantáž, co?
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:09Od: a.magerova
Popravdě.... studna vody, víc mi tělo nedovolovalo... ale nepopírám, že mi už otrnulo a mám choutky.... ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:50Od: Tuttovka
Aby nebylo finále čistě Federerovskou záležitostí. Dimitrov rozhodně není ve spodní polovině pavouka bez šance postoupit :).
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:56Od: Krisboy
To by mi vůbec nevadilo.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:50Od: Lina
Jupííí, Roger to zvládl!! Ještě 3 zápasy.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:50Od: pockerface
Pěkný zápas od obou. Klobouk dolů před Rogerem i před Keem. Zápas s Mischou bude zase úplně jiný, ale to by nemělo Rogera rozhodit.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:49Od: peRFect paráda
Pěkný a napínavý tenis. Oba hráči měli světlé a tmavé chvilky. Kei je evidentně nevyzpytatelný - 3 gemy tam odchodí jak kdyby nemohl a pak se najednou ještě probudí. Myslím, že pro pětatřicátníka velmi dobrej test - vypadal svěžeji i v pátém setu a hrál dobře. Není za co se stydět - po půlroční pauza je to asi víc, než jsme všichni očekávali. Takže three frags left!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:48Od: dappe
Federer hraje skvěle, kromě 4 gamů na začátku, hrál celý zápas výborně. Nishikori až na trochu odchozený závěr čtvrtého setu to samé, jen trochu naštval (včetně Federera) zase tím ošetřováním.

RF je největší favorit na titul, jednoznačně. Herně je na tom tady nejlépe, a to celkem výrazně. Samozřejmě je otázka, jak na tom bude fyzicky, v tomto mu hodně pomohlo vypadnutí Murrayho, protože to by ho čekal další fyzicky náročný zápas, a mohlo by se to projevit v dalších kolech, nebo už konkrétně v zápase s ním...Se Zverevem si v případě optimálního výkonu poradí.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:59Od: baggik
Miloš ve finále mít šanci bude, protože Federer se dá v tomhle servírovacím módu porazit jedině stejně skvělým servisem. Žádný hráč s vynikajícím returnem už tady není. Roger asi půl roku doma na dvoře trénoval podání.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:47Od: svetova.dvojka
přes Zvereva není šance..., ale uvidíme.
[ Reagovat ]
22.01.2017 18:16Od: Kytka
Tak M. Zv erev ve finále by nebylo špatná. Aspoň nějaká rebelie proti establišmentu.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:46Od: Alexandria
Blahozelam panovi Rogerovi Federerovi,uprimne a s obdivom k nemu v jeho veku,poklona!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:43Od: a.magerova Jsem šťastná jako blecha.... :-)))))))
http://www.heavenlycreatures.ca/images/Image/flea.jpg
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:46Od: brixner
Hele, Magerko...co budeš dělat, když Rog tohle vyhraje celé? To ani nechci vědět todlencto...:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:15Od: a.magerova
Další den si koupím noviny, časem i nějaký časák (což už jsem neudělala roky) a budu se rochnit ve chvalozpěvech.... a pak to založím k dalším "ceninám" z let minulých... :-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:27Od: Frantz
Tvl, fakt chudák tvůj starej ..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:46Od: Frantz
Kolikrat ses odpraskla?
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:00Od: Lina
Tebe bohužel práskají do hlavy stále. Nebo ty vždy práskáč hlavou do zdi, když Roger vyhraje a proto se vyjadřuješ, tak jak se vyjadřuješ?
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:14Od: gigin
Já nevím, že vás baví reagovat na příspěvky úrovně zachráněných potratů.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:43Od: bIbec pěkně
už jenom tři zápasy.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:41Od: anajka peRFect
Fenomenálny Roger. Ďakujem za zážitok z tvojho tenisu.
Strašne som bola na konci nervózna. Bicyklovala som na rotopede ako s motorčekom, aby som odbúrala nervozitu.
Skvelé!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:42Od: George_Renel
Kolik jsi najela, já si dal před oběde 33 km. :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:43Od: brixner
Leda tak max. 330 metrů :-)
Ale klídek, píšu o sobě ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:43Od: Krisboy
Ty jezdíš i v zimě? Tak to seš borec, já na biku neseděl už dva měsíce a mám totální absťák.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:45Od: Herbert_Hoover
na rotopedu můžeš jezdit i v zimě :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:47Od: brixner
No a zkusil sis sednout třeba na hajzl? To je skoro to samý :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:06Od: blixa
Ty šlapeš na hajzlu ? Zajímavá úchylka :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:51Od: a.magerova
Můj známý říká, že žádné počasí ani roční doba nejsou důvodem k nesednutí na kolo.... a taky se toho drží.... i když si prý lidé ťukaj na čelo, když kolem nich ve sněhu projede... :-)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:53Od: Krisboy
Taky jednoho takovýho znám. Toho nezastaví fakt nic. Sníh, mráz, led, déšť...
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:53Od: George_Renel
u mě je důvodem zdraví. Snáším to tak od +12°C. jinak nemůžu riskovat nechlazení, chřipku či angínu, neb by to pro mě mohlo být fatální.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:51Od: George_Renel
Ne,ne - je to na rotopedu, doma.
Ale i díky tenisu v TV mám od začátku roku najeto 700km.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:48Od: anajka
Moc toho nebolo, lebo som dala len záver setu, ale na tom nezáleží, potrebovala som len niečo robiť. A vysávať by nebolo vhodné...:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:47Od: a.magerova
To jsem zkoušela jednou a teda musela jsem toho nechat, tlak mimo stupnici mého tlakoměru.... to už byl infarkt na chodbě nikoli za dveřma... :-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:52Od: brixner
Belhám se za Federerem, kéž by mi tak nastavil...
Co jinýho se vým tělem...
Vtom se infarkt dostavil...
:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:41Od: kada.tom
Škoda :-(
Navíc Federer má QF walkover, protože Zverev dnešní výkon určitě nezopakuje ... takže nezbývá doufat, že mu Tsonga nebo Wawrinka zatnou tipec v SF ..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:43Od: Tuttovka
Proč by mu měli zatínat tipec :D ? Není k tomu důvod :D. Vždyť hraje pěkný tenis.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:43Od: Herbert_Hoover
Tsonga by měl snad i možná větší šance, i když jsem ho tu prakticky neviděl skoro..ale vzhledem k povrchu má možná i větší šance než Stan proti Rogerovi :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:47Od: spaniel
Těžký život, když doufáš, že jeden hráč, kterého nenávidíš vyřadí jiného, kterého nenávidíš :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:48Od: Kozoroh
Vybírá si menší zlo :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:51Od: Frantz
Ano, těžký život má fanatická ovce po každém ztraceném servisu arogantního chlupáče ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:59Od: janek_da
jaka slast, cizt tvoje komenty
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:16Od: Stan_Borowitz
Dobrej stěr...
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:57Od: kada.tom
jak píše Kozoroh, vybírám si menší zlo ... a rozhodně mnohem raději uvidím s pohárek Wawrinku než Federera :-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:41Od: UnrealTom
je to tam Roger!!!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:40Od: Lunej.. Tak
Rogerovi gratulka, skvely vykon a jsem hodne zvedava co predvede Mischa.:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:40Od: Smazaný účet
jsme doma
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:40Od: Forehand
Federer bol vskutku o niečo lepši a zaslúzene postúpil...Tým, ze Murray sprznil QF, nevidím tam už nikoho, kto by mu prekazil cestu do finále. Wawrinka nebude na tomto povrchu stíhať...Z princípu by ho vo finále mohol poraziť Nadal, ale ten sa tam najprv musí dostať a to sa musí velmi zlepsit. Myslel som si, ze USO14 bolo posledným turnajom, kde mal Federer stastie a mohol ho vyhrat bez stretu s ND, resp. AM...holt, historia sa opakuje.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:41Od: Frantz
Vsak ono ho to dobehne :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:41Od: Roger_Federer
Wawrinka tam 2014 vyhral vole..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:45Od: Forehand
Na o poznanie pomalsom harde....Toto je nejaký klon Cincinnati alebo čo..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:51Od: Kozoroh
V potencionálním SF Federer-Wawrinka bude záležet na tom, kdo bude mít lepší a efektivnější útok. Krom toho Stan bývá v SF GS hratelnější.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:53Od: spaniel
Rozhodne hlavně rychlejší povrch.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:53Od: Forehand
Wawrinka je proti Federerovi bez šance...Proti Nolemu útočí, lebo má na to čas.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:23Od: Stan_Borowitz
Myslíš toho AM, kterého porazil asi v padesáti posledních zápasech a na GS s ním má skóre 5:1? Na toho se má bát narazit?
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:26Od: Forehand
Nie. Myslím toho druhého. Lídra svetového rebríčku.
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:31Od: Stan_Borowitz
Ten na tomto turnaji bohužel nehrál...
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:40Od: spaniel
Nádhera.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:39Od: Krisboy
Je to pánes. Chudák Frantz :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:39Od: brixner 6:3
Klídek, chlapi!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:40Od: Herbert_Hoover
Chlapi, nelejte to pivo z voken :))
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:35Od: Roger_Federer
Djokovic a Nishikori dva top tenisti, kteri vzdy pouziji MT kdyz jim tece do bot.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:36Od: Herbert_Hoover
ale Samurajovi to moc nepomáhá..asi by měl změnit herní plán :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:39Od: Frantz
Elegos jak tam skakal, jako kdyby dal kalendarni GS :-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:40Od: Herbert_Hoover
Tak co by si neposkočil, velký úspěch..Nishi kdyby si poskočil, tak se u toho zraní :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:41Od: Krisboy
:D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:42Od: brixner
Franc, tyhle podivný jelita se tu vždycky ukážou při GS, to už je takový folklór! Tvůj táta je děvka :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 13:11Od: Lina
Nejspíš jsou už na to všichni připravení. :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:52Od: Kozoroh
V mnoha zápasech Novak prohrával a stejně si nevzal MTO. Takže ho neočerňuj!!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:54Od: Krisboy
Protože mu někdo z jeho okolí řekl, že už to přehání :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:55Od: Frantz
Jojo, Novák to je reklama na simulování :-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:34Od: Jiri Roger
vypada jako jura, ktery by tam mohl betah jeste hodiny :) Kei ma dost, ale dre co muze.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:35Od: Herbert_Hoover
nojo, Keiovi Rosickému není holt shůry dáno neochvějné zdraví.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:36Od: Roger_Federer
Hkavne roky...;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:33Od: Krisboy
Tak teď by starý pán musel zostapenkovat, aby to ztratil.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:35Od: Lunej..
Budiz mu to prano, vybojoval si to.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:32Od: brixner 5:2
Klídek, chlapi!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:29Od: Herbert_Hoover
Pokud to Roger doklepe, tak bude mít stará škola den otevřených dveří. Docela se těším na ten zápas. Základní čára by nemusela být skoro vůbec opotřebovaná. :))
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:31Od: Krisboy
Misha je mladík.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:33Od: Herbert_Hoover
:) myslel jsem to herním stylem
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:25Od: brixner 4:1
Klídek, chlapi!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:27Od: gigin
To už je v suchým. To by už udržela i Ostapenko.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:30Od: brixner
Gigi, jestli ne...
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:17Od: panzer.dragon
má kei ženskou?
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:18Od: Krisboy
Každou, na kterou si ukáže.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:21Od: a.magerova Re: :-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:18Od: Smazaný účet
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:21Od: a.magerova
Má.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:29Od: Herbert_Hoover
Nevím jestli zrovna ženskou, ale jezdí na dovču do Bangkoku..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:13Od: Krisboy
Co se tam ten Kei válí? Chvilku jsem to nesledoval a ztratil jsem nitku :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:13Od: Forehand
Chudák Kei, zdravie ho zarezalo na ceste za lepším výsledkom :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:15Od: Frantz
Skoda, japonecek mohl jeste chvili vydrzet
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:21Od: Forehand
1:3, este to pretiahol o pár min.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:16Od: spaniel
Zradilo ho v Madridu,když drtil Nadala. Teď jen simuluje.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:20Od: Lina
Taky si to myslím. Nemůže to už být náhoda, že ho zdraví zrazuje, když prohrává s kvalitním hráčem. Není to poprvé ani podruhé.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:20Od: Frantz
Vsak jasne, kazdy kdo si vezme proti dobytkovi medical je simulant, od elego ovce nic noveho
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:21Od: spaniel
Dobytek je tvoje máma.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:22Od: brixner
Dobytek je tvůj táta!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:22Od: Smazaný účet
Dobytek je tvoje babi
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:23Od: spaniel
:D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:28Od: Lina
Jeho rodina nejspíš nemůže, že má za syna a vnuka dobytek pod nickem Frantz.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:30Od: Krisboy
Třeba má fotrů víc. Třeba celou ubytovnu :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:36Od: brixner
Nakonec může bejt rád, že třeba neštěká, no...:-))
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:28Od: VlS
Asi je z většího stáda
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:20Od: Roger_Federer
Presne, stim uz me zacinaji srat..furt ti sami to same dokola kur-va..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:13Od: panzer.dragon
no jak tam roger schodil ty obaly z lavicky tak sem teda taky koukal
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:15Od: stopan
"poriadkumilony" :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:12Od: Frantz
Ropucha s holohlavcem v lozi, si ted tutove cvrkli :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:11Od: Jiri Je to king!
Ale neverim, ze to dohraje uplne hladce. Kei se jeste zmackne!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:11Od: spaniel
Forehande, flaštička byla ;)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:14Od: Forehand
Nevsimol som si. Kedy?..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:16Od: spaniel
Teď po gamu na 3-0...
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:11Od: pockerface
Jen to udržet. Hlavně nezmatkovat. Zase dobrý pro Rogera, že si zkusí 5 setů a zjišťuje, že mu nedělá problém hrát víc jak 3 hodiny. Takže vlastně pro Rogera pozitivní zpráva i kdyby to ještě projel, ale to se snad nestane.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:11Od: PetaM
Kei by měl někde reklamovat své tělo. Tohle je zmršený stroj :D Někdo si chtěl v práci ušetřit práci ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:10Od: brixner 3:0
Klídek, hoši !
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:08Od: Herbert_Hoover
Bye bye japanese butterfly :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:08Od: Smazaný účet
tohle Nishi krutě nezvládl, pojď Rogere
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:08Od: spaniel
Jen tak dál...teď se koncentrovat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:08Od: kada.tom
Nishi, Nishi ..
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:10Od: brixner
Rog Rog!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:05Od: vaclavsubrt
Jak Rodgerovi nebude chodit servis tak to bude rychlé...
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:04Od: Smazaný účet
Sice 5. set, ale ten zápas není nijak extra dlouhý
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:02Od: mahycek
Velká škoda, v pátém Roger odejde. Ale zavinil si to sám. Hrál parádně, ale měl mu vzít tu čtvrtou dlouhou hru.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:03Od: stopan
zeby 6-1 pre nishikoriho?
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:02Od: a.magerova Tvl... Kei je při chuti... :-/
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:13Od: gigin
To já su furt.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:14Od: Forehand
:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:16Od: a.magerova
Nj chlapi.... :-P
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:17Od: Lina
Je fajn, že ji ztratil. Zatím. :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:00Od: Krisboy
Mlácení raketou bych netrestal, je to důležité. Včera to z problémů dostalo Káju, dneska to nakoplo Keie. I za případnej trestnej fiftýn to stojí, když se to použije ve správný čas :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:04Od: Herbert_Hoover
Jo, nesmíš mlátit, když čelíš mečbolu.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:05Od: Krisboy
Při mečbolu by to byla hrubá taktická chyba :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:06Od: VlS
Mlátit smíš, ale nesmíš si jít na ten MP vyměnit:-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:00Od: Frantz
Klid, fanatici, arogant to stejne uhaluzi, lajnovi mu to zas parkrat nekriknou a je to..
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:59Od: spaniel
Klasický Kei... MTO. O tomto mluvím Davore.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:01Od: Lunej..
Kdy?
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:12Od: spaniel
Třeba teď. Mezi sety si chystal půdu. Dělá to skoro vždy.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:15Od: Lunej..
Zverev si vzal taky vcera MTO proti Nadalovi ne? Kdyz hrajou 5.set tak bych to zase tak neodsuzovala.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:17Od: spaniel
Akorát že Kei to dělá vždy, když prohrává. U něj je to pravidlo.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:21Od: Frantz
Neplac furt, trapko
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:22Od: Lunej..
To nevim, zase ho tak nesleduju.
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:23Od: spaniel
Já jo...je to o něm známé.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:59Od: kada.tom
Kei se ještě vzchopil a uzmul 4. set! Super!
První na podání bude Švýcar, ale to byl 4. setu taky.

Nishi, zaber! Máš na to!
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:58Od: Grigor_Murray Je to tady !!!!
Nastává vyvrcholení dramatu !
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:58Od: Forehand
Pomerne exemplárny trest za pasivitu pri BB, prehrat celý trest.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:58Od: svetova.dvojka
Djokovič udělal 72 nevynucených chyb s Istominem, Roger jich má sotva 40 a nějaký oslové tu tvrdí, že prý hodně kazí...
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:58Od: Krisboy
A je to.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:58Od: Frantz
:-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:59Od: Krisboy
https://youtu.be/0ZUGyqgk1sc?t=3
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:56Od: Jiri nedherny tenis
dvou sympataku. Skoda losu. Myslim, ze ani jeden z nich s takovym nebyl spokojen.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:55Od: Forehand
Len pripomeniem. Ze v 5-setových zápasoch hrácov big 4 na turnaji vzdy vyhrali tí, čo prehrávali 1:2...

Takze by to mal Federer radsej zvladnut v styroch.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:56Od: Lunej..
Pry Kei vzdy vyhral, kdyz vyhral 1. set:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:54Od: spaniel
To je pech. Roger teď Keiovi pěkně pomáhá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:57Od: Frantz
Nedavas, placko? :-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:54Od: svetova.dvojka
Ale oba dva borci své řemeslo ovládají dokonale, tohle má kvalitu...
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:54Od: Smazaný účet
no tak jdem do pátýho
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:53Od: Frantz
Elegosi jak si ted hryzou nehty, to musi byt pohled :-DD
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:53Od: Smazaný účet
hrůza ten biatlon ještě že je tenis
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:49Od: mahycek
Tak tohle s Rogerem zatřese a p pátém setu už mu nevěřím. Velká škoda těch šancí na odskočení při Nishiho podání, tam byl Roger vynikající. To jedno 2 podání Japonce, neměl hrát tak opatrně. to se mu vymstilo.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:48Od: Krisboy
Jestli půjdou do pěti setů, věřil bych spíš Samurajovi.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:51Od: Lunej..
Ja taky.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:48Od: Smazaný účet
Sakra Rogere dodělej ho chci se dívat na Super-G v Garmischi
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:47Od: stopan
federer sa zacal zahravat a nevyplaca a mu to
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:46Od: pockerface
Roger byl nesoustředěny, jako kdyby byl hlavou ještě pořád v tom dlouhém gamu, kde nevyužil BB.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:48Od: svetova.dvojka
Roger je jako The Beatles vidět a zemřít...
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:49Od: Forehand
Bože moj.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:52Od: Fandina
Hezký příměr, ale ve skutečnosti bych byla už několikrát mrtvá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:45Od: kada.tom
Nishi, zkus to ještě!
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:44Od: Frantz
Koukam, ze z elegana nejsou priposrani jen nymandi z TP, ale i carovy rozhodci...klidne zadarmo mu to dejte :-^
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:44Od: svetova.dvojka
Nebude to také ľahké drahá...
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:43Od: pockerface
A je to tady, Roger začal trojčit. Zbytečně zbrklý v tomhle gamu.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:44Od: Frantz
Klasika :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:44Od: spaniel
Jj...nevyužil vlastní BB a přišel trest.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:47Od: Frantz
Maestro se proste regulerne podelal :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:43Od: Krisboy
MaKei!!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:45Od: Lunej..
Skvele bojuje, i kdyz ten gem mu Roger daroval.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:42Od: Roger_Federer Frantz
Vis co nechapu, ze ani po 6 letech tady tomu tenisu vubec nerozumis.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:45Od: Jiri
ja zas nechapu takovou nenavist a opovrzeni zrovna Rogerem, ktery neni nijak kontroverzni osobou. To musi byt zahorkly kluk.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:46Od: Krisboy
Tam nepůjde o tenis. Spíše nějaké osobní problémy.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:49Od: a.magerova
Tak tak... zbytečně plýtvat časem, se jím zabývat...
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:50Od: Jiri
souhlas
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:50Od: Lunej..
Podle me se jen nudi a provokuje, pak o nem zase jak dlouho neuslysime. Takovych jsou tu spousty.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:41Od: Smazaný účet
takovou tenisovou lahůdku Djokovic ani Murray neumí
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:39Od: pockerface
Mé srdce plesá. Krása z obou stran.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:37Od: pockerface
Tak teď musíš Rogere. Doraž ho. Ale jinak fakt moc pěkný tenis.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:35Od: Lunej..
Tak Kei,v 5. Rogera das, fakt:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:34Od: pockerface
Tak to byl teď úder od Rogera. A to je přesně to, co na okruhu chybělo. Roger hraje hlavně hlavou. Nebuší to tam hlava,nehlava.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:33Od: spaniel
Lahůdka.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:34Od: Frantz
jj arogantni tlama se jen ohledla ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:40Od: Smazaný účet
kde je admin? má tu práci, jedno uražený hloupý děcko potřebuje ban :))
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:41Od: Frantz
Kdes byl pul roku, ty elego honitko??? :-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:27Od: a.magerova
Moc pěkné teď o Keie.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:28Od: gigin
Luxusní tenis. Tak to má vypadat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:31Od: a.magerova
Tak tak, pěkně chlap proti chlapovi u sítě a né, že si musí soupeř vzít dalekohled, aby se ujistil, že na druhé straně někdo je.... :-)))
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:49Od: Alexandria
Pan R.Feder podava krasny vykon,nech to zakonci vyhrou
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:52Od: Lunej..
Pan Nishikori taky:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:53Od: a.magerova
No jo, furt... :-P
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:00Od: Lunej..
:D tak krasny tenis si zaslouzi 5. set. Vse je stale otevrene, tak si Rogera uzivej.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:54Od: gigin
Jeden hráč (ale toho asi neznáš) kdysi řekl po prohře:

Nothing worked today. I was just running like a Spanish clay-court player standing on the baseline and pushing the ball back. Women´s tennis.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:47Od: Alexandria Re: Pan Roger Federer+Pani A.Magerova
Zdravim!Fandime,fandime! Pekny den prajem!
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:51Od: a.magerova
Dík, ale teď zas nervy... :-/
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:26Od: Frantz
Elegos ve vymene 0. Nebyt jeho haluz servisu, tak objizdi challengery
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:28Od: PetaM
Tak určitě ... :D :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:28Od: peRFect
Tvoje vytrvalost je obdivuhodná :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:29Od: Frantz
O to ty a dalsi elego fanatici neco vite :-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:29Od: Smazaný účet
další frustrát :D, dneska vás tu je :))
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:30Od: Frantz
Dalsi elegoblb, kdes byl ted pul roku ty veminko? ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:30Od: spaniel
Neunáší...dolezl, když to vypadalo špatně a teď je z toho špatný.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:33Od: Frantz
Sere vas pravda, chapu.. :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:34Od: spaniel
Co? Teď nevím kterou myslíš...jestli tu, že jsi frustrovaný nebo že neunášíš.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:37Od: Frantz
Ne, ze krome servisu nema nic, blbecku ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:38Od: spaniel
Jistě a proto má už 60 winnerů :D Ty jsi fakt tuponěk (kromě toho, že jsi hovado).
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:40Od: Frantz
A kolik UE, blbku?
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:42Od: spaniel
Mnohem méně :) Má víc winnerů z mezihry než Kei. A servis je základ tenisu. Francku, vždyť ty nic nevíš a furt si kadíš do tlamy!
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:52Od: PetaM
Koukám, že když se rozdával mozek, byl jsi na jiné planetě a sbíral de.bilitu ... :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:41Od: Frantz
Mel zautocit pri druhym servisu na BP a posral se z toho :-D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:30Od: Pe3k
Bez servisu by byl zberac micku :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:22Od: Grigor_Murray
A teď petisetak prosím:D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:25Od: a.magerova Re: Kšááááá....
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:28Od: Grigor_Murray
:D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:21Od: pauloX
Roger by to mohol vyhrat cele aj by som mu to prial
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:19Od: mahycek
No tak, pokud to Roger dnes dotáhne, tak z čtvrtfinále nemám strach !!! To z dneška byl, no ještě je.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:18Od: pockerface
Tak takhle by to šlo. Roger hraje teď famózně, ale je fakt, že mu Kei dost pomáhá.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:17Od: mahycek
Proč jsou Federerovci hamouni ?? Po půl roce spíše jsou nadržení ne ? Zatím dobrý návrat, jak řekl Davor - zlaté časy, ale ještě není konec.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:18Od: Lunej..
Nadsazka, ze Roger uz ma poharu dost a Nishi ne.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:24Od: a.magerova
I když má Roger pohárů moc, furt to není dost... ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:19Od: pockerface
Ale oba doufáme, že brzy bude. Že Roger nezačne bláznit a neumožní Keiovi vrátit se do zápasu. Hlavně, aby nezačal být zbrklý. To se Rogerovi občas stává.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:15Od: svetova.dvojka
Zverev to bude pro Rogera konečná stanice... :-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:16Od: Grigor_Murray
Misha zverev v semifinále :D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:14Od: Krisboy
Začíná to být one-way traffic.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:14Od: Nola
Kei servis ako vo WTA, s tym sa GS vyhravat nedaju....
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:15Od: peRFect
hra se mu rozpadla, resp. je vidět, že neví jak na Rogera, který se po výpadku v prvním setu bravurně rozehrál, platí. Vlastně se mu ani nedivím, to je šílený tlak na nervy.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:20Od: Nola
dostava vacsiu nakladacku ako Tom, toho podrzal aspon ciastocne servis, bez servisu sa strasne nadrie a musi vsetko hrat cez vymeny...
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:12Od: peRFect Vůbec by mi nevadilo
kdyby to tam takto Nishi odchodil do konce. I když je vidět, že teda festově koncernován.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:09Od: kada.tom
Hmm, Kei začíná zvolna odpadat ..
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:13Od: kada.tom
rychleji jak zvolna ...
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:07Od: Krisboy
Pěkná řežba, má to grády.
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:57Od: Roger_Federer
Roger chybel v tom pul roce..
Dobry tenis..v tomto veku pecka.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:01Od: tito
Fakt výborný návrat.
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:53Od: Ereinion
Letošní Australian Open zatím super...podlě mě tomu dost pomáhá i rychlejší povrch
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:52Od: a.magerova Rogere, nedej se !!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:58Od: Lunej..
Vy Rogerovci jste fakt hamouni:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:06Od: a.magerova Re: :-P
Máme velké cíle... ;-)

Mám Keie ráda, ale dnes NE.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:13Od: Lunej..
Roger svymi trofejemi muze zasobit Sberne suroviny:) ok jsem prejici.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:30Od: blixa
Dneska néééé-e. A nezaplatil, že jo ? ;-)
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:22Od: pockerface
Teď jsem ho neviděli hrát půl roku. Musíme si to užít a chceme ho vidět co nejdéle v turnaji. Přece jen nikdo neví co bude za půl roku. Dnes je fit a zítra být nemusí. Tělo v 35 letech je nevyspitatelné.
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:34Od: Lunej..
Vsak vam to preju,jen nemusi porad vyhravat:D
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:36Od: a.magerova
Loni nevyhrál ni ň, tak jakýpak copak... :-P
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:39Od: Lunej..
No jo, furt.... :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:48Od: UnrealTom
come on Roger!!!
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:41Od: panzer.dragon
tohle pude, fedex je při chuti
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:33Od: dadaft AO 2017
musím říct, že mi letošní AO připomíná časy, kdy končil Agassi,,,,, tehdy takhle vypadalo dost GS, kdy bývalo sedm osm kandidátů na titul, od starých pák po mladé, jako zrovna teď.
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:35Od: Davor1
Zlaté časy...
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:40Od: Lunej..
Skoda Evanse, myslela jsem, ze Tsongu da. Ale zatim je AO velmi zajimave:)
[ Reagovat ]
22.01.2017 12:29Od: Kozoroh
Tsongy je třeba, aby vyřadil Stanimala.
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:57Od: Smazaný účet
+1111
[ Reagovat ]
22.01.2017 11:01Od: svetova.dvojka
Éra překvapivých finalistů na Australian Open ... 2001 Arnaud Clément, 2002 vyhrál Thomas Johansson, 2003 byl ve finále Rainer Schüttler
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:27Od: stopan
tam ta lopticka za stavu 6-5 a 30-30 bola klucova pre prvy set,federer zahral na baseline zial ciarovy sa pomylil zahlasil aut, musela sa opakovat vymena, ktoru vyhral Kei.
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:26Od: Lunej..
Doufam, ze urve cely zapas :)
[ Reagovat ]
22.01.2017 10:50Od: Smazaný účet
A pak at si i vitezne zarve :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist