Finálové repete na Hopman Cupu. Vítězství obhájili Švýcaři Federer a Bencicová

  • HOPMAN CUP - Neoficiální mistrovství světa smíšených dvojic Hopman Cup vyhráli znovu po roce Švýcaři Roger Federer a Belinda Bencicová. Ve finále porazili stejně jako loni 2-1 na zápasy Němce Alexandera Zvareva a Angelique Kerberovou a opět po stejném průběhu. Po singlových výhrách Federera a Kerberové přišla na řadu rozhodující čtyřhra, v níž po přežití dvou mečbolů uspěl švýcarský tandem.
    5. 1., aktualizováno | Aktuality |  102 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Švýcarsko vyhrálo Hopman Cup počtvrté v historii. První triumf slavilo v roce 1992, u zbylých tří v sezonách 2001, 2018 a 2019 už byl Roger FedererStal se tak prvním tenistou v historii, který dokázal soutěž vyhrát potřetí.

Poprvé se Federer radoval coby devatenáctiletá naděje - tehdy ještě bez jediného titulu - společně s Martinou Hingisovou. Další dvě vítězství přidal o sedmnáct, respektive osmnáct let později po boku o šestnáct let mladší Belindy Bencicové.

Zatímco loni švýcarská dvojice prošla soutěží s bilancí 11-1, letos si připsala 8 výher a 4 porážky. Sám Federer vyhrál všechny čtyři singlové duely proti kvartetu mladíků (Norrie, Tiafoe, Tsitsipas, Zverev) ve dvou setech a navíc bez ztráty podání, jedinou porážku utrpěl v mixu proti Řekům Tsitsipasovi a Sakkariové ve chvíli, když už měli s Bencicovou jistý postup do finále.


V něm dnes Švýcaři narazili stejně jako před rokem na Němce Alexandera Zvereva a Angelique Kerberovou a historie se znovu opakovala. A dokonce i po stejném průběhu.

Sedmatřicetiletý Federer nejprve ve dvouhře mužů porazil 6-4 6-2 jednadvacetiletého Zvereva, kterému nenabídl jediný brejkbol. Bencicová pak ale podlehla 4-6 6-7 Kerberové a rozhodnout musela čtyřhra hrající se podle 'zrychlených' pravidel FAST4. 

Švýcaři získali první set za pouhých 14 minut a vedli 4-0 a 1-0. Pak ale oba přišli o podání a Němci si vynutili třetí sadu. V té Federer s Bencicovu ztratili vedení 3-1 a rozhodnout musel game na pět vítězných míčků. Švýcaři nejprve přežili mečbol a za stavu 4-4 se hrála výměna o konečného vítěze. 

Turnaj vyvrcholil parádní výměnou. Bencicová ji zakončila volejem doprostřed kurtu, který už Zverev nedokázal vrátit zpátky přes síť, a mladá Švýcarka pak dlouho nadšeně objímala svého slavného krajana.

"Jsem šťastný, že se cítím tak dobře a hraju tak kvalitně. Trochu mě překvapuje, jak pohodově to všechno šlo," uvedl Federer, jenž v dnešní dvouhře zasypal Zvereva 24 vítěznými údery.

 


Federer hrál na Hopman Cupu popáté v kariéře a třetí rok po sobě. Loni i předloni na následném Australian Open slavil zisk grandslamového titulu.

Německo si musí na třetí úspěch počkat, slavilo v letech 1993 a 1995.

• HOPMAN CUP 2019 •
Austrálie / Perth, tv. povrch
sobotní výsledky (05. 01. 2019)
• finále •
Švýcarsko - Německo 2-1
Federer - A. Zverev 6-4 6-2 ... 1-0
Bencicová - Kerberová 4-6 6-7(6) ... 1-1
Federer/Bencicová - Zverev/Kerberová 4-0 1-4 4-3(4) ... 2-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (102)
06.01.2019 10:28Od: Pe3k RF best points of hopman cup
https://youtu.be/k2jwuSkc0IQ
[ Reagovat ]
05.01.2019 23:07Od: ttopi
Jen k těm 3 servisům Švýcarů na konci zápasu - pravidla:
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Fast4_tenis
[ Reagovat ]
05.01.2019 23:15Od: ttopi
Je třeba si uvědomit, že se vždy odehraje maximálně 9 míčků. Ten, kdo tedy začíná v TB podávat by tak za klasického střídání měl výhodu i při posledním míčku, kdy by také podával. Proto se to vyvažuje tím, že když už je to 4:4, podává ten, kdo začal na příjmu. Při systému 9 bodů v TB to lépe udělat asi nelze.
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:45Od: steve79
Já bych si moc přál ještě pár zápasů Federer-Nadal. Trošku více bych fandil Rogerovi, ale kdyby vyhrál Rafa tak by mi to nevadilo.
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:17Od: gigin Rogi
je borec jak sviňa. Lehkost bytí, hraní, existence. Výjimečný člověk a tenista. Radost pohledět.
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:20Od: ipko
škoda ale že mu nevieš prísť na chuť :)
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:24Od: gigin
No ale nakonec přicházím, jsem pomalejší, tak mi trvá dýl.
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:24Od: gigin
To
[ Reagovat ]
05.01.2019 23:01Od: Marduch
Nechápu, asi uz jsi z tech tenistu podivinu fakt unavenej kluk:p
[ Reagovat ]
06.01.2019 06:21Od: gigin
:D to se ti jenom zdá
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:22Od: fujtajblick proč tu není aktualizovaná sekce
k Berdychovi? Jindy se komentuje každé prdnutí a tady je možná jedno z posledních finálových zápasů a nic...
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:28Od: a.magerova ;-)
http://img24.cz/images/09823434434503172697.jpg
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:04Od: a.magerova
http://img24.cz/images/88602788084238025208.jpg
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:07Od: steve79 Federer schedule 2019
Je možné na internetu najít ??
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:03Od: Patik
Dráma do poslednej lopty a to doslova..gratulujem víťazom..No čo myslíte naviaže Roger na výhru v Hopmanovom pohári ako minulý rok a pridá rekordný 7 titul z Australian Open ?
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:04Od: Patik
a neviete náhodou niekto či Roger nespomenul po zápase že sa uvidíme aj na ďalšom HC ?
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:11Od: steve79
Příští rok asi nebude. Je zde nový turnaj ATP CUP.
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:16Od: annah
Když se ho na to novináři ptali, tak prý řekl, že by rád odpověděl, ale v této chvíli to prostě neví.
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:18Od: Patik
Roger nás chce zrejme trošku ponaťahovať. :P
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:46Od: Denis92 :)
?We?re sick of you guys. Especially you [Roger]. You?re thirty-whatever. Why? Just why?? - Sascha Zverev

After the crowd chuckled at Zverev?s misery, he turned back to his opponents: ?What the hell are you laughing at? Jesus. What a nice guy.?

It?s fair to say that Sascha is very good at roasting people in his speeches.
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:57Od: Pe3k
Mě přišlo zajímavější, jak Roger po zápase s Tsitsipasem řekl novinářům, že by Stefanos mohl být jeho syn.
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:35Od: Denis92
To povedal v kontexte ich vekoveho rozdielu.
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:20Od: Forehand
Grats FFF...Musim uznat ze v tychto exhibiciach HC, LC a v zápasoch, kde o nič nejde je Roger prakticky neporazitelný. Ako to ten chlap robí..
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:27Od: Mercury
No, vysvětlení se nabízí - vzhledem k jeho skillsetu a celkové kvalitě a konzistenci hry bývá u něj zdaleka největší problém v hlavě. Dříve hlavně proti Nadalovi, teď často Djokovic. Celkově není zdaleka tak psychicky odolný a dokáže prohrávat z MB nebo se v koncovkách důležitých setů často sesypat. Naproti tomu v těchto zápasech a turnajích, kde zdaleka nemusí cítit takový tlak jako na GS, prostě hraje víc v klidu, psychika ho nijak nelimituje a předvádí jednoduše to co umí. No a jelikož se jedná o nejlepšího tenistu historie, tak jsou výsledky takové jaké jsou.. :)
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:36Od: Forehand
Najuspesnejsi hrac historie a jeden z najlepsich tenistov svojej doby. Klobuk dole.
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:01Od: Patik
Dráma do poslednej lopty a to doslova..gratulujem víťazom..No čo myslíte naviaže Roger na výhru v Hopmanovom pohári ako minulý rok a pridá rekordný 7 titul z Australian Open ?
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:08Od: Kamilos88
Je jedno jak to děla. Ten zapas se Sašou byl sice o nic, ale nevypadalo to, jako kdyby to Sasa vypouštěl kvůli tomu, ze o nic nejde. Jde o cest a o vítězství a Roger ho totálně vydeptal. Pokaždé nejde jenom o peníze a body. A hráčům TOP10 spíše ne. Proč by tam jinak Zverev jezdil nevíš? Mohl hrát Brisbane, které by asi vyhrál, ale zvolil HC. Nole s Rafou tohle nedělají, protože potřebuji každý titul k tomu, aby se vůbec Federerovi přiblížili v horizontu několika dalších let a to jenom možná.
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:12Od: Nola
Nole to nedela :D momentalne totiz nema ziadnu partnerku s ktorou by mohol hrat, hral HC snad 4 x, kym hrala Anicka Ivanovic a Jelena Jankovic.....
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:02Od: skott
Letos by jistě mohl hrát s Olgou Danilovic i Aleks Krunic je vhodná tensitka na podobnou akci. Není nutné, aby dvojice byla naprosto žebříčkově vyvážená, už tam byli mnohem bizarnější páry např. Wozniacki/Nielsen. Ale organizátoři potřebují mít zajištěný každý rok nějaké velké lákadlo a tak se jen jednou stalo, že se tam sešli v jeden ročník Djokovic s Murraym.
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:11Od: Nola
iste, ale ja som iba reagovala na ten nezmysel, co tu pan Kamilos88 zahlasil, Novak hral HC, dokonca ako mlade ucho, ale pan Kamilos ma prehlad o tenise iba v rozmedzi Fedex a dost
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:16Od: Kamilos88
jediný, kdo hraje nesmyslné exhibice pro peníze je Djokovic a Nadal. Viz Abu Dhabí a podobně zábavy pro Dubajske sejky. Delaji to každý rok. Nole nehraje HC protože z toho nic nemá, to je ten problem. On hraje jenom, když za to něco dostane.
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:28Od: Nola
fanatiku, zobud sa, tu exho hral aj Fedex najmenej 3 x, iba ty mas problem to registrovat
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:31Od: Nola Re: si hlupak
Novak a Rafa dostavaju za exho iba melon, Fedex 2 melony, myslis, ze hral HC, iba na pozvanku :D, si nacisto mimo
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:45Od: Nola
este doplnim, myslis, ze Stepanek, mal nato, aby zaplatil Novaka na jeho rozlucke? iste....
k tomu hral Nole par rokov nazad hral exho aj v BA, iba kvoli Vajdovi, sami usporiadatelia sa vyjadrili, ze by ho v zivote nezaplatili, iba tolko....
ty fanatik....
[ Reagovat ]
05.01.2019 18:18Od: Kamilos88
Evidentně jsem se dotknul jizanskeho Nole ega. To mě těší. Hezkou sobotu :))
[ Reagovat ]
05.01.2019 18:29Od: Nola
Kamilosko, nemas argumenty.....kazdy fanklub ma svojho saska, ty si ten najvacsi z FFF
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:09Od: Forehand
Federer alias Mr. Dollar vobec nehrá exhibicie, hlavne ze je otcom Laver Cupu..Bol taký nenažraný, ze mu nestacilo exhibicie hrat ako hrac, ale musi jednu aj sám organizovat. Svajciar no :)
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:22Od: Roger_Federer Re: Peter
uz Rafa Nadal zaplatil oco z nenazranym strycem okradli Spanelsky stat?
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:37Od: Forehand
O tom nic neviem. Nejaká nová historka z moravských krčiem?...No že prezraď viac priateľu..:)
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:17Od: Roger_Federer
Ale nepovidej, tato vec je stara tak 4-5let a mnohokrat se to tady rozebiralo, chapu se ti to zrovna nehodi :)
[ Reagovat ]
05.01.2019 20:39Od: spaniel
Tak Rafa by taky rad. Problem je, ze dokaze zorganizovat maximalne zametani bahna.
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:01Od: a.magerova
Je s podivem, jak Forehandovi leží LC v žaludku, na rozdíl od Rafy, který nechyběl v 1. ročníku a už v prosinci přislíbil i účast v 3. ročníku ve švýcarské Ženevě.... ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:20Od: Nola
sledujem s udivom, co ste vy FFF schopni napisat, Fedexa rada sledujem, hra oku lahodiaci tenis, ale tieto kecy si mozete fakt odpustit, Forehand napisal to, co si myslia vsetci nezaslepeni..... LC je Fedexova exho... verim, ze aj vynosna, ale Kamilos si mysli, ze Fedex je matka Tereza, hra iba pre fanusikov :D ze, bude hrat aj Rafa na LC? a preco nie, ak mu Fedex dobre zaplati.....
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:29Od: a.magerova
Nějak nechápu, proč píšeš to, co píšeš, pode mne... co slavíš už druhý den?
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:41Od: Roger_Federer
Protoze Nolka si uz ani neumi priznat, ze je proste na Federera vysazena, a hlavne na jeho fanousky.Porad se snazi vypadat dobre, ale davno je jasne, ze se rada priradi k Forhendovu svatemu tazeni, proti Svycarskemu satanovi.:)
[ Reagovat ]
05.01.2019 22:29Od: a.magerova
Souhlas, taky tu už roky tvrdím, že Nola si potřebuje každou chvíli kopnout do Rogera a jeho fanoušků.

Já napíšu nicku spaniel fakta, že Forehand nesnáší LC, že Rafa se účastnil 1. ročníku a v prosinci přislíbil účast v 3. ročníku ve švýcarské Ženevě... o Kamilosovi ani slovo, o nicku Nola už tím tuplem ani slovo.... a ona tu napíše takovým nesmyslný blábol... :-/
[ Reagovat ]
05.01.2019 23:10Od: Kamilos88
Mě osobně třeba nevadí narážky na mě komentáře, když mají smysl a odůvodnění. Nerad to říkám, ale forehand má alespoň nějaké argumenty. I když jsou někdy mimo, tak se dá diskutovat, ale Nolka to je ztraceny člověk bez sebevědomí, bez názoru, bez smyslu. Tam to bohužel nejde zachránit.
[ Reagovat ]
06.01.2019 08:18Od: triatlet
Jenže Kamilos a Pe3k jsou Federerovi fanoušci asi tak jak Forehand Nadalův. Plevel TP.
[ Reagovat ]
06.01.2019 09:48Od: Pe3k
Víš ho vno a plevel máš v trenkach...
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:08Od: Patik
To je jak Rafael Nadal Academy kde Nadal trénuje maximálne tak len seba..isto otvoril akadémiu len preto aby šíril tenis v jeho krajine a vychoval mladé tenisové talenty..určite nie preto aby zarábal na miestnych mladých chlapcoch ktorý sa pohrnú za jeho skúsenými radami..klasický krok nielen športovca s tučným kontom..nemíňať ..investovať.. nech sa peniažky točia..to by urobil asi každý s jeho peniazmi..Roger sa podielal na vzniku turnaja Rafa si privyrába v akadémii a Nole si otvára reštaurácie natom nič nieje..a samozrejme každý má svoju charitu aby sa nepovedalo že sú to lakomci.
[ Reagovat ]
06.01.2019 01:22Od: turista
Rafa Nadal jistě nedře kůži z mladých kluků, kteří se v jeho akademii v Manacoru učí. Ty balíky peněz mu tam vydělává muzeum, hotel a hlavně velká rehabilitační klinika. Dobře tam zainvestoval.
[ Reagovat ]
06.01.2019 01:30Od: Patik
a nikto mu nevykrikuje že zarába na niečom tenisovom peniaze..a Federer vytvorí turnaj na počesť Roda Lavera a poniektorí ho vykreslia že mu ide len o peniaze..je blbosť takto hovoriť na tenistov..každý do niečoho investoval..a je to jeho vec..ľudia to nemusia podporovať keď nechcú.
[ Reagovat ]
06.01.2019 05:39Od: Herbert_Hoover
Když jsem viděl, jak Rafa tlačil na AO z hlediště Munara, tak je mi z toho tvého vyplodu mdlo. Pritom kdyby chtěl z těch kluků jenom sedrit kůži tak svůj volný čas takhle rozhodne nevyužije.
[ Reagovat ]
05.01.2019 21:47Od: Roger_Federer
Nejsmesnejsi natom je, ze se ten pokryrec bude navazet do Laver capu, ktery funguje a dotahl spickovou sou a tenis do Prahy, kde ho videlo mnoho lidi zive, v tv po celem svete..ano je to spickova a vydelecna sou pro lidi..vymyslela ho evidentne inteligentni hlava.

Misto toho tady predhazuje chudeho Rafu, ktery zamena bahno..a venuje svuj tezce vydelany milion obetem zaplav :);):):)
Prostacek at zameta, vydelat penize at necha vyvolenym.
[ Reagovat ]
05.01.2019 22:17Od: Kamilos88
S tím milionem pozor. Uspořádal charitativní golfový turnaj, kde ten milion eur vybral. Určitě to neplatil ze svého.
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:17Od: skott
aha:) tak to je bohužel problém dost fanoušků Rogera.
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:13Od: Patik
Roger rozumne..Hopmanov pohár v Perthe sa povrchom na kurte približuje najviac k Australian Open a hrá sa aj s rovnakými loptami..ak sa nemýlim..ak áno opravte ma..Brisbane je mám pocit iná rýchlosť kurtu a lopty a v Dauhá taktiež..navyše táto exibícia je taká lightová keď prehrá nič sa nedeje a nestratí neobhajuje body.
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:16Od: Forehand
Jj, práve preto Nole s Rafom vynechávajú 250ky, aby sa Rogerovi priblizili, potrebuju kazdy jeden titul :)

Pockaj, nemá Roger práve tých 250, okolo 20-25?..:)
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:21Od: Patik
Tak musíš brať do úvahy že má 99 titulov..takže to je tak primerane..ďalších 70 titulov má z vyšších turnajov.
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:30Od: Roger_Federer Re: Forehende
A ktere nove 250 pridaval Federer v poslednich nekolika letech, aby si zvysil pocet titulu..
Jmenuj turnaje a pocty titulu diky..
[ Reagovat ]
06.01.2019 10:21Od: Herbert_Hoover
Stuttgart, Istanbul..třeba :) dá se říci i Oeiras, ačkoliv to už je "pár" let nazad..první ročník Stuttgartu nehrál, dlouho mu stačilo Halle + W, stejně tak v drtivé většině neproložil antukové Masters žádnou clay 250tkou..epizodně se vrátil i do Gstaadu po letech. Já proti tomu ale nic nemám jako Forhend a tyto účasti mu přinesly mrzké dva tituly...v Oeiras vyhrál myslím jenom jednou :)
[ Reagovat ]
05.01.2019 17:13Od: Kamilos88
Rafa na marodce, Nole prohrál s antukarem Bautistou a Federer vyhrál HC s tím, ze pozametal s hvězdami next gen a vrchol bylo totální zesměšnění budoucí superstar Zvereva. Musí to pro tebe být těžké, chápu.
[ Reagovat ]
06.01.2019 01:19Od: turista
Bautista je nejlepší na hardu ne na antuce.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:56Od: Kozoroh
Vzhledem k aktuálnímu rozpoložení Djokera po prohrách na TM a v Dauhá a naopak dobrému výkonu Feda na HC se zvyšují Rogerovy šance na úspěšnou obhajobu dvou titulů z AO.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:41Od: Kozoroh Gratulace FFF :-)
https://twitter.com/i/web/status/1081545053581959168
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:33Od: Pe3k Highlights
https://youtu.be/9jnYmxJq45s
Goat vs Giraffe

https://youtu.be/wboPWtk62lc
Mix Swiss vs Germany

Co předvádí Federer ve svém věku na kurtu je naprosto bezprecedentní. Budoucí světové jedničky Tsitsipase a Zvereva naprosto rozebral a to bez ztráty setu. Jeho Celosvětově uznávaný status goata už nestačí, zkrátil bych to už jen na God.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:59Od: Kozoroh
Tak bezprecedentní to zase tak není, Pe3káčku. Tenis už měl jednoho svého Metuzaléma, jmenoval se Ken Rosewall. Ten dokázal v necelých 40 letech postoupit do dvou finále GS a doteď drží rekord nejstaršího GS šampiona open éry.
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:11Od: Pe3k
Víš Kozoroháčku, osobně nemám vůbec nic proti Rosewallovi či Laverovi, ale tenis z jejich éry byl, se vší úctou, spíše pinkání. Dnešní tenis je neuvěřitelně náročný, proto se tenisti po 30 brali jako důchodci zralí do starého železa, než přišel Federer a tento koncept totálně rozcupoval. Být na tvém místě, sedím tiše s údivem to sleduju a modlím se, aby Djokovic byl za 6 let schopen předvést alespoň zlomek toho co Roger Federer.
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:44Od: Kozoroh
Medicína na dnešním stupni vývoje pomáhá tenistům prodlužovat jejich kariéry hluboko do jejich 30. let. To je výhoda, která Samprasovi, Beckerovi či Rafterovi, kteři skončili krátce před nebo po 30tce, chyběla. Měl bys děkovat dnešní medicíně, která umožnila Rogerovi napodobit Rosewalla.
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:53Od: Pe3k
LoL
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:57Od: Roger_Federer
Souhlasim, od roku 2001 se vsechno pohlo neuveritelnym zpusobem do predu.
A krome vecneho lazara RN to vyuziva mnoho sportovcu k prodlouzeni karier do pozdniho veku.
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:32Od: janek_da
pockej, to ze je Rafa vecne zraneny neznamena, ze nebude oxidovat na antuce do 40
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:38Od: Roger_Federer Re: Janku
To byla iroinie.
Vsichni vime, jak moderni medicine Rafa vdeci za prodluzovani kariery.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:14Od: mahycek
Rogerova forma mně také těší, kéž by se to odrazilo
v Melbourne na 21 GS. Já vím, když jich měl 17, tak jsem
a myslím, že i vy, ještě jeden přidat a on přidal další
tři. A teď chceme my Rogerovci ještě jednadvacátej ( 21).
No, jsme nenažraní, ale u Rogera se to promíjí. Co tady
pak bude až skončí ???? Tak to berte trochu s rezervou.
Ale, snad 90% lidí je rádo, že ještě hraje. Takže Bravo !!
PS Mrzí mně, že ty ču..ci z Eurosportu nadali závěrečnej
ceremoniál a rozhovory. Asi jim to z Paříže, kde je
hlavní štáb Eurosportu nařídili. Co k tomu říct... Ču...i.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:24Od: annah
Dramaturgové Eurosportu jsou fakt šílení. Už jen to přepínání na pořád stejné upoutávky, jakmile si jdou hráči sednout. Ještě ani nesedí na lavičce a už jedou upoutávky, které divák během zápasu vidí asi dvacetkrát. Děs běs.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:28Od: kada.tom
Tuhle to při nějakém lyžování zdůvodňovali - v jiných státech mají různé společnosti aj. placené reklamy, pro český trh ale zájem o placenou cílovou reklamu není prostor a zájem, takže Eurosport místo placených reklam dává určitý do kola se opakující počet univerzálních spotů a reklam, které mají vyplnit prostor, kdy v jiných státech běží cílená reklama. Ale souhlasím, při delším sledování je to otravné ..
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:44Od: steve79
Souhlasím. To že vyhrál 20. Grandslamů je přes čáru.
U Rogera se pořád počítá s tím, že bude pořád vyhrávat. Bylo by úžasné dokončit zlatý hattrick.
[ Reagovat ]
05.01.2019 19:48Od: a.magerova Re: ;-) [ Reagovat ]
05.01.2019 14:03Od: steve79
Vyhrál šťastnější a to doslova. Těší mě výkon Rogera proti Zverevovi.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:14Od: Nola
Fedex stratil 2 x servis, Sasha detto, Belinda a Angie iba raz, zeny si zasluzia rovnake prize money ako chlapi, pre mna nepochopitne, ze Fedex stratil servis na vitazstvo snad cistou hrou
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:19Od: annah
Asi to bude i tím, že není na kurtu sám. A esa nemůže sázet donekonečna.
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:19Od: ipko
aj tak ide skôr o zábavu, neviem čo to má spoločné s prize money.. Roger to mal doservírovať, ale hral to až príliš na seba..
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:03Od: spaniel
Lol, v novem roku zatim nejvetsi blabol.
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:05Od: Nola
cakala som, kedy zareagujes..... vdaka
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:12Od: Pe3k
si asi nečetl co psala včera ;)
[ Reagovat ]
05.01.2019 16:04Od: Nola
LOL
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:57Od: EllNino
Paráda, jen ten TB je pěknej paskvil, hrozná škoda, že se to nehraje klasickým stylem do šesti a pak STB ...

Belinda hrála dobře už v tom singlu, snad si to přenese i do turnajů, nejlépe hned do Hobartu, má tam na úvod Buzarnecu, která se po tom zranění ještě nevrátila do původní formy, takže šance ji porazit je velká
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:03Od: Herbert_Hoover
No to teda paskvil je :) Navíc mi přišlo, že podávali nějak mockrát :D Měli by to zrušit.
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:33Od: annah
Příšerný paskvil. Výsledek je někdy tak nějak na náhodu.
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:55Od: ipko
skvelý záver, Nemci bojovali až do konca a ten jeden úder, ktorý dobehla Angie bol fantastický.. a posledná výmena hovorí za všetko, Roger s Belindou búšili a Saša s Angie sa bránili, ale nakoniec to dopadlo.. a tá radosť Belindy bola úprimná a hneď na Rogera vyskočila :) Mirka by si mala dať pozor..
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:12Od: blixa
Ta dává sakra pozor, proč myslíš že je všude s ním ? :D
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:21Od: a.magerova Re: Šak jooo...
Chlapovi, jak jednou povolíš, už nikdy neutáhneš... :-P
[ Reagovat ]
05.01.2019 15:17Od: blixa
Jojo, svatá slova ... :D :D
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:54Od: Hypertac
Tak to bylo velmi těsné. Ten tiebreak by měl být o dva, i když jsem přál Švýcarsku.
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:56Od: Nola
to by som neriesila, skor tie 3 servisy na zaver, to je pre mna nepochopitelne pravidlo
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:57Od: Hypertac
No vidíš, to jsem zazdil. To je úplná blbosti.
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:58Od: ipko
o 2 by to bolo najférovejšie a mali sa striedať po jednom podaní..
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:54Od: Nola
congrats, mix bol uzasny, pre mna, ale nepochopitelne 3 servisy na zaver, asi nejake stupidne pravidlo, Fedex hral skvele na sieti, ale za mna, bola najlepsou hrackou Angie, paradne vymeny s Fedexom, zena, ktora sa udrzi vo vymenach s GOATOM si zasluzi velku poklonu
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:55Od: Hypertac
Taky tak. Kdyby se jí tam Saša tak neplatil, tak vyhráli Němci.
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:56Od: Hypertac
...nepletl....
[ Reagovat ]
05.01.2019 13:53Od: a.magerova Juchajdáááá.... ;-)
[ Reagovat ]
05.01.2019 14:22Od: annah
Bylo to skvělé drama až do konce. Tak se mi to líbí!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist