Hlaváčková s Hradeckou si zahrají Turnaj mistryň

  • Andrea Hlaváčková a Lucie Hradecká si podruhé v kariéře zahrají na Turnaji mistryň. České tenistky se mezi osm nejlepších párů sezony dostaly jako náhradnice za Rusky Jelenu Vesninovou a Jekatěrinu Makarovovou, které se ze Singapuru odhlásily.
    20. 10. 2015, 13:29 | Aktuality |  403 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Hlaváčková s Hradeckou rozšířily počet českých hráček na letošním Turnaji mistryň na čtyři. Jistotu účasti ve dvouhře má Petra Kvitová. Lucie Šafářová se probojovala do soutěže ve čtyřhře s Bethanií Mattekovou-Sandsovou a navíc má šanci se premiérově dostat i do dvouhry, o čemž se rozhodne tento týden v Moskvě.

Stříbrné olympijské medailistky z Londýna Hlaváčková a Hradecká se loni koncem sezony daly po roční pauze znovu dohromady a start na Turnaji mistryň byl jedním z jejich cílů. "Šly jsme za tím. Říkaly jsme si, že by bylo pěkné si zahrát Masters. Doufaly jsme, že by se to mohlo rozhodnout dříve než na poslední chvíli, ale jsme rády, že máme příležitost si Masters podruhé zahrát," řekla Hradecká.

Finálovou účastí v neděli na turnaji v Linci si pár přezdívaný H+H zajistil pozici prvních náhradnic pro Singapur a po odhlášení Vesninové s Makarovovou se dostaly do soutěže. "Oficiální mail mi přišel v pondělí," prozradila Hradecká.

V této sezoně si s Hlaváčkovou zahrály třikrát finále turnaje WTA, na grandslamech se jim nejvíce dařilo na Roland Garros, kde vypadly v semifinále.

Poprvé si Hlaváčková s Hradeckou zahrály Turnaj mistryň v roce 2012 v Istanbulu, kde ještě startovaly pouze čtyři páry. Češky tehdy prohrály ve finále. "Tam jsme byly favoritky a teď to je obráceně. Můžeme překvapit, zkusíme situaci využít," řekla Hradecká.

Turnaj v Singapuru začne v neděli 25. října zápasy ve skupinách a vyvrcholí o týden později 1. listopadu.

pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (403)
21.10.2015 21:47Od: Fandina Herbert
Pokud na jednoduchou otázku ti nestačí odpověd ne, tak o čem se chceš bavit.
[ Reagovat ]
22.10.2015 00:59Od: slacker
jojo hlidej to poradne fandino co kdo napsal
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:32Od: Frick FC 1986
Fandili byste Navrátilový nebo ČSSR? Já rozhodně Československu. Martině bych zatleskal, ano, ale pak už bych fandil Haně.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:39Od: FulnekUltras
Tenhle pocit jsem skutečně zažil...
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:57Od: FulnekUltras
Bylo tenkrát zajímavé, jak si těsně před zápasem s USA v Praze - zřejmě právě kvůli "žádoucímu kontrastu" s Martinou - Hana na Staroměstské radnici narychlo vzala Čechoaustralana Sedláka...za rok nato už byli od sebe...
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:19Od: FulnekUltras
Obřad byl údajně takto časově naplánován na přímý pokyn vedení ÚV ČSTV...
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:43Od: Fandina
Já byla tenkrát na Štvanici, na místě a samozřejmě, že si všichni přáli, aby vyhrálo ČSSR. Ale když Martina vyhrála, tak jí osobně to také každý přál. Tleskalo se jí hodně.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:46Od: lars
Cetl jsem, ze pry domaci fandili Martine behem zapasu
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:52Od: Fandina
Ano, fandilo se jí. Bylo obrovské halo, když jí představovali a také když udělala bod, tak se jí tleskalo. Ale Hance také. Oběma. Jenže Martina hrála líp, takže toho potlesku pro ní bylo víc.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:52Od: Smazaný účet
A tento moment je sportovními historiky označován za nejsilnější moment v celé historii Fed Cupu..
[ Reagovat ]
21.10.2015 09:32Od: lars
nase ten. nevyhraly proti USA ani set :((
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:14Od: Jabadu
Já si to pamatuji a myslím, že většina lidí fandilo Martině.
[ Reagovat ]
21.10.2015 08:17Od: Smazaný účet
Á, někdo přesedlal od daní k jinému.... Já si to také pamatuju. Hana byla teda pěkně vytočená a následně velmi ublížená..... Nepochopila, že už tu nejde o tenis a o to jestli někdo zůstal a někdo ne. Vždyť paradoxně emigrací Martiny se pro ní vylepšily podmínky.Přijel někdo po letech do vlasti, někdo, koho jsme neměli možnost vidět, někdo, kdo dosáhl ve svetě ( USA), velkého úspěchu. To byl jeden z důvodů. Navzdory vládnoucím komunistům. Tenkrát jsme měli ( přiznávám trochu falešný ) pocit vzájemné sounáležitosti. Všichni proti vládnoucí vrstvě, všichni proti komunistům. Teprve následně v devadesátých letech se mělo ukázat, kdo má jaké plány a proč byl proti režimu. Odpověď : Ano, víc se fandilo Martině. Nikoli USA, ale Martině. Z důvodů výše. S vlastenectvím to, fricku, nemělo nic společného.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:49Od: Jabadu ad "Karel" ...
Jako vtípek to nebylo špatný, ale vzhledem k okolnostem bychom se měli vrátit k serióznosti.
Jsem člověk, který přiznal, že v minulosti bral anabolické steroidy (1 rok).
Že jsem sral na potkání, jak amina, jsem ještě neřekl. Agresivitu, kterou přidaný testosteron s tělem dělá, se řeší boxerským pytlem.
Pokud by vás zajímal sexuální život 22letého mladíka, nebyl skoro žádný.
Přidaný testosteron tělo řeší tak, že se ti prostě nepostaví, když by to bylo vhodné.
Konec hlášení v českém jazyce.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:54Od: lars
je to Karlik, pac je to drobecek a postrachem velkych tenistek :))
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:02Od: Jabadu
Ján to myslel vážně. Fakt jsem s tím měl léta potíže.
Třeba Ota Zaremba - olympijský vítěz ve vzpírání, je dnes imvalida.
Dnes cvičím proto, aby se mé tělo nerozpadlo.
:-)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:49Od: Smazaný účet
Zaremba je zajímavý případ, strýc s nim chodil do základní školy v Loukách nad Olší. Ani medaile mu nepomohla a musel pracovat na šachtě jako horník...
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:53Od: Jabadu
Ale steroidy mu zničily celé tělo. Měl prostě smůlu. Třeba Arnold to přežil celkem v pohodě. Ale někoho to téměř zabije (nebo opravdu zabije).
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:00Od: Jabadu
Mimochodem, čistě věcná. Anabolické steroidy jsou chemicky uměle vytvořené látky podobné svým složením mužskému testosteronu.
Tohle sportovce degeneruje a zabíjí!
Kde by se jinak čistý testosteron asi tak získal?
Tolik mrtvol zase není.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:54Od: Frick
Takže ještě za socialismu jsi sypal?
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:11Od: Jabadu
Ano. V rámci vrcholového střediska. Byla to součást výcvikového programu. Sypali všichni. Prostě jsi k večeři dostal malý kelímek s tabletkami. Málokdo to přizná, ale bylo tak. Akorát ti řekli, že jsou to vitamíny. Vyřízeno.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:14Od: Frick
A co film Fair play? Viděl jsi? :o)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:23Od: Jabadu
Jo. A Armstrongovi jsem také fandil. I Ullrichovi. I když toho oba v sobě museli mít kvanta.
:D:D:D
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:27Od: Smazaný účet
Tak doufám, že to není tvůj případ :) čas 25:47

https://www.youtube.com/watch?v=8dBbl9G14Lw
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:24Od: Jabadu
Nebo si snad myslíš, že Pyreneje a Alpy se dají přejet na kuře a vodu?
:-)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:26Od: FulnekUltras
Fair Play je zarytě antikomunistická rádobyumělecká fikce. Teď bude v kinech hlavně film přímo o Lancovi...
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:35Od: Jabadu
Lance je jen vrcholek ledovce. Prostě to nešlo utajit. Silové a úpolové sporty jsou bez anabolik prakticky nemyslitelné.
A co třeba rugby? Nebo americký fotbal?
Všimli jste si někdy, jakou mají tito "chlapci" třeba už v 19 letech šíji? Vypadají jako plemenní býci.
Jasně, to je trénink. :D:D:D
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:42Od: FulnekUltras
Jó, jak už říkával starej Škarda, čistej můžeš jezdit leda tak na dámským kole podél ohrady... ;)))
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:39Od: lars
A ceho to bylo vrcholovy stredisko ?
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:40Od: Jabadu
Zápas.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:42Od: lars
recko-rimsky ?
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:45Od: Jabadu
I volný styl. To bylo dohromady.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:48Od: d@ve
Tak nevím, jestli nám dneska Dominika pomůže..
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:49Od: EllNino
za to, jak se tady furt hejtuje, bych taky nepomáhal :D ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:51Od: Fandina
ježiš :-)))))
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:52Od: d@ve
Ale to zas nee. Ne všici tu hejtujó.. Někteří i přejou. Třeba teď právě Dominice. ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:59Od: Fandina
právě, teď jo
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:03Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:02Od: tommr
vypadá to, že nepomůže. Sice se snaží, ale na CSN dneska bohužel nemá ... :(
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:02Od: EllNino
hilt si to bude muset Lucka uhrát sama :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:03Od: Smazaný účet
Uhraje jí to Nasťa :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:06Od: tommr
pro mě byla Cibule největší a vlastně jediná naděje jak CSN zastavit. Pokud jí dneska CSN porazí tak už do toho finále dojde ... :(
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:09Od: EllNino
fakt ? :) neříkej já tam vidím Begu, Lucku, Nasťu, Kiki ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:05Od: d@ve
Třeba ale pomůže CSN. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:24Od: d@ve
Tak snaží se CSN, to nemohu neříct. :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:25Od: FulnekUltras
Ale nad Cibulí by jeden zaplakal...
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:29Od: d@ve
No právě, místo toho, aby toho využila, tak.. : /
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:37Od: d@ve
"Teď mě to teprve trrklo." :D Ten dvojsmysl. Pravda, nad cibulí se pláče celkem často..
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:39Od: FulnekUltras
a dneska byla teda zvlášť najemno pokrájená... ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:44Od: Smazaný účet CSN
Ten škaredej španělskej tenistka mě začíná dost srát...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:41Od: Smazaný účet Karolína vs Dulgheru
Další Rumunka , málem další prohra , ale naštěstí to Karolína zvládla odvrátila matchball . Chápu má asi velmi špatnou formu , ale co když je to hlavou a tohle ji velmi pomůže ?
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:39Od: Smazaný účet Karolína
Tak to byla šílená haluz. Mám trochu tušení, že jestli Karolína porazí Sevastovu (což není zrovna jistota), tak Světlana bude mít v Moskvě na kontě český hat-trick. Ale každopádně bych to teď viděl tak, že Světlana je na 80 % v SF.

A mezitím koukám, že Domča projela dobře rozehraný set, tak to vypadá, že adrenalin bude pokračovat.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:39Od: PetaM
Zeptá se ségry, jak ji porazit :D :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:41Od: Smazaný účet
A ta jí dá jednoduchou radu - ať zaseje na kurtu trávu.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:42Od: sprchon
Jo. :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:45Od: PetaM
Toho si nikdo nevšimne :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:41Od: Smazaný účet
Nebo přijede ségra na pomoct a bude hrát místo Káji. :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:43Od: lars
Treba zvedne vykon, az se plne aklimatizuje
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:37Od: Jabadu
Benzínem mě polej,
pak mi zapal záda,
až mě budou hasit,
tak se budu hádat,
že jsi mi to udělala ty!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:37Od: Smazaný účet Len tak, tak.
S odretými ušami.
A som rád ... pozerať na Káju, aj keď jej to niekedy nejde, je oveľa príjemnejší estetický zážitok ako na Dulgheru.
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:03Od: tommr
z Dulgheru se rychle stává ošklivá baba ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:19Od: FulnekUltras
podle mě tedy z odborného hlediska naprosto v pořádku... ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:36Od: sprchon Kája
Dneska s ledovým klidem. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:38Od: Jabadu
Pohopitelně.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:39Od: Smazaný účet
A navíc úplně v suchým tričku, takový lehčí trénink.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:41Od: blixa
Ano, opět již proslulá "Kájina haluz" , která je postrachem všech soupeřek ;-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:46Od: PetaM
Přímo. S takovou haluzí vyhrála US Open Series :D :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:03Od: blixa
Tak !!! :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:36Od: marekv
Jejda, Kaja vyhrala, chci napsat gratuluju, ale znelo by to spis jako ironie.
Na druhou stranu silny hracky se poznaj i podle toho, ze do toho jdou, i kdyz se jim zjevne nedari.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:36Od: Fandina Gratulka Káje
Odvrátila dva MB a nakonec to dala. Super!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:36Od: darek.vrana
Tak proto se Dulgheru teď nepodělala. Myslela si, že vede:).
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:35Od: Fandina
Dvě sporné situace v úplném konci a jestřáb nikde.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:35Od: misa Veliké zklamání,
Plíšková je snad nesmrtelná...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:36Od: misa
Karel má 1. set :-((((((
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:37Od: Smazaný účet
JMENUJE SE CARLA! Kdy už to konečně pochopíte????
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:38Od: sprchon
Nemyslí Karla Gotta? :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:43Od: Serpens
ALe Karel je přezdívka, na to nemůžeš říct nic :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:36Od: triatlet
Bojovnice! To se může ve FC hodit.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:38Od: lars
Mas poradne tlacit Cibuli !!! A nerozptylovat se Karol
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:35Od: vrabejka
No hura drama je u konce, uvidime jak to dopadne proti Koukalové
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:35Od: EllNino
proti Koukalové ?
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:42Od: Smazaný účet
Jo, protože Klára nasází 15 es, 1. servis bude mít 87 % a Světlana uhraje 4 gamy. A teď zase můžeme opustit ten paralelní vesmír.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:44Od: lars
pac Kuzna skrecuje :))
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:45Od: EllNino
lol, to by měla Klára docela vymeteno :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:07Od: Smazaný účet
Teoreticky - kdyby se třeba Světlana před zápasem zranila a nenastoupila a Klára tak šla přímo do 3. kola a tam prohrála, jak by to bylo s body? Měla by jen bod za účast, nebo se ten walkover bere jako plnohodnotný postup a dostala by 100? Samozřejmě vím, že se to nestane, ale zajímalo by mě to :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:09Od: EllNino
volný los se za body nebere, ale walkover už by byl bodově jako čtvrtfinále :D ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:17Od: Smazaný účet
Myslel jsem si to. Ta stovka by jí bodla, ale bude lepší, když si jí uhraje na kurtu. Ale to by se musely asi obě dvě zbláznit :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:20Od: EllNino
já nevím teda, mně se nejeví Sveta jako nějaká neporazitelná titánka ...:)
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:25Od: Smazaný účet
To mně taky ne, ale proti Kláře... ten kurz 1,15 mi přijde úplně odpovídající.
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:27Od: EllNino
mně ne :) zase tak blbě nehraje :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:34Od: EllNino
Tyvole :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:34Od: aligo
Jooo
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:30Od: Fandina
6:6 tak alespoň teď Kájo. Pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:31Od: Fandina
MB Kájo pojĎ!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:33Od: aligo
Ee
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:28Od: d@ve
Ach ty Rumunky.. :(
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:31Od: d@ve
To je teda trápení s nima.. : /
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:27Od: Fandina
4:4 Kájo je šance. Pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:25Od: Serpens
Bude lepší, když tam bude na TM Lucka, zaprvé si to zaslouží a zadruhé rozhodně by nemusela dopadnout jako Bouchardová. Karolína by si o to pěkně koledovala s těmihle výkony
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:24Od: EllNino
ježiš kolik těch prasat ještě dneska ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:23Od: Fandina
Kája neútočí, Dulgheru určuje hru. To je děs.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:22Od: Jabadu
Karolína na to momentálně nemá. Bojí se udeřit a to je špatné. Nevadí, je ještě mladá, ale něco mi (oproti královně) v její hře chybí.
Lehkost bytí!
Královna nic neřeší. Prostě švihne a je to tam.
Jasně, snadno se to kecá.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:23Od: PetaM
Pozor! Královna sice švihne, ale je to tam jen občas :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:26Od: Jabadu
Už celých pět let!
Aaaa .... chachachachacháááááá ...!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:21Od: Fandina
TB Kájo pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:18Od: Serpens
CHm, ne,takový tenis si přece v Singapuru diváci nepřejí
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:23Od: PetaM
A jaký si diváci přejí? Zraněnou Simonu? Zraněnou Mášu? Unavenou Garbine? Unavenou Petru? Unavenou Agu? Zraněno-unavenou Angi? Nerozehranou Lucku? Nebo snad kromě USO nic moc hrající Flávii?
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:24Od: Jabadu
Peťane, dyk jsou to ještě haranti. Nech je bejt. :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:25Od: PetaM
Se slušně ptám ne? :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:27Od: Serpens
Přejí si boj a ne mámvpičismus
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:33Od: PetaM
Každý si pohodáře/flegmatika vykládá jinak ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:36Od: Serpens
Promiň, ale některé údery Karolíny si opravdu jinak neumím vysvětlit :) Když už, tak má velké potíže se soustředit
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:39Od: PetaM
Možná jen nemá dost rychlé reakce ... Přemýšlí, co bude mít zítra "vpici" a nesoustředí se na tenis :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:14Od: Smazaný účet
Když se dívám na top 20, tak mimo Sereny je tam jediná hráčka, která měla slušnou formu víc než půl sezóny - Angie Kerber. A hned za ní možná Lucka :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:18Od: sprchon
Kéž by se tyto dvě setkaly ve finále TM. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:26Od: Smazaný účet
Proč ne :) Ale u Lucky je to trochu utopie. Já tipuju 2 varianty - a) Petra to všechno vymlátí. b) do finále se dostanou 2 hráčky s nejlepší formou - Angie, Garbine.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:31Od: sprchon
Klidně. ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:32Od: Smazaný účet
Kéž by a)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:12Od: Fandina
5:5 tak doufám, že se teďka Kája zvedne a všechno zachrání. Kájo pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:09Od: rusedski A není to jedno?
Tahle nesmyslná honba za TM beztak nemůže dobře dopadnout, Kája je bez formy i bez šťávy a i když dnes vyhraje, tak ji vymete buď Sevastova, anebo nejpozději Kuzna :/
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:10Od: sprchon
Asi jo, mně už to ani nepřekvapuje, jsem klidnej. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:11Od: Fandina
Ale zase, pokud vyhraje, tak je pořád šance. Když prohraje, tak už žádá nebude.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:12Od: sprchon
No ne, to je mi novinka. :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:13Od: Fandina
Vážně, to bych nevěřila. Prostě musí vyhrát, aby to bylo zajímavé i pro fandy.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:14Od: rusedski
To sice jo, ale věřit v TM je za této situace dost naivní...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:09Od: EllNino
přesně ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:09Od: Jabadu
To je strašný!
Nic, nic ... a jedno velké nic.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:10Od: Smazaný účet
ale ona stejně jako Petra umí vstávat z mrtvých
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:08Od: marekv
Tak tohle uz je skutecne pro opravdove tenisove labuzniky :-) na tohle ja uz nemam
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:07Od: EllNino
tohle je hnus
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:09Od: marekv
tys nam tady nejak otocil, kamarade :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:09Od: EllNino
no tak jako vedení 4:1 takhle prohospodařit ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:11Od: Smazaný účet
Hm, asi se na tu Moskvu radši měla vykašlat, opakovaně projet vedení o 2 brejky, to je další zářez do sebevědomí.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:06Od: Smazaný účet
Karolíno, tohle už tady letos bylo...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:05Od: Jabadu
Tsss ... je todle vůbec normální?!
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:06Od: Fandina
není
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:02Od: Jabadu
Logické to bylo, ale vypadalo to hodně blbě!
To ani Ernestek Mrhač takhle neumí vypustit. Kurwa trochu toho baletu tam chybí!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:01Od: Fandina
4:3 tak doufám, že to teď Kájo dopodáváš. To předešlé podání na 4:2 byl děs.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:59Od: sprchon Kája
Co to teď bylo za game? :D na 2:4
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:00Od: EllNino
a na 3:4 ještě horší
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:01Od: sprchon
Viděls třeba ten dropshot a to, co následovalo? :D Já jen žasnu...
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:01Od: Smazaný účet
snad ty deky nebude mít tak dlouhé ,jako Petra K.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:56Od: Jabadu
Dominika!
Víš, že tě tajně miluji!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:53Od: jacksax
Turnaj mistryň bez toho aniž by něco vyhrály? No co, i to se stává...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:49Od: Smazaný účet
Možná by Karolíně ten sešup někam k 20. místu prospěl, od té doby, co začala bojovat o desítku a o TM, nepůsobí psychicky zrovna v pohodě.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:50Od: EllNino
no já nevím, Genie spadla a moc jí to zatim neprospívá ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:52Od: gigin
Ernestovi to špičkově prospělo. Už je 117.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:54Od: Smazaný účet
Aspoň příští rok nic neobhajujete a budete útočit na post no.1 ;D
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:57Od: gigin
Ano je to geniální plán.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:55Od: Jabadu
:D:D:D
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:02Od: Smazaný účet
S Genie bych jí nesrovnával, té všechno cestou nahoru vycházelo a myslela si, že do roka bude světovou jedničkou s několika GS, finále Wimbledonu pro ní byla strašná psychická rána, z které se hrabala další rok. A tím, jak se jí dál nedařilo, se do toho propadala. Na USO po dlouhé době vypadala, že má na to jít nahoru, ale pak přišlo to zranění a kdo ví, jak to s ní dál bude. Karolína šla nahoru pomalu, působila bezstarostně, ale od určité doby začala cítit tlak a zatím nepřišla na to, jak se s ním vyrovnat. Když bude kolem 20. místa, nikdo od ní nebude větší úspěch čekat, tak se třeba zadaří a titul z Premieru nebo QF na GS přijde (to je zatím tak asi strop jejích možností).
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:04Od: gigin
Jo.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:57Od: marekv
to je myslim si trefa do cerneho - zebrickove postaveni predbehlo jeji tenisovy vyvoj, tohle je proste krec.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:48Od: misa Karolínu
nechávám být a přepínám na vrchol dne. Pome!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:45Od: George_Renel
S takovou bude Cibulková hrát o půlnoci moskevského času.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:46Od: Fandina
Hlavně, aby vyhrála.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:47Od: Smazaný účet Re: Cibule
Už hraje
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:48Od: EllNino
Cibule hraje na centru :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:41Od: marekv
Zvlastni pocit, preju nasi hracce, ale ten hnus co tam predvadi a na druhy strane bojovnost ty souperky...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:41Od: EllNino
hnus ? :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:45Od: marekv
tož jestli se ti ten druhej set líbil, tak proti gustu žádnej dišputát :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:45Od: EllNino
tak viděl jsem od Karolíny daleko horší sety :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:40Od: Fandina
1:0 a teď Kájo prosím drž. Jako Karlovic, podání, esa.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:44Od: Jabadu
...slajzy, klid, jistota, pohoda ...
Ale to bychom chtěli asi moc.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:46Od: Fandina
Stačilo by, kdy si držela podání, tu eso, tu bod z přímého podání při hře na tělo. Raději nevyměňovat, nebo dobře podat a pak náběh na síť, to také někdy Kája dělá. Ale ono se mi to pěkně od compu radí.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:37Od: Smazaný účet
http://www.wtafinals.com/article/win-autographed-tennis-ball/5080615

Tyhle soutěže úplně nesnáším, protože nikdy nic nevyhraju. :D :(
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:40Od: Jabadu
Tak si aspoň jednou vsaď, wole!
:D
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:41Od: HayashiM
"Open to legal residents of Canada, the United States, and Singapore, except employees and the families of WTA Tour, Inc." ... no tady bys taky nic nevyhrála ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:30Od: misa Dulgheru
Lucka v Římě nad ní získala 1. set a ve druhém vedla o brejk. Stejně jí to nestačilo k postupu...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:31Od: EllNino
aspoň si dáchne, tohle honění za TM je už přehnaný ...nesnáším Rumuny, fakt se těším na 1. kolo Fed Cupu ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:32Od: FulnekUltras
Virginia Ruzici mně celkem vyhovuje... ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:34Od: misa
ošetřování Rumunky může ulehčit situaci
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:34Od: FulnekUltras
to musím vidět!!! ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:36Od: lars
ulehcit v cem ??
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:40Od: misa
v postupu Plíškové
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:30Od: Jabadu
Ach jo. Ale je lepší, snad ten třetí set Karolína dá. Princezna naše.
Korunní!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:29Od: Smazaný účet
Jen aby Kája nezkončila už v prvním kole
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:30Od: EllNino
aspoň si dáchne, tohle honění za TM je už přehnaný ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:30Od: FulnekUltras
ganc unméglich... ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:32Od: Smazaný účet
Nezkončí vo to strah nemam
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:33Od: Jabadu
Tennto neuvěřitelný gramatický jev má, pokud si dobře pamatuji, patentován jistý/á slečna. Děkuji za připomínku.
:D:D:D
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:23Od: misa Plíšková=Karlovič
...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:24Od: Jabadu
tak ...
ano. :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:25Od: Smazaný účet
No to nevím. Mám pocit, že dnes ztratila víc servisů než Ivo za rok :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:26Od: misa
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:18Od: Fandina
uff, alespoň, že teď Kája zabojovala na returnu, když si přišla podruhé o podání v druhém setu. Tak teď to chce podání Kájo a vyrovnat na 5:5 Kájo pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:22Od: Fandina
uff ale z 0:40 tak teď brejk Kájo a pak dopodávat.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:22Od: Jabadu
Z 0:40 - klobouček.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:08Od: Fandina
Ne Kája přišla o podání. To je škody, to je škody. Tak snad zas Dulgheru brejkne. Kájo pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:09Od: blixa
Do riti ...
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:58Od: Fandina
Bára Krejčíková prý podle expresek prohrála v Kanadě třiapůlhodiny trvající obrovskou bitvu. To naštve.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:54Od: Smazaný účet Pavlásek
Nevíte prosím někdo proč nehraje Adam Pavlásek už měsíc? Díky moc
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:32Od: Jabadu for "slacker" ...
Čeština odpovídá mladšímu ročníku, ale co ti může vadit na skeptickém glosátorovi, který občas je (jak sám naznačil) hospitalizován?
Tommra si pamatuji ještě z iDnes, dobré postřehy, klidná síla věcí budoucích ... neobvyklá znalost formy soupeřek ... analýzy ...
Ty jenom štěkáš a žvaníš. Nezlob se, ale to by uměl kde kdo.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:36Od: slacker
dobré postřehy, klidná síla věcí budoucích ... neobvyklá znalost formy soupeřek ... analýzy

Ze Ty jenom zvanis?
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:43Od: Jabadu
Podívej, víš, že jsi mi vlastně sympatický. Plníš úlohu dvorního šaška, ale králové si šaška vybírali z těch nejchytřejších.
Co takhle, kdybys nám o sobě něco naznačil. Se šaškováním dlouho nevystačíš. To je málo. Přidej trochu, ať máme o čem přemýšlet.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:45Od: Fandina
Nevím, neznám ho, ale osobně si myslím, že je to normální chlapec a dělá se zajímavým a možná to bude pesimista, nebo se něčeho bojí, veselý hoch to rozhodně nebude.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:47Od: Jabadu
Myslíš něco jako samotář?
To by znělo logicky.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:54Od: Fandina
Nevím. Nározově vyzrálý není. Jeho vyjádření jsou spíš kusá a měnící se.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:57Od: Jabadu
Ale tak ať si dělaj co chtěj!
Dyk jsou to ještě haranti!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:47Od: slacker
prozradim ze zrovna vypinam pocitac a jdu na veceri do asijske restarurace..
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:52Od: Jabadu
No vidíš, woe. Nejsi úplně asociální. Mimochodem to je úplně první informace, kterou jsi o sobě kdy podal.
Píšu si: Je z města.
:D:D:D
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:53Od: PetaM
Však bydlí v největším městě ČR :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:56Od: Fandina
A pracuje ve Vodičkově ulici, kde nemá stream.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:56Od: Jabadu
klidná síla věcí budoucích ...

To jsem kdysi někde četl a vůbec tomu nerozumím. Dodnes!
Schválně jsem tuhle blbost použil v domnění, že mi to třeba vysvětlíš.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:39Od: Smazaný účet
Ty jsi sem asi taky propadl z paralelního vesmíru, jak to tak čtu.. :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:45Od: Jabadu
Tak trochu jsem se odvázal, no. Ale myslím to dobře. To víš, DADA - kvůli slackerovi.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:53Od: Smazaný účet
Je mi to jasný :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:04Od: Jabadu
Nejsem magor! Srandičky, píčovinky, bigbít ... to je moje. To by mi celkem šlo.
Urážet jiné mi však vlastní není. Vzhledem k mé fyzkultuře (jsem tak trochu bigoretik - ale jenom málo), mi vadí, když někdo bezdůvodně někoho (byť jen verbálně) napadá.
Přes bicák mám 41 cm, býčí šíji ... a tak. To je informace pro slackera, kdyby třeba někdy měl zájem o konzultaci.
Jsem mu zcela k dispozici.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:07Od: EllNino
už to tady říkáš po miliontý :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:12Od: Jabadu
Já vím. Ale tak kdyby třeba někdo zapomněl, víš?
Myslím, že mladí lidé by měli cvičit. Bude se jim to hodit. A já jim, až to bude třeba, budu velet.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:26Od: misa Dulgheru
má řadu brejkbolů a nic z toho.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:26Od: Fandina
zaplaťpánbu
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:46Od: Smazaný účet
Já ty Rumunky nějak nemusím... :(
A to ještě proti nim budem hrát v 1.kole Fed Cupu :/
Jinak pevně věřím ve vítězstvi pro Káju.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:02Od: Fandina
Kája Dulgheru 1:1. Kájo pojď pro titul!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:02Od: Jabadu
No nazdar!
"Já ti mám z toho takovej divnej pocit ..."
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:05Od: Fandina
Na pocity nesmíš dát. Pokud dnes Kája vyhučí, tak TM je pasé. Pokud ne, může zabojovat když ne o účast, tak třeba o alternaci. Takže Kájo pojď!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:06Od: slacker
A bude alternovat v Narodnim nebo ve Fidlovacce?
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:11Od: Jabadu
Viděls film "Výjimečný" s Brusičem Willisem? :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:14Od: slacker
Videl. Ale nejsem ani nezranitelni ani netrpim lamavosti kosti.
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:49Od: gigin All - prosba
stream na Kokkiho? Díky.
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:16Od: gigin
díky všem.
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:21Od: Herbert_Hoover
není za co :) :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:26Od: Jabadu
Není to ani na tom ruském streamu, takže to nikde není. S největší pravděpodobností nejde ve Stockholmu na centru kamera, protože vedlejší kurt vysílá.
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:45Od: Herbert_Hoover Mezitím v paralelním vesmíru...
https://scontent-sjc2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/12119058_827559980695999_96409592736457933_n.jpg?oh=9297c44ad23ca2b200726a56d68d3f2b&oe=56CE47AE

:)))

+ Novak vyhrál Roland Garros, Rafa se nikdy nezranil, vyhrál turnaj mistrů a kamarádí s Robinem Soderlingem, Roger vyhrál 18. GS, Andy Murray se stává nejlepším antukářem všech dob, Ernests Gulbis si udržel po tři turnaje v řadě stabilní formu a naučil se forhend, Marcos Baghdatis nezlomil jedinou raketu a neotírá si tričkem čelo, Andy Roddick porazil Rogera ve Wimbledonu, Barbora Strýcová není vulgární, Nick Kyrgios ovládl se Sacramentem Kings NBA, Radek Štěpánek nerandí s žádnou tenistkou, David Ferrer přestal kouřit a vypadl z top 100, Richard Gasquet vyhrál šest pětiseťáků v řadě, Gael Monfils je nudný, David Nalbandian má nejlepší fyzičku na okruhu, Dmitrij Tursunov vítězí ve 41 letech, Nikolay Davydenko vyhrává grandslam. Co byste doplnili? :))
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:48Od: PetaM
Kvitová vyhrává zápas jediné nevynucené chyby :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:49Od: PetaM
*bez
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:59Od: Herbert_Hoover
:D ještě mě napadlo "Sara Errani má nejrychlejší podání na okruhu" :))
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:08Od: Smazaný účet
Karlovič za celý rok nehrál jediný TB
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:17Od: Smazaný účet
po dlouhé známosti se vzali Tommr se Slackerem
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:49Od: slacker
Kvitova je 3 roky svetovou jednickou a zatim krome US Open nic na GS nevyhrala
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:50Od: EllNino
Klára vyhrála zápas na US Open :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:14Od: Smazaný účet
...Frick fandí Černoškově Stromovce a schvaluje daňovou rezidenci v Monaku...
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:06Od: Smazaný účet
a málem rozmontoval tribunu ve Stromovce
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:12Od: Smazaný účet
To ne, tu by rozmontoval v našem vesmíru :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:29Od: Smazaný účet
mělo být " bude sponzorovat tribunu ve Stromovce"
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:25Od: marekv
Nicole Vaidišová vyhrála zápas 1.kola kvalifikace na ITF turnaje v Bujumbuře a nevyšel o tom článek na Tenisportálu.
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:26Od: Smazaný účet
chybí Sharapovová přestala řvát při úderech...
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:33Od: blixa
Stačí že "Azarenka nechrochtá" :D :D :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:34Od: Smazaný účet
:D
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:36Od: Smazaný účet
Karolína Plíšková se dostala na GS přes 3.kolo?
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:40Od: rusedski
Donna Vekič je panna.
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:46Od: Smazaný účet
...a Kyrgios nejslušnější hráč na okruhu.
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:47Od: Jabadu
Tak je jenom občas trochu "nervosní", no. :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:13Od: Haitik
Nadal a Wozniacki si nikdy na nic nestěžovali.. :-))
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:19Od: Smazaný účet
PetraFans začne fandit Šafářový.
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:22Od: Jabadu
Pán je zřejmě tak trochu monoteista, že?
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:26Od: Herbert_Hoover
Jsem ateista, díky bohu. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:31Od: Fandina
A děkuješ mu?
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:36Od: Jabadu
Zcela vážně. V nedaleké vesnici nedávno v kostele vymítali ďábla z nějaké mentálně postižené dívky a ta na to málem zařvala!
Pár knězů z okolí znám a když se jim člověk podívá do obličeje, tak je mu to úplně jasný. Já chápu, že jiný materiál církev nemá, ale pak buď křesťan, woe!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:39Od: Herbert_Hoover
Já bych potřeboval, aby vymítali ďábla z Johnsona, jen bych se bál skreče, když to tak málem dopadlo v té nedaleké vesnici. :/
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:44Od: Jabadu
Ty si děláš srandu, ale pobouřilo to všechny věřící. Přece nežijeme ve středověku!
Rituály jako OK, když je to baví, ale vodcamcaď pocamcaď!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:45Od: slacker
Zijeme ve stredoveku, podle lidi z roku 2798
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:51Od: Jabadu
Máš na mysli Evropský sultanát s kolonií "Havel emirates"? :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:01Od: slacker
Jmeno havel zmizelo z ucebnic okolo roku 2150, kratce po odtajneni archivu tajnych sluzeb byvale supervelmoci USA toho casu pridruzeneho uzemi Cinske federeace.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:02Od: Jabadu
A nebo tak! :D:D:D
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:59Od: Herbert_Hoover
Však církev je zvěrstvo, to se učí už na základní škole v hodinách dějepisu.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:04Od: Jabadu
Ale v hodinách náboženství se nic takového neučí. Takoví Poláci, jejej, ti by mohli vyprávět.
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:36Od: Herbert_Hoover
To je pochopitelné, každá liška si svůj ocas chválí.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:37Od: Fandina
A ty máš pocit, že církev je zvěrstvo? Znáš nějakou církev?
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:43Od: misa
Sekta sv. Fandiny.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:43Od: Fandina
ptám se vážně
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:47Od: Herbert_Hoover
Znám dějiny Fandino. Tak odlož liturgický zpěvník a vezmi do rukou nějakou knihu mapující dějiny křesťanství.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:03Od: Fandina
Já se neptám na dějiny, ptám se na současnost. Jestli je pro tebe některá církev zvěrstvo, když to tak tvrdíš a která.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:09Od: Fandina
Zapomněla jsem napsat Herberte a pak pokračovat v příspěvku. Takže alespoň tak. Herberte, která církev je pro tebe zvěrstvo?
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:03Od: Herbert_Hoover
Křesťanství páchá po staletí zvěrstva a těžko se lze od toho oprostit i v současnosti. Nehledě na to, že některé nerozumné činy, zejména papežské, nejsou až tak dávné. Instituce církve byla a je přežitek a má s vírou jako takovou pramálo společného. Nehledě na to, že už samotná podstata křesťanství není zcela v pořádku a je postavena na závazku a upřednostňuje jednu skupinu před druhou atd, ale jsou v ní obsaženy i pěkně znějící věci, to ano. Dějiny zkrátka nemůžeš pominout, Fandino. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 22:59Od: Fandina
Já se ptala na současnou církev. Tvoje vysvětlení, jaká páchá zvěrstva. O historii si umí přečíst každý. Herberte, chci tvoji odpověď na tvé tvrzení, že církev páchá zvěrstva.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:02Od: Fandina
Jinak já v žádné církvi nejsem, je se ptám, když někdo tak přesvědčivě tvrdí, že někdo něco páchá, jaký k tomu má důvod, Herberte.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:03Od: FulnekUltras
Jen se s dovolením krátce vmísím: církevní restituce...
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:10Od: Fandina
Já to nemyslela politicky, jen mě zajímal Erbertův výklad, pohled na zvěrstva církve v 21. století. Historie je známá.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:11Od: Herbert_Hoover
Když je historie známá, nepotřebuješ výklad, ty Ajnštajne. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:08Od: Herbert_Hoover
Napsal jsem ti velmi stručné objasnění, protože je to na dlouho a nejsi člověk, se kterým bych se chtěl o tom dlouze bavit, už snad pro tvé nynější reakce, je to marný boj ;) Teď ve 23:07 20.10. 2015 nevím, co se přesně kde páchá. :) Třeba si o tom počteš, když to umíš, o čemž pochybuji, když se pořád ptáš jako blbá. :) Podle mě o tom nevíš vůbec nic.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:17Od: Fandina
Současná církev nepáchá žádná zvěrstva. Tedy alespoň v naší republice. Tady jí najdeme spíš v té oblasti duchovní, sama neprovozuje žádnou hospodářskou činnost. Určitě se o současné církvi, působící u nás nedá říct, že páchá zvěrstva.

K tvému arogantnímu tonu, který používáš v diskusi se vyjadřovat nebudu. To je tvůj problém.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:22Od: FulnekUltras
Následné spekulace s oficiálně restituovaným majetkem nejsou nic? Nemluvě už o jeho značném záměrném nadhodnocování už v první fázi...
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:26Od: Fandina
Píšeš to dobře, spekulace. Ono je fakt, že církev byla mocná, měla majetky, lesy, pole. Teď nemá nic, to se těžko hospodaří. A samozřejmě jim to sebrali komunisti za socialismu.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:30Od: FulnekUltras
Právě, že má - a bude dostávat další majetky a hlavně peníze podle předem určeného vatikánského plánu, kterému se náš stát za minulé vlády horlivě podřídil, ještě 20 let. Teď jde o to, co s takto mnohdy i zcela neoprávněně nabytými aktivy, která s dobou po roce 1948 často vůbec nemají co do činění, církevní řády dělají a dělat zřejmě ještě dlouho budou...
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:34Od: Fandina
Pokud dostane majetek, který zatím žádný nemá, tak s ním zřejmě bude hospodařit obdobně, jak tomu je v jiných zemích, kde jí nebyl majetek ukraden.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:44Od: FulnekUltras
Bohužel už četné majetky obdržela a následné převody či pronájmy ke zcela nečitelným aktivitám soukromníků zcela mimo církev byly v tomto spektru spíš pravidlem než výjimkou. Kšeft na prvním místě, širší společenský prospěch - o němž církev tolik mluví - obvykle až někde daleko vzadu...
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:48Od: Fandina
Jak říkám, nevím, nepředpokládám, že může dostat něco víc, než měla. Ani není z čeho dávat. A opravdu o podnikání církve ve svém okolí nevím. Na chalupě je farnost a se věnuje tak maximálně dětským kroužkům.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:08Od: FulnekUltras
Pokud zůstanu jen na wiki, je tam zajímavý hlavně odstavec 8 - Kritika restituování...

https://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADrkevn%C3%AD_restituce_v_%C4%8Cesku
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:12Od: Fandina
Já se tím nezabývám, jen jsem chtěla od něj vědět, jak to vidí v praxi. Ve svém okolí.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:18Od: Herbert_Hoover
A to je přesně ono, Fandino. Něco vytkneš, pak ti to člověk objasní a následně děláš, že tě to vůbec nezajímá. Jak má s tebou pak člověk diskutovat. :) Ale to je fuck.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:21Od: Fandina
Jak víš, žes mi něco objasnil? Ty si myslíš, žes něco objasnil, ale nemůžeš to vědět. Jsi divný.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:27Od: Herbert_Hoover
Objasnil jsem ti, jak jsem to myslel..jinak nic vysvětlovat přeci nemusím, máš v tom jasno. :) A jsem rád, fakt upřímně rád, že dle tebe jsem divný, teď jsi mě poprvé potěšila. Kdybych dle tebe totiž divný nebyl, tak bych teprve byl divný. :) Děkuju, upřímně. :)
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:05Od: Fandina
Jsi pro mě divný, nemám ráda takový způsob diskuse, nedůvěry atd..
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:13Od: FulnekUltras
a zajímavá je i Časová osa v navazující diskuzi...za povšimnutí stojí jména některých exponentů restitucí z ODS a TOP-09...
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:23Od: Fandina
Já ti věřím, církevní restituce je už moc let velké téma.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:47Od: FulnekUltras
a módně řečeno taky kontroverzní... ;)...tím rozhodně netvrdím, že nejsou farnosti zcela poctivé, ale hlavně mezi těmi nejmajetnějšími už Desatero často zůstává pouhou prázdnou proklamací...
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:54Od: Fandina
Tak to zase nevím já, že by bylo desatero proklamací. To jsou možná silná slova, určitě nekradou nebo nelžou víc, než ostatní smrtelníci.
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:00Od: FulnekUltras
Problém je, že se např. právě tím "Nepokradeš" dost vehementně veřejně zaklínají...
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:11Od: Fandina
Já si nemyslím, že kradou. Tedy alespoň ne víc než ostatní.
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:17Od: FulnekUltras
Ti ostatní si ovšem na nekradení až tolik oficiálně nezakládají... ;) Je to podobné jako se současnou mnohdy až přílišnou proklamací svobody. Toto veřejné ohánění se něčím, co každý vnímá nejlépe přímo sám na sobě a kolem sebe, za komunistů vlastně ani nebylo zapotřebí... ;)
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:21Od: Fandina
Komunisti rovnou trestali, to co se jim nezdálo, to se nedá srovnávat s proklamováním čehokoli. A jinak ono to proklamování nepokradeš je také k něčemu dobré, protože to může svazovat, víc, než když to neproklamuješ.
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:26Od: FulnekUltras
Někteří příslušníci kléru se mi tedy ve svých majetkových nárocích zrovna svázaní nezdají...
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:32Od: Fandina
Já takové neznám, ale jak říkám, moc velkou moc tu nemají, když jsou pořád odříznuti od majetku. Uvidíme, jak to bude vypadat, až se jim majetky vrátí. Podle mě to bude v tendencích okolních zemí.
[ Reagovat ]
21.10.2015 01:40Od: FulnekUltras
Boom nevěstinců, z nichž jeden vznikl i v jistém původně také zrestituovaném pražském kostele, je už přece jen za námi, takže možnosti využití i zneužití stále širší... ;)
[ Reagovat ]
21.10.2015 10:27Od: Fandina
Jako v celé společnosti, pořád je to o lidech, jednotlivcích.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:26Od: Herbert_Hoover
Ale vůbec ne a bude to čím dál horší, protože za pár let už bude financování církve státem prakticky pozastaveno, takže si na sebe bude muset vydělávat po svém, tedy její podnikání nebo chceš-li ona hospodářská činnost vzroste. Hospodářská činnost byla s církvemi spjata odjakživa, u některých dokonce ve vyšší míře a mají to dokonce ve filozofii. Vlci v beránčím rouše. ;) Těch zvěrstev bylo mraky a to, že to vztáhneš jen na 21. století tím u mě pachuť z církve jako takové nesmažeš a temný stín nezmizí. :) Ano, k tobě už reaguji po svém, mám k tomu důvody a můžeš si za to sama.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:32Od: Fandina
Pokud jednáš s kýmkoli arogantně a píšeš o něm, že je hlupák, to je tvoje vizitka, ne moje.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:34Od: Herbert_Hoover
S kýmkoliv ne, teď konkrétně jen s tebou. Na hrubý pytel, hrubá záplata, to znáš ne? :) Tím, že je vidět moje vizitka, se ta tvoje neztratí. Leckomu může dojít, že to s tebou jinak nejde. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:40Od: Fandina
S tvé diskuse s tebou ovšem vyplývá, že ten hrubý a arogantní jsi ty a ještě k tomu urážíš.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:42Od: Herbert_Hoover
Z toho vyplývá jen to, že to má svou příčinu, sám od sebe takový nejsem. ;) Taky z toho vyplývá, že mi s tebou došla trpělivost a je nutno přejít k takové hrubé záplatě na tvůj hrubý pytel. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:44Od: Fandina
Přecházej si kam chceš. Ale zjevně neumíš vycházet s lidmi. Tedy alespoň se mnou. Neznáš mě, nic jsem ti neudělala a dochází ti se mnou trpělivost. Zjevně s tebou není něco v pořádku, že tě dovedu vytočit. Hledej příčiny u sebe.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:50Od: Herbert_Hoover
Já jsem zcela v pořádku, možná právě proto jsem s tebou ztratil trpělivost, kdybych v pořádku nebyl, nejspíše by mi to bylo jedno. Ale to, že si určitě věci uvědomuju, není paradoxně vůbec fajn. ;) Vnímaví a uvědomělí lidé to mají holt těžší, protože vidí a uvědomují si spoustu nehezkých věcí. Že teď budeš dělat že nic, Fandino, to neschováš. Já to prostě vidím a věřím, že i ostatní, o co ti jde a jakým stylem diskutuješ. Takže si pokračuj vesele dál. ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:52Od: Fandina
Máš to v hlavince nějaké pomotané chlapče. Píšeš nesmysly.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:56Od: Herbert_Hoover
Ano Fandino, to je zase to tvoje umění argumentovat. Pokud se někdo něčím trefí do černého nebo něčemu nerozumíš, tak je dotyčný mimo. Tradičně. ;)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:00Od: Fandina
Jsi dost namyšlený, když se domníváš, že ses do něčeho strefil. Jsi úplně mimo.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:07Od: Herbert_Hoover
Ne, tak to prostě funguje, častý jev. Podvědomé uvědomění si trefy do černého a následná neprodlená obrana stylem protiútok u jednodušších jedinců. Namísto konstruktivního rozebrání případně slušného vyvrácení nastává potopení celé výtky prostým "jsi mimo". Proč? To už se pochopitelně nedozví dotyčný. :)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:11Od: Fandina
Jsi mimo znamená, že to co si napsal nebyla trefa do černého. Jak jinak to napsat. Nestrefil ses, tak to vůbec není, jak to píšeš.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:15Od: Herbert_Hoover
Jsi mimo je velmi nízká úroveň obhajoby, argumentace. :)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:18Od: Fandina
Je to konstatování faktu. Nestrefil ses. Není to tak.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:24Od: Herbert_Hoover
:D Pravda, ty se zřejmě uspokojíš s tím konstatovat triviálně "jsi mimo" :) Vlastně bych měl od tebe čekat takové prostoduché vyjádření..
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:31Od: Fandina
Ano, řeknu, že to tak není a předpokládám, že protistrana mi věří.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:33Od: Herbert_Hoover
Tak to předpokládáš dost naivně. :) Nevím, proč bych měl věřit něčemu tak plytkému, navíc něčemu, co se pojí s triviální urážkou mojí osoby. :) Zkus poskytnout odůvodnění. :) Napovím ti..mohlo by to vypadat asi nějak takto: "jsi mimo, PROTOŽE..." :))
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:36Od: Fandina
Takže když ti řeknu, že ses se svou úvahou o mně nestrefil do černého, ale jsi mimo, tak ty to nepovažuješ za věc, které bys měl věřit?
[ Reagovat ]
21.10.2015 21:35Od: Herbert_Hoover
Samozřejmě že ne, pokud mi nedodáš důvody, proč tomu tak je. To jako bys mi řekla, že chceš reklamovat výrobek, ale neřekla proč. Taky nebudu věřit tomu, že je to skutečně na reklamaci. Není to úplně totéž, ale je to velmi podobné.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:46Od: FulnekUltras
Vytloukat klín klínem a pytlovinu pytlem není žádné umění... ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:50Od: Fandina
Umění to není, proto to mnoho lidí rádo používá.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:54Od: Herbert_Hoover
V jednoduchosti je krása, síla whatever..na Fandinu je veškerého umění škoda, nefunguje. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:56Od: Fandina
Na mě fungují hodní a chytří lidé. Ty mám ráda. Ty to asi nejsi.
[ Reagovat ]
20.10.2015 23:59Od: Herbert_Hoover
Škoda, že ti hodní a chytří lidé nemají rádi tebe. :) Chytří určitě ne. :) Máš tu spoustu "kamarádů" Fandino. Takže tu v podstatě není skoro nikdo hodný a chytrý. Dostáváme se opět k tomu "všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo". Nedivím se, že se k tomu vracíme, jedeš si pořád prostě to svoje, kolovrátek přede a přede. Gratulace, že si s tím vystačíš. Tak si přeď, pradlenko. :))
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:03Od: Fandina
Jak to víš, kdo mě má a nemá rád. Jseš si nějak moc sám sebou jistý, že tvrdíš, že mě tu nemá nikdo rád. On totiž neexistuje jediný důvod, aby mě tu měl někdo nerad.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:10Od: Herbert_Hoover
Poč bych si byl jistý sám sebou? Jde teď o tebe. :) Tvá schopnost nesouvisející věci vztáhnout na mě, je obdivuhodná. :) Protože se s tebou nedá vést normální diskuze. Buď reaguješ naprosto zcestně, čehož se snad nedá nevšimnout, logické nedostatky v příspěvcích anebo...no ono je to vlastně jedno. Stejně to nemá žádný efekt. Ignore je jediná rozumná volba. :)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:17Od: Fandina
Takže nemáš mě rád, protože se se mnou nedá diskutovat. To mě uklidnilo. Já už myslela, kdoví co. Tak se mnou nediskutuj a máš pokoj.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:22Od: Herbert_Hoover
A co sis myslela? Tady ve virtualitě se toho druhému dá napáchat velmi mnoho. Třeba propíchat gumy u auta, ukrást ovoce ze stromu, králíky z kotce, posprejovat garáž..široké spektrum možných újem :) Maximálně si tu někdo může nesednout diskuzně, nadat si, případně já nevím co zveřejnit nějaká osobní infa..nevím, co jsi čekala :)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:04Od: Fandina
Zeptám se tebe. Proč ty mě nemáš rád, když to tak tvrdíš, že mě tu nemá nikdo rád.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:08Od: Fandina
Jen pro zajímavost. K tomu, abys neměl někoho rád, potřebuješ, aby ti ten dotyčný něco udělal, provedl. Pak ho nemáš rád. Ptám se, co jsem ti udělala já, že mě nemáš rád.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:14Od: Herbert_Hoover
Tak to funguje v běžném životě, tady stačí pochopitelně velice málo oproti normálnímu životu. :) Udělej průzkum veřejného mínění. ;) Ale musíš být připravena na procitnutí, probuzení z klamu. :)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:26Od: Fandina
Já ale nestojím o nějaká uznání lásky obdivu v internetové diskusi. Já v ní nechci vinikat. Mě jde o lásku skutečnou, ne tady. Takové kamarády já mít nemusím.
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:28Od: Herbert_Hoover
Pak ti jistě nevadí, že tě tu mnoho lidí nejspíše nemá zrovna v oblibě. Tak proč se tomu bránit ;)
[ Reagovat ]
21.10.2015 00:40Od: Fandina
Samozřejmě, že pokud je pro někoho podstatné, že si s druhým bude vyměňovat názory a donekonečna si povídat, tak to těžko budu oblíbená. To není mým cílem.
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:42Od: slacker
Jka vis ze byla mentalne postizena a ne posedla dablem?
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:45Od: Jabadu
No tys tady chyběl!
Středověk neskončil, středověk trvá!
:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:47Od: Herbert_Hoover
Mentálně postižený je Saša Dolgopolov, ale ďábel se chopil právě spíš Stevea.
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:48Od: Jabadu
Doktor říkal, že je jenom momentálně zavostalej. :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:15Od: Fandina
předsedo
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:34Od: bIbec
Kvitová čeká na chyby soupeřky.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:41Od: FulnekUltras
;)))))))
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:38Od: gigin
Halep ukončuje kariéru a nechává si zpět namontovat prsa.
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:40Od: Jabadu
Ale já myslím, že to Simona udělala dobře. Nejen kvůli sportu. To bylo fakt moc.
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:42Od: Smazaný účet
Vždyť sama říkala, že by si je nechala zmenšit i kdyby tenis nehrála. By si akorát zhuntovala záda..
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:46Od: gigin
Však jo, já to beru právě jako cypovinu, jako většinu tu zmiňovaných tipů, co bude.
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:47Od: slacker
Fandina byla ustajena
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:56Od: slacker
Tommr gratuluje Petre k zisku titulu na French Open a omluva se ji za odstoupeni z turnaje v Rime ve QF.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:10Od: Jabadu
Poslechni,ty máš zvláštní pifku na tělesně postižené lidi? (možná, já to nevím)
Tak mě napadá, jestli nejsi jedním z nich. Páč koho jinýho by to vnitřně sralo?!
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:13Od: slacker
beres tohle http://www.wikiskripta.eu/index.php/M%C3%A9ni%C3%A8rova_choroba jako telesne postizeni?
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:17Od: Jabadu
Neuhýbej. Ty nejsi starý muž. To bychom poznali všichni dávno. Něco tě žere, ale co, je mi záhadou. :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:20Od: slacker
Ok, nemam pivku na telesne postizene lidi. Mam pivku na pitomce
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:22Od: Fandina
A proto se jako pitomec chováš?
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:23Od: slacker
Chovam se tak abych pitomce drazdil
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:24Od: Fandina
A uspěl si?
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:30Od: slacker
jo
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:31Od: Fandina
já jen, že když se někdo chová jako pitomec, jako ty, tak spíš budí soucit, než aby dráždil
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:51Od: rusedski
Kimiko Date získává cenu Talent roku :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:38Od: PetaM
Nedělej, na WTA se to klidně může stát.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:08Od: bIbec
tommr věří, že to dobře dopadne
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:47Od: sprchon
Genie s úsměvem podala soupeřce ruku v utkání FC po prohře 0:6, 0:6.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:49Od: sprchon
V utkání Cornet vs Strýcová nebyla rozbita jediná raketa, nepadlo sprosté slovo, rozhodčí byli bezchybní...
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:50Od: sprchon
Iqe uznal, že rozhodčí jsou neomylní, obzvlášť v Petřiných zápasech...
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:52Od: blixa
Genie se stala mezi tenistkami nejoblíbenější hráčkou WTA
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:53Od: sprchon
V těsném závěsu Masha.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:53Od: Smazaný účet
Petra v příštím roce vyhraje AO, RG, W, USO i OH, neprohraje jediný zápas a bude světová jednička.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:55Od: Smazaný účet
No tak moment, to ale popisuješ náš vesmír. ;-))
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:53Od: sprchon
Niculescu našla hráčku, která s ní vydržela celou hodinu tréninku.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:54Od: sprchon
Serena neprohraje jediný zápas, ale přesto nebude světovou jedničkou...
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:59Od: misa
To se klidně může stát kvůli zranění.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:14Od: FulnekUltras
nebo ukončení kariéry po odebrání všech titulů od roku 2012...
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:45Od: rusedski
Já taky letos neprohrál jediný zápas a nejsem jedničkou :(
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:52Od: sprchon
Jo, přesně tak jsem to myslel. ;)
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:01Od: Smazaný účet
Turnaj WTA v Praze se přesune ze Stromovky na Štvanici.
[ Reagovat ]
20.10.2015 20:07Od: Smazaný účet
Nadal prohrál na RG s Federerem. Sampras má 7 GS z antuky a ani jeden z trávy. Errani nastřílela ve finále Wimbledonu 32 es. Klára Koukalová uhrála víc gamů na servisu než na příjmu.
[ Reagovat ]
20.10.2015 21:02Od: Pedronegro
hezký cvokhaus, blahopřeji :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:25Od: milik254 Marion
https://www.facebook.com/MarionBartoliMB/videos/vb.346407922217869/430203760504951/?type=2&theater

To je ona? Nějaká hubená
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:29Od: Smazaný účet
Hubenější než když ještě hrála...
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:32Od: blixa
Tvl to že je Marion ?? To musí být nějaká technická korekce záznamu, jenom třeba ty stehna, to není možný aby takhle zhubla, při tom množství svaloviny co měla !!!!
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:38Od: Smazaný účet
Opravdu je to ona. Za sebe říkám, že to nevypadá moc zdravě
[ Reagovat ]
20.10.2015 17:10Od: aligo
neuvěřitelný...
[ Reagovat ]
20.10.2015 18:01Od: Haitik
Ty krááso.. :D Tak jestli to je Marion, tak klobouk dolů.. Jednou vypadá, jak když je na tvrdejch drogách, teď zase extrémně hubeně.. :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:15Od: Smazaný účet
Super, ideál pokud by byly v jiné skupině než Lucy
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:18Od: Fandina
To určitě.
[ Reagovat ]
20.10.2015 19:04Od: Smazaný účet
https://www.facebook.com/MarionBartoliMB/photos/a.350991308426197.1073741827.346407922217869/429305333928127/?type=3&theater
[ Reagovat ]
20.10.2015 15:57Od: kada.tom
To je výborná zpráva, jsem zvědav, jestli se Lucka s Bethanií utkají s Háčkama hned ve skupině, by bylo docela pikantní, takže doufám, že ve stejné skupině nebudou, i když zase by bylo o něco reálnější, že některý z těchto párů postoupí, reálnější :-)

Ale myslím, že ve čtyřhře to bude taky hodně zajímavý, ČT chce vysílat i čtyřhřu, takže to bude super :-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:49Od: PetaM
Je to super :) Moje dvě nejoblíbenější hráčky budou hrát na TM :) Jedna v singlu, druhá v deblu. :) Možná se k nim ještě přidá třetí a čtvrtá, především ta čtvrtá je zatím hooodně nepravděpodobná :D Ale jsem moc rád, že tam Háčka budou, návrat sice není tak oslnivý, jak jsem čekal, ale 9. místo je slušné a příští rok by to určitě chtělo vylepšit! :) Už se těším na los a na neděli, kdy to vypukne!!! :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:51Od: Smazaný účet
Kde máš tečku? :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:54Od: PetaM
Nemám :) Psal jsem idminovi a ten mi ho aktivoval :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:51Od: Lunej..
Ahojky, no konečně :) Chceš zase jet do Prostějova?
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:54Od: PetaM
No jasněěě, pokud bude ta možnost :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:55Od: Lunej..
Pokud bude opět turnaj, tak není problém. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:51Od: EllNino
PeťaM opět ? :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:55Od: PetaM
Uvidíme, jak dlouho to vydrží :D :D Už jsem tady pár dní, ale chtěl jsem první koment po takové době napsat někde, kde chci :D Měl jsem chuť reagovat na daně a Monako, ale říkal jsem si, že to by nebyl pěkný první příspěvek :D Tohle se hodí mnohem více :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:59Od: EllNino
tak konečně, to tvoje Denny a JenTakX nebo jak to bylo :D to není ono
[ Reagovat ]
20.10.2015 15:04Od: PetaM
"Nebo jak to bylo" :D Napíšeš to přesně a k tomu napíšeš tohle :D
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:08Od: sprchon
JenTakX, tos byl taky ty, jo? :D No každopádně vítej zpátky, staronový PetaM. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 16:46Od: slacker
NVG
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:32Od: Smazaný účet Káťa na FED cup?
Uvidíme, jestli se dá do kupy na finále:-)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:34Od: EllNino
myslím, že spíš ne :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:40Od: misa
Nakonec Rusky dorazí s podobnou sestavou jako na finále 2013.
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:42Od: EllNino
Já myslím, že povolají ještě místo Ekateriny Svetlanu :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:23Od: Smazaný účet
Gratulace :-) Sezóna sice nic moc (bez titulu), ale i tak je TM skvětej úspěch... A Kátě přeju brzký uzdravení. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:25Od: milik254
Ten titul asi ještě přijde :)):D
[ Reagovat ]
20.10.2015 14:30Od: Lunej..
Pro mě jsou holky dobrý pořád, i když letos nebyly tak úspěšné. Ale to, co spolu vyhrály se nezapomíná a věřím, že ještě něco dokážou. :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 13:44Od: EllNino
To je dobře :) takže máme čtyřčlenné zastoupení na TM, to je pěkný :)
[ Reagovat ]
20.10.2015 13:48Od: Smazaný účet
A nejlepší na tom je, že ten počet nemusí být konečný, i když je jeho navýšení spíš teoretické. :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist