Hurkacz bude ve Wimbledonu servírovat pro Ukrajinu, za každé eso věnuje 100 eur

  • Polský tenista Hubert Hurkacz věnuje za každé eso, které zahraje na letošním Wimbledonu, 100 eur na pomoc válkou zasažené Ukrajině. Desátý hráč světového žebříčku to oznámil před startem grandslamového turnaje, který dnes začne na trávě londýnského All England Clubu. Hurkacz do hry vstoupí duelem se Španělem Alejandrem Davidovichem.
    27. 6., 10:40 | Aktuality |  77 komentářů
    Hubert Hurkacz (© AFP)Hubert Hurkacz (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Rád bych oznámil, že zítřkem (pondělím) počínaje, se zavazuji věnovat 100 eur za každé eso, které zahraju ve Wimbledonu, na podporu lidí na Ukrajině. Doufám, že mi bude servis dobře fungovat," napsal sedmý nasazený Hurkacz, jenž obhajuje semifinále, na Twitteru.

Hurkacz už v této sezoně nastřílel 452 es, což ho ve statistikách na okruhu ATP řadí na třetí místo za americké ranaře Johna Isnera a Reillyho Opelku. Na travnatém povrchu nasbíral v pouhých šesti zápasech na přípravných turnajích na Wimbledon 70 nechytatelných podání.

Před týdnem navíc ziskem titulu v Halle potvrdil, že jeho herními stylu zelený pažit svědčí. Ve finále porazil světovou jedničku Daniila Medveděva, který právě kvůli ruské agresi na Ukrajině nebude smět ve Wimbledonu stejně jako ostatní ruští a běloruští tenisté startovat.

Ondřej Jirásek, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (77)
27.06.2022 19:10Od: svetova.dvojka
Tak to se dá pochopit..., Polsko bude ve válce s Ruskem velmi brzy ,jakmile Rusko napadne Litvu, Litva totiž jako jediný stát Evropské Unie skutečně důsledně dodržuje a plní sankce uvalené proti Rusku, a to se samozřejmě Rusákům nelíbí...
viz. blokáda dovozu zboží do Kaliningradu...
Jakmile Rusko napadne pobaltí, Polsko okamžitě vstupuje do války logicky...
Takže Huby si zanedlouho místo rakety vezme do ruky nějakou tu útočnou pušku...
Putin je extrémní špína, kterou nám byl čert dlužen, je ještě horší než Hitler, Hitler totiž neměl atomovky...
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:15Od: FulnekUltras
ako to len robíte, súdruh inžinier, že vám tak neuveriteľne zapácha text? ;-)
[ Reagovat ]
27.06.2022 18:40Od: Tennisfan77
Tak pošle par euro, tím skončil smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 17:28Od: Drzymalski
Až dosud můj oblíbený hráč. Strašně skromný slušný chlapec. Vysoce sportovní k soupeřům. Bez bikolor na oblečení. Przepraszam Hubí. Wojna nie jest czarna ani biala.
[ Reagovat ]
27.06.2022 18:36Od: Pe3k
Vynechal si, že je vegan.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:03Od: svetova.dvojka
a je pro potraty
[ Reagovat ]
27.06.2022 17:20Od: soloo
Djokovic historicky prvy hrac top 10, ktory ako prvý vyhral zápas na wimbledone 22 smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:47Od: annah
Je to gesto. Veřejné vyjádření podpory. Dobře dělá.
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:47Od: Grape ...
Tak teď jsem na Huberta zvědav, dostal se z naprosto ztraceného stavu, to ho může nakopnout...
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:19Od: Vlk-v-trave Vamos Fokina :D
Jeste jeden setik, a ta prihloupla PR akce bude ukoncena:)
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:32Od: Vlk-v-trave
Jako Fokina zatim hraje fakt pekne, zadny respekt... podani spodem... loby, dropy, neboji se hrat...na saku lepsi nez HuHu...

HuHu nekde v eurovych servisech, na saku marny, ve vymenach marny, na returnu hlavou v nejake dire... vsechno jen o servisu...
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:16Od: Patik
No pome Huhu vari nechceš prispieť Ukrajine len v jednom zápase.. Ci si sa dohodol s Fokinom nech máš viac príležitostí na servis..
[ Reagovat ]
27.06.2022 11:29Od: Vlk-v-trave HuHu
A proc tak slozite?
Soupnu sve prachy na konto, (ani nemusi o tom vedet cely twitterovy svet) a je to tam hned k dispozici. Tak budou muset lidi cekat 2 tydny, nez ty ze sebe vyplacnes ty esa... Neskutecny egocentrismus...tohleto...

https://www.youtube.com/watch?v=x8oFBTZDYjM&list=RD_rGGItelMYI&index=8
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:02Od: Tomas_Smid_fan
třeba potřebuje větší fanouškovskou podporusmile
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:00Od: Vlk-v-trave
spis vyhuci hned v prvnim, ale mne to bolet nebude:) Tyhlety PR selfish gesta fakt miluju:)
Fokina zatim dobry :D
[ Reagovat ]
28.06.2022 00:45Od: Tomas_Smid_fan
Já Fokynu nemusím, je to takový "španělský" Shapo...
A Huhu měl prostě nervy v kýblu, teď je to již zřejmé, a proto se snažil vyhecovat, rozptýlit nervozitu... Že chtěl přispět mu věřím, ale méně už tomu, že by to bylo kdovíjaké PR.
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:03Od: tenista08
Třeba čeká, že si soupeři nechají uvědoměle nastřílet více es... Kdo si nenechá dát ani jedno, dostane na zbytek sezony stopku.smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 11:27Od: SwissMaestro
Ne, tomuto nelze fandit. Enough is enough. Takový krásný sport to dříve byl....smilesmile Teď už jen pro mě na amatérské úrovni.
[ Reagovat ]
27.06.2022 13:03Od: Grape
Já tomu třeba fandím. smile
Nebo je něco špatné na podpoře lidem, kterým jeden šílený diktátor zničil životy?
[ Reagovat ]
27.06.2022 13:46Od: FulnekUltras
před 23 lety ničil jeden šílený senátor, který je dneska skomírajícím prezidentem ušákova, bombami životy lidem v Jugoslávii - a nevšiml jsem si, že by z toho někdo v "západní" vlivové zóně nějak podobně šílel...
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:13Od: Grape
Není pochyb o tom, že i přes tisíce obětí bombardování mělo na další situaci na Balkáně pozitivní dopad. Kdyby NATO nic neudělalo a Srbové ve své genocidě pokračovali, těch obětí by bylo xkrát tolik.
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:20Od: tenista08
Není nad dvojí metr...
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:01Od: Grape
A ten je v čem?
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:31Od: SwissMaestro
No vidíš. Tohle bude mít taky pozitivní dopad :-)
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:01Od: Grape
Tohle nebude mít pozitivní dopad ani pro Putina, byť si zjevně myslel opak.
[ Reagovat ]
27.06.2022 17:41Od: Drzymalski
Děkujeme za PŠM. Politickou aktualitu pošli na blog idnes. Tady je to spíše o tenisu.
[ Reagovat ]
27.06.2022 18:24Od: Grape
1) Zrovna tenhle článek není čistě o tenise.
2) O tenise (dnešním dni ve Wimbledonu) je zde samostatná diskuze.
3) Proč to píšeš mně, já sem ani nedal žádný samostatný příspěvek, pouze jsem reagoval.
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:34Od: Reti64 Re: Fulnek
smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 11:15Od: Marduch
Dobrá věc i pro něj, bo obecně když člověk dělá něco víc než jen pro vlastní cíl, dodává to extra energii a motivaci. smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 10:53Od: Pe3k
Snad nebude muset Hubi takhle servírovat i pro Polsko...
[ Reagovat ]
27.06.2022 11:32Od: elsky
Mně furt nejde do hlavy ta úroveň smíření a spolupráce mezi Poláky a Ukrajinci, vždyť mají z 2. války takovou historickou zátěž.
Buďto je nepřítel mého nepřítele mým spojencem, nebo je podpora Ukrajinců nadoktrínovaná seshora a tlačená státní propagandou jako u nás a běžní Poláci to prostě jen akceptují.
[ Reagovat ]
27.06.2022 12:31Od: annah
Je to skoro 80 let...
Moskva je pro ně mnohem větší nepřítel.
A my jsme s Němci taky už v pohodě , a co tady před 80 lety prováděli...
[ Reagovat ]
27.06.2022 13:45Od: elsky
Zrovna o víkendu jsem náhodou narazil na staré noviny z 12/2018, které komentují ukrajinský zákon o Banderovcích. Ten jim tehdy přisoudil status válečných veteránů s odpovídajícími nároky.
Podle tohoto článku historici odhadují počet polských vesničanů zavražděných UPA mezi 90-130 tisíci. Tak mi to přijde docela dost.
Ale jak říkáte, je to dlouho a pokud se o tom nepíše ani nenatáčejí filmy, mohlo to už vyšumět..
[ Reagovat ]
27.06.2022 13:48Od: FulnekUltras
smilesmilesmile

převažující "paměť národa" bývá většinou bohužel hlavně to, co do lidí zrovna účelově pumpuje mainstream...
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:08Od: elsky
Článek byl o to zajímavější, že informoval o reakci našeho Ministerstva zahraničí na daný zákon. Tehdy v 12/2018 oficiálně prohlásilo, že "Zákon je vnitřní věcí Ukrajiny a není na diplomatech, aby ho komentovali". A to jsme mezi oběťmi měli i "naše" Volyňské Čechy!
No, a zničehonic je teď podle mnohých ukrajinská politika zároveň i tou naší. smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:18Od: Grape
Nesrovnatelné.
Zákon o banderovcích se nás opravdu aktuálně netýká, byť z historického pohledu bychom s ním mohli mít problém a já třeba i mám. Ale nyní to na nás žádný dopad nemá.
Současná situace na Ukrajině na nás však dopadá hned ze dvou důvodů. Jednak zde kvůli válce máme statisíce uprchlíků z Ukrajiny a jednak také vidíme, že Ukrajinu napadla země nám otevřeně nepřátelská a která by nás dle vyjádření svých představitelů opět měla ráda ve své sféře vlivu - a to už se nás výrazně týká a je v našem zájmu, aby Rusko válku prohrálo a zase na několik desetiletí přišlo o své imperiální ambice.
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:42Od: elsky
Statisíce uprchlíků tady nemáme kvůli válce, ale kvůli tomu, že naše vláda souhlasila s tím, že je sem vezme. To je trochu rozdíl smile

A výroky našeho Lipavského už si v Kremlu dobře pamatují. Tak abychom pak zase my věděli, čím jsme si to zasloužili. smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:06Od: Grape
Příčinou těch statisíců uprchlíků je ale ta válka, kterou začal Putin. Samozřejmě vláda mohla uprchlíky odmítnout, nicméně ti lidé by nezmizeli - buď by se sem snažili dostat ilegálně nebo by se přesunuli do jiné země EU, takže na bázi EU, jejíž jsme součástí, by ten problém zůstal a my bychom museli vysvětlovat, proč se chováme jako úplní barbaři a odmítáme lidi prokazatelně utíkající před válkou.
V Kremlu ať si pamatují co chtějí. Já jsem rád že máme konečně vládu, co se před Ruskem nehrbí. smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:26Od: elsky
Při stavu naší armády by teď bylo věru lepší, kdybychom žádného ministra zahraničí neměli.
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:51Od: Grape
Počkejte a Vy se bojíte, že nás Rusko napadne? Mohl bych případně vědět odkud?
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:21Od: elsky
Nebojím, ale když hovoří zbraně, měli by ti, kteří je nemají, držet hubu. Jinak jsme jako sídlištní podvraťáček typu yorkshire, který netuší, jak snadnou je kořistí a štěká na vlčáka.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:31Od: Grape
Mně se tedy moc nezamlouvá svět, kde mohou názory projevit jen vojensky silné země... Sami jsme samozřejmě slabí, ale jsme součástí NATO - stále věřím, že to něco znamená.
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:54Od: elsky
To je jasné, ale nemusíme při tom být směšní. Každý přece ví, že kdyby nad námi ten ochranný deštník sklapnul, rychle se vrátíme k naší tradici promptního vzdávání se ideálů ve prospěch přežití.
[ Reagovat ]
27.06.2022 17:22Od: FulnekUltras
verbálně jistě ne - zato z ušácké řitě už teď fialovcům nejsou vidět pomalu ani špičky od bot - což je momentálně bohužel problém skoro celé Evropy... smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:10Od: Grape
Neřekl bych, že to vyšumělo. Spíš jsou Poláci schopni vidět ten rozdíl mezi Ukrajinou a Ruskem. Zatímco na Ukrajině je podpora banderovských myšlenek zcela marginální, tak Rusové by dnes rádi obnovovali své bývalé impérium zcela reálně.
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:20Od: elsky
Ano, bude to asi tak. Teď, v tento moment, jsou Rusové větší hrozba než ukrajinští nacionalisté třeba z Azovského pluku.
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:39Od: annah
Přesně tak. Zákon o přiznání statutu veteránů je opravdu vnitřní věcí Ukrajiny. I když se nám to nemusí líbit. Nikoho to neohrožuje. Na rozdíl od situace, kdy Rusko napadne sousední stát a s gustem na ničí a vraždí a rabuje. Když se tomu bude jen mlčky přihlížet, dopadne to jako s Hitlerem. Ten šel taky postupnými kroky, nikdo mu dlouho neodporoval, a jak to dopadlo....
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:48Od: Grape
smilesmile
[ Reagovat ]
27.06.2022 15:57Od: George_Renel
Myslíš, že by bylo vnitřní věcí Německa, kdyby členové SS byli uznanými veterány?
[ Reagovat ]
27.06.2022 16:56Od: annah
Asi jo. I když to by Německo jako poražený stát, který se svými SS decimoval půlku Evropy, nikdy neudělalo. Banderovci se na konci války obrátili proti Německu, tak si tu reputaci asi o milimetr zlepšili.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:38Od: elsky
To bych neřekl, to byli Vlasovci. Banderovci už se na konci války a po ní řezali jen se Sověty a možná trochu s Poláky.
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:26Od: elsky
Mně nevadí, že si Ukrajina adoruje Banderovce, ale když si v jakémsi obrozeneckém opojení sama takto rozhodne, tak musí za podobné úlety sama nést i zodpovědnost.
[ Reagovat ]
27.06.2022 13:01Od: Grape
Naopak je skvělé, že se Poláci přes ty historické události dokážou přenést a podpořit Ukrajinu - naprosto správně totiž vidí, kdo je pro ně (a koneckonců i pro celou Evropu) nyní tím nejhorším nepřítelem.
A to mi polská vláda není jinak vůbec sympatická. Ale za ten principální postoj ohledně Ukrajiny má u mě stejné plus jako vláda česká.
A rozhodně si nemyslím, že to běžní Poláci pouze "akceptují". Oni dobře vědí, co jsou Rusáci zač.
[ Reagovat ]
27.06.2022 13:10Od: ladinec
smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 13:41Od: FulnekUltras
zas navlékli nám postroje
a ač nás chomout pálí
tak zaujímáme (principiální ;-))) postoje,
místo abychom stáli

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
27.06.2022 14:07Od: Grape
Tak tohle přesně vystihuje tvůj vztah k Rusku a Putinovi. smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 17:29Od: FulnekUltras
v ruském chomoutu jsme na rozdíl od dnešního amerického vždycky stáli ještě relativně zpříma a s podstatně více společnými zájmy... že nás expanzivní americká okupace Starého kontinentu vlastně "chrání", že vlastně nejsme Slovani ale Keltové, to jsme si nechali zkorumpovaným prozápadním mainstreamem nakukat až teď - a ušáky vnucené sebedestruktivní sankce přinesou tomu odpovídající důsledky smilesmilesmile
[ Reagovat ]
27.06.2022 17:48Od: Drzymalski
Ušetřil jsi mi námahu. Chlapi pojďme raději na tenis! Mě víc než Putin nebo Zelenskij štve Eurosport. Místo aby využili oba programy nacpali na 1 záznamy cyklistiky a autozavodů. A tak se místo např. Hůrka že musím dívat na zápas zrzavé Kobyly Uytvanckové.
[ Reagovat ]
27.06.2022 17:50Od: Drzymalski
Hůrka smile je Hurkacz.
[ Reagovat ]
27.06.2022 18:23Od: Grape
Ty jsi fakt strašný trotl. Z toho amerického "chomoutu" můžeme kdykoliv svobodně vystoupit, z toho ruského to nešlo a jestli tvrdíš, že jsme tehdy stáli víc zpříma, tak tomu už se můžu jen smát...
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:13Od: FulnekUltras
svobodně vystoupit asi tak, jako teď vstoupit do USA bez "vakcíny" - zkrátka "svoboda a demokracie" po ušákovsku nade vše a na věčné časy ;-)))))
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:17Od: FulnekUltras
a běda všem, kdo by se těmto brutálně vnucovaným "vznešeným" us hodnotám chtěli snad dokonce vzepřít...
[ Reagovat ]
27.06.2022 19:41Od: elsky
Já bych věřil tomu, v NATO jsou země o své vůli a že vystoupit můžeme.
[ Reagovat ]
27.06.2022 20:20Od: FulnekUltras
jako východní předpolí, potenciální bojiště a levný kanónfutr máme pro ušácké jestřáby bohužel dost velkou "přidanou" hodnotu - podobně jako věčně naplano se prsící a "oddaní" Poláci nebo beranidlo Ukrajina smile
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:31Od: elsky
No nevím, USA pro mě nejsou žádná říše zla, jenom jim ta pozice hegemona, které dosáhly v 90. letech minulého století, zatemnila mozek. Začaly se, podobně jako Británie v polovině 19. století, potulovat po světě a strkat nos a vojáky do zemí, které o to vůbec nestály.
NATO je pro mě úplně jiný příběh- společenství zemí, které se obávají Ruska (SSSR). A těch je pořád hafol. Samozřejmě, pokud nejsme ochotni dát na armádu ani 2% rozpočtu a to, co dáme, ještě necháme rozkrást, stáváme se vazaly bez ohledu na úmysly země, která to financuje za nás.
[ Reagovat ]
28.06.2022 01:30Od: FulnekUltras
tak ušáci se "potulují" po světě už od WW2 - a nechali za sebou od té doby mrtvých tolik, že současný lokálně-strategický konflikt v ruské zájmové zóně je proti tomu totální čajíček

že nám to tady místní proamerické mainstreamové trouby hlásají "trochu" jinak a se sobě příznačným chorobně rusofobním patosem, to je věc druhá...

v zásadě však pořád stejné lži, jako od roku 2014 s Majdanem, Kuciakem, "plaváčky", green dealem nebo kovidem - a pořád se stejným průhledným cílem: podrobit Evropu i s Ruskem definitivně us zájmům a udělat z ní nejvýchodnější stát USA se vším všudy - aby zde nejzadluženější ekonomika světa mohla dál nerušeně parazitovat a hrát si na absolutního globálního hegemona

jenom na nás (v celé Evropě) teď záleží, do jaké míry si tuto podřízenou roli necháme pentagonsko-washingtonskými "demoliberálními" smrady vnutit

Putin už s tím začal dělat aspoň něco

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:05Od: elsky
No, ale lidi z celého světa se cpou do USA, ne do Ruska. Zítra si jdu k zubaři nechat nasadit druhý implantát, jako běžný občan Ruska už bych na té straně neměl čím žvejkat smile.
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:19Od: elsky
Jinak souhlas, USA se navenek projevuje hodně agresívně a má už permanentní politický bordel i doma.
[ Reagovat ]
28.06.2022 10:29Od: Grape
smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 16:37Od: FulnekUltras
"demokratická" iluze "svobodného" konzumu oběma stranami není pochopitelně zadarmo ;-)
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:22Od: annah
Jen žádné vystupování proboha! Nepřítel je před branami. Na Ukrajině by se nezastavil...
[ Reagovat ]
27.06.2022 21:29Od: Grape
Samozřejmě že by vystupování byl naprostý nesmysl, jde ale o to, že kdybychom chtěli, tak naprosto svobodně vystoupit můžeme. smile
[ Reagovat ]
28.06.2022 08:28Od: elsky
To tedy nestáli. Kdo si dneska vzpomene na jména jako Kapek, Lenárt, Fojtík? To byly ty nejubožejší politické figurky bez jakéhokoliv vlastního názoru. Tedy od revoluce to není o moc lepší smile, alespoň trochu zásadového politika aby pohledal.
[ Reagovat ]
27.06.2022 11:33Od: Vlk-v-trave
To muze uz ted... predevcirem kolem 80 mrtvych dobrovolniku polskych vojaku... pochybuji, ze se politici postaraji o pozustale...
[ Reagovat ]
27.06.2022 10:49Od: FulnekUltras někdo okázale pokrytecky daruje
jiný neokázale zbaběle krade - jako tento jezevcem vlastizrádně legitimizovaný žoldácký dobytek smilesmilesmile

no už jenom do času, banderošmejdi...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-sebral-jsem-stribro-v-opustenem-dome-priznal-cesky-dobrovolnik-na-ukrajine-207135#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
27.06.2022 11:25Od: elsky
To je ale přece v každé válce, na obou stranách. A většina frontových hrdinů jsou původem civilní dobrodruzi a výtržníci.
[ Reagovat ]
27.06.2022 11:56Od: ladinec
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist