Je první! Djokovič v Cincinnati porazil Federera a zkompletoval Golden Masters

  • ATP CINCINNATI - Novak Djokovič jako první tenista v historii ovládl všech devět podniků série Masters. Poslední trofej do sbírky získal v Cincinnati, kde ve finále přehrál dvakrát 6-4 sedminásobného šampiona Rogera Federera.
    20. 8. 2018, aktualizováno | Aktuality |  370 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič se po loňských problémech s předloktím, menší operaci a nejdelší pauze v kariéře trápil. Na začátku jara však znovu po roce obnovil úspěšnou spolupráci se slovenským trenérem Mariánem Vajdou a během pár týdnů se začal zase objevovat v závěrečných fázích turnaje.

Ve Wimbledonu jednatřicetiletý Srb dokonce ukončil rok a půl dlouhé čekání na titul, který byl jeho třináctým grandslamovým, a o měsíc později se zapsal do tenisové historie jako první hráč, který má tituly ze všech devíti turnajů Masters 1000. 

Djokovič na zisk poslední chybějící trofeje a zkompletování Golden Masters čekal více než pět let. Dlouho se mu nedařilo dobýt Cincinnati, byť byl pětkrát ve finále. Uspěl v něm až na šestý pokus a při svém celkově dvanáctém startu poté, co předchozí dva ročníky kvůli zdravotním problémům vynechal. 

Letos Djokovič porazil Johnsona, zvládl čtyři třísetové bitvy proti Mannarinovi, obhájci titulu Dimitrovovi, Raonicovi a Čiličovi a nejlepší výkon na turnaji si schoval na nedělní finále proti Rogeru Federerovi. Švýcara, se kterým finále v Cincinnati už třikrát prohrál (2009, 2012 a 2015), přehrál 6-4 6-4.



"Díky, žes mě nechal v Cincinnati jednou vyhrát," řekl Djokovič Federerovi při vyhlášení vítěze. "Stát tady teď s trofejí je velmi mimořádný moment. Prošel jsem si těžkým obdobím. Byla to v mé kariéře v tomto roce jízda na horské dráze s těmi zraněními, pauzou a operací. Je to tak trochu neskutečné, že jsem zase zpátky na této úrovni," radoval se Djokovič.

V nedělním duelu bývalých světových jedniček měl Djokovič navrch. První set rozhodl jediný brejk na 4-3, ve druhé sadě sice srbský tenista prohrával 0-2, ale hned si ztracené podání vzal zpět a znovu za stavu 3-3 prolomil servis švýcarského rivala. Ve 46. vzájemném duelu slavil po téměř hodině a půl boje 24. vítězství.

Djokovič si ve svém 101. finále zajistil jubilejní 70. trofej v kariéře a 31. z podniků Masters. V minulosti už vyhrál turnaje Masters 1000 v Indian Wells, Miami, Monte Carlu, Madridu, Římě, Torontu respektive Montrealu, Šanghaji a Paříži. Série ATP World Tour Masters 1000 má současnou podobu od roku 1990.

 

"Gratulace Novakovi, psal tu dnes historii. Je první, kdo to dokázal, a já myslím, že je těžké vyhrát (jakýkoliv) tisícovkový turnaj. Je skvělé, že jsi to takto dotáhl. Můžeš být pyšný," řekl Djokovičovi Federer, který usiloval o 99. titul v kariéře.

Sedmatřicetiletý Švýcar vyhrál sedm z devíti turnajů Masters, stejně jako Rafael Nadal, Andre Agassi a Andy Murray. Ke Golden Masters mu chybí antukové trofeje z Říma a Monte Carla.



Čtyřhru vyhráli Murray se Soaresem
Jamie Murray a Bruno Soares v minulosti vyhráli osm turnajů včetně dvou grandslamů, podnik Masters 1000 ovládli ale až v průběhu třetí společné sezony. Britsko-brazilský pár dobyl Cincinnati, když ve finále porazil 4-6 6-3 10-6 Kolumbijce Juana Sebastiana Cabala a Roberta Faraha.

"Už jsme spolu pár velkých vítězství slavili, ale ohle se rozhodně zařadí mezi ně. Jsme oba šťastní, že se nám to povedlo a máme první titul z Masters," řekl Murray, bratr slavnějšího Andyho.

• ATP MASTERS 1000 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 6.335.970 dolarů
nedělní výsledky (19. 08. 2018)
• Dvouhra - finále •
Djokovič (10-Srb.) - Federer (2-Švýc.) 6-4 6-4
• Čtyřhra - finále •
J. Murray/Soares (4-Brit./Braz.) - Cabal/Farah (7-Kol.) 4-6 6-3 10-6
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (370)
22.08.2018 10:19Od: Herbert_Hoover Big title kings
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/39880724_1973315636023437_5158891562339401728_o.jpg?_nc_cat=0&oh=c9326926fb3ebd30185c2e570bcb91ce&oe=5BF2398A
[ Reagovat ]
22.08.2018 10:27Od: Krisboy
Zajímavej je ten procentuální podíl velkých titulů :)
[ Reagovat ]
22.08.2018 10:29Od: Forehand
Jj...Tak Federer sa specializuje skor na tie 250ky, tam je nedostižný..
[ Reagovat ]
22.08.2018 14:07Od: Stan_Borowitz Re: Krisboy
Mně připadá zajímavější poměr, když se vynechají pouťáky a zaměříme se jen na skutečně velké turnaje, tedy ty, které se nemění každých pět let a uděluje se za ně víc než 1000 bodů. Tam je Rafa až třetí, a na to místo samozřejmě patří...
[ Reagovat ]
22.08.2018 16:43Od: Mayo
Mne príde najzaujímavejší počet GS tie najdôležitejšie turnaje a tam je Býk druhý, kde samozrejme patrí.
[ Reagovat ]
22.08.2018 17:36Od: Stan_Borowitz
Nebo tak.
[ Reagovat ]
22.08.2018 16:47Od: Herbert_Hoover
To jsou ktere napriklad? Ktere se meni kazdych pet let? :)
[ Reagovat ]
22.08.2018 17:34Od: Stan_Borowitz Re: H_H
Název a složení turnajů ATP1000 se mění dost často, složení se změnilo dokonce za aktivní kariéry všech tří hráčů... Madrid se za tu dobu, co je ATP1000 hrál na třech površích... na jednom ze tří hlavních povrchů, tj. na trávě, se nehraje ani jeden turnaj této kategorie... to vše zahrnuje ta parabola "každých pět let" a dost zlehčuje jakékoli rekordy v této kategorii.
[ Reagovat ]
22.08.2018 18:06Od: Herbert_Hoover
Madrid je v této společnosti výjimkou než nějakým pravidlem. Navíc je to Rafův nejneoblíbenější antukový Masters. Ta spojitost s Rafou byla podle mě celkem mimo. Přibyla Šanghaj, zmizel jen Hamburk, což byl Rafův vůbec nejméně oblíbený clay Masters. To, že někdo nepřijede do MC, páč je nepovinný, to už je prostě nezvratný fakt a je se třeba nad to povznést. Djoker se ho ovšem rád účastnil, ti co se nebojí antuky, tam jezdí. Pokud by byl Masters na trávě, tak to neznamená, že by z něho Roger generoval trofeje jako na běžícím pásu. Jen pro zajímavost..při kola triumfech z Halle čelil svým úhlavním rivalům? Pokud by byl Masters na trávě, širší pole, plná konkurence, to už by se tak nevyhrávalo :) Golden Masters je skvělý úspěch a nehodlám ho nikterak snižovat, před Djokerem nezbývá než smeknout klobouky. Největší psycho je, že klidně může vyhrát všechny Masters i třikrát. Samozřejmě za předpokladu, že jeden podnik nezmizí a nenahradí ho jiný, to už by měl před sebou Djoker najednou daleko větší výzvu :))
[ Reagovat ]
22.08.2018 20:43Od: Forehand
No proste Stanko mal len ďalšiu svoju hejterskú chvílku a teraz so sebou mrzká jak ryba na suchu a nevie kam :)

Ze sa nehra ziaden masters na tráve a vyjadruje to parabola kazdých 5 let, to uz je pre vacsie mozgy :)

TO, ze sa hra TM stále v hale a GS na hardoch je 2x viac ako na antuke taktne, gentleman Stanko opomenul. Je to velký stratég.
[ Reagovat ]
22.08.2018 22:38Od: Roger_Federer
No tak aby Rafa dokazal vyhrat 2 Wimbledony, potreboval k tomu prave, aby se z travy stala pomalu antuka, coz ve sruhem tydnu turnaje je v roce 6,7,8,10 real, takze na trave se hraje pul granslamu a na antuce 1,5 :)
[ Reagovat ]
23.08.2018 11:20Od: Forehand
Teraz si ma vyargumentoval..:)

Na tú pointu si prisiel sám, alebo ti so svojou logikou GS=TM, pomáhal Stanko?..
[ Reagovat ]
23.08.2018 11:04Od: Stan_Borowitz Re: H_H
Já samozřejmě Novakův úspěch nikterak nesnižuju, naopak jej obdivuju a myslím, si, že Novak je jediným aktivním hráčem, který se může srovnávat s Federerem v měřítkách, podle kterých se určuje GOAT.

Snad ale každý, kdo sleduje tenis a má všech pět pohromadě, ví, že za jediné opravdu velké tituly se obecně mezi lidmi a nakonec i mezi hráči považují čtyři grandslamové turnaje a pak možná WTF. To jsou něco jako mistrovství světa na jednotlivých površích, ostatní jsou něco jako závody Světovéhop poháru, přípravka. Takže ta tabulka a její označení jako "Big title Kings" je nesmyslná a ryze účelově sestavená. Množinky a podmnožinky. To tvrdím i přesto, že jasně říká, že nejvíc titulů celkem i těch "velkých" má pořád Roger.

Big Title Kings jsou sice stejní, ale mají těch Big Titles 20, 17 a 13, resp. 26, 17 a 18.
[ Reagovat ]
22.08.2018 21:10Od: Nola Re: trava ako argument:D
od roku 2007, kedy Novak vyhral prvy Masters 1000, vyhral aj 4 x Wimbledon, presne take cislo ma za to obdobie aj GOAT, Novak v case dominancie dokazal vyhrat Wimbledon aj bez pripravnych turnajov, ..... som presvedcena, ze by ten Masters v pohode ziskal, ty nie? Novak je najuniverzalnejsim hracom z B4, uznal to aj Forehand....
Fedex je GOAT a tebo ani to nestaci :D potrebujes si rypnut, ako pravy FFF, Fedexovi chybaju tituly z antuky, ale Novak za to predsa nie je zodpovedny
[ Reagovat ]
22.08.2018 22:31Od: Pe3k
Tak, když to uzval fh tak je to na tuty :D ROFL Nolka pobavila.
[ Reagovat ]
23.08.2018 11:25Od: Stan_Borowitz
"Foreskin byl toho večera podivně neklidný..."
[ Reagovat ]
23.08.2018 11:08Od: Stan_Borowitz
Nepochybuju o tom, že by Novak získal Masters i na trávě, jeho úspěch nesnižuju, jen říkám, jaká je realita, že M1000 jsou nejvyšší kategorie přípravných turnajů na skutečné Big Titles, kterými jsou grandslamové turnaje a WTF.

Toť vše, žádné rýpání v tom není.
[ Reagovat ]
23.08.2018 12:18Od: Nola
IW a Miami je pripravny turnaj na FO? celkom bezvyznamne turnaje, no.... ale v rebricku hraju vacsinou klucovu ulohu
[ Reagovat ]
23.08.2018 15:00Od: Stan_Borowitz Re: Tak když něvěříš mně...
"The ATP World Tour Masters 1000 (previously known as the ATP Championship Series, Single-Week, ATP Mercedes-Benz Super 9, Tennis Masters Series, and ATP Masters Series) is the third highest tier of annual men's tennis tournament after the four Grand Slam tournaments and the ATP Finals"

Je to tedy třetí nejvyšší úroveň mužského okruhu po čtyřech GS turnajích a finále ATP.

Tituly ze všech tisícovek jsou fajn, ale pro mne je daleko zajímavější, že na prvních dvou úrovních mužského turnajového okruhu už Novak předstihl Rafu.
[ Reagovat ]
23.08.2018 12:21Od: Krisboy Re: :DDD
"Uznal to aj Foreskin". Tak to jo. Tak to musí být pravda :)))))
[ Reagovat ]
23.08.2018 12:28Od: Forehand
A vari nie je najuniverzálnejší?...Nejde o to, kto to uznal, ale o čísla, ty popleta..

Porazil Rafu na RG, Federera vo W, síce to neni až taký problém..ale aj tak, nikdy nebol odkázaný na vypadnutie svojich rivalov.
[ Reagovat ]
22.08.2018 10:27Od: Forehand
Chýba tam OH, myslim, ze tá dvojicka by nejaký ten "velký titul" za to zlatíčko vymenila.
[ Reagovat ]
22.08.2018 11:07Od: Herbert_Hoover
s OH nemá ATP co do činění, tak proto :)
no já si myslím, že Djokovic aj za více než jeden :)
[ Reagovat ]
22.08.2018 12:50Od: Mayo
Ako inak RF zase víťaz.
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:47Od: mahycek
Uplně v klídku, Roger 21 GS dá. Věřím tomu a tím se rozloučí
s amerikou, jako největší šampion. Vzpomeňte si na zpěváka. Budu se dívat celu noc. KLIDNĚ PŘIJEĎ, dáme vínko jednu noc
při tenise a zase pojedeme domů. To myslím. jako profesionál.
Nebo klidně 2 dny návštěvy, ale musím vědět, jak bude hrát
Fedex abychom fandili.
[ Reagovat ]
21.08.2018 22:19Od: triatlet
Avantgardní text. To bude mít na fesťácích úspěch.
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:25Od: Kamilos88
Lendl trénuje Zvereva. Pokud se mu povede to co s Murraym, tak Zverev bude hodně silný.
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:31Od: Kamilos88
PS: Já to říkal pořad. Proste taťka Zverev nic nevyřeší. Sasa na nej kouká po každém ztracenem míčku jako na smilovani. To mu nepomůže. Lendl muže být impulz jako blázen.
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:08Od: ipko OT
Sock na Lver cupe bez formy je fakt vtip :DDD
[ Reagovat ]
21.08.2018 19:45Od: kada.tom
no je to asi jen pro to, že to je Američan, jinak si to vysvětlit neumím, letos mimo čtyřhru hraje úplný kulový :-(
[ Reagovat ]
21.08.2018 19:46Od: Herbert_Hoover
čtyřhra může být klíčová :)
[ Reagovat ]
22.08.2018 18:00Od: Kozoroh
Evidentně kvůli deblu, v singlu Jacka nasadí Mac jen na jeden zápas a to buď proti Djokerovi nebo Fedexovi -> obětovaný bod pro dosažení vyššího cíle. Ale pro tento účel mohl nominovat i Mikea Bryana.
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:08Od: ipko OT
Sock na Lver cupe bez formy je fakt vtip :DDD
[ Reagovat ]
21.08.2018 19:05Od: DORSCH
asi s nim rataju do stvorhry,to mohli nominovat aj Mike Bryana,to je vatsia hviezda
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:00Od: Nola
http://tenisovysvet.takurcitee.sk/federer-dufam-ze-koucovanie-na-kurte-nebude-zavedene/
[ Reagovat ]
21.08.2018 23:01Od: Stan_Borowitz
Docela obstojná slovenština, to ho asi Mirka doučuje po večerech. Pak je chudák unavenej a prohrává s Goffiny, Del Potry, Andersony a Djokoviči.

Ale zase poráží Nadaly, takže pak si vyber, jestli je to dobře, nebo špatně.
[ Reagovat ]
21.08.2018 17:44Od: mrafe Pro Kozoroha
Bývalý osmý tenista dvouhry také oznámil, kdy se začnou lístky prodávat. ?Předprodej vstupenek na akci Český lev se loučí začne tento týden, ve středu 22. 8. v 10:00 v síti Ticketportal," dodal důležitou informaci.

?Do horní části arény budou stát 590 korun, do dolní pak 990,- a 1290,-.

zdroj:http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/7252--lev-stepanek-informuje-rozlucka-rozdelena-na-tri-cenove-relace
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:10Od: Kozoroh
Díky!
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:43Od: Stan_Borowitz Legenda o Rogerově zázračném talentu
která se tu opakuje v několika příspěvcích, se bohužel nezakládá na pravdě. Roger není žádné zázračné dítě, nevyhrával coby skoro dítě velké turnaje jako někteří jiní. Není ani jako génius Ernie, který v kocovině a bez tréninku uhraje čtvrtfinále na grandslamu. I když jeho hra působí tak lehce a virtuózně, je za tím hlavně dřina, obrovský zápal pro tenis a vůle po vítězství. Talent je až ve druhé vlně.
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:03Od: Brutvan
Jsem přesvědčenej, že máš recht. Hodně lidí mate, že jeho styl působí na-dý-cha-ně, ale právě proto, že hraje útočně a jeho hra je založená na preciznosti, musel jednotlivé údery šíleně pilovat.

Kdo sledoval tenis napříč obdobím Rogerova neomezeného panování a pak spolu s ním narazil na herní minikrizi z let 2008-2010, musel vidět, že se mu strašně zhoršil BH a hlavně šlo do háje podání. Přitom těžko věřit, že ztratil talent. Zkrátka neměl možnost nebo chuť trénovat jako dřív.

Naopak myslím, že jakmile si uvědomil, že se konec blíží, zase do toho pořádně šlápl a úrovni z let 04 až 07 se alespoň přiblížil.
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:41Od: Krisboy
Mimochodem - Roger bude slavit smutné jubileum - letos to bude už 10 (slovy d-e-s-e-t) let od posledního triumfu na US Open.
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:44Od: Stan_Borowitz
Tak to by to měl oslavit titulem...
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:52Od: kada.tom
nebo výpadkem v 1. kole, to by bylo stylovější :-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 22:50Od: Stan_Borowitz
Nebo tak. Uvidíme, kdo bude blíž...
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:27Od: Kamilos88
Poslední titul v roce 2008, letos 18ta účast na turnaji v roce 2018. Australian Open karma je zpět
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:33Od: Forehand
Co je na tom akoze karmické?

Či už počujeme trávu rásť..

Federer USO nevyhráva, lebo už vo finále nečelil Roddickom, Agassim roky za zenitom a pubertálnemu Djokovicovi, ci nervoznemu Murraymu.
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:36Od: Kamilos88
Mluvím o karme. Neříkám ze vyhraje. AO vyhrál taky jako 17tx nasazeny, jako 17tx GS v roce 2017 :)
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:38Od: Kamilos88
Mě blbost byl to 18ty GS ale jinak ty 17tky sedí letos na USO má 18tky
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:50Od: Forehand
17 nasadený, 17GS, v roku 2017. Dobre.

Ale 20GS, v roku 2018, 18. turnaj v sezóne?...what?
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:52Od: Forehand
Aj tá AO17 bol 18. gs v poradí...
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:55Od: Kamilos88
Ano to jsem ti napsal :)
[ Reagovat ]
21.08.2018 22:10Od: spaniel
Taková konkurence slabá...jeden se až diví,že tam Nadal nemá aspoň 5 titulu...one trick pony.
[ Reagovat ]
21.08.2018 22:40Od: Forehand
Samozrejme, ze sa divis, lebo tí bystrejší chápu, ze Nadal bol vtedy tínedžer..

Teba sa to ale netýka :)

One era pony, goat of the weak era :)
[ Reagovat ]
21.08.2018 22:58Od: spaniel
On je zjevně teenager celý život...mentálně nepochybně :D
[ Reagovat ]
21.08.2018 23:03Od: Forehand
Lepsie ako fejkový gentleman a pózer :)
[ Reagovat ]
22.08.2018 06:40Od: Roger_Federer
Aaa, podle sebe soudim tebe :)
[ Reagovat ]
21.08.2018 11:17Od: ipko
tak podľa mňa Roger tú stovku chce a myslím si, že ju aj dá, aj keď to nebude na Masters 1000 alebo GS
[ Reagovat ]
21.08.2018 12:03Od: Sonja
Proč by to nemělo bejt na M1000 nebo GS? Lidi jsou fakt s tím předčasnym odepisováním RF nepoučitelní :D
[ Reagovat ]
21.08.2018 13:01Od: ipko
ja dúfam, že aspoň nejaké M1000 pridá do zbierky, ale už táto sezóna ukazuje, že s tým načasovaním formy na jeden turnaj a celkovo, aby sa všetko sešlo dokopy a vyhral turnaj, to bude s pribúdajúcimi mesiacmi ťažšie a ťažšie
[ Reagovat ]
21.08.2018 07:33Od: Roger_Federer
Tak jsem to tady procetl a jenom dodam, Napoleonek jako jediny nesklamal..Sasek v akci :)
Federer prohral letos 3finale turnajů, kdy vzdy ve finale podal neslany, nemastny, az spatny vykon, plus vyhrany zapas na Wimbledonu.
To uz cosi ukazuje.
Od AO18 me chybi dravost po vitestvi, ktera byla videl cely rok 17.

.
[ Reagovat ]
21.08.2018 09:21Od: Kamilos88
Asi se mu už nechce. Ale tu stovku by udělat mohl. Reálné muže vyhrát Basilej, tam Nole nepojede a další reálnou věc moc nevidím.
[ Reagovat ]
21.08.2018 09:41Od: Mayo
Pôjde tam, takze nevyhrá?
[ Reagovat ]
21.08.2018 09:41Od: Krisboy
Jediný Napoleonek? Jsi nespravedlivý. Nesklamal ani např. peRFect nebo Pe3k.
[ Reagovat ]
21.08.2018 09:45Od: steve79
Mas pravdu. Roger ma skvele vysledky letos na to kolik odehral turnaju. Chybi mu ta dravost, kterou po Miamu ztratil. V Indian wells hral dobre, ale od Halle de to zmenilo
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:27Od: Ondra979
no zas tak skvele vysledky ted prave nema, nebyt AO kde mel trochu stesti tak je letosni sezona nic moc, to AO to zachranuje , ale je treba se divvat dal a tam Rogerova forma hraje proti. Bylo by skvele, kdyby se mu podarilo vyhrat jeden z turnaju USO, Shanghai, TM ale spis to nevyjde..snad to TM kdyby mu to sedlo ale letos tam bude cihat Novak.
[ Reagovat ]
21.08.2018 09:47Od: steve79
V tomhle je Rafa jedinecny. Jeho vule po vitezstvi je uzasna. Preji si, aby Us open vyhral Rafa nebo Roger. Novakuv tenis je nekoukatelny,
[ Reagovat ]
21.08.2018 15:55Od: Kozoroh
Tobě asi nedochází, že Nadal by se výhrou US Open přiblížil k Federerovi na rozdíl dvou titulů, že? To je to, co opravdu chceš?
[ Reagovat ]
21.08.2018 07:13Od: steve79
Uz bych tady prestal debatovat, kdo je nejlepsim hrace historie. Djokovic to urcite neni, protoze ma j 13 grandslamu a celkem 70 titulu. Rafa zase nevyhral turnaj mistru.
[ Reagovat ]
21.08.2018 12:46Od: woody
Může nejlepší hráč všech dob mít zápornou bilanci se svými dvěma největšími rivali? Roger je určítě nejúspěšnější tenista, nejvíce GS a nejvetsi fanklub po celem svete. Nejspise take nejtalentovanejsi! Ale nejlepsi? To bych si netroufnul tvrdit.
[ Reagovat ]
21.08.2018 13:18Od: spaniel
Jak vidis, tak muze.
[ Reagovat ]
21.08.2018 14:22Od: Pe3k
Ano Woody, H2H o tom to celé je :D
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:10Od: Herbert_Hoover
GOATovství je balíček, není to jen o herní úrovni, o úspěších, ale i o projevování emocí, o vystupování na kurtu, snad i mimo něj, o tom jaký je ten daný hráč reklamní produkt a Fedex je takřka dokonalý produkt. Samozřejmě pro někoho to může být hrané, tlačené na sílu, umělé..ale to je už holt o tom, že se nelze zavděčit lidem všem, ale jak vidno se Fedex objektivně zavděčuje velké spoustě a právě proto, jak u té hry vypadá, jak projevuje emoce, navenek dokonalá rodinka a absence velkých skandálů k tomu dopomáhají.
[ Reagovat ]
21.08.2018 15:51Od: Kozoroh
Jestliže No1e zkompletuje dvojitý kariérní GS, bude mít na status GOAT stejný nárok, jak Roger.
[ Reagovat ]
21.08.2018 15:56Od: Forehand
A tych 6 chýbajúcich GS čo?..

Ak 6GS hore-dole, tak Rafa je dávno Goat Goatov...:)
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:29Od: Kozoroh
Cožpak Rafánek vlastní Djoker Slam, Golden Masters, má tituly z TM? :))
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:51Od: Forehand
Brzdi chlape. Nole by mal 14GS a v podstate by mu na Federera chýbala skoro polovica.

Djoker slam a Golden masters je na potlesk v kontexte komplexnosti, ale v celkovom súčte by mal stále 14 Grandslamov. Jasné ako facka.'

Rafa ma stále viac GS, 1000 nez Nole, vysoko aktivnu bilanciu s oboma na GS, OH, 2x RG+W, a najunikatnejsi tenisovy zápis historie na RG, som spokojný.
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:12Od: Herbert_Hoover
Ten vyhraný AO by leccos rozčísl.
[ Reagovat ]
21.08.2018 23:22Od: Forehand
Plus stále ma min 2 GS z kazdého povrchu a jediný s troma GS z troch povrchov za rok ako perlička..To by som urcite za rekord z masters nemenil :)...Navyse, ked aj Masters má najviac..
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:30Od: Krisboy
Souhlasím. Počet titulů není všechno. Nole už teď má co říci do GOATí debaty. Pokud získá ještě alespoň jedno AO (sedmý titul už je prostě úžasný výkon - ne,že by šestý nebyl) a RG (dvojitý kar. GS), dveře GOAT debaty rozkopne velice rázně. Navíc všechny své tituly získal v sakra těžké konkurenci. Kecy o slabých érách zde neobstojí.
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:52Od: Forehand
Siedmy AO titul je uzasny a co 11 RG titulov?..:)
[ Reagovat ]
21.08.2018 23:06Od: Mut@demus
Ne, nebude.
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:07Od: Mut@demus
Koho to zajímá? Radši dejte info o Andyho stavu. :-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:25Od: a.magerova
Koho to vidí mé bystré oči?
Není to pocestný?
Je to pocestný... ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:32Od: Mut@demus
Zdravím, přišel jsem oprášit slávu FMF, protože žádní nástupci se (překvapivě) nenašli. :D
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:40Od: Mut@demus
I když je mi jasné, že ty bys tu radši viděla tomasinha. :-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:55Od: a.magerova
Aaaale... neviděla bych to až tak černě... i když... ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:42Od: blixa
Ale princi, mohl`s klidně zůstat v sedle ... ;-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:54Od: a.magerova
On tu byl. Tady seděl, jak sedíš ty, ty, ty, ty a ty. Tady všude seděl.
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:50Od: Davor1 Re: :-)
Podľa zápasu v Cinci s Pujom to veľmi dobre nevyzerá. Trápi sa v každom zápase, ako so súpermi, tak sám so sebou. Pozitívom je, že je na ňom vidieť veľké chcenie, ale pôjde to pomaly. Veľmi pomaly. Je to podobné, ako po tej operácii chrbta, vtedy bol ten návrat zo začiatku podobný, ale to bol o dosť mladší, teraz to bude podľa mňa ďaleko ťažšie. Verím mu maximálne na tretie kolo, pri dobrom lose.
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:53Od: Mut@demus
Zdravím dlouhodobě nejlepšího uživatele tp. Tak samozřejmě já nic velkého neočekávám. Pokud tam vůbec bude hrát, tak každá jakákoliv výhra nad kýmkoliv bude úspěch. Na tři vítězné to bude problém s fyzičkou, která asi nebude kdovíjaká.
[ Reagovat ]
21.08.2018 01:34Od: Davor1
Vďaka za to označenie, aj keď niektorí (na čele s najväčším lokálpatriotom a fundovaným tenisovým odborníkom tommrom :D) by iste nesúhlasili :-) Ja ťa radím do tej istej "cenovej skupiny" a strašne rád vidím tvoj nick v diskusii, je to taký ostrovček v tom oceáne nezmyslov, ktorými je tento portál bohužiaľ stále viac zaplavovaný...

Ja som videl každý zápas od návratu okrem toho prvého s Kyrgiosom a musím povedať, že tak, ako on v tých zápasoch viditeľne trpel na tom kurte, tak ja som trpel pri pohľade na neho, obzvlášť po tých dlhých výmenách a ťažkých tretích setoch. Fakt sú to pre Andyho strašné galeje, raz si to už vytrpel a toto je zrejme ešte horšie. Ale pozitívom je, že on sa už nemusí za ničím naháňať, tá sezóna 2016 dá sa povedať korunovala jeho kariéru a bol to určite vrchol, ktorý už nepôjde zopakovať. Môže to ešte skúšať, snáď sa dostane do formy a niečo ešte vyhrá, ale keď to nepôjde, nič sa nedeje. On to skúšať ešte určite bude a myslím, že aj Djokovičov návrat bude pre neho veľkou inšpiráciou, tak snáď v tej novej sezóne príde niečo, čo ešte spraví radosť jemu aj fans, myslím, že tento rok už bude len rozohrávanie sa a stále ešte pokračujúca rekonvalescencia, takže výsledky nemá cenu rozoberať.

Snáď ťa tu uvidím častejšie :)
[ Reagovat ]
21.08.2018 01:54Od: Mut@demus
Tak tommr :D K tomu se ani nebudu vyjadřovat, na toho je škoda plýtvat i sprostými slovy. On je tady fakt asi ten poslední, na koho bych se ohlížel.
Já si myslím, že to není zas až tak špatný comeback, výhry nad Wawrinkou a Edmundem, vyrovnané zápasy s Kyrgiosem a Pouillem. Ale je to strašně vydřené no. Taky už od něj moc neočekávám. GS už těžko, operace kyčle je hodně náročná.
Na nějaké velké tituly už to asi nevidím. Ale pro mě je teď nejdůležitější, že je zpátky na kurtech.
[ Reagovat ]
21.08.2018 02:16Od: Davor1
GS už sú zrejme naozaj pasé, ale myslím, že nejaký Masters by pri troche šťastia ešte vyhrať mohol. Môj obľúbenec Tommy Haas absolvoval podobnú operáciu v takmer rovnakom veku a ešte sa dokázal vrátiť do prvej dvadsiatky a vyhrať zopár turnajov, takže dúfam, že u Andyho to bude prebiehať podobne :-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 01:02Od: Mut@demus
Ale užívám si teď každý jeho zápas, když už vím, že to není samozřejmost, zvažoval konec kariéry.
[ Reagovat ]
21.08.2018 08:10Od: tito
Nazdar Mute, udělal jsi mi hned po ránu radost :-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 08:14Od: gigin
Panebože :DDDDD
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:27Od: Nola
vitame pana Mutadema spat
[ Reagovat ]
21.08.2018 18:19Od: Smazaný účet Re: Sir Mut@demus is back!
Po mesicich utrap a stradani, nedasla konecne vytouzena chvile, kdy si na TP zase mohu precist prispevek Sira Mut@ :)
[ Reagovat ]
21.08.2018 21:56Od: Mut@demus Re: tito, Nola, Vlk
Ahoj, děkuju za přivítání. :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:56Od: turista
Golden Masters už nikdo z big four nedá. Novák definitivně utnul Fedal období.
[ Reagovat ]
20.08.2018 20:02Od: Mayo
Radšej GS
[ Reagovat ]
20.08.2018 20:10Od: Nola
Rafa nie je bez sance, zase nepredbiehaj....
[ Reagovat ]
21.08.2018 08:42Od: atptour
Fedal se jen tak utnout nedá, věř tomu. Z novodobé éry jsou nejvýše zápasy Nad-Fed, pak Djo-Nad a nakonec Djo-Fed.
[ Reagovat ]
21.08.2018 08:44Od: Kamilos88
Souhlasím. Zápasy Fedal jsou úplně jinde než Djodal atd. Z pohledu fanoušků a historie je proste Fedal nejvíce
[ Reagovat ]
21.08.2018 16:22Od: Nola
samozrejme iba z pohladu fanusikov, z historickeho a statistickeho pohladu je na 3.mieste, ak vsetci traja skoncia s tenisom, nastupi nova generacia, pohlad fanusikov na tuto statistiku strati zmysel.....

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tennis_rivalries
[ Reagovat ]
22.08.2018 14:04Od: Krisboy
Gonzales-Rosewall! Tomu říkám rivalita :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 18:59Od: Dobry-den
Jenom škoda, že není žádný Masters na trávě. Pak by to mělo aspoň trochu nějakou hodnotu. ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:02Od: Kamilos88
To mě osobně se*e úplně nejvíce. Na trávě se hraje wimbledon a žádný Masters. To je chyba.
[ Reagovat ]
21.08.2018 08:37Od: atptour
Je škoda, že se TM hraje pořád na stejném povrchu. Jednou za určitý cyklus by se povrch měl měnit. Však body pro TM se získávají během roku ze všech povrchů, takže by to bylo i logické a spravedlivé.
[ Reagovat ]
21.08.2018 15:53Od: Kozoroh
Je pochopitelné, že v hale se koná pátý největší turnaj sezóny.
[ Reagovat ]
20.08.2018 18:16Od: mahycek
Ještě, že jsem viděl jen do stavu 1 - 1 v prvním setu.
Když to tady čtu, tak se mi nechce dívat ani na sestřih.
Ale, US Open to mám vyřešené nikde nehraji, jen v sobotu
13 den turnaje a to od 19.30 - 21.00 a místě bydliště.
Případné semifinále uvidím. V ostatních dnech vždy v 11. hodin
odcházím před 18 hodinou jsem doma. Takže se po night sesion
i vyspím.
[ Reagovat ]
20.08.2018 18:48Od: Kamilos88
US Open je jiný sport. Nole s tím co předváděl na US Open series nemůže myslet vážně na titul. Dobře vyhrál Cincinnati ale ten výkon byl marný. Federer to same v bledě modrém. Úplná marnost a Rafa odehrál asi nejlepší Toronto. Ty tři sety budou strasne důležité. Hraje se hodně, ale hraje se ob den. To je rozdíl. Federerovi přeji, ale nevěřím mu. Je otázka času kdy předvede podobný výkon jako včera. Jestli v prvním kole, nebo semifinále. Nole hraje hrozny tenis, ale výhoda je, ze je málo hráčů, kteří ho i přes slabý výkon vyřadí ve třech setech. No a Rafa je na tom herně asi nejlépe. Je favorit.
[ Reagovat ]
20.08.2018 18:56Od: Kamilos88
Jinak favoriti sázkových kanceláři

1. Nadal
2. Federer
3. Djokovic
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:15Od: Herbert_Hoover
U které sk je Rafa největší favorit? Kamilosbet? :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:30Od: Kamilos88
Sorry popletl jsem to. 1 a 3 je naopak. Djokovic je favorit. I tak je podle mě Rafa větší favorit než Federer.
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:35Od: Herbert_Hoover
Je to jak kde. U některých sk je druhý největší favorit Rafa, jinde (ale menšinově) je druhý nej favorit Roger.
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:42Od: Kamilos88
Dívám se na tipsport. Tam je Rafa za kurz přes 5
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:51Od: Kozoroh
Mě už se zdálo divné, že Roger je před Djokerem.
[ Reagovat ]
20.08.2018 22:44Od: Romario
https://www.tipsport.cz/kurzy/tenis-43#superSportId=43
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:31Od: Marduch
Vitez turnaje byl marny a hral hrozny tenis. OMG, co za naprosto ubohy turnaj se samymi tragedy to tim padem musel byt, kdyz takoveho hrace nikdo z nich neporazil?
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:43Od: Kamilos88
To nikdo neříká. Finále bylo kvalitativně úplně mimo. To musí uznat každý, kdo to viděl. Bylo tam tak pět pěkných výměn. Jinak jedna UE za druhou.
[ Reagovat ]
20.08.2018 21:24Od: Kozoroh
Jo a Federer do finále hrál skvěle (facepalm).
[ Reagovat ]
20.08.2018 22:14Od: Kamilos88
Ani jeden nehrál top tenis. To je jasné snad každému. Mluvím o finále ne o turnaji.
[ Reagovat ]
20.08.2018 19:49Od: Kozoroh
Z tvého příspěvku je cítit frustace, že věci nedopadly podle plánu...
[ Reagovat ]
20.08.2018 20:07Od: Mayo
Rafa hral v Toronte veľké houno. Na USO neni ani náhodou najväčší favorit.
[ Reagovat ]
20.08.2018 20:07Od: Nola
teba nedokaze umravnit ani vlastny fanklub, ides si svoje dokola, obohrata platna suviks, komedia neskutocna
[ Reagovat ]
20.08.2018 23:29Od: turista
To je blbost. Djoker Rafu smázne teď už kdykoliv a kdekoliv. Golden Masters navíc už nikdo z big four nedá.
[ Reagovat ]
20.08.2018 17:44Od: brixner Pižmoň vobecnej se má, nic neřeší...
Ale to já musim! Jednou mi taklenc brnkla sousedka, že prej mam ihned naklusat, má prej problém a já ho musim vyřešit. Stěžejní bylo to slůvko "ihned!" Já teda zlehka vodhodil svoje padesátky jednoručky, navlík košili na spocený svalstvo, vklouznul do žabek vod Větví a pílil sem napříč sídlištěm jako splašenej oř přewalskejch. Pět pater sem vyklusal jak Chuantoréna, zabušil na dveře, ty se votevřely a já vstoupil dovnitř. A to se vám začaly dít věci...Sousedka ztuhla, udělala ksicht jako mistr Býn, chytla se za svůj pršáček a spustila élent: "Co to jako má bejt, dyť neska smrdíš jako hyena, no to ses nemoh aspoň vošplouchnout, ty dobytku? Kde ses válel? Hele, takle smradlavej mi sem lízt nebudeš, todle teda né jako, si fakt hovado!" a vykopla mě ven a já se tak tak zastavil vo vejtah a jen smutně hleděl. Cestou domu sem bádal, kde se stala chyba a nakonec sem zjistil, že vlastně ta sprcha a Kouros je alfa omega celýho mýho bytí. Depak, jen tak měnit zaběhlý pořádky by se nemělo, to bych zas moh bejt vodněkud vodejit a to teda jako fakt né! Mam to hezky všechno nalajnovaný a jedu podle mustru, seč mi síly stačej. A když vobčas selže servis, tak mam ještě to mrštný v puse a na to se pižmovský zákony nevztahujou, moh by vyprávět...Ale popřemejšlim, vono ušetřit pár kubíků vody doma neni zas tak vod věci!
:-))
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:48Od: Kozoroh
No1e se včerejší výhrou stal třetím hráčem po Agassim a Fedexovi, který zkompletoval tituly "Velké 5 Severní Ameriky" - vyhrál US Open, Indian Wells, Miami, Kanadu, Cincinnati. Tak to je super :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 18:21Od: Frantz
A kolikrát vyhrál behem jedne sezony US Open Series, kdyz uz je takovej extra hardar???
PS: a nemusis presne, staci priblizne
[ Reagovat ]
20.08.2018 20:05Od: Mayo
Antukar Rafa to dokázal ako šéf.
[ Reagovat ]
20.08.2018 21:31Od: woody
Minimalne dvakrat
[ Reagovat ]
22.08.2018 13:13Od: Herbert_Hoover
Ani jednou. Možná co do počtu bodů urvaných ze všech turnajů série dohromady v porovnání s ostatními v rámci sezony, ale nikdy nevyhrál všechny tři velké turnaje v jediné sezoně. Canada Masters, Cinci a USO. To se nepovedlo ani Fedexovi, paradoxně :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:33Od: Kozoroh Career WTF Masters Slam :-)
https://i.imgur.com/VFTSUY8.jpg

Jeho jediným vlastníkem je Djoker.
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:58Od: a.magerova Re: Pěkné... :-))
A druhým vítězem je UNIQLO... to už je druhá kolekce, kde je vidět buď jejich logo nebo žádné... to asi není náhoda... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:31Od: Kozoroh Žebříček počtu vyhraných turnajů Masters
1. Rafa 33
2. No1e 31
3. Fedex 27

O tento rekord ještě bude boj. Djoker si ho bude chtít vzít zpět! A turnaje Masters, které nás čekají letos a v březnu příštího roku, jsou Djokovy oblíbené - Šanghaj, Paříž-Bercy, IW, Miami. A není vyloučeno, že bude pytlačit i v Rafově revíru :-)))
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:39Od: Herbert_Hoover
Po včerejšku můžeme s nadsázkou říct, že jsou Djokovy oblíbené všechny Masters. :))
Nicméně není vyloučeno, že bude Rafa pytlačit v Djokově revíru. Ačkoliv na podzim to neočekávám.
[ Reagovat ]
20.08.2018 23:30Od: turista
Nebude.
[ Reagovat ]
20.08.2018 23:32Od: turista
To spíš se Djoker podělí s Rafou o příští antukové tituly půl na půl.
[ Reagovat ]
22.08.2018 13:16Od: Herbert_Hoover
Klidně může. Velkohubých prohlášení zejména v r. 2011 bylo dost a pak jako když utne. :) Tenis je nevyzpytatelný a hraje si s náma jako vítr s listím. Nikdo neví, co nastane na jaře a jarní betony nejsou Rafovi tak zakleté jako ty podzimní. IW klidně může vyhrát, na tom nevidím nic tutového, že to posbírá Djoker. :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:57Od: Kozoroh ATP Race
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_ATP_Finals#Singles_2

No1e je třetí v ATP race :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:03Od: steve79 Federer outfit 2018 US OPEN
https://federerfan07.com/2018/08/19/roger-federer-2018-us-open-uniqlo-outfit/

Nic moc teda.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:10Od: Patik
To Uniqlo je úplne bez chuti bez nápadu úplná nuda.
[ Reagovat ]
20.08.2018 18:51Od: Kamilos88
Za 300 milionu dolaru bys to nosil taky :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 20:49Od: annah
No hlavně že není strakatý jak papoušek kakadu. Červená je dobrá. Ovšem na tu tmavě modrou ze Cinci nemá. Ta byla naprosto fantastická. Ten outfit mi připadal skoro nejlepší, v jakém jsem kdy Rogera viděla. I když loňská večerní varianta na USO byla taky parádní.
[ Reagovat ]
20.08.2018 22:28Od: Patik
Mne osobne sa najviac páčil outfit AO 2017 a následne IW Miami v zelenom podaní..to bolo the best zo všetkých outfitov čo si videl..uniqlo sú vačšinou len jedno farebné veci žiadne motívy nič výnimočné.
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:39Od: Olympiada Nejdokonalejsi vsech dob
dle meho nazoru je hra Novaka Djokovice. Kdyz vynechame vytrvalost, posedlost, zdravi ... tak prave srb v nesilnejsi ere historie(pravdepodobne) vytvoril umelecka dila typu nekalen.grendslem, sbirku vsech mastru, aktiv.bilance s Nadal, Feder, Muraj... .atd. Pozor! Neoznacuji ho za tzv nejlepsiho hrace vsech dob.
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:42Od: SwissMaestro
A k tomu má pravděpodobně největší šanci mít jako jedinej z Big Four každý GS 2x :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:47Od: Marduch
O trochu vic bych favorizoval Rafu na AO nez Noleho na RG..
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:50Od: SwissMaestro
Váhal jsem, váhal. Mně přijde, že je Rafa na AO vždycky v horší formě než je Djokovič na FO. Minimálně dvakrát už musel skrečovat zápas. Dostal rekt - viz zápas s Ferrerem (kde taky nebyl 100%)??.. ale tak uvidíme no...bude to velice zajímavé :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:25Od: Herbert_Hoover
Symbolické je, že se zpětně ukazuje, že nepřímo oba hráče o dosažení tohoto majstrštyku oloupil Stan. Obral Rafu o "tutové" AO v roce 2014 a Novaka o "tutové" RG 2015.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:27Od: SwissMaestro
Takhle to nelze brát. Kdyby Novak vyhrál FO 15 mohl vyhořet o rok dříve a situace by byla stejná. U Rafy a AO 14.....Wawrinka ho sice drtil i ten první set a pul kdy byl Rafa zdravej, ale stejně......třeba by to otočil....
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:29Od: Herbert_Hoover
Vždyť píšu nepřímo. Každopádně porazil je? Porazil. U Rafy to bylo přímo, páč kdyby vyhrál nad Stanem, tak už to má v kapse, kdežto Novak by měl 1. RG a ten druhý by nemusel třeba dodnes vyhrát žejo.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:16Od: No-le
Nadal když vyhraje AO má to taky, ne?
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:52Od: Krisboy
Jaký je rozdíl mezi nejlepším a nejdokonalejším?
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:03Od: Olympiada Re: Krisboy
Nejlepsi vyjadruje myslim na celek kariery - zebricek, statistiky, pristup, zasluhy....to Novak zatim neni. Ale umi pouzit nejdokonalejsi hru na kurtu s mickem jakou kdy nekdo predvadel
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:16Od: Krisboy
No nevím. Chápu rozdíl mezi nejlepším a nejúspěšnějším. Ale nejlepší a nejdokonalejší je podle mě totéž. A když je Nole nejdokonalejší, ale ne nejlepší, tak kdo je tedy ten nejlepší všech dob?
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:37Od: Olympiada Re: Krisboy
No to je prece jasny né. Je to borec ktery ma 6.5 nohu, vrozene vady kosti, permanentne na praskach proti bolesti a hlavne prirozeny pravak ktery je nasledne levoruky ! A k tomu neprofesionalniho trenera a 17 grendslemu
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:40Od: Krisboy
Aha, tak to jo.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:43Od: Pe3k
No u té velikosti nohy ses spletl jen o 3,5 což je na tebe celkem slušné.
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:00Od: misa
Permanentně na práškách, to ano.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:04Od: steve79
Hra Novaka není pohledná. Je to fakt pinkání od základní čáry. Kolikrát byl včera u sítě ?? Spočítali bychom to na prstech jedné ruky. Tenista to je ale výborný.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:18Od: Nola
na siet chodil Fedex, myslim, ze to bolo aj o taktike, Novak velmi nevynika v tejto discipline, ale v predchadzajucich zapasoch si tam chodil uhravat body, ked to potreboval, nema taky cit pre lopticku ako Fedex na sieti , ale to asi ziadny iny hrac
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:45Od: Kozoroh
To není pinkání, ale chytrý defenzivní tenis.
[ Reagovat ]
20.08.2018 23:34Od: turista
Přesně tak Kozorohu
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:08Od: Patik
Djokovičova hra je proste stavaná na každý povrch na každého súpera či Nadala alebo Federera..navyše má dobré fyzické predpoklady a dobre stavané telo na vynikajúcu obranu naťahovanie sa po loptičkách..to ho robí výnimočným hráčom..to že má všetky masters len potvrdzuje že sa hrou hodí do každého turnaja na akýkoľvek povrch.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:40Od: Olympiada
Doporucuji podivat se na jejich dve finale wimbledonu...s mozna zmenite nazor koho hra je agresivnejsi, ucinejsi a mozna i libivejsi
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:41Od: Olympiada
Samozrejme Djokovicova
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:45Od: Pe3k
Hlavně líbivější (lol)

Mrkni na semifinále turnaje mistrů 2010 a řekni kdo hrál agresivněji a přesněji ;)
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:08Od: Road_to_Centre_Court
Neřekl bych nejdokonalejší, ale Djokovič 2011 byl podle mě tenisový strop možná všech dob, byl prostě prakticky neporazitelný. Kdyby ho nezastavil ve svém asi nejlepším antukovém zápase kariéry RF, pravděpodobně by měl kalendářní grandslam.
[ Reagovat ]
20.08.2018 17:48Od: Marduch
Ano, nedavno jsem koukal na delsi HL z toho matche na RG. Skutecna lahudka pro gurmany.
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:12Od: Mayo
Podľa mna je najdokonalejší, najtalentovanejší Maestro.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:45Od: peggy
Djokovicovi velke blahoprani.Mozne,ze Feder by ani finale nehral,kdyby mu souper neskrecoval.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:17Od: Krisboy
Žádný Feder letos v Cincinnati nestartoval, ty popleto.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:11Od: Mayo Trofeje
Najviac sa mi páčia IW, Cinci a Šanghaj.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:12Od: SwissMaestro
IW je přímo božská, souhlas :) Musím říci, že mně se dost líbí ještě ta v Paříží - na Masters.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:33Od: ttopi
Problém je, že ten seznam pod obrázkem, co se týče pořadí, nekoresponduje s obrázkem. Takže je otázka, co se ti opravdu líbí.

Mně se líbí vlevo nahoře, vlevo dole a dole uprostřed.

A ještě se mi líbí, jak je tam Djoker všude stejnej :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:44Od: SwissMaestro Re: K obrázku s trofejema z Masters
Nahoře zleva - Šanghaj, Indian Wells, Řím
Pod zleva - Canadian Open - na fotce konkrétně Toronto, Cinci, Miami
Dole zleva - Monte Carlo, Paříž, Madrid
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:45Od: SwissMaestro
To jen kdyby to někoho "méně zkušeného" zajímalo :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:54Od: ttopi
To mi neříkej, že jsi to dal z hlavy...

Jinak Cinci je strašná - spíše by pasovala k té Šanghaji.
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:00Od: SwissMaestro
Dal, až na dvě nejistoty bych asi uhodnul i z jakého konkrétního ročníku fotky pocházejí :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:06Od: a.magerova
Koukám, že si někdo dal pěknou práci s výběrem těch "správných" fotek do koláže, asi někdo dobře zaplacený současným sponzorem Rogera... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:07Od: SwissMaestro
Pravda, pěkný postřeh :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:09Od: ttopi
To jo. Jediná fotka s krokodýlem a zrovna není vidět :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:02Od: a.magerova
To není problém, dát to z hlavy (i když se ty trofeje sem tam mění), pokud člověk tenis sleduje 10 a víc let... ovšem nejlíp se pamatují ty, které Tvůj favorit vyhrál hodněkrát nebo naopak ty, které vůbec nemá.... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:06Od: ttopi
Já sleduju tenis dlouho a nedal bych ani jednu z těchto trofejí. Sleduju to teda spíš výsledkově a pokud mohu, tak v TV, ale trofej, to je to poslední, co mě zajímá.

Obdivuhodné :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:16Od: a.magerova
Tak ono je třeba i výhoda, že fandím Rogerovi a ten se poňuchnal/popusoval s hodně poháry, takže to si mozek zapamatuje i když se člověk moc nesnaží... ;-)

Jen namátkou - třeba v Paříži nedostal strom, ale cosi nevím co:

https://img.blesk.cz/img/2/full/1074769_.jpg

V Cinncinnati:

http://www.tennis-forecast.com/sites/default/files/winnercup/cincinnati2009.jpg

https://k30.kn3.net/taringa/0/5/4/3/C/F/Roger_Federer_17/AC1.jpg
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:24Od: ttopi
A tu má koukám i Djoker ve sbírce :-)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSusq6WVgGqd6KKmMB729CahdjE3O0C8qEA2D-ODggEHmlBt9qmpA
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:38Od: a.magerova
Tak v Paříži si UŽIL tuto trofej i Nalbandian či Tsonga... :-)))

http://udigrudi.com.br/adamastor/wp-content/uploads/2007/11/nalbandian.jpg

http://media.search.lt/GetFile.php?OID=199083&filetype=4
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:41Od: a.magerova
Ale třeba Tomáš má z roku 2005 strom...

http://www.tennis-forecast.com/sites/default/files/winnercup/28paris4.jpg
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:06Od: Mayo
Poznám ich za tie roky už.
[ Reagovat ]
20.08.2018 11:38Od: ipko
inak nie že by Roger včera tu šancu nedostal, ak by potvrdil brejk v 2.sete, tak by to mohlo byť aspoň trochu zaujímavé, ale on nezvládol ani to
[ Reagovat ]
20.08.2018 17:17Od: Kamilos88
Včerejší výkon nemůžeme ani přirovnat k Federerovi. To byl totální úlet.
[ Reagovat ]
20.08.2018 11:01Od: turista
Novák je zpátky. Má Golden Masters a 70.titul.Brutvan je hater.
[ Reagovat ]
20.08.2018 11:11Od: Brutvan
Možná. Jo! Nikoliv.
[ Reagovat ]
20.08.2018 12:02Od: janek_da
Novak tady byl teméř pořád. Zpátky je ale jeho smrtící kombinace bh kros-bh podél
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:09Od: Mayo
Teraz ešte dobehnúť El Matadora v tituloch.
[ Reagovat ]
20.08.2018 23:37Od: turista
Novak Rafových 80 titulů dolepí.
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:32Od: Krisboy
Jirka Novák ukončil kariéru už v roce 2007.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:27Od: Kozoroh
Už jsem ho dal do ingoru. Je to Frantz 2.0, ten Brutvan.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:39Od: Brutvan
Poplácám Novaka po hubených zádech. A zkonstatuju, že na USO mu stejně nevěřím, protože je slabý jak čaj. Moc pětiseťáků v sobě nemá.

Semi s Nadalem ve Wimbledonu prakticky uhaluzil. Od konce druhého setu měl nepřítomný výraz umírajcího z podvýživy. Kdyby se ten match nepřerušil, prostě to projel na sílu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:44Od: Stan_Borowitz
To sedí jak skřidla na brutvan.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:52Od: Marduch
Vyloučit to nelze. V tom zápase mu zasvítila šťastná hvězda ve více ohledech - např.zatažená střecha i v druhém dnu. U těhle borců ale prostě tyhle okolnosti většinou rozhodují a jednou je přáno tomu, jindy tomu druhému.. Na USO rovněž favorizuju Nadala. Jednoznačně. Bude odpočatý a stále ještě řádně naštvaný a nažhavený po projetém Wimbledonu, kde v SF nevyužil defakto championship-breakball a jsem si jistý, že to moc dobře ví.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:38Od: Kozoroh
Rafovi zas během antuky pomohly dešťové pauzy. Rafani si nemají nač stěžovat...

Novak je na blížícím se US OPEN přinejmenším spolufavorit s Rafou. Navíc si po událostech posledních dvoou měsíců bude v případném souboji s Rafou věřit o to víc.
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:22Od: Brutvan
Mně v tom příspěvku nešlo o Rafu. Snažil jsem se vysvětlit, proč nevěřím Novakovi na GS. Podle mě to prostě neutáhne fyzicky, pokud bude hrát víc pětiseťáků. Toť vše.
[ Reagovat ]
20.08.2018 23:40Od: turista
Je zajímavé, že ty pětiseťáky Djoker převážně vyhrává.
[ Reagovat ]
21.08.2018 14:55Od: Brutvan
Vyhrával. Za poslední 2 roky tuším vyhrál 2 ze 3. Každopádně vypadá děsně ouchcápkovsky a nevěřím, že fyzicky utáhne třeba 2 pětiseťáky za sebou. Prostě nevěřím, že vyhraje USO. Ale netvrdím, že nemůže nebo že na to nemá. Prostě jen můj názor.
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:08Od: Marduch
Vsak rikam, jednou ten, jindy onen. Take jsem behem antuky Forehanda varoval, at se z tech titulu az tak neraduje, ze si Rafa ty destove pauzy vzal na uver. Moc dlouho to netrvalo a musel splacet i s uroky - totiz na GS:-p
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:01Od: Tsonga1
OT: Bude hrat uz tsonga na US Open nebo je stale zraneny ?
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:24Od: Krisboy
Taky by mě zajímalo, co s ním je. Na okruhu chybí. Jeden z těch, co uměli/umějí fackovat Big3. Každopádně 23.7. se ženil, to jsem ani nezaregistroval. Tak ať to klape aspoň v rodině, když ho zdraví (zatím) nepustí na kurt!
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:06Od: Mayo
Konečne tu niekto fandí aj dakomu inému ako xy nasobnym šampiónom. Jo Willy je veľký tenista a prajem mu všetko dobre. Na tvoj doraz ale nedokážem odpovedať, prepáč.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:41Od: peRFect přání otce myšleny?
Možná že to bude jen přáním otce myšlenky, možná že pravda. Konspirace tu stejně tečou proudem. Včera si Roger vybral den blbec. Od prvních výměn to bylo patrné, přišlo mi, jak kdyby ho finále vůbec nebavilo, nehrál ano svoji hru, byť by mu to soupeř umožnil. Novakovi věnoval chybami 10 z 12ti gamů. To mluví samo o sobě. Nemyslím si, že míče z Novakovi rakety lítaly rychleji než od Wávry, Goffina, nebo Mayera (aby tam byl Roger pozdě). Těžko také přisoudit tak velký herní propad věku (ze dne na den?). Prostě den blbec v kombinaci s day session. Je mu 37, zlepšovat se obecně nebude, hlupáci jako forhand se tak do něj budou moci trefovat ještě častěji. Ale zatím je druhý na světě a letos stále dokázal víc, než 99 hráčů z TOP 100. Dnes prohrál finále masters. Kolik sedmatřicátníků hraje finále masters? Uvidíme na UO, hala je hala.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:45Od: Kamilos88
Přesně. Viděl jsem ještě záznam jednou. A opakuji.

Chyby které Federer včera dělal nemají podle mého nic společného s formou, nebo věkem. S formou mlžná, ale věkem vůbec. Federer dělal chyby z otevřeného postavení tj. Váha na pravé noze, rameno vytočene a ruka připravena hrát míč. Tyhle chyby děla hráč, když je nervózní, nebo si na úder nevěří.

Údery v pohybu hrál dobře cely turnaj a měl z nich několik hot shotu i na ATP, takže pohyb problem není. Sebeduvera je problem, nerozehranost a chybějící herní praxe.
[ Reagovat ]
20.08.2018 11:42Od: ttopi
Jsem obrovským fanouškem Rogera. Fandím mu celou svojí karieru a dle mého názoru je to nejlepší hráč tenisové historie.

Ale tady s tebou musím nesouhlasit v jedné věci. Ty chyby už ovlivněné věkem můžou být. Respektive jsou. Není to o pohybu, ten má Roger furt špičkový. Ani o technice, už má něco nahráno a nezapomíná se to. Jde ale o to, že v jeho věku se na tobě mnohem více podepíše, když se špatně vyspíš, když tě něco bolí, nebo když prostě nemáš náladu. Některé chyby mohou pramenit i z chvilkové ztráty koncentrace, což je věc, která s věkem taky přichází, ať se nám to líbí, nebo ne. "Problém" Rogera je, že tenis prostě miluje. A proto neodešel na vrcholu, po vítězství na GS, ale hraje dál, přestože ho ti mladší budou porážet častěji a častěji. Bude mu klesat bilance v H2H s Nadalem i Djokovičem. Ale na druhou stranu, těším se, co budou třeba tito 2 dělat v 37 letech. Oni ten tenis totiž taky milují. Možná ale ne tolik, co Federer, a tak se při prvním náznaku toho, že začnou prohrávat, sbalí a ukončí karieru. Tam se teprve ukáže to, jestli milují tenis i s tím, že se ke konci kariery začne prohrávat a trochu to pošramotí jejich jméno.
[ Reagovat ]
20.08.2018 12:29Od: Ondra979
pod to bych se podepsal, je jasne, ze vek tady uz hraje roli a je to asi tak, jak rikas. NAvic nestabilni vykonnost pozorujeme vetsinu sezony, to neni nahoda. Jestli byl Roger i nervozni, tak moc nechapu proc..treba se fakt spatne vyspal. KAzdpoadne jestli je ten pokles formy definitivni se ukaze brzy, pokud by nemel, tak by mel Rog vyhrat aspon jeden z turnaju: USO, Shanghai, Turnaj mistru.
[ Reagovat ]
20.08.2018 12:38Od: tito
Hele s tímto názorem nesouhlasím. Opravdu je to o lásce k tenisu, nebo spíše o ješitnosti či panické hrůze z možnosti překonání vlastních rekordů největšími rivaly? Navíc potencované neschopností mladších hráčů porážet je? Něco jiného je být stále ve špičce, ale jakmile začnou dostávat pravidelně na budku skončí všichni, "láska neláska" :) A nemluvím jen o Rogerovi, ale všech třech. Přes všechny vznešené řeči je to jen o tom, že Nole chce dotáhnout Rafu, Rafa Rogera a Roger o ten největší rekord (GS) nechce přijít. Kdyby tady byli mladší hráči, kteří si pravidelně budou rozdělovat tituly a mydlit Rafu s Novakem, možná už by Roger dávno nehrál. A Rafa s Novakem třeba také ne. Možná.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:02Od: ttopi
Ano, možná. A to je ten problém. Ty popisuješ situaci, která by byla, kdyby...
Já ale popisuju současný stav. Tihle 3 pardálové si to dávají i v jejich věku a je jasné, že pokud by Federer měl jezdit na turnaje pro 1 výhru a pak odjezd domů, tak by to asi nedělal. Ale to je to, co popisuju. Zatím se dostává v turnajích daleko, takže nemá důvod končit. Až bude prohrávat ve 2.kole, samozřejmě to zabalí.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:05Od: ttopi
Jinak představa, že Roger hraje jen proto, aby co nejvíce znepříjemnil Djokrovi s Nadalem sbírání GS, je dost zcestná. Roger stále hraje, protože je prostě špička.
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:23Od: Marduch
ale to se přece nevylučuje;)
[ Reagovat ]
20.08.2018 17:24Od: Kamilos88
Je otázka, zda by Roger hrál, kdyby Nole s Rafou nehráli. Nad tím můžeme pouze spekulovat. Každopádně Roger musí tedka odehrát všechny turnaje do konce roku a pak se uvidí. Teď začíná jeho milovaná sezóna. Haly, turnaj mistrů atd. Tam je on král a otázka, zda to potvrdí, nebo ne. Pokud nedá do konce roku žádný titul, tak se potvrdí to, co je tady uvedeno v mnoha komentářích.
[ Reagovat ]
20.08.2018 17:21Od: Kamilos88 Re: Re: ttopi
Souhlasím s tím co říkáš. Pokud v tom věku nejsi úplně nalazen na zapas, tak se to muže projevit mnohem více. Roger má pořad pohyb i údery, ale chvilkova ztráta koncetrace mu muže prohrát zapas. Což se včera stalo. Od první do poslední minuty byl hlavou úplně mimo dění. Tak špatně nehrál cely týden.
[ Reagovat ]
20.08.2018 14:28Od: Patik
Ale únavou to tiež isto podľa mňa nebolo..bol z toho zápasu úplne nervózny..s Novakom nehral skoro tri roky neviem presne..Novak bol pre neho vždy najťažší súper lebo vždy mu všetko vychytal a vrátil naspäť..Roger nehral ani to svoje ..break čo získal stratil úplne ľahko to by sa mu ani s iným súperom nestalo..aj keď musím uznať že Cincinati je pre Rogera už asi prirýchle..na US Open mu sadne povrch viac myslím si.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:46Od: annah
Ono to ale nebylo ze dne na den. Ten herní sestup (na Rogiho poměry) je vidět už dlouho. Jen jak nečekanou měl práci s Wawrinkou, s Goffinem to taky nebylo nic moc a bůhví, jak by zápas dopadl, kdyby Belgičan neskrečoval. Djoker už byl nad jeho síly, hlavně mentálně. Ty neskutečné chyby musely pramenit hlavně z nervozity.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:10Od: Kamilos88
Tak nějak. Nemyslím si, ze Federer s jeho citem pro míč by dělal takové stupidní chyby. Asi to lepší nebude. Nemůže hrát vrcholové tenis a vyhrávat velké turnaje s tím, ze půlku roku jezdí po dovolených s rodinou. Asi přijde čas, kdy si bude muset vybrat. Na druhou stranu se mu nechce což chápu. Pořad na to má. Složité. 100 titulů je blízko, ale daleko.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:35Od: Marduch
Nedivil bych se, kdyby měl Fedex těch několik proher s Nolem ve finále velkých turnajů 2014, 2015 pořád v hlavě. Hlavně oba Wimbledony..na posvátné trávě, kde běžně vládne jediný muž.. Teď další finále s Nolem v comebacku a znovu jako s čerstvým vítězem Wimbledonu..
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:41Od: Kozoroh
To, o čem píšeš, jsem se snažil vysvětlit Kamilovi - Roger z principu nemůže k No1emu přistupovat tak, jak k Stanovi či Davidovi. "Jistota", o které Kamilos psal, je v zápasech s největšími rivaly zákonitě slabší. Své o tom ví i Rafa, který ani na antuce není před Djokerem v bezpečí.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:06Od: spaniel
US Open se letos hraje v hale?
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:20Od: Stan_Borowitz
To není US Open (USO), ale Undercover Open (UO), nový turnaj na okruhu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:35Od: Brutvan
Undercover Open je oxymóron. Ale Roger by ho určitě vyhrál.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:29Od: Gogiska
fandila som fedexovi, ale som aj celkom rada, ze Djokino posadil Kamilosa spat na zem :P
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:32Od: Kamilos88
Ty v klidu. Mě už to dávno tak netrápí. :) Nole si to zasloužil včera určitě více. Federerovi bych za ten výkon nedal žádnou cenu. Lepší tenis by předvedl ve finále Wawrinka, nebo Goffin.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:02Od: raduz
Mám pocit,že Federer s Nadalem mohou vyhrát další velký titul pouze tehdy,když nenarazí na Djokoviče.On si na ně neskutečně věří.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:08Od: annah
A oni z něj mají předem velký respekt. Teda Roger určitě.
V hlavě mu včera nepochybně strašilo, že mu Nole vyfoukl milovaný Wimbledon a že s ním naposledy jednoznačně prohrál. Proto ta nervozita a z ní pramenící chyby. Jeden z důvodů prohry to určitě byl.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:17Od: tito
Věří. Ale Rogera by včera porazil, i kdyby si na něj vůbec nevěřil...... Myslím si, že se Fed pořádně n....l, zvážní, mákne a pro mne bude nadále spolufavoritem na vítězství na USO, byť menším, než Rafa a Nole.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:23Od: Kamilos88
Mě pravé prekvapilo, ze si Federer včera nevěřil na Djokovice. Zrovna na tomto turnaji. Těžko dedukovat priciny. Nervy, chybějící herní praxe. Kdo vi.
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:46Od: annah
Dodatečně gratulace Nolemu a jeho Djokolandu. Užijte si radost!
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:24Od: Marduch
Děkujem, děkujem:)
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:45Od: Kozoroh
Díky, No1eho triumf mi dnes zlepšil náladu :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:44Od: Road_to_Centre_Court
Federera odepisují už od té doby, co mu udeřilo třicet, tak od Wimbledonu 2011 minimálně, ne - li AO 2011. Milionkrát se dokázal vrátit a udělat třeba z Navrátilové jen žvanící rádoby expertku. Ještě se klidně může vrátit a když ne, je prostě veterán a jak dobře napsal Davor, jeho rovesníci jezdí na challenger na Kilimandžáro a prohrávají s hráči 250 atd. Stejně už teď je nejlepším veteránem moderní éry a pochybuju, že ho někdo překoná v dohledné době.
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:39Od: letityfanousek no je to machr
nebýt toho blba imaze, tak mohl mít navíc i gs tituly
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:37Od: SwissMaestro
Golden Masters je pseudo úspěch/rekord :D Nebude trvat dlouho a jedno Masters zmizí a nové se objeví. Co potom? Novak se bude moci znovu snažit to samé :D Viz Hamburk :)

Nicméně gratulace. Federer bez šance a tentokrát hrál naprosto strašně. Co ten return? :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:40Od: ttopi
Strašně mě ten return vytáčel. Hlavně ten ukvapený z BH, třeba i na druhý servis Djokoviče. Pokaždý do sítě, zahozená šance.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:29Od: Kozoroh
Co potom? To "nové" Masters se Djokovi bude technicky počítat, tak jak se Rafovi technicky počítá Šanghaj, ačkoliv ji nikdy nevyhrál. Vyhrál však jejího předchůdce, halový Madrid v roce 2005.
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:28Od: No-le
Musím říct, že některé názory na věc tady jsou velmi fundované a nenapsal bych to líp. To jako bez prdele. Dodám jen jednu zvláštnost. Novak má jakoby dva tenisové lavely. Jeden, co ukazuje při zápasech s 'normálními smrtelníky' a druhý, který vytáhne v soubojích s Rafou či Rogerem. Je neskutečné, jak zvedl servis a přibrousil mezihru, soustředění a koncentraci. Vždyť v mnoha zápasech před tím tak nějak visel a servis prohrál 2-3x za zápas... Zjevně mu při těch menších zápasech firt chybí motivace...
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:20Od: Marduch
jj, takto se prezentuje již několik posledních let, samozřejmě s výjimkou agónie 2017/2018. Jako kdyby velké jméno soupeře automaticky spouštělo výstražnou červenou kontrolku v jeho kybernetickém organismu:) Už skoro ani nemá smysl účastnit se diskuzí nad jeho hrou před posledními koly:) Nejspíš to bude zkušenostma, držet mindset na top úrovni zápas co zápas nejspíš bude vyčerpávající, ne-li nemožné.. Ale má to i odvrácenou stranu mince ? nezvládnuté zápasy s ?bezejmennými? hráči v momentálním v laufu, Cecchinato, Tsitsipas..
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:12Od: Kozoroh
Proti Rogerovi a Rafovi má No1e svou hru vybroušenou, ví, co na ně funguje. Ostatně s RF svedl 46 duelů a s Rafanem dokonce 52.
S Tsitsim či Čeččinatem před letošními prohrami nehrál, neměl je tak přečtené; tito soupeři jsou tak pro něj v jistém smyslu nebezpečnější než RF+RN.
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:13Od: Mayo
A R+R už za zenitom
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:28Od: Pe3k Fedovic
Jednou se nedívám a Nole porazí RF ve finále Cinci...co se da dělat, snad se Roger dostane do formy během druhého týdne US open.
Gratz Novakovi.
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:51Od: Mayo
Djokovic vyhra všetko do konca sezóny a zasadne na trón.
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:23Od: Krisboy
Je to přece jenom borec. Debata o GOATství dostává novej rozměr :) Každopádně gratuluju, skutečně mimořádný výkon!! Finále US Open si teď přeju Nole - Rafa. Jako za starých časů :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:18Od: steve79
Djikovic byl jasne lepsi. Roger ma velke vykyvy a slabsi return. Kde je jeho return ze zacatku sezony??
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:19Od: steve79
Rogera muze hrat neuveritelna podpora fanousku. Jak mu vcera fandili byllo fantasticke.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:21Od: peRFect
Tak to jsme viděli asi každej jinej zápas. V tom mým finále Cinci totiž hroznej porazil otřesnýho.
[ Reagovat ]
20.08.2018 06:47Od: Dobry-den
Nejlepší hráč všech dob porazil toho nejúspěšnějšího. Žádné překvapení, není tu vůbec nic k vidění.
[ Reagovat ]
20.08.2018 05:40Od: Forehand
Federer dostáva na prdel od svojich dvoch najvacsich historických sokov, cast 9735194.

Prakticky kedykolvek, kdekolvek. S oboma na svojich top turnajoch, naopak s oboma neuspesny na ich oblúbených. Goat of the weak era, fackovací panák of golden era. Ale to sa uz davno vedelo..To, ze vsak bude Novakovi robit vacsie starosti Mannarino, nez Federer je novinkou.

Novakovi a fans gratulácii ku skompletizovaniu zbierky a dokázaniu, ze je najuniverzálnejší. Ale to sa uz tiez dávno vedelo. Ešte tá olympiáda, ale na jej zisk bude uz len jeden pokus. Aj keby uz tento rok nic nevyhral, Wimby a Cincci garantujú uspesnu sezónu 2018.
[ Reagovat ]
20.08.2018 06:25Od: janek_da
zbytečný hejt
[ Reagovat ]
20.08.2018 06:52Od: Stan_Borowitz
Pro něj ne, pro něj je to smysl jeho existence tady, neuměle zakrývaný vším ostatním...
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:20Od: spaniel
Vy nevidíte tu lehkost a vtipnou nadsazku?
[ Reagovat ]
21.08.2018 07:23Od: Roger_Federer
Krec, a upřímná radost, complex
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:10Od: ttopi
Neboj, Nadala to taky jednou čeká. A Djokoviče taky. A nebo se oba dříve poserou a z tenisu odejdou, aby náhodou neprohráli ve 37 letech ve finále :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:37Od: triatlet
+1
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:46Od: dappe
Tak je to "Cinnci" nebo "Cincci"? Nebo snad ani jedno?
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:07Od: a.magerova
Hledat znalosti, kde nejsou, je ztráta času... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:29Od: Brutvan
Čoveče to jsi zaspal dobu. Poměr psychických sil na ose Rafa-Roger se otočil na AO 2017. Od té doby má Rafa Rogera usazeného v hlavě a dostává od něj kapky jak za starých časů na trávě.

Je to každopádně zvláštní provázanost. Roger by měl vzývat den, kdy tenisový Parnas zrodil Novaka. Sice od něj dostává za uši, ale kdykoli se Rafa nebezpečně blíží jeho grandslamovým číslům, Djok zařadí vyšší rychlost a Rafan se opět schlíple a neškodně usmívá s cenou útěchy.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:59Od: Grape
Ohledně druhého odstavce - ano, nepochybně by Rafa měl více grandslamů, kDyby nepřišel Novak, ale totéž platí i pro Rogera. Novak jej porazil třikrát ve finále granslamu, taky ve finále TM...
[ Reagovat ]
20.08.2018 12:12Od: raduz
Jinými slovy.Djokovič je už dost dlouho postrachem pro oba.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:11Od: Brutvan
Jasně, poráží je oba.

Ovšem v Novakově éře by byl asi Nadal vyhrál víc GS než Roger, takže myslím, že Nadalovi "ublížil" víc. Z toho titulu, že Roger v celkových číslech vede, ho Novak porážením Nadala vlastně chrání. Samozřejmě jen dokud/pokud ho neohrozí sám. Ale to už teď bude mít hodně těžké. Sečteno podtrženo bych řekl, že Novak je spíš Nadalovou Nemesis.

Každopádně je to strašně zajímavé sledovat. A je fakt, že do hlavy se dostal oběma, takže z mého pohledu je hodně vážný kandidát na GOAT.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:47Od: raduz
A navíc Djokovič posunul tenisovou dovednost na ten uplně nejvyšší level.Jiná věc je to,že titulů celkově i těch z GS dosáhne nakonec méně nežli Federer I Nadal.Každý má ale svá měřítka holt.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:52Od: spaniel
Ano, zejmena jeho dovednost na siti je vehlasna.
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:53Od: Kozoroh Re: ATP Race
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_ATP_Finals#Singles_2

No1e je třetí v ATP race :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 05:05Od: gigin Turista
ke kde, kurňa? Tady sa kompletuje, legendární bh po lajně, a on nic..
[ Reagovat ]
20.08.2018 23:53Od: turista
Jsem na 2 týdny na Mallorce s dětmi. Byl jsem v Rafově muzeu Experience v Manacoru. Na vlastní oči jsem viděl všechny jeho trofeje, dresy, tenisky a dresy jeho přátel z jiných sportů. Viděl jsem jeho tenisovou školu, hardové kurty i ty antukové. Uznejte, že vidět království dlouhodobě nejlepšího tenisty světa je zážitek na celý život. Je tam navíc taky hotel a rehabilitační klinika. Vamos Rafa!
[ Reagovat ]
21.08.2018 00:29Od: a.magerova Re: Pěkné pěkné pěkné... :-))
A co mu TAM dal do vitríny Roger?
[ Reagovat ]
21.08.2018 08:09Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
21.08.2018 08:12Od: gigin
Super!!
[ Reagovat ]
21.08.2018 19:03Od: Roger_Federer Re: Turista
Zajimalo by me, je tam i voskova figuryna Dr.Fuentese ??:)
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:08Od: brixner Každej má svojí práudu...
Jako sem měl včera já...Sousedka mě vod rána po SMS lámala, abych jí přišel udělat dobře, no co lámala-doslova žadonila, že prej ty vedra jí úplně rozhodily hormon a že už jí z toho bolej ruce a že bych jí moh kus tý svý věčný energie předat, jináč mam zapomenout na řízečky a zmrzlinku a to já teda jako nedopustim, to teda né! Takže sprcha, Kouros a du. Cestou mě ale přepadly podivný tuchy, manžílek na noční(prej), sobota...Tak volam, že mam divný pocity, ale sousedka už byla depilovaná a ať prej neblbnu a naklušu a tak já i s těma pocitama furt du. Při představě tý její průsvitný košilky a jedniček sem zrychlil krok a i tep se mi zas zrychlil, už sem viděl, jak jí čapnu za pačesy a vopřu vo linku...A najednou "Čau Brixi, co ty tady, ty stará halapartno?!" Před vchodem jsem se srazil s jejím manželem, je to takový boží, cca 11Okilový ,hovado a já se zmoh jen na tvrzení, že z toho horka sem si splet barák a hbitě sem vzal roha. A naproti v baráku za záclonou se culila jiná sousedka a dávala si prst před pusu jako že pšššt. No, hajzl jeden, ten její manžel, todle se dělá? Moje instinkty zase nezklamaly a měl sem pravdu! Sice škoda pár střiků Kourose, ale byl jsem zachráněnej, ten manžel by mě zvalchoval jebemtiboha, brrr!
Jsem fakt rád, že mam vždycky pravdu! A tim pádem i celý kosti! Zejtra projedu telefonní seznam a vyrazim do klidnějších vod. Se mnou není žádná prdel, mam dycinky pravdu, víme?
:-))
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:08Od: a.magerova
Těžkej Život dobrodruha... :-P

Přemýšlím čí Osud Tě varoval, jestli Tvůj nebo té "cizí" manželky... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:20Od: janek_da
je to nuda ty brixovy příběhy:
sousedka jak se svléká ... je s ní doma ... jak se svléká ... popis postavy ... co chtějí dělat ... dělají ...... on utíká před jejím manželem

prostě nuda, nuda, šeď, šeď
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:53Od: a.magerova Re: :-))))
Tak nějak... navíc si všimni, že vždy než k nim jde, tak se sprchuje... proč TO nenechá až na tam... to by pak bylo: "Kolem půl čtvrté se šli společně osprchovat, navzájem se mydlili po celém těle a Arieliny ruce objevovaly každý centimetr Davidových citlivých míst. Počtvrté se ... "

A hned by TO bylo čitelnější... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:59Od: janek_da
jj, no třeba kdyby se sprchoval po TOM, tak by to mohlo být i před TÍM

Snad přece ty sousedky musí přitahovat svým pižmem a tak ho zbytečně odstraňuje. Ledaže by sousedky přitahovalo pižmo Čendy a ony si myslely, že je to jeho. Tak to bych chápal tu sprchu doma.
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:18Od: a.magerova
On používá roky toho Kourose, tam Čenda se svou přírodou nemá šanci... to chce prostě popřemýšlet a vypilovat... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:24Od: Stan_Borowitz
Povídají si dva Romové:

"More, ta moja strašně smrdi potom, čo s tym mam robiť?"

"To maš dobre, more, ta moja smrdi aj předtym..."
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:34Od: janek_da
hele, to už jsem kdysi četl v Dikobrazu
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:49Od: a.magerova
Jj je to tak, to byla pravidelná rubrika na pokračování v Dikobrazu - Ostrov divokých snů... ;-)

Zde na oživení všech 204 stran... a konec je úplně nejlepší... :-))

https://www.youtube.com/watch?v=m9_LCp0Ni08&feature=youtu.be&t=14m39s

https://pt.scribd.com/doc/246034651/Deveraux-Jude-Ostrov-Divok%C3%BDch-Sn%C5%AF
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:18Od: Fandina Re: pěkně pěkně
zase jsi mě pobavil, se sousedkami i s tou pravdou.

Chválím moc a nevěř tomu, kdo píše, že je to nuda, není. Pěkně čtení nemůže být nudné ... :-))
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:22Od: Mayo
Nemám vo zvyku citat takéto dlhé komentáre ale toto bol najlepsi zo všetkých :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:03Od: Kozoroh Djoker-Fedex 6:4, 6:4
No1e je borec :-)
Novak se konečně dočkal. Po tolika neúspěších vyhrál Cincinnati a jako první v historii zkompletoval GOLDEN MASTERS! Vyhrál všechny velké turnaje, které se konají každý rok. Má kompletní kariérní GS, tituly z TM a teď už i všechny triumfy z Masters :-)
Cinci potvrdilo, že Djoker je zpět i na hardu. Prohry s Tsitsou v Torontu je škoda, ale Novak si v Cinci spravil chuť a jako spolufavorit s Rafou míří na USO.
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:29Od: Kozoroh
Koho by to z Djokolandu napadlo, jakou parádní satisfakci si Novak v druhé půlce sezóny prožije? No1e ve Wimbledonu a teď i v Cinci ukázal, že tenis miluje stejně jak Fedal. A nebojím se říct, že pro úspěch obětoval ještě víc, než Fedal.
[ Reagovat ]
20.08.2018 06:28Od: janek_da
Američani milují příběhy. A to jak se Novak vyhrabal ze sraček je sakra silný příběh. Na USO si přeji finále ND-Wáwra
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:28Od: Sonja Re: ND-Wáwra
Sakra, nestraš:))
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:57Od: woody
Je to borec,řekl bych že to letos v Cinci hodně ubojoval,ale o to je to cennější! Mám neskutečnou radost!
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:38Od: Sonja
Prohra s Tsitsipasem mě moc nemrzela ani tehdy, natož teď, když se za ní ohlédnu po vyhraném titulu v Cincy a zkompletování tisícovek:))
Je jasný, že Toronto byla jen příprava na priority: Cincy a USO.
Navíc pro Tsitsipase byl úspěch v Kanadě mnohonásobně důležitější, než by byl pro Noleho. Prostě vše, jak má být :))
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:34Od: Franky
Gratulacia Djokolandu!! Necem znizovat toto vitazstvo ale Roger sa porazil zcasti sam bezohladu na skvely Novakov zapas. Tie returny boli priam tragicke...nebol schopny ani z 2 podania vratit do kurtu..Dufam ze to nieje signal na dlhodoby pad..uvidime
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:42Od: annah
Nejspíš to signále je. Další v řadě (neproměněné mečboly v Halle a ve čtvrtfinále Wimbledonu).
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:43Od: Franky
nezabudnime na 2x MP vo finale IW s Delpom....
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:45Od: Stan_Borowitz
Tam to všechno začalo.
[ Reagovat ]
20.08.2018 12:18Od: raduz
A tam začal mít Roger velmi,velmi zlý výraz v očích,což je od té doby konstanta.Od té doby navíc stále žbrblá a žbrblá.
[ Reagovat ]
20.08.2018 16:40Od: Kozoroh
Já bych řekl, že už to začalo loni s Goffinem na TM, k té prohře nemělo dojít. AO uhájil, ale proti Čiličovi se moc natrápil.
[ Reagovat ]
20.08.2018 21:06Od: annah
Asi jo. Jasně. Turnaj mistrů 2017 byl první signál. Ta prohra mě strašně štvala. Za svou krasojízdu v roce 2017 si "zasloužil" vyhrát i finále. Měl ho vyhrát. Třešnička na dortu chyběla.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:42Od: Sonja je to tam:))
Tak Nole měl nakonec vlastně nejmíň práce ve finále, kdo by to byl řekl :D
Příjemně překvapilo, s jakým klidem a 100% soustředěním do zápasu nastoupil. Od 1.gamu bylo jasné, že si přišel pro titul a že si věří, že Rogera dokáže porazit. Federer byl dost nervozní a předvedl dost slabý výkon. Těžko říct, jak moc velkou zásluhu na tom měl Nole, ale stejně mám pocit, že kdyby z druhé strany byl kdokoliv jiný, tak si to i přes dejme tomu "špatný den" RF pohlídá a slaví další titul.
Tyjo, zkompletování sbírky, neskutečnej úspěch :))
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:58Od: Sonja Re: USO
bude hodně zajímavé. Nole sice vyhrál Wimbl a Cincy, ale pořád ještě má dost herních výkyvů a dost hráčů ho může potrápit (případně porazit), což se potvrdilo v Cincy, kde hrál 4 tříseťáky :D
K něčemu ty těsný zápasy každopádně dobrý jsou- Nole vypadá, že už si zase věří.
Oproti Torontu, kde mi přišel bez motivace a "nijaký", v Cincy, kde ta motivace samozřejmě byla vyšší, ukázal obrovskou bojovnost. Na USO čekám a doufám v to samé - že nechá na kurtu všechno, a jak to dopadne se uvidí :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:40Od: Patik
Jasné že to neni vekom..Kamilos má pravdu..Roger neni obranár aby fyzicky odchádzal a nestíhal dobiehať lopty..hrá agresívne pokiaľ nedá Eso alebo priamy bod jeho výmeny majú 3..4 údery..diktuje tempo a celú hru po vačšine prípadov..to zvládne s prehladom aj o rok o dva..je proste nerozohratý pri hentaké outy znamenajú len to že nemá natrénované alebo potrebuje zápasy..samé dovolenky a pauzy aby ostal zdravý a v pohode a odzrkadluje sa to na jeho hre...potrebuje tréning na US open je stále jeden z najvačších favoritov len sa potrebuje viac sústrediť na tenis a ešte potrénovať..človek nemusí byť ani psychológ to vie aj opica..aj keby vypadol na US open v prvom kole čože snáď dosiahol toho málo ? nikto nebude nikdy vačšia ikona tenisu aj keby dnes povedal že končí s tenisom..nebuďte hneď skeptický.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:55Od: Ondra979
no jsem si skoro jisty, ze oba nemate pravdu. Nema natrenovano, potrebuje zapasy - to u takoveho matadora je uplny nesmysl, to jsem si zcela jisty. Pokud by nemel natrenovano, tak jednoduse nebude hrat, na pripravu mel casu dost. STatistika je neuprosna a Roger ji az do nedavna dokazal odolavat, protoze je vyjimecny, jenze ted uz to ani on nedokaze tak dobre jako driv. Na US Open patri Roger do sirsi skupiny spolufavoritu, kteri maji ovsem jisty odstup od dvou hlavnich favoritu Nadala S Djokovicem. Vyhrat by mohl jen pri mimoradne priznive shode okolnosti a dobrem losu, ovsem dnesni vykon a dlouhodbejsi forma jsou jasne proti
[ Reagovat ]
20.08.2018 02:22Od: Patik
Vekom to neni určite.. dnes to bolo len o hlave a o nedostatku zápasov..tie metrové outy nepadali preto lebo je unavený dedo..keby začal robiť také obrovské chyby niekedy počas tretieho setu po epických výmenach tak uznávam..ale už v prvých gemoch úplne netriafal..ešte by som viac možno povedal že to bolo viac aj o hlave..čo značila aj tá nervozita hnev a Warning.
[ Reagovat ]
20.08.2018 02:30Od: Patik
Môžeš byť matador aký chceš..potrebuješ na sebe stále pracovať..pinkať si dva dni pred turnajom do stredu kurtu nestačí..podcenil prípravu..vyhral tam 7 krát niekoľkokrát z toho porazil Djokoviča videl sa ako víťaz už keď tam vošiel..ale zase no je to len môj názor.
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:09Od: Stan_Borowitz
Ty metrové auty padaly proto, že míček lítal pro něj příliš rychle a byl u něj pozdě, protože nestačil dostatečně rychle reagovat na tempo hry, dostat se do správné pozice. Ten rozdíl oproti Novakovi byl naprosto markantní. Na returnu to bylo až strašidelné.

O důvodech nechci spekulovat, ale věk se samozřejmě sám nabízí jako první. Nevidím to jako žádnou ostudu, čas dožene každého.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:40Od: Kamilos88
Jako každý mate podle mě pravdu. Ale tady podle mě nebyl Federer u většinu míčů pozdě. Většina chyb byla z otevřeného postavení z FH kdy měl váhu na pravé noze a byl připraveny míček hrat. Tyhle chyby děláš, když nehrajes, protože si nevěříš na ten úder.

Kdyby dělal chyby v pohybu, nebo uvnitř kurtu kdy ze zavreneho postavení dobihas míč, tak neřeknu nic.

Proto nesouhlasím s názory, ze by někde byl pozdě. Dlouhé výměny s Nolem hrál slusné a ve velkém tempu, zabijel základní udery.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:21Od: Stan_Borowitz Naprosto otřesný výkon
ze strany Rogera, výsledek je ještě opticky celkem lichotivý. Bylo to vítězství Novaka rozdílem třídy. Ten finální forhend byl symbolickou tečkou.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:50Od: Kamilos88 Summary
Ještě než se tady zjeví konspirační a jiné teorie se lehce vyjádřím k tomuto turnaji. V první radě gratuluji Nolemu a jeho fans ke zkompletovani titulů ze všech Masters. Druhá věc je forma Federera. Pokud špatně výkon někdo svádí na věk, tak v pohodě. Je to jeho názor. Podle mě to věkem určitě není. Federer je pořad herně na světové úrovni. Nicméně jeho problem je to, ze jezdí na turnaje jako na dovolenou. Přijede tam jako superstar, projde na červeném koberci a čeká, ze bude brát titul. Musí se více zaměřit na hru a hrát více zápasu. Nejde takhle přijet a vyhrát Masters. Já viděl skoro cely turnaj a nemyslím si, ze by Federer trpěl věkem. Je to blbost. Pohybové je na tom pořad skvěle, takže staří je blbost. Nemá formu protože nehraje zápasy to je podle mě cele. GS jsou něco jiného, tam se jede na tři sety, ale Masters jsou něco jiného. Udělal tady finále a prohrál protože si vybral nejhorší výkon na finále. Nole hrál průměr taky. Celkové kvalitativně to bylo slabší finále z obou stran, ale od Rogera to byla extra bída. Tolik k tomu
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:52Od: spaniel
Doufám že si to přečte. Zjevně tomu rozumíš líp jak on.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:54Od: Kamilos88
No jo. Trosku to shrnu. Ty jenom meleš kraviny a nedáš dohromady tři souvisle věty. Teď co je lepší.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:58Od: spaniel
Víš jaký je rozdíl mezi komentářem od tebe a třeba Davorem?
Od něj je to jak když zpívá sólista národní opery. Od tebe jako když ozrala vykrkava despacito v hospodě.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:58Od: Kamilos88
A ty nemáš žádný názor. Teď co je lepší.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:00Od: Kamilos88
Já bych chtěl někdy vidět třeba tvůj komentář, nebo shrnutí nějakých názoru a fakt. Možná se toho dockam, ale spíše ne.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:02Od: spaniel
Jelikož jsi tady týden a teče ti mlíčko po bradě, tak ti nechám bez komentu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:03Od: Kamilos88
To bude nejlepší. Stejně by to byla směs nesmyslu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:13Od: Smazaný účet
Už když sem vždy vkládal Kamilos88 vždy své tipy, bylo mi jasné, že tenisu rozumí jako koza petrželi nebo jako Fandina. Bohužel to je ale ještě horší. Komentáře Fandiny jsou proti Kamilosovi88 fundované. Smutné zjištění, pro Fandinu veselejší.
[ Reagovat ]
20.08.2018 13:20Od: Fandina
Ty musíš mít velký komplex, že se neustále porovnáváš s důchodkyní Fandinou. Fakt si myslíš, že mým smyslem je rozumět tenisu nebo excelovat na internetu? Jsi na omylu, tvůj problém.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:55Od: Nola
ty si riadny pacient, vzdy presvedceny o svojej pravde, nechces robit Federerovi psychologa? v jeho veku uz tenisti boli davno na dochodku, uvedomujes si to vobec?
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:56Od: spaniel
Neuvědomuje...s IQ 88 to má těžké.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:57Od: Kamilos88
Uvědomuji si to. Nicméně pořad nevidím důvod svádět něco na věk. Já nikde nepoznal nějaké věkové bariéry. Pokud někdo ano, tak ať mě poučí.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:01Od: Mr.Pink
Vekova bariera tam je, samozrejme. V tomhle veku potrebujes na regeneraci mnohem vice casu. pokud jdou zapasy rychle sobe, neni mezi nimi aspon den pauza, tak se to na vykonech projevi. I dnes to bylo videt
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:03Od: Kamilos88
Určitě na tom něco je. Já si myslím, ze Roger hraje málo a proto se stává to, co se stává. Měl dneska den blbec. Pokud se to zopakuje do konce sezóny ještě 5x tak je to na zvážení.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:07Od: a.magerova
Tak tak... už potřebuje víc času na regeneraci... a to měl ještě štěstí, že mu včera David vzdal a tudíž mu nějaký ten čas navíc daroval, ale i tak to bylo málo. To ve své knize píše i Agassi... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:12Od: Mr.Pink
Tak proto jel do cincinnati, aby se rozehral. Porad je to jen priprava na USO. USO klidne muze vyhrat, kdyz posetri sily. Na grandslamech je vice casu na regenaraci

goffin sice skrecoval, ale predtim musel odehrat dva zapasy v jednom dni
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:04Od: Ondra979
no asi tomu opravdu moc nerozumis, STaci statistika - v tomhle veku uz hraje minimum tenistu, a vetsinou jsou to servismani, kterym se to porad jeste vyplaci financne. V tomto veku uz jen byt na druhem miste je velka rarita. Muze to byt treba tim, ze Roger je u micku o nejaky zlomek sekundy pozdeji - rychost ztraci kazdym rokem, a dosud se s tim dokazal vyporadat, ale ted uz proste ne, uz mu to tam nepada z nekterych pozic jak byl zvykly, tak se tim necha rozhodit i psychicky a je to v haji, pak nechodi ani servis ve ze se..treba se pelteme vsichni a jeste nam vytre zrak ale ja to na to nevidim, statistiky jsou jednoznacne proti tomu
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:05Od: spaniel
Kakamilkovi to nevysvetlis. Podle něj čím starší, tím víc by měl hrát.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:07Od: Kamilos88
Ty bys měl už odVamosovat do perin. Začínas mluvit z únavy. :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:16Od: blax
Tvl, spaniel je fanoušek Rogera... to že s tebou někdo nesouhlasí neznamená, že je fanoušek Rafy :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:06Od: Kamilos88
O tom mluvím. Mě nepřijde, ze je u míčku později. Dneska jsem se na to zaměřil a většinou tam byl tělem, nohy v pohodě ale lítalo to všude. Věk je věk, ale dneska to určitě věkem nebylo.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:11Od: blax
Hele upřímně, proč chodíš diskutovat na tenisportál, když si očividně přesvědčen o své pravdě, meleš si pořád dokola to svoje a cizí názory - i Fed fans - vůbec nebereš v úvahu? Přijde mi, že chceš jen pořád dokola psát to svoje a čekáš, kdy ti dá někdo zapravdu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:16Od: a.magerova
Onehdá jsem četla rozhovor z Mírou Bosákem o MS ve fotbale i o tom, co si myslí o diskutujících na netu a on odpověděl takto (schválně jsem si to zkopčila):

"Zároveň vidím problém v tom, že tam může každý napsat cokoliv kdykoliv bez jakékoliv kontroly. Je to daň za to, že je to svobodné prostředí. A důležitý je fakt, že lidé nechtějí diskutovat, chtějí mít pravdu."
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:30Od: Kamilos88
Čekám, ze se něco dozvím. Jenže tady je opravdových znalců par. Ostatní jsou hateri, kteří píší kraviny. Vůbec nejsem přesvědčený o své pravdě a jsem ochoten akceptovat názory jinych. Jenže tady je jeden rozumný názor ve 100 komentářích plných hejtu :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 17:57Od: Marduch
Ale jdi ty, teto diskuze se ucastni z cca 90% fandove Fedexe, tak jakepak hejtovani..
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:13Od: Ondra979
to podle me nemuzes poznat z videa, jiste meritko je pocet UE a ten je strasidelny. Ja si porste myslim, ze to vekem je, kde muze jeste Rogerr neco urvat je asi ta hala, a mozna Wimbledon kdyz mu budou sedet podminky. Cas ukaze kdo ma pravdu, bohuzel ten hraje proti Rogerovi a to uz dost vyznamne :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:34Od: Kamilos88
Souhlasím tady s názorem, ze se Federer soustředí na charitu, Laver cup a rodinu. Má více volnocasovych aktivit než herních. To je lak těžko. Nole na tom asi bude podobně, změní priority časem. Ale Rafa ten to proste bude drtit do smrti.
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:21Od: Kozoroh
Jak já sleduji Talk Tennis, tak jedna tamní fanynka jménem Beatles Fan napsala jeden komentář, že Roger věnuje čím dál víc času rodině, a to na úkor tenisu, proto ta horší forma. Motivace hrát tenis mu vydrží do OH 2020, pak skončí.
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:25Od: Kozoroh
BeatlesFan sleduje švýcarská média, alespoň dle své zprávy.
[ Reagovat ]
20.08.2018 05:48Od: Forehand
FFF boli vzdy blázni, najma čo sa glorifikácie Federera týka, a s ňou spojenou prirodzenou precitlivelostou na akékolvek opozičné výroky snažiac sa otriasť jeho pozíciu, ci polemizovat o jeho kvalitach.

Ake Kamilka prináša do radov FFF nový, dosial nevídaný vietor..Tento chlapík je prúser. Je veľa na očiach, prebral taktovku, zatial je viac menej v tichosti tolerovaný, ale už korčuľuje na tenkom ľade :)

Tie príliš sebavedomé vyhlásenia hraničiace s priam neomylnostou Federera, ktory vraj nemá ako prehrat, opierajúce sa o plytké argumenty typu "ved ho tu vzdy porazil" a alibistické resumé typu "Federer prehráva, lebo turnaje neberie vážne" sú totálne na smiech a to aj v konkurencii FFF..
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:17Od: Stan_Borowitz
Bezkonkurenční co do směšnosti a trapnosti svých příspěvků je tady někdo úplně jiný než Kamilos88. Vítěz téhle smutné soutěže mluví jinou řečí, fandí jinému hráči a není naivně zapálený jako Kamilos, ale vypočítavě jízlivý a potměšilý...
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:21Od: janek_da
hm, tady s tebou nesouhlasím. Spíš je to smutné kam padá.
Kopat do maníka na konci kariery. Že ve finále prohrál s Novakem, který se začíná dostávat do svého beast modu.
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:44Od: Stan_Borowitz
Ten pád je ale dlouhodobý a ač byl na něj několikrát přátelsky upozorněn, nic nedělá pro to, aby ho zastavil, spíš se zdá, že jej úmyslně zrychluje, jako by si ty poslední dny chtěl pořádně užít. Jakoby sám cítil, že pak už nebude mít o čem...
[ Reagovat ]
20.08.2018 08:28Od: annah
Přesně řečeno...
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:33Od: Forehand
No len sa tu nerozplač Stanko...

Tieto tvoje sentimentálne drísty, ty sa ako človek musíš brať strašne vážne. S tebou sveta žiť :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:28Od: Kamilos88
Blbost. Já ne nehádám. Jenom pod svým příspěvkem vidím asi tak 3-4 komentáře, který můj názor komentují, nebo nějak rozumně vyvraceji. Ostatní jsou hejty a zvratky. Dělám to tak trošičku naschvál, nicméně pořad ty rozumné komentáře nejsou. Možná tři tot vše.
[ Reagovat ]
20.08.2018 06:23Od: janek_da
regenerace - rapidně dolů
úbytek svalů - od 30 1% dolů
reflexy - tisícinově pomalejší, ale hlavně na returnu hodně znát
motivace - pořád ji má obrvskou protože hraje, ale zase o kousek menší
život - začíná mít i jiné priority Laver Cup, charita pokračuje, děti rostou, chce být s nimi
soupeři - začínají si na něj věřit zase o mikrokousíčky díky ostatním faktorům

V součtu to pak dělá to co to dělá. Tipuju, že tobě je tak 18-20, že víš co se takovému otci rodiny po 30ce honí hlavou. Ale klidně si to tady mel.

Pro Forehanda: nevidíš že FFF se od takového naivky distancuje?
[ Reagovat ]
20.08.2018 06:29Od: janek_da
doplnění - svalová vlákna ubývají 1% každý rok
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:16Od: misa
Ne všichni se zhoršují stejným tempem. Nedávno proběhl v tisku článek o zázračných starcích, kterým ani v pokročilém věku svalová hmota oproti mládí skoro neubyla. Nakonec samozřejmě taky zemřou, třeba na rakovinu nebo selhání srdce.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:45Od: ipko gratulácia
hlavne Kozorohovi, ten si to zaslúži najviac
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:55Od: a.magerova
Jj připojuji se.... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:07Od: Mayo
Podľa mna si to nezaslúži najviac on.
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:24Od: Kozoroh
Díky, po špatné první polovině sezóny a loňském roku jsou tituly z Wimbledonu a Cinci parádní satisfakcí :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:34Od: Gogiska
najviac turistovi!!? jediny co djokimu veril aj v casoch najhorsich.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:35Od: a.magerova Tož ještě jednou gratulace k titulu i kompletu.
To jen tak, aby si někteří tady nemysleli, že TO se mnou šlahlo... ;-)

Jdu zkouknout včerejší Kobru 11, sice už tam není Ben, ale ten Alex má taky NĚCO do sebe... :-))
[ Reagovat ]
20.08.2018 04:52Od: gigin
:DD brutální díly teď, a vidělas ty nové s tím blonďákem?
[ Reagovat ]
20.08.2018 09:41Od: a.magerova
Neviděla, jsem dřív tu Kobru sledovala sice často, ale tak nějak ledabyle, pak jsem ji na delší čas/roky opustila a teď poslední týdny mě chytla tak nějak moc a už se vezu... ;-)

Čučím na to v TV (se zpětným přehráním kdykoli), takže jsem na konci 19. řady a z Wikipedie vím, že má 22 řad, takže kus seriálu ještě přede mnou čili i blonďák... ale to střídání partnerů (obecně) Simíra mi není moc po chuti, zvláště Jana a Bena je škoda... :-))

Jj brutál to teď je, s Alexem TO nabralo takové jiné "neuhlazené" obrátky, už teď vím, že se s ním budu těžko loučit (má tak uhrančivé oči)... ale prý odjede hledat maminku, takže proti tomu nemůžu namítat ni Ň.... ;-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 10:31Od: gigin
Však uvidíš, jak uhlédneš blonďáka, změníš názor :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 12:37Od: a.magerova Re: Historické okénko - Kobra 11.... :-))))
Gigine, koukni, o Kobře se bavíme pravidelně co 3 roky.... ;-)

2012 - dost zajímavý článek

http://www.tenisportal.cz/zpravy/vina-del-mar-si-chce-koupit-nadala-za-1-2-milionu-dolaru-11322/pridat-komentar/?id=167156

2015 - ovšem tady se o Kobru jen otřeme, za pozornost spíše stojí ta má debata s EllNinem... TOTO téma ještě s ním musím dořešit, si to po letech sedlo, určitě má nové průzkumy k dispozici... :-))))

http://www.tenisportal.cz/zpravy/kyrgios-se-nestihl-uzdravit-do-ostravy-na-davis-cup-neprijede-16014/
[ Reagovat ]
20.08.2018 15:10Od: gigin
Dobře ale já tě miluju minimálně 5 let. Ellnino je cyp :D
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:33Od: janek_da
bravo Novak
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:33Od: Patik
Gratulácia..úplne zaslúžene :)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:33Od: kada.tom
I zde gratulace ke kompletaci titulů z Masters :-)
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:31Od: svetova.dvojka
Oba jsou hráči už jsou za zenitem...
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:33Od: FulnekUltras
že to na mlaďochy ještě pořád stačí
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:29Od: Denis92
Roger si nechal to najhorsie na koniec. Dnes slaby servis pod 60%, tragicky return a k tomu 39UE. Uff..Ten vysledok je este celkom prijatelny.

Na USO s Rogerom ratam max na obhajobu minulorocneho QF. Je totalne mimo a forma nepride z tyzdna na tyzden.

Snad trochu naberie hernu prax a v hale este nieco do konca sezony uhra.

Na USO si to o titul rozdaju Nadal s Djokovicom. Bude zalezat aj na zrebe. Stretnut sa mozu uz vo stvrtfinale.
[ Reagovat ]
20.08.2018 00:28Od: Mayo
Roger mimo aj taký je sport. Djokovic ide ako pila a vyhra aj uso. Najlepsi tenista všetkých čias.
[ Reagovat ]
20.08.2018 01:39Od: Stan_Borowitz
Pokud se nezraní, vyhraje následujících pět GS turnajů.
[ Reagovat ]
20.08.2018 07:17Od: ttopi
Taky si myslí, že Federer US Open vyhraje. Opravdu je nejlepší.
[ Reagovat ]
20.08.2018 18:41Od: kamale
Zaslouzil by si to.v posledni dobe nic nevyhral.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist