Koronavirem se během Adria Tour nakazili i Djokovič s manželkou

  • Světová tenisová jednička Novak Djokovič oznámil, že měl pozitivní test na koronavirus. Třiatřicetiletý Srb se nakazil na exhibiční Adria Tour, kterou pořádal. Pozitivní testy na Covid-19 měli v minulých dnech i další účastníci akce Bulhar Grigor Dimitrov, Chorvat Borna Čorič a Srb Viktor Troicki.
    23. 6., aktualizováno | Aktuality |  241 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Sedmnáctinásobný grandslamový vítěz Djokovič dnes v tiskovém prohlášení uvedl, že pozitivní výsledek na koronavirus měla i jeho manželka Jelena. Testy jejich obou dětí byly negativní. "Moc mě mrzí každý jednotlivý případ infekce. Doufám, že nikdo nebude mít kvůli tomu zdravotní potíže a všichni budou v pořádku," uvedl Djokovič, jenž je bez příznaků. "Zůstanu 14 dnů v izolaci a za pět dnů se podrobím dalšímu testu," dodal slavný tenista.

Z plánované čtyřdílné Adria Tour na Balkáně se odehrál jen zahajovací turnaj v Bělehradu a minulý týden akce v chorvatském Zadaru, jež byla předčasně ukončena před finále po oznámeném pozitivním testu Dimitrova. Hráči a organizátoři byli kritizováni za to, že během turnajů a doprovodných akcí v Srbsku a Chorvatsku nedodržovali základní hygienická opatření, jako jsou odstupy či roušky.

"Všechno, co jsme za poslední měsíc udělali, jsme dělali s čistým srdcem a poctivými úmysly. Náš turnaj měl lidi spojit a vyslat signál solidarity a soucitu v našem regionu," uvedl Djokovič na obranu exhibiční série, jejíž výtěžek šel na charitu.

"Organizovali jsme tu akci v době, kdy virus slábl, a věřili jsme, že jsou pro pořádání tour vhodné podmínky. Bohužel je virus stále tady, což je nová realita, s kterou se učíme žít," dodal jeden z nejlepších tenistů historie.

Adria Tour měla tento týden pokračovat v Černé Hoře, ale kvůli uzavřeným hranicím byl turnaj již dříve zrušen. Finále se mělo začátkem července konat v bosenské Banja Luce, ale také se po aktuálních událostech neuskuteční.

Djokovičova série turnajů byla jednou z neoficiálních tenisových akcí, jež se konají v době přerušení profesionální sezony. Ta by se měla rozběhnout za necelé dva měsíce a 31. srpna by mělo v New Yorku začít grandslamové US Open.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (241)
24.06.2020 19:00Od: Vlk-v-trave Kvido Pella
Djokovic ztratil respekt v tenisovem svete...

http://www.puntodebreak.com/2020/06/24/pella-djokovic-faltado-respeto-mundo-del-tenis

Zkratim to...Pella proste poslal Djokovice do hajzlu:D)

*

No mozna to nemusel az tak, ale zase je to rovina, a ne nejake PR kecy kolem. Ale reakce me prekvapila, vetsinou nekde blouma v tech svych abstrakcich... a najednou toto:)

Pella chce USO hrat, pripravuje se, pojede, jestli to bude jen mozne...

Vamos...snad tam dorazi :D) a bude moznost si to vyridit s tou holotou z Adria Clubu na kurtu a ne prez twitery atd...
[ Reagovat ]
25.06.2020 11:58Od: turista
Ale ho.no respekt. Kdo nic nedělá tak taky nic nezkazí.
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:43Od: Vlk-v-trave Daniel Vallverdu a jeho prosba smerovana k Nolemu:D)
https://twitter.com/danielvallverdu/status/1275790814686429184

Please don?t give him a bigger voice than he deserves:)
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:33Od: Kozoroh Gasquet se zastal No1eho
https://www.tenisovysvet.cz/article/detail/11907--francouzsky-tenista-brani-djokovice-vinu-nese-vlada-ne-novak-vzkazuje

Ríšovi palec nahoru.
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:45Od: Vlk-v-trave
Cetl jsem uz vcera na punto...
slusne cancy:D)
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:58Od: Mantra
už zase bere? vláda může za to, že si Djokovičovic rodina chtěla udělat mejdlo a prosadila si svou?
[ Reagovat ]
25.06.2020 12:01Od: turista
Kdo nic nedělá tak nic nezkazí.
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:31Od: Vlk-v-trave Vasek Pospisil opet v akci:)
Podcast Vaska:

https://post.futurimedia.com/chumam/playlist/22/listen-22338.html?cb=1592859346.261428

celkem prekvapeny jak hodne hracu nechce hrat na USO.
Adria tour podle nej muze skomplikovat obnoveni kalendare.
GS bez divaku by nemel mit velky vliv tolik na vysledky, aspon podle Vaska:)
[ Reagovat ]
24.06.2020 19:29Od: paddy Re: most players were not in favor
na rozdíl od většiny fanoušků, kteří nevnímají realitu

"There are a lot of issues, a lot of question marks and concerns. The general consensus was that most players were not in favor, and did not want to play. So clearly a lot of players don't feel safe, and the issue is that, we pretty much have to do what the tournaments say, they have all the power.
So suddenly they are throwing an event, and there's regular ranking points, and suddenly all the players feel like they have to go, otherwise they will be at a disadvantage."
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:14Od: Vlk-v-trave to Gilles Simon
je uz utahany z Be Trojky, a rad by videl zmenu :D a chtel by videt vitezit na GS Felixe, Denise, Kacenu, Medveda, Stefana, Amiky...ale tady nevim jake ma na mysli:) no aj pry to Zvire by mohlo. Hlavne drive, nez Be Trojka odejde do duchodu. :D)

http://www.puntodebreak.com/2020/06/24/simon-desvela-supone-big-3-tenis-siente-jugar

*
zajimavosti je, ze v clanku redaktor pouziva Big3 a Andy Murray.
Coz by jiste Murovce potesilo,:)

zato magerka asi radost z toho mit nebude...uvidime, jestli si Gilles udrzi jeste misto v jeji staji:)
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:02Od: Vlk-v-trave Leconte se ostre pustil do USO20
Leconte nenechava na USO20 pomalu suchou nit.
Jednak hrat bez divaku nevnima jako dobry napad, nebot GS by ty divaky mel proste mit, a jeste snad za horsi napad povazuje, ze se nebude hrat kvalifikace...a jine tradicni akce (asi mysli i turnaje veteranu:)

http://www.puntodebreak.com/2020/06/24/leconte-grand slam-deberia-hacerse-puerta-cerrada

*
Take je mozne, ze se dovedel, ze by nehral kvaldu Vlk s Gulbisem:)))
No, ale ja bych se zase pustil do Leconta, hlavne jak vzdycky na tech exhibicich ve Wimbledonu ten travnik rozryje :D)
[ Reagovat ]
24.06.2020 16:21Od: brixner Fakt mam vobrovský štěstí!!!
A tímto děkuji své matce, že jí imponovaly západoněmecký marky a západoněmečtí soudruzi a furt tíhla k tomu germanismu! Taky se mohla nechat zlákat na teplejší móře v bejvalý Juhoslávii a přesto, že mam divný jméno, moh sem se klidně jmenovat třeba...Mrdić, Jebić, Kurvić, Chujić, Čórić nebo i Bukvić nebo Teplić! Raději tam mam to blbý iks, takže Danke, mama :-))
[ Reagovat ]
24.06.2020 11:16Od: Maarek Novakův otec
A Novakův otec již stihl v médiích ze všeho obvinit Dimitrova. Jsem překvapenej, že za to nemůže Roger...
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:38Od: Patik
Tak nakoľko sa Roger nezúčastnil a Dimitrov je baby Federer..v kútiku srdca som cítil že to Srdjan zhodí na neho..
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:21Od: Nola
stary Djok je sice zatrdly stary blazon, ale pochopit suvislosti s jeho vyhlaseni snad nie je problemom, tukni si na celo a este raz napis, ze to ma nejaku spojitosti s Fedexom....
to snad pochopi aj skolkar, ze nechce nastrbit vztahy medzi Srbskom a Chorvatskom a tak kope okolo seba a Grigor mu svojim utekom do Monaka nahral na smec
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:51Od: Patik
Nola snáď si nemyslíš že som to myslel vážne....
[ Reagovat ]
24.06.2020 11:09Od: RFanousek Prý tenisový expert
https://www.sport.cz/plus/clanek/1478088-glosa-litost-nestaci-djokovic-udelal-prusvih-ktery-se-neodpousti-mel-by-odstoupit.html#topstory

Přitom ani neví kolik má Djokovic GS
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:17Od: Kamilos88
Odstoupít by určitě měl. Tohle je totální fail z jeho strany a měl by přijmout odpovědnost.

Jenže on to hodi na někoho jiného a bude to
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:35Od: turista
Můžeš mu to sám napsat ať odstoupí.
[ Reagovat ]
24.06.2020 16:08Od: RF46
Nikdy neodstoupím, nikdy! Nech si to všichni zapamatují!
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:30Od: Nola
boze, nech odstupi, k comu mu je ta funkcia? bola k nicomu Federerovi, Nadalovi, k nicomu je Djokovicovi, nech si tam sadne kludne Evans, Kyrgios.... hlasujem za odstupenie, nejake hlasovanie by som podporila aj na TP...
[ Reagovat ]
25.06.2020 12:00Od: turista
Ta funkce je jen zátěž pro každého z hráčů, kdo ji má.
[ Reagovat ]
25.06.2020 12:47Od: RF46
No mam pocit, ze Djoko o to hodne stal..
[ Reagovat ]
24.06.2020 23:02Od: FulnekUltras
a po budoucím panu prezidentovi a nastávající paní premiérce ještě perspektivní ministr spravedlnosti

https://www.youtube.com/watch?v=RSAll3UIBd0
[ Reagovat ]
24.06.2020 10:02Od: paddy RG bez některých zemí?
1.7. EU otevře hranice, ale ne např. Američanům, Rusům a Brazilcům
Budou sportovci spadat do kategorie "essential travel"?

2 měsíce je dlouhá doba na změnu, ale krátká doba, když nakažení v těch zemích akcelerují

https://www.nytimes.com/2020/06/23/world/europe/coronavirus-EU-American-travel-ban.html?campaign_id=51&emc=edit_MBE_p_20200624&instance_id=19661&nl=morning-briefing&regi_id=107037350&section=topNews&segment_id=31701&te=1&user_id=16945b1d312337a007c84cd635d17a9e
[ Reagovat ]
24.06.2020 10:04Od: Forehand
Bez divákov z tej zeme na 100%, ale hráci sa zucastnia, otestujú ich.
[ Reagovat ]
24.06.2020 08:36Od: Denis92 Nick si to vychutnava :)
https://twitter.com/NickKyrgios/status/1275408778087657473
[ Reagovat ]
24.06.2020 10:08Od: Forehand
Lol ten pravý.
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:20Od: Frick Stejně
To je tak těžký pochopit, že není testy = není Covid
[ Reagovat ]
24.06.2020 06:00Od: Haitik
Logika ala ko*ot Trump
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:19Od: Frick Ale tak...
takovej pobyt na infekčnim oddělení nějaký nemocnice odlehlýho maloměsta, kde tamní matrace, židle, vymalování či haisel pamatují Tita, to by šlo...
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:16Od: Frick ECMO2Novak
!!!!
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:04Od: Kamilos88 Nole
Každopádně dle filozofie Noleho otce za cely problem s covidem na Adria Tour může jednoznačně Federer.
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:39Od: RFanousek
to pobavilo :D
A podle Babišovy filozofie zase Kalousek
[ Reagovat ]
23.06.2020 21:24Od: paddy Ana Ivanovic and Barbara Schett on Instagram Live
o rodině, některých hráčích, zápasech a mj. také o Sereně, která volně přeloženo "emočně asi nezvládne udělat rekord"
lidově řečeno se ve finále vždycky sesype

https://www.youtube.com/watch?v=pZMzsKMtj1M
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:41Od: Forehand
Inak, perfektne napísaný statement.

Naozaj profesionálna krízova komunikácia, každé slovo je tam správne. Zaujimalo by ma, či si to Nole píše sám, priklanam sa k tomu, kedze sám vystupuje často ako intelektuál, alebo má mediálneho poradcu.
[ Reagovat ]
23.06.2020 21:15Od: turista
To nevíme. Ale korona se teoreticky může přenést i přes tenisový míček. Když se to vezme extrémně tak možná bude nutné aby hráč před podáním míček prostě posprejoval dezinfekcí. A ono je riziko i když si člověk sedne na zahrádku restaurace na jedno točené pivo, protože si musí sundat tu roušku a 75cm vedle už sedí jiní lidé.
[ Reagovat ]
23.06.2020 21:20Od: paddy
jako všechny celebrity si to píše samozřejmě sám :)
[ Reagovat ]
24.06.2020 05:33Od: Mantra
jo, to píše on. Jestli ti jeho vystupování pijde jako od intelektuála, tak se neivím tvým postům zde.
[ Reagovat ]
24.06.2020 09:57Od: Forehand
Treba vediet oddelit oncourt a offcourt performance, ze ano.
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:11Od: brixner Ani se mu nedivím...
Možná má fakt bobky z vočkování! To já, když u doktora vidim jehlu, vomdlívam jak hérečka, anebo se ze mě stává Kárl Lujs a sprintuju vokamžitě do míst, kde sou jehly v minimálnim počtu, prostě mě děsej všechny vostrý věci, víte? Jednou se mi nechtělo hákovat, to víte, za tu almužnu, co nám dávaj...Řek sem si, že na to pudu vod lesa a hodim si marod a tak sem zasprintoval k vordinaci, před dveřma se vohnul, nasadil bolestnej vejraz a začal doktorku přesvědčovat, že moje záda fakt bolej jako sviňa a že to vypadá na důchod. No, vona mě proklepala, zahejbala se mnou do stran, kejvala hlavou, jako že to fakt je zatuhlý a já taky kejval hlavou, abych dal najevo, že tomu kejvání rozumim a souhlasim s nim a vona houkla na sestru "Ták, Maruško, dáme tady pánovi injekci a když už ho tady máme, vemte mu i krev, ať zjistíme, co má v sobě za sajrajt..."A v tom došlo k vobratu - já se kouk na ty DVĚ jehly, ironickej úsměv sestry a najednou se mi tak zastesklo po arbajtu, že sem těch cca 12OOkm do práce udělal ve vosobnim rekordu! Myslim, že de jen vo to překonat strach, já prostě vidim jehlu a mizim, jojo, už je to tak, platěj na mě jehly! Z nich strah fakt mam:-)
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:45Od: Frick Stalo se, no...
Stále lepší než mnohými fetišizovaně propagované asijské covidové kriminálky.

Chtěli mít chvilku pocit, že mají kus svého života zpět. Copak se lidi v minulosti neobětovali pro svobodu?
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:41Od: bIbec
Djok se bojí očkování, takže tímhle to elegantně vyřešil. Akorát teda nevím, jestli se neměl nechat nakazit o něco později, aby mu ta imunita vydržela než bude vakcína.
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:36Od: FulnekUltras dvě strany globálního liberál-progresivismu
na jedné straně je docela dobře možné, že ten barový bordel byl pro kovídek skutečně ideálním semeništěm,

na druhé straně bych se ale vůbec nedivil, kdyby toto ohnisko v "komUSi" stále nepohodlné zemi mělo stejného původce jako třeba to v Číně nebo Itálii - udělat k tomu stačí bohužel velmi málo

dneska je už opravdu lepší preventivně nevěřit ničemu
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:01Od: paddy
přesně
a hlavně nevěřit tobě :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:12Od: FulnekUltras
až dlouho po Gatesovi, Faucim a podobných zrůdách
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:25Od: Vlk-v-trave Toni Nadal o zmenenem kalendari a Federerovi.
V rozhovoru pro Punto... Toni Nadal pripousti, ze je mozne, ze jeho synovec Rafa si vybere jeden z GS, a nebude hrat oba, vzhledem k tomu, jak jdou tesne za sebou.

Veri mu, ze bude dobre pripraven na restart sezony.

Toni Nadal na zaver vyjadril velkou litost nad zranenim Federera, a prozradil ze rad sleduje jeho zapasy, tedy krom tech, kdy hraje proti jeho synovci :)))
Doufa, ze se vrati zdravy a ve velke forme zpet na okruh s tim, ze mu posila mnoho povzbudivych pozdravu, aby vse dopadlo jak nejrychleji dobre...

http://www.puntodebreak.com/2020/06/21/toni-nadal-da-pena-lesion-federer

*
jj. covid lidi meni, takze nam chripka z Toniho vytahla, ze sleduje rad zapasy Federera :) Ted jen otazka, jestli i s Rafou, nebo potaji sam:)

ale jo, ikdyby to byl jen PR, tak pekny postoj k souperi.
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:29Od: George_Renel
Není divu že kouká. Já to vidím takto.
Nadal je dělník kurtu
Djokovič je atlet kurtu
Federer je umělec kurtu
Všichni ve svých rolích nenapodobitelní a nedostižitelní.
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:50Od: Vlk-v-trave
:)
ja to vidim asi takhle:
Nadal sprinter kurtu
Djokovic - tak tam to vidim na sportovni gymnastiku se stuhou...
Federer - modeling na kurtu, ten ma krokovani, zeby mu to mohla zavidet, kde jaka modelka:) On to vlastne neni ani sportovec...je to takovy ukaz.
Jako umelce bych videl Kyrgiose, a to ve vsech aspektech a smerech, hlavne herectvi :D)
Gulbis, genius kurtu, tam se s tim nic moc neda delat...je to takovy tenisovy Jara Cimrman.

Tenis hraje pochopitelne pouze Jirka Vesely, a na tom se snad shodnem vsichni:)))
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:58Od: paddy
Federer také sportovní gymnastika, ale kouzlení s míčem :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:08Od: Vlk-v-trave
abys kouzlil s micem, musis jo dobre nakrokovat:) ale proc ne:)
Spis ted hledam neco k siru Andymu...:D)
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:42Od: RFanousek
sir Andy je hlavně sprosťák :D
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:37Od: Vlk-v-trave
Ovsem covid meni i fans ve Spanelsku, jeste par mesicu zpet by do sebe spis jen rezali, ale ted maji i cas na hledani primeru tenisovych hracu k "fotbalovym zemim":

Takze:
Federer hraje jako Brazilie
Nadal jako Italie
Djokovic jako Nemecko
Thiem jako Holandsko

Je tam hodne otevrenych otazek k rozlousknuti...

Kdo hraje jako Argentina, padaji ruzne napady, trebas Nalbandian, coz mne prijde zcestne, i ten DelPo pokulhava...

...pochopitelne jako Spanelsko nehraje nikdo na svete:)))
No, a nebo se takovy hrac tezko hleda...nebo teprve prijde?:)
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:40Od: Forehand
Jedna z tých tradičných tenisových dogiem spájajúca umenie s herným štýlom Federera.

Federer je taký umelec, ze rovnakým štýlom hrá aj Dimitrov, Tsitsipas.

Djokovic a Murray maju tiez svoje verné, či menej verné kópie.

No za 20r sa na okruhu nenašiel nikto, kto by aspon trochu pripomínal Nadala.
[ Reagovat ]
23.06.2020 21:11Od: dappe
Dimitrov a Tsitsipas hrají rovnakým stylem jako Federer? V takovém případě je ale Bellucci úplně jako Nadal.
[ Reagovat ]
23.06.2020 21:39Od: Forehand
Ano, sami sa k svojmu hernému štýlu a napodobňovaniu Federera hlásia, hovoria o tom médiá, fans, sú tam velké pararely.

FH Belluciho a Nadala?..

No jasné, keby maju na hlave kukly, tak nevieš ktorý je ktorý..:)
[ Reagovat ]
23.06.2020 21:41Od: sojka1
a co Nando? :-)
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:15Od: Vlk-v-trave
Marne rotuji globusem, ale takovy stat nemohu najit...a jestli je, tak ma vubec fotbalovou repre?

Nejblize tomu Nando jsme nasel Nauru. Ti maji fotbalovou repre. A ten primer s Nadalem a Nauru by dokonce nebyl uplne od veci. Asi bude tezke najit podobny fotbalovy klub, dokonce maji 100% uspesnost vitezstvi, takze nikdy neprohrali. To jen tak nekdo nema...
Jediny mezinarodni zapas - v historii tohoto statu, ktery odehrali byl s repre Salamounovych ostrovu a vyhrali 2:1, coz pry bylo sokujicim prekvapenim...
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:24Od: sojka1
:-))) to jsem se jen podivovala, ze si za 20 let FH nevsiml, ze je Verdasco takovy maly Nadal.... jinak fotbalovou repre, ktera by snad jen vzdalene mohla symbolizovat 1111 nenachazim, snad jen jeho styl by mohl odpovidat malo podporovane a malo aplikovane utocne variante 3:4:3... :-))
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:37Od: Vlk-v-trave
Tak ta jeho veta je nic nerikajici obecna fraze...
to muzu taky rict...ze za posledni dekadu na TP se take nikdo nenasel, kdo by aspon trochu pripominal Forehanda, coz je ale fraze, ktera se da aplikovat v doslovnosti na nas vsechny:) i na vsechny hrace...

Takze my skromni spis hledame lehkost zivota a u primeru nehledime na nejake detajly:)

No s 1111m to neni jednoduche, je to orisek:) Ale mozna by se nejake utocne muzstvo naslo. Horsi to bude jeste s Gulbisem, nejak si nevybavuji nejaky tym, ktery hraje aplikuje formaci letadlo.
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:41Od: sojka1
krome tazneho ptactva take nevim... :-)))
[ Reagovat ]
23.06.2020 23:12Od: Vlk-v-trave
:D)
Ale mozna to giginek rozlouskne.

Jinak pred chvili jsme se vratil na magicky kurt c. 18 za stavu 1:1 1:1
do konce me chybi nejakych 10 hodin.
Jinak oficialne se pise, ze zapas trval 11 hodin a 05 minut, al my dobre vime, ze 6 minut akterum trvalo, ze se posbirali a opravdu zapas uzavreli nejen podanim rukou, takze pochopitelne zapas trval 11:11, takze nemohl nikdo jiny vyhrat nez 1111.
[ Reagovat ]
24.06.2020 02:10Od: gigin
Dánsko ME 1992. Z kvaldy dosazené místo Jugošky. Win. Hrálo se ve Švédsku, kde byl Génius i v šatlavě.
[ Reagovat ]
24.06.2020 08:39Od: Vlk-v-trave
Jsi fakt dobry...
...dokonce i meli Danove, co pamatuji specialni pripravu na to ME. Sedeli s holkama na plazi, pili jedno pivo za druhym, hulili, zrali hamburgery s hranolkama :D) A z te plaze je pak na rychlo povolali na ME, ktere vyhrali bez zadne specialni pripravy.

Takze Gulbis jako Dansko92

P.S. Pomuzes jeste sojecce s tim 1111em? :)
[ Reagovat ]
24.06.2020 09:00Od: gigin
Hele zamyslím se. Jako vidím hodně vysoko, ale taky mám určité hranice. Vocáď pocáď vole :DDD
[ Reagovat ]
24.06.2020 09:33Od: Vlk-v-trave
:D)
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:47Od: Forehand
Nando a Nadal?..

Ale no, soječko.

Mám ta za odborníka, nekaz si to..:)
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:59Od: sojka1
ja teda zase napriklad nevidim Fedexe v Tsitsipasovi, ale techniku Nanda mam docela nakoukanou.... nevim, no, stojim si za svym... :-))
[ Reagovat ]
23.06.2020 23:36Od: HolyMotors
Jeden z mých nejoblíbenějších nadalových zápasů)
[ Reagovat ]
23.06.2020 23:42Od: Forehand
Nando má omnoho plochejsie údery. A pohybovo posobi, akoby mal proti Nadalovi o nohu menej.

Nadalov FH je najneortodoxnejší úder sveta a je úplne nenapodobitelný prakticky.
[ Reagovat ]
23.06.2020 23:56Od: sojka1
proboha, samozrejme, ze jejich styl nemuze byt autenticky, ale i ta FH technika je podobna, promin, ze nevidim Nadala tak intergalakticky, v mych ocich proste zahraje paradni banan a to je cele... navic jsem si to zkousela a Nando mi pripada velmi sikovny.... :-)) Ale ocenuju, ze mimoradne kritizujes nazor a ne osobu... ;-)
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:08Od: Forehand
Vidis, ja tak vidim Federera. Dve tretiny bodov si uhrá cez servis a inak nič výmimočné :)

Verdasco a Nadal sú laváci, Španieli, chápem, že to asociuje podobnost, ale oni sú naozaj iní hráci aj s odlišným FH úderom.
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:13Od: sojka1
takze zaverem - nejen udery, ale i nazory mohou byt odlisne... :-))
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:24Od: Forehand
Tak vzhladom na to, ze chlap vidi červenú, modru a ružovú, kdežto žena vínovú, azúrovú a lososovu a pritom čumia na rovnakú stenu. Ma rozdielnost názorov na jedného a toho istého hráča nemože zaskočiť.
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:27Od: sojka1
"Pravda je jenom jedna, lisime se vsak mirou jejiho poznani." ;-)
[ Reagovat ]
23.06.2020 23:59Od: HolyMotors
I s menším počtem nohou ho v pátem rosztřílel tak, že si ten svůj najneortodoxnější a úplně nenapodobitelný úder světa mohl tak akorát..
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:06Od: Forehand
Jedna lastovička, dúfam že si si užil sen o Zoologickej záhrade :)
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:17Od: HolyMotors
Do zoo spíš vezmi někdy dcerku místo věčného povalování se v gaučíku. Ale na tom zápase je krásné, jak Nadal hrál svůj top tenis, brutální v obraně, celkem solidní v útoku, a i tak to prostě bylo málo. Bez nohy porazit intergalaktický forehand) to vymyslí jen...forehand.
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:25Od: Forehand
Nadal hral top tenis :)

Z teba si clovek nemusí robiť srandu, ty sa dokážeš vyšachovať sám, velmajster.
[ Reagovat ]
24.06.2020 00:31Od: HolyMotors
Pusť si aspoň ty extended highlights a povez sám. Ty nejneortodoxnější.
[ Reagovat ]
24.06.2020 09:59Od: Forehand
Ja som zápas videl, na čo si mám pustiť HL..:)

Inak HL je suhrn top loptičiek v zápase, to len taka mala napoveda do života, ak by si mal niekedy opat náladu nastrielat si 3-4 vlastné góly :)
[ Reagovat ]
24.06.2020 10:42Od: HolyMotors
Děkuji, ale od tebe žádné nápovědy nepotřebuji, pro příště.
Já zápas taky viděl a Nadal hrál velice dobře a nestačilo to, highlity to potvrzují, byl ubit hráčem s menším počtem nohou a bez intergalaktického forehandu.
[ Reagovat ]
24.06.2020 11:39Od: Forehand
Nadal si prehral v piatom sete 3krat servis, ale hral svoj top tenis :)

Kamosko, tenis naozaj nie je tvoj šport, skus jachting.
[ Reagovat ]
24.06.2020 12:27Od: HolyMotors
"Nadal si prehral v piatom sete 3krat servis"
Tak to se mu stává docela často, třeba na stejném turnaji nedávno s Federerem. Nebuď z toho tak překvapený)
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:41Od: Forehand
S Federerom prehral 2x :)

Ale chápem ze pre teba je 2 a 3 skoro to iste, lebo to nasleduje za sebou..:)

A v tvojom ponímani ma teda Verdasco asi rovnaky return ako Federer, ked to porovnavas a vymedzujes sa iba na servis...Ty si bozsky myslitel :)
[ Reagovat ]
24.06.2020 16:20Od: HolyMotors
Spíš poukazuju na to, že Nadal může hrát velice dobrý tenis a i tak si prohrávat podání poměrně často. Hádej proč, mysliteli.
[ Reagovat ]
24.06.2020 17:37Od: Amputace
A on se ti zase snaží vysvětlit, že prohrát si vlastní servis 2x nebo 3x je sakra rozdíl. Navíc to podání 3x prohrát v rozhodujícím setu prvního kola GS. Ano - prostě typický Nadal v top formě, tohle jsme u něj v letech 2010, 2011 či 2013 vídali úplně běžně.
[ Reagovat ]
24.06.2020 17:42Od: HolyMotors
Může se to stát i dobře hrajícímu hráči a tím spíš takovému, který ten servis nemá bůhvíjaký. Co na tom nechápeš?
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:12Od: Amputace
A co ty nechápeš na tom, že Nadalovi v - jak ty píšeš - top formě se tohle prostě nestává? Souvisí to mimo jiné s mentalitou, která z poloviny tvoří kvality hráče. A ta Nadalova byla toho času na bodu mrazu, takže zcela logicky nemohl být ve své top formě.
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:26Od: HolyMotors
Netvrdím, že byl v top formě, byl to jeden z jeho prvních zápasů sezony, jak by mohl být. Proč mi vkládáš do pomyslných úst něco, co jsem neřekl, už poněkolikáté? Já jen říkám, že odehrál velmi dobrý zápas. Nadalovi v top formě, nebo v alespoň velmi dobré formě se to ale samozřejmě také stává, co jeho finále s Federerem o rok později? Hlavně se nezapomeňte povozit na tom, že tam ztratil podání jen dvakrát, pravda.
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:29Od: HolyMotors
Pravda, napsal jsem top tenis. To je spekulativní, uznávám, samozřejmě, hrál na tvrdým povrchu i líp, ale minimálně solidní/velmi solidní výkon to byl.
[ Reagovat ]
24.06.2020 19:08Od: Amputace
Tohle nemá cenu, se.reš si do huby každou další větou. Měl jsem se tomu tvrzení o Nadalově top tenisu akorát zasmát a jít dál, jenže mně to pokaždé nedá... Ty prostě budeš srovnávat první kolo GS proti dávno za zenitem hrajícímu Verdascovi s finále GS proti Federerovi... Když už srovnávej alespoň Nadalův zápas s Rosolem ve Wimbledonu, kde nemám problém přiznat, že byl Nadal v top formě, a přesto ho Rosol vystřílel z kurtu. V roce 2016 a konkrétně tedy na AO Nadal nebyl ani blízko svého standardu - a to, že zahrál solidně, na tom nic moc nemění. Solidně hrál i na US proti Fogninimu, rozdíl je v tom, že top Nadal by takový zápas prostě neprohrál. Ano, že ztratí dvakrát servis nebo třeba i vyhraný zápas se mu může stát v obrovském tlaku v nějakém semifinále proti Djokovičovi třeba nebo ve finále, ale ne v prvním kole proti 30tému hráči světa, to prostě potom není top Nadal. A v letech 2015 a 2016 byl Nadal pod obrovským mentálním tlakem proti úplně všem, protože se velmi hlasitě mluvilo o konci jeho kariéry a i on sám podle mě musel takovým úvahám podléhat, protože se mu úplně brutálně nedařilo, a bylo jedno jestli hraje s Djokovičem nebo Verdascem. Klíčové bylo AO 2017 a těžké semi s Dimitrovem. Od toho turnaje šlo jeho sebevědomí zase prudce nahoru a on se začal zlepšovat, což pak i potvrdil tou šílenou jízdou na FO, kde neztratil ani jediný set.
[ Reagovat ]
24.06.2020 23:54Od: HolyMotors
Ty si ale do huby vůbec nesereš, neboj se. A jsem rád, že jsi mě vůbec nepochopil, ale nic jiného jsem ani neočekával. Kde srovnávám formu Nadala ze zápasu s Verdascem a ze zápasu s Federerem? Naopak říkám, že v zápase Verdascem těžko mohl mít nějakou top formu, ale i tak odehrál velmi dobrý zápas, pokud na tom trváš, dohledám konkrétní čísla, rozhodně měl kladný poměr winnerů/ue. A naproti tomu v zápase s Federerem byl na relativním vrcholu, finále turnaje a přesto si servisy prohrával relativně často. Čímž chci říct, že ne vždy je to pouze o Rafánkově formě, ale zde především, o čemž mluvím celou dobu, o Nandovi, který odehrál dle mě možná nejlepší zápas kariéry a v pátém setu předvedl naprosto brutální tenis, na který se velmi dobře hrající Rafa nechytal. Podívej se na HL, na zápas, pokud ho někde seženeš. Já zase můžu dodat čísla, pokud si stále trváš na svém.
[ Reagovat ]
25.06.2020 05:25Od: Amputace
Dodej čísla.

Nadal vs Verdasco 2009

Nadal vs Verdasco 2016

Víc ti asi nemám co říct. Nemáš Rafu nakoukaného. Budeš mi tvrdit, že byl v 2016 v top formě, nemáme se asi o čem bavit. Já ho sleduji od roku 2007. Ty podle mě vůbec netušíš která bije. Přišlo ti to jako super zápas, to beru - on to byl super zápas, ale tvrdit, že Nadal hrál ve svém topu, je vážně úlet. Promiň.
[ Reagovat ]
25.06.2020 05:32Od: Anonym
A nedělej ze mě blbce, že jsi nenapsal něco, co jsi napsal... takže sorry. Napsal jsi to a dokonce jsi i sám přiznal, že jsi to napsal, takže co zkoušíš?
[ Reagovat ]
25.06.2020 09:14Od: HolyMotors
Já jsem ale vůbec nepsal, že byl v top formě, ale že hrál top zápas a že o dlouhodobé formě, byl začátek sezony, nemůže být řeč, to je snad rozdíl. Dokonce jsem to pak korigoval a pravda je, že na hardu hrál i líp, takže se můžeme shodnout na "velmi dobře", jestli tě tak baví slovíčkařit. Takže nic nezkouším, čti mě pořádně. Čísla dodám během dne a ty si nakoukej aspoň ten pátej set, prosím tě, ať trochu víš, o čem tady mluvím celou dobu. Ty "protože Verdasco byl totálně průměrný", to je snad vrchol, ty jsi ten zápas nemohl vidět. Podle mě jsi jen fanatik a nechceš připustit, že Rafa by mohl s ne úplně top hráčem v prvním kole, i když sám hrál skvěle. To vůbec nevím, jestli si mám s tebou dát tu práci a něco hledat.
[ Reagovat ]
25.06.2020 12:24Od: Amputace
No. Tak na své poměry top tenis nehrál. Víc už ti k tomu nemám co říct. Trošku ho zkus víc nakoukat. Srovnej to třeba s tenisem, který hrál na FO 2017 - servis, délka úderů, FH po čáře, BH, to pro začátek stačí. Možná to uvidíš sám, možná ne.
[ Reagovat ]
25.06.2020 12:28Od: Amputace
A ano, jistě, jsem fanatik, proto jsem sám v jednom z předešlých příspěvků vytáhl, že Nadal v top formě prohrál s Rosolem. Stejně tak top Nadal prohrál se Soderlingem. Ale Nadal proti Verdascovi určitě nehrál svůj top tenis - to je prostě lol všech lolů a udivuji sám sebe, že se o tom pořád někoho snažím přesvědčit, protože je to zkrátka zcela absurdní. Jako by mi tady někdo tvrdil, že zeměkoule je placatá a já se ho snažil přesvědčit, že není. Tentokrát už na to vážně kašlu. Klidně se budu dohadovat, kdo je větší goat, jestli Nadal, Federer, Djokovič, klidně se budu hádat o konkurenci, ale tohle je zkrátka příliš i na mě.
[ Reagovat ]
26.06.2020 01:20Od: HolyMotors
Omlouvám se, náročný den. Plnohodnotně jsem se dostal k naší konverzaci až teď. Ale vzhledem k tomu, že jsi neprojevil jakoukoliv úctu k Verdascově výkonu, zřejmě ses nepodíval ani na ten pátý set, natož na celý zápas, pokládám za absolutně bezpředmětné ti cokoliv dokazovat. Nadala máš nepochybně nakoukaného lépe, ale tenhle zápas, vzhledem k tomu, co jsi napsal, zcela jistě ne.
[ Reagovat ]
26.06.2020 01:25Od: HolyMotors
A invektivy typu "Země je placatá" si opravdu schovej pro někoho jiného. Od člověka, který mě opakovaně uráží na základně toho, že si není schopen pořádně přečíst můj text (viz forma/neforma, atd), to považuju za naprosto nepřijatelné.
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:04Od: gigin
Býček nemá nějak extra servis, nebral bych to jako měřítko.
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:13Od: Vlk-v-trave
Chyba je tam uz na zacatku v tom tvrzeni:

"Nadalov FH je najneortodoxnejší úder sveta"

My preci vsichni vime, ze najneortodoxnejší FH ma Gulbis...
...a jako hodne tezko, ale opravdu jako hoooodne tezko, se neco takoveho bude prekonavat:D)
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:19Od: gigin
Už to zredukoval trošku, ale furt je u toho jak kůzle po obrně...
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:37Od: Vlk-v-trave
:D)
jj vsiml jsem si v kvalde na AO... ale porad je to neortodoxni pecka jak hrom.
Chtel bych cist myslenky nekterych hracu, jako co si mysleli jak videli to letadlo.

cekal bych tam neco ve stylu:

Federer: "Uz abych byl v duchodu, na tohle jsem uz fakt starej"

Nadal: "Jeste, ze mam teho stryca, jak na to koukam, tak to predelani na levaka v provnani s timhle...ikdyz na antuce...neeee, budu poslouchat Toniho"

Djokovic: "Tak je to zajimave, takove vystredni, ale pocet fanousku se nezvedl, no lepsi bude asi delat srdicka po zapase"

DelPo: "Svaty Frantisku, prosim, ochranuj tohleto hovado bozi...aby se nam uplne neuletelo...budu se za nej modlit kazdy vecer, nez hopsnu do postele"

Jirka Vesely: "Toz dobre, ale na mne to neplati"

Kvido Pella: "..." nic, urcite si ani nevsiml, bo cely zapas je stejne nekde hlavou v Disney Landu.

sir Andy Murray: "WTF"
BigMac: "WTF"
Kyrgios: "WTF"
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:01Od: gigin
https://www.tennisunleashed.net/gulbis-forehand-analysis-4k/
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:44Od: acc
:))
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:16Od: Vlk-v-trave
Jiank me napadl uz ten 1111,
Pobrezi Slonoviny... co myslis? :)
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:23Od: gigin
No. Asi Klapzubova jedenáctka. Chápeš už ten název. 11 vs 1111...
[ Reagovat ]
24.06.2020 13:38Od: Vlk-v-trave
tak pokud bude sojka potesena s Klabzubaky:)
Za mne ok.
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:02Od: gigin
Jj, necháme to na ní. Stejně přijde zase s něčím jiným.
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:43Od: Krisboy
https://sport.aktualne.cz/tenis/bolestivy-maraton-zrodil-velke-pratelstvi/r~50cd71d8b55a11eaa6f6ac1f6b220ee8/
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:24Od: Vlk-v-trave
No prosim, a tady na TP nic, je to ostuda tohoto portalu...:)
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:57Od: Forehand
gigin, a kolkokrat si teda Býček kariérne prehráva servis za set, ked teda 3x za set nijako nekričí?..:)
[ Reagovat ]
24.06.2020 16:27Od: gigin
Tvl, já neříkám, že huknout v setu třikrát serv je nějaká hitparáda, ale někdy se to prostě sejde. Víš, že je to kolikrát o jednom fiftýnu, centrimetrech... Jen ti říkám, že Nadal nemá zase tak extra podání, že by na něm stavěl svou hru. Ten to má založené jinde.
[ Reagovat ]
24.06.2020 16:37Od: RF46
zalozeny na doktorech..
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:03Od: Forehand
Podobne ako ty, ze ano :)
[ Reagovat ]
24.06.2020 17:48Od: Vlk-v-trave
Sem nasel Evoluci Byka na servisu:)

https://www.youtube.com/watch?v=BlhRex1FTQY

toz davame jeste pro srovnani 1111ho:

https://www.youtube.com/watch?v=cgdTzXL86XM

:D
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:21Od: Amputace
Nadal hrál svůj top tenis :D

Stejně jako Federer proti Stakhovskému ve Wimbledonu 2013, což...?

Četl jsem tady za těch šest nebo sedm let, co sem chodím, už opravdu ledacos, ale označit trápícího se Nadala z roku 2015 za top tenis, je pro mě zatím na pomyslném vrcholu.
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:27Od: Amputace
2016*
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:29Od: gigin
El Matador je nejlepší na světě. Vo to nic.
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:31Od: RF46
jj podle me je tak dobrej, ze je jak 1. tak i 2. nejlepsi na svete..
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:52Od: Amputace
Kde jsem to napsal? Víš vůbec, na co jsem reagoval?
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:54Od: gigin
Nebyla to reakce na tento tvůj konkrétní příspěvěk. Vím co jsi psal, neboj zase takový tupec nejsem, i když nefandím Nadalovi. Byla to reakce na tvé glosky posledních týdnů, možná měsíců...
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:01Od: Amputace
Děláš si srandu? Mé glosky posledních měsíců zužuješ na to, že píšu o Nadalovi jako o nejlepším? To ani nemůžeš myslet vážně. Já primárně zpochybňuji jako neoddiskutovatelně nejlepšího Federera a rozporuji to, protože už mě nebaví jeho fanoušci, kteří ho mají za bezprecedentního goata a přes to nejede vlak. Až někdy najdeš nějaký můj příspěvek, kde píšu, že goat je Nadal, pak si klidně popichuj.
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:07Od: gigin
Tak když není podle tebe GOAT ani Nadal ani Federer, tak pak kdo? Djokovič?
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:19Od: Amputace
Ano, Djokovič tomu má podle mě jednoznačně nejblíž. Bohužel je tomu tak.
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:22Od: gigin
Oki Amputko, díky za odpověď. A ano, ten můj příspěvěk byl rýpanec na tebe, sorry :DDD
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:20Od: Vlk-v-trave
Kozoroh s Turistou.
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:23Od: gigin
Tvl ještě ty to tu podsírej :DDD
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:26Od: Vlk-v-trave
:D)
Tady s Amputky si delas totalni kozy... a prej to tu podsiram:D)
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:29Od: gigin
:DDD totální ne. Jen trošku šťouchanec. Tak jako musíme odlehčit ne? A Amputka je v poho, víme... Za cvílu přiletí tito a řekne mi, že su šulín. A to za ním chci za chvílu jet na víkend... Nic no, nedá sa. Aj taký je TP.
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:32Od: Vlk-v-trave
:DDD
pry trosku... tito neprijde, beztak nekde sedi a nostalgicky vzpomina na SF Wimbledonu19 :D
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:50Od: HolyMotors
Celou dobu se tu bavíme o jednom zápase a v něm byl Nadal velice dobrý, místy až perfektní. O sezóně 2016, ani o zápase Federera se Stachovským tu nepadlo ani slovo, takže slaměné panáky zpátky do skříně, děkuju.
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:18Od: Amputace
Jde o to, že každý ví, že Federer měl z celé kariéry nejhorší sezónu 2013, Nadal zase sezóny v letech 2015 a 2016 - oba hráli v těchto fázích kariéry svůj nejhorší tenis, nikdy jindy nehráli bídněji, nikdy nebyli psychicky více dole a nikdy nebyli pro soupeře více neškodní, proto ten příměr. Třeba ten zápas se Stakhovským jsem viděl a také bych řekl, že Federer hrál dobře, celkově to byl pěkný zápas plný krásných pointů, jde o to, že vím, že Federer ve své tradiční formě by takový zápas prostě neprohrál.

Ale zpět k Nadalovi - kdybys od něj viděl alespoň 100 zápasů, nikdy bys takové blbosti nenapsal, protože bys věděl, že "vintage" Nadal takhle rozhodně nevypadá. Na poměry sezón 2015/16 zahrál s Verdascem solidně, ale z pozice člověka, který jeho zápasů viděl stovky, ti můžu říct, že rozhodně nehrál velice dobře, místy perfektně. Především byl psychicky úplně v háji po megatragické sezóně 2015, klíčové situace a big pointy by standardní Nadal řešil úplně jinak - prostě by zahrál svůj top, s Verdascem místo toho často chyboval, nechal se dostat pod tlak a podobně. Naprosto mu chybělo sebevědomí a jeho typická vítězná mentalita.

Jde prostě o to srovnání. V tom samotném zápase ti mohl Nadal připadat velice dobrý, ale on nebyl velice dobrý na své tradiční poměry, on mohl působit opticky velice dobře, protože Verdasco byl totálně průměrný a se standardním Nadalem by dostal 3:0 a nebylo by co řešit.
[ Reagovat ]
24.06.2020 16:49Od: HolyMotors
Já vůbec nechápu, proč sem pořád taháš toho Federera, já o jejich srovnání zrovna teď vůbec nestojím. Vůbec je neporovnávám a ani jejich nejhorší sezóny. Ano, na Nadala mohla mít špatná sezóna 2015 nepochybně vliv, nicméně kvůli ní ten zápas neprohrál. Viděl jsem mnohokrát HL, zápas mám dobře v paměti, oba hráli skvělý tenis, Verdasco dokonce naprosto famózní, čísla ze zápasu to potvrzují. Máš Nadala nakoukanýho, podle tebe byl dole a bůh ví co, fajn, já ti to neberu, ale myslím si něco jiného.
[ Reagovat ]
24.06.2020 17:32Od: Amputace
Mě nezajímá, o co stojíš nebo ne, plácl jsi jednu z vůbec největších kravin, co jsem tady četl, tak jsem se ti to prostřednictvím Federera snažil ilustrativně víc přiblížit.

Verdasco, který vypadl hned v dalším kole se Selou a který v tom roce na turnaji 500+ nepřelezl čtvrtfinále a na GS ani třetí kolo, hrál prostě famózně, to je jasné. A Nadal hrál jen o trošičku méně famózně - proto prohrál.
[ Reagovat ]
24.06.2020 17:38Od: HolyMotors
Mě zas nezajímají tvoje výplody o Federerovi a srovnání nejslabších sezón. Žádnou kravinu jsem neplácl, ten zápas byl super, mám to podložený čísly a solidní nakoukaností. Verdasco byl většinu kariéry nevyrovnaný hráč, nic překvapivého. Že hrál podprůměrně sis vycucal nejspíš z prstu a podle těch komentářů pochybuji, že jsi ten zápas vůbec viděl.
[ Reagovat ]
24.06.2020 18:26Od: Amputace
Jakými čísly? Že byl Nadal vzhledem ke svému standardu v prvních třech setech zcela podprůměrný na servisu, nebo že se v závěru totálně psychicky zhroutil a ztratil tři vlastní servisy, což nevím, jestli se mu v GS zápasu (mimo ty dva roky 15 a 16) vůbec kdy jindy stalo?

Jako super zápas ti to klidně připadat mohlo. Hrálo se ostatně pět setů, byla to bitva, mělo to napětí a drama, ale top Nadal běhá, podává, pálí to po čáře úplně jinak. Navíc top Nadal není psychicky v háji a nebojí se zahrát FH po čáře. Jestli mu v tom zápase (a ostatně i tom roce) něco fungovalo dost dobře, byl to BH, který v roce 2017 ještě hodně zlepšil a byla to paradoxně jedna z jeho největších zbraní. Na FH to však byla ryzí marnost - nedostatek agresivity a především téměř úplná absence jeho největší zbraně, tedy FH po čáře.
[ Reagovat ]
25.06.2020 12:07Od: turista
Budiž, ale šlo o BH CC. Z BH DTL je Nadal po celou kariéru neškodný a téměř ho nepoužívá.
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:18Od: Forehand
Lol, opat.

Velice dobry, miestami perfektny :)

Tohto chlapca chcem doma na ponure jesenné večery, brutálny stand up komik :)
[ Reagovat ]
25.06.2020 00:00Od: Marduch
Važ slova, Kamilose mít doma fakt nechces:D
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:15Od: Vlk-v-trave
Tak srovnavat Stachovskeho s Verdascem,... no dobre :D)
Sranda muze byt...jako jo... Ale tvl Vocad pocad...:D
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:24Od: Amputace
Má toto smysl...

Že nesrovnávám dva tenisty, ale dva zápasy top tenistů (Nadala a Federera) v nejslabší fázi jejich kariéry jsi přehlédl, že?
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:31Od: Vlk-v-trave
:D :D :D
ja vim, ale myslim si, ze to fakt stalo za to:) Tak se usmej...
Krom toho to vsechno zacalo tim, ze sojecka napsala, ze Nando je jako Nadal...:) takze zazehla jiskru, ze ktere vyslehl slusny plamen...:)
[ Reagovat ]
24.06.2020 19:43Od: sojka1
:-)) napsala jsem pouze maly Nadal a slo mi o techniku, ale uz vim, ze Nando hraje placky a ma jen jednu nohu, to je vysvetlene. Problem je, ze jsem tu hodila zapas, kde dostal Nadal na budku, to se nesmi... :-)))
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:29Od: Vlk-v-trave Re: :)
...inu neni lehke proniknout do duse fanouska tenisu.

jen tak mimochodem, giginek nasel primer k 1111mu!
Klabzubova 11tka :) Tak cekame, zda to projde.
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:44Od: sojka1
vtiipnyyy....... nemoderni, archaicke, zrusit... :-))
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:46Od: gigin
Nando hraje placky? Já už se tu ve všem ztrácím.
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:49Od: Vlk-v-trave
Mozna mel proste autor na mysli, ze dela dobre bramboraky...
[ Reagovat ]
24.06.2020 21:06Od: gigin
Říkám, nevím, která páčka vůbec kolikrát tady.
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:53Od: sojka1
Od: Forehand 23.06.2020 23:42
Nando má omnoho plochejsie údery. A pohybovo posobi, akoby mal proti Nadalovi o nohu menej.
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:57Od: Vlk-v-trave
Z toho vyplyva, ze Nando ma ploche nohy.
[ Reagovat ]
24.06.2020 21:04Od: gigin
Jo aha... Tak to pak jo. Ferda má jediný problém. Lebku.
[ Reagovat ]
24.06.2020 21:05Od: sojka1 Re: ;-)
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:54Od: Vlk-v-trave Re: :)))
jeste mame v zasobe pripravenou na lavicce nahradu...

Pobrezi Slonoviny
[ Reagovat ]
24.06.2020 20:58Od: sojka1
ty nemam nakoukany... :-))
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:47Od: RFanousek
zaplať pán bůh za to... jeden hekající upocený, neunavitelný autista neustále se rýpající v zadku mi úplně stačí
:)
[ Reagovat ]
24.06.2020 14:47Od: Amputace Re: FH
Ještěže je nenapadlo připodobňovat hráče nikoli k fotbalovým reprezentacím, ale klubům... Kdyby je náhodou napadlo, že je Federer jako současný Liverpool, to bych skutečně přes srdce nepřenes :D
[ Reagovat ]
24.06.2020 15:38Od: Forehand
Aale, prosim ta.

Fanatizmus totálny a ten nový prírastok HolyMotors, ten má potenciaĺ dostat sa v sekte mimoriadne vysoko :)

Top Nadal :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:02Od: Vlk-v-trave
No dalo mne to trochu praci...
...najit primer pro Pellu neni jednoduche zadani, ale nakonec to prislo...

Pella hraje jako Bosna a Hercegovina.
(v jednom setu jako Bosna a casto v nasledujicim jako Hercegovina, a obcas se to v rozhodujicim sejde)

Ovsem nezavidim giginovi a sojce v hledani primeru k 1111mu a Gulbisovi, celkem narocny orisek k rozlousknuti...
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:31Od: Krisboy
Přirovnání big3 k fotbalovým repre mě napadlo už dávno. Vidím to stejně, jako španělští fans :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:16Od: Vlk-v-trave
Jak vidis Jirku?!
[ Reagovat ]
23.06.2020 22:40Od: Krisboy
J1rku jsem dlouho neviděl, ale nepochybuju, že bude po pauze zase připravenej válcovat. Myslím, že sezona 2021 bude jeho. Jeho a Thiemova.
[ Reagovat ]
23.06.2020 23:21Od: Vlk-v-trave
Jen aby mel dobre losy, nejlepe do prvnich kol Djokovice. Nejaka ta motivacka postoupit do druheho kola...by se sikla.
[ Reagovat ]
24.06.2020 06:28Od: Mayo
Djokovic a Nemecko? To mi nesedí. To by skoro nevyhraval v tom prípade.
[ Reagovat ]
24.06.2020 06:43Od: Krisboy
Na Brazílii to stačí :DDD
[ Reagovat ]
24.06.2020 07:55Od: Mayo
Tak Brazília je úplne mimo.
[ Reagovat ]
24.06.2020 10:00Od: Forehand
Feder Svajciarsko
Nadal Spanielsko
Djokovic - Chorvatsko.

Vobec netreba chodit daleko, ved.
[ Reagovat ]
24.06.2020 10:44Od: Vlk-v-trave
Neni to Svycarsko z toho JARu trochu z ruky?
...ted premyslim jestli je Kamerun bliz k JARu nebo k Svycarsku, jeste ten Kamerun by se dal nejak pobrat. Ale ten Kamerun by me sedel vic na 1111ho. No mozna spis Pobrezi Slonoviny:)
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:52Od: annah
Tak tak. Jaký rozdíl proti Srbovi seniorovi...
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:10Od: steve79
Djokovic ma pravdu v tom, ze se budeme muset s virem naucit zit. Ma vubec Novak nejake priznaky??
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:12Od: Mantra
to si vzpoměl brzy :D
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:02Od: Vlk-v-trave Tennys Sandgren - vcera na svem profilu :D :D :D
If Novak doesn?t get covid I?m gonna start blessing my water with positive vibes...

10:51 PM ? 22 cze 2020?Twitter for iPhone
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:06Od: Vlk-v-trave
ma to plno komentaru:
https://twitter.com/TennysSandgren/status/1275169491018756099

Tak se Nole dockal, zacina byt popularnejsi nez Fedex ;)
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:53Od: paddy je to Evans?
sledujte důležitější věci, které se dějí v Praze

jestli si šlehl, pak by to mohl být Evans :)

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/muz-skace-a-tanci-v-praze-na-kominech-dolu-nechce-policie-s-nim-vyjednava-40328563#seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=dayaCqUFME6-202006231650&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:49Od: Vlk-v-trave manazer Dimitrova, Georgi Stoimenov
K Adria tour: Nebyli jsme disciplinovani.
Uz si toho vsimli :D)

http://www.puntodebreak.com/2020/06/23/no-disciplinados

Georgi Stoimenov potvrzuje, ze Dimitrov ma dva tydny stopku bez treningu...pokud pujde vsechno dobre... pry si ted teprve uvedomili, s cim vsim se covid tak nejak vaze...

Ano, kazdy to hodnotime dle svych situaci a zkusenosti.:)
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:12Od: Fransoas
Největší " persona " hráčské asociace to maximálně nezvládl. Jak může takovýto sportovec si hrát na nejvyššího člena rady. Je to pouze " výborný " příklad pro ostatní hráče. Bohužel figurují tu peníze až na prvním místě,jak jsem si všiml v jednom příspěvku. Celá jeho familie je docela pochybná.
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:38Od: dappe
Celý sportovní svět se snaží postupnými kroky pomalu vracet do normálu a tihle podobní tupci to celé podkopávají. Fotbalisté ve většině soutěží rozjeli fotbal pod velmi přísnými, mnohdy až nesmyslnými hygienickými pravidly, ale čísla ukazují, že je to pro začátek potřeba. Přísnými pravidly se k normálnímu sportu vrátíme daleko dříve, než názory typu "tímto způsobem můžeme sport zrušit".
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:00Od: Nola
jj, a co ti futbaliste, ked bojuju o loptu, su dostatocne chraneni? fotbal nesledujem, nebavi ma, ale bez osobneho kontaktu si ho neviem predstavit...
prijatelnejsi sport je hokej, prilba, nahubky, rukavice, ten snad jediny ma buducnost, co si budeme nahovarat
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:03Od: Vlk-v-trave
Budoucnost ma pouze Golf, Curling, Sachy a Olovo.
Curling 100 procentne. Tam se cisti nejvice.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:06Od: Nola
jj, a este sipky....
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:29Od: Vlk-v-trave
Tak sipky dost tezko...to je strela uplne mimo...tihle sportmani olizuji kde co.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:30Od: Nola
budu hrat na terc z domu, kazdy na svoj a zabudla som na e-sport, to je ideal
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:12Od: dappe
Tady přeci vůbec nejde o to, že hráli tenis, fotbal nebo cokoli jiného. Problém je to chování okolo.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:22Od: Nola
su snad vsetci dospeli, kto je bez viny, nech hodi kamenom....

ocakavam, ze mi niekto znovu naznaci, ze som fanatik, OK, za seba dodam, ze som sa bola uz davno zabavit s partiou kamosov, nie v bare, boli zatvorene, ale, kto chce cesticky si najde....

nechcem Novaka obhajovat, je to uplne zbytocne, sam si vypije do dna svoju blbost, len mam pocit, ze je tento svet naruby....
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:29Od: dappe
Tak já v původním příspěvku píšu v množném čísle, takže to platí pro všechny účastníky. Ale o tom, kdo je odpovědný, nemá cenu mluvit, to je jasné. Stejně jako kdyby se ta akce povedla, tak by byl chválený jen on, takhle je to bohužel jinak.

Pokud se nikomu, byť jen třeba nepřímo, nestane nic vážnějšího, tak to po čase utichne. Podle mě je ale úplně v pořádku, že to Djokovič schytává, nevím proč s tím máš problém. Tohle strašně pokazil, i když pravděpodobně úmysl špatný neměl.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:24Od: Vlk-v-trave
Tam to vidim tak, ze nejvic jsou postizene manzelky a pritelkyne:)
Snazim se spis tu hustou atmosferu odlehcit...

...ale jak uz jsem se dostal do vlakna... problem nevidim ani tak moc v covidu jako v samych lidech, no a hlavne v netrpelivosti, to je vazny problem, vetsi nez atomova bomba...si vem...ty katastrofalni efekty netrpelivosti...
na priklad: prelidneni, plno mrtvych na silnici, plno vrazd, kolik nepromenenych MB z netrpelivosti zpusobilo nevylecitelne skody v hlavach a srdcich fanousku...atd. atd :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:47Od: dappe
Covid jen naplno odhalil spoustu věcí, naštěstí se opravdu nejedná o nic tak vážného, respektive nás v budoucnu mohou potkat daleko horší věci.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:13Od: Forehand
Nolka. Keby sa nakazi 6 hracov na turnaji, kde su aspon standardne hygienické opatrenia, nikto podla mna nepovie ani bú.

Skor ide o tie okázalé párty, futbal, fotenia, plné tribúny.

Je pech, ak by sa ten isty pocet nakazil aj keby su prisne opatrenia, ale to sa nedozvieme a je vysoky predpoklad, ze ten pocet nakazených uzko suvisi s principom "no rules".
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:35Od: Nola
plne tribuny mozes vynechat, to nejde na jeho triko, ale na triko statu, ktory to povolil, presne ako vcera v BA a minuly tyzden v CR, ten zbytok prispevku kvitujem v pohode
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:24Od: JCFerrero
Natoze mali corona tak hrali dobri tenis , taketo vykony by nepodali ani keby mali chripku takze korona
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:38Od: dappe
Smysl tvého příspěvku?
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:03Od: JCFerrero
Su tam chyby , zmysel ze je chripka je viac nebezpecna . Ze v tom stadiu corona ked neni tazky priebeh je absolutne neskodna.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:10Od: dappe
Ve stádiu, kdy nemá člověk příznaky, je naopak ten vir nejvíce nebezpečný. Pokud je tedy člověk schopný připustit, že není na světě sám.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:13Od: JCFerrero
Podla mna toto nema cenu vsetko zatvarat nic sa nevyriesi. Umierat ludia budu aj ked sa zatvorime nie na koronu ale na kopec dalsich veci a podla mna viac ako na koronu budu tie pocty.
[ Reagovat ]
23.06.2020 18:15Od: dappe
To já nevím, tohle bych nechal na lidech, kteří tomu prokazatelně rozumí.
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:56Od: Mantra
Uplně jasný, když bylo embargo na info
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:53Od: dako
No Vacc Djokovid
[ Reagovat ]
23.06.2020 16:47Od: Forehand
Noleho pozitivny pristup k životu :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:47Od: Kozoroh Má reakce
Tuto zprávu jsem očekával, když jsem viděl fotky (pár jsem jich na TP zveřejnil), kde měl Novak přímý fyzicky kontakt s Grigorem, tak by byl div, kdyby nákazu nechytil.

Novak doplatil na svou neopatrnost, pošetilost a krátkozrakost, sice žádné nařízení v Srbsku a Chorvatsku jeho Adria Tour neporušila, jenže tamní předpisy nepočítaly s akcí za účasti lidí ze zahraničí. No1e pravděpodobně vycházel z jednoduchého předpokladu, že Srbsko a Chorvatsko byly jen málo zasaženy koronavirem, takže si myslel, není nutné dodržovat odstup a přísnou hygienu, nadto ukážeme ostatím, że se věci vrací k normálu... Nyní víme, že to byl kolosální omyl.

Ano, je to organizátorské selhání, No1e dostal do problému nejen sebe, ale několik svých kolegů tenistů, svou manželku a několik dalších osob. Situaci kolem koronaviru velice podcenil a zde jsou důsledky. Doufám, že zotavení všech dotyčných nakažených proběhne bez komplikací.

Návrat k normálu, k tomu, jak jsme znali tenis před koronavirem, nebude jednoduchý. Blamáž na Adria Tour nám ukázala, že se nevyplácí spěchat.
[ Reagovat ]
23.06.2020 16:12Od: turista
No jo. Je to těžký s tím koronavirem. Za hodinu jdu na běžecký závod. Taky tam budema utíkat bez roušek s rizikem, že kdyby byl jediný z nás nakažený tak může být malér.
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:03Od: Nola
preco nemozes bezat s ruskom? na tvojom mieste, by som si jedno pribalila do zalohy.... mam pocit, ze vymyvanie mozgov pokracuje, to uz fakt ten koks je prijatelnejsi, len, kde ho dnes zohnat :D dam si teda poharik ruskej vodky
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:43Od: FulnekUltras
plus sauna, tvrdá práce na poli - a není co řešit ;-)
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:24Od: turista
S rouškou to jde taky. Ale už ji při sportu odkládají všichni.
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:44Od: Forehand
Asi sa to dalo cakat, ked Nole tak dlho váhal s prehlásením. Velmi nestastna situácia, aj vzhladom na to, ze maju deti a obaja rodicia su pozitivni.

Kazdopadne Adria tour je jasny vitaz kategorie najvacsi sportovy trapas roka, dennik sport zvykne udelovat cenu zvanú zlatý Citrón. A nakazený Novak to symbolicky zaklincoval.
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:50Od: gigin
Podle mne věděl, co dělá a chtěl vzkázat světu. Být pozitivní nic neznamená, všechno otevřete, hrajme před diváky, jeďme dál, vše je nafouknutá bublina. Byl Švédský model, tohle je vymazlenější Srbská verze.
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:57Od: Nola
jj
prokurator - Mantra
zalobca - Denis92
porota - gigin, Forehand, Kamilos, britski a amicki novinari
obhajoba - turista
rozsudok - vinny - stat spolu s manzelkou po vzore Ludovita XVI.
[ Reagovat ]
23.06.2020 16:10Od: gigin
Rozsudek popravením vykoná FU.
[ Reagovat ]
23.06.2020 16:17Od: Nola
naopak, v poslednej dobe vyzera, ze mu zdravy rozum nechyba, ospravedlnenie na mojej strane
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:54Od: Forehand
Fulneka si predstavujem ako odbornika na zahraničnú politiku, kludne aj diplomata za velkou mlákou.

Obsadené nie sú bežné pozície.
Pe3k bude mat na starosti bufet, fish&chips manager.
Paitik bude mat na starosti kopírku, printer manager.
Kamilos bude všetko zapisovat, hotový bude za odpoledne.

Do poroty kludne aj Sojku, ale nemoze sediet vedla Forehanda.
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:28Od: acc
Samozrejme pokud by bylo potreba, tak Jelene okamzite jakkoliv s cimkoliv pomohu..rad:)
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:26Od: acc
Nejsem Djokuv fanda ale nijak extra mu to za zle nemam. Pro drtivou vetsinu lidi se zda to nema ani priznaky..aspon se toho lidi prestanou tak desit.
Nevim jak vy ostatni ale v mem okruhu sportovcu se covidem-19 na chovani nic nezmenilo. Ikdyz vlastne jo, jointy se tolik nepodavaly, kazdej mel svyho:)
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:48Od: FulnekUltras
kéž by se naplnila nejpravděpodobnější varianta - že ten uměle vytvořený laboratorní šmejd bude v přirozeném prostředí šíření rychle slábnout a nejpozději příští rok zmizí ze světa nadobro
[ Reagovat ]
23.06.2020 19:55Od: paddy
zpráva o vakcíně je už téměř dokončená :)

https://www.youtube.com/watch?v=VNHf7OovQig
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:04Od: ipko
ale bolo to celkom jasné, že bude pozitívny, keďže najprv hral Dimitrov s Čoričom a večer Borna proti Djokovičovi, takže pekná postupnosť :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:04Od: Frick Co rodiče?
Ti jsou v poho?
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:57Od: Grape
Zjevně nejsou.
Ale jestli mají nebo nemají koronavirus, to nevím.
[ Reagovat ]
23.06.2020 21:29Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:03Od: ipko
to som zvedavý akou medicínou sa nechá liečiť, ak by sa mu stav zhoršil :D
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:19Od: Kozoroh
Na tvůj post se hodí blicí smajlík.
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:41Od: ipko
ja mu nič zlé neprajem, ale jeho bylinky jednoducho neuznávam :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:43Od: ipko
nesúhlasím ani s tým, čo tvrdil o očkovaní, bodaj by mu osobná skúsenosť s covidom otvorila oči
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:57Od: woody Chyba to byla
ale doufám,že budou mít všichni aktéři mírný průběh a nebude žádná oběť. To by bylo myslím nejhorší.
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:57Od: Frick Vod koho se to teda chytnulo
Grišova stará všetkých nakazila?
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:57Od: Frick A komu co tedy je?
Griša 37°C a zbytek nic?
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:59Od: Vlk-v-trave
Zvyseny tlak + zahajeni rozvodoveho rizeni.
[ Reagovat ]
23.06.2020 16:23Od: Krisboy
Dokoukal jsi včera toho 1111yho s Mahutem? Jak to dopadlo?
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:36Od: Vlk-v-trave
Ne, vzal jsem si MTO za stavu 1:1, 1:1... dnes v noci se snad "vratim na kurt"...
...a snad do konce cervna to zvladnu "odehrat" :D
Budu urcite prubezne informovat. Potiz bude jen pod jakym clankem pokracovat... TP tohle vyroci ignoruje...
[ Reagovat ]
23.06.2020 20:58Od: Krisboy
Tak jo, podej pak report. Já na to nemám trpělivost :)
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:36Od: paddy Djokovič zvýšil šance na titul z US Open
Hlavním favoritem samozřejmě zůstává Covid-19

Budeme-li předpokládat alespoň krátkodobou imunitu, pak na rozdíl od většiny soupeřů se Djokovič nenakazí během turnaje, a tak mu nehrozí nucené odstoupení
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:29Od: dako
Ale veď opatrenia na USO sú totálny nezmysel, k čomu to je dobré? Novak možno bude mať odpoveď...
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:37Od: Kamilos88
Aneb jak se stát největším koko-tem na tour během jednoho měsíce
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:41Od: Gulbis
nasaď si roušku a neplácej kokk otiny
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:44Od: Kamilos88
Je to bezohledný chuj stejně, jako jeho fotr

Já ho neměl rad nikdy ale jako hráče jsem ho vždy respektoval. To co udělal za poslední měsíc je totální fail
[ Reagovat ]
23.06.2020 14:49Od: FandimRF
To není fail, to je tenis. A co chceš vlastně ty? Konec sportu?? Já aby se hrálo jako vždycky a přestali se už konečně řešit kraviny.
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:01Od: RFanousek
Pod toto se mohu podepsat.
Klidně ať se letos třeba už nehraje ale od příštího roku by se všechno mělo vrátit k normálu virům navzdory.
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:10Od: Patik
Samozrejme všetci chceme aby sa hralo ako predtým a aby bolo všetko a všetci v poriadku ale tak to nejde.. musíme to proste prijať také aké je a vydržať..malo sa začať hrať až nabudúci rok..ale ľudia si nedajú povedať ide im len o zisky..
[ Reagovat ]
23.06.2020 17:23Od: JCFerrero
Alebo ide o to ze Rogi operacia aby si udrzal naskok v GS vsak
[ Reagovat ]
23.06.2020 15:06Od: serbianfan
co je na tom fail? prostě chtěl udělat turnaj pro charitu, možná ukázat, že to může fungovat. Nestalo se no, jestli to takhle bereš tak už se vlastně nikdy žádný sport ani kulturni akce nemusí konat a můžeme do konce živoat jen sedět doma a dělat home office..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist