Kvitová nestačila na mladou Lotyšku Ostapenkovou ani na trávě

16. 6. 2016, 15:41
Aktuality 408
WTA BIRMINGHAM - Petra Kvitová prohrála i druhý souboj s talentovanou Jelenou Ostapenkovou. Na devatenáctiletou Lotyšku nestačila ani na své oblíbené trávě a v Birminghamu tak skončila už ve druhém kole.
Profily hráčů
Petra Kvitová

Petra Kvitová v prvním kole porazila jednu ze svých nejoblíbenějších soupeřek Lucii Šafářovou, už ve druhém kole ale nestačila na soupeřku, s níž letos vypadla již podruhé. Poté, co s Jelenou Ostapenkovou prohrála v únoru v Dauhá, podlehla devatenáctileté Lotyšce i dnes na trávě v Birminghamu.

Dvojnásobná wimbledonská šampionka Kvitová (2011 a 2014) využila jen tři z 12 brejkbolů a sama přišla o podání pětkrát. Soupeřka, jež předloni ve Wimbledonu vyhrála soutěž juniorek, hrála v důležitých momentech odvážněji a vyhrála 6-4 4-6 6-3.

O první set přišla Kvitová, hrající se zavázaným pravým stehenním svalem, poté co nejdříve za stavu 4:3 nevyžila tři brejkboly a vzápětí po dvojchybě ztratila servis.

Ve druhém setu už Češka vedla 3-0 a nezvykle si zavolala na poradu kouče. František Čermák jí řekl, že musí sama zvážit, zda pokračovat, když ji noha omezuje. "Otázka je, jak se to bude chovat zítra. Může to být ještě horší," řekl Čermák.

Kvitovou nabádal, aby kvůli jednomu zápasu neriskovala. "Pokud se nemůžeš hýbat a omezuje tě to, tak je lepší to zapíchnout a být ready na další turnaj, ale je to na tobě," řekl.

Kvitová se na trenéra usmála a hrála dál. Soupeřka ale srovnala na 3-3 a pak byl zápas kvůli dešti na 40 minut přerušen. Po návratu Kvitová druhou sadu získala.

Ve třetím dějství ještě vedla 2-0, ale od té doby už získala v utkání s vítězkou wimbledonské juniorky z roku 2014 Ostapenkovou jen jednu hru. "Na trávě je (Kvitová) jednou z nejnebezpečnějších hráček, protože dvakrát vyhrála Wimbledon. Z výhry nad ní jsem nadšená," řekla Lotyška.

 

Navzdory porážce se Kvitová může v pondělním žebříčku vrátit do světové desítky žebříčku WTA. Generálku na Wimbledon si odbyde příští týden v Eastbourne.

O postup do čtvrtfinále měla dnes hrát ještě Barbora Strýcová, ale duel s domácí Heather Watsonovou byl kvůli počasí přesunut na pátek.

• WTA PREMIER BIRMINGHAM •
Velká Británie, tráva, 846.000 dolarů
středeční výsledky (16. 06. 2016)
• Dvouhra - 1. kolo •
Kontaová (9-Brit.) - Doiová (Jap.) 7:6 (7:3), 6:1
Wickmayerová (Belg.) - Wozniacká (Dán.) 6:4, 6:7 (5:7), 6:2
• Dvouhra - 2. kolo •
Ostapenková (Lot.) - Kvitová (5-ČR) 6:4, 4:6, 6:3
Keysová (7-USA) - Paszeková (Rak.) 6:1, 6:3
Pironkovová (Bul.) - Beguová (Rum.) 6:3, 6:3
• Čtyřhra - 1. kolo •
Kar. Plíšková/Strýcová (ČR) - Beguová/Olaruová (Rum.) 2:6, 6:0, 10:8
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

408
Přidat komentář
FulnekUltras
teď sice není úplně nejrůžovější, ale když jsem před chvílí viděl už kolikátou spolupráci ;))) Limberský - Plašil, po které míč opět skončil v autu, lze nyní už téměř s jistotou říci, že o Petru se bát - natožpak zbytečně otírat - rozhodně nemusíme... ;)
Reagovat
tommr
bude ve Wimbledonu nasazená jako šestnáctka. Rozhodlo o tom dnešní vítězství Wickmayerový nad Kontou. Změnit by to mohla jen nějaká manipulace pořadatelů, ale u žen to skoro nikdy nedělají ... :)
Reagovat
janek_da
no... zrovna u britske hracky si tim moc jisty nejsem
Reagovat
Kozoroh
Když jsi tu nedávno psal, že u žen se na výsledky na trávě vůbec nepříhlíží, tak jsi neměl úplně pravdu. Na startu Wimbledonu 2011 byla vracející se Serena Williamsová na 25. místě WTA pořadí, ale pořadatelé ji nasadili jako sedmičku, o příčku výš než pozdější vítězku Petru Kvitovou. Nevím to jistě, že když je obhájkyně titulu nízko postavená, tak že jí pořadatelé Wimbledonu nasadí výš, aby příliš brzy nenatrefila na TOP hráčky.

https://en.wikipedia.org/wiki/2011_Wimbledon_Championships#Women.27s_Singles_2
Reagovat
tommr
tak na to se už vůbec nepamatuju. Možná i z toho důvodu, že to nasazení Petry nijak neovlivnilo ... :)
Reagovat
EllNino
Horní polovina pavouka se tam zajímavě otevírá, přesto vidím CoCo jako největší favoritku :) uvidíme, každopádně pro Báru to není vůbec nehratelné až do finále :)
Reagovat
tommr
jj když Bára přežije ve zdraví dnešek tak by se mohla do toho finále dostat ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmm , další zápas Báry ukazuje na 15:45, to je nějak brzo, ne?
Reagovat
bIbec
Bára dobrý, ale Maruška dostává solidní výprask. Tak trošku sem to čekal. Shilin Xu do toho umí řezat vostošest. A má formu.
Reagovat
tommr
na začátku roku jí přitom Marie v Mexiku spláchla ve dvou setech ... :(
Reagovat
bIbec
to se spíš Shilin spláchla sama ;D
Reagovat
tommr
a nakonec Marie skrečovala. Doufám, že to není nějaký vážný zranění ... :(
Reagovat
tommr
Bára naštěstí zápas dopodávala hned napoprvé když proměnila pátej mečbol. Výhra nad Watsonovou je velmi cenná, protože kromě Báry s ní momentálně nemá žádná česká hráčka aktivní bilanci ... :)
Cenný je i to, že si Bára s Watsonovou poradila ve dvou setech v čase pod dvě hodiny (přesně za 1:40). Snad jí díky tomu zbylo dost sil na čtvrtfinále s odpočatou Pironkovou, který se bude hrát ještě dneska odpoledne (když počasí dovolí) ... :)
Reagovat
EllNino
zase pro Pironkovou už to bude tento týden 6. zápas a Bára je na vlně po výhře, takže by mohla spláchnout i Tsvetanu a bylo by :)
Reagovat
tommr
důležitý bude jak je na tom Bára s tou nohou - z on-linu to poznat nejde ... :)
Reagovat
EllNino
viděl jsem pár záběru Báry při běhu z toho kurtu číslo jedna tam je vidět a noha byla v pohodě, Bára běhala jako čamrda :)
Reagovat
PetaM
Tak Petra to s ní má 0:0 :D :D
Reagovat
janek_da
tak aspoň to je vyrovnané
Reagovat
PetaM
Tak i ostatní holky to s ní mají vyrovnané. Lucka Š. to má 1:1, Karolína myslím taky 1:1 ...
Reagovat
tommr
to sis poplet Karolínu s Kristýnou ... :)
Reagovat
PetaM
Jo, je to tak :D Hledal jsem je všechny najednou, tak se mi to pak popletlo. Ale Plíškovou jsem trefil :D Úspěch :D
Reagovat
PetaM
A Petra Cetkovská vede 2:1.
Reagovat
tommr
jenže Cetka jí porazila kdysi dávno a letos od ní dostala v Miami kanára. Já jí navíc už ani v těch statistikách neuvádím, protože bude brzo končit ... :(
Reagovat
PetaM
Tak Petra snad letos kanára dostala od každé :D :D Možná vyjma Lisické.
Reagovat
EllNino
jono, dokonce nedávno skrečovala zápas v bundeslize ...takže
Reagovat
janek_da
A Baruna jde před Lucku
Reagovat
George_Renel
To tu zase bude zítra ránou rozborů .-b.
Reagovat
smazaný uživatel
Blahozelam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
EllNino
Hodně dobře Bára ! :) Koncovky setů tu zvládá teda hodně dobře :)
Reagovat
tommr
ani bych neřek: v prvním setu napoprvé nedopodávala když za stavu 5:4 přišla o servis čistou hrou a ve druhým setu zase prohospodařila tři mečboly za stavu 5:3 40:0 při podání soupeřky ... :)
Reagovat
EllNino
ale tak nesložila se, to je pozitivní :) takhle jsem to myslel
Reagovat
tommr
to je fakt - jinou hráčku na jejím místě (radši nebudu jmenovat) by to mohlo položit ... :)
Reagovat
tommr
Bára neproměnila tři mečboly při podání soupeřky za stavu 5:3 40:0 a bude ted podávat na zápas ...
Reagovat
EllNino
jo !
Reagovat
tommr
Bára urvala první set! Napoprvé se jí sice za stavu 5:4 nepodařilo dopodávat, ale napodruhé už to zvládla když proměnila druhej setbol svým třetím esem ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Karlička otočila, šikovnej klučina.
Reagovat
blixa
Ale no tak, ještě bys voblíz všech deset ! ;-)
Reagovat
EllNino
Výborně :) ! Koukám na ten stream z kurtu číslo 1, takže se tam občas holky mihnou a aspoň poslouchám zvuk míčku :) zatim je to tuhý boj, jak psal tommr :)
Reagovat
George_Renel
Bude vůbec Bára k vidění? Na streamu ji nikde nevidím.
Reagovat
EllNino
nebude, jen na dvojce
Reagovat
Lunej..
To je škoda, zas mi zbývá ATP.
Reagovat
PetaM
https://www.youtube.com/watch?v=fKpenDl4ROc

V 4:17 celkem dobrý výsledek zápasu mezi Wickmayer - Wozniacki 6:4, 7:6, 6:2 :D :D
Reagovat
tommr
má dneska nabitej program a mohla by odehrát až tři zápasy během jediného dne. Nejdřív bude hrát zápas druhýho kola s Watsonovou, pokud vyhraje tak by měla potom odehrát i čtvrtfinále proti Pironkový a nakonec jí čeká debl s Karolínou proti přemožitelkám Andrey a Lucky. Trochu proto nechápu proč její zápas s Watsonovou nezařadili pořadatelé do programu jako první?
Reagovat
EllNino
taky nechápu
Reagovat
tommr
jde sice jen o hodinu, ale zbytečně tím Báře ztěžujou už tak náročnej program. Myslím si, že pokud by Bára vyhrála oba svoje dnešní singly tak debla vzdá podobně jako to udělala Karolína v Nottinghamu ...
Reagovat
EllNino
no moc to nechápu, protože se na tom kurtu ani nehraje, tak mohla začít stejně jako právě probíhající 2 zápasy ...víc než to mě ale štve, že to je velmi zajímavej zápas a jako jedinej ho dneska neuvidíme, pokud nepočítám občasné záběry z kurtu číslo jedna
Reagovat
blixa
To by Káje neudělala. Baruška je zlatíčko ;-).
Reagovat
tommr
Bára si netroufla na debla po vyčerpávajícím zápase v singlu ani při FC proti Švýcarsku. Dneska jí můžou čekat před deblem takový zápasy dva a navíc má něco s nohou ...
Reagovat
PetaM
Lepší, než aby měla obvázanou hlavu :D
Reagovat
blixa
Netommruj. To bude hladký ve dvou do hodiny ;-)
Reagovat
tommr
s Watsonovou a Pironkovou? Ledaže by Bára s nima hladce prohrála což se samozřejmě vyloučit nedá ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
ona jaksi nemůže prohrát s oběma :D
Reagovat
tommr
může - i když samozřejmě ne dneska ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
asi to nechápu, ale když už prohraje s Watsonovou, tak potom s Pironkovou hrát vůbec nebude, ne?
Reagovat
tommr
jj když Bára prohraje s Watsonovou tak v singlu končí a když nad ní vyhraje tak pak bude hrát s Pironkovou ...
Můj původní příspěvek byl myšlenej tak, že Bára může s oběma hráčkama lehce jen prohrát ale nikoli vyhrát. Pokud je porazí tak to bude jen po těžkým boji ... :)
Reagovat
blixa
No prosim, první set je doma, jde to jak po másle ! :D ;-)
Reagovat
tommr
no každej máme zřejmě jiný představy o hladkým průběhu zápasu ... :)
Reagovat
blixa
Jsem říkal, hladký a v suchým ;-) :D
Reagovat
tommr
no jednoduchý to rozhodně nebylo, ale jsem rád, že to Bára stlačila pod dvě hodiny což jsem teda nečekal ... :)
Reagovat
EllNino
Bára má formu, dneska jí věřím na oba zápasy :) ale uvidíme
Reagovat
tommr
letos už Bára porazila jak Watsonovou tak Pironkovou, ale na trávě se samozřejmě ještě nepotkaly ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Debl v Nottinghamu oficiálně vzdala Kája, ale určitě to bylo kvůli Kristýně, aby stihla kvaldu v Birminghamu ...
Reagovat
peggy
Jo madam Kvitova,leta leti,radeli sebrat rodinou a rychle do Monaca.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
George_Renel
Reagovat
Frick
Asi víte, že občas mi vadí nedostatečná elevace kamery, zejeména při přenosech z menších kurtů.

Dnes jsem se zkusil postavit za víceúčelovou umělku, kde jsou i lajny pro tenis a vzal do ruky akční mini kameru na dvou sefie tyčích. Pokud jsem tuto "soustavu" držel ve zdvihnuté ruce, mohl jsem dosáhnout výšky kamery něco nad 4 metry (tak 4-4,5m bych odhadl) a vypadalo to takto. Takže pro organizátory by určitě neměl být problém zajistit nějaky 4 metrový klandr či nějakou kameru přichytit na plot.

Tolik jen k možné technické náročnosti jednoduchého streamu s jednou statickou kamerou. Samozřejmě - napojení přívodu energie a obrazového/internetového signálu je další věcí.

http://abload.de/img/20150129_154742a.mp4_zka9s.jpg
Reagovat
EllNino
kdyby sis radši šel místo toho na tu umělku zahrát :D ...
Reagovat
Frick
Konečně si i holky zahrály travnatej turnaj v Hal(l)e :o)
Reagovat
EllNino
až na to, že hrajou na tvrdým :)
Reagovat
PetaM
By mě překvapilo, kdyby to on věděl.
Reagovat
Frick
Já napsal travnatej turnaj, ne, že si zahrajou na trávě...
Reagovat
Frick
2012
New Haven: Šafářová @ 1,40

2013
Indian Wells: Koukalová @ 1,25
New Haven: Koukalová @ 1,48

2014:
Sydney: Šafářová @ 1,30
Dauhá: Šafářová @ 1,38
Madrid: Šafářová @ 1,91
Eastbourne: Šafářová @ 1,43
Wimbledon: Hlaváčková @ 1,12
Wimbledon: Strýcová @ 1,32
Wimbledon: Šafářová @ 1,39
New Haven: Strýcová @ 1,25
US Open: Cetkovská @ 1,11
Wuhan: Plíšková Ka. @ 1,32

2015:
Šenzen: Smitková @ 1,08
Sydney: Plíšková Ka. @ 1,43
New Haven: Šafářová @ 1,47
TM: Šafářová @ 1,43

2016:
Dauhá: Strýcová @ 1,59
Birmingham: Šfářová @ 1,35

Vidíme, že až na Madrid 2014 šla Petra do českého derby v pozici větší či menší favoritky. Kolik ale takových zápasů Petra prohrála? Bude jen počítat zápasy, do kterých šla Petra s kurzem nejvýše 1,50, ale stejně to nezvládla.
Reagovat
Frick
2012:
Eastbourne: Makarova @ 1,21
LOH Londýn: Kirilenko @ 1,30
US Open: Bartoli @ 1,20
Tokyo: Martič @ 1,20
Peking: Suarez-N. @ 1,10

2013:
Brisbane: Pavljučenková @ 1,36
Sydney: Cibulková @ 1,34
AO: Robson @ 1,46
Paříž WTA: Mladenović @ 1,34
Indian Wells: Kirilenko @ 1,38
Miami: Flipkens @ 1,29
Madrid: Hantuchová @ 1,20
RG: Hampton @ 1,36
Eastbourne: Wickmayer @ 1,26
Wimbledon: Flipkens @ 1,42
Carlsbad: Razzano @ 1,20
Toronto: Cirstea @ 1,38
US Open: Riske @ 1,32
Peking: Janković @ 1,47

2014:
Sydney: Pironkova @ 1,14
AO: Kumkhum @ 1,06
Dubai: Suarez-N. @ 1,40
Stuttgart: Kleybanova @ 1,26
Řím: Zhang @ 1,17
Eastbourne: Watson @ 1,26
Montreal: Makarova @ 1,34
Cinci: Svitolina @ 1,29
US Open: Krunić @ 1,06

2015:
Šenzen: Bacsinszky @ 1,14
AO: Keys @ 1,24
Dubai: Suarez-N. @ 1,33
Dohá: Suarez-N. @ 1,47
Stuttgart: Brengle @ 1,28
Wimbledon: Janković @ 1,16
Cinci: Garcia @ 1,48
US Open: Pennetta @ 1,31
Wuhan: Vinci @ 1,37
Peking: Errani @ 1,21

2016:
AO: Gavrilova @ 1,28
Dubai: Brengle @ 1,39
Dohá: Ostanpenko @ 1,24
Madrid: Gavrilova @ 1,25
RG: Rogers @ 1,25
Birmingham: Ostapenko @ 1,26

....takže skutečně Petřiny prohry s outsiderkama jsou věcí zcela pravidelnou. Bylo jich za poslední 4 roky celkem 44...

OTÁZKA TEDY - Proč mezi nimi nebyla ani jedna Češka, ačkoliv na to měly celkem DEVATENÁCT POKUSŮ!

Jen to jen náhoda nebo je to v hlavě, zejména Petřině?
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš než náhoda je to mizerná metodika. Sázkové kursy fakt nejsou nejlepší měřítko.
Reagovat
FulnekUltras
Zeptejte se místního experta, jestli mu Petra dneska zase snesla zlaté vejce... ;)))
Reagovat
tommr
no statistiky podložený dostatečným počtem údajů obvykle nelžou. Je zcela evidentní, že Petra si na krajanky věří víc než na ostatní hráčky. Dalším důvodem proč je proti našim hráčkám tak úspěšná může být i to, že má jejich hru dobře přečtenou zatímco proti cizím hráčkám často tápe a neví co na ně hrát ...
Reagovat
smazaný uživatel
V první větě máš sice pravdu, nicméně Frick nic jako statistiky s dostatečným množstvím údajů nedodal ani náhodou.
Reagovat
FulnekUltras
Operativní přizpůsobení hry soupeřce bohužel ještě pořád Peti dělá problémy...
Reagovat
FulnekUltras
tedy myslím i v rámci jejího herního stylu, který nějak zásadně překopávat nelze
Reagovat
PetaM
2012:
Eastbourne: Makarova @ 1,21 - OBČAS JÍ PORAZÍ, OBČAS NE
LOH Londýn: Kirilenko @ 1,30 - PODCENILA
US Open: Bartoli @ 1,20 - TEPLO
Tokyo: Martič @ 1,20 - PODCENILA
Peking: Suarez-N. @ 1,10 - PODCENILA + ZAČÍNÁ JÍ TO PROTI NÍ NEJÍT

2013:
Brisbane: Pavljučenková @ 1,36 - NEROZEHRANÁ
Sydney: Cibulková @ 1,34 - TEPLO
AO: Robson @ 1,46 - TEPLO
Paříž WTA: Mladenović @ 1,34 - PODCENILA
Indian Wells: Kirilenko @ 1,38 - TEPLO
Miami: Flipkens @ 1,29 - TEPLO
Madrid: Hantuchová @ 1,20 - PODCENILA
RG: Hampton @ 1,36 - PODCENILA + SOUPEŘKA BYLA LEPŠÍ
Eastbourne: Wickmayer @ 1,26 - PODCENILA
Wimbledon: Flipkens @ 1,42 - NEMOC
Carlsbad: Razzano @ 1,20 - TEPLO
Toronto: Cirstea @ 1,38 - TEPLO + PODCENILA
US Open: Riske @ 1,32 - TEPLO + PODCENILA
Peking: Janković @ 1,47 - BEZ ENERGIE (Vyhrála Tokio, kde hrála 2 zápasy v jednom dni, pak 2 tříseťáky a v Pekingu taky 2 tříseťáky)

2014:
Sydney: Pironkova @ 1,14 - PODCENILA
AO: Kumkhum @ 1,06 - TEPLO + PODCENILA
Dubai: Suarez-N. @ 1,40 - UŽ JÍ TO PROTI NÍ NEJDE
Stuttgart: Kleybanova @ 1,26 - PRVNÍ ZÁPAS NA ANTUCE
Řím: Zhang @ 1,17 - PODCENILA
Eastbourne: Watson @ 1,26 - NEHRÁLA (ZRANĚNÍ)
Montreal: Makarova @ 1,34 - TEPLO + TEĎ VYHRÁLA MAKAROVA
Cinci: Svitolina @ 1,29 - PODCENILA + TEPLO
US Open: Krunić @ 1,06 - PODCENILA + TEPLO

2015:
Šenzen: Bacsinszky @ 1,14 - PODCENILA
AO: Keys @ 1,24 - PODCENILA
Dubai: Suarez-N. @ 1,33 - NEJDE JÍ TO NO
Dohá: Suarez-N. @ 1,47 - OPĚT
Stuttgart: Brengle @ 1,28 - PRVNÍ ZÁPAS NA ANTUCE
Wimbledon: Janković @ 1,16 - UNAVENÁ (MONO)
Cinci: Garcia @ 1,48 - MONO
US Open: Pennetta @ 1,31 - TEPLO (+ ZRANĚNÍ)
Wuhan: Vinci @ 1,37 - PODCENILA
Peking: Errani @ 1,21 - PODCENILA

2016:
AO: Gavrilova @ 1,28 - PODCENILA
Dubai: Brengle @ 1,39 - TADY NEVÍM, CO NAPSAT. PROSTĚ TO PŘESTALO JÍT
Dohá: Ostanpenko @ 1,24 - PODCENILA
Madrid: Gavrilova @ 1,25 - PODCENILA + ZRANĚNÍ
RG: Rogers @ 1,25 - PODCENILA (ŽENSKÉ DNY)
Birmingham: Ostapenko @ 1,26 - ZRANĚNÍ + VYTVOŘENÝ PSYCHICKÝ BLOK

Další otázky?! :D :D :D
Reagovat
lars
myslim, ze jsi duvody proher podcenil :)
pochybuji , ze by ke skutecnemu podceneni doslo ve vice nez 50 % tebou uvedenych podceneni
Reagovat
Frick
No a že nepodcení tu Lucku. Si může říct, é tu dám i kdybych sotva lezla, tak prohrává 0:1 na sety už když leze ze šatny...
Reagovat
rusedski
Lajnoví nic?
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavni duvod bude ten, ze s nimi hraje od mladsich zaku a pokud od te doby dominovala, ona si veri, oni ne a taky vi jak proti nim hrat
Reagovat
lars
A ze prohrala pakrat s Hradeckou ?
Reagovat
lars
a ze Kvitko parkrat prohralo s Hradeckou ?
Reagovat
tommr
to je ta příslovečná výjimka potvrzující pravidlo ...
Reagovat
Labi
zajímavé podle mnohých optimistů zde je Petra jasnou hráčkou top 10, kariéra míří ke hvězdám, trofeje čekají...ale ani ty optimisty nepřekvapí, když pravidelně vypadává s hráčkami, které jsou většinou rády, že se do turnaje kvalifikují...přeberte si to jak chcete
Reagovat
bIbec
jasná hráčka top 10 je taková hráčka, která je v top 10. Pokud ji tento týden nepředběhne Keys (nebo Karlička), tak bude hráčkou top 10.. a zaslouženě.
Teď, v tento moment, hráčkou top 10 není.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy naposledy prohrála s hráčkou, která byla ráda, že se do turnaje kvalifikuje?
Reagovat
lars
Vysvetli to pravidlo vypadáváni s hráčkami, které jsou většinou rády, že se do turnaje kvalifikují ?
Reagovat
Labi
měl jsem na mysli hráčky okolo 40-50 místa ale o to nejde očividně jste si hledali slovíčka a uniká vám pointa
Reagovat
smazaný uživatel
O to jde zatraceně hodně, protože hráčky okolo 40 - 50 místa kvalifikaci obvykle nehrajou.
Reagovat
Frick
Petra se dokáže vyhecovat jen na zápasy s Češkama, Lucka to posychruje ještě tim, že má porážku v hlavě už předem.

Fakt, jakoby jí hnal v zápasech s Češkama nějakej její egoismus, že nemůže bejt potupena tim, aby prohrála s Češkou.

Nebo za to může Černošek.

Tak třeba Denisa.
Reagovat
EllNino
Denisa bude ráda, když přejde ve Wimbledonu kolo v její současný formě ...
Reagovat
bIbec
já doufám, že bude ve stavu, kdy bude moci hrát bez nějakého zdravotního omezení. Tento týden byla přihlášená na travnatý ITF turnaj a odhlásila se z něj. Čili ji pořád zřejmě něco trápí.
Reagovat
Jabadu
... a ... a ... nebo tak.
:-)
Reagovat
lars
Neblabol hlouposti
Safar by dneska s Ostap asi nevyhrala ani set
Reagovat
EllNino
přesně tak
Reagovat
Frick
Jenže nevíte zda nehrála Lucka včera tak blbě, protože byla podělaná z Petry.
Reagovat
EllNino
klídek ...nedělej z ní nějakou chudinku
Reagovat
Frick
Nedělám. Jestli to tak skutečně je, tak si samozřejmě zaslouží tvrdou krtitku.
Reagovat
PetaM
Lucka na Petru nemá hru. Muselo by jí vše vycházet minimálně na 95 %. A to je ten problém, proč nevyhrává. Petřina hra jí nesedí. Platí sice, že je Lucka agresivní hráčkou, ale jak stojí proti Petře, v pohodě se z ní může stát obranářka typu Errani a na to ona prostě nemá. I sama Kája řekla, že nečekala od Petry takové bomby, a že jí to vůbec nevyhovovalo ...
Reagovat
Frick
Těch 44 soupeřek, kterým Petra od června 2012 podlehla, ačkoliv šla do zápasu v pozici favortiky až megafavoritky na Petru hru (tzv.) měly?
Reagovat
PetaM
Uvědom si, že Lucka je levačka a když dá FH křížem, většině holkám to jde do BH a tím si Lucka připraví skvělou situaci k zakončení. Jenže proti Petře má problém s tím, že ona tam má FH, ze kterého jí tam šoupne šlupku a Lucka se může jen otočit.

A holky - pravačky - už konečně pochopily, že to mají Petře jebat do BH, ze kterého se vykazí více. V poslední době si toho všímám, že jí tam chodí hodně často. I to může být důvod, proč s nima prohrává. Lucka jí to křížem jebe do FH, tak se pak není čemu divit.
Reagovat
EllNino
konečně mu to někdo vysvětlil :)
Reagovat
PetaM
Ten to tak pochopí :D
Reagovat
Frick
Proboha, ale tady nemluvíme o tom, že má Petra je o něco lepší.

Tady je řeč o tom, že neporazila hráčku, která je o něco lepší, aní jednou z 9 pokusů.

Kolikrát mám řikat, že bejt ta bilance třeba 6:3 nebo alespoň 7:2, tak to vezmu, ale prohrát 9 zápasů z 9 s hráčkou, která prostě má značně nevyrovnané výkony, to zkrátka neodpovídá. i přes ty výhody levorukýho držení.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne, ze franta radil petre hrat pres jeji backhand do forehandu ostapenko....komik
Reagovat
horska.kraslice
Naopak, bylo to chytré, všiml si, že Ostapenko válí z bekhendu.
Reagovat
smazaný uživatel
Komik jsi ty.
Reagovat
marekv
Tak podelana je silny slovo, ale pokud je bilance 0:8, tak v pripade, ze utkani nevychazi, tak psychika zacne fungovat, samozrejme negativne. A naopak.
Reagovat
Frick
Tak nemusí jít do zápasu s tim nejvyššim bojovym odhodlánim, no... "Když vyhraju, tak Peťu to bude mrzet" :*-(

Plechovku tolik znát nebude, tak jí dokázala vymlaskout.
Reagovat
Stan_Borowitz
to nechtěné ***********, nucený ****** a následný zákonitý rozchod s Kotyzou - to vše musí takhle mladou holku musí srazit do kolen.
Reagovat
FulnekUltras
když dnes při konzumaci banánku a tyčinky házela okem po Frantovi s následnými do ručníku maskovanými záchvaty smíchu - to lidské jiskření tam prostě zase je !!!!! ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně aby toho jiskření nebylo až moc ;-))
Reagovat
FulnekUltras
Až stehno (nikoliv stehna!;) povolí, může to být hře jen ku prospěchu... ;)
Reagovat
blixa
Tak holky to daly ;-) Vtipný score, nahoru dolu ... :D
Reagovat
tommr
někdy mi příjde, že v deblech se začíná naplno hrát až v STB ...
Reagovat
horska.kraslice
Ten STB je stejně loterie, připadá mně, že se to hraje jenom pro to, že se o výsledku nesmí losovat :-)))
Reagovat
blixa
Něco jako penalty ve fotbale ;-)
Reagovat
EllNino
ikdyby se zítra hrálo, tak jí neuvidíme, je psaná až na dvojce ...a pak stejně asi padne proti odpočatý Pironi ...
Reagovat
LukasH
blbne porad stejne, ale ty hracky jsou proste lepsi, o cemz svedci nestabilita zebricku wta, krome Sereny, ktera ma porad nejkonzistentnejsi vykony. Jinak bych letosek zatim charakterizoval tak, ze se to nejakym hrackam povedlo vic a nejakym min. Ale ty ostapenkovy a gavrilovy do druhych kol fakt nejsou na zahrati. Ona je jedna vec, ze treba ta Petra dela kraviny, ale druha vec je, kolik si jich muze dovolit. A driv mohla vic, mam pocit. Ono je to vsechno tak strasne na hrane...mohla stejne tak dobre vyletet loni v madridu v prvnim nebo druhym kole, jako ve wimblu s venus a obrovsky uspechy by najednou nebyly...stejne jako se tenkrat Lucka mohla na ao trefit o par cm do toho kurtu a Lina by nemela nic. Letos to proste Petre nevychazi jako ty roky predtim, ale nevim, proc by se nad ni v sestadvaceti mela lamat hul, kdyz se ji nedari. Treba se ji nemusi darit jeste rok nebo dva a pak chytne vlnu...nebo taky ne.
Reagovat
FulnekUltras
Taky se jí třeba nemusí dařit ještě příští týden... ;) ...ne, je to přesně tak - míček pořád kulatý, jen občas míň chlupatý ;) a kolikrát rozhodují centimetry...dnes hodně oceňuju, že to Petra nevzdala až do konce, i když bolest tam určitě byla...zároveň mi proti šťavnatostí kypícímu naducánkovi připadá jaksi celá vyždímaná až skoro věchýtek...dvě tři kila navíc s dodáním patřičné někdejší dynamiky by možná vůbec neškodila...teď ještě tak jeden, max. dva zápasy v Eastbourne a jdeme zase na TO !!!!! ;)
Reagovat
smazaný uživatel
http://kves.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=529444
Reagovat
A.R.R.
Nevím jestli byl Franta dobrá volba, neříkám ano ani ne. Jen mi přijde v rozhovorech na kurtu s Petrou takový neslaný nemastný, mám z něj pocit, že Petru nedokáže správně nakopnout, namotivovat....
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko soudit, ale podle mě ani Kotyza nebyl kdovíjaký hecíř a nezdá se mi, že to něčemu vadilo.
Reagovat
A.R.R.
Mě naopak přišel David vždy docela energický.....ale jak už jsem psal mockrát, Petra buď jede jako drak a nebo to prostě nejde a pak je jedno jestli za ní přijde na kurt trenér nebo ne....
Reagovat
smazaný uživatel
Mě David přišel trochu jako generál - "musíš tohle, musíš támhleto...".
Reagovat
FulnekUltras
kdo může, musí... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Kotyza je dobry trener, franta dobry sparing a mozna po vecerech i neco jineho...:-)
Reagovat
lars
Proc vcera prohrala Aga ?
Reagovat
EllNino
-_-
Reagovat
A.R.R.
Protože věděla, že bude blbé počasí až do neděle, tak raději prohrála, aby mohla jít za zábavou :-D
Reagovat
lars
blbost to by prohrala ve 2 setech a ne ve 3
Reagovat
A.R.R.
Ve dvou by to bylo moc okaté, tak to trošku protáhla,aby bylo vzrůšo :-D
Reagovat
EllNino
všechno víš, tak proč se ptáš ? :) ...bože, prohrála s travařkou na vlně, nic neobvyklýho :)
Reagovat
A.R.R.
Navíc s ranařkou,na které, když jsou na vlně zpravidla nemá....
Reagovat
lars
tak, ze Wimbl letos nevyhraje
Reagovat
bIbec
tak teoreticky se s žádnou ranařkou potkat nemusí. A ranařky mívají blbý dny. Třeba můžou dostat měsíčky nebo tak něco.
Reagovat
lars
Teoreticky Wimbl muze vyhrat treba Tyna :)
Reagovat
A.R.R.
Vyhraje, páč už máme zmáknuté lajnové :-D

Hele já nevím jestli nemáš rád mě nebo Agu, ono je to vlastně jedno. Ale ačkoliv Aze hodně fandím, je to moje srdcovka, tak jsem schopný reálně posoudit jak ten zápas s případnou soupeřkou může dopadnou. Proto mě včerejší prohra s Coco moc nepřekvapila, Coco je na trávě silná. Ačkoliv Aga je schopná rozjeté ranařce slušně vzdorovat, tak jí to v určité fázi zápasu zlomí a prostě prohraje.
Reagovat
blixa
Von je lars takovej divnej brouk. Já nikdy nevím, kdy si dělá prdel a kdy to myslí vážně :D
Reagovat
A.R.R.
Vono je nás tu těch divných brouků víc :-D J8 to neberu ve zlém, ale už jsem si všiml, že občas si do mě trochu rýpne :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Agy čas přijde.
Pořád věřím v ten Debut-slam, jak někdo psal :-)
Reagovat
A.R.R.
V to věříme dva, uvidíme jak bude vypadat pavouk, pak budeme moudřejší a můžeme plánovat velké tažení :-)
Reagovat
lars
Aga mi nevadi , pokud neporazi ceskou hracku :)
A Aga na trave neni silna?
Reagovat
A.R.R.
Ale jo, tráva je její oblíbený povrch, ale platí co jsem psal, ranařka na vlně jí prostě často zlomí.

Ale není vyloučeno, že i tu může porazit. Jako příklad bych uvedl TM. První zápas s Mášenou dopadl jak jsem očekával, bude vzdorovat, ale prohraje...s Flávií jsem byl zklamán, věřil jsem ve výhru. V zápase se Simonou byla dva míče od vyřazení a otočila to, což jí dodalo ohromnou energii a pak porazila doposud suverénní Garbine a pak i Petru. Takový zápas jako se Simonou může přijít i na GS a pak třeba porazí i ty proklaté ranařky a dojde si pro titul na GS :-)

Já holt jinak nemohu a v případě Agy fandím proti našim holkám, přesto vlak nejede :-)
Reagovat
FulnekUltras
Šak sa děvčica aj teho gées jednó dočká... ;)
Reagovat
lars
Nevymyslej si. vsechno nevim
Mela s ni h2h 4:0
A.R.R je velky fanda Agy
Reagovat
EllNino
čau, měj se hezky
Reagovat
blixa
Přesně tuhle námitku může uplatnit, kdyby ji někdo podezíral. Je to zkušená profesionálka ;-) :D
Reagovat
A.R.R.
Má prostě pod čepicí, holka jedna :-D
Reagovat
blixa
Tvl. teď jsem se vyděsil !!! Petro, prosím, ještě pár let hraj a nekonči, nebo se tykvák pověsí místo tebe na Gábinu a to už by bylo fakt na zabití !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi masochista?
Reagovat
blixa
Ne, proč bych měl být ?
Reagovat
smazaný uživatel
Žes na ten odkaz klikl, vzhledem k tomu, že mě tak nesnášíš. :-)
Reagovat
blixa
S tím nemám problém, to hravě zvládnu bez utrpení. Navíc ty tvoje bláboly občas i pobaví ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Netuším, co je na tom blábol.
Reagovat
blixa
Já vím, to je v pořádku, to neřeš ;-)
Reagovat
Jabadu
No, jako dobrý, náčelníku. Jako praporečník a nástěnkář "Kvitova ultras" bych si dovolil pár poznámeček:
1. Současného trenéra oslovujeme "Franta Jednička", víme?!
2. Pokud sis, náčelníku, dobře všiml, pod kondičním trenérem a fyzioterapeutem Vydrou Petra zhubla asi ... jánevímkolik ... a na svůj somatotyp vypadá fantasticky.
3. Trpělivost ... trpělivost ... trpělivost ...
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
1. dobrá
2. všiml a vypadá. Pokud jí to ale nepomohlo po psychické stránce coby vzpruha na sebevědomí, nejsem si jist, jestli to z hlediska tenisu k něčemu bylo. Nezdá se, že by jí to na kurtu pomáhalo, že by díky tomu byla pohyblivější a měla lepší kondici.
3. Souhlasím ... souhlasím ... souhlasím
:-)
Reagovat
FulnekUltras
ad 2 - trochu přibrat na váze i síle by Petře možná skutečně neškodilo (píšu i výše) - tři kila pohyb nezničí
Reagovat
smazaný uživatel
když zmoknout může doma? :-)
https://www.instagram.com/p/BGtfwEkTCk0/?taken-by=timea.official
Reagovat
tommr
a zbytek dnešního programu byl zrušen. Neodehrána je většina zápasů druhého kola a v deblu dokonce prvního. Skluz je už tak velikej, že hrozí, že se turnaj vůbec nedohraje ... :(
Jsem docela zvědavej jak se k tomu postaví Bára, která má hrát singl i debl a v případě postupu by musela o víkendu hrát několik zápasů denně ...
Reagovat
George_Renel
Nebylo lepší vypadnout? :-)))
Reagovat
PetaM
Nakonec to měla Petra snad i připravené :D
Reagovat
George_Renel
Proto taky celou dobu ty potutelné úsměvy. .-D
Reagovat
PetaM
Chápu ... Ty slepice tady budou tvrdnout na hotelu, na kurt se dostanou občas jen omylem na pár minut a já už spokojeně budu hrát první kolo Eastbourne a ony teprve budou dohrávat ČF ... :D :D
Reagovat
George_Renel
Debly se rozeběhly, Bára s Karolínou jsou na place.
Reagovat
smazaný uživatel
ale v hale
Reagovat
EllNino
tak tam mužou hrát dlouho :)
Reagovat
smazaný uživatel
singly asi z trávy nepřeloží
Reagovat
EllNino
to se ani nesmí
Reagovat
smazaný uživatel
hele EllNino, kdo jde z našich do kvaldy Wimblu ? Holek na hraně bylo spousta
Reagovat
smazaný uživatel
off.stránky seznam neuvádějí.Kde to hledat?
Reagovat
Fandina
http://www.tennisforum.com/3154-championships-wimbledon/1098521-wimbledon-md-q-lists.html
Reagovat
smazaný uživatel
dík, tak bez Malečkové. Týna je 2. pod čarou už po vyřazení Penett. a Šarapovové ?
Reagovat
tommr
někde jsem čet, že Kristýna i Katka už mají účast v hlavní soutěži Wimbledonu jistou ...
Reagovat
EllNino
Kristýna je pořád 2. pod čarou, Katka má jisto
Reagovat
tommr
tak to fakt nevím, ale někde jsem určitě čet, že letos má Wimbledon jistých 7 Češek (což je mimochodem o 3 mín než loni). Jen si holt nemůžu vzpomenout kde to bylo ... :)
Reagovat
EllNino
já to nesleduju, takže nevím, viděl jsem cut pro hlavní soutěž, ale pro kvaldu ne zatim :)
Reagovat
smazaný uživatel
O.K. .Jen že na ITF25(6turnajů) není přihlášená žádná,tak že tipuji všech 10 holek(Malečková 16.5.-221)
Reagovat
tommr
ten turnaj je už stejně dávno neregulérní takže by se vůbec nic nestalo kdyby se to v halách dohrálo všechno ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
a s Rumunkama prohrávají 1:2
Reagovat
EllNino
bejt nima, tak se na to vy*eru, takhle střídat povrchy, to je vo zranění ...
Reagovat
George_Renel
Taková odveta za FC...
Reagovat
tommr
snad to holky nevypustí a udělaj nám dneska aspoň tu jednu malou radost ... :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Zapomínáte na letošní prozatímní travnatou královnu Coco "Channel" Vandeweghe :)) A co semifinalistka Flipkens? Popřípadě oblíbenkyně veřejnosti Kikina? Čmuchám nějakého černého koně s pohárem nad hlavou. Ať vyhraje kdokoliv, jen prosím, ať to není Anežka. Takovou GS vítězku bych asi nezkousl, po Pennettě další významný podnět k zažádání o kardiostimulátor.
Reagovat
Herbert_Hoover
A taky bych nepodceňoval Tamarine Tanasugarn ;)
Reagovat
bIbec
Vandeweghe bych zařadil do okruhu osmi nejzajímavějších hráček letošního Wimbledonu.
Reagovat
bIbec
samozřejmě ale může doplatit na nižší nasazení, takže je klidně možné, že si ji zase až tak moc neužijem. Ale porazit může úplně kohokoliv.
Reagovat
blixa
Ale jo, tak semíčko by mohla dát, ale vyhrát ? No nevím ...
Reagovat
Mayo
Petra večne ponižovaná. Ale jej čas nastane o rok vo Wimby!
Reagovat
FulnekUltras
8.7. 2017 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)))
Reagovat
peggy
Madam Kvitova by jiz opravdu mnela pomyslet na konec kariery a s celou rodinou se odstehovat do Manaca.
Reagovat
Fandina
Proč by to dělala? Tenis jí baví a bydlet může také kde chce. Neraď druhým, co mají dělat.
Reagovat
Jabadu
"Má panna je v Panama sama ... kroutí nohama, kouří své havana ... a s "peggy" plánuje cestu do "Manaca".
:-)
Reagovat
brixner
Naše Petra jen klame tělem!
Do Wimbledonu nastoupí!!
Reagovat
EllNino
Už je to docela smutný pohled bohužel ...
Reagovat
Herbert_Hoover
Sledujete někdo špíl proti Pavlasovi? Kližan je zralý na distanc za takové laxní divadýlko. To, co předvádí je fakt do nebe volající. :)
Reagovat
tommr
viděl jsem závěr druhýho setu a tam zahrál Klizan několik míčků zcela evidentně úmyslně do outu za což by snad měl bejt nějakej postih. Je to megablb a nedivím se, že ho i sami Slováci nesnáší ...
Reagovat
Herbert_Hoover
Jojo a ve třetím setu už se hecoval zaťatou pěstí, komediant. :)))
Reagovat
d@ve
Fakt mne to mrzí a ještě víc mne mrzí, že jsi musela předevčírem tak snadno vyřadit Lucku a dneska to takhle ukončit.. :(
Jediné pozitivum na tom vidím, že díky té výhře nad Luckou je tu určitá šance, že se vrátíš do TOP10. Tak snad ta oběť přinese své plody..
Reagovat
pumpier
Já už nevím, vždyť krámy má dostat až příští týden - tak dneska si asi vsadila ....
Reagovat
Herbert_Hoover
Kdyby to bylo alespoň teoreticky možné, pak bych se hned zeptal "Adame, jsi to ty?" (že máš přehled o Petřiných krámech)
Reagovat
PetaM
Umí počítat. Jako každý, průměrně inteligentní, jedinec.
Reagovat
Herbert_Hoover
Vážně? Počítat umím taky, ale nevím, který den mám začít počítat, asi nejsem dostatečně průměrně inteligentní jedinec. Já Petřin menstruační kalendář vskutku zmáknutý nemám. ;)
Reagovat
PetaM
No tak přesnou hodinu asi taky neví :D A příští týden je rozsáhlý pojem, obsahuje 7 dní, takže si stačí jen vybrat :)

A pokud řekla, že den před zápasem s Rogers špatně spala a dostala měsíčky, tak je to asi + - jasné, kterým dnes by se mohlo začít.
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak tohle info jsem neměl, o menzes tenistek se až tak moc nestarám a po informacích o Petře jsem taky moc neprahl. V tom případě je případ vskutku o něco jasnější. :))
Reagovat
PetaM
No joooo, to musíš sledovat, abys věděl! :D :D Petra celkem rozdává informace poslední dobou. I takové, které bychom úplně nemuseli vědět :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ehmmm nepřijde vám to trochu "neetický", počítat menstruační kalendář v podstatě cizího člověka? :)
Reagovat
Lunej..
Tebe na TP ještě něco překvapuje? Mě v podání pánských nicků vůbec, i když si asi myslí, že jsou vtipní...
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
smazaný uživatel
Potřebujeme nasbírat tisíc podpisů a rada spolku českých tenisových fanoušků (dále RSČTF) odešle tenistce Petře Kvitové, bytem v Monaku, petici za ukončení její převážně temné a uvadající kariéry - podpisy prosíme iqemu do vzkazů.

Dále prosíme rodiče Petry Kvitové, aby se neprodleně dostavili do školy, protože jejich dceři hrozí na vysvědčení nedostatečná a palec dolů. Děkujeme.
Reagovat
Fandina
:-))
tak nějak ... úsměv
Reagovat
Dobry-den
Nepodepíšu. Moc rád se u jejích zápasů zasměju!
Reagovat
vrabejka
jestli do konce sezony nevyhraje nějaký GS nebo Premier tak to s chutí podepíšu. Dávám jí půl roku.
Reagovat
FulnekUltras
tam to teprve všechno začne... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
kde tom mám podepsat?
Reagovat
Fandina
ve vzkazníku u iqe, on si s tím poradí
Reagovat
Jabadu
Pro jistotu dám svolat bezpečnostní radu "Kvitova ultras".
Předem se tě zeptám:
Za úsvitu nebo v podvečer?
:-)
Reagovat
blixa
Je to zasloužilý člen TP, byl bych více benevolentní. Dal bych na výběr i zastřelit/oběsit/utopit ;-) :D
Reagovat
Jabadu
Uvažovalo se také o možnosti, že by po tři dny nedostával po večeři moučník.
Ale návrh byl zamítnut pro nelidskost.
:-)
Reagovat
blixa
No to by bylo opravdu odporné !!!
Reagovat
George_Renel
Moučník ještě ano. Ale koňak na závěr ani náhodou :-).
Reagovat
Jabadu
A místo "havana" vobyčejnou chesterfieldku.
:-)
Reagovat
vrabejka
Kvitová je po polovině sezony v race až 30. místě, na 8.hráčku ztrácí už 900 bodů!!
Na TM už může zapomenout. Popravdě ona tam tentokrát nemá co dělat.
Reagovat
Dobry-den
Ta bude mít úplně jiný starosti. Jestli to úplně nezabalí, tak bude muset od příštího roku hrát na většině turnajů kvalifikace :D
Reagovat
Kozoroh
Asi to schytám, co teď napíšu - přál bych si, aby ve Wimbledonu Petra vypadla v 1. kole. Aby si už konečně uvědomila, co chce, jestli chce pokračovat v tenisové kariéře a zodpovědněji k ní přistupovat, tj. víc trénovat, víc bojovat v zápasech, kde se ji nedaří, nebo s tím úplně seknout.
Její výkony v posledním půl roce na kurtech jsou tragické, v porovnání s elitními hráčkami - prohra na AO s Gavrilovovou v 1. týdnu, výbuch v FC s Niculescuovou, porážka od Brengleové v Dubaji, ačkoliv ji v prvním setu dala kanára, dva kanáry na RG od Rogersové a dnešní křach s Ostapenkovou. Potřebuje velkou facku, aby se probrala z letargie a ujasnila si, co chce.
Reagovat
Fandina
Petra trénuje a chce vyhrávat, takže tvůj komentář je o ničem.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra si toho v životě už odehrála dost, co se týče financí má vystaráno.A nějaké stupidní návrhy a rady, nuly Kozoroha má víš kde.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych si přál, aby lidi přemýšleli, než něco napíšou.

Neváhala vyměnit Kotyzu, když měla pocit, že stojí na místě => chce se posunout dál, má ambice.
Neváhala se rozejít se snoubencem => tenis evidentně hodně miluje.
Že když bude víc trénovat, bude mít lepší výsledky? Nesmysl, takhle to nefunguje.
Které elitní hráčky jsou o tolik výrazně lepší než ona? Mugu a Angie vyhrály GS, ale jinak hrajou pendrek, Vika vyhrála IW+Miami, ale jinak taky nic moc, Aga hraje svůj dlouholetý standard - stabilita bez většího výsledku. Simona sice vyhrála Madrid, ale před tím i potom hrála ještě větší prd než Petra.
Výsledky zatím nejsou, ale nastoupený herní trend se nezdá být špatný a pokud ho udrží, výsledky přijdou, dřív nebo později.
Petra nepotřebuje facku, ale lidi, kteří nad ní nebudou lámat hůl. A tady se nad ní zlámalo už několik desítek kubíků dřeva..
Reagovat
smazaný uživatel
ano, určitě neváhala :D vyhodit trenéra, zrušit zásnuby, o čem taky dumat :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nedělej, že nevíš, jak jsem to myslel.
Reagovat
smazaný uživatel
no jenom kdybys víc přemýšlel, než něco napíšeš.
Reagovat
smazaný uživatel
Fajn, speciálně pro tebe to přeformuluju: jedno i druhé rozhodnutí bylo velmi zásadní, musel to být velice těžký krok a jistě o tom musela velmi přemýšlet, než k němu dospěla. Ale že k němu dospěla a ta rozhodnutí udělala, to o jejím odhodlání směrem k tenisu dost vypovídá.
Reagovat
smazaný uživatel
správně se vyjadřovat, to se přece učíš pro sebe, ne pro mě :-)
Reagovat
Fandina
třeba váhala, ale udělala to a to se počítá
Reagovat
Fandina
Souhlas. Neustálé kritiky Petry mě fascinují. Pořád je naše nejlepší hráčka, ale co toho musí vyslechnout.
Reagovat
smazaný uživatel
Stará pravda říká, že nahoře fouká nejvíc..
Reagovat
bIbec
no však proto je nejvíce kritizovaná. To je normální. Až nebude nejlepší, tak se bude kritizovat zase někdo jinej.
Reagovat
bIbec
takže musíme držet palce ostatním holkám, aby Petru předběhly a chudinka Petra pak měla pokoj.
Reagovat
Herbert_Hoover
Až nebude nejlepší, tak se bude možná kritizovat ještě více, protože...už prostě nebude nejlepší, takže dalšímu argumentu proti kritice Petry se podlomí nohy. No až nakonec nezbude žádný a Petra bude kritizována víc a víc, až nakonec postupně upadne v zapomnění.
Reagovat
bIbec
tak je pravda, že ona toho dosáhla hodně. Takže i v momentu, kdy nejlepší nebude, tak se bude stále řešit nejvíc. Respektive pohé přeskočení v žebříčku jinou Češkou stačit nebude. To by se v tom musela plácat delší dobu, až se od ní opravdu bude čekat méně, než od hráčky, která ji přeskočí.
Reagovat
Fandina
To, že jsou nejlepší pod palbou kritiky, to je jasné, spíš mě připadá, že některá ta kritika není na místě. Kritizuje se za něco, co není nebo nemůže ovlivnit. Považuji to jen jako kritiku pro kritiku, bez nějakého pádného důvodu. Prohrát zápas jako dneska, když Ostapenko hrála výborně mi připadá přehnané.
Reagovat
Fandina
Kritizovat někoho, že prohrál zápas jako dneska, když Ostapenko hrála výborně mi připadá přehnané.
Takhe měla být ta poslední věta.
Reagovat
lars
neblabol !!!
Tvy komentare na TP maji hodne chyb.
nejdriv se nauc spravne psat o tenisu, pak tenis dobre hrat a potom muzes zkusit davat nejake tenisove rady svym clenum rodiny :)
Reagovat
tommr
dneska v Braunschweigu úspěšně absolvovala dva zápasy v jednom dni a posotupila už do čtvrtfinále. V něm jí pořádně prověří turnajová trojka Xu ... :)
Reagovat
fretek
Obě soupeřka hrály jenom ten jeden zápas.
Reagovat
mac.hall
Bohužel se ukazuje , že hodnocení věčných optimistů jsou výrazně mimo. Petra se nechytá již hodně dlouhou dobu a snít o tom , že opět bude top a porážet kvalitní hráčky , je dnes téměř utopie. Nikdo ji nebere její úspěchy z minulosti , ale poslední roky je to průměrná hráčka , která směruje do podprůměru. Plácá se v tom jak ryba na suchu a šance , že dojde v její hře k nějakému zlepšení , je tak trochu nepravděpodobná.
Reagovat
makro99
"ale poslední roky je to průměrná hráčka" - rychle, rychle IQ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak poslední roky snad né, až letos. Loni vyhrála Madrid, New Haven, byla ve finále Turnaje mistrů a nepřerušeně nekolik let v TOP 10....to není výsledek průměrné hráčky, zase to hodnoť střízlivě.....výkyvy k Petře vždy patřily, ale tohle teď nění klasická sinusoida, ale trendová záležitost
Reagovat
makro99
loni to bylo v bleděmodrým, mluvilo se o vyhoření, těhotenství, ztrátě motivace, nemoci... každopádně konec kariéry byl definitivní. amen. do Madridu.
Reagovat
Kozoroh
Jenže loni nebylo po kupě tolik tragických výsledků jako letos.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele frájo, třeba v roce 2014 v prvním pololetí nebyly výsledky o moc lepší. A třeba Aga loni do Wimbledonu taky hrála prdlajs.
Reagovat
makro99
to je fakt, ale pže 3 měsíce nehrála ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tommre, vážně musíš blábolit pod dvěma nicky? :-p
Reagovat
makro99
"vážně musíš blábolit" pod každým commentem, kde jsou písmena P, E, T, R, A?
Reagovat
pauloX
ona by potrebovala mat v kazdom kole Safarovu
Reagovat
blixa
Jojo, fandit Petře, to už je skoro jako fandit Káje. Od zoufalství k ještě většímu ;-) Aneb jak už dávno Jára Cimrman věděl "Jak chudák do ještě větší nouze přišel" :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kája má letos aspoň titul z pouťáku, co by za to dala Petra. Letos je to fakt bída s nouzí.
Reagovat
Jabadu
Lidi, neblázněte.
No tak nevyhrála, no. Nastoupený trend vidím jako dobrý. Holt už to není jako před pěti lety, kdy jí každá nad 30 v rankingu mohla tak akorát donést banán na doplnění sodíku.
Hmotnost raket, vývoj výpletů ... a hlavně trénink, umožňují úspěšně mlátit do míčů i nestandardním postavám - viz Shelby Rogers. Hráček, které se umí trefit a nemusejí se u toho pohybovat, je čím dál víc.
Petra už nic nemusí - je dvojnásobná - není třeba se z toho hroutit.
:-)
Reagovat
Fandina
Petra prohrávala i před lety. Nebylo to, že všechno vyhrála.
Reagovat
BooOoo
*draslíku .. docela dost velkej rozdíl
Reagovat
smazaný uživatel
Na draslík je meldonium. Říkala Maruš.. :-))
Reagovat
George_Renel
A Kotyzovi to dnes vyšlo nastejno :-b.
Reagovat
tommr
zdá se, že Kotyza jen přešel od jednoho beznadějnýho případu k druhýmu ... :(
Reagovat
Herbert_Hoover
Karolína mi přijde daleko beznadějnější v dlouhodobějším horizontu a širokospektrálně. :)
Reagovat
Jabadu
Karolína je projektovaná No.1.
Rád ti tvá slova jednou připomenu.
:-)
Reagovat
blixa
Která Karolína ? Nemluvíte každej o jiný ? :D
Reagovat
Jabadu
Chceš mě nasrat?
:-)
Reagovat
blixa
No tak původně jsem nechtěl .. ale klidně si posluž. Jako nechápu čím ?
Reagovat
Jabadu
Pardon, nemyslel jsem to zle. Přece naše Kája - to přece musí být úplně každýmu jasný!
Ty parametry, to podání, ... je to jen otázka času.
:-)
Reagovat
Herbert_Hoover
No, já jen, že vlákno začalo Wozniackou, takže jsem se domníval, že nedojde k nedorozumění. :)
Reagovat
Jabadu
Kdybychom tvůj výrok negovali, možná by došlo k ještě většímu nedorozumění. :-)
Ale nechme srandiček. Chápu, že to některé lidi bolí, ale ovázané stehno věští něco ... něco velkého.
"A hvězdy nelžou".
(Stuart Hampel)
Reagovat
Herbert_Hoover
Něco velkého rozhodně, ale tohle stehno bohužel nic moc velkého v pozitivním slova smyslu, holt není stehno jako stehno. :))
Reagovat
blixa
No já to chápu ale vlákno bylo o sladké Caroline ;-) :D
Reagovat
Jabadu
Tak blbí, jako ty chytrej, my zase nejsme!
(plurál majestatis)
:-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Však světová jednička už byla. :))) Díky Kodaním, dalším pidi turnajům a absenci Sereny a dalších šampionek, prostě díky díře ve WTA systému i v konkurenci. :)
Reagovat
tommr
Wozniacká je ted na tom sice hůř, ale zase se jen tak snadno nevzdá ...
Reagovat
smazaný uživatel
A Petra se snad vzdá?
Reagovat
PetaM
Tak Caro na trávě nikdy nezářila. Její část sezóny ještě přijde ...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, navíc se vrací po zranění a jak jsme slyšel, Kotyza po ní chce, aby hrála agresivněji, ....doporučoval bych to vyhodnotit po US Open
Reagovat
PetaM
Navíc sezóna Petry právě začala, a už stačila vyhučet s Ostapenko, zranit se a má před sebou jen 2 turnaje. Z toho jeden GS. Pak přijde už jen NH, kde ale nemůže nic získat. No a Peking a Wuhan.
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhraje Wimbledon a bude. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Možný to je.
Reagovat
PetaM
A zase má aspoň na rok klid :D
Reagovat
smazaný uživatel
V této formě ??? To spíš komouši vyhrajou volby, než že Petra letos vyhraje Wimbledon
Reagovat
Herbert_Hoover
Bacha na ty komouše, ať něco nepřivoláš.
Reagovat
smazaný uživatel
Tyhle kecy jsem tu před Wimbledonem 2014 četl taky..
Reagovat
smazaný uživatel
To hrála Petra jinej level oproti tomuto roku
Reagovat
Fandina
tím spíš může překvapit
Reagovat
smazaný uživatel
Vítězství si rozebere Serena nebo Muguruza
Reagovat
smazaný uživatel
Serena je kandidátka. Mugu tlak neunese a vůbec bych se nedivil, kdyby na W. nedošla ani do druhého týdne.
Reagovat
Fandina
Já si myslím, že Mugu je hodně sebevědomá, že si moc tlak nepřipouští.
Reagovat
smazaný uživatel
Až do RG to tak moc nevypadalo. A po RG bude ten tlak násobně větší.
Reagovat
Fandina
To si nemyslím. Ona si hodně věří, když prohaje, tak většinou tenisově. Ne, že by se sesypala.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych řekl, že zrovna Mugu se umí sesypat jako málokdo. V některých letošních zápasech to předvedla dost názorně.
Reagovat
Fandina
Já si myslím přesný opak, ona je sebevědomá jak nikdo.
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám furt před očima její zápas v IW, kde na lavičce seděla rozložená na atomy a štěkala na trenéra..
Reagovat
Fandina
Nevím, jak štěkala, ale jestli mu nadávala, tak je sebevědomá.
Reagovat
smazaný uživatel
Seděla tam jak hromádka neštěstí a brečela. To mělo do sebevědomí dost daleko.
Reagovat
Fandina
Takže plakala. Byla zklamaná. To ale neznamená, že si nevěří. Naopak.
Reagovat
Fandina
Možná. Mugu včera první zápas na trávě prohrála.
Reagovat
blixa
Serena asi jo, koťátko nevím, jestli po RG dokáže nahodit motory. Spíš to vidím až na USO. Kdo další nevím ... Já wimblas vidím nejspíš pro Serenu.
Reagovat
Kozoroh
Já mám oproti většině komentů jiné mínění - Serena nedojde ani do finále. Na titul bych věřil Angie, Aze nebo Belindě. Pokud bude Vika zdravá, může vyhrát i ona.
Reagovat
smazaný uživatel
Vika, Aga, možná. Belinda nebo Angie? Ani náhodou.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, beru Belindu, ta by se musela opravdu zbláznit, aby se to podařilo, ale proč by to nemohla vyhrát jedna z těch zbývajících?
Reagovat
smazaný uživatel
Vika i Aga by ho vyhrát mohly. U Angie nevěřím, že to ustojí v hlavě.
Reagovat
bIbec
Kerber má na trávě o něco věčí šanci proti hráčkám s razantními údery (tam Aga většinou končí).. každopádně těžko spekulovat. Určitě bych ani jednu hráčku z těch, co tady byly zmiňované, předem neodepisoval.
Reagovat
Fandina
Kerber byla ve Wimblu jednou v semifinále Aga dvakrát v semifinále a jednou finále. Já bych asi víc věřila jí.
Reagovat
bIbec
tak Kerber je lepší hráčkou než bývala. Tyhle čísla sou sice pěkný, ale je potřeba říct, že Radwanská je v té špičce delší dobu, čili měla víc času těchto výsledků dosáhnout. Obě sou na trávě silné. A je třeba je brát jako jedny z největších favoritek.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavu má Angie furt stejně špatnou. AO ji mohlo nakopnout, jenže nenakoplo..
Reagovat
Fandina
Kdyby měla špatnou hlavu, tak na AO neporazí Serenu. Složila by se.
Reagovat
bIbec
já nevím mě se nezdá, že by, měla špatnou hlavu. Dřív, když nemohla vyhrát žádné finále, tak sem si říkal to samé.. dneska bych řekl, že je silná mentálně. Stala se z ní (relativně) velká hráčka v mých očích.. ale jako jo, je to jenom můj subjektivní pocit.
Reagovat
smazaný uživatel
Herně na to Angie snad má. Ale její hlavě prostě nevěřím - nakonec na Wimbledonu si vylámaly zuby i větší kádry než ona.
Reagovat
Herbert_Hoover
Kim Clijsters nebo Justine Henin by mohly povídat :)
Reagovat
blixa
Vika se rozpadá, kdo ví kolik má natrénováno, Bel hraje kulový, Aga je dost nevýrazná, Angie možná, snad, těžko říct. Furt mi to přijde dost ložený pro Serenu, pokud se koťátko nezblázní.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono bude stačit, když Serena chytne ze začátku Alizé, a bude vymalováno:)
Reagovat
Kozoroh
Na Serenu to bylo ložený loni na USO, letos na AO... A stejně nevyhrála. Ve Wimbledonu to může dopadnout podobně, s rozdílem, že by Serena mohla vypadnout v 1. týdnu. V posledních třech letech v 3./4. kole dvakrát senzačně prohrála a loni postoupila s odřenýma ušima. Podle mě se může opakovat situace z roku 2013, kdy Wimbledon vyhraje tenistka, do níž by o před turnajem nikdo neřekl. Takže třeba i Belinda, která moc letos nezáří, ale její chvíle právě ve Wimbledonu může přijít.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo Petra. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Právě že ani moc ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Bára, jak to tak vypadá, bude mít jedinečnou příležitost a relativně snadnou cestu do semifinále.
Reagovat
PetaM
Po RG další zklamání. Je úplně jedno, jak moc jí tenis baví, jak moc chce hrát a vyhrávat. Protože nevyhrává. A pokud nezačne vyhrávat, přestane jí to brzy bavit, chuť není nevyčerpatelná ... Na trávě jsem čekal více, než rupnutí s Ostapenko. No, třeba jí chytne v prvním kole Wimbledonu a bude klid. Porážet Češky je super. Jen škoda, že nejsou na ostatních 99 místech v top 100 ...
Reagovat
smazaný uživatel
Stehno.
Reagovat
PetaM
Bohužel, ona má pořád něco.
Reagovat
milik254
tak by Petra rupla s tou stoprvní :D
Reagovat
PetaM
Tak na GS určitě, na ostatních turnajích se ty stovky moc neukazujou :D
Reagovat
milik254
Však ona by se tam nějak dostala, kvalifikace, nebo přes Káju :DD
Reagovat
Serpens
Petra málo trénuje a nikdo ji nepřinutí trénovat víc. Proto hraje tak, jak hraje. Tečka.
Reagovat
Fandina
Vše, co jsem kdy dokázala, bylo tvrdou prací. Tím, že jsem tvrdě trénovala, pořád hrála tenis. To je výrok Petry.
Reagovat
Herbert_Hoover
Bejvávalo, bejvávalo, bejvávalo dobře. :)))
Reagovat
Fandina
A poslední výroky jsou zase, já chi trénovat, chci hrát, mít takového trenéra, který bude hrát se mnou při tréninku, ne mentora, který říká jak to mám dělat.
Reagovat
Herbert_Hoover
To, že něco chce, ještě neznamená, že pro to dělá maximum. Taky můžu říct, že chci být bohatej a prakticky pro to momentálně prd dělám. :))
Reagovat
Fandina
To je ale ubohé, co píšeš. Ona je bohatá a úspěšná má výsledky, takže psát o ní, že je líná, když řekne, že není je ubohost.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ne, výsledky právě že moc nemá. :) Nežij minulostí, Fandino, i když chápu, že ráda vzpomínáš na to, jak jsi byla mladá, ale v této problematice je to zcela putna, co bylo. :) Důležité je, co je teď, maximálně co bylo v krátkém minulém horizontu. :) Když řeknu, že zcela očividně černé auto je bílé, tak tím jeho barvu nezměním. Prostě Petra musí začít skutečně dřít. Jinak se z místa nepohne.
Reagovat
Fandina
Jistě doteď ležela, proto dvakrát vyhrála Wimbledon.
Reagovat
Herbert_Hoover
Proč ty se pořád vracíš v čase? Chtělo by ti to pořídit nějaký teleport. žij přítomným okamžikem, Fandino, bdi! :)
Reagovat
Fandina
A jak to chceš dělat? Těžko můžeš psát co bude. Ano, předevčírem vyhrála, protože byla lepší než soupeřka, dnesk prohrála, protože nestačila v třech posledních gamech. Před lety vyhrála Wimbledon a pak prohrála v prvních kolech. Je to pořád podobné.
Reagovat
Rip.win
Jak to s tím souvisí?
Reagovat
smazaný uživatel
Docela dost. Tedy pokud nechceme připustit, že Wimbledon může vyhrát flákač.
Reagovat
Fandina
Hodně, má zkušenosti, něco dokázala narozdíl od jiných hráček.
Reagovat
Rip.win
co se děje teď nijak nesouvisí s tím, co bylo v minulosti
Reagovat
Fandina
Všechno souvisí se vším. Kdyo vyhrával dřív, může zase. Kdo nikdy nic nevyhrál, těžko začne.
Reagovat
Herbert_Hoover
Kdo vyhrával dřív velké turnaje, nemusí je už nikdy vyhrát. Nyní je opravdu šum a fuk, jestli vyhrála dvakrát Wimbledon a turnaj mistů. To ji ze žumpy nevytáhne.
Reagovat
Fandina
Petra toho dokázala tolik, že nemusí už nic. A není v žumpě. Dneska prohrála, ale hrála dobře. Soupeřka byla lepší. Tak to v tenise chodí.
Reagovat
smazaný uživatel
A proč by ten, kdo nic nikdy nevyhrál, nemohl nic vyhrát teď?
Reagovat
smazaný uživatel
*něco
Reagovat
Fandina
pravděpodobnost výhry je menší než u toho druhého
Reagovat
Rip.win
něco udělo v minulosti ale nemá to vliv na to co se děje nyní
Reagovat
Fandina
Všechno co se dělo v minulosti nás ovlivňuje.
Reagovat
Rip.win
právěže ne
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ano.
Reagovat
Rip.win
omyl
Reagovat
Fandina
nerozumíš tomu
Reagovat
Rip.win
rozumím tomu
Reagovat
Fandina
to jsem si nevšimla
Reagovat
Rip.win
ne jen to
Reagovat
Fandina
přesně tak
Reagovat
Rip.win
jistě
Reagovat
Fandina
nikdo není dokonalý
Reagovat
Rip.win
nikdy neříkej nikdy
Reagovat
smazaný uživatel
Opakované lež se pravdou nestane, v tom se Goebbels sekl.
Reagovat
Fandina
Tak nějak. Jednou někdo něco řekl a donekonečna se o tom bude vykládat aniž by to bylo pravdivé.
Reagovat
Serpens
Fanatici si říkejte co chcete. Petra není schopná udržet normální standard hry déle než pár gemů. Problém bude tedy v tom, že nemá tak dobře zautomatizované údery.
Reagovat
smazaný uživatel
A která hráčka to dneska dokáže? Nezaspals trochu dobu?
Reagovat
Serpens
Udržet úroveň alespoň po celý zápas dokáže většina.
Reagovat
Fandina
Tak proč ji tedy ta většina vždycky neporazí, když jsou tak dobří?
Reagovat
Serpens
Porazí, v poslední době ji porazí skoro každá. Stačí si jen počkat, až se složí.
Reagovat
Fandina
Je vidět, že tomu nerozumíš. Ostapenko hrála výborně, proto dneska vyhrála.
Reagovat
Serpens
Ono se to taky tak děje, že soupeřky hrají výborně, protože jim to Petra vždycky s laskavostí dovolí :)
Reagovat
Fandina
Petra je hodná. Dává ostatním zápasy, aby jim to nebylo líto.
Reagovat
tommr
pokud sis toho ještě nevšimla tak většina lepších hráček Petru v poslední době pravidelně poráží ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud sis toho nevšiml, tak nemůže být řeč ani o většině, ani o pravidelném porážení.
Reagovat
Fandina
Většina hráček ji neporáží, proto je tam kde je. Kdyby jí většina porážela, nic by nevyhrála.
Reagovat
smazaný uživatel
Na WTA? Tak to je vtip týdne :-DDD
Reagovat
Fandina
Nemá údery, proto dvakrát vyhrála Wimbledon. Co ty ostatní?
Reagovat
Serpens
Pořád dokola předhazujete Wimbledony, strčte si je někam. Já konstatuju současnost a říkám, že Petra netrénuje dostatečně, chybí jí motivace, i když říká, že ji má.
Reagovat
smazaný uživatel
V pořádku. A my konstatujeme, že meleš kraviny.
Reagovat
Serpens
Geniální odpověď Kvěši. Ale asi se tady většina shodne, že moje verze příčiny Petřiných proher je pravděpodobnější než tvoje kecy o rozhodčích.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoje verze je stejná píčovina jako ti rozhodčí. :-p
Reagovat
Serpens
Doufám, že si teď zapamatuješ, že si svoje báchorky o rozhodčích nazval píčovinou. Protože až je tady zase budeš vytrubovat (což asi nebude dlouho trvat), tak ti to milerád připomenu :)
Reagovat
FulnekUltras
;))
Reagovat
Fandina
Takže Petra nemá motivici i když říká, že ji má. To je výrok týdne.
Reagovat
Serpens
Správně. Přece nebude říkat, že ji nemá.
Reagovat
PetaM
Proč by to neřekla? Už jsem to od ní v minulosti slyšel :D Takže když to byla schopná říct kdysi, určitě by to řekla i teď. Ona se s tím nesere :D
Reagovat
Fandina
nemá důvod říkat něco jiného než si myslí
Reagovat
smazaný uživatel
Měl by sis ty svoje komentáře někdy přečíst nahlas.
Reagovat
Serpens
To říká ten pravý, cvoku, tobě to ale doporučuji s časovým odstupem :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Petruše by měla hrát jen s českými hráčkami, pak by byla světovou jedničkou a vyhrála všechno, co se dá vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
A tu poměrně podstatnou informaci, totiž že ji viditelně limitovalo stehno, tajíte proč?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby to bylo vážné nebude hrát a riskovat, že se nepodívá na Wimbledon
Reagovat
smazaný uživatel
Děláš, jako kdybys Petru neznal. Ona není ten typ, co by zápas skrečoval. Nakonec poprvé skrečovala až letos.
Reagovat
tommr
a myslím si, že její úspěšná kariéra se chýlí ke konci. Ještě do konce roku vypadne z top-20 a příští rok nejspíš skončí, protože se nebude chtít plácat někde okolo 50.místa kam ted s její současnou hrou patří ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
A co by jsi ty raději? Aby hrála, ačkoliv by byla na žebříčku padesátá, nebo aby skončila? Vypadá to totiž, že kritiku od tebe schytá vždycky.
Reagovat
Fandina
tak nějak :-)))
Reagovat
tommr
já bych byl samozřejmě nejradši kdyby na moje slova vůbec nedošlo a Petra se z toho postupnýho úpadku ještě vzpamatovala. Co bych preferoval kdyby se Petra delší dobu pohybovala někde okolo 50.místa zatím ještě sám nevím ... :)
Reagovat
Fandina
Takže ty vypouštíš slova o poklesu předem a k čemu ti to je, tohle říkat. K ničemu. Až se to stane tak to bude. Teď je to o ničem.
Reagovat
smazaný uživatel
1) měla zraněné stehno, které ji viditelně limitovalo, a přesto nehrála vůbec špatně, on ten poměr W/UE byl výrazně pozitivní
2) V letošním Race je mezi nejlepšími 30, takže okolo 50. místa ani náhodou. Se svoji hrou patří do top 10 a je jenom otázkou času, kdy se do ní vrátí. Z top 20 do konce roku určitě nevypadne
3) nejlepší roky její kariéry jsou teprve před ní

Ty už nejsi ani ultrapesouš, ty jsi mimo veškeré kategorie pesimismu. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že jsi se spltl...ona se svou hrou neptaří do TOp 10, ale rovnou bych to viděl na TOP 3, ...nebud troškař a nepodceňuj ji ...:-)
Reagovat
makro99
nádherný vlákno, severní a jižní pól nesoudnosti...
Reagovat
vrabejka
Tommr se většinou sice vyjadřuje pesimisticky, ale to co řekl je pouze obraz reality, tento průběh je hodně reálný.
Reagovat
smazaný uživatel
90 % příspěvků, které kdy tommr vypotil, bylo naprosto mimo. Zbylých 10 % jen mírně mimo.
Reagovat
makro99
pravil ten, který to má 99 ku 1...
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Petru? Ta je přece nejlepší na světě!
Reagovat
Rip.win
POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJD
Reagovat
FulnekUltras
joooooooooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist