Kvitová porazila v tie-breacích Plíškovou a slaví 15. titul

  • Petra Kvitová získala patnáctý titul v kariéře a těsně před grandslamovým Australian Open si zvedla sebevědomí. Dvojnásobná vítězka Wimbledonu dnes ve finále turnaje v Sydney zvládla český duel, Karolínu Plíškovou porazila po boji dvakrát 7-6 a v žebříčku dvouhry se posune na třetí místo.
    16. 1. 2015, aktualizováno | Aktuality |  464 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Čtyřiadvacetiletá Petra Kvitová potvrdila, že se jí proti Češkám daří. Šňůru výher prodloužila už na patnáct zápasů a celkově uspěla ve 35 případech ze 43. Triumfem ve dvouhře v Sydney navázala na Janu Novotnou, která turnaj vyhrála v roce 1991.

"Jsem ráda, že tady můžu stát jako vítězka, na tohle místo budu mít skvělé vzpomínky," usmívala se Kvitová při slavnostním vyhlášení. O své finálové soupeřce Karolíně Plíškové řekla, že hrála výborně a příště vyhraje, a popřála jí hodně štěstí do Australian Open.

Vítězné turnaje Petry Kvitové:
2015:
Sydney
2014:
Wimbledon, New Haven, Wuhan
2013:
Dubaj, Tokio
2012:
Montreal, New Haven
2011:
Brisbane, Paříž, Madrid, Wimbledon, Linec, Turnaj mistryň
2009:
Hobart

Podobně jako v semifinále měla Kvitová pomalejší začátek. Plíšková hned v první hře vzala favoritce podání a čistou hrou následně zvýšila na 2-0. Obě tenistky hrály tvrdě a agresivně, ale Plíšková zpočátku přesněji. Česká jednička Kvitová se rozehrávala a v osmé hře měla brejkbol, ten ovšem ještě nevyužila.

Od stavu 3-5 Kvitová předvedla smršť vítězných míčů. Tlačila se do bekhendu Plíškové, ve třech hrách ztratila jen jeden fiftýn a rázem vedla 6-5. Plíšková si pak udržela servis a vynutila si tie-break. Ve zkrácené hře pokračovala vyrovnaná bitva, ale Kvitová více tlačila a po padesáti minutách proměnila druhý setbol.

"Musíš do toho víc jít, víc si prošvihej ruku," radil o pauze před druhým setem mimo jiné kouč Jiří Vaněk dvaadvacetileté Plíškové. Když Kvitová získala ve třetí hře brejk, zdálo se rozhodnuto, jenže Plíšková dokázala srovnat na 3-3.

I druhý set dospěl do tie-breaku, ve kterém Plíšková udělala dvě dvojchyby a už prohrávala 1-5. Ani za tak nepříznivého stavu se nevzdala a srovnala na 5-5. Kvitová si pak vybojovala mečbol, který ještě Plíšková se štěstím na síti odvrátila, ale při druhém už Kvitová uspěla.

"Chtěla bych Petře pogratulovat, hrála lépe a je lepší," ocenila Plíšková krajanku. "Týden jsem si tady užívala a bylo to výborné před Melbourne."

Plíškovou Kvitová porazila i ve druhém vzájemném utkání, poprvé ji přehrála loni ve Wu-chanu. Plíšková může být přes prohru spokojená: zahrála si poprvé finále akce kategorie Premier a v žebříčku se prvně dostane do dvacítky.

Zápas Kvitové s Plíškovou byl prvním českým finálovým duelem na okruhu WTA po šesti letech a celkově čtvrtým od rozdělení Československa v roce 1993.

Výsledky - Sydney - ženy (tvrdý povrch, dotace 731.000 dolarů):
Dvouhra - finále:
Kvitová (2-ČR) - Karolína Plíšková (ČR) 7:6 (7:5), 7:6 (8:6)
Statistiky:
Esa: 9-7
Dvojchyby: 2-3
Úspěšnost 1. podání: 67-56 %
Brejkboly: 2/6 - 2/4
Vítězné míče: 38-20
Nevynucené chyby: 30-21

 

pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (464)
17.01.2015 12:13Od: aligo věděl o tom někdo? :( :( :(
http://tn.nova.cz/sport/tenis/zahadna-smrt-krasne-tenistky-zemrela-violetta-na-treninku.html
[ Reagovat ]
17.01.2015 12:15Od: Smazaný účet
ja som o tom čital . ale už pred par dnami, je to smutne. :/
[ Reagovat ]
17.01.2015 12:21Od: aligo
hrozný... :(
[ Reagovat ]
17.01.2015 17:51Od: Patri.k
jo, četl jsem to, ale nikdy jsem o ni neslyšel
[ Reagovat ]
17.01.2015 21:11Od: aligo
to já taky ne, ale to nic nemění ne? je prostě smutný, že se něco takovýho stalo...:((
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:37Od: sprchon
Tak Lucka Hradecká dostane bohužel Anu.
Renata dostane Arruabarrena-Vecino Lara.
Oně v horní polovině, takže začínají v pondělí. Denisa bude někde v dolní polovině...
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:38Od: sprchon
Oprava: Denisa bude v horní polovině, zatím jsem nenašel rozpis na druhý hrací den.
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:39Od: HayashiM
V pondělí začínají spodky :D
Lucky velká škoda, aspoň, že neuvidíme žádný Český duel...
[ Reagovat ]
17.01.2015 09:54Od: sprchon
1.) Opravil jsem se.
2.) To, že ho neuvidíme v prvním kole neznamená, že se Češky nemůžou potkat někde dál. :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 11:13Od: slacker
Hrozi nejaky ve druhem kole? Od tretiho kola ceske duely nejsou tragedie
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:49Od: Smazaný účet
Allertová-Oprandi
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:59Od: Smazaný účet
dobrý los.
[ Reagovat ]
17.01.2015 09:53Od: sprchon
Tak to se povedlo. Tak ať se povede zápas! :) Nasazená Cornet je kdyžtak taky hratelná...
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:58Od: Smazaný účet
Lucka je hodně nebezpečná pro kohokoliv. Ana se má možná na co těšit.
[ Reagovat ]
17.01.2015 09:35Od: Kozoroh Re: Hradecká
Nebezpečná je, když jí hra funguje.
[ Reagovat ]
17.01.2015 09:55Od: sprchon
Tak uvidíme, no... Zápas bude asi brzo po půlnoci.
[ Reagovat ]
17.01.2015 09:57Od: Smazaný účet
tak samozřejmě. Pokud by jí fungovala vždycky, tak rozhodně není v druhé stovce.
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:27Od: sprchon Gratulace
Denise, Lucce a Renče. Všechny tři se dostaly do hlavní soutěže. :)
Veselka má titul. Taky paráda. :)

Pěkný probuzení jste mi přichystali, díky... :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 07:51Od: Fredy Lucka, Renata a Denisa
Velká gratulace k postupu do HS AO. 10 holek na pavouku to je super :))) Teď ještě ten los, budu držet palce, aby nešly na naše.
[ Reagovat ]
17.01.2015 07:30Od: EllNino 6:4 7:5
Desítka holek v hlavní soutěži GS, to je super :) Renka to taky zvládla :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 06:49Od: EllNino 6:1 6:2
Tak holky se asi domluvily, Lucka vyhrála stejným poměrem, ale zápas byl vyrovnanější než skore ...Yulia spoustu her na servisu prohrála s 40:15nebo 40:0 ...Lcuka využívala výboeně svoje šance ! :) tak už máme 9 holek v hlavní soutěži ...snad nám to Renka zakulatí, má taky 1. set v kapse :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 05:11Od: Fandina
OT ... doufám, že Honza Hernych vyhraje a postoupí do hlavní soutěže. První set proti Kuznětsovi má, tak ještě jeden. A moc by mě potěšil i postup Lucky Hradecké a Renči V.. Budou hrát za chvíli.
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:52Od: Fandina
OT ... Brengle Watson, finále v Hobartu je právě live na Slovak Sport 1.
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:56Od: EllNino
tamje to samá shoda koukám, odehráno 5 her a hraje se už třičtvrtě hodiny :))
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:59Od: Fandina
přelévá se to tam hodně ... úsměv
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:47Od: Frick Turnaje od 2.2.
Zajíamvý startlisty, ale ještě je čeká upřesnění. Hlavně, co se týče startu hráček jako Hlaváčková, Hradecká nebo Krejčíková.

Tedy, nejzajímavěji (z českého pohledu) vypadá 100.000 v Midlandu, kde by no. 1 měla být Terka.

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034051

Kristýna bude zřejmě nabírat ztracené sebevědomí na ITF 25.000 v Glasgow.
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100033835

Výhoda je, že ty obhajoby nemá až někdy do půlky dubna moc krvavé. JENŽE bohužel, Kristýna je v takový situaci / neformě (a obsazení není zatím vůbec slabé), že může klidně udělat jen ČF nebo SF...
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:49Od: Fandina
A co Nicol. Nevíš, kde se teď objeví?
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:55Od: Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100033907

Daytona beach 25.000, půjde do kvaldy díky bodum
[ Reagovat ]
17.01.2015 05:01Od: Fandina
Díky, doufám, že na to nezapomenu, respektive, někde tu najdu že tam hraje.
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:23Od: Frick Denisa
No jsou tam i přijtelný soupeřky. Tak snad se na ní usměje štěstí.

A když ne, tak si třeba zahraje s Mašou.

Hlavně ne s Češkou. Obzvláště s Kájou by to mohlo bejt vachrlatý.
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:24Od: EllNino
přesně, to by byl zážitek s Mášou na centru :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:26Od: Frick
No nevim. Já bych jí radši přál přes kterou by si mohla ukrát další body a další prize money. Bo určitě pro Denisu by těch dalších pár set tisíc znamenalo dost.
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:29Od: EllNino
na prachy nekoukám, ale samozřejmě by to pro ni bylo lepší, třeba nerozehranou Cirsteu a pak Mášu do 2. kola ...to by bylo supr :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:38Od: Frick
Nebo ta Oprandi, ta taky nebude nic moc. Dále ta Arruabarrena by také ušla. Stejně jako babička Kimiko. Dále i McHale a asi i Zvonareva. A i nazsazených by to možná nebylo tak zlý - Zaryna by nemusela bejt nehratelná.
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:40Od: EllNino
Zarina by byla taky fajn si myslím :) prostě všechno vede k tý Máše :DD ...kdyby dala Verku, tak by si zase zahrála se Seree ...a s Kimiko by byla asi na kamerkovým kurtu, Japonky a Asiatky obecně jsou v Austrálii na kamerách často, když je to Grandslam Asia/Pacific :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:41Od: Fandina
Jesli pojede Denča jako v Luxemburgu, kromě toho zranění potom, tak by se nemusela bát kde koho. Od té doby jsem jí hrát neviděla, tak nevím, jak na tom je, ale tam na mě udělala velký dojem.
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:42Od: Fandina
oprava jestli ... úsměv
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:29Od: sprchon
Těžko říct, kdo by byl ideální... Žebřičkově nejníž je tam asi Arruabarrena-Vecino Lara.
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:37Od: sprchon
Tak Lucka Hradecká dostane bohužel Anu.
Renata dostane Arruabarrena-Vecino Lara.
Oně v horní polovině, takže začínají v pondělí. Denisa bude někde v dolní polovině...
[ Reagovat ]
17.01.2015 08:39Od: sprchon
Oprava: Denisa bude v horní polovině, zatím jsem nenašel rozpis na druhý hrací den.
[ Reagovat ]
17.01.2015 03:54Od: Fredy Jirka má titul !!!
Velká gratulace k titulu na ATP okruhu. To bude posun na žebříčku !!! Jirko pojď !!!
[ Reagovat ]
17.01.2015 03:57Od: historik Re: podle live rankingu
posun o 24 míst, těsně před thiema
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:10Od: Fredy
To je super !!! :)))
[ Reagovat ]
17.01.2015 03:54Od: Fandina Je to tááááááááááám
Gratulace velikánská. To byla rychlovka. Super gratulka Jirko!!!
[ Reagovat ]
17.01.2015 03:43Od: EllNino 6:1 6:2
Wow ! Tak Denisa postoupila po suverením výkonu nad Siegemund do hlavní soutěže, potvrdila pozici nejvýše nasazené, tak trochu štěstí při losu :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:03Od: tommr
Denise se docela vyplatilo, že musela tu kvaldu hrát. Dobře se rozehrála a ještě k tomu získala cenných 40 bodů do žebříčku ... :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:07Od: EllNino
přesně tak :) navíc dneska skvělá a nemilosrdná :D ...
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:12Od: Fredy
Teď ještě velký štěstí v losu !
[ Reagovat ]
17.01.2015 04:13Od: EllNino
jono, muže dostat Petru, Káju, Aničku, Maruš ...:)
[ Reagovat ]
17.01.2015 02:43Od: EllNino
http://instagram.com/p/x7le7Du7kG/ ...Dámy na Players Party, tak ať se daří děvčeta :))
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:25Od: Patri.k
Vysílá Veselého nějaká stanice na kabelovce?
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:01Od: FulnekUltras V erbu lvice
v srdci žhavá svíce,
když jí to jde trochu více,
dává skvostné pumelice.

A Serena to není,
ani Maruš, vážení... ;-)
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:27Od: Smazaný účet
Pekné pochvala
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:46Od: FulnekUltras
Když se opře do své pažby,
neradím ji věru dráždit,
soupeřka se bude smažit,
až ji začne lifty vraždit... ;-)
[ Reagovat ]
17.01.2015 03:49Od: Fredy
Pěkný ... :)))
[ Reagovat ]
17.01.2015 11:05Od: pepin Re: FulnekUltras
Mohlo by to pokračovat,
A Serena to není,
ani Maruš, vážení,
to Česká lvice tady zbrojí
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:00Od: Frick 2020 dní do Tokia
http://www.itftennis.com/news/194677.aspx

Hezký. Kláru, Báru a (obávám se) ani Lucku v něm už asi neuvidíme. Petru, Karolínu věřim, že ano. A kde bude Terka, Katka, Bára K. či Denča? A co teprva Marie s Markétou či Radka :o)

Hlavní je, že slutečně to vypadá na to, že je kde brát.
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:16Od: Patri.k
to je trošku hodně dní :D
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:59Od: Smazaný účet
:D presne, akože za rok je RIO ! :) :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:47Od: Smazaný účet :D:D:D
http://www.imagehosting.cz/?v=frick.jpg
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:02Od: VlS
A ten znáš, jak se potkají 3 kámošky deset let po maturitě?
1. povídá, jak se má skvěle, manžel v práci úspěšnej, při sexu výkonej a inovativní, Sportovní mercedes v garáži, apartmánna pláži, jachta v maríně, platinová karta v kabelce a tak.
2. povídá, jak manžel v obchodech jednička, v sexu kreativní, Range v garáži, apartmán ve svatým Mořici, soukromej ostrev v Karibiku ....,,,,,
Ta třetí si jen utírá oči a fňuká. Ty dvě na ní dotírají, o co jde a ta mezi vzlyky jen řekne :" a plat má taky malej" a brečí dál. A kdo to je? ptají se? Ále z béčka Fr....,,, a dál už nebylo slyšet, co myslíš, mohl to bejt Fridolín?
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:12Od: Smazaný účet
:D:D když má malej i plat, tak ti nevím... :D
[ Reagovat ]
17.01.2015 09:17Od: fretek
Když má malej, tak má výhodu aspoň v tom, že vydrží dýl v penzovním věku, než ti, co mají velkej
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:22Od: Frick Hlavně
...aby příští změna bydliště neskončila takto :-D
(je to jen vtip, víme?)

http://abload.de/img/svm3c1d.jpg
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:07Od: Frick je fakt
Že vyjma Wimblu je toto jediná šance, jak Petru vidět v GS finále nebo dokonce na trůně.

Si nějak nedovedu představit, že by se dostala fo finále RG nebo USO. Vy jo? 2xA - Antuka a Astma
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:11Od: blixa
RG si představit umím. USO bude pro ni asi jako pro Lendla Wimbledon.
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:19Od: FulnekUltras
Já nevylučuju nic, ale AO je destinace určitě nadějná... ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:23Od: lars
Myslim , ze USO ma vetsi sanci nez RG
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:33Od: Frick
Na jednom z nich byla už v SF. A USO to rozhodně nebylo..
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:50Od: VlS
V SF byla jak na AO, tak na RG
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:46Od: Smazaný účet
Já si ji na RG dokážu klidně představit ve finále. Když už byla v sf... Us open je zakleté.
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:55Od: slacker
Proc zaklete? Na Us Open Series uz prorazila
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:22Od: Smazaný účet
Ano, ale bavíme se o grandslamech.
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:36Od: slacker
No ja v tom nic jineho nez nahodu ze to na US Open zatim nevyslo nevidim. V roce 2011 to nevyslo a od pulky roku 2012 si krome Wimbledonu "neskrtala" nikde. 4 kolo uz tam ma
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:38Od: lars
v lete 2012 vyhrala Montreal, New haven
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:46Od: FulnekUltras
Na aktuálním počasí v místě a hracích časech bohužel u Petry záleží relativně dost... ;-(
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:50Od: slacker
No vsak to uz jsme upozrnil vyse ale pry se mame bavit o grandslamech :-)))
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:55Od: lars
no jo tak jsi mel napsat ....nikde na GS. :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:54Od: slacker
AO, USO, RG, ja v tom nevidim skoro zadny rozdil z hlediska sanci PK na zisk titulu. Na 2 uz byla v semifinale a vsude ma nejaky fatalni problem ktery ji muze kdykoliv srazit. AO (40 vedra ), RG (odmitani skluzu), USO (dusno)
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:26Od: FulnekUltras
Já bych řekl, že teď už je mnohem víc schopna nejeden dřívější fatální problém celkem slušně rozběhat... ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:38Od: slacker
Zname to vsichni az moc dobre. Prijde den D a koukame na uplne nemoznou Petru ktere nepripomina v nicem tu Petru ze vcera. Pak se tu roji nejruznejsi omluvy nemoc, astma, nadvaha, kotyza, kondicak, poledne, vedro, zima, dest, vitr.
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:50Od: FulnekUltras
Jasně - s vnitřními faktory se bojuje průběžně...a hormonální sinusovka je u některých 96%-ženských prostě neovlivnitelná... ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:57Od: FulnekUltras Silné stránky silné čtyřky WTA
Serena si to kolikrát vyhraje už jen svým výzorem... ;-)

Maša si vítězství zase vyřve... ;-)

Simona si to pro změnu vyběhá... ;-)

Petra si to umí zaslouženě vydřít...
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:00Od: blixa
Petra si to vystřílí ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:01Od: FulnekUltras
pokud si to zrovna drsně nevystřílí...
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:52Od: LukasH
Moc Petře gratuluju. Zápas jsem viděl a jsem moc rád, že hraje Petra v pohodě. Snad jí to vydrží do Melbourne. Karolína neuvěřitelně pokročila a vážně se teď může měřit s nejlepšíma. Je to moc velkej úspěch pro českej tenis. Nicméně musím ze subjektivního hlediska říct, že mě Karolíny hra moc nebaví. Petra sice vyrábí mnohem víc chyb, ale ty údery, úhly, razance, to se nedá srovnat. Ten forhend od zadní lajny do protějšího rohu, kdy soupeřka vidí, kam to jde, ale přesto to pro rychlost míče nestihne, to prostě nemá chybu a to je důvod, proč je Petra u mě N. 1. Celkově je to ale fajn vidět, že se našim holkám tak daří, i to, že se spolu takhle spřátelily během FC...:-):-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:26Od: Smazaný účet fantasy liga
hodíte sem někdo odkaz na granslamfantasy na AO?díky moc.
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:24Od: FulnekUltras Petra vs. Kája 40:60
Takový procentuální poměr šancí na vítězství v sydneyském finále se tady objevil včera - a já s ním pragmaticky vzato po dosavadních letošních výkonech obou hráček nemohl než souhlasit.
Na miskách vah však leželo ještě Pétino bojovné srdce...
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:29Od: Smazaný účet
btw, nevíte náhodou, co jí to říkala ta Petra u sítě? Nedaří se mi to rozluštit :D Ale jsem rád, že se na sebe usmívaly.
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:31Od: FulnekUltras
"Supr hra a hodně štěstí..."
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:32Od: Smazaný účet
a, to se teda moc neodvázala :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:34Od: FulnekUltras
Určitě si pak ještě poplkaly při ceremoniálu... ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:32Od: PetaM
V Televizních novinách psali něco o "Děkuji, super mač" ... Něco v tom smyslu.
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:24Od: Jabadu "Petro, já musím říct ...
že jsem váš věrný, no věrný ... váš vytrvalý fanoušek. Ale řeknu vám to na rovinu, já si před každým vaším zápasem beru prášky na nervy. Víte proč?"
"Nevím".
"Jo, vy to nevíte?! ..." :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:27Od: FulnekUltras
Já jsem zase schopen tyhle mače plně vnímat až napodruhé ze záznamu... ;-)))
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:28Od: Patri.k
přesně, koukám na zápas se záznamu a mám pocit, že jsem snad koukal na úplně jiný zápas .D
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:33Od: FulnekUltras
Že jsme si to ale dneska v tom live tranzu užili... ;-)))
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:13Od: Smazaný účet ..
Tak Denčo, očekávám výhru a postup. Hrej co umíš!!! budu fandit, tak makej!!!!!
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:18Od: Smazaný účet
Tak ako? Dá sa niekde pozrieť ten jej zápas?
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:09Od: Smazaný účet
No jo, Samantha v of u Petry, co se dá dělat... Tak hlavně tam aspoň dojít, Petkovic nebo Kanepi ale mohou být tvrdé oříšky.
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:03Od: Smazaný účet :-))))
"Alex je profík, je to člověk, který přesně ví, jak má s vaším tělem pracovat, přizpůsobuje trénink tělu tak, aby předešel zraněním, já pod ním nebyla zraněna 4 roky, je to přítel, vvbral si správného člověka, tím, že bude u Petry, navíc cítím mezi jím a Petrou pouto, pořád jsem s nimi v kontaktu, sleduji jejich práci, je to prostě tak, jako když máte panenku, kterou ale už mít nemůžete, jednoduše ji věnujete mladší sestřičce, ale stále víte, že je s vámi spojena" - Li o Alexovi Stoberovi, který s Petrou začíná první tour
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:29Od: FulnekUltras
skvěle řečeno... ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:04Od: Jabadu
Možná to už někdo zmínil, ale i když výsledek vypadá velmi těsně, jeden zásadní rozdíl tam (podle mě) byl.
V razanci úderů. Karolína do toho také občas praštila, ale během celého zápasu ten rozdíl byl dost podstatný a v závěru to Petra vzala do svých rukou.
Vlastně Karolína při big pointech nedostala šanci.
A v..vo ..vo tom to je!
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:15Od: VlS
Je to tak, ranařka Kája narazila na nejvyšší existujíci level ranařky, na Petru. Rozdíl byl patrnej, pecka přiletěla nazpět jako ještě větší pecka. Ale takovej Jirka Veselej by si mohl vzít z holek příklad.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:17Od: FulnekUltras
Každý jen trochu alibistický úder Káji Petra uměla ztrestat - pokud se při tom sama nevyhodila... ;-)
Na druhé straně bylo i pár momentů, kdy to obě hráčky ve snaze útočit vyloženě uspěchaly (např. returny druhého servisu), a tím zase pomohly soupeřce.
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:47Od: Smazaný účet ..
Kájo, škoda, nebylo to daleko.. Minimálně první set ne.. Do budoucna velký přísliv a na AO čekám minimálně 4. kolo! :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:50Od: Smazaný účet Re: ..
příslib
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:56Od: FulnekUltras
I v tom druhém moc nechybělo. A kdo ví, jak by pak vypadal třetí... Každopádně obrovský příslib před AO.
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:58Od: Smazaný účet Re: ..
Pro mě černý kůň AO.. Nedíval jsem se sice na los, jak to tam vypadá nevím, ale ona dokáže vysekat už i ty nejlepší.. Hru na to má a psychiku?? to rozhodně taky..
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:02Od: tommr
já bych ten optimismus trochu krotil. Karolína má poměrně těžkej los: první dvě kola by ještě měla zvládnout, ale ve třetím jí čeká Makarova, ve čtvrtým Ivanovic a ve čtvrtfinále Halepová. To jsou všechno hodně těžký soupeřky ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:17Od: lars
optimis. pohled:
Makaron asi nema super formu
Ivanovic uz porazila
Halep se zrani :))
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:46Od: tommr
v těch prvních dvou případech máš snad pravdu, ale na zranění Halepový nevěřím ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:46Od: Smazaný účet
Halep to vyhraje.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:09Od: blixa
S kým bude hrát Kája na AO :
kvalifikantka
Riske
Makarova
Anička
Simona
Marfuša (Lucka ?)
Petra

Tak ! ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:12Od: Jabadu
"Pročpak ty klacky nespadnou zpátky? ... Počkejte do zimy, loupežníčkové, spadnou. Tak, tak. ... Do zimy? Ten člověk musí mít ukrutnou sílu." :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:18Od: blixa
Jo joooooo ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:12Od: tommr
finálová odveta za Sydney by byla moc hezká. Jen v tom semifinále bych jednoznačně preferoval Lucku ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:17Od: blixa
S kým bude hrát Petra na AO :

Kvalifikantka
Donna
Dellacqua
Samantha
Venus
Alize
Kája

Tak !
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:21Od: Jabadu
Tóóóó jóóóóóóó ... :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:21Od: slacker
Proc tam neni konkretni jmeno kvalifikantky? Nejakou si z pavouku kvalifikace vyber :-))
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:23Od: Jabadu
Tebe by tam měli postavit, abychom my, ultras, byli v klidu. :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:26Od: slacker
Ja jsem diskvalifikovan pro WTA, oslov s nabidkou Petru Minarikovou
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:24Od: blixa
Reklamace zasílat na lampárnu ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:37Od: tommr
to si trochu přehnal - počínaje čtvrtým kolem jsou ty soupeřky zcela nereálný. I když to finále bych samozřejmě bral všema deseti ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:39Od: PetaM
Ale tak ... Venus je celkem reálná, no ne?
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:41Od: blixa
Přehnal ? Andrea hraje letos totál tužku a Venus věřím vic jak Aze. A Alize pak je pro Serenu femme fatale :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:43Od: lars
ale Wozejk muze byt misto Alize
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:45Od: Smazaný účet
Wozejk vypadne ve druhém kole..
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:47Od: lars
A kolik na to vsadis ? :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:50Od: blixa
Půl království a dvoje povlečení ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:52Od: Smazaný účet
nic, myslím si to.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:44Od: tommr
problém je ale v tom, že Cornetová se k Sereně vůbec nedostane ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:47Od: blixa
Ale dostane. Věř mi ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:55Od: lars
Jako divak se k ni dostane :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:02Od: blixa
Však si povíme , hoši ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:34Od: FulnekUltras Petra dnes doslova vyučovala těm nejjemnějším nuancím
vyrovnaných tenisových koncovek. A Kája jí k tomu byla vynikajicí a zcela vyrovnanou soupeřkou-asistentkou.
Za pozornost stál od Petry už postupně "tlačený" rebreak v prvním setu, jehož váhu pro TB nenarušila ani čistá servírovací hra Karolíny na 6:6.
Vrcholné drama pak přinesl set druhý, v němž byla Kája od začátku naopak brejk dole, aby se z toho trvalou koncentrací zase zvedla a vlastním rebreakem dostala na servisu pod tlak Petru. Ta však nakonec sadu víceméně s přehledem dotáhla do TB, v němž duel gradoval. Káje nepomohlo ani vyrovnání z 1:5 na 5:5, a druhý proměněný mečbol pak už ve tváři Bumbrlíčka vykouzlil onen pověstný nejkrásnější vítězný úsměv na celém okruhu WTA.
Při pohledu na statistiky je vedle Petina klasického vysoce aktivního skóre winnerů a přijatelného poměru UE dobré zmínit také vývoj úspěšnosti prvního servisu, který měl postupem zápasu u Káji zřetelně klesající tendenci, zatímco Petra si v tomto parametru dokázala udržet relativně konzistentní úroveň. I v tom je do značné míry ukryto "tajemství" konečného výsledku - sice supertěsného, ale přece jen lehounce převažujícího ve prospěch fulnecké lvice.
Mimochodem - když si lvice ještě v úvodním setu poprvé pořádně zařvala, věděl jsem, že je to na dobré cestě...ale Kája zároveň jasně potvrdila, že na první světovou desítku jednoznačně má. Navíc obrovský respekt jejímu trenérovi - tenhle sympatický řízek má už teď určitě v rukávu nějakou čertovinu pro AO... ;-)
Jen tak dál holky - a dnes velká gratulace oběma !!!
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:53Od: tommr
u toho servisu nešlo ani tak o klesající tendenci Karolíny jako spíš o postupný zlepšování Petry na returnu - ze začátku zápasu byla Petra na returnu úplně marná. Karolína na servisu zaváhala vlastně jen v TB druhýho setu kde vyrobila dvě - zřejmě osudný - dvojchyby ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:02Od: FulnekUltras
Petřiny returny pramenily zase hlavně z toho, že Kája musela čím dál víc chodit přes druhý servis. Ztrácející se první (oproti některým předchozím zápasům) svědčil o přece jen trochu nahlodaném sebevědomí průběhem zápasu. Stejně tak zahrávala Kája postupem času docela hodně úderů až příliš na jistotu, což ji potopilo i nedávno v Brisbane s Kudrjavcevovou...
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:05Od: VlS
Dovolím si nesouhlasit, Petra se přestala vyhazovat na returnu tak, jak se vyhazovala v začátku 1. setu. Tam se vyhazovala z jakýhokoliv servisu.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:21Od: FulnekUltras
Úplný začátek zápasu byl u Petry - tak jako třeba i v SF s Pironkovovou - klasicky mimo normu.
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:53Od: Jabadu
No jistěěěěě! Chlapi, dyť vy ty znalosti nakonec tak nějak máte.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:03Od: FulnekUltras
;-)))))))
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:19Od: Patri.k
tak podle bookmakerů, to slovo bookmakerů působí dost neseriózně, budu jim říkat sportovní analytici a statistici :D to odhadují teda takhle :D

Berdych ? Falla 1.03 ? 17.5
Rosol ? De Schepper 1.85 ? 2.06
Vesely ? Troicki 1.97 ? 1.93

Šafářová ? Shvedova 1.23 ? 4.72
Strýcová ? Babos 1.37 ? 3.36
Koukalová ? Sanders 1.40 ? 3.22
Smítková ? Lucic-Baroni 1.70 ? 2.29
Siniaková ? Vesnina 2.29 ? 1.70

Kvitová - kvalifikantka
Plíšková - kvalifikantka

Takže se máme na co těšit, spousta vyrovnaných zápasů nás čeká, navíc všechno bude hratelné :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:48Od: tommr
kurzy na Lucku, Báru a Kláru jsou podle mě moc nízký - naše holky sice budou favoritky, ale jen mírný. Tereza podle mě favoritka vůbec není - spíš naopak. Jediná z našich která je podhodnocená je Katka, která by s Vesninou měla svést přinejmenším rovnocennej souboj ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:32Od: Smazaný účet
jo, Terezu taky jako favoritku rozhodně nevidím..
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:44Od: Patri.k
No u Koukalové je to hlavně díky tomu, že opravdu dostala hodně lehkou soupeřku, která snad ani profesionálně tenis nehraje a v posledních 3 letech se nedostala ani přes první kola na AO... Šafářová byla před koncem sezóny k nezastavení podobně jako Strýcová, navíc Barbora svou sílu prokázala i proti Stosurové a Wozniacké v Sydney. Já naopak bych je favorizoval klidně ještě víc.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:50Od: tommr
Klára je ale úplně z formy a na GS obvykle taky moc nezáří. Ta je ted schopná prohrát i s amatérkou ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:19Od: lars Neuspech Peti v Shenzenu je napraven
Mozna kdyby v Shenzenu hrala finalovou bitvu s Halep, tak by uz treba nemela dost sil na vitezstvi v Sydney.
Asi za 15 dni bych rad videl stejne tenistky hrat v novem dulezitem zapase :))
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:37Od: FulnekUltras
jinými slovy - ať pavouka na AO pořádně vyčistí...
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:39Od: Patri.k
kdyby se nestalo to tak by se nestalo támhleto a tak, svět je tvořen miliardy mikro momenty a situacema, které jsou navzájem propojené :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:58Od: tommr Re: lars
no dva tituly za sebou by Petra asi nedala takže je vlastně dobře, že si tu slabší chvilku vybrala už v Shenzhenu. Titul ze Sydney je mnohem cennější ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:02Od: slacker
Takze papa titule z AO, prece dalsi titul hned po Sydney Petra nemuze dat
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:09Od: Smazaný účet
Takže tip mi nevyšiel :)
Ale vyzerá to dobre. Ešte zopár zápasov proti ľaváčkam a
Caro CZ by mala Petru porážať veľmi často..
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:14Od: vendulkabendulka
Jestli casto nevim, ale Karolina ma potencial hrat s kymkoliv rovnocenny zapas a pri trose stesti i vyhravat. Hlavne je odvazna a nekompromisni. A to byva rozhodujici faktor.
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:28Od: Smazaný účet
Vidím v nej budúcu šampiónku..
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:31Od: lars
.. na turnaji tenis. sampionek ? :))
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:36Od: Smazaný účet
Na GS :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:42Od: lars
A proc prohrala min. tyden s hrackou okolo 100. mista zebriku?
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:55Od: blixa
Protože měla den blbec kdy jí nešlo vůbec nic. Ty seš každej den dokonalej ?
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:14Od: lars
me zajimala odpoved od NaturalGut :))
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:57Od: EllNino
a Petra s nima neprohrává ? :DD
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:20Od: VlS
Celý dětství a mládí strávila na kurtu se sestrou levačkou. Ty si myslíš, že je pro ní levačka problém? O tom by mohla dávat přednášky :-))
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:35Od: Smazaný účet Re: hrávaš aspoň občas??? :) to čo ťa napadlo..
Vôbec nezáleží čo robila v detstve.
Ide o to koľko hráva proti nim v súčasnosti.
Ľavák hráva proti pravákom 90% zápasov,
a pravák proti ľavákom 10%. Už len to aká je nevýhoda. Rotácie, uhly, odskoky, to všetko je tam iné.
Na Grand slame ak vieš, že ideš na ľaváka a zoženieš kvalitný ľavácky sparing, tak sa dá dobre pripraviť na zápas cez deň, dva voľna. A aj tak ťa v zápase neustále prekvapujú odlišnosti oproti tradičnej hre, ktorú hrávaš 9 krát z 10 zápasov.
Na DC sa pripravuješ celý týždeň, keď vieš, že ťa čaká ľavák. Chytáš stovky servisov od ľaváka, aby si nakoniec v piatok nastúpil na zápas a po piatej dostanej ľaváckej zatáčke si v duchu hovoríš /do "pizze" šak to je ten ľavák, čakaj to/!!!

Dobre ale nejdem viac vypisovať, neviem, či to vôbec hrávaš alebo si len fanda. Tak možno nabudúce ;)
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:45Od: VlS
Já už moc nehrávám, jsem už docela starej , ale Kája na kurtu strávila víc času proti levačce, než proti všem pravačkám dohromady, 12 let trenovala a pořad občas trénuje se sestrou Krystýnou - levačkou. Čemu není rozumět?
[ Reagovat ]
17.01.2015 00:11Od: Smazaný účet
Musím sa opakovať :)
Ide o to koľko zápasov odohrala proti ľavorukým posledný rok alebo dva.
Nejde o to čo hrala v detstve. Od toho je už odvyknutá. Je už naprogramovaná na praváčky.
A na ľaváčky si teda musí zvykať, tak ako každý iný tenista :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 01:01Od: blixa
Jenže to tvoje "dětstvo" bylo ještě před dvěmi roky. Teprve pak se začla od ségry polehoučku oddělovat. Tak teda nevím, no :D
[ Reagovat ]
17.01.2015 01:04Od: blixa
A navíc mi to co tvrdíš přijde jako naprostá pitomost. Já tenis docela hraju, a hodně let jsem trénoval s kamarádem levákem. On se pak odstěhoval takže spolu hrajeme jen tak dvakrát do roka, to trvá už tak 10 let, ale pořád hraju radši proti levákům než proti pravákům ;-)
[ Reagovat ]
17.01.2015 15:42Od: Smazaný účet Re: VEREJNÁ VÝZVA ! ! !
Keďže slovami sa nič nedokáže, navrhujem ti aby sa to ukázalo priamo na kurte :)
O výsledkoch zapasov by sme podrobne informormovali na tejto stránke.

Keďže si veľa rokov trénoval a hrávaš často nemal by byť problém v odohraní dvoch zápasov s neregistrovanými čiže rekreačnými hráčmi.

Jednalo by sa o jednu dvojhru proti pravákovi a na druhý deň by si hral proti ľavákovi. Obaja neodohrali ani jeden súťažný turnaj, čo sa dá overiť cez web. Navrhujem zápasy odohrať na neutrálnej pôde, niekedy v júni, juli alebo auguste, pričom náklady s odohraním budem hradiť ja.

V prípade, že výzvu prijímaš daj vedieť dole pod toto.
Poslem ti môj mail a podrobnosti dohodneme cez maily alebo telefonicky.
Do leta to stihneme pripraviť :)
[ Reagovat ]
17.01.2015 17:07Od: blixa
To je zase pitomost, to není nic objektivního. Ale kdybych byl mladší, asi bych do toho pro tu srandu šel :D. Jsem ale už dědek a od tý doby, co mě bolí kyčle už to není na hraní na výsledek, teď už hraju fakt jen pro zábavu. Ohledně toho praváka a leváka, to je prostě můj pocit. Líp se cítím proti levákovi. A nejlíp bude, když se zeptáš přímo Káji, ona ti vysvětlí jak to s leváky :D
[ Reagovat ]
17.01.2015 17:14Od: blixa
Ještě jedna připomínka k téhle pitomosti. Daleko podstatnější, než jestli jde o praváka či leváka by bylo, jak ten člověk hraje. Jestli je to bombarďák nebo pinkálista, jestli hraje lify nebo slajzy, jestli umí zkrátit hru atd. To jsou věci, který budou rozhodovat, ne ruka kterou hraje. Proto je takovýhle test z principu nesmysl.
[ Reagovat ]
17.01.2015 19:25Od: Smazaný účet
Jaj tááák. Nevedel som aký si starý, prepáč :)
Samozrejme, že je dôležitejšie kto ako hrá. Slajzy, lifty atd..
Lenže ja tu píšem o niečom inom.
Slajz od ľaváka chytá opačný falš ako od praváka, lifty - zase iná krivka letu a odskoku lopty. No a úplne najväčší rozdiel je v servise.

Ale to je zbytočné to tu rozoberať keď iba prehadzuješ bez snahy o výhru. Nad takýmito "banalitami" asi ani nerozmýšľaš.

Taký Nadal dá lopte pri forhende rotáciu niekoľko tisíc otáčok za minútu
To isté servis, slajz atd.
To si ľudia moc nevšímajú. Preto sa na teba nehnevám :)
Cíti to ten, kto je na druhej strane kurtu a musí hrať napríklad bekhendy skoro na úrovni ramien.
[ Reagovat ]
17.01.2015 19:54Od: blixa
No, teď tak trochu píšeme jeden o koze a druhej o voze. Ale vrátím se k meritu věci. Prostě jsem přesvědčen, že Kája, která tenisově vyrostla s levačkou a ještě před dvouma rokama s ní měla velmi úzkou vazbu (tedy nikoliv v "detsve" ale ve svých 20 letech), prostě ví, co je to levácká hra a nemá s tím problém. To je vše.
[ Reagovat ]
17.01.2015 21:02Od: Smazaný účet
Ale píšem niekde, že má problémy s ľavačkami?? :) Neviem či mala za posledný rok nejaký problém s ľavorukou tenistkou okrem PK.
Predsa v semi rozbila hladko tiež L.

Písal som toto: Takže tip mi nevyšiel :)
Ale vyzerá to dobre. Ešte zopár zápasov proti ľaváčkam a
Caro CZ by mala Petru porážať veľmi často..

Čiže opakujem ešte zopár zápasov (nie tréningov alebo modelovaných zápasov)ale ZÁPASOV!!! proti ľaváčkam a Petra má problém.

Pretože ZÁPASOVÁ prax na najvyššej úrovni jej dopomôže k porazeniu Kvitky, nie TRÉNINGOVÁ.
[ Reagovat ]
17.01.2015 21:07Od: blixa
S tvojí poslední větou 100% souhlasím. Ale jen s tou poslední. Podle mě je úplně jedno, jestli bude hrát proti levorukým nebo pravorukým hráčkám ;-), i když praxe proti obojímu samozřejmě nikdy není na škodu.
[ Reagovat ]
17.01.2015 21:23Od: Smazaný účet Re: :)
Do riti zabudol som dať jedno slovo do nej :)

Pretože ZÁPASOVÁ prax proti ľaváčkam na najvyššej úrovni jej dopomôže k porazeniu Kvitky, nie TRÉNINGOVÁ.

:) najlepšie by bolo keby sa znova stretli na AO.
Možno jej tieto posledné dva zápasy (semi a F)
k tej praxi dopomohli..
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:08Od: Patri.k
Netušil jsem, že na AO, může dojít i k zápasu, který bude připomínat okresní přebor viz Koukalová - Sandersová, Koukalová hráčka, která půl roku nepronikla pomalu ani z 1. kola, proti divoké kartě, která by se nedostala regulérně ani do kvalifikace :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:29Od: lars
Tebe by Klarka v ten. zapasu jasne porazila
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:53Od: Patri.k
Nojo, ale já netrénuju přes 10 let každý den několik hodin, nemůžeš mě srovnávat :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:15Od: Fandina
Klárka je regulerně na GS na základě žebříčku, který je sestaven podle výsledků za poslední rok. O žádný okresní přebor tu nejde.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:08Od: lars
Ale mas tenis. vyhody: jsi muz, jsi vyssi
A okresni prebor taky vetsinou nehrajou hraci, kteri trenuji tenis kazdy den nekolik hodin :))
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:46Od: Karl podávání rukou
Co to tam Petra přesně říká při podávání rukou Karolíně? :O diky
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:07Od: majkl005
super hra a hodně štěstí
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:45Od: tommr bilance Petry s s nejlepšími českými hráčkami
pro zajímavost přináším přehled vzájemné bilance Petry s nejlepšími českými hráčkami.
Čísla v závorce udávají kdy se Petra s tou kterou hráčkou naposledy střetla ...

16. Šafářová 6:0 (2014)
22. Plíšková, Karolína 2:0 (2015)
25. Záhlavová-Strýcová 5:1 (2014)
45. Koukalová 2:2 (2013)
57. Cetkovská 1:0 (2014)
65. Smitková 1:0 (2015)
80. Siniaková 0:0
-----------------------------
107. Allertová 0:0
130. Plíšková, Kristýna 0:0
141. Hradecká 1:1 (2012)
169. Voráčová 0:1 (2007)
176. Hlaváčková 2:0 (2014)
177. Krejčíková 0:0
...

je třeba ale poznamenat, že 3 z 5 porážek Petry jsou z roku 2007. S Bárou prohrála v Indian Wells 2011 a poslední porážku od české hráčky utrpěla Petra v Madridu 2012 kde jí porazila Lucka Hradecká. Od té doby už Petra nad českými hráčkami jen vítězí ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:50Od: PetaM
Hmmmmm. Záporná bilance s Voráčovou? Tak už vím, kterou kvalifikantku si k Petře přeji :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:52Od: tommr
s Luckou Hradeckou má Petra taky nějaký nevyřízený účty ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:54Od: PetaM
Ale Lucka je moc nebezpečná :D Navíc Lucce přeju, ať postoupí z kvaldy a má ještě šanci i na nějaké to kolo :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:05Od: Smazaný účet
Jen aby nepřišel blackout a úprava bilance na 0:2 :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:08Od: PetaM
Pšt :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:15Od: Patri.k
Zápas jsem sledoval v polospánku, ale byl to úžasný zápas, obě hrály skvěle, Plíšková předváděla skvělou hru, ale měla smůlu, že zrovna i Kvitová měla svůj den, každopádně moc nechybělo. Ale osobně jsem to přál víc Kvitové, přeci jen útočí na první místo v žebříčku, což je mnohem cennější, navíc flegmatici mi nesednou :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:33Od: VlS
Rozlišuj mezi flegmatikem ( je mu to jedno) a člověkem, kterej svoje projevy kontroluje (často jde o introverty).
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:38Od: Patri.k
já bych se v tom tak nešťoural, sama řekla, že je flegmatickej typ :D

"Vím, že to vypadá, že se nesnažím, že mi to je jedno, že nemám chuť do hry, ale takto to jen vypadá. Jsem introvertka a flegmatický typ, takže nějakou radost nedávám tolik najevo, protože mi to za to často nestojí,"
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:47Od: sprchon
Já myslím, že v poslední době vůbec nevypadá, že by ji to třeba nebavilo nebo tak něco. Jde jí to, zápasy oproti dřívějšku viditelně prožívá a občas dá i ty emoce trochu najevo... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:51Od: tommr
což je logický, protože v poslední době hraje důležitější zápasy ve kterých jde o mnohem víc (at už peněz nebo bodů) než tomu bývalo dřív ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:41Od: FulnekUltras
Nejvíc se dnes projevila ve druhém setu při poradě s trenérem...
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:46Od: Jabadu Off topic k biatlonu ...
Pokud někdo nezná tuto stránku: IBU Datacenter
http://datacenter.biathlonresults.com/?view=live_startlist

Poklikejte na schedule a máte všechny informace během závodu, které vám Rejman neřekne. Stránka je zhruba o 2 min před TV přenosem. Pak je to teprve drama! :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:48Od: slacker
Vi se proc dneska nejela zadna pata ceska na ktere mame letos kvotu? Kdyz nestavi patou na co nam bude ze pristi rok budeme mit narok stavet 6 holek?
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:52Od: Jabadu
Jezdí jenom Tomešová, ale proč nejela, nevím. Tipl bych nemoc.
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:57Od: slacker
No dobre trba nemaocna, ale z IBU cupu se muze misto ni nejaka dalsi otrkat. ne?
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:02Od: triatlet
Tohle třeba Rejman s Masaříkem vysvětlovali - v IBU může jet víc závodů, v SP by jela jen sprint (do masáku by se těžko klasifikovala). Třeba Evě chybělo 10 vteřin, 15. Doren se jako pátá v pořadí mimo 25 dostala do masáku. Navíc Hornová se díky vítězství do 25 dostala automaticky. Naopak Janka Gereková je momentálně na 26. místě, takže v neděli nestartuje.
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:13Od: slacker
Ty kriteria pro masak nejsou prilis ferove pro aktualne lepsi holky, jen 5 volnych pozic (a presto se mezi 17 najde 5 mimo 25) zbytek mimo 25 uz je v pokrocilem prubehu sezony dost znevyhodnen, protoze ty s lepsim startem do sezony maji bonusove body za predchozi starty v masaku (a tam i za posledni misto maji "zdarma" 11 body). Na mistrovstvi je to 15 + 15
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:57Od: Smazaný účet
Dneska nejela pátá členka týmu, protože by si pravděpodobně zajela jen jeden závod, protože v neděli se jede závod s hromadným startem, takže Tomešovou trenéři poslali na závody do IBU cupu.. :-)) Tak proto.. A zítra to samé, také pojedou jen čtyři.. :D Alespoň takto to dneska říkal Rejman..
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:59Od: slacker
Tak jeden zavod si obvykle zajezdi i kdyz se jede stihacka misto masaku. proste to nechapu proc kdyz mame vyjete misto tak nestavime maximum zavodniku.
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:28Od: VlS
A proč se na to beptáš tam, kde můžeš dostat odpověď? Biatlon má svoje stránky.
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:37Od: slacker
a) Protoze to mohlo byt diskutovano v prenosu ktery jsem nesledoval. A je tady spousta fandu biatlonu ktrery muzou
b) Nevim jake stranky (krome Facebooku) se venuji biatlonu a funguji podobne jako tenisportal (tedy registrace do diskuze bez omezeni)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:01Od: blixa
Bože, dyk odpověď byla jasná. Rozhodli to trenéři, protože chtějí aby Tomešová odjela co nejvíce závodů. A na IBU Cupu odjede tři (včetně štafety), kdežto na World cupu by odjela jeden. Jestli se ti to nelíbí, napiš protestní notu a pošli ji Hamzovi :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:08Od: slacker
Myslim ze ti asi uniklo ze ve vlaknu se mezitim uz zacalo resit uz neco drobne jineho.
Myslim si ze pozice 5. bezkyne nemusi byt vyhrazena jen pro Barboru Tomeckovou celou sezonu. Stafeta v IBU cupu v terminu stafety ve svetovem poharu je uz nejak prilis moc zajicu najednou.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:11Od: VlS
Podle úspěchů bych věřil, že Rybář s Vítkem vědí co dělají a souhlasím s tím, že svá rozhodnutí nebudou konzultovat s diskutéry na TP :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:16Od: slacker
No zrejme to asi diskutovali s vami dvema :-) Ja se pidil po informacich o duvodech
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:33Od: blixa
Ne, ale asi bude důvod stejnej, aby holky víc závodily. A čtyři holky pro štafetu v IBU bez problému dáme, proč by ji nejeli ? Jo já zapoměl, ty pochopitelně rozumíš biatlonu víc něž ti joudové Vítek a Rybář :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:40Od: slacker
VUbec nevim ze bych tady rozdaval nejake biatlonove rozumu aby se takovy modrobolsevik o me musel zase otrit?
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:46Od: blixa
Jak to že ne ? Nelíbí se ti že holky nejdou ve World Cupu v pěti, nelíbí se ti že jedou v IBU Cupu štafetu, tak tomu asi rozumíš líp, ne ? Viď soudruhu ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:54Od: slacker
No ja byt holka co nedostala sanci si misto IBU cupu zajet WC tak moc nejasam. Zvidavost je asi pro tebe vlastnost za kterou by se melo strilet, ze?
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:07Od: blixa
Všechny holky, co jezdí IBU už někdy World cup jely. Takže opět mimo mísu.
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:20Od: slacker
Mimo misu jses ty. Ono nekomu mam stacit jen jednou a ne co nejcasteji?
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:23Od: slacker
Ale zrejme obe akce se od sebe prilis nelisi tak je to vlastne jedno kde stravim vetsinu kariery, ze?
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:38Od: blixa
Ta ono napřed musí být výkonnost, a pak můžeš jezdit World cup, že :D Když bude některá z holek pravidelně dojíždět v IBU na bedně, tak jí tam určitě nikdo držet nebude a posviští nahoru. Nakonec Tomešová dostává příležitost ve world cupu docela často. Lea zatím moc nepřesvědčuje, i teď ji Tomešová porazila. Takže mi to přijde spravedlivé. Ale co ti brání, zavolej Hamzovi a seřvi ho, že to dělaj blbě. Třeba se polepší :D :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:46Od: slacker
No je nevim jak je velky vykonnostni rozdil mezi dalsima holkama. Prijde mi to skoda nevyuzit volny misto. Placanim v IBU cupu bez sance prilezitostne nakouknout do WC asi moc moralky a motivace v B-tymu nebude
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:01Od: blixa
A Tomešová jako nemá šanci nakouknou do world cupu nebo co ? Přestávám rozumět tomu co chceš sdělit. Druhá nejlepší je asi Lea, a ta už závodů world cupu objela dost a nezdá se, že by na to měla. Jako furt dupeš nožičkou, že na jednom mítinku nemáme obsazený pátý místo, ale přitom o tom víš kulový. Já ti nerozumím. Končím s tématem.
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:13Od: slacker
No Tomesova je snad clenkou A tymu, ne? A kdy neni, tak je prostridam kus za kus. Kdyz nestridam tak se potom nedivim ze to nekomu koho zajima bialon prijde zvlastni a zepta se.
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:29Od: blixa
Tomešová je tak na hraně, áčko ale musí potvrdit. Žádná další výkonnost na World podle mě nemá, a zdá se, že trenéři si myslí to samé. Tomešová ale potřebuje hlavně závodit, takže občasný návrat do IBU je pravděpodobný. A bez střídání :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:48Od: slacker
No a k cemu nam pristi rok bude kvota 6 holek, kdyz mame problem najit 5? S tim se pocita ze tam budou jen do poctu, furt ty zavody ve WC jsou uplne o necem jinem nez IBU. A Tomesova zase takove drevo neni. Ma stejnou nebo mirne lepsi vykonnost nez Puska s Landou loni. Do 60 by stabilne jezdit mohla, kdyz se zadari i sem tam bodik.
[ Reagovat ]
17.01.2015 01:10Od: blixa
Nevím k čemu nám bude, to je problém trenérů, ne můj. Třeba některá poskočí, nebo vsadí na nějakou mladici, co já vím. Řeš to nejspíš s nima :D Třeba si z tebe udělají poradce. Ale spíš bych tipoval, že tě po chvíli pošlou do prdele :D
[ Reagovat ]
17.01.2015 01:55Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:50Od: VlS
Podívej se na reakci holek z biatlonu na Slackerův dotaz tlumočený na tiskovce. 1. příspěvek na stránce
https://www.facebook.com/SoukalovaBiathlon
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:05Od: blixa
Jo to byl jeho dotaz ? No jooooo, tak už tomu rozumím :D :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:18Od: slacker
A je to tady opet po "pravicacku". Pokus shodit ze stolu neprijemny dotaz nebo nazor zesmesnovanim.
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:31Od: blixa
Ale no tak, nepřeháněj, děláme si z tebe prdel, ale to ty si tu děláš často taky. A už vůbec nevím, co je na tom pravičáckého či levičáckého. Ty vždycky když se cítíš v úzkých, začneš do všeho tahat politiku :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:37Od: slacker
Tak ja myslel holky :-)) (kecam) Video uz sem videl predevcirem, pry je takhle odrovnalo shozeni lahve :-))
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:58Od: VlS
Ne, to nemá s pravičáctvím společnýho nic. To je o tom, že:
1) vyrábíš z prdu kuličku
2) zkoušíš ji prodat někomu, kdo ji nechce
3) tváříš se u toho hak jedinej spravedlivej
4) cejtíš se jak detektiv, kterej usvědčil hromadnýho vraha, i když nikdo nic neschovává a nic se nestalo
5) Nevíš o tom ani ten prd, ze kterýho to zkoušíš vyrobit.
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:09Od: slacker
Jestli ty to nejak pateticky nedramatizujes? Kdyz o necem vim prd (proc jely jen 4 holky) tak se ptam. Nebo snad se snazis budovat dojem ze vim prd o uplne o vsem?
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:24Od: blixa
:D :D :D Někdy se ti to kouzlo nechtěného fakt podaří. Té myšlenky se drž ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 23:49Od: VlS
Tak napiš svoje pocity Vítkovi, tady brečíš na úplně blbým hrobu, fakt nemám na nominaci v biathlonu ani ten nejmenší vliv.
[ Reagovat ]
16.01.2015 18:01Od: blixa
Ví se ;)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:24Od: Smazaný účet Oběma...
...gratuluji. Přál jsem to teda víc Káji, ale nijak mě výhra Petry netrápí. Aspoň si zvedla sebevědomí
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:54Od: FulnekUltras
což teď bude brzy potřebovat...
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:13Od: Smazaný účet OT
Maria Sharapova - Outperform yourself.. :-))

https://www.youtube.com/watch?v=7pM6tgLWUdM&sns=tw

Boží žena, boží auto>>dokonalá kombinace.. :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:17Od: Cico93
krásne!
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:32Od: blixa
Auto by ušlo ... ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:38Od: Cico93
Mária lepšia.
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:03Od: monty25 Re: haitik1
Hezky! :) Co se týče toho auta: Jsem zvědav, jestli Masha letos ve Stuttgartu přidá další kousek do sbírky... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:11Od: Frick Biatlon
No škoda. Když už tam je ta běžecká forma, tak je prostě škoda, že je spláchnuta 70% střelbou.

Gábi bohužel - ta na tom běžecky je o dost hůře jak Verča. :-(
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:14Od: EllNino
dyť je to krása, kdypa byly 4 běžkyně do dvacky ? ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:02Od: Frick
kdyby byla Bára 20., Karolína 19. Lucka 17. a Petra 14., tak bysme v tenise měli taky holky v TOP 20, ale nadšení bysme z toho nebyli.

Samozřejmě, že Jitce se ten závod povedl krásně, Eva jela taky dobře, ale Gábi bohužel zaostává za svou loňskou formou a Verča skvěle a tak prostě nemůže nemrzet to, že dosti špatně střílela. Chce to mít těch 90%..
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:19Od: Jabadu
Petra 14.?! Ty asi nebudeš členem "Kvitova ultras", že ne? :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:45Od: blixa
Máš nějaký špatný počty, v biatlonu máme dvě holky v TOP 10, takže zatím nad tenistkama vedou ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:10Od: Smazaný účet Biathlon
:) či pozerám tenis alebo biatlon , v oboch sú Češky veľmi úspešné! :) :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:33Od: blixa
Dneska tam chyběla ta třešnička na dortu, ale Jitka v desítce, super. Něco takovýho už potřebovala !!!
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:52Od: Jan
Jen ten snowboard nevyšel :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:08Od: janek_da GS Fantasy
Sorry za mírný spam v mezích zákona:

Kdo si chce zahrát grandslam fantasy jen tak, být zároveň v nějaké lize, která je bez omezení, tak jsem založil

http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=713

Je to na pozvánku, tak se tam můžete přihlásit. Ideální pro ty, kteří si chtějí dávat silné hráče.
Možná by bylo pro některé vhodnější být právě v této lize než v té extremní Vlkově variantě. Takže jestli chcete můžete přejít do této ligy. Dejte to ale Vlkovi vědět.
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:58Od: EllNino
Wow Landová ! :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:01Od: Smazaný účet
4 v top 20 by byla fakt bomba...
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:02Od: PH94
Nádhera!
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:06Od: EllNino
8. 10. 13. 18. :) to je super :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:10Od: tommr
škoda tý střelby Vítkový jinak by nejspíš vyhrála - jako jediná z top-20 minula třikrát ... :(
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:15Od: EllNino
nojono :) to je biatlon
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:14Od: Cico93
ta norka ma ale nasralaaa!:(
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:15Od: Smazaný účet
Tak jí to přej, vrací se po mateřský pauze. :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:16Od: Cico93
Hornova?
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:16Od: Smazaný účet
Myslím, že jo. O nějaký na H to pořad říkají...
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:18Od: Cico93
nene to druhá
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:22Od: Smazaný účet
Která druhá?
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:26Od: Cico93
ja neviem. možno toje fakt Hornova.
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:57Od: molda
To fakt ne :-) Od H má druhý jméno, ale je to Francouzka :-) Po mateřské se rychle vrátila Dorin - Haber :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:58Od: Cico93
tak diky
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:08Od: Smazaný účet
Tak dík. Já mám v těch jménech trochu guláš. Dneska jsem to navíc sledovala "jen jedním okem", takže se mi to trochu plete. :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:45Od: Michaelus
Chápu to správně, že Petru nemůže žádná tenistka po AO přeskočit?
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:49Od: PetaM
Může ji jedna přeskočit, ale musí vyhrát :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:50Od: PetaM
Myslím jedna z dvojice Caro-Ana :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:50Od: PetaM
Samozřejmě za předpokladu, že Petra vyletí hned v prvním kole :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:19Od: tommr
jj Petru můžou předstihnout bud Ivanovic nebo Wozniacki pokud získají na AO titul. Wozniacki by k tomu ale ještě potřebovala, aby Petra nedošla dál než do třetího kola a Ivanovicová dokonce aby Petra vypadla už v prvním kole ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:45Od: FulnekUltras
sci-fi...
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:55Od: tommr
žádný sci-fi - je to málo pravděpodobný, ale ne nemožný ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:31Od: Mayo
Výborně Péťo.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:57Od: Frick ČT Sport
Holky jdou na star :o)
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:53Od: gigin Takže v pondělí začínají spodky
https://pbs.twimg.com/media/B7deMHDIgAM9AXi.jpg
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:57Od: Smazaný účet
Což je pro Petru určitě výhodnější, protože si alespoň odpočine a potrénuje
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:04Od: Smazaný účet
A kalhoty začnou kdy? :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:06Od: Fandina
Kalhoty také v pondělí ... úsměv

Svetry a vršky v úterý!!!
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:47Od: PH94 ČT4
Je opravdu zarážející jak málo prostoru se dostává tenisu na ČT. Je mi jasný, že těžko jde sehnat práva jen na finálový zápas a zdaleka ne vždy se čeští hráči dostanou v turnaji tak daleko, čímž se samozřejmě ztrácí i atraktivita pro běžného fanouška... ale vzhledem k tomu jak je tenis ve světě populární a jakou tenisovou velmocí nyní jsme, tak bych teda očekával uplně jiný přístup...
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:01Od: Smazaný účet
Ta globální popularita tenisu je možná taky paradoxně hlavní důvod, proč ČT s tenisem tak "šetří". Velký zájem = drahá práva. Kdyby měli vysílat třeba 10 turnajů za rok, tak je to může stát klidně 20% rozpočtu a zase by museli vysvětlovat dalším divákům, proč nedávají MS v jejich oblíbeném sportu.
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:28Od: Kozoroh
Dát peníze na tenis je mrzí, ale na golf ne. Nechť jdou do háje, celé kavky.
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:54Od: PH94
Přesně tak :) Myslím si, že odvysílat takových 5 turnajů z okruhu WTA, kde pravidelně hraje hodně češek by je opravdu nezabilo
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:22Od: misa
Nevysílat Hopman Cup nebo Turnaj mistryň s českou účastí je ostudné.
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:36Od: Vojtaakk
Je to hlavně kvůli poměru cena / sledovanost. Sledovanost tenisu je třeba ve srovnání s biatlonem nebo lyžováním nízká, cena neporovnatelná.
Jediné co přichází v úvahu je FO, což ČT taky dává. AO a USO kvůli posunu nic, W má Nova.
Práva na ostatní turnaje jsou taky dost rozebrané a mám pocit, že práva jsou rozdělena do balíčků, nejde jen tak koupit jeden turnaj třeba z 250tek.
Co je však na zabití, že nedávali finále DC.
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:06Od: Kozoroh
Ale proč tedy vysílají na ČT Sport golf, který nemá velkou sledovanost (rozhodně menší než tenis)?
A to FO - vysílají jen zápasy Čechů a několik málo vrcholných utkání (F, SF), jinak nic.
[ Reagovat ]
16.01.2015 19:54Od: FulnekUltras
Jsou to zkrátka před 20 lety zamrzlí toporní "veřejnoprávní" kašpárci bez jakékoliv zpětné vazby. Hlavně že studia ČT jsou chráněna pomalu víc než vojenské strategické objekty.
A za socialistické Československé televize jsem přesvědčen, že bychom se minimálně každodenních večerních hodinových sestřihů ze záznamu bez jakýchkoliv problémů dočkali. Nynější kavčí honorace však nejen na sportovního diváka myslí až daleko po sobě...
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:12Od: PetaM
Sporty jsou na ČT Sport vyváženy.
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:31Od: Kozoroh
Jj a ještě ti řeknou/napíšou, že k úseku, který je na ČT Sport vyčleněn tenisu započítávají i týdeník ATP.
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:40Od: PetaM
Ahááááá :D No, frajeři.
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:36Od: blixa
Zlotem :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 22:54Od: Smazaný účet
Jsou sporty, které jsou preferovaný-golf, florball, hokej a hlavně mužská složka, krom biatlonu. Souhlasím, že přenos z turnajů WTA a ATP NEJSOU ŽÁDNÉ !!!
Přenosy z PGA na ČT dávají, tak nevidím důvod proč ne turnaje tenisu.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:33Od: tommr průběžnej žebříček WTA
1. Williams, S. 8016 (+1656)
2. Sharapova 7335 (+975)
3. Halep 6571 (+211)
------------------------------------------
4. Kvitová 6360
------------------------------------------
5. Ivanovic 4845 (-1515)
6. Radwanska, A. 4810 (-1550)
7. Bouchard 4715 (-1645)
8. Wozniacki 4625 (-1735)
9. Kerber 3360 (-3000)
10. Cibulkova 3007 (-3353)
11. Makarova 2970 (-3390)
12. Pennetta 2861 (-3499)
13. Petkovic 2780 (-3580)
14. Errani 2735 (-3625)
15. Jankovic 2590 (-3770)
-------------------------------------------
16. Šafářová 2545 (-3815)
-------------------------------------------
17. Suarez Navarro 2415 (-3945)
18. Williams, V. 2370 (-3990)
19. Cornet 2255 (-4105)
--------------------------------------------
20. Plíšková, Karolína 2075 (-4285)
--------------------------------------------
21. Stosur 1895 (-4465)
22. Peng 1880 (-4480)
...

Petra Kvitová zůstává i přes zisk titulu v Sydney čtvrtá, ale o něco snížila ztrátu na třetí Halepovou a navíc si zachovala i teoretickou šanci na první místo po AO ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:35Od: tommr Re: dodatek
jde o průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni po odehraným finále v Sydney. V žebříčku ještě nejsou odečteny body za lonský AO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:39Od: slacker
Proc ty zebrizky pokazde utnes 22. mistem pred Barou?
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:48Od: tommr
to není nic proti Báře, ale prostě nemůžu ty žebříčky moc natahovat, protože příspěvky na TP mají povolenej jen omezenej počet znaků ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:04Od: lars
Tak nedelej 2 cary ---------------------------------------.
Cesky pis velkymi pismeny
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:13Od: PetaM
Hlavně si do toho nenech kecat :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:20Od: misa
Tak už jenom 470 bodů náskoku. Doufám, že se Lucka ještě o místo české dvojky pořádně popere.
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:06Od: sprchon
Po odečtení loňského AO je to jen 410 bodů...
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:49Od: tommr
důležitý je, aby se obě holky dostaly co nejvýš - pokud možno až do první desítky. Která bude mezi našima druhá je už celkem vedlejší ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:38Od: Smazaný účet
Aktuální pořadí.http://live-tennis.eu/wta-live-ranking
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:40Od: PetaM
Ne, aktuální pořadí je takové, jaké má tommr.
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:42Od: EllNino
todle je live ranking, aktuální pořadí má tommr ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:16Od: VlS
Ony jsou na tý stránce obě pořadí, musíš si to v záhlaví překliknout na official wta ranking
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:31Od: Smazaný účet Gratulace Petře
Škoda že jsem ten zápas nestihla, ale jsem ráda že Petra vyhrála 15 titul WTA. Petra má před AO skvělou formu a ty kecy že Petra nemůže AO vyhrát protože je tam horko je blbost. V roce 2011 tam byla ve čtvrtfinále a v roce 2012 v SF a počasí bylo téměř stejné, navíc v Sydney také bylo docela horko a Petra to zvládla.
[ Reagovat ]
16.01.2015 20:11Od: FulnekUltras
Zrovna dneska bylo příjemně - a největší pařák právě ve středu při kritickém zápase s Gajdošovou. Jinak záznam finále i vyhlášení je už na youtube...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:11Od: tommr WTA tituly
pro zajímavost přináším přehled počtu získaných WTA titulů u hráček ze současné první dvacítky.
Čísla v závorce udávají kolik je z toho GS titulů ...

1. Williams, S. 64(18)
2. Sharapova 34(5)
3. Halep 9(-)
------------------------------------------
4. Kvitová 15(2)
------------------------------------------
5. Ivanovic 15(1)
6. Radwanska, A. 14(-)
7. Bouchard 1(-)
8. Wozniacki 22(-)
9. Kerber 3(-)
10. Cibulkova 4(-)
11. Makarova 2(-)
12. Pennetta 10(-)
13. Petkovic 5(-)
14. Errani 7(-)
15. Jankovic 13(-)
-------------------------------------------
16. Šafářová 5(-)
-------------------------------------------
17. Suarez Navarro 1(-)
18. Williams, V. 45(7)
19. Cornet 4(-)
--------------------------------------------
20. Plíšková, Karolína 3(-)
--------------------------------------------
21. Stosur 6(1)
22. Peng 1880 0(-)
...

líp než Petra Kvitová jsou na tom obě Williamsky, Sharapova a překvapivě i Wozniacki. Petra se dělí s Ivanovicovou o pátý místo ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:15Od: PetaM
Pěkný pěkný ... Chtělo by to osamostatnit se na tom 5. místě a začít tvrdou bitvu o místo 4. :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:16Od: tommr Re: oprava
22. Peng 0(-)
...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:20Od: Smazaný účet Re: tommr
zaujímavý rebríček :) !

ale prečo je prekvapivé to , že Caroline ma viacej titulov ako Petra?
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:45Od: tommr
protože Wozniacki je stejně stará jako Petra a posledních několik let končila v žebříčku vždycky za Petrou. Většinu svých titulů získala ještě před rokem 2011 ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:23Od: George_Renel
Já bych to viděl asi tak, že když hráčka v této společnosti nemá GS titul, nepovažoval byh ji za úspěšnější. Utavna Wozniacki je toho příkladem. Ten bonbónek tomu prostě chybí.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:25Od: Cico93
Ten bombonek príde. A nie jeden;) snáď
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:32Od: Smazaný účet
Souhlas, víc vypovídající by bylo udělat tabulku a každý titul obodovat podle úrovně turnaje - GS 5 bodů, Premier Mandatory 3, Premier 2, International 1.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:42Od: tommr
to je dobrá připomínka. Počítání by ale bylo dost komplikovaný. Navíc někdy ani turnaje stejný kategorie nemají stejnou váhu ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:59Od: Smazaný účet
To je taky pravda - viz třeba Moskva a na druhé straně některé silně obsazené Internationaly. A je fakt, že by to přepočítávání asi chvíli času zabralo.
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:13Od: janek_da
Osobne mám turnaje ohodnoceny takto:
GS - 15
Premier, Mandatory - 3
International - 1

Každý to má jinak. Já ten GS stavím vysoko nad ostatní turnaje.
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:35Od: tommr
to bych řek, že je trochu nadhodnocený. GS mají sice nesrovnatelně větší prestiž, ale čistě ze sportovního hlediska nejsou o moc náročnější než Premier-mandatory turnaje ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:05Od: janek_da
Ano, ze sportovního hlediska je Premier Mandatory téměř rovnocenný.

GS jsou ale vrcholy a k nim se ladí forma. To je jako rozdíl v běhu na 100m. Zaběhnout ji za 10s je parádní výkon, ale posunout to jenom o 0.2s níž a je to extra výkon. Přitom je mezitím tak malý rozdíl...

No, ale to je můj pohled. Nikomu neberu jiný.
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:06Od: monty25 Re: tommr
V tom s tebou souhlasím.
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:13Od: VlS
Osobně bych to iděl
GS 5bodů
Premiere mandatory IW a Mia 4 body
Premiere mandatory Madrid a Peking a Premiere 5 3 body
Premiere 2 body
International 1 bod.
[ Reagovat ]
16.01.2015 17:19Od: Fandina
To vypadá dobře a TM?
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:24Od: Cico93
Victoria 17(2)
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:27Od: Kozoroh
Viktoria není v první dvacítce!
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:31Od: Cico93
Ale musel som ju tam dopísať;))
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:33Od: Smazaný účet
Výzva pro Marii - dokáže aspoň v jednom kritériu (buď tituly celkově nebo GS) dohnat Venus? Já to vidím tak 50 na 50.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:51Od: tommr
řek bych, že se jí spíš podaří Venus dohnat/předehnat v počtu GS titulů než v celkovým počtu titulů ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 15:25Od: misa
Pěkný přehled.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:10Od: Pavlis Plíšková vs. Kvitová - Sydney 2015 - Finále
První set
https://www.youtube.com/watch?v=OLcRVbAX0d4

Druhý set
https://www.youtube.com/watch?v=7WvCJhqrMM4

Hodně se mi líbil ten okamžik odvrácení prvního Petřina mečbolu, to bylo fakt o fous. Připomnělo mi to film Match Point - Hra osudu, který jsem si pouštěl přesně před týdnem.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:04Od: Smazaný účet Bouzková
Dostal WC do Acapulca :) :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:57Od: janek_da I. TenisPortal liga
Kdo si chce zahrát grandslam fantasy jen tak, být zároveň v nějaké lize, která je bez omezení, tak jsem založil

http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=713

Je to na pozvánku, tak se tam můžete přihlásit. Můžete se svojím týmem hrát více lig.

Ideální pro ty, kteří si chtějí dávat silné hráče.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:03Od: janek_da
A ještě dodatek.
Možná by bylo pro některé vhodnější být právě v této lize než v té extremní Vlkově variantě. Takže jestli chcete můžete přejít do této ligy. Dejte to ale Vlkovi vědět.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:05Od: monty25 Re: janekda
Nic hrát nebudu, když je to tak blbě vylosované... :(
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:07Od: Smazaný účet
Vika a Caro, co? :( :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:08Od: monty25 Re: mufik
Jo.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:14Od: Smazaný účet
Třeba nepostoupí ani jedna. :P :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:15Od: monty25 Re: mufik
Tomu sám nevěříš. :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:14Od: janek_da
Ale no tak. Tebe to večer přece jen chytne.

Michaelus je první člen v lize.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:16Od: monty25 Re: janekda
Nechytne.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:19Od: janek_da
Chytne
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:20Od: monty25 Re: janekda
Je vidět, že mě neznáš. Když něco řeknu, tak to platí. :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:29Od: lars
jo je to blbe vylosovane. Vika mela mit v ceste Marfusu !! :))
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:31Od: Cico93
Také bude finale.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:40Od: lars
Sam tomu neveris !!
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:42Od: monty25 Re: lars
Opičáku! :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:40Od: blixa
Ho ho ho ! Ty vtipálku ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:42Od: lars
....do QF
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:51Od: sprchon Ceremoniál
Zde je záznam, pokud někdo (jako já) neviděl:

https://www.youtube.com/watch?v=g3pMbme1yMY

Obě holky tam působí dost pozitivně - no ještě aby ne. :D
Tak hodně štěstí v Melbourne a i dál! :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:42Od: pepin bitva
Tak především gratulace oběma děvčatům, opravdu si to zaslouží. Vyhrála zkušenější a v rozhodujících chvílích klidnější Petra. Ze začátku to byla ale ona, která neunesla začátek a až postupem času se dostávala do svého provozního tempa a vlastně až po tom co jak já říkám začala "štěkat" začala zápas převracet na svoji stranu. Najednou zklidnila ruku, zpřesnila údery a jsně Karolínu ve hře přehrávala a když Karolíně na čas odešel servis bylo otázkou času kdy to Petra zlomí. To trvalo do stavu 3-1 ve druhém setu, od této doby se Petra opět obrátila na druhou stranu, Karolína se chytla, vrátil se ji servis a již to bylo opravdu jen o maličkostech. Pokud Petra udrží na uzdě svoji touhu vše okamžitě ukončit a donutí se i absolvovat delší výměny, což dneska jednu chvíli dokázala, budou to s ní mít soupeřky opravdu těžké. I Karolína, která hraje podobným stylem měla s jejími ranami velké problémy a v podstatě v některých chvílích ji držel opravdu jen servis. Takže přejme oběma dostatečný odpočinek a štastné vykročení na AO. Jistě budeme, tedy většina tady, držet palce.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:42Od: tommr Petře se v Austrálii daří
má už ve sbírce singlový tituly z Hobartu, Brisbane a Sydney a s Tomášem vyhrála i HC v Perthu. Zbývá jí získat už jen ten poslední a nejcennější titul na AO. Bylo by fajn kdyby se jí to podařilo už letos ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:44Od: EllNino
to by bylo krásný :) taky sem to dneska počítal :) prostě to zapadá ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:44Od: pepin Re: tommr
Potřebuje přejít první 2 kola, aby si srovnala psychiku.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:53Od: sprchon
No na FO i na USO skončila minule zrovna ve třetím kole. Letos ale čekám, že na tom bude o dost lépe. Začátek roku před Melbourne zvládla parádně, sebevědomí jí snad chybět nebude. :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:00Od: Smazaný účet
to samý ale bylo loni před USO, ne? vyhrátej New haven :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:14Od: tommr
chtělo by to do prvního kola nějakou českou kvalifikantku, aby se na ní Petra chytla ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:34Od: janek_da
K neduhům stáří, postihujícím hlavně intelektuály, patří především dvě vady, komplementárně spojené. Je to: neschopnost udržet myšlenku a druhá vada: neschopnost myšlenku opustit.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:36Od: sprchon
Cimrman. :D Ale neplatí to jen ve stáří. :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:52Od: janek_da
Vzpomněl jsem si na to, jak to tady Frick řeší stále dokola.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:56Od: sprchon
Jojo, to mi došlo. :D Prozradil tu někdy Frick svůj věk?
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:55Od: gigin
A neschoponost udržet moč.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:57Od: sprchon
Tak furt lepší, než neschopnost moči opustit tělo. :D :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:19Od: Davor1
Dnes sa ukázalo, že Kája ešte nemá dostatočne kvalitnú medzihru a zvládanie big pointov na vrcholovej úrovni, čo potrebuje, aby mohla porážať aj tie skutočne najlepšie súčasné tenistky (Serena, Simona, Petra, Sharapka). S tou druhou polovicou top10 by sa už ale mohla rovnať, myslím, že na 9-10 miesto do konca sezóny môže dosiahnúť...

Petra odohrala na svoje pomery celkom konzistentný turnaj, vo finále ukázala top kvalitu, len či jej to neubralo príliš veľa síl pred Melbourne...Keys bude celkom solídnou prekážkou, keď ju zvládne, tak si myslím, že v QF si to rozdá s Agou o semifinále...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:25Od: misa
Keys je ranařka, takové Petře většinou vyhovují.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:30Od: Davor1
to je fakt...
[ Reagovat ]
16.01.2015 16:35Od: VlS
Protože jen dvě další ranařky jsou srovnatelný ranařky, Serena a Marie.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:10Od: Smazaný účet trof
není ta trofej jiná než, když jí vyhrála pirožka?
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:12Od: PetaM
http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2014/01/tsvetana-pironkova-wins-2014-sydney-international_1.jpg

Je :) Ale trofeje se často mění :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:10Od: Fandina Gratulka
Hezký zápas, hezká hra od Káji i Petry. Ta ze začátku dost kazila a podle mě vždycky nějak zatlačila, když to bylo potřeba a byly z toho dva TB. I tam byla Petra lepší. Věřím, že má Petra ještě hodně rezerv a že toho hodně vyhraje. A co se týká Káji, tak je to také nádhera se na její hru dívat. Dneska to nestačilo, ale příště to může být jinak. Gratulace Petře k titulu, Káje k finále a oběma k výborným výkonům. Jen tak dál!!!
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:37Od: Jan
Souhlasím.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:05Od: freeteepek
Gratulace Petře i Karolíně k předvedené hře. Petra předvedla asi svůj nejlepší výkon na turnaji a výhra je pro ni velkým povzbuzením před AO. Karolína nemá tak velké ambice, ale ani ona nemusí být z prohry smutná. Hrála fantasticky. Jen by potřebovala hrát lépe v klíčových momentech zápasu, ale to je o zkušenostech z utkání,jako bylo toto. Trenér jí dobře radil.
Čekal jsem, že Petra bude na začátku zápasu prohrávat 0:2, což se mi potvrdilo. Za tohoto stavu při kurzu 2,1 na výhru byl ideální okamžik si vsadit. Na Karolínu jsem sázel už dřív při kurzu 10:1 resp. 6:1 před zápasem s Kerberovou. Myslím, že příště už tyto kurzy budou podstatně nižší:-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:03Od: misa 15 titulů Petry Kvitové
http://jyxo.info/uploads/CD/cd9f016abc4e12c901e26d8bda6645c52c555259.jpg

První přišel už před 6 lety, z Petry se pomalu stává veteránka :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:09Od: PetaM
První titul proti Češce, a občanku její tituly dostaly taky proti Češce. Plnoletost taky čekám proti Češce. Jinak tedy - hezká sbírka. Pár krásných kousků tam ale ještě chybí ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:47Od: tommr
pozoruhodný na tom je i to, že Petra na těch 15 titulů potřebovala jen 20 pokusů. Takovou finálovou bilanci má jen málokdo ... :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 21:18Od: FulnekUltras
finálově vyhládlá lvice je k nezastavení...
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:58Od: VlS Co tak
přijmout zákaz krmení trola?
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:01Od: Smazaný účet
přesně, už mám máslo na hlavě :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:01Od: EllNino
čuně :)))
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:05Od: Smazaný účet
Bože :D budeš první v ignoru :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:10Od: Smazaný účet Re: jo
Petra super! Kája hrála skvěle neboli obě vyhrála ta lepší! Snad se Petře povede i na AO
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:02Od: Frick
Troll se chová jinak. Ten vědomě píše věci, o nichž ví, že to jsou nesmysly. Já jen píšu kontroverzní názory.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:03Od: EllNino
chová se přesně jako ty, píše tu jako maniak, víří prach a těší ho, když má pozornost :) ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:22Od: Frick
Pardon, ale vy máte na tom značnej podíl. Já jsem se kriticky, avšak vcelku korektně výjádřil k tomu, že fiktivní stěhování se do Monaka není prostě správná věc, přičemž jsem poukázal na to, že je spousta (ba dokonce snad i většina) hráček, které to prostě zapotřebí nemají. A pak to prostě člověka zamrzí, když vidí že Aga, Simona nebo (i mou 100x kritizovaná) Domka maj napsáno skutečné místo, kde jsou skutečně doma a Petra nebo Lucka tam mají "pro ostudu" napsáno Monako. Fakt, že většina hráček TOP 20 se těchto čachrů nedopouští, je těžko vyvratitelným protiargumentem vůči těm, co tvrdí "á, vždyť to stejně dělá každej". Nedělá.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:24Od: EllNino
mně to je hlavně uplně jedno, ať si tam napíše třeba Transylvánii, já argumenty proti nemám, mě jen sere, že se tu cpe politika co sportu, což je špatně ...tak si jdi řešit takovýhle věci na novinky.cz, tam určitě nejdeš zastání ...podobnejch plaček jako ty je tam mraky ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:29Od: Frick
Ale tak ona si s tim v zásadě začala.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:31Od: EllNino
jasně, její prvoplánový nápad byl, že tim nakrmí trolly, jako si ty, Amerika vol.2
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:33Od: PetaM
Petra v Monaku bydlela půl roku před tím, než si toho nějaký inteligentní a zřejmě bystrý Huml všiml. Tys to taky nevěděl. Bez vyhraného Wimbledonu by to doteď nikdo nevěděl.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:15Od: Fandina Re: Frick
Tady přece vůbec nejde o to, kde kdo bydlí, ale o to, aby dodržoval zákony a kde bydlí, je jeho věc. Kdyby bydlela v Americe a reprezentovala Česko, tak ti to musí být úplně jedno. A že spoustu našich bývalých tenistů v Americe bydlí, to doufám víš také.
To, že poslac Huml o tom začal mluvit mělo za účel vyvolat lidskou závist u určité skupiny lidí, pro něj voličů. A podařilo se.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:21Od: Frick
Ale snad závist znamená prioritně to, že chci mít to, co má ten, komu zavidím. A ne, že chci, aby ten, komu zavidím, o to, co chci mít, nějak přišel.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:30Od: Fandina
Ne závist je to, že nemám to, co má druhý. Nemám tolik peněz, takový úspěch, jako Petra, jako ostatní, kteří si tolik vydělali.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:44Od: blixa
Obojí je závist. V Česku je typický spíš ten druhý případ. Soused má kozu a já nechci mít dvě, ale chci aby sousedovi chcípla.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:45Od: Fandina
To už je nenávist.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:50Od: slacker
Nenavist je aby chcipl soused a ne koza
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:53Od: Fandina
Ono se to prolíná, každopádně je to negativní postoj jednoho k druhému. Závist, nenávist a o to tu jde. Závidět tenistům úspěch, peníze, možnosti, jaké to pro toho dotyčného přináší. Možnost, že může platit nižší daně, nebo žádné, že si to může dovolit.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:25Od: Frick
...a vy místo protiargumentů jste začali hystericky útočit...

Slacker to vystihl přesně. Nebyl mi nikdo schopen říct důvod toho, proč to dělá Petra s Luckou, ale většina ostatních ne.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:27Od: EllNino
protože to tu nikdo nechce řešit, je to jejich věc, ne naše, ty máš tendenci furt řešit neřešitelný, jednou turnaj, potom daně, ale na druhou stranu seš uchylnej na bikini fotky a máš perverzní komentáře, tak já nevím, nejvřív tady děláš morální vzor a vlastenectví a pak perverzi a nechutenstvo...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:33Od: misa
Bikiny fotky nejsou žádná úchylnost, vžyť to ty samy dotyčné veřejně vystavují, takže zřejmě chtějí, aby se o tom mluvilo.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:34Od: EllNino
mně nevadí holky v bikinách, naopak, mě spíš serou ty jeho kecy, jak tady furt rozebírá, jak se má ta a ta fotit a že když už tak vlastně nahá a zkoumá Kláry posez a podobný s prominutím pí*oviny ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:35Od: misa
Tak to jo, to jo :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:50Od: Frick
A co je na tom úchylý? Prostě mne jen zaujalo to, že místo aby Klára normálně stála jako včici ostatní, tak je na čtyřech.
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:00Od: EllNino
nemyslím to Kláry, myslím ty tvoje kecy, jestli je to prvoplánově zakrytý a podobně fakt máš holku třeba ? :))
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:27Od: PetaM
My jsme otcové a matky Petry nebo Lucky? Nebo snad jejich daňoví poradci?
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:28Od: misa
Je lepší dostávat 25% z 10 000 000 než 25% třeba z 8 000 000, tam bych hledal zřejmě odpověď na tvou otázku.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:04Od: blixa
Tím nepřímo říkáš, že víš že píšeš nesmysly :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:04Od: poutnik Re: Frick - Troll
Nevidím v to u tebe rozdíl.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:09Od: Smazaný účet
Nikdo to nepřijme, protože to nikdo ani nechce.
To je realita
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:46Od: Smazaný účet
Čekal jsem, že ve finále rozhodnou zkušenosti Petry a to se mi taky potvrdilo. Viděl jsem pouze začátek a konec setu a když se mi zdálo, že Petra je fyzicky na umřetí, tak si vždy dokázala poradit. Teď když vidím jak si věří tak považuju Petru za velkou favoritku AO.
Karolína hrála slušně a když získá víc zkušeností, klidně může pomýšlet na desítku.
Přiznávám, že bych jí tam viděl raději, než Lucku.

Ale samozřejmě ze ta která se tam dostane, tak ta si to zaslouží.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:05Od: aligo
Naprosty souhlas ale vsechno zalezi jen a jen na petre....
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:42Od: EllNino
A Evina nám hapala :/ :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:43Od: Frick
Hlavně, že se to nestalo před rokem.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:44Od: EllNino
jojo to je fakt :) tak GL na XGames :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:37Od: Frick Ale skutečně
Nemůže skutečně Petře pomoci jakási ješitnost, že sice může prohrát s jakoukoliv paťavkou, ale Češku porazit prostě musí? Ono to skztečně vypadá tak, že na zápas s Češkou se dokáže vyhecovat vždy o něco více.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:38Od: EllNino
je to rivalita, to je jasný, motivace porazit krajanku je velká :) ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:38Od: Smazaný účet
Ty tu zase pořád onanuješ na kravinami, tak to jistě umíš pochopit. A vůbec, proč na tebe reaguju? Jsem pako.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:38Od: PetaM
Ale to víme dávno všichni. Neobjevil jsi Ameriku, ani nic jiného :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:43Od: Frick
Jenže zase na druhou stranu - její česká soupeřka zase hraje většinou o něco hůře. Čili jakoby tam šly na ten kurt s přílišnym respektem.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:45Od: EllNino
Karolína dneska rozhodně respekt neměla :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:46Od: Frick
Ale tak nehrála úplně to max., ne?
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:48Od: EllNino
cože ? :)) hrála výborně a rozhodně na max., ty seš fakt osina, že na tebe furt reaguju, jdi radši kopat na tu Štvanici
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:55Od: blixa
Tvl, ty fakt myslíš, že tenistka ve finále Premieru nehraje na max ? Ne, fakt magor. To se nedá. Asi ani léčit :(
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:57Od: Frick
Pardon - špatně jsem se vyjádřil. Že to zkrátka nebyl od Káji úplně nejlepší zápas její kariéry.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:58Od: EllNino
když jí Petra nenechala, tak se těžko hraje best match of the carier ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:00Od: Frick
Tak best match of the carrier nemusí být nutně vítěznej, ne? Tj. Karolína by podala nejlepší výkon kariéry, ale nestačilo by to...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:01Od: EllNino
já to chápu, nechápu, proč mi to vysvětluješ jako nějakýmu mentálovi ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:36Od: Frick
že ji Petra nemusela nechat vyhrát, ale o tom, zda by se ten zápas stal Kájinym nejlepšim, tak to bylo už jen na ní samý...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:36Od: Frick
že ji Petra nemusela nechat vyhrát, ale o tom, zda by se ten zápas stal Kájinym nejlepšim, tak to bylo už jen na ní samý...
[ Reagovat ]
16.01.2015 14:37Od: EllNino
já to chápu :)) ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:03Od: blixa
Přesně, je to o soupeřce. Tohle se hrozně těžko hodnotí.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:46Od: Fandina
Tak to si nemyslím, že jdou předem poražené. Ani Lucka, ani dneska Kája, ani Bára ve Wimbledonu nešly předem poražené. Dávaly do toho moc. A třeba i Terka bojovala a nic z toho nebylo. Petra je momentálně lepší než ony a proto vyhraje, i když je to těsné, jako třeba dneska.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:55Od: Frick
Jenže Petra často prohraje s hráčkama, který jsou (jasně) horší než ona. Od začátku loňska - Pironkova, Kumkhum, Navarro, Kleybanova, Zhang, Svitolina, Krunič, Bacsinszky.

Za stejnou dobu se utkala 9x s Češkama, jenž jsou lepší nebo minimálně stejně dobrý jako tato zmiňovaná osmička. "Matematicky" je pak poněkud divný, že je tam bilance 9:0. Místo třeba 6:3 nebo aspoň 7:2
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:58Od: EllNino
mně to divný nepřijde, jen ty zase začínáš ty tvoje balady o hovně ..
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:59Od: Fandina
A také mnohem víc cizích hráček porazí, nemyslíš? Když s někým hraje prvně, tak ho může podcenit, myslet si, že to zvládne a prohrát. Nebo jí nemusí být dobře zdravotně. Je x důvodů prohry s hráčkou níže na žebříčku. Na někoho hrát umíme na jiné ne. Je to nevyzpytatelné.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:22Od: misa
Kdyby šlo o náhodný jev, jako je třeba hod mincí a buď panna nebo orel, tak by bilance 9-0 byla zvláštní. U Petry se ale o nějakou náhodu nejedná, vždy jde do boje s Češkou maximálně nažhavená a sám Kotyza jednou řekl, že v těch zápasech předvádí maximální výkon, kterého je zrovna schopná.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:41Od: Fandina
Vždycky nevyhrála, takže to tak úplně neplatí. Češky asi víc zná, ví jak hrají, má je víc přečtené. Třeba. Minulý týden prohrála s Baczinskou, protože než si na ní zvykla, tak bylo po zápase. Možná proto s Češkami vyhrává, že už je, jejich hru má vyzkoušenou.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:35Od: Smazaný účet Péťo
gratulka, takovou radost jsme si my Kvitovci ani snad nezasloužili :D Držím hodně palce na AO, snad hned nevyletíš. :)

Frick - ty máš krásný život telete, můžu ti jen závidět.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:36Od: blixa
Já bych mu nezáviděl. To je trápící se tele ;-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:39Od: Smazaný účet
:D:D:D není, když neví, že je tele :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:42Od: misa
Luneko, potřeboval bych vysvětlit tvůj koment z vedlejší diskuse:

"Myslím si, že pokud Káje vydrží forma, psychika atd., bude naše č. 1 a nebude to možná tak dlouho trvat. Má stejný styl jako Petra, ranařka, určitě je plná odhodlání. Samozřejmě chci vidět hrát Petru co nejléle a nejlépe, ale člověk si musí určité věci připustit. :)"

Nějak tě opouští optimismus, řekl bych. Přitom takhle dobře Petra sezonu už dlouho nezačla. Vede dokonce race.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:48Od: Smazaný účet Re: misa
Ale vůbec neopouští, to se pleteš. Jen vidím, jak Kája dokáže hrát, je dost podobná Petře a pokud vypiluje třeba hru na saku nebo i větší techniku, má naději. Je vysoká, umí mít skvělé podání a dokáže si zachovat chladnou hlavu. Já ji nesledovala, protože mi opravdu nějak nesedla, přišlo mi, že ji to na kurtu ani nebaví, ale musím uznat, že teď je hodně dobrá. A některé její vypálené returny jen tak, bez námahy, to bylo něco. Myslím, že z našich holek má asi největší šanci být za Petrou, i když třeba mě nejvíc baví tenis Barči. A u Petry nikdy nevíš, jak pojede dál. Teď se tady telelíme blahem a na AO třeba dostane sodu a někteří tu budou zase jen lamentovat a zatracovat ji, no však to znáš ne? Jinak Petra je a bude pořád moje Nr. 1 :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:12Od: misa
Petra pár turnajů za rok vyhraje, to ji na místě české jedničky spolehlivě udrží. Karolína má na post české dvojky ze zbylých holek rozhodně největší předpoklady, dál se uvidí...

I kdyby Petra na AO nečekaně skončila, tak vstup do sezony je dost dobrý. Loni vyhrála první turnaj až v červenci :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:35Od: Frick
Dlouhodbě ano. V kratším horizontu, bych to ale nechal Lucce.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:37Od: EllNino
Lucka už promrhala tuny šancí, nemyslím si, že se to nějak rapidně změní, do desítky pujde fakt jen na moment :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:41Od: misa
I tak by to bylo krásné, miluju Lucinku.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:42Od: EllNino
já ji to samozřejmě taky přeju a hodně :) jen nevím, jestli na to má hlavu ...hru určitě :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:43Od: slacker
takze doufam ze mi nikdo z vas uz nebude zazlivat ze nazyvam Fandinu dospelym teletem s XX chromozomem
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:48Od: Fandina
ne nikdo ti to nebude zazlívat, protože každý ví, že ty nic jiného než nadávat neumíš
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:50Od: slacker
Neurazej
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:53Od: Smazaný účet Re: slacker
Koukám, že chceš držet ruku v ruce s Frickem, že jo? Přesně jako on, býval jsi v pohodě a byla s tebou i prča. Nevím, co se vám oběma stalo, ale jste fakt prudiči a rýpalové a přitom je to úplně zbytečný. Hlavně, že pak kecáte o pohodě na TP, přitom sami ji tu rušíte.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:57Od: blixa
Asi stejnej virus. Nebo oddíl ? :D
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:59Od: EllNino
přesně, pandemie ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:28Od: Frick 26 cm
:-D

Bože, Dusík perlí
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:15Od: Frick A můžiu vůbec tu Petru porazit?
Nebo by od nich Česká sportovní odvrátila podporu? :o)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:27Od: EllNino
ježiš ty seš fakt nenormální, běž něco dělat, už tu fakt oxiduješ, bejval si v pohodě, teď akorát rejpeš jak krtek ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:28Od: Jabadu
?Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist?.
(Albert Einstein) :-)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:30Od: PetaM
Víš, nikdo o tom neví a nemá se to veřejně vědět, ale když už jsi to odhalil, tak se to musí přiznat. Přesně tak.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:30Od: Frick
Ale člověku to tak přijde. Serena a Petra jsou pro Češky zakletý. :o)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:34Od: Fandina
Předpokládám, že jsi viděl ten zápas. Obě bojovaly a vyhrála ta lepší. To tě nenapadlo, že i kdyby existovala dohoda, tak by se tak nehonily? Já myslím, že je to každému jasné.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:34Od: Frick
Já vim, tak samozřejmě, že jsem to nemyslel příliš vážně.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:36Od: Fandina
Ale vypadá to blbě.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:34Od: blixa
A je to venku !!! Serenu má pod palcem Česká sportovní !!! Hele, a teď vážně, uvažoval jsi už o léčení ?
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:35Od: EllNino
teď si na to káp, jdi za Černoškem a řekni mu to, pak si stoupni dosprostřed Štvanice a začni s rekonstrukcí, možná se pak ten turnaj vybuduješ ...
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:01Od: Smazaný účet
Co by nemohly? Když nepočítám to, že mimo ČR už Česká sportovní s Petrou "nemá nic společného" (po prodeji práv firmě IMG), tak úspěch jiné hráčky než Petry bude pro ČS taky pozitivní. Už teď v té TOP 20 by mohly být sponzorské smlouvy o dost zajímavější než dosud.
[ Reagovat ]
16.01.2015 13:08Od: blixa
Jen drobný detail, Česká sportovní neprodala práva IMG, ale Petře s ní skončila smlouva. Takže pak už došlo jen k trojdohodě, kdy Petra podepsala nový kontrakt s IMG pro "svět" a s Českou sportovní pro ČR.
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:13Od: EllNino
Překrásnej zápas, gratulace Peťo, věřím, že Kája si takovýchto titulů vyhraje ještě plno :) ...moc pěkná vizitka ...GL v Melbourne i ostatním :)
[ Reagovat ]
16.01.2015 12:12Od: PetaM
Gratulace oběma holkám, moc hezké finále, po ne příliš hezké začátku. Hezké bomby, lahůdka. No, jen aby se formičky přenesly i o kus dál do Melbourne :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist