Kvitová s Jankovičovou prohrála a v Pekingu končí

  • Po prohře Tomáše Berdycha dnes v pekingském semifinále neuspěla ani Petra Kvitová. Česká fedcupová reprezentantka v duelu se Srbkou Jankovičovou sice zvládla první set, v následujících dvou ale uhrála jen dva gamy a s prestižním turnajem se musela po porážce 7-6 1-6 1-6 rozloučit.
    5. 10. 2013, 12:34 | Aktuality |  150 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Petra Kvitová v utkání s Jelenou Jankovičovou odvrátila v prvním setu za stavu 5-6 setbol a pak sama proměnila svůj třetí ve zkrácené hře i přesto, že prohrávala 3-5.

Jakoby ale vítězce z Tokia vzal hodinový první set veškerou energii a ve zbytku utkání už na soupeřku nestačila. Jankovičová hrála naopak výborně a Kvitová se do konce zápasu zmohla už jen na získání pouhých dvou her.

"Jsem nadšená, že jsem dnes Kvitovou dokázala porazit," řekla Jankovičová. "Prohrála jsem s ní poslední dva zápasay, vždy mi dělala velké problémy a nenechala mě hrát svoji hru. Také dnes soupeřka kontrolovala hru v prvním setu, snažila jsem se, ale necítila jsem se dobře. Další dva sety už byly dobré, postupem času mi soupeřka přišla unavená a hru jsem měla pod kontrolou já," dodala.

Postupem do semifinále se Kvitová opět přiblížila k účasti na Turnaji mistryň v Istanbulu. V žebříčku sezony se totiž posunula na šesté místo. "Důležité je, že se snad kvalifikuji, to byl můj cíl do konce sezony. Ale nechtěla bych tím skončit a spokojit se, že jsem tam. Je to nejlepších osm hráček sezony, každý zápas bude boj a já se na to těším. V Asii jsem hrála s pár hráčkami, se kterými se tam můžu potkat, to bylo důležité. Zahrát si teď s těmi nejlepšími, abych věděla, jak na tom jsem," řekla Kvitová. 

Svou bodovou bilanci nerozšíří Kvitová příští týden na turnaji v Linci, kam byla přihlášena. "Bohužel jsem si v Číně zranila záda a po mnoha zápasech v řadě se potřebuju uzdravit a odpočinout si. Jsem zklamaná, že nemůžu hrát v Linci, protože je to skvělý turnaj a navíc blízko domova," uvedla na sociálních sítích nejlepší česká tenistka, jež ve městě na Dunaji před dvěma lety získala titul.

Soupeřkou Jankovičové ve finále v Pekingu bude podle všech předpokladů Serena Williamsová. Američanka se po slabším rozjezdu v úvodních zápasech v Pekingu vrací ke svým tradičním výkonům, kterými soupeřky drtí. Dnes Serena porazila za hodinu a čtvrt Agnieszku Radwaňskou jasně 6-2 6-2.

"Ona je hráčka, která vás prostě nenechá hrát," řekla Polka na adresu Willimasové. "Všechny její údery jsou agresivní a útočné. Když má svůj den, tak je to opravdu těžké. Myslím, že dnes hrála od začátku do konce velmi dobře," okomentovala Radwaňská, která se světovou jedničkou má nyní bilanci 0-7.

- WTA PREMIER MANDATORY PEKING -
(Čína, tv. povrch, 5.185.625 dolarů)
sobotní výsledky (05. 10. 2013)

Dvouhra - semifinále:
Jankovičová (8-Srb.) - Kvitová (9-ČR) 6-7 (7-9) 6-1 6-1
S. Williamsová (1-USA) - A. Radwaňská (3-Pol.) 6-2 6-2

Jakub Robenek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (150)
06.10.2013 14:40Od: petrulinka Finále
Já teda nevím, ale Serena nevypadá dobře, asi má bolesti, jelikož to vypadalo, že skoro brečí. Tak snad to dohraje
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:40Od: petrulinka Re: PS:
Taky mě ti Slováci štvou, že dávají finále jen na jedničce, na dvojce je zase a opět fotbal.
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:41Od: petrulinka
Tak Serena má problémy a Jankovič si bere MTO? To teda nějak nechápu
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:43Od: MarcelPersch
Nekoukam od zacatku, takze nevim, jestli se uz Serena nebrala, jestli ano, tak ji asi chce pomoct.
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:01Od: tommr finále Pekingu není v televizi?
Slováci vysílali celej turnaj a finále v televizi nedávají? Vzhledem k tomu, že se Petra do finále nedostala mi to zase až tak nevadí, ale je to hodně divný ... :(
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:06Od: gigin
Slovak sport 1 to dává a samozřejmě aj papriky na Supertennisu.
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:10Od: tommr Re: gigin
aha tak to mám smůlu, protože já chytám jen SlovakSport2 ...
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:11Od: gigin
Broz te vyčistí jak cyp. Tos neměl ani říkat...
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:13Od: gigin
Ale v Praze prej vysílá Slovak Sport 1 aj nějak v pozemním digitálním vysílání... Jestli jsi teda "Pepik", tak to zkus..
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:45Od: tommr Re: gigin
díky za tip, ale naštěstí mám stream ve velmi dobrý kvalitě takže mi to na sledování úplně stačí. Stejně si za chvíli pustím Štěpce ... :)
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:07Od: petrulinka Gabina
Zato ty budeš zřejmě dokonalá hvězda s nádhernou štíhlou postavou. To se ti na někoho plive a urážíš ho, když je to tady anonymní, co? Petra je sympatická mladá holka, při hře se tváří tak, jak jí to vyhovuje, aby se mohla soustředit a pokud ji považuješ u výšky 183 cm, váze 70 kg, BMI 20,9 (spíše hranice podváhy) tlustou, tak by sis měla asi pořídit silnější brýle. Měla by ses stydět za to, co ze sebe vypouštíš. Ale třeba jsi v životě nešťastná a takto to ventiluješ, nevím. Každopádně si myslím, že normální a pohodový člověk se takto nevyjadřuje ke komukoliv, ať už je to Petra či kdokoliv jiný.
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:16Od: Smazaný účet Re: Re.petrulinka
Ne jsem v pohodě a vlastně se jen bavím,třeba tvé výroky a zaslepenost... Také sportuji celý život a mám si myslím dobrou kondičku a nedělám to profesionálně,ale dřu a vím,jak se potom tělo chová,když ho na to připravuješ..ale co ti budu vysvětlovat. Fandím tenisu a mám svoje oblíbence,ale prostě Kvitová tam nepatří a jen se divím,jaké fanatiky přitahuje,ale je fakt,že Čechy jsou malé a ona ta selka trochu vykoukla...tak se možná na ní nabalují tzv.fandové,kteří ale mnohdy nejsou objektivní.Proto má kritika,možná drsnější,ale vyjde to nastejno,jako když ty chválíš...
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:34Od: LukasH Re: gabina
Tak mi vysvětli tu zaslepenost a fanatismus. Podle tebe to tedy znamená to, že pokud ten, komu fandím, prohraje nebo se mu nedaří, že ho tu poplivu a pokud to neudělám, tak jsem zaslepenej?
Víš, já třeba taky celej život sportuju a mám známou, co taky sportuje a postavu má jak Petra. Tuk se jí usazuje na břiše, má malej zadek, ale i kdyby se na hlavu postavila, nezmění to. Musela by jít na liposukci a stejně by se to tam usadilo znova.
Nikdo ti nevyčítá, že nemáš Kvitovou ráda, ale pokud je u tebe drsnější kritika to, že napíšeš, že je tlustá jak bečka nebo o Hlaváčkový, že je šišla, tak to není kritika, ale urážka. S kritikou to nemá nic společnýho. Kritika je třeba to, co píše Tommr, s čímž mimochodem nemám absolutně problém., občas mu v něčem třeba oponuju, ale na v normální rovině diskuze.
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:49Od: George_Renel Re: gabina
Děvče, potěš nás fotografií tvé dokonalé postavy. Můžeš připojit také nějaký mluvený komentář, abychom zhodnotili tvé logopedické dovednosti. (Ale vzhledem k tomu jak píšeš, bych ti spíš doporučil, abys tomu svém donesla lahváč neboť hrozí, že zase nějakou chytneš...)
[ Reagovat ]
06.10.2013 13:01Od: PetaM
Tohle nemá ani cenu komentovat :D :D Jsem letadlo.
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:05Od: dadaft Osaka
hm, až teď jsem mrkl na pavouka Osaky a obsazení je opravdu skvělé.
tak držím palce Barčo, ať si zahraješ hlavní soutěž. ))
[ Reagovat ]
06.10.2013 11:20Od: Smazaný účet Petra
Ani nečekám, že by se tu nezjevili někteří naši zaslepení antikvitisté... Ač vydařené turné, jeden titul a jedno SF, stále si někdo má chuť rýpnout, takovým způsobem, že " přechází zrak ". Klíčí ve mě podezření, že i kdyby Petra měla tituly oba, porazila Williamsku, stejně by se někdo ze zaslepených antikvitistů našel, aby na ni nenechal nit suchou...
[ Reagovat ]
06.10.2013 11:24Od: Smazaný účet Re: Něco pozitivního,
ještě díky všem, kdo ocenili dobrou práci Petry na asijských turnajích, byla to úspěšná šnůra, kterou málokdo čekal.
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:04Od: Smazaný účet
Výhra + SF na P5 a PM dva týdny za sebou? Z toho by měla radost i Azarenka nebo Sharapova. Výkon hráčky top 3. Teď to jenom potvrdit na TM :-)
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:09Od: petrulinka Re: Fanynka5 a blbec
Díky, přidávám se. Určitě odvedla Petra skvělé výkony v poslední době a přiznám se, že jsem v to vůbec nedoufala. Přeju jí, ať se hlavně uzdraví a tentokrát ať jí hlavně vydrží zdraví i na TM.
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:33Od: Smazaný účet pojedudokanady
Jasně..at jde vařit,ale třeba to neumí...Také nemam ráda takové zaslepené fanoušky,když vidím jak se ta Kvitová při té hře kření,může vyhrávat třeba všechny turnaje,oblíbená u mě nebude.
Ale tady když něco napíšeš,tak je hned ohen na střeše...a přitom o nic nejde,jen názory..tisíc lidí,tisíc názorů...
[ Reagovat ]
06.10.2013 11:10Od: Smazaný účet
Teda, gábino, nepřeháníš to trochu ? To, co tady, milánkové, prezentujete totiž nejsou názory, jak říkáš. To jsou sprosté výsměchy lidem ( tenistkám ), kteří jsou všem na očích... Jedna šišlá, druhá se tváří otráveně, další je tlustá jak bečka.... Kamarádko, to, že ti někdo není sympatický, tudíž mu nefandíš, to je OK. Ale takhle zákeřně se druhým vysmívat kvůli tomu, jak vypadají ? To teda promiň...Jak by ti bylo, kdyby na tebe pro tvůj obličej, vzhled na tebe stále někdo útočil a ty ses ani nemohla bránit ?
[ Reagovat ]
06.10.2013 11:35Od: LukasH Re: gabina
Aha, takoví jako ty jsou nejlepší, no. Spoustu sportovců (tenistů i tenistek) mi nejsou sympatičtí. Přesto bych nikoho z nich neurážel.
Pokud bereš urážky jako názory, tak se nedá nic dělat
[ Reagovat ]
06.10.2013 12:00Od: petrulinka Re: LukasH
Lukáši, to je přesně to, co jsem tím vším chtěla říct. Taky mi není spousta tenistů a tenistek sympatických, ale nikdy bych se nesnížila k tomu, je tady přijít urážet. Je to nechutné a opravdu se mi to nelíbí. Já se řídím příslovím: "nedělej jiným to, co nechceš, aby dělali oni tobě". Jinými slovy řečeno, mně by se nelíbilo, kdyby mně někdo urážel, tak to taky nedělám.
[ Reagovat ]
06.10.2013 09:51Od: VlS tommr
jen tak mimochodem, proč se bude Angie odečítat za TM 70 bodů, když hrála 3 zápasy a má tudíž 210 bodů?
[ Reagovat ]
06.10.2013 13:57Od: tommr Re: VIS
já sem nikde nepsal, že se jí bude odečítat 70 bodů - nevím jak si na to přišel?
Kerberový se před TM odečte 210 bodů za lonskej TM a místo toho se jí přičte 120 bodů za nejlepší letošní nezapočítanej výsledek. Každá hráčka totiž musí mít započítano celkem 16 turnajů. Kerberová tudíž ztratí jen 90 bodů ...
[ Reagovat ]
06.10.2013 14:07Od: tommr Re: VIS
a ještě připomínám, že se bavíme o jediný možnosti kdy by ještě Kerberová mohla Jankovicovou předstihnout tzn. musí předtím bezpodmínečně vyhrát v Moskvě jinak to co jsem napsal výše neplatí ...
[ Reagovat ]
06.10.2013 02:44Od: patriks Petra vs. Jelena
říkal jsem si jak mohla Kvitová porazit Li (výsledek jsem se nechtěně dozvěděl dříve než jsem utkání sledoval ze záznamu) s tak slabým výkonem , který předváděla v osmifinále a můj předpoklad se potvrdil - Li hrála ještě hůře než Petra. A to co předvedla v semifinále bylo opravdu odstrašující, zcela ztratila moje sympatie, chodila tam jak náměsíčná, neustále se jen otírala, bez jakéhokoliv zájmu o hru, druhý set úmyslně vypouštěla, mezi druhým a třetím setem jako už ze zvyku odešla na toalety, místo potlesku při jejím odchodu měli diváci spíše pískat. Celou dobu měla nasazený otrávený obličej a náhle když si šla podat s Jelenou ruku, tak se na ní smála! Jak má ITF ten výbor na prověřování integrity tenisu (Tennis Integrity Unit), tak tady by to určitě stálo za prověření.
[ Reagovat ]
06.10.2013 08:44Od: petrulinka
Prosím tě, ty se jdi asi nechat vyšetřit, nejlépe na psychiatrii. Podle času, kdy jsi příspěvek psal, máš v sobě buď asi docela velké procento alkoholu nebo máš pomatenou mysl.
[ Reagovat ]
06.10.2013 09:02Od: LukasH Re: patriks
Ještě jsi zapomněl napsat, že Petra nepatří ani do první padesátky a že je tlustá a labilní.:-)
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:13Od: Smazaný účet Re: patriks
Toto tady nemůžeš psát,tady se může tuto místní hvězdu jen chválit.Jinak tě rozsápou na cucky.
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:20Od: petrulinka Re: pojedudokanady
Trošku si pleteš pojmy a dojmy. Nikdo nikomu nebrání tady psát, ale když někdo píše tak neskutečné, s naprostou blbostí hraničící nesmysly, tak ať si jde diskutovat někam jinam.
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:24Od: Smazaný účet Re: petrulinka
Je to jeho názor a ty jsi arbitr který tady rozhoduje co může psát.Jdi vařit .
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:25Od: petrulinka Re: pojedudokanady
A ještě něco, když tady napíše např. Tommr svůj názor, který se mi třeba nelíbí, tak s ním diskutujeme a jeho názor mu nebereme, ale naprosto neberu urážky na jakékoholiv hráče či hráčku a je jedno, jestli je to Petra či kdokoliv jiný. A to, co tzv. patriks napsal urážky jsou. Petra je naše nejlepší hráčka, už třetím rokem bude s největší pravděpodobností hrát na TM, drží se v TOP10, pouze s malým výpadkem minulý měsíc, kdy byla na 11. místě, nedávno vyhrála jeden velký turnaj v Tokiu a v Pekingu byla v semifinále. Proto považuju výplody patrikse za urážky.
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:25Od: LukasH Re: pojedudokanady
Jste tedy úplně stejný jako ti, co jí podle vás tak zaslepeně chválí. Vy zas pořád rejpete ať se děje, co se děje.
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:39Od: Smazaný účet Re: re .petrulinka
Neslyšela jsi,že máš jít vařit..pořád meleš dokola,at si každý píše co chce..pro mě je ta Kvitová také tlustá bečka a urážka to snad není...pokud tedy nemáš problém s očima...
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:41Od: dadaft Re: gabina
á, naše odbornice je tady.
už tě omrzelo užívat si ty vyhrané tisíce ze sázky na Lepchenko. )))
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:45Od: Smazaný účet Re: re.dadaft
No jo...smích...musela jsem to dohnat na něčem jiném...včera Hradecká nezklamala...škoda,že tam nebyla ještě ta šišla Hlaváčková..
A co ty..máš nějaký splín...?
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:50Od: Michaelus
njn...Když Petra 8x za sebou vyhraje tak nic,ale když jednou prohraje,tak je zase tlustá blablabla:D
Nevím kdo je tady bečka ;-)
[ Reagovat ]
06.10.2013 10:58Od: Smazaný účet Re: LukasH
Je tady mnoho lidí co sem píší a které si rád přečtu a nechám se poučit.Ale lidé tipu quesh a podobní zaslepenci mně prostě svádějí k určité reakci.Vzpomeňte si jen na to co zde psal quesh než na chvilku uraženě utekl.To byl fanatismus se vším všudy.
[ Reagovat ]
06.10.2013 11:04Od: dadaft Re: gabina
ani ne.
[ Reagovat ]
06.10.2013 11:31Od: LukasH Re: pojedudokanady
Tak je pravda, že po letošní Petřině sezóně tady se tady strhly rozsáhlý debaty, který stejně nikam nevedou, ale to k tomu patří.
Já osobně nemám problém napsat, že hrála Petra špatně, ale rozhodně nemám potřebu na ní plivat nebo na jakýhokoliv sportovce. Když mi někdo není sympatickej, nekomentuju ho, ale nemusím ho urážet.
Vadí mi, že si sem přijde na Petru někdo plivnout i potom, co se jí dařilo a když se jí někdo oprávněně zastane, je hned zaslepenej fanoušek, kterýmu se šahá na jeho hvězdu. Jenže mě by to vadilo u kohokoliv, nejen u Petry.
[ Reagovat ]
05.10.2013 22:33Od: Smazaný účet
Serena-Jelena 7:4

Já to s Jelenou nevidím vůbec tak beznadějně. Se Serenou hraje celkem vyrovnaně. Škoda že zápas zítra neuvidím ...
[ Reagovat ]
05.10.2013 22:37Od: gigin
Dáma win, Nole win. Jednoduché jak facka.
[ Reagovat ]
06.10.2013 09:24Od: dadaft Re: janekda
ten stav je dokonce "jenom" 6 - 4.
http://www.wtatennis.com/head2head/player1/3932/player2/9044/title/jelena-jankovic/title/serena-williams
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:58Od: Smazaný účet
http://sport.idnes.cz/kvitova-prohrala-v-semifinale-turnaje-v-pekingu-fth-/tenis.aspx?c=A131005_114038_tenis_ma
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:20Od: monty25 Masha
Jestli to dobře chápu (a jestli mi to Google dobře přeložil), tak Masha podle deníku L?Equipe angažovala nového fyzioterapeuta, který se jmenuje Jerome Bianchi a je to bývalý hráč rugby. Dohoda je na dva roky a vstoupí v platnost 15. listopadu. Bianchi dříve pracoval pro francouzské tenisty a taky pro Světlanu Kuznetsovou...
http://news.sport-express.ru/2013-10-04/623554/?jhf
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:28Od: tommr Re: monty25
radši nám řekni jaká je pravděpodobnost, že Sharapova bude hrát na TM. Objevujou se tu totiž spekulace že by tam nemusela jet ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:38Od: Smazaný účet Re: Monty25
Já vím, že Máša oznamovala, že bude mít od 15. listopadu nového kondičního trenéra..
[ Reagovat ]
05.10.2013 20:49Od: monty25 Re: tommr
Momentálně jsou všechno spekulace. Co vím, to už jsem tady několikrát napsal... Masha na TM chce hrát, jak sama uvedla u Larryho Kinga.

quesh: Aha, tak to bude kondiční trenér... Mně to přeložilo asi jako "fyzický trenér", tak jsem tomu úplně neporozuměl. :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 21:26Od: Smazaný účet
By mě celkem zajímalo, jestli má ve smlouvě stejný bod jako Mášin sparing...
[ Reagovat ]
05.10.2013 21:55Od: gigin
G bod.
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:09Od: VlS Katka Siniaková
v Budapešti v SF smetla Slovenku Šrámkovou a o titul si zahraje s veteránkou Albertou Brianti
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:11Od: VlS
Jo, tak už to sem kluci dali, a já si nevšim, tak pardon.
[ Reagovat ]
05.10.2013 17:45Od: Smazaný účet
Katka Siniaková dneska vyhrála semíčko hladce 60 62

V poslední době se začalo dařit i Pavláskovi. Od začátku srpna vyhrál jeden futures, byl 3x v semi a dnes postoupil do finále. Asi už se z rozchodu s Petrou oklepal a začíná se prosazovat a to je dobře :-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 17:49Od: Smazaný účet
+ Bára Krejčíková je ve finále ITF 10k.. sice malinký turnaj, ale taky dobré.
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:05Od: monty25 Re: blbec
Přesně tak, Katka je ve finále! :) Ještě doplním, že její soupeřkou bude Italka Alberta Brianti, která je častějším tenisovým divákům poměrně známá. Teď je ve třetí stovce, ale ještě předloni byla na 55. místě žebříčku, což je zároveň její maximum. No a dobře si pamatuju, jak Vika proti ní v 1. kole loňského RG otáčela ze stavu 6:7, 0:4.
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:18Od: tommr Re: blbec
no a současnej přítel Petry si taky vede dobře. Dneska postoupil do finále silně obsazenýho challengeru v Monsu a zítra si zahraje ve finále o titul se Sijslingem ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:31Od: tommr Re: monty25
Briantiová je taková o něco slabší verze Erraniový. Katka to s ní nebude mít jednoduchý. Pokud by se jí ale podařilo vyhrát tak se zase o něco přiblíží druhý stovce ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 17:41Od: Smazaný účet
Nevím, jestli o o ještě někdo bude stát, ale našla jsem celý zápas mezi Petrou a Li Na...
http://www.youtube.com/watch?v=hhp4ch3Naso
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:19Od: PetaM
Díky moc :) :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:23Od: tommr Re: PetraFans
dívat se na to ze záznamu je dobrý leda tak pro masochisty. Hlavně druhej a třetí set byly ze strany Petry opravdu příšerný ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:29Od: LukasH Re: tommr
To je s Li Na, ne s Jankovičovou.
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:33Od: tommr Re: LukasH, Petrafans
omlouvám se, špatně jsem čet. Zápas s Li Na naopak vřele doporučuju ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:38Od: freeteepek Re: tommr
Už jsem Ti chtěl začít tvůj názor vyvracet. Škoda tý kvality, která je mizerná...:-(
[ Reagovat ]
05.10.2013 17:32Od: Frick Hm...
Kdyby to včera Lucka nějakym způsobem dotáhla, tak by možná proti Petře měla velkou šanci. Ať tak či onak, finále by pak asi byl debakl typu 2:6, 1:6...
[ Reagovat ]
05.10.2013 17:29Od: Smazaný účet Shot of the day - saturday
Petřin shot of the day.. :-)

http://www.wtatennis.com/videos/article/3482573/title/beijing-shot-of-the-day-saturday
[ Reagovat ]
05.10.2013 19:22Od: freeteepek Re: konečně
:-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:52Od: Smazaný účet
Že se Petra odhlásila z Linze se dalo očekávat. Doufám, že to zranění zad nebude vážné a v Moskvě a hlavně na TM navážena velmi povedenou asijskou část roku. Titul z Tokia a semi z Pekingu je určitě super výsledek. Navíc Petra splnila svůj cíl - kvalifikovala se na TM a jako bonus je zpět v top 10 na 7. místě s malou ztrátou na 6. místo. Odpočiň si a brzy se uzdrav, Petro! Už se těším na další zápasy...
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:35Od: LukasH
Nevíte někdo, jestli už se Petra v pondělí definitivně kvalifikuje na TM?
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:36Od: Smazaný účet
Víme, kvalifikuje. Proto se taky odhlásila z Lince..
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:48Od: pepin Re: quesh
Ještě se vracím k tomu článku vedle, ty jsi se asi spletl, já jsem nikdy gloriolu neporazitelnosti ani u viky nebo šarapky nezminoval. To můžeš tak napsat montymu, ale mně určitě ne.
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:52Od: LukasH Re: quesh
Díky.
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:08Od: Mayo
Serena vyhraj ten smiešny turnaj
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:44Od: Smazaný účet Re: Mayo
Když už takto radíš, tak ti také poradím. Ty ze své žlučovitosti se podělej do kalhot. Správně jak poznamenala Sonja, jsi vadný.
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:54Od: Sonja Re: Lajk- dávám lajk:-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:07Od: Mayo
Petra Petra, prehrať s nejakou srbkou katastrofa a ešte hentakým spôsobom
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:20Od: Sonja
Ta nějaká Srbka je bývalou světovou jedničkou. Takže trocha úcty by neškodila... Ale vlastně mě to u tebe vůbec nepřekvapuje, jsi celý vadný.
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:26Od: Mayo
a čo keď je bývalá jednotka ? Ivanovička má aspoň GS je to väčšia pani
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:57Od: Jan Re: Mayo
Na prohře hentakým zpôsobom se podepsala únava Petry, ale to sis asi nevšiml. Normálně Petru v komentářích nešetřím, ale tentokrát ji to omlouvá.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:34Od: VlS stav Race rankingu
1. Serena 11.740 (12.040 pokud vyhraje F Pekingu)
2. Vika 7.676
3. Marie 5.891
4.Aga 5.890
5. Na-Li 5.120
6. Petra 4.370
7. Sára 4.190
8. Jelena 3.860 (4.160 pokud vyhraje zítra se Serenou) Hraje v Osace, je nasazená jako 1, ale udivilo by mě, kdyby tam opravdu jela.
9. Angie 3.505 - hraje už jen v Moskvě a maximálně si může polepšit o cca 300 bodů ( kdyby vyhrála), takže na Jecu už nedosáhne.
10. Caro 3.300 , hraje v Lucemburku, jinak nikde, na TM bez šance, kdyby vyhrála Lucemburk, tak by se kvalifikovala na TŠ
11. Sloane 3.185 na TM bez šance, hraje ještě tušim v Linci a v Moskvě, pokud vyhraje v linci, kvalifikuje se na TŠ
Podobně by se na TŠ mohla v případě výhry kvlafikovat Sabina a Sam ( Ósaka) a některé další hračky, international turnaje do konce sezóny jsou Linec a Ósaka od pondělka a Lucemburk za 14 dní.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:45Od: monty25 Re: VIS
Ideální scénář by pro mě byl, kdyby Caro vyhrála v Lucemburku a měl bych tak na Turnaji šampionek dvě favoritky. No a ještě k tomu by Ana mohla vyhrát v Linci, když už jsme u toho. :)

Takže bych měl dvě favoritky na TM (Vika, Masha) i TŠ (Ana, Caro). Pak by aspoň na jednom z těch turnajů mohla moje favoritka vyhrát a měl bych hezký konec sezony... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:52Od: VlS
Dávám přednost trochu jinému scénáři :-D
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:01Od: PetaM
Moment, vždyť do LIVE rankingu se počítají všechny body, takže by Angi nedostala jen 300, ale plných 470 ne? Nebo mi něco uniká? :D Každopádně ani tak si nemyslím, že by na JJ měla, protože ta ještě nějaké body určitě nahraje, tudíž ani těch 470 z Moskvy by nestačilo ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:02Od: PetaM
Konec konců je tady ještě potenciální možnost, že Angi bude hrát na TM, jestli se Máša nestihne uzdravit ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:55Od: Smazaný účet Re: PetaM
Body do race se počítají stejně jako do klasického žebříčku, rozdíl je jen v časovém období - zatímco u klasického žebříčku je to za posledních 12 měsíců, u race je to za kalendářní rok. ;-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:00Od: PetaM Re: quesh
Fakt? :D Ty jo, to jsem nevěděl. No, ale i těch 300 bodů by se hodilo :D Kdyby Máša nehrála. Ale jako náhradnice tam pojede určitě, že? :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 17:51Od: VlS Re: PetaM
započítává se 16 turnajů s tím, že povinné jsou 4GS, 4 turnaje mandatory a 2 turnaje Premiere, ty už nelze ničím nahradit a Angie nemůže ničím nahradit penalizační 0 z Říma. Proto může získat jen body uhrané v Moskvé - body současného současného započteného turnaje mimo výše uvedených. Tuším, ale netvrdím, že tam má něco kolem 150 bodů.
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:03Od: VlS
Angie by mohla nahradit výsledek 120 bodů a teoreticky získat 350 bodů, na Jelenu by jí chybělo 5 bodů, ale Jelena má větší možnost si ještě nějaké body nahrát.
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:54Od: tommr Re: VIS
nějak si se do toho zamotal - kdyby ses řídil podle přehlednýho oficiálního žebříčku tak by se ti to možná nestalo. Kerberová může ještě Jankovicovou teoreticky předstihnout. Podmínky jsou dvě: Kerberová musí vyhrát Moskvu a současně už nesmí Jankovicová získat víc než +45 bodů do žebříčku ...
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:58Od: Smazaný účet Re: VlS
Sloane je bez šance na přímý postup na TM, ale ještě pořád se tam může podívat jako náhradnice - předstihnutí Caro není nereálné, vzhledem k tomu, že ta už si moc bodů připsat nemůže..
[ Reagovat ]
05.10.2013 19:21Od: VlS
Držím se oficiálního žebříčku race, kterej je stejně oficiální, jako žebříček WTA. Angie může získat výhrou v Moskvě 470 bodů, které by jí nahradily nejhorší nahraditelný výsledek 120 bodů. 0 z Říma nahradit nelze a další výsledky horší než 120 bodů jsou z povinných turnajů a nelze je tedy nahradit. Vysvětli mi, jak by mohla získat víc. Je přihlášená jen do Moskvy.
[ Reagovat ]
05.10.2013 20:04Od: tommr Re: VIS
Jankovicová bude mít od pondělka v žebříčku 3860 bodů, Kerberová 3645 tj. o 215 mín.
Pokud by Kerberová vyhrála Moskvu získá 350 bodů (470-120) a bude pak mít o 135 bodů víc než Jankovicová.
Po odečtení 90 bodů za lonskej TM (210-120) bude tedy pořád mít ještě o 45 bodů víc než Jankovicová ...
[ Reagovat ]
05.10.2013 20:07Od: Smazaný účet Re: Tommr
Pro Turnaj mistryň je důležitý race žebříček a z něj se pochopitelně body za loňský TM neodepisují, protože v něm ani nejsou.
[ Reagovat ]
05.10.2013 21:42Od: VlS Re: tommr
Počítáš to špatně, protože vycházíš ze špatnýho žebříčku. Žebříček Race je oficiální žebříček WTA vedený právě pro nominaci na TM
[ Reagovat ]
05.10.2013 23:26Od: ludolf Re: tommr, VlS
tommr to má dobře - v race má nejhorší započítávaý výsledek 70 bodů (místo TM), takže při zisku 470 v Moskvě si připíše 400 bodů.
[ Reagovat ]
05.10.2013 23:44Od: tommr Re: quesh, VIS
máte v tom chlapci pěknej guláš. Nastudujte si aspon základní pravidla počítání Race žebříčku než začnete šířit nějaký bludy. Race je navíc pouze orientační žebříček a těsně před TM po odečtení lonskejch bodů z TM s oficiálním žebříčkem splyne tak, že mezi nima nebude žádnej rozdíl ...
[ Reagovat ]
05.10.2013 23:57Od: Smazaný účet Re: Tommr
Race žebříček se počítá stejně jako průběžný, jediný rozdíl je časové období - u race je to kalendářní rok, u průběžného pak posledních 12 měsíců. Mimochodem nemáš pravdu v tom, že před TM po odečtení bodů za loňský TM tyto splynou. TM totiž není poslední WTA turnaj sezony, tím je až TŠ. Proto třeba Caro bude mít v obou žebříčcích i po odečtení bodů za loňský TM (čili 0 bodů) různý počet bodů. A vzhledem k tomu, že z loňského TŠ má započítáno 255 bodů a vzhledem k tomu, jak těsné bodové rozdíly jsou mezi 9. - 11. pozicí, může to být rozdíl hodně výrazný.
[ Reagovat ]
06.10.2013 00:37Od: tommr Re: quesh
před TM se odečtou všechny zbývající lonský výsledky tzn. jak z TM tak z TŠ a nahradí se nejlepším letošním nezapočítaným výsledkem tak aby měla každá hráčka započteno 16 turnajů. Po TM ztratí rozlišování mezi oficiálním žebříčkem a Race žebříčkem jakejkoli smysl ...
[ Reagovat ]
06.10.2013 00:52Od: Smazaný účet Re: Tommr
Jestli se před TM odečtou i výsledky z TŠ, tak potom ano, máš pravdu, oba tyto žebříčky se vyrovnají (a jasně, že po TM nemá race žebříček jakýkoliv smysl). Nicméně pokud se bavíme o tom, jaké má kdo šance na TM postoupit, tak je logické se řídit race žebříčkem, ostatně proto byl taky zavedený. ;-)
[ Reagovat ]
06.10.2013 00:58Od: tommr Re: quesh
řidte se čím chcete, ale at tady pak VIS nešíří bludy ve stylu že Kerberová už nemůže Jankovicovou předstihnout ...
[ Reagovat ]
06.10.2013 01:14Od: Smazaný účet Re: Tommr
Jo, tak dopodrobna jsem VlSův příspěvek nezkoumal.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:21Od: Nancy_z Petra není
v pavouku na Linz, takže už se odhlásila... http://www.generali-ladies.at/p/pdf/einzel_hauptbewerb.pdf
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:22Od: Nancy_z
píšou tam z důvodu "low back injury"
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:26Od: Smazaný účet
Tak to se dalo čekat, že po tak náročném programu si bude chtít dát oraz. A ze "zranění dolní části zad" bych velkou vědu nedělal, zrovna záda bývají vcelku oblíbená zástěrka, když se někomu někam nechce..
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:29Od: PetaM
Správné rozhodnutí :) :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:30Od: monty25 Re: Nancy_z
Vidím tam velkou šanci pro Anu. Je druhá nasazená, los vypadá dobře a navíc už dvakrát v Linci vyhrála (2008, 2010). No, nechci nic zakřiknout, ale vypadá to nadějně... :)

Taky je zajímavé, že moje druhá favoritka v turnaji Donna Vekic dostala do 1. kola Klárku. Moc nadšený z toho teda nejsem (Klárka je mi taky sympatická), ale Klárce to teď moc nešlo, tak by toho Donna mohla využít...

Petře přeju brzké uzdravení! Až opadne únava z náročného programu, tak to bude určitě lepší.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:33Od: freeteepek Re: Linz
Tak budeme fandit aspoň Kláře s Karolínou. Hlavně Klára by se potřebovala chytnout. A to ještě v kvalifikaci bojuje Kristina:-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:40Od: VlS
Hm, není tam ani Lucka, ta by měla hrát v Lucemburku. Petra Cetkovská hraje v Ósace.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:51Od: LukasH
Vynechání Lince se dalo čekat. Spíš by mě překvapilo, kdyby tam jela. Teď si hlavně potřebuje odpočinout a nabrat síly.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:56Od: LukasH
Hm a teď na twitteru píše, že jí fakt ty záda bolí. Snad je to jenom namožený ze zápasů. Asi je momentálně ráda, že se plazí....
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:03Od: Smazaný účet Re: LukasH
Asi se nedalo čekat, že by se na Twitteru přiznala, že si to vymyslela ;-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 15:03Od: PetaM Re: LukasH
Tak ona nemůže napsat, že je unavená, proto tam nejede. Nevím, jestli by jí to jako důvod vzali :D Musí všeobecně tvrdit, že jí bolí záda, když už to řekla i těm v Linzi :D :D
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:21Od: slacker
Takze je nucena lhat? Nekterim lhani nevadi
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:23Od: PetaM
Třeba jí záda bolí, třeba ne. Jestli ne, ale potřebovala to jako výmluvu, tak co s tím nadělá. Když jsou ta pravidla takhle nastavená, tak se holt nedá nic dělat. Lepší v tomhle případě zalhat, než se totálně v tom Linzi fyzicky odrovnat. Nebo snad ne?
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:51Od: pepin
Udělala jedinou správnou věc, pokud to má hotové, tak bych se soustředil již jen na odpočinek, relax a tvrdý trénink před TM.
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:54Od: Smazaný účet
A kdyby vynechala i Moskvu, měla by penalizační nulu v žebříčku?
[ Reagovat ]
05.10.2013 16:58Od: Smazaný účet
bylo by spíš divný, kdyby ji po takové dvoutýdenní štaci záda nebolely (a nejenom záda). Ona to nazvala low back injury, protože to asi musí nějak nazvat. Je to asi lepší, než říct např Sem unavená jak prase a všecko mě bolí a sotva stojím na nohou. Víc bych v tom nehledal, každý rozumný člověk to snad musí pochopit.
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:36Od: freeteepek Re: záda
Jestli jí záda teď nebolej, tak by jí velice brzo mohly začít bolet. Jakej vůbec má smysl jezdit na turnaj, když nemám chuť hrát? Snad jedině v případě povinných turnajů, kde by přišla penalizace...
[ Reagovat ]
05.10.2013 18:58Od: LukasH
Chuť by možná i měla - nakonec psala, že jí to mrzí a já jí to věřím, protože to tam vyhrála, je to kousek a prej dobrá atmosféra. Ale tělo prostě nedovolí. Znamenalo by to rychle přiletět z Pekingu, honem domu a vyrazit.
A pokud chce hrát v Moskvě jako rozehrávku na TM, pak to ani jinak udělat nemohla, aniž by nehrála v kuse (ano, pokud by v Linci vypadla hned).
[ Reagovat ]
05.10.2013 20:15Od: horska.kraslice
V průběhu zápasu si brala prášek, angličtí komentátoři si toho všimli a upozorňovali na to.
[ Reagovat ]
05.10.2013 20:50Od: Smazaný účet Re: Petra její záda
Tak já jsem taková naivka, že to Petře věřím, že ji ty záda bolí. A trochu mě překvapuje a mrzí, že i ti skalní si myslí, že Petra zalhala....Ach jo.
[ Reagovat ]
05.10.2013 21:09Od: Smazaný účet Re: Fanynka5
Co mě se týče, nepochybuju, že Petra se neodhlásila bezdůvodně. Nicméně si myslím, že primární důvod je únava (ze které nakonec pramení i ten problém se zády) v kombinaci s tím, že TM má v kapse; kdyby neměla, předpokládám, že by v Linci hrála. Je to pochopitelné a jestli opravdu nějaký problém má, tak tím spíš.
[ Reagovat ]
05.10.2013 22:16Od: Jan
Nedávno tu byl článek, jak se Serena odhlásila z nějakého turnaje pro únavu. Pokud je to legitimní důvod, proč to nemohla Petra udělat v tom Linci ?
[ Reagovat ]
05.10.2013 22:18Od: Jan
(pokud o těch zádech musela třeba lhát)
[ Reagovat ]
05.10.2013 22:44Od: Smazaný účet Re: Jan
Tak otázka je, jestli je to legitimní důvod. Navíc třeba na okruhu ATP je pravidlo, že hráči od určitého věku, kteří během sezony odehrají/vyhrají určitý počet zápasů, nemusí hrát Masters. Ale nevím, jestli to platí i na WTA..
[ Reagovat ]
05.10.2013 23:03Od: LukasH
Ale třeba Petru ty záda fakt bolí. Brala si během dnešního zápasu nějakej prášek.
[ Reagovat ]
05.10.2013 23:25Od: Smazaný účet Re: LukasH
Vždyť jo, o tom prášku jsem nevěděl. Jenom říkám, že problém se zády bývá hodně častá zástěrka pro ty, co z určitých důvodů na nějaký turnaj nechtějí a nechtějí/nemůžou říct, proč.
Každopádně si myslím (a pevně v to doufám) že i ta záda ji bolí spíš kvůli únavě než že by to bylo něco vážnějšího.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:16Od: monty25 Semifinále
Překvapuje mě skvělá forma Jeleny, která ji s velkou pravděpodobností vynese účast na Turnaji mistryň. Upřímně řečeno, byl bych mnohem radši, kdyby srbskou jedničkou byla Ana a byla to ona, kdo je v první desítce (nebo dokonce Top 8). Tak snad příští rok... Každopádně, klobouk dolů před Jelenou, protože takhle se hraje o TM!

Co se týče Petry, tak její zlepšení bylo na asijských turnajích více než patrné. Někdy k tomu stačí málo a nový kondiční trenér asi Petře výrazně pomohl, přestože s ním spolupracuje teprve krátce. Ale nejde jenom o tu samotnou spolupráci. Kolikrát je povzbuzením i ten nový impuls, že je v týmu nějaký nový člověk, který přinese "svěží vítr". Stalo se to už více tenistkám... No a potom je Petra šťastná v osobním životě, což taky pomůže. Těch faktorů může být víc, i když tím hlavním je podle všeho ten kondiční trenér (se kterým má ostatně co do činění i Štěpec)... V každém případě, Petře by určitě pomohlo, kdyby častěji vyhrávala ve dvou setech. Tříseťáky berou síly každé hráčce a nikdo jich nehraje tolik jako Petra. Ona je sice schopná jich hodně vyhrát, ale nejde to donekonečna. Když se během zápasů vyvaruje výpadků a bude vyhrávat rychleji, tak na tom bude určitě ještě lépe.

Jinak ve finále je favoritkou Serena, přestože má podle komentářů nějaké zdravotní problémy. Dnešní zápasy jsem neviděl, takže nevím, kdy to Serenu postihlo. Výsledek dvakrát 6:2 ale vypadá celkem jasně. Nepochybuju o tom, že Serena může vyhrát turnaj i přes nějaké problémy... Na druhou stranu, Jelena v současné formě určitě není bez šance a jak tady psala Sonja, kdysi měla proti Sereně vyrovnanou bilanci.
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:27Od: Sonja Re: monty
Souhlas se vším, cos napsal;-)
Za Jelenu mám obrovskou radost, letošní sezona se jí jednodušše vyvedla a zaslouženě je momentálně mezi 8 nejlepšími. Po tom, co po dlouhém trápení konečně zas vyhrála titul (v Bogotě), jako by chytla druhý dech:-))
Ve finále to i přes horší zdravotní stav Sereny nevidím moc nadějně. Ale budu Jece držet palce, to je jas!
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:28Od: Smazaný účet
souhlasím se vším, jen bych přidal jedno jméno do jedné věty:
"Každopádně, klobouk dolů před Jelenou a Petrou, protože takhle se hraje o TM!" :-) :D
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:32Od: monty25 Re: blbec
Od Petry jsem účast na TM očekával. Přiznám se, že od Jeleny moc ne...
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:02Od: Nancy_z Gratulace Petře k výsledkům v Asii!
Útok na Turnaj mistryň vyšel a Petra může být spokojená... Škoda těch tříseťáků, sice je to rekord, ale kdyby jich nebylo tolik, věřím, že by se dostala i v Pekingu do finále...
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:45Od: facom
dvakrát 6:1 :D :D :))))
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:38Od: tommr průběžnej stav žebříčku WTA
k dnešnímu dni tj. po odehraným semifinále v Pekingu. Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru. Hvězdička znamená, že hráčka postoupila v Pekingu do finále a ještě tam může získat další body (300 bodů za titul):

1. Williams, S. 12960 (+8645) *
2. Azarenka 8485 (+4170)
3. Sharapova 6941 (+2626)
4. Radwanska, A. 6195 (+1880)
5. Li 5365 (+1050)
6. Errani 4435 (+120)
------------------------------
7. Kvitová 4315
------------------------------
8. Jankovic 3860 (-455) *
9. Wozniacki 3845 (-470)
10. Kerber 3645 (-670)
11. Vinci 3195 (1120)
12. Stephens 3185 (-1130)
13. Bartoli 3172 (-1143)
14. Lisicki 2830 (-1485)
15. Kirilenko 2755 (-1560)
16. Ivanovic 2715 (-1600)
17. Halep 2685 (-1630)
18. Suarez Navarro 2665 (-1650)
19. Flipkens 2571 (-1744)
20. Stosur 2445 (-1870)
...

Po dnešku se zdá být o účastnicích letošního TM už rozhodnuto. Jako poslední si nejspíš účast zajistila Jankovicová. Wozniacká je už bez šance a Kerberová má už jen čistě teoretickou naději ...
Petra zatím zůstává sedmá a má už jistotu, že v letošním žebříčku nemůže skončit hůř než osmá. Ve zbytku sezóny bude ještě bojovat spolu s Erraniovou a Jankovicovou (nebo Kerberovou) o šestý místo ...
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:47Od: freeteepek Re: TM
Má to pořadí nějakej vliv na rozlosování TM? Bylo by lepší, kdyby Petra měla Serenu ve skupině nebo jí chytla až v SF?
Přímlouval bych se za to, aby Petra Serenu ve skupině měla. Pak by ale potřebovala nutně vyhrát zbývající dva zápasy. Chtělo by to do skupiny Erraniovou a Jankovičovou. Na ty Petra umí. Pak na Serenu narazila až ve finále a mohla by jí tak konečně porazit. To by myslím bylo důstojné zakončení celého turnaje:-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:04Od: PetaM
Tak když si to vezeme následovně, a beru v potaz, že Máša hrát nebude :)
1. Williams
2. Azarenka
3. Radwanska
4. Li
5. Kvitova
6. Errani
7. Jankovic
8. Kerber

Červená skupina: 1., 3./4., 5./6., 7./8.
Bílá skupina: 2. 3./4., 5./6. 7./8.

Petra má 50 % šanci na to, že bude se Serenou. Pokud se pořadí nezmění, má 100 % jistotu, že se Sarou ve skupině nebude. Upřímně, nejlepší skupina pro Petru je Vika, Aga a asi Jelena :D
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:05Od: tommr Re: freeteepek
skupiny na TM se losujou tak, že se do jedný skupiny přilosuje vždycky jedna hráčka z dvojice na 1.-2.,3.-4.,5.-6. a 7.-8.místě a ta druhá pak hraje ve druhý skupině ...
Jediný co se dá dopředu odhadnout je tedy to, že žádná hráčka nebude hrát ve skupině s tou druhou ze svý dvojice. Konkrétně u Petry to znamená, že určitě nebude hrát ve skupině s poslední hráčkou tj. Jankovicovou (Kerberovou) a pokud by se ještě před TM dostala na šestý místo tak by nemohla hrát ve skupině s Li Na ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:07Od: Smazaný účet Re: freeteepek
Pokud mě paměť neklame, pořadí v race žebříčku na rozlosování vliv má (a není tak úplně pravda, že se tento před TM srovná s klasickým průběžným). Protože platí, že ve skupině se nemohou potkat hráčky z první a druhé pozice, třetí a čtvrté pozice, páté a šesté pozice a sedmé a osmé pozice. Pokud by tedy i před začátkem TM platilo stávající pořadí, Petra by v základní skupině nemohla narazit na Li.

A závěrem dodám, že vzhledem k možnosti, že Máša na TM vůbec nenastoupí, bude pro holky důležité i to, jestli skončí na deváté nebo desáté pozici..
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:08Od: tommr Re: PetaM
to že Sharapova na TM nebude hrát je jen tvoje spekulace nebo víš něco co my ne? :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:11Od: PetaM Re: tommr
Já jsem to asi špatně formuloval. :D Napsal jsem, že to beru tak, že Máša hrát nebude, měl jsem spíš napsat, že "v případě, že Máša hrát nebude" ... :D :D Omlouvám se za mystifikaci :D :D
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:36Od: VlS
A tak kterej zápas se vám v Pekingu líbil nejvíc?
U mě je to Lucka - Petko a první set Lucka - Jeca a pak Petra Na- Li.
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:57Od: Nancy_z
Lucka - Petko a Petra - Na Li. Oba napínavé až do konce :-) Ale zase ostatní zápasy jsem tak nesledovala...
[ Reagovat ]
05.10.2013 19:00Od: dadaft
Šafářová - Petkovič, Kvitová - Li, Li - Lisicki, Jankovič - Voskoboeva, Stephens - Wozniak, S.Williams - Schiavone, Hercog - Ivanovič
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:34Od: Smazaný účet Třísetová Petra
Po prvním dobrém setu již na další průběh utkání viditelně unavená Petra neměla dostatek sil. Ale došla do semifinále, což je jistě úspěch.
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:11Od: freeteepek Pojď!
Další vydařený turnaj Petro. Jen tak dál! Máš skvělej fanklub, kterej Tě povzbuzoval i v tom hrozným pekingským kotli. Porazil po velké bitvě místní oblíbenkyni, kdy prakticky celý stadion fandí proti tobě - to byl teda výkon hodný uznání!
Jen by mě zajímalo, co teď budeš hrát dál. Jestli vynecháš Moskvu nebo Linec. Vidím to spíš teď na ten Linec, i když to místní bude moc mrzet:-)
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:17Od: PetaM
Určitě by mě osobně mrzelo, kdyby Linec vynechala. Na druhou stranu Petra viditelně potřebuje oddych. Jinak si zahrává se svým vrtkavým zdravím a na TM vůbec nemusí jezdit, protože tam by jí to dorazilo úplně. Vynechat určitě Linz a do Moskvy asi jet. Aspoň na pár zápasů - nejlíp dvousetových :D :D Každopádně se nejvíce připravit na TM :) :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:56Od: tommr Re: freeteepek
podle posledních zpráv ze 3.10 z oficiálního webu turnaje by Petra měla v Linci hrát jako nasazená jednička:
http://www.generali-ladies.at/presse/news5_422.php
Dost proto pochybuju, že by se ještě mohla beztrestně odhlásit pokud není nějak zraněná ...
Z dalších našich by tam měla hrát i Lucka Šafářová ... :)
[ Reagovat ]
05.10.2013 13:59Od: Nancy_z
Já si tedy spíš myslím, že vynechá Moskvu... Je to dálka a zbytečný dlouhý cestování...
[ Reagovat ]
05.10.2013 14:15Od: EllNino
Petra hrát v Linzi nebude, na http://www.protennislive.com/lshd/main.html?year=2013&wkno=41&eventid=0528&lang=de&tour=2&ref=http://www.generali-ladies.at ...je 1st seed Sloane Stephens :D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist