Kvitová se rozjíždí! Smetla Pennettaovou a je ve čtvrtfinále

1. 8. 2012, 17:17
Aktuality 339
OH ŽENY - Petra Kvitová dnes poprvé na letošní olympiádě nemusela o postup bojovat ve třísetovém utkání. V duelu proti Italce Flavii Pennettaové jasně dominovala, ztratila jen tři gamy a jediná výhra ji teď dělí od medailových bojů. Do nich vede cesta přes Rusku Marii Kirilenkovou.
Petra Kvitová

Petra Kvitová je největší českou medailovou nadějí na wimbledonské trávě, v úvodních dvou zápasech proti Kateryně Bondarenkové a Shuai Peng se ale trápila v třísetových zápasech. Po duelu s Číňankou si navíc stěžovala na natažený břišní sval, kvůli kterému se vzdala startu ve smíšené čtyřhře.

Ve dvouhře je ale prý připravena bojovat o medaili, což dnes potvrdila perfektním výkonem. Proti Italce Flavii Pennettaové od začátku dominovala v každé fázi hry, nastřílela 30 vítězných úderů, udělala jen 11 chyb, odvrátila všech šest brejkbolů a za 59 minut hry zvítězila hladce 6-3 6-0.

"Líbilo se mi, jak jsem do toho šla. Líp jsem se hýbala, servírovala, z toho přicházely jednodušší míče, které jsem zabíjela. Mám radost, že jsem hrála svoji typickou hru," usmívala se česká vítězka.  

Kvitová dnes na rozdíl od předchozích zápasů skvěle vstoupila do utkání. Italce hned sebrala servis a ujala se vedení 3-0. Mohla se opřít o podání a vrátila se jí úderová jistota, takže úvodní sadu bez problémů dotáhla k výhře. Ve výborném výkonu pokračovala i ve druhé sadě a Pennettaová marně hledala protizbraň. Italka se snažila ještě v šestém gamu odvrátit "kanára", ale Kvitová jí ani při jednom brejkbolu nedala šanci a sama zápas ukončila vítězným forhendem. 

"Musím říci, že to byl jeden z lepších zápasů, co jsem tady předvedla, když vezmu i letošní Wimbledon," řekla Kvitová, která hrála s práškem proti bolesti kvůli nataženému břišnímu svalu a navíc se zavázanou achilovkou. "Jak jsem ve druhém kole upadla, tak jsme si udělala něco s úponem u achilovky. Proto ten tejp," vysvětlovala tenistka. 

Ve čtvrtfinále se dvaadvacetiletá Češka utká se světovou patnáctkou Marií Kirilenkovou, se kterou sice před třemi lety prohrála na trávě ve Wimbledonu a utrpěla debakl v kvalifikaci na turnaj v Torontu, loni ve finále Fed Cupu a letos na Australian Open už však s přehledem zvítězila Kvitová.   "Vím, co na ni platí. Bude to podobné jako proto Pennetaové," řekla Kvitová.

Pětadvacetiletá Kirilenková dnes vyřadila přemožitelku světové dvojky Agnieszky Radwaňské Julii Görgesovou. Ruská tenistka nad Němkou vyhrála 7-6 6-3.

Pokud Kvitová dokáže zvítězit i nad Kirilenkovou, bude blízko olmypijské medaili. V semifinále narazí buď na Belgičanku Kim Clijstersovou, jež si dnes v duelu bývalých světových jedniček poradila se Srbkou Anou Ivanovičovou, nebo Marii Šarapovovou, jež s velkými obtížemi oplatila Němce Sabině Lisické vyřazení z letošního osmifinále Wimbledonu,

Bez ztráty setu do čtvrtfinále proléta wimbledonská šampionka Serena Williamsová. Jedna z největších favoritek dnes ve třetím kole smetla za 51 minut Rusku Věru Zvonarevovou, kterou porazila 6-1 6-0.

Mladší ze sester Williamsových je dvojnásobnou olympijskou šampionkou ve čtyřhře, ale medaili z olympijské dvouhry ještě nemá. Dnes k ní udělala další krok, když Zvonarevovou zasypala dvanácti esy a 32 vítěznými údery. Ruská tenistka se v repríze wimbledonského finále z roku 2010 nezmohla na odpor, zaznamenala jen tři vítězné údery.

Zápas se hrál na Centrálním kurtu pod zataženou střechou kvůli dešti, který znovu narušil program na dvorcích All England Clubu. 

O semifinále se Serena utká s Caroline Wozniackou, která si ve dvou setech poradila se Slovenkou Danielou Hantuchovou..

Na postup do čtvrtfinále se nadřela světová jednička Victoria Azarenková, jež zdolala Rusku Naďu Petrovovou 7-6 6-4. 

Běloruská tenistka v tie-breaku prvního setu, v němž nebyl k vidění jedniný brejk, prohrávala už 3-6, všechny tři setboly ale odvrátila a sadu získala. Ve druhém dějství Petrovová vedla 4-2, náskok ale znovu neudržela, Azarenková vývoj čtyřmi gamy v řadě otočila a po bezmála dvou hodinách boje mohla slavit postup.

Ve čtvrtfinále bude soupeřkou Azarenkové Němka Angelique Kerberová, jež ve dvou tie-breacích zdolala Venus Williamsovou.

- OLYMPIJSKÉ HRY LONDÝN 2012 -
(Velká Británie / Wimbledon, tráva)
středeční výsledky (01. 08. 2012)

Dvouhra - 3. kolo:
Kvitová (6-ČR) - Pennettaová (It.) 6-3 6-0
Azarenková (1-Běl.) - Petrovová (16-Rus.) 7-6(6) 6-4
Šarapovová (3-Rus.) - Lisická (15-Něm.) 6-7(8) 6-4 6-3
S. Williamsová (4-USA) - Zvonarevová (13-Rus.) 6-1 6-0 
Kerberová (7-Něm.) - V. Williamsová (USA) 7-6(5) 7-6(5) 
Wozniacká (8-Dán.) - Hantuchová (SR) 6-4 6-2  
Clijstersová (Belg.) - Ivanovičová (11-Srb.) 6-3 6-4 
Kirilenková (14-Rus.) - Görgesová (Něm.) 7-6(5) 6-3

Čtyřhra - čtvrtfinále:
Huberová, Raymondová (1-USA) - Makarovová, Vesninová (6-Rus.) 6:3, 6:3.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

339
Přidat komentář
gigin
I wasn't too hard on you during the match, right? :))

Dnes v poho ... :)))
Reagovat
gigin
že tu hodně smutníte kvůli Petře, takže jenom takové melo idemko, sem hážu. Tsonga byl viditelně unavený, ale i tak dobře Nole !
Reagovat
gigin
*malé idemko ... bože :)
Reagovat
Sonja
maličké idemko a připravit se na semi:-))
Reagovat
Fandina
gigin ... máš pravdu ... smutním moc, už jsem si poplakala ... ale to je úděl fandy, Nolemu jsem přála ... gratulace
Reagovat
smazaný uživatel
Fandina: odepsal jsem ti ještě dole.;)

gigin: Nole mi zkazil tiket, to musel být v takovém laufu?!! Vsadil jsem na Tsongu handicap (-4,5) a on to takhle projede.... Ale jinak dobrý, gratulka. V semi budu fandit s tebou.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak naposledy Idemo! A máme to, co jsme chtěli, ať vyhraje ten lepší, těším se. Každopádně snad vítěz tohoto zápasu vyhraje finále.
Reagovat
gigin
Oskar: Díky a beru tě za slovo !! :))
tomasinho: Taky díky. Holt to tak je. Ale přesně, jak říkáš. Vítěz našeho semi bude vítěz celého turnaje !!
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, jednou jsem nabídl magerce prst a přál jsem finále, až sežrala ruku a její starouš vyhrál i finále. Teďka už to nemůžu dopustit.
Reagovat
smazaný uživatel
"Vítěz našeho semi bude vítěz celého turnaje !!"

To je úsměvné sebevědomí, ještě uvidíte!;))

gigine, slovo dodržím! Snad mě a.magerova nějak nenahušká k něčemu jinému....;)
Reagovat
gigin
:))))
Reagovat
gigin
Jelikož jste ze stejného tábora, tak tě určitě "doblbne" !!
Reagovat
smazaný uživatel
Já většinou slovo držím, ale znáš ženské....;)
Zítra dám vědět. My už máme první set doma, tak snad bude dnes spokojenost. Nejdříve Serena a teď to vypadá dobře i u Rogera, paráda.;)
Reagovat
a.magerova
Miluji muže co si stojí za svým slovem, ťapalisti mi nestojí ani za pohled ...
A protože já slovo držím, tak ve vašem semi fandím Andymu !!!
Oskar - Tobě k včerejšímu svátku vše nej :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Však já taky držím slovo, finále si přeju stejné jako na Wimbledonu. Akorát s jiným koncem, vy jste nedodrželi slovo na Wimbledonu.
Reagovat
a.magerova
Být ve finále a nepřát si výhru... to by na mě museli volat Chocholouška :-/, tu jsem Ti nemohla dát slovo ani kdybych byla vožralá :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji moc za přání.:-))

Já tedy budu držet slovo, co jsem dal giginovi a zítra fandím Nolemu, už nacvičuji pokřiky.;)
Finále je samozřejmě jasná záležitost, kdo bude komu fandit!
Reagovat
a.magerova
:-)))
Reagovat
petrulinka
Já jsem tedy velká fanynka Petry, ale dnes mě dost zklamala. Podle mě to byl příšerný výkon, mám z toho zápasu pocit, že ho vlastně Kirilenkové darovala. Ještě že ty naše šikovné holky Lucka s Andreou postoupily.
Reagovat
Fandina
bohužel ... Peťule dnes neměla svůj den ... škoda
Reagovat
tommr
řek bych, že to byl nejhorší výkon jakej jsem od Petry za poslední dva roky viděl ...
Reagovat
Andrew89
to nééé.:D loni US open...:D
Reagovat
Heather_Fedex
cekala jsemcokoliv, ale postup kirilenko jednoznacne ne....
Reagovat
petrulinka
Souhlasím, říkala jsem si, že zřejmě zase padne se Sharapkou, ale toto mě tedy ani ve snu nenapadlo. Ještě kdyby hrály 3 sety, ale takto ve dvou setech? Hrůza!!!
Reagovat
Denis92
Tsonga je zrejme jediny hrac ktory hra raz jednorucny a inokedy obojrucny backhand
Reagovat
Pesek12
Trochu moc sebevědomé od Petry "Vím, co na ni platí. Bude to podobné jako proto Pennetaové". Každý zápas je jiný a Petra to moc dobře ví, ale přání otcem myšlenky. Asi Petra pojede domů. Zranění vše vysvětlí a fanoušky uchlácholí. Chtěl bych se mýlit, ale proti silnějším hráčkám nehraje tak dobře a hlava jí to nebere.
Reagovat
Fandina
Snad se ještě chytne ... teď čistou hrou ve druhém na 1:1 tak Peťo ... nic není ztraceno, ale musíš začít bojovat. Hrát na střed do výměň nejde ... vzpamatuj se prosím
Reagovat
smazaný uživatel
Serena vs Carol to je jako Chuck Noris vs Justin Biebr.

Teď si mě rozsekal. :DDD
Reagovat
Pe3k
Takže si rozsekaný Ty, Carol a Tsonga :)
Reagovat
Heather_Fedex
musim priznat, ze jsem prekvapena, ackoli je pravda, ze byla favoritkou, ale zase podle toho, jak angie drtila predesle souperky jsem usoudila, ze je ve forme.
Reagovat
Fandina
Petra Makiri krásné obrovské ruce ve znamení české vlajky ... Peťo pojď pojď pojď
Reagovat
gigin
Tak to je drť !! :-o
Reagovat
Pe3k
Serena vs Carol to je jako Chuck Noris vs Justin Biebr.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole už hraje? Serena- kolik je stav? Já nestíhám...díky.
Reagovat
Sonja
Ještě nehrajou, ale už jsou na centru pod roztaženou střechou:-)
gigin: IDEMO!!:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Proti tomu se nedá hrát, Serena je nadžena. Caroline se navíc nedaří jako včera. Nemůže se dostat do tempa a dělá chyby, které normálně nedělá...

Pe3k: Prosím tě, ty ani nerozeznáš Wozniacki a Wozniak. :D
Reagovat
smazaný uživatel
První set 6:0 pro Serenu... Chudák Caro. :(
Reagovat
Fandina
Nole Tsonga se rozehrávají ... go go go Nole
Reagovat
Pe3k
Už ano :)
Reagovat
gigin
AJDE NOLE !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ale že ti to trvalo. :D

Caro - Serena 1:1 ve 2. setu, aspoň tak. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dva mečboly odvrátit prasátkem? Chudák Vika :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nádherný zápas. Angelique je úžasná, ale Vika ještě úžasnější :)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak! :) Viku nezastavila ani ta prokletá páska... Jak jí v 1. kole proti Begu pomohla při mečbolu, tak dneska asi nechtěla, aby Vika postoupila. Ale Viku to nerozhodilo a bude hrát o medaile! :)

Škoda, že se Caro nepovedl začátek. Koukám, že zatím se víc podává než hraje...
Reagovat
smazaný uživatel
Mě už z toho deště tam vážně šlehne, to je hrozný!:-(
Jako prší i jinde na turnajích, ale tady je to fakt děsný, Wimbledon jednou za rok stačí bohatě....
Reagovat
tommr
jj ten věčnej déšt je strašnej vopruz ...
Ještě štěstí, že to H+H stihly ukončit včas - doslova pár vteřin předtím než začalo lejt ... :)
Reagovat
tommr
H+H právě postoupily do semifinále a budou tak mít dva pokusy na získání nějaký medaile ... :)
Dnešní zápas byl jak na houpačce. Naše hráčky šly v prvním setu rychle do vedení 5:0 a vypadalo to na jasný vítězství. Jenže pak si Hsieh vzala MTO a naše to kompletně rozhodilo. První set sice ještě dotáhly 6:3, ale ve druhým už prohrávaly 0:3 a vypadalo to s nima zle. Naštěstí se zase vzpamatovaly a skore otočily na 5:3. První mečbol při podání soupeřek ještě nevyužily, ale při podání Hradecký se jim to už povedlo a můžou tak slavit postup do semifinále ... :)
Reagovat
Fandina
holky ... gratulace, jste super ... druhý set nebyl jednoduchý, ale vy jste to daly ... gratulace a je tak dál ... jste super
Reagovat
tommr
po tom jednoznačným začátku to ale byly překvapivě strašný nervy ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sice jsem nekoukal, jenom na skóre, ale je to moc fajn a přeju jim to moc!:))
Teď ovšem Huber/Raymond....nebude to snadné, ale ne nemožné, viděl jsem je ve Wimbledonu proti Williamskám a hlavně přes Lisu to šlo sebrat jim servis.
Reagovat
Pe3k
Gratulace holky. Semi bude těžké.
Reagovat
tommr
Huber+Raymond jsou sice světový jedničky, ale jsou jasně horší než Williamsky. H+H mají šanci i proti nim i když to samozřejmě proti nim bude strašně těžký ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, vždyť tak to myslím. Herně byly vyrovnané, možná i o něco horší ne H+H, když jim to jde. Takže finále je hodně blízko.:))
Reagovat
smazaný uživatel
edit: vypadaly, že jsou o něco horší než H+H.
Reagovat
tommr
já bych je moc nepodcenoval. U H+R zdání trochu klame, protože to jsou už starší hráčky a vypadají, že nemají dobrou kondici. Jsou ale velice šikovný a mají spoustu zkušeností. Každopádně jsou to ale pro naše holky mnohem lepší soupeřky než W+W ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak je to tam, první krok k tomu matchi jsme udělali. Pohodička, hodinka hry, 15 es, neuvěřitelný servis (81% 1. servis), 29 winnerů, všecko fungovalo, Almagrovi nic. A dokonce před zraky vévody a vévodkyně z Cambridge. Medaile je na dosah, come on!
Reagovat
smazaný uživatel
Andy dneska vynikající. Novak vyhraje. Tsonga má za sebou velmi náročný program. A doufám, že pak Andy bude pokračovat v kosení vlajkonošů.
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme, já se tak nějak Djokoviče bojím méně než Tsongy. Ten toho určitě bude mít už plné zuby, ale pořád je na 2 sety na trávě extrémně nebezpečný. A byl bych zvědavý na duel Andyho s Novakem na trávě. Těšil bych se jako blázen. Andy pak zlato, Nole bronz, ideál.
Reagovat
Andrew89
Neskutečnej tenis ,co obě předvádí!
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Je ale velká škoda toho, že Vika ztratila výhodu brejku v tom vyrovnaném gemu. Angelique si v pravou chvíli vzala jestřábí oko...
Reagovat
Andrew89
Už to předním byl špatnej míč, nevim kam ten rozhodčí čuměl:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Vika vyhrála 1. set 6:4. :) Je to nádherný tenis a rozhodujou maličkosti...
Reagovat
Andrew89
jojo přesně.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečný tenis. Po včerejším Sabine/Masha opět něco parádního :)
Reagovat
smazaný uživatel
Absolutní souhlas! :)
Reagovat
smazaný uživatel
První set Andy na servisu naprosto excelentní výkon. Almagro na returnu uhrál snad 4 míče. Ale na returnu už je to horší s těmi šancemi co měl, ten první set měl vyhrát aspoň 6:1. Vím že teď je to celkem jedno, ale proti silnějším soupeřům by se mu takové zahazování šancí nemuselo vyplatit. Jo a ještě bych si rád rýpnul do Almagra. To tričko co má je prostě strašné.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten problém s využíváním šancí měl i včera, ke konci prvního a v celém třetím setu. Musí to zlepšit, pokud chce jít do finále, nemyslím, že by Almagro ještě nadělal mco problémů. A máš pravdu, to triko je hrozné. Jsem zvědavý, jestli bude Almagro pořád hrát až tak moc na riziko jako v 1. setu nebo ne. Ale na servisu úžasný Andy.
Reagovat
smazaný uživatel
A hotovo asi.
Reagovat
smazaný uživatel
Almagro je stejně psychouš, pěkně s tím jebnul :D
Reagovat
smazaný uživatel
Teď 2 dvojchyby za sebou. To už se mu povedlo proti Wawrinkovi. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nevadí, předtím 2 esa. A teď pekelný miss na síti.
Reagovat
smazaný uživatel
naprosto s Tebou souhlasím...tričko Almagra řadím mezi jedno z nejodpornějších co jsem kdy viděl...ještě by si mohl omotat kolem krku zlatý řetěz a mohl by soutěžit o krále cikánských diskoték(nic proti cikánom)...jaký kontrast s naším hrdinou, který je oblečen ve slušivém a elegantním outfitu...jinak zatím famózní výkon a příjemné letní odpoledne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Co to je ty vole? To není normální stream z kurtu č. 1? Však jsou samé, kde čtvrtina kurtu chybí a hráč blíže kameře nejde vidět celý.
Reagovat
smazaný uživatel
No, bingo, snad první z desíti. Amatérismus. Aspoň, že Andy vede o brejk.
Reagovat
smazaný uživatel
Hohoo, 4 esa v jednom gamu od Andyho!
Reagovat
smazaný uživatel
1. set 9 es, 83% 1. servis, 16 winnerů oproti 3 chybám.
Reagovat
tommr
a zatím na dvorci naprosto dominujou. Jedna ze soupeřek si ted za stavu 5:0 pro naše navíc vzala MTO ... :)
Reagovat
Andrew89
MTO bohužel prospělo tomu páru šikmookých(nevim jejich národost:D)
Reagovat
tommr
ten MTO naše holky opravdu nějak rozhodil ...
Reagovat
dadaft
včera ji absolutně nešlo první podání. viděl jsem to od půlky prvního setu a nevzpomínám si do jeho konce na jediný první servis. když to zkombinujete se Serenou Williams, výsledek je nasnadě - na konci zápasu vypadáte jako naprostá nula.
ale poslední dobou jsem Věru viděl porazit Monu Barthel, Soler-Espinozu a Sofii Ardvidsson a jestli zlepší servis, tak na betonech, kde se jí daří, musí letos myslet aspoň na dvě QF.
ale stejně půjde žebříčkem hodně dolů...
(loni Baku W, Carlsbad F, Cincinnati SF, USO QF, Tokyo F - bože, to bývaly časy...)))

a ještě Oskarovi - ne, šerm sleduji jenom na olympiádě. jednak jinde moc není kde a čas taky ne, ale olympijský turnaj je špičkově udělaný po všech stránkách. důvod, proč mě to tak baví je určitě ten, že můj bratranec před lety závodně šermoval. strávil jsem s ním pár hodin v tělocvičně. ukázal mi šerm. výpad, ústup, kryt, úhyb a já nevím co všechno, už je to dávno... nicméně na to nikdy nezapomenu. ))
rád se na něj dívám, protože mám díky tomu přece jen přehled, co se děje na planši. třeba to finále mužského fleretu - Lej Šeng byl opravdu velmi nebezpečný soupeř. má dlouhé ruce, je mrštný a útočný. ve formě. velmi těžce k poražení. v podstatě platí, že v každém okamžiku má on blíže k tobě, než ty k němu (viděno očima soupeře).
Abúelkásim musel předvádět to nejlepší, aby uspěl. a chybělo opravdu maličko...
mně se nejvíc líbil manévr, kdy Aládin přesvědčil Šenga, že provede výpad a ustoupí (jako dvakrát nebo třikrát předtím) a Šeng ho chtěl nachytat útokem se shora a ze strany. jenž Abúelkásim ústup naznačil jen začátkem pohybu, pak "zamrzl" a Šeng útočící na cíl, který nebyl tam, kde měl být, si dokonale naběhl na Aládinovu čepel. přímo doprostřed prsou (na komoru, řekl by myslivec. ))))
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, s tou Věrou máš pravdu, včera jí prostě nevycházelo naprosto nic a když se k tomu tradičně přidala hlava už na konci prvního setu, bylo jasné, že je vymalováno...
Proto jsem se ptal, jestli takhle hrála pokaždé, protože já ji hrát neviděl a tento výkon by jí prostě stačil na málokoho. Proto nejde výsledek zápasu vůči Sereně přeceňovat.

K tomu šermu: ptal jsem se právě proto, že o tom máš takový přehled a říkal jsem si, že se to dá asi těžko někde během roku sledovat... Tak díky za vysvětlení.:-) Je to zajímavé, vtáhne mě to, ale sleduji to, jen na OH, když mi to vyjde a nezapomenu, takže tomu nerozumím, ale přesto se na to rád koukám.:)
Reagovat
tommr
zápas H+H se proto odkládá a začne se zpožděním ...
Reagovat
smazaný uživatel
To mi ani neříkej... Takže v klidu můžu dál koukat na záznam. :) Teda já na něj teď tolik nekoukám, protože jsem se tu zase zakecal. :D Ale aspoň jsem si pustil mečbol, který mi včera utekl a pěkně mě to štvalo...
Reagovat
tommr
H+H se už rozehrávají - tak snad to konečně začne ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, za pár minutek začíná Vika. :) Tak držím Andrejce s Luckou palce, aby tu asijskou dvojici porazily. Zatím to vypadá dobře... Pro mě je docela překvapení, že nepostoupily Flavia a Francesca.
Reagovat
tommr
taky jsem čekal spíš postup Italek - Flavia ale nejspíš byla ještě v šoku po zápase s Petrou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To se ti povedlo, a pak že nemáš smysl pro humor :-)) jj, chudák Flavia, to byl nářez..snad se dneska Petře bude dařit stejně dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Musím pochválit ČT, že mají na stránkách loh.cz záznam celého zápasu mezi Caro a Dankou. Teď se na to koukám, když jsem to včera pořádně neviděl. A taky proto, abych se trochu naladil. :)

Ale proč to píšu: Viděli jste včera, jak Caro chtěla tak usilovně doběhnout kraťas, až sama narazila do vlastní židle? Ta výměna začíná někdy v čase 25:56. Je to další důkaz toho, že moje favoritky bojujou, jak se patří... Ale prosím tě, Karolínko, hlavně si neubliž. :)
http://www.ceskatelevize.cz/loh/videoarchiv/zaznamy/188930-zaznam-tenisoveho-zapasu-slovenky-hantuchove-s-dankou-wozniacki/?page=2
Reagovat
tommr
jj ten moment si dobře vybavuju - Caro se tam málem přizabila. Překvapilo mě na tom hlavně to, že si Caro nevyžádala žádnej MTO. A zajímavej byl i pohled do její lože kde Piotr zachovával ledovej klid ... :)
Reagovat
Andrew89
spíš zajímavé, že si držela nožičku tam, kde to vůbec neuhodila.:D
Ale je na druhou stranu je na ní vidět, že se začíná snažit být ve hře více agresívní...ono jí ani nic jiného nezbývá pokud nechce jít z top 1O.
Reagovat
Andrew89
* kde se vůbec neuhodila
Reagovat
tommr
no právě proto byl Piotr asi tak klidnej - zřejmě to taky dobře viděl ... :)
Reagovat
Andrew89
jj přesně:D
Reagovat
smazaný uživatel
tommr: To teda jo, nevypadalo to na první pohled moc hezky. Caro si jenom rychle vzala led a hrála dál... No jo, asi se Piotr "nakazil" od klidného Seveřana Johanssona. :D On se Piotr v hledišti celkově moc neprojevuje. Kdyby mohl jít o pauze udělovat rady na kurt, to by byla jiná. :D Ale ne, nepochybuju o jeho otcovské lásce. :)

Andrew89: Já si taky myslel, že to bylo spíš na stehno, ale možná se do holeně uhodila, když tu židli shazovala. Z toho záběru to úplně nepoznám... Jo, Caro hrála pěkně. Nemusí se zbytečně bláznit s tím útočením, ale když je šance, tak je dobré to zakončit. Danka v 1. setu celkem pěkně zkracovala hru. Ve druhém setu od toho asi upustila a to bylo možná špatně pro ni.
Reagovat
Andrew89
Danka hrála tragicky, jako poslední dobrou již pravidelně. Sice dlouho nehrála, ale předtím hrála taky pěknou čočku. Krásou to nevyhraje:D
Reagovat
Andrew89
Nicméně dneska Caro dostane výprask. Můj tip : 6:3, 6:1 (6,2) . Serena jí vypráší kozíšek:D
Reagovat
smazaný uživatel
No ale Danka vyřadila Na Li, to nebylo vůbec špatné. Já jsem většinu toho zápasu viděl a ve třetím setu hrála Danka výborně. Ve 2. kole pak dala Alizé kanára. Včera se jí ten zápas nepovedl, to je pravda... No, třeba máš pravdu, ale mě tyhle tipy nechávají v klidu. Serena je favoritka, ale podobný tip jsem měl já před finále Wimbledonu s Agou a nakonec to tak jasné nebylo...
Reagovat
Fandina
Souhlas, Danka určitě neměla svůj den. Ne teď ale dřív jsem jí viděla hrát jinak. Byl to hodně podprůměrný výkon. Škoda. Jinak mám tu holku v oblibě a přála jsem jí.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se Danka taky líbí a kdysi dávno (no, není to tak dávno :D) byla snad moje úplně nej hráčka. Pak přišly zase nové holky, tak se to u mě trochu promíchalo... Takže mám Danku rád, ale proti Caroline jsem jí samozřejmě přát nemohl. :) Je docela pikantní, že Caro a Danka se na olympiádě utkaly už podruhé. Před čtyřmi roky v Pekingu proti sobě taky hrály a taky vyhrála Caro. No a vzhledem k tomu, že Caro jsem si zamiloval během roku 2009, tak tehdy bych víc přál Dance... Ale přiznám se, že si ten zápas vůbec nepamatuju. :D
Reagovat
Fandina
nic si z toho nedělej ... mě se také mění favoriti :-) nejdřív Rafa potom Roger ... úsměv
Reagovat
Fandina
... Rafa od 2004 a Roger od 2008 ... na vysvětlení ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Aha. :) Co se týče Danky, tak u mě to bylo někdy 2006. Tehdy jsem měl taky hodně rád Mashu, Tatianu Golovin a Annu Chakvetadze. Chvilku jsem víc fandil jedné, chvilku druhé. :) Ale zdaleka jsem tenis nesledoval tolik, jako dneska... Pak se mi začaly líbit Dinara, Vika, Caro, Ana. Jednu dobu se mi hodně líbila Dominika a taky docela hodně českých holek (Nicole, Iveta, Klárka...). Ovšem úplně první moje oblíbená tenistka byla Jelena Dokic, ale to jsem byl teda ještě hodně mlád. :D Takže takhle nějak se to u mě vyvíjelo... Teď už jsem ty největší favoritky docela ustálil, mluvím tedy o těch čtyřech. :) Jinak je tam sympaťaček spousta.

Tak teď už hurá na Viku! :)
Reagovat
Fandina
monty ... Andrejka a Lucka hrají právě debl a zatím super vedou v prvním setu 5:0 nádhera jak hrají ... jen tak dál holky
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jsi mohla "vyměnit" Rafu za Rogera ? :-O :-)

Monty - Pak přišly zase nové holky, tak se to u mě trochu promíchalo
Typický chlap ;-))
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale teď už jsem zásadovější, Emičko. I tady mezi diskutérkami na TP jsem zásadový a vím, kterou mám nejradši. :)
Reagovat
Fandina
to víš ... city ... Rafu mám moc ráda, je to podle mě moc hodný chlapec, který je profík a na kurtu by nechal všechno. Roger je umělec na kurtu. Nádherné zalomení ruky a cit pro situaci. Osobně si na něm cením to vlastně normálnost ... příjemný člověk emotivní také a všechno v normě. Herně se mi líbí víc styl Rogera ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
No proto ;-)
..ale ne, to byla sranda, jak jsi to napsal - a pak přišly nový holky..mě to jen pobavilo :-)))
To já jsem věrná, dokud Rafa neukončí kariéru, je na prvním místě. On mi stejně zatím nikdo není tak sympatický, jak lidsky, tak hrou, že bych na něj upřela víc pozornost, zatím je to u mužů takový rozplyzlý v mlze..
u holek je to jednodušší, tam mám svoje favoritky a klidně si přidám další, jako ted na mě udělala dojem Laura, nebo Aranxa, ta mladá Holandanka.

Fandina - díky za vysvětlení :-) s Rafou to ale asi nebyla ta "pravá" láska, jinak bys ho nemohla vyměnit :-))
Reagovat
Fandina
... láska to nebyla ... přece jenom fandím tenisu a spíš dávám vlastní intuici, který tenis upřednostňuji ... city necity ... ty si nechávám do reality ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já budu taky fandit svým čtyřem nej, dokud neukončí kariéru a snad to hned tak nebude. :) Jo, Laura na mě udělala velký dojem a Arantxa je taky zajímavá hráčka.
Reagovat
smazaný uživatel
TED už to chápu ..
Reagovat
Fandina
Je to moc hezké, ta vaše láska s Emičkou ... trochu závidím, to jo. Ale jenom trochu, protože vím, že zásadovost nemá s láskou nic společného. Když opravdu miluješ, tak úplně a tak, že zásady jsou ti úplně ukradené. Toho druhého miluješ tak, že ti na něm nevadí i když tě třeba ponižuje a to už je opravdu něco ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Ema tady má přeci jenom lásku s montym.:))
gigin mě na to upozorňoval, ale monty dělal, jako když se ho to netýká...:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Co to tu řešíte ? :-O :-)
Já si tu povídám jen o tenise, klid ;-))
Co povídá gigin...ten toho napovídá :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
No, gigin to povídal, to jsem bral s rezervou, ale když už teď i Fandina, tak jsem se chtěl zeptat, jak to tedy je.:-))
Je dobré mít přehled....
Ne, jen tak sranduju.:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně :-) já mám v srdci stejně jen jednoho..jestli to čte, ON bude vědět ;-))
Reagovat
Fandina
tak trochu mimo ... ale od loňského června, když jsem v reálu na Štvanci sledovala Rosola, tak mu fandím a bez ohledu na letošní Wimbl s Nadalem ho moc sleduji herně, ale nedávno jsem tu pod nějakým článek napsala své tradiční nadšeně fandění pojď atd. a jeden nick Stan_ atd dál nevím, tam napsal něco že mi to připomnělo něco erotického. No a já jsem chtě nechtě prostě měla pak skutečně erotické představy o sobě a Lukášovi a před tím mě to ani nenapadlo ... prostě realita se prolíná i s tím diskusním webem tady ... ale bylo to moc příjemné, takže vlastně super ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Na tohle mě napadá jenom hláška z jednoho dílu Futuramy...

"Je tady dost lásky pro všechny!" :D

Mám Emičku rád, protože se mi líbí její komentáře a má pro mě pochopení. Ale jak už Emička napsala, bavíme se tady hlavně o tenise. :)
Reagovat
Fandina
monty ... jasně, láska nade vše ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju moc :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Není zač, Emičko. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, už tomu všemu rozumím a dělal jsem si srandu.:) Je dobře, když má člověk v srdci nejvíce jen toho jednoho pro dámy a jednu pro pány....
Tak snad mě ten ON, jestli to čte, za mé komentáře neukousne.;-))

Máte prostě s montym takovou tenisově diskuzní "lásku"....;)
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Na to, co ti Stan psal si vzpomínám, není to moc dlouho. Pobavilo mě to. Přišlo mi na tom vtipné, že on si představoval sebe, že mu to říkáš a ty jsi na to odpověděla, že o tom popřemýšlíš, že je Lukáš modrooký či co.:-))
A pak jsi měla erotické sny s Lukášem nebo představy? No jo, těm představám se člověk někdy neubrání....., na co všechno je ta diskuze zde dobrá, že?;-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, a všechno to zapříčinil můj nevinný dotaz v 13.32 :-)))
Asi budu muset opatrněji volit slova.:-)

Ale "volná zábava" je taky někdy k něčemu dobrá, člověk se dozví věcí..;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, nedávej si pozor. Piš, prosím, úplně stejně, hezky se to čte.:)
Já si dělal opravdu srandu a gigin tuhle také. Snad jsi to nevzala špatně??
Už se o tom tedy nebudu zmiňvat, jo?
Ono je někdy dobré psát něco na odlehčení, když je člověk nervózní před zápasem....Ale máš pravdu, člověk se tady při tom dozví zajímavé věci......jaké má kdo představ apod.;)
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě :-)
Reagovat
Fandina
Jasně že představy :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna otázka ohledně Mashy. :-) Když dneska Maria vyhraje nad Kim nevrátí se zpátky na 2. místo žebříčku? :-)

Dneska se mi splní jedno velký přání, které jsem si přál na začatku sezony. A to aby Masha a Kim spolu ještě odehrály nějaký zápas :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ještě se tam nevrátí. V případě bronzu už ano.:)
Reagovat
smazaný uživatel
V případě dnešní výhry bude na Agu zrácet ještě 20 bodů.
Reagovat
tommr
Sharapovová už je dávno na druhým místě před Radwanskou. Posunula se tam už po vypadnutí Radwanský v prvním kole ... :)
Momentálně se rozhoduje o tom kdo bude světová jednička. Pokud by dneska Azerenková vypadla, tak Sharapovový stačí postup do finále k tomu, aby se vrátila zpátky na post světový jedničky ... :)
Reagovat
tommr
Masha už je v průběžným žebříčku dávno druhá. Vloudila se ti tam nějaká chybička - zřejmě si zapomněl odečíst Radwanský body za lonskej titul z Carlsbadu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vlastně pardon, už Agu přeskočila, zapomněl jsem, že se jí odečte 470 bodu za Carlsbad. Takže Maria je již teď před Agou.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsem to zrovna opravil, zapomněl jsem na ten odečet.:)
Reagovat
tommr
to se stává. Letos je to počítání průběžnejch výsledků o něco komplikovanější, protože se kvůli OH naboural termínovej kalendář a často se obhajujou body z úplně jinejch turnajů než který se právě hrajou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, máš pravdu. Já vycházel z žebříčku z 23.7. a když vyšel ten z 30.7., tak už jsem si to ve svých análech zapomněl upravit.:)
A pak jsem si dělal Any a Zvonka a tu chybu jsem zjistil, ale ty jsi byl rychlejší.:))
Jinak mimochodem jsem si uvědomil, že Petra snad ještě nebyla nasazena na kurt s okem. Naštěstí ho ani nepotřebovala v nějaký nejasný moment a dneska taky počítám s hladkým průběhem.:)
Reagovat
tommr
já už jsem si zvyk, že Petru neustále odsouvaj na zapadlý kurty a ani se už kvůli tomu nerozčiluju. Petře samotný to totiž nijak nevadí což je nejdůležitější ... :)
Dneska je to ale přímo do očí bíjící: hraje se všech 8 čtvrtfinále a 7 z nich je bud na CC nebo na C1. Jenom zápas Petry odsunuli na C2 a na C1 místo nich zařadili domácí pár Murray+Robson ...
Reagovat
smazaný uživatel
Díky moc :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, je úplně jasný, že je to na úkor Britů. Ale přijde mi to celkem némístné, upřednostnit mixa před QF singla!
Máš pravdu, Petře to nevadí. A i mi přišlo, že ta blízkost fanoušků a atmosféra téměř jako ve FC, ji i dost pomáhala se nahecovat.:)
Reagovat
BooOoo
neví někdo, které kurty mají kamery ? respektive zda-li maji kamery kurty 1,2,18
Reagovat
smazaný uživatel
Kurty č. 1 a 2 určitě, u kurtu č.18 si nejsem jistý, ale vzhledem k tomu, že se dnes hraje už jen na pěti kurtech, tak by mohla být i tam.
Reagovat
smazaný uživatel
Na 18 je kamera. Centr, 1, 2, 3, 12, 14, 17 a 18 tuším.
Reagovat
tommr
jj jsou tam kamery - dneska bychom měli všechny naše zbývající tenisový naděje vidět v televizi. Pokud zase nebude pršet tak H+H začínají hrát od 12:30 a bude je vysílat ČT2. Už se na ně moc těším ... :)
Reagovat
vendulkabendulka
Jestlipak Makiri vcera pred spanim pocitala oveckin.
Reagovat
gigin
Já bych se s Makiri nedopočítal ničeho ;))))
Reagovat
smazaný uživatel
Makiri se v Londýně rozhodně nenudí. :)
http://isport.blesk.cz/clanek/oh-londyn/127355/foto-hele-ja-s-djokovicem-obr-oveckin-fandi-lasce-kirilenkove.html
Reagovat
gigin
Novak volí dobrý, strategický postup :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ba ne, Novak je spokojený s Jelenou. :)
http://isport.blesk.cz/clanek/oh-londyn/127491/oveckin-kamosi-s-djokovicem-obdaruji-se-svymi-zbranemi.html
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska to byl perný, ale úspěšný den. :)

Ana - Kim: Začnu tedy jediným neúspěchem... Zápas nemůžu moc hodnotit, protože jsem viděl asi jenom dva gemy na začátku 2. setu. Nikde jsem nemohl najít stream, pak jsem na chvilku naladil nějakou srbskou televizi RTS (gigine, neznáš to? :D), ale pak to tam přepli na Djokovice a zase jsem z toho nic neměl... V obou setech rozhodl jeden brejk, který získala Kim. Podle livescore byla Kim trochu lepší na podání, gemy při jejím servisu utíkaly rychleji... Přesto se Ana nemá za co stydět a myslím, že splnila očekávání. Věděl jsem, že z mých favoritek má dneska nejtěžší soupeřku a přestože už není Kim na žebříčku tak vysoko, pořád je to hráčka, která pokaždé patří k favoritkám a musí se s ní počítat... Tak snad se proti Kim zadaří Mashe lépe než Aně, i když to nebude lehké. Ana má ještě šanci v mixu, takže jí s Nenadem budu držet palce a doufám, že se ve 2. kole potkají s Vikou a Maxem. :)

Vika - Nadia: Zápas obratů pro Viku! :) V tie-breaku prvního setu otočila stav ze 3-6 na 8-6. Ve druhém setu zase otočila z 2:4 na 6:4. Rozhodně byl zapotřebí i kousek sportovního štěstí, které Vika dneska měla. Na druhou stranu, Nadiu jsem takhle dobře neviděl hrát už hodně dlouho. Hodně jí to tam padalo a nebyla až tak nervózní, jak jsem si ji pamatoval z nedávné minulosti... Takovou perličkou zápasu bylo, že Vika ani nemusela proměnit svůj mečbol. Nadia ho totiž za Viku "proměnila" sama, když proti mečbolu přerušila výměnu a jestřábí oko ukázalo míček na čáře. Byl to pro Viku tak trochu opožděný dárek k jejím narozeninám. :) Vika navíc postoupila i v mixu s Maxem a vlastně se proti Angelique připravila na zítřejší čtvrtfinále... Snad by ta výhra v mixu mohla znamenat psychickou výhodu pro Viku. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Masha - Sabine: Tak tady bych se mohl rozepsat hodně. :D Opravdu parádní zápas, podle mě zatím jasně nejlepší v dosavadním průběhu OH. Je strašná škoda, že holky na sebe narazily už ve 3. kole. Ani jedna z nich si dneska nezasloužila prohrát. Tomuhle zápasu by slušelo aspoň semifinále... Jak už jsem tady v rychlosti nakousnul, tie-break v 1. setu byl pro Mashu hodně nešťastný. Je tedy pravda, že Sabine už za stavu 5:3 podávala na vítězství a poté měla dva setboly ve dvanáctém gemu při podání Mashy, ale Masha byla v tom tie-breaku strašně blízko. Jednou to Sabine skvěle odvrátila, podruhé to zase Mashe zkomplikoval špatný odskok míčku. Nakonec byla v tom dramatickém tie-breaku po velkém boji úspěšnější Sabine... Když Sabine získala ve druhém setu brejk na 4:3, pomalu jsem ztrácel naději. Ovšem na druhé straně kurtu stála Masha a to je bojovnice k pohledání. :) Stejně jako v 1. setu se jí podařil rebrejk a nakonec i obrat ze 3:4 na 6:4... Bylo tedy vyrovnáno a zápas šel do třetího setu. První brejk získala hned v první hře opět Sabine, Mashe se potřetí v zápase povedl rebrejk. Výborný zápas nakonec rozhodl brejk Mashy na 5:3 a pak už stačilo dopodávat... Říkal jsem si, že i kdyby Masha dneska prohrála, byl bych na ni moc pyšný. Předvedla opravdu super výkon, nechala na kurtu srdce a nakonec to vyšlo. Sice nevím, jestli si Masha odveze z Londýna nějaký cenný kov, ale jedno vím jistě. Pro mě je vítězkou už teď, protože takhle se bojuje na olympiádě! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Caro - Daniela: Mám velkou radost, že Caro vzhledem ke své nasazené pozici splnila očekávání. :) Přiznám se, že jsem víc sledoval zápas Mashy, ale pokoušel jsem se aspoň přepínat... Na začátku zápasu si Caro a Daniela vyměnily podání. Do konce setu přišel už jenom jeden brejk, kterým Caroline rozhodla o zisku první sady... Zatímco první set byl vyrovnaný, druhý set patřil hlavně Caroline. Dostala se do vedení 4:0 a pak už to bez větších problémů dotáhla. Viděl jsem, že se Caro výborně dařilo na podání a dala tam i jedno pěkné eso z druhého servisu. Svačina se divil se slovy: "Tohle bych čekal od Šarapovové, Kvitové nebo Sereny Williamsové... Ale od Wozniacké ne." No bylo by hezké, kdyby si na to musel začít zvykat. :D Ale ne, samozřejmě jsem moc rád, že se Caroline daří a snad ta spolupráce s Johanssonem opravdu přináší ovoce. Ne každý věřil, že Caro postoupí do čtvrtfinále a teď je tam. Myslím, že je to jasný důkaz její stálé příslušnosti ke špičce. :) Taky je tedy potřeba dodat, že v její části pavouka trochu nečekaně vypadly Na Li a Tamira, ale Daniela v prvních dvou kolech vypadala taky ve formě... Teď bude Caro hrát proti Sereně a to tedy není nic moc, co si budeme povídat. :D Chvilku jsem dneska koukal i na zápas Sereny s Věrou a Serena hrála prakticky dokonalý tenis. Ale jestli půjde Caroline podání jako dneska a zopakuje třeba výkon ze vzájemných zápasů v Miami nebo z 1. setu v Madridu, tak určitě může Serenu prověřit. Určitě je výhoda, že se od Caroline tolik neočekává a prakticky všichni počítají s postupem Sereny. Tak uvidíme, jestli Caro aspoň trochu vystrčí drápky. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sečteno a podtrženo, ve čtvrtfinále jsou tři moje favoritky, což považuju za velmi pěkné číslo. :) Zítra půjde o postup do medailových bojů a soupeřky budou těžké. Caro a Masha hrají proti legendám a Vika proti Angelique, která letos prožívá skvělou sezonu. Samozřejmě bych byl moc rád, kdyby mých favoritek postoupilo co nejvíc. Když postoupí aspoň dvě, tak je minimálně pro jednu z nich jistá medaile. :) Ale ať už to dopadne jakkoliv, už teď jsem na holky moc pyšný! Dostat se na olympiádě mezi nejlepších osm, to je bezesporu skvělý počin. A nerad bych zapomněl i na Anu, která si taky nevedla špatně a ještě má šanci v mixu.
Reagovat
smazaný uživatel
Basketbal: No konečně! Já holkám věřil a věděl jsem, že vyhrajou! :) Ale přiznávám, chvílemi to byly nervy... Ze začátku jsem trochu prskal, protože úvod se nám nepovedl. Říkal jsem, ať bojujou jako Masha. :D Pak se nám začalo dařit (s výjimkou třetí čtvrtiny), chytly se některé střelkyně. Já mám obrovskou radost, že se nejvíc chytla Katka Elhotová, tedy moje nej hráčka. :) Její výkon byl dneska hodně důležitý a Katka zase ukázala, co v ní je. V rozhovorech je vidět, že má sebereflexi a dokáže říct, co je špatně. I přes mládí se nebojí zodpovědnosti, umí to vzít v důležitých momentech na sebe. A navíc je to nejkrásnější basketbalistka na světě, takže co víc si přát? :) Ale abych to neomezil jenom na moji basketbalovou lásku, tak se dneska zvedly skoro všechny hráčky, Burgrovou počínaje a Horákovou konče. Nějaké trojky tam spadly taky Evže Vítečkové, za což jsem rád. Naopak trochu zbrklý výkon dneska podala Bartoňová, u ní je to asi otázka zkušeností. Ale je to týmový sport a důležité je, že se vyhrálo. Teď ještě nepodcenit Angolu... Jinak abych nezapomněl, tady je vysvětlení toho, proč se holky zvedly. Přečtěte si hned nahoře ten první vzkaz. :)
http://sport.lidovky.cz/ptejte-se-ceske-basketbalistky-evy-viteckove-fa3-/odpovedi.asp?t=VTEKOV2

Plážový volejbal: No a sladká tečka na závěr, výhra krásných českých beachvolejbalistek. :) Markéta a Kristýna postupujou do osmifinále a musím říct, že jejich dnešní výkon byl taky velmi pěkný a bojovný. Nerozhodilo je ani dvojnásobné poškození ze strany rozhodčí. Celou dobu si věřily a výsledek se dostavil. :)
Reagovat
freeteepek
Podle mě hrály obě tragicky a ani jedna si nezasloužila vyhrát!
První set ještě v poho. Ten druhej Sabine Marii darovala a v tom třetím už to neustála. Čekal jsem, že zisk druhýho setu Šarap. nakopne, ale nestalo se. Dnes slabota na obou stranách:-( Pravda, nějaké světlé momenty tam byly. Sabine ovšem nehrála zdaleka tak tvrdě, jako před měsícem. Hlavně servis měla slabší.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsme se asi oba dívali na něco jiného. :) Ale chápu, každý má svůj názor... Já trvám na tom, co jsem napsal. Byl to super mač! :)
Reagovat
tommr
Vika a Masha jsou zítra favoritky, Caro je naopak jasná outsiderka - nevěřím tomu, že by se Serena od ní nechala podruhý zaskočit jako se jí to stalo v Miami. A co MaKiri? Tu ve svý stáji náhodou nemáš? :)
Jinak koukám, že sledujem stejný sporty - mě taky z nějakýho důvodu víc baví míčový hry v podání ženskejch - zvlášt basket a volejbal. Dneska nám obojí holky udělaly velkou radost. Basketbalistky se snad konečně probraly - světlý momenty dneska měla dokonce i zatím tragická Kulichová a beachvolejbalistky navázaly na skvělej výkon proti Američankám. Snad budou takhle pokračovat i nadále ... :)
Reagovat
pepin
Souhlasím, nevím čím byl ten zápas tak excelentní, že ho Monty považuje za dosud nejlepší, asi měl nějaké růžové brýle a nebo asi protože to hrála siréna. Nebylo na něm nic úchvatného pro nezaujatého diváka asi zrovna tak jako sledování nudného zápasu Danieli. Se zápasem ve Wimbl. se to nedá ani srovnat.
Reagovat
gigin
RTS - jasně, že znám :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ten důvod by mě zajímal. Ženský, především kolektivní sport, je jen pro silné nátury s jistou dávkou masochismu :-)
Reagovat
rib
Psal jsi někde tak hezky o zápasu Petry s Flavií? To by mě totiž zajímalo...
Reagovat
smazaný uživatel
tommr: Makiri mezi moje čtyři vyvolené nepatří, ale sympatická mi je. Aby taky ne, když její přítel je nalepený naproti mojí posteli a Vika s ní ještě loni hrála pravidelně debla. :) Navíc se mi líbí i jako holka, co si budeme povídat... Takže aniž bych tady chtěl někoho urazit, kdybych si měl vybrat mezi Makiri a Petrou, volím určitě Makiri. Zároveň ale nepředpokládám, že by Petru porazila. Makiri sice hraje dobře, vždyť byla ve čtvrtfinále Wimbledonu, ale prostě to není ten typ, který by měl Petru na trávě porazit. Navíc po těch minulých vzájemných zápasech (Fed Cup, AO) si podle mě bude Petra věřit. A taky Petra říkala, že ani Alex ji nerozhodí. :D Prý je na tenise někdy až moc hlasitý, už si na něj jednou po deblu (myslím na RG) trochu stěžovaly Andrejka s Luckou... Jinak ty prognózy máš zmáknuté, ale třeba Kim hrála včera hodně aktivně (aspoň v tom útržku, co jsem viděl) a možná bude Masha po včerejšku trochu unavená. Ale snad moc ne... Každopádně si uvědomuju, že prohrát by už teď nebyla žádná ostuda a že moje favoritky nezklamaly. Ale moc bych si přál, aby to aspoň u jedné z nich zacinkalo. :)

zdenpok: Nervy to jsou vždycky. :D Ale nějak mám v sobě, že holkám prostě přeju víc a když se jim to nepovede, tak s nima soucítím. To na chlapy občas pěkně nadávám... Já jsem teda docela sprostý při všech zápasech, ale holkám nikdy nenadávám. Nadávám na pásku, na špatný odskok, na rozhodčí, na smůlu atd. :D No, včera jsem teda trochu kritizoval Bartoňovou, že hraje sobecky, ale pak jsem se uklidnil. :)

rib: O zápase Petry jsem takhle nepsal, protože jsem ho neviděl. Zajímaly mě jiné zápasy, což je vzhledem k mé fanouškovské přízni snad pochopitelné. :)
Reagovat
Fandina
monty nikdy nepíše své pozitivní dlouhé slohy o českých hráčkách. Otázkou zůstává, zda tak špatně hrají, nebo zda nejsou tak hezké? Nic nesedí, jednou hrají tak podruhé tak.
Náhoda to určitě není. Tak si rib vyber proč to monty dělá?
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě jsem tady nejednou chválil Klárku nebo Andrejku s Luckou v deblu. Máš pravdu, nebylo to asi tak dlouhé, ale já mám prostě čtyři nej hráčky a o těch píšu hlavně. :) Nedá se nic dělat. Jestli sis na mě nezvykla, za těch 10 měsíců, co sem chodím, tak už si asi nezvykneš...
Reagovat
Fandina
nejde o mě :-) přečtu si pár nicků a udělám si přehled :-) rib si ho udělá taky ... úsměv
Reagovat
gigin
Nole: Well, I think you already know the drill. I play well, then I give you just "couple" of heart attacks in the process so you don't just sit still throughout my matches.. right? lol. Remember: the greater the challenge, the more glory in overcoming it? Well, Lleyton gave me quite a challenge today, but I am happy to be through to the quarters. Thank you guys for supporting me!
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrý, hlavně že ho neopouští humor.:))
Reagovat
tommr
zajímavý ... někdy si říkám, že Petra se řídí stejnou filosofií, protože ta nám těch infarktovejch situací nabízí skoro v každým zápase mraky ... :)
Reagovat
gigin
Oskar: Ale málem ho opustil navždy jeden jeho fan :)))
tommr: Taky si přijdete na svý :))
Reagovat
gigin
RTS - - Jasně, že znám :))
Reagovat
Sonja
V srbštině je ten jeho komentář ještě hezčí!:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ten fan co byl napojený na kapačky, aby zápas vůbec přežil???:)) No, to by bylo pro Novaka hrozné, myslím, že už by nehrál tak dobře, kdyby mu v základně chyběl tak zanícený a věrný fanda...., to mu nesmíš udělat, drž se!!:-))
Reagovat
gigin
Sonja: Volim ja tako malo da vas namučim ... :)))))
Oskar: Nedávno jsem přemýšlel nad změnou sportu .. šachy nebo tak :)))
Reagovat
a.magerova
U pozitivního člověka jako jsi Ty předpokládám, že na nás myslíš ve své závěti...
A protože podle rozpisu hraje Roger až po Novakovi, tak bych měla i splnit jednu ze základních podmínek: "K tomu, aby se závětí ustanovený dědic skutečně stal dědicem po zůstaviteli, musí splnit podmínky stanovené pro všechny dědice ? tj. zejména se musí dožít smrti zůstavitele." :-)))))
Reagovat
gigin
Další projev fans RF. Oloupit mne. S tím se ale počítalo, takže kdyby náhodou, tak vše dostane Sonja .. :))
Reagovat
smazaný uživatel
A já nedostanu nic? :-(
Reagovat
Sonja
Gigin má na všem Noleho logo:-)):-D
Reagovat
gigin
úplně na všem :)))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
To by tě nebavilo...., chybělo by ti to napětí, tlak 400/200 a pak ta úleva a radost z výhry....nebo dávání si mokrého ručníku na hlavu po prohře.:-)) A navíc, dovedeš si představit, jak se bušíš do hrudi a trháš triko při šachu, kdyby jsi byl v místě konání, ještě tě vyvedou.:))
Já ale taky kolikrát uvažuju, jestli je to fandění ještě vůbec zdraví prospěšné, myslím, že není....:))
Reagovat
gigin
tomasinho: Ty jako bývalá Djokárna ... asi jo, něco jo :))
Oskar: Jasné, přesně jak to říkáš. To jsou ty momenty !! I ty prohry. Je to jako droga :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Opusť, prosím, myšlenky na peníze alespoň do odpoledne a soustřeď veškerou energii na třetí zápas na centru.:)) Dnes to nebudeme mít vůbec jednoduché, Johna nepodceňovat, ach jo, mám nějaké divné pocity...
Ale já vím, ty toho určitě zvládneš plno najednou.:-))
Reagovat
a.magerova
OK, opustím, taky co s pětitisícovkou počmáranou logem Noleho....
I když zvládnu najednou kdeco už teď soustředím !!!
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem rád, dneska bude třeba zabrat, Idemo! Ať máme naše semifinále.
Reagovat
gigin
I když zvládnu najednou kdeco už teď soustředím !!!

No tak to je snad jasný :))))
Reagovat
Sonja
Bankovky čárat nemusí:
http://www.trojka.rs/files.php?file=slike/zanimljivosti/4/novak_djokovic_novcanica_2000_dinara_819765120.jpg
:-)):-D
Reagovat
gigin
Vidím, že už s tím tak nějak počítáš, že to se mnou brzo sekne a převádíš si všechno na "naši" měnu :))))
Reagovat
Sonja
To vůbec, já počítám, že ty budeš fandit ještě Noleho dvojčátkům, až budou hrát proti Rogerovým:-)):-D
Reagovat
a.magerova
No a proč spoléhat na Noleho :-/
Co tak postavit proti našim holkám třeba vlastní dvojčata.... :-))
Reagovat
gigin
Sonji, jestli jo, tak někde v šaškecu :)))
Reagovat
smazaný uživatel
:-DD

PS. Nole bude mít dvojčátka kluky a budou s Federkami hrát smíšenou čtyřhru.:)
Reagovat
Sonja
a.magerova: To raději budu spoléhat na Noleho, s Jelenou k tomu přecejen mají blíž a už na to mají docela i věk, narozdíl ode mě:-)):-D
Oskar: No vidíš, to je ale sympatický nápad:-))))
Reagovat
gigin
Bože dragi :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Sonja: a prošedivělý Nole bude sedět na tribuně, halekat "IDEMOO", bušit se v hruď a po vítězství trhat triko.....Zato postarši Roger bude sedět soustředěně v obleku s nějakým monogramem a po zápase půjde do svého klubu na čaj, samozřejmě poté, co osuší slzy dojetí...:-))

gigin: Bože dragi....,to je z těch nervů, krátím čas a odvádím myšlenky.:))
Reagovat
a.magerova
Jj tak nějak TO bude :-)))
Reagovat
gigin
Jeden z důvodů, proč fandím Djokárně !! Emoce musí jít ven :))
Reagovat
Sonja
No a co teprv ty vnoučátka, co vzejdou z "mixu":-)):-D
Reagovat
Sonja
*ta vnoučátka:-)
To pak bude Nole sedět vedle Rogera v lóži Federera-Djokoviće a budou se dojímat spolu:-):-D
Reagovat
a.magerova
Toho by se gigin nedožil...
Už svatba Federčat s Nolečaty by ho zabilo !!! :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Bože, jak to tu čtu, mi máme vážně dost.:-))
Reagovat
gigin
Už teď, jak vás čtu, mne to lehce štrejchlo ...
Reagovat
Sonja
:-D:-D
Reagovat
a.magerova
No a co na to ten třetí vzadu, který má momentálně na tyto hrátky nejvíc času.... :-))
Škoda, že tu není tito !!!
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Možná, že už je zaděláno....
Ten bude mít dvojčátka smíšená, malého Rafaelka a Rafaelku.:) Budou hrát tedy mixa spolu, jinak by to ani nešlo, vzhledem k tomu, jak je u nich důležité být v rodině semknutí....
Budou to samozřejmě bojovníci a obranáři, kteří se budou už v šatně snažit svým soupeřům nahnat strach.....A budou mít zajisté také plno rituálů na dvorci.:-))
Své dedukce píši na základě jeho knihy, ale taky jsi ji četla, viď?
Reagovat
smazaný uživatel
drzim palce!
prosim vas pekne, kedy sa hra muzske finale? v nedelu alebo v sobotu? dik!
Reagovat
smazaný uživatel
Je plánováno na neděli.
Reagovat
tommr
a všechny čtvrtfinálový dvojice jsou složený podle očekávání ...
Zítra věřím v postup Azarenkový, Sereny, Sharapovový a Petry. Kdyby ale postoupily místo Azarenkový Kerberová a místo Sharapovový Clijstersová tak bych se vůbec nezlobil ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kim moc šancí nedávám a Kerber asi taky ne. Jestli se uchýlí k nějaké výrazné defenzivě, tak nemá moc šancí. I když postup bych jí přál.
Pěkně mě docela štve, jak je ten turnaj nahuštěný do devíti dnů, kdy se musí odehrát všechny disciplíny a chlapi i ženský hrají v jeden den. Zítra budou několikrát zhruba v jednu dobu souběžně zápasy, na které bych se rád díval. Snad by se nic nestalo, kdyby turnaj začal dříve nebo ho udělali delší a další turnaj posunuli nebo přehodili.
Reagovat
pepin
Docela s Tebou souhlasím, ale myslím si, že Kim by mohla mít nárok. Siréna zatím nějak moc nepřesvědčuje a já bych to Kim na závěr přál.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych to Kim taky moc přál, klidně i to zlato, bylo by to hezké a stylové rozloučení.Ona snad ani nemůže být někomu nesympatická. I mezi hráčkami je dost oblíbená. Ale na trávě nebyla moc dobrá ani v dobách své největší slávy, tak jí nějak na zítra nevěřím....Ale rád bych se spletl.:)
Reagovat
pepin
Tak musíme doufat, že se dobře vyspí a Marfuša ne.
Reagovat
Fandina
Ahoj. Tak to určitě, Kim je sympaťanda a hraje klasický tenis, tak proč ne, ale obávám se, že siréna je nějak moc suveréní, nažhavená a bojuje, i když na kurtu extra nepodává proti antuce ale pořád to nějak stačí, ale uvidíme co Kim ta může zapojit svou tenisovou inteligenci a nikdy nevíš. Každopádně uvidíme zítra. Kim může vyhrát, dnes jsem jen tak koukla a Kim se dařilo ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Kirilenko na trávě hraje moc dobře, ve Wimbledonu ji porazila až Radwanska po tuhém boji ve čtvrtfinále, jestli si dobře pamatuju. Takže bych ji úplně nepodceňoval. Navíc, víme jak jsou Petřiny výkony kolísavé, že. Ale je to bojovnice tak SNAD to vyjde.
Pokud zítra Petra vypadne, budu fandit Kim, pokud Petra vyhraje tak spíš Sharapce. Chci aby jí Petra v semifinále už konečně nakopala zadnici :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kirilenko je jasně nejslabší soupeřka pro zítřejší čtvrfinále. Petra by jí měla v pohodě přehrát. Aga s ní měla namále, ale to bylo špatnou hrou Polky a ne dobrou Rusky....
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, budeme doufat, že budou Mášu trápit noční můry....třeba o její nastávající svatbě.:)
Reagovat
tommr
já si naopak myslím, že Kerberová i Clijstersová mají poměrně slušný šance a nedivil bych se kdyby postoupily i když za favoritky pořád považuju jejich soupeřky ... :)
Jinak s tím zbytečně nahuštěným programem máš naprostou pravdu. S prvním kolem se mohlo začít už ve čtvrtek nebo i dřív, protože z účastníků her stejně skoro nikdo minulej týden žádný turnaje nehrál ...
Reagovat
pepin
Ahoj partačko, tak jak užíváš parabolu. Já nic nestíhám, práce, olympiáda, v sobotu odjíždím na týden lézt do Tater a tak mám honku. Nejvíc se sobotou, protože pokud Petra postoupí do finále tak musím jet tak, abych byl ve 3 v Tatrách. Ale je to paráda, ještě, že máme Brože. Broži děkuji, programů mám, že nevím co s nima. -pozdrav-
Reagovat
pepin
Hlavně aby si u toho hekala a moc nespala.
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadntutie Georges s Kirilenkou je rozhodne prekvapenie..Celkovo Kirilenka v tejto fáze turnaja je rozhodne prekvapenie :)Dúfam, že to Petra aspoň využije, je rozhodne veľkou favoritkou..Celkový triumf ale prajem Kim, rozhodne si to zaslúži, hlavne preto, že tráva jej nikdy nevoňala..Bolo by to pekné..Také olympijské..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, postoupit můžou. Mária ani Vika se tady zatím neprezentují tak oslnivě. Ale Vika dnes měla nepříjemnou soupeřku. U Kim mě překvapilo, že nehrála dnes ani tříseťák. Ale neviděl jsem to, neviděl jsem jí vůbec ještě tady na turnaji a vůbec jsem plno zápasů neviděl. Takže si dělám těžko představu, jen tak dedukuji.:)
Jo, máš pravdu, mohli začít dříve. Vše se dá nějak udělat, když je vůle. Jinak mě potěšilo, že budou Radek s Luckou hrát na jedničce. Je tam i možnost oka. Vím, že je to kvůli Britským soupeřům, ale stejně je to fajn.:)
A H+H ještě jeden zápas a hrají o medaile.:)
Jinak s tou Caro a Serenou jsi nějaký optimista, napsal jsem ti to dole.
Reagovat
smazaný uživatel
to ona třeba hekat bude a pak z toho usne...., co my víme?:)
Reagovat
tommr
v týhle fázi turnaje se nesmí podcenit žádná hráčka, ale Petra je přesto jasná favoritka. Kirilenková dokáže pozlobit každou soupeřku, ale nemá na to, aby vyhrála nějakej větší turnaj. Kdyby měla postoupit do semifinále na úkor Petry tak by to pro mě bylo velký zklamání ...
Reagovat
Fandina
Názdárek parťáku ... taky tak, nestíhám :-) všechno a přepínám brozovinu ... paráda. Ale také chválíme komenty na ČT. Marek Svačina s Jirkou Novákem, moc příjemné komentování, ani u toho nemusím přemýšlet a oni mě hezky navedou ... jen se dívám. Na BBS také super, dívám se i na jiné sporty, ale také ještě musím něco dodělat prácička. Škoda že se to takhle navalilo. Dneska z Peťulinky velká radost a stříbrná medaile Hradílek taky radost. Tak hlavně to dobře naplánuj to Peťulino finále v Tatrách ať to Petrušce vyjde ... super
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Zápas jsem neviděl, ale nevím, co tam Julia dělala....Ona je bohužel ten typ hráčky, která není konzistentní ve výkonech a často jí bohužel odchází hlava.....
Když si to člověk vezme, tak je ve čtvrtfinále a mimo Julie neporazila pořádnou hráčku.
Reagovat
pepin
Tak máš pravdu, dnes jsme si to konečně trošku v klidu užívaly. Je to s podivem, že najednou dokáže hrát jak z partesu, jako kdyby na olympiádě ani nebyla. Ta hlava je hrozná, ale opět se potvrzuje co jsem zde včera nebo předevčírem napsal. Její potenciál je obrovský, dnes jsem se díval na Kim, Annu, Caro, Danielu, Sabinu i Marfušu, ale prostě když to tý Pétě jde, tak nemá konkurenci. Jenže jí to ted chodí málo.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je určitě favoritkou, Makiri má letos poměrně mizernou sezónu, kterou celkem často lemují zdravotní problémy. Na druhou stranu je ale pravda, že právě na trávě podává Makiri letos své nejlepší výkony viz Wimblas a teď OH. Tohle už náhoda nebude. Takže pokud Petra podá výkon jako proti Flavii, tak by měla postoupit. Pokud se ovšem nepotká s kurtem a bude se často vyhazovat, tak má Makiri šanci...
Reagovat
smazaný uživatel
A to já bych se zlobil. :D
Reagovat
tommr
náhoda to určitě není - spíš bych řek, že je to nutný přisoudit dobrýmu losu. Nejvýše nasazená hráčka, kterou porazila ve Wimbledonu byla Pengová (34) a tady na OH zatím Goergesová (24) ...
Kirilenková je hráčka, která se nesmí podcenit, ale taky by se neměla přecenovat - nikdy to nebyla a nebude hvězdná hráčka jako je třeba Sharapovová ... :)
Reagovat
tommr
to je mi jasný. Ale pravděpodobnost, že by se ani jedna z tvých tří zbývajících oblíbenkyn nedostala do semifinále je velmi malá ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme... Ale musím uznat, že Petře se to tam pěkně pročistilo. :D Čekal jsem, že ve 3. kole bude hrát s Pironkovou (popř. Cibulkovou) a ve čtvrtfinále s Agou (popř. Julií). A nakonec nehraje ani s jednou z nich. :D Tím ale samozřejmě nechci snižovat Petry výkony, i když jsem její zápas dneska neviděl. Ale ze sestřihu bylo patrné, že se jí dneska hodně dařil servis a od toho se to všechno odvíjelo. Když se Petře daří servis, hraje se proti ní hodně těžko. A jakmile k tomu serivsu přidá i další údery, tak je to pro soupeřky teprve oříšek.
Reagovat
tommr
no na los si Petra letos opravdu stěžovat nemůže. Všechny 4 hráčky ze kterejch jsem měl v Petřině čtvrtince největší obavy předčasně vypadly. Jakoby ten tenisovej pánbůh držel nad Petrou ochrannou ruku ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to každopádně! Makiri s největší pravděpodobností nikdy v kariéře nevyhraje grandslam...
Reagovat
smazaný uživatel
to patřilo k tommrově odpovědi z 0:47, nevím, proč mě to hodilo až sem...
Reagovat
tommr
MaKiri je spíš taková nejnovější verze Kurnikovový ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavé přirovnání. :) No ale jedna má radši hokejisty a druhá zpěváky... Tedy jednoho hokejistu a jednoho zpěváka. :D
Reagovat
gigin
Tak samuraj ti to tam dal nakonec ...
Reagovat
smazaný uživatel
No ty vole. Já to prošvih. Já myslel, že budou dohrávat až zejtra. Ale je to paráda. Vždycky jsem si říkal, že Kei je takovej mladší a lepší Ferrer. Tak to konečně dokázal. Zejtra sestřelí i Potra.
Reagovat
Roger_Federer
jj,Hewit ho mel na lopate...
Reagovat
Roger_Federer
aha, japončik
Reagovat
gigin
Čekal jsem na to. Přesunuli se na centr. Chvílu pinkli a dohráli to. Bylo tam pár lidí. Se to tam tak divně ozývalo tou prázdnotou. Prostě divné všechno ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nishikori možno celý život sníval, že si zahrá na centri..Boh vie, či to splnilo jeho očakávania :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem finančně zajištěný, pohledný muž v nejlepších letech, mj. jsem taktéž velkým fanouškem tenisty Andy Murrayho (u partnerky není podmínkou) a rád bych se i touto cestou seznámil se slečnou Julií Goerges. Pochopil jsem, že je pro mě ideální žena vzhledem k podobné povaze jakou mám já...jakoukoliv pomoc v navázání naší známosti bohatě odměním...v první fázi vztahu jsem za ní ochoten i dojíždět...no a co...Zn.: jen vážně a seriozně...
Reagovat
Roger_Federer
Mužu klidne řict a nebudu lhat,byl jsem sni na večeři...
Reagovat
Bob
A dobrý jo? :)
Reagovat
gigin
Pes tě roztrhá na kusy !!!
Reagovat
Roger_Federer
tak jidlo nic moc,ale zažitek paradni ji bylo 19 a vypadala ješte lip než tedka..
Reagovat
smazaný uživatel
hoši, láska je mocná čarodějka a já si nemůžu pomoct, je to silnější než já...
Reagovat
Fandina
tak držím palce ... go go go
Reagovat
smazaný uživatel
A fandíš Bayernu ve fotbale? :D
Reagovat
smazaný uživatel
souboj clijster-sharapova může být velice zajímavý...
Reagovat
Bob
Škoda. Přál jsem Sabině. Aby Máša pozřela hořkou porážku dvakrát :D
Reagovat
pepin
Já jsem také přál Sabině, aby ta uječená siréna vypadla a dala pokoj. Tak ji snad zařízne Kim, té bych to na závěr přál ze všech nejvíc.
Reagovat
Bob
a víš, že já taky? :) Šarapice stejně zlatou medaili nezíská. Serenu prostě neporazí. Neporazila jí už 8 let. Přeju Kim, ať jí vymete z kurtu.
Reagovat
Fandina
tak to jste mi kluci kápli do noty ... Kim nejlepší partnerka do semi ... té bych přála jakoukoli medaily ... tak držíme palce ...
Reagovat
Fandina
Kim přeji jakoukoli medaili oprava i měkkce ... úsměv
Reagovat
pepin
Já bych ji přál bronzovou, protože zlato chci pro Petru.
Reagovat
Fandina
Tak to je jasné. Proč myslíš, že bych jí přála jakoukoli medaili? Stačí, když porazí sirénu. Pak věřím, že jí Petra porazí a když ne, tak jí přeji zlato stříbro a Peťule bronz ... úsměv
Reagovat
Fandina
Pepin oprava, doplnění ... Kim když porazí Peťulu tak má jisté zlato nebo stříbro a když prohraje s Peťulou tak Kim moc přeji bronz ... prostě Kim přeji jakoukoli medaili!
Reagovat
pepin
Tak já také, je to velká sympatačka a myslím si, že asi většina lidí, kteří ji znají a pohybují se kolem tenisu. A naprosto s tvojím rozložením medailí souhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
Gigine..Tí súperi, to je jak za trest..Ešte Tsonga a Murray..To je fakt pre silné povahy..Prajem pevné nervy..;)
Reagovat
gigin
Nenaděláš nic. Už dnes jsem byl smířený s prohrou. Hewitt hrál velmi dobře. Nole svými přechody na síť působil někdy až komicky. Jako koncovka druhého setu byla zlomová. Kdyby to šlo do tb, nechal bych se napojit na kapačky a děj se vůle Boží. Ve třetím už jsem byl ale v klidu :))
Reagovat
Sonja
Jaký smiřování se s prohrou!! Ještěže se to dozvídám až teď po zápase, bejt to při něm, tak ti pěkně vynadám:-/:-D
Ale máš pravdu, dnes to byl pro Noleho určitě hodně těžký zápas...
Reagovat
gigin
To mne taky napadlo :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Mne sa zdalo,ze sa dnes Novak na trave hybal vyrazne horsie,nez jeho super..To sa nestava casto..S Tsongom mu ale celkom verím,horsie to bude v pripadnom semi..Tam to bude cisty vabank ;)
Reagovat
gigin
Asi zase blbé cvičky :))) Dál si fakt netroufám nic tipovat ...
Reagovat
Labi
no on sice ted bude proti němu stát vždy "slušný" tsonga což by snad pro něj neměl být problém a Murray ten mi přijde na OH katastrofální....možná horší to ted bude mít Federer proti Isnerovi, který je hodně nevyzpitatelný...ale jestli chce OH vyhrát tak si nemuže připustit ...fonále Djokovic vs Federer by bylo pěkné vzhledem k tomu že se vždy potkávali v SF tak tohle finále by mělo grády:)
Reagovat
smazaný uživatel
Pry blbe cvicky:DDD si mne chlape dostal:DDD

A mozna to bude tim, ze Djoker je posledni dobou v utlumu a proziva nejaky cvickovy syndrom vyhoreni:DDD [teda na jeho urovni...] Jooo a vsechno to zaclo velkym Johnym :DDD :P, ktery si v dalsim kole smlsne na Fedexovi:D, potom na Potrovi, a ve finale by mohl dohnat Andyho znovu k slzam:D...jenze si myslim, ze k slzam ho dozene uz Tsonga. Tim jsem Ti snad jasne naznacil, ze Tsonga Djokera udela:DDD i bez tech cvicek...a potom vyserviruje Andyho z kurtu taky:)
Je to OH, tak proc ne finale Isner vs Tsonga:) Takove finale by se Ti nelibilo?
Reagovat
a.magerova
Hej Ty co mu říkaj Potkal-Vlka-v-Zime nech těch prognóz, už jsem dnes přišla o 2 medaile, tak alespoň jednu musím mít, sakra !!!
Reagovat
gigin
Idi više u tri pičke materine !! Co pořád na tom Isnerovi jako vidíš ?? Tobě se líbí jeho hra, nebo co ? Tsonga budiž ... Leštíš u sojky ?? :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Noooo mas stesti, ze admin neumi srbsky nebo chorvatsky:DDD Jinak by te uz davno smazl a mel bys na par dni tipec:DDD
Pry lestim sojce :D si mne rozesmal:) nejsem Ty, ktery lesti kazdou chvili Brozikovi:PDDD

Uz jsem to tady vysvetloval proc John. Tak nedelej, ze si to nepamatujes:) Jinak jako, kdybych si mel vybrat jestli Andy nebo Djoker, neboj pral bych vic Djokerovi:) Ale jinak to mam jasny komu nejvic > 1/Isner, 2/DelPo, 3/Tsonga a kdyz by to nemohl byt nikdo z nich tak Fedex, potom teprve mooooznaaa Djoker:) Ale jeste si to rozmyslim:)
Reagovat
gigin
Angéééééééééééla :))
Reagovat
smazaný uživatel
Zatim si Kei dělá z Ferrea trhací kalendář, tak se mi to líbí.
Reagovat
misoSK
tiez som s tym zatial spokojny, ono to nie je az take prekvapenie, dvaja behavi hraci, pri com Kei dokaze rychlejsie ukoncovat vymeny, cize na travu urcite lepsi hrac
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, ale 2. set nezačal dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď dostane kanára za Kei to je zápas....
Reagovat
smazaný uživatel
Come on! Idemo!

Dneska trošku náročnější, oba kluci se hodně nadřeli, ale nakonec to urvali. Takže zbývá jeden krůček. U nás to snad půjde přes Nica, u vás se dost bojím, mtáe nejhoršího soupeře na ČF, na 2 sety je schopný Tsonga raz dva vyhrát. Ale snad to vyjde a dáme si společné semi.
Reagovat
gigin
Nevím .. :((
Reagovat
smazaný uživatel
Ve Wimbledonu to nevyšlo, tak tady to musí vyjít.
Reagovat
tommr
to mě docela příjemně překvapili - to by moh bejt krásnej zápas. Držím Daniele všechny palce ... :)
Reagovat
Fandina
taky taky ... Dančo jeď jeď jeď
Reagovat
tommr
Daniela je dneska bohužel jako mátoha ...
Reagovat
Fandina
také jsem si všimla ... Danča dnes slabá jako čajíček, bohužel ... souběžný zápas Mária Sabča bylo o něčem jiném.
Reagovat
smazaný uživatel
Krásný tiebreak v zápase Lisicki-Šarapova.
Reagovat
Jan
Vzhledem k předem ohlašovanému zranění a předchozí hře Petry jsem si nedělal velké naděje, že postoupí a jsem za to rád i překvapen, jak hrála a že postoupila. Asi se tím liší slabší hráči , kteří ojediněle udělají nějaký výkon, který pak nezopakují (viz Rosol ve Wimbledonu) a ti silní, kteří dokaží opakovat dobré výkony a občas se jim nedaří. Ať to vydrží. Zajímavé je jak se vyklidila její polovina pavouka, zatímco ve druhé je Maria, Vika, Serena.
Reagovat
Jan
Maria je v polovině pavouka u Petry, přehlédl jsem to.
Reagovat
Fandina
jj. Petra je šampionka. Bojuje jako lvice, když se nedaří a zdraví dovolí a když se daří víc, jako dneska, jde si za svým a hraje nádherně. Radost se na dívat. Moc přeji, ať jí zdraví vydrží a Peťo držím palce ... máš na to ... pojď pojď pojď

PS Mária je ve stejné polovině pavouka jako Peťa, je to případná soupeřka do semifinále ted hrají se Sabine TB v prvním setu, držím palce Sabče ... go go go
Reagovat
smazaný uživatel
A ja vic preji Marii:) To mne dnes asi Monty pochvali:DDD
Ale mam pro to svuj duvod. Osobne si myslim, ze lepsi souperka pro Petru je mene behava hracka, i kdyz se hraje na trave:)
Pokud Petra udrzi dnesni "tempo" tak s Marus to muze byt klidne podobne jako ve finale W2011.

Hodne bych si pral finale Serena vs Petra. Tak doufam, ze to vyjde, ale Petra se hlavne musi udrzet v dobre zdravotni kondici.

Tak doufejme, ze ji to tam bude padat a zadne zraneni ji nezastavi:) usmev...
Reagovat
Fandina
Ahojky ... no vidíš, to ně nenapadlo. Já viděla včera Márii s Robson v prvním setu a hrála tak suverénně, že jsem jí už viděla hodně nahoře :-), ale asi máš pravdu, že Sabča hrála ve Wimblu a teď taky dobře a všechno může uběhat. I když pak nějak nemá na to dotáhnout to do vítězného konce, na rozdíl od Márie, která Peťu letos už třikrát přehrála a tuším na AO to tak být vůbec nemuselo, tak to Peťa ve třetím smolně nedotáhla.

Jasně, všechno teď záleží u Peťule zase na zdraví a dneska to bylo zase super. Serena také přesvědčivá, něco jsem zahlédla, padalo jí tam všechno. Tak držme palečky a zatím se můžeme těšit, dneska to bylo super ... úsměv
Reagovat
tommr
mě teda včera Masha v prvním setu jako suverénní vůbec nepřišla - naopak se mi zdálo, že měla v TB hodně velký štěstí ...
A dneska už zase teče i ve druhým setu ...
Reagovat
Fandina
Je to možné, že to bylo ve druhém, už nevím jak to bylo :-))) vím, že jsem se dívala na pár her a zdála se mi přesvědčivá a důrazná. Hra se mi líbila, tak asi druhý ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Já to samozřejmě taky sleduju... Pro Mashu to nevypadá nejlíp, ale bojuje statečně. Ten tie-break byl strašně smolný, jeden setbol vzal Mashe špatný odskok míčku. Sabine navíc hraje fakt výborně, občas jí tam padají věcem mezi nebem a zemí... Caro má teď brejk k dobru, tak uvidíme. Snažím se to přepínat... Jinak v devět jdu stoprocentně na basket, takže nevím, jestli tenis dokoukám. Možná už potom nenapíšu, protože potom chci ještě koukat na plážový volejbal. Anebo napíšu hodně pozdě. :)
Reagovat
smazaný uživatel
jj, kdyby na druhý straně nestála nezkušená hráčka, která druhý set nebyla tak v pohodě, Ruska by prohrála, žádný suverénní výkon, naopak. Laura měla v 1. setu hodně smůlu.
Reagovat
tommr
Masha je velká bojovnice - ten druhej set otočila příkladně ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už jsem napsal výše, Masha je bojovnice k pohledání. :) Nakonec jsem její zápas samozřejmě dokoukal, i když probíhal ještě chvilku po deváté... Pendloval jsem mezi kompem (tenis) a bednou (basket). :D
Reagovat
Bob
toho zápasu asi nikde nezhlédnu, co?
Reagovat
Nancy_z
Tady jsou záznamy z celých her i z tenisu: http://www.ceskatelevize.cz/loh/
Reagovat
smazaný uživatel
Neví někdo co má Petra s nohou?
Reagovat
Nancy_z
Prý to má z pádu ve druhém kole, má něco s úponem u achilovky...
Reagovat
tommr
od bývalý wimbledonský vítězky. Celej zápas probíhal v její režii - Italka jí trochu potrápila jen v poslední hře kdy riskovala aby odvrátila kanára a vycházelo jí to. Petra to ale ustála a ani případná ztráta servisu by stejně nic neznamenala, protože tou dobou už měla 3 brejky k dobru ...
Soupeřkou Petry ve čtvrtfinále bude trochu nečekaně Kirilenková, která by měla bejt průchozí. Otázka je hlavně jak na tom bude Petra zdravotně. Dneska nastoupila s polepenou pravou nohou (zlobí lýtko nebo achilovka?), ale na jejím pohybu se to nijak výrazně neprojevilo. Tak snad to nebude nic vážnýho ... :)
Reagovat
Jabadu
... prý průchozí! Teda pane "tommr" vy máte dnes ale výrazy! :-)
Reagovat
tommr
tím "průchozí" jsem myslel, že by přes ní Petra mohla přejít. To jen aby nedošlo k nějakýmu nedorozumění ... :)
Určitě je to pro Petru lehčí soupeřka než by byly Goergesová nebo dokonce Radwanská ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Radwu na trave by smetla vpoho:)
Muselo by se to hrat na betonech:D
Reagovat
tommr
letos je Aga hodně nebezpečná na každým povrchu, takže jsem rád že se jí Petra vyhnula. Nicméně pokud by Petra hrála tak jako dneska tak by jí nejspíš porazila ... :)
Reagovat
rib
Přiznávám, že pinkalky typu Aga či Caro nemusím, a tak bych tu ráda zdůraznila - žádnou hráčku s útočnějším pojetím hry Aga neporazila. Její místo na žebříčku je jiná věc, na Mášu, Serenu, Petru ani Viku (viz zejména letošní šňůra) nemá. Je to stejné jako když byla Caro jednička, prostě jsou to pracantky, které objíždějí turnaje i s horším obsazením a tam pečlivě sbírají body
Reagovat
pepin
Máš naprostou pravdu, pokud bude Petra pokračovat v tom co dnes předvedla tak nemusí mít obavu ze žádné soupeřky a již vúbec ne kdyby postoupila jak píše Rib pinkalka Ag. nebo Caro. Hantuchová byla dnes naprosto nemožná a tak Wozn. zase vyhrála. Ale jako obyčejně žádná změna, natož snaha o nějaký pokus o útočnou snahu.
Reagovat
smazaný uživatel
Aga letos porazila Mášu ve finále v Miami.:)
Reagovat
tommr
však ona jí Serena zítra ukáže jak se hraje pořádnej tenis. To bude jiný kafe než dneska proti vyčpělý Daniele ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Optimisto. Rád bych se pletl, ale uvidíš, že to nebude vůbec lehký zápas. Pro Serenu to bude první vážná soupeřka. Bezzubá Zvonarevka hrála snad ještě hůř než Jankovička v prvním kole, to se nedá počítat jako nějaká soupeřka.
Zítřek nevidím růžově,:(
Pokud by ovšem Serena předvedla nějaký takový výsledek jako byl dnes i zítra a pak i proti Vice, dalo by se uvažovat, že je na tom dobře...
Reagovat
rib
Ok, mýlila jsem se, nicméně s Mášou má 2:7, se Serenou 0:3, s Vikou 3:12 a s Petrou 0:3. Nikdo mě nepřesvědčí, že tato houževnatá pinkavá běhavá Aga patří na místo světové 2. Jen mi to potvrzuje otázku - o čem vlastně ten žebříček vypovídá?
Reagovat
pepin
Serena jak se zdá tady hraje opět v dobré formě a pokud udrží její průměr bylo by opravdu velkým překvapením kdyby proti ní pinkalka uspěla. Stát se může všechno, ale já tomu nevěřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to napsal jen pro upřesnění. Ale ten zápas byl spíše vyjímka potvrzující pravidlo.:)
Také souhlasím s tím, že obranně hrající hráčky nemají v zápasech s těmi útočnými šanci, pokud se ty útočné nezačnou dopouštět chyb. Ale prostě je to jiná alternativa tenisu, je to tak i u mužů a já myslím, že je dobře, když tenis nabízí více variant tenisu. Sám však také preferuji útočný styl hry.
Pravidla žebřícku jsou prostě nastavena tak, jak jsou, to není vina těch hráček. A vypovída o tom, jak si daná tenistka vede za posledních 52. týdnů.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím, že by proti ní na trávě úplně uspěla, to by musel Sereně odejít servis. Myslel jsem to tak, že to pro ni nebude asi lehký zápas. Čekám spíše delší, vyčerpávající duel...
Reagovat
tommr
s Caro to není nikdy lehkej zápas, protože ta dokáže vrátit neskutečný věci a tady na OH je mimořádně nažhavená. Pokud jí ale Serena nějak nepodcení tak by jí měla jasně přehrát ...
V semifinále to už bude mít těžší at už bude hrát proti Azarenkový nebo Kerberový, ale taky by to měla zvládnout ...
Skutečně vážnou soupeřku bude mít až ve finále, protože Petra, Masha i Kim mají hru na to, aby jí dokázaly porazit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak nějak jsem to myslel, že to prostě nebude lehké. Bude záležet dost na servisu. A právě jsem myslel na to, aby ten zítřek po svém dnešním jednoznačném zápase nějak nepodcenila.
Vika má také hru na to, aby jí porazila. Beru jí jako vážnější soupeřku než třeba Mášu. Ale já si spíš myslím, že zápasy se Serenou jsou o tom, jak bude hrát ona a jestli bude kazit nebo ne. A to platí hlavně v případě trávy...:)
Reagovat
freeteepek
Když jde Petře servis, pohyb není rozhodující. Takže hlavně to břicho, aby vydrželo. Zatím se zdá, že Petra k dobrýmu výkonu nějaký to zranění potřebuje.
Šarapovová dnes podávala tragicky, return taky nic moc, a stejně vyhrála. Nezasloužila si to!
Reagovat
Bob
Nebudu jistě sám, kdo si nemysle, že to Petra zvládne takhle dobře. Jsem rád, udělala mi radost :)
Reagovat
Padme
Není někde livestream na Federinku?
Reagovat
Sonja
http://www.sportlemon.tv/v-4/2/108/v-430850.html
Reagovat
Padme
Díky, ale zrovna tohle mi právě nejede:(
Reagovat
smazaný uživatel
re:Padme ,linky Federinka + Fedex singl si spouštím ze švýcarských stránek.Zde je odkaz těch stránek: http://www.tagesschau.sf.tv/
Reagovat
Padme
Děkuji, škoda že to nedopadlo:(
Reagovat
smazaný uživatel
Nevíte někdo jakým systémem se provádí losování ? Děkuji.
Reagovat
rib
nevím, ale podle pavouka soudím, že jsou nějaké nasazené a pak se k nim dolosovávají další. Nahoře je tedy 1.nasazená Vika, dole byla 2.Aga, uprostřed pavouka je 3.Máša a 4.Serena.Petra měla losovat, ale s díky odmítla, myslím tedy, že zkrátka to běží ne počítačem, ale nějak ručně... Taky je deklarováno, že vše běží podle pravidel ITF, která zastřešuje olympiádu. Za tvojí otázkou ale tuším, že máš ještě jinou schovanou :-)?
Reagovat
smazaný uživatel
je vidět, že systém losování není zcela jasný. Už proto, že v jedné skupině se hráčky z první desítky vytloukají mezi sebou a v druhé skupině jsou zařazeny hráčky ze žebříčku poměrně vysoko umístěné a k nim je zařazena obyčejně hráčka z první desítky. A není to prvně.
Reagovat
tommr
to se ti jenom zdá. Na OH je systém nasazování dokonce mnohem dokonalejší než na normálních turnajích, protože se losuje tak, aby dvě hráčky z jedný země nebyly v jedný čtvrtině ... :)
Stačí porovnat nasazený hráčky v jednotlivejch polovinách:
horní polovina = 1,4,7,8,9,10,13,16
dolní polovina = 2,3,5,6,11,12,14,15
Reagovat
smazaný uživatel
To se ti zdá asi proto, že v té dolní půlce byly ty nasazené hráčky vyřazeny, takže teď to dělá ten dojem...
Reagovat
Denis92
je na kurte c 18 kamera?
Reagovat
tommr
ano je a zápas Hradecký se Štěpánkem bude večer vysílat ČT2 ... :)
Reagovat
petrulinka
Nevíte prosím někdo, jaký měla dnes Petra poměr chyb a vítězných úderů?
Reagovat
smazaný uživatel
Petra 30 winnerů a 11 UE... Jinak dneska dobrý den! JMDP postoupil, dál jde i Makiri a Tsonga. Na jeho souboj jsem byl obzvlášť zvědavý po tom maratonu...
Reagovat
ludolf
11/30 viz http://www.london2012.com/tennis/event/women-singles/match=tew001407/index.html
Reagovat
smazaný uživatel
30 winerů a 11 UE
Reagovat
petrulinka
Všem díky za odpověď:-)
Reagovat
tommr
Petra dneska hrála skoro bezchybně. Většina z těch UFE byly přepálený returny. Překvapilo mě hlavně, že Petra skoro nechybovala ve výměnách od základní čáry ... :)
Reagovat
freeteepek
Tak na to jsme čekali. Parádní výkon od Petry a velká gratulace! Zdá se, že Petra musí být zraněná minimálně na dvou místech, jinak to tam nepadá:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dnešek je skvělý den, konečně jsme se dočkali medajle a Petra zahrála náramně. Gratulace a díky.
Reagovat
Pe3k
To byl výkon jako z minulého Wimbledonu, paráda! Jen tak dál...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kdyby Petra hrala stabilne a neochvejne tak jako v poslednich trech olympijskych setech, tak jsem nejstastnejsi fanousek na svete.
Reagovat
Andrew89
a ještě jednou YES!! Tohle byla jízda. Neni nic, co by se Pétě dalo vytknout. Skvělej výkon, minimum nevynucených chyb, vše chodilo, tak jak má. Další kolo Kirilenko. Hratelná soupeřka.
Dneska konečně perfektní den. Stříbrná medaile a Petra hrála královsky!:) Gratulace..pojd pojd pojd:)
Reagovat
tommr
dneska zahrála Petra opravdu skoro bezchybně. Trochu se trápila jen v poslední hře zápasu, ale tou dobou už šlo naštěstí jen o to jestli Petra nadělí Flavii kanára ... :)
Jinak Kirilenková je pro Petru ve čtvrtfinále asi nejlepší možná soupeřka a Petra je po dnešku k postupu do semifinále opravdu blízko. Snad bude zdravá a soupeřku nepodcení ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělý výkon. Gratulace
Reagovat
Fandina
Petule k dnešní výhře a hře ... super a Peti držím palce moc ... jen tak dál!!!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist