Kvitová v Madridu vyhrála český souboj o finále. V něm ji vyzve Bertensová

  • WTA MADRID - Souboj devět zápasů neporažených českých tenistek v semifinále antukového turnaje v Madridu vyhrála Petra Kvitová. Dvojnásobná šampionka porazila Karolínu Plíškovou 7-6 6-3 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšila na 3-0. V již čtvrtém letošním a celkově 31. finále si Kvitová zahraje o 24. titul s Nizozemkou Kiki Bertensovou.
    11. 5. 2018, aktualizováno 12. 5. 2018 | Aktuality |  322 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Petra Kvitová v sobotu triumfovala na domácí antuce v Praze a na vítězné vlně se veze i tento týden na prestižním turnaji v Madridu. Během jedenácti dnů vyhrála už deset zápasů v řadě.

Poslední výhru si připsala v dnešním semifinále proti Karolíně Plíškové. O dva roky mladší krajanku zdolala 7-6 6-3 a vyhrála tak i třetí vzájemný duel, první na antuce.

Lepší vstup do zápasu přitom měla Plíšková. Jenže v prvním setu přišla dvakrát o výhodu brejku a po více než hodině boje úvodní sadu v tie-breaku ztratila. Ve druhém dějství začala brejkem Kvitová, která si však náskok pohlídala a navíc zápas ukončila při podání soupeřky. 

Osmadvacetiletá Kvitová zahrála 32 winnerů a 31 nevynucených chyb, Plíšková měla bilanci vyrovnanou 21-21. 



Kvitová tak protáhla novou řadu úspěchů proti krajankám o třetí vítězný zápas. Předchozí série neporazitelnosti v českých derby na okruhu WTA, která se táhla od srpna 2012 do letošního dubna, čítala 24 zápasů a skončila na raketě dvojčete Karolíny Plíškové Kristýny.

Kvitová na již čtvrtém z deseti letošních turnajů postoupila do finále - v Petrohradu, Dauhá a Praze to nakonec dotáhla vždy až k titulu. V Madridu může navázat na své triumfy z let 2011 a 2015 a pokud vylepší svou skvělou finálovou bilanci 23-7, posune se ve světovém žebříčku na 8. místo.

Plíšková dnes nedokázala navázat na včerejší skalp světové jedničky a dvojnásobné obhájkyně titulu Halepové a prohrála po sérii devíti výher, v pondělí se však může v žebříčku těšit na posun na 5. příčku.

Kvitová bude o svůj 24. titul bojovat proti Kiki Bertensové, kterou v jediném vzájemném střetnutí ve Wimbledonu 2015 smetla 6-1 6-0. Šestadvacetiletá Nizozemka Bertensová v Madridu navázala na cenné skalpy Wozniacké a Šarapovové dnešní výhrou 6-2 6-2 nad světovou sedmičkou Caroline Garciaovou z Francie a může se těšit na své největší finále.

Bertensové se v této sezoně na antuce daří, letošní bilanci na klouzavém povrchu si vylepšila už na 11-1. Jedinou porážku jí uštědřila Karolína Plíšková, které podlehla v 1. kole turnaje ve Stuttgartu.

• WTA PREMIER MANDATORY MADRID •
Španělsko, antuka, 6.685.828 eur
páteční výsledky (11. 05. 2018)
• Dvouhra - semifinále •
Kvitová (10-ČR) - Kar. Plíšková (6-ČR) 7-6(4) 6-3
Bertensová (Niz.) - Garciaová (7-Fr.) 6-2 6-2
• Čtyřhra - semifinále •
Babosová/Mladenovicová (3-Maď./Fr.) - Sestini Hlaváčková/Strýcová (2-ČR) 6-2 3-6 10-8
Luboš Zabloudil, YouTube
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (322)
12.05.2018 13:52Od: gigin O ničem
Nehrálo se na Štvanici.
[ Reagovat ]
12.05.2018 13:53Od: gigin
Navíc daně obou protagonistek jdou mimo dosah Fricka.
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:27Od: Torn
Takže nebudou prachy na novou rychlovarku? :D
[ Reagovat ]
12.05.2018 17:48Od: Frick
To se pleteš, gigine. Na ostrově Štvanice se skutečně nehrálo, ale hrálo se na nejlepších kurtech ve městě. Logicky.

Co je La Caja Mágica pro Madrid, to je Štvanice pro Prahu.
[ Reagovat ]
12.05.2018 18:02Od: gigin
Ale já vím ;))
[ Reagovat ]
12.05.2018 18:09Od: Frick
Tak proč si mne bereš do huby?
[ Reagovat ]
12.05.2018 18:20Od: gigin
Do huby jsem si tě vzal až s otázkou daní.
[ Reagovat ]
12.05.2018 18:12Od: Fandina
Caja Magica je úplně něco jiného, myslím, že byla i projektovaná pro eventuelní využití při žádosti o OH. A je to moderní skleněná velká hala, kde jsou umístěny další tři a v nich jsou kurty se zatahovací střechou. Je to zajímavá stavba a je určená i pro koncerty a další jiné akce. Štvanický centr je sice hezký, ale je to úplně o něčem jiném. Navíc Caja Magica je nová.
[ Reagovat ]
12.05.2018 18:13Od: Fandina
Byla jsem tam na turnaji předloni.
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:09Od: LukasH
Mam velkou radost, ze vyhrala Petra. Karoline neumim fandit, presto jsem si rikal na zacatku zapasu, at vyhraje ta lepsi. Coz se mi i jevila nejdriv Karolina a dokonce jsem se bal, ze to bude jednoznacny. Jenze ke konci prvniho setu zacala jen vracet a spustila na Petru taktiku "udelej chybu". A tim me nastvala, protoze hru tvorit umi. A jak to na konci zkazila tema dvojchybama, rikal jsem si...to mas za to pinkani...a fakt, ze jo. Kdyby byla Karolina aktivnejsi, mohla prvni set vyhrat.
Ve druhym uz zacala vic tlacit a bylo to hned znat.
Ale proste Petra, tu je radost sledovat. Pohyb neskutecnej, a la Simona. Co dobehla a jak to umistila...
Padly tu komentare, ze ma co zlepsovat, ze netrefovala prvni podani. Jo, ale myslim si, ze je to unavou. Tam hrajou roli setiny, uz neni takovej svih a lita to za. Petra dneska hraje jedenactej zapas ve dvanacti dnech. Nekde se to projevit musi. Odpocata by urcite strilela esa.
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:03Od: drabona Petra vs Karolina
Před zápasem jsem napsal, že když Petra bude hrát svůj top-tenis není o výsledku pochyb. V zápase žádná z nich svůj top-tenis nehrála. Byla to bitva dvou, které toužily po výhře, rozhodl větší klid a zkušenost. Buďme rádi, že máme dvě tenisky, které snad ještě mnohokrát přesvědčí svět, že jsou nejlepší.
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:50Od: Krisboy
Každopádně Karolína to zazdila těma dvěma deblama na závěr TB a pak tou nepovedenou smečí. Tyhle dva momenty rozhodly zápas.
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:00Od: Krisboy
Nedá se nic dělat, Královna je jenom jedna...sorry, Karolíno...snad příště!
[ Reagovat ]
12.05.2018 09:59Od: kada.tom
pro Karol dobrý turnaj, ale famóza Petry je teda parádní, doufám, že vyhraje i dnešní finále - jednak víme jak se Petře v bojích o titul daří a jednak aby vyhrála nenasazená Bertens titul na tak významném turnaji by bylo docela ostudné pro organizátory i tenis samotný :-)

takže, pojď!
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:20Od: Kozoroh
Hele, byla Beckerova výhra ve Wimbledonu 1985 taky ostudou? Becker byl 17-letý nenasazený mladíček, jak si mohl dovolit vyhrát nejprestižnější turnaj světa?
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:24Od: dunphy
Tady s tím jsi hrozně hloupý a trapný (ostatně jako se vším, co píšeš). Proč by to byla nějaká ostuda kdyby to Kiki vyhrála? Skvělá antuková hráčka, která, se nebojím říct, na tomto povrchu rozhodně patří mezi Top 5. Nikde není napsáno, že každý velký turnaj musí vyhrát někdo nasazený. Teď nevím proč to ale tlustému hlupáku jako jsi ty vlastně vysvětluji :D
[ Reagovat ]
12.05.2018 13:24Od: tommr
ty budeš asi mimořádně inteligentní štíhlej manekýn, že? Když už se místo argumentů zmůžeš jen na urážky tak se aspoň nauč česky. Neříká se "hlupáku" ale "hlupákovi" ...
[ Reagovat ]
12.05.2018 13:34Od: dunphy
Proč na mě reaguješ, když já nereaguju na tebe, jak jsi mě o to "slušně" žádal?

A česky se laskavě nauč ty, psychopate. Protože česky evidentně neumíš, tak ti napovím, že je to řádek "dativ", sloupec "singulár".
https://cs.wiktionary.org/wiki/p%C3%A1n#sklo%C5%88ov%C3%A1n%C3%AD
[ Reagovat ]
12.05.2018 13:39Od: tommr
reaguju na tebe protože se chováš vůči jinýmu diskutérovi jako sprostej hulvát ...
[ Reagovat ]
12.05.2018 13:57Od: dunphy
Protože si nic jiného nezaslouží a navíc rozhodně nejsem jediný, kdo ho tak označuje, myslím, že z toho čuňátko rozhodně není nějak smutné.

Mimochodem, v angličtině (třeba umíš aspoň ten jazyk, když ne česky lol) existuje moc hezké rčení, které se vztahuje k tvému neuvěřitelnému pokrytectví.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_pot_calling_the_kettle_black?wprov=sfla1
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:06Od: tommr
to já ti to řeknu hezky česky: hraješ si na svatouška a přitom ti smrdí z huby ...
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:12Od: dunphy
Já si na svatouška nehraju, to zas ne. Ale proč bych ti to vysvětloval, když se domníváš, že do mě tak dobře vidíš. To, že jsi mega nemocný v hlavě ty ještě neznamená, že musí být i ostatní.
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:15Od: Torn
Tommr to napsal výstižně. :D Opravuje tu lidi, moralizuje a pak hraje kněžnu na zámku. :D
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:20Od: dunphy
Aha, ale když mě debílek tommr upozorňuje, že jsem použil nepěkné slovo a navíc mě opraví a ještě k tomu špatně, tak je všechno v pořádku :D Běž radši rýpat do Fandiny. To je to jediný, co ti aspoň trochu jde, i když je to občas taky dost cringe z tvé strany.
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:25Od: Torn
Neříkám, že to je v pohodě, ale já s tommrem nemám problém, za to ty si na mě reagoval, přestože jsem se tě na nic neptal (v minulosti, možná tak týden zpátky max.). A tohle neber jako útok, ale sám si výše tohle napsal, že na tebe nemá reagovat. Pokud nechceš, aby někdo něco dělal, nedělej to nejdřív ty. To jsou jako dohady s Fandinou pak. :D Nelze prostě lidem nadávat a čekat, že na to budou reagovat, jakoby se nic nestalo. Každopádně, klidně se hádejte, pánové, dál. Nebudu Vám do toho už zasahovat. :D
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:32Od: dunphy
Problém je, že tommr nedávno psal, že už mě kdysi dávno "slušně" žádal o to, abych na něj nereagoval. "Slušně" myšleno provázeno urážkami jako každý jeho osobní komentář. A pořád má problém s tím, že na něj reaguji. Tím svým komentářem jsem jen chtěl upozornit na jeho pokrytectví, obzvlášt když se to ani netýkalo jeho.
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:47Od: Torn
Tak to pak pardón, netušil jsem, že to má až tak hluboké kořeny. :D
[ Reagovat ]
12.05.2018 15:37Od: tommr
proč pořád kvičíš jako zapíchnutý podsvinče? Dal jsem ti jen ochutnat tvojí vlastní medicínu ...
[ Reagovat ]
12.05.2018 15:43Od: dunphy
Já nekvičím, jen říkám jak to je. Chceš snad zatleskat? Pořád tady hlásáš právo všech na svobodné vyjádření, tak mě nech svobodně se vyjádřit...vypadá to, že s tím furt máš nějaký problém.
[ Reagovat ]
12.05.2018 23:19Od: triatlet
tommre, ty jsi fakt diagnóza...
Pokud ti stačí partička kada.tom, Torn a spol.
[ Reagovat ]
12.05.2018 23:16Od: triatlet Re: kada.tom
Chceš-li vidět ostudu, koukni do zrcadla.
[ Reagovat ]
12.05.2018 00:24Od: Holahej
Petro skvěle si bojovala, zaslouženě vyhrála, diktovala jsi výměny, skvělé krosy, ale je co zlepšovat, jen 54 procent na prvním servise, tak málo si pomáháš, pak tolik zkažených příjmů při druhém servisu soupeřky, měla 71 procent prvních, jsou to nevyužité, nemnohé šance, je škoda hrát takový vabank a vykazit se sama na BB, tlak lze stupňovat a vyhrát bod třeba na třetí úder?, nedávej takový dary a rychlý, tvrdý úder je účinný i metr do kurtu? a ty zbytečný UE, když už máš otevřený kurt?nebo jsi v aktivní pozici, jinak řeč těla výborná, tvůj mobil asi přetéká?, byl to pro řadu fanoušků důležitější zápas než finále?..to je nový zápas, v nové čase, v momentální fyzické, psychické, herní kondici a podmínkách...., soupeřka, která se bude snažit o svůj úspěch a letos už má titul a na antuce umí.....držím samozřejmě palce.
[ Reagovat ]
12.05.2018 02:05Od: FulnekUltras
Přesně - pořád má Petra hodně co zlepšovat a finále je zcela otevřené, ale... zaplaťpánbůh za ten semifinálový DAR pro skutečně moc našich lidí... ;-)
[ Reagovat ]
12.05.2018 00:18Od: EllNino Petra
Gratulace, dotáni to tam do vítězného konce, to by byl bomba ... zítra budu mít rozpačité pocity, nevím, komu ten titul přeju víc :D ... Kiki by hrozně slušel, ale zase Petra je prostě ... no Petra ...:D

Zápas jsem neviděl, takže mrknu na záznam a highlighty :)
Zítra možná #24??
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:48Od: Mayo
Kvitová neskutočná, každopádne žensky tenis na tom musí byt zle ak na antuke ponižuje Péťa ale aj taký je sport.
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:50Od: Dobry-den
To spíš ty jsi na tom zle.
[ Reagovat ]
12.05.2018 00:21Od: Hector.Salamanca
Hrála báječně, strašně zlepšila pohyb, vyhrávala většinu dlouhejch výměn. Říct, že je na tom ženskej tenis špatně, protože Kvitová válí, mi přijde vůči ní hodně nefér.
[ Reagovat ]
12.05.2018 02:08Od: FulnekUltras
Mayo samozřejmě mírně nadsazuje ;-) Peťa valec ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:27Od: Frick Lucka trénovala v Trnavě
https://www.instagram.com/p/Bipc0hUnle6/

Kéž by se tam zdržela i do dalšího týdne.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:44Od: d@ve Hotshots
http://www.wtatennis.com/news/kvitova-madrid-final-beats-pliskova-10th-straight-win
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:55Od: d@ve
https://twitter.com/twitter/statuses/995011912353001472
https://twitter.com/twitter/statuses/995007806146162690
https://twitter.com/twitter/statuses/995005295800680449
https://twitter.com/twitter/statuses/995004289729757185

A Kájin trénink podání naslepo. :D
https://twitter.com/twitter/statuses/994988970932162560
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:28Od: Empe
Jsem ráda za výsledek, Petře jsem to přála více. Dobře, že to nešlo do tří setů, už tak bude mít Bertens výhodu.
Kája ať vyhraje Řím. ;)
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:30Od: lars
V Rimu to bude mit asi tezsi :(
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:18Od: PetaM
V první řadě, gratulace Karolíně k podařenému turnaji. Musela porazit velké hráčky, těžká cesta a zvládla ji skvěle!

V druhé řadě, gratulace i Petře, letos 4. finále, to je sen :) Věřím, že opět bude vítězné :)

Hra se mi moc nelíbila, bylo to takové nemastné-neslané. Nebo mi to aspoň tak přišlo, možná jen mylný dojem, protože bylo těžké fandit, když na druhé straně stála jiná Češka ... Byly tam ale zároveň nádherné údery, které mě zvedly ze židle, řekl bych až extrémně krásné údery :D

Petra letos na antuce prohrála pouze s levačkou, tak doufám, že trend zůstane minimálně zachován :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:44Od: HAJ
To jsem asi viděl jiný zápas. V ženském tenise jsem mnoho takových hezkých výměn neviděl. Pusťte si opakování.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:45Od: FulnekUltras
je pravda, že když se pak na to člověk podívá ze záznamu už v klidu, vidí to kolikrát docela jinak ;-)))
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:48Od: PetaM
Určitě jsme viděli stejný zápas :) Taky jsem psal, že mám možná mylný dojem a to hlavně proto, že hrály dvě Češky a bylo těžké vnímat skvělé údery, když pro tu druhou to skvělý úder nebyl a byla to bohužel Češka :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:49Od: PetaM
Teda ve druhém to bylo super, v prvním mi to přišlo trochu jako uspávání hadů ... :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:04Od: HAJ
Já jsem v tomto zápase viděl výměny, které byly opravdu jedinečné. Musím uznat, až na zkrat Karolíny v závěru 1. setu, že hrály obě super. My si (myslím Češi) ani neuvědumnějem, jak dobré tenistky dlohodobě máme.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:15Od: Pavlis Petra fakt neuvěřitelně!
Karolínina hra tedy převážně spočívá na servisu, pokud si jej sama drží, píše jí, je to pohodička. V klidu brejkne soupeřky a a vede si. Dobrá byla její taktika úderů rovně k lajně, to se hůře vrací, razantní údery má sice také, ale na rozdíl od Petry nemají ty správné úhly. No, a pokud Karolína znervózní, přestane jí servis jít, rázem je přehrána.

Petra dnes ale taky dost rozpačitá na servisu, uhrála si to tedy převážně tím, že bojovala, diktovala tempo výměn, některé údery fakt neskutečné. Ale vyloženě dnes Peti kazila při zakončení, kdy měla dobře takticky zvolenej úder, ale prostě většinou mimo kurt. Jinak Karolína taky zkazila tu vysokou smeč, to rozhodlo. Poslední dvě hry zápasu jsem neviděl, musel jsem odejít pryč.

Petra celkově letos předvádí neuvěřitelné výsledky, které jsou přitom vykoupeny vyloženými propadáky. Což ve výsledku určuje směr, jakým se její další část sezóny bude odvíjet. Gratuluji jí k postupu do čtvrtého letošního finále. Ale zase jede prakticky nonstop, no však nejde zastavit :)

Poměry ve Fed Cupu, před Karolínou to určo bylo lepší. Petra kamarádí s hodně tenistkami. Nelze se tedy divit, že se dnes obě neobjaly.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:23Od: FulnekUltras
Nějaké to sluníčkové "kamarádství" bych ani nevyžadoval. Nicméně po tom, co Karolína mj. i o FedCupu prohlásila v posledním rozhovoru ve Sportu (odkaz je pod některým včerejším článkem), jsem ještě víc šťastný a hrdý na to, že fandím právě Petře.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:28Od: ludmilaosfka
Přesně.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:30Od: bella
presne tak
[ Reagovat ]
12.05.2018 01:53Od: Aussie
Fed Cup není ničím jiným než americkou firmou podporovaná záležitost, jen poměrně nedávno vytvořenou...
[ Reagovat ]
12.05.2018 02:15Od: FulnekUltras
podobně jako DC bez ohledu na copyright a rok výroby především záležitost kolektivní a v někdy až děsivě převažujících individualistických tenisových reáliích poměrně přesně vypovídající o lidských vlastnostech aktérů/aktérek
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:37Od: Linka
Karolina měla 71% úspěšnost prvního servisu. To je velký číslo? Peťa ale skvělá returnu!!
[ Reagovat ]
12.05.2018 04:04Od: Patri.k
Ja osilobne moc fed cup a davis cup nemusim. Tenis je mezinarodni sport, kde se staty utkavaj mezi sebou bezne, proto neni potreba nejaky DC nebo FC, jeste kort kdyz na to jezdi kazdej druhej... On je hlavne oblibenej u takovych svatecnich divaku, ktery tenis tolik nesleduji
[ Reagovat ]
12.05.2018 04:54Od: FulnekUltras
Pro popularizaci tenisu tyhle soutěže dělají moc - a pokud jde o hráče, vůbec by neškodilo, aby se ITF, ATP a WTA znova dohodly na systému bodování DC a FC místo toho, že se je nejrůznějšími reorganizačními kravinami - z nichž jakousi hlavu a patu má jedině zkrácení DC zápasů na dva vítězné sety - snaží v očích většiny tenisových fanoušků zdiskreditovat a následně zlikvidovat. Což je dneska ostatně velmi oblíbené manažerské řešení ve všech oblastech života - u dlouhodobě fungující věci uměle vytvořit "problém", který by ji následně zpochybnil a vytvořil "poptávku" na její odstranění.
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:47Od: Torn
DC a FC je pouze týmová soutěž pro diváky kdy odměnou je buď celonárodní uctívání nebo celonárodní hejt, minimálně tak to v ČR funguje. FC povětšinou nesledují ani skuteční fandové tenisu, ale gaučáci, co vidí reklamu na ČT a pak na to čumí a radí jak má hrát. Kolikrát ani neznají, jak se jemnují české hráčky jménem, neví, že Kája má dvojče, že Petra prodělala operaci. To, že neznají jménem ani protihráčky, snad ani zmiňovat nemusím. Vlastně plno Čechů se tak díky komentáři Svačiny dozvědí, co celý rok nebo půl rok hráčka dělala, ale to stejně většina neposlouchá. A nejhorší je pak, když se zmíní, že nějaká hráčka nepřijela, nemohla nebo řekla přímo, že nemá zájem, to jsou hned všichni chytří, všichni nadávají a hejtují a myslí si, že sportovec je národní majetek a musí reprezentovat svou zemi. Kdyby sportovci měli (hlavně tenisti) čas číst ty sračky, co na jejich adresu, kde kdo píše, tak bych se nedivil tomu, kdyby se na nějakou reprezentaci vyprdli, protože Češi umí fandit jen tehdy, když někdo jede za vlajku, jinak jim to je fuk. A to platí i v hokeji a dalších sportech. Profesionální sportovec je povolání jako každé jiné a hráč si na sebe musí vydělat a myslet na budoucnost, obzvlášť ti, kteří třeba nemají větší úspěchy a nikdo jim práci za úsměv nedá.
[ Reagovat ]
12.05.2018 13:29Od: tommr
a co je špatnýho na tom, že jsou to soutěže pro diváky? Pro mě je to naopak velký plus ... :)
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:16Od: Torn
No, to nemělo být vyloženě myšleno hanlivě, že to je špatný, narážel jsem na ty věci kolem. Já se na holky rád divám v FC a vždycky si řikám, hlavně ať vyhrajou, nejlépe 3:0 aby jim zase nikdo nenadával, protože si to ani jedna nezaslouží. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:12Od: Frick Tak nám i Maky šla pod jehlu
https://abload.de/img/32325368_844952639024h7scj.jpg

Dále bych řekl, že fakt přestává být tou holkou "samá ruka, samá noha". Mohla by mít dispozice k pěkný atletický postavě. Narozdíl třeba od Petry nebo Báry.

https://abload.de/img/31278542_205095300523rxslp.jpg

no, aspoň už vim, jak se dá zvětšit avatar na IG. Moc jsem ani nedoufal, že to jde, no ale... jde. :o)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:07Od: mahycek
Petra vyhrála, paráda!!!!! Vždy jsem ji považoval za tenisovou
hráčku u nás nejlepší !!! Říkám tenisovou kompletní a to i
mezi TOP 5 světa. Když je zdravá tak..... To Karol ,
s prominutím, nikdy tak komplexní hráčka nebude. Jsem tak
štastnej za Petru, i za to vše co si prožila. To- Karol nikdy, říkám nikdy nebude dvojnásobnou vítězkou GS.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:19Od: aape
vzhledem k tomu, jak na sobě pracuje, věřím, že tohle nebude platit, a že i jí se to nejmíň jednou sejde..
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:06Od: Gogiska
Petra je prva v pocte vyhranych zapasov v Madride, za nou je Maria a Serena je az tretia. Vysledok spokojnost, zajtra titul a dufam, ze prida aj nejaky GS tento rok k tomu.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:05Od: Kozoroh
No přiznejme si - postup Petry představuje větší jistotu zisku titulu, než by tomu bylo u Karolíny. Petra je ve finálových bojích silná a očekávám, že svou pozitivní bilanci potvrdí a vylepší.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:13Od: tommr
no hlavně aby Petře nedošly síly. A ta zafačovaná noha mě taky dost straší ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:42Od: Holahej
Minulost žádnou jistotu nepředstavuje, je to nový zápas, v nové čase, v momentální fyzické a psychické, herní kondici...., má soupeřku,která se bude snažit o svůj úspěch a letos má titul a na antuce umí.....Petra bude unavena i mentálně, myslím, že ji holky z týmu dost psaly, když si přečetly, jak si musí brát KP aspoň jednoho svého člověka, aby přežila týden s nima, ať vyhraje...i za ně....
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:47Od: FulnekUltras
tak tak - případný zítřejší titul Kiki už klidně skousnem... ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:09Od: lars
az diva Bara nebude FC tymu tak se vzduch trochu "procisti"
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:11Od: FulnekUltras
neklam a neblabol
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:16Od: lars
toto si napis pred monitor :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 23:15Od: lars
* v FC tymu
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:23Od: Kozoroh Re: "Minulost žádnou jistotu nepředstavuje"
Hm, tak tohle nezapomeň říct Nadalovi na RG :-P
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:03Od: triatlet Karolína x Petra
Petra je nejvíc.
Za stavu 3:2 a 30:30 nejlepší úder.
Celkově sice nervoznější zápas, ale dramatický.
Tak ať se to holkám sejde podobně i na nějakém GS.
Pojď!
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:23Od: Smazaný účet
Ten nalejvák dokonale vystihnul celý zápas.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:03Od: FulnekUltras Víra šampionky, instinkt Lvice
jsou tam pořád - plus SRDCE, klidové geny od mámy Pavly a ještě NĚCO, na co nemá odpověď ani Marian Jelínek. ;-)))

Káje velké uznání - dneska to bylo o psychice víc, než kdy jindy. A po pravdě čekal jsem, že servostroj se přece jen proti Petře už zadrhne.

Tak jsme už zas ve finále, Peti - no a co? ;-) Porazit Kiki, dovršit hattrick ve své oblíbené destinaci a přesvědčit další "experty", že letošní pražský titul měl svou nemalou hodnotu.

Doraž to Lásko a POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:03Od: bIbec
Koukám, že to tady diskutující dost prožívali.. dokonce mnohem víc než obvykle.

Za mě strašně divný zápas. Nudný. Když člověk nemá komu fandit, tak to není ono. Zítra to bude jiná kávička.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:05Od: FulnekUltras
pojmu "nestranný" rozumím podobně jako "nezávislý" nebo "veřejnoprávní" - ale zítra bych to Kiki v nejhorším klidně přál taky ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:06Od: rib
jj, sám to o sobě říkáš, jsi prostě blbec
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:08Od: tommr
jj taky jsem měl během zápasu strašně divnej pocit a nevěděl jsem chvílema jestli se mám radovat z dobrýho úderu Petry nebo smutnit z chyby Karolíny. Ke konci jsem to ale už přece jen víc přál Petře, aby se to zbytečně neprotáhlo do třetího setu ... :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:10Od: bIbec
jj, ke konci už to bylo spíš takové to taktické myšlení "raději ve dvou setech než se unavovat".
Karolíny je mi líto rozhodně.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:17Od: tommr
Karolína by si to finále taky zasloužila, ale postoupit dneska mohla jen jedna. Snad si to vynahradí v Římě. Je zajímavý, že v prvním zápase jí tam bude nejspíš taky čekat Bertensová ... :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:38Od: d@ve
Souhlas.. DTTO!
[ Reagovat ]
12.05.2018 07:24Od: bIbec
já bych určitě nenapsal pojem "zasloužila". Porazila super hráčky na cestě do semi, ale je potřeba zahrát dobře i v těch závěrečných kolech. První set byl rozhodně hratelný, ale připravit se o něj dvěma dvojchybama v TB? Vlastně ani k tomu TB nemuselo dojít.
Ve druhém setu už donutila hrát Petru lépe. Těžko špekulovat, že by vyhrála zápas, kdyby urvala ten první set.. i tak by to bylo asi těžké.
[ Reagovat ]
12.05.2018 07:51Od: bIbec
nebo donutila..

zase těžko říct, kdo donutil hrát koho lépe v tom druhém setu. Ten druhý set měl celkově slušnější rytmus. Ale jako celek průměrný mač dvou ofenzivně laděných hráček.
[ Reagovat ]
12.05.2018 09:41Od: Fandina
Kája má jednu výhodu, že dobře podává a dovede pěkně zareturnovat hned na servis a je z toho winer. A celkově působí na kurtu jako klidná síla. A samozřejmě hezky se na její hru dívá. Jenže jak bylo vidět, měla proti sobě hráčku, která byla lepší celkově.
Petra umí zahrát nahoru a dolů, Dobře zaservíruje a pak uděla dabláka. Zaraje dobře volej i kros, dá ránu na returnu, winer a pak se zase dovede perfektně vyhodit nebo zahraje jasný volej do autu. A to, že nikdy nevíš, jak bude hrát je pro její fandy ubíjející, ale také zajímaví, protože je to jistý adreanalin, vzrůšo, které při její hře nastává.
Já bych to tak charakterisovala, že když je sám člověk konzervativní, touží po klidu a jistotách, tak fandí Káje a ti emotivnější, kteří mají raději napětí, ty fandí Petře.
[ Reagovat ]
12.05.2018 09:42Od: Fandina
zajímavé
[ Reagovat ]
12.05.2018 09:43Od: Fandina
charakterizovala
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:06Od: janek_da
adrenalin
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:22Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:22Od: Fandina
ti fandí ... úsměv
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:26Od: janek_da
charakterizovala
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:28Od: Fandina
to už tam mám
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:43Od: janek_da
no proton
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:53Od: Empe
Jsem konzerva, mám ráda klid, jistoty a vyhýbám se větším změnám, ale fandím Petře. :)
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:07Od: Fandina
Tak jsem se sekla ... úsměv
[ Reagovat ]
12.05.2018 22:51Od: FulnekUltras
stejně ale obecně dost dobrá charakteristika ;-)
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:42Od: Smazaný účet Re: blbec
Když už se tady včera řešili trenéři, vůbec by nebylo od věci se na to podívat z jejich úhlu. Není to nic proti ničemu, na těchto turnajích si takhle pomáhá většina hráček. A někdy zkrátka dokážou otočit vývoj zápasu. V prvním setu, kdy měla Karolína lehce navrch, přichází Vaněk, a Petra začíná hrát ve výměnách lépe. Za stavu 5-4 pro Karolínu, odehrála servis katastrofický bez jediného fiftýnu. A nejspíš to byl pro ni dost rušivý element, zvláště, když ji Vaněk takzvaně "udělal". Z mého pohledu, za stavu 5-4 a nebo nejpozději za stavu 5-6 tam měl naklusat Krupa, a dodat ji sebevědomí, zvláště v tak vyrovnaném zápase. Ten přichází až za rozhodnutého stavu, kdy už Karolína nemá co nabídnout, a momentum zápasu ji protekl mezi prsty. Tohle je umění trenérů. Ale zase paradoxně na grandslamech je situace opačná. Hráčky, které jsou až moc závislé na trenérech během zápasu, dost často nejsou schopny udělat pořádný výsledek, a prohrají s hráčkou, která má "čistou" hlavu. Loni např. fenomén Ostapenko, ve finále.
Nechci tvrdit, že by Petra nevyhrála, ale maličkosti trenérů, jsou někdy ty rozhodující.
[ Reagovat ]
12.05.2018 10:58Od: Fandina
Jenže příchod trenéra na kurt není jenom jeho věc. Jde o to, jak jsou spolu s hráčkou domluveni. Můžou být předem domluveni, kdy má přijít, to není podstatné, jestli mají domluvu přijdu po tvém prohraném servisu, nebo tehdy a tehdy. To je věc jejich. Ale obecně platí, že trenéra si může pozvat jen hráčka sama. On sám bez jejího vědomí přijít nemůže, i když to tak třeba cítí.
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:23Od: Smazaný účet
To byla analýza, a psal jsem co měla udělat. Jak jsou domluveni, s tím nemá nic společného.
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:38Od: Torn
S tím musím souhlasit. Už nevím, který zápas to byl, možná s Azarenkou? Kája po brejbolu, kdy skončil set v její prospěch zavolala Krupu. Člověk si říká, proč ho tam zve teď? Osobně mi to třeba přišlo v tu chvíli nejlepší, protože asi byla z toho celá rozpačitá. A jak tady píšeš, určitě udělala chybu, že na Krupu nemávla, aby přišel, protože jsem si říkal, že teď by potřebovala proti Petře nakopnout, ale neudělala to.
[ Reagovat ]
12.05.2018 13:49Od: Fandina
Samozřejmě, že to byl rozbor, jak by to vypadalo, kdyby tam býval trenér byl.

Já jen upozorňuji na to, že jsou situace, kdy může trenér cítit, že by tam měl jít, ale hráčka ho nezavolá.
[ Reagovat ]
12.05.2018 14:26Od: Torn
Horší by to bylo opačně, kdyby hráčka chtěla, aby přišel a on to tak necítil. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:13Od: Carloss
já fandil o chlup káje. měla hodně těžkej los a ten turnaj si zasloužila vyhrát.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:15Od: Linka
No já to měla dneska stejně jako to budu mít zitra, takže nervy, absolutně žádná nuda. Zapas jak řemen s tím nejlepším výsledkem. Nádhera a radost!
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:21Od: triatlet
Přesně tak :-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:02Od: Nola
Petra dobre, pre mna vzdy bude lepsou hrackou ako Karolina, aj keby dnes prehrala, ma horsi servis, ale je lepsia na returne, nevidela som damske zapasy, ale Petra returnovala, ked sa sustredila skvele, ani nemusi mat lepsie ostatne udery, ale ma ich, ma zlatu ruku, dokonca sa dokaze udrzat aj dlhsie vo vymene, Petra si ide po titul , patri jej a verim, ze moze konecne tento rok dosiahnut na Olymp
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:02Od: tommr Petra Kvitová vs Karolína Plíšková
po rozpačitým začátku zápas postupně gradoval a ke konci to byla pěkná řežba s mnoha skvělejma úderama z obou stran. Karolínu zlomilo to neštastný zaváhání v TB ...
Petra opět potvrdila že na Češky umí a že zápas s Kristýnou byla jen ta příslovečná výjimka potvrzující pravidlo ...
Doufám, že Petře zbylo dost sil na zítřejší finále. Byla by strašná škoda kdyby měla vyřadit Karolínu a pak prohrát s Bertensovou ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:04Od: bella
Musim uznat, ze asi vazne fandis poctive a ve finale budes Petre prat. To fakt ocenuju.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:14Od: d@ve
Tak tak.. přesně tak. :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:00Od: Frick Málo platný
Je to prostě lepší hráčka bež Kája.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:58Od: Andrew89 Petra
chtěla tak od 3 gemu vyhrát a tak vyhrála. Kája první set pasivní a to jí prohrálo zápas. Druhý set byl od příchodu Krupy o 100% lepší, ale nestačilo to . Petra dneska ukázala, že je stále nejlepší českou hráčkou i když to ted na scorebordu není. Jsem neskutečně hrdej a viděli jsme i uděr měsíce, nebo minimálně nominaci na něj. Petra prostec chtěla vyhrát a to jí vyhrálo zápas.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:03Od: tommr
v Race už je Petra oficiálně nejlepší Češka ... :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:05Od: Kytka
Škoda
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:06Od: bella
kusuj
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:09Od: Nola
preco? ja radsej hracky a hracov, ktori dokazu vyhrat otvorene vymeny, ako esovicov, ktorym ak nepise servis su nahrani
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:11Od: FulnekUltras
přesně tak
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:12Od: aape
to už je opravdu trochu ubohý
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:06Od: Andrew89
juhu :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:19Od: Linka
To byla i před tím.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:22Od: tommr
kdyby dneska vyhrála Karolína tak by se v Race dostala před Petru ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:29Od: Linka
Kdyby kdyby
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:14Od: lars
A zapas s Kerber na turnaji ve Stutgartu nechtela Petra vyhrat?
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:20Od: tommr
to určitě chtěla, ale nechtělo se jí tam kvůli tomu jít na krev ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:58Od: horska.kraslice
Tak to máme za sebou. Původně jsem se nechtěla dívat, ale nedalo mi to. Vyhrát mohla jenom jedna. Kája byla asi víc psychicky vyčerpaná. Petro, a zítra ukaž ve finále, že jsi šampiónka!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:57Od: Fandina
Doufám, že Petra si pořádně odpočine a zítra nebude mít den blbec a s Bertens si poradí. Ta tu hraje přesvědčivě a v pohodě, takže doufám, že Petra se na ní dobře připraví. Peti pojď!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:01Od: Kytka
Doufám, že den blbec bude mít Petra.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:03Od: Fandina
Já ne. Já mám Petru ráda a přeji jí.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:04Od: rib
a proč? Nevšimla jsem si, že bys tu nějak divoce sledovala a podporovala Bertens... I když podporovat někoho hatem druhého je také způsob (trochu trapnější, ale budiž)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:55Od: Carloss
Petra zaslouženě. akorát mě mrzelo, jak v přestávce Vaněk říkal Petře, že má větší srdce. jestli se na to bude dívat Karolína, bude jí to bolet.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:56Od: George_Renel
Proč???
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:58Od: Kytka
Protože je to pěkná sviňárna.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:00Od: Fandina
Proč myslíš? On je dobře zná, tak ví, jaká která je.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:02Od: Kytka
Přát někomu, aby ho to bolelo, tak já zase zítra budu přát Kiki, aby to bolelo pro změnu Petru.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:06Od: bella
ty mas dost!! To, ze ma Petra velky srdce se proste vseobecne vi, podivej se na fed cup.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:06Od: Fandina
Povzbuzoval tu svojí, neříkal to proto, aby to soupeřku bolelo. Máš to nějak pomotané.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:07Od: aape
to je už trochu dětské, ne?
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:10Od: PetaM
Ani ne tak trochu, jako dost. Přát někomu něco špatného za to, co řekl někdo jiný, opravdu na úrovni! :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:15Od: triatlet
Jdi do ignoru, Kytko :-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:09Od: FulnekUltras
Fandi, málokdy Ti to říkám, ale teď jsi to vystihla dokonale.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:02Od: rib
ale jdi, přece moudrý kouč řekne to, o čem je přesvědčený a co jeho svěřenci pomůže.. jestli je to "jdi do toho" nebo "máš větší srdce", to nehraje roli...
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:16Od: Smazaný účet
Ono to taky ve volném překladu znamená, že Karolína má zkrátka z Petry psychický blok. Což bylo na konci prvního setu evidentní.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:03Od: George_Renel
Nechápu....
Každému je přece jasné, že Kvitová opravdu bojovala více.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:02Od: Carloss
mohl si to odpustit. přece jen Karolínu trénoval.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:03Od: Kytka
Přesně.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:09Od: Fandina
Řekl, co cítí. Proč by měl lhát.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:14Od: FulnekUltras
tohle pokrytci nikdy nepochopí
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:14Od: Carloss
protože je to netaktní. :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:23Od: Fandina
Povzbuzoval ji. Na tom není nic špatného.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:15Od: Andrew89
já teda zas musím souhlasit s Fandinou...tohle rozhodně nebylo proti Karolíně. Je to všeobecně známej fakt, že Petra proste bojuje..to je celé
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:22Od: Carloss
Karolína ukázala srdce třeba v zápase s Azarenkou. obecně měla těžkej los a porazit Halep na antuce byl vynikající úspěch a tak nějak si zasloužila celý turnaj vyhrát. proti výborně hrající a vyhecované Petře se ale nedokázala dostat do zápasu. kája rozhodně srdce má velké. :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:24Od: bella
nikdo nerika, ze srdce nema!!!
[ Reagovat ]
12.05.2018 00:22Od: Kytka
Proti tomu, jaký měla los Karolína byl ten los Kvitové brnkačka.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:22Od: bella
presneee!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:58Od: rib
no, ono opravdu vypadá, že Petra více chce, bojuje, neskládá se... takže to Káju může bolet, ale i Vydra jí říkal, že se sama musí přesvědčit, aby do toho šla, že je prostě pasivní... má tedy srdce menší nebo někam spadlo?
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:00Od: rib
jéžiš né Vydra, ale Krupa, já si ty chlapce vážně pletu :-D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:58Od: bella
Toz doprcic, jednou ho vetsi ma, tak co!!!! Kaje to rikaji vsichni, ze se do toho ma vic vlozit, ale ono to asi proste nejde. Obe jsou jinak i psychologicky zalozeny s tim to bohuzel souvisi.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:58Od: bella
Toz doprcic, jednou ho vetsi ma, tak co!!!! Kaje to rikaji vsichni, ze se do toho ma vic vlozit, ale ono to asi proste nejde. Obe jsou jinak i psychologicky zalozeny s tim to bohuzel souvisi.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:54Od: Kytka
Bohužel, tak se Karolína zařadila mezi ty ostatní české slepice, co kleknou a ani nebojují. Doufám, že se Petra vyšťavila a dostane na zadek zítra, aby Kája viděla, že jí taky jde porazit.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:55Od: com
taky budu zitra fandit Kiki :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:59Od: Kytka
Jsem ráda, že jsme dva. Už mně štve, jak se vždycky vyhecuje na Češky - to už včera, proti Kasatkině, jak cítila v semifínále Karolínu místo Halepky.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:00Od: PetaM
Trochu paranoia ne?
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:01Od: Fandina
S Tyndou Petra nedávno prohrála.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:05Od: Kytka
No, jo s Tyndou.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:09Od: rib
ty jo a ty jinak jedeš na čem? odpovědně prohlašuju, že tvoje reakce mi připadají poněkud za hranou...
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:18Od: FulnekUltras
a tak - je to roztomilé... Petra prý moc ničí nervy ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:59Od: bella
Hele, ona uz Petru porazila.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:08Od: Kytka
Jen jednou. Teď by se měla sebrat a porazit ji aspoň 2x za sebou, aby vyrovnala skóre. A Krupu si měla pozvat dřív, už když nedoservírovala první set a ne až když už zase ve druhém ztratila servis.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:12Od: rib
Kytko, kde se v tobě bere tolik zlosti? Blbé dětství nebo současný stav?
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:29Od: Linka
No to je jasný, bude tady tvrdit jak sice fandí Káje, ale Peťa ji nevadí, ale ve skutečnosti je to čirá nenávist a teď těžce neunaší porážku. Myslím, ze není sama. :))
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:44Od: FulnekUltras
Pár nicků jsem tady už dlouho neviděl. ;-) Však už hned v Římě se ale může všechno úplně otočit. ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:13Od: Kozoroh
Výhra z českého pralesa se nepočítá.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:26Od: bella
To ne, ale mohlo ji to pomoct k tomu, aby si na ni vic verila. Bohuzel ne.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:54Od: Moliik
There's only one czech queen. And she does not share power.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:59Od: rib
yessss
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:53Od: Jabadu
Most questions?
:-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:54Od: Dobry-den
fail
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:55Od: Jabadu
More ,...
:-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:53Od: ludmilaosfka
Já jsem šťastná!!! To je moje holka!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:28Od: FulnekUltras
i taťkovi dnes pořádně ukáplo... ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:53Od: historik
Tak jestli jsem byl včera z Karolínina výkonu nadšený, tak dnešek jsem totálně nepochopil. Petra nezačala zrovna dobře a Karolína toho nedokázala dostatečně využít a postupně upadala do strašlivé letargie. Byla neskutečně pasivní, v podstatě to jen vracela na střed, téměř do ruky, bez žádné agresivity, vůbec to Petře nerozdělovala a nenutila ji běhat. A umožnila a usnadnila tak Petře návrat do hry a postupné přebrání otěží zápasu.
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:11Od: tommr
Karolína to sice otevřeně nepřizná, ale v hlavě má určitě tu dominantní bilanci Petry s ostatníma Češkama a to jí podvědomě svazuje ruce. Ty dvojchyby v TB toho byly jasným důkazem ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:52Od: Fandina Petře
gratulka. Byla lepší.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:51Od: com
konecne Karolina porazi Halepku a Kvitova ji to zas tak posere
[ Reagovat ]
11.05.2018 22:21Od: Holahej
...hulvát fandí Plíškové, jak příznačné.....
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:50Od: Fandina
Kája hraje ve druhém setu dobře a Petra se mi jeví unavená, nicméně 5:3. Tak ještě game. Pojď!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:49Od: Andrew89 5:3
pooooojd už!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:46Od: FulnekUltras 4:3
A teď Petra nakonec soupeřce hodně pomohla. Kdyby Kája prohrála gem podruhé ze 40:0 ve svůj prospěch, už by asi bylo rozhodnuto.

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:46Od: Andrew89 Ted to Vaněk pojmenoval
má větší srdce..tohle je prostě ono a to pro Petře fakt bezmezně fandím
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:46Od: ludmilaosfka
Vaněk: Máš větší srdce!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:45Od: bella mas vetsi srdce
...co dodat
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:45Od: Fandina
Kája má teď servis ve svých rukou. A je zajímavé, že Krupa radí, víc útoč a Vaněk zase, musíš být trpělivá.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:44Od: Dobry-den
Kája dneska docela mimo v hlavě. Jak hraje všechno přímo na Petru. Hotovo jest ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:44Od: aape
zdá se, že Kája Petru zatím úplně nedrtí,
jak se tu včera předpovídalo..
jinak pěkný boj
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:42Od: FulnekUltras 4:2
Až je mi Káji po té psychohrubici u sítě fakt líto...
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:45Od: horska.kraslice
A to právě Káju nakopne.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:41Od: horska.kraslice
Wow.......
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:40Od: ludmilaosfka
Tohle bylo jak z jinýho vesmíru! Petra Hvězda!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:41Od: Andrew89
neskutečný...uder měsíce..minimálně nominace... :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:45Od: Linka
Druhej set paradni
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:46Od: tommr
jj skvělých úderů tam bylo dneska z obou stran hafo, ale tenhle byl opravdu fenomenální ... :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:40Od: Jabadu
"Vasquezová, udělej to správně!"
:-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:45Od: com
Ripleyova s Vasquezovou budou v telce az zitra :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:37Od: FulnekUltras 3:2
A teď se Káje povedly dva servisy za sebou, což by ji mohlo trochu zvednout. Petra musí pořád v tempu šlapat a nic neponechat náhodě.

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:33Od: Andrew89 víte co Petře vyhraje zápas?
to odhodlání...ona chce vyhrát, je to vidět na pohybu, zapálení a všem. Proto vyhraje. Karolína jen čumí.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:35Od: Andrew89
no ..sotva řeknu, že čumím tak uzavře gem luxusně..takhle to máš hrát celou dobu...ale PEti...pojd. Stačí už jen udržet
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:38Od: bella
A kdo se to tu dneska ptal, jaky je rozdil mezi Petrou a Kajou? Kdo ma srdce a dava ho do toho? No ja myslim, ze tohle je primo ukazkovej priklad rozdilu mezi nima.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:40Od: Andrew89
jojo to je pravda. Proto proste musím fandit Peti..je to srdcařka a chce vyhrát...ty voleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ten winnwer?d:D:D:D::D:D pojd mi hop
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:32Od: FulnekUltras 3:1
A Kája přitom měla už 0:40. Hodně důležitý moment...

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ a šlapej si za tím dál !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:30Od: Andrew89 Bo - hy - ně
pojd
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:35Od: com
ted by mohla kvitova chytnout kvitózu a mohla by jit tak maximalne do tretiho setu :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:36Od: Andrew89
doufám, že tu radost ti neudělá :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:30Od: PetaM
Infarkt :D A už dost těch špatných stavů :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:30Od: triatlet
Luxusně odvrácené 3 bb.
Pojď!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:38Od: bella
To je presne to SRDCE ;).
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:29Od: Jabadu
Nebude to také ľahké, drahá ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:30Od: Linka
Uff
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:25Od: Andrew89 Jo no
Krupa má pravdu..jen brání a to proste neubrání...tak uvidíme zda to změní..
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:22Od: FulnekUltras 2:0 ve druhém
a GB na tento stav byl od Peti úder snů...
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:22Od: PetaM
Tohle udělat z FH - SUPER! Ale udělat tohle z BH? BOŽÍ! :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:21Od: d@ve
To bude výběr HOTSHOTů.. ;)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:21Od: Fandina
Malé OT ... na O2 často dávají reklamu s Kájou na Thermolku a dřív dávali takovou, kde Kája byla nakonec vidět jen z boku a asi ji vyhodili a místo ní je tam jiná, podle mě lepší.

https://www.youtube.com/watch?v=awG13yaxw84

https://www.youtube.com/watch?v=azSYBrNvlrA
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:20Od: Jabadu
Začíná to být vážné ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:17Od: Srdjan
JASNÁ OTOČKA A VÝHRA PLÍŠKOVÉ, DOBŘE VÁM RADÍM! KVITOVÁ NA NÍ ANI V NEJMENŠÍM NEMÁ!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:23Od: FulnekUltras
ve wta je možné všechno, ale... ;-)
[ Reagovat ]
12.05.2018 11:00Od: Krisboy
Že jsi blb, ví už dávno každej, netřeba připomínat.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:15Od: dadaft
jak říkám, big pointy to rozhodnou,,,,,,,,,,,
(první set určitě)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:21Od: triatlet
na 2:0 byl jeden z nich :-)
Pojď!
Ale i Karolína krásný kraťas, pak winner do otevřeného kurtu.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:14Od: tommr Petra Kvitová vs Karolína Plíšková
vypadá to na opáčko finále ze Sydney 2015 ... :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:14Od: Krisboy
Woe Kájo, co to bylo? Tohle dělá Královna?
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:14Od: FulnekUltras 7:6 (4)
Když jsme v pražském semi dali přes TB1 Číňanku, tak tuhle Češku v Madridu dáme taky.

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ si za tím, Lásko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:13Od: milik254
Znáte takové to, když si říkat AceQueen a pak uděláte v tiebreaku dvě dvojchyby za sebou?
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:16Od: vendulkabendulka
Krutopřísné ;)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:13Od: PetaM
Přijde mi to strašně slabé od obou. Bohužel (nebo bohudík?) se proti sobě nedokážou namotivovat ... Tak uvidíme, Petra určitě nemá vyhráno ... :)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:14Od: milik254
Je to docela nuda, jak herně, tak emocionálně.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:16Od: PetaM
Dvě ranařky a pinkají si tam na střed jako Errani s Niculescu ... Jen trochu silněji :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:24Od: Torn
No Monica je jen jedna!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:25Od: PetaM
Tak o tom se hádat určitě nebudu! :D :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:15Od: FulnekUltras
jsou to taky óbrnervy u obou - spoléhám na genový odkaz známé kliďasky paní Kvitové ;-)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:13Od: Torn
Tak se Kája bohužel pomalu od druhé půlky začala sesypávat.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:13Od: vendulkabendulka
Tak to byl těžce nezvládnutý tiebreak
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:13Od: triatlet Karolína x Petra
Tiebreak 1. setu slušel.
Petra je ve výměnách lepší.
A Karolína je kamarádka, ne že ne :-)
Ještě jeden.
Pojď!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:12Od: d@ve
Tak to jsou tedy dárečky od Káji. Péťo, buď na ni hodná.. ;)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:14Od: Linka
Je hodna od začátku. První podání nechala v šatně
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:17Od: d@ve
Tak hlavně Káje nenadělit kanárka..
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:21Od: Linka
Ale klidně!:))
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:33Od: d@ve
To bych Káje zase nepřál..
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:12Od: ludmilaosfka
Jestli jsem to s těma modlitbama za Petru nepřehnala :)))
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:12Od: Linka
Pooojd!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:12Od: Andrew89 7:6
ta která celou dobu tahala za kratší konec, neunesla konec setu. Set si bezpochyby zasloužila Petra, protože Kája nehrála zhola vůbec nic.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:11Od: Dobry-den Kája
bobky? :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:11Od: Jabadu
A ... a nebo tak! ...
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:11Od: Fandina
Je to boj, ale Petra to nakonec dala. Takže ještě jeden set Peti, pojď!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:04Od: FulnekUltras TB
Nervy na obou stranách teď vyvrcholí.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:00Od: FulnekUltras 6:5
Skvěle Peti. Teď Plech přeřízneš.

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:00Od: ludmilaosfka
Kéž by!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:56Od: ludmilaosfka
Pooojď!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:56Od: Andrew89 YES
tohle bude o nervy dneska:D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:59Od: Andrew89
6:5 . Pojd! Kája nehraje vůbec nic, jako ale vůbec nic ! pojd!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:54Od: teniska
Ahoj všichni, máte prosím odkaz kde to dávají?
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:57Od: Fandina
Tady dole v diskusi jsou odkazy, jinak televize O2 a SuperTennis.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:57Od: Andrew89
Fandino? něco se ti stalo? Dneska jsi nějaká normální ...:)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:00Od: Fandina
Mně se nic nestalo, já jsem jako jindy a odjakživa. Pořád stejná, hodná holka.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:03Od: Andrew89
no nevim...dneska ale zatím dobrý, kéž by ti to takhle vydrželo. Pak by se s tebou dalo i bavit
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:07Od: Fandina
Ty nevíš, ale já vím. Jsem pořád stejná. Ale máš pravdu v tom, že dneska mám čas se bavit. Jindy se moc nevyjadřuji.
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:09Od: Andrew89
to je jen dobře
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:57Od: d@ve
Dolejší odkazy na YouTube už zatrhli. ;)
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:02Od: Fandina
Tak Ukrajina.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:57Od: d@ve
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=OTcxOTY%E2%84%96f&c=en&i=eWl2bW9iZGlzaA%E2%84%96f%E2%84%96f
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:54Od: Fandina
Peti brejk, jako minule.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:53Od: d@ve
Škoda, Petro, škoda.. Snad ještě brejkneš.. ;)
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:56Od: d@ve
No vidíš, jak to snadno jde.. A pak že se snad už nedostaneš ani k BB.. :))
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:59Od: PetaM
Jestli je to na mě, tak to jsem rozhodně nenapsal :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:00Od: d@ve
Nevím, to byl asi nějakej klasik.. :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:53Od: PetaM
Boha jeho, dala jsi vůbec první servis v tomhle gemu? Hrůůůza :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:53Od: com
hlavne ze si pred tim zarvala, kdyz Karolinu brejkla a stejne na to projede servis :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:56Od: Linka
:)))
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:57Od: PetaM
Bohužel, ne každý má křišťálovou kouli a vidí do budoucnosti. Ale vy jste zřejmě výjimka ;)
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:53Od: Andrew89 sakra
Je to jen o Petře, Karolína nehraje vůbec nic
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:54Od: FulnekUltras
maloburžoazní servostroj - nic víc
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:51Od: Fandina
2:0
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:51Od: Fandina
sorry 3:0
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:49Od: ludmilaosfka
Petra nevypadá fyzicky unavená, ale spíš psychicky. Potřebuje pár vítězáků, aby chytla správnou vlnu.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:53Od: horska.kraslice
Potí se, je schvácená, podání tam rve stěží.....
[ Reagovat ]
11.05.2018 21:02Od: FulnekUltras
podmínky jsou příznivé - 23°C, 40% - tak jen to množství zápasů v nohách za posledních 10 dnů
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:44Od: ludmilaosfka
Ano!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:44Od: Andrew89
yaaaaah
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:45Od: Andrew89
a gooool
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:43Od: horska.kraslice
Petru zřejmě dostihla únava. Velice se snaží, ale její rány jsou dnes viditelně mírnější.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:44Od: Andrew89
dělá jen to co jí řekl Vaněk:)
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:40Od: FulnekUltras 3:4
Držíme kontakt Peti - a teď už nezbývá, než v Lounech pořádně zrevidovat kotel.

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJĎ do té nádhery !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:40Od: vrabejka
Kájo pojd dnes je Kvitová hratelná!!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:39Od: Andrew89 skoda toho prvního gemu
Kde hrála hodně nervozita. Presně jak řiká Vaněk...jen servíruje a vrací...
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:40Od: PetaM
Tak ono to často stačí ... :) Hlavně ten servis teda :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:41Od: Andrew89
jojo to jo, bohužel :D ale jako předpokládám,že takhle s Halepkou nehrála, že? Já ten zápas neviděl
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:41Od: ludmilaosfka
Zbožňuju Vaňka :))
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:42Od: Andrew89
one je skvělej:D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:39Od: Fandina
Škoda prohraného servisu Peti, teď to těžko dohání. Kája je v ráži.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:34Od: dadaft
to jsou pumelice, ne jako ty Kikiny kopce,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:31Od: Fandina
Gol!!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:32Od: Andrew89
diky...ani jsem nevedel, že hrajeme
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:35Od: PetaM
Co se hraje? :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:35Od: Andrew89
hokej :D kdyby to Fandina nanapsala tak to ani nevim..jak jsem pohlcenej tenisem:D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:40Od: bella
No, pamatuju docela nedavne doby, kdy jsem sledovala hokej a to tak ze hodne :(.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:30Od: tmora
Tak zatim je to o chybach Petry, pekny momenty. Kdyz Petra zpresni hru tak ma velke sance!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:28Od: PetaM
Nevyužít BB proti Karolíně, která ti jich za celý zápas nabídne jen pár, je fakt supr taktika jako obvykle :D Navíc druhý servis a do FH :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:30Od: bella
nenakazil ses od tommra? :D
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:28Od: Fandina
Petruško teď brejk, ať je to vyrovnané.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:28Od: Fandina
Chválím readakci za úplně aktuální doslova současné dvojfoto holek.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:26Od: dadaft
.
bude to dobrý zápas.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:25Od: Andrew89 Karolína jen pinká
Petra nevyužila šanci...škoda, ale přijdou další.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:28Od: Andrew89
Petra je aktivní, dostává se do rytmu. Karolína musí začít hrát, jinak to neupinká:))
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:22Od: Fandina
Kája na nic nečeká, hraje rychle. Tak to by samozřejmě mohlo na Petru platit.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:20Od: Andrew89 Petra
velmi nervozni začatek..s udrženým podáním to snad spadne! pojd!
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:18Od: sosna stream
máte, prosím, někdo funkční stream?
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:18Od: Carloss
nemáte někdo stream?
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:17Od: Fandina
Petruška si zatím moc neškrtla. Tak uvidíme, jestli se oklepe.
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:12Od: com
vyhraje KAROLINA
[ Reagovat ]
11.05.2018 20:21Od: petrulinka
No tak vyhraje, já myslím, že si kvůli tomu nikdo žíly trhat nebude a chleba též nebude levnější
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist