Kyrgios: Ať Australian Open zruší, nebo na něj pustí i neočkované

  • Australan Nick Kyrgios se vyslovil proti konání lednového Australian Open. Pokud by se ale úvodní grandslamový turnaj sezony uskutečnil podle plánů, měli by se ho podle šestadvacetiletého hráče účastnit i neočkovaní tenisté. O jejich startu a případných podmínkách zatím není rozhodnuto.
    16. 11., 10:51 | Aktuality |  85 komentářů
    Nick Kyrgios (© AFP)Nick Kyrgios (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Podle Kyrgiose by pořadatelé zrušením Australian Open dali najevo solidaritu s obyvateli Melbourne, kteří museli za posledních 18 měsíců vydržet kvůli koronaviru dlouhý lockdown. Poslední z šesti uzávěr skončila teprve v říjnu, ale jen pro plně očkované dospělé.

Přesto by Kyrgios na turnaj, pokud by se konal, pustil i hráče odmítající vakcínu.

"Já jsem sice očkovaný, ale nepřijde mi správné kohokoliv nutit. Dají se najít jiná řešení," uvedl.

S velkým pochopením se ale jeho názor nesetkal a podle ministra sportu státu Victoria Martina Pakuly postrádá logiku.

"Měli jsme dlouhý lockdown, a proto by se Australian Open nemělo konat? Nejsem si jistý, jestli to chápu správně. Já bych řekl, že je to přesně naopak. Obyvatelé Melbourne, Victorie a upřímně řečeno všichni Australané teď přímo lační po velkých akcích," prohlásil.

Podle něj ale stále platí postoj vlády státu Victoria, že na turnaj nebudou mít přístup neočkovaní hráči stejně jako pořadatelé nebo fanoušci. Premiér Victorie Daniel Andrews už dříve odmítl, že by pro ně jeho vláda žádala o výjimku. Tu zvažoval australský premiér Scott Morrison, podle něhož přicházel v úvahu start tenistů bez aplikované vakcíny po dvoutýdenní karanténě. Definitivní rozhodnutí zatím nepadlo.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (85)
17.11.2021 11:23Od: Smazaný účet Diskriminace
https://cs.wikipedia.org/wiki/Diskriminace
[ Reagovat ]
17.11.2021 09:30Od: soloo
A co Chardy co po prvej davke se ani pohnut nemuze? a chodi jak invalida?
[ Reagovat ]
17.11.2021 09:52Od: Pe3k
Za zničené zdraví po vakcinaci není zodpovědný nikdo, takže šup šup na druhou a třetí dávku smile
[ Reagovat ]
17.11.2021 09:58Od: Smazaný účet Re: jo tak to je pravda
a šestá znamená nesmrtelnost.
[ Reagovat ]
17.11.2021 09:57Od: Smazaný účet
tak to jsem ani nevěděl. Je to peklo.
[ Reagovat ]
17.11.2021 11:27Od: Smazaný účet
https://www.tennismajors.com/atp/chardy-puts-his-season-on-hold-due-to-covid-vaccine-complications-501156.html
[ Reagovat ]
16.11.2021 21:45Od: misa
A co lidé očkovaní neúčinným Johnsonem, jako např. Kvitová na turnaji v Charlestonu? Ti se berou v Austrálii jako očkovaní nebo ne?
[ Reagovat ]
16.11.2021 21:55Od: Tomas_Smid_fan
Není čas rozlišovat. Je bodnutá? Je. Takže nepátrat a hlavně nepřepínatsmile
[ Reagovat ]
17.11.2021 02:49Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:59Od: paddy
koukám, že se tu opět zjevila naše covidpussy Peková a její covidpasáčci smile smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 20:16Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 20:21Od: Smazaný účet Re: covid lůza
tady zase řádí.smilepovel
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:31Od: Davor1
Nemám s tým žiadny problém, keď to bude povolené len očkovaným. Austrália je na tom pomerne dobre, čo sa týka epidemiologickej situácie a nechcú nijako zvyšovať riziko,takže je logické, pustiť len osoby nesúce nižšie riziko. Antivaxérski tenisti a tenistky sa kľudne môžu pošetriť na iné turnaje v krajinách, ktoré sú viac kompatibilné s ich presvedčením :)
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:33Od: Smazaný účet
tak je to správněsmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:39Od: Nola
ja zase dnes nemam problem s tym ako si tu podcenoval Pliskovu a Medvedeva.....
[ Reagovat ]
16.11.2021 20:08Od: Davor1
O čom to melieš, preboha? smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 20:15Od: Nola
smile pamat mi zatial sluzi
[ Reagovat ]
16.11.2021 20:51Od: Davor1
Nemám žiadnu potrebu skúmať, ako ti slúži či neslúži pamäť, ale absolútne teda netuším, čo tá reakcia mala znamenať v kontexte na môj príspevok, ani čo s tým má spoločné Medvedev či Plíšková, ktorých som v príspevku ani náznakom nezmienil, rovnako ako žiadneho iného konkrétneho hráča či hráčku.

A ak máš problém s tým, že nejaká krajina sa správa podľa vlastných pravidiel, ktoré považuje za najlepšie pre zdravie svojich obyvateľov, bez toho, aby robila výnimky pre nejaké športové celebrity, ktoré sa s jej pravidlami nestotožňujú, tak to celkom dosť ukazuje o úrovni tvojho zmýšľania smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:43Od: Tomas_Smid_fan
A ať ty očkovaný hlavně netestujou, zbytečně vyhozený prachysmilesmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:49Od: Nola
smile

nie som antivaxer, ale citat, ze si ma niekto posetrit sily na turnaje v inych krajinach, trebars na nejakych 250-tkach je smutny pohlad, kam az moze fanatik nejakeho tenistu zajstsmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 21:52Od: Tomas_Smid_fan
Jak je snadné rozdělit společnost. A hloupí lidé to žerou i s chlupamasmile
Hloupých lidí je většina a to je i jedno z mála pravdivých tvrzení našeho prasidenta, co býval statistikem, takže to musí vědět jistojistěsmile
[ Reagovat ]
17.11.2021 01:03Od: dappe
Covid rozdělil společnost, to je pravda. Jen v trochu jiné rovině než si myslíš. Také celkem rozdělil (spíše potvrdil) úroveň jednotlivých států.
[ Reagovat ]
17.11.2021 01:57Od: Tomas_Smid_fan
To, že zrovna mluvím o jednom rozdělení, neznamená, že nevnímám i jinásmile
A co se úrovní států týká, tam bych rozhodně nedělal předčasné závěry. Zkus si třeba srovnat statistiky Izraele a Mexika. Řítí se neproočkované Mexiko do záhuby?
Nicméně, nejsem přívržencem statistik. Zajímavější je, které země jak podléhají hysterii a jak reálně velké mají s covidem problémy. A také jaký mají přístup k vlastnímu obyvatelstvu, ale i těm kdo tam cestují.
[ Reagovat ]
17.11.2021 10:02Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
17.11.2021 10:49Od: dappe
Upřímně, ani nevím proč bych měl zrovna Mexiko sledovat. Mají zřejmě určitý pokles, který se rychle změní. Na první dobrou ale vidím obrovské množství mrtvých a celkem by mě zajímalo, jak to v Mexiku vypadalo v nemocnicích, když se to rozjelo. Jestli něco stojí za sledování, tak je to Skandinávie, tam by se to celé mohlo ukázat.
[ Reagovat ]
17.11.2021 11:05Od: Smazaný účet
spíše jde o životní styl, než o rychlou změnu. A pak jak tam mají organizované zdravotnictví.
[ Reagovat ]
17.11.2021 10:09Od: Smazaný účet
ale pořád ji ještě něco spojuje např. promořenej panelák. K čemu všechna rozdělení, když v bytě mám všechny patogeny (viry). Tím jsem vlastně přišel na to že se očkovat nemusím, protože než byla vakcína tak sem tam někdo umřel a nebo to chytil. U nás v baráku chytil, ale druhý spolubydlící už bez příznaků. No a tak jsem se zamyslil.
[ Reagovat ]
17.11.2021 10:13Od: Smazaný účet
je. Je to tak. Šetřit si můžu peníze, ale ne lásku ke sportu a pohybu vůbec. Tělo je stvořeno k pohybu.
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:31Od: Smazaný účet covid
covid je podvod.smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:23Od: Smazaný účet Pro mě profesor Turánek znamená
Mutace Delta má to D asi od Děsně nebezpečná a nakažlivá. Žere hlavně Pražáky a vystupuje z novinářských bažin. Ale nebojte se milé děti, superman Pfajzr má účinnost 150%, nebo i vyšší, jak tvrdí zástupce pro věci politické soudruh poručík Troník v Černých baronech. Tak hrrrr, šupky hupky do vakcinačního centra, nebo nám ty vakcíny proexpirují. Kdo bude mít bumážku a útlý covidový pas s doložkou nejvyšších výhod, tak může na merendy a k moři.
Kdyby vám bylo po vakcíně šoufl a nebo dokonce ještě hůř, tak jste přece podepsali, že stát ani firmy za nic nemohou.
Jižní Afrika a Indie, země promořené AIDS a tuberkulózou, odtud ještě dorazí mutace Omega, ta bude poslední. Postihne hlavně novináře.
[ Reagovat ]
16.11.2021 23:09Od: lvicek
Takze nez ockovani, ktere proslo a prochazi komplexnim procesem testovani, schvalovani atd. Velmi prisne se sleduji jeho vedlejsi ucinky a uz se vyockovaly miliardy davek, tak radsi neschvalene, nikym testovane leky na tuto konkretni nemoc, pripadne kokteily protilatek, ktere jsou take mnohem mene proverene. To tem osvicenym antivaxerum nevadi? Pry si o ne dokonce ti antivaxari v nemocnicich rikaji! Moc nechapu teda.
[ Reagovat ]
17.11.2021 00:03Od: Tomas_Smid_fan
Mně třeba vadí černobílé vidění světa i to, že bych měl být infantilně označen za sluníčkáře nebo hvězdičkáře, případně tendenčně za antivaxera.
Našel bych spoustu otázek a některé jsme už asi i řešili, ale teď vyberu tyhle:
vakcíny jsou schválené kým a do kdy?
Dle imunologů jsou současné vakcíny zastaralé - připravené proti první mutaci - je tomu tak?
očkování je dobrovolné a přesto jsou lidé, kteří ho odmítnou stigmatizováni a odsouváni mimo společnost - je to pravda?
informace k očkování a okolo něj jsou jednostranné v jeho prospěch, chybí vyváženost, objektivita. Je tomu tak?
[ Reagovat ]
17.11.2021 00:10Od: Fandina
A co bys chtěl, aby se mělo dít. Je to jednuch ve společnosti se vyskytl problém. Nakažlivá nemoc a spolčnost, vědci, lidi se snaží se s tím srovnat. Je tu vakcina, není dokonalá, ale pořád lepší než nic. Rozumný člověk to chápe. Hlupák hledá výmluvy.
[ Reagovat ]
17.11.2021 10:48Od: Smazaný účet
mám Vás čím dál tím radši. smile omlouvám se.
[ Reagovat ]
17.11.2021 10:49Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
17.11.2021 11:06Od: Ela-fon-isi
Myslím, že se to brzy setře. Ve škole mých dětí, kde se testují i očkování, je pozitivní celý učitelský sbor, kromě dvou. Na hygieně jim řekli, ať učí dál, jen s respirátorem. Takže běžné respirační onemocnění. Jen ho bohužel někteří nepřežijí a asi se s tím nedá dělat nic. Na vzorku děti (48) je, ale vidět, že očkované nemají vůbec žádné potíže, neočkované mají rýmu a bolí je v krku a dva neočkovaní hoši mají zápal plic.????
[ Reagovat ]
17.11.2021 13:57Od: Smazaný účet
smile no tak tohle je přesné. Respirátor snad ani není potřeba. Protože pan Šinkora toto popsal kdysi. Prostě v nějakém pečováku propukl cov19. No a když odebrali vzorky krve tak zjistili kdo má protilátky a tudíž nevykazuje příznaky onemocnění. Protilátky myšleno vlastní, ne po vakcinaci. Myslím že zákldem je zdravý životní styl. To je jediná cesta a je to běh na dlouhou trať.
[ Reagovat ]
17.11.2021 14:36Od: Ela-fon-isi
No, on je problém, že ty děti mají babičky a dědečky. Je, ale lepší nechat školu otevřenou, jinak by děti byli u nich. Bohužel teď už je to tak rozjeté, že se zřejmě nedá dělat nic. ( Jsem očkovaná a každý týden chodím na PCR test, protože pracuju s fyzicky postiženými lidmi a jako samožvitelka si nemůžu dovolit ani ležet se zápalem plic.)
[ Reagovat ]
17.11.2021 15:11Od: Smazaný účet
tak ať se vám daří a hodně zdravísmile
[ Reagovat ]
17.11.2021 22:36Od: Holahej
...
Leopold König (Twitter)
Doufám, že vy všichni, co se tak bráníte vakcíně, se bráníte i na JIPce proti těm desítkám injekcí a hadiček a odmítáte to....
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:07Od: Forehand
Gyros je taký Patik tenisoveho okruhu, myslitel.
[ Reagovat ]
17.11.2021 14:01Od: Smazaný účet
smile je dobrej. Nevypadá tak, ale mám ho rád.smile asi jako Fandinusmile Fandina to je moje štěstí. A štěstí to je přítomnost milované osoby.
[ Reagovat ]
17.11.2021 14:03Od: Smazaný účet
pravda zapomněl jsem. Je to trapné. S tím taky souhlasím.smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:48Od: Smazaný účet
mažu do albertu pro víno primitivo PUGLIA (Primasole) docela dobré za dobrou cenu (79/159 Kč) Takže pasmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:24Od: Nola
Gyros je cislo smile , jeho hlaska ku AO je iba ceresnickou na torte, ale hlaska smerom k FO je vrchol ladovca :
https://twitter.com/QuentinMoynet/status/1460275147911409674

Roland Garos by mal byt vyradeny z kalendara smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:58Od: Tomas_Smid_fan
já žádný RG v kalendáři nemámsmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 16:12Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:57Od: Nola
:D pochopitelne. smile...iba zasnem, ako sa tu antuka podcenuje, totiz predpokladam, ze vacsina spickovych hracov zacinala na antuke, bo je to povrch, ktory je dostupny za akehokolvek pocasia, kym neleje ako z krhly..
[ Reagovat ]
16.11.2021 16:09Od: Pe3k
škoda, že Nick nepřijde někdy s něčím konstruktivním
[ Reagovat ]
16.11.2021 16:17Od: Nola
von sa snazi byt zaujimavy, nic, viac, nic menej smile na antuke je uplne mimo, zial..., ak by zbytocne nemrhal energiou atakmi na spickovych hracov /mimo Fedexa / , mohol byt niekde inde.... len rozmyslam s kym si to vlastne nerozdal cez soc.siete smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 16:38Od: Smazaný účet
Nick je dobrej a to stačí.smile https://www.youtube.com/watch?v=o94rN0_PxFs
[ Reagovat ]
16.11.2021 12:10Od: vladka YES
souhlas
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:08Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 11:20Od: Smazaný účet souhlas
"Za doktorku Pekovou se postavil i přední český imunolog profesor Jaroslav Turánek. ?Už mám dost té manipulace a cenzury,? říká­."(ces­kobez­cenzu­ry)
http­s://ww­w.you­tube­.com/w­atch?­v=VYt­BEnB1F­6E&t=2ssmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 12:07Od: George_Renel
Myslíš tu doktorku Pekovou co s kmotrem Janouškem podváděla zdravotní pojišťovnu a co tvrdila, že Covid zmizí do loňských vánoc?smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 12:17Od: Torn
To je zase blábol. :D Ona pak v jednom rozhovoru říkala, že to měla upřesnit, že v té době, kdy převládala určitá mutace, tak ta opravdu už v populaci prakticky není. Teď logicky dominují jiné mutace, respektive ten vir mutuje neustále, ale ne každá mutace je životaschopná dlouhodobě, obzvlášť u covidu, který má rychlost replikace poměrně vysokou a zakládá často chyby, takže mutuje opravdu rychle a ty mutace nedokáží být dominantní ani jednu sezónu, proto se i komplikují okolnosti kolem očkování, protože lidi jsou očkování na úplně jinou mutaci, než tu aktuálně převládající.
[ Reagovat ]
16.11.2021 13:42Od: Hook2424
V prvním rozhovoru Peková opravdu říkala, něco ve smyslu: že se ten VIR t.zv. vymutuje a podzimní vlna už nebude!
[ Reagovat ]
16.11.2021 13:49Od: Torn
Tak pak je trubka. :D
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:11Od: Teo Re: :)
Řekla, že vir vymizí, ale nepočítala s tím, že tak rychle zmutuje a tak rychle se rozšíří, ale původní varianta doopravdy zmizela. A ještě sama řekla, že netuší, kde je ta jeskyně, odkud ty nové mutace neustále vylétají :)
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:15Od: Tomas_Smid_fan
Je to odbornice na danou problematiku a svými výroky si nijak nedopomáhá k obohacení se. Na rozdíl od jiných...
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:45Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:51Od: Mantra
a co s tím Janouškem, to dělala zadara,a vejplatu mu taky posílala? smilesmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 18:20Od: Blondie
Víš, lidé nemají pro manipulaci, lži a pod. jako motivaci jen osobní obohacení ;)
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:19Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 19:21Od: Smazaný účet Re: ROZHOVOR s prof RNDr JAROSLAVEM TURÁNKEM, CSc , DSc [ Reagovat ]
16.11.2021 19:32Od: Smazaný účet Re: covid
covid je podvodsmile a ta komunistická verbežsmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 14:28Od: lvicek
Jojo, ted nedavno jsem ji videla u soudu. Umi se zjevne zviditelnit vsemi moznymi zpusoby :D.
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:12Od: Smazaný účet
myslím pana profesora Turánka. Přinášíme vám to podstatné z vyjádření profesora Turánka k tématu koronavirové pandemie. přední český vakcinolog, imunolog, farmakolog, organizátor celé řady mezinárodních konferencí, prof. RNDr. Jaroslav Turánek, CSc., DSc. (https://www.youtube.com/watch?v=VYtBEnB1F6E&t=2s)
https://ceskobezcenzury.cz/2021/11/zpravy-z-domova/opravdu-pekova-lze-tak-se-podivejme-co-rika-uznavany-profesor-imunologie/
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:23Od: Smazaný účet
Základní fakta o mRNA vakcínách pro rádoby mediální experty:
1.Celý S-protein je zodpovědnou molekulou za patologické projevy infekce covid-19. Přitom neexistuje kontrola nad mírou exprese S-proteinu po vakcinaci mRNA vakcínou - z toho plyne, že u pacientů s vysokou mírou exprese S-proteinu dojde k příznakům shodným s infekcí.
1. Neexistuje kontrola nad místem exprese S-proteinu - z toho plyna zasažení různých tkání a orgánů.
2. Současné mRNA vakcíny byly formulovány pro jiné použití v genové terapii a jsou nevhodné pro vakcíny - mRNA vakcína nezůstává na místě, ale přes
3. lymfatické cévy a prochází z tkáně do mízních uzlin a dál až do krevního systému, odkud se díky charakteru dlouhodobé cirkulace (potažení nanočástic polyetylenglykolem) může dostat do různých tkání a orgánů (např. játra, ledviny, plíce, mozek)
4. Objev endogenních reverzních transkriptáz zpochybňuje bezpečnost mRNA vakcín s ohledem na zabudování do genetického materiálu vakcinovaného člověka.
? Účinek kationických lipidů použitých ve vakcíně není dostatečně prozkoumán a já se obávám, že tyto lipidy mohou být zodpovědné za pozdější neurologické problémy. Vím, o čem mluvím, tímto výzkumem se léta zabývám. Bohužel, veškeré úsilí moje i kolegů, kteří se nepromenádují v médiích, je zbytečné. Politiky zajímá jen dělání P.R., okopávání ostatních stran a procenta z obratu testů, roušek a vakcín.

Diskuze - Jak dál s pandemií. Experti dali Česku 4 rady - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz)
[ Reagovat ]
16.11.2021 14:54Od: Mayo
Ty nevieš o svete smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:16Od: Smazaný účet
ne, neví. Tady mají Slováci opravdu náskok. Myšleno upřímně.
https://www.hlavnespravy.sk/naozaj-pekova-klame-tak-sa-pozrime-co-hovori-uznavany-profesor-imunologie/2743352
Ten, kdo zapomněl svou minulost je odsouzen ji znovu prožít!
[ Reagovat ]
16.11.2021 16:10Od: Smazaný účet
Buď máte tajnosti, alebo dôveru. Naraz to však nejde.
https://www.facebook.com/kalinakerik/videos/994326214515064/
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:12Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:13Od: Smazaný účet
no jak jinak. Darebáci.
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:30Od: Smazaný účet Re: jo myslím profesora Turánka
Popírači a odmítači ivermectinu a inoprinosinu zase radí a vyjadřují obavy. Omílají stále dokola obecné poznatky a tváří se učeně ohledně vakcín, které nikdy nevyvíjeli a zdá se, že o nich vědí P.R.D. Vektorové virové vakcíny už jsou odpískané a EMA jich má plnou mísu. Smrtelné vedlejší účinky zprvu s vakcínou nesouvisely, potom byly prohlášeny za velmi vzácné a řídké, potom už nedoporučovali dávat vakcínu mladším ročníkům a nakonec se to odpískalo pro nezájem p.t. publika. Stejně to dopadne i s podmíněně povolenými mRNA vakcínami. Nic na tom nezmění salonní učenci, z nichž jsou někteří jmenovaní v tomto článku.
https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/pandemie-jeste-neni-za-nami-tvrdi-cesti-vedci-co-podle-nich-nepodcenit-167690
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:52Od: lvicek
Myslis asi isoprinosine, ne? Ten jsem brala asi pul roku, protoze se mi delaly casto opary. No, trochu to pomohlo, zadnej zazrak. Opary se delaly dal i pak. A co si od nej jako slibujes?
[ Reagovat ]
16.11.2021 15:58Od: Smazaný účet
ne to nemyslím já. To je kopie.
[ Reagovat ]
16.11.2021 16:02Od: Smazaný účet
je potřeba to číst pozorně. Tam jde o vakcíny. Pan profesor je vakcinolog. Ano něco jako pan Prymula, Maďar (kapacity)
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:11Od: Fandina
A jaký to má smysl, vytahovat články o vakcinách. Jedni je schvalují, jiní to zpochybňují. Máš pocit, že je to něco nového na světě. Vůbec nic. Děje se to se vším. Záleží na každém, jak se k problému postaví.
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:16Od: Smazaný účet Re: Karel Zeman Bláznova kronika ukázka 1964
smysl je jeden, že se Fany objevísmile a to mi stačí.smilehttps://www.youtube.com/watch?v=o94rN0_PxFs
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:17Od: Fandina
To je ale trapný důvod.
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:18Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
16.11.2021 17:22Od: Smazaný účet
Fandino to je tak trapný. No až hrůzasmile Jsi mé štěstísmile
[ Reagovat ]
16.11.2021 23:04Od: lvicek
Tady velmi dlouhy a podrobny clanek o isoprinosinu v pouziti proti covidu: https://www.zdravotnickydenik.cz/2021/02/isoprinosine-neni-lepsi-nez-nic-aneb-cesta-do-pekel-je-dlazdena-dobrymi-umysly/
[ Reagovat ]
17.11.2021 02:51Od: Smazaný účet
díky
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist