Kyrgios s přítelkyní stráví po hádce zbytek karantény v Austrálii odděleně

  • Tenisový bouřlivák Nick Kyrgios neudržel nervy na uzdě ani v soukromí a během povinné koronavirové karantény v hotelu v Adelaide se dostal do ostré hádky s přítelkyní. U vyhroceného konfliktu s modelkou Chiarou Passariovou zasahovala i policie a pár se následně musel odstěhovat do oddělených pokojů.
    8. 10., 10:54 | Aktuality |  18 komentářů
    Nick Kyrgios a Chiara PassariováNick Kyrgios a Chiara Passariová 
     
  • Profil hráče

Kyrgios s přítelkyní museli v Austrálii do dvoutýdenní karantény po příletu z Bostonu, kde tenista hrál Laver Cup. Ve čtvrtek si ale dvojice nejprve vyměnila několik urážek na sociálních sítích a ve slovním konfliktu pak pokračovali i osobně.

K hlasité hádce byla přivolána policie. "Bylo provedeno vyšetřování, k žádnému porušení zákona ale nedošlo a oba účastníci sporu stráví zbytek karantény v oddělených pokojích," uvedl mluvčí místní policie.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (18)
08.10.2021 19:40Od: Burrows
Pichatelna je ale...
[ Reagovat ]
08.10.2021 15:02Od: Forehand
Doba sa mení, ľudia sa menia a s nimi aj športové tenisové vzory, ktoré by mali byť pre mladých inšpiráciou. Už Thiem je oproti mladým stará škola, o Nadalovi s Djokovicom vôbec nerozprávam. Tí dosiahli úspech ešte bez Instagramu a tieto návyky im naštastie zostali.

Dnes tu máme Zvereva, Tsitsipasa, ktorý má tenis najradšej na svete, okrem seba samého. Kyrgiosa a ďalších. Pýtam sa, ktorý mladý špičkový tenista ide príkladom?...Možno nejaký Ruud, ale kto je Ruud?...Tenis by potreboval ikonu, ktorá to má v hlave komplet v poriadku a je ochotná mať aj mimotenisový pozitívny presah.
[ Reagovat ]
08.10.2021 16:42Od: Nola
omg, jediny, kto bol oprosteny od soc. medii bol Fedex
Zverev a Tsitsipas zasadne pouzivaju soc.siete na svoju propagaciu - taki novodobi Narcisovia, ale nikoho z kolegov neurazaju....

Gyros je hladac pozornosti, media si ho vybrali, bo porazil celu B3, ked este bol normalnym chalanom... mam pocit, ze mu media uskodili, tym ze ocakavali od neho top vykony, on sam zrejme na to nebol pripraveny, bal sa zlyhania a nakoniec skoncil ako "svedomie tenisu".....
[ Reagovat ]
08.10.2021 17:02Od: Pe3k
Fedex byl tím, kdo ukázal jak to dělat správně, jak být pozitivní vzor a zvládl by to i v době sociálních sítí.

Gyros byl někdy normální? Nemyslím. Bez něj bude na okruhu atp nuda, ale zas já preferuju ty, co něco dokáží na kurtu než ty, co jen o všem blbě kecají. Gyros má skvělou ruku, ale tím to hasne zbytek těla ani omylem.

Já byl vždy odpůrce sociálních sítí a to i v době, kdy začínaly ne dnes kdy i Nolce došlo, že tam něco nehraje.

Ta fotka Gyrose s přítelkyní je dobrý příklad. (mladý) Člověk vidí tu fotku a řekne si takový krásný, úspěšný a štastný pár (na fotce), ale ve skutečnosti musí volat policii, aby vyřešili hádku a co dělá Zverev to ani nemusím komentovat, ale vidíte, te nové přítelkyni vůbec nevadí, že je agresivní psychopat...
[ Reagovat ]
08.10.2021 20:45Od: Nenela
Naprosty souhlas, jsem rada, ze mi tu nekdo mluvi z duse, diky za to smile
[ Reagovat ]
08.10.2021 17:10Od: Nola
dnes sa ku Gyrosovi zdatne pridal Murray a jeho brat v ponizovani Tsitsipasa na USO, jeho matka ohladne Zverevovho domaceho nasilia......
nepamatam si, ze by podobne vypady na soc. sietach riesil niekto z B3

aby som bola nestranna, tatko Novaka si svoje hlasky tiez neda za klobuk, ale prezentuje sa iba pred srbskymi mediami, ale nenapada nikoho na soc. sietach, smutna buducnost tenisu nas caka, zial.....
[ Reagovat ]
08.10.2021 18:19Od: paprikovygulas1
Panebozr opustiť sa pod článkom, ktorý sa týka ziarlivostnej hádky dvoch Austrálčanov je už fakt bieda. Začni žiť reálnejší život
[ Reagovat ]
08.10.2021 14:54Od: Forehand
Ale áno, uhorková sezóna v plnom prúde. Tieto bulvárne záležitosti majú v tomto čase svoje miesto a podľa mňa v každom z nás je čosi, čo rado tieto škandáliky číta :)

Nick už možno kontaktoval Zvereva, aby mu poradil nejaké ťahy a chvaty, ako neposlušné ženy skrotiť.
[ Reagovat ]
08.10.2021 13:19Od: Pe3k
Ta fotka se podle mě k článku moc nehodí. To tam nemáte fotku jak Gyros zrovna po někom řve?

Ta přítelkyně Zvereva je od pohledu ehm moderní žena...Z posledních dvou vztahů má Zverev nemanželské dítě a vyšetřování atp nebo kým. Vsadím se, že mu okolí radí, aby se soustředil na tenis a nechal ty děfky na chvilku spočnout, ale Šaša má svojí hlavu smile

Všem tenis fans doporučuji dokument o Mardy Fishovi Untold: Breaking Point, Netflix (kro Márdyho je tam hodně A- roda). smile
[ Reagovat ]
08.10.2021 13:43Od: George_Renel
Chlapovi se to čelem nevypotí.smile
[ Reagovat ]
08.10.2021 11:58Od: paddy Zverev má další kurvu
smile smile

O 8 let starší, prý herečka smile, narozená ve východním Berlíně

Její zářezy:
zpěvák Ramnstein, manželství s norským zpěvákem, britský muzikant, fotbalový brankář Karius a házenkářský reprezentant

https://m.bild.de/unterhaltung/leute/leute/sophia-thomalla-verliebt-in-tennis-star-77889244
[ Reagovat ]
08.10.2021 12:41Od: Mantra
štětka?
[ Reagovat ]
08.10.2021 13:17Od: Nenela
Kde jsi prisel na to, ze ku-a? Ty ji znas?
[ Reagovat ]
08.10.2021 14:03Od: Krisboy
To je jasný. Paddymu nedala, tak je kua. ????

Ale že je to zlatokopka, je naprosto evidentni.
[ Reagovat ]
08.10.2021 14:57Od: Forehand
Jj, paddy trochu prepadol konzervatívnym predsudkom. Tvrdenie "ďalšia ku**va" je znakom skoršieho odmietnutia, alebo zlomenej palice nad ženským pokolením. Holt, aj takéto príbehy píše život.

Na druhú stranu. Úspešné a krásne ženy, ktoré o sebe vedia nebudú chodiť so študentom ekonómie, ktorý chodí do školy autobusom. Je to trpké zistenie, pre študentov ekonómie, ale je to tak. Tým ženám to nemožno ani zazlievať.
[ Reagovat ]