Kyrgios si v Marseille došel bez ztráty podání pro svůj premiérový titul

  • ATP MARSEILLE - Dvacetiletý Nick Kyrgios v hale v Marseille slaví svůj premiérový titul na okruhu ATP. Nenasazený Australan turnajem prošel bez ztráty setu i podání, když ve finále porazil Chorvata Marina Čiliče.
    21. 2. 2016, aktualizováno | Aktuality |  78 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Nick Kyrgios měl na halových turnajích bilanci 3-4, v evropské hale dosud nikdy nevyhrál jediný zápas. V Marseille ale hráč s budoucností světové jedničky důrazně naznačil, že by před sebou mohl mít průlomovou sezonu.

Dvacetiletý Australan si ve francouzském přístavním městě došel pro svůj první titul na okruhu ATP. Cestou neztratil ani set, vyhrál všech 47 gamů po svém podání, když čelil pouze čtyřech brejkbolům, a vyřadil tři hráče Top 12: světovou desítku Richarda Gasqueta, osmičku Tomáše Berdycha a v dnešním finále i dvanáctého hráče světa a bývalého vítěze US Open Marina Čiliče.

V Marseille hrál Kyrgios na svém teprve druhém letošním turnaji. Před měsícem na domácím Australian Open vypadl ve třetím kole s Berdychem, minulý týden v Rotterdamu kvůli zranění loktu nestartoval.

Finále na turnaji ATP si dnes rodák z Canberry zahrál podruhé. Poprvé v něm loni na antuce v portugalském Estorilu nestačil na Gasqueta.

"Poprvé jsem si ve finále zahrál loni a věřil jsem v první titul. Ale tady jsem opravdu nečekal, že vyhraju turnaj poté, co jsem několik týdnů nehrál. Ovšem od prvního kola jsem začal hrát opravdu dobře a s každým vyhraným zápasem jsem získával sebedůvěru," řekl Kyrgios.

Talentovaný Australan ve finále ničil o sedm let staršího Čiliče svou nátlakovou hrou. Po podání ztratil jen tři míčky, naopak hned třikrát bojoval o Chorvatův servis. Dvakrát byl úspěšný, byť na to spotřeboval celkem deset brejkbolů.

V druhé sadě se hra vyrovnala, za stavu 4-5 musel Kyrgios dokonce odvrátit setbol. Nicméně byl úspěšný, získal posledních pět výměn zápasu, který ukončil svým celkově již 17. esem. Po 85 minutách zvítězil 7-6 6-2.



"Myslím, že jsem dnes zase velmi dobře podával. Celý týden mi servis fungoval opravdu skvěle. Ani jednou jsem o něj nepřišel. To byl klíč k úspěchu. Díky servisu jsem dokázal vyvinout tlak na své soupeře, když jsem rychle získával gamy po svém podání," hodnotil Kyrgios.

Čiličovi tak oplatil porážku z jediného předchozího duelu z roku 2013 na Roland Garros a ve světovém žebříčku se posune z aktuálního 41. místa na začátek čtvrté desítky. Nyní se rychle přesune do Dubaje, kde ho v prvním kole čeká souboj se slovenským tenistou Martinem Kližanem.

Čilič prohrál finále v Marseille i podruhé
Čilič hrál dnes ve svém 24. finále, sbírku 14 titulů ale rozšířit nedokázal. V Marseille prohrál finále už podruhé, v roce 2011 v něm nestačil na Švéda Robina Söderlinga.

"Myslím, že (Kyrgios) hrál dnes dobře, opravdu dobře. Úžasně podával, bylo pro mě velmi těžké vracet míčky zpět do kurtu i během výměn. Navíc i dobře returnoval, hlavně v prvním setu. Nedokázal jsem se dostatečně přizpůsobit míčkům, které mi vracel," komentoval Čilič.

"Ve druhém setu jsem se dostal do hry, v každém gamu jsem se cítil lépe. Jeho to čím dál tím více frustrovalo, což pro mě bylo dobře. Na konci setu jsem měl šanci na brejk, ale nepodařilo se mi zahrát dobře," řekl dvoumetrový Chorvat. 

"Nicméně s tímto týdnem jsem spokojený. Udělal jsem posun vpřed a to je pro mě důležité. Nick hrál tenis na vysoké úrovni, ale já špatně nehrál a ze zápasu si můžu odnést dobré věci," dodal Čilič.

• ATP 250 MARSEILLE •
Francie, tv. povrch, 665.910 eur
nedělní výsledky (21. 02. 2016)
• Dvouhra - finále •
Kyrgios (Austr.) - Čilič (4-Chorv.) 6-2 7-6(3)
• Čtyřhra - finále •
Pavič/Venus (2-Chorv./N. Zél.) - Erlich/Fleming (Izr./Brit.) 6-2 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (78)
22.02.2016 09:34Od: Pe3k Nick Kyrgios BEST POINTS MARSEILLE 2016 [ Reagovat ]
22.02.2016 05:01Od: Smazaný účet Cuevas x Pella 2:1 - 6:4 6:7 6:4
Tak nakonec sice Pablo vyhral, ale moc me nepotesil a koncovkou me dost nastval. To takticke MTO Cuevase za stavu 5:4 bylo proste zbytec pred servem Guida ((je to mladoch, se nedela...proste)). Ale jeste nejak ok. Pella se sel rozehrivat, usmal se tomu a bojove naladen byl pripraven. Potom ovsem behem servu s teci si Cuevas sel spacirovat a potvrzovat jestli to bylo opravdu ve ctverci...tak to uz byl hnus...proste zbytec...tyhlety takticke vylety za kazdou cenu...
To uz asi Guida rozhodil...
Takze skoda ze za stavu 4:4, kdy dostal Guido gem do shody, coz byla jedina shoda za dva sety se nepodarilo Argentinci toho vyuzit. Pella zariskoval a nevyslo. Jinak Pella cely zapas, hlavne od druheho setu byl hracem, ktery se snazi tvorit hru... skoda no... pral jsem mu to, za ten jeho aktivni postoj ve hre. Finale dramaticke, pekne, az na ten utaktizovany konec. No behem tretiho setu prestalo mrholit...jsem si rikal..sakra, to neni dobre;D) Ale nakonec to nerozhodlo pocasi, ale proste taktika zkusenejsiho hrace...

Pella byl dnes na FH velmi dobry, pekne ho celkem obiha, dokazal vyuzit te sve levoruke prednosti. Na BH je ovsem celkem nevyrazny, ikdyz ty returny na BH byly fakt dost dobre a celkem i sokl... Chlapi dnes na servu dobra prace, hlavne Pablo, musim rict, ze sice ma horsi mezihru nez minuly rok, ale na servu v tomhle turnaji byl proste famozni. Pella to samy, turnaj snu...hned v prvnim kole sejmul Izzyho, sejmul i Thiema, i po te destove prestavce...
[ Reagovat ]
22.02.2016 05:01Od: Smazaný účet
Par zajimavosti na tema Pella!

Kdyby dnes finale vyhral, byl by to dalsi hrac, ktery je rocnik 90...a vyhral turnaj ATP, a tedy moc jich neni...Raonic, Thiem. Kyrgios dnes. No a mohl byt i Pella.

V roce 2014 sekl s tenisem...nebot neprichazely nejake lepsi vysledky...
V roce 2015 se vratil a zaznamenal POUZE JEDNO VITEZSTVI na okruhu ATP ve Washingtonu...za celej rok...takze po navratu zadna slava. Tento tyden zmakl asi toho nejvic za celou svou dosavadni karieru...;) Ma velice sverazny styl pri servu, kdy nohy ve vzduchu mu jdou od sebe... Je levoruky...a FH obiha excelentne, asi jeho nejsilnejsi zbran.

Jeho nejvetsim vzorem je Roger Federer!!!:)

Takze profil s CV, po kterem bych se takoveho hrace jen s chuti ujal;D) A tlacil...fakt sympaticky bojovnik...jeeenze...jeho nejoblibenejsi tym je Manchester United...no...to je chyba;D) Jak by to byl West Ham...neni co resit...takhle si to jeste trochu promyslim...;)

Jinak gratulace Pellovi k tezkemu navratu zpet do tenisu, snad ho tenhle turnaj bude motivovat dal;)
[ Reagovat ]
22.02.2016 05:12Od: Smazaný účet
A jeste dodatek k vitezi;) Pro Pabla je to ctvry titul s okruhu ATP, a bylo to pate finale, ktere hral. Vsechny tituly pochopitelne ziskal na antuce...
Prohral pouze jedno finale na antuce s idolem Pelly, tedy s Fedexem v Istambulu.
No a i prez to, ze me trochu nastval;)
...jasne posilam gratulace a pozdravy Mutademovi...ojedinelemu fandovi tohodle hrace s peknym BH...;)
[ Reagovat ]
22.02.2016 07:14Od: janek_da
Pěkne. Finale jak ma byt.

Já to vzdal během dešťové přestávky v prvním setu. Pella mi přijde, že hraje simonovský tenis, ale bez toho bh. Před to přestávkou měl Pella jediné 2 BP a vlastně v celám zápase si servisy chlapci celkem jasně drželi.

Pro zajímavost vývoj kurzů (na Pellu)
neděle ráno - 2.98
hodinu před zápasem - 3.15
těsně před zápasem 3.35
[ Reagovat ]
22.02.2016 09:21Od: spaniel
Neviděl jsem do konce, ale to je teda hnus, ty taktické manévry. Vždy jsem to nesnášel.
[ Reagovat ]
22.02.2016 09:35Od: Smazaný účet Re: janekda
No nevim simonovsky bez BH... kdyby v noci komentator rekl, ze jeho nej vzorem misto Fedexe, je jeho rodak DelPotro po navratu, tak bych se vuuubec nedivil;)
Dokonce me pripomona jednoho kamose, tez je takovy zivy, neustale v pohybu, proste nadsenec...
Toz nevim jak jsi to myslel;)
[ Reagovat ]
22.02.2016 09:44Od: janek_da
Pohybem, silou úderu i nečekanými záblesky útoku
[ Reagovat ]
22.02.2016 10:01Od: Smazaný účet
Krom toho prvniho (pohybu), jsem si to schopen asi nejak jeste predstavit...
...ale stejne me to nejak nesedi;)
[ Reagovat ]
22.02.2016 03:55Od: Smazaný účet Cuevas x Pella 1:1
Tak jedno asi z nejtezsich finale ATP250... jemne mrholi, uz to nehteji prerusovat a hraci jedou dal...
Neskutecny druhy set Pelly...pekna utocna hra z Forehandu...tim, ze je levoruky, to jeste dela vetsi problemy Pablovi. Doufam, ze finale sleduje Rafa, aby se koukl, jak se vyuziva levoruky FH...
Jak Pellovi nejde uplne BH, tak predvedl na Big Pointech neskutecny BH returny na servu Pabla...sokoval proste, hlavne totalne prekvapil jednim returnem Pabla v TB...no nejen jeho, ale i me:))) Pella neskutecne bojuje o sve prvni vitezstvi na turnaji ATP...
[ Reagovat ]
21.02.2016 23:09Od: Frick
More, šlohnul jem nádobí, Eržiko!
[ Reagovat ]
21.02.2016 22:55Od: Forehand
Kyrgios?...

V roku 2018 ziska prvý GS. Bez debaty
[ Reagovat ]
21.02.2016 23:03Od: Fandina
Až?
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:45Od: Pe3k Nick Kyrgios Vs Marin Cilic Marseille 2016 Final [ Reagovat ]
21.02.2016 19:31Od: Smazaný účet
Když se podíváte na to video, jak se fotí s trofejí, vypadá to jako by to vyhrál Marin (samý úsměv) a Gyros se tváří, jak kdyby takových měl doma už tucet. Pobavilo.
[ Reagovat ]
21.02.2016 17:57Od: Smazaný účet Jen pocit,
žádné obvinění, ale kdyby se za pár měsíců přišlo s tím, že mu našli nějakou zakázanou látku, nepřekvapilo by mě to. Nemyslím to nijak zle a neříkám, že to tak je, ale pochyby prostě mám, ať už vznikly jakkoliv.
[ Reagovat ]
21.02.2016 18:15Od: Jabadu
Pffff ... pffff ...
V tenisu to moc asi nepomáhá. Možná sem tam "mrkev", ale to by se poznalo. Osobně si myslím, že jde obecně o nějaký umělý steroid, který zatím nelze odhalit.
Výkony mnohých sportovců mi přijdou nadlidské - třeba jeleni skáčou zhruba všichni stejně, ale výkony špičkových sportovců jsou absolutně nedosažitelné.
Trénink je nutný, ale bez "zobu" je k ničemu.
[ Reagovat ]
21.02.2016 18:44Od: PH94
To je blbost. Tenis je tak komplexním sportem, že nějaká zakázaná látka není ani omylem zárukou zlepšení výkonnosti
[ Reagovat ]
21.02.2016 18:54Od: gigin
Fyzička, síla?
[ Reagovat ]
21.02.2016 18:57Od: PH94
A co těch dalších x faktorů? To jako si vážně někdo myslí, že by někdo riskoval ve 20 takovouhle kariéru kvůli něčemu u čeho ani není jisté, že mu pomůže? Jestli si to někdo myslí, tak OK...to snad ani nejde rozmlouvat :D
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:01Od: Lunej..
Tak podle Fulneka nebo Jabadu berou hlavne ti, ktere nemaji radi.:)
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:03Od: Jabadu
No, no!
Já souhlasím s tím, že v tenisu se asi moc nebere, ale steroidy jsou dnes na takové úrovni, že jsou detekovatelné jen pár hodin, či dnů!
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:01Od: Smazaný účet
já jsem psal, že si to nemyslím, ale že mám jen takovej pocit :) a ten prostě mám
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:05Od: gigin Re: PH94
Ale já nepíšu, že Gyros zobe. Jen reaguju na tvou glosku, že podpůrné prostředky nemůžou zvýšit u tenisty výkonost. Já si myslím, že ano. To je celé.
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:08Od: PH94
A já zase nepíšu, že nemohou zvýšit výkonnost. Píšu, že jejich použití neznamená automatickou záruku zlepšení výkonnosti.
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:14Od: gigin
Já neříkám, že musí. Ale když jsou k tomu určené, tak by měly. Jako techniku FH nebudeš mít asi lepší, ale třeba budeš včas u balonku, lepší švih a tak. Ale to jsou jenom mé domněnky. Já to nežeru, maximálně si dám kalíšek slivovice na kuráž, ať nehraju srabácký tenis.
[ Reagovat ]
21.02.2016 20:32Od: PH94
Já si zkrátka neumím představit, že by kvůli tomuhle někdo ze špičkových hráčů riskoval svou kariéru. V tenise je obrovské množství proměnných...přijde mi to prostě jako hloupost a tím spíš u Kyrgiose, který má celkem takový úsporný styl hry. Když už, tak si myslím, že tohle by mohlo pomoci spíš obranářům, protože ty jejich zápasy jsou obvykle delší a dá se říct, že často i fyzicky namáhavější.
[ Reagovat ]
21.02.2016 21:55Od: tito
Dlabeš ultimátní energetický zdroj s přídavkem prasečího testosteronu. Moravské chipsy. Tak nekecej.
[ Reagovat ]
21.02.2016 22:39Od: gigin
Ať to zkusí Rafa ;-)
[ Reagovat ]
21.02.2016 22:49Od: tito
Ten už to možná přikusuje k olivám, ale nějak to nefunguje :-)
[ Reagovat ]
22.02.2016 00:11Od: darek.vrana
Říká se, že v tenise má doping význam hlavně v tom, že hráč potom vydrží mnohem větší tréninkové dávky. Takže všech x faktorů může díky tomu zlepšovat. Ale nikoho neobviňuju, to je jen reakce na to, že v tenise nemá doping význam.
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:48Od: janek_da
regenerace, pevné nervy
[ Reagovat ]
22.02.2016 09:07Od: rod_laver
Dopovals někdy? Brals stimulanty nebo anabolika? Znáš někoho vůbec takového? Pochybuju, ale huba plná keců. Doping má pochopitelně v tenise své pevné místo.
[ Reagovat ]
22.02.2016 14:20Od: PH94
Pan odborník se ozval :D Lol
[ Reagovat ]
22.02.2016 14:27Od: PH94
Když už mám čest s takovým odborníkem, tak mi klidně prozraď kdo teda sype, protože to evidentně víš. A potom mi taky vysvětli, proč při tak častých dopingových kontrolách, které v tenisu jsou, jsem oproti jiným sportům zaznamenal absolutně minimální množství dopingových odhalení. Díky
[ Reagovat ]
22.02.2016 22:39Od: rod_laver
můžeš mi, mlíčňáku, odpovědět? :-) Každopádně ti fandím a jsem rád, že ještě někdo v bílý sport doma od gauče s chipsy v ruce, kdo v životě nedělal sport na profi (tím myslím jako účastník MS) úrovni.

1, konkrétní kúry tenistů pochopitelně neznám, nicméně i pitomý růstový hormon lze detekovat hodinu či dvě po aplikaci a to je věc, která regeneraci neuvěřitelně pomáhá
2, snad si nemyslíš, že testování je tak důkladné
3, snad si nemyslíš, že si tenisový svět může dovolit dopingový skandál u top hráče
4, doping je vždy před testováním, zvlášť u sportu, ve kterém se točí miliardy
5, taky jsem nikdy nález neměl a svědomí čisté nemám :-))
[ Reagovat ]
23.02.2016 08:09Od: PH94
Tak to se máš opravdu čím chlubit, že jsi dopoval. Ale měl by sis uvědomit, že ne každý je takový de.bil jako jsi ty. A víc se s tebou nemám o čem bavit.
[ Reagovat ]
23.02.2016 08:45Od: rod_laver
Jsem rad, ze mas rict co k tematu :)) dream on babe
[ Reagovat ]
23.02.2016 09:08Od: PH94
Nevím proč bych měl debatovat s někým, kdo dopoval a ještě se tváří, že je to věcí naprosto normální a běžnou. Přesně kvůli takovým ochcávkám jakou jsi ty sport trpí.
[ Reagovat ]
23.02.2016 09:53Od: janek_da
Připomínáš mi debaty okolo Lance Armstronga. Tenkrát ho taky laická veřejnost a hlavně novináři vynášeli do nebes. "Podívejte jaký je borec a nedopuje!". Dopoval. A dopuje se v cyklistice určitě pořád.

Když víš, že na to ani trochu nemáš, tak nedopuješ, ale taky pak nejsi profík. Je to lidské, chtít být nejlepší nebo být aspoň v elitním klubu. To jde proti sobě snažit se být nejlepší a nedopovat. Je to jako hořící sníh, studené teplo.

Spíš mi připadá hodně pokrytecké tvrdit, že jsou jenom špatné výjimky. Zase kdyby se doping jakože úplně povolil, tak by se sport úplně zvrhl do souboje farmaceutických koncernů. Takže současný sta. Novináři vynáší do nebes hrdiny, plive se po "hříšnících", lidi maji zábavu, sportovci peníze.
[ Reagovat ]
23.02.2016 15:05Od: PH94
Říkejte si co chcete, ale pro mě je to hnus. Jestliže dělám od mala nějaký sport, tak patrně k němu mám nějaký vztah a mám ho rád. A já nedokážu pochopit, že je pak někdo schopen ho takhle znehodnotit a pošpinit.
[ Reagovat ]
23.02.2016 16:37Od: FulnekUltras
Peníze na vrcholné úrovni některých sportů pohříchu mnohé dobře míněné ideály dříve nebo později zničí... ;(
[ Reagovat ]
23.02.2016 10:49Od: gigin Re: PH94
Třeba proto, že s tím ten dotyčný má nějaké zkušenosti. Ty tvrdíš, že podpůrné látky nemají žádný vliv, ničím nepodložený názor a někdo, kdo s tím zkušenosti má ti to vyvrací a ty se jen zmůžeš na hloupé posměšky.
[ Reagovat ]
23.02.2016 10:59Od: Forsberg.Peter
Jenomže nejhorší na všem je, že už ani WADA neví, co je to doping. Zcela jednoznačně to prokázala, když nevím zda úmyslně, či svou neschopností, ale zničila hokejové finále Olympiády v Soči.

je zcela jasné, že těch dopujících, kterým skutečně doping pomůže, je celá řada, ale bohužel ani WADA není absolutně schopna rozeznat, který doping může pomoci, a který nemá absolutně žádný vliv na výkon sportovce.

Současná dopingová organizace tak už nemá žádnou váhu. Bohužel
[ Reagovat ]
23.02.2016 11:28Od: VlS
Wada je normální business - 500 švýcarů za test. Dopingový pravidla jsou na vodě. Nepostihuje se vůbec nijak alkoholismus ( s výjimkami - motorizmus, letecké sporty, střelecké sporty), tvrdě se stíhá THC ( možná proto, že jde super dobře testovat a lze je prokázat řadu měsíců zpětně a je to prý z morálních důvodů a příkladu mládeži. Jakej je rozdíl mezi ožralým a zkouřeným maníkem?
[ Reagovat ]
23.02.2016 15:06Od: PH94
Jakým způsobem mi to vyvrátil? Nevšiml jsem si, že by pocházel z tenisového prostředí nebo o něm mluvil. Mluví o své vlastní zkušenosti z úplně jiného prostředí, tak co to meleš?
[ Reagovat ]
23.02.2016 15:12Od: PH94
Nebo bych ho měl snad dokonce chválit a poplácat po ramenou, jaký je to borec, že se mu povedlo podvádět a vyváznout bez trestu? Opravdu obraz dnešní zvrácené společnosti, čím větší vychculda, tím lepší.
[ Reagovat ]
23.02.2016 16:34Od: FulnekUltras
A v kapitalismu často úspěšný - bohužel...
[ Reagovat ]
23.02.2016 16:57Od: gigin
Já se nebavím o rodovi a jeho fetu, blbečku. Jen o účincích podpůrných látek, které jsou nesporné. A ty to zkus vyvrátit, předčasně zmoudřelý chlapče.
[ Reagovat ]
23.02.2016 17:21Od: PH94
Opakoval bych opět to, co už jsem tu jednou napsal. Podle mého názoru je doping v tenise tím nejméně jistým zvýšením výkonnosti ve světě sportu a to jednoduše proto, že se tenis skládá z tolika různých faktorů, že ovlivněním jednoho či dvou z nich těžko nemůže dojít k nějakému závratnému zvýšení výkonu.

Třeba kdybych dal nějakému odborníkovi do ruky Rosola (nebo Berdycha, na tom nesejde) a řekl mu, že ho může nadopovat čím chce, ale chci po něm, aby zítra porazil Djokoviče nebo Federera. O kolik by se zvýšila šance, že je porazí? Možná tak o 5%? Zkrátka se to ani v podstatě nedá změřit. Nehledě na to, že tam asi těžko může někdo přijít takhle nadopovanej...když už tak ještě v daleko menším měřítku...zkrátka nevěřím tomu, že by racionálně uvažující jedinec se pokoušel dopovat v tenise.
[ Reagovat ]
23.02.2016 17:29Od: PH94
Tenis zkrátka není cyklistika, rychlobruslení, běh nebo cokoliv na téhle bázi, kde se monotónně opakuje jedna činnost a záleží tam prakticky jen na fyzický kondici. Tam si dovedu představit, že pokud přijde někdo skutečně dobře nadopovanej, tak ta jeho výkonnost se zvedne opravdu o hodně, ale tohle se přece o tenise nedá říct ani náhodou...když se teď dopnu a půjdu si zahrát s kamarádem, s kterým hraji už 5 let vyrovnaně, tak se vsadím, že to bude zase vyrovnaný.

To je prostě můj názor. Já neříkám, že třeba v tenise nikdo nedopuje, ale podle mě to mlže riskovat jen blázen
[ Reagovat ]
23.02.2016 17:35Od: Forsberg.Peter
Případy Richarda Gasqueta a hokejisty Niklase Backstroma jasně ukázaly. že nemusíš být blázen a stejně vyfasuješ nesmyslný trest. Když A dopingovým kontrolorům a potažmo WADĚ je jedno, že to, co našli, ti pomohlo ke sportovnímu výkonu nebo ne.
[ Reagovat ]
23.02.2016 17:45Od: gigin Re: PH94
Ok. A vidíš šlo to i bez šťouchání :DD

Já jsem to ale psal hned, že ti to samozřejmě FH a BH a voleje nezlepší, ale myslím si, že na fyzičce, síle to může přidat, plus co tu psali jiní, rychlejší rekonvalescence, možnost větší tréninkové zátěže.

Už jsme toto téma tady rozebírali x krát, já mám názor, že by to měli povolit a je klid. Kdo se chce huntovat, ať se ničí.

Znám případy z okolí, kdy rodiče jsou ochotní a dokonce cpou svinstva už do děcek. Myslím v tenise. Toto je samozřejmě hnus, zakázat, zničit, zavřít. Ale když je někdo plnoletý, dělaj si co chceš....
[ Reagovat ]
23.02.2016 17:59Od: PH94
Já už bych se k tomu nevracel, nechci se sem chodit přít nebo tak :D Pokud má člověk rád ten sport, který dělá a váží si svého zdraví, tak by nic takového nikdy neudělal...tím bych to asi tak zakončil.
[ Reagovat ]
23.02.2016 18:14Od: gigin
Souhlas. Finito. Tečka.

Za chvílu přiletí rod a pošle nás oba do pi.i :DD
[ Reagovat ]
23.02.2016 20:39Od: rod_laver
Nemá to smysl, s naivkou, který neví obecně o profi sportu nic, se nemá smysl přít. Zase je pěkné, že má někdo ideály. Zrovna dneska jsem si byl zahrát s klukem, který byl jako junior top, a říkal mi něco jiného. Probereme u poldecáku, až dojedeš v březnu :D
[ Reagovat ]
23.02.2016 21:10Od: gigin
Sak hej rod budeme slahat :-D
[ Reagovat ]
22.02.2016 21:49Od: VlS
A je doping, když si dám panáka? To abych se bál na olympiádu :-)
[ Reagovat ]
23.02.2016 00:20Od: janek_da
Ještě že ses přiznal. Jsi doživotně vyloučen.

Nezapomeň, obhajoba je součástí obžaloby.
[ Reagovat ]
21.02.2016 21:24Od: turista
To je blbost.V tenisu rozhoduje tenisové umění,momentální kvalita úderů,herní inteligence a aktuální psychika.Tyhle věci nelze žádným dopingem získat právě díky komplexnosti tenisu jak už to tady někdo napsal.Fyzicky sebelepší dřevák nemůže nikdy v profi tenisu uspět.Kyrgios se v Marseille zklidnil a naplno ukázal své umění a možnosti.Takže gratulka.
[ Reagovat ]
21.02.2016 21:30Od: janek_da
myslíš, že nejsou léky na zklidnění ;-)
[ Reagovat ]
21.02.2016 22:10Od: PH94
Jistě :D Bude dlabat léky na zklidnění, soustředění, zlepšení fyzické kondice, obratnosti, regenerace, pevných nervů, síle, většího švihu, přesnosti nebo také na motoriku a v neposlední řadě prášky na lepší spaní, protože bez nich je to k ničemu :D
[ Reagovat ]
21.02.2016 22:35Od: spaniel
Tolik naivity...
[ Reagovat ]
21.02.2016 22:37Od: gigin
To je zbytečné něco vůbec říkat..
[ Reagovat ]
21.02.2016 22:43Od: PH94
Mistři konspiračních teorií jsou unavení z neschopnosti a tuposti ostatních jedinců?
[ Reagovat ]
21.02.2016 23:01Od: gigin
Panebože, nikdo tu netvrdí, že Gyros něco bere. Jen se bavíme o účincích látek, které jsou zakázány. Sice nevím proč, když jsou hráčům na ho*no.
[ Reagovat ]
21.02.2016 17:23Od: Roger_Federer Noo
Rict nekdo v pondeli, ze takto obsazeny turnaj vyhraje Kyrgyos bez ztraty setu, dal bych mu Forhenda (1%)..:).
[ Reagovat ]
21.02.2016 17:19Od: Nola Gyros
ide z neho strach, ma iba 20,a uz ma na konte titul a k titulu si pribalil 2 skalpy hracov TOP10 a GS vitaza, kde su tie casy, ked bol babyFed pasovany za buducu NO1, dnes je z neho celebritny milenec...
verim, ze Dubaj nevypusti, rada by som si pozrela zapas dvoch ego maniakov
[ Reagovat ]
21.02.2016 17:09Od: Mayo
Škoda no ale taký je šport.
[ Reagovat ]
21.02.2016 17:03Od: Kozoroh Gyros vítězem turnaje ATP
Připojuji se ke gratulaci k 1. titulu na ATP. Gyros nejenže za celý turnaj nepřišel o set, ale ani o podání, v dnešním zápase čelil jedinému brejkbolu (který byl zároveň setbolem). Během celého turnaje suverénní na podání a i ve výměnach si machři jako Berdych nebo Gasquet proti Gyrosovi neškrtli. Čilič alespoň zdramatizoval 2. set, ale urvat ho se mu nepovedlo.
[ Reagovat ]
21.02.2016 16:56Od: Smazaný účet
Gratulace veliká!

PS:Jsem rád, že nejsem tady jediný, kdo mu fandí.
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:06Od: Smazaný účet
Asi tak ????
[ Reagovat ]
21.02.2016 19:14Od: Smazaný účet
?
[ Reagovat ]
21.02.2016 16:50Od: Kytka
Gratulace, titul si určitě zasloužil za ten tenis co předváděl na tomhle turnaji.
[ Reagovat ]
21.02.2016 16:44Od: Jabadu
Na té fotce je jedna z verzí "HAKY"?
:-)
[ Reagovat ]
22.02.2016 12:26Od: VlS
On je z Austrálie, ne z Novýho Zělandu
[ Reagovat ]
21.02.2016 16:42Od: kada.tom
Gratuluju a přeju mu tenhle titul, začal pěkně 250kou, teď si může dávat vyšší cíle :-) Marina škoda, ale on určitě ještě něco pěkného vyhraje, Nick si za výkony v tomto týdnu titul jednoznačně zaslouží :-)
[ Reagovat ]
21.02.2016 16:41Od: Lunej.. Vida
Nicku, jak nám to jde. :) Jen tak dál.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist