Linda Fruhvirtová dostala divokou kartu do kvalifikace prestižního turnaje v Miami

  • Linda Fruhvirtová si poprvé mezi dospělými zahraje jeden z největších turnajů na hlavním okruhu. Teprve 15letá Češka, která patří k největším mladým talentům současného tenisu, se v příštím týdnu díky divoké kartě představí v kvalifikačních bojích akce WTA 1000 v Miami.
    16. 3., 09:18 | Aktuality |  79 komentářů
    Linda Fruhvirtová (© AFP)Linda Fruhvirtová (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Fruhvirtová mezi dospělými debutovala předloni v červnu, kdy se coby 14letá hráčka představila na antukovém podniku ITF v Budapešti a hned na svém prvním turnaji slavila výhru. Loni se na nižším okruhu ITF poprvé dostala do finále a poprvé si zkusila i turnaj na hlavním okruhu, když dostala divokou kartu na pražský turnaj WTA.

Naprosto parádní vstup měla 15letá Češka do letošní sezony, na všech třech turnajích došla do finále. Zatímco v hale v Hamburku v něm neuspěla, v Monastiru bez ztráty jediného setu ovládla dvě po sobě jdoucí akce (v obou případech vyhrála i deblovou soutěž), připsala si své první tituly mezi dospělými a v žebříčku se vyšplhala na začátek šesté stovky.

Ve vítězné sérii se pokusí pokračovat na svém dosud největším turnaji kariéry. V příštím týdnu se totiž díky divoké kartě od pořadatelů objeví v kvalifikaci prestižního podniku WTA 1000 v Miami.

Kvalifikační boje začnou na Floridě v pondělí 22. března, hlavní soutěž odstartuje o den později.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (79)
16.03.2021 19:12Od: brixner Cocó, Margó, Bananí...
Dvě snad nejvodpornější jména, co existujou:
Joshua
Coco

********************************

Blixa, seš prej vajíčko, mora...smilesmilesmile*
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:33Od: EllNino Katka
Hezké, přál bych jí pěkný výsledek, poslední dobou samé ne příliš pěkné zprávy v jejím "táboře" - dneska to bylo opravdu pěkné vystoupení a na konci krásný winner po lajně ... Katka, když má hlavu čistou, prostě umí hrát výborný tenis, to se jen tak nevypaří ... snad se první výhrou v MD letos uklidnila a půjde to trochu lépe

Druhé kolo také hratelné (Mladenovic/Gasparyan), čtvrtfinále by bylo fajn ... a pak už se můžr stát cokoli :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:34Od: lvicek
Ze by byla rada na ni, aby zazarila :). Taky bych ji to moc prala.
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:07Od: SpacialRecognition Katčina kondiční trenérka
https://www.instagram.com/p/CMb_FJGg-uO/
smile
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:32Od: Holahej
Obecně se v dětství, dospívání buduje základna fyzického a psychického zdraví, odolnosti, "nabíjí se baterie" do dospělosti.., nic ale není dogma.., jak život ukazuje..

Sestry, přeskočily vývoj, nebude jim to na škodu?, od útlého věku žijí už vlastně život profesionálek, cestují po celém, dalekém světě, letadla, hotely, pásma, trénují /i v akademiích, PM/, hrají turnaje.., dokola, celoročně, asi nejsou pod takovým tlakem na výsledky, výdělky, ale tlak tam je, s výsledky roste podpora, možnosti, nemají ještě velké rozhodovací možnosti, samy za sebe, v řadě oblastí..., jsou takhle šťastné, spokojené?, vypadá, že ano, to by bylo velké plus, ..dělám co já chci, co mě baví, naplňuje.., buduji si profesi, kterou se chci živit.., Bedáňová /ale až zpětně/ vyprávěla jiný příběh.

Mají nakročeno, příležitosti, možnosti, kdo to má?, ve svém věku mají výsledky, to ale nelze přeceňovat, mladých talentovaných hráček je hodně, ale mají možnost takhle ?profi? žít?, jako ony /bez školy/ a jejich rodiče /bez profese/?, kočovat spolu po turnajích, mohou vést rodiny takový život? Jejich potenciál se ukáže později /Petra/, až dospějí a srovnají se podmínky.

Ukáže až čas, jako ve všem, faktorů je hodně.
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:56Od: Holahej
Andrea Holíková zvítězika v roce 1985 na juniorce dvouhry ve Wimbledonu,v 20letech 112., záhy skončila..., utekla k Musilovi, dětství, otec příliš tvrdý,ctižádostivý, cítila se jako ve vězení..
Andrea Strnadová, která dokázala vyhrát juniorku Wimbledonu dvakrát za sebou (1989, 1990 - dvouhra), titul Nováček roku na okruhu WTA 1991, v žebř. 1991 v 19 letech byla 33., nar.1972 profesionál od 1988 konec 1995
[ Reagovat ]
16.03.2021 18:25Od: FulnekUltras
zajímavé postřehy smile

a ten Jarda Holas byl fakt blázen - antikomunistický fanatik, který děcka už od nejútlejšího věku cíleně vychovával pro ameriku - karma i tady nakonec zafungovala...

na druhou stranu jeho názory na testotenistky byly vskutku trefné - jak řekl po Wimblu 2011: "po dlouhé době to zas vyhrála nějaká normální ženská"

smilesmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:04Od: EllNino Džounas Foreček
Je to tam, za stavu 1:3 a BP dole ve třetím jsem už nevěřil ... nedávno byl v kůži Dustina, když podobný zápas prohrál s Andym Kuznetsovem v Pterohradu :)

Dustin je magor, ale skvělý tenista, stará škola a perfektní ruka :) Snad nám ještě něco předvede na travičce, to je stejně pecka :)

Jonáš je tedy opět ve druhém kole, najel na vítěznou vlnu, to je skvělé :)

Hratelné je i druhé kolo (Masur/Sugita) i případné čtvrtfinále (Huesler/Stachovskij), tak uvidíme :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:33Od: Torn
Jonáš si jde pro titul, ti ti říkám! :d
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:39Od: SydneyOpen
no titul by se dost hodil, i když to to bude hodně těžké. Jonáš by se tak dostal cca na 280.místo, do té 3. stovky by už potřeboval
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:57Od: EllNino
Nooo bude to těžké :) Ale přál bych mu to
[ Reagovat ]
16.03.2021 10:08Od: Torn
To je docela velký dárek pro Lindu od pořadatelů.O tom se může řadě hráčů jen snít. No, uvidíme, co se z ní vyklube.

Moje favoritka to úplně není, sympatická mi taky moc není. Celkově ta gloriola kolem sester Fruhvirtových. Příjde mi, že jsou trochu protěžované, ale to je samozřejmě jen můj názor. Loni jsem fandil spíš Nikole, ale hádám, že si své fanoušky jistě najde. :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 10:37Od: majkl005
mne příjde, že jejich rodiče absolutně vše podřídili jejich kariéře, nacpali do toho dost peněz a tak proto se to jeví jakoby byly "protěžované"...ale reálně jsou to opravdu největší talenty a tu dřinu začínají zúročovat...toť můj názor :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 10:57Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:26Od: Torn
Jo, to je pravda. :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 10:46Od: blixa
Protěžované kým, čím, jak ? Hrabe ti ? Tenis je naprosto brutálně konkurenční prostředí a jakákoliv protekce je v zásadě vyloučená. Ano, pořadatelé dají občas šanci velmi mladým a nadějným, ale to mi přijde rozumné protože ti jsou svázáni dost strašnými omezeními (nechápu proč), takže dát jim příležitost je více než povzbuzující pro tuto nastupující generaci.
[ Reagovat ]
16.03.2021 11:12Od: makro99
se divím, že zrovna ty nechápeš proč? Andrea Jaeger, Tracey Austin, Martina Hingis, Daniela Bedáńová, Nikol Vaidišová... a řada dalších "dětských hvězd", které v 15 letech zářily mezi ženami a pak končily kariéru kolem dvacítky nebo těsně po ní se zhuntovaným zdravím...
[ Reagovat ]
16.03.2021 11:44Od: SydneyOpen
Maria Sharapova vyhrála v šestnácti letech Wimbledon a kariéru ukončila nedávno smile. Wozniacki už taky v sedmnácti patřila do širší špičky, rozhodně to není pravidlo co píšeš
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:05Od: sojka1
urcite to neni pravidlo, ale smeruje to k celkem rozumne ochrane nejen fyzickeho, ale i psychickeho zdravi deti... a 14-15let je jinde nez 16-17, podle me...
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:31Od: Tomas_Smid_fan
Souhlas, jakkoli i tam jsou samozřejmě výjimky.
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:23Od: blixa
Mícháš hrušky a jabka. Jsou takové, které prostě zátěž vrcholového tenisu neunesou (stejně jakoby neunesly zátěž v jiném vrcholovém sportu). Odolnost je také jeden z "talentů", nebo lépe dispozic, s kterými se rodíme. Jiný případ jsou ti "rychlí", brzo začnou, brzo skončí. To je také dispozice. Takto disponovaní lidé prostě žijí zrychleně, mají dřív děti, rodinu, dřív dosahují úspěchů ve sportu, v práci, ale často také dřív končí. Nejsem proti rozumným omezením, ale ty současné jsou, zejména pro ty "rychlé" přehnané. Co taková gymnastika nebo krasobruslení ? Brutální zátěž od útlého věku a kde jsou nějaká omezení ? Neříkám že je to dobře, naopak, ale v tenise se to podle mě přehnalo.
[ Reagovat ]
16.03.2021 17:46Od: makro99
"Mícháš hrušky a jabka."..."Nejsem proti rozumným omezením".
Takže chápeš, proč tam ta omezení jsou; jen bys je nastavil jinak? :)
V gymnastice i krasobruslení věkové limity existují... https://cs.qaz.wiki/wiki/Age_requirements_in_gymnastics
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:29Od: Torn
No, proto jsou ty dva odstavce oddělené. :D Já netvrdím, že dostala WC z protekce. Já jen mluvím o tom zájmu kolem nich. Těch talentovaných juniorů bylo poměrně dost, ale kolik z nich se dokázalo prosadit. Takže nehrabe mi, ty neumíš jenom číst. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:50Od: blixa
Míra talentu i pracovitosti obou sester je mimořádná, takže pozornost je zcela pochopitelná.
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:09Od: Torn
Tak to se přece nevylučuje? :D Neříkám, že pozornost na ně je nepochopitelná, vždycky to má nějaký důvod.
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:17Od: Nenela
Jejich otec se v jejich PR vyrazne angazuje, proto ho maji. Rodice jinych junioru to takhle neresi, proto jsou mene znami, coz nijak nesnizuje jejich kvality.
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:30Od: blixa
Jak se její otec výrazně angažuje v PR ? Já jsem, kromě snad jednoho rozhovoru, což snad ani není PR žádnou jeho aktivitu nezaznamenal. Myslím, že na PR nemá ani čas, ani prostředky. Ale třeba mě vyvedeš z omylu.
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:06Od: majkl005
možná se Nenela jen špatně vyjádřil a myslel, že tatínek "všude procpe"...myslím různé akademie, zápasy apod...ale to je jen dobře, jen tak z nich můžou být hvězdy světového formátu...co si budeme, dnes je potřeba i strašně moc peněz a být trošku "vtěrka" aby se člověk prosadil...sice třeba Kvítí je pravej opak, tam peníze nebyly a fakt si to vše musela vybojovat, ale taky se dostala na okruh až malinko později...pokud rodiče Fruhvirtovi na to mají peníze a chtějí vše holkám podřídit, tak jedině dobře :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:30Od: Nenela
Jo, tak neco. Ale on skutecne k tomu vsemu dela i to PR, vsechno, co se objevi o holkach v novinach. Treba NIkola se v tisku tak neobjevuje, protoze jeji rodice tohle nedelaji, i kdyz je naprosto srovnatelny talent.
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:29Od: Nenela
Malo ctes, tatinek shani sponzory, dava rozhovory o tom, jak jsou holky dobre, vzdal se kvuli tomu vlatniho podnikani, zarizuje to, aby se o nich psalo... vsechno tohle zarizuje tata Hynek.
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:38Od: sojka1
ja sice taky malo ctu :-)) ale logicky shani penize a zajem o holky je snad generuje a tvori dalsi prilezitosti, ze....
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:47Od: Nenela
Jasne, nerikam, ze ne ;-), dela to dobre.
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:40Od: Tomas_Smid_fan
Hlavně holky hrají pod MA, což je PR samo o sobě...
[ Reagovat ]
16.03.2021 11:02Od: Burrows
ocenil bych, kdyby se slovo ?protežované? psalo správně... je to od slova protekce, tedy ?protežovat? ne ? protěžovat?...
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:35Od: Torn
Já bych zase ocenil, kdyby si dodržoval základy psaní vět, jako je třeba velké písmeno na začátku věty, mezery před znaménky atd. Ideálně v okamžiku, kdy se snažíš někoho poučovat. :D Za chybu se nesmírně omlouvám. Já jsem si ani nevšiml, že jsem tam ten háček napsal, což mě neomlouvá, nicméně na TP se to ztratí. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:55Od: Burrows
ja to nepisu, jedu vetsinou z mobilu
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:59Od: Torn
Tak pak nedělej machra, když máš ha*zl na chodbě. :D Psmileochopil bych, kdyby si nesouhlasil s názorem, ale řešit tohle mi přijde zbytečné. :)smile
[ Reagovat ]
16.03.2021 18:31Od: FulnekUltras
nejde tu o nic jiného, než rozeznání priorit - kdo tuhle schopnost postrádá, hodí to nadšeně a radostně pirátům smile
[ Reagovat ]
16.03.2021 19:08Od: Torn
Od tebe to sedí. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:00Od: Fandina
To neznamená, že velká písmena nebo čárky a podobně nejde uhlídat. Háčky to samé. Já sice hodně chybuji, ale snažím se to opravit. Moc se vymlouváš.
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:01Od: Fandina
PS teď ne, ale na mobilu nebo tabletu píšu často, tak vím, co to dělá a jak se s tím dá vyjít.
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:08Od: Burrows
ja to ale hlidat nechci, protoze sem liny
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:03Od: Tomas_Smid_fan
Ovšem již v roce 1986 bylo v periodiku vydávaném ÚJČ uveřejněno ná­sle­du­jí­cí:

Lidovou etymologií vzniklá forma protěžovat však dnes již představuje většinový úzus. Nabízí se tedy otázka, zda se původní etymologická výslovnost může ve spisovném jazyce udržet i nadále. Otázkou rovněž zůstává, je-li vůbec účelné podobu protežovat, kterou v současné době od každodenních uživatelů jazyka asi sotva uslyšíme, víceméně uměle udržovat.
I čeština se mění, jakkoli ne vždy k lepšímu. A na TP většina uživatelů stejně používá hovorovou češtinu, tedy všeho s mírousmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:09Od: tommr
já jsem nikdy nikoho neslyšel říkat "protežovat". Vždyt je to tak skoro nevyslovitelný ... smile
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:14Od: sojka1
navic kdyz "protežovaný" z toho stejne jen "těží"... :-))
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:19Od: Tomas_Smid_fan
Nám Čechům obecně francouzština nejde moc přes pysky, snad jen vládě fópásmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:19Od: blixa
Nemám s tím problém, vyslovuju vždycky "protežovat", ale občas to napíšu špatně protože funguju na základě obrazové paměti a většina lidí to píše s "ě". Samozřejmě že to je marné, forma "protežovat" se prostě neudrží, stejně jako se neudrželo "s" ve slovech jako "funkcionalismus" a UJČ ustoupil na předem připravené pozice se "z". Nicméně to "z" mě asi do konce života nepřestane iritovat.
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:30Od: Tomas_Smid_fan
Z často nahradilo S hrozivě, a proto se mu sem tam vyhýbám, třeba u filosofie a u jiných podle toho komu píšu.
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:24Od: Torn
já to tedy píšu vždy se S, to Z mi tam nejde. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:31Od: Tomas_Smid_fan
mi tam vypadla čárka, tedy jasně, u filosofie vždysmilesmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:32Od: Torn
Tak tu zase píšu zásadně se Z" :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:12Od: Torn
Tak ten důvod byl spíš ten, že jsem řekl, že mi Linda není úplně sympatická. Chápu, že to někoho může naštvat, ale tak třeba paradoxně vyhraje kvaldu a do prvního kola dostane Károlínu, vyklepne ji a já to dostanu karmicky zpátky. :D Při současné formě Karolíny to není nereálný. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:15Od: EllNino
Do prvního kola ji určtě nedostane, protože Karolína má v 1. kole volný los :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:21Od: blixa
Tak ! smile
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:27Od: tommr
letos ovšem ten volnej los postrádá jakejkoli smysl ... smile
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:28Od: Torn
Tak ona to byla nadsázka. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:54Od: EllNino
Nadsázka, která ti moc nevyšla - Miami má vždycky volný los pro prvních 32 :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:27Od: Torn
Já vím, že má volný los, to zase hrotíš. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 13:24Od: blixa
Karolínu asi nevyklepne, i kdyby na ni v druhém kole narazila, ale bude si moct zahrát jedno, dvě, možná i tři kvalitní utkání, ke kterým jinak nemá moc příležitost. Nechápu tu nenávist vůči sympatické talentované juniorce. Tady začínají bejt snad všichni pošahaný.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:31Od: Torn
Sympatie nejsou o chápavosti nebo o tom, že je někdo pošahaný. Přestaň s tím urážením, Blixo. :D

Někomu nevoní Kája, protože je bez emocí, má Hrdličku. Někomu nevoní Petra, protože hraje na rizko, hrála v ordináci..co já vim. Já Lindě nic špatného nepřeju, ale zkrátka mé sympatie zatím nemá. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 14:54Od: EllNino
a kvůli čemu to je? :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:27Od: Torn
To se takhle tady ptáš všech? :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:30Od: EllNino
ne, zajímá mě, co ti na ní nesedí, ptám se zcela neútočně :) každý tu nemusí za svými otáskami hned skrývat útok
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:55Od: Torn
Těžko se to popisuje. Ale obvykle hned po několika zápasech mi ten hráč sedne nebo ne, ať už hrou, chováním nebo zkrátka něčím. Ona asi Linda není zlá nebo tak, ale nějak tam nepřeskočila pomyslná fanouškovská "jiskra".:D Nicméně, Lindě to nemusí být líto (ne, že by sem chodila). Svého času mi vadila Coco Vandeweghe, nakonec vlastně nevím ani proč, ale docela jsem si jí oblíbil, leč chováním je to taková ta typická Američanka. :Dsmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 15:13Od: blixa
Já neurážím, já pláču ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:28Od: Torn
:D Ty seš vejce.
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:51Od: blixa
Cože ? smile
[ Reagovat ]
16.03.2021 16:57Od: Torn
Nic, Blixáči...doufám, že budeš podobně aktivní i při zápasech Káji a budeš jí tu patřičně hecovat. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 17:00Od: blixa
Proč bych měl ? Upřímně, nějak mě to tu baví méně a méně ...
[ Reagovat ]
16.03.2021 17:13Od: Torn
To je sranda. :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 17:23Od: blixa
Zvláštní. Mě na tom nic srandovního nepřijde.
[ Reagovat ]
16.03.2021 19:10Od: Torn
Zbytečně to hrotíš. :)
[ Reagovat ]
16.03.2021 19:27Od: blixa
Já už dávno nic nehrotím, chasníčku ...
[ Reagovat ]
16.03.2021 11:08Od: SydneyOpen
tak obě jsou nesmírně talentované, tak je jasné že je na ně poutaná velká pozornost. Jsou to holky co by měly dokázat věci jako Petra K. nebo Jana N.
[ Reagovat ]
16.03.2021 11:53Od: George_Renel
Co bys potom musel napsat o Cori Gauff smile?
[ Reagovat ]
16.03.2021 12:30Od: Torn
Ta je asi kapitola sama pro sebe. :D
[ Reagovat ]
16.03.2021 19:09Od: brixner
No, todle se ani napsat nesá...
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
16.03.2021 22:08Od: Blondie
Vždyť jsou to děti, ale opravdu děti... hodně se bráním tomu cítit k nim jakékoliv (i mírné) antipatie.
Nikole taky držím pěsti, může to být skromný kvítek
[ Reagovat ]
16.03.2021 09:47Od: Haitik
Tak to je super!! Tak uvidíme, nechť se daří! :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist