Los Australian Open. Berdych vyzve Edmunda, Kvitová Rybárikovou a Plíšková čeká na kvalifikantku

  • AUSTRALIAN OPEN - Osm českých tenistů už zná los letošního Australian Open. Tomáš Berdych v prvním kole vyzve loňského semifinalistu a letos nasazenou třináctku Brita Kylea Edmunda, Petra Kvitová se střetne se Slovenkou Magdalénou Rybárikovou a Karolína Plíšková bude do zítra čekat na jméno soupeřky z kvalifikace.
    10. 1., aktualizováno | Aktuality |  183 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

V hlavní soutěži celkově 107. ročníku Australian Open má jistotu startu osm českých zástupců. Dva muži, a šest žen. Třetí kolo kvalifikace zítra čeká ještě Karolínu Muchovou, Terezu Martincovou a Terezu Smitkovou.

Ve dvouhře mužů není mezi 32 nasazenými žádný Čech. A tak po zranění zad vracející se třiatřicetiletý Tomáš Berdych bude už v prvním kole čelit turnajové třináctce Britovi Kyleu Edmundovi (h2h 1-0), který loni překvapil postupem až do semifinále.

Los mohl být pro dvojnásobného semifinalistu a loňského čtvrtfinalistu Berdycha přívětivější, nicméně rozhodně si z pozice nenasazeného nemůže stěžovat. Pokud Edmunda porazí, vyzve ve druhém kole Španěla Guillerma-Garcíu-Lópeze, nebo Nizozemce Robina Haaseho. Na cestě mezi šestnáctku nejlepších pak z nasazených může narazit už jen na Argentince Diega Schwartzmana. V osmifinále by už mohl svést souboj s Rafaelem Nadalem.

Jiří Veselý se na Australian Open představí pošesté v kariéře, přičemž pouze loni se dostal do 2. kola. Letos si o vyrovnání svého melbournského maxima zahraje v prvním vzájemném střetnutí s o rok starším Američanem Ryanem Harrisonem.

Světová jednička a šestinásobný šampion Srb Novak Djokovič začne proti úspěšnému kvalifikantovi, ve druhém by si mohl zopakovat finále z roku 2008 proti Francouzi Jo- Wilfriedu Tsongovi.

Dvojnásobný obhájce titulu a vítěz celkem šesti ročníků Roger Federer bude v prvním kole čelit Uzbeku Denisu Istominovi. Ve třetím se 37letý Švýcar může utkat s Gaëlem Monfilsem, v osmifinále s řeckým talentem Stefanosem Tsitsipasem. Federer bude v Melbourne útočit na jubilejní 100. titul, z toho 21. grandslamový.

"99 je neuvěřitelné číslo. Jsem opravdu blízko. Ale budu se snažit nemyslet moc dopředu," prohlásil Federer během losu.

Nasazená dvojka Rafael Nadal se na úvod střetne s domácím Jamesem Duckworthem. A na australské soupeře může narazit i v dalších kolech: Matthewa Ebdena a pak Alexe De Minaura. V osmifinále by mohlo dojít na již zmíněný souboj s Berdychem.

Kromě Berdycha jsou letos mezi nenasazenými další velká jména a tak dojde hned na úvod k několika pikantním soubojům. Pětinásobný finalista a bývalá světová jednička Andy Murray se utká se Španělem Robertem Bautistou, který minulý týden po skalpech Djokoviče či Berdycha triumfoval v Dauhá. Bývalý šampion Stan Wawrinka se střetne s Lotyšem Ernestsem Gulbisem a vítěz ve druhém kole změří síly s lepším z dvojice Milos Raonic - Nick Kyrgios.

Žádná Češka nezačne proti nasazené soupeřce
Čerstvá vítězka z Brisbane a čtvrtfinalistka posledních dvou ročníků Karolínu Plíškovou na úvod čeká příjemný rozjezd, i když začne proti hráčce rozehrané z kvalifikace (v té jsou ve hře ještě tři Češky). Ve druhém kole se může utkat s další kvalifikantkou, nebo Američankou Brengleovou. Na první nasazenou soupeřku může šestadvacetiletá Plíšková narazit ve třetím kole, kdy je možnost souboje s Italkou Camilou Giorgiovou. V osmifinále pak hrozí souboj s Garbiñe Muguruzaovou, nebo Darjou Kasatkinovou.

Pokud se Plíšková třetí rok po sobě dostane do čtvrtfinále, může v něm stejně jako loni narazit na Rumunku Simonu Halepovou. Světová jednička se ale vrací po zranění zad a už pět měsíců nevyhrála. Navíc hned na úvod ji čeká Estonka Kaia Kanepiová, s níž prohrála v prvním kole loňského US Open. Ve třetím kole může narazit na Venus Williamsovou, v osmifinále na její sestru Serenu.

Pro druhou z Češek v elitní desítce Petru Kvitovou bude první překážkou Slovenka Magdalena Rybáriková. Kvitová porazila Rybárikovou v šesti ze sedmi dosavadních vzájemných duelů, naposledy loni ve finále v Birminghamu. V Melbourne před rokem vypadla v prvním kole po bezmála tříhodinové bitvě s Andreou Petkovicovou, které podlehla 8-10 v rozhodujícím setu. S Němkou se může tentokrát utkat ve druhém kole.

Ve třetím kole může Kvitová narazit na Barboru Strýcovou nebo Kateřinu Siniakovou, které se mohou střetnout už ve druhém kole. Dvaatřicátou nasazenou Strýcovou čeká v prvním kole Ukrajinka Julia Putincevová. Siniaková do turnaje vstoupí zápasem se Švýcarkou Belindou Bencicovou, která s Federerem vyhrála v přípravě Hopman Cup.

Kristýna Plíšková nastoupí v prvním kole proti Rusce Anně Blinkovové. Markétu Vondroušovou čeká jiná Ruska Jevgenija Rodinová.

Loňský triumf bude obhajovat Dánka Caroline Wozniacká, která se loni v Melbourne Parku dočkala premiérového grandslamového titulu.

• AUSTRALIAN OPEN 2019 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 5.500.000 dolarů
kompletní los turnaje
• Dvouhra mužů •
Češi v 1. kole:
Berdych (ČR) - Edmund (13-Brit.)
Veselý (ČR) - Harrison (USA)
favorité v 1. kole:
Djokovič (1-Srb.) - kvalifikant
Nadal (2-Šp.) - Duckworth (Austr.)
Federer (3-Švýc.) - Istomin (Uzb.)
Zverev (4-Něm.) - Bedene (Slovin.)
Anderson (5-JAR) - Mannarino (Fr.)
Čilič (6-Chorv.) - Tomic (Austr.)
Thiem (7-Rak.) - Paire (Fr.)
Nišikori (8-Jap.) - kvalifikant
zajímavé duely v 1. kole:
Bautista (22-Šp.) - A. Murray (Brit.)
Raonic (16-Kan.) - Kyrgios (Austr.)
Wawrinka (Švýc.) - Gulbis (Lot.)
Tsonga (Fr.) - Kližan (SR)
Dimitrov (20-Bul.) - Tipsarevič (Srb.)
los dvouhry mužů na ausopen.com
-----------------------------------------------
• Dvouhra žen •
Češky v 1. kole:
Kar. Plíšková (7-ČR) - kvalifikantka
Kvitová (8-ČR) - Rybáriková (SR)
Strýcová (32-ČR) - Putincevová (Kaz.)
Siniaková (ČR) - Bencicová (Švýc.)
Kr. Plíšková (ČR) - Blinkovová (Rus.)
Vondroušová (ČR) - Rodinová (Rus.)
favoritky v 1. kole:
Halepová (1-Rum.) - Kanepiová (3-Est.)
Kerberová (2-Něm.) - Hercogová (Slovin.)
Wozniacká (3-Dán.) - Van Uytvancková (Belg.)
Ósakaová (4-Jap.) - Linetteová (Pol.)
Stephensová (5-USA) - Townsendová (USA)
Svitolinová (6-Ukr.) - kvalifikantka
Šarapovová (30-Rus.) - kvalifikantka
zajímavé duely v 1. kole:
S. Williamsová (16-USA) - Mariaová (Něm.)
los dvouhry žen na ausopen.com
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (183)
11.01.2019 15:01Od: Ondra979
los nedopadl nejlip ani nejhur. Ale Roger musi byt maximalne koncentrovany od prvniho zapasu, snad si Istomin svuj zivotni zapas uz vybral ale clovek nidky nevi. S Tsitsipasem by to bylo zajimave ale je to jeste daleko, SF beru za uspech , s vyhrou se absolutne pocitat neda, favorit je Nole ale neni neporazitelny. Rafa je otaznik, kdyz bude zdravy ma urcite sanci. At je to dobry tenis
[ Reagovat ]
11.01.2019 00:27Od: Frick Bez Lucinky je to vo ničem :*-(
:*-(
[ Reagovat ]
11.01.2019 00:10Od: Smazaný účet
Dohromady 419 centimetrů, to tu ještě na grandslamu nikdy nebylo. Los #AusOpen2019 poslal proti sobě Johna Isnera (208 cm) a Reillyho Opelku (211 cm).
[ Reagovat ]
10.01.2019 20:45Od: a.magerova Kostky jsou vrženy...
Tož uvidíme... ;-)
[ Reagovat ]
10.01.2019 20:56Od: a.magerova
Ahaaa... tak MY už HO máme... to je fajn nápad, vzít si ho teď a je to pro nás bez nervů... ;-)

https://pbs.twimg.com/media/DwjGNDuUwAAJgCQ.jpg
[ Reagovat ]
10.01.2019 21:48Od: annah
Tady si ho cestou sebral:
https://twitter.com/i/status/1083295813038628870
A dobře udělal, nejspíš je to naposled, kdy bere Normana do ruky. :-) Ale sluší jim to spolu, to né že né...
[ Reagovat ]
10.01.2019 22:26Od: a.magerova Re: :-)))
https://twitter.com/rogerfederer/status/1082176302839263233

https://pbs.twimg.com/media/DwSmBGFUcAA3oWv.jpg
[ Reagovat ]
10.01.2019 22:51Od: annah
Zajímavý byl taky nedávný rozhovor pro CNN na různá témata.
Tady je část, kde vzpomíná na začátek vztahu s Mirkou
https://twitter.com/i/status/1082942960449261568

A tady si vybírá, s kým by si nejradši zahrál, kdyby se mohl vrátit v čase. Samozřejmě s Borgem. CNN mu to sestřihem umožnila. :-)
https://twitter.com/i/status/1083351218087325696
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:32Od: Kozoroh No1eho los na Australian Open
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Australian_Open_-_Men%27s_Singles#Draw

1. kolo - kvalifikant
2. kolo - Tsonga/Kližan
3. kolo - Shapovalov
4. kolo - Medveděv/Goffin/Veselý/Harrison
ČF - Nišikori/Fognini/Kohlschreiber/Karlovič/Sousa/Mayer
SF - A. Zverev/Thiem/Raonič/Wawrinka/Kyrgios/Čorič/Chung/Cecchinato/Pouille/Simon/Gulbis/...
F - Nadal/Federer/Čilič/Anderson/Isner/Chačanov/Tsitsipas/Bautista/Murray/Monfils/...

Co mě na Novakově losu velmi potěšilo, je potencionální střetnutí v 3. kole s Denisem Shapovalovem. První vzájemný singlový zápas Ultrona s talentovaným Shapem už dlouho vyhlížím a jestli k tomuto mači dojde, tak bude šlágrem dne - střet tenisové legendy a aktuální jedničky s možnou budoucí hvězdou, wow, nemohu se dočkat, snad nikdo nepřekazí toto pikantní střetnutí ;-)

Od 2. kola lze čekat, že Novak se bude muset popasovat se samými známými jmény, ale nenahání mi to obavy. Je to výzva, ale Ultron jako každý správný šampion miluje výzvy. Pamatujete na Djokerův los ve Wimbledonu 2015? Připomenu vám ho - Kohlschreiber, Nieminen, Tomic, Anderson, Čilič, Gasquet, Fedeerer. Nebo Wimbledon 2014 od 2. kola - Štěpánek, Simon, Tsonga, Čilič, Dimitrov, Federer. Obtížné losy, žádní snadní soupeři, všichni jmenovaní byli členy alespoň TOP 20, přesto si na obou zmíněných ročnících Wimbledonu dokráčel No1e pro titul. Proč by se něco podobného nemohlo podařit na AO 2019? :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:40Od: Gogiska
Aby ten zapas so Shapovalovom nebolo sklamanie. Ja sa skor tesim na Medvedeva, to bude zapas ako remen a Joka potrapi statocne. :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:56Od: Forehand
Shapo je v lese..

A Macko sa nemusi dostat ani cez Goffina, Belgičan je pre mna favoritom..
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:11Od: Gogiska
no Goffin je tiez mimo a este po zraneni, Medved ide jak pila, uvidime.
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:29Od: ipko
Nieminen, Tomic, Kohli a Gasquet= naozaj ťažký los :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:54Od: Kozoroh
Všichni zmínění měli před zápasem s Djokem na kontě ČF účast ve Wimbledonu, Gasquet dokonce SF. Holt je na trávě podceňuješ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 19:02Od: spaniel
Kolik těch ČF měli, že přešli přes big 4? To je oč tu běží...
[ Reagovat ]
10.01.2019 19:15Od: ipko
Philip a Richard by som ešte do toho lepšieho priemeru dal, ale Nieminen a Tomic určite nie.. a Novak na tráve je ďaleko pred všetkými štyrmi, nič na tom nezmení ani štvrťfinále vo Wimbledone..
[ Reagovat ]
10.01.2019 19:19Od: ipko
ale celkovo si myslím, že tento los v Austrálii je pre Novaka ťažší, ale ak ho nezastaví Medvedev, Zverev alebo Wawrinka, tak by sa mal dostať do finále..
[ Reagovat ]
10.01.2019 19:07Od: Herbert_Hoover
Líbí se mi že u všech kol uvedes téměř všechny možné soupeře ale pro třetí kolo je jasný Shapo :D
[ Reagovat ]
11.01.2019 00:26Od: Pe3k
Mě pobavil ten Kyrgios v semifinále.
[ Reagovat ]
10.01.2019 20:09Od: annah
Já bych řekla, že se to Nolemu podaří. Počtvrté za sebou se už odstavit od titulu nenechá. Leda by se někdo z jeho soupeřů urval ze řetězu.
Roger to nebude. Vyhrát v jeho věku AO potřetí za sebou mi připadá nereálné. Nikoliv nemožné, ale pravděpodobnost výhry je velmi malá. Na tu bych si nevsadila, i když Rogerovi budu samozřejmě držet všechny palce.
[ Reagovat ]
10.01.2019 23:08Od: Marduch
A ja si zas myslim, ze díky pripravenosti, zkusenostem, dnu volna mezi zapasy a jeho oblibe AO muze i do tretice dojit velmi, velmi daleko..
[ Reagovat ]
11.01.2019 00:02Od: Forehand
Djokovic si to moze uniknut len tretikrat..

Ale historia hovori, ze od zisku prvého australskeho titulu, nikdy nepauzoval Novak dlhsie ako dva roky..Takze podla tohto by to malo byt jasné..
[ Reagovat ]
10.01.2019 16:54Od: com
tak koukam a Karolina ma los celkem v poho :) ..sice tam ma Halep, ale tu nam vyradi zase Kenepi v prvnim kole jako na US Open a od ty doby je vlasne marna :D No a Serenu by snad dala :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:02Od: tommr
první čtyři kola celkem ujdou, ale ještě se to může trochu zkomplikovat po doplnění kvalifikantek. Některý z nich vypadají docela nebezpečně ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:37Od: bIbec
já vám nevím borci, ale z té Giorgi mám naděláno v kalhotech. A to ještě ani nevíme s kým bude hrát to první kolo.
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:53Od: tommr
proti Giorgi se Karolíně obvykle daří (H2H 4:1), ale je fakt, že v poslední době se Italka dost zlepšila. Určitě by to s ní Karolína neměla lehký ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 15:04Od: Forehand
Murray kurz 3.15,
3:0 H2H.

Ja to skusim..Ak by to bolo 3.14, bola by to pí..vina, ale 3.15 preco nie.
[ Reagovat ]
10.01.2019 16:48Od: No-le
Andy to nedá. To by byl zázrak.
[ Reagovat ]
10.01.2019 16:50Od: SwissMaestro
Andyho kyčel skučí už představou hrát proti takové zdi ve formě........set a bude rád :(
[ Reagovat ]
10.01.2019 16:57Od: Forehand
Bautista bol vo forme aj minulý rok, vyhral Auckland a v Melbourne sa po prvom kole porúcal po vysledku 0:3...

Kazdy zápas je iny, a tento typ by mohol Andymu vyhovovat viac, nez Verdasco, ci Medvedev trebars..
[ Reagovat ]
10.01.2019 16:59Od: Forehand
Len doplnim, ze na USO prehral Bautista prve kolo s Kublerom, 0:3.

Ten kurz na Andyho sa proste musí, nech to dopadne akokolvek.
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:00Od: SwissMaestro
Za zkoušku to určitě stojí . Já navíc Andymu přeji slušný návrat. Jen když vidím jak na tom je........tři sety....
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:01Od: Kozoroh Re: FH
Ale letos Bautista Auckland nehrál a jako mnozí ostatní se už v Melbourne pilně připravuje. Překvapilo by mě, kdyby Bautista, který minulý týden v Dauhá porazil Wawrinku, Djokera a Berdycha, v Melbourne prohrál s Murraym, který je dnes, při vší úctě, stínem svého nekdejšího já.
Ale jsou to tvoje prachy a když ti to vyjde, tak klobouk dolů. Od Andyho čekám max. set.
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:10Od: Forehand
Klobuk dole by to bolo, ak by som to skusil aspon za stovku, ale nechcem uz sportové stávky takto hrotit...

Ale verim, ze to bude vyrovnaný match...Momentálne kurz 1.33 na Aguta je uplne mimo.
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:21Od: Patik
Djokovič - Murray Practice Match 6:1 4:1 ...Andy nevyzerá byť v pohode..
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:26Od: ttopi
Practice match - to hovoří za vše. Jasně, že Djoker je teď herně asi jinde, ale nějak bych tréninkový zápas nepřeceňoval.
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:41Od: Herbert_Hoover
Na tréninku mu nechal dva gemy, v ostrém zápase tak milosrdný nebude.
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:35Od: Mayo
Practice match :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:57Od: Gogiska
Coric, Rublev, KK, Medvedev. Dufam, ze aspon niekto z nich urobi nejaky dobry vysledok.
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:05Od: Krisboy
KK >>> SF :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:16Od: Herbert_Hoover
Tak KK je silný hand, to by porazilo jen AA a André už nehraje :(
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:17Od: Krisboy
BB už taky ne...nevidím překážek :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:19Od: Herbert_Hoover
Belinda Bencic :O Musí ale navštívit solidní maskéry.
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:20Od: Krisboy
A sakra, na tu jsem zapomněl. Já měl na mysli to bébéčko německé, zrzavé :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:25Od: Herbert_Hoover
Pak bylo ještě jedno..dlouhovlasé skandinávsky klidné :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 15:17Od: Krisboy
Ano, ale to už je přece jenom vzdálenější historie...ten by KKovi moc práce nedal asi...
[ Reagovat ]
10.01.2019 16:13Od: Stan_Borowitz
No, kdyby se hrálo tehdejšími raketami, možná by to úplně jednoznačné nebylo...
[ Reagovat ]
10.01.2019 17:29Od: Krisboy
To určitě ne, něco takového Karen v životě nedržel v ruce.
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:14Od: Smazaný účet Dan Evans - shot of the year
https://www.facebook.com/britishtennislta/videos/2158465550907871/
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:17Od: EllNino
joooo
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:25Od: ttopi
Klasickej jednoruční BH.
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:26Od: Forehand
To su tie stimulanty..

Impossible is nothing...
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:37Od: Patik
3 dni riešim losovanie a aj tak ho nakoniec prespím...No ako pozerám ten los..a z čoho mám celkom obavy je Kližan Djokovič..keď si spomeniem aký 5 setový zápas odohral Kližan s Wawrinkom v Austrálii..Kližan je síce labil..ale vie sa nabudiť na veľkých hráčov..Inak ten los pre Djokoviča je celkom náročný ale nič s čím by si Nole nevedel poradiť..povedal by som že Roger to schytal najviac aj keď minimálne tri kolá by mal zvládnuť s prehladom..vo vyšších kolách to už môžu byť všetko náročné a dlhé zápasy po sebe..a Rafa ten podľa mňa schytal to najlepšie čo mohol De Minaura by som sa nebál vôbec videl by som to na zápas podobný z Wimbledonu akurát že bude možno trošku viac odporovať..iní hráči ako Murray..Andy mám pocit že skončí hneď v prvom kole Agut bude rozbehnutý..a Berdych pôjde domou hneď s Edmundom.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:40Od: Pe3k
Počkej až přijde Kamilos a vysvětlení ti samozřejmě objektivně, že je to jinak. Roger ma los nejlehčí a Rafa nejtěžší :D

Trollhand konečně našel mezi fff sobě rovného.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:49Od: Patik
Rafu je ťažko hodnotiť teraz..je po dlhej pauze..trénovať síce trénuje ale tréning neni grandslamový zápas..no ak bude pripravený tak ako to tvrdil médiam tak prvé tri štyri zápasy by mal zvládnuť v troch setoch..ale všetko je možné ..možno skrečuje po druhom zápase.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:05Od: Forehand
Pe3k je taký úbožiak, ze miesto toho aby sa tesil, z lahkeho zrebu Federera, tak on je nestastný, lebo Nadal nemá tazky zreb..Mimoň
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:13Od: Patik
No nech je to ako chce nikto si tam sám súperov nevyberá tak si nebudeme predsa závidieť a hádať sa..a nemyslím si že má Federer ľahký žreb a podľa mňa ani ty si to nemyslíš.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:48Od: Forehand
Ja si to myslim a kludne by som s tým Rafovym aj vymenil. Zreby to sú ale veeľmi podobné, aj typologicky..
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:31Od: Patik
Možno sa mýlim ale povedal by som že klameš keď tvrdíš že by si ho vkľude vymenil..pretože možní súperi ako Tsitsipas Thiem Kchachanov Čilič Federer Djokovič je to najhoršie čo môže Nadal dostať a to by si si určite nevybral.
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:41Od: Forehand
Vymenil si zrebom Federera predsa, to znamená prvych 5 zapasov.
[ Reagovat ]
10.01.2019 13:38Od: Herbert_Hoover
Fed má pravděpodobně papírově těžšího soupeře pro čtvrtfinále.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:04Od: Forehand
Tak samozrejme, ze oproti tej komédii z minulého roku Berdych, Fuczovic, Chung a Cilic, co boli poslední Rogerovi súperi v zaverecnych fazach má Federer tazsi zreb.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:48Od: Roger_Federer
Cilic,Grandslamový vitez, 3x finale.
Urcite tezsi soupeř nez Anderson v Us.open 2017
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:54Od: Forehand
A Chung vs Delpo, semifinalistov uz radsej neporovnavas priatelu..
[ Reagovat ]
10.01.2019 14:44Od: Roger_Federer Re: Peto
Vis ze Chung vyradil po ceste Djokovice..??
A uznavam, semifinale US.open 2017 byl pro Rafu hrozne tezky zapas..potil tam krev a vyhral tak tak.:););)
Nadal R. - Del Potro J. SF 4-6, 6-0, 6-3, 6-2
[ Reagovat ]
10.01.2019 15:06Od: Forehand
A vis, ze Delpo vyradil cestou Federera?..

Alebo aj Millman?..

S tebou sa o tenise vobec nema cenu bavit, sorry.
[ Reagovat ]
10.01.2019 15:25Od: Herbert_Hoover
Když už pominu, že je vcelku irelevantní, jak se zápas vyvíjel, nýbrž jsou důležité prematch předpoklady a v nich semíčko s Chungem výrazně zaostává za semíčkem s Delpem..tak Rafa musel po prvním setu zvednout úroveň své hry a to se mu setsakra podařilo..což vyústilo v to, že Delpa totálně fyzicky zničil. S úrovní jeho hry by od druhého setu měli co dělat všichni a dost možná by to stačilo na větší kabrňáky než je Delpo..ale to už nelze předjímat. Psychický faktor v případě jiného soupeře atd. Jinak od finále s Marinem se taky nečekala "pětisetová "tahanice"..legitimizuje to pak prohlášení, že byl Marin ve finále těžkým soupeřem, když následně sehrál s Rogem pět setů? Neřekl bych, že to lze tak jednoznačně říct.
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:21Od: Roger_Federer
Ale notak, to nemuzes myslet ani vazne, ze borec co vyhral US14, a byl 3x ve finale granslemu, je "lehci", "dobry" souper na finale..

Korejec, vyradil Djokovice-fakt, Korejec potom nedohral semifinale-fakt
Delpo nezvladl od 2setu zapas z Rafou -fakt..
Co to znamena ?, ze titul Rogera z AO18 ma zase mensi hodnotu nez US17 Nadala??
Forhendovina jak vysita.
[ Reagovat ]
10.01.2019 19:26Od: Herbert_Hoover
Proč bych to nemohl myslet vážně? Marinova jízda r. 2014 na USO byla dodnes nepochopena možná i ním samotným..to už se nikdy nebude opakovat. Ale možná by to byl býval nedoklepl pokud by v tom finále nebyl Nishi, nezkušenec nad nezkušené co do velkých zápasů. Ano, Marin hrál peklo ale poslední krok je nejtěžší a stát tam proti němu xnásobný GS vítěz..
Upřímně, Rafův soupeř pro finále byl výborný..nepochyboval jsem o tom, že by nevyhrál a tušil jsem, že Kevin neuhraje ani set. Podobně jsem to bral před zápasem ale i co se týče finále AO 2018..říkal jsem si, že Marin vyhraje max- set..prostě pro mě na jeho nejneoblíbenějším GS kde má x roků mizerný zápis a prostě mu to tam nesvědčí, reálná hrozba pro Rogera..Roger si to zkomplikoval do velké míry sám..Marin měl easy los a jediný velký soupeř mu vzdal.

Djokera tehdy fackoval kde kdo - fakt. Naopak..Rafa od druhého setu zvládl zápas s Delpem ;) Jinak samozřejmě nechci znevažovat ničí úspěch. Ale taky si nemyslím, že měl Fedex nějak zvlášť těžkého soupeře ve finále.
[ Reagovat ]
11.01.2019 00:23Od: Pe3k
Jestli myslíš finále AO 2017, tak neměl ;)
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:44Od: lars
proc by mel Berdych jit domu s Edmundem, kdyz Edmund ma domov v jinem statu ? :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:52Od: Patik
Vidíš ..máš pravdu...:)
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:52Od: Krisboy
Třeba si pronajali napůl nějaký pěkný penziónek.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:57Od: Patik
Jasné a Tomáš mu oplatí tú porážku večer na izbe..och bože..nepokračujte..
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:58Od: Stan_Borowitz
Ester to bude natáčet na mobil a sdílet na své sociální síti.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:59Od: ttopi
A pak se k nim přidá.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:01Od: Stan_Borowitz
To je fakt, zatímco Berdych má domov v Monaku, Edmund na Bahamách.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:28Od: Herbert_Hoover
Len Kližko v Petržalke...
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:42Od: Stan_Borowitz
A Sir Andy Murray v UK. Ale to je šlechtic, šlechta byla vždy vlastenecká. Proto ji museli Habsburkové u nás po Bílé Hoře vyvraždit.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:43Od: Herbert_Hoover
Takže je vlastně Kližko taky takový šlechtic.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:44Od: Stan_Borowitz
Zatím ho uherský král nepasoval, ale co není, může být.
[ Reagovat ]
10.01.2019 16:20Od: No-le
Křižan ale nepřijde přes Tsongu přece...
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:36Od: milik254
Simona Halep, Sloane Stephens, Naomi Osaka, Angelique Kerber, Petra Kvitová, Elina Svitolina, Karolína Plíšková, Kiki Bertens, Daria Kasatkina, Caroline Wozniacki and Aryna Sabalenka are in contention for the WTA no. 1 singles ranking at the start of the tournament.
Serena Williams will attempt to equal Margaret Court's all time record of 24 Grand Slam singles titles.

Neuvěřitelně se těším, konečně AO bez toho, aniž bych musel ráno sedět ve škole místo toho, abych se koukal.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:07Od: blixa
Ty ses neuměl snad hodit marod ? :-o
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:34Od: milik254
Dokud jsem si nemohl psát omluvenky sám, tak to nešlo vůbec. No a celý prosinec 2017 jsem proležel doma doopravdy nemocný, takže jsem nepotřeboval zbytečné zvyšování absence. Život.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:19Od: Smazaný účet
Andy-Bautista, Nick-Raonic, Bernie-Čilič, takže všichni konec v 1. kole, super :D Snad aspoň De Minaur něco uhraje.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:04Od: Denis92
#AusOpen scheduling news:

Monday is bottom half for both women and men (Kerber, Wozniacki, Nadal, Federer)

Tuesday is top half for both women and men (Halep, Serena, Osaka, Djokovic, Zverev)
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:09Od: Forehand
Cize Fed polovica medzi QF a SF dva dni volno.

Vsimol som si uz davnejsie, ze Rodzi to ma vacsinou takto, je to uz starsi pan. Teraz z toho tazi aj Rafa..
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:16Od: Denis92
Medzi SF (stvrtok) a F (nedela). Dovtedy sa hra vzdy obden.

Tak vies ako, organizatori mu vzdy nadrziavali :) Akurat na poslednom Wimbledone s nim pekne vybabrali..
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:36Od: Forehand
Alebo...

Vo W. sa mi to práveze páci, po volnej nedeli hraju muzi pondelok, streda, piatok, nedela. Vsetci bok po boku..

Mat den navyse odpocinku pred tak dolezitým zápasom ako finále mi príde velká výhoda.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:32Od: Denis92
Narazal som na to, ze ho dali hrat na Court1.

Ale suhlasim, ze vo W je to najlepsie a najspravodlivejsie.

Rovnako vsak aj na USO, mas 2dni volna medzi QF a SF a na RG si to presne nepamamatam, lebo som ho uz par rokov nesledoval.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:50Od: Forehand
Na RG su SF v jeden den na betón..

Ale mam pocitc ze QF je utorok a streda..
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:36Od: ttopi
Někdo zas řekne, že pauza 2 dny je moc, že vypadne z tempa.

Ale obecně, pokud někdo nehraje od 1.kola po SF samé pětiseťáky, tak ten jeden den před finále nehraje takovou roli.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:27Od: Stan_Borowitz
Tak už je starší svobodný mládenec.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:34Od: ttopi
Jo, v Austrálii si ho váží a uznávají ho. Narozdíl od tebe. Jo a prej bude mít na hotelu kvalitnější matraci, než ostatní. To by měl někdo prošetřit.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:38Od: Forehand
Ja uznávam REM, Queen a Metalindu.
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:09Od: blixa
No to se máš čím chlubit, to je teda avantgarda :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:59Od: Mayo
Ako inak Rafa opäť náročný žreb.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:24Od: Stan_Borowitz
V klidu, umístění do desítky má jisté, zase jsi to předvídal správně.
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:35Od: vojta91
V dobrém případě to vidím na 4/8, reálně to vidím na 3/8... cokoliv jiné bude ať už pozitivní, nebo negativní překvapení..
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:06Od: Nenela
Sleduete nekdo zapas Petry s Kerber? Nevite, proc je preruseny? Doted neprselo, tak jestlinje to kvuli desti, docela pech...
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:07Od: EllNino
dešť, poprchávalo ceý den
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:07Od: tommr
jj pořádně se rozpršelo a hráčky odešly do šaten ... :(
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:52Od: kada.tom
Los teda dost zajímavej, a to u chlapů i u žen ... favorité až na pár výjimek nemaj do 1. kola zrovna moc lehký soupeře. Naše holky sice nemaj nasazený soupeřky, ale bouchnout mohou v 1. kole úplně s přehledem. Petra dost ošemetnej los s Rybárikovou a Petkovicovou v úvodních dvou kolech.

Potěšil mě los Sereny, vcelku i Viky, Caro takový průměr, ale od té toho moc nečekám.

U pánů se také rýsuje hodně zajímavých soubojů, Milos asi zlobil, protože takovej hnus, co dostal ... Andy má Aguta do 1. kola, tak si umím představit lehčího soupeře. Tomáš to nebude mít snadné a vůbec se nebudu divit výpadku v 1. kole, ale říkám si jestli to schytal Tomáš nebo Kyle ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:01Od: lvicek
Jezkovy voci, zase Petkovicova? No a ta Rybarikova mi taky pripada celkem nebezpecna. Mam takovy pocit, ze posledni dobou ma casto dost osemetny losy (ted treba ta Sabalenka a tak)...
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:03Od: EllNino
Magda i Andrea teda hodně z formy, ale to loni byla Petko taky ...a víme, jak to dopadlo :))
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:04Od: tommr
Rybárikovou snad Petra ještě dá, ale ta Petkovicová se mi nelíbí. Ještě ted jsem naštvanej když si vzpomenu na lonský AO ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:42Od: Forehand
Duckworth, Ebden, De Minaur, ze týchto chlapikov Rafa nedostal radsej do prvého tyzdna RG :)

vlastne cely ten zreb je ako ušitý do Paríža...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:59Od: Roger_Federer
Takze plac?
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:26Od: Kamilos88
Nole dostal slušně naloženo. Tsonga/Kližan, Shapo, Medvědev, Nishikori, Thiem/Zverev, Fed/Nad. Masakr. S těmi jeho výkony z posledních měsíců bude muset něco udělat.

Roger asi nejvíce easy. Istomin, Q, Monfils, Tsitsi, Čilič/Kačanov, Rafa,Nole. Tsitsi ve třech nemá nárok a ostatní je za mě v klidu.

Rafa s Duckem, Ebden, DeMinaur bude těžký, Berďa, Anderson/Isner, Fed, Nole. Takový střed, otázka, jak to bude lítat a kdy bude hrát noc/den.

Je to otevřené. Kdybych to hodnotil podle posledního měsíce, tak nejlepší formu má Federer, což samozřejmě neznamená, že by nemohl vyletět v prvním kole. Rafa je snad zdravý a Nole se probere. Jsou to tři sety, ale vyhrát nemusí ani jeden z BIG3. Těším se.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:33Od: Pe3k
Lol, De Minaur bude těžký, ale Tsitsipas lehký. Napsat to loser z Petržalky, tak to beru, ale od fandy RF čistá demence. Roger pry nejvíce easy ROFL.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:38Od: Kamilos88
Já to hodnotím tak nějak objektivně. Tsitsipas ve třech je určitě méně náročný soupeř, než DeMinaur ve třech. To musíš uznat sám. Tsitsipas se sesype z tepla jako vždy, ale DeMinaur to je neskutečný atlet, může hrát klidně 6 hodin a je domácí.

Roger má z BIG3 nejlehčí los a to píšu jako RF fan. Nadal to má těžší a to ještě ani nepočítám z faktorem Berdych. Protože Rafa je z BIG3 pro Tomáše teď nejvíce hratelný dle mého názoru.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:41Od: EllNino
Tsitsipas se sesype z tepla ... to jsou zase moudra, v Řecku není teplo?
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:45Od: Kamilos88
Viděl si jeho zapas na US Open venku odpoledne, nebo na jiném turnaji venku, když bylo vedro? Je hotovy, rozčiluje se a zatím nemá na to, aby porážel nejlepší na GS. DeMinaur je proste na AO těžší soupeř. Tot vše
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:04Od: Pe3k
Ale na posledním US se z tepla zesypal i Federer ty hlavo dubová!
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:19Od: Krisboy
...a ještě ho, chudáka, chtěli nutit, aby si chodil sám pro ručník :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:44Od: Forehand
Vobec neviem ako bude Nadal hrat, na treningoch sa mi zda byt nedorazný s kratkymi loptami..

Ale sanca na SF Nadal Federer je solídna, v Austrálii hraju spolu casto.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:46Od: ipko
čo sa týka úspechov, je Tsitsipas pred De Minaurom, takže neviem prečo by mal byť ľahší súper.. s Rogerom hral na HC vyrovnaný zápas, ktorý sa lámal na detailoch.. naopak čo si pamätám, tak Rafa to na Alexa vie, jediná vec, ktorá by mohla hrať v prospech Austrálčana, je aktuálna (ne)forma Rafu..
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:51Od: Kamilos88
To jo, ale pořád hodnotíte zápasy na dva vítězné sety. Na GS došel Tsitsipas nejdále ve Wimby loni do čtvrtého kola, jinak AO první kolo, FO druhé kolo, US Open druhé kolo.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:57Od: Forehand
De minaur vypadol s Cilicom az v piatich na USO a to je na rozdiel od Greka tínedzer, rok je stále velky rozdiel v tejto vekovej kategorii..
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:40Od: Herbert_Hoover
Marin je oproti Rafovi hit or missak..Rafa s propracovanou defenzívou, lepším pohybem a ne tolik ryze ofenzivní a spoléhající na "náhodu" se silněji vyvinutou schopností reagovat adekvátně na průběh zápasu, je pro Demona daleko větší sousto, kor na GS. Samozřejmě pokud budeme porovnávat Tsitsiho a Demona a jeho potenciál uspět na GS, ne konkrétně proti Rafovi, tak je to jiná.
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:47Od: Forehand
Rafa je samozrejme velký favorit, ale ja tam vidim velku pararelu s tými epickými zapasmi Hewitt Nadal, oba Nadal prehral a myslim, ze oba boli v tretom kole...

Alexa sledujem a hrá úžasne, je v skvelej forme. Rafa je velký otaznik, favoritom vsak zostáva, samozrejme..Pre mna osobne je to vsak najtazsi zápas z prvych piatich potenciálnych
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:49Od: Forehand
Tak ten 5-setak bol v osemfinále, ked mal Rafa 18r. Neviem ci sa potom Lleyton nedostal az do finále. Rafa prehral s Lleytonom aj o rok skor..
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:43Od: Herbert_Hoover
Oba zápasy vyhrál vyprofilovaný hráč. Pokud by se tahle paralela naplnila, tak Rafa postupuje, buď "suše" ve třech nebo v pěti..ale podle mě Demon není připraven ještě pro pět setů s Rafou, pokud nebude hrát Rafa vyloženě špatně. Můžeme polemizovat o tom, na jaké úrovni byl Lleyton v r. 2005, na jaké Rafa loni..nakolik se Demon blíží Rafovi z r. 2005..no jisté je to, že má Lexa ty nejlepší možné vyhlídky pod vedením Lleytonem, ale podle mě ještě není připraven zdolat takovou těžkou váhu na GS, byť tedy domácím. No ale při tom Rafovém losu je to jistě nejzajímavější match-up. Demona jsem letos ještě neviděl, ale při první větší zkoušce (Tsonga) selhal.
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:54Od: ipko
Démon a Lexa :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 12:00Od: Herbert_Hoover
Demon je jeho přezdívka a Lexa je jasný :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:05Od: Kozoroh Re: Nadal-de Minaur
Tento zápas (pokud k němu dojde) bude taky pro mě velmi zajímavý. Nenechal bych si ho uniknout.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:53Od: Herbert_Hoover
Berdych se tam hlavně ale musí dostat žejo..Schwartzman nebude vůbec lehký :) De Minaur..to je otázka..určitě obouručák lepší východisko ale zase není natolik agresivní, abych se o Rafu bál..bude-li hrát svůj vyšší standard samozřejmě. Potenciál běhat šest hodin mu stačit nebude.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:59Od: Forehand
Alex celkom zagresivnil oproti minulému roku..

Verim ale, ze sa utaví, 3 turnaje za 3 tyzdne nie je dobry napad.
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:03Od: Kamilos88
No tak jistě. Ale Berdych taky nebude nic jednoduchého pro Rafu, pokud se samozřejmě setkají. Ale Fedal semíčko bych si dal, ne že ne.
[ Reagovat ]
10.01.2019 20:55Od: turista
Berdych tam může dojít daleko.
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:03Od: Pe3k
Ano hodnotiš to objektivně, bohužel o tenisu nevíš téměř nic, dokonce i fandové Nadala maji větší přehled než ty a to je ultimátní fail. Čím méně zde budeš psát tím větší službu uděláš RF a jeho fans.
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:04Od: Kamilos88
Ty už ses pomátl chlapče úplně. Los je dobrý, co tě trápí? Větry?
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:07Od: Pe3k
Přečti si ještě jednou mou poslední větu a opakuj si jí jako mantru. Jdeš do ignoru, větší dement fanda RF tady snad nikdy nebyl.
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:11Od: Kamilos88
Zbláznil se. Dočista.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:38Od: Forehand
Petrik, ty karikatúra skrachovaného umelca, choď na rybnik a utop sa.
[ Reagovat ]
10.01.2019 18:18Od: Kozoroh
Ač los vypadá pro Novaka nelehký, mohl být ještě horší - místo Tsongy Wawrinka na 2. kolo a Federer v SF. Jo-Will je pro Djokera přijatelnější soupeř než Stan a Sascha do SF nemusí dojít.
[ Reagovat ]
10.01.2019 19:09Od: Marduch
Co cekat na úvod od Tsongy ve slusne forme? Co cekat od Zvereva po získání jeho prvniho opravdu velkeho titulu a s Lendlem v zadech? Nevím:-)
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:26Od: Forehand
Najtazsi zreb zo 128 startového pola má chudák Raonic. A to je nasadený..

Kyrgios, Wawrinka, Chung, Zverev.

To má tak na úvod, prvy tyzden ako warm up.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:23Od: Forehand
Coric a Thiem maju skvelé zreby. Ak sa nedostanu spolu do 4.kola, tak to bude velky prepadak.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:12Od: SpacialRecognition Nejschůdnější los má z našich Karolína podle mého
A díky bohu že vyhrála Brisbane a dostala se před Petru! :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:20Od: tommr
ale ve čtvrtfinále jí čeká bud Halepová nebo Serena což teda za žádný terno nepovažuju ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:23Od: EllNino
stejně musí porazit všechny, jestli chce vyhrát ... a Simona ani Serena se možná do čtvrtfinále ani nepodívaj ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:34Od: blixa
Simona nejspíš ne, Serena se bojim že jo :(
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:05Od: tommr
a ve čtvrtfinále už bude pořádně rozehraná ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:14Od: lars
Budes muset fandit a "tlacit" Busicku , aby porazila Serinu :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:52Od: milik254
Nemusí porazit všechny. Stačí porazit 7 hráček.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:11Od: Forehand
Tak po tej náloži v NY to má Rafa najma prve dva zápasy o niečo jednoduchšie, bude to ale stáť hlavu celej Austrálie. V Tretom kole má to najhoršie čo z osmičky mohol dostat, najtalentovanejsieho tínedžera súčasnosti a najhorúcejsie, domáce želiezko..Ak Austrália pamatá dva epické zápasy medzi domácou legendou a tínedžerom Nadalom, bude si moc opatovne zaspomínat pri zápase v opačnom garde, medzi hrajúcou legendou a domácim tínedžerom...

Prípadne nasleduje Berdych, vo stvrtfinále Dimitrov/Anderson..Uvidime

Djokovic ma zreb najtazsi, Federer walkover v prych kolach, mladý talent a Cilic v QF. Velmi podobné s Nadalom..
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:15Od: Denis92
Djokovicovi sa to zase vykompenzovalo v QF a SF. Tam ma to najlahsie, co mohol dostat.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:20Od: Forehand
Tak v QF mohol dostat Kevina, Cilica, Thiema, Nishiho..To je asi úplne jedno.
Na SF vychádza Zverev, ale tam moze byt aj Wawrinka, Kyrgios, Coric, ktokolvek..

Skoda, ze sa mu vyhol Tsitsipas, de minaur...Ma Medvedeva aspon
[ Reagovat ]
10.01.2019 11:18Od: Denis92
Anderson a Cilic su podla mojho nazoru nebezpecnejsi superi na rychlom harde ako Nishi ci Thiem. A do semi je tiez lahsi hocikto z tebou menovanych ako Federer.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:05Od: milik254
Petra má zajímavý los. Nebudu se divit asi žádnému výsledku. Vůbec žádnému.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:06Od: milik254
Ale nehratelné to v žádném případě není.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:04Od: Denis92
Boha jeho, Roger celkom slusne vyfasoval..
Monfils, Tsitsipas, Cilic, Nadal, Djokovic..
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:07Od: ipko
podľa mňa celkom v pohode, prvých troch by mal dať a potom sa uvidí..
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:13Od: Forehand
Nadal, Djokovic..

Uz v prvom a druhom kole..:)
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:29Od: Kamilos88
Má s Rafou podobný los. Vyfasoval to Nole. Není to Masters, je to GS na 3 sety, takže pohodička.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:02Od: EllNino 128 míst v pavouku
a zase nalosujou 3 naše do jedný šesnáctiny .... navíc Petra začíná s Magdou Rybárikovou, Bára s Putintsevou a Katka s Belindou :/ a všechny se mezi sebou mohou vymlátit, Katka s Bárou ve 2. kole a s Petrou ve 3. pokud tedy vyhrajou nad cizinkami, a to nebude vůbec lehké

Jinak Týna má Aničku Blinkovou, Markéta Evgenyi Rodinu a Kája kvalifikantku ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:08Od: tommr
hodně blbej los - jako obvykle ... :(
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:11Od: PetaM
Aby v tom 4. kole vůbec nějaká z našich byla :D :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:12Od: EllNino
vždyť to tam píšu ...:)
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:20Od: PetaM
Jsem to spíše myslel tak, že je ten los možná šťastný, protože bude třeba jistota :D :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:21Od: Smazaný účet
Ani jedna z ceskych hracek nema nasazenou souperku, nehraji ani proti sobe a stejne tu budete brecet, ze je spatny los.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:24Od: EllNino
do 1. kola, ty chytráku ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:28Od: Smazaný účet
ten los je dobry, aspon je tam velka sance na osmifinale
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:02Od: tommr
pokud to bereš tak, že úspěchem je postup do druhýho kola tak je ten los opravdu dobrej. Pro hráčky s většíma ambicema jako jsou Petra a Karolína ale dobrej není ani náhodou, protože už ve 4.kole resp. ve čtvrtfinále narazí na největší favoritky ...
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:59Od: Stan_Borowitz Rafael
to zase vychytal, čtyři kola na rozehrání...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:06Od: Forehand
Zase :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 10:32Od: Stan_Borowitz
A tak objektivně, Roger první tři kola taky celkem dobrý...
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:59Od: Haitik
No, Serena vs. Bouchard v případném druhém kole.. :D Taky dobrý
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:58Od: Pe3k
Nadal vyfasoval pro změnu nejlehčí los, ne vlastně takmje to vždy...
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:54Od: SwissMaestro
Wawrinka- Gulbis

Agut- Murray

Hmmm :D
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:54Od: ipko
no Roger schytal dosť nepríjemného súpera do 1.kola, stále si pamätá Istominovu výhru nad Djokovičom..
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:52Od: annah
Taky mě to hned napadlo. Aby nám GOAT neskončil hned v prvním kole...
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:53Od: SpacialRecognition Kanepi- Halep
:D
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:53Od: ttopi
Pokud bude hrát Berdych tak, jako hrál minulý týden, měl by podle mě Edmunda porazit. Lehké to ale nebude.

Rosol na AO asi ani nechce. Měl to dobře rozjetý, ale kolabuje.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:06Od: Krisboy
Třeba si chce vyzkoušet otáčení zápasů, to se vždycky hodí.
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:18Od: ttopi
Nechce, bohužel...
[ Reagovat ]
10.01.2019 09:45Od: Krisboy
Možná chtěl, ale nějak to popletl :)
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:48Od: pivrnec
Hmm zdatnej soupeř..ale věřím že ho Berdych porazí.
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:44Od: lvicek
No, mohl mít Berda lepsi začátek...
[ Reagovat ]
10.01.2019 08:44Od: Krisboy
Edmund? Nic lehkého, pane Berdychu...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist