Los olympijského turnaje: Plíšková vs. Cornetová, Krejčíková vs. Dijasová, Kvitová vs. Paoliniová

  • V Tokiu byl rozlosován olympijský turnaj, který začne už za dva dny. Do dvouher zasáhne celkem pět Čechů - Karolína Plíšková začne proti Francouzce Cornetové, Barbora Krejčíková bude v 1. kole čelit Kazašce Dijasové, Petru Kvitovou vyzve Italka Paoliniová, Markéta Vondroušová narazí na Nizozemku Bertensovou a Tomáš Macháč odstartuje proti Portugalci Sousovi. Dvojnásobný olympijský vítěz Andy Murray na úvod vyzve nasazeného Kanaďana Augera-Aliassimeho.
    22. 7., aktualizováno | Aktuality |  275 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková bude hrát v 1. kole olympijského turnaje v Tokiu z pozice páté nasazené s Francouzkou Alizé Cornetovou. Dnešní los také určil, že bronzová medailistka z Ria 2016 Petra Kvitová nastoupí coby desítka proti Itace Jasmine Paoliniové. Osmá nasazená Barbora Krejčíková má za soupeřku Kazašku Zarinu Dijasovou a Markétu Vondroušovou čeká šestnáctá nasazená Kiki Bertensová z Nizozemska. Jediný český zástupce mezi muži Tomáš Macháč se střetne s Portugalcem Joaem Sousou.

Finalistka nedávného Wimbledonu Plíšková se s Cornetovou (66. WTA) utkala v kariéře čtyřikrát a po úvodní prohře další tři zápasy vyhrála, ten poslední předloni v Miami. Vítězka Roland Garros i pražského turnaje z minulého týdne Krejčíková se s Dijasovou (99.) dosud nepotkala.

Jednatřicetiletá Kvitová, která jako jediná z českých tenistek na olympiádě už startovala, porazila Paoliniovou (92.) v jediném vzájemném utkání loni na antuce v Paříži. "Ráda běhá, vrací a hraje spoustu výměn. Nebude jednoduchý ji v tomhle vedru porazit, ale doufám, že to taky vydržím a fyzicky zvládnu. Každopádně se těším, protože to je olympiáda," řekla Kvitová.

Dvojnásobné vítězce Wimbledonu se líbí olympijský areál laděný do modré barvy. "Přijde mi k tomu hrozně hezká. V Riu to bylo zelené, ale modrá je prostě modrá. Mám oblíbenou barvu modrou," usmála se Kvitová, startující na své čtvrté olympiádě. A ke kurtům doplnila: "Trénovala jsem na pár, některé jsou pomalejší a některé rychlejší. Záleží, který kurt mi bude přidělen na zápas. Proti Paolině by byl lepší rychlejší, ale to neovlivním."

Jednou hrála i Vondroušová s Bertensovou (21.) a Nizozemku, která po sezoně ukončí kariéru, porazila na US Open 2018.

Teoreticky by se mohly všechny Češky potkat v semifinále. Plíškovou by ale předtím ve čtvrtfinále mohla čekat Ukrajinka Elina Svitolinová. Kvitová může mít ve třetím kole Španělku Garbiňe Muguruzaovou a ve čtvrtfinále turnajovou trojku Arynu Sabalenkovou z Běloruska. "Každej, kdo tady hraje, je prostě dobrej a rád reprezentuje svoji zemi. Nikdy nepotkám nikoho jednoduchýho," řekla Kvitová.

Krejčíková by musela ve čtvrtfinále zdolat světovou jedničku Asleigh Bartyovou z Austrálie. Vondroušová má teoreticky ve třetím kole domácí Naomi Ósakaovou a ve čtvrtfinále Polku Igu Šwiatekovou.

Macháč, který se dostal na OH až jako náhradník za odhlášené hráče včetně kvalifikovaného Čecha Jiřího Veselého, by ve druhém kole mohl hrát s Diegem Schwartzmanem z Argentiny.

Ve čtyřhře jsou Krejčíková s Kateřinou Siniakovou nejvýše nasazené a jejich soupeřkami jsou v 1. kole Hsieh Jü-čche a Hsu Čche-jü z Tchaj-wanu. Plíšková s Vondroušovou se utkají s čínskou dvojicí Čeng Saj-saj, Tuan Jing-Jing . Los smíšené čtyřhry bude 27. července.

Největší favorit dvouhry mužů Srb Novak Djokovič má v prvním kole za soupeře Huga Delliena z Bolívie, 139. hráče světa. Turnajovou dvojkou je Rus Daniil Medveděv.

• OLYMPIJSKÝ TURNAJ, TOKIO 2020(21) •
Japonsko, tv. povrch
(24. 07. - 01. 08. 2021)
• ŽENY •
Češky v 1. kole:
Kar. Plíšková (5-ČR) - Cornetová (Fr.) | h2h 3-1
Krejčíková (9-ČR) - Dijasová (Kaz.) | h2h 0-0
Kvitová (10-ČR) - Paoliniová (It.) | h2h 1-0
Vondroušová (ČR) - Bertensová (16-Niz.) | h2h 1-0
Krejčíková/Siniaková (1-ČR) - Yu-Chieh Hsieh/Chieh-Hu Hsu (Tchaj-wan)
Plíšková/Vondroušová (ČR) - Ying-Ying Duan/Saisai Zheng (Čína)
Zajímavé dvojice v 1. kole:
Bartyová (1-Austr.) - Sorribesová (Šp.)
Ósakaová (2-Jap.) - Saisai Zheng (Čína)
Sabalenková (3-Běl.) - Linetteová (Pol.)
Svitolinová (4-Ukr.) - Siegemundová (Něm.)
los dvouhry ženlos čtyřhry žen
• MUŽI •
Češi v 1. kole:
Macháč (ČR) - J. Sousa (Portug.) | (h2h 0-0)
Zajímavé dvojice v 1. kole:
Djokovič (1-Srb.) - Dellien (Bol.)
Medveděv (2-Rus.) - Bublik (Kaz.)
Tsitsipas (3-Řec.) - Kohlschreiber (Něm.)
Zverev (4-Něm.) - Yen-Hsun Lu (Tchaj-wan)
Rubljov (5-Rus. ) - Nišikori (Jap.)
Auger-Aliassime (9-Kan.) - Murray (Brit.)
los dvouhry mužůlos čtyřhry mužů
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (275)
23.07.2021 09:33Od: Vlk-v-trave Kvitová bude českou vlajkonoškou
Tak to je vyzva... :)
Vzhledem k tomu jaká je to smolařka a plus ten urban legend s prokletím vlajkonošů...no 1. kolo ještě nezačalo a už té Petře slušně naložili...
[ Reagovat ]
23.07.2021 11:32Od: miraben99
Tak prokletí vlajkonošů v Riu úspěšně prolomil Lukáš Krpálek :D
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:46Od: paddy debly
naše jsou jasné favoritky, to si říká o zklamání

jsem zvědav na Australanky a pozor na Rusky, u kterých nechápu, proč nejsou nasazené (Vesninové asi neuznali chráněný ranking)
Punto ignorováním Japonek ujel, protože naše a Japonky jsou asi jediné sehrané páry v poli (min. ze špičky)

Krejcikova/Siniakova 3.3
Barty/Sanders 9
Aoyama/Shibahara 9
Mattek-Sands/Pegula 9.5
Chan/Chan 10.5
Kudermetova/Vesnina 11

------
stejně tak Chorvati

Mektic/Pavic 3.6
Cabal/Farah 6.6
Herbert/Mahut 7.25
Murray/Skupski 14.5
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:56Od: Burrows
Bude zas nejaka ta hra jak ve Wimbledonu?
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:02Od: SydneyOpen
na olympiádě vždycky nějací favorité totálně vyhoří, ale né vždycky smile na olympiádě nejsou ve 100% překvapení, favorité také uspějí napříč všemi sporty.
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:54Od: tommr
nenasazení Rusek může souviset s tím, že se daly dohromady až na poslední chvíli po odstoupení Zvonarevový. Jejich nenasazení je ale spíš nevýhoda pro soupeřky ...

Podobnou nebo i větší šanci na medaili než uvedené páry má i náš druhý pár Plíšková/Vondroušová a překvapit můžou i Francouzsky nebo Španělky ...
[ Reagovat ]
23.07.2021 09:28Od: Vlk-v-trave
Proč by ujížděl...:0)
Jen berou v úvahu větší sílu singlistek a potom sehranost... hlavně se s tím nějak netrápí... :D

Ale už netrpělivě čekám na nějakou tu tvou číselnou řadu, podle které budeme vědět, kdy české hráčky budou vypadávat z turnaje :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:13Od: annah
Tenhle chlápek mi tam bude chybět:
https://pbs.twimg.com/media/E6sKbuVVEAoxoGD?format=jpg&name=large
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:18Od: Petr_Fisk
Mně tihle dva.

https://s.france24.com/media/display/2d8de190-db73-11eb-affc-005056a97e36/w:980/p:16x9/150c5aca5f4f2e48164974c9972e1802f9d408ae.webp
[ Reagovat ]
23.07.2021 08:07Od: annah
Gyrose poznám, ale ta druhá osoba je kdo?
[ Reagovat ]
23.07.2021 08:10Od: brixner
No, podle toho krásně klenutýho předkusu bych řek, že de vo Venuse!
smilesmile
[ Reagovat ]
23.07.2021 11:46Od: Petr_Fisk
Jedna nula pro zajíce...smile
[ Reagovat ]
23.07.2021 08:08Od: brixner
Kdo to je??
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 21:58Od: EllNino Koukám
Že náš tým se sobě vyhýbá jako čert kříži celkem :D Když vidím, jak spolu tráví čas italský tým, Britové, španělské tenistky, ruský tým už před začátkem her, Belgičani, Němci, Švýcarky nebo Američanky:)

Krom tréninku Petry s Markétou a společný fotky Tomáše s Katkou nic, ani vlastně netrénují na debla atd. :)

Ale každý tým to má asi nestavené jinak :) A tohle složení se asi zase tolik v lásce nemá ... Pála nebo Kunst trénují samostatně s hráčkami, popřípadě mají jiné sparingy (Markéta měla na kurtu Garbině, Karolína dneska trénovala s Foňou :D)
[ Reagovat ]
22.07.2021 22:11Od: Fandina
Kdo je Foňa?
[ Reagovat ]
22.07.2021 22:19Od: blixa
Fouňa, ne Foňa smile. Fabio Fognini smile Myslím, že až se vrátí, bude tichá domácnost ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 22:20Od: EllNino
Tak takhle mu rika Bolelli :))
[ Reagovat ]
23.07.2021 01:20Od: Tomas_Smid_fan
Anebo možná spíš italská domácnostsmile
[ Reagovat ]
23.07.2021 09:02Od: Usm
by mě zajímalo, proč trénuje Fognini s ženskou - ten trénink mu nemůže dát vůbec nic přece
[ Reagovat ]
23.07.2021 09:46Od: blixa
To bude taková erotická předehra ...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 22:25Od: tommr
tys byl v Tokiu na výzvědách nebo odkud tohle všechno víš? smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:01Od: EllNino
Instagram a Twitter :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:40Od: Mr.Pink
u nas je velkym strasakem covid, nikdo nechce riskovat nakazu
[ Reagovat ]
22.07.2021 21:31Od: Burrows Offtopic
Jaky mate nazor na Radima Zondru?
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:33Od: turista
Že by měl bručet v báni až do zčernání.
[ Reagovat ]
23.07.2021 08:19Od: Blondie
Jaký máme názor na někoho, kdo přepadal, týral a olupoval bezmocné seniory a po propuštění z lochu při pokusu o další loupež napadl a vážně zranil mladou holku, ohrozil jí kariéru a způsobil trauma?

Čéče, nechám si odpověď projít hlavou.
[ Reagovat ]
22.07.2021 20:47Od: Frick Co se teda mělo dělat?
Měl teda Kejval říct, že Voráček (lékař tenistů, mimo gesci ČOT, kdy Kejval členům realizáků ČOT očkování nařídil) bez vakcíny nepoletí?

Olympijská charta, to, stejně jako sportovcům, nenařizuje.

Prakticky to on neměl jak zakázat jet.

Mysleme stále na to, že povinnosti v podobě 2 negativních PCR testů byly splněny.

Mohlo to být samozřejmě tak, že byla nesprávně provedena technika vytěru atp.

Ale samozřejmě je to na vyliž. Vyjde to kolikrát pozitivně někomu, kdo měl Covid před měsícem a to, co je mu detekováno, jsou jakési mrtvé zbytky, kterejma nelze nikoho nakazit a teď to nedokáže Covid najít někomu, kdo je o pár hodin později schopen nakazit 4 lidi.
[ Reagovat ]
22.07.2021 21:06Od: PetaM
Bla, bla bla, bla bla bla bla bla bla.
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:43Od: Mr.Pink
samozrejme, ze to mel cov udelat. nejvic me prakvapuje ta vorackova drzost
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:56Od: turista
To že ten doktor jel na OH neočkovaný je od něj nesolidní a neprofesionální.
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:12Od: lars
A nema "v tom prsty" Rusko, kdyz se CR dostala na seznam nepratel Ruska ?
Nemohl nejaky rusky agent infikovat Covidem letadlo pro ceske sportovce ?
[ Reagovat ]
23.07.2021 08:34Od: SwissMaestro
Taky jen žasnu jak jej v dnešní době lynčují za nezodpovědnost když přitom vše splnil a očkovat se není, naštěstí, ve svobodné zemi povinnost. Tečka.
[ Reagovat ]
23.07.2021 09:31Od: Pavol
Aspoň jeden normálny názor. Všetci zaočkovaný sú predsa odolný a nesmrtelný tak čoho sa boja .
[ Reagovat ]
23.07.2021 11:03Od: PetaM
Nebáli se ničeho a přišli o OH. :D Karma.
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:57Od: paddy covidový let
už 4. nakažený sportovec smile

letělo 14 sportovců a 28 doprovod a skóre je zatím 4:1

většina asi nebyla naočkovaná, nechtěli narušit přípravu horečkami atp.
co je ale horší 2 dny příznaků než ztracené OH? každý měl volbu a zbytek je smůla, o pandemii snad všichni věděli a rizika znali

za války hry nebyly, 1984 byl bojkot, takže se to stává
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:01Od: SydneyOpen
strašný amatérismus ČOV, neskutečné smile jinak Los Angeles 1984 to ani jinak nešlo, rusáci a komouši v zemích východního bloku se báli že by emigrovaly doslova celého výpravy a zpátky na východ by se nevrátil nikdo... tehdy to musela strašná rána pro naše sportovce, holt komouši
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:34Od: George_Renel
Nezapomeňme ovšem že tomu předcházel bojkot her 1980.
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:37Od: SydneyOpen
Čekal jsem až to někdo vytáhne. Znáš vůbec ten důvod? Ten byl intervence Sovětského svazu do Afghánistánu na který takhle reagoval celý západní svět. Sovětský svaz a celý východní blok bojkotoval Los Angeles 1984 jen z důvodu aby sportovci hromadně neutíkali, poznali by svobodný svět a to by šlo nárazově. Někdy se divím že těch československých sportovců neuteklo víc
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:43Od: George_Renel
Já ten důvod samozřejmě znám a byl jsem hodně zklamán z naší neuúčasti v LA, protože jsme v té době měli spoustu skvělých sportovců s medailovými ambicemi.
Ale proč předchozí bojkot nepřipomenout. A bez politických konotací. Vždyť po invazi USA do Afghanistánu žádné bojkoty nebyly....
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:48Od: SydneyOpen
Tak ono šlo o to aby hry v Moskvě nebyly politická propaganda jako Berlín 1936. Komunismus a nacismus je úplně to samé a Moskva byla tehdy spolu s Pekingem a Pchjongjangem centrem nejhorší totality. Nechápu jak mohla tehdy MOV o Moskvě vůbec uvažovat, měli se poučit právě z Berlína 1936
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:41Od: lars
A proc byli z vychod. bloku na OH v Montrealu ?
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:44Od: SydneyOpen
a proč byly v Melbourne 1956? Helsinkách 1952? Tokiu 1964? Tady šlo o USA, jen o USA. Komouši a celý východní blok nikdy neodpustil USA že byla ekonomicky, technologicky a společensky vyspělejší.
[ Reagovat ]
22.07.2021 20:48Od: Patapuff
Chybí tam vysvětlení, proč se v roce 1976 na OH v Montrealu rusáci a komouši z východního bloku nebáli, že by emigrovaly celé výpravy, ale o osm let později se toho báli?
[ Reagovat ]
22.07.2021 20:51Od: Patapuff
Nechtěli třeba jen dětinsky američanům vrátit bojkot předchozí olympiády v Sojůzu?
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:37Od: turista
Ano.To byl leitmotiv bojkotu OH v LA. Pomsta za bojkot Moskvy, který vyšel z hlavy Jimmyho Cartera v roce 1980.
[ Reagovat ]
23.07.2021 09:21Od: Patapuff Re: ad SydneyOpen
A co zimní olympiáda 1980? Konala se v USA. Tam se rusáci a komouši z východního bloku nebáli, že by emigrovaly celé výpravy? Tam odpustili USA, že byla ekonomicky, technologicky a společensky vyspělejší?
[ Reagovat ]
23.07.2021 20:02Od: turista
To ještě Carter nestačil zareagoval na Brežněvovo napadení Afghánistánu po vánocích 1979.
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:03Od: brixner
No jo, chudáci Zaremba a Kratochvílová...smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:05Od: SydneyOpen
nejsou to jediný 2 sportovci kterým komouši zničili kariéru... kdo ví kde by dnes byla Martina kdyby neutekla smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:23Od: brixner
Jistě, to bylo jen namátkou. Zaremba byl začátkem 1984 v životní formě, Jarmila vlastně taky, asi jich bylo víc...Byla to zjebaná doba, to jo...smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:34Od: SydneyOpen
Helena Fibingerová pokud se nemýlím by také patřila k favoritkám...
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:45Od: turista
A Bugár jakbysmet.
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:21Od: Petr_Fisk
Kocembová
[ Reagovat ]
23.07.2021 08:06Od: brixner
Jojo, Imro...to byl kus chlapa!
A Helena by tam určitě taky vrhla...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:40Od: SydneyOpen
Ovšem nejodpornější komoušský zločin proti sportu byl na MS v hokeji 1949 kdy Československo vyhrálo a na oplátku všechny reprezentanty odvedla StB a zavřela je do pracovních táborů. Komouši tak zničili celou jednu hokejovou generaci která mohla dokázat ještě mnoho. Do dnes je to bráno za největší ostudu českého sportu, další komunistické dědictví hnus smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:46Od: Patik
Nemalo by tam figurovať meno Monfilsová a nie Svitolina ?
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:42Od: brixner Medaile bude!
Vona jí přiveze, vo to moc strah nemam! Jen jí muší jen vyhrát, no...smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:43Od: paddy
nebo ukrást smile smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:44Od: paddy
ta Šebrleho se nedávno našla smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:46Od: brixner
Čórovat medaile bych si moc teda jako netrouf, hlavně ne bez vpichu! Co kdyby mě vytrasovali? Co jako pak? Ahá?! Čéče, nekonspiruj...smilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:47Od: brixner
Nebo už máš vobjednanou limitovanou verzi volympujský Škody Konspiraq??
smilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:04Od: Frick "Padání hlav"
Očkování prostě nebylo v povinnostech. Narozdíl od testů.

A že by byl prvním pozitivním pořád není neoblomný důkaz toho, že on by byl přenašeč.
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:32Od: blixa
A jeje, "Žondrův advokát" zase úřaduje smile. Jo, jasně, určitě je nevinej, když to říkáš ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:44Od: SydneyOpen
Petra a Venus pokud to říkám správně jediné 2 tenistky co byly na 4. olympijských hrách. Serena byla "jen" na 3. obě velký smilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:43Od: paddy
7: Leander Paes, 6: Daniel Nestor, 5: Mark Knowles, Arantxa Sánchez Vicario, Venus Williams

Kvitová teprve 3.

rekord je 10 v parkuru, kde tě vozí kůň, to není umění

Otteyová byla 7x a atletický sprint je sakra námaha (konec byl myslím už za Slovinsko)
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:56Od: Fandina
Petra byla i na OH v Pekingu, hrála se Šafi první kolo čtyřhry, takže nyní je na čtvrtých OH.
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:01Od: paddy
vycházel jsem z wiki, kde to nemá evidované
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:03Od: Fandina
špatně
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:11Od: paddy
spíš vůbec, úplně to vynechali
ale i tak je wiki skvělá encyklopedie smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:12Od: SydneyOpen
spíš jediná. V takovém měřítku je wiki opravdu jedinečná encyklopedie
[ Reagovat ]
22.07.2021 22:13Od: Elip13
Asi jste nikdy na koni nejel, když si myslíte, že to není dřina co?
[ Reagovat ]
22.07.2021 22:43Od: Forehand
Paddy si to predstavuje asi tak, ze jazdec sa hladá na inzerát, par dni pred OH..:)
[ Reagovat ]
22.07.2021 23:22Od: paddy
parkur je jediný sport, kde se 65-letý důchodce ma OH fyzicky vyrovná chlapům okolo 30 smile

navíc parkur se jezdí společně se ženami a největší dřinu udělá kůň smile
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:44Od: lars
a co kormidelnik na lodi ve veslovani ?
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:24Od: Petr_Fisk
A hlavně s věkem člověk prudce ztrácí rychlost.
Otteyová je neuvěřitelný fenomén.
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:02Od: Fandina
Nezkoumala jsem to, ale jen náhodně jsem našla, že Sam Stosur je na pátých OH.
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:37Od: com
vidim to pro Karolinu nadejne smile Pegula je v horni polovine smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:41Od: Tomas_Smid_fan
Takže finále?
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:28Od: com
tak tak.. na medaily by to bylo smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:57Od: SydneyOpen
Petra a Tomáš Satoranský ponesou vlajku na zahájení smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:06Od: lvicek
Petule! Skvělé! Snad jí to přinese štěstí do turnaje, moc jí to přeju!
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:07Od: SydneyOpen
já taky, bylo to moje tajné přání. Není moc lidí co by si zasloužili nést vlajku víc než Petra, možná jen Bára Špotáková a právě Tomáš.
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:17Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:18Od: Blondie
Já si netroufala doufat, moc to Peti přeji. Zrovna pro ni to navíc, troufnu si tipovat, opravdu hodně znamená :-)
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:44Od: Tomas_Smid_fan
hlavně aby nefoukal vítr a neudělala si něco se zápěstímsmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:28Od: Frick
Bude se z naprávného zařízení dívat i Radim? smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:30Od: SydneyOpen
Doufám že jo smile i když takový grázlové jako je on nemají žádné svědomí
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:40Od: Tomas_Smid_fan
smile naše vlajka bude vysokosmile
A Peťa si tedy Olympiádu nastopro užije, jak bylo její přání. Ovšem bez potlesku ochozů, což je poněkud nešťastné...
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:19Od: tommr
nechápu z čeho jsou tady všichni tak nadšený. Jak znám Petru tak ta při tom chytne nějakou nemoc nebo se zraní. Poslední jiskřička naděje na medaili zhasla ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 18:27Od: horska.kraslice
No co, medaili už má, ale vlajkonoškou ještě nebyla smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:48Od: vojta91
Vidím to na vítězství Petry v celém turnaji..

V kategorii nevynucených chyb
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:18Od: Blondie
popadáme se za břicho
v čem zaboduješ ty? Počet lahváčů, co padnou za večer?
[ Reagovat ]
23.07.2021 08:57Od: vojta91
Piju plechovky
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:44Od: SydneyOpen
Ceremoniál bude zítra o dost chudší, přesto věřím že Japonci alespoň pěkně a skromně předvedou světu svojí uchvacující kulturu. Můj žebříček ceremoniálů
1. LOH 2008 Peking
https://www.youtube.com/watch?v=bufV3EgyPGU

2. ZOH 2006 Turín
https://www.youtube.com/watch?v=4SgI_-UKM9c

3. LOH 2000 Sydney
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10364596087-archiv-z/220471294070152-archiv-z-letni-olympijske-hry/

4. LOH 1996 Atlanta
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10364596087-archiv-z/220471294070147-slavnostni-zahajeni-xxvi-letnich-olympijskych-her-atlanta-1996/

5. ZOH 2010 Vancouver
https://www.youtube.com/watch?v=MxZpUueDAvc

Asi nejhorší zahájení mělo Rio, tam jsem očekával že se Brazilci "rozšoupnou" více a udělají z toho nějaký pořádný karneval, ale bylo to dost bez nápadu.
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:31Od: Frick Na druhou stranu
Je fakt, že očkování podmínkou nominace nebylo ani mezi sportovci, ani mezi realizákem. Navíc sportovci (mladší 30 let) by to ani pořádně nestihli, pokud by nepředbíhali pořadím - což by dozajista mohlo udělat zlou krev mezi veřejností.

Tady je teda pak otázka, nakolik je "hříchem" doktora to, že on očkován být, jako lékař i jako člověk starší 60 let, dávno mohl/měl, ale neměl o to zájem a nakolik je hříchem to, že měl být očkován i z charakteru své profese - tj. zda (by) byl ve vyšším riziku nákazy stran své práce před odletem (tj. pohyb v rizikovém nemocničním prostředí, případně velký počet kontaktů přímo ve své ortopedické praxi) nebo i stran své práce v Tokiu (častější přesuny mezi různými bublinami).
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:30Od: Frick Na druhou stranu
Je fakt, že očkování podmínkou nominace nebylo ani mezi sportovci, ani mezi realizákem. Navíc sportovci (mladší 30 let) by to ani pořádně nestihli, pokud by nepředbíhali pořadím - což by dozajista mohlo udělat zlou krev mezi veřejností.

Tady je teda pak otázka, nakolik je "hříchem" doktora to, že on očkován být, jako lékař i jako člověk starší 60 let, dávno mohl/měl, ale neměl o to zájem a nakolik je hříchem to, že měl být očkován i z charakteru své profese - tj. zda (by) byl ve vyšším riziku nákazy stran své práce před odletem (tj. pohyb v rizikovém nemocničním prostředí, případně velký počet kontaktů přímo ve své ortopedické praxi) nebo i stran své práce v Tokiu (častější přesuny mezi různými bublinami).
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:17Od: Frick
Součástí olympijské výpravy je ještě jedna česká beachavolejbalistka. Kdo ví která? smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:35Od: George_Renel
V TV má lepší job.smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:37Od: Frick
Kdepak, takhle to bylo v Riu. Teď je Kiki spokojenou maminkou 2-letého kluka a na cestě je holčička.

Mám na mysli jinou.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:25Od: tommr Bára Krejčíková/Katka Siniaková
našim smile v singlu sice na medaili ani trochu nevěřím, ale v deblu by to klapnout mělo. Jasným favoritem na zlato jsou KrejSi a s trochou štěstí by mohlo klapnout i český finále ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:51Od: Fandina
Jak je někdo jasným favoritem, tak to může dopadnou špatně. Doufám,že jsi to s vítězstvím nezakřikl a holky dopadnou dobře.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:07Od: paddy vítězka
hlavně 4 kurzové favoritky + černá klisna Sakkari

Myslím, že Barty se Sabalenkou jsou hlavní kandidátky na titul. Vzájemný zápas vychází na SF, což bych bral jako předčasné finále. smile

Brutální los pro Plíškovou, od 2k: Jabeur - Brady, Sakkari - Osaka/Swiatek. Myslím, že Jabeur, se kterou měla vždy problémy, ji v současné formě dá.

Osaka 5
Barty 5,5
Sabalenka 9
Swiatek 9,5
Muguruza 16
Plíšková 17
Kvitová 17
Sakkari 18
Krejčíková 19
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:16Od: tommr
brutální los začíná pro Karolínu už v prvním kole. Cornet je schopná jednorázově porazit kohokoli a proti Karolíně se určitě bude chtít předvést ...

Našim vůbec nevěřím a jediný co si ted přeju je aby nevyhrála Osaka ...
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:21Od: Petr_Fisk
Buďme rádi, že jim takhle veřejně nevěříš...
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:21Od: paddy
zlatá rybička ti vzkazuje, že to zařídí smile

Cornet má letos problém trefit ze šatny na kurt, stejně jste se tu báli Zidansek na trávě smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:29Od: tommr
Cornet je ale ostřílená harcovnice jejíž hlavní specialitou je vyřazování favoritek. Svoje by o tom mohla vyprávět třeba Serena ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:40Od: Blondie
Jsem zvědavá na Karolínu, zda byl ten Wimbledon fakt restart, nebo vzepjetí v krizi :)

Olympiádu si podle mě jede hlavně užít, tlak na ní asi není.... mohla by překvapit.

Peťa... zbožňuju ji, ale hádám, že bude přemotivovaná a přijde brzký konec.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:04Od: paddy vítěz
pokud nevyhraje Djo bude to překvapení, favoriti jsou top4, krále Mickey Mousů jako tradičně odepíšu

zajímavé je, že kurz Djo na USO je 1,8 (OH 1,65), což se jeví nesmyslně. Sice tam bude o zápas více, což by třeba kurz srovnalo, ale hlavně jde o to, že favorit má těžší úkol na 2 vítězné. Čím kratší zápas, tím větší šance pro outsidera.

Ztížené podmínky na OH (žádný hotel, oslavy na vedlejších pokojích) určitě přinesou překvapení v obou singlech.

Djokovič 1,65
Medvedev 5,5
Tsitsipas 6
Zverev 14
Rublev 25

budou to zase nervy pro Djokoviče, snad to všichni přežijí ve zdraví a mimo Bohnice smile

https://www.youtube.com/watch?v=_3RleUYaw-s

https://www.youtube.com/watch?v=jcVIPy_q1Kg
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:01Od: turista
OH jsou tak velká akce, že ti Japonci měli ty sportovce ubytovat po malých skupinách po celém Tokiu když je stav nouze. Trvat na klasické olympijské vesnici je kravina, která může znamenat velké potíže s nákazou koronavirem.
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:02Od: mendrit
Přesně jak říkáš 2 setový zápas, podivná atmosféra bez diváků, omezený realizační tým a taktéž váhání zda tam má vůbec jet značí, že to zachrání jen super povrch, jestli mu sedne.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:56Od: Burrows
Maki a Špeki by stejně nezískaly medaili, tak nechápu to haló.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:40Od: Blondie
Jako že vážně body shaming? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:16Od: Frick Re: BTW
Součástí olympijské výpravy je ještě jedna česká beachavolejbalistka. Kdo ví jaká?
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:20Od: blixa
To není z hlavy toho blba. To napsal kdysi někdo na iDnesu v diskuzi a od té doby se to traduje.
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:32Od: Blondie
Já vím, že jen jako šimpanz opakuje hejt, která musel někdo vymyslet za něj. Ale i tupě kopírovaný hnusohejt zůstává hnosohejtem.
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:36Od: Frick
Kdyby neměla roli "potvory místo ubohé a malé Kiki" tak se jí ty kila tolik nepřehazují.

Na druhou stranu - proč by se o oplácený holce nemohlo říct, že je oplácený. Nakonec mnozí chlapi se třeba vedle těch štíhlých gazel mrknou rádi i na nějakou "udělanější".
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:20Od: Blondie
A řekl bys jí to do očí?
Nebo vy hrdinové stačíte na to, abyste si mastili v diskuzích, kde nemáte ani profilovou fotku?
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:24Od: Pe3k
Dej si facku.
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:33Od: Blondie
Facky si nechávám pro ty, co potřebují zesměšňovat jiné lidi prostřednictvím vzhledu. Někteří holt mentálně neopustí pátou třídu základky ani v padesáti.
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:27Od: Petr_Fisk
Urazilas pátou třídu základky.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:19Od: Petr_Fisk
(Teoreticky) možná čtvrtfinále:
1. Barty - Krejčíková
2. Sabalenka - Kudermetova
3. Pliskova/Jabeur - Sakkari
4. Swiatek - Osaka
Ale šedá je teorie a zelený...bla,bla,bla.smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:02Od: tommr
takový čtvrtfinále je docela pravděpodobný. Jen místo Sakkari tam bude Svitolina ...
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:06Od: Petr_Fisk
Napsal jsem to spíš tak pro "srandu králíkům".
Dole reaguju, co si o OH a ženském tenisu doopravdy myslím - viz Petra.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:31Od: tommr los ženy
ani jedna z našich smile nemá lehkej los ...
Nejhůř je na tom podle mě Karolína, která má samé neatraktivní a přitom vysoce nebezpečné soupeřky. Navíc i když přejde přes smrtící kombinaci Cornet, Jabeur, Brady a Sakkari/Svitolina tak bude tak vyčerpaná, že v bojích o medaile už nebude mít žádný síly ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:37Od: paddy
Nenapsal si ideální scénář singlu

Já to vidím takto
Tři naše holky postoupí do finále a dvě z nich získají zlato smile smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:53Od: tommr
ideální scénář je jasnej: ryze český semifinále a o medaile se podělí Petra (zlato), Karolína (stříbro) a Bára (bronz) ... smile
Realita bude vzhledem k losu ale nejspíš taková, že ani jedna z našich nepřejde přes čtvrtfinále ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:00Od: SydneyOpen
Já si myslím že 1 z nich do SF postoupí, prognóza v Riu byla mnohem horší tam to v singlu vypadalo dost zle, s medailí v singlu se vůbec nedalo počítat. Letos máme 3 adeptky, já věřím že u jedné z nich se to sejde. Ano holky mají těžký los, Petra ve 3.kole Mugu pak Aryna, Bára zase ve ČF Ash, ale je to olympijský turnaj a na překvapení dojde
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:05Od: PetaM
Já se strašně bavím, jak už se předpovídá 3. kolo s Mugu, přitom Petra je schopná vyletěl úplně v pohodě v kole prvním. A dokonce bez větší bolesti. :D
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:07Od: EllNino
Asi tak :))
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:12Od: PetaM
Jako jooo, jasně, rád bych jí viděl se zlatou, nebo aspoň hrát dobrý tenis, ale podle mě právě takové "předpovědi" jsou pak příčinou toho, že jsou lidé naštvaní, že prohrála.

Já jsem připraven na prohru v prvním kole, takže cokoli jiného bude super úspěch pro mě. :D A prohra mě tak nezasáhne.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:20Od: aape
Já myslím že by fanoušek měl očekávat víc než jen prohru v 1. kole
Ale mám pocit, že u Petry už není pobyt na kurtu a boj o vysledky to nejdůležitější
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:37Od: PetaM
U Petry je to dost složité. Já už od ní nechci nic očekávat, svoje si odehrála. Samozřejmě bych si přál, aby se jí ještě podařily nějaké úspěchy, ale kvůli tomu se rozhodně nehodlám stresovat. :D Stresoval jsem se u spousty jejich zápasů a cítím se tak na 80. :D Takže další roky si přidávat nebudu. Co bude, bude. :)

Samozřejmě, že jí fandím za každého stavu, ale výsledek už mě prostě tak nenaštve jako před lety. :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:00Od: tommr
od Petry může po jejích letošních výkonech a prohlášeních něco očekávat už jen naprostej snílek ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:01Od: PetaM
To jo :D Ale u ní člověk zase nikdy neví. Najednou přijde zatmění a všichni skončí s brekem v šatně. :D :D
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:04Od: Petr_Fisk
Hele, je to OH, což samo o sobě je pravděpodobnostní divočina, teď to ještě řízni na druhou ženským tenisem WTA a vychází z toho jedno velké tipovací dobrodružství.
Petra může mít klidně zlato nebo vypadnout v prvním kole...smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:09Od: tommr
já bych Petře to zlato opravdu přál. Dokonce víc než Karolíně a to už je opravdu co říct. Ale myslet si že může přejít přes Kudermetova/Muguruza, Rybakina/Sabalenka a Barty/Krejčíková může opravdu jen snílek. Mnohem pravděpodobnější je to, že vypadne už s Paolini nebo Van Uytvanck ...
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:20Od: Petr_Fisk
Já bych to Petře na závěr její kariéry přál moc.
Rozum říká něco jiného, ale bude záležet v jakém rozpoložení přijela do Tokia.
Je to Petra a pokud se dostane do laufu, tak ji nic nezastaví.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:42Od: Blondie
Přesně, naprosto přesně!
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:29Od: dr.doofy
Jenze Kaja nevyleti se Jabeur pokud se dostane do druheho kola,ale s Carlou ta Jabku v prvnim kole udela.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:55Od: Petr_Fisk
To bylo myšleno tak, že postoupí Karo nebo Ons, ale ne, že se utkají.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:56Od: tommr
CSN jede na OH jen aby se rozloučila se špičkovým tenisem. Proti Jabeur může uhrát maximálně tak set a pak už nebude stíhat ...
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:19Od: svetova.dvojka
Kompletní program zde
https://olympics.com/tokyo-2020/olympic-games/en/results/tennis/olympic-schedule-and-results-date=2021-07-24.htm
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:14Od: svetova.dvojka
1.den na centr kurtu 4 zápasy od 11:00 tokyjského času.

Osaka-Zheng
Medveděv-Bublik
Krejčíková-Diyas
Djokovič-Dellien
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:33Od: tommr
a na dvojce jako čtvrtý zápas Vondroušová vs Bertens ...
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:14Od: Patik
Celkovo žreb je trošku ošemetný..je to olympiáda aj bežní a nižšie postavení hráči môžu ísť na 200 percent a hrať tak povediac srdiečkom pre svoju krajinu..naopak taký top 10 hráč môže hrať tiež dobre ale telom a dušou sa môže šetriť na väčšiu prioritu a to blížiaci sa grandslam..olympiáda môže byť vzhladom na jeho vyššie postavenie len akousi povinnosťou..splniť očakávania v krajine v ktorej tak vyniká..Novak po poslednej porážke v prvom kole pôjde hneď od začiatku na ostro a nič nemôže nechať na náhodu..na dva víťazné je zranitelný..a next gen vie hrať obzvlášť na dva víťazné..nebude to mať vôbec jednoduché..od štvrťfinále bude čeliť tomu najhoršiemu čomu môže čeliť celkovo na každom hardovom turnaji..už tam chýba len Thiem v top forme a rozohratý Federer
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:10Od: paddy Už se začíná hledat viník
Agentura pozitivní Slukové obviňuje ČOV, že nezaručil bezpečnost.

Zejména potenciální medailisté přijdou o velké peníze, pokud by na OH měli úspěch. Aleš Valenta z toho kdysi těžil.

Někteří si za to můžou sami, jiní nevinní budou mít smůlu, tak to chodí.

V letadle sundali roušky, což je zajímavé, když měli mít respirátor. Perušič se s ním přesto nakazil. 12h je dlouhá doba a hlavně, když jedl, tak si asi nesundal, že? Někdo si myslí, že se chrání, a přitom je opak pravdou.

Nejde o dezinfekci, ale hlavně o přenos vzduchem. Dezifekce není potřeba, když si člověk myje ruce a nesahá si do očí nebo neolizuje prsty, což dělá plno lidí. smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:26Od: paddy Re: Už se perou, Kaderka vrací úder
smile

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tenisovy-svaz-odmita-ze-by-do-tokia-nominoval-neockovaneho-lekare-170313#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=VgE5MQHBA8b-202107221122&dop_id=170313
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:35Od: paddy
kdo za to může, za to může rock'n'roll smile smile

https://www.youtube.com/watch?v=Gx1AitPyqQU
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:47Od: Frick
Přesně. Aby tě to mělo ochránit před vdechnutim infekčního aerosolu, musíš mít něco, co tě bude dokonale chránit. Potřebuješ mít fest nasazenej respirátor s dokonalym utěsněním - tak dokonalym, aby pro vzduch, co vdechuješ, bylo snažší jít krz jakousi nanomembránu a ne krz netěsnosti. Ale když máš tuhle konfiguraci, tak to sotva sneseš 12 hodin v letadle, kor když vzduch tam má sám o sobě koncentraci jak někde v horách.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:51Od: Frick
Nicméně je to smůla. I když se testuje jak o závod, tak pozitivit je kolem 200 denně. Z toho u lidí nad 50 (kde pořád je dost neočkovanejch) je to tak kolem 20-25 denně.

A zrovna je mezi nima doktor, kterýmu se zrovna to sejde tak, že před letem ještě neni detakovatelnej a během letu se mu to probudí tak, že nakazí kde koho.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:55Od: PetaM
Můžou si za to sami. Svým nezodpovědným chováním.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:20Od: Frick
Kup si tady pořádný respirátor (ne ty "lepší roušky" za 10 Kč s gumičkami za uši) nasaď si ho, dokonale utěsni a buď si v tom 11 hodin NEPŘETRŽITĚ někde v 2000 metrech v horách.

https://respiratory.heureka.cz/3m-9320-plus-ffp2_2/#specifikace

Pak kritizuj nezodpovědnost.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:55Od: PetaM
Proč bych to dělal? Já na OH nejel.

Nutil je snad někdo pohybovat se po letadle? Nutil je někdo juchat s ostatními? Mohli sedět na svých místech.

Okřikl snad někdo někoho, že nemá respirátor, nebo že nesedí na svém místě? Ne, všem to bylo jedno, hlavně, že se bavili. No, tak se pobavili a můžou jet domů.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:03Od: Kozoroh
Covid můžeš chytit, ikdyž poctivě nosíš respirátor, do těla se ti dostane přes oko. To znamená, že Perušič nemusí kecat. Ale určitě si min. kvůli jídlu a pití musel ochranu úst a nosu sundat.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:10Od: PetaM
Jasně, ten udělal skoro maximum pro to, aby se nenakazil. Ale jestli všichni okolo měli roušky dole, tak se tam nakumulovalo tolik viru, že to snad ani nešlo nechytit.

A říkám si, že když zvládnul on mít roušku a sedět na svém místě, proč to nedokázali jiní?
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:28Od: Frick Voráček
Je zas*aný antivaxx zm*d. smile smile

Třeba by byl pozitivní, kdyby se naočkoval, ale neroznášel by to.
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:28Od: Frick
...protože by měl malou dávku.
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:49Od: SwissMaestro
Svobodné rozhodnutí, i očkovanej roznáší COVID tak se uklidni a jdi si pro další dávku.
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:51Od: paprikovygulas1
Roznáša ale s oveľa menšími rizikom a tiež je menšia pravdepodobnosť že skončí v nemocnici. Pozor swissmaestro ihla je za tebou utekaaaaaaaaj.
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:53Od: SwissMaestro
Když myslíš :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:05Od: peek
Je to naprostý selhání bafuňářů a očekávám odstoupení kompletního vedení ČOV. Poslat na OH k přísným Japoncům jako doktora neočkovanýho mastičkáře s těmito názory, to je totální imbecilita.smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:18Od: paddy
Neočkovaný tam určitě neměl být, ale nikoho nedonutíš, aby dodržoval opatření.

Někteří se potrestají částečně sami. Vsadím se, že nikdo nikomu v letadle neřekl, aby si nasadil respirátor, aby si nedělali nepřátele.
Nikomu asi nedošlo, že se tím vzájemně ohrožují. Ať nesou následky svých rozhodnutí. Jsou přece svobodní, iniciátoři restrikcí je určitě nenakazili. smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:54Od: aape
Jako správný odpůrce nejspíš navíc nedodržoval žádný opatření, tihle jedinci jdou naopak nákaze naproti, ideální způsob, jak sestřelit celou výpravu najednou smile
Protože tady nejde o jeho osobní postoj, ale může zničit šanci na OH lidem, kteří se roky na akci připravují, kvalifikují a pak tam někdo prosadí to individuum a je po nadějích
Důsledky by měly být určitě vyvozeny
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:53Od: Kozoroh
Nečekej, že budou vyvozeny důsledky. Žijeme v zemi, kde premiér odmítá odstoupit kvůli dotačním podvodům a mafiánskému odklízení svého vlastního syna na Krym. Nikdo kvůli blamáži s nákazou olympijské výpravy neodstoupí, kapříci si svůj vlastní rybník nevypustí. smilesmile

Vyšetřování ČOV
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:56Od: Tomas_Smid_fan
Pls dolož statistiku, jaké je procento těch, co nedodržují opatření mezi očkovanými a odpůrci. Tyhle provolání patří možná někam na Letnou na 1.máje...
A pokud na palubě nedodržovala opatření většina (domněnka), tak mohou být maximálně potrestáni všichni, co je nedodržovali, ale možná se s nimi sveze i pár bafuňářů.
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:43Od: Kozoroh
Neočekávej, že odstoupí. Na to mají Kejval aspol. příliš rádi svá korýtka. smile
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:04Od: turista
Ano. Imbecilita.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:08Od: Ereinion
tak evidentně to očkování není tak super, když se nakazilo několik dalších sportovců smile asi to bude mít nižší úspěšnost než těch 95%
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:11Od: peek
Očkování je naprosto super, ta čísla jsou impozantní. Samozřejmě, že se můžeš nakazit, ale nebudou příznaky nebo jen velmi lehké a virová nálož bude nesrovnatelně menší, takže nesrovnatelně menší pravděpodobnost, že nakazíš další.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:12Od: SwissMaestro
Pěkně papouškuješ co ti napovídala média, realita je očividně zcela jiná :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:14Od: Grape
A proč by měla být realita jiná? To svinstvo s největší pravděpodobností roznesl nenaočkovaný, bez něj by k ničemu z toho nedošlo. Zrovna v tomhle má Frick naprostou pravdu.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:15Od: SwissMaestro
Absolutně nikdo nemůže vědět, že to byl zrovna on. JEn se potřebuje propagovat očkování tak se jim chudák hodí.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:25Od: Grape
Byl pozitivní jako první, postupně přibývají další nakažení, ale roznesl to někdo jiný... Tak určitě. Na pohádky už nevěřím.
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:17Od: Tomas_Smid_fan
Věř si čemu chceš, ale pravda může být "tam někde venkusmile"
Právě píší, že nenaockovaných bylo na palubě víc, tedy se nám to trochu zamotává. Není ani jisté, jestli byl roznašeč jeden nebo víc, naočkovaný/nenaočkovaný. A pochybuji, že se dozvíme, jak k tomu skutečně došlo. Nakonec zjistí, že Japonci použili vadnou sérii testůsmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 15:23Od: Petr_Fisk
...kterou jim podstrčili Rusové.
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:36Od: Tomas_Smid_fan
prostřednictvím severokorejské tajné službysmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:31Od: Patik
Očkovaní roznášajú vírus úplne rovnako ako neočkovaní..s rozdielom že očkovaním to môže byť jedno..poznám zaočkovaného muža ktorý nakazil celú rodinu a všetci príznaky okrem neho..pokiaľ nebudú všetci do jedného očkovaní komplikácie budú stále a všade..určite sa naskytne ešte viacero prípadov na OH..
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:35Od: Grape
Vážně ne, u očkovaného je riziko přenosu viru výrazně nižší. Že zrovna ty znáš někoho, kdo je očkovaný a přesto někoho nakazil, na tom nic nemění. Nikdo netvrdí, že se to stát nemůže, jde o tu pravděpodobnost.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:44Od: Patik
nemôžeš to vylúčiť ale ani dokázať..že ten alebo ten niekoho nakazil alebo nenakazil..a každé telo a organizmus je iné..preto nikto nikde neberie žiadnu zodpovednosť za nič..smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:48Od: Grape
Jistě, stoprocentně ti dnes nepotvrdí nikdo nic, ale přeci jen nějaké poznatky a studie už máme a na jejich základě se dá ledacos vyvodit. smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 14:08Od: Patik
vyvodiť nevyvodiť..jeden znalý lekár povie že sa zaočkovať nedá..druhý znalý povie že sa dá s radosťou..akú to má potom hodnotu všetky tie štúdia a poznatky.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:38Od: peek
Rozhodně méně. Už z principu věci, mají menší virovou nálož.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:51Od: Patik
No menej ale predsa..premňa osobne je pravdepodobnosť dost pružná a individuálna záležitosť.
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:39Od: peek
A ty papouškuješ co? Konspirační weby a řetězové maily? smile
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:10Od: mendrit
Voráček už covid prodělal a má lepší imunitu , než jen z očkování. Nakazit je mohla klidně obsluha letadla, někdo v letištní hale atd.

Lidový soud má ale jasno a neočkovaný = 100% viník a roznašeč bez ohledu na další fakta.smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:26Od: JaguarSFD
Když sleduju co se děje v Naší výpravě.... tak jenom otázku? jsou vůbec Tenistky(a Machač) BEZ cOVIDU ?!_
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:44Od: JaguarSFD
Japonsko versus Rusko v mužským pavouku, to nemá chybu.....smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:55Od: Forehand
Lol, Djokovic dostal svoj neskutočný Wimbledonský zreb aj druhykrat :)

Nole je Goat, lebo toto nikto nedokáže.
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:26Od: Kozoroh
Co kecáš smilesmile, No1e měl ve Wimbledonu ve své půlce Filozofa, teď má na SF nalosovaného Sašu, který je nyní pro něj nebezpečnějším protivníkem (Cipísek stále rozdýchává prohru z finále RG).
Na Talk Tennisu i MTF se fandové shodují, že No1eho los je poměrně obtížný. I ten Musetti v 3. kole může Djokovi zkomplikovat cestu za zlatem.
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:13Od: Forehand
Tak je jasne, ze to nemá do slova a do pismena rovnaké.

Ale prvy tyzden antukárov, to je super easy.
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:57Od: Vlk-v-trave
Zadny prvni tyden v tenise na OH neexistuje, tak max. v tvych predstavach...
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:37Od: Forehand
Tebe chýba common sense, inak by si videl co je prvym tyzdnom myslené :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:30Od: Vlk-v-trave
Tam nam to vysvetli ty Vseznalku..
[ Reagovat ]
22.07.2021 13:11Od: Marduch
Musetti brrrsmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:32Od: Vlk-v-trave
Pises opet nesmysl...

pripadne/ Mussetti/Rublev/Zverev/Medved

je to to nej, co se z toho da vytahnout,

ad. Wimbledon.. to, ze Next Gen jsou jelita na trave, za to nemuze Djokovic, ale ty mlade jelita :D To, ze turnajova dvojka na trave nedokaze prehrat Hurkacze je problem Medveda, ze hraje hur sako a ma horsi cit pro mic a tak se sype, kdyz se mu zmeni kurt, ve Wimbledonu by to bylo jedno s kym by Djokovic hral, nebo nehral... v tom prvnim kole by musel byt Hurkacz, nebo Berrettini, FAA... aby to bylo dramo, ale to pochopitelne neni mozne... kvuli nasazeni, takze kde nic neni, ani smrt nebere...
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:14Od: Forehand
Lol, Vlčku. Fakt argumentujes Zverevom a Medvedevom v SF a F?..:)

Venuj sa radšej písaniu svojich sonetov :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:41Od: Vlk-v-trave
Lepsi sonet, nez ty tvoje narikani na losy... nebo arogatni zvasty...

Napis aspon nejakou predstavu, koho by jako mel mit v tom lose na OH, uz se nemuzu dockat:)
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:44Od: Patik
keby mal hentomu trio kombu Rublev,Zverev,Medvedev čeliť Nadal na hardovom turnaji celý tábor Nadala by plakal ako si to chudák odniesol..smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:44Od: Forehand
Na to, ze ma mas zablokovaného, mas o mojich prispevkoch celkom prehlad ty teliatko :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:43Od: Forehand
Murray, Cilic, Nishikori, Tiafoe a x dalsich nebezpecnych do prvych kol. Ako nenasadení. Asi vacsie riziká ako Delien a Monteiro, ze ano :)

Tak uz si snad pochopil, co sa mysli pod zrebom, ze to neni o tom, ci dostanes Zvereva alebo Tsitsipasa do semi, lol.
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:46Od: Nola
aky Monteriro? snad Struff, ci? odkedy je Struff antukar?

nezabudaj, ze sa nepise rok 2015, resp. 2011 kedy Novak kosil konkurenciu ako na beziacom pase, na vitazne sety moze kludne zahucat....
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:47Od: Nola
oprava na 2 vitazne sety.....
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:16Od: Forehand
Ano, teoreticky moze zahucat, teoreticky moze na neho spadnut aj meteorit, ze ano.

Struff je mimo, rovnako ako Monteiro. Nechapem, co sa tak prčkuješ kvoli zrebu, staci povedat ano; vyslo to dobre pre Novaka, to je celé.
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:30Od: Vlk-v-trave
Vzdyt rikam, zvasty...

...proc si myslis, ze jsem ani prvni kolo, nebo druhe ani neuvedl...

nepisu jen SF a F... ani neumis cist.

pripadne/ Mussetti/Rublev/Zverev/Medved

Krom toho, co nabizis, tak Tiafoe tezko by mohl hrat s Djokem...a byt nalosovany do 1/4, a zaroven tam byl Giron, to same Murray... do 1/2...a zaroven by tam byl Broady...

Mohl tak max chytit toho Cilice, nebo Nishikoriho, coz je uplne sumak...jednak je ma dobre prectene, a druhak jsou pro nej proste neskodni jak jini v prvnim kole.... x -hracu dalsi zvast... mohl to mit narocnejsi tak max v prvnim kole, ale pochopitelne vytriskat z tech pravidel se kterymi se nasazuje a losuje, to neni uplne jednoduche...

Krom toho ve druhem kole muze byt vklidu Struff...

Nej prekazkou pro djokovice budou hraci, se kterymi nikdy nehral, prazdne tribuny, diskonfort...

Se probud, zadny DelPotro tam do prvnich dvou proste letos neni...
[ Reagovat ]
22.07.2021 19:13Od: Forehand
Neuvedl si prve kolo, druhe kolo prave preto, lebo sa tam potvrdzujú moje slová :)

Nenasadení hráči, nebezpeční, ktorí vedia urobit turnaj tazky od zaciatku su pointou tazkého zrebu. Kapišto, rozumeno?..

Či stále voda?
[ Reagovat ]
22.07.2021 22:52Od: Vlk-v-trave
Skvele, takze Nadal, Federer, ani Djokovic jeste nevyhrali mikdy zadny poradny turnaj:DDD

Tak to jo, to zase me dava smysl. Diky za potvrzeni...
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:46Od: Usm
napiš mi, co je ze současných hráčů na hardu těžší kombo než Zverev - Medvedev???
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:57Od: Patik
si to nepochopil..hráči ako Medvedev,Zverev,Rublev,Tsitsipas..to nieje hardová špička..Novak potrebuje skutočný challenge,krst ohňom..a teda čeliť hardovým kvalitám Rafaela Nadala..až potom to bude právom vydreté víťazstvo..smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:19Od: Nola
smile
asi takto to vyzera, ked nezapnes mozgove zavity :D , koho by si si predstavoval, aby tam Novak chytil..... ak by tento zreb schytal Rafa, places od rana do vecera......
[ Reagovat ]
22.07.2021 16:39Od: Forehand
Aky zreb?..Vies co sa pod zrebom mysli, ano?

Fakt sa ideme bavit o SF kde je Tsitsipas/Zverev, takze to je jedno?..

Ty sa naozaj rozumies tenisu, ci ani nie?
[ Reagovat ]
22.07.2021 17:39Od: Vlk-v-trave
Vzdyt ty ani nevis jake byly pravidla pro losovani a budes tady urazet nesmyslne Nolku...:D

Vzdyt to napsala presne, ty tu brecis furt nad losami jak postizeny... to je uplne jedno, jaky turnaj...
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:45Od: JaguarSFD
Semifinále Debla žen :
Barbora/Kateřina
Sania/Raina(překvápko na úkor Vesnina/kudr.!smile)
Mattek/Pegula
Ayoma/Shibahara
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:41Od: Vlk-v-trave Spanelsky deblovy par K&K
Kotatko / Karlicka - spolecne na OH.

http://www.puntodebreak.com/files/carla-muguruza-dobles.jpg

Tak tenhle deblovy par se opravdu povedl:)
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:49Od: JaguarSFD
OH v RIU 2016 je až ve čtvrtfinále vyřadily pozdější Vítězky Makarova/Vesnina
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:49Od: Vlk-v-trave
Pochopitelne Punto de Break jasne favorizuje Cesky
Krejcikovou/Siniakovou na zlato:)

Ale Kotatko s Karlickou jsou celkem zlaticka taky:)

Dalsi favoritky v deblu dle PB

Barty/Sanders
Kudermetova/Vesnina
Svitolina/Jastrenmska
Pliskova/Vondrousova

No ty debly jsou vzdy tricky... nikdo nevi jak nektere nove pary se silnymi singlistkami budou fungovat...

Ale souhlasim, neni se tady za co schovavat...

Bara s Katerinou proste nej. favoritky na zlato jsou...
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:50Od: hanz
Zapomněls na Francouzky, jestli se nepoštěkají.
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:16Od: Vlk-v-trave
Ja nejsem novinar z toho portalu... jen pisi, co uvadi Spanele...
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:40Od: JaguarSFD
V Riu 2016 to Francouzky M/G bojkotovaly, tak i jiný páry Mahut/Herbert, i MIX, dokonce byli všichni nasazeni jako č.1, důvod hádky s Francouzským tenisovým svazem!!!
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:43Od: JaguarSFD
..... no když vidím ty Francouze ve fotbale na OH teď proti Mexiku, tak to je Bída.... !!!
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:45Od: Vlk-v-trave
Skvele...:) Doufam, ze ti Mexicane jim daji jeste jednoho :)))
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:54Od: JaguarSFD
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:52Od: Vlk-v-trave
Prani bylo vyslyseno:) 4:1
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:35Od: hanz
Možné šokující výpadky:
Barty proti vracečce
Osaka proti druhé vracečce
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:40Od: vergus
Uspávačka Tormo by proti Barty měla šanci jen na antuce, ta si s ní na rychlém hardu jen tak pinkat určitě nehodlá.
Co se týče Ósaky, tak tu bych na hardu v domácím prostředí nepodceňoval, takových hráček, co se vyléčí, jen co skončí antuka a tráva, by se našlo dost...
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:43Od: Sberatel.kosti
Co jsem četl, tak je povrch dost pomalý a míče po 5 minutách ztrácí rychlost. Rozhodně nic příjemného, ale o Barty bych se nebál, ta umí na všem.
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:44Od: hanz
No ono to bylo dost pomalý i v Riu. Žádné překvápko.
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:45Od: vergus
Já mám zažito, že asijské betony jsou o dost rychlejší, než v Americe (myslím, že to i Martincová a Plíšková kdysi říkaly)
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:48Od: hanz
Ted jsem četl rozhovor s Kvitkou a říká tam, že záleží na kurtu, že některý pomalý, jiný rychlejší.
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:49Od: hanz
Jo četl jsem, říkal to asi trenér Bertensky.
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:28Od: svetova.dvojka
Holky to vyhrají..., o tenistkách se říká, že jsou hodně "veselé" , když teď ale nebudou moc souložit, tak se budou soustředit jen na tenis...
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:28Od: hanz
Double:
V polovině Sini, Krejči straší Barty se Sendrskou a jedna z dvojice Mladenovic/ Garcia, Vesnina/ Kudermetova. Určitě těžší polovina než ta dolní.
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:39Od: JaguarSFD
Ayma/Shibahara jasně do Finále.....smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:22Od: hanz
los OH:
Musím říct, že je pro české barvy poměrně příznivý. Při trochu umu a štěstí by mohli postoupit všichni. Nejtěžší čtvrtinu má Krejči, pro ní docela výzva. U Petry straší Saba, ale Petra je z formy, takže může vyletět z každou. Plíškovic horší u Ons, Svitoliny. Vondroušová by mohla alespoň kolo dát. Macháč snad dá Portugalce.
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:21Od: aligo
Jak to vychází s časem prosím Vás? V kolik se asi tak bude hrát SELČ s tím časovým posunem?
Díky za normální odpovědi smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:31Od: svetova.dvojka
tenisový program začíná v 11:00 tokyjského času, od semifinále ve 12:00 tokyjského času.
To znamená, že od 4:00, respektive 5:00 našeho času...
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:03Od: Tomas_Smid_fan
Hmm, to toho asi moc neuvidímsmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:08Od: aligo
Tak to jsem doufal, že to bude blíže k půlnoci smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:37Od: SydneyOpen
jednoduše, bude to skoro to samé jako úmorné vstávání/ponocování při Australian Open smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:43Od: hanz
No některé zápasy mi nechají klidným, radši se prospím. ))
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:15Od: Mantra
Tak Plisek ko v prvním
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:28Od: Kozoroh No1eho los na olympiádě
https://en.wikipedia.org/wiki/Tennis_at_the_2020_Summer_Olympics
_%E2%80%93_Men%27s_singles#Draw

1. kolo: Dellien
2. kolo: Struff/Monteiro
3. kolo: Musetti/Fokina/Millman
ČF: Rublev/Nišikori/Monfils
SF: Zverev/Hurkacz/Karacev/Fucsovics/Sonego
F: Medveděv/Cicipas/Schwartzman/Busta/FAA/Fognini/Chačanov/Murray/...

Rublev-Zverev-Medveděv, to nebude lehká cesta za zlatou medailí, kor když je olympijský turnaj ve formátu na dva vítězné sety, v němž je No1e pro Next Gen zranitelnější/hratelnější. V současné době by byl pro Djokera výhodnější Cicipas než Saša v horní půlce a Schwartzman namísto Rubleva v No1eho čtvrtce. No co, pokud má No1e dosáhnout olympijského triumfu, bude se muset popasovat se soupeři na kurtu, ať už to bude kdokoliv.

Idemo Serbinátore! Mise za zlatou medailí začíná! smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:40Od: paddy
Naštěstí nechytil Del Potra, to už by se mohl rovnou odhlásit smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:20Od: Tomas_Smid_fan
Možná se měl DelPo do turnaje aspoň přihlásitsmile To už by třeba stačilo.
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:52Od: Usm
Finále se hraje na tři vítězný, nebo na taky jen na dva?
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:33Od: Kozoroh
Na dva, v minulosti se OH finále hrálo na tři vítězné sety, ale loni to změnili.
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:19Od: lars
Mura ve finale OH ? :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:29Od: Kozoroh
Je to vítěz posledních dvou olympiád, proto jsem ho zařadil do výčtu No1eho možných protivníků.
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:13Od: turista
Vylosování nemá lehké. Už ten Musetti může Novaka vyřadit.
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:24Od: SydneyOpen
No dneska jsem do toho všeho měl i dost divný sen, díval jsem se v TV na tenis a byl to turnaj WTA v Praze, ale hrálo se na trávě a zrovna hrála Petra s Wozniackou jako příprava na OH a pamatuji si že Petra podávala na vítězství a komentátor řekl že Wozniacki vypadá jako pornoherečka v těch šatech, pak byla reklama a vzbudil jsem se smile opravdu nechápu tyhle tenisový sny smile co mi to jen říká smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:40Od: majkl005
že by ses měl dát na dráhu pornoherce smilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:45Od: blixa
Nebo s ní spíš skončit ... smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:53Od: majkl005
přesně :D otázkou je, v jaké fázi se teď nachází :D
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:54Od: lvicek
Nebo na porno (nebo tenis?) min koukat ;).
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:20Od: SydneyOpen
vynechat porno a tenis? Jaký by pak měl život smysl smilesmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:18Od: Blondie
**poprskala si monitor**
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:17Od: Blondie
Mně se zase zdálo, že Karolína vyhrála Wimbledon zpětně, kontumačně :D :D resp. že šly nějaké spekulace, že to tak bude XD
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:24Od: Ela-fon-isi
Já jsem měla při Wimbledonu sen, jak se brodím přes řeku, jde po mně krokodýl a Petra Kvitová se ho ze břehu snaží zasáhnout obří raketou. smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:59Od: Tomas_Smid_fan
Se pak divíme, že hned vypadla, když v noci trefovala krokodýlasmile
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:23Od: lars
A jaky mela Caro saty?
[ Reagovat ]
22.07.2021 11:49Od: SydneyOpen
červený skoro to samý co měla Maria na Australian Open 2015 smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:07Od: lars
podobny tomuto https://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/caroline-wozniacki/2017-french-open-at-roland-garros-in-paris/Caroline-Wozniacki:-2017-French-Open-at-Roland-Garros--04.jpg
?
[ Reagovat ]
22.07.2021 12:08Od: SydneyOpen
jo něco takovýho, byly to červený šatičky smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:20Od: paddy
Zkušený Melo/Soares nebude

Myslel jsem, že Soares má covid, ale nakonec je to slepé střevo
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:19Od: SydneyOpen Los
Los řeším jen do 3.kola, dál se nemá cenu dívat, tipl bych si že 4 hráčky z nasazených Top 8 se do ČF nepodívají
Petra - nemá špatný první dvě kola a případné 3.kolo Mugu na kterou umí
Karolína - tam je celkem velká hrozba v podobě Ons ve 2.kole, ale jinak nemá zas tak hrozný los, ČF by dát měla
Yellow Racket - trochu ošemetnější druhé kolo ale 3.kolo Bebe která je úplně mimo, Čtvrtfinále by mělo klapnout
No a Markétu asi nemá cenu řešit, pokud není zdravotně v pohodě a nenabere zázračně formu tak si tam bohužel jede jen pro účast
Moje 2 černé koně turnaje jsou Pavlínka a Ons
Největší 3 favoritky - Aryna, Iga, Ash
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:21Od: paprikovygulas1
Čiže Jabeur vyletí už v prvých kolách.
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:22Od: SydneyOpen
Why not? smile je to tenis. Klidně i Aryna, Iga, Ash můžou všechny 3 vyletět hned v prvním kole...
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:25Od: paddy
Vond musí porazit Bertens, která letos porazila pouze hráčku ze 7. stovky
Bertens zvažuje konec kariéry
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:28Od: cabuna
Nezvažuje,ale po olympiadě končí už to oznámila .
[ Reagovat ]
22.07.2021 10:38Od: JaguarSFD
NAOMI a BARBORA Finále....
[ Reagovat ]
22.07.2021 08:39Od: Grape ...
Vzhledem k losu má asi největší šanci na medaily Kája.
Bára by musela cestou vyřadit Ash, to bude moc těžké - ale ne nemožné.
Petra je z formy a má tam Garbine a Arynu - na druhou stranu v minulosti už v podobných situacích nejednou dokázala překvapit.
Markétě nevěřím, ale vzhledem k losu by dvě kola možná dát mohla...
[ Reagovat ]
22.07.2021 09:13Od: paddy
Plíšková má ve 2k nejtěžší nenasazenou, Jabeur ve formě, daň za lehký los ve W

Medaile bude těžká pro všechny
[ Reagovat ]
23.07.2021 00:34Od: Petr_Fisk
Já si naopak myslím, že Bára si už s Ash začátečnickou lekci vybrala a teď dál už bude Ash těžce zatápět.
[ Reagovat ]
22.07.2021 08:39Od: vergus
4 Češky ve 4 čtvrtinách a deblistky na opačných stranách, to je poprvé slušný los na nějaký větší turnaj smile dost mě tam ale zmátla E. Monfils jako 4. nasazená smile
[ Reagovat ]
22.07.2021 08:46Od: EllNino
takhle to musí být, to není náhoda :)
[ Reagovat ]
22.07.2021 08:47Od: Fandina
Mám dojem, že na OH se losuje podle států, takže čtyři účastnice musí být každá v jiné čtvrtině. Dtto čtyřhra, každá dvojice v jiné polovině.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist