Makarovová porazila Azarenkovou a je poprvé v semifinále grandslamu

3. 9. 2014, 20:15
Aktuality 140
US OPEN ŽENY - Jekatěrina Makarovová na US Open porazila finalistku posledních dvou ročníků Viktorii Azarenkovou a na pátý pokus se dostala přes grandslamové čtvrtfinále. Ve svém prvním semifinále se ruská tenistka utká s dvojnásobnou obhájkyní titulu Serenou Williamsovou.
Jekatěrina Makarovová

Světová osmnáctka Jekatěrina Makarovová si zahrála ve čtvrtfinále grandslamu popáté v kariéře, ale až dnes na US Open v něm dokázala vyhrát. Porazila bývalou světovou jedničku a finalistku posledních dvou ročníků Viktorii Azarenkovou, kterou přehrála 6-4 6-2 a bez ztráty setu tak postoupila do svého prvního semifinále.

"Je to úžasné, ještě nikdy jsem v semifinále nebyla. Je to skvělý pocit," radovala se na kurtu blonďatá levačka poté, co po hodině a 27 minutách proměnila první mečbol. "V předchozích čtvrtfinále jsem moc nevěřila, že bych mohla vyhrát, ale před dnešním duelem jsem měla úplně jiný pocit. Věřila jsem, že bych se do semifinále mohla dostat," dodala Ruska.

Neúspěšná čtvrtfinále předtím zažila na Australian Open 2012 a 2013, kdy shodně nestačila na krajanku Šarapovovou, loni na US Open prohrála s Na Li a na letošním Wimbledonu ji vyřadila Lucie Šafářová.

Jekatěrina Makarovová a Viktoria AzarenkováAzarenková, která velkou část letošní sezony promarodila a po návratu na kurty se zatím nedokázala dostat zpět do formy, tak neukončila více než půlroční čekání na semifinále a ve světovém žebříčku vypadne z Top 20.

Naopak Makarovová vylepší své dosud nejlepší umístění, když má jistý posun minimálně na 16. místo.

O finále se šestadvacetiletá Ruska, jež v New Yorku prošla do semifinále i ve čtyřhře, utká s dvojnásobnou obhájkyní titulu Serenou Williamsovou. S Američankou se přitom potkala už v deblu, kde ve čtvrtfinále spolu s Jelenou Vesninovou sestry Williamsovy vyřadily.

Serena WilliamsováSerena si ve čtvrtfinále dvouhry poradila s jedenáctou nasazenou Flavií Pennettaovou z Itálie, kterou porazila i v šestém vzájemném střetnutí. Favorizovaná Američanka sice v úvodu utkání ztratila dva serviy a po osmi minutách prohrávala 0-3, pak ale zápas ovládla, získala 12 ze 14 gamů a po výhře 6-3 6-2 postoupila bez ztráty setu do semifinále postoupila.

"Cítím, že hraju opravdu dobře. Myslím, že jsem vyhrála zaslouženě. Ale stále se snažím hrát ještě lépe," řekla Serena, která ne třech předchozích grandslamech nebyla ani jednou ve čtvrtfinále. "Vypadá to trochu divně, že jsem letos poprvé v semifinále. Ale je to příjemné, obzvlášť v rodné zemi," dodala.

Pětinásobná šampionka Williamsová ve Flushing Meadows neprohrála už 19 zápasů po sobě a usiluje o třetí triumf během tří let. Pokud by turnaj opět ovládla, získala by osmnáctý grandslamový titul, čímž by se v historických tabulkách vyrovnala Martině Navrátilové a Chris Evertové. Zároveň by si dvaatřicetiletá Američanka zajistila start na Turnaji mistryň.

Ve vzájemné bilanci vede Williamsová 3-1, na grandslamech si každá z hráček připsala po jedné výhře. Na Australian Open v roce 2012 zvítězila Ruska, na následném US Open pak zvítězila domácí favoritka.

"Už jsem tady se dvěma levačkami hrála a často trénuju s Varvarou (Lepchenkovou), tak jsem na to připravena. Myslím, že to bude dobrý zápas. Posledně mě porazila, musím předvést své maximu," řekla Williamsová. "Ona se dobře pohybuje, dobře podává. Má skvělý bekhend, zlepšila se na forhendu. Je jí jedno, proti komu hraje, vždy do toho dá maximum. Bude to zajímavé."

Záhlavová-Strýcová je poprvé v semifinále
O postup do finále čtyřhry se vítězky loňského Roland Garros Makarovová s Vesninovou utkají s Češkou Barborou Záhlavovou-Strýcovou a japonskou veteránkou Kimiko Dateovou-Krummovou. Česko-japonské duo dnes zdolalo 6-3 4-6 6-3 semifinalistky letošního Wimbledonu Andreu Hlaváčkovou, jež v New Yorku obhajovala titul, a Číňanku Jie Zheng.

Osmadvacetiletá Záhlavová-Strýcová si tak poprvé v kariéře zahraje v semifinále grandslamového turnaje ve čtyřhře. S Dateovou, jež koncem září oslaví 44. narozeniny, se dala dohromady v průběhu letošní sezony a společně odehrály i French Open a Wimbledon. Na pařížské antuce i na londýnské trávě ztroskotaly v 2. kole.

- GRANDSLAM US OPEN 2014 -
(USA / New York, tv. povrch, 18.102.000 dolarů)
středeční výsledky (03. 09. 2014)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
S. Williamsová (1-USA) - Pennettaová (11-It.) 6-3 6-2
Makarovová (17-Rus.) - Azarenková (16-Běl.) 6-4 6-2
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Dateová-Krummová/Záhlavová-Strýcová (Jap./ČR) - Hlaváčková/Jie Zheng (8-ČR/Čína) 6-3 4-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

140
Přidat komentář
VlS
dneska Vám to holky nešlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Co říkáte variantě J. Makarovová, vítězka US Open 2014 v singlu a deblu? :-)
Reagovat
Fandina
pořád je to ještě možné :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty segra ty tady uz zas vysedavas od rana? Kde he Fera.?
Reagovat
kada.tom
že ne ...
Reagovat
VlS
to je škody, z 5:2 na 5:7; a ještě jste si Káťu rozehrály.
Reagovat
VlS
za chvilku začne debl Barči s Kimiko proti Káti s Jelenou. Barunko čaruj!
Reagovat
Fandina
a právě to běží live na Eurosportu2!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Fandina
komentátor ... na konci tohoto měsíce bude Date-Krumm 44 let ... neustále se tomu obdivuji, jak hraje
Reagovat
Fanda67
Zvlast na siti je skvela
Reagovat
Fandina
Ten včerejší deblový zápas Bára versus Andy byl ale zajímavější. Tady se víc vyměňuje od základní čáry. Tam byly přeběhy a celkově to bylo zajímavější. Tohle mi víc připomíná singlové zápasy. Ale má to celkem spád a Baarča s Kimiko jsou lepší.
Reagovat
Fandina
Tak teď tedy Vesnina s Kaťou přidaly a Kimiko nedopodávala na set. Tak uvidíme, jak se to dál bude vyvíjet, jestli se náhodou Vesnina s Káťou neprobraly a neotočí set.
Reagovat
Fandina
a je to 5:4 a jde podávat Bára, ale Vesnina s Káťou začínají otáčet, přece jenom je to silný pár a nasazené 4.
Reagovat
Fanda67
Hra se uz srovnala a pokud Makarenkove zacne chodit prvni podani tak se zapas zacne otacet
Reagovat
Fandina
bohužel, je to 5:5. Rusky začínají holky přetlačovat od základní čáry.
Reagovat
Fandina
Podání, return a pak křížem na sebe nebo ukončení od základní čáry. Rusky vedou 6:5.
Reagovat
Fanda67
Skoda tech dvou setbolu...
Reagovat
Fandina
to tedy určitě
Reagovat
Fandina
ach jo... z vedení 5:2 nakonec prohra 5:7. Tak uvidíme, jak se bude vyvíjet druhý set.
Reagovat
Fanda67
Ten komentator jako by chvilema fandil tem ruskam ..?
Reagovat
Fandina
teď pořád chválí return Makarovové a bohužel už vedou 2:0
Reagovat
aligo
5:0... to bude kanár
Reagovat
Fanda67
Nebude ...
Reagovat
aligo
ještě že jsem se mýlil-...
Reagovat
Fandina
škoda teď že to nevyšlo na 3:4 moc nechybělo, ale je to 2:5
Reagovat
Fandina
Takže škoda, ale Rusky byly od stavu 2:5 v prvním setu lepší a jen potvrdily roli favoritek. Baruš semi na GS dobré, škoda, že to dneska nevyšlo.
Reagovat
Fanda67
Pro Baru asi zivotni vysledek na grandslamech a stacilo par fiftynu a mohlo to byt jeste drama. Gratuluji Baro!!!
Reagovat
freeteepek
Pěkná vlna:-)
Reagovat
Fanda67
A loby take umi
Reagovat
smazaný uživatel
tak to vidím ja a tak by to bolo snáď aj najlepšie. :)
Serena potrebuje dokazať že je No.1 pravom a musí vyhrať aspon jeden titul GS v tomto roku, dufam , že o rok to napraví a odnesie si z GS najmenej dva.
Caroline sa konečne pozbierala a hraje ako ked bola No.1, veľmi som rád, že sa dostala do TOP10 a dufam, že pojde vyššie. :)
Reagovat
smazaný uživatel
V příštím roce buď rád, pokud vyhraje jeden GS. Ona není nesmrtelná a roky přibývají!
Reagovat
misa
Článek z dnešní MF Dnes, kdyby to někoho zajímalo:

http://jyxo.info/uploads/CA/ca537084e0b3a262ed32048d6b1f919474f4e70b.jpg
Reagovat
Frick
Díky za článek. Zajímavý je, jak je Nicole nekonzistentní, co se týče její mediální prezentace, či jak to nazvat. Na jednu stranu teatrální svatba, na druhou stranu nynější nekomunikace s medii. Že jí to vůbec takto sedí, aby periodika po celym světě psaly "o ní, bez ní"....
Reagovat
George_Renel
A ještě něco z hluboké historie.
http://sport.idnes.cz/jak-vaidisova-dobyvala-pariz-diz-/tenis.aspx?c=A060610_113835_tenis_ot
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni tj. po odehraní všech čtvrtfinálových zápasů na USO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou.
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila na USO do semifinále.

1. Williams, S. 8210 (+2284) *
2. Halep 6160 (+234)
-------------------------
3. Kvitová 5926
-------------------------
4. Sharapova 5575 (-351)
5. Radwanska, A. 5380 (-546)
6. Li 5270 (-656)
7. Bouchard 4545 (-1381)
8. Kerber 4400 (-1526)
9. Ivanovic 3855 (-2071)
10. Wozniacki 3785 (-2141) *
11. Jankovic 3655 (-2271)
12. Errani 3215 (-2711)
13. Cibulkova 3007 (-2919)
14. Šafářová 2965 (-2961)
15. Makarova 2845 (-3081) *
16. Pennetta 2651 (-3275)
17. Petkovic 2525 (-3401)
18. Suarez Navarro 2420 (-3506)
19. Williams, V. 2370 (-3556)
20. Stosur 2110 (-3816)
21. Peng 1905 (-4021) *
...


Petra Kvitová na USO opět selhala a propásla tak velkou šanci na zajištění účasti na letošním TM.
Petra se přesto posunula v žebříčku na třetí místo (díky neúčasti Li Na) a žádná ze zbylých hráček na USO jí už nemůže předstihnout ...

Lucka Šafářová i přes příznivej los došla na turnaji jen o kolo dál než Petra a propásla tak jedinečnou šanci na průnik do první desítky.
Lucka zatím zůstává na 14.místě, ale předstihnout jí ještě můžou Makarova (ta by k tomu potřebovala dojít aspon do finále) a Peng (ta by k tomu potřebovala získat titul). Pravděpodobnost, že si Lucka 14.místo udrží je ovšem dost vysoká, protože jí k tomu úplně postačí když Serena získá titul ...
Reagovat
misa
držím pragmaticky palce Sereně a Pengové. Jak Caro, tak Káťa se totiž začínají v race nebezpečně dotahovat na Petru. Makarovová by navíc předběhla Lucku v žebříčku.
Reagovat
Fandina
tak to mě také vadí, že se dotahují na Petrušku a Lucinku, ale Caro přeji, hraje teď dobře a na Káťu jsem zvědavá, jak si se Serenou poradí. Ale také bych jí přála výhru.
Reagovat
Fandina
i když si dost dobře nedovedu představit, že by mohla Serenu při tom, jak postupuje v pavouku dál a dál a nebude zraněná, porazit.
Reagovat
Roger_Federer
Holky si to zaslouzi postup v zebricku, zahraly lip nez Petra K.., ktera po vynikajicim uspechu ve wim. Na nej nedokazala bouzel opet navazat:(
Reagovat
Fandina
Tak to samozřejmě. Každý může být na žebříčku jen tam, co si uhrál. Já jim to přeji, ať se jim daří. Petře a Šafi se dařilo ve Wimblu, tam si nahrabaly body obě, teď zase ony. Petra chce na TM, tak zatím je v race mezi osmou, ale když k tomu už nic nepřidá, žádný dobrý výsledek, tak tam také nebude. To je jasné. Peti pojď!
Reagovat
Roger_Federer
PetreK. se muze podarit to co v roce 2012a 2013 kdy se tam dostane i pres svoje spatne vysledky , diky spatnym vysledkum ostatnich tenistek v zebricku kolem ni.
Reagovat
Fandina
tak to samozřejmě, ale každý si ty body někde uhrát musí. Nikomu nespadnou do klína. Někdo zaboduje jednou dvakrát, někdo hraje stabilně a je pořád na žebříčku dole.
Reagovat
Fandina
O tom, že Petra hraje jednou nahoru a dolů se právě odráží i na žebříčku. Kdyby hrála pořád super, byla by první a kdyby pořád blbě, tak by byla na chvostě. A tak je to spravedlivé. Hraje nevyrovnaně. Ale má GS. Jiné hrají stabilně, nic nikdy nic velkého nevyhrály.
Reagovat
Fandina
je to pořád o tom, že Petra je super, vyhrávat umí, ale také prohrát nečekaně. Ale GS a úspěchy jí nikdo nevezme. Peti pojď!
Reagovat
Fandina
je Petra vpředu díky špatným výsledkům osatních, tak to pořád svědčí o tom, že je lepší než ony, protože ty body nikdo nepřiděluje jen tak, ale za výhry. Ostatní nezabodovaly, neuhrály tolik bodů. A tak to má být.
Reagovat
Roger_Federer
:), me to nestaci, ja jsem ocekaval od Petry minimalne SF na Us.open, me nestaci jak hrala a hraje jake ma vykyvy ve hre a nedokazi to vehem 3 let eliminovat.
Reagovat
Fandina
Já za to nemohu, že má výkyvy. Mně to neříkej.
Reagovat
Fandina
Já bych si také přála, aby pořád vyhrávala, ale není tomu tak, hraje jak hraje a nevyrovnaně pořád. Jak říkám pořád lepší, než hrát vyrovnaně a nemít GS.
Reagovat
Fanda67
Budme radi ze je takova jaka je. Kdyby mela porad vyhravat jako Serena tak by nas to fandeni ani nemohlo bavit ... Usmev
Reagovat
Fandina
Přesně tak. U Petry nikdy nevíš, jak to dopadne a samozřejmě je velké zklamání, když prohraje, ale zase potom velká radost, když vyhraje. Tak jako letos ve Wibledonu, když pořád hrála jako z partesu a takový byl i finálový zápase. Peti pojď!!!
Reagovat
Fanda67
Ted by tedy mela spis jit Bara na ctyrhru,
skoda ze makarenkova nema napred singla se Serenou...
Reagovat
Fandina
Serena Káta je až zítra. A právě na ES2 běží rozehrávka deblu
Makarova E. / Vesnina E. Date Krumm K. / Záhlavová Strýcová B.

A držím palce Barčo ... pojď pojď pojď!!!
Reagovat
Fanda67
Tak mam alespon komu fandit. Vcera hrali proti sobe dve plzenacky a nemohl sem si vybrat ... Takze Baro pojd!
Reagovat
Fandina
Také jsem včera nefandila ani jedné, dívala jsem se od druhého setu a byl to hezký zápas. Možná jsem si ho proto užívala, že mi bylo jedno, která vyhraje. Dneska chci Báru, tak doufám, že se na konci budu radovat. Baruš ... pojď pojď pojď
Reagovat
LukasH
Stačit nám to nemusí. Ale s tím asi těžko něco uděláme....
Reagovat
misa
Vzhledem k tomu, že Petra loni vyhrála cca. 50 zápasů + 2 turnaje, bych o nějakých špatných výsledcích nemluvil.
Reagovat
tommr
přesně tak. Pro Petru a Lucku by bylo ideální kdyby do finále postoupily Serena a Pengová a ve finále vyhrála Serena. To by takříkajíc minimalizovalo škody, který vznikly tím, že Petra a Lucka předčasně vypadly ... :)
Reagovat
VlS
Lucka udělala svůj rekord USO (osmifinále) i rankingu (14) a ty napíšeš, že vypadla předčasně. Petra je v race 5. s náskokem cca 900 bodů na 8. místo a ty děsíš, jako by už neměla šanci postupu. Petra má vysokou pravděpodobnost učasti na TM, potřebuje k jistotě ještě nějaké body nahrát. Nemá to absolutně nic společného s obhajobou loňských bodů.
Reagovat
tommr
je fakt, že předčasně vypadla hlavně Petra, která nesplnila roli favoritky ...
Dál mohla dojít ale i Lucka, který shodou okolností v její polovině odpadly všechny největší soupeřky: Halep, Sharapova, Kerber a Jankovic ...
Hlavně jsi ale vůbec nepochopil o čem tu s misou mluvíme. Jde nám o to co by pro naše holky bylo ve zbývajících kolech nejlepší když už vypadly a nemůžou samy nic dělat ...
Reagovat
misa
Pozor, těch 900 bodů náskoku Petry nemusí po US Open ani zdaleka platit.
Reagovat
VlS
Míšo, já po pravdě už vypouštím Na Li, nevěřím, že se vrátí ve formě, aby něco nahrála. Petru by mohla předstihnout v race Caro a Káťa, ale obě by k tomu musely USO vyhrát, což ani teoreticky nejde. Můj tip je, že se do finále dostane Caro a Serena a vyhraje Serena, nic bych neměl proti tomu, aby tam byla místo Caro Peng, ale nemyslím, že se to stane. Uvidíme to už brzo.
A kdyby si Petra pitřebné body neuhrála, tak ta nebude, double ve Wimblu jí to nevezme a to je zatraceně víc.
Reagovat
VlS
Včerejší zápas Báry s Kimiko proti Andy s Jie byl moc hezkej. Málo kdy mě debl tak baví.
Hezkej byl i pozápasovej rozhovor.
Reagovat
VlS
Na Serenu jsme se dívali asi jen 2 lidi. Takže - Serena začala první set
1) servisem
2) hrozně
za pár minut prohrávala 0:3 včetně dvou brejků.
Naštvala se, přitopula pod kotlem a z Flavie lítaly třísky 6 gemů v řadě, 1. set 6:3
Druhej set nechala Flavii zas nadechnout a něco trochu uhrát, ale brejky už nerozdávala ( jen tak slibovala, ale nedala potvora) , přidala páru a dojela to dokonce. Neskutečný, ona fakt asi může prohrát, když vlastně nechce vyhrát.
Reagovat
pepin
Tak byli jsme tři a s tou Serenou máš naprostou pravdu. Nastoupila a první 3 gemy jakoby ji to ani moc nezajímalo. No a pak jsi to již popsal. Znovu se potvrdilo, ona snad může prohrát jen když ona chce nebo je nemocná.
Reagovat
Vojtiik
co to jsou za kecy bože, že může prohrát jen když nechce vyhrát...
Reagovat
babolat.cz
něco na tom je, ona snad nemá konkurentku. Ve čtyřhře to odevzdala, Venus musela být pěkně naštvaná. Když má chuť, vyhraje cokoliv.
Reagovat
VlS
Vojtíku, já vím, že máš vsazeno na Káťu. Se svejma penězma si každej může udělat co chce, klidně je i hodit z okna.
Káťa může se Serenou vyhrát, už se to i stali, ale to musí Serena hrát blbě a myslím si, že nebude.
Reagovat
Vojtiik
kucí mi o tech 10 korun fakt nejde, zbylo mi to na tipu, tak jsem to dal podle pocitu a kdyz prohraju, tak se mi svet asi nezbori :(

mi spíš jde o to tvrzení "může prohrát, jen když ona chce nebo když je nemocná", to už jste tvle jak nadalovci s prohlášením, že zdravý Rafa neprohrává... ale viděli jsme mnoho zápasů, kdy Serena viditelně limitovaná nebyla a hrála naplno a i tak prohrála a byly to i velké zápasy, ať už třeba minulý rok v Torontu (nebo Cinci) s Vikou, ve Wimby s Sábou Lisickou nebo památné finále proti Sammy tady na USO.. prostě jsou dny, kdy to Sereně nesedne a není to tím, že by byla nějak nemocná nebo nechtěla vyhrát :-) a jsou i dny, kdy nepodá špatný výkon ale stejně ji soupeřka tenisově přehraje (ale těch je po čertech málo :) ).. Serena je suverénka posledních let, ale tvrzení s absolutní pravdou, že může prohrát, jen když prohrát chce, nebo je nemocná, je prostě mimo mísu
Reagovat
Rip.win
Taky mi to leze na nervy.
Reagovat
pepin
Tak pochopitelně to nemůžeš brát doslovně, to také ani tak nebylo myěleno, napsal jsem to jakoby v nadsázce. Těch proher o kterých píšeš je ale sakramentsky málo oproti druhým a proto jsem to takhle i napsal. Jinak určitě prohrát, tak aby s tím šla od začátku tak to určitě ne. Ale jinak je to neskutečný, ona nastoupí, během pár minut prohrává tři nula, každá druhá by se složila nebo s tím těžce bojovala, ale ona přehodí vyhýbku a je to v pohodě.
Reagovat
VlS
Vojtíku, je to sazřejmě v nadsázce. Na AO, když s Káťou prohrála, tak určitě nechtěla prohrát, ale prostě se nezkoncentrovala a nehecla se. Ano, několikrát za rok se jí to stane ( viz letos s Muguruzou na RG), ale když se jí to nestane, tak většinou hotovo. Když hrála dobře a naplno, tak jí jednou ze 4 pokusů porazila Vika a Sam.
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem cekala, ze bude hrat paradne, gratulace!! :-) Ale kazda jizda jednou konci.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
zapomnela jsem se poklonit.. :-)
Reagovat
gigin
Aj Barunce? ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
ono uz taky bude Strycove za par dnu 44 let? ;-)
Reagovat
gigin
Čekal jsem takovou odpověď...
Reagovat
VlS
hmmm, Serena bude konečná, ale SF je pro Káťu stejně super výsledek.
Reagovat
smazaný uživatel
nerikejme hop...;)
Reagovat
Vojtiik
Kata podle me nemuze prohrat, ta to tam cele vyhraje a ne jen kvuli tomu, ze jsem ji vsadil :))
https://www.tipsport.cz/ViewUsersTicketAction.do?idu=-71607996415&idb=-1&hash=ZuOI99da&t=dGlrZXQgMTIyIHphIDI1S8SNID8%3D%0A&data=S09NQkk7MjU7Q1pLOzEyMi40MDsyOzI%3D%0A
Reagovat
smazaný uživatel
AO2012 6-2 6-3 jen to slehlo;)
...a nikdo to vubec necekal. Ale v tom samem roce na USO zase Kata uhrala jen 4gemy a dostala kanara.
Vlastne holky nikdy nehraly ani 3sety;)
Uvidime jak se Serena na ten zapas vyspi...
Reagovat
Vojtiik
Ono Káti se celkově daří na AO, kdybych od ní měl čekat nějaký větší úspěch, tak by to bylo právě tam :-) stačí se podívat na jména co tam za poslední 4 ročníky porazila ať už to je Anička Ivanovič, Verka Zvonareva, Serena, Marion Bartoli, Angie Kerber nebo třeba velmi dobře hrající Venus... a prohrála s Clijsters (pozdejsi vitezka), 2x s Mashou a s Línou (vítězka).. takže na to porazit nejlepší hráčky má, už si to zkusila a ví jak na to.. tak musíme věřit :))
Reagovat
Frick
www.facebook.com/safarovalucie?fref=nf

To jí přeju. :o)
Reagovat
PetaM
Co, zdraví z Monaka? :D :D :D :D /ironie/
Reagovat
Frick
Zeptej v PS PČR. Tam je na to jeden odborník.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten už přesedlal, teď je odborník na zahraniční politiku.
Reagovat
blixa
Ten je odborník úplně na fšecko !!! ;-)
Reagovat
Fandina
Na všechno podle situace ... úsměv
Reagovat
PetaM
Díky za tip :D :D
Reagovat
misa
Úžasná, nádherná, atd. :-)
Reagovat
Fandina
Tak to je opravdu krásné překvapení a nádhera a z Lucky také sálá. Šafi pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Stanimal překypuje sebevědomím, zato Ninja bude vyšťavenej
Reagovat
horska.kraslice
Tak jsem dvakrát projevila svoje obavy a naštěstí se dvakrát netrefila. Poprvé, když jsem předpokládala, že Wozniacká na Šarapovou nemá, a po druhé, když jsem napsala, že Azarenka si jde nenápadně pro titul. U mě dobrý, spokojenost.
Reagovat
VlS
konstatuji, že poslední hlukotvorný stroj je out.
Reagovat
smazaný uživatel
Považuju tě tady za jednoho z lepších diskutérů, ale poslední dobou zrovna neoplýváš inteligentními příspěvky...
Reagovat
Cico93
;)))
Reagovat
Michaelus
Já na tom nevidím nic extra divného
Reagovat
rib
Monty, tys nečetl Snídani? Pro lepší životní nadhled doporučuji! Ale tvůj nekritický zápal pro tvé oblíbené hráčky je pro fanoušky inspirativní, vlastně jako Queshuv (i můj) pro Petru :-)))
Reagovat
rib
Monty, tys nečetl Snídani? Pro lepší životní nadhled doporučuji! Ale tvůj nekritický zápal pro tvé oblíbené hráčky je pro fanoušky inspirativní, vlastně jako Queshuv (i můj) pro Petru :-)))
Reagovat
pepin
Víš, problém je v tom, že Ty okřikuješ lidi, což Ti nepřísluší a již jsem Tě na to několikrát upozornoval, ale horší je to ještě v tom, že okřikuješ lidi, kteří napíší pravdu. Většina lidí tady jak jsi si všiml je ráda, že vypadla marfuša a ted i Vika. A to hlavně pro jejich hlasitý projev, který ze sledování jejich zápasů dělá to co dělá. Takže se nemůžeš divit, že se to tady komentuje.
Reagovat
smazaný uživatel
A co Williamsová?
Reagovat
babolat.cz
pravdu díš
Reagovat
matesdc
souhlasím.....:)
Reagovat
Oin
I Siréna s velkou prdelí už je out?
Reagovat
George_Renel
Klesne do 3. desítky a vůbec to nebude mít lehké ye o těch 15 míst vrátit zpět.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono bylo víceméně jasné, že po US Open někam klesne. Myslím, že zas tak hrozné to není (když vezmu v úvahu, kolik toho letos musela vynechat) a věřím, že do konce roku ještě něco uhraje...
Reagovat
George_Renel
Myslím tím, že nebude nasazovaná a bude mít těžké soupeřky již v úvodu, nebudou volná první kola.
Reagovat
tommr
Azarenka klesne na 23.místo. S návratem do první dvacítky nebude mít asi žádnej problém, protože v Asii ted nic neobhajuje. S návratem do první desítky už to bude o poznání těžší ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vika má kvality na to, aby se vrátila mezi špičku. Musí ale být zdravá, to je základní předpoklad...
Reagovat
blixa
A musí zhubnout ! Ten baťoh už byl dneska znát ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jdi už do háje! :D
Reagovat
blixa
Teď nemyslím vzhled, ten vem čert, teď myslím hru ! Sám by sis to měl přát ;-)
Reagovat
Cico93
Aj snim je Victoria krásna!
Reagovat
blixa
No dobře, krása je věc relativní a pomíjivá, ale funí !!! :D
Reagovat
matesdc
krásná??? takový vepř :-))
Reagovat
Cico93
noo čo ti mám nato napísať ? Tvoj názor !
Reagovat
tommr
no já předpokládám, že si ty zranění vybrala na několik let dopředu a ted jí už nic omezovat nebude ...
Reagovat
smazaný uživatel
Přál jsem si dvě favoritky v semifinále (což jsem letos na GS neměl), ale nedá se nic dělat... Teď nezbývá nic jiného, než dotlačit Caro do finále. :) No a možná bych bral Káťu jako finálovou soupeřku (vzájemná bilance 7:0 pro Caro). :D
Reagovat
smazaný uživatel
No a tohle je zajímavá informace...
https://twitter.com/BenRothenberg/status/507235543995150337
Reagovat
spaniel
Trapne. No excuses
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoje komentáře k ženskému tenisu jsou trapné...
Reagovat
spaniel
Tak sorry, ale napsat toto po zapase a pak dodat no excuses nedava smysl.
Reagovat
Davor1
zas tvoje mi prídu niekedy až úchylné ;)
Reagovat
smazaný uživatel
No, na Fricka ještě nemám... :D
Reagovat
spaniel
Mne taky. Nevadi mne rozbory, pise je dobre a rad si je přečtu. Ale cela ta zalezitost s Dulcinea týmem a ta zaujatost je mimo. Ale jedno se mu upřít neda, odlišuje se a poznáš ho na sto honu.
Reagovat
Cico93
Aj teba poznať stačí aby vyšiel článok o Nadalovi;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě by docela zajímalo, proč má vlastně nick "spaniel", když nemá rád Rafu... :D
Reagovat
Cico93
Už nižšie toje rozobrane, pozri článok o Nadalovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle psího plemena? :D
Reagovat
Cico93
Asi
Reagovat
smazaný uživatel
Název "Dulcinea Team" vymyslel Vlček a já jsem se toho chytil. :D A co se týče té zaujatosti: Tady je snad někdo nezaujatý? Každý přece někomu fandí... Já jsem schopný uznat, že soupeřka byla lepší a pokud vím, tak jsem tady žádnou hráčku nikdy neurážel. Akorát se snažím být zásadový a na moje favoritky nedám dopustit. :)
Reagovat
spaniel
Prehlizis nektere docela vyrazne veci u Sharapky a Azarenky...teda hlavne u te Sarapky, kde krome řevu predvadi spousty netenisovych fint, aby si pomohla. Samozrejme moje vnímáni je znasobene tim, ze mne tyto veci obzvlášt vadi (i nekterych muzu) a tyto dve (hlavne teda Sarapku) nemam proto vyslovene rad. Ale to je v podstate jedine, co mne vadi. Jinak si u me urcite hodne nahoře v zebricku. Ale nikdo neni dokonalý, navic co cekat, víme ze je tady jen jediny normalni nick, takze se da cekat, ze vsichni ostatni budou neco mit.
Reagovat
Fandina
spaniel ... neslovíčkař proboha, vytrhávání věcí z kontextu je o ničem
Reagovat
Cico93
ale no Spaniel...
Reagovat
Fandina
Gratulka Kátě. Byla lepší a byl to hezký zápas. Gratulka!
Reagovat
smazaný uživatel
Makarova to tam este cele vyhraje :D
Reagovat
PetaM
Gratulace :)

Škoda Viko ... Ale chce to čas :) ČF po zranění je super, tak hodně štěstí v Asii :)
Reagovat
spaniel
Tip vysel, vysledek potesil.
Reagovat
smazaný uživatel
mě taky vyšel, to asi málokdo čekal :D
Reagovat
VlS
Čekal jsem to, Káťa zde hraje výborně a to byla na začátku veliká nervozita.
Reagovat
smazaný uživatel
Serena daj ju aspon ty dole.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist