Mauresmová bude uvedena do Síně slávy

9. 3. 2015, 22:15
Aktuality 441
Bývalá světová jednička Francouzka Amélie Mauresmová byla dnes zvolena novou členkou tenisové Síně slávy. Oficiálně do ní vstoupí 18. července při slavnostním ceremoniálu.
Profily hráčů
Amelie Mauresmová

Pětatřicetiletá vítězka Wimbledonu a Australian Open z roku 2006 se stala první Francouzkou, která se dostala na první místo žebříčku WTA od jeho zavedení v sedmdesátých letech. Světovou jedničkou zůstala 39 týdnů. Celkem získala 25 singlových titulů a stříbrnou medaili na olympijských hrách v roce 2004.

Po konci kariéry v roce 2009 se vrhla na trénování, nyní vede Brita Andyho Murrayho. Předtím byla její svěřenkyní Marion Bartoliová. V současnosti je také kapitánkou francouzského fedcupového týmu, který příští měsíc dorazí do Čech.

Do Síně slávy byla Mauresmová navržena loni v září. Od té doby novináři hlasovali a dali jí přednost před dalšími kandidáty Jevgenijem Kafelnikovem, Mary Pierceovou a Sergim Bruguerou.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

441
Přidat komentář
PH94
Tak Katka konečně zaznamenala výhru :)
Reagovat
Frick
https://www.flickr.com/photos/13836019@N07/16781163161/lightbox/

... Kája rovnou dala tílko dolů :o) Hezký Flickr kanál. :o)

https://www.flickr.com/photos/13836019@N07/16771647362/in/photostream/

Ale přijde mi nějaká neforemná, vyzáblá. Pár kilo navíc by to zkrátka chtělo. Tenis není marathón.
Reagovat
Frick
Co myslíte, mohou to nějaké hráčky řešit - že třeba by (v nějakém uzavřeném areálu) v tom to triko daly dolů hned, ale takto ve veřejném areálu, se k tomu příliš nemají, bo "nemusí na mne každej civět, když mám jen podprsenku". A samozřejmě - pokud by šlo o hráčku s kily navíc, tak by takováto fotka měla i poněkud bulvárnější podobu. Fotky takto oděné Petry by před časem asi byly tučné sousto pro tisk. :o) Z pozice fotografa - mne by to asi trochu blbý bylo. Tedy tak, že trénující hráčku v tričku bych se neostýchal fotit, zatímco hráčku pouze ve sportovní podprsence (tj. v zásadě spodní prádlo) již asi ano.

Tak dobrou s kobrou, holoto!
Reagovat
Stan_Borowitz
Ona má 186 cm, 22 let a sportuje. Jestli má navíc po rodičích vrozenou dispozici ke štíhlosti, tak jí bude trvat ještě nejmíň deset let, než nějaká kila nabere. Mně teda podle shora uvedených parametrů vyzáblá nepřipadá. Žádná žebra jako maratonským běžkyním jí netrčí a má i na svou výšku hezké ženské tvary (na rozdíl například od dole diskutované Lucie Šafářové, která nemá prsa ani boky).

Pokud jde o to svlíkání - to je zcelam individuální a závisí to na stydlivosti vs. "tohle neřeším" vs. případně až lehkého exhibicionismu...
Reagovat
misa
Lucka má na tenistku prsa normální. Simona Halepová by takovou velikostí byla nadšená - nemusela by řešit to, čím musela projít.

Nevím, proč máš potřebu ji stále komentovat. Zapomněl jsem, že Ana má opravdu hezky vyvinutý hrudník, když jsi ji dole zmínil...
Reagovat
Stan_Borowitz
Omlouvám se, jen mne napadla pro srovnání, když už o ní byla řeč. Nehodnotím, pouze uvádím srovnání s vychvalovanou hráčkou, která přitom zdaleka nemá takové ženské tvary jako zde za vyhublost kritizovaná hráčka.

Jinak mne velikost prsou nijak zvlášť neoslovuje.
Reagovat
misa
Ať si každý slušnou formou vychvaluje jakou chce. Neustále opravovat názor jiného na tuhle ryze subjektivní věc snad není potřeba.
Reagovat
VlS
Kája má akorát trochu nohy do O, ale jinak je to normální hezká vysportovaná holka, rozhodně to není žádná vychrtlina typu věšák na šaty, model Lagerfeld č 3.
Reagovat
blixa
+1
Reagovat
Frick
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11008768_951014301583517_7994143478251183649_n.jpg?oh=f37c9d5a6298c18cd4d0be57d245d3ad&oe=558BC55E&__gda__=1434052148_e7b184be27f06baae4cf222b07584511

Ale jestli si myslíte, že je to odpověď na otázku ohledně její orientace, tak si myslíte špatně. Bratr. Jinak samozřejmě - od krku dolů :o) - vypadá velice dobře, Carla. Trochu zajímavý, jak je viditelně bledší.
Reagovat
Frick
http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=862130
Reagovat
VlS
No to je hodně staré a Monty to tady už psal dávno dávno
Reagovat
smazaný uživatel
Ono to zas tak dávno nebylo... :)
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=12142615297711

Navíc Frick se pod tím článkem hodně zapojoval a neví to... :D
http://www.tenisportal.cz/zpravy/smitkova-v-acapulku-nestacila-na-puigovou-hradecka-opet-prosla-kvalifikaci-15997/
Reagovat
VlS
Z pohledu, že nic není staršího, než včerejší noviny :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jo. :)

Ještě bych dodal, že tohle je na Frickovi snad ještě otravnější než jeho oplzlé úchyláctví a přehnané vlastenectví (pro mě spíš nacionalismus). Přijde mi, že si spoustu ostatních komentářů vůbec nečte a potom s něčím přijde a myslí si, že objevil Ameriku... :D
Reagovat
smazaný uživatel
A víš přezdívku Viky? :D
Vymysleli to fanoušci Mashy.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
To mi snad radši ani neříkej... :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jen to tady napis, mne to treba zajima;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo. Jestli to není sprosté... :D
Reagovat
smazaný uživatel
;)))
Tak uvidime, co z Haitika vyleze;)
Reagovat
smazaný uživatel
Není to nadávka ani nic takového! :DD

Vymysleli jí přezdívku Guest.. :D

Říkají jí tak kvůli jedné fotce, kde je vyfocená ona a Redfoo a jí tam nazývají právě jako host.. :D

http://www.zimbio.com/pictures/D8klu85fDlI/The+2013+Espy+Award+Audience/dZP3bK-oVgv/Stefan+'Redfoo'+Gordy

Mě ta přezdívka přijde celkem vtipná.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
jeeeeee ja cekal neco zajimavejsiho;))))
No jo, ale co cekat od fandu Marus...

Nevim treba Vlcice, Herecka, BL Lokomotiva, Sviclasky Parnik, ...treba se proste ptat fandu 1GSL nebo "ultras" fandu Karlicky, na tyhle veci;D)
Reagovat
smazaný uživatel
*oprava...
Svislacsky Parnik....;)
Reagovat
janek_da
Mašina, Sýček, Bílý tesák, No Pasaran (to by se hodilo specielne od fanoušků Marie), AzaGaza, VikyTriky, Švejkova vnučka, Ta-co-rozsevá-radost-všem-fanouškům-tenisu, Australský démon a Americká lůzerka
Reagovat
smazaný uživatel
No prosim, to je invence;D)
Nejses ty nahodou z 1GSL? ;)))
Reagovat
Frick
To je vlastně štěstí, když je lesba nehezká. Když je hezká, tak je to tragédie.

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2014/02/so-this-is-how-women-feel-when-a-cute-guy-is-gay.jpg

K pláči toho. Fakt - já bych už neměl chuť se dívat na nějaký film s ní.
Reagovat
Frick
No, tak to šlo dobře dneska. A příště další skorokrajanka. Světla ale asi bude spíše nad síly mladé Česko-rusky. I tak je dobře, že Katce se trochu zase zadařilo.
Reagovat
Fredy
Velká gratulka k postupu do 2. kola. Katko pojď ! ...:)
Reagovat
Fandina
Katka Siniaková první set 6:3 a ve druhém zatím 4:0. Super!
Reagovat
Fandina
Katka i druhý set 6:3 a je ve druhém kole. Supeeeeeeeeeeeeeeer!!!
Reagovat
Titan
Právě jsem shlédl fotky Bušárdice a jistého znetvořeného chlapce. Obvykle se rád podělím, ale silná nevolnost z obsahu fotek mi to nedovoluje...
Snesl bych i Biebera s kanadským frackem, ale fotka s Hantuchovou a Karolajn to je prostě tragédie...
Reagovat
Fandina
Kája Plíšče právě trénuje s Carlou na tréninkovém kurtu č. 1
https://www.youtube.com/watch?v=HGEBZSpTbdY
Reagovat
Frick
A kolik to je?
Reagovat
Fandina
Já jim to nepočítám, takže nevím ... úsměv
Reagovat
Fandina
Teď jsem jim spočítala jeden game, podávala Kája a vyhrála ho a potom obě odešly na lavičky a Kája krátce poté opustila kurt.
Reagovat
Frick
Hm. Aha, Víš já si dělal legraci, Zapomněl jsem si to napsat. Příště si dám pozor.
Reagovat
Fandina
Já si legraci nedělala, protože holky si opravdu potrénovaly mačem, trenéři podávali míčky, takže bylo potřeba jen počítat ... úsměv
Reagovat
Davor1
Neuveriteľné, GS víťazky predrbú v STB vedenie 7-1, 9-5. Nepochopím, ako sa dá prehrať v STB 6 bodov v rade vo štvorhre, navyše tak skvelé deblistky...
Reagovat
lars
Odkoukala to od Rosola :))
Reagovat
EllNino
Dámy ....7:2 ...9:5 ...9:11 ...Grandslamové vítězky končí :/
Reagovat
tommr
to je pěkná ostuda takhle ztratit už téměř vyhranej zápas. No aspoň už víme jak Lucka k tomu deblu přistoupila. Jen aby toho ale ještě nelitovala - v singlu má velice těžkej los a nemusí v něm nic uhrát ... :(
Reagovat
EllNino
nevíme nic, nic jsme totiž neviděli, Lucka nemá lehkej los, ale tak to se dalo čekat, osobně věřím ve čtvrtfinále se Serenou :)
Reagovat
tommr
ty čísla jsou jasně vypovídající. Ztratit takový vedení proti pouze průměrnejm soupeřkám se dá jedině velkou lehkomyslností ... :(
Reagovat
EllNino
hodně odvážný tvrzení :) zvlášť když na FB píšou, jak jsou odhodlaný na debla a jak chtějí navázat na titul z AO ...prostě se to děje, rozhodně nejsou první ani poslední :) ...
Reagovat
tommr
takový vedení se prostě nesmí pustit. Říkat můžou co chtějí, ale rozhodující je to co dělají na kurtu. Bud je Lucka úplně z formy nebo se na to vykašlala. Každopádně z toho nemám moc dobrej pocit ... :(
Reagovat
EllNino
a co Bethanie, Ioana a Olga, ty tam nebyly ? :) ...jak říkám, podle čísel jsou tyhle spekulace vaření z vody :) a jestli nemáš dobrej pocit, nooo tak to je dobrý znamení ;)
Reagovat
sprchon
:)
Reagovat
tommr
i z čísel šlo vidět, že Lucka měla problémy na servisu a dělala dvojchyby v důležitých momentech - tu poslední udělala při jejich posledním promarněným mečbolu ... :(
Kéž by to dopadlo podobně jako na AO kde Lucka vyhořela v singlu a triumfovala v deblu. Jen s tím rozdílem, že ted vybouchla v deblu a měla by tudíž uspět v singlu ... :)
Reagovat
VlS
Přestaň zase s tím plašením, z těch čísel opravdu víš pendrek, jak to vypadalo a ty tvoje trapný výlevy o lehkomyslnosti už přestávají bejt i směšný. Běž si na ten kurt někdy stoupnout.
Reagovat
tommr
a ty laskavě přestan s tím tvým věčným napomínáním a umravnováním. Od takovýho Brouka Pytlíka jako si ty si nenechám předepisovat jak se smím nebo nesmím vyjadřovat ... :(
Reagovat
sprchon
Nevím, jestli tohle bylo o přístupu. Ovlivnit to mohla spousta faktorů...
A Lucka má v singlu docela slušnej los. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
ostuda vypadá jinak :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tam Háčka suveréně, ale Lucka s Bethanie musí do Super-TB tam ale vedou 3:0
Reagovat
EllNino
Háčka v suchým, Lucce gratulace :) snad ti to pujde i nadále :)
Reagovat
sprchon
Zato Lucka s Beth nezvládly STB. Tak hlavně, ať se Lucka soustředí na singla. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se Háčka v IW chytí a dojdou alespoň do Semifinále a ráda bych je viděla na streamu. Jestli chtějí Háčka na TM tak musí zabrat.
Reagovat
Frick
Pokud by česká hráčka změnila občanství, fandili byste jí dál stejně?

Za sebe vám můžu říct, že bych s tim měl velkej problém. Kdyby třeba z Lucky se stala (dejme tomu) Američanka. Asi bych to nezkousl. Bral bych to jako za "vlastizradu", což by byl prohřešek, kterým by si mne ztratila.
Reagovat
smazaný uživatel
Národnost v tenise moc neřeším.
Reagovat
EllNino
já bych s tím problém neměl, pokud by třeba Cetka začala hrát za Francii, fandil bych jí pořád, přeci jen je tam víc doma, totéž Nicole, které je v USA taky jako doma ...pořád je to prostě Češka a je jedno, jaká vlaječka tam je ...ale muj názor :)bohužel tohle vlastenecký střevo v sobě nemám, proto je mým snem se přestěhovat do Austrálie :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mám stejný sen. :-) Reálnější je u mě Nový Zéland, tam mám příbuznýho.
Reagovat
EllNino
já mám v Auastrálii už pulku rodiny, babičku s dědou, takže chcem s mámou taky přesídlit :)
Reagovat
janek_da
https://soundcloud.com/lolek/odjebat-sa-ztadeto-uplne-odtialto-strasne-rychlo-sa-odjebat
Reagovat
smazaný uživatel
Petře bych fandila i nadále. Tu mám ráda jako tenistku a jako člověka né jako Češku. Lucce, Káje a Báře bych asi nefandila. Také bych to posoudila jaký důvod k tomu měli. Třeba Martině Navrátilové bych fandila kdybych v té době žila. I když emigrovala do USA
Reagovat
kada.tom
fandil bych určitě dál :-)
Reagovat
PetaM
V pohodě.
Reagovat
slacker
Zalezi na okolnostech, treba kdyz by CR zanikla a musela si ho zmenit jako vsichni ostatni tak bych to nic pro me nezmneilo. Nebo treba kvuli manzelstvi ale jinak by to na miru meho fandeni vliv urcite melo.
Reagovat
Frick
Manželství není důvod. Právě no - kdyby tam byl podobný důvod, jako měly některý ty "Australanky". Ty, pokud by hrály ve svý bývalý domovině by si zasloužily vypískat nebo třeba skandování "Za zradu jenom jeden trest"
Reagovat
EllNino
prosímtě, a proč jako ? třeba například Jarka tam trénovala od svých 14 let, říkala, každej den jsem chodila na pláž plavat, zamilovala si to tam, našla si tam lásku a na krátkou chvíli i manžela :) ...neměla důvod zůstávat na Slovensku ...a se Slovenkama vychází uplně normálně, žádnázášť tam není :)
Reagovat
Frick
tady je ještě další aspekt a to ten, že s tou zemí je etnicky kompatibilní. Jako nepřijde nám to tak divný, že kope za Austrálii.

Ale kdyby třeba takto kopala za šikmooký Japonsko, tak by to divný bylo.
Reagovat
EllNino
Ať si kope třeba za Bhútán, je tojejí volba :)
Reagovat
Fandina
Já mám slabost pro všechny, kteří jsou původem z Česka a teď žijí nebo hrají za jiný stát, takže bych jim fandila dál.
Reagovat
smazaný uživatel
Například Míšu Krajíčkovou beru jako Češku, i když tak úplně není ;-)
Reagovat
EllNino
přesně tak :)) nebo Zarinu :)
Reagovat
Frick
Tak pozor - to je rozdíl. Míša je etnická Češka, Zaryna je žlutá Tatarka či co.
Reagovat
EllNino
nojono, ale beru je obě jako Češky, vždyť Zarina tady žila dloouho :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak v deblu zatím skvěle Bára s Michaelou postoupili, Lucka s Bethanie vyhráli 1.set a Háčka vedou v 1.setu 3:0 a 30:0
Reagovat
tommr
a Háčka už mají taky první set v kapse ... :)
Reagovat
Fandina
Julča s Heather mají nové šatičky a obě krásně výrazné barvičky. Super!
Reagovat
Stan_Borowitz
Nekličkuj... větou "Většina je tupá, neocení ani skvělou hudbu, výtečné jídlo, vynikající film, a ani skutečnou ženskou krásu" se povyšuješ nad většinu ostatních, považuješ se za někoho lepšího => zařazuješ sám sebe do nějaké elity. Navíc povrchní elity, která příslušníky "neelity" považuje za někoho horšího a shlíží na ně jako na "tupou většinu", "masové blbství", jen na základě jakýchsi nedůležitých příznaků, například podle toho, jestli nakupují buřty v Lidlu nebo poslouchají Michala Davida. Přitom ta tuctová holka, co se přihlásila do miss a poslouchá Michala Davida, může být klidně zdravotní sestra, která ti bude za pár korun ochotně mýt zadek coby bezmocnému pacientovi umírajícímu na rakovinu. A ještě tě pohladí a usměje se na tebe. A ten "masový blbec", který si kupuje buřty v Lidlu, může být třeba hasič, který bude jednou riskovat život, aby tě dostal ven z hořícího domu. A ty se nad ně povyšuješ a urážíš je, protože podle tebe netvoří "komplexní dojem" nádherného člověka, ale "masového blbství"?

Tvé řeči o "komplexním dojmu" jsou tudíž jen pozérská výmluva, kterou se snažíš vykroutit z pasti, do níž ses sám vmanévroval. Jakýpak bys mohl mít komplexní dojem z někoho, koho znáš jen z televize, když i osoby, s nimiž máš možnost se běžně stýkat, posuzuješ podle svých výše uvedených povrchních kritérií (co poslouchají, na co koukají a kde nakupují). Takže kecy v kleci, vážený příteli. Řeč byla od samého začátku fyzickém zjevu, nic jiného (kromě umění hrát tenis), nemůžeme na dálku posoudit.
Reagovat
Stan_Borowitz
Omlouvám se, to patřilo dolů pod příspěvek přidaný 11.03.2015 15:43.

Tak jsem se rozčílil, až jsem to hodil jinam :-)
Reagovat
misa
Promiň, že jsem tak smělý, jaké jsou u tebe krásné tenistky?

"Podle mne je to ale naprosto tuctová holka, jakých potkám za den desítky." V jakém prostředí se to pohybuješ?
Reagovat
Stan_Borowitz
Taky jsem napsal, že je docela hezká, milá a sympatická...

Ale když už se budeme bavit o fyzické kráse - nic jiného asi hodnotit přes televizi nemůžeme - když se projdu třeba po Praze (o Bratislavě nemluvě), takových holek potkám za den opravdu spoustu. Za některými se třeba i ohlédnu, s některými bych si i dříve zkusil něco začít, ale nejsou to holky, při pohledu na něž by mi spadla brada a ztratil bych řeč. To snad není nic proti ničemu, nijak ji tím doufám nesnižuju ani neurážím zařazováním do nějaké "tupé masy" pitomců, co nakupují v Lidlu.

Z tenistek se mi fyzicky, to zdůrazňuji, líbí třeba Ana Ivanovičová, Garbine Muguruza, z blondýnek Eugenie Bouchard nebo Jelena Dementjeva. Ale jak píšu níže, nádherná je jen moje žena...
Reagovat
misa
Dík. Na Lucii se mi nejvíc líbí oči a pozitivní energie, která z ní do okolí vyzařuje, což jde vycítit i přes přenosy nebo rozhovory. A proto je pro mě nádherná. I když brada mi z ní nepadá :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Tomu rozumím, lidé vyzařující nehranou pozitivní energii a radost jsou tak nějak celkově krásní. Bez ohledu na fyzický vzhled. Ale to je na jinou debatu... tahle byla od začátku o fyzickém vzhledu, tak ji tuším Frick zahájil tou "nehezkou lesbičkou, až blixa tady začal tahat ty "komplexní dojmy" z televize.
Reagovat
slacker
No slava, ja mu napsal zhruba totez napoprve mnohem strucneji. od tebe si to aspon precte :-)
Reagovat
blixa
Hmmm, ty seš dobrej arogant. Ale ta míra demagogie, kterou si tu uplatnil, kde si dovoluješ vykládat moje psaní zcela jinak než bylo myšleno, taky pěkný tleskám. Už si tu pěknou demagogii použil víckrát, ale teď si fakt zazářil. Uplatňuju na TP zásadu "s voly se nebavím", takže nazdar.
Reagovat
slacker
Je cas abys opet rozsiril ignor :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jen jsi přesně potvrdil to, co píšu.

Ale snad snad se přes svou namyšlenou povýšenost, kterou jsi opět ostentativně prokázal, nad tím, co jsem ti napal, zkusíš v klidu zamyslet a něco z toho pro sebe vyvodit...

A urážka není argument, pane kolego. Je to jen ukázka jejich absence.
Reagovat
blixa
Dobře ještě poslední poznámka. Pokud jde o arogantní namyšlenost, nemáš zde konkurenta. Ty nikoho neposloucháš ani nechceš rozumět, ty jenom hledáš záminku ke svým moralistickým a jiným exhibicím. Vyrobíš si nějaký svůj "výklad", pochopitelně jediný správný a na něm si vystavíš svoji demagogickou konstrukci. Zaručeně víš líp něž já, jak jsem co myslel. Víš, já jsem ten poslední který by měl k namyšleností blízko. Z mnoha důvodů. Ale to tě pochopitelně nezajímá, ty potřebuješ jen verbálně exhibovat. Tak si posluž. Argumentovat proti demagogii fakt nehodlám, Ztracený čas. A to že se s voly nebavím není urážka. Jen konstatování. Trochu v nadsázce ale nehodlám vypisovat vysvětlení do podrobna.
Reagovat
Stan_Borowitz
Takže samomluvou zjevně netrpíš, že... :-) To jen, abych ti ukázal, že to taky umím. Ale já dávám přednost argumentační debatě.

Podívej, stačí, když si nezaujatě pročteš naši diskusi. Zatímco já jsem se o LŠ pořád vyjadřoval v pozitivním smyslu, nikde jsem ji neurážel, ty jsi začal urážet a shazovat kdekoho, jen abys obhájil - co obhájil, abys ostatním vnutil - svůj pohled na ni. Pak kdo z nás je arogantní...
Reagovat
Stan_Borowitz
A dám ti ještě poslední (arogantní) radu na závěr, už nebudu víc reagovat. Opravdu, ale opravdu není důležité, jak co svým sdělením myslíš, ale to, jak jeho obsah vnímají jeho příjemci. A pokud neumíš něco sdělit tak, aniž by to vyznělo jako urážka, tak raději příště drž hubu. Ve skutečném životě bys přes ni mohl totiž klidně dostat. Ne všichni příslušníci "tupé většiny" a "masového blbství" totiž musí mít takovou trpělivost, aby se ti snažili opakovaně v klidu vysvětlit, v čem děláš chybu...
Reagovat
blixa
Ó děkuji vaše vysokoblahorodí za vaše neskonale moudré rady ! Bez vás bych na něco tak objevného opravdu neměl šanci přijít !!! Jen je mi divné, že už na tomhle světe kroutím osmapadesátej rok, a zatím mi nikdo nikdy do držky dát nechtěl. Kde sakra dělám chybu ? Jestli to snad není tím, že sebou nevodím tak jasnozřivého vykladače svých myšlenek, jako jste vy vaše vysokoblahorodí ;-) Možná bych se zde měl opřít o vaše ctěné zkušenosti, neb vy zřejmě po tlamě dostáváte často :D Holt, i ve své vrozené namyšlenosti musím uznat, že jsou lidé jimš nesahám ani po kotníky ;-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Asi si v normálním životě tak nevyskakuješ :-)
Reagovat
blixa
No víte vaše vysokoblahorodí, ale já žiju jen jeden život. Jsem jen obyčejný člověk, nemám nějaký normální a nějaký nenormální život. To jen vaše vznešenost má zřejmě životů na rozdávání. Takže si "vyskakuju" všude stejně. I když já si teda nemyslím, že si vyskakuju, ale když to vaše jasnozřivost tvrdí, tak to určitě bude pravda. Možná jen mám štěstí v tom, že ostatní lidé prostě nedosahují vaší geniality a vykládají si má slova jinak, pochopitelně špatně, ale to mě vlastně umožňuje bezproblémově žít. Ještě štěstí, že lidé s vaší velikosti ducha jsou vzácní,a tak moje podlá namyšlenost vlastně zůstává skryta. Nicméně i tak zůstávám dlužníkem, že se vaše vysokoblahorodí sklonilo nad jedním ubohým namyšleným hlupákem a uštědřilo mu toliko vzácných rad ;-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Rádo se stalo. Když se budeš potřebovat ještě někdy na něco zeptat nebo o něčem poučit, klidně se ozvi. Když můžu, rád podám pomocnou ruku tomu, kdo o to stojí.

Pokud už se necítíš být nadřazen nad "tupou většinou" a "masovým blbstvím" svých spoluobčanů, kteří si dovolují nezapadat do tvých měřítek vkusu a nevkusu, pak to nebyla zbytečná námaha.

S úctou,

jeden z volů, s nimiž jsi se dostal na tomto webu do křížku, což byla samozřejmě vždy jen jejich vina, že...
Reagovat
blixa
Ó jak jste laskav vaše vysokoblahorodí, že tak ochotně nabízíte svojí pomocnou ruku nám nehodným. Bohužel je však třeba konstatovat, že vaše geniální rady nedopadají na úrodnou půdu, skoro bych se nebál říci že přímo házíte perly sviním :D Ale to vás jistě neodradí od další produkce vašich fenomenálních moudrostí ;-)

PS. jo, taky mi můžeš ... ;-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Kolik vás tam je u toho počítače? Nebo to je pluralis maiestaticus? Případně oblíbený pokus zakrýt svou nejistotu a dodat svým slovům větší vážnost skrýváním se za jakési fiktivní "my"? Co bude dál? Opírání se o celý TenisPortal nebo rovnou národ?
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale už začínám rozumět tomu, proč tě slacker nazývá bolševikem. Ti se taky vždycky schovávali za nějaké to "my".
Reagovat
slacker
A mas to :-). Pro mistniho modreho bolsevika jses stal "dalsim volem"
Reagovat
Stan_Borowitz
Nevím, co měla moje debata s blixou společného s politikou, jestli narážíš na tohle...
Reagovat
slacker
S politikou nemela pochopitelne vubec nic. Narazim na jeho "oblibeny" zpusob jak odpalkovat protistranu kdyz porusi nejake jeho nazorove dogma. Pak se protistrana obvykle stane debiilem hlupakem nebo pouhym volem (takze si jeste dopadl docela dobre)
Reagovat
Stan_Borowitz
No jo no, každý jsme nějaký. Někdy třeba i dobrými pohnutkami vedená myšlenka, pokud se ji někdo do krve (často doslova) snaží obhájit a prosadit navzdory tomu, že se vzpírá realitě, nakonec vede k neslavným koncům. Tohle je hezký příklad. Původně v podstatě pozitivní snaha obhájit svůj idol nakonec skončila urážkami a nadávkami. V přímém kontaktu by došlo třeba i na pěsti. Dej takovému člověku moc a bude tě chtít umlčet jinak než tím, že si zacpe uši. Zvolí pro něj přímočařejší a hlavně krátkodobě účinnější možnost - bude se tě snažit umlčet, protože co kdyby tvé názory našly odezvu u někoho jiného. Nenecháš ho přece šířit tak zcestné a škodlivé myšlenky. Pak už záleží jen na "síle oddanosti původní myšlence", jak daleko zajdeš. Vyhazov z práce, kriminál, poprava...

Ale to bylo doménou úplně jiných bolševiků než modrých. Ti jsou v podstatě neškodní. Stačí vydržet do voleb, a pokud to dělají podle názoru většiny spatně, tak sbohem a šáteček. To ti skuteční bolševici, to byli a stále jsou jiní sekáči, Ti se jen tak nezakecaj...
Reagovat
slacker
No ja bych rekl ze u nas v podstate ani nebyli pravy rudi bolsevici (duraz na to bolsevici), to byl jen slaby odvarek skutecneho bolsevismu a vicemene vnuceny zvenci. "Nasi" komunisti se prilis nelisili od tech franzouskych, italskych nebo spanelskych. A tihle "zapadni" co vlastne spachali za zvertstva?
Reagovat
Stan_Borowitz
Fakt se nechci bavit o politice.
Reagovat
smazaný uživatel
Zkusenosti?
Kolik mas roku, by mne zajimalo...
Reagovat
VlS
Slackere, obejdi si lidi v jedný vesnici někde mimo sudety a poptej se lidí 70 let a starších, co tam dělali komunisti v padesátejch letech. Ale bacha na to, jak budeš komunikovat, buď hodně slušnej, mají vidle po ruce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych ho tam poslal...a at klidne komunikuje tim stylem jak tady...Sartera take vylecila jedna navsteva Ruska...
...u Slackera by stacila jedna navsteva vesnice...ono to je sice bolestiva zkusenost, ale podle mne si ji celkem zapamatujes;)
Reagovat
VlS
Myslím, že kde koho a kde koho by to vyléčilo i dneska, jen poznat, že Rusko není centrum Moskvy, nebo Petrohradu.
Reagovat
slacker
VIS a ja bych ti doporucil si vsimnoum me poznamky ze to bylo vnucene prevazne zvenci (z Ruska). Kdyz nastala v Sovetskem svazu destalinizace tak to zmizelo. Rad bych te upozornil ze ceskoslovensti komunisti nikdy nevyprodukovali nejakeho diktatora jako Rumuni, nebyli tu krvave cistky a politickych procesu a veznu tu nebyly tisice. Dale cekam co strasneho provadeli komunisti na zapad od demarkacni linie?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyz to porovnavas s Rumuny, taky to muzes porovnat s Polaky....ze...v tomhle H2H Cesi vyjdou jak pekni blbci...
tyhle porovnavacky, jsou podle mne zradne....politika neni sport...
bohuzel se do sportu neustale ta politika cpe...
btw.
...john lenon byl svym zpusobem taky komunista, ale byt komunistou v USA,,, fakt neni nejaky vetsi problem...ale pochybuji, zeby John zkousl ten cesky format....takze spis clovek se socialnim smyslenim....proc ne...chapu...

Tyhlety demagogie v porovnavani....jsou casto cestou k zahube...a omlouvani vlastnich strasnych chyb, tim ze najdeme jeste horsi....proste bezpaterni chovani....
.... pro Rusy mel ten format komunismu take asi uplne jiny vyznam...ono myslim, ze jim je i jedno, kdo je vudce, jestli komunista nebo Oligarcha, hlavne, aby byl...tohle v CR nikdy fungovat nemuze...tak samo jak v CR nikdy fungovat nemuze nejaky FRA nebo Americky model...atd. atd.

Tvoje argumenty mne pripadaji uplne smesne...na jednu stranu hlasis, ze ses cisty konzument, na druhou tady plkas neco o socialnim smysleni...vetsinou tihle lidi meli krajni odpor k materializmu...ktery ty slusne zastupujes,,,,podle mne debata jednak mimo TP, a ale s Tebou ani mimo TP...
Reagovat
slacker
Nemeli v PLR v 80 letech vyhlaseno stanne pravo? To u nas bylo naposled snad za protektoratu
Reagovat
smazaný uživatel
...doufam, ze vis proc to stanne pravo bylo...
btw.
Polak by se nikdy neohnul...ma to sve vyhody, i nevyhody...
Jinak porekadlo za totace, ze to je nejveselejsi barak za zeleznou oponou nevznikl jen nahodou...podle mne nemas o Polsku vubec zadny potuchy...
...krom toho si ty prispevky ani nectes...ty porad valis to svoje jak nejaky fanatik...u mne ses demagog...;)
Uz jen tim, ze se neustale snazis resit politiku v ramci sportu...uz to celkem staci;)
Reagovat
slacker
Ty jses tady jeden z vyhlasenych Polakofilu a valis nam sem urban legendy o cistem a hrdem narodu. Nejdrive se chces prsit jak polsti komuniste byli uplni beranci proti tem cestim (a slovenstim) a pak neunasis odkazy na stanne pravo a v 1956 se jim lidi vzbourili kvuli tomu ze polsti kom unisti jednali udajne sametoveji nez CSR, ze?
Reagovat
smazaný uživatel
Co hulis?, vubec nechapu tvuj prispevek..., ti asi uz z toho uplne svihlo...:D)))
...co neumim unestD;))) Jake odkazy?;D)))
Vzdyt ty michas vsechno dohromady jak nejaky nepodareny gulas;)))
To si snez sam, clovece;))) tyhle flakoty;)))
Kde jsem psal o nejake sametovosti,,,nebo o dobrych soudruzich ze Severu...pryyy prsis....;))) To je moc;)))
---
Reagovat
slacker
Bordel v tom mas asi ty od sameho zacatku
"Kdyz to porovnavas s Rumuny, taky to muzes porovnat s Polaky....ze...v tomhle H2H Cesi vyjdou jak pekni blbci..." ... tak o jakem H2H to mluvis? Ne, polaci cechum moc neimponuji, mozna obracene my imponujeme jim :-)
Reagovat
slacker
A nevim proc jste se sem s Visem prihnali virit vzduch kdyz Stan jasne rekl ze se o politice bavit nechce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja vim Stan je zakon vsehomira;D)
Jak rekne Stan konec, je konec...;D)
Reagovat
Stan_Borowitz
:-)
Reagovat
slacker
Tak dost uz bylo vlci demagogie. Kde jsme tvrdil ze jsem cisty konzument vseho mozneho a nemozneho? Pak tve extrapolace nutne jsou o hovne.
Reagovat
smazaný uživatel
;D))))
Reagovat
VlS
Á, nebyly tu krvavé čistky ? A když Kléma nechal popravit svoje kámoše, tak to bylo co? Politickej vězňů nebylo tolik ? Kolik je tolik? Že byla u politickejch akcí běžná jakoby hospodářská kriminalizace je omluva? Ty seš fakt úplně mimo.
Reagovat
slacker
nechal je popravit nekde ve sklepe kulkou do hlavy? To nebyli krvave cistky to byly politicke procesy a opravdu jejich obeti nesli do tisicu. Obavam se ze Klema to opravdu nemel ve svych rukach ten mohl byt rad ze ho to nesmetlo taky
Reagovat
Stan_Borowitz
Západní komunisté jednu dobu šířili komunistickou myšlenku terorismem - namátkou Rudé brigády v Itálii, skupina Baader-Meinhofová...
Reagovat
slacker
No to se jen opicili po anarchistech z prelomu 19. a 20. stoleti :-)
Reagovat
VlS
Je to marný, marný, marný, že já blbec se zkouším o tom vážně bavit. Přečti si životopis Stalina, co dělal po tom, co ho vykopli z kněžskýho semináře. Dyť to byl stejnej bandita, jako Bader Mayhoferová.
Reagovat
slacker
Je to marny je to marny je to marny. Ja o voze a ty o koze.
Reagovat
smazaný uživatel
Stane ja to pochopil tak u toho Blixy, mozna blbe, takze kdyz tak mne poprav, ze ma s masove kultury strach...nevim jestli vylozene slo o burty...;))) Ja treba z maskovky celkem vitr mam....to nemohu rict;)))
Ale nejak jsem to peclive neprocital...zaujalo mne spis to, ze se hadate tzv. o "holku"... coz mne pripomnelo, to klasicke...
...za vsem hledej zenu;)

No, pokud se na to podivam, z nejakeho hlediska potreb a uzitecnosti pro spolecnost, tak pochopitelne pro mne bude asi spis nadherna Sklodowska, nez nejaka Safarova...to je fakt;)
Pokud se na to ale mam divat jen z hlediska fyzicke krasy....tak mne spis napada, jestli to kluci neni trochu skoda nad tim ztracet cas a dohadovat se o tom...nechci vypadat jak general po bitve;) Ale ty holky stejne zestarnou...., jako my vsichni...

S cim souhlasim urcite, ze je pro tebe nejvic nadherna tvoje zena, to je jas jasu...a tady myslim v ramci debat na tema WTA je to dost bolave misto...pokud chlapovi chybi v zivote zena, vzdycky blbne;D))) Jak se zacina jen koukat na ty parametry, blbne jeste vic, a jakekoliv zasady jdou do hajzlu;D))) A tech black-outu...potom, to jen svisti...;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Pochopitelne, kdyby neslo o Lucku, tak si toho ani nevsimnu;)
Reagovat
VlS
Kucí, už se hraje, už se můžeme dívat na tenis a kecat o tenisu a nemusíme hrát nějaké role v nějakém teátru my:-)).
Až budem sedět normálně u piva, tak se budem chovat jinak, nebo si dáme do držky. Já bych to nechal bejt.
Reagovat
smazaný uživatel
A on je uz i obraz?;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Zatím nastavují zrcadlo :-)

Už si ale nepamatuju, v čem to bylo, možná dokonce v nějakém Troškově filmu?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne... Sverakovo-Smoljakovym, pod taktovkou Menzela;)
Je to z Vesnicky...;)

https://www.youtube.com/watch?v=KZ2ZMw_yxnY

Ja prijdu az nastavi zrcadlo...;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, to je ono... dík!
Reagovat
VlS
Na tennistv je ze dvou kurtů ( Protrpěl jsem si včera Julinku - utrpení, taková pěkná holka, takovej potenciál fyzickejch předpokladů, tak ty údery někdy umí a tak blbě hraje) a ještě pár dalších - třeba s Picou hrála taková pěkná mladá amičanka, nejspíš na WC a docela se teda Pica nadřela. Nevím, bejt Montym, tak v Dulcinee udělám výměnu, ale to on už z principu neudělá :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Já nevím, třeba to Blixa opravdu myslel dobře, ale znělo to strašně povýšeně. Taky neposlouchám Davida, nesleduju Kameňáky a Bbaovřesky. Ale abych nad někým ohrnoval nos jen proto, že on ano, to mi připadá - jak říkáme my nedostudovaní polští psychologové - chucpe. Každý poctivý člověk si přece zaslouží základní úctu.

Ale poslechnu moudrou radu VLSe a už to nechávám bejt. Už se hraje tenis...
Reagovat
Fandina
Blixa je super. Ale tady na TP je běžné, že se pořád do někoho šije. Místo, aby se psalo o tenise, tak se reje do druhých, aniž člověk ví, co dotyčný píše, myslí svým příspěvkem. Chce to trochu ohleduplnosti od každého v přístupu k druhým.
Reagovat
Stan_Borowitz
Asi jsme to holt oba vzali za špatný konec, to už se stává. On je ale už velkej kluk, přežije to.
Reagovat
smazaný uživatel
To že Gabča je druhá mě až tak netrápí je to medaile a Gabča má už splěno, ale proč Yurlova moc sem to přála Kaise. Po češkách ji fandim nejvíce a mrzímě že Dorotka je čtvrtá. Ach jo mohli to být krásné stupně vítězů. Ale i Verča dobrý závod, střelecky se o něco zlepšila a Evča také slušné umístění.
Reagovat
EllNino
Juli Juli ...achjo, to IW je tak neuvěřitelně pomalý, to bude zase ráj hráček jako jsou Errani, Suarez nebo Petko ...LUcy pozabíjej to tam -_- :)
Reagovat
sprchon
To snad ne, tyto tři mě letos docela pijou krev. :D
Reagovat
sprchon
*mně
Reagovat
smazaný uživatel
Tak žádná škoda že Petra nepřijela. Možná by došla do ČF ale dál těžko radši ať šetří síly na turnaje kde jí to sedí
Reagovat
sprchon
Julča má set... Tak ještě jeden! :)
Reagovat
PH94
2014: 431,527
2013: 382,227
2012: 370,406
2011: 350,086
2010: 339,657
2009: 332,498
2008: 331,269
2007: 303,398
2006: 270,453
Reagovat
PH94
I na všech grandslamech návštěvnost rok od roku roste :) Tenis je prý momentálně nejdynamičtěji rozvíjejícím se sportem světa :)
Reagovat
sprchon
Bára, Klára a obě Lucky si před úvodním singlovým zápasem zahrají debla, což může být ku prospěchu. Aspoň si pořádně odzkouší povrch a trochu se rozehrají. ;)
Reagovat
tommr
Karolína taky ...
Reagovat
sprchon
Její budoucí soupeřky mají hrát už dneska a Káji debl je naplánován až na pozítří... Tak nevím, jestli mezi tím nebude to druhé kolo singlu. Ale asi máš pravdu.
Reagovat
tommr
jak to víš, že bude debla hrát až v pátek? On už je někde rozpis na několik dní dopředu?
Reagovat
sprchon
Na livesportu to tak je, ale nemusí to platit.
Reagovat
tommr
já vím zatím jistě jen to, že Karolína nebude hrát svůj první singlovej zápas dříve než v pátek. Doufám proto, že debla si odehraje už zítra, aby byla před začátkem singlu aspoň trochu rozehraná ... :)
Reagovat
sprchon
Tady se fakt dneska sešli samí pitomci... :)

Užívejme si úspěchu našich holek, dneska to byla přece paráda.
Od Gabči, Verči a Evči jednoznačně nejlepší solo výsledek za celé MS. Můžeme být jedině rádi. Gabča střibro - perfektně odjeto i odstříleno. Verča 7. místo - ta si dala záležet především na střelbě, což se vyplatilo. Evča se 2 chybami na slušném 24. místě.
Jak říkali reportéři, v pátek můžeme opět pomýšlet hodně vysoko...

A Kaisa? Neuvěřitelná, moc jí tu placku přeju. :)
A Yurlova? Prostě byla lepší - střílela o dost rychleji a přesněji, vyhrála tedy zaslouženě.
Reagovat
EllNino
bohužel takhle uvažujících tu moc lidí není no :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zase to vypadá, že štafeta bude hodně o tom, jak to zvládne Jitčina hlava. Ale letos to většinou zvládá, tak snad...

Nicméně Němky mají fakt formu, nebude to lehký. Pak je tam Ukrajina, Norsko, Rusko, Bělorusko, Itálie. Další týmy už asi moc šancí nemají, ale i tak je kandidátek na medaile dost. Kaisa má smůlu, že má k sobě jen 1 slušnou závodnici a 2 hodně slabé, takže pro ní by asi bylo lepší šetřit síly na masák, ale doma asi pojede.
Reagovat
smazaný uživatel
Na jednu stranu mě hrozně štve, že se to Yurlové povedlo zrovna dneska na úkor Gabči, ale na druhou stranu dala všech 20 a běh měla taky velmi dobrý. Na to, že měla štěstí, se to svádět nemůže, prostě tam ty terče měla.
Reagovat
tommr
Ruska vyhrála zaslouženě, ale to snad ještě neznamená, že nad tím musíme všichni jásat. Pro Gábinu je to taková malá sportovní tragédie - byla k nečekanýmu zlatu nesmírně blízko, ale na poslední chvíli jí ho vyfoukla prakticky neznámá soupeřka. To naštve ... :(
Reagovat
Frick
je fakt, že by naštvalo ještě více, kdyby prohrála třeba o 1 vteřinu. Takhle se s tim stříbrem mohla smiřovat tak 1,5 km před cílem....
Reagovat
EllNino
jde o to, jak to bereš no :) bejt ze 105 lyžařek 2. není sportovní tragédie, nezlob se na mě :) naštve to, to určitě jo, ale furt je to placka :)
Reagovat
tommr
před závodem bych to stříbro bral všema deseti, ale vzhledem k průběhu závodu to nakonec byla velká smůla. Když Gábinu nepředstihla ani Finka tak už asi všichni věřili, že bude mistryní světa. Výkon tý Rusky musel bejt šok pro každýho včetně Gábiny ... :(
Reagovat
EllNino
rozhodně :) ale Gábi je určitě ráda i za to stříbro, je taková prostě :)) ...ta Ruska to prostě dneska těžce pohlídala :)
Reagovat
sprchon
Jo, naštve to. Ale jak píše ElNino. Druhé místo ze 105, to je důvod k radosti. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
blíž než k medaili byla k 4. místu, nebo taky k 10.místu (kdyby nespadly kalibry). Takže radost!!!!! :-D
Reagovat
slacker
Yurlova? Zadny predchozi naznak ze je podobneho vykonu schopna, jela az skoro posledni kdyz uz jsme si prozili nervy s tesnym dojezdem vetsich favoritem (Dorothea - Kaisa) a hlavne ma neskutecne anticharisma.
Reagovat
sprchon
Neříkám, že je mi sympatická a že mě to trošku neštvalo. Doteď nic nepředvedla, takže je škoda, že zrovna dneska vytlačila Gabču z prvního místa. To ale nemění nic na tom, že si to zasloužila. Třeba při poslední položce určitě věděla, o co jede. Pokud se nemýlím, tak nikdo jiný dneska čistě nezastřílel, tlak na ní byl a zvládla to...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. :) Jako štve mě, že Gabča není první, ale ta Ruska vyhrála zaslouženě, dala 4 nuly. Kdyby Gabča dala tu minelu na poslední položce, brala by zlato ona. Ale stříbro je fakt skvělý, hlavně rozpačitým začátku sezony. Vyladit formu na vrchol sezony, co víc si přát. :-)
Reagovat
blixa
No dobře, dneska se dobrovolně hlásím k pitomcům :D Ale hrozně bych přál Gábině individuální zlato, který se jí pořád vyhejbá. Nu což, faktem je že zas na střelnici měla dost kliku a medaile byla o vteřinky. Ale mě by zase tak nevadilo, kdyby jí porazila Kaisa nebo Dorothea, to jsou borkyně, ale nějaká pochybná ruska, kde absenci dopingu věří snad jen největší optimisti ..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale doping ti nepomůže k přesný střelbě a běžecký byla lepší Gabča...
Reagovat
tommr
Gábina by si to zlato zasloužila určitě víc než ta neznámá Ruska, která ještě nikdy nic nepředvedla a nejspíš už ani nikdy nepředvede. Kdo ví kdy bude mít Gábina zase takovou šanci na titul jako dneska ... :(
Reagovat
sprchon
Třeba se teď bude umisťovat pravidelněji někde vepředu...
Reagovat
tommr
pokud myslíš Gábinu tak v to taky doufám. Pokud myslíš tu Rusku tak tomu moc nevěřím a přiznám se sebekriticky, že jí to ani nepřeju ... :)
Reagovat
sprchon
Myslel jsem Rusku, ale moc tomu nevěřím. Doufám, že další medaile už nám brát nebude. :D
Reagovat
EllNino
Chirico ..tak tahle holka má luxusní pecky, celkově se s Donnou docela předhánějí, která do toho praští víc :))
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, navíc jsou to obě hezké holky. :) Chirico teda vidím hrát poprvé. Akorát si pamatuju, že předloni na juniorském Wimbledonu vyřadila Katku Siniakovou... Jinak doufám, že Donna naváže na vyhraný 1. set a odrazí se k lepším zítřkům. :)
Reagovat
Frick
Záběry z roku 2003 a vypadají jak z roku 1983 :o)
Reagovat
PH94
Už jste viděli fotky dvou kanadských hvězd? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hvězd ne, akorát nějaké fotky Eugénie Bouchard a Justine Biebera.
Reagovat
vrabejka
Ja Carol s Justinkem :D
Reagovat
PH94
Tak ten to bere ve velkém :D
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/B_xc51MUcAA5g4-.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
takže přeci jenom se ten Bieber fotil s nějakou hvězdou .-)
Reagovat
PH94
Ten je na pěst :D
Reagovat
Frick
Už se těšim na čs. MILF souboj :o)
Reagovat
EllNino
mohlo by to bejt na centru, Danka to tam 2x vyhrála :) ...
Reagovat
Frick
Jak jí třeba rodiče nebo Petr (třeba po finiši Kaisy) už třeba blahopřáli k titulu. Možná něco podobnýho, jako prožívala Kristýna ve Wimblu.
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhou stranu. Letošní sezona nebyla úplně dobrá a medaile z MS je skvělé, navíc ve štafetách budem hlavní favoritky na zlato. Jen mě trápí Jitka Landová která nezvládá Finskou střelnici, ale i v Oberhofu a Antholzi měla Jitka velmi špatné výsledky, ale ve štafetě zajela skvěle. Tak držím palce
Reagovat
George_Renel
K hodnocení ještě přidám,že Gábina měla dnes také velkou kliku, byly tam cca 4 kalibry.
Reagovat
smazaný uživatel
jojo a Dorothea ztratila na Gábinu jen 1,6 sekundy. Gabča mohla být i bez medaile. To je ale Biatlon štěstí tu hraje velkou roli
Reagovat
smazaný uživatel
Gabča mě mile překvapila , ta Ruska mě vážně naštvala Rusáci jsou pověstní dopingem , ale pokud zatím nestál posílám velkou gratulaci .
Reagovat
Frick
Nesnášim intervalový závody! Zlatý masáky, kde je to hned jasný.
Reagovat
vrabejka
naopak tady to bylo napínavý až do konce. Nechápu vás Gabča má už 2 medajle a má šanci na další 2. Co má říkat taková Darja která nemá ani jednu.
Reagovat
Frick
Darja je mi u pr.dele.
Reagovat
vrabejka
a další co sleduje biatlon jen když naše jede o medaile. Rádoby expert :D
Reagovat
Frick
Já vim, neni to v zásadě správný. Ale co má člověk dělat. Prostě já se chci dívat na sport a pak prožívat radost z úspěchu. A v těchto sportech je to prostě ta placka.
Reagovat
vrabejka
Nedělej rozumy když ani ty závodníce neznáš a nevíš jak jezdí ve svěťáku.
Reagovat
Frick
A jak víš, co já nevim? Svěťáky jsem taky sledoval.
Reagovat
Frick
Navíc ono je to dvojsečný - pak bys zase mohl říkat, že je biatlon úspěšnej sport a nikoho přitom nezajímá.

Je to naprosto přirozený, že ten zájem koreluje s úspěšností našich sportovců.

Myslíš, že mne třeba zajímalo od Turína 2006 nějak akrobatický lyžování?
Reagovat
slacker
Ta ma ale uz 3 zlate z olympijadY. tam prosustrovala zivotni formu Gabina a uvarila "jen" 2 stribra
Reagovat
vrabejka
ale byla nejvetsi kandidatkou na medaile i na tomhle MS a pokud bude bez medajle bude to pro ní velké zklámání.
Reagovat
Frick
Přesně. Ale tohle chce odvahu říct, protože každej by sepsul, že má dvě stříbra, tak co potom chcem. Ale pravda to je. Mohla přivézt k těm dvoum stříbrum i třeba zlato a další stříbro / bronz.
Reagovat
janek_da
Tak já zas nesnáším masáky. Hlavně u běžek je to totální nuda a ani nejsou moc vyfluslí.
Reagovat
smazaný uživatel
Je fakt, že v běhu to nemá ani cenu sledovat. 49,5 km se nic neděje a pak 500 metrů sprint o medaile. V biatlonu to aspoň dramatizuje střelba. Zase to mají lehčí závodníci, co se udrží s těmi nejrychlejšími, kterým by při individuálním startu nestačili. Proto mi nejspravedlivější přijde sprint.
Reagovat
aligo
už se těším jak mi zpraví chuť :)
Reagovat
janek_da
co to kecáš??? Chuť nám spraví Julka
Reagovat
kada.tom
Nechápu tu nenávist vůči Yurlovové - tak vyhrála, byla přesná a rychlá. Gábina byla o trochu pomalejší a o trochu méně přená. Spravedlivé. Pokud jí někdy seberou medaili za doping, tak jí ho seberou a Gábina bude dodatečně mistryně. Já myslím, že je hodně ráda i za to stříbro, přeci jen - je to velký úspěch :-)

Takže gratulace všem medailistkám i Veronice za osmej flek :-)
Reagovat
George_Renel
Ale Gábina byla v běhu pochopitelně rychlejší.
Reagovat
slacker
Ja skareda jak noc a neni nase, takze to uplne chapu a sam tim momentalne trpim.
Reagovat
smazaný uživatel
ale je zlatá! Respekt. A díky za kalibr :-)
Reagovat
vrabejka
Gratulace Gabči ke stříbru a Ruske ke zlatu. Gabča nemůže byt furt zlatá ve štafetě si to vynahradí. Yurlova střílela jako jediná bezchyby proto zaslouženě bere zlato. Od Gabči parádní výkon, nebuďme smutní. Nebýt její větší váhy skončila by čtvrtá jako Wierer. Věřím, že její medailová pouť na MS ještě neskončila.
Reagovat
VlS
Je to jak píšeš, až na tu rychlost. Super výkon Gábiny a gratulace. Ještě bych ocenil fenomenální běh Kaisy.
Reagovat
smazaný uživatel
Za 2 roky to Rusce seberou za doping. Je to poderželé že nikdy nic nezajela a najednou první a zrovna Ruska
Reagovat
vrabejka
Nowakovska taky nic moc nejela a ma 2 placky. To same Holubcová před 12 lety.
Reagovat
smazaný uživatel
ale Yurlova to slovo slyší 98% Česka popoprvé. Nowakowska má výsledky, ale Yurlova...
Reagovat
smazaný uživatel
Yurlova měla 19. běžecký čas 2:10 za Kaisou. To není žádný mimořádný výkon. Prostě jí to vyhrála střelba, to je v individuálu důležitější než super běh - viz dnes Kaisa, v běhu úplně jiná liga než ostatní, ale s 2 chybami neměla šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
kvitofka taky před měsícem nebyla na TP a teď má nejvíc příspěvků :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A u ní (nebo něj) bych si byl nějakým druhem dopingu mnohem jistější než u té Rusky...
Reagovat
PH94
:DD
Reagovat
smazaný uživatel
pobavilo :-D
Reagovat
Frick
já bejt Gábinou, tak se rozbrečim jak želva. :*-(
Reagovat
EllNino
myslím, že když je Gábi ráda za ty 5. 6. místa, tak za 2. místo musí bejt sakra ráda ...myslím, že kvuli bramboře by byla nasraná víc, ale sami sme viděli na OH, že jí to bylo tak nějak jedno :D ...
Reagovat
Frick
Jak to nervově nezvládla v tom Soči, když si na první položce sprintu odstřelila (až) dvě zlatý, tak dneska si trochu toho štěstí zasloužila.

Ale samozřejmě, ty necelý 2s na Kaisu a Dorotheu, pak ty dva těsný kalibry. Jasně, to beru.

Nicméně po těch šílenejch nervech s Dorotheou + Kaisou, to už jsme věřili. Říkal jsem si, že mohla třeba přijet na tu stojku už vyflusaná. Bylo to dost tvrdý, koukat na ty terče a vyhlížet to začervenání, ale bohužel. :-*(
Reagovat
aligo
svině ruská!!!
Reagovat
smazaný uživatel
ale je zlatá! Respekt. A díky za kalibr :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Noc nic stejně jí to medaili vezmou za doping :))) nechci být zlá, ale je to už tradice Ruských a Běloruských sportovců.
Reagovat
slacker
TY vole takova pizda kde se vzala tu se vzala a radost nam pokazila ;-(
Reagovat
smazaný uživatel
Pokoru!
Reagovat
slacker
No jo no, byl to sok. Ale uz to zacinam vice skousavat tu "kradez" zlata :-). Ale divat se na ten jeji "bramborovy" oblicej v televizi je spise za trest.
Reagovat
EllNino
Parádní Yurlova, opravdu pevný nervy v závěru, ale fakt nevím, kde se to v ní vzalo ...bohužel, kdyby Gábi i Verča daly o jedu chybu méně, bylo by to zlato a stříbro :) ...ale zase bejt Gábi o 1,7 vteřin pomalejší, byla by to brambora :) ...takže konec dobrý, všechno dobré :) krásný stříbro
Reagovat
smazaný uživatel
Tak , tak. Yurlova si to zaslužila za tie 4 nuly na jej konte :)
Celkom rád vidím komentár kde niekto píše , že je spokojný aj so striebrom a nenadáva na rusku
viď. komenty, vyššie :)
Reagovat
EllNino
sám nejsem dokonalý, tak neočekávám výsledky, jak si je maluju :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo Rusko nikdy nic nezajela a teď vyhraje :(((( to je na h..... no nic ženskou štafetu vyhrajem
Reagovat
George_Renel
Na uklidnění to přepneme na Digi s tenisem.
Reagovat
EllNino
Berte to z tý lepší stránky, o 1,7 pomalejší a je to brambora :ú a to by asi nasralo víc :)
Reagovat
blixa
Tak to je fakt, mohly to bejt brambory ale stejně mě to sere. Jako že vyhraje jinak dost nevýrazná ruska je navíc hodně podezřelý.
Reagovat
EllNino
doping :D :D
Reagovat
George_Renel
Spíše skoro normální.....
Vždycky to risknou a někoho vyšaší z křoví po "dlouhé individuální přípravě"....
Reagovat
smazaný uživatel
Ta Wierer je boží!! :3 :D
Reagovat
blixa
No doprdele, to se mi snad jen zdá !!!
Reagovat
EllNino
ježiš stříbro :) krása, a ta Ruska si to za ty 4 nuly zaslouží :)
Reagovat
George_Renel
Jestli vyhraje Ruska, myslíte že jí medsily mrchají déle než tři roky? ;-)
Reagovat
PH94
Už se někde vypisují kurzy? :D
Reagovat
EllNino
taky mě to napadlo :))
Reagovat
sprchon
Super, první místo může ohrozit snad už jen Yurlova! :) Skvěle Gabčo, gratulace k medaili! :)

Jinak úžasnej výkon od Kaisy, které medaili přeju. To, co předvedla v posledních dvou kolech, to je neskutečné. :)
Reagovat
EllNino
ohrozila
Reagovat
EllNino
A jeje
Reagovat
EllNino
"Sou" :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Maria nakonec bude hrát SF!!!!!!

https://twitter.com/MariaSharapova/status/575706564893368321
Reagovat
EllNino
to je dobře :)
Reagovat
PH94
Škoda...chci finále ČR-Rusko :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proč škoda? :D s účastí Mashy se stává bych řekl Rusko favoritem.. :-))
Reagovat
PH94
Já četl, že nebude :D Koukám jedním okem na biathlon..:D
Reagovat
PH94
Tak v tom případě bomba :) Pokud vše dopadne podle papírových předpokladů, tak finále bude mít velký grády :)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad to finále Česko vs. Rusko vyjde! :D A teda doufám, že by Masha hrála i finále.. :D
Reagovat
PH94
To by si ujít nenechala :D Finále by bylo u nás že jo? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky doufám no! :D Když už hraje i semifinále..
Jj, hrálo by se v ČR.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
YES! :) parada! :D
Reagovat
EllNino
Eckhoff 3 chybyy !
Reagovat
blixa
Tiril se odstřelila hned na první položce, to už nevypadá špatně ...
Reagovat
Frick
s nulou na poslední položce by byla první ona.

Mohlo bejt něco neskutečnýho!
Reagovat
EllNino
ouu :) to jo, ale Gábinaa :)
Reagovat
Frick
A to ještě říkala, že bežecky to nebylo ono. :o)
Reagovat
EllNino
škoda, tak snad se nezblázní Yurlova a bude to fajn :)
Reagovat
Frick
Zatim blázní :-( 0-0
Reagovat
EllNino
ale běžecky nic moc :)
Reagovat
Frick
Minutu ztratit nemusí!
Reagovat
EllNino
tvl další nula :D ...nojo tak to bude stříbro, dyť je to fuk :)
Reagovat
blixa
No jo, ale to je šílený, jestli vyhraje nějaká Jurlova. No uvidíme ..
Reagovat
EllNino
nojono :) tak jí to přejte :D ...snad se rozklepou nožky při 4. střelbě :)
Reagovat
blixa
tvl !!! Sjela skoro 37 sekund, to je šíííílený !!! To byly nervy !
Reagovat
smazaný uživatel
Ona to ta Kaisa snad ještě dá..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nedala.. :D Ale neskutečný běžecký výkon, připomnělo mi to výkon Neuner ze štafety z MS 2011 myslím..
Reagovat
Frick
No ty vole!
Reagovat
blixa
Tak ještě Norky. Doufejme že se některá nezblázní a nezastřílí nulu ;-)
Reagovat
Frick
Gábina 1,05!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Frick
Kdo si vsadí? Kdo si vsadí?
Reagovat
Frick
Kdo tam ještě je?!
Reagovat
George_Renel
Gábina so odstřelila zlatou.
Reagovat
EllNino
jedna chyba je dobrá :) plackaby mohla bejt :)
Reagovat
George_Renel
Taky věřím. Dnes valila jak na OH,stejné úsilí, krásný odpich.
Reagovat
EllNino
Wierer ta dotahuje :D ...
Reagovat
EllNino
ufffff o 1,6 :))
Reagovat
EllNino
Jeden Gábi ...2 kalibry tvl ! :DD
Reagovat
Frick
http://www2.biathlonworld.com/en/press_releases.html/do/detail?presse=2477

Když jsem to viděl prvně, tak jsem si myslel, že je to nějaká počítačová úprava "jak bude vypadat v 70 letech"
Reagovat
smazaný uživatel
vyzera fakt staro.
Reagovat
Frick
Nepřijde vám, že je tam téměř nulové promo? Web měsíc bez aktualizace, že by třeba někde na nějakém sportovním webu byl nějaký reklamní banner, to jsem si tak nevšiml.

Možná to přeceňuju, ale já tenhle turnaj řadim k nejvýznamnějšim sportovnim akcim, co budou v Praze v první půlce roku. Vedle MS v hokeji, EURA U21 a HME. A vemte si, tyto akce se těší/ly enormnímu zájmu.
Reagovat
EllNino
to teda hodně přeceňuješ, vsadím se, že spousta lidí ani nebude vědět,že se tam nějakej turnaj hraje :)
Reagovat
PetaM
Jako, já taky podceňuji Pražáky, ale až tak?! :D :D
Reagovat
EllNino
já nevím, není to nějaká obr akce, každej není tenisovej fanoušek, navíc když tam nebude Petra :D ...
Reagovat
PetaM
Jo no, žádný transparent "NEPŘISPÍVÁŠ NÁM NA SOCIÁLNÍ DÁVKY" ... :D
Reagovat
blixa
Jo, asi tak , nebo taky "Ani si kvůli tobě nemůžu nechat opravit svůj heliport !!!" ;-)
Reagovat
Frick
Tak je to akce, která tady 5 let nebyla.

A v době, kdy tady ta akce byla, tak neměl ženský tenis takovou dominanci. Byli jsme rádi za větovou skupinu Fed Cupu, nyní jsou holky 3-násobné vítězky.

No a právě takováto akce by si zasloužila pořádné promo. Aby alespoň zájem diváků byl (na finále) takový jako podprůměrně navštívené ligové utkání (čímž by si Černoškovic vyžrali ten svůj stupidní nápad s areálem).
Reagovat
PH94
Od čtvrtfinále bude plno o tom nepochybuji :)
Reagovat
EllNino
mně se třeba líbí daleko víc než ta haluz na štvanici, navíc tam je to nezrekonstruovaný a vypadá to staře :)
Reagovat
PH94
Mně se to tam taky líbí :) Příjemnej areál :)
Reagovat
Frick
Hlediště na CTD i kurtu č. 1 prošlo rekonstrukcí na ročník 2009.

Dále tam v prosinci procházela rekonstrukcí vstupní recepce. Zrovna tak po reku jsou třeba toalety, u čističky to dost možná budou jen TOI TOI....
Reagovat
EllNino
nojono, prostě Sparta, naštěstí s tim nic nuděláš :)
Reagovat
PH94
Času dost :) O skvělou atmosféru bych se nebál ani v nejmenším :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na cestě z Plzně do Prahy jsem už viděl jeden billboard. Nevím ale, které hráčky na něm byly, protože jsem zrovna neměl brýle. :D

Jinak 16. března je termín uzavření přihlášek, takže v pondělí se snad dozvíme hráčské obsazení. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Katka, Terka i Lucka by měli postoupit, nemají tak těžké soupeřky. Petra C. a Klárka to budou mít těžší, Nevím co můžem od Petry očekávat přeci jenom od USO 2014 nehrála a Klárka nemá formu. Já doufám že minimálně 2 postoupí do 2.kola
Reagovat
Fandina
Odveta za pětiseťák pro Sabatiniovou

Je to už dlouhých pětadvacet let, kdy Gabriela Sabatiniová (44) v New Yorku na Turnaji mistryň podlehla Monice Selešové (41) ve vůbec prvním dámském finále na tři vítězné sety 4:6, 7:5, 6:3, 4:6, 2:6. "Tehdy jsem se na dvorci vůbec necítila unavená. Byla jsem tak soustředěná a koncentrovaná, že jsem úbytek sil absolutně nevnímala. Je tady zvláštní energie," připomněla stále půvabná Argentinka mač dlouhý tři hodiny a 47 minut. "Jen co duel skončil, nemohla jsem ani chodit," dodala Sabatiniová.

Zdroj - výňatek z dolní části článku z dnešního dne:
http://www.tennis-arena.cz/video-acirc-raquo-tweener-acirc-laquo-a-zase-acirc-raquo-tweener-acirc-laquo--6239cz/
Reagovat
Frick
https://instagram.com/p/0FLpMfSezn/

O včerejška se stihla přetočit ze zad na břicho. A to dá taky námahu. Jak to třeba bylo těžký pro Dášenku, když se narodila.
Reagovat
smazaný uživatel
šikovná holka.
Reagovat
Frick
Nj, Plíščata se nezapřou, že jsou dvojčata, ruka-neruka....

Kája na 62. místě, Týna jen tři místa pod ní. Neustále se nám prohazujou :o) Uvidmíme, kam se letos dostanou. Věřim, že že ta padesátka se povede. V delšim horizontu by tam sna u obou mohl být potenciál na TOP 30. Budou zkrátka asi jako Benešová nebo Petra C. - velmi solidní hráčky, ale úplná špička (jako třeba Petra) to nebude.

----------------------------------------------------

Tohle by se vám líbilo více, vážení? Mne ne!
Reagovat
Frick
Hrají tam Razzano (WC) a Alize Lim.

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100033829

Dost dobrý na desítku :o)
Reagovat
Frick
Rozjely se tu zájímavý témata. Levorukost, pak jestli je Lucka jen hezká nebo přímo nádherná. To jsou věci.

P.S: Je to fuk, jestli je hezká nebo přímo nádherná, hlavně, že je naše!
Reagovat
Frick
http://www.reflex.cz/clanek/video/62804/nejslavnejsi-jihoafricke-kriminalni-hvezdy-pistorius-a-krejcir-spolu-hraji-ve-vezeni-fotbal.html
Reagovat
Stan_Borowitz
Snad jen to, že umíme vychovat kvalitní zločince, kteří se ve světě neztratí...
Reagovat
Kozoroh
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_BNP_Paribas_Open_%E2%80%93_Women%27s_Doubles

Karolína Plíšková nastoupí proti legendě Hingisové!
Reagovat
tommr
Lucka Šafářová má smůlu na los i v deblu - spolu s Mattek-Sandsovou nejsou nasazený a mají těžký soupeřky už od prvního kola. Jsem hodně zvědavej jak Lucka toho debla pojme - jestli ho bude hrát naplno nebo jestli ho vypustí a soustředí se jen na singla. První zápas čeká Lucku už dneska od 21 hodin našeho času ... :)
Háčka jsou sice nasazený, ale taky nemají lehkej los. Při jejich mizerný formě na tom ale stejně moc nezáleží. I Háčka začínají hrát už dneska od 21 hodin ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka a Janka Čepelová.

Když ji Lucka porazí, tak bude mít možnost ve 2. kole vypráskat Evženu. To by byla nádhera :-)
Reagovat
VlS
Janka pro Lucku vyšla, tak jsem zvědavej, jestli se Jance taky začne vracet forma, mohla by pokračovat v mizérii na tenhle zápas.
Katka - Anastazia - růžový brejle nepoužiju a nechám se překvapit.
Terka - Putinceva - derby ústavu docenta Chocholouška , tak to jsem zvědavej
Reagovat
EllNino
To není Rodionova, ale Rodina, Evgeniya, to je ještě horší :)
Reagovat
smazaný uživatel
K soupeřce Katky: Je to Rodina, ne Rodionova... :)
http://www.tenisportal.cz/hrac/rodina/
Reagovat
VlS
Sem se spletl, výsledek je stejnej.
Reagovat
janek_da
Zítra v 14:00 uzávěrka dámské části na IW
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína v těchto dnech:
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10431490_902623153092696_3723017195742616992_n.jpg?oh=ff15847019ae299e5b4400a01ffc63c7&oe=55882489

Kristýna v těchto dnech:
https://instagram.com/p/0CeC4Lye8M
Reagovat
blixa
Kristýna má výrazně sympatičtější program :D
Reagovat
Mayo
nazdar blbče...prosím ťa, ktorá z nich je tá lepšia a talentovanejšia? pretože doteraz som to nezistil nakoľko mám v tom ľadový hokej, vďaka (:
Reagovat
VlS
Karolína , levačka, na fotce s raketou je ta lepší, Kristýna, na fotce v bazénu, pravačka, to je ta horší.
Reagovat
Mayo
Díky VISi
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína je pravačka, Kristýna levačka.
Reagovat
blixa
Tak ;-)
Reagovat
VlS
Jo, jsem to spletl
Reagovat
smazaný uživatel
lepší je Karolína. Talentovanější prý Kristýna, ale nevim, co je na tom pravdy .-)
Reagovat
slacker
Jsou to jednovajecna dvojcata? Tak maji obe nadeleno stejne. A nechapu proc obe nehraji stejnou rukou. Nemuze krystynu vice brzdit ze se z pravacky preoriovala na levacku?
Reagovat
VlS
Já vím, že jsou dvojčata. Ani dvojky nejsou naprosto identické a nevím, jestli se některé na něco předělávala, jak jsi ba to přišel?
Reagovat
janek_da
Kristyna lezela u srdce, Karolina u streva
Reagovat
blixa
No nevím, mě přijde jako "střevo" spíš Kristýna :D
Reagovat
VlS
http://www.levactvi.cz/omyly-a-myty-o-levacich/

že by zde byla možná odpověď?
Reagovat
slacker
Odpoved na to jestli je mozne u jednovajecnych dvojcat (v celem textu bude minen tento typ) se projevovat jine preference levak-pravak jsme tam nenasel. Bod 2 jen polemizuje o vyhranenosti, ale u dvojcat pokud se kazde vyhrani jinak je zadelano na hendikap u toho ktere se rozhodlo spatne. Jedno z nich je nutne preucene a bude trpet nejakymi nasledky.
Jednovajecna dvojcata jsou prakticky geneticke klony, a jejich studium je velmi cenne
Reagovat
VlS
Nejseš ty informatik? Jak ti někdo nedá odpivěď " 1;0" , tak jsi z toho vedle. Jinak, ty máš informaci, že se Kikina přeučovala na levačku, nebo je to jen tvoje dedukce?
Reagovat
slacker
Ja marne hledam na co tvuj clanek vlastne dava odpovedi v pripade sester Pliskovych. A protoze jsou jednovajecna maji rozdily mezi nimy jine vysvetleni a jine dopady nez u jinych dvou jedincu.
Reagovat
slacker
A jako informatik (nebo spise matematik) umim pracovat i s intervalem mezi 0 a 1. A ten mi rika ze kdyz se nekdo z hodnoty 0.35 hozhodne pro 0 a nekdo z teze hodnoty 0.35 (jednovajecna dvojcata) pro 1 tak to ma nejaky dopad a dusledky.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě je to zajímavé, proč jedna hraje levou rukou. Ale já pořád také nechápu, ten rozdíl na žebříčku a přičítám ho spíš tomu, proti komu hrají, tedy náhodě, protože když je člověk vidí hrát, tak hrají téměř stejně. Podání, pohyb, poznat se dají snad jen podle toho, kterou rukou hrají, jinak jsou si vzhledově a herně tak podobné, že je nerozeznám.
Reagovat
VlS
Já beru jako fakt, že Kája hraje pravou a Kristýna levou rukou. Nemám potřebu se rejpat v tom proč. Slyšel jsem v rádiu rozhovor s jejich první trenérkou, která říkala, že Tynda (Kris) byla talentovanější a snáz se všechno učila, všechno jí šlo hned, Kája byla zarytější a pracovitější. Že se v životě mockrát ukázalo, že pracovitost a jistá zaťatost poráží talent je fakt - viz Ivan Lendl třeba taky nebyl zrovna talent od pánaboha a všechno si mzsel vydřít. Takže nejdůležitější talent asi je talent dřít. Viděl bych to nejspíš někde v tomhle.
Reagovat
Fandina
To je samozřejmě důvod, proč je jedna jinde, než druhá, když se jedna snaží a druhá ne. O tom nepochybuji.
Reagovat
George_Renel
Rozdíl výkonnosti je především dán přístupem. Jak nedávno zaznělo v rozhovoru s jejich první trenérkou jedna spoléhala na talent, druhá to musela vyďřít. Momentální pozice na žebříčku a přistup tomu odpovídají.
Reagovat
Fandina
Přístup samozřejmě rozdíl vysvětluje, prototože jinak mezi nimi obrovský rozdíl nevidím.
Reagovat
slacker
Covece ty vubec nedavas pozor, ja zpochybnuju celky zaklad tehle uvahy ze v pripade jednovajecnych dvojcat se da mluvit o vetsim mensimm talentu v meritelne mire. Obe ho maji stejny. Takze na ruznou miru pile musite najit vysvetleni nez "talent"
Reagovat
Fandina
jsou také dvojčata a každý hraje jinou rukou. Bob levou.
Reagovat
slacker
Bryani jsou jednovajecni? Nejsou! Jednovajecna dvojcata jsou uplne jina liga pro porovnani.
Reagovat
Frick
Jsou, ne?
Reagovat
Fandina
Jsou jednovaječní. O jiných dvojčatech nemá cenu se v téhle souvislosti zmiňovat, to jsou normální sourozenci.
Reagovat
slacker
OK, ja o nich cetl vzdy jako o dvojcatech (ze jsou jednovajecny se prilis nezminuje a musel jsme projet vice stranek abych si to potvrdil ze opravdu jsou jednovajecny) a moc je nepozoruju ale pripadali mi vzdy docela rozdilny. Z tim zrcadlenim dvojcat je to zajimavy fenomen, ja o dvojvajecnych dvojcatech spise slysel ze jsou klony proto me stranova prevracenost docela prekvapila a zaujala.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tak, ony můžou normálně být obě pravačky, jen se jedné některé věci dělají líp levou.
Reagovat
VlS
Ale to je to, co říká ten článek, že vyhraněnejch praváků - leváků není zas až tak zdrcujíci většina a že je dost lidí, kterejm je to víceméně jedno a když s něčím tačnou, tak se musí rozhodnout, kterou rukou a pak u toho zůstávají. Vím, že v historii byli tenisti, kteří nehráli BH a raketu si přendávali z ruky do ruky a vše hráli FH, ale moc jich nebylo. Nicméně, nehodlám to nějak zkoumat a beru jako fakt, že je to jak to je.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jasně, pokud zvládneš masturbaci každou rukou, máš vyhráno - nejsi vyhraněnej. Ke všemu to má tu výhodu, že tou nedominantní rukou je to skoro jako od cizího. Líp se přitom fantazíruje...
Reagovat
VlS
To neprovozuji a nemohu to posoudit. Já si vybírám, jestli dámu vpravo nebo dámu vlevo, nebo nějakou jinou :-)
Kecám, to by mi žena dala za uši a sebrala by mi kapesné. Nemluvím o sobě, i politicky jsem pravičák,
Trápí to mimo Slackera ještě někoho? Nechal bych ho v tom ráchat :-)
Reagovat
slacker
Co je tohle za zvast. Ja pravicak a kdo je vic? Modry bolsevismus a ne pravicactvi.
Reagovat
Stan_Borowitz
Kde jsi to tam vyčetl? Jako informatik/matematik by jsi neměl mít takový problém se zpracováním jednoduché informace...
Reagovat
VlS
Slacker - mimo interval 1 a 0 leží nespočet hodnot, z nichž některé nemají numerické vyjádření. A v tom je problém matematiků, nejde to spočítat a stejně to má hodnotu a projevuje se to :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Pleteš si počtáře s matematiky. To jsou dvě trochu odlišné disciplíny...
Reagovat
Stan_Borowitz
"Jedno z nich je nutne preucene a bude trpet nejakymi nasledky". Slovo "trpět" implikuje negativní následky, ale ony ty následky mohou být i pozitivní (a často jsou). Hodně přeučených leváků má sice nějaké problémy, ale naopak řadě z nich to naopak pomohlo, protože si rozvíjeli i druhou hemisféru. Záleží hodně na konkrétním jedinci, jak se s tím vyrovná.
Reagovat
smazaný uživatel
Ve vydání Twins Magazine z července/srpna 2003 dr. Geoffrey Machin vysvětluje jev zrcadlového obrazu dvojčat, u kterých se různá lateralita vyskytuje nejčastěji. Vysvětluje to s odkazem na to, jak se jednovaječná dvojčata po početí dělí. "Pravděpodobně rozdělení proběhne tak, že se dvojčata rozdělí vedle sebe. To znamená, že dvojče napravo musí spěchat a vytvořit novou levou stranu, protože dvojče nalevo si ji vzalo, a druhé dvojče si musí vytvořit novou pravou stranu. Proto má zřejmě jedno dvojče často dominantní pravou část mozku a to druhé má dominantní levou část mozku." S tím zřejmě souvisí i obecná preference stran u dvojčat - záleží na převládající funkci té které mozkové hemisféry (bez ohledu na projevené praváctví či leváctví). Jdou-li dvojčata spolu na procházku, každé dvojče jde vždy na "své" straně, kterou si samo vybere (tak, aby vidělo celý obzor), nikdy naopak. Ovšem tento jev (volba "své strany") se vyskytuje i u dvojvaječných dvojčat.K úvaze zůstává, zda leváctví nesouvisí opravdu jen s dvojčaty. Podle posledních výzkumů až 20 % dětí narozených jednotlivě bylo počato jako dvojčata. V prvním trimestru jejich dvojče zaniklo (tzv. syndrom mizejícího dvojčete) a mnohdy ani matka neví, že dvojčata počala.
Reagovat
smazaný uživatel
jen jedna teorie...
Reagovat
tommr
taky to postavení v žebříčku odpovídá jejich programu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka skvělý! V live rankingu už je 114, první stovka je blízko. :) Snad dostane někoho hratelnýho do prvního kola...
Reagovat
VlS
tak teď ještě něco hratelnýho do 1. kola
Reagovat
EllNino
nejlépe Magdu :)
Reagovat
VlS
To by šlo.
Reagovat
Fandina
Jupíííííííííí! LucHra v hlavní soutěži. Gratulka a zase nějaké bodíčky do žebříčku. Držím palce dál Lucko pojď!!!
Reagovat
PH94
Skvělá Lucka! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Gejm, set end meč, Hradeka. S Vesninou to ale nebude snadné.
Reagovat
PetaM
Omg, neříkej, že dostala Vesninu :D
Reagovat
smazaný uživatel
pokud by dostala Vesninu, tak to je rozhodně hratelné.
Reagovat
smazaný uživatel
No, zatím ne ;)
Reagovat
PetaM
Tak co strašíš :D :D
Reagovat
blixa
Straší plaší ! :D
Reagovat
VlS
Vesnina není zas tak strašná možnost.
Reagovat
EllNino
Pěkný Lucy, teď se vyhnout Kátě s Terkou, chtělo by to Janku Čepelku :)
Reagovat
smazaný uživatel
To by bylo fajn. Vítězství by bylo super a prohra by mě nemrzela:-)
Osmičku přeju 1)Lucce/ Timee x Katce / Sloane/ Sereně, 2) Karolíně/ Garbine/ Simoně x Báře/ Carle SN. 3) Petře/ Jance/ x Kláře/ Dance/ Anne Karoline/ Madison/ Caro, 4) Terce, Sabine, Jarce x Sam
Reagovat
EllNino
pěkný :) Jarka má v 1. kole Vinci, tak snad to dá :D
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že dál půjde Jarka, nebo se chytne Sabine. Snad se jim podaří zrušil blok Italek.
Reagovat
PetaM
Luckaaaaaaaa, joooooooooo! Gratulace k postupu do hlavní soutěže. Takže letos v kvalifikaci prohrála jen s Nicole a to ještě po těžkém přeletu a v druhém zápase daného dne, super, skvělé, bomba :D
Reagovat
tommr
ty kvaldy jí opravdu jdou. Škoda, že se jí stejně dobře nedaří i v hlavních soutěžích ...
Reagovat
EllNino
Vlastně i docela jo, letos skalp Svetlany, Any, Hercog ...prohry s Julií, Sarou a Robrtou nejsou zase tak hrozný :) uvidíme, na co to bude stačit
Reagovat
janek_da
To už snad Lucka H. nepustí. 3:0 a dva brejky k dobru.
Reagovat
PetaM
Lucka? Ta je všehoschopná :D :D
Reagovat
janek_da
hm, tak pro jistotu hned jeden ztratila :-/
Reagovat
janek_da
Ale 5:1 proti Konjuh by už využít měla.
Reagovat
EllNino
měla měla :)))....
Reagovat
blixa
No ani to moc nebolelo ;-) :D
Reagovat
janek_da
II.Tenisportal Ligo nastup!

Zeny nemaji zapsane jeste:

Tito, Freedom, Rocketeer, Larsson, Lunej,martinek, Ghost, Hayde, Nancy, Mufik, rod_laver, anakin01, Mr Pink, kufi, Oskar, Booo, Belasis, Wecqy, pingwin, cejo, Jsemtadydnesprvne, a.magerova, Forehand, biglou1, dadaft, Kuprot, Tornes, anton77, Blixa

Ano, Blixa se chysta byti fantomem i na Indian Wells.
Reagovat
blixa
Že bych byl opět neviditelný ? :D Já myslel že to chcete obojí najednou a koukám, že všichni posílají zvlášť WTA, tak jsem vám to taky napsal do chatu.
Reagovat
aligo
Bude stream na Lucku? :))
Reagovat
VlS
Těžko
Reagovat
Frick
Jak moc jí (negativně?) ovlivnilo kariéru / popularitu, že to byla nehezká lesbička?

Myslim si, že to ovlivní kariéru dost, bohužel.

Pokud nepočítáme W+W (které jsou mimo věkem i rozdílným etnikem), tak je fakt, že nyní mezi TOP hráčkami nejsou prakticky žádné. Moc dobře, že Petruška se z toho dostala. Když jsem jí poprvé tak nějak registroval (cca 2009), tak mi přišla dost ošklivá.
Reagovat
misa
Co je to zase za komentář???

Jen víc takhle "ošklivých" holek (září 2009):
http://jpeg.cz/images/2015/03/10/Y9HSp.jpg
Reagovat
Frick
Ale teď vypadá o hodně líp. To si zase přiznejme.

I Lucka teď vypadá o něco lépe.

Naopak taková Nicole je pořád stejná.
Reagovat
Fandina
Ano, je štíhlejší a starší. A nenosí rovnátka. Ale je pořád hezká jako tenkrát.
http://www.zimbio.com/pictures/ttGxQ8P3-U-/Moorilla+Hobart+International+Day+6/-JdCUSQzc61/Petra+Kvitova
Reagovat
Frick
je hezčí.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že s věkem ženy krásní ... úsměv

Ale teď se mi líbilo, jaká byla roztomilá holčička, když o ní WTA psala na stránkách k 25 a bylo tam i tohle video.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JMtLFBi594E
Reagovat
Jan
Všichni jsme starší a štíhlejší :)))
Reagovat
Stan_Borowitz
:-))
Reagovat
Mayo
Petra je pekná, Lucie nie a Nicole hej (:
Reagovat
VlS
Nehovor, píš, ktorá sa ti páči, nie, ktora je či nie je pekná, to je iba tvoj subjektívny pohľad.
Reagovat
Mayo
Máš dobrú slovenčinu (y).
Reagovat
VlS
2/3 života som bol Čechoslovák
Reagovat
Frick
Je pěkná Lucka. Jinak by s ní Berdych nebyl.
Reagovat
misa
Kterou Lucii máš na mysli? Jestli Šafářovou, tak máš pravdu. Ona je totiž nádherná :-)
Reagovat
Mayo
áno tú som mal na mysli (:
Reagovat
misa
Co se dá dělat, každému se líbit nemůže.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak trochu soudnosti je přece jen na místě. Nádherná je hodně silné slovo. Nádherná může být pro někoho, kdo k ní má silnou citovou vazbu, to je v pořádku. Podle obecných estetických kritérií určitě není ošklivá, ale stejně tak není nádherná. Něco mezi, dle individuálního nastavení toho, kdo se kouká.
Reagovat
Frick
Má krásné oči, krásný úsměv, krásnou figuru - i když asi méně obdařený hrudník a byť velmi decentní, tak sec jenom (na dívku) výraznější muskulatura asi neosloví každého. Problém má Lucka na čumáčku, který "zdobí" na 28 let věk až příliš velké množství drobných vrásek.
Reagovat
Frick
Takže asi Lucka nikdy nemohla mít ambice stát se nějakou "sexbombou" typu Kurniková, Hantuchová, Šarapka, Ivanovič, Wozniacki, Bouchard, ale jinak pěkná dívka to je.

K sexbombě měla od nás našlápnuto Nicole a částečně i Iveta.

Pokud se prosadí, tak asi by se jí v budoucnu mohla stát Kilnarová.
Reagovat
blixa
S obecnými estetickými kritérii běž víš kam :D. Podle nic se vybírají třeba všechny ty missky, dokonale umělohmotné bez chuti a bez vůně. A Lucka je nádherná i bez silné citové vazby ;-)
Reagovat
Frick
Tak nejsou ty missky ošklivý v obličeji. Někdy jsou i velmi sympatický a celkem i chytrý, jako třeba krátkovlasá Gábi Kratochvílová.

Co je mínus jsou samozřejmě ty zbytečně vyhublý postavy. Těžko tam bude vyloženě krev a mlíko nebo vyrýsovaná atletka (jako je třeba právě Lucka), ale dejme tomu by miss mohla mít postavu jako Genie nebo Kerolajn. :o)

Bílou vránou byla v tomto případě Katka Sokolová - tady je krásně vidět o kolik byla plnější než vychrtlá Lutovská
http://www.tyden.cz/obrazek/201004/4bbef4eda6002/mis1-4bbef9b1ef5a0.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, podle mě i Genie a Caro by se přes castingy do miss nedostaly s odůvodněním, že jsou příliš tlusté :) Možná tak Danka v době, kdy byla fakt až nezdravě hubená, by prošla.

Z těch nemnoha missek, které nevypadají jako po absolvování delšího pobytu v hladomorně, mě ještě napadá Jitka Nováčková. Zase je fakt, že když uspěla ona, tak by možná i ta Caro měla na castingu šanci...
Reagovat
Stan_Borowitz
Já teda nevím, nechci se pouštět do zbytečné debaty o subjektivních pohledech, ale kdy jindy by měla být holka štíhlá než v 16-19 letech, což je tuším průměrný věk těch účastnic. Pořád ze všech stran slyšíme, jak lidi trpí nadváhou a kolik civilizačních chorob z toho pramení, a přirozeně štíhlé holky budeme označovat za vychrtliny? To je přece absurdní.
Reagovat
VlS
Kdyby to bylo přirozené, tak jistě ne. Připadá mi naopak absurdní, když normální holka s výškou 170 a 60 kg je označována za tlustou.
Reagovat
Stan_Borowitz
To se někde děje? O tom jsem neslyšel... To je přece ideální poměr výšky a váhy ženy podle Robinsona. Raději jsem se pro jistotu kouknul na fotky pár finalistek letošní miss a žádnou nezdravě vychrtlou jsem tam nenašel.

V modelingu a modním průmyslu je to trochu jiné, ten ovládají homosexuálové a ti mívají na holky trochu zvláštní vkus.
Reagovat
Stan_Borowitz
Hele, nepodsouvej... z miss posledních dvaceti let se mi opravdu líbila snad jen ta první, Ivana Christová, a pak Aneta Vignerová. Ivana byla hned na pódiu po vyhlášení vypískána a ta druhá byla médii označena za nejošklivější miss v historii soutěže...

Uznávám, že v tvých očích je LŠ nádherná, to je v pořádku. Nicméně to je silné slovo, které by se nemělo nadužívat. Osm z deseti lidí, kteří se na ni podívají, řekne, že je to hezká, milá a sympatická holka. Jeden řekne, že je nádherná, jeden že ošklivá. Rozhodně osm z deseti nepadne do kolen a neřekne - ta je nádherná. To jsou ta "obecná estetická kritéria"...
Reagovat
Stan_Borowitz
Pokud bys použil formulaci "pro mne je nádherná", tak ti zatleskám...
Reagovat
VlS
Mě se Lucka jako holka líbí. Před označovalním a nálepkováním mám respekt, princ Paris buď nám varováním:-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Já neříkám, že se mi nelíbí, je to hezká holka, všecko (jak kdysi poznamenal ve slavném projevu Jakeš). Jen říkám, že na superlativy to u mne rozhodně není. Ale samozřejmě respektuji vkus každého, akorát mi trochu vadila ta formulace zavánějící zobecňováním toho subjektivního vjemu.
Reagovat
blixa
Pro mě , pro mě ... a co tu všichni děláme než hlásáme svoje ryze subjektivní názory ? :D Jinak tou většinou bych se neoháněl. Většina je tupá, neocení ani skvělou hudbu, výtečné jídlo, vynikající film, a ani skutečnou ženskou krásu ;-). Lucka je prostě nádherná ... :-P
Reagovat
slacker
A kde beree jistotu ze zrovna ty patris mezi "elitu" ty tupa mensino?
Reagovat
Stan_Borowitz
A jéje, zase jeden,co si myslí, že patří mezi jakousi elitu vyvolených. Pamatuj, ševče, před nikým se neponižuj a nad nikoho se nepovyšuj...

Já ti tvůj pohled na LŠ neberu, budiž ti přáno. Podle mne je to ale naprosto tuctová holka, jakých potkám za den desítky. Kterou v davu přehlídneš. Abych o nějaké holce řekl, že je nádherná, musí na mne zapůsobit tak, jako (skoro) žádná jiná, nepřehlédnu ji ani na plným Václaváku.

Nádherná je třeba moje žena...
Reagovat
blixa
A na to si přišel jak, že se považuju za elitu ? Elita je úzká skupina, opravdu úzká špička v určité oblasti (byť různě široké), mezi tu opravdu nepatřím, natolik jsem příčetný aby mi to bylo jasné. Na druhé straně ale ani nepatřím mezi masové blbství (počínající u Babovřesk přes Michala Davida, buřty z Lidlu až po tuctové missky). To není žádné povyšování ani ponižování, to je konstatování. A jak jsem tě tu zatím mohl číst tak si myslím, že jsi mnohem větší elitář než já, tak nerej jen proto, že se ti to zrovna hodí. Ty zřejmě vidíš za výrazem "nádherná" výhradně fyzickou krásu, ta sama o sobě mě není až tak zásadní. Pro mě to musí být nějaký komplexní dojem. Ten teprve tvoří krásu. Ale v tom se asi vůbec neshodneme, takže jiné téma ?
Reagovat
Stan_Borowitz
Řekl bych, že minimálně 99 z každého sta obyvatel této planety by s ní rádo měnilo, i přes tu negativně ovlivněnou kariéru...
Reagovat
darek.vrana
To že je chlapská ovlivnilo její kariéru určitě dost.
Reagovat
gigin
Zkuste si zahrát to IW, co? :) Instrukce na chatu tam.
Reagovat
smazaný uživatel
Mne zase tenhle typ hracky strasne chybi na okruhu, KiKi se jaksi snazi, ale nic moc...jedna z mala, co fakt hrala ten Serv-Voley, ikdyz stale cekam na nejakou Navratilku...to byla aspon poradna supa...

Bez Amelie by to byla fakt nuda...diky tomu stylu mohly potom vznikat skvela finale;) jako treba Amelie x Justine;) atd.
---
https://www.youtube.com/watch?v=Rha9kPzR7sw
Reagovat
Pedronegro
Jo, byl to hezký tenis dvou tak trochu chlapíků v sukničkách. WTA to teď postrádá, ale nemyslím, že je to až tak škoda.
Reagovat
Pe3k
Takže Mauresmová jo a Hájek nic jo? No to jsou poměry :(
Reagovat
Davor1
Justine Henin sa druhýkrat vydala, tak snáď to dopadne oveľa lepšie, ako to jej prvé manželstvo...
Reagovat
VlS
a neumsím ji ani v roli trenérky. Ale ten kousek zdi v síni slávy si asi zaslouží.
Reagovat
Davor1
Ja som ju tiež nemusel, predovšetkým keď porazila vo finále Wimbledonu Justine Henin a znemožnila jej tak zisk kariérneho GS, to som bol vtedy na ňu dosť naštvaný :/
Reagovat
smazaný uživatel
ja tiez,Justine je moj uplne najlepsi tenista
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne ten bekhend..
Reagovat
VlS
hlavně ta variabilita
Reagovat
babolat.cz
celkově její pojetí a ona samotná.
Reagovat
dadaft
jó jo, a to nasazení!
http://img98.rajce.idnes.cz/d9802/9/9236/9236003_4cd4d395a57358b22ab5b1bde3af1413/images/torneo-tenis-wimbledon_justine-henin-bfoto-f2180e04-d1d9-102d-8ad4-0019b9d5c8df.jpg?ver=2
Reagovat
smazaný uživatel
a ta siltovka
Reagovat
smazaný uživatel
Jj patříš tam :)
Reagovat
gigin
Tomasinha trefí cyp.
Reagovat
smazaný uživatel
Sim te bude rad...:)
Reagovat
smazaný uživatel
:D V klidu, aspoň bude moct machrovat na Andyho, ten se nasere a bude chtít vyhrát víc jak ona.
Reagovat
smazaný uživatel
jsem vedela, ze podporis i druhou legendu v tymu.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jako co mi zbývá, Andy si ji pochvaluje, uvidíme, co přinese zbytek sezony.
Reagovat
Davor1
Tak Murray je už vo všetkých smeroch pred ňou, jediné, v čom je lepšia je tá svetová jednotka...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak GS má taky 2, tam musí zabrat a jedničku asi nedá nikdy no. Škoda no, když mohl být jedničkou flákač (sice můj oblíbený) Safin.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist