Mauresmová: Češky budou ve finále favoritkami

18. 4. 2016, 12:56
Aktuality 117
Finále Fed Cupu budou hrát doma, ale za jeho favoritky se francouzské reprezentantky nepovažují. Duel o stříbrný pohár v soutěži družstev se uskuteční 12. a 13. listopadu a Češky budou usilovat o hattrick a pátý titul za šest let.
Amelie Mauresmová (uprostřed) se svými svěřenkyněmi

"Kdo je ve finále?" ptala se francouzská kapitánka Amélie Mauresmová ještě na kurtu v Trélazé krátce poté, co její svěřenkyně v neděli zvládly rozhodující čtyřhru a porazily Nizozemsko. "Češky. To hrajeme doma. Prohrály jsme s nimi loni v semifinále a máme šanci na odvetu. Mají silný tým a jsou favoritky, ale uvidíme," dodala.

Český tým má s Francií vyrovnanou bilanci 3:3 na zápasy. Před rokem v Ostravě domácí tenistky vyhrály jasně 3:1, přičemž rozhodnuto bylo už po třetí dvouhře. Ve Francii se hrálo naposledy před deseti lety a v baráži o Světovou skupinu tehdy český tým prohrál 2:3.

"Finále se hraje až za sedm měsíců a do té doby uteče hodně času. Češky mají silné individuality, což bude těžké, ale my uděláme maximum," doufala Mauresmová, že její svěřenkyně můžou navázat na rok 2003. Před třinácti lety tým galského kohouta právě okolo bývalé jedničky Mauresmové vyhrál Fed Cup zatím naposledy.

Současný výběr staví především na výkonech dvou 22letých tenistek. Do finále Francii dostaly světová osmadvacítka Kristina Mladenovicová a Caroline Garciaová, která je v žebříčku dvouhry WTA na 45. místě. V sestavě na finále je nejspíš doplní Alizé Cornetová (48.) a Pauline Parmentierová (101.).

"Jsme ve finále, to je bláznivé!" radovala se Garciaová. "Obě jsme mladé, každý rok děláme krok vzhůru a lepšíme se. Jako malá jsem sledovala, jak Francouzky hrají finále, a teď si ho zahraji sama, což je úžasné," zářila Mladenovicová.

Garciaová podobně jako Mauresmová favorizovala české obhájkyně titulu. "Mají mnoho hráček v desítce a dvacítce. Nebudeme mít co ztratit. Musíme dál hrát jako tým, zůstat pozitivní a hrát zápas po zápasu až do konce," řekla tenistka.

"Češky mají lepší tým, ale můžou jen ztratit," prohlásil technický ředitel Francouzské tenisové federace Arnaud Di Pasquale, bronzový olympijský medailista ze Sydney 2000.

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

117
Přidat komentář
smazaný uživatel
Ze 75% začneme v únoru doma (Švýcarsko,Bělorusko,Španělsko),
z 25% v USA(vzít to ale po AO přes pacifik do USA není zas taková zajíždka). Francie,Němky i Nizozemky by jako naše holky měly být nasazené
Reagovat
Frick
http://www.tenisportal.cz/zpravy/stefkova-na-turnaji-itf-v-istanbulu-ziskala-svuj-nejcennejsi-titul-i-trofej-z-deblu-18231/#comments

Máte reakce na vaše posty.

(nějak tento článek z hlavní stránky zmizel a neni ani v archivu, tak to píšu takhle)
Reagovat
bIbec
ale dávej si pozor jak píšeš můj nick. Jsem blbec s malým písmenem b. A to i na začátku věty.
Reagovat
Frick
Když ti to vyhovuje.
Reagovat
janek_da
Radíš, jak se máš psát, a přitom ani ty sám neumíš napsat svůj nick ;-)
Reagovat
bIbec
však jsem bIbec. Co jiného můžeš od bIbce čekat?
Reagovat
smazaný uživatel
to nevím,jestli může hráčka absolvovat 2 turnaje v 1 týdnu
Reagovat
Krisboy
V pohodě - dopoledne může odehrát zápas na jednou turnaji, po obědě na druhém.
Reagovat
smazaný uživatel
myslel jsem,jaká jsou pravidla?
Reagovat
Krisboy
Tak to nevím, dělal jsem si samozřejmě srandu.
Reagovat
Frick
http://www.tenisportal.cz/hrac/allertova/?annual=2014

Ta třeba Denisa hrála jeden den (30.3.2014) finále antalyjský 10.000 a zároveň 1. kvalifikační kolo hned tý následující.
Reagovat
smazaný uživatel
kvalda se počítá do druhého týdne
Reagovat
rusedski
Mě teď zaujalo, že Jorovic hrála v týdnu ITF v Istanbulu a pak o víkendu Fed Cup. Což se tedy asi může, ale je to dost podivný z hlediska přípravy na FC víkend (místo tradičního celotýdenního tréninku v dějišti zápasu a zvykání si na povrch jet do "nebezpečného" Istanbulu, kam se i normálně hráčky moc nehrnuly, navíc na hard když FC byl na antuce, a ještě s tím, že není záhodno postupovat nějak moc daleko...tohle jsem fakt nepochopil).
Reagovat
tommr
taky mě to zaujalo. Je možný, že Jorovicová původně nechtěla FC hrát a do nominace se dostala až na poslední chvíli po předčasným vypadnutí v Istanbulu ...
Reagovat
Fandina
Katka Siniaková a Bára Krejčíková porazily v STB ve Stuttgartu pár Dabrowski / Martinez Sanchez. Super a držím palce dál. Pojďte holky!!!
Reagovat
George_Renel
Jenže takové holky v jejich věku mají získávat body v singlech a ne zoufale honit peníze v deblech.
Reagovat
smazaný uživatel
Na deblech není nic špatnýho.
Reagovat
Cico93
Ani nie.

Často súťaž stroskotaných singlistov.
Reagovat
PetaM
Třeba takové Williamsky, či Navrátilová ... :D :D
Reagovat
Cico93
Som myslel, že sa bavíme o súčasnosti.
Mne to prste často tak príde aj u mužov aj žien.

Williamsky sa vždy sústredili na GS to je iné, inak už ani nepamätám kedy hrali spolu naposledy, na OH 12?
Reagovat
Krisboy
Pravdou je, že poslední (mužský) tenista, který hrál na absolutně špičkové úrovni singl i debl, byl Kafelnikov a to už je nějakých 16, 17, 18 let....??
Reagovat
Haitik
Nn, Serena a Venus spolu hrály naposledy v roce 2014 na USO.. :-)
Reagovat
Cico93
hej?, to som ani nevedel, ja na tieto disciplíny zbystrim pozornosť prakticky len na OH.

A budú spolu hrať v Riu?(Serena a Venus)
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdyt na Wimbledonu 2014 byla prece Serena dost mimo, ne-li ozrala.
Reagovat
FulnekUltras
to by se musela naslopat dopoledne před zápasem... ;)
Reagovat
Krisboy
Třeba snídala láhev rumu.
Reagovat
kada.tom
myslím, že je to hodně pravděpodobný :-)
Reagovat
George_Renel
V devatenácti letech?
Reagovat
Frick
Istanbul nechtěly, slušný ITFka teď nejsou, no tak si dali debla, když kvaldu nedaly.
Reagovat
smazaný uživatel
ve FED cupu deblistky potřebujeme
Reagovat
George_Renel
Ale ne tohoto typu.
Reagovat
Fandina
Ale no tak, každá výhra a koruna potěší.
Reagovat
Frick
Není to veselý s Katkou. Před rokem 65. a teď zřejmě žuchne někam ke 120. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitova vs Chirico
Giorgi vs Beck
Pavlyuchenkova vs Siegemund
Ivanovic vs Witthoeft
Suarez Navarro vs Dodin

Pohoda, žádný zápas Petry že Stuttgartu neuvidim. Že by mě to mrzelo, se říct nedá :D
Reagovat
Frick
Hm, takže derby až ve středu. To jsem rád, že to uvidím, zítra jsem v Jihlavě.

No i když.... zase se drásat pohledem na nemohoucí Lucku...
Reagovat
rusedski
Jenže odložením se zároveň snižují šance Lucky...
Reagovat
bIbec
Já na Petru mrknu o víkendu ve finále.
Reagovat
tommr
takže Petru rozhodně nečeká na úvod nic lehkýho. Bude zajímavý sledovat jak si povede proti hráčce, která nedávno v Charlestonu poměrně jasně porazila Lucku Šafářovou a v kvalifikaci na Stuttgart vyřadila Báru Krejčíkovou. Doufám, že Petra naše holky pomstí ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Mám obavy. Rozehraná kvalifikantka představuje velké nebezpečí.
Reagovat
Frick
Ajaj. Začalo to dobře, ale přišla první slušnější hráčka (přičemž to ani není antukářka) a je z toho hned hladká porážka. Navíc v hale, kde by ta antuka měla být zřejmě rychlejší. To není dobré znamení :-(
Reagovat
Frick
Asi už měla holka dost. Snad jí ten prst neodpadl :o)
Reagovat
Frick
1) Karolína Plíšková
(Fed Cup WG SF, 1 W x 1 L)

Snad až šokoující ztrátu zápasu proti ousiderce, ve kterém vedla o set a brejk, napravila přesvědčivou výhrou nad šavýcarskou jedničkou.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

2) Bára Strýcová
(Fed Cup WG SF, 1 W x 1 L)

Bára vlétla do svého prvního FC singla po letech jak černá ruka a Timeu smetla nevídaným způsobem. Bohužel ale pak napodobila Karolínu a také se nevyvarovala ztráty dobře rozehraného zápasu proti outsiderce, která sice hrála výrazně nad svůj ranking, ale i tak...

ZNÁMKA: 2- (6/10)

3) Tereza Martincová
(WTA 280 Bogota Q W + R32, 18 b.)

Jako jediná Češka podnikla dobrodružnou výpravu do Kolumbie. V jednokolové kvaldě potvrdila po tuhém boji pozici mírné favoritky, v prvním kole ale již na pozdější finalistku, protřelou antukářku Solerovou, nestačila.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

4) Bára Štefková
(ITF 80 Istanbul W, 80 b.)

Skvělý úspěch pro olomouckou naději. Při pohledu na pavouka jsem se obával, že konečnou bude OF, ve kterém měla turnajovou no. 2 Jorovič, Bára ji však zdolala, stejně jako tři zbývající protivnice. Bára se tak posunula do TOP 200 a podle všeho jí uvidíme v kvalifikaci o RG. Ještě jednou - GRATULACE!

ZNÁMKA: 1 (9/10)

5) Karolína Muchová
(ITF 80 Istanbul Q2, 1 b.)

Další z našich nadějí bohužel na stejném turnaji propadla, když neprošla ani kvalifikací...

ZNÁMKA: 4- (2/10)
Reagovat
tommr
jak může mít Karolína horší známku než Bára když v singlu udělaly téměř totožné výsledky a Karolína navíc přispěla k zisku rozhodujícího bodu v deblu?
Reagovat
Frick
Téměř shodný výsledky, téměř shodný hodnocení.

- Bára zlikvidovala Timeu ještě drtivěji než Kája
- Bára ve druhý sadě nevedla o brejk
- Bára byla dvojka a tak jsem na ní měl nižší nároky

Debly nepočítám.
Reagovat
tommr
nepočítat debly do hodnocení FC utkání je závažný opomenutí, protože debly jsou jeho nedílnou součástí ...
Reagovat
Frick
Ale já nehodnotim FC utkání SUI - CZE. Já hodnotim vystoupení Báry a Káji v singlovejch zápasech Fed Cupu.
Reagovat
lars
jenze to vystoupeni tenistek ovlivnuje kapitan FC svymi instrukcemi
Reagovat
Frick
Jakože Pála Káje za stavu 6:3 4:2 řekl - "Kájo hele, ty lidi dali za lístky 6 000 Kč, nemůžem jim to tady takhle rabovat. Musíš to pustit"
Reagovat
lars
ne. On ma podil na vyhrach i prohrach
Reagovat
Frick
Ale na kurtu neni.
Reagovat
lars
Sis nevsimnul , ze pri zmene stran z hrackou komunikuje ??
Reagovat
Frick
Ok, dobře. Ale to dělá i trenér na WTA tůře.
Reagovat
lars
U Kvitka to zatim nedelal par mesicu
Reagovat
Frick
To je ale Petřino rozhodnutí.
Reagovat
lars
v FC to dela podstatne casteji
Reagovat
Frick
Protože je ta možnost. Nemůžeš vědět, zda kdyby to bylo jen jednou za set, že by to bylo relevantně méně účinný.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim, ale podle me nechapes podstatu tech jeho vysvedceni. Mas 10 milionu cechu, plus minus. Kazdy muze napsat sve vysvedceni...takze nechapu proc mu to chces tak nejak poznamkovat. Stejne to nezmeni. Klidne muses pod to hodit svoje vysvedceni...jako kazdy. Prece neni nejaky mluvci tenisu. Je to jen irelevantni nazor jednoho fandy, nebot znamkama hodnotit hrace je takova posetila moda lidi, kteri maj spoustu casu a nemaj nic na praci;)
Podle me, kdyby vyhodil ty priblble znamky a napsal jak se mu ty jednotlive hracky jevily, dostalo by to spis prirozeny charakter.

Takhle muzu pod to klido napsat...

1) Karolína Plíšková
(Fed Cup WG SF, 1 W x 1 L)
ZNÁMKA: 1 (10/10)

2) Bára Strýcová
(Fed Cup WG SF, 1 W x 1 L)
ZNÁMKA: 1 (10/10)

3) Tereza Martincová
(WTA 280 Bogota Q W + R32, 18 b.)
ZNÁMKA: 1 (9/10)

4) Bára Štefková
(ITF 80 Istanbul W, 80 b.)
ZNÁMKA: 1 (9/10)

5) Karolína Muchová
(ITF 80 Istanbul Q2, 1 b.)
ZNÁMKA: 2 (5/10)

A vyargumentovat si to muzu jak chci;D) Slovy jde zmaknout mnoho veci...ale v realite te Muchove nejaka znamka vubec netrha zily ani mne, ta Muchova ma uplne jine problemy...jak zlepsit servis, krokovani, jak lepe cist hru atd...atd...
Reagovat
Frick
Ty jsi jí někdy teď viděl?

Muchovou jsem hodnotil, protože je v mém portfoliu. A jednoduše jsem nečekal, že neprojde kvaldou.
Reagovat
Frick
No a známky tam dávám, aby byl aspoń nějakej nástroj k porovnání.

A pokud to chceš slovně - tak samozřejmě dobře, že takto smetly Timeu (která tomu ale samozřejmě napomohla), ale to, že se obě holky ztracej téměř vyhranej proti hráčce mimo TOP 100, to byla celkem síla.

Já vim, že se bude řikat, že Golubic hrála super atp. Ale možná by bylo i dobrý si položit ne zcela příjemnou otázku -Opravdu hrála tak strašně dobře? Nehledáme spíš alibi, místo toho, abychom si řekli, že holky i dost selhaly?

Jen názor laika.
Reagovat
FulnekUltras
Je fakt, že v obou nakonec prohraných duelech byl k vítězství kousek. Na druhou stranu jestli jsi ty zápasy celé viděl, měl bys uznat, že Vikina byla skutečně dobrá a z této své úrovně neustoupila celou dobu ani po prohraných prvních setech. Káje pak stačilo mírné podcenění situace za stavu 4:2 ve druhém a Barča po těsně projetém TB odešla z velké části i fyzicky.
Reagovat
Frick
No, tak snad už to Kája příště nepodcení. Bo příště by už taky nemusel bejt prostor k nápravě.

Ono skutečně to změnilo celej průběh toho SF. Kdyby to Kája dotáhla, mohla to bejt naprostá demolice 6:0 na sety - není asi moc důvod si myslet, že by po výhře 2:0 nad Golubic byl souboj Timea - Kája nějak více v Káji neprospěch.
Reagovat
FulnekUltras
právě neděle mi potvrdila, že něco podobného se Káje už nestane - pokud tam tedy vůbec nějaké nepatrné povolení bylo...
Reagovat
lars
to podceneni je asi pouha tvoje domnenka
Reagovat
FulnekUltras
podvědomá úlitba protistraně ;)
Reagovat
blixa
Je to názor naprostého idi.ota.
Reagovat
Frick
Když se na nic jinýho nezmůžeš.
Reagovat
slacker
Kdy uz konecne natahnes brka otravny bolseviku na modro?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty znamky nejsou zadnym nastrojem, a jsou uplne irelevantni.
Jako hraci me je celkem jedno na jakou znamku budu hrat, a opravdovym tenisovym fandum tim tuplem. Podle toho nikdo nikdy nic porovnavat nebude, pokud ho zajima tenis a ne nejake frky kolem.

Muchovou jsem dal jen priklad, bo byla na konci...a ani nepotrebuji videt hrace, abych nevedel co je tzv. pali...kazdy hrac se s temito vecmi pere, a chce byt v nich lepsi. To vi i kazdy prumerny fanda. Na to nemusim ani pinkat sam na tom kurtu...

Ja psal hlavne tommrovi, ze to proste nemusi poznamkovat, nebot je to jen ztrata casu, a misto toho ho muze vystavit sam, to vysvedceni, pokud chce.

A pochopitelne ti tady skripe ten FC, na co te upozornuji jini prispivatele...
ikdyz bych argumentoval asi jinak...nebot motivace hrace v singlu a tymovce je proste odlisna.... Kazdy se s tim pere jinak. Trebas pro nektere hrace je to vic svazujici, kdyz maji odpovednost nejen za svuj vysledek, ale i za tym, a pro nektere je to presne naopak, vic je to dokaze nakopnout. Takze trebas ja bych hodnotil FC jako tym, a ne vubec jednotlive...ikdyz se sklada s jednotlivych zapasu. Je to proste tymova soutez.

A tom to proste je, kazdy to bude proste znamkovat jinak,...a zbytec asi se dohadovat o tom jakou hodnoutou ty znamky lidi budou naplnovat...to vede k nekonecne diskusi bez konce...(o coz ti asi nejspis jde)

Jedine co ma hodnotu, je to samotne vitezstvi Cesek a jejich postup. Hodnotu to ma o to vetsi, ze to udelaly bez Petry a Lucy. A jeste s deblem, ktery nebyl uplne tzv. pripraveny...

Ale ja na ty znamky nejsem, me spis zajima ten samotny tenis.
Reagovat
Frick
Ty známky jsou vlastně takový upgrade těch palců. Uvědomil jsem si, že je to vlastně závislé na výkonech a účasti ostatních. Zatímco "palce nahoru" v méně úspěšném týdnu a více úspěšném týdnu by měly velice rozdílné hodnoty, tak známky mají tu hodnotu vždy stejnou :o)

A když už nic jinýho, tak třeba se to dá využít jako stručný přehled toho, kde naše nejlepší dvacítka tenistek hrála a jak se jim dařilo...
Reagovat
smazaný uživatel
Nemaji, nebot trojka v jednom tydnu bude mit jinou hodnotu jako trojka v jinem tydnu, jako kazda znamka. Palec nahoru, muze byt 1 a 2 palec dolu 4 a 5...neco mezi tim 3...nevnimam to jako upgrade. Je to furt jen relativni hodnoceni jednoho cloveka, nic vic nic min.
Ve skole znamkovani je podle taky spatne. Decka se pak uzi na znamky, a ne proto, aby se neco naucily, co mohou vyuzivat dale...v praxi.
Uz ve skole je to dost tezky tema...
Tenis se proste na znamky hrat neda. Pokud to nekdo znamkovat bude a takhle hodnotit, nema smysl s tim argumentovat...nebot nejen u toho tenisu si za ty znamky bude kazdy doplnovat vlastni hodnoty...takze pro takoveho IQE bude Petra furt na jednicku...a u tommra spis na petku...pokud nevyhraje GS.
Reagovat
VlS
Když on nehodnotí hru, ale výsledky. Tím je to ještě absurdnější a ulítlejší.
Reagovat
FulnekUltras
Kája 1- za to, jak se v neděli zvedla

Barča 1- za to, jak v neděli zhodnotila své možnosti

porážky ano, ale Golub byl tentokrát fakt kvalitní... ;)
Reagovat
Frick
Jenže kdyby se v sobotu nerozsypala, tak by se nemusela z ničeho zvedat.

A pokud jde o Báru, tak se mi prostě nelíbí její adorování, že se rozhodla nehrát debla. To neni jako Květa, která se vzdala debla na LOH Londýně 2012.

Kapitán je od toho, aby rozhodl. A kdyby Bára řekla, že je připravena na debla jít, tak pořád může Pála se rozhodnout jí nechat sedět, protože může mít za to, že psychicky a fyzicky unavená (byť ochotná) Bára je horší volba jak odpočatá Lucka Hr.

Nezapomínejte na to, že narozdíl od loňskýho finále a únorovýho čtvrtfinále měl Pála možnost si do debla vybrat. Předtím měl (do debla) jen nepožitelnou Petru nebo Denisu.
Reagovat
FulnekUltras
Tentokrát na výběr taky neměl - když mu Barča ulehčila rozhodování, což sám přiznal... Jenže i tohle patří ke kolektivní (týmové) práci. Měl bys taky někdy vyzkoušet, např. ve Stromovce... ;)
Reagovat
Frick
Jasně, no - kdyby "hypoteticky" Bára řekla, že hrát chce + by třeba na otázku ohledně únavy by mávla rukou a řekla, že to zvládne.

Pála je kapitán a má se sám rozhodovat i v případě, že mu to nikdo neulehčí a bude mít před sebou možnosti A i B, přičemž obě možnosti budou mít své pro a proti...

No a samozřejmě by se mi tedy nelíbilo, aby ho někdo adoroval za sestavení nového páru Kája + Lucka.

On nic nesestavil. Ono mu to tam zbylo. (Denisu by do debla nedal ani uklízeč)
Reagovat
FulnekUltras
Jako kapitán má zodpovědnost, ale pořád tam není sám. O tom, že do deblu nakonec vynucená varianta se aspoň hodinu připravovala i v tréninku, byla už řeč taky. Adoraci rád nemám, ale uznání za dosažený výsledek, který při aktuální formě Goluba není vůbec žádná samozřejmost, to už by se projevit kurwa slušelo...
Reagovat
Frick
Fulneku, když zmiňuješ formu Golubič, tak musíš, v rámci objektivity, zmínit i "formu" Timey. Protože to byl stejně velkej úlet. Akorát opačnym směrem.

Pokud jde o Pálu, tak jsem tuším hodnotil vždy jen nominace a nasazování.

Nebudu se přít o to, že si dobře rozumí s holkama, že je umí uklidnit, že je umí přesvědčit k reprezentování (pokud je více nepřesvědčuje Černoškova kešeň - zejména co se týče hráček ze Stromovky a Prostějova = že je reprezentování u nich i součást dlouhodobějšího plnění závazků - kdo ví, asi tenkej led)
Reagovat
FulnekUltras
S Timeou jasně - i když jestli ji něco v Luzernu opravdu srazilo psychicky dolů, tak to byl především Barčou perfektně zvládnutý samotný úvod prvního zápasu. Od toho se pak už vše odvíjelo podle starých známých nahodilých vzorců WTA... ;)

A že při těchhle někdy fakt až šílených hormonálních ;) veletočích naše holky pod Pálovým vedením v nejrůznějších sestavách prohrály za 5 let jenom jednou, to si aspoň u mě zasluhuje ten nejvyšší možný respekt. Zpochybňovat se dá vlastně vždycky všechno - otázka je, zda smysluplně... ;)
Reagovat
Frick
Je ale nutný si přiznat, že to neni o tom, že by ty zázraky dělal s no-name týmem.

Ta generace, co teď máme, je silná neskutečně a když se k tomu přidá ochota reprezentovat, tak je úspěch zaručen.

Věřím, že bychom těch úspěchů dosáhli i s jiným trenérem.
Reagovat
Frick
Tedy kapitánem.
Reagovat
FulnekUltras
mezilidské vztahy dělají zvlášť v ženském sportu hodně - čili já už jen za toto ponechávám Pálovi ml. nejvyšší možné uznání bez dalších prázdných spekulací co by kdyby... do odborné stránky věci zasahují taky přítomní trenéři hráček atd., takže pořád jde o vysoce kolektivní práci a rozhodující je VÝSLEDEK. Tak jako ve všech ostatních činnostech, které mají smysl a k něčemu směřují.
Reagovat
bIbec
Caro Woz se už odhlásila aj z Říma. Čili nejdřív RG.
Reagovat
lars
anebo nejaky int turnaj pred RG
Reagovat
smazaný uživatel
To říkal Kotyza už někdy před týdnem - že dřív jak RG určitě ne.
Reagovat
bIbec
je to možné. Vím, že mluvil o tom, že nestihne Madrid. Že mluvil i o Římu si nevybavuju, ale jak říkám, je to možné. Všecko si taky nepamatuju.
Reagovat
Cico93
Caroline bola včera na zápase Nadal vs Monfils, vcelku vysmiata bola ;)), takže snáď bude skoro ready.
Reagovat
Krisboy
To bych byl vysmátej taky, kdybych mohl být v hledišti úžasného zápasu těchto dvou výjimečných tenistů.
Reagovat
VlS
To už bylo oznámené, že až RG, to už je tak týden, 10 dní
Reagovat
tommr
no prej má přetrhaný vazy takže i to RG je poměrně optimistickej odhad ...
Reagovat
bIbec
Kvítko bude hrát proti Chirico.
Reagovat
bIbec
čili proti té hráčce, která dala Hantuchovou a Kamilku v suchým tričku tady ve Stuttgartu a nedávno porazila Lucii v Charlestonu.
Reagovat
bIbec
je teda fakt, že ať už by dostala kohokoliv z těch kvalifikantek, tak by to nebyla sranda. Uvidíme jak to dopadne. GL!
Reagovat
lars
Giorgi se mohla vytrilet. Krejcikova s ni vyhrala 9 gamu
Reagovat
lars
* vystrilet
Reagovat
bIbec
jj. Máš pravdu. Nejde to tak brát. Každá hráčka, která se zrovna nejmenuje Lucie Šafářová, představuje pro Petru potenciální nebezpečí.
Reagovat
lars
ale dulezita je velikost poten. nebezpeci
Reagovat
Frick
http://www.tenisportal.cz/stuttgart/2016/wta-zeny/?draw=1

Zato dostat Petkovič, Mladenovič, Errani, Görges, Cornet, Makarovou, Niculescu nebo Kontu... to by bylo žůžo...

Petra může děkovat všem svatejm za tento los.
Reagovat
smazaný uživatel
Ana :( Ach jo, snad Praha bude lepší...
Reagovat
Fandina
Dnes opakovali na SuperTennise debl Francouzek a Caroline i Kiki bojovaly jako o život a i když první set prohrály, tak nakonec to vyhrály a celá hala slavila jako by vyhrály mísu. Nebude to jednoduché. Hrály na antuce. Uvidíme, kam pozvou holky v listopadu, ale to, jak se Caroline s Kiki postavily k tomuhle deblu bylo úžasné.
Reagovat
lars
fran. debl byl favorit tak, ze me prekvapilo, ze prohraly set
Reagovat
Fandina
Vím, ale obě prohrály každá jednoho singla, kde také byly favoritkami.
Reagovat
Fandina
Jinak předpokládám, že naše holky by je měly porazit. Vloni v Ostravě to bylo super, tam jsem na semifinále byla a obě bojovaly, ale Petra s Šafi byly lepší.
Reagovat
lars
v singlu ale nebyly tak velkymi favoritkami jako v deblu, protoze Bertik letos potrapil hodne dobrych hracek
Reagovat
Fandina
To je jasné Kiki je dvojnásobnou GS šampionkou v mixu a momentálně je v deblovém žebříčku 9 a Caroline 14 a letos spolu hrají a jsou úspěšné. Dvě finále v Sydney a Dubaji a v Charlestonu titul. Celkově jsou tenhle rok sedmým párem.
Reagovat
Krisboy
Zkouknul jsem highlights Fra-Ned a byla to fakt pecka. Bejt v tý hale u toho musel bejt zážitek. Respekt všem čtyřem holkám!!!!!!
Reagovat
tommr
o tom jestli naše hráčky budou favoritkami rozhodnou až příští měsíce. Pokud se Petra Kvitová a Lucka Šafářová dají do kupy tak budeme mít na finále tak silnej tým, že Pála nebude vědět koho z nominace vyřadit. Zrovna tak se ale může stát že na konci roku už nebudeme mít v první dvacítce ani jednu hráčku ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nesazim se, ale ze nebude mit CR ve WTA na konci roku v top20 zadnou hracku...to by byla i pro me, takoveho analfabeta, zajimava nabidka k sazce;D)))
Ale jinym zpusobem si potvrdil slova Amelie.
Cesky jsou uz ted favoritkama, prognozy neprognozy. nebot, kdyz uz ten zebr zminujes... francouzky v te top20 uz ted nemaji zadnou hracku;D)))
Reagovat
tommr
já bych se taky nevsázel, protože absolutně netuším jak se to bude s Petrou a Luckou vyvíjet. Obě se můžou zase dostat na vlnu, ale stejně tak se můžou začít rychle propadat. Jak to skutečně bude ukážou až příští měsíce ...
U Francouzek je to předpovídání o něco lehčí. Myslím si, že jak Garcia tak Mladenovic se budou i nadále pohybovat v rozmezí 20.-50.místa a žádnou jinou vycházející hvězdu tam u nich momentálně nevidím ...
Reagovat
bIbec
Dodin jednou může být hodně vysoko. I když do konce roku by musela dost přidat, aby ji Francouzi nominovali. Její progres je takový nějaký s ohledem na její, podle mě, vysoký potenciál.
Reagovat
bIbec
i když pokud by se letos dostala do stovky, tak by ji mohli nominovat místo Parmentier. A možná se ani do tý stovky nebude muset dostat.
Reagovat
bIbec
každopádně by stejnak asi nehrála, pokud budou Garcia a Kikina zdravotně fit. Takže je to asi jedno. Pro to finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec bych se nedivil, kdyby ve finále dostala před Kikinou přednost Alizé. V Race je momentálně o 50 míst před ní a myslím si, že v listopadu už bude francouzskou dvojkou...
Reagovat
bIbec
teď když koukám na ten race, tak bych se možná ani nedivil, kdyby i ta Dodin byla na konci roku před Kikinou :-) Ale né, ona se ještě zvedne. Ale ta Alizé dost možná tou dvojkou bude, to máš pravdu :-)
Reagovat
tommr
Dodin dneska ve Stuttgartu poměrně jasně přehrála Kristýnu Plíškovou takže do budoucna potenciál na stovku určitě má. Nemyslím si ale, že by se ještě letos nějak výrazně posunula ...
Reagovat
makro99
mládežnické mistrovství Německa - zajímavá galerie :)
https://www.flickr.com/photos/jjtennis/11140702436/in/album-72157638222979515
Reagovat
blixa
Hmmm, mnoho děvčat vypadá velmi slibně ! Tenisově pochopitelně ... ;-) :D
Reagovat
makro99
normálně takový linky nesdílím, ale tohle je taková koncentrace kvality... vlastně stejně jako ten náš FC team, takže se to sem vlastně svým způsobem hodí ;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist