Medveděv ani počtvrté s krajanem Rubljovem neztratil set. O další finále US Open si zahraje s Thiemem

  • US OPEN - Daniil Medveděv musel v úvodní sadě čtvrtfinálového utkání s Andrejem Rubljovem likvidovat tři setboly v řadě, přesto se svým krajanem ani ve čtvrtém vzájemném souboji neztratil jediný set a postoupil do semifinále US Open, kde si loni zahrál své jediné dosavadní grandslamové finále. O vyrovnání svého nejlepšího grandslamového výsledku si zahraje s Dominicem Thiemem, který nedal šanci Alexovi de Minaurovi a vylepšil své newyorské maximum.
    9. 9., aktualizováno 10. 9. | Aktuality |  104 komentářů
    Daniil Medveděv (© AFP)Daniil Medveděv (© AFP) 
     

Daniil Medveděv se loni v Cincinnati dočkal premiérového triumfu na podnicích Masters, ale v New Yorku, kam se letošní ročník Western & Southern Open kvůli pandemii koronaviru přesunul, skončil již ve čtvrtfinále a titul neobhájil.

Na US Open, kde si loni zahrál své jediné dosavadní grandslamové finále a málem v něm dokonal obrat z 0-2 na sety proti Rafaelovi Nadalovi, zatím potvrzuje roli jednoho z největších favoritů naprosto s přehledem. Jako jediný zatím na turnaji neztratil set.

Nejlepší ruský tenista si postupně poradil s Federicem Delbonisem, Christopherem O'Connellem, J. J. Wolfem, Francesem Tiafoem a dnes 7-6(6) 6-3 7-6(5) s Andrejem Rubljovem, se kterým vyhrál i čtvrtý vzájemný souboj, aniž by mu povolil set. "Podle mě ty dva tie-breaky rozhodl vždy jeden míček," hodnotil ruské derby Medveděv.

Tentokrát byl ale Rubljov velmi blízko. V tie-breaku úvodní sady vedl 5-1 a 6-3. Ani jeden ze tří setbolů však nedokázal využít a Medveděv po pěti bodech v řadě úvodní dějství za 65 minut získal. Rubljov nesl ztrátu dobře rozehraného setu velmi těžce, rozmlátil raketu a křičel směrem ke svému týmu. Od té doby měl Medveděv jasně navrch. K postupu si pomohl 16 esy, v utkání nečelil jedinému brejkbolu a sám jedinou šanci využil.

Čtyřiadvacetiletý Medveděv může být rád, že dnešní střetnutí se svým o dva roky mladším krajanem zvládl bez ztráty setu, jelikož v závěru třetí sady začal mít zdravotní problémy. Za stavu 4-5 si nechal masírovat pravé rameno a při další výměně stran obě nohy, do kterých dostával křeče. "Ten konec byl náročný. Cítíl jsem, že bych se mohl dostat do pořádných problémů," uvedl Medveděv, jenž se snažil být na konci zápasu hodně agresivní a nepouštět se do delších výměn.

Medveděv, který loni jen ve druhé polovině sezony odehrál šest finále a na třech turnajích nenašel přemožitele, je letos v semifinále vůbec poprvé a bude bojovat o vyrovnání svého nejlepšího grandslamového výsledku. Na ostatních grandslamech se zatím dále než do osmifinále nedostal.

O druhé finále newyorského grandslamu bude usilovat proti nasazené dvojce Dominicovi Thiemovi. S rakouskou jedničkou ve vzájemné bilanci prohrává 1-2. Medveděv a Thiem jsou po diskvalifikaci Novaka Djokoviče největšími favority na letošní triumf.

Thiem toho letos moc neodehrál. Po Australian Open, kde si zahrál své třetí grandslamové finále, v němž podlehl Novakovi Djokovičovi a ani tentokrát vytoužený vavřín nezískal, už stihl jen antukový podnik v Rio de Janeiru a poté přišla koronavirová pauza. Během ní byl nejlepší rakouský tenista velmi aktivní, ale po restartu sezony na Masters ve Flushing Meadows hned v úvodním zápase schytal výprask od Filipa Krajinoviče.

Mnohem lépe si vede na US Open, kde po cestě mezi nejlepší kvarteto ztratil jediný set, a to ve třetím kole s vítězem ročníku 2014 Marinem Čiličem. V dalších dvou kolech si vedl suverénně. V osmifinále nedal šanci Felixovi Augerovi-Aliassimemu a v dnešním utkání za dvě hodiny suverénně přehrál 6-1 6-2 6-4 dalšího talentovaného mladíka Alexe de Minaura, který má za sebou premiéru ve čtvrtfinále grandslamů.

Skóre úvodního dějství sice vypadá jednoznačně, ale set trval 40 minut a o pět ze sedmi gamů se bojovalo přes shodu. De Minaur neschytal potupného "kanára" jen díky rebrejku na 1-2. Australan ale příliš chyboval, ani jednou si nepodržel servis a v klíčových momentech byl jasně horší.

V dalších dvou sadách měl jasně navrch Thiem, přestože se i de Minaur výrazně zlepšil a držel si vyrovnaný poměr vítězných úderů a nevynucených chyb. V této statistice ale s favoritem jasně prohrál (de Minaur 17-25, Thiem 43-31).

Thiem po zisku úvodního setu předvedl už jen jedno zaváhání, když v závěru zápasu přišel o náskok brejku, následně nevyužil tři brejkboly v řadě a pak měl problémy srovnat na 4-4. V posledních dvou gamech však nezkušenému protivníkovi povolil jediný fiftýn.

Aktuálně třetí hráč světa na US Open startuje posedmé a již popáté hraje ve druhém týdnu. Postupem do semifinále vylepšil své maximum, kterým bylo předloňské čtvrtfinále, v němž v tie-breaku rozhodující sady podlehl Rafaelovi Nadalovi. Navíc je vůbec prvním rakouským semifinalistou amerického grandslamu v historii. Proti Medveděvovi bude bojovat o čtvrté grandslamové finále v kariéře.

Druhý finalista vzejde ze souboje mezi Alexanderem Zverevem a Pablem Carreñem.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 53.402.000 dolarů
středeční výsledky (9. 9. 2020)
• Dvouhra muži - čtvrtfinále •
Medveděv (3-Rus.) - Rubljov (10-Rus.) 7-6(6) 6-3 7-6(5)
Thiem (2-Rak.) - de Minaur (21-Austr.) 6-1 6-2 6-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (104)
10.09.2020 20:50Od: Marduch Vyhraje to Zverev
Protoze polibek smrti naruby od Navratilove:)

https://sport.aktualne.cz/tenis/kritizovany-zverev-miri-do-finale-nazor-navratilove-me-nezaj/r~d391306cf35f11eab0f60cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=416610&dop_req_id=ZAfs29ZKFM3-202009101844&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
[ Reagovat ]
11.09.2020 08:45Od: Krisboy
Klidně to vyhrát může. Jak píšu níže Kozorohovi, Zverev má plné právo mít jen ty nejvyšší ambice. Má skalpy Rogera i Djoka, tak ČF nebo SF ho uspokojit nemůže.

Ale přesto věřím, že vítěz bude z druhé půlky pavouka.
[ Reagovat ]
11.09.2020 11:39Od: turista
Je to možný. Proč ne.
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:31Od: woody Djoko diskvalifikace
Dnes jsem viděl záběr toho incidentu zepředu, do Novakova obličeje. Ač byla diskvalifikace jasná (podle pravidel). Tak mi z tohoto záběru přišla opravdu směšná..
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:51Od: Marduch
Treba se kvuli tomu rozcarovani kousne o to vice na RG, tak jak to po nekterych neuspesich uz parkrat predvedl.. Navzdory vsem, navzdory osudu, zadny dlouhy tiskovky, zadny dotazy na odbory, tenisova bublina s jedinou myslenkou smerovanou k hrnci na koncismile
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:10Od: Nola Re: Jj, gloska z twitteru
Kdyby byl Novak cernoch, US open by v pohode dohral - vsadim boty, carova by si jeste klekla a polibila mu boty
jo a baba by byla vyloucena se seznamu rozhodcich, a to by ji jeste hodne pomohlo, ze po uderu mickem poklekla

Kdyby to udelal Feda, jeste by mu sla rozhodci polibit ruku
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:22Od: Krisboy
:)
Možná by si ho nechala vydloubnout, aby měla památku. Do konce života by chodila s páskou a machrovala, že jí Federer připravil o oko smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:23Od: Kamilos88
Kdyby to udělal Feda, tak by mu šla rozhodčí políbit ruku

A pak, že je většina Noleho fanoušků normální.

No brain
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:26Od: ttopi
Tady už chybí fakt jen aby někdo věřil tomu, že za tím stojí Federer s Nadalem a ten Švýcarskej supervizor kterej Djokoviče vyhodil smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:29Od: Kamilos88
Nola by měla přestat číst Enigmu a dívat se na seriál konspirační teorie smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:08Od: Nola
ty by si bol prvy v radesmile, a mlaskal by si blahomsmile
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:49Od: Vlk-v-trave Re: kdyby, kdyby, kdyby...:) [ Reagovat ]
10.09.2020 15:59Od: turista
Nejen Féďa ale ani božský Rafa by za to nebyl vyloučen.
[ Reagovat ]
10.09.2020 16:01Od: turista
Ale aspoň si bude Novak dávat v budoucnu pozor a zapracuje na sebeovládání když už ho takhle zařízli.
[ Reagovat ]
10.09.2020 16:07Od: Marduch
né Novak, to rozhodčí si odteď budou dávat pozor smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:29Od: George_Renel
Ovšem Djokivič sám řekl, že míček odpálil ve vzteku. A že ji nechtěl zranit.
No ještě aby chtěl......smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:34Od: Kamilos88
Dneska jsem měl trénink u nás v Ostravě, minulý týden tady byl challenger.

Kecal jsem ráno s pár trenérama, fanoušci Noleho, organizují turnaj ATP už roky, chodí v tom.

Výsledek: Bez diskuze. Za tohle by šel z turnaje i Ježíš. Úder míčkem, navíc do krku, ohrožení zdraví nehrající osoby, úder z frustrace.

Kdyby Noleho nediskvalifikovali, tak je supervizor vč. rozhodčího bez práce a ještě by je zlynčovali v tisku.

95% populace se shoduje na správnosti toho verdiktu. 1% jsou Srbové, kteří nemají mozek a Nola.
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:35Od: Kamilos88
5% jsou Srbové a Nola smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:14Od: Nola
Ved Nole nema fanusikov, iba par vysinutych Srbovsmile
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:20Od: Marduch
Vsak i Kamil z toho Facebooku jednou vyroste, tak jak my vsichni smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:40Od: Kamilos88
Píšu tady o diskuzi na kurtech, ty o facebooku.

Koza a voza :)
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:39Od: Kamilos88
Kdo říkal, že tam netrénujou Srbové. :)
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:11Od: Nola
pisem niekde, opak? ste citlivi ako predkozka smile- citujem Forehanda
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:58Od: ipko
dúfam, že Busta dokráča k titulu a French Open by mohol vyhrať napríklad Veselý alebo Gulbis, budeme mať za sebou úspešnú sezónusmile
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:25Od: Kozoroh
Bylo by ironií osudu, kdyby jediným GS vítězem, narozeným v letech 1989-1992, nebyl Nišikori, Raonič či Dimitrov, ale Busta smilesmile
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:52Od: Kamilos88 USO
Má někdo statistiky věkového průměru semifinalistů USO?

Já si myslím, že letos je pokořen rekord minimálně uplynulé dekády smile

25,75 let

Nicméně za mě to nejlepší obsazení SF bez účasti BIG3. Jsem rád, že mladí potvrdili role favoritů a nevyhučeli na outsiderovi. Tsitsipas je ocas, toho nepočítám.

Prakticky máme v SF výsledkově 3 nejlepší mladé hráče posledních let.

Thiem - 16 titulů ATP, 3x GS finále, 1x Masters
Zverev - 11 titulů ATP, ATP Finals, 3x Masters
Medvedev - 7 titulů ATP, 1x GS finále, 2x Masters

Já si nemyslím, že by někdo jiný mladý měl titul z Masters a takové výsledky. Khachanov možná, ale to byl jeden haluz.
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:03Od: Ereinion
Jo, když jsem to zpětně prolítl, tak to asi je nejmladší semifinále od USO 2009...
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:29Od: Kamilos88 Navrátilka
MN: Zverevova hra je jenom o vracení míče a nedokáže porážet nejlepší hráče

Holka má načteno. Djok/Fed sestřelený ve finále turnajů ATP.

Ono mě se jeho výkon s Čoričem sice nelíbil, ale bylo to strašně efektivní. Předpokládám, že podobný humus předvede s Bustou a možná se ve finále dočkáme i nějaké agresivity.
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:33Od: Marduch
S Djokarnou to byl darecek od pana Srdicka, to vsicky vime.
[ Reagovat ]
10.09.2020 10:17Od: kada.tom
Daniil i Dom své QF zápasy zvládli a čeká je společné SF, jako ... řekl bych, že to bude předčasné finále, vítěz SF bude vítězem turnaje :-)

V druhém SF přeji Pablovi, pochopitelně.
[ Reagovat ]
10.09.2020 10:51Od: Patik
Tiež si myslím že toto bude predčasné finále..obaja už boli vo finále GS..a produkovali tam neuveritelný tenis..
[ Reagovat ]
10.09.2020 10:57Od: paddy
Toto máte odvahu říct až po DQ Djoka smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:01Od: Patik
Bohužial..
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:09Od: Krisboy
Já si myslím, že jeden jak druhej by Djoka porazili.
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:18Od: Patik
to je tak 50 na 50..neni to tak dávno čo ho Nole porazil v Austrálii a Medvedev bol porazený minulý rok..
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:26Od: Krisboy
To ano, ale v tý Austrálii (že je to jeden z Djokových nejoblíbenějších turnajů nemusím připomínat) to bylo fakt o fous a věřím, že od té doby se Dom ještě zlepšil - zlepšuje se stále. Djokovič je podle mě už na svém stropu a zlepšovat se už nebude.
Medvěděv totéž - těsný zápas, tentokrát už by to vyšlo.
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:39Od: Patik
No veď preto si myslím že to je 50 na 50..ale aj tak..takéto zápasy už niesú až tak podľa mňa o hernej kvalite ale o mentálnej sile a správnych rozhodnutiach..a aj tam je Djokovič na strope a Dominik ešte nie..
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:54Od: turista
Djokovič už se nemůže zlepšit tenisově. Ale ve hře pod tlakem soupeře nemá konkurenci.
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:50Od: turista
To si nemyslím. Djokovič vyhrál 29 zápasů v řadě a v NY ho zařízli rozhodčí po hloupé chybě mimo hru.
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:01Od: Ereinion
Djokovič měl celkem štěstí na los, takže by narazil jen na jednoho z dvojice Medvedev/Thiem... i tak by s nima měl určitě obrovské problémy, Thiem ho na jeho nejoblíbenějším GS dostal letos do 5 setů...
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:04Od: turista
Souhlasím. Možná že by tento GS Djoker nevyhrál. Ale po jeho vyloučení už se pohybujeme pouze na úrovni spekulací.
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:05Od: turista
Můžeš mít pravdu i z toho důvodu, že se Djokerovi na US Open dlouhodobě nedaří.
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:44Od: Kozoroh
Může se ale stát, že pokud do finále postoupí Thiem, tak navzdory všem předpokladům prohraje se Sašou či PCB. Dom totiž nemusí unést tlak, že by byl ve finále favoritem a všeobecné očekávání, že to zvládne bez větších problémů. Saša či Pablo mohou k finálovému utkání přistoupit s tím, že nemají co ztratit a mohou překvapit. Pokud postoupí Medvěd, tak titul je na 90 % jeho, u něj jsem toho názoru, že dokáže stres a nervozitu hodit za hlavu, ale u Doma bych to viděl 'jen' na 70 %. Prohrál 3 GS finále ze 3 hraných a může mít v hlavě, že pokud nevyhraje ani tentokrát (v situaci, kdy nebude čelit No1emu či Rafanovi), tak už nikdy.
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:51Od: Krisboy
Nemyslím, že by Saša do finále nastoupil s tím, že nemá co ztratit. V tý špičce je už dost dlouho, nějaké výsledky má za sebou a podle mě by se cítil jako favorit. Proti oběma.
U PCB je to samozřejmě jiné, ten by byl jasny outsider a tam by platilo, co říkáš.
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:36Od: Marduch
Proto je pro Doma nejspis lepsi, ze bitka s Medvedem bude uz v SF..
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:41Od: annah
Taky si myslím. Nebude pod takovým tlakem, jako kdyby už byl na dosah pohár.
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:44Od: paddy
A po SF už nebude žádný a bude se moci v klidu dívat, jak Méďa sejme Šášu smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:44Od: paddy
žádný tlak
[ Reagovat ]
10.09.2020 13:50Od: Kamilos88
No, byl bych opatrný.

Pokud by do finále postoupilo duo Zverev-Medvedev.

Tak bych možná favorizoval Zvereva, to je typ hráčů, které on má prostě rád. Coric, Carreno, Medvedev.

H2H 5:1 pro Šášu.
[ Reagovat ]
10.09.2020 16:18Od: paddy
bilanci kazí období, kdy Medvěd byl slabší, loni jsou nastejno a letos...
[ Reagovat ]
10.09.2020 10:16Od: Kamilos88 Roma
Nemá někdo entry list do kvaldy v Římě v sobotu?

Ať vím, kdo to dneska na challengerech vypustí :D
[ Reagovat ]
10.09.2020 10:50Od: Patik
čomu vy česi hovoríte kvalda ?
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:06Od: Kamilos88
Kvalifikace na Rome Masters.

Začíná v sobotu, dneska máš čtvrtek. Takže účastníci kvalifikace, kteří teď hrají na nějakém challengeru mají zítřek na přesun do Itálie tak, aby začali v sobotu hrát.

Takže je velká šance, že dnešní zápas pustí.
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:15Od: Patik
kvalda je kvalifikácia ? dobre vďaka.
[ Reagovat ]
10.09.2020 09:05Od: Patik
Keby Dominic popracoval ešte trošku na estetike úderov a pohybu a pridal raz za čas nejaký ten nečakaný magický úder mohol by to byť dobudúcna taký upgradovaný Federer..podobne aj Tsitsipas..ale u neho sa mi zase nepáči povaha..
[ Reagovat ]
10.09.2020 09:10Od: Krisboy
To je pravda, hraje to převážně jenom přes brutální sílu, pestrostí jeho hra zrovna neoplývá.
[ Reagovat ]
10.09.2020 09:32Od: Patik
Vie hrať aj variabilne ale hej presne je strašne silný..on ako veľmi dobrý antukár aj musí byť..
[ Reagovat ]
10.09.2020 08:56Od: paddy Med - Thi
Medvěd je kurzovým favoritem, než tam naběhnou magoři a nasázejí na Thiema smile

Bude to bitva smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 09:01Od: Krisboy
Díky za připomenutí, jdu na tosmile

Pětikilo bude myslím stačitsmile
[ Reagovat ]
10.09.2020 10:18Od: Forehand
Preco magori?...

Medved vypadol v AO s Wawrinkom, co je podobny hrac ako Thiem, iba slabsi.

Navyse nikdy nevyhral 5 setovy zapas.

Podla mna je to uplne fifty fifty
[ Reagovat ]
10.09.2020 10:53Od: paddy
Bookmakeři vědí své smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:08Od: Krisboy
Už to klesá smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:21Od: paddy
Přesně jak jsem čekal smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:26Od: Krisboy
A jak to tipuješ ty?
[ Reagovat ]
10.09.2020 11:57Od: Vlk-v-trave
Prece to uz psal, ze to je ukol pro deti ze skolni druziny zakladni skoly, a Meda Beda si jde pro titul:D
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:10Od: paddy
Výše jsem psal, že to bude bitva, ale Méďa ukáže drápky (pokud je zdravý)

Vždyť už přece rozsápal vlka smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:16Od: Vlk-v-trave
Tak jiste, mlade, misto aby se mu zakousl do zadnice, jak trebas v pripade loveni bizonu, tak si nabehl ze predu...:) Zkusenost, nauci se, je to mlady Vlcek...
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:29Od: woody
Za mě 70:30 pro Theima. Vidím to tak na set pro Medvěda.
[ Reagovat ]
10.09.2020 12:39Od: Marduch
Za me spis Medved,jen pochybuju o jeho kondici..
[ Reagovat ]
10.09.2020 08:16Od: Krisboy
Jinak nechápu, jak někdo může říkat, že Medveděv je druhej Djokovič? Hraje úplně jiné údery, má dost originální švih zleva i zprava a skvělej, nečitelnej servis.
Sice taky vrací všechno jako Srdíčko, ale umí hodně dobře útočit a zakončovat a často to také dělá!
smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 14:45Od: Tomas_Smid_fan
Pro mě je to podobný styl hry. Nebavíme se samozřejmě o úderech, tam jsou velké rozdíly. Ale co se týká nějaké estetiky a zábavy, je pro mě Medvěd nudný. Třeba mladý Hříšník Jannik to je jiný kafe...
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:08Od: Krisboy
Ano, typově jsou podobní, ale Med je jedovatější.

Hříšníka nemám ještě nakoukaného, tak nevím.

Btw. neviděl někdo hrát mladého Borga?
[ Reagovat ]
10.09.2020 16:06Od: turista
Borga jsem viděl i zamlada v televizi. Strojově přesná hra od základní čáry a používání tehdy málo častých topspinů. I Kodeš v DC v roce 1972 v Praze, kdy byl na vrcholu výkonnosti se pořádně nadřel na to aby porazil tehdy 16 letého Borga na tři vítězné sety.
[ Reagovat ]
11.09.2020 01:28Od: turista
No a na sako Borg jako mladý hráč prakticky vůbec nechodil.
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:15Od: Marduch
Tak Sinnerovy udery jdou hodne z wrist lagu, zatimco Medved sermuje primarne z ramene.. Pokoukanicko je pro me obojismile
[ Reagovat ]
10.09.2020 15:36Od: Krisboy
Was ist das "wrist lag"?
[ Reagovat ]
11.09.2020 06:37Od: Marduch
Nejak takhle
https://m.youtube.com/watch?v=k_iLAQnOsRY
[ Reagovat ]
11.09.2020 08:36Od: Krisboy
Jj, už jsem se částečně informoval, díkysmile
[ Reagovat ]
10.09.2020 08:13Od: Krisboy
Méďa i Tým zcela podle předpokladů. Už to tady někdo psal - jejich semi bude předčasné finále.
[ Reagovat ]
10.09.2020 08:25Od: paddy
To tady začali psát až po DQ Djoka, což by zvládl i klouček z mateřské školky smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 07:48Od: ttopi
Ty brďo ten Thiem. Ten Minaur je fakt přehypovanej co? Je mladej, jakože umí, ale je to tak druhá vlna, možná až třetí smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 06:24Od: Mayo
Medvedev Thiem by mohol byt veľkolepý zápas. smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:37Od: tommr Azarenka vs Mertens
tak takovej výbuch ve čtvrtfinále GS jsem už dlouho neviděl pokud někdy. Mertensová dneska selhala na celý čáře ... smile
Azarenka hrála solidně, ale její výkon bych moc nepřecenoval. Ono se to pěkně hraje když soupeřka předvádí absolutní shit. Uvidíme jak si povede proti Sereně. To by mohlo být předčasný finále ...
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:44Od: tommr
tak jsem přece jen našel větší čtvrtfinálovej debakl na GS:
na USO 2013 porazila Serena CSN dvakrát 6:0 ... smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 04:13Od: FulnekUltras
tak to byla zrovna v optimálním věku na plném dopingu - čili bych to moc nepřeceňoval smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 08:28Od: paddy Re: RG 1988 F Graf - Zvereva 6:0 6:0
Za 34 minut, diváci se sotva stačili usadit smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 18:58Od: FulnekUltras
Steffi to byl také dobrý android... smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:31Od: StestiJeKrasnaVec11 Vika vs Serena...
Fakt věřim že jí udělá, protože ona se z ní v hlavě nepokaká a tou fyzičkou co nabrala jí prostě musí porazit... a moc bych já to přál vyhrát celé
[ Reagovat ]
10.09.2020 04:12Od: FulnekUltras
naprostý souhlas - 3. GS pro skutečnou matku, a navíc na americké půdě - ať si mastodont ve vzteku třeba urve chobot smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:08Od: StestiJeKrasnaVec11 Vika
Mertens nemá absolutně vubec nic a vymlouvat se na servis by bylo bláhové, ten nemá ani Vika dneska, ale ve výměně netuší která bije, super VIKA!
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:21Od: Mantra
ale neudržet si ani jeden za utkání,na tom fofrkoberci, to je kumšt smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:25Od: Ondřej.Jirásek
ona ale Mertens vyloženě nehraje špatně, ale Vika jí nic nedovolí, je ve všem lepší.
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:28Od: Betfair
hej presne,Mertens hrala svoje ale lopty na ktpre je zvyknuta ze sa jej uz nevratia alebo sa vratia len na dorazenie,tak dnes sa jej vsetky vracaju az k zakladnej ciare ba dokonca az ostane z nich zatlacena v obrane
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:31Od: Mantra
o tom žádná, ta soustředěnost dnes byla u kázková
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:06Od: Mantra málo platný,
Vika je válec, když má fazonu, je fenomenální smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 02:08Od: Ondřej.Jirásek
hraje naprosto neskutečně smile
[ Reagovat ]
10.09.2020 01:51Od: Mantra můj táto měl
přirovnání pro takovej debakl (tady v 1.setu je to debakl):

ta jí vyřídila jak svině pytel
[ Reagovat ]
10.09.2020 04:15Od: FulnekUltras
snad dá na pytel i primátovi
[ Reagovat ]
10.09.2020 01:15Od: Mantra Kurzy
jak to že se otočily kuurzy na Azu?
Dav tlačí Mertensku, jak to? Nšco mi uniklo, Vika je zraněná?
[ Reagovat ]
10.09.2020 00:30Od: paddy Highlights (16 min) [ Reagovat ]
10.09.2020 00:33Od: Vlk-v-trave
Z ceho uvarili tech 16 min.? Kdyz tam Rubljov jen asistoval? :D
[ Reagovat ]
10.09.2020 00:18Od: Forehand
Medvedev, neoblomný, absolútne suverénny výkon. Až
ma začína mrzieť, že k jeho zápasu s Djokovicom nepríde.
[ Reagovat ]
10.09.2020 00:31Od: Vlk-v-trave
Asi je to skoda, ale trebas Thiem nezklame (pokud nezakopne s Minotaurem), a uvidime dobry match.
Ironii by bylo, jak by hrali s Thiemem nejakych 6 hodin, totalne se dodelali, a ve finale by jednoho z nich sejmul Busta, tedy pokud prehraje Sasu.:)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist