Murray se chystá na první letošní turnaj. Přijal divokou kartu na Masters v New Yorku

  • Bývalá světová jednička Andy Murray obdržel divokou kartu pro účast na turnaji v New Yorku, kterým bude od 22. srpna po koronavirové pauze pokračovat ATP Tour. Zároveň půjde o generálku na grandslamové US Open, jež začne na stejném místě o týden později.
    3. 8., 22:26 | Aktuality |  82 komentářů
    Andy MurrayAndy Murray 
     
  • Profil hráče

Murray v minulosti Western & Southern Open dvakrát vyhrál (2008 a 2011). Tradičním dějištěm turnaje je Cincinnati a do Flushing Meadows v New Yorku byl přeložen kvůli pandemii koronaviru.

Třiatřicetiletý Brit, jenž se vloni podrobil druhé operaci problémové kyčle, v této sezoně ještě nehrál ani před koronavirovou pauzou, protože doléčoval zhmožděnou pánevní kost z listopadového finále Davis Cupu.

Divokou kartu pro newyorské Masters spolu s aktuálně 129. hráčem žebříčku dostali ještě domácí tenisté Tommy Paul, Tennys Sandgren a Frances Tiafoe.

Zatímco ženy se vrátily na elitní okruh WTA již v tomto týdnu v Palermu, pro muže bude turnaj v New Yorku prvním od březnového přerušení sezony. Představí se na něm řada hvězd v čele s prvními třemi hráči žebříčku Srbem Novakem Djokovičem, Španělem Rafaelem Nadalem a Rakušanem Dominicem Thiemem, přihlášeni jsou i obhájce titulu Rus Daniil Medveděv či další bývalí vítězové Bulhar Grigor Dimitrov a Chorvat Marin Čilič.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (82)
04.08.2020 19:51Od: LordMutademus
Andy je vlastně takový kyborg, stejně jako můj největší hrdina Darth Vader.
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:24Od: Patik
Andy Andy..odpísať ťa nemôžeme vyhrať to tam nevyhráš..cestuješ sem cestuješ tam..ale mám pocit že tam cestuje už len tvoja povesť a meno..nie ty..tak čo s tebou teda ?
[ Reagovat ]
04.08.2020 19:30Od: LordMutademus
On vám ještě ukáže. smile
[ Reagovat ]
04.08.2020 20:52Od: Patik
Kiežby si mal pravdu..bol by som rád..
[ Reagovat ]
04.08.2020 22:34Od: RF46
Asi jo, jen doufam, ze to nebude presity prirozeni!
[ Reagovat ]
04.08.2020 13:08Od: paddy
Murray chce ujištění, že po návratu do EU nebude povinná karanténa

Zverev se rozhodne podle situace v příštích týdnech, jestli pojede do US
[ Reagovat ]
04.08.2020 13:39Od: Marduch
Murray chce ujisteni? Co na to World is mine typek Kamil?
[ Reagovat ]
04.08.2020 14:47Od: Kamilos88
Ahoj, díky za dotaz.

Nyní jsem to řešil se šéfem ATP a následně jsem volal i Andymu.

Záruku mu dát nemůžu, je to jeho triko, můžou nám do toho hodit vidle hygienici z USA, nebo Británie.

Andy říkal, že to probere s mámou a zítra brkne.

Hodím sem odpověď.
[ Reagovat ]
04.08.2020 14:58Od: Marduch
To nezni moc presvedcive. U Djokera jsi mel jasno hned. Sasek, dement. Co se stalo v mezicase?
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:26Od: Kamilos88
Ty, já těm východním státům moc neholduju. Navíc preferuji tvrdé měny, srbským dinárem mě nikdo neokouzlí.

Takže kluk dobrej, ale já ho nemám rád. Murray se chová pořád stejně, na nic si nehraje a jeho máma je menší zlo, než Noleho táta.

Takže asi proto
[ Reagovat ]
04.08.2020 16:01Od: Marduch
čili objektivita nula, pojmy a dojmy netřeba rozlišovat. Jen potvrzení pro mně jasného, ale aspoň, že to uznáš i nahlas.
[ Reagovat ]
04.08.2020 18:16Od: Kamilos88
Na vytvoření názoru vůči jedinci nepotrebuju být objektivní. Vezmu v potaz nejzásadnější faktory a jsem hotovy za minutu.

Noleho nemám rad, Murray je mi někde, Rafu mám rad, Rogera mám rad, Zverev je chuj, Tsitsipas by zaslouzis high kick, ale jinak v poho, Nishikori je super, Stenlyho zeru, Thiem má v hlavě pravděpodobně nasrano, ale je to dric. Forehand je ko-kot.

Jednoduché.
[ Reagovat ]
06.08.2020 14:09Od: Marduch
Tady se ale nabavime o nazorech na hrace, ale o dvojim metru, ktery si uplne bezskrupulozne priznal a vubec ti na tom neprijde nic divneho, natoz mimozniho. Docela relevantni okolnost pro tvoje budouci "world is mine" vyplody.
[ Reagovat ]
04.08.2020 12:57Od: gigin sojka
Těžko na cvičišti, lehko na bojišti...

https://twitter.com/AentschyR/status/1290398557317496832
[ Reagovat ]
04.08.2020 13:00Od: sojka1
boze.. :-))
[ Reagovat ]
04.08.2020 09:41Od: Pe3k sad Scot
Článek o Můře a Tomasinho nikde smile tak snad se objeví alespoň Mut
[ Reagovat ]
04.08.2020 13:07Od: LordMutademus
To je strašné překvapení, když už sem 4 roky nechodí.
[ Reagovat ]
04.08.2020 13:37Od: Pe3k
beztak si to tu čte smile
[ Reagovat ]
04.08.2020 08:48Od: Kamilos88 Andy
V Cincinnati bych mu věřil možná na jedno, dvě kola.

Na tom fake hardu Flušingu vyhučí na prvním pinkalistovi.

To bude strašně komický Masters na té poloantuce. Je to každý rok pomalejší. Možná, že i Rafa se konečně dostane na tomto turnaji dále, než do QF.
[ Reagovat ]
04.08.2020 19:43Od: Kozoroh
Vycházíš z toho, jaký byl Deco Turf v posledních letech, jenže od letoška už nebude Deco Turf, ale Laykold! Laykold se používá v Miami, Murraymu by tedy NY Laykold mohl vyhovovat.
[ Reagovat ]
04.08.2020 19:45Od: Kamilos88
Jezis maria

To je z blata do louže. :)
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:09Od: FulnekUltras Mary, Lendl, Navrátilová, Plechová a spol.
jsou v ušákově pečení vaření. Z ojropy by si tam pro zichr měli vypravit vlastní letadlo.
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:40Od: brixner
Už jsi aspoň byl v těch imperialistickejch USA? Tebe to snad jednou sežere zaživa čéčesmile Kdybys ty tlaky už nezvládal, cinkni, já cinknu Marcovi a von by ti moh pustit žilou, vostrou vejbavu na to fakt másmile
[ Reagovat ]
03.08.2020 23:58Od: Forehand
Andy, Legenda Murray. Olympjjský vitaz, to ako zosmiešnil vo finále jednookého krála a dokonca na "jeho" povrchu, to bola velká podpásovka do košiara helvetského kríža.
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:02Od: sojka1
to mi pripomnelo, ze jsi zatim nereagoval na zdejsi vtipnou poznamku, ze vsichni za Fedexem snad nejsou slepi... ;-)
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:11Od: Forehand
Vtipná poznámka?..

Uz si unavena, ze ano?..:)
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:18Od: sojka1
ja??? :-)
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:55Od: RF46
Bud v klidu, urcite je lepsi mit nohy.
[ Reagovat ]
04.08.2020 11:53Od: Forehand
V tvojom pripade urcite.

Kto nema v hlave, ma v nohach, hovorí sa :)
[ Reagovat ]
04.08.2020 08:46Od: Kamilos88
Ne jsou, ale on má jedno oko, takže je GOAT.
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:42Od: RF46
Jojo, na trave se dejou veci. Ten Rosol, hraje jeste?
[ Reagovat ]
03.08.2020 23:30Od: Betfair
Konecne aspon hracom nemusia nosit uteraky ti podavaci lopticiek. Najlepsia vec co covid dosiahol v tenise.To uz malo byt davno zrusene aby si pytali uteraky po kazdej lopte,este aj po ese jak postihnuti.
[ Reagovat ]
03.08.2020 23:36Od: George_Renel
smile
[ Reagovat ]
03.08.2020 23:41Od: gigin
El Matador to ještě posunul do dalšího levelu, si tam nosí dva utěráky pro jistotu. A na obou prackách to ještě jistí půlmetrovýma potítkama. Je důsledný ve všem.
[ Reagovat ]
03.08.2020 23:44Od: Betfair
Hej ale unho aspon vidiet ze sa extremne poti. Ale videl som mnohokrat ze si hrac pytal uterak a potom sa ani neutrel len si s nim tukol do tvare alebo co,lebo niektori to uz mali ako tik/rutinu a nemohli bez toho ist na dalsi bod
[ Reagovat ]
03.08.2020 23:47Od: gigin
Každý má něco no. Každopádně souhlas, podávat by si je měli sami.
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:36Od: brixner
AO Stich - Courier 1993...Zrovna jsem to dokoukal, neskutečný tenis! Žádné utěrky, nic, skončí výměna, výměna stran a buchy buch-jede se dál! Nevím, proč to ti hráči dělají, to už je snad rituál, Mary v tom docela vedesmile
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:43Od: gigin
Jiný tenis úplně. Všechno jinak.
[ Reagovat ]
04.08.2020 00:45Od: sojka1
predevsim se tenkrat z nikoho nevyplavovalo tolik vitaminu, mineralu a stopovych prvku.... :-)
[ Reagovat ]
04.08.2020 01:06Od: gigin
Nepotřebovali.
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:37Od: RF46
Kdyz sypes, tak se vic potis. Leda bys sypal pudr, to by asi pak slo.
[ Reagovat ]
04.08.2020 11:55Od: Forehand
To sa ale vobec nevylučuje s tym, ze sa mozes extremne potit aj ked nesypeš..

Zabudol si dodať pán Ov.
[ Reagovat ]
04.08.2020 08:46Od: Kamilos88
Souhlas. Sbírat si míčky je nereálné, ale ten ručník si můžou vzít sami.

Jinak je samozřejmě ta rutina v tenise standard na všech úrovních.

Ber, že 60-70% tenisového zápasu se nehraje. Samotné výměny jsou časově minoritní, většina jsou pochody, utírání, klepání míčem o zem, vytahování trenek z prdele, občerstvování atd.
[ Reagovat ]
04.08.2020 09:31Od: Tomas_Smid_fan
Jj, bude to kolem 70%, stačí se podívat na nějaký full sestřih - to se člověk diví, jak to odsejpá:) Ve srovnání třeba s badmintonem je to dost jiné tempo. Neříkám, že to nemá i něco do sebe, ale na druhou stranu pak přicházejí tlaky zápasy zkrátit a vymýšlí se hovadiny.
[ Reagovat ]
04.08.2020 09:49Od: Kamilos88
Jasný. Takoví specialisti jako Nadal, Djokovič mají ten poměr možná i 75% a více.

Rafa má mezi prvním druhým servisem v průměru 30 vteřin.

Takže počty 30 vteřin, dvě vteřiny první servis do sítě, pak 30 vteřin, druhý servis, výměna 10 míčů = 20 vteřin

Hrálo se 20 vteřin, nehrálo se 60 vteřin. Jeden míček. :D
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:09Od: Tomas_Smid_fan
...a pak přijde na řadu ručník, odhánění nedisciplinovaného hmyzu, diskuze s nepřejícími diváky, vyklepávání antuky na koberci. Když ani to nevede ke kýženému výsledku, nastoupí MTO, překvapivý útěk do šatny nebo slovní přestřelka s rozhodčím. A když chce někdo soupeře opravdu vytočit, přeskočí síť a jde osobně zkontrolovat stopu po balonku.
Někteří ovšem zajdou až tak daleko, že soupeři nápadně posunou láhev s pitím o celý, no řekněme 2mm.
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:13Od: dappe
Podle mě to nic moc do sebe nemá. Upřímně nechápu, jak někoho mohlo bavit sledovat tenis v gamech, kdy podával zmíněný Nadal. Ještě pokud nedejbože musel opakovat první servis, to se na výměnu čekalo snad i 2 minuty. Je pravda, že v posledních letech se to poměrně zlepšuje.
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:16Od: Kamilos88
Jo jo.

Ono pak zní krásně, že Djokovič s Nadalem odehráli epické finále Australian Open, které trvalo 6 hodin.

Nicméně reálně se hrálo tak hodinu a půl.
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:28Od: Tomas_Smid_fan
no já měl na mysli hlavně lavičku při střídání stran. Jinak se nedivím, že někdo přišel s časovým limitem na podání. Protože kde je hranice rituálu a úmyslu uspat soupeřesmile?
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:41Od: sojka1
s rucniky a se vsim tim cirkusem souhlas, je to neskutecna otrava. Ale i s limitem predvede nejvetsi brzda brzd Laura Siegemund tyjatr, na ktery se nezapomene. Jednou jsem ji napocitala 3 minuty, nez zahajila hru, je totiz schopna i 3x opakovat (naprosto panoptikalni) nadhoz a to u prvniho i druheho servisu. Protoze casovy limit bezi do nadhozu, jestli se servis odehraje nebo ne, je vedlejsi....
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:53Od: gigin
Na toto byla mistr Ančí. Ta si to házala furt kdesi pryč. Ale u tohoto připadku se tolerovalo vše, ať si to tam nahazuje aj celý den :)))
[ Reagovat ]
04.08.2020 11:34Od: Tomas_Smid_fan
tak ona Laura nebyla expert jen na tohle. Ale karma ji dostihla... Jasně, že se hodně hráčů/ek snaží rozhodit soupeře/ky, ale všechno má svoji mez a tou by měl být zásadně respekt k soupeři/ce. Kdo ho postrádá, měl by být vyválen v dehtu a peřísmile Nebo spíš by měl automaticky přijít o respekt u ostatních. Fair play vypadá na kurtech vždycly líp.
[ Reagovat ]
04.08.2020 11:44Od: Krisboy
Bohužel takhle to nefunguje ani v životě, ani ve sportu. Z WTA fair play už prakticky zmizela. Je to skoro až naopak - čím větší podvod, lež, zbabělost, nesportovnost, čím větší popularita. Zkur...ej světsmile
[ Reagovat ]
04.08.2020 14:25Od: Tomas_Smid_fan
Třeba Barty, myslím, coby No1 fair play celkem ctí.
[ Reagovat ]
04.08.2020 19:03Od: Krisboy
Jo, Ash je v pohodě. Ale nemyslím si, že by byla nějak zvlášť populární.
[ Reagovat ]
04.08.2020 22:49Od: Tomas_Smid_fan
Asi málo pracuje na PR a to je dneska podle všeho ceněné víc než nějaké fair playsmile
[ Reagovat ]
05.08.2020 06:42Od: Krisboy
Přesně o tom mluvím v příspěvku v 11:44

PR, bulvár, skandály, dementní kecy pro ostatní dementy na soc. sítích, kontroverze na kurtě nebo nesportovní chování ti zajistí velkou popularitu. Samotné tenisové tituly nikoli.
[ Reagovat ]
05.08.2020 09:46Od: Tomas_Smid_fan
Njn, už to dávno není sport gentlemanů ve stylu: pane radní, dovolím si vám returnovat podél lajny. Ani John a Jimmy nebyli zrovna příklady pro děti a popularity měli dost.
Tak buďme rádi za těch pár, co se za svoje chování nemusí stydětsmile I mladé, jako Muška, Sinner se zatím drží. Pak Izzy, Richard, Delpo, Dom... Pár se jich najde.
[ Reagovat ]
05.08.2020 10:21Od: Krisboy
Ale jóóó, já to asi moc prožívám. Neříkám, že v ATP je všechno ideální, ale spousta holek by fakt zasloužila (veeeelmi slušně řečeno) pár facek smile

Ale co, ať si dělají, co chtějí, stejně jako já. Tenis sledovat, milovat a hrát nepřestanu, ať se děje co se dějesmile
[ Reagovat ]
05.08.2020 12:04Od: Tomas_Smid_fan
smile
Všechno je mince o dvou stranách. Jsou to frackové, zasloužili by si, jenže za to jaký jsou může i tlak společnosti. Oni většinou vyrůstají skoro v izolaci, neznají "normální" život. Sporty se prostě ženou do extrémů - proto tolik zranění, dopingu, unfair... Ovšem psychicky vítězí ti, co se tenisem dokážou bavit.
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:19Od: ttopi
Podávání ručníků se mělo dávno zrušit. Respektive problém je, že se hráči potřebuju utírat po každé výměně, ikdyž má třeba jen 2 údery. Taková zpovykanost. smile
[ Reagovat ]
04.08.2020 10:27Od: gigin
Má časový limit daný pravidly, tak ať si v tej době třeba zručkuje bartoša, to je fuk, ale ať si to dělá sám, aj ručník si pak podat sám.
[ Reagovat ]
04.08.2020 11:19Od: Marduch
Vzhledem k tomu, že hráči k eliminaci potu z tváře používají potítka a čelenky, tak bych též radši viděl zrušení opruzu s ručníky, kdyby ale někteří potem nezacákávali plac..
[ Reagovat ]
04.08.2020 11:52Od: Kamilos88
Ty, tak tady se za ně zase trošku postavím.

Pokud tenis hraješ, tak zjistíš, že potítka jsou úplně k h0vnu. Já roky používal potítka na obou rukách, vše na tenis kupuji Nike. Takže potítka za pětikilo, utřeš se 5x a jsou mokrá. Navíc když je teplo, tak se ti na ně lepí prach z antuky.

Potítka jsou spíše designová záležitost, funkčností úplně k ničemu.
[ Reagovat ]
04.08.2020 12:18Od: Marduch
Neni uplne povinny odehrat cely zapas s jednim potitkem... To samy celenka.
Za me celenka zaklad a potitka k tomu a v ramci gamu uplne cajk.
[ Reagovat ]
04.08.2020 13:21Od: Kamilos88
To bys musel střídat po každém gamu.
[ Reagovat ]
04.08.2020 13:37Od: Marduch
Po gamu bude rucnik.
[ Reagovat ]
04.08.2020 14:04Od: Kamilos88
Tím pádem je to v pořádku.
[ Reagovat ]
04.08.2020 11:57Od: Forehand
Skusal si sa niekedy utret do na knap prepoteného potitka?..:)

Ten uterak nie je len zakladom elementárneho komfortu ale aj hygieny.
[ Reagovat ]
04.08.2020 12:14Od: sojka1
taky se pridam, celenka brani pouze stekani potu do oci a potitko jeho stekani do dlane, rucnik sve opodstatneni ma....
[ Reagovat ]
04.08.2020 12:22Od: Marduch
Popsalas to dobre, na co potom behem gamu rucnik? S vyjimkou, co jsem napsal vyse o zacakavani kurtu.
[ Reagovat ]
04.08.2020 12:27Od: sojka1
ja ale nijak neobhajuju rucnik po kazde vymene, jen jeho pritomnost na kurtu...
[ Reagovat ]
04.08.2020 12:34Od: Forehand
To sa uz ale dost tazko definuje, co je to adekvátne pouzivanie rucniku a co nie.

Otazka znie, s rucnikom alebo bez.

A vyzera to, ze sa zhodneme, ze s nim je to predsa len lepsie.
[ Reagovat ]
04.08.2020 12:49Od: sojka1
tak specifikovat - mit dostupny rucnik, pouziti po gamu i v pripade, ze se nestrida strana a pak pouze pri mimoradnem preruseni hry, pri padu napr... pinkaci maji smolika.... ;-)
[ Reagovat ]
04.08.2020 14:37Od: Tomas_Smid_fan
patří mezi pinkače někdo z top10? Nebo že by, ale když my nemůžeme ani naznačovat, někdo z top 5smile?
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:11Od: Forehand
Tazko aplikovatelné do praxe.

Pravidla nemaju radi termíny ako "mimoriadna situácia"..Je to relativne.
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:17Od: sojka1
mimoradne mas pravdu... :-) ale tak by se hlavy pomazane sesedly a daly dohromady vsechny ty pripady predpokladanych mimoradnosi... vcetne pobihajicich leguanu a poletujiciho hmyzu
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:26Od: Tomas_Smid_fan
a pády naší Báry padavky (nemyšleno pejorativně) by ji v ručníkování docela zvýhodňovalysmile
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:30Od: sojka1
to by bylo poruseni radu, vole... :-)
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:48Od: Tomas_Smid_fan
poslal jsem ti sojko do vzkazníku oříšek;)
[ Reagovat ]
04.08.2020 15:37Od: George_Renel
Mě na tom nejvíce štve, že si někteří dělají z podavačů míčků úplné sluhy a ještě jim to hází jak psům. smile
Když chceš ručník, postarej se sám. Pochopitelně s dodržením časů.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist