Na olympijských hrách se představí pět českých tenistek, muži po dlouhé době chybí

  • Na olympijském turnaji budou reprezentovat český tenis pouze ženy. Na základě pořadí v redukovaném žebříčku a pravidel Mezinárodní tenisové federace (ITF) mohou hrát v Tokiu ve dvouhře Karolína Plíšková, Petra Kvitová, Barbora Krejčíková a Markéta Vondroušová. Do čtyřhry jsou nahlášeny páry Krejčíková s Kateřinou Siniakovou a Plíšková s Vondroušovou. Nominaci si vybojoval také Jiří Veselý, ale účasti se vzdal. Mužský zástupce bude pod pěti kruhy chybět poprvé od opětovného zařazení tenisu do olympijského programu v Soulu 1988.
    21. 6., aktualizováno | Aktuality |  145 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Vedení Českého tenisového svazu dnes odeslalo pětici jmen Českému olympijskému výboru. "Fakticky jsme pouze předali dále nominaci tak, jak ji sestavila a určila Mezinárodní tenisová federace. Není v kompetenci národních svazů jakkoli jména měnit," uvedl šéftrenér svazu Jan Stočes v tiskové zprávě.

Olympijská tenisová kvalifikace byla ukončena minulý týden po antukovém Roland Garros. Na hrách pod pěti kruhy mohou startovat ve dvouhře maximálně čtyři ženy a čtyři muži z jedné země. Ve čtyřhře maximálně dva páry.

Účast měly jistou světová desítka Plíšková, jedenáctka Kvitová a díky senzačnímu titulu na French Open se do nominace dvouhry dostala k 14. červnu patnáctka Krejčíková.

V pořadí dvouhry WTA v době uzávěrky sice Vondroušová klesla na 41. místo a byla až pátou nejlepší Češkou za Karolínou Muchovou, ale podle ITF mohla i kvůli koronaviru a o rok odložené olympiádě využít tzv. zmraženého žebříčku. Ten měla kvůli poraněnému zápěstí v druhé polovině roku 2019, v němž hrála finále French Open, a proto je pro Tokio výše než Muchová.

"Podle pravidel ITF má v nominaci přednost tzv. zmražený žebříček před aktuálním. Proto je v nominaci Markéta Vondroušová, přestože Karolína Muchová je před ní a převládá expertní názor, že v nominaci by s ohledem na výsledky a aktuální formu měla být spíše ona. Jak jsme však ověřili na úrovni vedení ITF, jakákoli změna nominace není možná," uvedl Stočes.

"Samozřejmě mě mrzí, že jsem se nedostala do nominace na olympiádu. Byla jsem připravená reprezentovat jak ve dvouhře, tak i ve čtyřhře, a opravdu jsem se těšila. Ale nezbývá než respektovat pravidla Mezinárodní tenisové federace a českému týmu budu aspoň na dálku fandit," uvedla letošní semifinalistka Australian Open Muchová v tiskové zprávě.

Jediným českým tenistou v Tokiu mohl být Veselý. České jedničce se v současnosti příliš nedaří a vedení svazu se z olympiády omluvil. "Po jarním souboji s covidem se necítí v takovém herním a fyzickém stavu, aby absolvoval náročný olympijský turnaj," řekl Stočes.

Před pěti lety vybojovali tenisté v Riu de Janeiro tři bronzy - Kvitová ve dvouhře, Lucie Šafářová s Barborou Strýcovou ve čtyřhře a Lucie Hradecká s Radkem Štěpánkem ve smíšené čtyřhře.

Jednatřicetiletá Kvitová pojede po Pekingu 2008, Londýnu 2012 a Riu 2016 už na svoji čtvrtou olympiádu. "Těším se moc, i když to bude jiná, než jsme byli zvyklí," připomněla omezení kvůli koronaviru a dodala: "Trošku se toho i bojím, že to nebude úplně ono, ale na druhu stranu je to olympiáda, tak se těším."

 

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (145)
22.06.2021 13:56Od: paddy
Bohužel dnes v bulváru píší o "zmraženém" žebříčku, a že Vondroušová vyfoukla místo

Přitom to byla Krejčíková, ta neměla vyhrát RG, a tím porušila dohodu uzavřenou na svazu, řeklo se jasně - žádný singlový GS titul smile
[ Reagovat ]
01.07.2021 22:58Od: Vlk-v-trave
Sranda by teprve byla, jak by finale letosniho Wimbledonu hrala Tereza Martincova s Kajou Muchovou :D
Si to predstav, zahajeni OH, los, zacatek tenisoveho turnaje a ted ty kazdodenni otazky behem turnaje, kde jsou finalistky posledniho GS? :D Proc tam nejsou :D
[ Reagovat ]
22.06.2021 10:53Od: Usm
hlavně, hraje se na hardu a nechápu, co tam bude pohledávat antukářská odpinkávačka Vondroušová, které nemá ani servis, ani žádný razantní úder.
[ Reagovat ]
21.06.2021 23:27Od: misa
Někteří tady neustále probírají něco z politické historie nebo co měli na oběd, a pak se diví nominaci... Vondroušové zmražený žebříček na OH byla dlouhodobě známá věc.
[ Reagovat ]
22.06.2021 00:34Od: Tomas_Smid_fan
Znám zmražený rybí prsty, ale žebříček, to jsem nežralsmile Muška jenom zlat?...
Ale tak co chtít od světa, kde člověka nenechají napsat ani slovo vých0vnou...
[ Reagovat ]
21.06.2021 19:21Od: Dobry-den
Muška smile

To je hnus velebnosti. smilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:32Od: Mac
neni to nejakej rekord? 2 df v rade na MB?
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:33Od: PetaM
Všechno je rekord.
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:46Od: Petr_Fisk
Všichni jsme Gogo!
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:21Od: Holahej
...z tisku..
Měsíc před zahájením odložených olympijských her v Tokiu má česká výprava zajištěných 77 účastnických míst. Sportovní ředitel Českého olympijského výboru Martin Doktor věří, že do konce kvalifikačních bojů by se toto číslo mohlo přehoupnout přes stovku. Na předchozích letních hrách v Riu de Janeiro v roce 2016 startovalo 104 českých sportovců, nejméně od OH 1956 v Melbourne.

Tenisový svaz v pondělí nominoval pětici Karolína Plíšková, Petra Kvitová, Barbora Krejčíková, Markéta Vondroušová a Kateřina Siniaková.

Některé sporty zatím nemají uzavřené kvalifikační boje, kvůli koronaviru byla řada z nich odložena. Například atleti uzavírají žebříčky, z nichž se budou doplňovat již kvalifikovaní účastníci, až 29. června. Tentýž den má plénum ČOV schválit konečnou nominaci do Tokia, přihláška se odesílá 5. července.
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:36Od: Holahej
..Francie..
FFT uvedla, že vyřadila Pairea z případné olympijské nominace na návrh technického ředitele Nicolase Escudého po konzultaci s daviscupovým kapitánem Sébastienem Grosjeanem. ?Jeho mimořádně nevhodné chování od začátku tohoto roku podkopává hodnoty sportu, image tenisu a je neslučitelné s olympijským duchem,? uvedl v tiskovém prohlášení prezident FFT Gilles Moretton. ?Je povinností každého hráče respektovat hodnoty našeho sportu a být příkladem na kurtu i mimo něj, zvlášť mladým hráčům v naší zemi.?
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:56Od: Mac
nepoklekl?smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 19:27Od: DORSCH
mohli by specifikovat hodnoty sportu a pod.,vzdy som si myslel ze si chcu len zarobit
[ Reagovat ]
21.06.2021 19:31Od: DORSCH
ak Serena a Naomi su prikladom pre ostatnych tak sme to na celej ciare vyhrali,bo si môzme robit co chceme
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:38Od: TOPtennis ITF kvalifikační systém z 29.4.2021 na OH
https://www.itftennis.com/media/2619/qualification-system.pdf
Tak jsem si početl...smile Každý ať si počte také a dozví se jak to s kvalifikací na OH je...
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:00Od: Petr_Fisk
Tak si tu vědomost nesuš a napiš tady souhrn v pěti holých větách...
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:02Od: smrk17
)))
[ Reagovat ]
22.06.2021 00:42Od: Tomas_Smid_fan
Nevím, jestli je 5 málo nebo hodně, ale každopádně jsi mu asi zamotal hlavu natolik, že jestli se odpovědi dočkáme, tak nejspíš až po slavnostním zapálení olympijského ohně.
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:20Od: Mantra Kvitka
ta tomu dává na p..u smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:19Od: Mantra Plíškovou
bych z principu nevzal, navíc nehraje nic, takže zbytečně zabere v Tokiohotel někomu kavalec
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:23Od: com
vona si jede pro medaily ty ťunťo smilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:37Od: Petr_Fisk
medaily...smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:20Od: brixner
smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:44Od: zfloyd
co kdyby Muška náhodou vyhrála Wimbledon - ani pak by nejela ?smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:06Od: Mony
To by bylo party v Olomouci, ne v Tokiu
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:30Od: brixner
Šprcky jim nedaj?
No bóže, vobčas taky chodim ven bez brejlí...

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:36Od: Mony
A pak se nestačís divit, koho jsi to domu přivedl, co?
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:19Od: brixner
Do kvartýru si zásadně nikoho netaham!

Činim vejpady do cizejch teritórií!
To by tak hrálo, aby mi ještě někdo kritizoval ten bordel, co mam doma...
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:31Od: Mac
obcas by ti tam mozna nejaka i vysmejcila, ony to maj v krvi...
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:48Od: Petr_Fisk
...a pak se ti tam zadrápne a nedostaneš ji ven ani párem volů.
[ Reagovat ]
21.06.2021 19:48Od: brixner
Jo no, tudle chybku jsem jednou udělal...Vona se mi v kvartýru usadila jako vodní kámen na vaně a marný byly sliby a vejhružky a domluvy, prostě "Brixi, já tě miluju!" a hotovo a to sem vomylem našel i v historii FF i stránky se svatebníma hadrama a kyticema a dortama a družičkama a živejma kapelama a kostelama a farářema...No, kdepak na Brixe s láskou, to teda jako prrr, Čendovi sem slíbil, že když mi pomůže, necham ho tejden chrápat v mý posteli, takže vobnažil dásně a hopli sme na ní, svázali jí a vodnesli domu. Naštěstí byla z našeho sídliště, jen ten její trotl ležel ve špitále s komplikovanou zlomeninou hnáty, takže vona asi nechtěla na těch pár tejdnů přerušit to soužití muže a ženy, tak sem to měl vodsrat já? Kdepak, hezky mazala do svýho a ten její švestkovej koláč sem už rok neviděl...Nene, vobrana je důležitá a hlavně co? No přece vobezřetnost! Takže už sem víc vobezřetnější a mam klid, ale doma furt bordel...Ale má to i vejhody - co kam hodim, to tam i za měsíc najdu!!!
smilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:49Od: Blondie
Nemaj! :D možná nějaké trubky :D
[ Reagovat ]
21.06.2021 19:02Od: Petr_Fisk
Mám kamaráda a ten v tom umí dobře chodit. Pomalu každá druhá mu doma smejčí...
[ Reagovat ]
21.06.2021 19:05Od: lars
nebo " blondyny " :)
[ Reagovat ]
21.06.2021 19:16Od: Blondie
Hm.... tak já nebyla na úklid ani blond a nejsem ani jako zrz :) ty hrnky od kávy prostě někdy umeju, no :)
[ Reagovat ]
21.06.2021 20:41Od: lars
A nebylo to tim , ze si nebyla v byte peknyho elegana ? :)
[ Reagovat ]
21.06.2021 20:45Od: blixa
Chmmmmm, od larse to zní jako nabídka kvalitního sexu .... smilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 21:01Od: lars
aut. Tohle to neni
[ Reagovat ]
22.06.2021 00:43Od: Blondie
Já si někde přečetla, že brajgl je znak inteligence, tak se toho držím smilesmilesmile
[ Reagovat ]
22.06.2021 00:46Od: blixa
Tak tak, pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos ! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:34Od: paddy
brejle raději používej, aby sis náhodou nespletl Čendu se sousedkou smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:55Od: Blondie
*udusila se*
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:57Od: com
tak se nauč polykat smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:22Od: brixner
No práuda, máme tu jednu, která má fakt vochlupení, že by jí záviděl i Kinkonk! Asi porucha ňákejch žláz nebo co...
smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:36Od: Petr_Fisk
Všechno zlé k něčemu dobré.
Aspoň se bude moci Muška dát zdravotně do pořádku před závěrečnou částí sezóny.
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:02Od: Smazaný účet
Karolína Muchová: Samozřejmě mě mrzí, že jsem se nedostala do nominace na olympiádu. Byla jsem připravená reprezentovat ve dvouhře i ve čtyřhře a opravdu jsem se těšila. Ale nezbývá než respektovat pravidla Mezinárodní tenisové federace a českému týmu budu aspoň na dálku fandit.
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:26Od: EllNino
Kde to prosim ctes?
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:27Od: Smazaný účet
Karel Knap to dal na twiter.
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:55Od: TOPtennis
Knap je tiskový mluvčí Karolíny smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:37Od: Mony
Na sport.cz
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:02Od: Smazaný účet
Karolína Muchová: Samozřejmě mě mrzí, že jsem se nedostala do nominace na olympiádu. Byla jsem připravená reprezentovat ve dvouhře i ve čtyřhře a opravdu jsem se těšila. Ale nezbývá než respektovat pravidla Mezinárodní tenisové federace a českému týmu budu aspoň na dálku fandit.
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:51Od: Jan
Veselý mohl hrát s Krejčíkovou mix. Ale to utrpení bych jí nepřál. Spíš mohl prověřit mix s Plíškovou.
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:17Od: tommr
Bára toho bude mít i tak víc než dost. Jak v singlu tak v deblu může dojít daleko ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:33Od: paddy
Debl je základ, ta medaile bude blízko, ale holky budou pod velkým tlakem

Budou hrát za ČR, ne za sebe, takže na nástěnce v Českém domě bude jako obvykle plno vzkazů
3set se hraje TB, výhoda pro slabší

Na druhou stranu pole bude slabší než na turnajích, protože ne často jsou deblistky ze stejné země. Babos/Mladenovic nebo Mertens/Sabalenka by šly pro medaili, ale nemohou, i kdyby chtěly.

Světové jedničky jsou jasné favoritky, ale míč je kulatý...
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:34Od: paddy
3set = match TB
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:51Od: Tomas_Smid_fan
ale zase Amazonka + Vika není o moc slabší pár, pak Číňanky, Japonky...
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:56Od: tommr
Azarenka/Sabalenka je výjímka potvrzující pravidlo. Na OH bude jinak pro naše hráčky cesta k medaili snažší než bývá na GS ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:22Od: team.wta
Američanky budou taky silné. A věřím i Švýcarkám. Překvapit můžou i Rusky.
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:38Od: Petr_Fisk
Olympiáda je vždycky speciální a papírové předpoklady často nefungují. Vůbec si netroufám odhadovat, jak to tam dopadne.
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:59Od: paddy
právě proto

na pokoji ve dvou, hluk chlastajících sportovců, kteří nemají závody
ubytovna, žádný 5* hotýlek jako na turnaji smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:34Od: Jan
Muchová si aspoň může dát do pořádku břišní sval. Kdyby tam s ním měla mít potíže, i tak je možná Vondroušová lepší volba.
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:09Od: horska.kraslice
Souhlas.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:59Od: MFish
Veselý smile Myslím si, že se spíš necítí po těch kalbách, které by asi v Tokiu, vzhledem k těm všem opatřením, asi nemohl praktikovat. Ale jestli tam pojede nebo ne, je vlastně jedno a vůbec mě to nemrzí. Odchozených zápasů jsem od něho letos viděl dost, tak proč vidět další někde, kde hají naše barvy.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:27Od: paddy
Která z českých tenistek má podle vás největší šanci na zisk olympijské medaile ve dvouhře?

Petra Kvitová 37,0 %
Karolína Plíšková 1,8 %
Barbora Krejčíková 55,7 %
Markéta Vondroušová 2,3 %
Kateřina Siniaková 3,1 %
Celkem hlasovalo 1525 čtenářů sport.cz

Krásně je vidět, kolik dementů žije v této republice smile
Už jen to, že Siniaková dvouhru hrát nebude. Dementi ani neumějí číst.

A pak to klasické, kdo vyhrál naposledy, je favorit.

Už se těším, až půlka národa, která sport nesleduje, najednou vezme vlajky a začne adorovat OH medailisty. smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:32Od: paddy
Pegula (26) se nekvalifikovala, takže vzrostly šance pro Plíškovou smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:35Od: tommr
jjk z Karolíny je rázem jedna z favoritek na medaili ... smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:39Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:10Od: paddy
ale Serena možná nepojede kvůli dítěti, takže Pegula se vrací do hry smile

ke konci června bude seznam s tím, že když někdo nezaplní přidělené místo, pak se přerozděluje dle rankingu, tzn. Pegula jako pátá Američanka?

Pegula hrozí ze všech stran smile

musíme počkat na oficiální seznam
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:55Od: lvicek
Tak to se v tom teda ztracim - Muska by nemohla jet, i kdyby nahodou Marketa nechtela, ale Pegula muze jet, kdyz Serena nebude chtit?
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:59Od: Petr_Fisk
Já jsem to pochopil tak, že pokud někdo z nominovaných z jakýchkoliv důvodů nejede, tak nastupuje další v pořadí.
Tzn. pokud by odřekl z Češek někdo před Muškou, tak je na řadě Muška.
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:32Od: paddy
Veselý nejede a místo něho bude někdo s nejvyšším rankingem, který se nekvalifikoval, tzn. národnost není důležitá

má to logiku, protože místo Veselého by mohl klidně jet ranking 900, což by bylo kontraproduktivní
jako když na OH přijel někdo z Afriky na plavání a málem se utopil v bazénu, protože neuměl plavat

kvalifikační kriteria jsou jasná
např. top 20 a když někdo odmítne pak 21 atd., žádný 900 a vnitrostátní čachry smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:34Od: tommr
s tím se dá souhlasit až na jednu drobnost. Karolína Muchová je totiž momentálně 22.hráčka světa ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:12Od: paddy
psal jsem obecně, pokud bude nejvýše v rankingu, (což asi vyjde) tak pojede, ale bude to třeba místo Sereny
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:19Od: lvicek
Takze by jako jelo 5 Cesek? Takze ze zpravy "Vondrousova vysoupla Muchovou z OH" - ta je hrozna atd. by nakonec bylo "Na OH nas bude reprezentovat petice tenistek v singlu diky chranenemu zebricku Vondrousove!" No nevim, nejak se mi nezda ani jedno...
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:31Od: paddy
zmiňuješ přímou kvalifikaci, kde podle pravidel je Vondroušová výše na rankingu oproti Muchové

toto vlákno je o náhradnících, kteří budou čistě podle rankingu z nekvalifikovaných
[ Reagovat ]
21.06.2021 21:53Od: lvicek
No myslim to presne tak jako ti pode mnou = vice nez 4 singlistky z jedne zeme nemuzou byt.
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:40Od: lars
aut.
narodnost je dulezita misto Veselyho dalsi Cech, pokud je asi v top 80,
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:59Od: Petr_Fisk
Tak nějak bych to očekával.
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:13Od: paddy
na národnost se nehraje smile

Direct Acceptances for the Singles Events will be reallocated to the next highest ranked athlete according to the Singles Rankings of 14 June 2021
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:19Od: tommr
k národnosti se samozřejmě přihlíží, protože pro každou zemi je kvóta max 4 hráčky i když třeba Američanky nebo Češky by jich podle žebříčku mohly postavit víc ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:26Od: paddy
bavili jsme se o náhradnících

Q = ranking se zohledněním zemí
náhradníci = pouze ranking, vyšší bere
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:30Od: tommr
a já ti říkám, že za odstoupivší hráčku nemůže automaticky nastoupit další nejvýše postavená v žebříčku pokud by šlo o hráčku ze země která už má vyčerpanou kvótu ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:44Od: Petr_Fisk
Dává to smysl, protože při určité blbé shodě náhod by tam pak mohlo být třeba i 8 Američanek.
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:56Od: paddy
to je důvod, proč OH jsou méně kvalitní než MS

např. USA má 4 nejrychlejší sprintery světa, ale mohou jet jen 3, takže ten, co by byl 4. na OH, nesmí přijet
nebo jednou jeden Afričan jel slalom na lyžích 2x pomaleji než vítěz, už psal o tom, co neuměl plavat a málem se utopil

OH si hrají na Coubertina, a přitom je to komerční záležitost s korupcí při volbě pořadatele
[ Reagovat ]
22.06.2021 12:20Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:49Od: paddy
takhle to myslíš, strop 4 hráčů na zemi, pak to může být kdokoli, podle toho kdo odstoupí

tzn.
když nepojede Barty, tak sice nemůže Muchová ani Pegula, ale někdo za nimi ze země, která má 3 a méně Q, a zároveň pokud bude výše, než první nekvalifikovaná Australanka
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:00Od: lars
nesmis verit vsemu , co se na
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:02Od: lars
TP napise :)
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:18Od: lvicek
Asi jo, pockam az to tady spolecnymi silami vyspekulujete ;).
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:23Od: Petr_Fisk
Já jdu často rovnou do diskuzí (na různých serverech) a tam, když odfiltruji všudypřítomné šílence, se dozvím daleko více než v samotném článku.
[ Reagovat ]
21.06.2021 17:15Od: TOPtennis Re: ITF kritéria 2021
Nevím jestli umím dobře anglicky - ale nikde tam nečtu, že by ITF rozhodlo, že ITF dělá rozhodující nominaci. A o tom, že kdo odřekne, náhradník nejede... Takže pokud se zraní 20 hráčů do Olympiády tak bude o 20 hráčů v pavouku méně ? smile
https://www.itftennis.com/media/2619/qualification-system.pdf
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:34Od: ttopi
Tak člověk nějak doufá, že když mu někdo položí anketu, tak že mu dává relevantní možnosti. To je spíše o demenci tvůrce ankety.

A logika kdo vyhrál naposledy je správná. Jedná se o aktuální formu. Já tam teda nehlasoval, ale z tohoto výběru se pro nikoho jiného než pro Krejčíkovou hlasovat nedá.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:39Od: paddy
Krátkodobý výkyv ve stylu Bartoli

Kvitová má největší šanci smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:54Od: peek
Jak tohle můžeš vědět? To je stejnej dohad, jako že Nadal už nevyhraje GS.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:56Od: MFish
Plíšková 0.00%. Plíšková tam jede především posbírat fotky na Instagram, navíc už aktuálně nemá.
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:17Od: Mony
Ptají se, kdo má šanci ne kdo bude hrát! Já taky jdu hlasovat pro Kacku
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:18Od: Mony
Třeba se i na ni dostane. Rozhodně pod ruskou trenerkou roste
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:12Od: TOPtennis Karolína Muchová
Jsem zvědavý na vyjádření trenéra, co na to pan Kotyza - zda se za Karolínu postaví a co na to samotná Karolína. Očekávám, že Karolína ze Štvanice odejde..... To bude hodně Karolínu bolet že Olympiádu nejede..... smile ale třeba se mýlím...
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:19Od: blixa
Karolínu to může bolet, ale stížnosti může posílat leda tak na lampárnu (= ITF). V Česku za to nikdo nemůže a nikdo s tím nic nenadělá. Proč by se měl Kotyza za ní stavět a co by tím jako docílil ?
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:24Od: tommr
já si myslím, že to zase tak horký nebude. Karolína je na tom sice momentálně s formou o něco líp než Markéta ale ani jedna z nich stejně nemá reálnou šanci na medaili ...
A u Karolíny je navíc třeba brát v úvahu i to, že nejspíš ještě není úplně vyléčená ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:30Od: TOPtennis
Horké to bude - to mi věřte smile Myslím, že debl Muchová-Vondroušová už neuvidíme...
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:37Od: Patapuff
Ježišmarjá to je blbost, ty seš fakt TOPtennis. Muchová odejde ze Štvanice, protože podle pravidel ITF se nedostane na Olympiádu a její trenér se za ni má postavit a ty pravidla změnit.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:01Od: milik254
To snad není možný. Markétu jsem měl rád, ale jak vyfoukla místo Mušce, která by měla zřejmě daleko lepší šanci se zúčastnit, je hodně hodně hnusné.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:05Od: paddy
Nevyfoukla, je to automatická nominace s aplikací chráněného rankingu, vzhledem k okolnostem asi musí být seznam lidí pevný a dost předem smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:11Od: Mony
Jasně, Maky jen může říci, že nejede a bude to vyřešené. Peske se toho taky kdysi vzdala.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:16Od: blixa
To nebyla corona a místo odstoupené jela další v pořadí. Teď kvůli coroně to tak není.
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:18Od: lvicek
Tohle mi uprimne neni moc jasny, on tenisovy pavouk potrebuje celkem definovany pocet ucastnic/ucastniku - to opravdu nemaji zadny seznam nahradniku, kdyz se jim lidi omluvi - treba misto Veseleho tam bude pro nekoho bye nebo co?
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:41Od: blixa
Netuším ale vypadá to tak. Ptej se na ITF smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:00Od: paddy
Myslím, že náhradníci jsou automaticky deblisté jako např Kačka. Zasoba je velká a budou na místě.
Vymyšlené to je, nepodceňoval bych je. Bohužel 90% lidí tady nemá ponětí, co je organizovat velkou akci. Nejméně vždy ti, co nejvíc řvou smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:15Od: blixa
Myslíš nebo víš ? To je totiž dost zásadní rozdíl smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:22Od: paddy
Myslím, že někde použili toto pravidlo, možná jsem to četl loni k OH, které se odložili

Dává to i logiku, lepší řešení než bye
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:26Od: PetaM
Je to tak :) Stalo se na OH v Riu, kdy se do singla dostala Lucka Hradecká, prestože na to rozhodně nárok neměla a jela tam jen jako deblistka. :D
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:15Od: tommr
takže Katka by tu dvouhru nakonec přece jen mohla hrát a to ses posmíval lidem který jí v anketě tipovali na medaili ... smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:25Od: paddy
To nic nemění na tom, že ji mohl tipovat pouze negramotný člověk
Navíc vůbec se nebojím, že by vyhrála 6 kolový turnaj, řekněme si to upřímně, soudruhu smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:31Od: tommr
to ale nebylo předmětem ankety. A ve straně jsem s tebou opravdu nebyl takže toho soudruha si pro příště odpust ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:36Od: lvicek
No tak aspon neco, ale uprimne - je to trochu divny system, ne? Kdyz si vezmeme jine sporty, kde sportovci plni narocna kvalifikacni kriteria, pro nektere z nich je to v podstate zivotni uspech, ze se na OH dostanou (viz ted jsem nekde zaslechla zpravu o ceskem zapasnikovi Omarovi, ktery se dostal na OH po nekolika olympijskych cyklech pokusu) a pak tu nekterym "spadne" ucast do klina - at uz jako nahradnici v singlu nebo treba ta ucast v tom mixu, kde se vlastne vyskytnou takove pary z nouze nez nejaci zkuseni "mixiste"... Je to uplne jiny pristup nez v jinych sportech.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:07Od: blixa
Markéta jí nic nevyfoukla, vyfouklo jí to ITF. Kritéria jsou daná a nedá se se s tím nic dělat. Odstoupení nemá smysl, protože místo odstoupeného nejede nikdo.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:12Od: Mony
??? To se mi docela libi
[ Reagovat ]
21.06.2021 16:47Od: lars
proc misto odstoupene nejede nikdo?
[ Reagovat ]
21.06.2021 18:55Od: blixa
Jede, ale pak už to jde podle žebříčku ITF, takže pojede třeba nějaká Peruánka nebo na koho to zrovna padne.
[ Reagovat ]
22.06.2021 12:22Od: turista
Ano. Hráči a hráčky to nemůžou ovlivnit. Jede to podle nastavených regulí.
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:43Od: Petr_Fisk
Nedělej zbytečné dusno, nikdo nikomu nic nevyfouknul.
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:54Od: majkl005
J1rka se svojí formou mohl bojovat o zlato a takhle se toho vzdá? :( je vidět, že je to strašně fajn kluk a myslí na druhé...nechce zesměšnit zbytek světa a tak si řekl, že raději nepojede a přenechá boj zbytku světa...šlechetný krok od Jiřinky smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:49Od: paddy Pozor změna!
Pro OH bylo jako tradičně přichystáno 160 tis. kondomů smile, ale nakonec nedostanou žádné, protože se musí dodržovat zákaz fyzického kontaktu. Kdo poruší, může být vyloučen. smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:51Od: blixa
A sportovci už to vědí ? Protože to klesne zájem o účast tak o 70% smilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:06Od: paddy
Pála má údajně strach, že všechny holky odřeknou smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:09Od: blixa
A tak o tenistky bych se zase tak nebál, ale zlé jazyky tvrdí, že hlavně u atletů a atletek se můžou soutěže v podstatě zrušit ! smilesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:17Od: Tomas_Smid_fan
a na rekordy tam taky můžou rovnou zapomenoutsmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:18Od: Mony
Body, peníze!? A teď už ani kondom!? To si snad děláte srandu!
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:45Od: lvicek
A nas muzsky zastupce, ktery se tam nejakym zazrakem probojoval, se pro jistotu ucasti vzdal. Mohl aspon s Barou zkusit toho mixa... :/
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:50Od: blixa
J1rka je vyřízenej po coronaviru a kdo ví, kdy se vzpamatuje. Asi to nemá smysl.
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:58Od: Mony
A proc opouštět malyho prcka doma, kdyz to stejně moc nejde.. A o body a penize taky nejde
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:12Od: lvicek
Jojo, jen je to zklamani z toho pohledu, jak na tom ti nasi chlapi jsou :(. S tim mixem na olympiade je to vubec takove divne, skoda, ze se tam proste nemohou nejak kvalifikovat ty dobre pary, ale zalezi na tom, jak jim to vyjde v singlu a kdo se tam dostane. Pritom je to taky medaile.
[ Reagovat ]
21.06.2021 15:58Od: jklejna
Jó Lvíčku trochu si to zjednodušuješ.
[ Reagovat ]
21.06.2021 14:19Od: Tomas_Smid_fan
za to může peggy, řekla J1rkovi, že mu nezaplatí cestusmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:42Od: tommr překvapivá nominace
rozhodně jsem nečekal, že by se Markéta Vondroušová mohla dostat na OH na úkor Karolíny Muchový. Žijeme holt v divný době ... smile
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:47Od: Matej4732
Vypadnutí v 1. max ve 2. kolesmile
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:48Od: blixa
Kritéria určilo ITF a nedá se s tím nic dělat. Nejsem si sice 100% jist, ty kritéria jsem nečetl, ale někdo ze svazu říkal, že i pokud by se třeba Markéta nominace vzdala, místo ní nepojede nikdo. Muška má prostě smůlu.
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:55Od: tommr
to je nějaký divný. Já si ještě vybavuju jak se kdysi Květa Peschke vzdala nominace aby mohly na OH hrát Háčka společně ...
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:00Od: paddy
Závisí na pravidlech, ale nyní se musí zařizovat všechno dopředu, a pokud nejsi na seznamu, tak tě nikam nepustí. Říká se tomu bublina

Budou mít i očkování, takže změny na poslední nejsou realizovatelné, když očkování trvá 1-3 měsíce.
[ Reagovat ]
21.06.2021 13:01Od: blixa
Hele, nevím to jistě, jen jsem to někde zaznamenal. Kritéria pro letošní OH můžou být klidně jiná než v minulosti.
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:41Od: Mony A je to tady!
Tipuji 627 prispevků
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:41Od: Alien
Neuvěřitelné!
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:42Od: slacker
skandalni
[ Reagovat ]
21.06.2021 12:44Od: Mony
je, že Země se pořád točí!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist