Nadal bez problémů přehrál Thiema a má 11. trofej z Roland Garros!

  • FRENCH OPEN - Rafael Nadal vyhrál pojedenácté v kariéře French Open a 11. triumfem z jednoho grandslamu vyrovnal rekord Margaret Courtové, která ve své éře vládla na domácím Australian Open. Dvaatřicetiletý Španěl ve finále porazil navzdory křečím v ruce 3-0 na sety Rakušana Dominica Thiema, získal celkově 17. grandslamový titul a zajistil si setrvání na postu světové jedničky.
    10. 6. 2018, aktualizováno | Aktuality |  387 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Rafael Nadal má za sebou další parádní sezonu na evropských antukách. Už posedmé v kariéře ji absolvoval s maximálně jednou porážkou a minimálně 22 výhrami, letošní bilanci na svém nejoblíbenějším povrchu má stejně jako loni 24-1.

Dvaatřicetiletý Španěl po triumfech v Monte Carlu, Barceloně a Římě ovládl pojedenácté v kariéře French Open. Zatímco loni zvítězil bez ztráty setu, letos prohrál jednu sadu ve čtvrtfinále s Argentincem Diegem Schwartzmanem.

V dnešním finále Nadal čelil Dominicu Thiemovi, který je jeho jediným antukovým přemožitelem za posledních 25 měsíců. Debutanta v grandslamovém finále ale přehrál snadno 6-4 6-3 6-2 a na pařížské antuce si s ním tak poradil potřetí během pěti let a opět 3-0 na sety. Vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 7-3.



Nadal měl ostré starty do všech setů. Na první ztrátu podání ještě dokázal Thiem odpovědět, a tak Španěl rozhodl hodinovou úvodní sadu až čistou hrou v desáté hře. Ve druhém a třetím setu už ale Rakušan odpověď na brejk antukového krále neměl.

Hrály se urputné výměny od základní čáry a Nadal v nich měl převahu. Udělal skoro o dvacet chyb méně než Thiem a dokázal získat body i voleji na síti.

Nadalovým fanouškům tak zatrnulo až ve třetí sadě a nevystrašil je jeho soupeř. Španěl za stavu 2-1 a 30-0 při svém servisu dostal křeč do levé ruky a vyžádal si nezvykle uprostřed hry ošetření. Vzal si prášek, protahoval si prostředníček a sundal obvaz, který měl schovaný pod potítkem. Vrátil se do hry a podání si udržel.

O přestávkách si nechával masírovat předloktí, ale na kurtu to na jeho hru nemělo vliv. Drobná zápletka přišla v samém závěru. Nadal vedl 40-0, ale nakonec dokázal využít až pátý mečbol, při kterém Thiemův return přistál v autu.


"Jsem šťastný, že jsem vyhrál. Trošku mě vystrašila křeč ve třetím setu, ale je hodně vlhko, soupeř hrál výborně a je to sport. Všem děkuji za podporu a je to jako sen, že jsem dokázal tady v Paříži vyhrát jedenáctkrát," řekl Nadal po zisku 79. titulu.

Nejvíce titulů z jednoho turnaje:
11 Nadal French Open
11 Nadal
Monte Carlo
11 Nadal Barcelona
9 Federer Halle
8 Nadal Řím
8 Federer Wimbledon, Basilej
8 Vilas Buenos Aires
7 Federer Dubaj, Cincinnati
7 Sampras Wimbledon

Nadal ve svém celkově 24. grandslamovém finále získal 17. titul a o tři zaostává za rekordmanem Rogerem Federerem. Právě s šestatřicetiletým Švýcarem si rozdělili tituly z posledních šesti turnajů velké čtyřky.

Na French Open, které mělo za posledních 14 let jen tři jiné vítěze, Nadal neprohrál 16 zápasů v řadě a parádní antukovou bilanci v zápasech na tři vítězné sety vylepšil na 111-2 (z toho 86-2 na FO). Obhájením Poháru mušketýrů si zajistil setrvání v čele světového žebříčku.

"Pamatuju si, jak jsem v jedenácti letech sledoval Nadalovu první výhru v Paříži v televizi a ani trochu nedoufal, že si s ním tady zahraju finále," řekl Thiem. "Přes zklamání z prohry mám za sebou skvělé dva týdny," dodal osmý hráč světa. 

Ovládnout jeden grandslam jedenáctkrát se v minulosti podařilo pouze Margaret Courtové na domácím Australian Open. Po sobotním triumfu Rumunky Simony Halepové poprvé od roku 1992 dokázaly vyhrát pařížskou dvouhru obě nasazené jedničky.

• FRENCH OPEN 2018 •
Francie / Paříž, antuka, 39.197.000 eur
nedělní výsledky (10. 06. 2018)
• Dvouhra mužů - finále •
Nadal (1-Šp.) - Thiem (7-Rak.) 6-4 6-3 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (387)
11.06.2018 10:15Od: Stan_Borowitz Perlička na závěr
dokáže si někdo představit jiný turnaj kategorie ATP, nemluvě vůbec o grandslamu, na kterém by sedmnáctiletý mladíček dokázal vyřadit aktuální světovou jedničku a trojnásobného držitele trofeje touto hrou:

https://youtu.be/BrV2CCWDwYM?t=1634

Jinak zajímavé je i to, že Chang se choval mimořádně nesportovně, hru všelijak zdržoval a kouskoval, aby Lendla vyvedl z rytmu. Například když se Lendl chystal na servis, normálně odešel se napít a asi půl minuty se nehrálo, než dopil a udělal si na baselině pár dřepů. Lendl pak zahrál první servis do autu a Chang spolu s lajnovým zařval "out", Lendl samozřejmě udělal dvojchybu. A tak dále a tak dále.

Zdá se, že i takové různé nesportovní projevy proti pravidlům jsou na RG nějaká tradice nebo co.
[ Reagovat ]
11.06.2018 11:54Od: Krisboy
Becker ve Wimbledonu taky někoho vyfackal, ne?
A Chang byl vždycky šmejd, i Courier si na něj stěžoval.
[ Reagovat ]
11.06.2018 12:55Od: Stan_Borowitz
Taky Lendla, mimo jiné :-) Ivan byl dobrej fackovací panák pro ty adolescenty, a to patří mezi historickou špičku. Boris ale udivoval a vyhrával spíš svou akrobacií na síti než pinkáním po trajektorii duhy...
[ Reagovat ]
11.06.2018 12:38Od: Franky
katastrofa normalne by som prisiel na druhu stranu a opytal sa ho medzi 4 ocami aky ma problem ten minitenista
[ Reagovat ]
11.06.2018 17:03Od: baggik
Dneska už by to neprošlo, by dostal napomenutí a trestný fiftýn.
[ Reagovat ]
11.06.2018 09:03Od: Kamilos88
Vamos Rafa ! Gratulace jemu i jeho fans. Ta dominance na cihle je prostě brutální. Ve finále se de facto setkali dva nejlepší současní antukáři a ten první toho druhého přehrál rozdílem třídy. Oba celkem bez větších potíží došli do finále, ale to bylo jednoznačně na straně zkušenějšího Rafy, což se dalo očekávat.

Možná bych Rafovi doporučil trošku regenerace, možná se i vyhnout trávě a zkusit to na betonech. Na trávě stejně nic neuhraje. Tam je těch potenciálních konkurentů mnohem více a může vyhučet s prvním slušnějším servismanem.

Četl jsem zde komentáře, že by bylo fajn, kdyby Rafa vyzval Rogera ve finále Wimbledonu, ale nemyslím si, že by tam Rafa došel. Tak daleko nebyl na trávě už roky a jeho hra na to prostě není stavěná. Ne, že bych mu nepřál úspěch na trávě, ale nevidím to ani na druhý týden z jeho strany. Antuka ho totálně vyždímala, takže já být na jeho místě, tak tu trávu odpískám, ale jak se rozhodne Rafa je druhá věc.

Každopádně krásný zápis do historie z jeho strany, který asi nikdo nepřekoná.
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:23Od: Mantra
Neni to můj nej hráč, ale přesto mu to přeji, klobouk dolů, tohle je další věc, která se během mého života píše do historie, a kterou mohu sledovat v přímém přenosu, je to fajn pocit i pro mě!! vamos
[ Reagovat ]
11.06.2018 17:37Od: turista
Hater Djokoviče se ozval.
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:17Od: Smazaný účet Nadal: Hubiera seguido hasta con el brazo derecho / El Pais
Tak ta krec vystrasila Rafu asi solidne...za stavu 2:1 ve tretim...vypada to, ze nevedel vubec chvilu, co se deje...a bude dit...
Jinak, pry...pokud by to dal neslo levou, tak by pokracoval hrat pravou rukou...:)

https://elpais.com/deportes/2018/06/10/actualidad/1528625179_477426.html

Otazka tedy zni,...pro znalce Rafana.

On dokaze hrat pravou rukou?
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:27Od: Krisboy
Vždyť je pravák.
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:32Od: Stan_Borowitz Re: Re: Hasta la vista, baby
pochybuješ snad o tom?
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:34Od: Smazaný účet
Tak radeji se zeptam...:)
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:13Od: Krisboy
Nemáte na Rafu někdo telefon? Já že bych mu zavolal a vyzval ho. Nesmějte se, když ani ten Thiem na to nemá, tak kdo už ho má porazit?
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:34Od: Stan_Borowitz
Tohle jsem našel v mobilu, ale jestli ho porazíš, ode mne to číslo rozhodně nemáš: +34 971 84 50 22
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:39Od: Krisboy
Díky kámo, na tebe je spoleh. Dám vědět, jak to dopadlo. Předpokládám, že Rafa se tím výsledkem chlubit nebude.
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:54Od: Smazaný účet
No na tohle cislo se uz nedovolas... Stan si ho neaktualizoval. On aktualizuje jen cisla travaru...Murray, Fedex, Brown, 1111 a tak.

Spravne cislo je +34 668 850 902
...ale stejne Ti to nevezme.
musis napsat nejprve SMS:
Heslo je pocet vyhranych GS
pocet vyhranych Masters
pocet vyhranych 500stovek
pocet vyhranych 250tek

pak musis projit prez test...10 otazek...
[ Reagovat ]
11.06.2018 09:12Od: peRFect
:D
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:16Od: a.magerova Pěkné pěkné pěkné... :-))
Gratulace Rafovi, je to pánes... ;-)

-------------------------------------------------------------

Neviděla jsem, zítra si dnešní přímý přenos naladím... :-))
[ Reagovat ]
11.06.2018 02:02Od: DORSCH
ja sa najviac tesim,ze reklama na Rafu ako No.1 môze bezat aj dalsi tyzden:),Roger bude utocit,ale v pavuku schytal Shapovalova a Kyrgiosa,holt si tu jednicku bude musiet zasluzit
[ Reagovat ]
11.06.2018 02:24Od: Rafaeoli25
Reklama na něj jako No.1 je jistá nejmíň do USO řekl bych, on letos ve Wimbledonu min.čf myslím dá a nejen to, mohl by dát i finále. Každopadně má to výborné rozehraný, aby jedničkou zůstal až do příštího jara, tak snad na trávě, ale hlavně na hardu pořádně zabere jako loni, aby nebylo o čem :).
[ Reagovat ]
11.06.2018 05:01Od: svetova.dvojka
zbytečné..., bylo to velmi nudné finále.
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:37Od: D.A.N
A ještě jedna poznámka netušil jsem, že jste takoví Nostradamové Nadalisti, že vidíte do budoucnosti, takže vám fandím upřimně:-))
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:47Od: Ondra979
tak to vis, ted pod dojmem triumfu z RG v nem vidi i travnateho terminatora. No uvidime, stat se muze leccos, ja bych si takove finale klidne dal, ale vubec si netroufam tipovat, jestli k nemu dojde
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:28Od: D.A.N
Tak Brown je fantastický travař to co umí se Rafovi může jenom zdat jsou to nadherné věci a cit to Rafa má jen sílu a Fuentesovu fyzičku.
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:46Od: Forehand
Opitý jak Dán.
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:52Od: Rafaeoli25
Brown umí tak úžasné věci, že to nikdy nestačilo ani na čtvrtý kolo na grandslamu, tak jó no :D.
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:00Od: Stan_Borowitz
Je to holt smolař, no. Skoro pořád je zraněný. Kdyby neměl tak chatrné zdraví, měl by 11 titulů z Wimbledonu už dávno.
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:04Od: Rafaeoli25
Tak já si z něj nechci dělat srandu, to ne, občas něco předvede, je to bavič a takoví do tenisu patří, mám ho rád, ale strhávat přes něj kvality Nadala je ubohý, Nadalovy rotace jsou taky něčím zcela nevšedním, co nikdo jiný neumí, takže tvrdit, že za jeho úspěchy může pouze fyzička může jen totální hlupák.
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:30Od: Stan_Borowitz
Tož to je bez debat, že Rafa je o míle lepší než Dustin, nicméně jej ještě ani jednou nedokázal v přímém měření sil porazit. To jsou ty ošidné H2H statistiky...
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:55Od: Rafaeoli25
Tak kdyby Brown byl schopný hrát kvalitněji i jinde než na trávě a hráli spolu jen na antuce a hardu tak by bilance byla např.10:0 jak víme, jako třeba s Gasquetem. A taky kdyby s ním hrál ve Wimbledonu 2008 nebo 2010 tak by to taky vypadalo jinak než v r.2015. Jak říkám, Browna mám rád, jen není fér skrze něj nebo Rosola snižovat Nadalovu vyjímečnost. Je to asi jako kdyby chtěl někdo snižovat Federera, protože ho porazil na antuce třeba Volandri.
[ Reagovat ]
11.06.2018 07:57Od: spaniel
O čem pořád tocis? Nechápeš psanemu textu? Byla to reakce na příspěvek níže. Nikdo tady Nadala nesnizoval, právě naopak, Nadalovec shazoval Browna, úplně bezdůvodně. Ale to je Vaše klasika...abyste Nadala dostali výš, musíte někoho shazovat. To už tu bylo mockrát, hlavně od klaunhenda.
[ Reagovat ]
11.06.2018 11:58Od: Rafaeoli25
Já tedy nikoho lacině nesnižuji, rozhodně ne, jinak to dělají někteří zástupci obou stran.
[ Reagovat ]
11.06.2018 14:46Od: Amputace
spaniel: "Nikdo tady Nadala nesnižoval..."

Začátek vlákna: "Tak Brown je fantastický travař to co umí se Rafovi může jenom zdat jsou to nadherné věci a cit to Rafa má jen sílu a Fuentesovu fyzičku."

:)
[ Reagovat ]
11.06.2018 16:55Od: spaniel
Svatá pravda. 99% tenistů se o tom může jen zdát.
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:23Od: Ma3ek
Pozeral som schválne highlity z Brownom 2015 ako mohol s takým luzrom prehrat a nebolo to žiadnym zazračným vykonom Browna Rafa vtedy bol dost mimo preto hovorim ak sa dobre pripravi podobný srandisti nemožu mat šancu
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:26Od: spaniel
No, titul srandista zatím patří tobě...
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:31Od: gigin
:D
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:55Od: Rafaeoli25
Přesně tak, Nadal v r.2015 byl v největší krizi svý kariéry a na trávě se to ukázalo nejvíc, porážka s Kyrgiosem o rok předtím zasloužená byla, tam byl ve formě a Kyrgi byl prostě lepší, ale Brown by ho neporazil kdyby nebyl ve slabší formě.
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:01Od: Stan_Borowitz Smutné je,
že ve večerních sportovních zprávách na komerčních TV stanicích byla zpráva o RG až někde na periferii, bez obrazového sestřihu, a začínalo se informací o tom, že titul v ženském deblu získaly Krejčíková se Siniakovou, a pak byla jen suchá zmínka že jedenáctý titul v mužském singlu získal Rafa.

Trochu se mi zdá, že atraktivita tenisu pro diváky minimálně u nás začíná upadat.
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:40Od: a.magerova
Tak na to schválně teď koukám a teda... v hlavní zpravodajské relaci čili né ve sportovní, byla téměř dvouminutová reportáž z Paříže.... uvedl TO Petr Suchoň, manžel tenistky Kláry Koukalové... ;-)

Mistrovství světa kníračů a vousáčů, zúčastnilo se 60 soutěžících v 6 kategoriích.... TOMU fakt Rafa nemohl dnes konkurovat... :-/
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:46Od: Stan_Borowitz
To rozhodně nemohl, takový výstavní plnovous nebo knír, to chce léta dřiny a odříkání, hlavně nudlových polívek...
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:22Od: a.magerova
No... napadá mě i jiné odříkání... jakože když lechtá, to taky není nadvakrát... ;-)
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:31Od: Stan_Borowitz
Njn, někdy to může zafungovat i jako suchý zip, když muž jde a žena nejde s dobou, a to pak fest problém...
[ Reagovat ]
11.06.2018 06:17Od: peRFect
Je to jen proto,že nova nemá vysílací práva.Kdyby měla atp,anebo rg tak tam bude 75% času sportovních novin tenis (uvidíš jakmile se rozběhne wimblas).Je ro stejné např s f1, či jinými sporty.Komerční televize=nova (prima ani sport nemá) je bulvární televize,sportovní výsledky jsou až druhotné.Proto tam raději dají vysypaného ovieho ve fontáně se stanley cupem (páč práva na nhl maji žejo) :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:54Od: spaniel
Výsledek očekávaný. Docela dlouho jsem přemýšlel zda koukat nebo jít hrát golf, nakonec jsem zvolil to druhé a dopadlo to bohužel jak jsem čekal. 11 titulů z jednoho GS už nikdy nikdo nedá podle mě. Jestli ano, bude to pravděpodobně opět antuka. Nevěřím, že Rafa ještě nějaké přidá, ale odepisovat někoho z nich dvou je na facku od karmy, takže žádné definitivní ne si říct netroufám. Koukám ale že z kanálu po roce vylezla i teplá krysa Rafaeoli a hned to tady zacákal. Prý ještě 4 RG a aspoň po jednom z ostatních GS. To je vysloveně komické.
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:01Od: jackiec
tak ty jsi dobrý komik, nadal úplně v pohodě přidá další min. 3 tituly z paříže, jediným jeho soupeřem je zdraví. pokud bude zdravý není nikdo kdo by ho na cihle dokázal na tři vítězné sady porazit, max. balkánec v životní formě. dnes se ukázal rozdíl mezi ním a thiemem co týče mače na 2 nebo 3 sety, rakušan mu dělal akorát sparinga a za rok to nebude jiné.
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:06Od: spaniel
Jistě, až na věky věků.
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:00Od: Rafaeoli25
Já vím, že tě taková představa děsí, tak se hezky obávej, i to, že o tom musíš přemýšlet mě těší :). Jinak tomu titulu z Wimbledonu bohužel moc nevěřím, ale těm čtyřem z RG a jednomu z AO nemám důvod nevěřit, doufám, že se to povede a jeho haterům pak definitivně praskne cévka, za ty kýble hnoje co na něj za ty roky vylili si nic jiného nezaslouží, asi tak :).
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:09Od: spaniel
Ještě že mě velice zajímá co mne chceš říct...běž mluvit k plakátu...a na shledanou za rok.
[ Reagovat ]
11.06.2018 01:00Od: Rafaeoli25
Tak já se raduji z jeho úspěchů, ano, z jeho úspěchů. Nemám potřebu tu exhibovat xkrát do měsíce a když přijdou porážky tak tu nebudu brečet. Ale je to pozitivní vyhranění víš, nikdy by mě nenapadlo sem chodit a flusat na Federera když se mu něco nepovede, to nedělám a nedělal jsem to nikdy jak dobře víš. Tak nevím kdo je krysa, já jí asi nejsem, když nejsem ničí hater.
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:31Od: Stan_Borowitz Re: Hasta la vista, baby
pochybuješ snad o tom?
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:32Od: Stan_Borowitz
Sorry, sem to nepatří...
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:35Od: Denis92 Neskutocne
Rafael Nadal and Roger Federer have combined to win the last six Grand Slam events.

They first accomplished that in 2006.

It's now 2018.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:36Od: Denis92
On the 50th anniversary of the Open Era, an eye-popping stat: Federer (20) and Nadal (17) have won 37 of the 201 men's Grand Slam tournaments in that time.

That?s 18.4%. Pretty absurd.
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:01Od: Tornes
Vyhrát 6 GS po sobě se v Open éře povedlo celkem 6x. Jenou to byla dvojice Laver (5) - Ashe (2) s celkem 7 GS po sobě, poté Borg (5) - McEnroe (4) s 9 GS, poté Federer (8) - Nadal (3) s 11 GS (2005-7), poté opět Federer (3) - Nadal (3) s 6 GS (2008-9), poté Nadal (5) - Djokovic (4) s 9 GS a teď opět Federer (3) - Nadal (3) se 6 GS. Tedy ze 6 případů, kdy se to stalo, to odkázala dvojice Nadal-Federer...
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:34Od: Denis92
Gratulacia Rafovi k dalsiemu RG..uz som aj stratil prehlad v tom, kolko ich vlastne vyhral :) Turnaj a vlastne cela antukova sezona dopadla presne podla ocakavania. Nadal vyhral takmer vsetko a obhajil si body z minulej sezony, co ho znova predurcuje na post koncorocnej svetovej jednotky.

Snad aj Roger zvladne svoju obhajobu na antuke. Koniec koncov, je na rade :)

2017 Australian Open - R.Federer
2017 Roland Garros - R.Nadal
2017 Wimbledon - R.Federer
2017 US Open - R.Nadal
2018 Australian Open - R.Federer
2018 Roland Garros - R.Nadal
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:36Od: Ma3ek
myslím že Roger nebude mat problém obhajit svoje body na antuke aj v buducej sezone:D
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:37Od: Denis92
Heh, preklep :) *Na trave.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:57Od: Forehand Prečo Rafa vyhrá RG19 a RG2020?
Pretože to má 86-2 a po dvoch dalsich vyhrach by to mal 100-2.

Viete si predstavit, že tá stovka by mala padnut v zápase prveho kola s Norom Gombošom?

Musí to mať nejakú pompéznosť predsa..
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:04Od: Rafaeoli25
A proč vyhraje i v letech 2021 a 22? Protože prostě Nadal :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:12Od: Smazaný účet
Ja si myslim, ze nejen RG19, RG20 (ikdyz tam mozna bude pauzicka pred dalsi snurou)
ale urcite RG21, RG22, RG23, RG24, RG25, RG26, RG27
Thiem ma asi smulu...bude se loucit s karierou na RG25, ktery vyhraje Rafa. (bude to asi takovy pripad Lendla a Wimbledonu)
Otazka je spis jestli RG28 jeste ovladne Rafa, a zda na RG20 bude prerusena serie...
Na RG27 se bude asi lamat chleba. 41 roku neni moc. Ikdyz se uz mozna zacne trosku k tem mickum spozdovat...
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:15Od: Smazaný účet
Ovsem RG28 by mohlo byt velke lakadlo, pokud by se nekde jednou ta serie pretrhla...mel by 20GS z Parize.
Kazdopadne na RG27 tam se bude ten chleba lamat urcite.
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:10Od: Rafaeoli25
Myslím, že RG 27 a 28 budou fakt ty klíčový, to už by taky Nadal neměl přece jen mít tu správnou motivaci, tu poslední bude mít asi v době svých čtyřicátin, i když tam to bude teprve ten devatenáctej titul, takže spíš se ta šance pro ostatní otvírá fakt až na tom FO 28, ale to už bude Thiem v důchodu, takže spíš ten Zverev a Tsitsipas no :D.
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:33Od: Stan_Borowitz
Fakt věříš v takový pokrok na poli chemie?
[ Reagovat ]
11.06.2018 02:27Od: Rafaeoli25
Ne, v žádnou chemii, ale v zázrak přírody jménem Rafael Nadal, nezdolný terminátor v lidské podobě, nic víc, nic míň :).
[ Reagovat ]
11.06.2018 17:42Od: turista
Navzdory vyjímečnosti Nadala jsou tyhle úvahy z oblasti scifi. Nadal hraje tak silový tenis, že jeho tělesná schránka to tak dlouho nemůže vydržet. Ještě 2 roky to asi půjde. Ale pak už to bude problém. Přece jenom Rosewall nikdy nebyl silový hráč, ale technický takže to opotřebení tam nemohlo být tak velké.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:36Od: Ma3ek
Myslím že tento rok bolo evidentné že Rafa už rozmýšla čo bude dalej nebol ani zdaleka prinutený ist na doraz takže teraz by to chcelo hned sa pripravovat na dalšiu čast sezony minulý rok sa oslavovala dlho La decima teraz to neni také bujaré toto vítazstvo sa ocení až časom rokmi lebo je to neskutočný zápis do dejin ale v pritomnosti je Wimbledon a duel s Rogerom vo finale musi byt ciel myslím že Roger finále dá a myslím že jediný kto ho v nom može ohrozit je Rafa fakt neni na Tour žiadny skutočne žiadny tenista ktorý može teraz týchto dvoch porazit Thiem Zverev na Wimbledone nič to budu len do počtu a za nimi nič nikto Federer by mal bez problemov ist žiadny čilič Raonic Kyrgios niesu teraz nebezpečný na GS určite nie ani Querrey proste fakt nikto Murray je po zranení Djoker možno ani nepojde Karlovič sa može dostat do 3 tiebreakov v Halle ale určite nie na Wimbledone inak fakt nikto absolutne nikto Rafa ma tých superov na trave vela preto by sa mal od zajtra hned začat pripravovat lebo teraz je Wimbledon ciel čislo 1 želám si štvrtfinale a tam je to už iný level v jeho podaní hlavne už nie prehry so srandistami v prvom týždni. Ked tak nech prehrá s Federerom vo finale to berem ale títo ostatní nech už sa nezopakuje .
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:50Od: Forehand
Rafa mal BB pri Mullerovom servise, ten mal druhý servis, ktorý mu zahlásili do outu, Nadal ziskava po dvojchybe break v piatom sete.

Jastrab vsak ukázal, ze to bola lajna, Mullerovi podla pravidiel vrátili dva servisy, samozrejme zaznamenal priamy bod, bb odvrátil a zápas vyhral..

Rafa má proste na W. aj pech. Prehral tam kopec TB (Kyrgios, Darcis) Muller 5-seták, samozrejme on je náchylný prehrat tak s 10 súpermi a dalsimi 10 je to otvorené, ale mohol by mat napriklad tento parizsky pavuk aj v Londýne..Bude potrebovat stastie a zlepsit servis.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:54Od: Rafaeoli25
Ale kde má megapech, to je AO, ještě víc tam než ve Wimbledonu :(.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:58Od: Forehand
Tak to áno.

Vo W má pech dosiahnut fázu, kde má megapech :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:07Od: Rafaeoli25
Abych byl s Nadalovou kariérou úplně spokojený tak by měl vyhrát ještě čtyřikrát FO, jednou tu Austrálii a jednou i ten Wimbledon a natáhnout počet tydnů na No1 na aspoň 250 týdnů, pak teprve budu moct klidně spát :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:19Od: Ma3ek
najkrajšie by bolo finale W 18 teraz s Rogerom ja ako fanušik Rafu budem fandit Rogerovi nech dojde do finale a to isté očakavam aj od fanatikov a vo finale sa tu pozabijajme pouražajme tam na život a smrť to chcem proste to je pre mna boj o post 1 zoči voči a nie tieto virtualne hry v Rotterdame alebo teraz v Stuttgarte potom nevyhrám halle a zase zmena však to je o čom zoči voči si to rozdajte chlapci to chcem aj my tu tiež priamo proti sebe :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:20Od: Forehand
Mne postači, keď bude do 2024 zdravý. Tým pádom si myslim, ze bude stále hrat, dufam ze o tituly a lucit sa na OH na kurte PCH..To by bola pekná bodka. Odvazne, viem :)
[ Reagovat ]
11.06.2018 02:31Od: Rafaeoli25
Proč odvážný, v prosinci říkal, že chce vydržet ještě aspoň pět let a pokud chce hrát znamená to, že chce vyhrávat, jinak by to dělat nechtěl, já bych taky rád, aby to bylo až v r.24, budu ale rád i za ten r.22, pokud se s kariérou rozloučí 15 titulem z FO a aspoň 23.celkově :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:06Od: Ma3ek
Ano ale povedzmi si na rovinu že W12 s Rosolom nebol uplne ok fyzicky to isté 2014 už mal toho dost s Kyrgiosom čo sa ukazalo v zavere sezony a čo poznačilo 15 aj 16 najhoršie roky v kariere preto teraz priprava bude doležite Wimbledon by mal byt priorita podla mna tam pojde o všetko pripomina mi to roky pred W 08 kde jednoducho musel vyhrat aby sa stal svetovovu jednotkou nie len na papieri potom ked tam uspeje može sa vysrať na Cincinnati aj Montreal tam tuším obhajuje jedno semifinale to kašlat ten post svetovej jednotky je aj tak vidime aký skorej virtualny ako realny chcem velké finale kde sa zoči voči o ten skutočný post 1 pobiju
Ja myslím že tento rok nestratil na antuke tolko síl hlavne psychicky a može sa hned pripravovat a po W si dat oddych lebo toto je podla mna teraz ciel minulý rok vyhral po FO 14 Po dlhom čase Grand slam tak tam bol oslava a oddych na mieste a mohol chytat ryby na Mallorce :D ale teraz ide už kariera oboch skutočne do záverečného finišu a tuto šancu by nemal premrhat ani jeden z nich nemaju sa šancu stretnut nikde inde ako vo finale a myslím že Roger to da a Rafa zaleží hlavne od neho ako sa pripraví lebo teraz ani tí hnusní servismani niesu vo forme a nebezpeční nikto z nich takže ak sa pripraví dobre a nebude mat neuveritelnú smolu na najlepší den supera v roku alebo kariere musia hrat spolu finale
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:17Od: Forehand
No bodaj by. Ja Nadalovi proti Rogerovi verim vsade, z princípu :)

Ale forma Federera je uplny otaznik, kludne moze vyhučať s hocikým, alebo vyhrat bez straty setu. Na W. ocakavam nejaky ostry stret, uz je to nejaký ten piatok, kedy sa velka trojka/stvorka stretla medzi sebou...

Nadal mal minuly rok lepsiu sancu nieco na W uhrat, tento RG bol vyhraný viac zozadu oproti vlanajsku. Ale mozno motyka vystrelí. A inak suhlasim, minuly triumf bol omnoho emocionanejši, aj pre fans, naozaj to plati, ze po dlhej prestavke si ten titul vedia ludia vazit.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:27Od: Ma3ek
Presne aj ja mu verim že by ho porazil vo finale a obhajil ten skutočný post 1 lebo vieš ako buduci pondelok može byt zas zmena Federer dojde na tej 250 v Stuttgarte do finale a je zmena nevyhrá Halle a zase a koho to zaujíma?:) Nech si to rozdajú na kurte tam v priamom suboji nech sa rozhodne kto je lepši. Forma Federera je otazna teraz ale on sa rozohra je oddychnutý a neni žiadny super fakt skušal som rozmýšlat a nikto ma nenapada Rafa ma problémy na tráve s vela hráčmi ale ked silou mocou chcel dokazat svetu že antukar španiel vie vyhrat a porazit Federera na trave a stat sa skutočnou 1 tak sa dokazal pripravit myslím že teraz je situácia rovnaká v nastaveniach mysle ako pred 10 timi rokmi..
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:26Od: Patik
Koncovku zápasu som nevidel..ale veľa ľudí tu píše že tú koncovku zvládal po fyzickej stránke dosť ťažko že mal kŕče a celkovo že išiel už z posledného..mohlo by to veľa napovedať o tom ako natom je a bude po zvyšok sezóny..vzhľadom nato že mal pauzu po zranení na AO..keď sa to tak vezme za celé tie antukové turnaje nenarazil na príliš ťažkých súperov teda okrem Madridu a finále Ríma..ale tento rok mal na RG jeden z najlahších losov za niekoľko rokov keďže vačšina top hráčov bola v spodnej časti pavúka ..i napriek tomu turnaj zakončil teda v kŕčoch s náznakom zranení..to môže veľa napovedať.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:31Od: Rafaeoli25
Měl křeč v prstu, asi z příliš utažený omotávky, rozhodně ne z únavy a to je rozdíl, pusť si záznam jak dobíhal balony až do konce a jak Thiem a zjistíš jaká byla realita.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:36Od: dappe
Ty jsi jako fanoušek Nadala neviděl, že byl v závěru totálně vyčerpaný? Ty křeče byly z únavy a těžkých podmínek na kurtu, v závěru už i rychleji podával a hrál více v kurtu, pravděpodobně cítil, že to musí, co nejrychleji dorazit. Vždyť při té shodě na servisu posledního gamu nevypadal vůbec dobře.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:38Od: Rafaeoli25
Mně tedy unavený rozhodně nepřišel, Thiem na tom byl hůř. A ta křeč z únavy prostě nebyla.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:39Od: dappe
Tak ok. :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:42Od: Rafaeoli25
Grogy byl Zverev v čf, to bezpochyby, grogy byl Nadal na konci pátýho setu finále AO 12, ale grogy nebyl Nadal dnes ve třetím setu.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:31Od: mats23
krč mal v ruke, nič to nemusí znamenať...
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:55Od: turista
Není důležité, že toho měl Rafa v závěru dost. Důležité je, že úkol, který si dal před turnajem vyhrát pojedenácté RG splnil.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:09Od: Forehand
Tak Rafa, na haluz, obhájil každý jeden antukový bod. A v podstate do USO by mal mať na čele klud. Jedine, ze by na haluz obhájil každý jeden bod z trávy aj Roger. Ale blesk nikdy neudrie dvakrát na rovnaké miesto..

Kazdopádne si vytvoril skvelu vychodiskovu pozíciu aj pre koncoročnú jednotku, o ktorej sa reálne bude rozhodovať len medzi 3 tenistami, za urcitých okolnosti moze karty zamiesat Novak, ale musel by vyhrat USO a TM.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:28Od: Rafaeoli25
O jedničce se rozhodne nejvíc na USO, Nadal má nejlepší výchozí pozici jako loni, Federer musí vyhrát celou trávu, no a Zverev je velký otazník, nevěřím mu, letos ještě ne, příští rok možná vzhledem k tomu, že objíždí takový kvantum turnajů, bez úspěchů na GS mu to ale půjde ztuha. Djoker by musel zabrat tak moc, že je to až scifi a v Paříži ukázal, že se pořád ještě nevrátil, u něj to moc optimisticky taky nevidím.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:30Od: Gulbis
Nadal může v klídku vyhrát ještě min. 3x RG
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:35Od: gigin
No hlavně ty teď v klídku poraz Vanniho, blbečku.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:36Od: Rafaeoli25
Já s ním souhlasím, třikrát by to ještě měl dát určitě.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:00Od: Nola
:DDD

Rafaeolimu niekto stoji na kabli, vobec sa za tie roky nezmenil :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:03Od: gigin
Jj, :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:35Od: Stan_Borowitz
Taky si myslím, že to vůbec není vyloučené. Na rozdíl od Forehanda ale nevidím jako hlavního soupeře na antuce do budoucna Thiema, ale Sašu Zvereva (pokud tedy Diego Schwartzmann zázračně nepovyroste o deset čísel).
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:38Od: Forehand
Diego hral v tom prvom sete ako malý Boh. Keby vyrástol o 10 čísiel, strácal by v iných oblastiach, dobrý je taký aký je.

Ja si myslím, že hlavný súper Nadala v Paríži je stále Djokovic.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:43Od: Rafaeoli25
Nadalovym soupeřem v Paříži po odpadnutí Djokera je už jen a jen zdraví :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:44Od: Stan_Borowitz
Pokud se vrátí na původní výkonnost, tak bezesporu. To je ale velká neznámá. Klidně to taky může po AO zabalit, stačí pár smolnejch porážek na hardech, zejména právě na AO.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:01Od: turista
No Djoker je stoprocentně nejtěžší soupeř Rafy Nadala na antuce. Ve finále by kladl mnohem tužší odpor než Thiem, který sice nehrál zle, ale když o něco šlo tak udělal hloupou chybu zatímco pokud dnes chyboval Nadal tak to bylo v okamžiku kdy o nic nešlo. Novak bohužel momentálně občas nesplní rutinní povinnost a tou bylo tady porazit Cecchinata.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:40Od: gigin
Já už jsem požádal pana Turka z filmu Hop a je tu lidoop.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:56Od: turista
To už by ale bylo kontraproduktivní pro motivaci ostatních hráčů na antuce.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:28Od: peRFect
Velká gratulace nejlepšímu antukáři všech dob z tábora soupeře.11GS nedá nikdo na RG a je velmi pravděpodobné,že ani jinde.Úctyhodný výkon.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:02Od: turista
Asi ani jinde ne.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:25Od: Stan_Borowitz Tak jsem dorazil z kurtů
a koukám, žádné překvapení. Dopadlo to tak, jak snad každý čekal, takže kromě vyložených fandů Rafy se museli ostatní asi celkem nudit. (I když na setík bych si u Dominika celkem vsadil, ale na Diega ještě prostě nemá.) Takže jsem si místo povalování u televize zahrál hezkýho debla plného volejů a rychlé hry u sítě. Měli jsme možnost výběru mezi antukou a umělou trávou, vyhrál samozřejmě rychlý povrch, nikomu se nechtělo pinkat...

Ale k zápasu, i když jsem ho neviděl, asi ho můžu snadno shrnout - když dostane Rafa čas, aby k míčku doběhl včas a mohl se do něj opřít plnou silou, nikdo (snad kromě Djokoviče v nejlepších časech) nemá šanci. Proto je antuka - a ta pařížská zejména - pro něj optimální povrch a je právem jejím králem.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:48Od: Smazaný účet
:)
Ale pristi rok (pokud tedy bude finale Thiem & Nadal) tak si myslim, zeby ten Dominik uz mohl i s tim Rafou dojit do TajBrejku.:)
Za dva roku mozna i ten jeden set by Dominik mohl urvat, co myslis?

Jinak gratuluji k peknemu prispevku a hlavne tomu deblu, vyhrali jste?:)
Vyber povrchu chapu...starnem:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:55Od: Rafaeoli25
Za dva roky ten set myslím taky urve..no možná teda, snad :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 23:35Od: Stan_Borowitz Re: VLKu
První set ze stavu 4:1 nakonec 6:8, druhý za stavu 1:1 přerušeno pro déšť a už se nedohrávalo...
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:33Od: Smazaný účet
Takze vas zachranil dest...:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:20Od: Kozoroh RG 2018
... je 14. GS turnajem v řadě, který vyhrál tenista s alespoň jedním GS titulem na kontě. Po prohře Thiema zůstává posledním novopečeným GS šampionem Čilič, který vyhrál major před 3 a 3/4 roky.

Pokud z následujících dvou GS turnajů nevyhraje nikdo narozený po lednu 1989, poprvé v historii na mužské tour nebude GS vítěz mladší 30 let.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:25Od: Franky
sialene...mladici vobec neprerazili....
[ Reagovat ]
11.06.2018 11:56Od: Rafaeoli25
Podle očekávání ne? :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:07Od: Franky Takze este raz...
Toto vidim na Rafovu labutiu piesen na GS nema uz kde...USO 17 uhaluzil ani sam nevie ako a bud rok uz jeho telo nezvladne RG...inde je uz marny...keby dnes Dom hral trosku umnejsie a dotiahol by to do 4resp.5 setov Rafa by odpadol...nestalo sa a tak Rafa ukonci karieru s obdivuhodnymi (avsak pri Rogovi iba) 17GS..velmi pekne cislo kazdopadne - 2 najuspesnejsi ever
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:09Od: Patik
To som spomínal práve pred zápasom..túto sezónu už skončil..sám sa odpálil..možno nabudúci rok na antuke..ani tomu moc neverím už :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:12Od: Ondra979
tak tady opatrne. Loni jsem si rikal neco podobneho a dopadlo to v podstate stejne. NA hardech uz to bude mit opravdu tezke, potreboval by kliku na los jako loni na USO, ale na antuce muze klidne vyhrat i za rok a moc by me to neprekvapilo, vzdyt kdo ho zatim ohruzuje na antuce jsou dva hraci a to pouze mimo RG - to je velka slabota a je to k zamysleni.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:14Od: Patik
Nabudúci rok prídu mladí hráči ešte silnejší na čele s Thiemom a Zverevom.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:19Od: Ondra979
no jasne, presne to jsem si rikal loni, Rafa bude zase o rok starsi, oni se mozna zlepsi..ale co naplat, jeho hra je na antuku jak delana, je treba se s nim tahat treba pres ctyri hodiny a na to zatim nikdo nema, bohuzel
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:26Od: Patik
Veď uvidíme..:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:53Od: Rafaeoli25
Silnější silnější, Thiem už o moc silnější být nemůže, tohle je jeho strop, no a Zverev mi nepřijde jako hráč zrozený pro grandslamy, ano, na Masters je dobrý, ale velikost se ukazuje na slamech a na nich má ještě na čem pracovat a pokud některý příští rok dobude tak to určitě nebude pro něj tak fyzicky náročné FO, ale USO nebo Wimbledon, kde se tolik neunaví ani v delších zápasech, RG je pro něj moc velký ořech a vždycky bude při účasti Nadala ať už teď nebo za tři roky. Možná by Nadala na FO mohl v budoucnu víc potrápit ten Tsitsipas, ne Thiem a už vůbec ne Zverev.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:58Od: Ondra979
no Zverev mi potencialne prijde do budoucna mozna nebezpecnejsi. Nezapominej, ma jen 21 let, to jeste neni hotovy hrac, zato Thiem uz vicemene je. Ty maratony ho letos urcite zocelily tak priste uz by si mohl dat jeden s Rafou :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:26Od: tito
No aby jim všem neukázal záda Tsitsipas. Letos už hrál finále v Barceloně a má po skalpu Thiema a Schwartzmana.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:29Od: Smazaný účet
Ovsem jestli to zmakne vsechno s hlavou:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:34Od: dappe
Tsitsipas může být něco mezi Zverevem a právě Thiemem, více útočný než Zverev a zároveň klidnější a rozvážnější než Thiem. Nakonec z nich může být nejlepší.:) Jen je Řek, takže bych si na to zrovna nevsadil.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:39Od: tito
No nějak podobně jsem uvažoval, když začínal Djokovič. Myslel jsem si, že ho horká krev nepustí ke konzistentním výsledkům. Jak mne vyvedl z omylu :-)
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:44Od: Smazaný účet
No to je pravda:)
Nole to zvladl...
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:52Od: dappe
Uvidíme, já Tsitsipase ve svém okolí prosazují velmi, zatím se většina jen pozastavuje nad jménem. Ale je to jeden z hráčů, který na to určitě má potenciál. Zřejmě na všech površích.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:17Od: Franky
No Rafa bude uz len starsi a vyhravat na antuke v 33 rokoch uz mi nepride realne aj ked je to meno Nadal...Fuentes sa nacaroval uz dost, dnes by Domovi stacilo ist do 4setu a Rafa by mal extremne problemy...takticky to Dom nezvladol mal ho ubehat fyzicky skusat zmeny rytmu nielen busit do toho a snazit sa ukoncovat...o rok uz Rafovi pri takej porcii zapasov na antuke vypovie telo alebo ho proste niekto zlozi...
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:21Od: Patik
Presne tak..Nadal je na vrchole ..už lepšie natom nebude ani herne a fyzicky už vôbec..zato Thiem a iný hráči majú ešte veľa predsebou..o pár rokov s ním bude Thiem zametať.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:25Od: Forehand
O pár rokov?..Kedy?...Keď bude mať Nadal 45 a rukami krútiť kolesá vozíku, obrazne povedané?..

Thiem bude mať za pár mesiacov 25r. je to hotový hráč. V tomto veku mal Nadal už 5 titulov z RG, na ilustráciu. Môže sa zlepšiť, kozmeticky, ale hovorím, je to hotový hráč a bolo by maximálne dôstojné zdolať Nadala vo finále v plnej zbroji, ako niekedy v roku 2023 v treťom kole RG.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:33Od: Patik
Kozmetické zmeny to určite nebudú ten chalan je neskúsený..mentálne slabý..potrebuje skúsenosti..potrebuje takéto prehry ako dnes..ešte má toho veľa čo zlepšovať aj v hre..Nadal mal v jeho veku niekoľko titulov ale vtedy sa hral iný tenis ako sa hrá teraz.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:47Od: Rafaeoli25
Forehande tak v těch 40ti už snad šanci Thiemovi dá, ale to už asi někomu jinými než Thiemovi, ten už bude v tu chvíli moc starej na GS tituly :D :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:32Od: atptour
Ty budeš velkej nýmand... Už jsi musel použít hodně kapesníčků, co?
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:34Od: Franky
kto si? :O za jake love si tu?
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:18Od: Forehand
Na žiadnom inom povrchu nedosahuje hráč Thiemov level na antuke. Teda okrem TOP3. Čiže Rafa čelí najvyššej kvalite, na jeho výsledkoch sa to však neprejavuje.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:24Od: dappe
Však to zase není pravda, co píšeš. Thiem hraje super, ale je hrozně nevyrovnaný. Vyhrál už nějaký větší turnaj? Nevyhrál. Minimálně Wawrinka a Čilič jsou rozhodně na rychlých površích nebezpečnější soupeři než Thiem na antuce.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:25Od: gigin
Wawrinka? Ten už není nebezpečný ani pro Vekič.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:30Od: dappe
Musí zhubnout, pak by to možná ještě stačit mohlo...Ale myslím v rozmezí posledních několika let. Z těch hráčů mimo top4 byl asi nejnebezpečnější.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:33Od: gigin
No ono je to na houby s tím zraněním, jas. Hlavu si srovnal až nedávno. Dejme tomu, že byl nevyzpytatelný.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:31Od: Forehand
Lol, to si sa zas vyznamenal, ty vyrovnanosť.

Thiem uhral 3xSF na RG za sebou. Kto sa momentálne môže pochváliť niečim podobným na svojom obľúbenom Grandslame?..Podobnou vyrovnanosťou, Cilic?..Ten Cilic, ktorý v NY vypadol so Sockom, ci Schwartzamon, neblázni.

Som teda zvedavý na to meno, aktuálne.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:43Od: dappe
Cilič byl před RG na posledních třech GS dvakrát ve finále. Do toho hraje na gs pravidelně dobře, a má i titul. S tím Thiemem to není pravda, však to nevidíš? Loni porazil Nadala v Římě a pak uhrál game v dalším zápase, letos v Madridu to samé, porazí Nadala, a ani si neškrtl ve finále. Podle mě je Thiem hodně silný soupeř, ale zase to nepřeháněj, Čilič je na tom o něco lépe. Wawrinku sice nezdobila vyrovnanost, ale byl pro favority postrach. Navíc na rychlých površích roky zatápěl Murray, takový hráč na antuce nebyl a není.

Nadal by na antuce vyhrával za všech okolností, ale nedělej z toho něco víc, než to je. Soupeři nejsou, buďte za to rádi, nevím proč to tak řešíš.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:48Od: Forehand
Samozrejme, že Murray je Murray. Ten je inde. P

Písal som o momentálnej situácii. Cilicov level je na harde aj tráve slabší, než Thiemov na antuke. Argumentuješ výsledkami Thiema z Masters, ale Cilic na posledných hardových masters vypadol s Kohlim, či Isnerom, predtým dokonca s Fritzom, či Chardym. Bavme sa o GS. Cilic síce uhral 5 setov, ale len preto, že Federer hral v Austrálskom finále zle, určite horšie, než dnes Nadal.

Áno, Wawrinka. Beriem, ten hral v Austrálii aj v NY skvelý tenis, ale Wawrinka už nie je aktuálny.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:12Od: dappe
Aktuálně tam ale není nikdo, o tom se bavit nemůžeme :) Nadal i Federer loni vyhráli své top turnaje bez ztráty setu. Federer letos na AO ztratil sety jen ve finále, Nadal na USO neměl soupeře vůbec, takže takhle se to moc brát nedá. Je třeba také říct, že Thiem je z té širší špičky dnes snad jediný tzv. "antukový specialista", takže to má přecijen trochu jednodušší se do těch závěrečných bojů dostat, ale o jeho levelu to nemusí tolik vypovídat. On taky chlapec s tím ziskem RG může mít v budoucnu problém, ale snad ho získá.

Je třeba si přiznat, že Federer i Nadal vyhrávají i díky tomu, že tady chybí noví hráči. Můžeme se bavit o Thiemovi nebo Čiličovi, ale to jsou hráči, co mají potenciál tak na 2-3 GS tituly. Stačil by 25 letý Murray, a hned by to bylo jinak. Teď si představ, že by tu byl nějaký 25 letý Djokovič. Federer ve finále AO nehrál dobře, Nadal byl na konci dnešního zápasu úplně hotovej, začaly křeče apod. už po dvou a půl hodinách hry. Přesto oba vlastně skoro v pohodě získali titul.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:43Od: Forehand
Veď samozrejme, ja to stále tvrdím a velkú stvorku glorifikujem, pretože sú výkonostne proste úplne inde..A keď dvaja z nich chýbajú, zvyšní dvaja to majú ľahšie a musia porazit uz len ten druhy sled, ak sa sami sebe vyhnú..

A teraz si predstav, ze traja z tych styroch su rovesnici rocnik 1986/1987, takze kedysi to bolo tak, ze tu bol v podstate iba jeden, no nemal to lahsie?..

Thiem samozrejme na nich nemá, ale z toho "druhého sledu" na antuke dáva o sebe vediet najviac, na harde je zas početnejšie zastúpenie ohrozovatelov.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:07Od: dappe
Neměl to o mnoho těžší ani jeden, protože Federer někdy od roku 2008 dodnes, tedy už 10 let, čelí v pokročilém věku dvěma jedním z nejlepších hráčů historie v hodně výhodném věku, čímž přišel o mnoho titulů. Nadal sice prožil top výkonnosti jak Federera, tak Djokoviče, ale zase na druhou stranu většinu svých titulů má z antuky, která nepatří k jejich úplně oblíbeným povrchům. Djokovič to s tou smůlou na éru také neměl úplně tak horké. Ono totiž není úplně jednoznačné, zda je výhodnější mít nějakých pár let trochu slabší konkurenci a pak více než 10 let čelit těmto hráčům ve velké věkové výhodě. Vezmi si kdyby měl Federer teď také těch 31 let jako oni, jakou by měl na dalších 6 let vyhlídku? vždyť by toho v letech 2017 - 2020 klidně mohl vyhrát více než v 2004 - 2007. :) Federer hraje 15 let v kuse (ok mimo 2013) tenis, který je hoden GS titulu, navíc bez zranění.

V jakékoli tenisové éře by Nadal neměl na antuce konkurenci a v jakékoli éře by Federer atakoval 20 GS titulů.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:15Od: Ondra979
Federer hral hlavne moc dlouho s naprosto oldskool raketou, diky bohu ze ji vymenil, ale mel to udelat o dost driv a verim, ze by mel 1-2 GS navic - tohle me asi nikdy neprestane mrzet
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:52Od: Forehand
Štatisticky je hráč najlepší niekde vo veku 22-26. Čiže je výhodné v čase svojej výkonnostnej špičky čeliť najslabšej možnej konkurencii, pre "ľahké" zbieranie titulov. Navyše, keď bol hegemón nateraz osamotený.

Súhlasím, že vo veku 27-31 to mal Federer ťažšie a čelil vekovej nevýhode, na druhú stranu, ročne sa stále rozdávali len 4 Grandslamy a Nadal s Djokovicom, prípadne Murraym sa častokrát vybili medzi sebou. To sa na celkových číslach tiež podpísalo. Federerovi sa obaja približovali zákonite pomalšie.

Federerova výkonnosť vo veku 32-36 je obdivuhodná, nevieme však v tejto chvíli doložiť výkonnosť Nadala a Djokovica. Rafa 2017 a snáď aj 2018 sa podľa mňa vyrovnajú Federerovi 2012/2014, uvidíme čo prinesie Rafova druhá časť sezony. Novak je v tomto veku úplny otáznik.

Suma sumárum. Ak by boli všetci rovnaký ročník a posudzovali by sme len vek 18-31, teda do veku, v ktorom je dnes najmladší z nich.

Hypoteticky.

Antuka.
Nadal by vyhral asi svojich 9-10GS, v tom jednom, v ktorom by predčasne vypadol by si to fifty-fifty rozdali Roger s Novakom, obaja vyhrali Paríž zhruba v rovnakom veku.

Tráva:
To je zaujímavé, lebo kým Roger dosiahol prvý titul, Nadal hral na W. už dve finále a zakrátko vyhral prvý titul. V spočiatkoch by mal možno paradoxne navrch, neskôr by preberal iniciatívu ROger a neskôr by to bolo medzi Rogerom a Novakom.

Hard.
Ako prvý hral finále a bral prvý titul Djokovic. Myslím, že z hardu by mal najviac trofejí on, neskôr by sa to začalo mleť medzi tou trojičkou navzájom, na konci by zas získaval Federer.

Vo finále si myslím, že vďaka antuke by bol vpredu Nadal, Roger by určite prišiel o nejaké tituly z trávy a hardu...
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:56Od: spaniel
Výzkumy říkají že absolutní vrchol je u muže 27 let...ale samozřejmě je to průměr a může být u každého nějaká odchylka.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:31Od: Rafaeoli25
Už se musím jen smát, tohle čteme už kolik let? V r.2009, 2011, no a v roce 2014 se psalo už zručeně, že je to jeho poslední vyhraný grandslam. Realitu každý vidí, Thiem byl bez šance a samozřejmě by nevyhrál i kdyby byl zápas delší, Nadal byl zjevně v lepší kondici a jestli někdo působil unaveně tak Thiem, ne on. No a že nemá šanci na betonech? To je taky blud, kdyby ho nezradila noha s Cilicem tak šel i v Austrálii do finále a s Federerem by to opět byla nerozhodná bitva jako vždycky na hardu. A ještě směsnější je pak poznámka, že ani neví jak vyhrál loni USO! Kdo ho tam jako dostal do úzkých, s kým to uhaluzil? DelPa smáznul neskutečně, no a to, že Zverev a spol.jsou na GS jak kdyby tam byli poprvé je snad jeho vina? A totéž se bude opakovat na USO i letos, opět to bude o něm, Federerovi, max. o Djokerovi. Opravdu směšný tyhle prognózy, holt každého štve, že ten Nadal furt ne a ne odpadnout jak si neúnavně myslí. No, mají smůlu, neodpadne, Zverev, Thiem a spol. si musí nechat zajít chuť amatéři!
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:34Od: Franky
neviem odkial si vyliezol ale som zvedavy ci sa tu objavis aj na konci sezony kde Rafa nvm ci zobere este nejaky titul a vyhuci s hocikym hocikde...
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:42Od: Rafaeoli25
Tak pokud je řeč o hale ta je pro něj problém vždycky, to není novinka, ale na amerických hardech po odpočinku opět šanci má jako také vždycky a ukáže co umí. A pokud uspěje tam tak si pohlídá i jedničku i kdyby hrál v hale špatně nevím jak :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:36Od: Patik
Hoovoríš že ľudí štve že Nadal nie a nie odpadnúť..veď je odpadnutý každý rok minimálne štvrtinu sezóny ak nie polovicu.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:38Od: Rafaeoli25
Ano, ale ne na antuce, být ready na ní to si pohlídá až na jednu výjimku vždycky a to je podstatné. No a i s těmi pauzami je furt jedinčka a ještě dlouho bude :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:38Od: Ondra979
tak na USO se docela tesim, bude se hlidat limit mezi vymenama tak jsem zvedav co na to Nadal. Jestli i tak vyhraje, tak mu slozim klidne tady velkou poklonu, to RG je jen dalsi rutinni vyhra, ale holt je to GS tak si to uzijte.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:39Od: Rafaeoli25
Co by jiní za tyhle "rutinní" výhry dali že, takový Djokovič třeba :D. Ten vyletí s kdejakým Checinatem.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:40Od: Forehand
Tie hodiny budú mať určite len asistenčný charakter a budú rozhodcom slúžiť ako pomôcka.

S limitom bude mať problém polovica hráčov, hráčiek. Ak sa za druhé prekročenie berie fiftín a za tretie celý gem, je úplne nereálne, že sa to bude trestať striktne. Pri 100 fiftínov je prirodzené, že to hráč párkrát prekročí
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:16Od: Patricia188
Takých tu už bolo čo ho odpisovali a hovorili ze uz žiadny GS neziska mozno ani ziadny Mastera
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:18Od: Franky
masters da ale GS uz nie...na rade je Roger a tiez to bude uz asi labutia piesen pre oboch buduci rok nedavam uz ani jednemu GS
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:32Od: Rafaeoli25
Ty jsi komik :D :D :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:35Od: Franky
hodime rec o rok ;)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:46Od: Rafaeoli25
Za rok možná nebude mít Babiš pořád důvěru, Nadal ale určitě bude mít dvanáctej titul pokud se samozřejmě v tu dobu nezraní :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:18Od: Patik
Veď uvidíš sama..nakonci sezóny. :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:18Od: Ereinion
Pokud bude Nadal zdravej, tak na antuce bude pořád jedním z favoritů klidně příštích několik let...
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:23Od: Patik
Jeden z favoritov určite ..ale už nie najvačší.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:32Od: Patricia188
Kym bude na tom zdravotne ok tak na antuke bude aj nadalej kralovat nehovorim ze vyhra US open alebo AO a Wimbledon uz vobec nie ale na antuke bude vyhravat.... mal by to zobrat ako Roger a vynechat minimalne Wimbledon a potom aj AO ked sa mu tam vobec nedari.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:35Od: Forehand
Rafa Wimbledon nevynechá, má na ňom malé šance, ale zároveň oveľa väčšie ako Federer na antuke.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:36Od: Franky
myslim ze Rafove vysledky na trave su za posl 2 roky rovnake ako Rogerove na antuke :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:00Od: Patricia188
Rafa je proste Rafa on je bojovník a aj keď vie, že má menšiu šancu vyhrať aj tak pôjde na Wimbledon lebo tenis proste miluje a baví ho to, ako sám povedal, keď ho to prestane baviť alebo bude mať veľké zdravotné problémy tak skončí, ale jeho to baví naďalej uvidíme do kedy.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:03Od: Rafaeoli25
Mluvil i o výhledu pěti let, takže to balit fakt hnedtak nehodlá :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:04Od: Patik
Pozri sa ako je natom teraz zdravotne ..za týždeň ho čaká Queens a potom Wimbledon..čo myslíš ako natom bude ? :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:06Od: Ondra979
je skoda, ze mezi RG a W je malo casu. Hodne rad bych videl Rogera proti Rafovi na antuce, ale Rogera v lonske top forme! Verim, ze by uhral vic nez kdokoli dnes, s vylepsenym BH, sebevedomim a nesmime zapominat ze i lepe servuje, bylo by to urcite vysoce kvalitni utkani, i kdyz by ais zase vyhral Nadal. Ale Roger se nechce nicit pred travnatou sezonou a je to naprosto pochopitelne.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:51Od: Patik
Však ale o čom to je taký tenista čo vie hrať iba na antuke na trón nepatrí.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:02Od: Patricia188
Tak potom tam nepatrí ani tenista, ktorý vôbec nevie hrať na antuke
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:08Od: Patik
Myslíš Federera ? ten má niekoľko titulov z antuky..skončil s ňou v 35ke..čo myslíš kde bude Rafa v jeho veku ? :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:11Od: Forehand
Na čele historických tabuliek?
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:11Od: Patik
čo sa antuky týka o tom nepochybujem.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:19Od: Patricia188
Skončil s antukou lebo nemohol poraziť Nadala na RG a nebyť nešťastného vypadnutia Nadala so Soderlingom tak by nemal ani ten jeden titul z RG, narozdiel od Nadala, ktorý ho dokázal poraziť vo Wimbledone.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:04Od: Forehand
Esteze to sa Nadala netýka.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:36Od: Rafaeoli25
A kdo jako bude, Thiem? Uvidí se příští rok, to ano, ale Nadal opět vyhraje min. Monte Carlo a Barcelonu a pojede na FO opět jako favorit. Takže o čem je řeč? Je to směšný, co zázračnýho Thiem a Zverev letos předvedli, že by za rok mělo být vše jinak? Nic, jsou to vedle něj malý piva, co ho nedorostou dost možná nikdy, prohrávat s nimi začne až ve chvíli kdy půjde kondicně dolů a to ještě dlouho nenastane vážený.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:38Od: Franky
aby si nebol sklamany
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:47Od: Rafaeoli25
Totéž jsem četl poprvé už před skoro deseti lety :).
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:55Od: Ondra979
mel by jit dolu prave mezi 32. a 33. rokem jako drtiva vetsina tenistu, mnozi o neco drive (Fed je zase jiny pribeh, toho bych vubec nebral v potaz). Minimalne rychlostne uz to bude jen horsi a horsi, ale klidne mu to muze jeste stacit na dva tituly vzhledem k jeho sebevedomi, hre jak delane na antuku a zatim slabsi konkurenci. Mozna uz za rok budeme chytrejsi :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:37Od: Rafaeoli25
Měl jít dolů už dávno, musíš brát v potaz o kom mluvíš, nikdo jiný není jako Nadal, nemá takovou vůli, chtění trénovat, makat do únoru aby se udržel, z rychlosti mu neubraly ani mraky zranění co by ostatní složily před třicítkou, viz.třeba Hewitt. On je prostě jedinečný materiál a tak je nutný k němu přistupovat, co vydrží a zvládne on nikdo, nikdo jiný nedokáže.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:44Od: Ondra979
tak tady uplne nesouhlasim - jasne, ze Rafa je vyjimecny (vasen pro hru ma stejnou snad jen Feda), ale ze rychlostne o neco ztratil je nesporny fakt, a bude ztracet dal. Zatim to na antuce v klidu staci, mozna za rok uz to bude mit opravdu tezsi, ted uz bude znat kazdy pulrok navic. Taky zalezi, jestli si zase neco neoddela, letos mel stesti ze to mu to akorat vyslo a na antukovou cast byl jak rybicka
[ Reagovat ]
11.06.2018 11:51Od: Rafaeoli25
Ta rychlost se moc nezměnila, i teď si pohybově strčí do kapsy i všechny young boys. Taky on jí už tolik nepotřebuje jako v raném mládí, protože teď má o sto procent lepší servis a backhand, takže v součtu žádná ztráta a do pětatřiceti by to měl v tomhle stavu vydržet, pevně v to věřím.
[ Reagovat ]
12.06.2018 18:11Od: turista
Rafa Nadal zvládl antukovou část sezóny i když jako rybička teda už není nikdy nikde. Po zápase s Thiemem, který vyhrál s přehledem byl fyzicky úplně vyřízený. Thiem byl zase vyřízený psychicky podle toho jak se tvářil i během zápasu.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:06Od: mahycek
Kde jsou ženy, třeba v parádním klobouku, nebo bez a
v mokrém tričku. Ale, pozor, znám ženy, kterýým je přes
55 a můžou chodit také. Toť paráda, nemusím chodit daleko.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:55Od: Ondra979
gratulace Nadalovi, Dominik se jeste musi zlepsit, hlavne mentalne, nemuze podavat jak podaval v prvni setu a za dalsi - v te vyrovnanejsi pasazi ve druhem setu jak se tahali, tak jakoby tam nemohl pochopit, ze s Nadalem se bojuje o kazdy fifteen, obcas ho i vyhral, ale na tohle presne musi byt pripraven a ne kroutit hlavou :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:06Od: Kozoroh
Myslím, že mu hodně uškodilo rozhodnutí při losu vzít příjem. Za stavu 4:4 v prvním setu by se mu servírovalo lehčeji, než při 4:5, kdy zalabilčil. Hloupá chyba ještě před startem.
[ Reagovat ]
12.06.2018 18:15Od: turista
No jo Thiem kroutí hlavou jako Djoker, když soupeř zahraje neuvěřitelný míč. I když Djoker to dělá hlavně v zápasech s outsidery jakoby nemohl uvěřit, že ho nějaký challengerista tak prohání.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:51Od: Kozoroh Nadal pojedenácté králem RG
Nadal opět potvrdil svou převahu na pařížské antuce. 11. titul v rozmezí 13 let (nebo jinak řečeno 14 ročníků) je dokladem ultimátní dominance. 13leté rozmezí mezi 1. a posledním GS titulem je pozoruhodné - Nadal předčil Samprase s jeho rozmezím USO 1990 - USO 2002, před Nadalem je Federer s rozmezím 14,5 let W 2003 - AO 2018, z hráčů přelomu otevřené éry ční Rosewall s 19letým rozptylem ACH 1953 - AO 1972.

Rafa k titulu prokráčel jen s jedním škobrtnutím - to byl zápas s Diegem. Po prerušení duelu však už nikdo nedovedl Nadala byť jen potrápit. Dál než do stavu 4:4 Nadal sety nenechal zajít.

Borg by měl Schwartzmanovi poslat kolekci oblečení zdarma. Diego mu zachránil dva rekordy - nejen prvenství v počtu vyhraných setů za sebou na RG (41), ale i sdílený primát v počtu GS titulů, získaných bez ztráty setu (Borg a Rafa oba 3).

Nadal se zařadil po bok Rosewalla a Gimena coby 3. vítěz ve věku 32+. 3 grandslamy po 30 předčil Connorse, Agassiho i Wawrinku, před ním už je jen trojice Laver + Rosewall + Federer s 4 tituly.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:56Od: Kozoroh
Gratulace nadalovcům, holt Paříž je jediný GS turnaj, kde Rafa umí obhájit titul :-)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:01Od: Franky
+1
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:06Od: Forehand
Nice. Len dodám, že Rafa vyhral ako jeden z mála Grandslam ako tínedžer, v zrelom veku pred 30kou a zároveň po 30ke. Takých hráčov z modernej histórie veľa nie je, napadá ma Sampras.

A tuším dnes vyrovnal Noleho aj čo sa týka získaných GS poslednej dekády, že áno?
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:25Od: Kozoroh
Ano, je to tak. Jinak nejvíc grandslamů za dekádu vyhrál Federer - 15 v minulé dekádě, následuje Sampras s 12 tituly v 90. letech. 12 trofejí získal i Emerson v 60. letech, ale jen v amatérské konkurenci.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:14Od: annah
Krásné shrnutí historie! Díky!
Rafovi gratulace - je opravdu famózní. Nadalovci se tetelí blahem, to my FF takové štěstí mít nebudem. Rogerův věk je proti. Ale těšíme se velmi. Konečně ho zase uvidíme na scéně!
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:12Od: Kozoroh
Rogerovi věk nezabránil, aby vyhrál letošní AO. Však Roger ukáže, jak to s Wimbledonem myslí již v příštích dvou týdnech.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:49Od: Kamilos88
Gratulace Rafovi a jeho fans. Na antuce je to proste legenda. Tedka bych se na to vykašlal stejně, jako Roger na antuku.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:48Od: Labi
No dnes nebylo o čem, stejně jako ve všech finále ke kterým Rafa na RG nastoupil, jeho styl je na antuku prostě dělaný a pokud v jednom zápase proti němu nestane TOP soupeř v TOP formě, tak bude ještě pár let obrázek stejný....je spíše záhadou, že při přechodu na jiný povrch je ta efektivita tak rozdílná...každopádně i když jsem přál Thiemovi, tak je vítěz zasloužený
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:50Od: Forehand
Thiem sa teda nepotrebuje zlepšiť?
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:58Od: Labi
o tom se nemá cenu bavit, to co předvádí v krátkých úsecích zápasu by potřeboval předvádět po celý zápas, jak posbírá více zkušenosti, potom se uvidí ...zatím to adept není.....což logicky vede k tomu, že moc konkurentu Rafa nemá, páč Roger antuku už zabalil (i tak by nejspíš Rafu na ní neohrozil) a Novak u toho na návrat k původní formě už nevěřím
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:46Od: Patricia188
Vamos Rafa,aj napriek problemom to zase dokazal. Na travu sa vobec netesim tam bude zase len vsetko o servise a ziadne sjvele vymeny.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:07Od: Smazaný účet
Jsi dlouho tenis na trave nevidela, ze:)
Tak jen pro pripomenuti ty nudne servisy...

https://www.youtube.com/watch?v=dTgVupmBVZU
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:05Od: Patricia188
Dustin Brown je tiež veľký showman a samozrejme ma hru zalženú tiež na dobrom servise a potom sa už tenisom len baví.
[ Reagovat ]
11.06.2018 08:36Od: Smazaný účet
Jeste by mne zajimalo, kdo nema z hracu na okruhu ATP zalozenou hru na servise a vylozene rozehrava gem...
[ Reagovat ]
11.06.2018 16:27Od: Patricia188
Nie kazdy hrac ma dobry servis tak si musi uhravat gemy cez vymeny a nedava min 30 es za zapas
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:45Od: brixner Vzpomínáte na Dobrýhokafeho?
Kdyby tu ještě byl, asi napíše " Nevýte nědko, kdo vihral v tom pařížy?"
Občas na něj vzpomenu, no chuligánek to byl :-)
Nejspíš by měl šok z toho, jak si Rafa vytírá prdel s celým světem a to už celou dekádu!
!!! NEUVĚŘITELNÉ !!!
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:43Od: raduz
Nadala opravdu bytostně nesnáším a nerad to říkám...11RG už nikdy nikdo nezíská.Pokud bude hrát jako letos i příští rok,nikdo ho neporazí.Má totiž na antuce jediného soupeře,kterým je Djokovič,bohužel již končící.Thiem hraje tak nějak podobně jako Federer v podobných letech.Nadal to oběma jako jednoručákům zhusil a ještě několikrát zhusí Thiemovi
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:46Od: hippos
bytostne nesnasis..tak jestli je nadal tvuj soused a rusi te jeho hlasite soulozeni s ronaldem, tak te chapu
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:50Od: RL68
Nenavist je zla,uz to radeji nerikej:-(
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:12Od: turista
Djokovič v žádném případě nekončí. Zlepšuje se pomalu ale jistě.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:17Od: Smazaný účet
AO19 vyhraje urcite.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:39Od: brixner Obrovské překvapení!!!
Rafa vyhrál RG! To je prostě něco!
Ba ne, dělám si prdel :-)
Ale vážně - po pravdě - čekal někdo z vás něco jiného? Já opravdu ne, skoro bych se přikláněl k tomu dát Rafovi následujících deset trofejí a z RG udělat ZOO pro malé spratky...
Je opravdu s podivem, že se ještě neobjevil důstojný soupeř, schopný Rafu na hlíně porazit či porážet! Tahle ohromná dominance Big 3 bude pomalu končit a už se nebude nikdy opakovat, prostě nejsou lidi. Příjde znovu doba Ferrera, Costy a podobných a trofeje budou měnit majitele rok co rok. Vždyť kdo z mužů naposledy vyhrál RG aspoň 3x? Napadají mě Lendl, Wilander a Guga, nakročeno měl Courier a pak šmytec! Všichni tu velebí Zvereva i Thiema, je dost možné, že RG jednou vyhrají, ale tak max.2x. Ve světle toho všeho to z Rafy dělá prostě ještě většího borce, než opravdu je, jak někdo píše-ty tituly jsou skoro až absurdní! Osobně bych RG vyhrál tak max. 4x nebo 5x, víc bych nedal, už bych prostě nemoh, no a to jsem nějakej plajer :-)
Rafovi obrovská gratulace!
Jsem Rogerovec, ale Rafa je prostě Král králů!
Tedy Král č.2!
Ale i to je dobrý :-))
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:48Od: RL68
Antuka krome umu a talentu je o vuli a bojovnosti-je to fyzicky a psychicky nejtezsi turnaj na svete - je dlouhy a skvelym podanim si moc nepomuzes...Roger je nejveysi talent teto hry,Rafa ma nejlepsi hlavu a vuli;-)...jsem fanousek spis Rafy,ale mam rad oba;-)...jsem rad,ze jsem zazil jejich bitvy,legendy tohoto sportu!!!
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:49Od: Padme
Hezky napsáno... vidím to podobně ;)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:36Od: Frantz
Vamos Rafa, RF frustrati at puknou zlosti :DD
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:39Od: RL68
Skvely pohled na situaci:-)...proste ten clovek dokazal hodne moc!!!
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:34Od: steve79
Bojím se, aby Wimbledon nebyl bez Djokoviče a Nadala.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:38Od: Padme
Proč?
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:39Od: steve79
Djokovič to sám říkal na tiskovce a u Nadala zase bůh ví v jakém je zdravotním stavu.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:42Od: tito
Nole zpochybňoval svou účast po vyřazení, Rafa je zatejpovaný od zápasu s Diegem. Jeho zdůvodnění, že se lépe chytá pot, mohlo být jen taktické mlžení před dalšími zápasy. Pokud má problém se šlachami, může se stát, že trávu vynechá.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:14Od: turista
Novak byl jen maximálně naštvaný po porážce s Cecchinatem takže do WB ho to přejde.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:26Od: Patricia188
Ten jeho šaman ho asi nenaučil zlosť premeniť na lásku........ síce sa snaží každého objímať ale ešte asi musí veľa meditovať
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:32Od: mahycek
Taky jsem si na Rogera vzpomněl, že by byl důstojnější,
než Thiem, to ano, ale musel by se tam probojovat
do finále. Takže je to bezpředmětné.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:28Od: Herbert_Hoover
Vamos El Matador, pri ceremonialu i slza ukapla, diky za vse :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:26Od: mahycek
Oprava, asi jsem to napsal blbě, tak se omlouvám ženám,
jako je Fandina , Magerka. Promiňte.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:26Od: Dobry-den
Bez Rodžera ten turnaj neměl šťávu. Na tom se asi shodnou všichni, co tomu tenysu aspoň trochu rozumí...
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:25Od: D.A.N
Stereotipní vraceč co běhá doprava, doleva a čeká na chybu nejnudnější hráč jakého znám. Rogerovi nesahá ani po paty. Nechápu jak může někdo tomu hekajícímu podvodníkovi vůbec fandit.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:25Od: Forehand
spaniel?
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:26Od: soloo
aspoň niekto napíše pravdu :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:34Od: Frantz Re: DAN
miluju zhrzeny RF fanatiky, jen tak dale... :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:48Od: Smazaný účet
A ty si myslis, ze takovy Roger, Djokovic, a plno dalsich si necim nepomahaji? A dopuje jen jeden. No taaak... neblbni...:)
Dneska spickovy sport bez pomoci (jak to nazyvaji lide doping) je asi nemyslitelny.
Konec XX.stoleti cela tenisova spicka leti na EPu, no spicka, vlastne tezko asi najit, kdo na tom neletel...z top 100, aby mel nejakou sanci a netrcel na konci zebre. Nebo na necem jinem...
Zapasy mely dynamiku dnesnich treningu. V porovnani s dnesni dynamikou to byla takova pinkacka, kalendar turnaju byl stridmejsi. Dneska je to oprene mnohem vice o agresivni uder, neskutecny pohyb behem zapasu, a vsichni jsou cisti jak lilie a dopuje jen Nadal.:) Jiste...

Vsichni neco berou...by to nevydrzeli. Vsak moznosti maji ted 100 nasobne vetsi nez v minulem stoleti, a ani to nemusi byt na black listu.

Rafovi muzes vklidu pogratulovat k 11. titulu:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:20Od: Pedronegro
co to meleš za kydy, někteří sportovci si pomáhají tím, co jim může prospět a je povolené, jen výjimky a různí sociopati nepovolenými prostředky, kterými se vlastně likvidují, tvoje tvrzení, že všichni a že by to jinak nevydrželi, je nestoudná lež bez jakéhokoliv opory, sám si tady hraješ na něco, co vůbec nejsi ...:(
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:27Od: Smazaný účet
dekuji za reakci:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:00Od: Pedronegro
není zač, já jen že někteří populární chytrolíni by tady nemuseli psát o úplně všem jako by tomu rozuměli nejlíp a šířit tím vlastně dezinformace, a suplovat tu bulvár :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:28Od: Smazaný účet
Podle mne zajimave...:
Criticism of doping: the nihilistic side of technological sport and the antiquated view of sport ethics. (Eugen Konig)
Nebo
Culture, Bodies and the Sociology of Health

Konig?.nepřesvědčuje nás o jejich nevinnosti, nicméně stejně tak jako on je hájí a kritizuje opět fakt, že jakmile se dopingový skandál provalí, z hrdiny se rázem stává monstrum. Přístup
k této problematice je evidentně kamenem úrazu, jako další zajímavost v článku najdeme názor bývalého belgického lékaře, který byl za šíření dopingu potrestán.
Ten tvrdí, že není nemorální doping brát, nemorální podle něj je nepomoci touto cestou sportovcům (?Für mich als Mediziner ist es nicht unmoralisch zu dopen. Fürmich ist es unmoralisch, den Sportlern nicht dabei zu helfen, diese unmenschlichen
Belastungen auszuhalten?.) , od kterých jsou ať už společností nebo například sponzory požadovány doslova nelidské výkony. A i odsouzený doktor Mouthon je nakonec stejného názoru jako autor článku i doktor König, a tím je problematika přístupu společnosti. Jediné možné řešení tohoto problému nabízí v závěrečné části textu sociolog König, který tvrdí, že jediným řešením, jak doping vymítit, je skutečnost, že by si sportovci mohli dovolit prohrát a neusilovali by vždy jen
o vítězství. To však autor ihned zatracuje s odůvodněním, že by toto řešení v konečném efektu bylo proti základní logice vrcholového sportu.
[ Reagovat ]
10.06.2018 20:33Od: Smazaný účet
Mozna jsem nevolil ty nejlepsi slova...mozna drsna davka cynismu, ktera se nemusi uplne libit.
Ale nemusis si delat nejak starosti.
Ja jsem ted mel chvilu na TP (ja mam vzdycky ty pauzy tak na mesic, nebo pul roku a tak)
Urcite ted do srpna spis na sireni paniky nebudu mit cas...:)

Jinak ty knizky sociologu jsou zajimave.,,,ale take je neberu nejak 100% vazne...
[ Reagovat ]
10.06.2018 22:04Od: Pedronegro
jo, teoretické úvahy sociologů ohledně sportu jsou zajímavé také tím, že zpravidla nikdo z nich sport na nějaké výkonnostní úrovni nikdy neprovozoval a tedy o tom vlastně houby ví, hlavně ale publikují, což je živí ... moc bych, zejména jejich závěrům, nevěřil ... :)
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:29Od: Mayo
Veľmi pekne napísané. Tiež je mi veľmi úsmevne ako si väčšina mysli, že dopuje iba RN.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:49Od: hippos
lol, tak hral rafa tak pred deseti rokama
ses vratil z marsu?
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:07Od: kecam
Pod to se podepíšu - nejde o tenis, ale o baseball, ještě k tomu velmi nestetické k podívání ...
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:22Od: mahycek
Tak se nepovedlo, byla to jen vzpomínka, která se neopakuje.
Přeji to Rafaelovi, ale byla to poslední Paříž co vyhrál.
Ve 2019 už ne. I když mě zaráží, že nemá soupeře.
Kde jsou ??????? A u Fedexe také, ale ten je starší.
Je tady něco špatně, proč ostatní mladí hráči do 25,
nevyhrávají GS ??? Nicméně Nadal hraje výborně, ale proč
někdo vynikajícně ?????? Myslím antuku. Ale, už hurá na
trávu. Nemám rád úmorné zápasy na antuce s hekáním i
u chlapů. Fuj !!!!!!!!!!! Několik let se jezdím při FO
potápět a je to paráda. Promiňte ženy, jako Fandina,
Magerka a další. Ostatní mi snad prominou a také omluva
chlapům. Kdyby jste věděli, ten ráj popd vodou ?
Nádherný videa jsem natočil, jen to sestříhat a dát
na nosiče. Ale, pozor, to neprodávám, to dávám kamošům
a kamarádkám zadarmo a možná něco pošlu do TV.
Tak se mějte přátelé. Od zítra tráva, Dobrou.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:36Od: triatlet
:-D
Pokus o nový song?
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:22Od: Forehand
Priatelia, tak po dlhej antuke, konečne prichádza tráva.

Za pár týždňov začínajú MS vo Futbale.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:23Od: Herbert_Hoover
Par tyzdnov? :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:41Od: Labi
na slovensku to vysílají ze záznamu v srpnu :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:26Od: peRFect
:-D top
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:23Od: Mayo
(:
Presne tak, konečne začne poriadny sport na tráve.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:25Od: Forehand
A čo iné by si chcel na tráve robiť, Mayko?..:)

Snáď si to Leo postráži, tentokrát..
[ Reagovat ]
11.06.2018 00:31Od: Mayo
Bodaj by ale ARG neverím. Mali výborného kouča (MS14), ktorý žiaľ už odišiel.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:29Od: Smazaný účet
Zacina nejaky dulezity turnaj v golfu?
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:00Od: babolat.cz
neznám jiný sport na trávě kromě golfu a fotbalu
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:04Od: Franky
ty nevies vela veci este blabola
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:21Od: Smazaný účet
Ragby
Baseball
Kriket
Pozemni hokej
Americky fotbal
Polo
Lakros
Dostihy, Jezdectvi
Moderni petiboj
Ale nejdulezitejsi na trave bych videl tu Lukostrelbu
a Strelbu (myslim to sestrelovani holubu nebo co to je...)

Tenis bych tam nezarazoval, on se vzdy hral tradicne na betonech a ve Francii na antuce, jen Anglanum v hippie dobe sedesatych let svihlo v hlave a zacli hulit travu a tak ji take i nasadili:)
Asi by to meli tam zalit betonem...
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:24Od: dappe
A těmi pár týdny myslí 4 dny...:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:27Od: Forehand
A presne toto je koncept fanatikov.

Jednoduchý, neškodný vtip chytiť z druhého konca, úplne ignorovať pointu. Proste hnidopichy, FFF, elegánovci :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:30Od: Patik
Prečo ľudí nazývaš fanatikmi keď v každom príspevku o Nadalovi tvoje meno svieti v každom druhom komentári..hm ?
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:32Od: Forehand
Pretože si pamätám históriu TP, priateľu. Skús si prelistovať archív a pochopíš význam FFF.

Ak by dnes Nadal prehral, tak by si ich tu mal v plnej paráde v diskusii o 1000 príspevkov. Ale dnes ticho na pešine, ticho šúchajú nohami. Ako každý rok :)

Ešte, že bol ten Madrid, tam na chvíľu vykukli na svetlo sveta.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:39Od: tito
Jojo, to by bylo veselo. Nezobrazily by se mi tak 2/3 příspěvků.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:42Od: Forehand
Človek by čakal, že človek, ktorý má rád tenis sa aj k RG dokáže postaviť čelom.

Ten Kozoroh sa aspoň vyjadruje aj po prehrách. Ale táto sebranka zbabelá akurát ukazuje charakter, aj vzhľadom na ich posmievanie pri výhrach...
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:41Od: Patik
Keď hovoríš že fanatici sú ticho a šúchajú nohami a ty tu stále niečo komentuješ tak kto je fanatik ten čo mlčí alebo ten čo vypráva.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:47Od: Forehand
Mohol by som si tu podať rad za radom všetkých tých tajtrlíkov od Dappeho, Labiho, spaniela, potkana Frankyho a ostatných. A kde sú všetci?...:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:00Od: Patik
Všetci sú tam kde budete vy keď začne tráva a betón..ale najmä tráva.
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:04Od: Franky
+1
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:15Od: Gogiska
tak pokial hardy budu prebiehat stylom tych v US, tak nevidim dovod ;)
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:03Od: Franky
potkan hovor vies komu ty zbabelec volam ta tu na match, sprint dokonca aj pivo a si do*rany z toho az za usami radsej povies ze nesom tvoja uroven...mas pravdu nesom neplatim si za sex a nesedim doma za PC 12h denne zadrbany od jedla a bavim 'frajera' cez klavesnicu
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:19Od: Forehand
Si úplne mimo, jednoduchý chlapec odvedľa.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:48Od: W.G.M.
Fanatismus se preci projevuje uplne jinak nez kvantitou prispevku... Zdalo se mi vzdycky nad slunce jasne, ze podstatny je obsah a celkovy diskusni postoj.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:32Od: dappe
Tady jde o to, že ty napíšeš chybu v tak 80% příspěvků. A k tomu se snažíš být vtipný, poté to strašně křičí. Být to jednou za čas, tak to člověk přejde, ale v tvém případě to už hodně lidí nepřechází, zvlášť když tu máš nejvíce příspěvků. Tvůj sportovní přehled je tristní, s přihlédnutím k tomu, že jsme na internetu (google), tak v reálným životě to musí být teprve katastrofa.:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:45Od: Forehand
Obávam sa, že tvoj názor na moju osobu nemôžem brať vážne, keďže nie je objektívny. Navyše je dnes poznačený finálovými emóciami z výsledku :)

Zajtra to uvidíš inak, frustráte..
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:45Od: Forehand
Obávam sa, že tvoj názor na moju osobu nemôžem brať vážne, keďže nie je objektívny. Navyše je dnes poznačený finálovými emóciami z výsledku :)

Zajtra to uvidíš inak, frustráte..
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:59Od: dappe
To, že o tobě tvrdím, že jsi zoufalý blbec, co nic neumí a vylévá si to na internetové diskuzi, ze mě přeci nedělá frustráta.:) Nejsi tu jediný fanoušek Nadala, takže v tom asi problém nebude, že? :) Dále si zkus najít svou show pod články z posledních triumfů Federera na GS, a poté tady ostatní označuj za fanatiky a frustráty...

Dnes máš dobrý den, Nadal získal titul, zjistil si, že za pár dní začíná MS ve fotbale a kdo ví, co se dnes ještě dozvíš, tak si to užívej...
[ Reagovat ]
10.06.2018 19:15Od: Forehand
No vidíš, ako jeden z mála hejterských fanatikov vieš napísať text v odseku. To určite oceňujem. No svojou vzťahovačnosťou, precitlivelosťou milý frustrát vôbec nevybočuješ zo stáda. Takže sa pekne vráť do ohrádky, šúchaj nohami, chytaj za slovíčka svojho pastiera a neunášaj. Všetko je tak ako má byť.
[ Reagovat ]
10.06.2018 21:22Od: Tornes
Ty jsi fakt vtipálek... Začneš druhé urážet a když se jim to nelíbí, tak jsou "přecitlivělí". To nedokážeš ani ve vítězství ukázat nějakou úroveň?
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:47Od: Franky
a velka
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:21Od: D.A.N
Další ročník Amstronga2 vyběhaný z volejbalistyckýmy prvky na Nadalovi oceňuji jen to, že mistrně dokáže skrývat doping dokonce lépe než Amstrong a to už je co říct.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:20Od: atptour
Rafo, velká gratulace. Zasloužený titul, který jen potvrzuje tvoji absolutní dominanci na antuce a celkově pak výjimečné postavení mezi nej hráči historie. Uznává to každý, kdo tenisu rozumí. Jen ubozí závistivci hledají důvody, jak by tvoje tituly znehodnotili, místo aby ti s velkým uznáním pogratulovali. Nadal, Federer a Djokovič - geniální tenisové trio. Měli bychom být všichni rádi, že můžeme jejich tenis tolik let sledovat.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:20Od: RL68
Mam pocit,ze Rafa letos naposled;-)...pokud ne,podcenuji moznosti lidskeho fyzickeho limitu,odhodlani a vule;-)...je to nejtezsi turnaj na svete,je dlouhy a narocny a tyto vlastnosti jsou klicove!!!gratulace!!!
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:17Od: Pesek12
Komentátor na Eurosportu má pořád výhrady k rozhodnutí rozhodčího v 1.setu. Ale když tam tu mezeru neviděl, tak asi rozhodl správně. To že mu to potvrdilo neoficiální jestřábí oko, to přece nic na antuce neznamená. Přesnost měření u jestřábího oko je přeci taky nutno brát v úvahu...
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:23Od: Pesek12
Jinak Vamos Rafa. Tenis Tě ještě pořád potřebuje.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:16Od: Mayo
Poprosil by som o premenovanie centrálneho dvorca po Rafaelovi Nadalovi!
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:22Od: RL68
To zni logicky a sympaticky:-)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:57Od: Kozoroh
To asi frantíci neučiní.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:16Od: dappe
Nadal se zdál být v posledním gamu na konci svých sil. Thiem i přes jasný výsledek ukázal potenciál, ale takticky je během zápasu úplně marný, Nadal toho využil do posledního možného detailu. Thiema to musí dost mrzet, Nadalovi v závěru začalo tělo vypovídat službu, a dnes by zřejmě maratón nezvládl.

Před sezonou 2017 byl poměr RF - RN 17:14, po šesti odehraných grandslamech je to 20:17 :D Na jednu stranu obdivuhodné, ale i vizitka ostatních hráčů...Navíc to může pokračovat, protože Federer bude na Wimbledonu favorit číslo jedna.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:15Od: Mayo
Rafa 11 GS z hliny
Novak 12 GS celkovo

(:
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:26Od: Patik
To je ako 29 masters z jedného turnaja a 30 masters zo všetkých turnajov.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:08Od: Mayo 11
Vamos Rafa, 11. titul FO je anblivlbl (: Verím, že o rok už konečne nájde supera.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:11Od: Forehand
4 tituly, rok pauza, 5 titulov, dva roky pauza. Táto matematická postupnosť káže 6 titulov na záver :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:07Od: Forehand
Šialený cyklus Federer/Nadal napísal teda svoje šieste pokračovanie. Dúfam, že posledné a na W. sa niečo zmení.

Ak by dnes Nadal nezískal titul, zrejme by sme tie GS dostihy mohli definitívne odpískať. Z tohto pohľadu bol dnešný titul kľúčový. Rafa získal 17GS presne na rovnaký 52. pokus, rovnako ako Roger. Federer získal 18. tuším na 68pokus, na prvý pohľad má Rafa veľký náskok, nepredpokladám však, že by získal tri v takom krátkom slede o 3-4roky neskôr.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:13Od: Patik
Federera a Nadala porovnávať v grandslamoch je blbosť.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:52Od: Franky
Toto vidim na Rafovu labutiu piesen na GS nema uz kde...USO 17 uhaluzil ani sam nevie ako a bud rok uz jeho telo nezvladne RG...inde je uz marny...keby dnes Dom hral trosku umnejsie a dotiahol by to do 4resp.5 setov Rafa by odpadol...nestalo sa a tak Rafa ukonci karieru s obdivuhodnymi (avsak pri Rogovi iba) 17GS..velmi pekne cislo ale kazdopadne
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:06Od: RL68
Rafa-legenda-vyjmecny hrac!!!gratulace!!!
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:03Od: Forehand
Kľúčový bol nervózny prvý set, ktorý Nadal urval na svoju stranu v samotnej koncovke. Následne sa uvoľnil, získal sebavedomie a hral úžasne. Thiem predviedol od druhého setu kvalitný výkon, no Rafa mu jeho bomby z FH stabilne vracal a postupne získal nad zápasom úplnu kontrolu. Thiem to má s Rafom mimo RG 3:4, ale na RG je to predsa len trochu iný šport.

Rafa fantastický 17GS, tretí získaný Grandslam po dovŕšení 30r. života, k tomu zaslúžená svetová jednotka.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:02Od: babolat.cz VAMOS
nejkrásnější sezona v tenise končí...ŠKODA,ale tečka stála za to...
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:04Od: .vorlik.
Teprve začíná
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:16Od: kecam
Opět vyhrál nejlepší baseballista všech dob - jeho tenis je nuda!
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:01Od: Ma3ek
Finale ma nenadchlo ale teším sa z výhry skoro žiadne komplikácie snad Rafa je ok do dalšej sezony nevyzerá byt dost čerstvý uvidíme ako sa vyjadrí teraz si to užime všetci čo mu fandíme ale on ma toho teraz dost ani nepadol na zem po zapase :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:59Od: tito
Jednoručákobijec. Obouručákobijec. RAFA NADAL. Nejlepší hráč na antuce všech dob. Vamos!!!
Měl by se více soustředit na hardy. Antuka ho vážně nepotřebuje.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:10Od: Forehand
Vamos tito, je to doma!

Najlepší hráč na antuke všetkých dôb bol už 5-6r. dozadu :)

Vyhrať 11RG, mať finálovú bilanciu 11:0, to je niečo tak strašne unikátne, skoro až absurdné, že ho to oddeľuje od všetkých svojich konkurentov o najlepšieho hráča histórie.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:13Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:54Od: Franky
na antuke ano :) inde je nieco ako Safin,Hewitt a im podobny :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:59Od: Patik
No konečne..a teraz poďme na poriadny tenis..zajtra Stuttgart.
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:28Od: atptour
Super tečka za nejtenisovější částí sezóny. Teď začne část, kde to bude bum bum bum...
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:29Od: Forehand
Sezóna prášenia kobercov.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:57Od: Tornes
Gratulace Rafovi, ve finále za mne výborný výkon. I když v průběhu turnaje ukázal místy slabší chvilky, nikdy nebylo pochyb o tom, kdo je král antuky. Dom opět o?ouze v roli čekatele - a to ani nehrál nijak zle. Akorát ne dost dobře.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:57Od: Smazaný účet Tak jsem to predevcirem odhadl presne game:)))
08.06.2018 20:05 Od: VLK----1GSL
tipuji tak 6:3 / 6:4 / 6:2
nebo neco v tom stylu.:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:57Od: Gogiska
ani sa nejak netesil :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:56Od: Nola
gratulacia Rafovi a jeho fansuskom, Dom neuhral ani set, ako vlani Stan, David Ferrer, porazit Rafu vo finale nedokazal zatial nikto, sanca pre ostatnych hracov je v pripade, ze ho niekto odstranit v skorsich kolach., ale ten dotycny ten titul aj tak neziska - prekliatie...
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:43Od: Forehand
Jedno treba povedať. THiem hrá od polovice druhého setu už fantastický tenis. Presne ten tenis, o ktorom sa uvažovalo, že by mohol na Nadala platiť, zdolať ho. Je na svojom obvyklom leveli, možno nad ním. Rafove zbrane však Thiemove zbrane eliminujú a to je dôležité zistenie aj do budúcnosti.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:46Od: Labi
ale ty komediant....Rafa hraje skvěle a Thiem může hrát jak chce když nedokáže udržet na začátku setu podání tak se nedá mluvit o nějaké vyrovnanosti...prostě připravený byl dobře ale když je potřeba tak zabral Nadal a Thiem ne
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:47Od: Forehand
Pár minút fanatik, hneď sa ti budem venovať.

Teraz idem užívať :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:49Od: Labi
užívej a mě dej pokoj, o tvoje řeči opravdu nestojím ;)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:48Od: steve79
Přesně tak. Nadal je jasně lepší a skoro to jasně dokládá.
Příští týden se vrací Roger a tu bude teprve koncert :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:47Od: Patik
Ale no taaak..už vytiahni tu ruku z gatí.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:42Od: mahycek
A teď může nastat ta část utkání, jak r. 1984 John - Ivan
na stejném turnaji i finále. myslím skoro podobná část skore.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:43Od: Ondra979
kdyby nemel Nadal break v kapse tak bych tomu i malinko uveril..ale on to dohraje i kdyby ho meli pak odvezt rovnou na sal
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:43Od: JamesWeak.revival
Ale nemůže. :-)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:41Od: Mayo
Rafa vyhráva a potreboval ošetrenie, zase podvádza taktik jeden.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:38Od: Pesek12
Rafa není v pohodě, možná jeho tělo řekne třeba dost...
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:41Od: Labi
toho se nebojím, bude do sebe sypat ty tabletky i kdyby mu to mělo střeva potrhat
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:44Od: Forehand
Slzička.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:45Od: Patik
Ale až po antukovej sezóne.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:45Od: Patik
*antukovej časti
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:38Od: Ondra979
vypada to na h otovo. Tak treba za rok, ale je to na te spine opravdu nuda, na travicce to bude jina kava, tam se ukaze skill
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:08Od: Faddova
na trávě se ukáže tak maximálně servis, antuka je mnohem náročnější povrch fyzicky, takticky i technicky... tráva nuda, rubači vpřed, žádný tenis
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:37Od: mahycek
No, když tak zavzpomínám na rok 1984, John Mc Enroe - Ivan Lendl
finále v Paříži. Lendl prohrával 0 - 2 na sety a ještě ve 3
setu 2-3 nebo 2-4, musel bych se podívat, ale obrátil to.
Byl jsem po operaci a ten zápas jsem detailně viděl.
Že by dnes ????? Asi ne, tam John předváděl kousky,
který by mu dnes rozhodčí nedovolili. A Ivan vyčerpáním
zvracel za enpirem po utkání. Že by to bylo dnes to
finále, aspoň do 19.30 ? To je přání.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:36Od: letityfanousek ježyš to je
nuda, dejte mu ten tytul ať je na půl roku zase klyd
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:34Od: blax
Ježiši to je klaun
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:39Od: paprikovygulas1
Kľud bejby ;)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:32Od: Gogiska
ajajaj co sa deje? :(
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:34Od: Labi
vubec nic
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:30Od: Kozoroh Nadal-Thiem 6:4, 6:3, 2:1
Thiem ubral na razanci 1. servisu a zlepšil tak umístění. Z 45 % se dostal na 70 %. Servis v 1. gemu 3. setu s vypětím sil udržel, ale v 3. gemu Nadalův nápor nevydržel.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:29Od: kulhavej_kmet
je hotovo
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:27Od: Pesek12
Rafa to už dohraje ve třech setech.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:10Od: Forehand
Dom búši, hrá úžasné údery, fiftín získava Nadal.

Rafa konečne chytil tempo, cíti zápas.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:07Od: Kozoroh Nadal-Thiem 6:4, 6:3
Je to hotové. Nadala na RG z 0:2 na sety nepůjde porazit.

Dom byl v druhé sadě aktivnější než v první, ale k ničemu mu to nebylo. Už vypěstovat šanci na brejk je pro něj obtížné.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:06Od: Nola
7 hier uz Dominic uhral.... snad to nebude repete z minulych zapasov a 3.set bude ceresnickou
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:06Od: Forehand
Rafa prehral z posledných cca 45 setov v Paríži jeden jediný, musel by prehrať tri naraz, aby mu ten titul ušiel. Samozrejme, lopta je guľatá. Ten kurz musí byť lákavý.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:04Od: Forehand
Aby toho nebolo málo, v Paríži ešte aj slnko vyšlo :)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:05Od: mats23
:)
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:50Od: mahycek
Jsem doma poprvé od 30.5. Znám jen výsleddky z Raland
Garros, tak se jen dívám. Myslím, že pokud zápas nepřeruší
déšť, tak je to nakloněno pro Rafu. Rád bych, aby zápas
trval alespoň do 19 hodin. Před rokem jsem řekl, že
Nadal, pokud vyhraje 2018 FO, tak 2019 už ne a nikdy.
Dal bych na to, třeba malíček na noze. To je
nadsázka, ale třeba 20 litrů. Ale, rád jsem si
odpočinul u fantastického moře, všem doporučuji.
A snímky + videa vše v super kvalitě podmořský život,
to je nádhera. ještě k tomu musím nahrát hudbu.
Třeba z Pink Floyd, Yes, Rush, nebo i S. Wilsona.
Tak jdem dohrát to finále, nebo ne ??
Zítra už tráva a Roger, stýská se mi a ne jen mně.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:48Od: Forehand
Kvalita tenisu je v druhom sete úplne inde. Z Rafu to opadlo, lebo vyhráva.

Z Thiema to opadlo, lebo prehráva a už nemá čo stratiť.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:50Od: Nola
ano, jednoznacne sledujeme lepsi zapas
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:47Od: Mayo Guga
(:
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:48Od: Nola
ma dobre haro
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:35Od: Ondra979
Dom to nesmi zabalit, i kdzy asi prohraje tak herne to nebylo az do poslednich gamu uplne spatne, skoda toho servisu
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:34Od: Kozoroh Nadal-Thiem 6:4, 3:0
Dom se pere sám se sebou. Podání ho nedrží, z bekhendu kupí chyby, forehand jakž takž funguje, ale to na Nadala stačit nemůže.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:35Od: soloo
stale som hovoril ze jediny kto ma zbrane na Nadala je Djokovic a nie Decka typu Thiem , Zverev
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:36Od: Forehand
Forehand mu ide, dokáže ním neuveriteľne tlačiť a zabíjať. Až je to veľakrát smiešne, ako 32ročný Nadal vo svojom pokročilom veku a preriedlými vlasmi tie FH dobieha, kryje, a vracia k základnej čiare.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:33Od: kulhavej_kmet
Thiem uz nevi co hrat , stejne jako Delpo v semi
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:31Od: Padme Rafovi bych dala trofeje za dalších 100 let na RG
a ten turnaj zrušila... To už nikoho nemůže bavit :(
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:33Od: JamesWeak.revival
Ale jistě že to Nadalovy fanoušky baví. Mě také bavila Federerova šňůra, ale potom jsem byl poučen, že už to nikoho nemohlo bavit. Výhry a série jen tak neomrzí.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:35Od: Padme
Pro ostatní je to ale opruz :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 18:19Od: kecam
Přesně tak, je to nuda, těžká práce a nestylový tenis - už se těším na nejlepšího ze všech a natrávu. Vivat Roger!
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:29Od: steve79
Nadal přehrává Thiema přes backhand. Thiem si nechává míčky moc odskakovat a hraje krátké míče.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:30Od: Nola
ved to nie je nic nove pod slnkom, podobne prehraval Fedexa na antuke
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:31Od: soloo
s tym by na Djokera neuspel škrabal
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:34Od: Amputace
Djoker jaksi neuspěl proti jakémusi Italovi.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:40Od: soloo
tak vidis Djoker ma vacsi problem s jednorucakama(wawra thiem cecinato..) ako s dvojrucnym(Nisikori,Nadal..) bekendom ale kazdy vidi tenis len povrchovo nepozera co hracovi sedi a co nie chce vidiet len vysledky a potom hodnotí. ja hovorim ze Novak by ho bol schopný zdolať ved Nadal ma z neho kramy v hlave
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:43Od: Forehand
RG: Nadal Djokovic 6:1.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:32Od: Kozoroh
Tři výhry Rafana jsou z doby, kdy Novak neměl bezlepkovou dietu, která stála za vzestupem No1eho výkonnosti v roce 2011.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:38Od: Forehand
Jediná NOleho výhra je v sezóne, kedy Nadal nevyhral v príprave pred RG žiadny antukový turnaj, čo sa mu stalo raz v živote a to QF by pravdepodobne prehral aj s tebou, ak by si chytil raketu do ruky.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:39Od: Tornes
A jediná výhra Djokera z roku, kdy na tom Rafa byl nejhůř za posledních 13 let...
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:43Od: Amputace
Díky za odbornou analýzu. Ještě se nauč interpunkci a může z tebe být skutečný tenisový mentor.
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:01Od: tito
:-)
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:39Od: Kozoroh
Bohužel letošní Djoker má do TOP výkonnosti daleko, proti Nadalovi by neuspěl.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:23Od: Nola
Dom odovzdal 1.set v zavere, snad nebude mat rychly spad cele finale... .Rafa ked sa zahryzne, tak uz nepopusti, ale fanuskovia chcu vidiet aspon pekny zapas, nie ako vlani so Stanom
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:28Od: Forehand
Rafa v druhom geme druhého, konečne taký, aký chce byť.

Vyhral prvý, cíti sa lepšie, pritvrdil, zlepšil dĺžku, zrazu to ide.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:29Od: Forehand
To mal byť nový príspevok.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:15Od: Mayo Vamos
Milujem čerstvo upravený kurt po setoch.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:14Od: Forehand
Spaniela musel šľak trafiť, ten posledný gem :)

Ale toto je typický Thiem, on má tendenciu panikáriť a byť labilný.

Finále poslabšie, Rafa hral takto nevýrazne, skoro až podpriemerne vo finále naposledy na RG11, ale paradoxne oba sety vyhral. Je to veľmi vydreté, snáď sa konečne uvoľní. Ten gem za stavu 4:4 bol prvým odohratým veľmi dobre.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:18Od: stopan
v roku 2011 sa federer v prvom sete posral po obhodeni a jednej nevynutenej chybe, uplne stratil koncentraciu a zacal kopit chybu za chybou, ale to v zapasoch s nadalom nebolo nic nove, vela krat bol herne lepsi ale nedokazal to zlomit na svoju stranu. Thiem dnes bojoval v prvom sete ale ten posledny game nadalovi doslova daroval netrpezlivostou a nevynutenymi chybami, napriek tomu ze nadal dobre ze nehral az z tribuny.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:12Od: woody
Nic,jasnacka! Proto ma Rafa s jednorucaka takovou bilanci...
[ Reagovat ]
10.06.2018 17:37Od: Tornes
Jo, o poznání horší než s obouručákama...
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:11Od: Kozoroh Nadal-Thiem 6:4
Thiema potápí servis. S úspěšností 1. podání pod 50 % Nadala ve finále RG porazit nepůjde.
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:12Od: Padme
Takhle odevzdat závěr setu... :(
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:16Od: Forehand
Rafa na servise tiež neexceluje. Thiema potopila hlava a ten pokazený volej na 0:15 v poslednom geme prvého.

Nadal by sa teraz mohol dostať do vedenia o break v druhom. V žiadnom prípade si nemôže prehrať servis a vrátiť Thiemovi chuť do tenisu.
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:58Od: Kozoroh Nadal-Thiem 4:3
Ač Dom podává vyšší rychlostí, na zisk svých servírovacích gemů se nadře víc než Býk.
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:57Od: kulhavej_kmet
Rafa ho postupem casu rozebere.
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:59Od: Ondra979
doufam ze ne, Dom rozhodne ma na to s nim odehrat vyrovnany zapas, i kdyby prohral prvni set tak by hoto nemuselo polozit, ale potrebuje lepe servovat, tam je zatim dost slabina
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:47Od: Kozoroh
Umpire trapák, nadržuje Rafovi :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:45Od: blax
Rozhodčí totálně mimo
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:44Od: woody
Zatim zvlastni finale,Thiem i pri svem podani daleko za BL,preju spis Thiemovi,ale myslim ze to Rafa pres ten jednorucak udela!
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:48Od: woody
Na druhou stranu je to z FH od Thiema z te dalk pekna m*da!
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:39Od: Forehand
Nervozne z oboch strán, kvalita poslabšia..Rafa nehrá dobre, bez servisu, FH, to bude dnes velmi vydreté, ak to dopadne...
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:43Od: tito
Navíc se mi zdá, že dělá více UE než Dominic. Ten se spíše špatně rozhoduje.
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:46Od: Forehand
Jj, hlavne returny po druhom servise vyhadzuje..

Ak urobi menej winnerov, nez super, moze vyhrat. Ale s vacsim poctom UE, tazko..
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:16Od: soloo
Thiem a Nadal marní. dnes by si ich Djoker podal oboch
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:18Od: Mayo
Kto? Skôr DelPo a Čeky :D
[ Reagovat ]
10.06.2018 16:18Od: Forehand
Ten z 2011, či 2O15?
[ Reagovat ]
10.06.2018 15:39Od: Pesek12
Zatím finále (Rafa 3:2) hrozně nervózní a plné chyb. Uvidíme, kdo se z toho dříve dostane.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist