Nadal je podesáté králem Paříže! Ve finále smetl Wawrinku 3:0 na sety

  • Hladká jízda od začátku do konce. Takovým způsobem odehrál letošní French Open Rafael Nadal, který se raduje ze zisku desáté trofeje z Roland Garros. Španěla příliš nepotrápil ani Stan Wawrinka, kterého v dnešním finále Nadal vyprovodil výsledkem 6-2 6-3 a 6-1.
    11. 6. 2017, aktualizováno | Aktuality |  420 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Že je Rafael Nadal ve svých 31 letech zpátky v plné síle, dokazuje španělský fenomén od začátku antukové sezony. Parádní formu si přivezl i do Paříže, kde na cestě do finále neztratil jediný set, a bez větších problémů si poradil i s poslední překážkou na cestě za desátým titulem z Roland Garros.

"Hraji co nejlépe všude, ale tady jsou moje pocity nepopsatelné a nesrovnatelné s ničím jiným. Tenhle turnaj je nejdůležitější v mé kariéře," řekl Nadal na kurtu.

Stan Wawrinka se před dneškem pyšnil stoprocentní úspěšností v grandslamových finále, ale držet krok s nejúspěšnějším hráčem Roland Garros dokázal jen v úvodních gamech. Za stavu 1-2 ještě odvrátil čtyři brejkboly, poté však přišel o dva servisy a po 45 minutách ztratil sadu poměrem 2-6.

O podání přišel Wawrinka i na začátku druhé sady, a jak se ukázalo, byl to rozhodující moment celého setu. Švýcar si už poté všechny servisy uhlídal, ale při Španělově podání si nedokázal vypracovat jediný brejkbol.

A soustředěně hrající Nadal už šanci na zisk desátého Poháru mušketýrů nepustil. Ve třetím setu dál Wawrinku tlačil, šel znovu rychle do vedení, za stavu 3-1 svůj náskok zvýšil a po dvou hodinách si vypracoval dva mečboly. První nevyužil, ale další už ano a po třech letech mohl v Paříži tradičně oslavit své vítězství: pustil raketu a lehl si na záda na svůj milovaný antukový povrch.

Jednatřicetiletý Španěl získal celkem patnáctý grandslamový titul a osamostatnil se na druhém místě historického pořadí. Na rekordmana Rogera Federera ztrácí tři vavříny.

Na French Open zvítězil Nadal poprvé v roce 2005. Další tituly přidal v letech 2006 až 2008 a 2010 až 2014.

"Hrál jedinečně. Je na antuce nejlepší z nejlepších. Čelil jsem Rafovi, kterého jsem čekal - byl fit, agresivní a na neuvěřitelné úrovni," řekl Wawrinka, který ve finále grandslamu prohrál poprvé. Předtím třikrát slavil.

Z mužů nedokázal nikdo jiný vyhrát jeden grandslam desetkrát. Mezi ženami je rekordmankou Australanka Margaret Courtová, která slavila jedenáctkrát na Australian Open, Martina Navrátilová zvítězila na trávě ve Wimbledonu devětkrát.

• FRENCH OPEN 2017•
Francie / Paříž, antuka, 12.780.000 dolarů
nedělní výsledky (11. 6. 2017)
• Dvouhra - finále •

Nadal (4-Šp.) - Wawrinka (3-Švýc.) 6:2 6:3 6:1

 

Přehled nejúspěšnějších tenistů na grandslamech:
Jméno AO FO Wimbledon US Open Celkem
Roger Federer 5 1 7 5 18
Rafael Nadal 1 10 2 2 15
Pete Sampras 2 - 7 5 14
Roy Emerson 6 2 2 2 12
Novak Djokovič 6 1 3 2 12
Rod Laver 3 2 4 2 11
Björn Borg - 6 5 - 11
Bill Tilden - - 3 7 10
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (420)
12.06.2017 20:52Od: kubiik
20:51 cucim na eurosport, kde má být od 20:30 dokument la decima a prd :D furt tam jednou nějaký highlights ze všeho možnýho. Přepínám mezi eurosport 1 a 2 a nic :/ přitom na webu eurosportu to v programu napsany je :D
[ Reagovat ]
12.06.2017 20:55Od: Frantz Re: Eurosport
Přesně...WTF??????
[ Reagovat ]
12.06.2017 20:56Od: kubiik
aspoň mám radost, že nejsu jedinej :D
[ Reagovat ]
12.06.2017 21:01Od: Frantz
A to jsem si chtěl jen nastavit nahrávání ;-)
[ Reagovat ]
14.06.2017 09:28Od: Stan_Borowitz
Zkus někdy normální porno, třeba ti to při něm půjde taky, hulibrku...
[ Reagovat ]
12.06.2017 16:27Od: Nola
nechce sa mi vyhladavat statistiky zo zapasu, ale mna by celkom zaujimali, asi sa ich nedockam, verim, ze admin-redaktor nestiha, ak je tomu tak, treba vyuzit sluzby Kozoroha :D

veducej portalu sa nepaci moja poziadavka, ale tak, kazdy sme iny...

snad ma domaci uzivatelia neposlu na nejake spanielske, resp. srbske webstranky, po spanielsky ovladam iba corazon, srbsky iba volim te

podotykam fandim Petre, Tomasovi, ak nehra s Nolem, paci sa mi Vondrousova, dostanem zelenu kartu?
[ Reagovat ]
12.06.2017 17:26Od: dappe
Nejdříve se tady vybrečte, a potom budou články i statistiky. :)
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:58Od: tito Pěkný rozbor zápasu
http://www.atpworldtour.com/en/news/brain-game-nadal-roland-garros-2017
[ Reagovat ]
12.06.2017 11:33Od: Forehand
Naozaj skvelý. Priemerný bod trval osem sekund. To je presne to, čoho som sa obával pri Andym. Ten by hru spomaľoval, varioval, zrejme by bol nebezpečnejším hráčom, pravdepodobne však stále na strane prehry.
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:21Od: MartinPa
Čest vítězi, sláva poraženému. Rafa tedy nakonec vyhrál, navíc bez ztráty kytičky a může si tak na tenisky vyšít velké X. Předpokládal jsem, že to dopadne obráceně a Stan ho vystřílí z kurtu - no tak nic a naivní představa, že všechny letošní GS si rozdělí jednoručáci je tím pádem taky v čoudu. Rafa se tedy nažral a koza ... z té zbyla ještě půlka ...
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:31Od: fialka
Si nejaký pomýlený.

Sláva víťazovi, česť porazenému.

To ťa tak žerie, že Rafa vyhral?
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:55Od: MartinPa
aha vidíš, nějak sem to popletl :-) Rafovi to samozřejmě přeju, hrál perfektně a soupeři nic nepředvedli ...
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:00Od: Nola
dost mizerny clanok k tejto vynimocnej udalosti....
chybajuca statistika z finale, ziadna statistika z RG, jedina mizerna fotka, celkom ubohe v porovnani s tymto clanockom :
http://www.tenisportal.cz/zpravy/federer-hraje-ve-finale-australian-open-s-nadalem-1-1-na-sety-19861/
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:17Od: mats23 Re: :)
+1
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:17Od: fialka
zásah!
Zdá sa, že TP sa zobudil a už sú ďalšie 2 články. Tiež však len s pár vetami.

HANBA TP.

Kam sa pozriem, tam je Rafa oslavovaný s veľkou pompéznosťou a to ani nie sú športové portály.
[ Reagovat ]
12.06.2017 12:14Od: George_Renel
Není nic jednoduššího, než na TP neklikat a věnovat se svému idolu na některém slovenském tenisovém webu. .-)
[ Reagovat ]
12.06.2017 13:20Od: fialka
To máš pravdu. Najlepší je ten diskutujúci, ktorý sa drží v prúde. Ak vybočí, beda mu!
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:28Od: George_Renel
Proč?
Ale stačí říci svůj názor jednou na tu od včerejška drmolit mantru jak je Nadalovi na TP ubližováno.
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:25Od: fialka
sorry, od včerajška? Neviem, ako iní, ale ja som včera o žiadnom ubližovaní nepísala.
[ Reagovat ]
12.06.2017 12:52Od: Rip.win
to je teda velká HANBA!!!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ
[ Reagovat ]
12.06.2017 13:22Od: Forehand
Lol, vyhadzovat dnes v 21stor niekoho na slovenský portál...To sa ti na inych zahranicnych portáloch asi Fialka nestane..Tento staromódny nacionalizmus ešte stále drieme v niektorých dušiach postarších občanov východnej Europy.
[ Reagovat ]
12.06.2017 13:48Od: janek_da
Tak snad nevyhadzuje, ale "Radí, doporučuje". Třebas jsme my Češi daleko víc zatíženi na Rogera, tak je pak logické, že je tady o něm víc článků.
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:50Od: gigin
:DDDDDDDD
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:55Od: janek_da
Jenom gigin je vyjímka. Ten je zatížen na Génia
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:54Od: Forehand
Holt, to je ten zmysel pre stádovitosť :)
[ Reagovat ]
12.06.2017 16:58Od: janek_da
Ano, dialektiku nelze porazit :D

Nejsou články o RN - "blbý portál, nepíše o RN jako jinde"
Jsou články o RF - "to je ta stádovitost"
[ Reagovat ]
12.06.2017 18:09Od: Forehand
Si trochu mimo kontext...

Viac zatazení na Rogera, tam hladaj to stádo, nie v clánkoch..
[ Reagovat ]
12.06.2017 20:31Od: FulnekUltras
čecháčci se tepla z východu a jihu podvědomě bojí, o to radši se ohřejí v první střevní zákrutě tzv. Západu
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:07Od: fialka
Ešte sa mi nestalo. Ja sa snažím s ľuďmi vychádzať, neosočovať ich ani sa vulgárne vyjadrovať. A keď prejavím s niečím nespokojnosť, už je oheň na streche, čo už, stáva sa.
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:26Od: George_Renel
Já tě vyhazuji? Omyl. Já konám v tvém dobru. Přece když tě to někde rozčiluje, tak tam nechodíš, Nebo snad ano. Vždyť je v současné době na mancáry možností jinde. Já nevím proč tak jančíte.
Na druhou stranu, mně osobně, by nikdy nenapadlo jít na nějaký slovenský web, natož tam prudit.
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:21Od: fialka
A kde ja píšem, že ma vyhadzuješ? O moje dobro si nemusíš robiť starosti. Ja sa nerozčuľujem, napísala som svoj názor. To sa vari smie či...
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:24Od: George_Renel
Píše to tvůj krajan.
A snad i já smím napsat svůj názor. :-b
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:27Od: fialka
ale áno, len píš, rada si prečítam.
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:44Od: gigin
Ponúkni sa, nebude?? :DD
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:47Od: fialka
zabudni :P
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:56Od: Forehand
To ako posielať nezodpovedných českých turistov z Tatier domov do Krkonoš..

Pre niekoho to je názor, človek si to sám pred sebou vždy nejako obháji, ale vo svojej podstate je to strašne malomeštiacke..
[ Reagovat ]
12.06.2017 16:57Od: janek_da
Koukám, taky věříš té fámě. Naopak Češi jsou podle stats Horské Služby jedni z nejodpovědnějších. Jasně nejhorší jsou ... Slováci s Poláky :D

Ale aspoň máte srandu. Je třeba si nějak léčit mindráky. Mi to nevadí.
[ Reagovat ]
12.06.2017 18:11Od: Forehand
Mindráky?..:Neberieš sa Janku trochu vážne teraz..:)

Statistiky neriesim, ale statisticky tam asi bude viac Slovakov v tych Tatrach :)
[ Reagovat ]
12.06.2017 20:13Od: janek_da
není. ale to neber zle. to dělají média. Je to čtené tak noviny píšou o každém pruseru Čechů
[ Reagovat ]
12.06.2017 20:15Od: blixa
Slováci v Tatrách ? Ale kdež !!! :D :D
http://zpravy.idnes.cz/slovensko-bacove-pastevci-mizeji-rumuni-ffx-/zahranicni.aspx?c=A170608_132714_zahranicni_jol
[ Reagovat ]
12.06.2017 09:57Od: a.magerova Re: 1030 vs 355
[ Reagovat ]
12.06.2017 10:20Od: Forehand
Ono to možno je aj tým, že "potkani cez deň spia"...

Neboj, ak by Rafa prehral, hatery boli pripravení na štartovacích blokoch a po premenenom MB Wawrinku by vyštartovali takým sposobom, že Usain Bolt by im nestačil..
[ Reagovat ]
12.06.2017 10:39Od: a.magerova Re: Nemáš pravdu.
Navíc, zrovna ty jsi víc aktivní u článků Rogera než Rafy, z čehož mi vyplývá, že se raději vysmíváš Federerovi než se raduješ z Nadalových okamžitých úspěchů, ty až následně "zneužiješ v boji" proti Rogerovi.... takže o potkanech bych raději pomlčela.... :-P
[ Reagovat ]
12.06.2017 11:38Od: Forehand
To je samozrejme hlúposť. Diskusie sú živšie, len preto, lebo je tam viac fanatikov, tým pádom viac vlákien, viac mojich príspevkov, reakcií, viac tvojich pocitov, že som tam aktívnejší. Jednoduché ako facka.
[ Reagovat ]
12.06.2017 12:14Od: Roger_Federer Re: Peter
Nee, Magerka ma 100% pravdu..
Tvoje pusobeni tady se odviji.:
Rafa vyhrava-davas to sezrat vsem federerovcum, pokusy o ironií a sesmesnovani Federerovych uspechu.
Rafa-prohrava (nevyhrava nic) z vetsi intezitou a poctem reakci uplne to same. ;)
Osobne si myslim, ze co se haterovstvim ;) tyka, nenavidis Rogera stejne jako Pe3k Nadala..akorad jsi nikdy neklesl na jeho uroven vyjadrovani a schovavas to.;)
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:53Od: Forehand
To sú tie tvoje zakonzervované stereotypy mimo reality Dominik..Ak si si vsimol, ja som Federera celú antukovu sezónu vobec neriešil, to sú tie tvoje stihomany....

Tvoja sebareflexia taktiež pokryvkáva. Ty sám si mal po RF triumfe plné ústa FH a Rafa fans, lahko vyhladatelné..Tvoje provokácie o Rafaolim, bez Rafaeoliho su taktiež evergreenom tohto portalu. Takže tento tvoj prisluhovačný názor beriem ozaj len ako tvoj dalšil výkrik do tmy. Pokus to bol ale statočný.
[ Reagovat ]
13.06.2017 12:18Od: Roger_Federer Re: Peter
Mozna nechapes ocem mluvim...nebo vedomne delas , ze nechapes.
Bavime se otom..ze ty mas za kazdych okolnosti a vzdy si mel potrebu otirat se o Federera (hrace)..at vyhrava Rafa nebo prohrava..nebo vubec nehraje dokonce..
A casto jsi pod clanky o Federerovi nejvice castym přispěvatelem..
Tu cast o rafaeolim nechapu zase ja?;)
[ Reagovat ]
12.06.2017 08:35Od: mats23 Rafa na tráve
chystá sa Rafa na nejaký trávnatý turnaj pred Wimblasom?
[ Reagovat ]
12.06.2017 08:16Od: steve79
Rafa hral nejlepsi tenis na antuce za poslednich 10 let. Stejne jako Roger zlepsil neskutecne pohyb. Byl o dve tridy lepsi nez ostatni hraci. At si fans Rafy uzivaji toto vitezstvi maximalne. Nikdy totiz nevi, zda neni posledni.
[ Reagovat ]
12.06.2017 07:44Od: janek_da
Jak se hned snaží porovnávat Rafu s 1111

"Rafa lost 35 games in an entire slam. 1111 lost 68 in one set, and won that set".

Za mě, trapné.
[ Reagovat ]
12.06.2017 08:03Od: fialka
Prečo trápne? Veď stále sa porovnáva. Veď tabuľka vyššie je tiež porovnaním, kto vyhral viac či menej GS.
[ Reagovat ]
12.06.2017 08:04Od: janek_da
Nevíš o čem píšu. Buď v klidu :)
[ Reagovat ]
12.06.2017 08:05Od: fialka
neboj, som pokojná.
[ Reagovat ]
12.06.2017 07:43Od: fialka DORSCH
Presne tak! Oslavuje sa unikátny 10 GS jedného hráča a objaví sa tabuľka s jeho obľúbencom. Je nad slnko jasné, ktorý tenista má na TP prím. Je to až príliš okaté.

Přehled nejúspěšnějších tenistů na RG:

Rafael Nadal 10
Björn Borg 6
Mats Wilander 3
Ivan Lendl 3
Gustavo Kuerten 3

No, favorit TP v tabuľke nie je. Dúfam, že sa ozve spaniel, aby ma sfúkol. Je mi to však šuma-fuk. Nemienila som, ale prsty ma svrbeli priveľa.
[ Reagovat ]
12.06.2017 01:21Od: Forehand
Eurosport, v pondelok o 20:30...LA Decima. Dokument venovaný Nadalovmu jubileu.

Pri týchto programoch ma vždy ako prvé napadne, akoby réžia zareagovala, ak by vyhral Wawrinka.
[ Reagovat ]
12.06.2017 01:26Od: Franky
Pozeral si aj dokument 100 naj tenistov vsech dob od ESPN? ;)
[ Reagovat ]
12.06.2017 08:23Od: Pe3k
Třeba se teď Rafa zvedne z 6 místa...
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:31Od: DORSCH
nechapem preco je v clanku tabulka najuspesnejsich tenistov na GS a nie je,alebo zaroven nie je tam tabulka najuspesnejsich tenistov na FO,ved vytvoril rekord v pocte vitaztiev na FO,nie GS
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:34Od: DORSCH
neustale pripominanie Federerovej nadvlady sa v tento den nehodi,zaroven prehliadanie inych milnikov,Djokovicov vykon 200tyzdnov top1 nebol ani v expres spravach
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:53Od: Forehand
Tak pán Zabludil je síce žurnalista, ale stále fanatik...Si musel prihriat polievočku..Ta tabulka je taká, ze palec hore pre Rafu, ale pozrite si aj Rogerove rekordy, nech zije Roger :)
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:56Od: DORSCH
a pritom som Rogera kedysi neznasal,teraz ho mam dokonca rad,v tomto roku radsej ako Novaka,len jeho fanuskovia mi zacinaju liezt na nervy,cest vynimkam
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:59Od: DORSCH Re: Forehand
tak ty alebo ja by sme do tenisovych fanatikov nemali nadavat nikomu:))
[ Reagovat ]
12.06.2017 01:10Od: Forehand
Ked dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté...

Táto zaslepená stádovitost a glorifikácia Federera je vyslovene na psychiatriu...

Ale božie mlyny melú pomaly, táto sága ešte nie je u konca...
[ Reagovat ]
12.06.2017 08:29Od: Marduch
Ted je jeste otázka, čí fanda je mlynář ;-)
[ Reagovat ]
12.06.2017 10:06Od: Roger_Federer
Potrefena husa..
[ Reagovat ]
12.06.2017 10:20Od: Forehand
Kapesníček?..

:)
[ Reagovat ]
12.06.2017 12:19Od: Roger_Federer
K cemu Peto ? :), potvrdilo se co vsichni vime..Nadal je nejlepsi antukar vsech dob a pokud je zdraví nema konkurenci..,;)
Akorad me dost prekvapilo jakym zpusobem se zase dokaze pohybovat,jak moc zrychlil, u skoro vsech micu je vcas, po 80 zapasech na antuce.
Kolena jako v 25 letech ;)
[ Reagovat ]
12.06.2017 12:40Od: Amputace
Federer také loni a letos zlepšil pohyb oproti minulým letům útlumu - sami jste to psali a hlavně on sám se tak vyjádřil, že si připadá, jako zamlada. To už ti podivné nepřipadá? U 35ti letého hráče?

Nadal se pohybuje lépe, protože dopuje (přičemž poslední tři roky zřejmě nedopoval), zato Federer se pohybuje lépe, protože je prostě geniální a začne se pohybovat lépe, kdykoli se mu zlíbí. Jak jednoduché to v těch svých hlavinkách máte - a to se obouváte do jiných fanoušků, že jsou hloupí? S těmito postoji chcete představovat nějakou důstojnou reprezentaci inteligentního švýcarského tenisty?

Mimochodem - Nadal se rozhodně jako v 25ti nepohybuje, zkus si pustit nějaké sestřihy jeho tehdejších zápasů. Teď už se hodně míčů, které by dřív bez problémů vrátil, ani nesnaží doběhnout. Pohyb zlepšil oproti loňsku, to ano, ale fakt je ten, že si výrazně pomáhá servisem, začal hrát hodně drop shotů, výrazně zlepšil BH, hrozí od něj větší riziko při útoku, než že soupeře umlátí 30ti údery do BH strany - v zápase s Wawrinkou to bylo krásně vidět, ničil ho třeba křižným BH, Wawrinka vůbec nevěděl, co má dělat a naběhal se daleko víc než Nadal. Dříve by to tak ani při stejném výsledku nebylo.
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:58Od: Forehand
Tak ked si taký prekvapený, tak si skús pistit HL trebars z RG08 a určite uvidis rozdiel...
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:45Od: a.magerova
http://www.imgup.cz/image/Lg2s
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:52Od: DORSCH
proste ma to vie rozzeravit:),ak nejaky sportovec vyhra alebo dosiahne nieco velke,tak aspon v ten den by mal byt oslavovany,Ostapenko vcera vyhrala,neboli ziadne tabulky,kto ma kolko GS,Rafa ma asi smolu,ze dycha Rogerovi nachrbat:-P
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:57Od: a.magerova Re: ;-)
http://www.imgup.cz/image/Lg2t
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:16Od: a.magerova ;-)
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18952975_1317402665045059_7945637541374080600_n.jpg?oh=20930a7395b5f90b6522b43c225c8aad&oe=59DC53AC

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19146103_1317363361715656_5431906805461026480_n.jpg?oh=c08532cb8a66f5ac255ac1be93260e58&oe=59E6B095
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:10Od: a.magerova
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18952567_1317431205042205_8083619884812262512_n.jpg?oh=a96db592497fcbdc5a369a09456074bc&oe=599B782B
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:01Od: a.magerova
http://img.blesk.cz/img/2/full/3488917_.jpg

http://img.blesk.cz/img/2/full/3488896_.jpg

http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Rafael+Nadal+2017+French+Open+Day+Fifteen+moQbH-o6NA7l.jpg

http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Rafael+Nadal+2017+French+Open+Day+Fifteen+XzkWX9UcpKtl.jpg
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:51Od: denystar Záznam
Je někde k dispozici záznam celého zápasu, odkaz na video či přímo ke stažení?
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:50Od: Marduch
Desetkrát vyhrat jeden GS neni lidský.. Rafans, užívejte plnými doušky tohoto historickeho milníku!
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:59Od: tito
:)
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:07Od: DORSCH
a to sme este neskoncili
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:46Od: a.magerova
https://twitter.com/RSoderling/status/873932118048595971
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:44Od: a.magerova
https://static1.squarespace.com/static/542bf489e4b0bea213bde211/t/57c5b60ccd0f6818581f15c3/1472574999383/
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:00Od: stefankelner Stan
To vypustil, ako jemu on AO, vedel ze ho v 5 setoch nepretlaci, a riskovat zranenie\unavu pred jeho poslednou motivaciou WI mu nestoji za to. Rafu neprekona v FO, Rozera zase v GS a tak ziskal potrebne body ... Samozrejme Rafa si 10 zasluzil!!!
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:41Od: Mayo
Teším sa na Wimbledon, vždy som mal najradšej RG-W. Idu po sebe, netreba príliš dlho čakať.
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:30Od: dappe
Nadal vyhrál naprosto suverénně. Byla to kombinace jeho výborné formy s opravdu špatnou situací ATP okruhu. Tahle sezona je jen o dvou hráčích, ale doslova. Federer by tady Nadala neporazil, takže udělal dobře, že vynechal, zbytečně by ve svém věku mrhal silami. Sice je pravda, že pokud bude schopný bojovat o post jedničky, tak vynechání antuky může bodově chybět. Na druhou stranu ztrácí necelé tři tisíce bodů, a to je při tomhle bodování a tradičních výkonnostech obou v druhé půlce sezony v podstatě nic, ale uvidíme.

Je otázka, co Murray před Wimbledonem, tady přecijen trochu ožíval, ale myslím, že to je pořád dost málo. Už tenhle týden trochu napoví, jak na tom bude Federer. Mám tušení, že to bude dost podobné začátku roku, jemu letos vyšlo všechno zatím, je ve skvělé pozici. Navíc po strašně dlouhé době od něho skoro všichni ten titul čekají, bude zřejmě velkým favoritem, tedy ta pozice, co jemu paradoxně vždy tak vyhovovala. Sice trochu chápu to nadšení a mírná očekávání, co Nadal na trávě...ano, může uspět i tam, ale je také spoustu faktů, proč by uspět neměl. Úplně ho z Wimbledonu odepsat nelze, ale pro mě je pravděpodobnější, že vůbec do turnaje nenastoupí, než že by ho měl vyhrát.
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:48Od: turista
Federer měl odehrát na antuce aspoň 2 turnaje i s rizikem vyřazení. Nemohu si pomoci, ale jeho úplná absence na antuce znamená to, že ho Rafa prostě letos jednoznačně zastiňuje protože Nadal nejenže furt vyhrává, ale ničemu a nikomu se nevyhýbá. To musím uznat i jako velký příznivec Novaka Djokoviče.
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:54Od: janek_da
Ale no táák. Mu nedáš pokoj, aby si v 35 vybíral turnaje? Ber to tak, že jinak by radši už nehrál vůbec.
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:03Od: Stan_Borowitz Re: turista
Tak Roger se taky nikomu a ničemu nevyhýbal, když mu bylo 31. A to měl tuším navíc celý rok problém se zády, přesto odehrál celou sezónu...

Povíme si to za čtyři roky, jak se Rafa nikomu a ničemu nevyhýbá. Třeba budeš mít pravdu ty a odehraje celou sezónu na všech površích.
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:29Od: turista
Nevím, ale na Rogera na antuce jsme se taky mnozí přiznivci tenisu dívali rádi. Event. porážku s Rafou bychom mu neměli za zlé.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:57Od: Nola
Stan to s Wimbledonom myslite ukrutne vazne

http://www.tennis.com/pro-game/2017/06/paul-annacone-join-stan-wawrinkas-coaching-team-during-grass-swing/66804/
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:42Od: facom
Já mu fandil i když se mu nedařilo a byl zraněný a toto je nádherné!!! Děkuji. Je to VELKÝ bojovník a nejlepší hráč na antuce v historii! Tak to prostě je a všechno jiné říct je zbytečné!
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:42Od: Forehand
V kontexte toho osudového scenáru je tento triumf aj tou najlepšou rozlúčkou pre Toniho. Myslím, že obaja boli veľmi dojatí. Snáď niekto spravil fotečku do rodinného albumu.

Apropos, keď dobre rátam, Nadal má na RG 77 vyhratých zápasov. K tej magickej stovke mu chýba 23 víťazstiev. To sú také 4 podarené RG, alebo 5 pomerne nepodarených. Nakombinovať sa to dá rôzne, bude to vo finále celkom tesné.
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:27Od: DORSCH Re: Forehand
79,10x7,vypadol vo stvrtfinale s Novakom +4,v osemfinale so Soderlingom +3,minuly rok nenastupil na 3kolo +2
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:27Od: Mayo
79-2 ma na RG
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:21Od: Herbert_Hoover
Mimochodem..pamatujete? :)

http://sport.idnes.cz/nadal-vydrzi-hrat-nejvys-tri-sezony-rika-fyzioterapeut-novotny-pxh-/tenis.aspx?c=A090206_192753_tenis_rou

tenis je holt nevyzpytatelný, spousta proměnných, které ani odborníci neodhadnou :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:26Od: Forehand
Pamätám!..Pán fyzioterapeut sa isto minul povolaniu. Mohol byť radšej hodinár.
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:06Od: Stan_Borowitz
Jj, fyzioterapeut má masírovat, a ne si hrát na věštce...
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:11Od: stopan
no pan fyzioterapeut sa iste nepomylil, je zahada, ze napriek tomu ake mal problemy s kolenami v mladom veku, i to ake mal dlhsie pauzy kvoli zraneniu, pred rokom a pol dokonca atleticky na kurte nestihal, bol evidentne pomalsi, odrazu problemy s kolenami zmizli a to po 30tke ked telo a zvlast vdaka jeho hernemu stylu musi byt opotrebovane hraje ako 25 rocny, nuz co je za tym je mi velka zahada.
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:31Od: raduz
Opravdu upřímně namam rád dva sportovce. Prvním je Lance Armstrong a tím druhým Rafael Nadal. Tak atypičti a přitom tak úspěšní.
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:18Od: Franky
a tak nadopovany....
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:20Od: Mayo
Zato ja oboch mám veľmi rad (:
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:24Od: blixa
Proti Lancovi nic nemám. Sice dopoval, ale to bylo v době kdy dopovali úplně všichni.
[ Reagovat ]
12.06.2017 02:25Od: FulnekUltras
a to hlavně ušáci
[ Reagovat ]
12.06.2017 00:19Od: Amputace
Stejně tak se dá úspěšně podivovat nad tím, že Roger v 35ti letech hraje jako zamlada... Ty jsi nějaký nový Nadalův hater, nebo už jsi tady dýl? Už sem poslední dobou tolik nechodím, tak trochu ztrácím přehled.
[ Reagovat ]
12.06.2017 01:23Od: Franky
Som FFF tak vyvod si z toho co chces ;)
[ Reagovat ]
12.06.2017 10:12Od: Roger_Federer Re: Amputace
Ja si stojim zatim ze Nadal dopoval taky..
Zadne zavery z toho nedelam.
Pomahaji si vsichni.
[ Reagovat ]
12.06.2017 10:22Od: Forehand
Stáť si za niečin len tak z vlastného presvedčenia, bez dokazov, len preto, ze si to počul od niekoho v krčme :)...Milé

Aj za tym, ze Zem je placatá si stojis, ze áno..:)
[ Reagovat ]
12.06.2017 10:41Od: raduz
Věřím, že mě tušení či spíše konstantní přesvědčení nezklame podobné jako u Lance Armstronga.Ti dva jsou si svou fyzilologickou atypicnosti až dokonale podobní.
[ Reagovat ]
12.06.2017 11:41Od: Forehand
Fyzická atypičnosť?...Viem, že Lance nemal semenníky..Alebo na čo konkrétne narážaš?...fyziognómiou sú totálne odlišní. Výškou, stavbou tela..Navyše cyklistika je postavená na diametrálne odlišných základoch, než tenis. Tu sa ukazujú len laické predsudky neprajníkov.
[ Reagovat ]
12.06.2017 12:46Od: raduz
Nepíší nic o tom,že mají podobnou fyziognomii.Zmi?uji se o tom, že Lance neměl vrcharske předpoklady,když šli všichni ze sedla on točil 100 otáček v sedle. Kdo má znalosti o životě či medicínské vzdělání, musel vidět jeho nepoměr ve svalech atp. U Nadala to platí velmi podobné. Není tenisovou substancí,což bych pochopil.Fakt mu nevěřím a rád ho nemám. Nejsem alibista ani pokrytec. Podotýkám však, že tím hlavním důvodem proč ho nemusím, je to moje konstantní přesvědčení o jeho podvodu. Jak vyrobili Lanceho,tak...
[ Reagovat ]
13.06.2017 13:04Od: Matti Re: Raduz
Tak to jsi moc Lance nesledoval, ten právě všechno jezdil ze sedla, ikdyž ostatní seděli. viděl jsi vůbec nějakou Tour de France?
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:21Od: Forehand
Ľudia. Získať tri desiatky a celú fantastickú antukovú sezónu korunovať tou v Paríži. A tým najdominantnejším spôsobom kariéry. To je ako z amerického filmu. Osud si to pre Nadala pripravil s úžasnou gráciou. Nadal dosiahol jeden z najveľkolepejších miľníkov športu vôbec, vytvoril normu ku ktorej budú vzhliadať športoví fanúšici naveky vekov a ktorá nikdy nebude prekonaná.

Dnešok je zároveň veľkým pľuvancom do tváre všetkým skrytým aj neskrytým neprajníkom typu Pe3k, Tranky a podobne. Tí, ktorí ho vyhadzovali dverami, dnes pozerajú ako sa Nadal vrátil oknom, zdemoloval všetko, čo mu stálo v ceste a roztrhal ich predčasné scenáre na márne kúsky. Tú ich pachuť v ústach cítiť až sem, užívam si ju. A karavána jede dál, bitches :)

Najlepšie na tom všetkom je to, že Rafa nielen že vyhral Paríž, ale ten spôsob akým dokázal triumfovať. To, že dokázal nájsť spôsob ako flexibilne zareagovať po hernej stránke, ako dokáže bodovať z BH výmien a pomôcť si servisom, keď treba. To je to, čo Rafa Fans vlieva do žíl nefalšovaný optimizmus. Vždy som trvdil, že Rafa ešte jeden RG pridá..Dnes keď vidím, že do stavu 3:3 ho dostal jedine Pairé, tak dúfam, že som sa mýlil. Hoci rok je dlhá doba a forma môže kolísať.

Dnes zároveň padol aj mýtus Stanimala vo finále. Človek hrá vždy to, čo mu dovolí hrať súper. Naplnilo sa aj to moje povestné Stanové 1%, pri tomto rozložení celkom isto.

Rekordy nechám na Kozoroha, mňa z prvej napadne len 11. sezóna s minimálne jedným GS, čo sa zrejme nikomu v open ére nepodarilo, nepodarí?..Rafa už do konca sezóny môže hrať uvoľnene, so zlepšeným BH môže útočiť aj na Wimbledone, koniec koncov, po každom RG získanom bez straty setu bral aj následne Wimbledon. Ak sa to nepodarí, rád by som aby Nadal zabojoval o koncoročnú jednotku, má to skvelé rozohraté. GS stats máme opäť 15-18, tak ako sme to mali dlhé roky. Je to otvorené, Roger je stále v dobrej pozícii. Škoda, tej pásky na gameball 4:2 v piatom sete :)..Ale holt, nevadí.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:28Od: fialka
100 bodov
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:39Od: Herbert_Hoover
Jojo, úžasný úspěch..škoda fakt, že nedopadlo letos to Ao..ještě víc mohl otřást Rafa historickými tabulkami..jako první z open éry by měl všechny GS alespoň dvakrát, k tomu Décima..no bylo by to zajímavé :) taky jsem optimistický vůči Wimblasu, konečně po letech..uvidíme, je třeba se držet při zemi každopádně, i když je ted euforie a každý nám musí přát ať si ji užijeme :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:45Od: Forehand
Federer bol vo finále lepším hráčom, je pomerne spravodlivé, že vyhral. Na druhú stranu, Rafa snáď ešte žiaden GS nevyhral s tým, že bol horší hráč. Patrilo sa uspieť aj v tejto kategórii, a počty by mohli byť priaznivejšie...

Ťažko sa to predvída. Roger je o poznanie starší ako Nadal. Roger má na W. stále o poznanie nižšie šance, než Rafa v Paríži. Hrubá teória tak hovorí. Prax však môže vypáliť úplne inak. Dôležitý bude Wimbledon, 15-18 pred W a 15-18 po W má v podstate úplne iný význam.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:58Od: Smazaný účet
Like! :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:04Od: panzer.dragon
"GS stats máme opäť 15-18, tak ako sme to mali dlhé roky."

ale roger navysoval o ao, rafa o svuj rg, rogerovo navyseni lip micha kartama, wimbl je totiz teprve pred nami
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:08Od: Herbert_Hoover
Ano, to dává FH najevo v komentu na mě :) "Dôležitý bude Wimbledon, 15-18 pred W a 15-18 po W má v podstate úplne iný význam."
[ Reagovat ]
11.06.2017 23:37Od: Franky
Tak ta zdravim Trollhand. Musim uznat Rafove 10. vitazstvo na RG zaroven vidno ako pekne funguju ilegalne latky na antuke kde je to viac o behani a kondicke a zaroven pekne zafungovalo nacasovanie podpornych latok kedze Nole lieta so samanom v inej dimenzii, Murray je najslabsia jednotka od cias Safina a Stano je velmi kolisavy vo vykonoch - Bravo :) Zaroven by som brzdil pri tych vyjadreniach typu koncorocna sv.1, 15-18 secko je otvorene. Skutocna sezona estelen zacina a ked odratame antuku tento rok tak Rafa odchadzal bez titulu z kazdeho podniku...Typujem ze to bude 19-15 do konca roka a jednicka na konci roka je velmi otvorena este. Taze zatial oslavuj v klude dnesok
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:08Od: panzer.dragon
rafa vytřískal rozumný maximum z letošní antuky
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:52Od: turista
Rafa vytřískal letos na antuce ne rozumné maximum, ale absolutní maximum.
[ Reagovat ]
12.06.2017 21:52Od: panzer.dragon
Jen rozumny, ten thiem se hodil do kramu pred rg, absolutni by bylo komplet
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:52Od: Ondra979
no a Novak muze byt celkem rad, ze loni Murray Wawru porazil, kdyby si to byli prohodili, tak kdovi, jestli by ten titul mel :) ale na to se samozrejme nehraje, ma ho zaslouzene
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:44Od: Jan
Čekal jsem, že vyhraje Wawrinka, stejně jako porazil Djokoviče ve finále 2015. Už jsem čekal, že zase pak vyvěsí svoje trenýrky. Viděl jsem to před zápasem 50:50, tentokrát vyhrál Rafa. V obou případech by bylo komu gratulovat, takže dnes gratulace Rafovi. 10 RG, kdo to má ? :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:49Od: FulnekUltras
Wáwra zas může mít za měsíc 1+1+1+1
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:57Od: Kozoroh
To by byla katastrofa pro tenis. Babrinka do společnosti historických velikánů nepatří!
[ Reagovat ]
12.06.2017 02:27Od: FulnekUltras
číselně však dokonalé
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:43Od: Smazaný účet CHAMP10N
Tak nejprve gratulace ke skvělé antukové sezoně a jejímu finálovému vyvrcholení. Až tak jednoznačný průběh jsem nečekal. Ale potvrdilo se, že Standa svůj best mod je schopen předvést na GS pouze jednou, a na tomto turnaji to vyšlo již na semifinále s Andym. Utkání nebylo až tak atraktivní, a v zásadě se čekalo, až se odehraje poslední výměna. Osobně jsem po 3 letech čekání na titul nesmírně štastný a je to pro fanoušky skvělá odměna a nesmírně inspirativní. Navíc je sezona skvělé rozjetá, kdy by mohla být také korunována NO.1. Po 4 letech by to byla velká satisfakce, a jenom by to dokazovalo, jak je tenis nevyzpytatelný sport.
Statistiky nechám jiným, protože chladím svatovavřinecké :)
Nic proti Standovi, přeji mu, at ve Wimbledonu alespon to finále udělá. Formu na to má. GL
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:47Od: mats23 Re: na zdravie
ja som siahol po Chardonnay :)
[ Reagovat ]
12.06.2017 14:54Od: turista
Stanovi tráva vůbec nesedí takže kariérní GS nedá.
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:17Od: Labi
No čekal jsem zajímavý tenis ale byla to další destrukce, jsem příjemně překvapen jak Rafa na antuce hrál,neměl konkurenci. Ale díky bohu, že začíná tráva, která nebude mít tak jasného favorita a v podstatě během párr týdnů, zde bude další GS, tajně doufám v Rogerovu spanilou jízdu a pokračování Thiemova rozvoje i na trávě, mám sice trochu obavy ze zlepšujícího se Murrayho ale aspoň to bude zajímavější :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:39Od: Forehand
Prijemne prekvapen?
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:32Od: Labi
ano, Rafu jsem vždy obdivoval jako sportovce, mám sice jiné favority (na základě herního stylu), kterým fandím (Roger, Dominic) ale když už Rafa takhle opanoval FO, tak ano přeju mu to ale doufám, že v dalších zápasech s Rogerem se vše vrátí do zajetých pořádku ze začátku této sezóny
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:47Od: tito
Respekt
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:06Od: svetova.dvojka
Dnes se psala historie sportu jako takového.
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:27Od: Pe3k
Vyhrál nějaký cigoš?
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:33Od: svetova.dvojka
skoro...
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:50Od: atptour
Primitivni projev.Jako skoro po kazdem tvem prispevku.Co vice nadhledu a uznani nad obdivuhodnym turnajem Nadala?A ne jen zapsklost.
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:52Od: dunphy
Nechápeš.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:13Od: atptour
Hlavne ze ty ano...
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:18Od: dunphy
Pořád nechápeš.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:33Od: atptour
Slusny clovek vi,jakou aroganci prispevek ma,ty chytroline.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:41Od: dunphy
Nevím jaké problémy máš s jinými příspěvky Pe3ka, ale stojím si za tím, že tento v jeho plném kontextu (který není nějak náročný) prostě nechápeš :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:18Od: raduz
Je vskutku neuvěřitelný a zároveň k zamyšlení, že vše důležité na betonech vyhrál regulérní veterán Federer a vše podstatné na antuce Nadal. Tuším však, že už Wimbledon přinese změnu
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:04Od: fialka C H A M P 1 0 N
;)

https://pbs.twimg.com/media/DCDYOIdXUAAsQDy.jpg
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:03Od: Herbert_Hoover
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/19025098_1317437621708230_2909603245453816364_o.jpg?oh=5f3bdf49529eac4602e6a2434eb74b2a&oe=59D5D622

Nádhera. Rafa La Decimal :))
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:06Od: fialka
super
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:03Od: Tuttovka
Musím se přiznat, že Rafa hrál dnes excelentně. Přál jsem si dramatičtější finále, ale Stan nebyl dnes schopen konkurovat. Jednak to bylo skvělým výkonem Rafy, a také jeho vlastním rozpoložením. Vyhrát jeden turnaj desetkrát je pozoruhodné, ale na grandslamu je to naprosto neuvěřitelné. Specifičnost antuky k tomu sice dává docela dobré předpoklady, ale něco takového je hodně málo pravděpodobné. Přeji mu hodně úspěchů do dalších turnajů i let. Rogera by předběhnout nemusel, ale vypadá to, že jsme se vrátili o deset let zpátky a Roger je jediný, kdo je schopen Rafovi konkurovat. Tak si užijte comeback kluci. :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:59Od: Smazaný účet
Nemám slov, nelze popsat :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:53Od: Herbert_Hoover
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19059105_1317449138373745_1753087955056698416_n.jpg?oh=d2205cca7388b208af6b4516e96f528a&oe=59E1FB63

Ten Magnus prostě RG nevyhraje, ne a ne, a ne...díky Magnusi btw :))
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:57Od: misa
A co 2015?
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:01Od: Herbert_Hoover
Ajo, vidíš to, na to jsem úplně zapomněl..nojo, tak nic :D sakra! :))
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:37Od: janek_da
ASi, že s Rafou ve finále ...
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:53Od: rod_laver
Btw, nejel by někdo Stuttgart/Hale z Prahy? Když tak se domluvme přes zprávy.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:49Od: Smazaný účet
Co dodat, vše již bylo řečeno, Rafa je prostě antukový gigant, co stále dokazuje nemožné, zasloužená Décima :) Vlastně tři desítky :D Neuvěřitelný, takovou demolici jsem dnes nečekala, připomínalo mi to rok 2013, to byl tehdy podobný brutal mode, ale nezbývá než smeknout, tohle už zřejmě nikdy nikdo nedokáže :) A teď, goodbye clay, hello grass! :))
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:55Od: Herbert_Hoover
Ahoj :)
Rok 2013 byl brutal v souhrnném měřítku, ale na RG zrovna hrál Rafa brutálnější tenis dřív, teda samozřejmě záleží na posouzení, ale myslím si to. Každopádně tento ročník se vymyká všem předchozím.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:38Od: sprchon Rafa
Je to titán, až na ten nervózní začátek si Stana povodil. Ostatně jako asi všechny letošní soupeře na RG. :)

No... Tráva bude jiná. ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:45Od: fialka
hlavne zostáva zelená, no niekedy zošlapaná :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:47Od: FulnekUltras
druhý týden zezadu vydřená
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:52Od: fialka
tak, tak, pri BL už to tráva nie je
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:53Od: FulnekUltras
tím větší prostor k nějakému překvapení ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:35Od: Smazaný účet Rafa 10
Perfektni vykon. Oslava 10 titulu. Letosni RG podle me hodne povedeny. Rafa si pripsal kulate vitezstvi, co dela v poctu vitezstvi polovinu veku vitezky zenskeho turnaje...
Nova krev zavirila vodami WTA. Jelena prepsala historii, Ja jsem spokojen:) Ikdyz letos to nevyhral Tsonga:) A asi priste jeho momentum uz nebude...ikdyz...
...ne, asi uz fakt ne:)
Bucie opet kraluji...a dokazi zvednout uroven debloveho turnaje o nekolik levelu...a jeste je to zabavne sledovat.
Co vic si prat...snad aby ubylo vice betonovych turnaju:) A pribylo vice travy...a vic Thiemu, a trebas i Gulbisu a tak...

Zitra zacina travarska sezona...
ja mizim z TP pratele:) Jdu si uzit vklidu svou oblibenou cast sezony.

A trebas nekdy zase nashle, trebas zase nekdy v zime, trebas i na podzim...jak se zadari....trebas....ale toz tak se tu mivajte pekne:)

Rafanum jeste jednou gratulace, ....myslim to uprimne:)

A pro perfektniho antukare jeste perfektni pisen:)

https://www.youtube.com/watch?v=kvboaAE-olM
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:50Od: tito
Díky. Tak budeme tlachat na fantasy...
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:33Od: atptour
Rafa Nadal predvedl behem celeho turnaje neskutecny vykon.Jak po strance takticke,tak uderove a pohybove.Na kazdeho byl skvele nachystany a nedovolil zadne komplikace.Byl odepisovany,kvuli nevyraznym vykonum,coz tem,co tak cinili,delalo radost(Pe3k a nekteri dalsi),ale od zacatku roku hraje famozne.Proste zdravy a pohodovy Rafa Nadal se porazi vyjimecne.To je fakt.Velka gratulace k desitce:-)Mladi maji co delat.Na AO Roger,na RG Rafa.Je to zajimave.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:31Od: Kozoroh Francouzský císař Rafael
Gratulace Rafanovému fanklubu, na Matadorovi si letos všichni, co se s ním střetli, vylámali zuby. Na RG se letos nenašel nikdo, kdo by mu dělal potíže, Domin v SF i Babrinka ve F vyhořeli.

Nadal oproti minulosti vylepšil bekhend a ten byl základem jeho dnešní výhry - dosahoval jím fiftýnů, které tak vykompenzovaly chyby z forehandu, které Rafa ze začátku kupil. V průběhu finále se mu však i forehand zlepšil a to už byl nehratelný.

Babrinkovi dnes nebyly po chuti Rafovy kopcovité míče i údery cross, které ho vyháněly ven z kurtu. To je dost možná návod pro Djokera, jak vyzrát na Stanimala. Novakovi se FO 2015 nepodařilo pomstít, Rafanovi AO 2014 ano.
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:53Od: Matti
Dik. Umis i prohrat to se ceni. A neboj Nole se zase vrati stejne jako Rafa nebo Roger. Velikani tohle totiz umi a Nole je velikan.
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:11Od: turista
Wawrinka nehrál proti Rafovi ani 10% toho co v roce 2015 proti Djokerovi. Nadal výborně podával, výborně returnoval, hrál nepříjemné topspinové kopce, často chodil do kurtu před baselinu a používal neskutečné úhly při těch krosech z obou stran. Nadalovy topspinové krosbekhendy byly pro Stana nepříjemné. Forhendy po lajně měl ve 2. a 3. setu jako obvykle smrtící. Taky měl 100% úspěšnost při zásazích na síti. Prostě už ne bránění, ale tenisová komplexnost Nadalovi pomohla. Wawrinka zmařil své šance ve 2.setu a po rozlámání rakety už v podstatě rezignoval, takže 3.set už byl pro Stana potupný. Nenapadá mě nic než bezmezný obdiv pro antukového krále.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:30Od: Hypertac
Vamos Rafa! Neskutečné.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:21Od: fialka Carlos Moya
Myslím, že zásluhu na tom má aj Carlos Moya. Už len tým, že je v tíme a Rafa cíti jeho podporu. Iste priniesol niečo nové. Stále sa volalo po zmene a zdá sa, že to vyšlo.

BTW, je to stále fešák. :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:32Od: Herbert_Hoover
Myslím si, že Carlos má podíl na zlepšeném servisu a asi i za tím BH stojí, každopádně Carlos je sympaťák a tým určitě oživil, jsem za něj rád :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:36Od: fialka
Neviem, aké sú štatistiky, ale zo začiatku duelu mu 1. servis veľmi nešiel. Neva, aj tak je tento úspech famózny.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:56Od: Herbert_Hoover
To je možné, ještě jsem v euforii a asi i zítra budu, tak jsem stats nezhlédl a zápas jsem bohužel neviděl..ale vynahradím si to alespoň ze záznamu. Nicméně servis povýšil obecně, třebaže dnes zrovna nešlapal.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:56Od: Faddova
Já jsem třeba četla, že ho motivoval k tomu, aby na tréninku nepinkal doprostřed, ale do stran. Nový člověk je vždycky přínosem, jsem ráda, že se k tomu Rafa konečně letos rozhoupal, výsledky vidíme...
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:15Od: Mayo Šamp10n (:
.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:14Od: tito
Rafa zdemoloval vše, co mu stálo v cestě za vysněným 10 titulem. Dnes jeho výkon byl opravdu neuvěřitelný. Nelze vyčíst vůbec nic. Základem bylo přetlačit a rozběhat Stana a nepustit ho do tempa. Return, bekhend, forhend, podání, variace, délka úderů, úhly, hra na síti- vše fungovalo na jedničku. Dokonale koncentrovaný sázel vítězné údery, nebo si vynutil chybu, eliminoval jakoukoliv možnost návratu Wawrinky do zápasu. Stan nebyl z formy. Rafa ho prostě k ničemu nepustil a nedovolil mu hrát to, co mu přineslo úspěch v nejen finálových kláních. Výhled na hardy je více než slušný, ale ani na trávě by Rafa nemusel být jalový jako v minulých letech. Udělal velikánský pokrok na bekhendu a hlavně podání, alespoň pro mne může udělat ve Wimbledonu slušný výsledek. Koneckonců není ani tak " vyšťavený" jako býval v minulých letech po antukové sezoně. O sebevědomí ani nemluvě. Pro letošek z velké části splněno, teď už budou přicházet bonusy.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:21Od: MarcelPersch
Záleží, koho dostane první 4 kola, poté už je to rychlejší antukový turnaj. Já ale věřím, že má na to W potřetí vyhrát. Bylo by to trochu nefér vůči Rafovi, kdyby Nole skončil s více tituly na W, protože na té trávě byl Rafa jednoznačně lepší než on a minimálně v 1 z posledních 2 titulů neměl Novak vůbec brát.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:27Od: tito
Tak může vyhrát, ale může i vypadnout. Ale proti výkonům v minulých letech by si měl podstatně lépe držet podání, tam je fakt velké zlepšení. A samosebou jde o to, jak bude moci jít při bekhendu na trávě do kolen. Přeci jen ten první týden bude zlomový. Necháme se překvapit :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:33Od: Marduch
Coze nemel brat? Je asi moc tepla neděle dnes, připadá mi.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:37Od: Kozoroh
Rafovcům holt narostlo sebevědomí, to by bylo ještě v pořádku, ale psát, že jeden z W. titulů neměl Djoker získat je trollská hovadina.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:34Od: Kozoroh
Jednoznačně lepší? A proto No1e finále 2011 vyhrál ve čtyřech setech? :-D
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:21Od: MarcelPersch
bral jsem to kontextu celé kariéry, nedělá mi problém přiznat, že v roce 2011 neměl Nol4 konkurenci.
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:05Od: Kozoroh
Rafa na trávě jednoznačně lepší být nemůže, když nedokázal obhájit Wimbledon, zatímco No1emu se to zdařilo.
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:12Od: janek_da
Hlavně se Rafa dostával ve W. daleko díky slabé éře.
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:15Od: Amputace
Stejně jako Federer, že?
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:13Od: janek_da
tak samozřejmě
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:14Od: Amputace
Já si tedy nemyslím, že by Rafa lepším travařem než Novak, ale ten argument s obhajobou mi připadá hodně lichý (a netýká se to pouze Wimbledonu). Už z toho důvodu, že Rafa obhajoval dvakrát, přičemž v jednom případě ani do turnaje nenastoupil kvůli zranění.

Například bych řekl, že Novak je lepší antukář než Roger a také nikdy neobhájil RG. O čem to jako vypovídá?
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:44Od: Kozoroh
Já o koze a ty o voze. Rafa a No1e nemají jeden titul z Wimbledonu jak No1e a Roger z French Open. Rafa má z Wimbledonu dva tituly, No1e tři a dva z nich na sebe navazují -> jedna úspěšná obhajoba. Čísla a fakta nepustí, Rafan lepším travařem být nemůže, ať si Rafanovi fanatici tvrdí cokoliv.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:13Od: Herbert_Hoover
Tohle je mně osobně jedno, protože travařem není ani jeden z nich :) Novak je jen úspěšnějším hráčem na trávě. Jak je to paradoxní..travař Andy má méně W než Novak :) a o A-Rodovi ani nemluvím :) holt často je to o match-upu, trend zpomalování, psychika atd.
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:27Od: Amputace
Však já ti dávám zapravdu, také si myslím, že lepším travařem je Novak, akorát poukazuji na - dle mého - lichost argumentu s obhajobou, když Nadal v jednom případě kvůli zranění ani obhajovat nemohl.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:39Od: Nola
oni sa stretli 2x vo finale?
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:11Od: mahycek
Coretja teď říkal v Game sets Mats, že Nadal bude i jeden z nejžhavějších favoritů na trávu a Wimbledon.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:12Od: FulnekUltras
taký je tenis ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:15Od: fialka
magazín je premenovaný na gem, Schett a Mats
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:23Od: MarcelPersch
A proč ne, když se bude držet toho, že bude hrát blízko základní čáry a udrží ten BH a servis + přežije 1. kola, nevidím důvod, proč by nemohl vyhrát, ale stačí Brown, nebo nějaký jiný ranař, ortodoxní trávař do prvního kola a může být zase venku.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:24Od: lars
jako nejvetsi favorit na prekvapeni ? :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:10Od: Tornes
Gratulace Rafovi. Hrál skvělý tenis a Wáwra neměl odpověď. Ve finále hrál o poznání lépe jak v předchozím SF. Takřka žádné chyby, mnoho vítězných míčů. Skvělá aktivní obrana. Uprostřed posledního setu trošičku polevil a nechal se trošku zatlačit, ale ne na dlouho. O lepším z hráčů nebylo nikdy pochyb.

Tímto Rafa kromě toho, že vyhrál 10 Roland Garros, dosáhl na několik dalších zajímavých čísel. Je to jeho nejdominantnější (dle poměrů gemů) Roland Garros (a tedy i GS celkově) v kariéře(překonal RG 2008) a zároveň třetí nejdominantnější GS v historii (po Borgových RG 1978 a 1980).
Také se jedná o druhý nejlepší první polovinu sezony, alespoň co se týká ATP bodů. Lepší byl pouze v sezoně 2013, kdy získal o 85 bodů více.

Takže jen ještě jednou gratuluji Rafovi i jeho fandům :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:27Od: Smazaný účet
Můžeš prosím napsat cestu Borga za těmi tituly 1978 a 1980 popř. hodit odkaz, kde bych to mohl najít ? díky
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:34Od: Herbert_Hoover
https://en.wikipedia.org/wiki/1978_French_Open_%E2%80%93_Men%27s_Singles

https://en.wikipedia.org/wiki/1980_French_Open_%E2%80%93_Men%27s_Singles
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:40Od: Smazaný účet
díky, už jsem to taky našel a koukám, že Borg v roce 1980 ztratil víc gamů (38) než Nadal letos (35)
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:45Od: Herbert_Hoover
Jo, ale nutno brát v úvahu, že Carreňo skrečoval Rafovi ve čtvrtfinále, jinak by se vší pravděpodobností ty tři gemy ztratil..ale třeba ne :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:16Od: Tornes
Ztratil sice více gamů, ale také jich více vyhrál. Původně jsem si taky myslel, že jednoho Borga předběhne, ale pak jsem si to spočítal a nevyšlo mu to. Vyhrál menší poměr celkově odehrátých gamů než Borg. Asi o jednu setinu procenta nebo tak něco :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:20Od: Herbert_Hoover
To je teda pech :) Ale aspoň má Rafa pro příští sezonu výzvu :))
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:07Od: rod_laver
Rafa fans, gratulace! Zcela zaslouženě :-) A hurá do druhé poloviny sezony :-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:06Od: Ondra979
tak to byla demolice, gratulace Rafanovi, asi by mu byl dustojnejsim souperem Murray, ale tezko by vyhral...no a co dal? Rafa ma nakroceno k nr.1 ale je otazka co uhraje ve W, to si netroufam vubec odhadnout, asi az na betonech, to by musel Murray vyletet asi brzo ve Wimbledonu a to si nemyslim..a co pak betony, tam se asi bude rozhodovat..
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:09Od: Nola
Rafu prave pasovali ako jedneho z hlavnych favoritov vo Wimbledone, celkom tomu verim, vyhral tam 2 x....
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:13Od: Ondra979
kdo ho pasoval? nevim, musel by prezit prvni tyden, pak se mu hraje lip kdyz uz je to vyslapane :) tato sezona je trochu blazniva takze mozne je asi vse, taky potrebuje dobry los (napr nechytit Gyrose)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:01Od: MAFRA
vamooooos Rafa,je to borec 10 titul na FO to je fantazie!!!!suverený výkon ve finále i na celým turnaji prostě bomba!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:55Od: FulnekUltras Zasloužená gratulace Rafovi
od fanouška Wáwry ;) - a ta největší samozřejmě Marušce do Nýřan. Jsem to říkal už po AO, že ta DESÍTKA letos prostě vyjde. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7HyTFHoNEKw
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:53Od: martinek37
Gratulace a respekt. Jen si říkám, že je to dost nuda turnaj jednoho hráče. Stan mě zklamal, čekal jsem aspoň jeden set. Co se dá dělat, těším se na Wimblas a to tak, že hodně. Hlavně jsem zvědavý, co předvede Roger.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:07Od: Kytka
Tak to já se na Wimbledon taky už těším. Konečně máme antuku za sebou.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:46Od: Kytka
Njn, tak gratulace. Bez diskuse nejlepší. Na antuce. Jen kdyby s ním nebyla sranda jak v márnici. Proto asi mám Noleho radši, je s ním i sranda.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:55Od: insanezy_
Když vede
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:05Od: Kytka
No, někdy i když nevede. Má dobré komenty.
[ Reagovat ]
12.06.2017 16:56Od: turista
Novak je fajn. Kéž by se zase vrátil nahoru.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:44Od: peggy
Myslim,ze Rafa dosahl to co byl jeho sen.Je to Kral antuky a dlouho jim zustane.At zije Kral.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:43Od: a.magerova Gratulace Rafovi k 10 i 15.... ;-)
Stan - celkem zklamání z výkonu... :-/
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:52Od: Kytka
Určitě, čekala jsem víc. Škoda. Mohl to být hezčí zápas. Pro mně tak zůstává nejlepší utkání Wawrinka x Murray. Ale když jsem viděla, že tam je slunečno, skoro 30°C, tak jsem si řekla, další plus pro Nadala. Stan horko vysloveně nerad.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:57Od: FulnekUltras
njn, ani ta Petra bez trenek všechny finále nedala... ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:18Od: janek_da
tak snad ho utěší tvé široké srdce
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:22Od: janek_da
btw: Minulý týden jsem prohrál. Ještě teď mě to bolí...
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:45Od: a.magerova
Mám TOHO moooc... ale ze známosti Tě vemu hned po Stanovi.... ;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:58Od: janek_da
jistěě. Standu ber přednostně. I když, abys ho nenabila na Wimbledon!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:42Od: Herbert_Hoover
Kral je zpatky, klobouk dolu, predcil vsechna ma nejoptimistictejsi ocekavani, uz si davam frankovku na oslavu..take it easy and Vamos Rafa! :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:38Od: Padme Klobouček
Světová jednička letos Nadal a kdo bude 2.,3.,4.? ...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:38Od: Jabadu
Příští rok to bude mít Nadal těžší.
Podle keců s ním budou hrát Cajthaml nebo Vrána.
A to jsou jiní sekáči.
:-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:40Od: svetova.dvojka
:-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:41Od: blixa
Ti se nezakecají !!! :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:51Od: RL68
:-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:37Od: blixa
Hmmmm, a to prý je ženský tenis v krizi ... Nechce se mi ani vyslovit , kde že je mužský tenis ... ;-) :D :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:37Od: yenda1
A budou slzy.....Rafa už natahuje :)

Nedělejme překvapený. Nadal v top formě. Celý turnaj v suchym.

Tuto sezonu se znovu odpojili a stejně jako celou jejich karéru platí = FEDAL a pak dlouho nic a pak ta kupa ostatních.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:42Od: fialka
a nielen on ale i ja mám v očiach slzy šťastia
[ Reagovat ]
12.06.2017 15:14Od: turista
No v suchým ne, ale bez potíží ano.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:36Od: Mayo 10, 15
Glory Glory Rafa Nadal
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:04Od: FulnekUltras
kdo by to do něho byl ještě loni řekl, že bude letos takto famózně fackať... ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:36Od: Dobry-den
Wawrynkovi bych za jeho výkon napařil rekordní pokutu. Diváci toho za to šílený vstupný teda moc neviděli. To už Berdych by odehrál důstojnější finále!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:35Od: fialka 10 paráda
dominantný výkon, úžasné!!!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:34Od: ipko
klobúk dole pred Nadalom
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:02Od: FulnekUltras
jj, a hooodně hluboko
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:32Od: peggy
Vamos,Vamos,RAFA!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:34Od: RL68
Vamos RAFA!!!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:32Od: tommr opravdu by měli muži brát stejný prachy jako ženy?
obě finále trvala 3 sety. To ženský bylo napínavý a plný krásnejch výměn. To mužský byla nuda kde na jedný straně stál trapák, kterej se pořád hrabe v řiti a na druhý zoufalec, kterej akorát ukázal jak umí lámat rakety a roztleskával diváky když se mu náhodou povedlo vyhrát nějakej bod. Myslím si proto, že muži si stejný odměny nezaslouží ... :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:33Od: Nola
Wimbledon 2014 :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:37Od: tommr
Federer tu ale nebude věčně a co pak? :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:40Od: Herbert_Hoover
AO 2012
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:44Od: tommr
to už je ale hodně dávno ... :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:42Od: Nola
narazam na damske finale vs panske....
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:46Od: tommr
na poraženou z dámskýho finále byl alespoň hezkej pohled ... :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:15Od: lars
ten ne, ale Wimbl 2013 Bartoli- Lisicki
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:34Od: MarcelPersch
Těžce neunášíš, koukám...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:36Od: themimone
samozřejmě, i přes to všechno mužské finále vygenerovalo o poznání víc peněz než to dámské...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:41Od: themimone
*samozřejmě že by měli brát víc,...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:37Od: Frantz Re: tommr
Tvůj bezmocný vztek je pro mě tou nejkrásnější odměnou :-)

PS: Taky bych chtěl být takovej "trapák"
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:37Od: dunphy
Já teda nemusím ani Nadala ani Wawrinku, ale to jak se o nich vyjadřuješ, svědčí opravdu jen o tom jaký jsi ty a ne jací jsou oni.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:38Od: dunphy
Ještě jak se snažíš být rádoby vtipný. Fakt na poblití.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:12Od: tommr
tak si ulev a neotravuj ...
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:36Od: dunphy
To je super jak se evidentně třicet minut snažíš vymyslet něco strašně smysluplného a pak stejně přijdeš s tímhle. Jen by mě zajímalo kde se v tobě bere taková negativita, zloba a trapnost. Mohl bys popřemýšlet a odpovědět?
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:45Od: RL68
On za to nemuze,ze nema konkurenci;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:50Od: tommr
však já to taky Nadalovi nevyčítám. Jen jsem narážel na ty neustálý nářky některých přízniců ATP, že ženy berou na GS stejný prachy jako muži ...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:54Od: themimone
tak když se někdo zaslouží mnohem víc o příjem financí a potom se musí dělit s tím dalším protože si to vykřičí, tak to fér není
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:54Od: gocii
a co takhle ao2017, to už si zapomněl? nebo si jen vůl? :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:00Od: Tornes
No a stejně byli lidi ochotní na to mužské finále platit dvakrát tolik a bylo zcela plno... Zajímavé, co?

A btw, zjisti si co je průměr nebo třeba medián či modus a pak zkus něco napsat. Pokud ti to ještě nedojde, tak poradím ještě jednou.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:06Od: rod_laver
vždyť to je trotl
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:11Od: Kozoroh
Letošní mužské finále AO nabídlo zajímavější bitvu než ženské. Odměny pro vítěze a poražené stejné. To ti taky přijde fér??
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:34Od: triatlet
Tommre, no neke, že uznáváš pěkný výměny od Simony :-)
Ale pobavils, ne že ne!
[ Reagovat ]
11.06.2017 22:41Od: Grape
Ty jsi fakt ubožák, to snad není možný...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:31Od: svetova.dvojka
neuvěřitelné
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:31Od: Amputace
Škoda toho AO - mohlo to být 16 ku 17ti. Takhle se to bude těžko dohánět :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:33Od: MarcelPersch
Mně to nevadí, že Rogera už nedohoní. Jen bych si ještě přál, aby ještě naposledy vyhrál na Wimbledonu a dokonal dvojitý kariérní GS na AO a budu naprosto spokojený :-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:38Od: Mayo
Vôbec nejsi náročný :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:28Od: MarcelPersch
Za ty nervy na AO a W od roku 2012 bychom si ty dva tituly určitě zasloužili :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:59Od: Amputace
To další AO by bylo super, ale obávám se, že taková šance, jaká byla letos, už nemusí přijít.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:30Od: raduz
Myslím, že Nadal může vyhrát ještě 2 GS.Federer též ještě jeden urve.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:39Od: raduz
A myslím, že to bude RG, případně, pokud se změní tráva v hlínu.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:30Od: Mayo Vamooooooos Rafa 10!
Fantázia od Býka. Bohužiaľ pre Stana stal proti nemu Rafa a nie Noje, žiadne fackovanie sa nekonalo.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:27Od: tito
Vaaamooossss!!!!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:29Od: Smazaný účet
:)
si to pekne oslavte bejci:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:31Od: gigin
Mut mi kdysi psal

14.2.2016 16:25

a vyřiď prosím titovi, že Rafa ještě GS vyhraje, cítím to
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:40Od: gigin
Já jsem tomu nevěřil, gratuluji. Rafovi. A Mutovi. A aj titovi, mattimu, fh a dalším elmatadorum. Hlavně peggy.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:55Od: tito
Díky :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:29Od: Matti
Taky dik Ernestku:-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 19:55Od: janek_da
paní peggy ...
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:31Od: Herbert_Hoover
Díky dík, gratulace nazpět zase do Pobaltí :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:42Od: gigin
Jak ti zahrála Fantasy?
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:37Od: Herbert_Hoover
z TP ligy čistě ve fantasy druhý, díky horšímu tipování výsledků (spíš jsem riskoval outsidery) až třetí :) celkově dobré, lepší než na AO
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:52Od: gigin
Oki :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 21:30Od: Forehand
Dakujem ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:27Od: Roger_Federer Nemozne
Se stalo zkutecnosti..;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:27Od: Smazaný účet
nemožné je napsat zkutečnost se z na začátku,Rogere
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:29Od: Roger_Federer
Neni..musim si udrzovat povest.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:26Od: janek_da
Tak tohle si člověk musí zapamatovat. Podesáté. Bomba. Nebojte TP se vyklidit nemusí. Jenom chválím výkon Rafu.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:26Od: Nola
Rafa bude po Wimbledone NO1, gratulujem Rafafans, uplne zasluzeny titul, nakoniec ten Dominic zrejme ani nehral tak zle, to iba Rafa mu nic nedovolil...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:36Od: Matti
Diky od tebe to potesi. :-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:25Od: dadaft
gratulace Býkovi.
10 titulů RG je neskutečná síla.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:23Od: Frantz
Nejlepší na tom všem jsou ty stupidní plky frustrovaných elegánovců :-))))
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:29Od: Hector.Salamanca
Já třeba fandím Rogerovi, ale Rafovi ten titul nejenže přeju, ale i jsem ho dost očekával. Není potřeba do všeho tahat rivality, frustrátů tu vidím minimum.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:23Od: janek_da
To je tak, když se do finale nedostane Berlocq, Pella, Sousa anebo jiní favoriti. Z8pas o ničem.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:28Od: Smazaný účet
Jo, letos tech upsetu bylo hodne...:)
predcasne finale bych rekl Tsonga x Olivo.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:23Od: vrabejka
Kdo by to byl řekl, že nejvíce gemu vezme Rafovi Robin Haase :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:20Od: vrabejka
Až je mi toho Stana líto. Gratulace Rafovi zasloužil si to.
Jsem zvědavý jestli tuhle výkonnost potvrdí i na Wimbledonu
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:19Od: Nola
zo Stanimala je dnes Stan, Rafa dnes skroti zviera.... jednorucak proti Rafovi nefunguje, dnes by ale nefungoval ziadny BH
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:13Od: Tornes
Jednoručák na antuce proti Rafovi funguje lépe než obouručák na antuce... Statistika nepustí :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:15Od: Tornes
A o trávě, která právě přichází, tak o té ani nemluvím ;) Snad jen na hardu bys mohla mít pravdu :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 20:22Od: Kozoroh
Stanimal byl dnes Babrinkou.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:18Od: Smazaný účet
Co že to ten Rafan bere za matroš, že hraje jak utrženej ze řetězu?
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:19Od: blixa
Nic. Stačilo když zjistil, že J1rka odjel do Prostějova ;-) :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:20Od: RL68
Bere pohary,co beres ty:-)?
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:22Od: Smazaný účet
Já nanuky,sem na dietě
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:26Od: RL68
To je mi Te lito,RAFA10:-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:12Od: dadaft
antuka je povrch, na kterém je ženský tenis mnohem zábavnější než mužský.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:16Od: raduz
Souhlas.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:20Od: Smazaný účet
musis taky sledovat tu periferii:)
nebo no-name hrace.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:09Od: Aussie Víte co?
Tenhle Nadal by se měl zakázat! Jak k tomu přijdou ti co platí hříšné peníze za to, aby se dívali na to jak je jinak dobrý hráč systematicky trhán na kousky? Jak k tomu přijdeme my, kteří se chceme podívat na pěkné finale a ono to skončí chvíli po tom co jsme si uvařili kafe. Kdyby aspoň při tom tolik neřval. Tihle křiklouni, ženské potom zejména, mi začínají jít na nervy nesmírným způsobem. Asi se vybodnu na tenis, to je co udělám. Už žádného Nadala, nadále...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:18Od: RL68
Kamarade,Nadal dokonale ovlada sve remeslo:-)...jiz 14 let,co ty taky jsi tak uspesny jako on?
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:24Od: Aussie
V tom co dělám, jsem. A neřvu přitom!
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:29Od: safi1313
Zalez a nevylejzej;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:31Od: RL68
Graruluji a neurazej ostatni uspesne;jako je napriklad Nadal...mimochodem Rafa10:-)...pa;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:34Od: atptour
To si myslis jen ty.Uspesni lidi neurazeji jine uspesne.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:41Od: Aussie
Tak koukám, moc humorných lidí se tu nenachází. Mezi fotbalovými fanoušky je to ale podobné.
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:11Od: FulnekUltras
Ber to tak, že Fedal udělal z tenisu už skoro taky fotbal. ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:08Od: janek_da
Zápas nevidím. Z Rafy jakoby spadl ba1van, že nehraje proti Jirkovi. Prostějov je prostě Prostějov.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:17Od: Roger_Federer
Ja to vidim a myslim ze Rafanek vyhraje :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:18Od: Smazaný účet
Stan nekazi nejak moc:) Ale jak mu tam soupne supu do FH a ma to trochu do behu, tak Standa muze tak max. asistovat...
Rafa velmi dobry take na returnu.
No splnuje se to, co rikala ta Pierce...ze proste se tu citi jako doma, je to jeho turnaj, je ve velke forme a nedokaze si predstavit, kdo by mu ten 10 titul vzal...a Standa to asi nebude:)
Snad si to aspon Standa uzije:)
Jinak je to takova zajimava interaktivni hra stylu nasij to tam jak muzes a vrati se ti mic jeste rychleji nebo v liftu, nebo i jinak, ale mas celkem jistou ze se ti vrati, jistota je pomalu na urovni, ze bude dneska noc, po ktere prijde rano:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:21Od: janek_da
dik
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:22Od: Smazaný účet
A pochopitelne i te Pierce se ulevilo, ze J1rka odjel plnit povinnosti do prostejova:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:57Od: RL68
Hlupaku u monitoru,ten chlap vyhraje po 10 nejtezsi turnaj sveta:-)...dokazes to taky?:-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:21Od: raduz
Mně stačí být vzdelanej, mit pěkně barák a dobrou rodinu.S Nadalem bych neměnil, to mně věř
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:29Od: RL68
Fajn,tak ty urazky si nech do sveho uspesneho zivota,mimichodem Rafa10:-)...pa;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:50Od: Amputace
Větší snůšku nesmyslů a planých výlevů jsem během GS finále v diskuzi tady na TP ještě nezažil. Dnes je to skutečná hitparáda v neunášení :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:09Od: Vojtiik
spis naopak, par pomatencu, kteri jsou na obou stranach, jinak ticho po pesine
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:15Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:50Od: martinek37
Tak nejhezčí na finále byl zatím rozhovor s Šafi :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:05Od: misa
Díky za upozornění a možnosti přehrávat v archivu ČT :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:48Od: vrabejka
Třeba Stana ten výbuch emocí nakopne. Aspoň ať uhraje set
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:46Od: Kozoroh Matador-Babrinka 6:2, 6:3
Doufám, že se na dnešní finále Djoker dívá a vidí, co na Stanimala platí - údery s horní rotací a kopcovité míče, kterými Rafa rozežírá Babrinkovu hru a nedovolují mu zapnout ofenzivní mód.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:49Od: Kozoroh
Novak bohužel hraje moc plochých úderů a to umožňuje Stanimalovi využít svých zbraní - bekhend po lajně a forehand, kterým vyhání Djokera z kurtu. Přitom by po vzoru Rafy stačilo přidat kopcovitých míčů.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:50Od: MarcelPersch
nemyslím si, že by to fungovalo, Novak v takové hře prostě není fundovaný.
[ Reagovat ]
12.06.2017 17:02Od: turista
Je to tak. Novak hraje zvláště z bekhendu často ploché údery a Stanovi to prostě vyhovuje víc než Rafovy topspiny.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:50Od: Herbert_Hoover
Tak. Proto ta H2H
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:01Od: Kozoroh
Tak No1e má rovněž s Babrinkou vysoce pozitivní H2H, ale ty GS :-\
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:45Od: raduz Finále
Na straně jedné chybujici priroďak,na straně druhé neurotik, autista, byť nejlepší antukař. Při sledování zápasů, kde aktérem je Nadal,mě napadají adjektiva jako nepřirozená soustředěnost,odpudive rituály, hysterie a unfair chování. I ten tenis v jeho podání je atypickej, divnej. Dnes byla jeho taktika stejná jako vždy. První set stojí 3 metry za lajnou a podaří se mu dokonale otrávit soupeře, kterej se následně vyhaže.Jsem opravdu rád, že nezáživná antukové část sezony končí.A myslím, že to platí nejen v případě tenisových fanoušků. Jsem názoru, že i většina tenisových špiček minimálně podvědomě nebere antuku vážně a ta už dávno není králem povrchů. Bez pokrytectví přiznávám, že jsem Nadalovi ten 10 titul nepřál
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:48Od: Amputace
A třeba AO berou tenisové špičky vážně? Rád bych měl v tomto přehled.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:52Od: raduz
Z těch hráčů úplně čiší otravenost, tedy na antuce
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:55Od: Amputace
Bodejť, když musí čelit Nadalovi a pokud nemusí, je beztak pravděpodobné, že dříve či později na něj v turnaji narazí.

Neodpověděl jsi mi na otázku.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:02Od: raduz
Manipulativni výklad.Hráči chtějí výměny ukoncovat vítězné, nikoliv je koncit chybou.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:06Od: Amputace
No vzhledem k tomu, že tři ze čtyř nejlepších tenistů posledních deseti let jsou spíše obranného zaměření, je toto tvé tvrzení těžce diskutabilní.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:07Od: RL68
Aktualne to mas na vitezne udery 24:15 pro na Nadala,co tam mas dal?
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:11Od: raduz
Což je rarita,ano. To svědčí mimo jiné o tom,jak nám rostou noví a noví antukari.
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:24Od: RL68
Proste Nadal antuku umi,10x vyhrat nejtezsi turnaj sveta,klobouk dolu kamarade,to se na me nezlob:-)...
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:28Od: Amputace
No rarita to právěže moc není, je to spíš totální předsudek a stereotyp. Podívej se na poměry vítězných úderů a UE třeba u zápasů Nadala-Djokoviče.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:49Od: atptour
Uspesnym se zavidi,co?Musi te to hodne stvat.Nadal hraje na antuce neuveritelne a prohraje,jen kdyz neni fit.To je fakt.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:50Od: mihate
Súhlasim s každým slovom.Toto nie je tenis.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:52Od: Amputace
Také už se na servis-buch, servis-buch tenis nemůžu dočkat :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:00Od: RL68
Hlupaku u monitoru,ten chlapec vyhraje po 10 nejtezsi turnaj na svete...taky to dokazes?:-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:36Od: Vojtiik
Nadal intergalakticky, lepe nez v "nejlepsich" letech
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:39Od: Mayo
To asi ne ale ten FH parada
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:58Od: Vojtiik
fh stejny, ale bh o parnik lepsi... nedostava se pod tlak v zadne situaci... tohle zlepsil a ostatni aspekty hry nezhorsil
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:31Od: Mayo
Priatelia uder storočia od Rafu! Intergalakticke
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:32Od: Smazaný účet
Toz nevim jestli roku:)
Ale dobra vymena to byla. I Standa zatleskal balonkem o raketu:) Zveda se nam uroven finale...
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:21Od: mahycek
Zatím trapné finále. Ještě že už zítra začíná Stuttgart a tráva. Tam to snad bude ladnější a i méňe se bude hekat.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:23Od: Herbert_Hoover
Jo chvalabohu, jinak by tenis mohli zrusit. Jeste ze je ta trava. :))
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:19Od: Smazaný účet tak schvalne...
jsem si vzal stopky a meril jsem tomu Rafanovi cas pred servem...:)
(clovek se aspon behem tohoto finale zamestna, zatim slabsi zapas)

No nameril jsem mu od 20 do 25sekund
pokud prvni skazi a ma druhy serv, tak tam je to nejakych 15 sekund.

Pri dalsim servu budu verifikavat prvni sondu:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:30Od: Smazaný účet
No pri dalsim mereni to dopadlo nasledovne:
tak Rafa se drzel opet na prvnim servu do 25sekund
ale 2x sel skorona tech 35, jenze mu do toho fakt rvali lidi...takze jasne...
Dryhy serv drzi v tech 15 sek., jen jednou to slo na 17sekund.

Udelam jeste treti pomer. mereni:)
Ale myslim, ze tech vysnenych 35 je spis vysnenych. Pocitat tam jak mu do toho frantici rvou, to asi nema smysl, to kazdy hrac pocka proste...
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:34Od: Herbert_Hoover
Petrikovi bezi stopky asi pozadu nebo ma stopky znacky RF
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:40Od: Smazaný účet
furt to drzi mezi 20-25, jednou to dostal dokonce pod 20, nevim co sa stalo:D)))
A jednou opet k 30, ale zase divaci...
Ja si myslim, ze Peta mu to stopuje hned potom, co je trebas winner a mic ani neopusti kurt:) Nejdriv musi tzv. opustit kurt, nebo ho sberac vzit,,,pak se zacina merit:) to ale casto trva max nejake 3 sek. ne vic, pokud ho tam nekde sberac nelovi a nevali se v antuce:)))...takze porad nam tu nekde lita tech 5-7 sek

Ale zkusim jeste zmerit Standu ve tretim (pro srovnani)...pocitam, ze to ted Rafa zavre.:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:55Od: Smazaný účet
Jo jinak pro predstavu, u toho Stana je ten prvni serv mezi 12-20 sek., dost ma rozptyl.
Druhy serv jde ale fakt rychleji. cca. 5-7 sek.

Jinak v hledisti Belmondo:)
No a Rafa celkem drti. 10 titul je blizko.
Dost zaslouzene, to nemohu rict:)))
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:58Od: Amputace
Schválně zkus někdy změřit Del Potra. Je v tomto ohledu ještě mnohem horší než Rafa, ale o žádném znehodnocování jeho titulů jsem tady zatím nečetl :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 17:01Od: Smazaný účet
Ja si jen chtel overit, kolik to opravdu je:)
Juan je machr prez machry na natahovani s etudami u site... je to muj vzor a inspirace:))) ja s tim nejak problem nemam, sam zdrzuji co sa da na placku, bo jsem uz proste daaavno za zenitem:))) No ted uz ani to ne, bo uz vlastne ani moc nepinkam....
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:37Od: Amputace
Péťa nic nepočítá, prosím tě, pouze tak nejapně cintá.. Neví už co by.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:15Od: Pe3k
Za půl hodiny je konec a začíná tenisová část sezony ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:17Od: misa
Ve Stuttgartu se zase po delší době podívám na nějaký mužský zápas :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:18Od: Mayo
Začne turnaj turnajov, je tak?
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:18Od: atptour
Napsal odbornik,jehoz nazor nemuze nikdo brat vazne.Komplexni tenisova sezona je po cely rok.Ale to normalni a znali fans vedi.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:15Od: MorusRubra
Achjo, Stan dneska nemá na nadala žádné zbraně. To vypadá na celkem krátké a jednoznačné finále. Škoda.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:14Od: dappe
Tempo zápasu úplně zoufalé. Ve srovnání s tím včerejškem to je příšerný. Nadal je na antuce jednoznačně nejlepší, ale dívat se na to nedá. Všechno mu trvá o 15 vteřin déle než by mělo.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:14Od: Amputace
Nadal zatím skvěle eliminuje Stanovy největší zbraně, tak snad to vydrží.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:11Od: Mayo
Nadal je z BH lepsi, to je nonsens :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:13Od: Herbert_Hoover
v kontextu letosni sezony ani ne :) nebo ne tak velky..kvalita Rafova BH, topspiny do jednorucaku, nervozita..hodne faktoru
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:08Od: mahycek
Set je fuč. Stan musí urvat druhej. A ty přestávky při podání Nadala jsou fakt dlouhé. Mě to vyvádí z koncentrace a to jsem u TV. Co pak soupeři Nadala na kurtu?? Hrůza, děs.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:09Od: Mayo
Je to katastrofa aký je pomaly.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:18Od: MarcelPersch
Věřte nebo ne, ale já už si toho skoro ani nevšimnu ;)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:05Od: Mayo
Tenis slaby
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:05Od: HECIS RAFA
RAFAAAAAAEL NAAAADAAAAL KIIIIIIIING OFF DOPINGGG
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:07Od: Mayo
Doping musí byt
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:14Od: Herbert_Hoover
Jsi bracha Rogera_Federera?
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:17Od: HECIS
ne jsem brácha rafy, proto vim, ze rafa bere :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:04Od: Pe3k
Nadal má průměr 35 sekund mezi podáním, tak mě napadá jestli vyhrál alespoň 1 turnaj v souladu s pravidly, asi ne :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:07Od: Tuttovka
Jsi si jistý :D ? TO se mi zdá až moc :D.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:08Od: Pe3k
Viděl sem i kolem 50 sekund. 35 je na něj solidní...
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:11Od: Herbert_Hoover
Ja bych mu je odebral, to je tragedie..ale kde neni zalobce.. :) zkus napsat na ATP a at jeho tituly rozdaji Rogerovi vsechny.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:13Od: Pe3k
Roger jich má dost, takový Berdych nebo Dimitrov by potřebovali...
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:14Od: Herbert_Hoover
Berdych jenom jeden, Dima ve finale nikdy nebyl.
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:17Od: Pe3k
Určitě byl někdy ve finále, ty tvé tenisové znalosti jsou tak na úrovni kolegy trolhanda koukám...
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:19Od: Herbert_Hoover
S Rafou? No tak googli, googli, Petricku :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:09Od: a.magerova
Tak už si TOHO všiml i povolaný... ;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:09Od: Pe3k
Jj ve druhém setu :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:49Od: Vojtiik
zatim trochu jako Volandri-Gianessi nekde na zaplivanem podplacenem rimskem challengeru kvalitou... jde videt jak jsou nervozni oba, hodne chyb prekvapive i od rafy :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:38Od: blixa
Chtěl jsem se dnes koukat na mužské finále ale fakt to nedávám. Hekání holek přežiju, ale ty Rafovy zvukové projevy včetně těch neurotickejch tiků, to prostě nejde. Radši budu pracovat s občasnou vizuální kontrolou bez zvuku ;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:41Od: safi1313
Nikoho nezajímá jestli se bude koukat o jednoho blba míň nebo víc
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:44Od: Herbert_Hoover
u tech chlapu ale verim, ze to nedelaji schvalne, u nekterych bab si tim nejsem jist, ale tak tento fakt zacina uz v mladych letech a vylozene jim to nekteri kouci vstepuji do mysli
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:45Od: Smazaný účet
Tak ono je znamo, ze si vuci ATP tak nejak celkove zujaty...takze me ten prispevek neprekvapil:)
No a neco na promysleni jak nebudes prave vzualne kontrolovat... zeby kotatko z Venezuely bylo nejak lepsi s projevy...ehm...:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:49Od: blixa
Já nevím, no. Ty ženský to možná dělají i schválně, čert ví, ale prostě hekání k babám tak nějak patří :D. U chlapů s tím mám prostě problém a u Rafy zejména ;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:53Od: Herbert_Hoover
Ale v pornu hekai i hejsci. :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:01Od: blixa
Já nevím, hejsky u toho nemám :D ale třeba se Rafovi skýtá další super kariéra po té tenisové ;-) :D
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:54Od: Herbert_Hoover
*hekaji
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:56Od: Smazaný účet
Ale jo, ja jsem taky zaujatej:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:57Od: atptour
Presne tak.Koho zajimava tvuj nazor.Nekoukej se a nemusis projevovat urazky.
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:14Od: safi1313 Jedem Rafa!!!!
Stan vs. Rafa: 6:3, 2:6, 7:6, 3:6, 1:6
[ Reagovat ]
11.06.2017 18:41Od: Chrenda
Čéče jsi to přesně trefil, jen bez těch setů pro Stana. Gratuluji.
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:13Od: a.magerova Staňo, hodně štěstí !!! ;-)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:22Od: mihate
Aj od mňa
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:30Od: Smazaný účet
:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:35Od: Herbert_Hoover
kdyby nebyl ve finale s Rafou, tak mu taky fandim :) ale takhle bohuzel
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:40Od: Smazaný účet
Tak jasne, ty mas radnou omluvenku:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:42Od: Herbert_Hoover
Stan je z te "periferie" asi topka pro me ted, i kdyz zacinam hodne pokukovat po Karenovi :)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:51Od: Smazaný účet
Pozor ten neni z periferie, dle Kozorohova tenisoveho slovniku naucneho je to neco jako - pridavac, pohunek...atd. Big4, ktere bohuzel obcas kazi image, nebot asi nerozumi dobre pokynum Big4:)
Az potom zacina periferie...
...no ten Karen, to uz je, opet dle Kozorohova tenisoveho slovniku naucneho, spis - no-name hrac...
Tak me ho prosim te do te nasi periferie netahej, ten je uplne mimo mesto:D)
[ Reagovat ]
11.06.2017 15:57Od: Herbert_Hoover
Ajo, pardon, jeste si musim tu terminologii kvalitativnich trid ochocit :D ale doufam ze brzy Karen v te periferii bude, zbrane na to ma a na Rusa i nadprumerne "volni" vlastnosti
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:11Od: Smazaný účet
:) v pohode, to se za chvilu naucis...
...ja se trebas drzim i Pelly, nebot na neho je i ten slovnik kratky:D) Proste jina dimenze, uplne jiny sport:))) (rozsiruji si tak bohatost sportovnich odvetvi)
Jinak jasne, drzim palce Tobe s Karenem, aby ste se do te periferie propracovali:)

Jinak zatim to vypada, ze Stan dneska pochopil dobre pokyny a nebude kazit Big4 image:)
[ Reagovat ]
11.06.2017 16:18Od: Herbert_Hoover
Diky, zboznoval jsem Marata, takze Karen v jistem ohledu jasna volba..pracovity (snazivy), forhend, servis..jiste komicke vlohy..fakt mi ho pripomina ale temperamentem snad jiny, i kdyz pokud by dosahl toho ceho Marat byl bych spokojen, jenze Marat mel na vic no :) uvidime..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist