Nadal je zraněný, odstoupil z French Open!

  • Rafael Nadal na letošním Roland Garros jubilejní desátý titul nezíská. Čtvrtý nasazený hráč se dnes z pařížského grandslamu odhlásil kvůli zraněnému zápěstí. Do osmifinále tak bez boje projde jeho krajan Marcel Granollers.
    27. 5. 2016, 17:16 | Aktuality |  188 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Devítinásobný šampion antukového podniku na narychlo svolané tiskové konferenci oznámil, že už ve druhém kole proti Argentinci Bagnisovi hrál s utišující injekcí. Během noci se ale jeho problémy zhoršily natolik, že mu znemožní nastoupit k plánovanému zítřejšímu zápasu třetího kola.

"Včera (ve čtvrtek) jsem ještě mohl hrát, ale v noc to začalo víc a víc bolet a dneska se zápěstím vůbec nemohu hýbat," vysvětlil důvody svého rozhodnutí Nadal, který věří, že do Wimbledonu bude vše v pořádku.

"Když jsem sem přijel, šel jsem na magnetickou rezonanci, a výsledky byly negativní. (Zápěstí) není stoprocentní - není zlomené, ale kdybych teď hrál dál, během pár dnů by se zlomilo. Ani předtím už bych neriskoval, kdyby to nebyl Roland Garros. Pro mě je to nejdůležitější turnaj roku. Musel bych hrát dalších pět zápasů, abych tu vyhrál, a lékař mi řekl, že něco takového je naprosto vyloučené," dodal.

Devětadvacetiletého rodáka z Mallorky trápila v minulých sezonách série zdravotních problémů. Potíže mu působila především kolena, kvůli zánětu nemohl v roce 2009 obhajovat wimbledonský titul, v roce 2012 ze stejného důvodu přišel o šanci obhajovat v Londýně olympijské zlato z Pekingu.

pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (188)
28.05.2016 10:17Od: panzer.dragon
můj osobní názor je, že je to djokerovi úplně buřt, skoro bych ani neřekl že ho djoker viděl jako největší překážku pro zisk titulu, největší překážka je neklopýtnout nějak neplánovaně a zrovna rafa je poslední dva roky pro djokera tutovka na kterou má djoker mega natrénováno, takže klidně může ve výsledku bejt kat djokera třeba ferrer spíš než by byl rafa
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:10Od: Pe3k Troll-hand Forehand
Koukám, že to těžce neunáší. Do půl 3 rána tady píše nesmysly, že i fanoušci Nadala musí oponovat. Na druhou stranu ho chápu, Rafael měl poslední malinkou šanci vyhrát nějaký grandslam a ta je nenávratně pryč. Nevyhrál ani Madrid, ani Řím ani RG. Ve finále grandslamu nebyl již dva roky a žebříčkem se bude zase jen propadat...První polovinu kariéry působil ve stínu Federera tu druhou ve stínu Djokovice, který ho navíc naprosto zdrcujícím způsobem ponižuje při každém jejich střetnutí a Nadal už je na tom tak zle, že prohrál 15 setů v řadě...
Tak jak tak vše co vyhrál mu už nikdo nevezme (krom dopingové aféry, která se kolem Nadala točí jako uragán). Myslím, že se Rafa dá zase do kupy a bude solidním tenistou druhého sledu.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:05Od: yenda1
To je brekotu. RG nerovná se Nadal. Turnaj neztrácí nic ze své důležitosti, velikosti. Představa, že ostatní hráči po Nadalově odstoupení propadli sklíčenosti, smutku, radosti nebo štěstí je zcestná a totálně mimo. Je jim to buřt, soustředěj se na sebe a jejich chuť vyhrát není menší než před týdnem.

K Novakovi. Ještě nevyhrál, tak už mu nedávejte pohár do ruky. Nepřešel ani přes 3. kolo zatim, tak havaj. Je to favorit, ale označení favorit mu to nevyhraje. Bude muset máknout a cesta je to ještě dlouhá.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:15Od: Pe3k
No samozřejmě je lepší porazit Nadala a získat titul z RG, než jen získat titul, ale pokud bychom na to nahlíželi takto, pak Nadalovy tituly z roku 2010 jsou zcela bezcenné a vůbec všechny jeho tituly z antuky taky, vždyť tam nikdy neměl žádného velkého soupeře, žádného špičkového antukáře...Těšim sem se na semíčko Rafa vs Novak, ale co už.
[ Reagovat ]
28.05.2016 08:01Od: Smazaný účet
Cyp s Nadalem hlavně ať se daří berdovi!!
[ Reagovat ]
28.05.2016 08:45Od: Frantz
Cyp s Berdychem, hlavne at se da dohromady Rafito!
[ Reagovat ]
28.05.2016 09:50Od: Mayo
Berda skončí na rakete.... Neviem koho nepoznám jeho pavúk
[ Reagovat ]
28.05.2016 09:51Od: Mayo
Ale bude to klasicky Andy, Djokovic alebo take niečo
[ Reagovat ]
28.05.2016 20:38Od: baggik
Ferer nebo Djoker
[ Reagovat ]
28.05.2016 02:09Od: Forehand Na zamyslenie :))
Boh Vie ako celú vec vníma Novak Djokovic. Sprvoti sa zrejme tejto správe potešil, celkom prirodzene. Ale s odstupom času, kto vie, či sa mu už hlavou nevíria myšlienky, ako može byť jeho titul (bez RF a hlavne RN) ponižovaný, ako mu budú ľudia triasť pravicou, naoko úprimne gratulovať, ale pritom si myslieť svoje. Veď to je pre neho aká hlúpa pozícia..Úprimne, vobec si ju nezaslúži..Titul RG mu za tie roky patrí so všetkou vážnosťou, rešpektom a gráciou, myslí si.

Apropos, videli ste film Trója?..Pamatáte si na súboj Achillesa s Hectorom?..

https://m.youtube.com/watch?v=NQ62frK74u0

Bola to skvelá scéna. Najlepší bojovník Tróje, ktorý chránil vlastný hrad a územie vs. dobyvateľ Achilles, ktorý ho vyzval na dlhoočakávaný súboj. Bol to vyrovnaný duel až do okamihu, kedy Hector zakopol o kameň, bol na lopatkách a súperovi tak už nič nestálo v ceste za víťazstvom.

Achilles však svoje dielo nedokončil, a vyhlásil: Vstaň!!..Nedovolím, aby mi kameň zobral zaslúženú slávu!!..

A tak ma napadlo, čo by mal chudák Djokovic vlastne robit. (V podstate to vsetci vieme a tak sa aj stane)

Ale ak by sme trochu popustili uzdu fantázie. Djokovic vyhrá RG, áno stane sa legendou, oň ňou v podstate už aj tak je. RG16 si budu ludia pamatat ako RG s vitazstvom Djokovica a odstúpením Nadala.

Jak to ten Djokovic má zmenit, aby to nemalo túto pachuť?..

A čo keby sa tak z RG zajtra dobrovolne odhlásil? Z pozície jasného favorita.

Viete si predstaviť, čo by to vo svete vyvolalo? Aký ošiaľ? Áno, mozno by si pár ludi myslelo, že zošalel, ale zároveň by to bolo to najrafinovanejšie gesto v histórii tenisu. V tom momente je Novak najvačším hrdinom v tenisových dejinách, kandidát na Nobelovu cenu za fair play, milionkrát ospevovaný a pripomínaný počas vsetkých dalsich RG, majitel tej najunikátnejšej situácie, ktorá v tenise vobec kedy nastala. Stal by sa jedinečným a v urcitom zmysle nesmrteľným. A to si proste za titul nekúpiš :)
[ Reagovat ]
28.05.2016 02:14Od: Forehand Re: Na zamyslenie#JeToLenŠport
V momente vyhlásenie by sa na Rafu pozabudlo a práve Novak by ešte v sobotu z RG odchádzal ako ten najštýlovejší víťaz....A to paradoxne bez toho, aby turnaj vyhral. Veď ho može vyhrat aj o rok :)

A tá divácká podpora, akú by tu za rok získal, a nielen tu, ale vsade na svete..Tak to je presne tá, o ktorej Roky z dialky hovorí pri súperení s RF a RN..
[ Reagovat ]
28.05.2016 02:53Od: Marduch
Ty děláš, jak kdyby byl Rafík pro Noleho v posledních skoro dvou letech nějakým úhlavním soupeřem. No není, no;)
[ Reagovat ]
28.05.2016 06:00Od: SubOptikT
Asi tak. Myslím, že mnohem větší vichr má z Murrayho a Wawrinky.
[ Reagovat ]
28.05.2016 05:51Od: SubOptikT
Federer taky vyhrál RG a Nedala tam neporazil. Nevidím, že by to jeho fanouškům nějak vadilo.
[ Reagovat ]
28.05.2016 06:42Od: rusedski
Tím by spíš sympatie ztratil, protože:
- by udělal z turnaje frašku
- degradoval by úspěch pozdějšího vítěze
- de facto by tím řekl, že byl pro něj soupeř jen Nadal a nějaký Wáwra, Můra nebo Nishi jsou jen ho*na u cesty (přitom ho právě tihle tři na antuce v posledním roce prohnali víc než Rafa)

Podle mě mu odstoupení Rafy spíš uškodí, protože bude pod ještě větším tlakem, jakože "teď už to fakt jako musí vyhrát". Přitom nejtěžší zápas přijde ve finále a na tom Nadalovo odstoupení nic nemění...
[ Reagovat ]
28.05.2016 06:58Od: Smazaný účet
To snad ani nemuzes myslet vazne, co jsi napsal.... Nole ac favorit, nema jeste nic jistyho, a rikat, ze jeho titul, keterej jeste nevybojoval, nebude mit vahu je blbost. Jeste vetsi blbost je rict, ze by mel odstoupit, protoze je Rafa zranenej... Nebudu vypisovat duvody, proc je to nebetycna kravina. Ale kdyz uz se na to divas takhle. Tak at to letos vyhraje, pristi rok muze obhajit proti Rafovi v plny sile (pokud bude), a muze celymu svetu dokazat, ze to nebyla nahoda:)
[ Reagovat ]
28.05.2016 07:56Od: Karolko2
nikdo si nevzpomene, že 2016 odstoupil Nadal, bude se prostě říkat, že ve 2016 vyhrál RG tenista, který prostě vyhraje.
[ Reagovat ]
28.05.2016 09:26Od: a.magerova
No.... vítěz si své vítězství zaslouží, ať to bude kdokoli.... a že by si lidé pamatovali, že 2016 Rafa odstoupil, nevěřím... to už je víc zapamatovatelné, že Roger po šňůře 65 účastí na GS na RG 2016 nenastoupil vůbec.... ale i na to se časem zapomene.... prostě tenis není jen Rafa s Rogerem (v tvém případě jen Rafa)..... :-P
[ Reagovat ]
28.05.2016 06:06Od: Pedronegro
... no a pak se solidárně odhlásili další hráči TOP 10, 20 a dokonce 30, diváci roztrhali koupené vstupenky, televize vypnuli a dali do frcu, pořadatel nechal zrýt antuku a zasadit tam květiny a ... pak jsem se probudil s rukou v nočníku ;)
[ Reagovat ]
28.05.2016 07:03Od: blax
Považuju se, za jednoho z největších fandů Rafy. Skoro vůbec sem nepřispívám, jen si čtu diskuze, ale tenhle příspěvek už mi nedal a musím reagovat. Forehande, zkus být trochu realista. Já vím, že Rafa je král RG, ale jestli se někoho Novak doopravdy bojí, tak je to Murray nebo Wawrinka, případně Nishikori. Vždyť s ním Rafa prohrál 15 setů za sebou. Novak ho má totálně přečteného a Rafa prohrává už v šatně. To samé platí u Novaka a Rogera. A upřímně, než došlo k ohlášení zranění, tak jsem se bál Thiema jak čert kříže.
A na to jak si hráč došel pro titul se historie neptá. Kdo si vzpomene, že byl Rafa zraněný proti Wawrinkovi? Roger taky RG prostě má a zaslouží si ho, už za ty prohraná finále. Stejně jako si ho zaslouží Novak, ten si ale musí ještě těch 5 zápasů uhrát. A pokud po cestě porazí Berdycha/Ferrera, Thiema/Tsongu a nakonec Wawrinku/Murrayho/Nishikoriho, tak si ten titul určitě zaslouží.
[ Reagovat ]
28.05.2016 07:13Od: Mayo
Prepáč ale toto je veľmi zle :D
[ Reagovat ]
28.05.2016 08:32Od: Kozoroh Re: Forehand
Z tvého komentu lze čtením mezi řádky poznat, jak moc No1emu titul nepřeješ. Mnoho věcí se změní, pokud Djoker vyhraje RG. A toho se ty v skrytu duše obáváš.
[ Reagovat ]
28.05.2016 09:51Od: Forehand
Áno. To si už hovoril, viem o tom :)

Ber to len ako úvahu..Ale tu sú ľudia úplne bez fantázie :)..Navyse s Rafom ci bez neho musi mat ten RG inu prichut, tomu sa netreba branit...

Djokovic turnaj vyhrá, zasluzi si to. Pre mna turnaj skončil. Je mi to v podstate jedno, mozno na finále s Wawrinkom by som si nasiel cas.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:00Od: Mayo
Kozorohu mýliš sa, Forehand je ND fanda, on mu to praje.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:00Od: Roger_Federer
A ktere veci se zmeni?
Na Rg je bez jakych koliv diskuzi kralem Nadal a bude aj 10 let potom co zkonci.
Novak je aktualne co se RG tyka az 4nejuspesbejsim hracem poslednich 10 let..Az to jednou vyhraje, zaradi se p20Od: MarcelPersch
Na fb jsem četl jeho prohlášení pro španělské noviny, že bude mimo až 3 měsíce, tedy to vypadá, že nestihne ani OH, a proto pro mě mužské části následujích turnajů ztrácejí smysl po boku Wawrinky a Rogera(a to Roger tam prohraval ve finale z jinym Nadalem a Wawrinka ho loni dokonce dokatal obrat o titul.)
Pokud se mu nekdy podari vyhrat i druhy titul z RG muze byt, ze se neco zmenilo.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:02Od: Roger_Federer
Ty jo sory...to se asi tenisportal pomatl a nechapu proc se mi to zkopirocalo...
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:35Od: Kozoroh
Dovíš se ve správný čas, teď to nechci zakřiknout.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:37Od: yenda1
Klidně to řekni. Grand Slam je na spadnutí.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:04Od: Roger_Federer Re: Kozorohu
A ktere veci se zmeni?
Na Rg je bez jakych koliv diskuzi kralem Nadal a bude aj 10 let potom co zkonci.
Novak je aktualne co se RG tyka az 4nejuspesbejsim hracem poslednich 10 let..Az to jednou vyhraje, zaradi se p20Od: MarcelPersch
Na fb jsem četl jeho prohlášení pro španělské noviny, že bude mimo až 3 měsíce, tedy to vypadá, že nestihne ani OH, a proto pro mě mužské části následujích turnajů ztrácejí smysl po boku Wawrinky a Rogera(a to Roger tam prohraval ve finale z jinym Nadalem a Wawrinka ho loni dokonce dokatal obrat o titul.)
Pokud se mu nekdy podari vyhrat i druhy titul z RG muze byt, ze se neco zmenilo.
[ Reagovat ]
28.05.2016 10:06Od: Roger_Federer Re: Kozorohu
A ktere veci se zmeni?
Na Rg je bez jakych koliv diskuzi kralem Nadal a bude aj 10 let potom co zkonci.
Novak je aktualne co se RG tyka az 4nejuspesbejsim hracem poslednich 10 let..Az to jednou vyhraje, zaradi se po boku Wawrinky a Rogera(a to Roger tam prohraval ve finale z jinym Nadalem a Wawrinka ho loni dokonce dokatal obrat o titul.)
Pokud se mu nekdy podari vyhrat i druhy titul z RG muze byt, ze se neco zmenilo.
[ Reagovat ]
28.05.2016 12:11Od: Smazaný účet
Taky takové zamyšlení. Rafa v letech 2005, 2006, 2007, 2008, 2010, 2011, 2012, 2013 a 2014 neporazil cestou k titulu Nadala, takže jeho tituly z RG nemají moc velkou hodnotu (dostal se k nim přes průměrné antukáře typu Federer nebo Djoković). Tohle si bude historie pamatovat. Odstoupení ho nemusí mrzet, věřím, že by z 10. takhle snadného titulu ani sám nemohl mít radost.

Já dávám Novakovi šanci na zisk RG titulu (nejen letos) pod 50 %. "Duch turnaje" ho nějak nemá rád, jako Lendla Wimbledon. Ale ani si nemyslím, že by byl Djoković letos nejvíc vyklepaný z Nadala - jestli se do finále dostane Wawrinka, tak Djokera čeká peklo. Ale podle mě možná ještě horší soupeř bude Thiem. Ale třeba to bude úplně jinak a budou SF ve složení Cuevas - Goffin / Raonic - Nišikori :)
[ Reagovat ]
28.05.2016 14:00Od: Mayo
tak, Rafov jediný súper, keď bol vo forme bol Rafa...teraz ako išiel o 50% dole, tak majú šancu aj ostatní (: a aj to využívajú už dva roky
[ Reagovat ]
28.05.2016 20:22Od: baggik
Vážený pane Forehand to jsou nesmysly. Loni ho v Paříži porazil a co si za to koupí? Prostě jestli Djokovič vyhraje RG tak zkompletuje sbírku GS a bude vymalováno. Nějaké zpochybňování z řad Nadal fans který nedokážou překousnout úspěchy někoho jiného za dva roky nebudou zajímat snad ani je samotné. Djokovič porazil Nadala v Paříži loni, letos ho parazil všude, včetně Madridu, ani nebyl brán před turnajem jako největší soupeř Djokoviče v Paříži a že by vyhrál nevěříš ani ty. Není co zpochybňovat, Djokovič porazil Nadal na antuce už vícekrát, kdo jiný ho vlastně tolikrát porazil na antuce, kromě Federera? Porazil ho i v Paříži a pokud vyhraje RG, což není zdaleka jasné, tak jednoznačně zaslouženě, protože svoje kvality na antuce prokazuje už 5 let. Federer vyhrál FO a nikdy tam neporazil Nadala, dneska už to nikoho nezajímá jak to dokázal, ale pouze, že to dokázal, tak se snažíš vymyslet nějakou jinou haterovinu forehandovinu. Prober svůj mozek.
[ Reagovat ]
28.05.2016 22:47Od: tito
Svoje kvality bezpochyby prokazuje, ale dosud neprokázal na RG. O 5 letech je sice krásné hovořit, ale kde byl, když ten titul stále nemá? Mimochodem ten, ze kterého děláš fackovacího panáka, ho má 9x. A nesrovnávej minulý rok, kdy hrál Rafa absolutní tužku. A i teď, kdy je stále pod svou top hrou, je na tom podstatně lépe než minulý rok a já bych na Noleho ve vzájemném utkání rozhodně velkou sázku nedal. Ty snad jo? Pokud ano, tak kecáš. Nole je famózní, ale na druhou stranu by nebylo naškodu si přiznat, že sbírá vavříny v době, kdy R+R jsou za svým zenitem. Koneckonců co získal v době jejich největší slávy?
[ Reagovat ]
28.05.2016 00:36Od: Forehand
Today is one of the toughest days. Having to withdraw from arguably the most important tournament of my career, a tournament that I love so much. I will be back in Roland Garros in the next years and hope to keep having chances in the future. Many thanks to all my fans for the support.

Tak aspoň trocha pozitivizmu v tej jóbovej zvesti..

Každopádne, som s Rafom. Na znak rešpektu a solidarity som sa dnes odhlásil z Fantassy súťaže. Vyzývam vsetkých fans aj nefans, aby sa odhlásili zo vsetkých svojich plánov, programov a termínov. Ak Pe3k žiadne nemá, nech sa odhlási z TP :)
[ Reagovat ]
28.05.2016 00:22Od: COMEON WTA TOP 10
Tak po RG sa Top10 trochu obmení. Je tu možnosť , že Venus a Svetlana sa tam znova po rokoch vrátia. Ďalej by sa tam mohla dostať aj Madison.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:31Od: baggik
Škoda, Nadal patří k RG, těšil jsem se na semifinále Djokovič - Nadal. Teď už má No1e jen jednoho soupeře na RG, stejně jako loni, ale ze všech nejtěžšího - tíhu okamžiku ve finále. Když o něco tak dlouho usilujete a pak zbývá poslední krok, často to na vás dolehne jako balvan. Snad to letos unese a konečně zkompletuje Grandslam.
[ Reagovat ]
28.05.2016 08:25Od: darek.vrana
Děláš, jak kdyby to loni prohrál neunesením tíhy okamžiku.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:30Od: Romario
Nole to snad letos už dá, jediný kdo ho může zastavit je Stan v loňský formě. Nevím jakou má Stan formu ještě jsem ho letos neviděl, ale Nole bude na něj připraven.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:25Od: Romario
Je to velká škoda, myslím že i Noleho to mrzí, že chtěl v SF dát Rafu a ve finále to už je jedno.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:25Od: Davor1
Rafa to je šok, niečo také som z jeho strany nečakal a mrzí ma to, mohol Djokoviča aspoň utaviť pred finále, takto tam pôjde úplne čerstvý v porovnaní s Murrayom alebo Stanom.

Myslím, že tento turnaj mal poslednú akú takú šancu na 15-ty GS, som zvedavý, ako bude vyzerať po návrate na amerických hardoch. Trávnatú časť môže kľudne odpískať, aj tak by tam veľa vody nenamútil. Snáď nepríde o Olympiádu.

Dnes konečne dobrý výkon Andyho, takisto sa začína veľmi slušne rozohrávať Stan a vynikajúco hrá aj Riša, ten sa ale bohužiaľ určite klasicky zloží na prvom top súperovi, aj keď by som mu neskutočne prial kľudne aj titul. Finále v tej časti pavúka by zrejme nebolo pre neho úplne scifi, ale pre Djoka by to bola jednohubka :/
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:09Od: Meceon
Škoda,ted byl jeho tenis na vysoké úrovni...konečně...ale on to není kdy by tu Djokovice letos mohl zastavit...Wawrinka,Murray,Nishikori...snad..možná
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:12Od: Meceon
pro noleho navíc hovoří i lehoučký los do začátku...lu,darcis,bedene...to je fakt dáreček..ušetří spoustu sil
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:34Od: seshitec
Andy mel stejne lehky los jen se zbytecne trochu vic trapil jeho smula
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:55Od: pockerface
Pokud Novak opravdu letos zvítězí, bude to mít těžký v tom, že ze všech stran uslyší, že sice vyhrál, ale jeho největší rivalové a konkurenti v získávání GS Rafa a Roger ho nemohli prověřit.
Osobně bych to přál Tomovi, to je ale fantasmagorie :-) a z těch co zbyli tak snad Nishikorimu. Mlaďasové Thiem nebo Zverev se dostanou max.do QF, víc neuhrají.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:32Od: seshitec
Posloucha snad federer ze po ceste k titulu neporazil rafu ani djokra ci buhvi koho jeste? Neslintej blbosti, mimochodem pokud vyhraje pak bude 1.hracem po asi 50 letech kterej vyhraje 4 GS v rade...a stane se absolutni legendou
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:42Od: brixner Rafo, ty bejku...Fakt jsem v šoku!!!
kuwra proč zrovna Ty??? Jak jsem Tě nanáviděl, když sis skoro kdykoli vodil Rogera jako kačenku na špagátku...Uběhlo pár let...Letos mě zajímalo snad jediné - abys dal tu zatracenou desítku a je jedno, na čí úkor!! No, chlapče, dej se brzy do pořádku a ještě se pokus zakvrdlat tou nudou nahoře!
Teď už vlastně nevím, komu fandit a komu titul přát nejvíce...
Vím ale, komu ho nepřeji:
Srbovi!
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:26Od: Ma3ek KONIEC FO 1016 trofej dajte djokovi a na finále nech je prázdno
Musím napísať aby sa mi ulavilo je to strašné dozvedel som sa to cestou na trening ani som sa nemohol sústrediť až tak ma to zasiahlo prehra sa dá rozchodiť ale toto.. A to vyzeral fakt dobre lachko vyhral dva zápasy pre mna najvačší favorit vždy bol a bude bez ohladu na to ako sa hra zvyšok roka rolland garros je rafove a zlomil by djokoviča v SF.. V trojsetaku prinajhoršom by to bolo predčasne finale a skvely tenis ale teraz čo? povedzte načo sa dá tešít djokovič ma absolutne lachku cestu do finale a tam už ho nemá kto zastaviť murray vyhral dva GS v ere nadala federera a djokoviča ked boli v top forme to hovorí za všetko wawrinka si za to ako celý rok hra ani nezaslúži aby sa mu vrátila minuloročná forma aj ked sa tu viditelne zlepšil a asi jemu by som fandil ale nezasluži si to za rok 2016 a záver roka 2015 nishikori skvely keby sa hralo na 2 vitazné sety už by grandslam mal na antuke na rolland garros v živote nikdy nevyhrá nie je a nikdy nebude na to fyzicky pripravený jediný možný francúz monfils nehrá tsonga absolutne z formy gasquet najpríjemnejší súper pre favoritov ferrer berdych nula bodov federer nehrá , thiem nezaslúžene postúpi do semifinále kde prehrá lebo v ceste neporazil toho cez koho by normálne neprešiel a je mi jedno že djokovič vyhra 1.rolland garros mna skorej trápi či bude hrať rafa na wimbledone
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:15Od: Ma3ek
d
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:08Od: panzer.dragon rao
pánové, chtěl bych jen upozornit na jednu maličkost, milošu neztratil ještě set!
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:31Od: Kytka
Jo a domluvil se s McRoem, že bude jeho druhým trenérem.
[ Reagovat ]
28.05.2016 02:49Od: Kytka
McEnroem
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:00Od: ipko
pre mňa stále najväčším favoritom Andy.. prežil dva veľmi ťažké 5-setové zápasy, s Radkom dokonca aj malú klinickú smrť a to ukazuje že dokáže zvládať aj tie najťažšie momenty.. Rafovo odstúpenie nič neznamená, lebo na víťazstvo mal asi tak 1% šancu (nepripomínam vám niekoho?).. no a Novak zatial tiež nič moc, ale tam ho asi do semifinále nikto vážny nepreverí.. hlavne s Darcisom až príliš zbytočných chýb na jeho pomery, ale tak on sa bude zlepšovať každým zápasom..
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:30Od: seshitec
Djoker se posl. 2roky vzdy pomaleji rozjizdi 1 tyden jednoduse ladi formu na 2 vikend. Jelikoz se hraje na 3sety pak jedine wawrinka ho je schopen porazit ato by zas musel predvizt top vykon. Andy na nej nema v rime vyhral jen diky noleho unave
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:53Od: Stan_Borowitz No to je v pytli
a zrovna to vypadalo, že se po herní stránce dostává zpět nahoru.

No jo no, už nám ty naše nesmiřitelné fanouškovské války opravdu pomalu, ale jistě končí. Nesouhlasím s tím, co tady v diskusi někteří tvrdí, že takových hráčů bylo a bude.

Nebylo a hned tak nebude...
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:02Od: SubOptikT
Nevím, proč by nemohlo být. Stačí vyhrát vždy o jeden set víc, než druhý.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:36Od: Stan_Borowitz
No, když myslíš...
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:42Od: panzer.dragon
rafani, jedna pozitivní, pokud by rafa vyhrál 10 rg tak by to nahrávalo všem co o rafovi mluví jako o specializovanym antukáři a skoro by rekord 10rg převyšoval 15gs
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:01Od: Forehand
Výborne, to sa nám ulavilo.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:19Od: peggy
Rafo,bylo by krasne mit desate vitezstvi k 30.narozeninam,ale Vsem dnum neni konene a ja Ti preji rychle uzdraveni.Ta zraneni ty by Buh mohl od Tebe odehnat.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:13Od: panzer.dragon andy
andy bude mít dobrou střelnici, nejdřív iva teď isnera
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:40Od: Mayo
Pre neho úplne ideálni súperi.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:02Od: SubOptikT
Zbytečné drama a hysterie. Je spousta hráčů, kteří umí hrát tenis.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:10Od: Tornes
To jo, ale málokdo z nich vyhrál 9 x jeden turnaj, pokouší se o desátý a je nucen odstoupit. O celkových 14 GS nemluvě ;)
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:51Od: SubOptikT
Aspoň dostanou šanci další.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:55Od: Stan_Borowitz
A copak ji snad teď nemají? Stačí vyhrát vždy o nejmíň o jeden set víc než soupeř, to platí pro každého.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:59Od: panzer.dragon
dokavaď na rg trůnil rafa tak se rafy všichni na rg báli, protože měl okolo sebe jakousi auru neporazitelnosti, když tam rafa neni tak sou karty rozdaný jinak, jedinej král je teď wáwra :-) a ten je takovej svojskej
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:55Od: tito
Dnes není dobrý den.....
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:54Od: Tornes Rafa
To je pro mě smutná zpráva, těšil jsem se na jeho zápasy s Thiemem/Zverevem, případně pak Nole. Takhle přichází FO jednoho z velkých favoritů a vzhledem k Murrayho formě zůstává snad jen Nole.

Ale nejsmutnější zpráva to pro mne je zejména z toho důvodu, že je to další důkaz konce starých mohykánů, kteří ještě bojují. Tím spíš doufám, že se brzo objeví nová krev a udělá pro mne tenis opět zajímavějším. V současnosti totiž takřka každý turnaj vyhraje tenista, kterýho moc nemám rád ;)
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:45Od: mahycek
Pozítří Nishikori - Gasquet, to je zápas, který by se hodil už jako čtvrtfinále, svojí kvalitou.
Ale, zítra Zverev - Thiem to bude řežba. Přál bych to rakušanovi, s několika důvodů....
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:03Od: kada.tom
taky to přeju Domovi, má neskutečnou šanci udělat v Paříži hodně solidní výsledek :-)
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:20Od: MarcelPersch
Na fb jsem četl jeho prohlášení pro španělské noviny, že bude mimo až 3 měsíce, tedy to vypadá, že nestihne ani OH, a proto pro mě mužské části následujích turnajů ztrácejí smysl :(
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:32Od: Mayo
tenis ide do čerta, bez Rogera, bez Rafu
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:55Od: Kozoroh
Pořád je tu ještě No1e!!
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:55Od: MarcelPersch
oprava: jenom Nole!
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:56Od: Fandina
A Berďa a Niši.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:37Od: Mayo
Kriste na nebi, to je snád sen :D čo mám z tvojho NOjeho, keď neni R + R
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:33Od: Roger_Federer
O jee, uz to zacina.
Jako 2012..
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:38Od: Smazaný účet
Nadala jsem nikdy nepodezříval z dopingu, ale přiznám se, že takovýto náhlý konec přijde trochu podivný i mě.
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:48Od: Fandina
Myslíš, že by se dopingový nález neprovalil? Tomu nevěřím, když se provalil s Scharapovou nebo s Čiličem nebo všemi těmi jmény co se o nich píše a není jich málo.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:03Od: Smazaný účet
Neříkám, že měl dopingový nález, ale drobná pochybnost tam je. Prostě, přijde mi to divné. Jeho oblíbený turnaj, sám ví, že je to možná poslední grandslam (Roland Garrros), kde má ještě šanci uspět, v Římě už se vrací ke své klasice, v Paříži si v prvních dvou kolech otře dva hráče o nos, dělá tam skopičiny jako tweener a podobně a pak naráz jako blesk z čistého nebe řekne, že má vážné problémy se zápěstím. Ještě v kontextu toho, co se ohledně dopingu letos děje.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:06Od: MarcelPersch
teď říkal Murray Game Set Mats, že když spolu před týdnem trénovali v Římě, už tehdy si Rafa prý stěžoval, že má bolesti....
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:19Od: Forehand
Murray je určite Rafov spojenec, Boh vie či tiez v niečom nejde!!!..

:)
[ Reagovat ]
27.05.2016 22:49Od: pockerface
Myslíš, že by jen tak svému soupeři(i když v ten moment spolu jen trénovali)řekl, před velkým turnajem, že není zdravotně v pořádku? To asi těžko, téměř všichni sportovci do poslední chvíle mlží o svém zdraví před potencionálními soupeři. Nikdo nechce před turnajem odhalit své slabiny, natož Nadal, který žije prvních 5 měsíců jen pro RG a za 10.výhru by dal asi cokoliv.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:15Od: Forehand
A jak to tých súperov asi tak ovplyvní?...Čo prídu za nimi a seknú ho raketou do zápastia alebo ako?...Tenis nie je kontaktný šport..

Andy otváral aj Rafove centrum na Mallorce, takze asi majú celkom kamarátsky vztah a kamaráti si spolu plkat mozu o svojich bolístkach, to nie je ziaden hriech.
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:24Od: tito
Tak to neříkej. Můžu tady úplně stejně spekulovat o jiných, kteří vynechávají, ale držím se presumpce neviny. Je mu 30 a má na takové zranění nárok. Nebo ne?
[ Reagovat ]
27.05.2016 21:37Od: Tornes
Obzvlášť u hráče jako Rafa, kterému mnozí (včetně mě vlastně) už léta prorokují, že bude muset kvůli svému stylu hry brzo s tenisem skončit (ta proroctví se tak úplně nevyplnila, ale i tak).
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:06Od: Mayo
Býk si hce pozrieť ako zajtra zdvihne kráľovský Real Madrid na hlavu už 11. findžu LM (:
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:05Od: Bob
Žádná škoda.
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:16Od: Smazaný účet
fuj!
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:03Od: Davor1
Ty vole Simon, takýto hnoj hrať pred domácimi fanúšikmi, a proti hráčovi, s ktorým má bilanciu 6-0 (12-0 na sety)...to by už mal rovno zabaliť...
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:15Od: Smazaný účet
Je to smutné a ťažko na to pozerať, je mi ho aj ľúto. Rátam, že je to vec vyčerpania. V nohách má už toho dosť a v hlave tiež.
[ Reagovat ]
27.05.2016 19:53Od: Smazaný účet
Pro me naprosto zdrcujici zprava :-( ..snad horsi nez kdyby prohral. Moje fanoskovske srdce place :-(((((
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:08Od: Smazaný účet
aj moje a je nás takých habadéj, čo už
[ Reagovat ]
27.05.2016 19:38Od: Forehand
Pred sezonou 2016 som tu s Vencou predikoval tenisové dianie počas ročníka.

Písal som že: Nikto z novej generácie nebude hrat SF GS, Djokovic vyhrá RG, ale po nom príde výpadok, Rafa vyhrá GS, ale nevyhne sa zraneniam a Schmiedlová skonči rok v TOP 10-15.

Vsetko rad za radom vychádza, len tá Schmiedlová bude musiet zabrat..
[ Reagovat ]
27.05.2016 19:42Od: panzer.dragon
sem si na tebe vzpomněl s tim rafovym zraněním, si pamatuju jak si to předpovídal
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:40Od: baggik
Rafa vyhrá grandslam v roce 2016, to teda zní po dnešku jako mnohem větší sci-fi než ta Schmiedlová.
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:53Od: tito
radost?
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:59Od: baggik
Tu mi teda naše holky dnes neudělaly, Schmiedlovou moc neznám, ale Cibule je kočka, ta se mi líbila už když začínala...ty její stehna a zadek mňam.
[ Reagovat ]
28.05.2016 00:08Od: tito
Ach so
[ Reagovat ]
27.05.2016 19:25Od: panzer.dragon
rafa, roger, delpo zraněný

hewitt ukončená kariéra

majitelů gs moc neni :-(
[ Reagovat ]
27.05.2016 19:10Od: panzer.dragon
gasqete tohle bude tvůj nishi year :-)
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:44Od: Smazaný účet
Ešteže zaznamenal svoje 200. grandslamové víťazstvo. Ďalšie rekordy sa, žiaľ, odkladajú, čo už. Na rade je Srb, to bude zas kopec nových prekonaných rekordov. ha ha
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:37Od: Smazaný účet To je breku
Prostě lidé stárnou, tělo se opotřebovává.Přicházejí mladší a postupně nahrazují ty starší.Když začínali Rafa a Roger tak také museli bojovat o výsluní.Nebyli hned světové jedničky.Před nimi zde byli také ti o nichž se psalo, že jsou nenahrditelní.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:35Od: steve79
To je víte kde. Myslel jsem, že špatně vidím, ale nebo bohužel tomu není tak. Doufám, že do Wimbledonu bude fit. Bez Federera a Nadala ztrácí tenis sledovat.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:38Od: Smazaný účet
Buď máš rád tenis, nebo jsi podlehl kultu osobnosti. Aspoň se to pořádně vytříbí. :)
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:40Od: steve79
Mám rád tenis. Federer a Nadal hráli útočný tenis. Vzpomínám si na zápas z Říma Djokovič-Niskikori. Mlácení od základní čáry a tenis nekoukatelný.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:50Od: mayday
Zvláštní, jak mají lidé rozdílné názory. Já se u zápasu Djoker - Nishi v Rime Teda skvělé bavil, podle mě vybornej tenis.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:51Od: SubOptikT
+1
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:56Od: Smazaný účet
Mně se třeba Niši - Djoko dost líbilo. Královský tenis. Samozřejmě, že Roger s Rafou byli výjimeční a v historii tenisu budou těžko hledat konkurenci. Ale to přece není důvod k tomu, abych zanevřel na sport jako takový. Přece nepřestanu sledovat českou repre, když tam skončí Jágr nebo slovenskou, když skončí Šatan. Prostě buďme vděční za to, že jsme mohli prožívat tuto dobu, ale neberme to tragicky. Aspoň budeme moct vykládat potomkům, kteří budou muset sledovat Gyrose, jak jsme prožívali bitvy nej legend.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:57Od: SubOptikT
+1000
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:40Od: Kozoroh
Pro takové jako jsi ty platí - Federer & Nadal = tenis. Takový kult osobnosti, jak už nadhodil vencape.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:42Od: steve79
Jenže kult osobnosti to je pro 90% fanoušků
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:30Od: panzer.dragon
to je smutný, může zajít s rogerem na pivo někde v paříži a bude to sledovanější než celý rg :-)
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:25Od: bIbec
po tom neúspěchu našich holek sem si říkal... srát na to. Ti chlapi, to bude podívaná! Rafanovi to de, to bude pokoukáníčko a drama a zápletka třeba. No a nakonec todlenctoto. Tak nic. Ale ještě to drama být může.. ale o jednu velikou zápletku míň, bohužel.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:19Od: Grigor_Murray Rog a Rafa
Až teď jsem si uvědomil, jak strašně moc budou tihle dva chybět ve světě tenisu. Je to bez nich prázdné a turnaje ztrácí hodnotu :-(
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:23Od: Smazaný účet
On v podstatě neztrácí hodnotu v tom, že tam nebude Rafa jako jméno, ale tím, že je favorit. Čím bude starší, tím bude horší a budou noví favorité. A my si na to taky zvyknem. Teď je situace špatná, protože byl spolufavorit turnaje, ale říkat kvůli tomu, že turnaje obecně bez těchto dvou nebudou mít hodnotu, jsou od cesty.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:27Od: Smazaný účet
Bohužel, jediné dvě opravdové osobnosti současného tenisu jsou Federer a Nadal. Po nich by měl převzít vládu nezajímavý Djokovič, který má jen pár fanoušků a to ještě většinou v zaostalých východních zemích? Měli by si ti noví favoriti pospíšit - když někdo z nich ovládne už toto RG, tak jenom dobře.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:31Od: Smazaný účet
Po nich? Vždyť Djokovič už vládne 200 týdnů a vidíš, že to ještě sleduješ.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:34Od: Grigor_Murray
Je pravda, že poslední dva roky je to spíš o Noldovi a Andym:)
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:37Od: steve79
I o Fedexovi. Hrál minulý rok finále Wimbledonu, US OPEN, turnaje mistrů. Murray? Jen finále AO.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:39Od: Grigor_Murray
Jj, Rog taky trochu:), beru to podle no 1,2
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:46Od: Smazaný účet
Nejde o žebříček, ale o to, kdo táhne lidi ke sledování mužského tenisu. A to je jednoznačně Roger a za ním Nadal (možná díky Latinské Americe budou i na stejné úrovni). Djokovič je zkrátka pro lidi nezajímavý. S RF i RN odehrál víc zápasů než oni dva spolu, ale přesto je jejich rivalita všude považována za tu nejlepší v historii (aspoň té novodobé). A pokud k Djokovičovi přidáme Murrayho, tak u jejich zápasů se v hodnocení nejčastěji objevuje slovo nejnudnější. Takže až Roger s Rafou definitivně skončí, bude muset tenis hledat nové základní stavební kameny, protože mezi těmi současnými lídry je nenajde.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:53Od: mayday
Nejsem skalni fanoušek ani jednoho ze třech zmíněných, ale stejně musím reagovat - jsi naprosto mimo. Ze nemá Djokovič fanoušky? Ze narozdil od Řady a Rogera nikoho nezajímá? Ale prosím tě...
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:56Od: Kozoroh
On je imbecilní hater, nic víc...
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:53Od: Kozoroh
Je to imbecilní hater No1eho, s kterým nemá smysl rozumně diskutovat. Něco jak Barney.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:27Od: Grigor_Murray
Asi jsem si na ně zvykl až moc, prostě mi to bez nich přijde divný. Já třeba nezažil ještě žádný přechod tenisových generací, jako třeba Agassi Sampras na Roger Rafa. :), je to prostě nezvyk
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:51Od: Kozoroh
Něco podobného lidé sledující bílý sport prožívali, když odcházeli Sampras s Agassim a objevili se Federer, Nadal a Djokovič. Neboj se, že se opět najdou hegemoni, kolem kterých se tenis bude točit. Možnâ to bude Gyros, Zverev nebo Thiem.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:12Od: Smazaný účet
Navíc po dnešku je skoro jisté, že nejkvalitněji obsazené finále antukového turnaje se bude příští týden hrát v Prostějově. Opět další Černoškův triumf.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:19Od: Smazaný účet
Možná Nadal spoléhá, že mu pořadatelé v Prostějově udělí divokou kartu.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:20Od: Smazaný účet
nemůže,ta ruka je fakt špatná
[ Reagovat ]
27.05.2016 23:54Od: baggik
Štěpánek - Kvitová bez šatů?
[ Reagovat ]
28.05.2016 00:08Od: Smazaný účet
Veselý vs. anyone. Jak tomu chce Paříž konkurovat?
[ Reagovat ]
28.05.2016 23:17Od: baggik
Najmou Pierra Richarda a bude to taky veselý.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:11Od: Smazaný účet
Rafa to musel s intenzitou treninku hodně přehnat, když hrozila zlomenina
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:10Od: Smazaný účet
Polské vládní letadlo havaruje s prezidentem na cestě problematické kruté Katyně. Rafa uklouzne na banánu když jde na oběd s nějakou francouzskou exministryní sportu ..to jsou ty osudové "náhody"
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:14Od: Smazaný účet
to jsi četl kde to uklouznutí???
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:16Od: Smazaný účet
nebudu drbat nebo mě ukamenujete.Ber to klidně jako blbý vtip
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:09Od: Smazaný účet Snad se rychle uzdraví
Aby nedopadl jako Del Potro, který na okruhu hodně chybí
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:08Od: Kozoroh Rafan
Je velká škoda, že se mu bolest zápěstí ozvala během RG. Jak již jsem pod jiným článkem psal, takový konec si nezasloužil, zvlášť na FO.
Odstoupení Nadala znamená, že v pavouku je už jen jeden vítěz - Wawrinka. Pokud by se mu nepovedlo obhájit titul, bude mít RG nového šampiona, podruhé za sebou. Nebylo to v Paříži k vidění 11 let.
Na závěr - pro No1eho je teď finále povinností.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:24Od: Smazaný účet
Nesouhlasím, pro Noleho je povinností titul, s Rafou to nemá vůbec nic společného.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:36Od: Marduch
Jo, povinnost. Loni ho ve finále, a dokonce podruhé na GS, krutě umlátil Wawrinka, nedávno ho dost nehezky bil Thiem, s Nishim to bylo před pár týdny o prsa japonské ženy. A potom ho udělal Murray. Všichni čtyři jsou ve hře. Takže jak řikáš, titul pro Noleho povinnost. OMG.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:08Od: Smazaný účet
Tohle Roland Garros se dnes definitivně stalo provinčním turnajem. Dost mě to mrzí. Těšil jsem se na semifinále s Nolem. Aspoň bude víc času na studium a jiné zábavy.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:07Od: safi1313 Konec FO
Pro většinu valnou fanoušků...Koukat na přiblblýho divadelníka ze Srbska jak to vyhraje už nikoho nezajímá...
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:37Od: Kozoroh
Pleteš se, zajímá to Djokerovy fanoušky a možnost Djokerovy výhry vzbuzuje pozornost sama o sobě tím, že No1e může získat kariérní a nekalendářní Grand Slam.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:41Od: Grigor_Murray
Nezapomeň na Murovce, ještě jsme neřekli poslední slovo.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:04Od: Smazaný účet
Tragédie. Ne sportovní, ale ekonomická. Po finanční stránce může letošní RG zachránit už jen okamžitá amnestie Máši a její dodatečné zařazení do turnaje od osmifinále (losovalo by se, kdo by byl místo ní administrativně vyřazen).
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:05Od: Forehand
Serena!
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:39Od: Kozoroh
No1e!! :-)
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:02Od: mahycek
Ano, bez Federera a Nadala to utrpí, ale ani náhodou nemá Djokovič nic vyhrané. Zase narazí a nemusí to být, ani ti se spodní poloviny pavouka, čili ve finále, ale ještě dřive.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:54Od: mahycek
To je šok !!!!!!! Kdo zastaví Djoka, před finále ??? Ve finále Murray, nebo Wawrinka. Ale před asi Thiem, Tsonga ne. A nebo, Cuevas, protože Berdych asi neuspěje. Ještě je tam Ferrer. Bude to zajímavé.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:55Od: dappe
Gulbis
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:53Od: Smazaný účet
Takže zbytek turnaje o ničem. Snad Wawrinka nebo Thiem.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:50Od: vrabejka
Věřím, že tento turnaj by mohl znamenat nástup nové generace :) Jestli Nole nevyhraje letos tak už asi nikdy.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:53Od: Grigor_Murray
+1000
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:54Od: Smazaný účet
Len aby nezačali padať ako hrušky. Gyros je tiež out.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:54Od: Smazaný účet
Kéž by. Já hlavně doufám, že když nedá RG, tak už nevyhraje GS nikdy. Protože letos už bude vědět, že to byla poslední šance, to s psychikou zamává.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:01Od: Ondra979
No, pristi rok by jeste sanci mohl mit, ale bude to tezsi. Zalezi hodne, jak zaberou mladi, na stare bardy uz se moc spolehat bohuzel neda..A AO vyhrat jeste taky muze, nepredpokladam, ze by pripadny fail sebral zase tolik, i kdyz by se to hodilo :)
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:49Od: pockerface
Dnes se zase vyrojili zprávy, že dalších 60 sportovců usvědčili z dopingu. Tak snad Rafa opravdu nelhal a v ničem nejede.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:56Od: Smazaný účet
Nedivil bych se. Ale byl by hodně hloupý, kdyby si něco vzal, když už jednou ho zachránilo jen vymazání záznamů Dr. Fuentese.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:56Od: Forehand
Správa o 60 športovcoch je z 11.3. ak mas na mysli tých 60 :)

Prípadne postni link..
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:57Od: Forehand
http://www.teraz.sk/sport/doping-meldonium-sportovci-wada/186401-clanok.html
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:48Od: pockerface
To se tomu Novakovi ty GS hromadí a budou hromadit, když největší rivalové jsou marod. Wawrinka forma nic moc, Andy Novaka na 3 sety neporazí(na druhou stranu to raději Novak s titulem než Andy) a Kei, ten vždycky je dobrý do SF a pak fyzicky odejde a většinou se v SF také zraní. Tak to se to pak Novakovi hraje a vyhrává, když není žádná konkurence. Ach jo. Pro mě tedy určitě turnaj ztratil ten správný náboj, to už sice ztratil tím, že nehraje Roger, a Rafa to jen korunoval.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:57Od: Smazaný účet
Finále nevyhraje. Má psychický blok. Wawrinka, Murray i Nišikori v něm budou mít navrch. Ale bylo by lepší, kdyby ho zastavil už Thiem, když dnes odstoupila asi nejjistější stopka.
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:00Od: Smazaný účet
Vlastně Thiem by mohl, když si vezmu ten jejich poslední zápas v Miami, kde asi dodnes nikdo nechápe, jak mohl Thiem prohrát. A na antuce je Thiem lepší a Djokovič horší.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:46Od: yenda1
V Paříži začne pršet.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:43Od: Grigor_Murray
Nemůžu si pomoct,ale GS bez Roge a Rafy :( už to není ono
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:43Od: Pe3k omg Rafa
Zraněný během antukové sezony? Během RG? To jsem nečekal. Tímto je celé RG v pr deli. Bez Federera a Nadala :(
Djokovic už nemůže mít lehčího pavouka. Škoda, Nadal byl pro mě favorit.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:43Od: Smazaný účet
To niéééé! ach jááj.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:43Od: Mayo
El Matador :(
teraz som dorazil domov a čo nevidím...dpč nemám slov
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:43Od: Madrileno smula
To je smula, ach jo :-(
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:46Od: yenda1
To není smůla, to je opotřebovanost.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:32Od: yenda1
Jak jednou začnou problémy se zápěstím nevěstí to nic dobrého do budoucna. Rafa to šťaví přes 10 let na 300%. Bohužel se to bude kumulovat.

Titul přeju Berdychovy.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:29Od: bIbec
tak to je na houno.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:28Od: kada.tom
Ojojoj, to je špatný :-(
Tak hlavně ať se dá Rafa do kupy a je připraven na neoblíbenou travnatou část sezóny.

A tedy zajímavě se otevírá možnost pro Doma - doufám, že zítra Zvereva sejme a pak si poradí i ve 4. kole, takové QF by se hodilo náramně. Snad toho Dom využije :-)
[ Reagovat ]
27.05.2016 19:54Od: spaniel
Tomu se říká karma, obludo.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:27Od: Forehand
Pozerám si znudene TB Radwanskej, keď tu zrazu hodia strih na Rafovu tlačovku o odhlásení...Tak to je aká haluz..

Ja uz ani neviem, kolká to je sezóna s vynechaným GS v sezóne, šiesta, či siedma ani neviem...To je aký pech. Myslim, ze zlá správa pre vsetkých, vrátane Noleho fans, vyhrat RG po skalpe Nadala by malo isto inú príchut..Velká skoda pre turnaj...

Tak snad sa coskoro uzdraví, snad sa neodhlasil len preto, ze zajtra chcel byt na finále LM..:)
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:30Od: Roger_Federer
Pro me dalsi podivne odstoupeni, potom co se zacal dostavat zpet do "nejake formy"..
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:31Od: Forehand
To mi je jasné, ze pre teba hej..:)
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:40Od: Roger_Federer
Aspon se tim netajim.;)
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:44Od: Forehand
Rafa aspoň skompletoval kariérny absent Grandslam, lebo niektorým bolo podozrivé, ze RG nikdy nevynechal..Hoci odstupit z GS počas neho, v tom má premiéru.
[ Reagovat ]
27.05.2016 20:26Od: Roger_Federer
Noo, Kozoroh si urcite brousi zuby i na tento rekord.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:45Od: rod_laver
Je mi to vůči fanouškům od Rafy líto. Po jeho odstoupení turnaj ztrácí šťávu už úplně a čím dál více si tím uvědomuju, jak je éra R + R za námi.
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:22Od: Hypertac
Ku.va to je pech!
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:20Od: Grigor_Murray
Nolda ve finále na 90%, ach jo :(
[ Reagovat ]
27.05.2016 17:23Od: Marduch
Právě že Rafa měl za úkol odklidit odklidit Thiema!! :(
[ Reagovat ]
27.05.2016 18:55Od: Kozoroh
Proč máš z Thiema větší obavu než z Nadala?
[ Reagovat ]
27.05.2016 19:29Od: Marduch
Protože jsem viděl jejich nedávný duel a Thiem v podtatě každým zápasem zvlášť na antuce roste co do hry i co do zkušeností. Tím pádem není pro Noleho čitelný tolik do Rafa, na kterého se Nole vždy speciálně připravoval. Navíc Rafa má z Noleho možná až přílišný respekt, u Thiema jsem nic takového v jejich duelu nepozoroval. Šel do toho naplno a Nole se měl opravdu co ohánět, dokonce bych řekl, že Thiem si ten duel i možná prohrál netrpělivostí, resp. nezkušeností. Samozřejmě GS je GS a Nole má na svý straně hromadu zkušeností, nicméně když se Thiem dobře vyspí a půjde do toho s lehkou hlavou, může to být hodně těsný zápas.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist