Nadal má 11. titul i z Barcelony. Ve finále přehrál řeckého mladíka Tsitsipase

  • ATP BARCELONA - Rafael Nadal týden po jedenáctém triumfu v Monte Carlu získal rekordní 11. titul i z domácí antuky v Barceloně. Ve finále první hráč světa porazil 6-2 6-1 devatenáctiletého řeckého outsidera Stefanose Tsitsipase a svou neporazitelnost na antuce tak prodloužil na 19 zápasů a 46 setů.
    29. 4. 2018, aktualizováno | Aktuality |  189 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Antukový král Rafael Nadal letos na svém nejoblíbenějším povrchu opět nemá konkurenci. Na antuce odehrál 12 zápasů a neztratil ani set. Ten prohrál naposledy loni v květnu v Římě, kdy prohrál s Rakušanem Thiemem. Od té doby vyhrál na oranžové drti rekordních 46 setů po sobě.

Jednatřicetiletý Španěl se začátkem dubna vrátil na kurty poprvé od lednového Australian Open, na kterém nedohrál kvůli zranění kyčle semifinále proti Marinu Čiličovi, a úspěšně hájí post světové jedničky. O ten by v těchto týdnech přišel v případě jakékoliv porážky.

Nadal nejprve pomohl své zemi k postupu do semifinále Davis Cupu a v uplynulých dvou týdnech dobyl pojedenácté Masters v Monte Carlu i domácí podnik ATP 500 v Barceloně. Vyhrát jeden turnaj víc jak devětkrát se přitom žádnému jinému tenistovi nepovedlo.

"Je hrozně těžké popsat, jak se dá vyhrát jedenáct titulů na jednom turnaji. Vyhrát jedenáctkrát Monte Carlo a jedenáctkrát v Barceloně je něco, co jsem si ani nedokázal představit, že je možné. Prostě si každý týden užívám a to, že můžu hrát na turnaji, který mám tak rád, pro mne moc znamená," řekl Nadal, jenž může na jedenáctý titul zaútočit i na letošním Roland Garros.

Ziskem 77. trofeje v kariéře se na čtvrtém místě historických tabulek vyrovnal Johnu McEnroeovi. Více titulů mají jen Jimmy Connors (109), Roger Federer (97) a Ivan Lendl (94). Celkem 55 turnajů Nadal vyhrál na antuce a dnes načal pátou stovku vítězství na tomto povrchu.

V dnešním finále Nadal porazil 6-2 6-1 devatenáctiletého Stefanose Tsitsipase, který byl prvním řeckým finalistou turnaje ATP po 45 letech. Favorizovaný Španěl před nabitým hledištěm arény Pista Rafa Nadal nedal talentovanému sokovi šanci a za 78 minut proměnil třetí mečbol.

"Tsitsipas má před sebou skvělou budoucnost. Mám radost, že jsem tak těžkého soupeře porazil," pochválil protivníka, který byl druhým nejmladším finalistou v historii katalánského turnaje. Mladší byl jen Nadal, když v roce 2005 v osmnácti letech načal svou barcelonskou sbírku.

Tsitsipas si finálovou účastí polepší v žebříčku ATP o 19 míst na 44. příčku. V příštím týdnu bude startovat v portugalském Estorilu, zatímco Nadal bude mít volno a chystat se na Masters v Římě a Madridu.

• ATP 500 BARCELONA •
Španělsko, antuka, 2.794.220 dolarů
nedělní výsledky (29. 04. 2018)
• Dvouhra - finále •
Nadal (1-Šp.) - Tsitsipas (Řek.) 6-2 6-1
• Čtyřhra - finále •
F. López/M. López (Šp.) - Kúreší/Rojer (Pák./Niz.) 7-6(5) 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (189)
02.05.2018 09:29Od: Roger_Federer :)
Forhenduv kult se tady rozrusta, to musi delat hodne dobre naten Napoleonsky komplex.Ovce brani sveho vizionare :)
[ Reagovat ]
02.05.2018 15:54Od: Kozoroh
Posilují ho výhry Rafana. Ale FH agresivita roste, to je jas.
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:09Od: Forehand
Velmi plytký názor. Tradične.

Skor sa nájdu ludia, ktori este uvazuju triezvo, a najma si pamatajú odkial vietor fúka.
[ Reagovat ]
02.05.2018 18:26Od: Roger_Federer
Uhel pohledu, nic vic.
[ Reagovat ]
01.05.2018 16:23Od: Stan_Borowitz Přátelé, milovníci tenisu,
rád bych tuto debatu ukončil přáním, abychom se všichni uměli radovat z dobrého tenisu a skvělých zápasů, dokázali upřímně slavit vítězství našich oblíbenců, důstojně a bez výmluv snášeli jejich prohry a přitom uměli uznat kvality jejich rivalů.

Tragikomický seriál, který tady dlouhodobě předvádí nejmenovaný fanda jinak velkého tenisty Rafy Nadala, pak budiž nám všem velkým mementem, kam až nás může zavést ztráta kontaktu s realitou, když si necháme fandovství přerůst přes hlavu a stane se z něj obsedantně kompulzivní porucha či něco ještě horšího.
[ Reagovat ]
01.05.2018 17:43Od: Forehand
Neblázni, nič neukončuj. Ved to zaokruhli aspon do desiatky, tieto emočné výpady. A hlavne to neber vsetko tak vážne, je to len tenis, vonku svieti slnko...
[ Reagovat ]
01.05.2018 18:01Od: Ma3ek
tak teraz si si nasral do ust hovoriš milujme tenis tešme sa a pritom tento text pišeš jedine kvoli tomu aby si zautočil na forehanda fakt trapne takže ja by som prehodil tento članok na tvoju osobu a prečitaj si svoje slova a zober si ich k srdcu
[ Reagovat ]
01.05.2018 18:09Od: Roger_Federer
A napadlo te, ze je to cele ironie??
Kdybys sem chodil delsi dobu, nez mesic,vedel bys, ze je to StanB...
[ Reagovat ]
01.05.2018 18:15Od: Ma3ek
chodim viac ako mesiac a preto už viem čo ste niektorí zač a toto bola len dalšia ukážka
[ Reagovat ]
01.05.2018 19:09Od: Roger_Federer Re: Jiste
Zadnou urazku tam nevidim, pouze pravdivou ironii smerem do Forehenda.
Je hrozne zajimave, jak fandum Rafika, forhend nevadi, naopak se ho jeste zastavate, neustala , letita dehonestace a urazky federera, Vam pokrytcum prijdou vhod, ovsem, jakmile to predvede nekdo jiny smerem k Rafovi, prskate jak krecci.
[ Reagovat ]
01.05.2018 21:20Od: Forehand
Kto z fanatikov kedy vystupil voci tym primitivom Pe3k a Frankymu.

Ak by bola vysoká skola pokrytectva, bol by si minimálne dekanom ak nie samotnym ministrom skolstva :)
[ Reagovat ]
01.05.2018 21:50Od: Roger_Federer
Ja na p3ka nereaguju nikdy, panacku asi 4-5 let, a verejne jsem se distancoval kamarade, takze ted jsi opet mimo.
A ty si bez problemu muzes z P3kem podat ruce, od roku 12 jsi tady spadl uz pod jeho uroven, takze se snim nezaklinej a zamet si svuj prah.
[ Reagovat ]
02.05.2018 10:13Od: Pe3k
On je sice mimo, ale ty taky. Já byl první, kdo tady napsal, že s tebou nesouhlasím a že jsi mimo (jako např. před pár dny, kdy si psal, že Nadal vyhraje Wimbledon) načež si ty pak napsal, že se odměně distancujes, jen aby sis zachovao tvář a od té doby to tady neustále opakujes, aniž by si přiznal celou pravdu...
[ Reagovat ]
02.05.2018 10:35Od: Roger_Federer Re: P3ku
Nechapu oco ti ted jde.
Napsal jsem, ze podam sazku nato ze Nadal vyhraje wimbledon, ne ze ho vyhraje na 100%..
Ono to funguje tak, ze behem turnaje, hlavne v druhem tydnu stemi kurzy proti Nadalivi, podle losu a souperu v pavouku muzes pracovat a slusne vydelat i tak..
Takze pokud necemu nerozumis, neboj se zeptat.
[ Reagovat ]
02.05.2018 10:47Od: Pe3k
O nic mi nejde. Jen sem chtěl napsat celou pravdu, když ty jí neustále vynechavas. Vsázej na koho chceš, je mi to jedno, žiješ ve svobodném státě.
[ Reagovat ]
02.05.2018 14:12Od: Stan_Borowitz
Zdar, mě by zajímalo, jestli je pravda, jak píše FH a potažmo i Amputace, že jsi na TP a rejpeš do Nadala o roky dýl než on do Federera. Já teda pamatuju vleklé spory s ním o "temnou éru" a H2H ještě dávno předtím, než jsem zaznamenal tebe a tvoje komenty na adresu Nadala, které jsem vždycky vnímal jako reakci na to, co tady FH dlouhodobě předváděl. Ale třeba se pletu?
[ Reagovat ]
02.05.2018 15:21Od: Amputace
To je pronikavé - zeptat se přímo Petříka, jestli reje do Rafy déle než Forehand do Rogera :D Tomu se říká ta investigativní novinařina.
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:21Od: Stan_Borowitz
Nejsem sice naštěstí žurnalista a investigativní už vůbec ne, tak mne oprav, jestli se pletu - není náhodou jednou ze zásad dobré novinařiny dát prostor druhé straně, aby se vyjádřila?
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:23Od: Amputace
Ty ho neponoukáš k tomu, aby se vyjádřil, ty se ho ptáš na to, jaká je pravda, v čemž je značný rozdíl. Ale to už je v podstatě slovíčkaření. Nicméně sám moc dobře víš, že zrovna Petřík je schopen tvrdit, že do Nadala nikdy neryl, ale psal jen pravdu... Asi se to dá jedině dohledat, každý si bude tvrdit to své. Psal jsem o své zkušenosti - která se vztahuje právě k Petříkovi coby haterovi Nadala. V každém případě jsem snad svobodní, samostatně uvažující lidé, takže tvrdit, že Forehand (či někdo jiný) de facto může za to, co dělají a jak se vyjadřují ostatní, je v samotném základu dost šílené.
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:37Od: Kozoroh
Je to myšleno tak, že Forehand spustil lavinu a rozděluje TP.
[ Reagovat ]
02.05.2018 22:54Od: Forehand
TP je dávno rozdelený. To v prvom rade. Akurat chytas za kratší koniec momentálne, tak tu so sebou mrzkáš jak ryba na suchu lapajúca po dychu. Aj by som ti napisal, ze mi to trochu pripomína jedného hráča druhej desiatky so srbským menom momentálne, ale Nolku aj Turistu mam velmi rád, tak upresnim, ze myslim Raoniča..:)
[ Reagovat ]
02.05.2018 02:08Od: Franky
zlodej krici chytte zlodeja :D
[ Reagovat ]
01.05.2018 21:16Od: Forehand
Prosím ťa netrep,

Ja vobec neviem, o čo sa tu Stanko už tretí deň snaží. Či má nejaký súkromný problém, prečo mal potrebu do inak pokojnej diskusie vnášať ten pátos, na ktorý nikto okrem teba nereflektuje. Je to úplne mimo mísu. Nehovoriac o tom, že len ukázal, ako tendečne celú vec vníma a ako moc mu leží iný pohlad na vec v žalúdku, kedze cely tento portál je len ukazkou glorifikácie RF. Je to úplne smiešne, ale ak sa chce prezentovať týmto dramatickým tónom, je to jeho vec. V podstate je to interesantné, kam clovek moze dospiet.
[ Reagovat ]
02.05.2018 18:14Od: Kozoroh
Na hrubý pytel hrubá záplata. Vyhrocuješ zdejší atmosféru. Sklízíš, co jsi sám zasel.
[ Reagovat ]
02.05.2018 22:56Od: Forehand
Atmosféra je vyhrotená, lebo nezvládate. Veď to uznaj, hoď tam ručník :)
[ Reagovat ]
01.05.2018 21:18Od: Forehand
A už len dodám, ze to jeho dustojne a bez výmluv znášeli jeho prohry.

Doping, je lavák, antukár, mononukleóza, bla bla bla. Obe strany si nemajú čo vyčítať a títo pseudo moralisti si možu ušiť z hanby a subjektivy kabát. Trapas.
[ Reagovat ]
01.05.2018 21:57Od: Roger_Federer
Noo, ja jsem tady verejne nekolikrat priznal, ze jsem Nadala do roku 2012 mel docela na haku, respektoval jsem ho..coz je dohledatelne, jsem tady od roku 09..
Potom jsi sem dosel ty a zacal jsem cist tvoje srac.ky, lzi, dehonestace, utoky na Federera..
Pamatuju si velice dobre kdy ses tady rozjel, bylo to po nahlem vypadnuti Nadala na Wimbledonu 12, ktereho si byl primo v Londyne( ja taky), nasledna vyhra turnaje Federerem ti zatemnila mozek..
[ Reagovat ]
01.05.2018 21:21Od: Forehand Re: Ma3ek
Vdaka. Ale nevysvetlis ;)
[ Reagovat ]
02.05.2018 00:07Od: Stan_Borowitz
Zajímavé, jak všichni poznali, o kom píšu, však?
[ Reagovat ]
02.05.2018 03:33Od: Forehand
Zaujímavé je mysliet si, ze to je zaujímavé..

Nie je to nič zlozité, navyše keď mas na to tri dni. Ja mozem pisat o pseudo moralistoch jeden riadok a ludia uhádnu, stavis sa?
[ Reagovat ]
01.05.2018 19:32Od: annah
Tragikomický seriál - to je přesné označení situace. Bohužel je to tak.
[ Reagovat ]
01.05.2018 23:01Od: tito
Na tomto portálu jsem už hodně dlouho a dlouho jsem ho sledoval ještě před registrací. Můj důvod registrace byl snaha vyvracet ty nesmyslné plky některých fandů Rogera, tu stále se opakující dehonestaci Rafy, navíc mi bylo líto těch pár hrdinů, kteří se odvážili sdílet jiný názor než tehdejší mainstream tohoto portálu. Za těch mnoho let se nic nezměnilo a pochopitelně podpásové diskuse se netýkaly jen R+R (logicky obou, příčina, následek), ale i Andyho, Novaka a odpálily na škodu právě ty slušnější příznivce, kteří místní občasnou žumpu neunesli. A pochopitelně se to netýká jen mužského tenisu. Každopádně je pokrytectvím ukazovat na jednoho viníka a moralizovat. Stačí si ho dát do ignoru. (já jich mám 26, hádej proč :-) )
[ Reagovat ]
01.05.2018 23:58Od: Stan_Borowitz
Víš, tito, mně to vlastně náramně baví, pozorovat toho, kdo permanentně rejpe do RF i jeho fandů, pokrytecky a povýšenecky jim přitom vyčítá přecitlivělost a nedostatek nadhledu, jak se rozčiluje a vyskakuje jako čertík z krabičky, když mu někdo dá ochutnat jeho vlastní medicínu. Nejednou je taky přecitlivělý jak poštěváček těsně po orgasmu a místo nadhledu má sádrokartonový podhled. Dávat si ho do ignoru by byla přece věčná škoda...

Pevně věřím, že normální fandové Rafy jsou dostatečně inteligentní na to, aby tohle pochopili, stejně jako to, že Pe3k a Franky jsou svým způsobem jen plody toho, co FH na TP dlouhé roky usilovně seje. A už Písmo nás učí, že kdo seje vítr, sklízí bouři. Měl by tedy na tu bouři být připraven, a ne skuhrat jak malé děcko, když pak přijde...
[ Reagovat ]
02.05.2018 03:31Od: Forehand
Isteže, Pe3k ktory je na TP o roky dlhšie ako FH, je plodom FH úsilia..:)...Zdravý rozum v prdeli Stanko...

Len ci ten Pe3k a dehonestácia Nadala neprišla skor a nebolo to presne naopak. To by si si však musel vedieť dať tie pokrytecké, pseudo moralistické klapky z očí. A to by nebol dobrý nápad, táto póza je ti šitá na mieru.
[ Reagovat ]
02.05.2018 06:27Od: Amputace
Petřík byl jeden z důvodů, proč já jsem tady vůbec začal přispívat. Tenkrát jsem samozřejmě ještě nevěděl, že je to troll, na kterého je zbytečné reagovat. Nicméně tato vaše hra na oběti útoků fanoušků Rafy, je vážně ubohá. Je to minimálně oboustranná hra. A co se mně týče, zjistil jsem, že s vámi nemá smysl diskutovat konstruktivně, protože stejně házíte všechny do jednoho pytle.
[ Reagovat ]
02.05.2018 08:34Od: Franky
to iste som mal ja s klaunhendom nez som zistil ze je to cisty trollo saso a had :P
[ Reagovat ]
02.05.2018 06:36Od: Amputace
Jinak, Stane, toto je strašný výsměch, co píšeš. Forehand vás může sr.át, jak chcete, ale třeba v době, a to si moc dobře pamatuju, kdy já jsem tady začal přispívat, tak tady zcela dominoval váš Petřík. Zase nedělejte ze všech fandů Rafy, co tady jsou, totální blbečky. Forehand všechno způsobil, za všechno může, všechny bouře rozbouřil... Lol. To je vážně směšné. A hlavně to tak není. Nejsem tady dva dny, abys mi tohle namluvil. V drtivé většině s ním (Forehandem) nesouhlasím, do diskuzí o tom, kdo je nejlepší tenista se se ním nepouštím... Dělá si tady z vás srandu a úplně ho chápu. Protože situace, kdy já jsem přicházel na TP, byla zcela opačná a říkejte si, co chcete. Je to dohledatelné. Máte, co jste chtěli.
[ Reagovat ]
02.05.2018 07:15Od: Stan_Borowitz
Nehodlám se dohadovat o tom, kdo si začal. Z logiky věci mi nepřipadá, že by fanoušci historicky úspěšnějšího sportovce začali bezdůvodně jako první napadat ty druhé, opačně to logiku samozřejmě má. Ale jak říkám, dohadovat se o tom nechci.

Ok, on si dělá srandu z "nás", já tedy tase z něho. V čem je tedy problém?
[ Reagovat ]
02.05.2018 15:16Od: Amputace
Jedna věc je dělat si z něj srandu, druhá věc je psát hlouposti. Že je Petřík plodem Forehanda? To jako vážně? Opravdu nejsem včerejší.
[ Reagovat ]
02.05.2018 15:29Od: Roger_Federer
No ja plodem Forehenda jsem urcite.:)
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:15Od: Amputace
Tak v tom případě já jsem plodem Petříka :)
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:33Od: Stan_Borowitz
Ok, celkem ses mu povedl.
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:25Od: Amputace
Nemyslím. Já jsem tady cíleně Federera či jiného tenistu nikdy nehejtoval.
[ Reagovat ]
02.05.2018 20:33Od: Stan_Borowitz
Tak jsem to nemyslel, nehledej za vším hned zlý úmysl. To měl být kompliment.
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:32Od: Stan_Borowitz Re: Amputace
"Jedna věc je dělat si z něj srandu, druhá věc je psát hlouposti"

Zlatá slova. Taky jsem na to alergický, proto se občas zapojím do diskuse a nechám FH pojíst jeho vlastní kaši.
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:20Od: Forehand
Na jednej strane sa pasuješ do úlohy morálneho sudcu. A na druhej strane sa nehodláš dotazovať, kto vlastne skutočne začal. Skvelá vizitka.
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:24Od: Stan_Borowitz
Dohadovat, ne dotazovat, musíš se zklidnit, aby ti nepřeskakovala písmenka...
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:41Od: Forehand
Som úplne kľudný. Jediný, kto sa tu posledné dni opúšťa si ty sám. A som rád, že si to pomaly, za pomoci ostatných začínaš uvedomovať. Možno.

Apropos, pozri synonymický slovník. Možno budeš prekvapený. Dnes už niekoľkýkrát ;)
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:47Od: Stan_Borowitz
Ve kterém synonymickém slovníku je slovo "dotazovat" synonymem k "dohadovat"? V tom samém, ve kterém je 16 víc než 20?
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:53Od: Forehand
Napriklad v tomto.

http://synonymus.cz/dotazovat-se-578/

Ale na pochopenie musis citat celý kontext, nevytrhávat slovicka. Mozno práve preto patris k FFF a nie k tým triezvo uvažujúcim...
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:56Od: spaniel
Kde tam je dohadovat? To jsi vážně tak natvrdlý?
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:02Od: Stan_Borowitz
Ne, on je akorát totálně neschopný uznat svou chybu. I když je do očí bijící.
[ Reagovat ]
02.05.2018 22:46Od: Forehand
Tak toto sú FFF v plnej paráde priatelia. Spsniel, Stanko, Kozoroh.

Miesto toho, aby riesili obsah a teda, aká je skutočná pravda, o ktorú vlastne samotný sudca nemá zaújem, hoci by ako sudca mal. Tak sa chytaju slovicka, ci sa teda sudca bude či nebude dohadovat, ci dotazovat o skutočnej pravde, kto masívny hejt na TP začal. Naozaj si myslim, ze Stanko nema v hlave uplne vykradnuté a toto jedneho dna na rozdiel od svojich suputnikov uzná. Lebo musí. Je to tu jasne zrejme, z celého vlákna. A ja som velmi rád, ze sa tu tento FFF aspekt opat raz ukazal v plnej nahote. Mozete si usit z hanby kabát.

Pozdravujem, dotazy aj dohady kludne adresujte kompetentným :)
[ Reagovat ]
03.05.2018 13:21Od: Stan_Borowitz
Už tomu rozumím, na vině je asi jazyková bariéra, možná se to slovensky řekne jinak. Takže moje poslední poznámka k tématu:

Nehodlám se o tom dohadovat = nehodlám o tom vést hádku. S dotazováním to nemá nic společného.

Protože zjistit, jak to bylo, je už dnes nemožné a v hádku každý takový pokus nutně musí vyústit. To jsem tím chtěl říct. A u letité války skutečně už nesejde na tom, kdo ji kdysi začal, ale kdo ji neustále přiživuje různými výpady a zbytečným rýpáním a kdo poruší každé příměří. To je ta podstata, po které voláš, a tady si sáhni hodně hluboko do svědomí...
[ Reagovat ]
03.05.2018 22:13Od: Forehand
Práve naopak. Zistit sa to dá velmi jednoducho, su to lahko dohladatelne veci. Mozeme si to spolu prelistovat, najma roky 08-10, kedy som tu este neposobil, no už vtedy bol Nadal križovaný a primitivne napádany.

Samozrejme, teraz sa uz tradične vykrúcaš a koriguješ svoje prehlásenie, lebo sám tušíš, že si šliapol vedla a to rovno do H0una, milý Stanko. Takze opat, kto zacal sa zistit dá, naopak kto co prizivuje je relativne a zavisi to od miery citlivosti, obdobia a mnohych aspektov, ale to ako samozvany sudca isto vnimas po svojom.

Ten pokus s dohadovanim a dotazovanim bol chaby pokus, skoro az zaciatocnicka chyba diskutéra, beriem to tak, ze si vypadol z rytmu, tak si sa snazil vykluckovat stýlom R_F, alebo nejakého ineho jednoduchšieho slovičkára.
[ Reagovat ]
04.05.2018 10:11Od: Stan_Borowitz
No, čekal jsem trochu sebereflexe, ale holt jsem se v tom příspěvku o něco výše o tvé neschopnosti přeznat chybu nezmýlil. Bohužel. Ale asi za to opravdu nemůžeš, bude to určitá forma Touretteova syndromu nebo něco podobného.
[ Reagovat ]
04.05.2018 17:33Od: Forehand
So slovickom sebareflexia a priznanie chyby by si mal ako osoba, ktorá tu falošne moralizovala mal narábať mimoriadne opatrne, lebo vyznievaš velmi kuriózne.

Vynášanie morálnych súdov a následne ignorovanie faktov ťa Stanko, kamarát moj vyzliekla úplne do naha a som za tento tvoj duševný striptíz velmi vďačný. Tak velmi si chcel chcel poukázat na druhých, až si z toho sám vyšiel, nie ako blbec, to snad rutinnersky vykryješ, ale uplny pokrytec. A tak je to správne. Snáď to berieš ako memento a poučíš sa z toho..
[ Reagovat ]
03.05.2018 17:57Od: Kozoroh
ROFL. Já a FFF? Ty už jsi dočista zblbnul.
[ Reagovat ]
03.05.2018 22:14Od: Forehand
Staci mat spolocneho nepriatela. Nenavist spaja viac nez laska, by si sa cudoval.
[ Reagovat ]
04.05.2018 10:21Od: Stan_Borowitz Re: Kozoroh
Kámo, musíš se holt smířit s tím, že spolu se spoustou dalších šílenců ty jedeš po dálnici v protisměru, zatímco jediný Forehand jede správně vlevo...
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:03Od: Stan_Borowitz
... a ani za pomoci ostatných ...
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:39Od: Kozoroh
Napovím vám - vlevo dole.
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:54Od: spaniel
:D
A prý za pomoci ostatních, to je taky dobré.
Nikdo si nikdy víc nes*al do huby než tento člověk.
I v období krize RF a pak RN, kdy tady byl relativně klid, to byl jen on, kdo tady neustále pokračoval. nebyl článek, do kterého by se nepřis*al s nějakým rýpavým komentem, který je vtipný jen jemu samému a pár bIbečkům. Ani se ti nedivím, že si pauzoval, já taky už raději vynechávám.
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:09Od: Stan_Borowitz
DG F42 nebo F60.5
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:26Od: Kozoroh Re: FH
Ty a klidný? :) Pobavilo...
[ Reagovat ]
02.05.2018 07:35Od: Stan_Borowitz
Mimochodem, od Pe3ka jsem tady v poslední době pod články o Rafovi skoro žádné příspěvky nečetl, maximálně na něco reagoval, zato FH si nezapomene aktivně rýpnout snad nikdy, a to v článku nemusí být o Federerovi ani zmínka (viz naposledy o turnaji v Queens). No takže když tady vždycky byla a je díky Forehandovi taková kopa legrace, teď jsou jí holt dvě kopy. Všichni by se měli skvěle bavit, ne?

Nebo že by to až taková legrace nebyla, když to není vedeno jen jedním směrem?
[ Reagovat ]
02.05.2018 15:28Od: Amputace
Jo, Forehand je alespoň vtipnej, jeho příspěvky v sobě mají ironii, sarkasmus, nadsázku, umí zkrátka psát a pracovat s jazykem, hateři z vašeho tábora umí jen tupě urážet. Nebo jmenuj jediného, který by to tvrzení vyvracel... Mně to je ve své podstatě jedno, jen mě zarazilo to tvé tvrzení o Petříkovi. Budiž. Já jsem tedy v tom případě plodem Petříka, na kterého jsem tady jako na prvního reagoval a okamžitě jsem s ním byl v konfliktu. To bylo zrovna v době, kdy tady trollil královsky. Tuším rok 2010 to byl. To se samozřejmě neunášelo ve velkém stylu, když Rafa 3GS.
[ Reagovat ]
02.05.2018 16:19Od: Stan_Borowitz
V pohodě, já nemám problém uznat ani jedno z toho. I to, že ty jsi plod Pe3ka, i že je FH někdy vtipnej. Přestože pamatuju daleko lepší jeho časy, kdy si FH dokázal udělat legraci i z Rafy. To je ale už pár let zpátky, dnes už je tam toho ostrovtipu pomálu. Nebo jsem nějak náročnější na tu ironii, nadsázku a práci s jazykem.
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:31Od: Amputace
No já tu ironii a práci s jazykem hodnotím samozřejmě pouze v rámci TP a zdejších uživatelů, v jejichž světle patří Forehand rozhodně k vysokému nadprůměru.
[ Reagovat ]
30.04.2018 16:15Od: Nola
osobne som sa dnes pobavila :D

https://www.cas.sk/clanok/687540/hroziva-vypoved-odbornika-djokovic-trpi-zakernou-chorobou/
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:00Od: Roger_Federer Osobne
Bez emoci zvazuju sazku ma Nadala , jako viteze Wimbledonu, cokoliv kurz nad 7 beru.
Pole hracu je tak oslabene,ze krome Rogera(u ktereho nikdo netusi v jake se vrati forme), ho pri aktualnim laufu bude nekdo tezko zastavovat.
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:18Od: Amputace
Já se bojím, že přijdou zase problémy... Madrid, Řím, RG, přípravu na Wimbledon a Wimbledon v takovém laufu rozhodně nezvládne.
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:22Od: Roger_Federer
Nezvladne, ale kurzy na jeho soupere budou vysoke, Nadal pujde do turnaje jako 2nejvetsi favoryt a pokud se mu podari prezit prvni tyden bude mit dost slusnou sanci, samozdrejme pokud Roger nezahraje spickovy turnaj, nebo se nekdo nahodou nezblazdni..
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:18Od: Amputace
Já se bojím, že přijdou zase problémy... Madrid, Řím, RG, přípravu na Wimbledon a Wimbledon v takovém laufu rozhodně nezvládne.
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:22Od: Kozoroh
Myslíš toho Nadala, který od roku 2012 nebyl ve Wimbledonu ve ČF? :-P
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:23Od: Roger_Federer
Pamatuj si na moje slova, letos mu to shodou okolnosti a slabe konkurence dojde daleko.
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:30Od: Amputace
Ale Nadal přece posledních pět let nevypadává s těžkou konkurencí - Rosol, Darcis, Kyrgios, Brown, Muller. K té těžké konkurenci se naopak ani nedostával, takže teď moc nezáleží na tom, jestli je mimo Djokovič, Murray atd.
[ Reagovat ]
30.04.2018 16:26Od: Pe3k
Konkurence je sice slabá, ale Nadala na trávě může sejmout kdokoliv z top 200.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:20Od: turista
Spíš ne.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:54Od: Stan_Borowitz
Záleží na losu, když přežije první týden, bude horký favorit, to je jasné.
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:33Od: Stan_Borowitz Kvíz
Co mají společného tato jména:

Gaël Monfils
Albert Ramos Vi?olas
Kei Nishikori
Dominic Thiem
Stefanos Tsitsipas
Stan Wawrinka

Rafovi fandové by neměli mít problém na to přijít...
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:56Od: Krisboy
Poražení finalisté?
[ Reagovat ]
30.04.2018 00:32Od: Stan_Borowitz
Bingo! Rafou poražení finalisté na antuce za poslední dvě sezóny, kdy Rafa opět cihle nezpochybnitelně kraluje a někteří jej na základě toho pasují za nejlepšího tenistu vesmíru. Žádní Hewittové, Safinové a Roddickové, samá esa a grandslamoví vítězové!
[ Reagovat ]
30.04.2018 07:34Od: tito
Ne že bych tyto diskuse vyhledával, ale netočí se náhodou kolem grandslamů? Pak se to týká jen Wawrinky a to je v pořádku.
[ Reagovat ]
30.04.2018 08:15Od: Forehand
Bingo.
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:57Od: Smazaný účet
Je třeba ale docenit, že Stan se zapojil zrovna během antukové sezony a snaží se obohatit svými postřehy zdejší diskuze. Ostatně, v době, kdy Roger nabírá sílu pro zbytek sezony, se to nabízelo, snad mu nadšení pro věc, vydrží i nadále.

https://www.youtube.com/watch?v=-mhNkT_MQEc
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:19Od: Stan_Borowitz
V antukové sezóně je tady totiž největší legrace, něco jako když hodíš kvasnice do teplýho mlíka. Rafa porazí Kližana a Tsitsipase a hned je z něj v očích některých nesoudných fandů hráč, na kterého by se přiletěli podívat i mimozemšťani, jak nadpozemský tenis hraje. Koho by to nepobavilo, že.

Ale já to chápu, je potřeba se vyřádit, kdoví, co bude po RG.
[ Reagovat ]
01.05.2018 10:59Od: Smazaný účet
Osobně se také rád zasměji. Rozhodně lepší než používat vulgarismy a urážet hráče. To, že má diskutující názor, je v pořádku, a je pouze na něm, jak dané téma uchopí. Je závislé na jeho myšlenkových schopnostech, možnostech, časových okolnostech a primárně vzdělání. V zásadě pak můžu bud souhlasit nebo nesouhlasit.
To, že hraje dobře a je motivovaný, je asi patrné - několikanásobně neprohraný set na antuce, 2 tituly s číslem 11, první místo na M1000 a 500.
Kližan byl hodně blízko k získání setu nad Rafou, takže hrál určitě dobře.
[ Reagovat ]
01.05.2018 13:06Od: Stan_Borowitz
Kližan hrál ve druhém setu výborně a jasně ukázal, jaký způsob hry na Rafu platí, a to i na antuce. Dost to připomínalo památný Soderlingův výkon na RG. Problém je, že to umí jen pár hráčů a i ti jen výjimečně to tempo udrží celý zápas. Kližan to zvládl skoro celý jeden set, klobouk dolů, ale to bylo jeho maximum. Jsem přesvědčen o tom, že i kdyby proměnil jeden ze setbolů, třetí set by prohrál 1:6.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:38Od: Stan_Borowitz
Promiň, tito, ale co to tak sleduju, tak se tyto diskuse točí výhradně kolem toho, co se nejmenovanému uživateli aktuálně hodí do krámu, aby mu Rafa vyšel jako nejlepší tenista všech dob na každém povrchu, na který vkročil, včetně těch, na kterých se už nebo ještě nehraje... jednou se přece musí započítat zranění, jindy se zase nesmí počítat rok 2015, ostatní hrají proti slabým soupeřům a ve slabých érách, zatímco Rafa vždy proti těm nejsilnějším a v nejlepší formě, kdyby to a kdyby ne tamto, tak by určitě... atd. atd.

Jistě si sám dokážeš doplnit celý regál těchhle bajek, které ten snílek dokáže vyfabulovat.
[ Reagovat ]
30.04.2018 22:07Od: Forehand
Ťažko nezvládaš chlape. Tvoj nadhlad je úplne v prdeli, senilnieš..
[ Reagovat ]
30.04.2018 22:17Od: r.Fever
Potrefená husa...to je tuším aj sieť reštaurácii, nie?
[ Reagovat ]
30.04.2018 23:10Od: Roger_Federer Re: Forehend
A kdo tady,teda zvlada?
Kozoroh, ja, stan, triatlet, spaniel..dalsich x vsichni kdo stebou se pokousi jeste diskutovat, neunasi nebo nezvladaji..ty to musis mit hrozne tezke v zivote.
[ Reagovat ]
01.05.2018 03:53Od: Amputace
Kozoroh zvládá? Sorry, ne, že bych se zastával Forehanda, nesouhlasíme spolu v plno věcech, ale napsat, že Kozoroh zvládá... tím ses fakt shodil.
[ Reagovat ]
01.05.2018 05:19Od: Forehand
Samozrejme.

A stazovat sa na tomto portáli, kde vládne extrémna masová glorifikácia, adorácia Federera, ako pána nedotknutelného, jemu by presiel aj atentát na pápeža, na nejakú prirodzenú opozíciu, ktorá je len minimálnym balancom toho všetkého je totálne zaslepené. Aj na FFF..
[ Reagovat ]
01.05.2018 07:43Od: Roger_Federer Re: Tak to cumim
Pane jo, ta flustrace tvoje je nekonecna, a ty musis Federera jako cloveka, osobu opravdu nenavidet.
Tvoje emoce a mysleni, presahuji diskuzni rovinu, tenisovou stranku, podle me to je osobni, jako by ti ukradl zenu,nebo znicil zivot,posedlost nenavist.
[ Reagovat ]
02.05.2018 09:27Od: Stan_Borowitz
Též mám ten pocit.
[ Reagovat ]
01.05.2018 07:38Od: Roger_Federer Re: Amputace
Sory, ale ja myslim ze si to moc nepochopil.
Otazka jasne znela, kdo z diskutujicich oponentu, kteří si dovoluji oponovat, polemizovat, vyvracet, upozornovat na nepravdy a omyly Forehenda, zvlada??
Co zvlada neni vubec podstatne..
Pokud sis toho totis nestacil vsimnout, tak kdokoliv s Peterem(forehendem), nesouhlasi, nezvlada..hotovo tecka.
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:34Od: Kozoroh Re: Amputace
Jediný, kdo tady nezvládá, je Forehand svou agresivitu.
[ Reagovat ]
02.05.2018 17:50Od: Amputace
Jasnýýý.
[ Reagovat ]
02.05.2018 18:09Od: Kozoroh
Nic než pravda.
[ Reagovat ]
02.05.2018 22:50Od: Forehand
Ďalší s pokriveným zrkadlom a samozvaným mandátom na pravdu :)

Kozoroh, este nikdy som ta nevidel takto zúfalého..A to ma nabíja pozitivnou energiou :)
[ Reagovat ]
03.05.2018 17:59Od: Kozoroh
Aneb co se ještě nedozvíme od uživatele s bohorovným vystupováním :-D
[ Reagovat ]
01.05.2018 05:21Od: Forehand
No, ono sa to nevylučuje. Spaniel a triatlet sem chodia minimálne, ty s Kozorohom naozaj nezvládate, no a po dnesnom viacnasobnom emocnom splanutí spletí príspevkov s rovnakým obsahom možete napísat Stanovi na čelo.

"welcome on board"..
[ Reagovat ]
02.05.2018 18:12Od: Kozoroh
Ty ani nevíš, jak moc jsi směšný.
[ Reagovat ]
30.04.2018 07:43Od: Herbert_Hoover
Vícenásobný grandslamový šampion, někdejší stabilní člen top 10 a grandslamový finalista, dva antukoví specialisté..

> Monfils
> Tsitsipas

Najednou to nevypadá tak zle :) Na každý pád mě taky mrzí, že ostatní buď marodí nebo nemají dostatečnou výkonnost na to, aby se prodrali až k zápasu s Rafou..taky bych byl radši, kdyby porážel zvučnější jména, ale vůbec nic to nedokazuje, prostě jen to, že ostatní jsou slabí :)
[ Reagovat ]
30.04.2018 07:46Od: Roger_Federer
A kdy za poslednich 15 let krome Djokovice slabi na antuce ti hraci nebyly??.?
[ Reagovat ]
30.04.2018 07:54Od: Herbert_Hoover
Jde o to být slabý na antuce a být slabý obecně. Teď jsou top hráči slabí celkově, tím pádem i o to slabší na antuce, než by mohli být. On už je ale z principu celkem nesmysl vyvozovat závěry o antukové výkonnosti na základě duelu s Rafou..to je asi jako tvrdit, že Fenerbahce Istanbul je špatný tým jen proto, že by dostali naloženo od Golden State.
[ Reagovat ]
30.04.2018 08:01Od: Herbert_Hoover
Aneb Fenerbahce je schopno porazit i o něco papírově lepší týmy ze svého okruhu, ale na ty nejlepší na světě stačit nebude. To samé soupeři Rafy..nelze říct, že jsou všichni vyloženě slabí na antuce, ale prostě na toho nejlepšího na světě nikdy stačit nebudou. O Rafovi to přitom nevypovídá apriori vůbec nic negativního. Ono buďme vděční za toho Djokovice, že se našel někdo, kdo je schopen ty "Golden State" sem tam potrápit nebo porazit a nabídnout oku diváka antukovou rozkoš na obou stranách kurtu. V basketbalové terminologii byl Djoker Clevelandem nebo Houstonem.
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:28Od: Amputace
Co Soderling, Wawrinka, Ferrer, v začátcích Coria, samozřejmě Federer... Jaká konkurence kromě Djokoviče byla v tom případě kdy na hardu z těch úplně top jmen? A to ani nemluvím o trávě...
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:45Od: Stan_Borowitz
Federer je přece podle zdejšího uznávaného odborníka průměrný antukář, dohledej si to. Djokovič tím pádem taky a ostatní tebou jmenovaní zákonitě také průměrní a podprůměrní.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:55Od: Amputace
Hehe. Tohle zbožňuju. Já jsem snad někdy něco takového psal? Pokud reaguješ na mě, reaguj současně na to, co píšu nebo nepíšu já.
[ Reagovat ]
30.04.2018 18:10Od: Stan_Borowitz
Všechny tyhle diskuse se odvíjejí od toho, že se jeden zdejší uživatel vytrvale snaží najít kvadraturu kruhu. A jelikož to nejde, vytrvale ohýbá kružítko a křiví pravítkio aby "to vyšlo".

Občas se stane, že doprostřed této diskuse vstoupí nějaký normální fanda Rafy a začne racionálně argumentovat. Pak je možné navázat, ale tím se bohužel částečně legitimizuje ten výchozí nesmysl. Něco jako když někdo začne tvrdit, že sestrojil perpetuum mobile a v diskusi se dva fyzikové začnou seriózně bavit o termodynamice. Vypadá to pak, jako že existenci perpetua vlastně připouštějí. Takže je dobré vždy připomenout nesmyslnost samotné podstaty diskuse a racionálně se bavit někde stranou.

A doufat, že se tam "vynálezce" nepřimotá.
[ Reagovat ]
30.04.2018 19:10Od: annah
:-))))))))))))))
[ Reagovat ]
01.05.2018 03:58Od: Amputace
V tom případě by nemělo být pro jednoho z oněch dvou fyziků nic jednoduššího, než si najít v rámci dvou dnů starých výroků tvrzení, kdy ten, s nímž se odehrává předmět diskuze, označil Federera za silnou konkurenci na antuce... Až poté tedy lze s tímto fyzikem vést diskuzi. Do té doby je to bída.
[ Reagovat ]
30.04.2018 08:15Od: Forehand
Alebo co maju spolocne tieto mená:

Del Potro,
Goffin,
Del Potro
Kokkinakis.

Su to hraci, ktori hrali na 4 z 5 najvacsich hardových turnajoch posledneho obdobia, kde konkurencia rovnako ako na antuke momentálne stráda, len mu na rozdiel od antuky nevie nikto dominovat.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:21Od: turista
Vyřadili RF.
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:08Od: turista
I Djokerovi fandové si to pamatují.
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:46Od: Smazaný účet
Ze to jsou hraci slabe ery.
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:20Od: kada.tom
Rafa i nadále na antuce ponižuje. Pro Řeka to dneska byla těžká škola, ale tak od koho jiného se učit, než od Rafy :-)
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:56Od: peggy
Vamos Rafa!!!Vydrz!!!
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:02Od: EllNino ...
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/6207--s-cim-mam-ted-hrat-monfilsovi-letecka-spolecnost-znicila-vybaveni
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:53Od: Fandin Král antuky Rafa
takto si ho budeme navždy pamatovat. Jako téměř neporazitelného krále antuky. Kdo se bude za pár let ptát, proti jakým soupeřům ty poslední tituly vybojoval? Vamos!
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:01Od: steve79
Vybojoval je proti aktuálně nejlepším hráčům součastnosti.
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:05Od: Forehand
Áno. Budeme si ho pamatat aj ako krála antuky. Okrem iného, ze ;)
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:47Od: steve79
Rafa krále antuky, Roger králem travnatého povrchu. Přál bych si, aby se letos utkali. Myslím si, že je to nepravděpodobné, protože Rafa v posledních letech
na trávě nic moc. Přechod z antuky na trávu je tak složitý, že tenista musí mít cca 2-3 týdny na přípravu.
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:55Od: Herbert_Hoover
Co měl říkat Borg.. :)
Nicméně Fedal matchů bylo už dost poslední dobou, chci, aby se utkal s Djokerem ještě na antuce a nejlépe před RG.. :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 22:13Od: turista
Přál bych si to taky s jediným rozdílem aby tu řež vyhrál Djoker. Stačí narovnat pošramocené sebevědomí a půjde to.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:22Od: turista
No už by to chtělo nějaké djokomurárny.
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:55Od: D@nny
Ver, ze pokud se nekdo z nich nezrani, tak se letos minimalne jednou stretnou.
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:05Od: Forehand
Áno. Budeme si ho pamatat aj ako krála antuky. Okrem iného, ze ;)
[ Reagovat ]
29.04.2018 20:21Od: Frantz
Kral antuky ktery napr. vyhral celou US Open Series, coz nedokazali ani extra hardari Djokovic s eleganem
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:09Od: Forehand
S kariernym GS, dvoma W a najviac vyhrami na dvoch majoritnych povrchoch.
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:18Od: Fandin
A i za to vděčí antuce, ze které vzešel a slavil na ní 80 % svých úspěchů a výher. Antuka mu koluje v krvi a každý správný Rafův fanoušek to dobře ví. Vamos antuka, Vamos Rafa!
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:51Od: Forehand
Samozrejme, že za to vďačí aj antuke. Rovnako tak vďačí hardu, za 400 výhier a rovnako tak vďačí tráve za dva Wimbledony. Rafa vďačí všetkým povrchom, na ktorých vyhráva, a to s každým.
[ Reagovat ]
29.04.2018 22:04Od: turista
Zapomínáš na to, že Novak Djokovič vyhrál všechny velké tituly na antuce. Paradoxně mu chybí Cincinnatti, což je rychlý hard. Takže ho lze považovat navzdory současnému trápení za skvělého antukáře. Potlesk francouzských diváků, který sklízel na Roland Garros po porážce ve finále 2015 a po výhře ve finále 2016 byl velký a trval mnoho minut.
[ Reagovat ]
29.04.2018 22:11Od: Forehand
Djokovic je preukázatelne lepší antukár ako Federer. Porazil Rafu aspon jedenkrát na antuke v roku 2011, 2013, 2014, 2015, 2016. Napriek tomu to paradoxne vôbec nemuselo stačiť na triumf na RG, kedže z neho Rafa v roku 2016 sám odstúpil, čo bola, priznajme aj šťastná súhra okolností.
[ Reagovat ]
29.04.2018 23:22Od: turista
Tady bych oponoval. V Římě 2016 hráli Rafa i Djoker oba v plné palbě čtvrtfinále místní tisícovky. Byla to strhující antuková řež plná dlouhých výměn. Vyhrál ji Djoker. Takže bych jeho titul z FO nezpochybňoval. Titul na FO v roce 2015 Djoker prohrál s Wawrinkou díky nezvládnutí jednoho big pointu. Některé jeho finálové porážky s Rafou Nadalem např.FO 2014) byly taky těsné a smolné. Djoker taky řekl v rozhovoru pro náš časopis Tenis: "Některá velká antuková finále v letech 2012-2014 jsem měl zvládnout." Kvalitu Nadala Djoker ocenil v listopadu 2015 po vyrovnání H2H bilance se slovy: "Za vyrovnanou bilancí s Rafou Nadalem jsem se honil celou svoji kariéru na okruhu. Trvalo mi to 11 sezón než se mi to podařilo."
[ Reagovat ]
29.04.2018 23:34Od: Forehand
Nole vyhral prípravné turnaje s Rafom aj v roku 2013 a 2014, ale na RG neuspel. To je fakt. V Ríme 2016 bol Rafa v oboch setoch break hore, viedol v oboch 4:2, v jednom z nich mal aj kopu setballov. To sú tie bigpointy, o ktorých si hovoril . Samozrejme, zápas na RG by bol úplne otvorený. Ty si myslíš, že by vyhral NOle, ja by som viac veril Rafovi, to je normálne.

Naozaj tesná výhra bolo len v roku 2013, tam sa hralo 5 setov. Rovnako tesne však chýbalo aj k 4 setom, Nadal išiel v 4. podávať na víťazstvo.

V roku 2015 Djokovic frustrovaného a v sezone vyhoreného Nadala úplne prešiel, paradoxne však RG nevyhral.
[ Reagovat ]
30.04.2018 09:12Od: Kozoroh
7 předchozích zápasů vyhrál No1e, což by znamenalo psychologickou výhodu.
Popravdě, větší hrozbou pro No1eho na RG 2016 byl Wawrinka a koneckonců i Murray.
[ Reagovat ]
30.04.2018 09:37Od: Forehand
To je v poriadku. Aj do finále RG14 isiel s tym, ze posledne 4 zapasy vyhral, vratane toho v Ríme, mal psychicku vyhodu, no vo finále RG nedostal Rafu ani do piatich.

A to v roku 2014 zaknihoval Rafa do RG 3 prehry, v roku 2016 len dve. Ako sám viackrát vravel, odstúpenie z turnaja pre neho znamenalo velku ranu, kedze citil, ze je herne pripravený turnaj vyhrat.
[ Reagovat ]
30.04.2018 09:42Od: Roger_Federer
Co kdy rekl Rafa do medii, bylo vzdy od styce Toniho, takze to nejde brat ani vazne, tomu veri jenom ovce.
[ Reagovat ]
30.04.2018 09:54Od: Kozoroh
Djoker vyhrál předchozí tři majory, byl na vlně. Odlišná situace od 2014, kdy na GS titul čekal rok a půl.
Taky Djoker 2014 neměl zkušenost z vítězství nad Dullem na RG.
Věta "Byl jsem herně připravený vyhrát" je akorát zbožné přání, kterému věří jen ovce :)
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:21Od: Forehand
No vidis Triatlet, a tu máme Kozoroha v plnej paráde..:)

Kozička, ty k ovečke nemáš ďaleko. Djokovic na Nadala na RG nikdy nemal, rok 2015 nikto neberie vážne, to vsetci vedia..:)
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:26Od: tito
Ale co to povídáš, vždyť by to bylo nepravděpodobné po 9 titulech. Prý ovce. Statistik.
[ Reagovat ]
30.04.2018 10:28Od: Forehand
Zbožné přání :))
[ Reagovat ]
30.04.2018 11:22Od: Kozoroh
Dojímá mě, jak se vy dva utvrzujete ve víře. :)

Vaše ohlížení se do minulosti v kontextu současných úspěchů Dulla je úsměvné. Výsledek RG 16 už nezměníte, tak přijměte fakt, že nejlepším hráčem toho ročníku byl Djoker. :)
[ Reagovat ]
30.04.2018 11:29Od: Forehand
Mna dojíma ako neunášaš svoju frustráciu a robíš zo seba vola. Teda kozu. Svojou dehonestáciou a dešpektom k Nadalovi v Paríži. Totálny diletant, nerozumieš sa tenisu.

Zober knihu, nie loptu.
[ Reagovat ]
30.04.2018 11:31Od: Roger_Federer
Jestly ty rozumis tenisu tak ja sezeru klobouk, ale to jsem v klidu.:)
[ Reagovat ]
30.04.2018 11:40Od: Forehand
Áno, 9.nasobny vitaz RG ktory isiel do Pariza s bilanciou z pripravy 15/2 by nemal proti Djokovicovi sancu. Ktory v priprave mal 9/2. Lebo jeden zápas v Ríme :)

Pod toto sa chces podpisat??..Tak si teľa alebo ovca, ja uz neviem.
[ Reagovat ]
30.04.2018 11:45Od: Roger_Federer
A?, sanci by samozdrejme mal, ale to Nadal na antuce vzdy, v PARIZI tuplem.
Ale to ti rekne i 4lete decko.
Ale to neznamena ze tomu ty rozumis:)
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:26Od: Forehand
No vidíš to. Tak aké zbožné přáni??..Bolo by to úplne otvorené
[ Reagovat ]
30.04.2018 14:37Od: Kozoroh
Unikl ti předmět diskuze, zbožné přání bylo vyhrát turnaj, nikoliv vyhrát zápas s Djokovičem. A ono to je zbožné přání, protože se může objevit faktor, s kterým nikdo nepočítal. Djokovic na RG 2015 byl taky připravený vyhrát, vyřadil oslabeného Nadala, udolal Murrayho, zdálo se, že největší hrozby má za sebou, ale pak ho skolil Babrinka.

Šance Djokera a Nadala v potencionálním zápase by byly 80:20 (což je mnohem víc, než kolik jsi dal Babrinkovi, takže kdo je tady diletant?). Nezapomínejme, že Nadal 2016 byl oproti Nadal standardu jeho oslabenou verzí.

Utkání na RG 16 by pravděpodobněji vyhrál Djoker, stejně tak, jak by o rok poté vyhrál Rafa.
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:23Od: Forehand
Lol
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:32Od: turista
Nadal 2016 vyhrál dva tituly za sebou jako teď - MC a BC a proti Djokerovi v Římě předvedl plnou palbu, ale tuhle památnou řež Djoker vyhrál 7:5, 7:6. Obdobnou řež musel absolvovat s Nišikorim. Pak holt finále ve skandinávských podmínkách, které panovaly se sirem Andym už nezvládl.
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:25Od: turista
No finále RG 2014 sice dopadlo 3:1 na sety pro Rafu Nadala. I ze záznamu je ale patrné, že ho Djoker zvláště v prvním a ve druhém setu tak neskutečně mlel, že Rafa vůbec nevěděl kam na základní čáře dřív skočit a vypadalo to málem na ručník. Druhý set taky až do okamžiku, kdy Novak zmastil big point, ztratil koncentraci a tím i druhý set a nakonec celý zápas. Asi si myslel, že se Rafa po takové smršti porazí sám. Pochopitelně se mýlil. Rafa je gladiátor, který bojuje až do konce a nikdy neztrácí koncentraci.
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:28Od: Forehand
To sú také veci. Bigpoint. Nadal sa v roku 2015 dotiahol zo 4:0 na 4:4 a 5:5 a nevyužil niekoľko bigpointov na svojom servise a prehral prvý kľúčový set.

Tenisový zápas ponúka stále dostatok príležitostí, kedy hráč, ktorý je dole môže opatovne získať momentum. Ak ho nedokáže získať ďalšie celé dva sety, zrejme si nezaslúži vyhrať.
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:40Od: turista
Budiž.
[ Reagovat ]
30.04.2018 15:44Od: Amputace
Mě nikdy nepřestane fascinovat, jak se fanoušci Djokoviče (zvláště při zápasech s Rafou na antuce) nepřestanou utěšovat tím, jakou měl Novak smůlu na big pointech, jak kdyby to a kdyby tamto, šel by zápas do pěti setů a tam už by Novak určitě vyhrál (viděli jsme 2013... ale jistě, nespadnout do té sítě, tak by jednoznačně vyhrál...). Přitom úplně zapomínají, jak to měl Rafa s Novakem v roce 2011, třeba takové US Open, první set, to si podle mě big pointy ze strany Rafy ani nevybaví, ale stačí jim výsledek 6:2. Prostě zaslepenost a černobílé vidění... 2014 Rafu mlel. Dobře. Když nedokáže vyhrát sety, ve kterých soupeře přehrává, tak si prostě vyhrát nezaslouží. Se s tím smiřte a neutěšujte se pořád představou, že vyhrát tenkrát Novak ten a ten bigpoint, tak má dnes beztak už takových pět RG titulů.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:25Od: turista
Budiž.
[ Reagovat ]
30.04.2018 17:27Od: turista
My ale uznáváme, že Nadal měl smůlu např. v Key Biscayne kde mu taky scházel kousek k aspoň jednomu titulu odtamtud.
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:13Od: Fandin
Samozřejmě dosáhl nezanedbatelné dílčí úspěchy i mimo antuku, ale kdyby to bylo jen na nich, těžko by se na něj vzpomínalo víc než třeba na Edberga. Každý správný Rafův fanoušek je vděčný za jeho antukové úspěchy, nevím, proč je chcete shazovat.

Vamos král antuky forever!
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:53Od: Forehand
Práve naopak. Práve na antuke urobil najhlbší zápis do tenisovej histórie. Už len to ho oddeľuje od ostatných konkurentov a pridáva mu extra milión bodov. Pretože je rozdiel dominovať a dominovať, že áno :)

Ak by prišli na planétu Zem mimozemšťania a pýtali sa na to, čo je tenis a ktorý zápas by si mali v rýchlosti pozrieť, určite musí ľudstvo odporučiť Rafaela Nadala na antuke, to je jednoduché.
[ Reagovat ]
30.04.2018 00:28Od: Stan_Borowitz
Pokud by je chtěli rychle zahnat zpět na jejich planetu, tak by to bezesporu byla nejlepší volba.
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:09Od: Krisboy
Takže letos 3x11? Má kromě RG ještě nějaký titul 10krát?
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:09Od: Hypertac
Vamos Rafa!
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:09Od: Hypertac
Vamos Rafa!
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:06Od: tito
Tak Rafa nakonec bez komplikací. Pro Stefanose ( hodně mi připomíná Borga, vzhledem, ale i úsporným vystupováním) to už asi byla velká nálož. A samozřejmě kvalita finálového soupeře, který si na momentálně hraje svou ligu. Každopádně skalpy Schwartmanna, Thiema či Busty v 19 letech na jednom turnaji a po jednoznačném výsledku jsou impozantní. Jestli bude pokračovat v takovém progresu , tak tady máme po dlouhé době dalšího výjimečného hráče, který se nezačíná profilovat až roky po dvacítce, ale týrá své soupeře ještě před jejím dosažením. Díky za to, tenis to potřebuje jako sůl.
K Rafovi nelze nic dodávat. Hraje prostě skvěle. Jsem rád, že ušetřil síly, ale větší prověrku před RG by potřeboval, zatím je vše příliš jednoduché. Trochu mi vadí účast v Římě, pokud by vypadl na tomto turnaji dřív, jako minulý rok, uvítal bych to. Přeci jen ta nálož před FO je velká a bude se počítat každý den odpočinku. VAMOS!
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:12Od: Forehand
Ahoj tito, priateľu.

Súhlasím do posledného puntíku. Rafa veľmi hladko, užíva si to. To, že ešte nehral pod tlakom, okrem posledných gemov s Kližanom moze byt problém. Deň blbec može prist akurat na RG, dnes vyhráva úderovo, mentálnu silu zatial ukazat nemusel, mozno bude musiet.

Inak ma v nohách o doost zapasov menej, nez pred rokom zaciatkom mája. Zápasy su vdaka bohu krátke a na RG sa hra ob den, co je vyhoda. Podla mna Rím nevypustí a pravdepodobne vyhra oba podniky, ak sa Djokovic a Thiem rýchlo nezlepšia a on sám sa zhorší..

Teším sa z BH, vyhrať 9RG forehandom a teraz k tomu pridat smrtelny BH je úžasná správa. Uvidime co prinesie.
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:21Od: Patik
Nezabúdaj že má síce o zápasy menej ale bol zranený a zo zranenia nastúpil hneď na najhorší povrch pre telo a rovno na Daviscup kde ťahal trojseťáky..a naďalej ťahá antukovú šnúru..a to má ešte kopec pred sebou..dovolím si tvrdiť že možno po Wimbledone ak nie počas neho zase niekde skrečuje.
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:31Od: Forehand
Antuka ako makky podklad je pre telo omnoho benevolentnejsia ako Hard, napriklad.

To je možne, ze skrečuje. Ale uz by ho konečne mohol niekto aj porazit tenisovo, nie po skreci. Nemyslis?..
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:38Od: Smazaný účet
Na hardu je 8x víc zranění než na antuce. Může to mít i souvislost s tím, že se kompletně rozpadla hardová konkurence.
[ Reagovat ]
29.04.2018 20:18Od: Patik
Ono je to rôzne..ale veľakrát je antuka štartér a betón to dokončí.
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:50Od: Stan_Borowitz
Kompletně se rozpadla hardová konkurence? To si děláš legraci, viď? Ze sedmi aktivních grandslamových vítězů na hardu jich aktuálně hraje pět, tedy více než dvě třetiny.

Pro srovnáni na antuce to jsou dva ze čtyř, tedy polovina.
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:57Od: Forehand
Z posledných 4 hardových GS víťazov hrajú dvaja. A to ešte jeden z nich Nadal Austráliu skrečoval, takže zostal jeden.
[ Reagovat ]
30.04.2018 00:25Od: Stan_Borowitz
Traja, ale tvoje hrátky s čísly a statistikami mne už dlouho nepřekvapují.
[ Reagovat ]
29.04.2018 22:12Od: Smazaný účet
Djokovic, Murray, Raonic, Wawrinka, Nishikori, Tsonga, Monfils, všechno hráči, kteří umí zahrát na hardu, a měli a mají v poslední době zdravotní problémy. I Nadal měl problémy. Na můj vkus je to hodně hráčů.
[ Reagovat ]
29.04.2018 20:12Od: Patik
Odrazy akcelerácia pohyb je oveľa ťažší na antuke..kto hráva tenis vie..preto je Rafa často off..tak tento rok ho ešte nikto neporazil..minulý rok..napríklad Federer 4 alebo 5 krát po sebe.
[ Reagovat ]
29.04.2018 20:14Od: Patik
na antuke ho tento rok už zrejme nikto neporazí..jedine že by dorazila únava..ale neboj príde hard tam bude padať často.
[ Reagovat ]
29.04.2018 19:45Od: tito
Pokud to půjde tak snadno, tak asi do Říma pojede, máš pravdu. Ale byl bych radši za větší pauzu před RG. Přeci nejde jen o únavu, ale i o takově důležité "maličkosti", jako jsou např. puchýře.... Potom k optimálnímu stavu týden nemusí stačit. Necháme se překvapit. Jinak ta úderová jistota a razance je ohromující :-)
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:00Od: Smazaný účet
Vypadá to na další pohodovou 500-stovku pro Rafu. Tímto se historicky dostává na číslo 20, kterou prozatím držel Roger. Další turnaj, který vlastní 11x, což je v jeho podání určitý fenomén. I do budoucna je pravděpodobné, že ho může ještě několikrát vyhrát, pokud si udrží zdraví a antukovou formu.

Po týdenním odpočinku začíná parádní antukový double Madrid-Řím, snad opět potěší nadále svými výsledky své fanoušky.
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:02Od: insanezy_
Na Řím bych se bejt ním vykálel, ale je to na něm. Pokud se bude cítit dobře tak určitě bude hrát i tam.
[ Reagovat ]
29.04.2018 18:51Od: annah
Do Říma jet musí, jinak by přece přišel o post No1. Loni tam byl ve čtvrtfinále, za to asi bude víc než sto bodů. A Rafa vede před Rogerem jen o stovku. Navrch musí vyhrát i Madrid a RG.
Velké úkoly před ním. Možná je všechny zdolá. Je to opravdu antukový král.
[ Reagovat ]
29.04.2018 21:40Od: turista
Antukový král to je, ale všechny antukové tituly nepobere.
[ Reagovat ]
29.04.2018 22:01Od: Ma3ek
veru v Riu a Buenos Aires nebol a do Hamburgu tiež asi nepojde a Estoril tiež nič :(
[ Reagovat ]
29.04.2018 23:36Od: turista
To jistě. Ale nevěřím tomu, že by vyhrál úplně všechny antukové podniky na které přijede. Únava se musí projevit. I antukový král je hráč z masa a kostí a ne ze železa. Thiem bude v blízké době nebezpečný. Saša Zverev má za sebou vyhraný titul v Římě. Bude hledat cestu jak Nadala skolit. Djokerovi stačí pár výher za sebou nebo vyhrát jediný titul a Nadal bude mít problém. Už jednou spolu s trenérem Vajdou našli cestu jak prorazit bariéru Federer-Nadal. Najdou ji i podruhé.
[ Reagovat ]
30.04.2018 13:42Od: turista
Nadal má v současnosti tu výhodu, že nečeká na UE soupeře, ale spíš využívá winnery.
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:56Od: Krisboy
Gratuluji antukové mašině a děkuji za easy money :)
[ Reagovat ]
29.04.2018 17:53Od: Forehand
Prva desiatka bola super, tak uvidime aká bude druhá :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist