Nadal má další 'desítku'. Už 10. trofej získal také v Barceloně

  • ATP BARCELONA - Rafael Nadal týden po desátém triumfu v Monte Carlu získal 10. titul také na domácí antuce v Barceloně. Ve finále třicetiletý Španěl přehrál Rakušana Dominica Thiema a připsal si celkově svou 71. trofej, z toho 51. z antuky.
    30. 4. 2017, 19:05 | Aktuality |  206 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profily hráčů

Rafael Nadal letos může hned tři turnaje vyhrát již podesáté. Na dvou akcích se mu už získat 10. titul podařilo, když týden po Monte Carlu uspěl i na domácí antuce v Barceloně.

Třicetiletého Španěla nezastavil v dnešním finále ani Rakušan Dominic Thiem, kterého přehrál 6-4 6-1. Thiem v sobotu vyřadil světovou jedničku Andyho Murrayho, ale Nadalovi 90 minut vzdoroval marně.

Nadal dnes na kurtu, který od minulého týdne nese jeho jméno, získal svůj celkově 71. titul, z toho 51. z antuky.

"Vyhrát tady trofej už podesáté, to pro mě moc znamená. No a dohromady s Monte Carlem to je start do antukové sezony jako ve snu," pochvaloval si Nadal.

Rodák z Mallorky je jediným tenistou, který stejný turnaj v takzvané Open éře dokázal opanovat desetkrát. Po Monte Carlu se mu to povedlo i dnes v katalánské metropoli. Z žen má podobně úžasnou bilanci jen Martina Navrátilová - dvanáctinásobná královna Chicaga a jedenáctinásobná z Eastbourne.

Bez ztráty setu navíc Nadal zvládl už devět zápasů v řadě. Finálovou bilanci v Barceloně má 10-0 a před Roland Garros, které může vyhrát rovněž podesáté, se ještě představí na Masters v Madridu a Římě.

"Jsou horší věci než prohrát s nejlepším antukářem všech dob. Moc jsem si to užil a je neuvěřitelné, že už potolikáté Rafa tady i v Monte Carlu dominoval," ocenil soupeře Thiem.

• ATP 500 BARCELONA •
Španělsko, antuka, 2.373.330 dolarů
sobotní výsledky (29. 04. 2017)
• Dvouhra - finále •
Nadal (3-Šp.) - Thiem (4-Rak.) 6-4 6-1
• Čtyřhra - finále •
Mergea/Kúreší (Rum./Pák.) - Petzschner/Peya (Něm./Rak.) 6-4 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (206)
02.05.2017 21:50Od: turista
Myslím si, že Djoker antukového krále v dohledné době zastaví.
[ Reagovat ]
02.05.2017 22:29Od: Forehand
Kde ho zastaví?...

Zastaví ho na ulici a bude s ním chcieť selfíčko, či podpis kartu?..
[ Reagovat ]
02.05.2017 09:30Od: Krisboy
A pak, že desítku nepije.
[ Reagovat ]
01.05.2017 14:11Od: spaniel
Po 8 letech tady musim napsat jedno zjisteni. Pokud pise zena a je fanda Nadala, je skoro 100% sance, ze je tupa jak poleno.
[ Reagovat ]
01.05.2017 14:19Od: a.magerova
S takovou se do Itálie nepodíváš... :-P
[ Reagovat ]
01.05.2017 18:40Od: Pe3k
Ani to nemusí být žena :D
[ Reagovat ]
02.05.2017 05:43Od: Fandina
:-)
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:14Od: dappe
Zůstal bych trochu při zemi. Nadal určitě hraje letos dobře, ale je potřeba trochu vnímat realitu, a ne psát o světové jedničce, protože k tomu má opravdu hodně daleko. Na jednu stranu uhrál už skoro 4000 bodů, a ještě před RG se stihne dostat na první místo v race, ale jde taky o způsob (soupeře), jak se k tomu dostal...momentálně je ATP úplně mimo, a to nebude trvat celou sezonu, a jestli ano, tak stejně bude první Federer, ten to má rozehrané suverénně nejlépe.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:22Od: Frantz
Aha, takže z toho, že je ATP podle tebe mimo, těží jen Nadal a elegoun nikoliv?
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:24Od: Forehand
Na jednej strane tvrdíš, že treba byt vo vyhlaseniach opatrný a na druhej to zaklincuješ jasný tvrdením, že pri tomto stave bude urcite prvý Federer :)

Ja si myslim, ze to je úplne otvorené. Ak si uletím v pozitivizme a Rafa vyhrá Madrid, Rim aj RG tak bude mat taký naskok, ze v podstate moze do konca sezony odohrat uz len W, USO a TM a uháji si to..

Uplne otvorené su aj vysledky Federera po navrate, ak ND a AM nevyhraju RG, tak si dajú na W velmi záležať...
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:29Od: dappe
Ano, tvrdím, že při tomto stavu bude první Federer. Ale zároveň tvrdím, že tento stav nebude celou sezonu. Federer je letos jasně nejlepším hráčem, Nadal potom vyhraje dva tituly, kde nikoho skoro neporazil, a ty je dáváš pomalu na stejnou úroveň. O jakém náskoku prosímtě mluvíš? :D Trochu počítej...
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:33Od: Forehand
Tak vyhrat tri turnaje v zime a cakat, ze bude hrat dominivat aj po dalsej prestavke na leto a jesen je velmi klamlivé, ale ved uvidíš sám...

Rafa by mal cca 8000 bodov, Federer 4000, tebe to nepripadá ako pohodlný náskok?
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:37Od: Kozoroh
I o pohodlný náskok se dá přijít.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:39Od: dappe
Moc ne, musí vyhrát tři turnaje na antuce ještě, a bude mít necelých 8 tisíc, plus ještě počítáš s tím, že Federer nebude hrát RG. Ale i kdyby se to stalo, tak to není nic pohodlného, spíš naopak. Jen na trávě může ztratit skoro 3 tisíce.
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:23Od: Pe3k
Federer bude hrat RG, to uz je tuty. Ted jen jestli tam zaradi i 1 masters, vypadato, ze ne. Skoda, ze Rogerovi nejde o post 1, kdyby ano jel by celou antuku a vzhledem k zalostne konkurenci na cihle by tam byl za Nadalem nejlepsi...
[ Reagovat ]
01.05.2017 23:50Od: Tornes
No ono už samotný předpoklad, že Rafa vyhraje všech 3 antukové Masters, RG a Barcelonu není ani zdaleka jistý. Tohle nedokázal pokud vím v historii nikdo a to ani Rafa v dobách své největší slávy. Nevěřím tomu, že to teď na jednou dokáže, a rozhodně bych to nedával jako automatický předpoklad.
Dvojici Monte Carlo-Barcelona v jedné sezoně Rafa ve své kariéře vyhrál 9x. Všechny 3 Masters pouze jednou. Z vítězství na těhdle dvou turnajů rozhodně nelze usuzovat, že vyhraje na antuce všechno, čeho se zúčastní.

A i kdyby to všechno vyhrál, bylo by to spíše vyrovnané. Roger má mnohem lepší druhou půlku sezony než Rafa. Wimbledon, Cinci, celá hala. Všude by na tom měl být o kus líp.
[ Reagovat ]
02.05.2017 00:24Od: D@nny
Všechny 3 antukové Masters, RG a Barcelonu Nadal vyhrál a to v době kdy mu bylo jen 19 let. Vyhrát všechny 3 antukové Masters se mu nepovedlo jednou, ale dvakrát v letech 2005 a 2010.
[ Reagovat ]
02.05.2017 15:20Od: Kozoroh
Madrid 2005 sice Nadal vyhrál, ale tehdy se tento podnik konal na betonu v hale, na antuku přešel rokem 2009. Antukovým Masters turnajem byl Hamburk, který v sezóně 05 vyhrál Federer. Tornes má pravdu, Rafanovi se vše jmenované v jednom roce vyhrát nepovedlo.
[ Reagovat ]
02.05.2017 00:35Od: Forehand
"Ja si myslim, ze to je úplne otvorené. Ak si uletím v pozitivizme a Rafa vyhrá Madrid, Rim aj RG tak bude mat taký naskok"

Uletiet v pozitivizme a ty to vidis ako automatický predpoklad?...Ako inak uz mam naznacit hypotezu...

Inak, viackrat vyhral tri masters a RG tusim, ale v Barcelone nestartoval..
[ Reagovat ]
02.05.2017 00:55Od: Forehand
Tak 2005 vyhral tri antukové masters a RG, ale Madrid sa hral az na jesen, podla mna to nie je relevantné. 2006 isiel na RG s 0 prehrami na antuke, to skor to má vacsiu vypovednu hodnotu. To iste aj 2010...Proste v Barcelone nestartoval. Takze tých sezón bolo nakoniec viac. Taktiez sa viackrat stalo, ze vyhral vsetko a pripisal si jednu finálovu prehru, takze maximálny pocet bodov, mínus 400b...Uvidime ako sa mu zadari na zvysnych turnajoch.

Kazdopádne, uz ked riesime, aký je predpoklad, ci Nadal vyhra Madrid, Rim a RG. Tak aký je predpoklad, ze Federer vyhra W, USO, TM?...Kedy vyhral aspon jedno z toho?...
[ Reagovat ]
02.05.2017 01:05Od: Forehand
No a aby som si tento monológ aj sám dokončil.

Naposledy sa stalo v roku 2012, ze Roger vyhral aspon jednu z tychto troch akcií. V rokoch 08-12 vyhrával spravidla len jednu..

Len to potvrdzuje, ze druhá polovica sezóny sa predvída omnoho omnoho horšie, ako zvysok antukovej sezóny..A na zaklade vyssie spomenutých faktov si myslim, ze Rafa ma vacsiu sancu vyhrat vsetky tri zvysne antukove udalosti, nez Roger dve z nastolených...Mozno bude rad aj za jednu, kto vie.
[ Reagovat ]
02.05.2017 01:24Od: Stan_Borowitz
V tomto s tebou souhlasím. Roger byl sice v úvodu sezóny fenomenální, ale pokaždé při něm stálo trochu štěstí, přesněji řečeno vyhýbala se mu smůla. Několik zápasů bylo těsných, odvracel mečboly a tak. Štěstí samozřejmě v tak vyrovnané konkurenci k šampionovi patří, bez něj by to nešlo, ale bývá vrtkavé. Rafa je zatím na antuce dominantnější, ale zase neměl tak silné soupeře, takže toho štěstí zatím tolik nepotřeboval.

Každopádně je to opravdu zajímavá sezóna a těším se na další vývoj.
[ Reagovat ]
02.05.2017 01:36Od: Forehand
Súhlasím. Je to tenis a velakrát rozhodujú detaily, loptičky. Klasika..

Ja som si dnes pozrel 25min HL zo zápasu Nadal-Djokovic z Ríma 2016, nech si viem porovnat tie výkonnosti..Rafa tam mal 4:2, 30:0 a mm out na tri BB v rade, set tesne prehral po dlhom geme za stavu 5:6. V dalsom sete ma 4 setbally pri svojom servise a hrala tam proti nemu dvakrát páska..To sú proste veci, kde stastie hrá svoju rolu..Nolemu bolo v rokoch 15-16 vsetko naklonené, aj USO15 napriklad. A teraz ma zrazu smolu..Na zreb, na nevyuzité BB, na vsetko..Tie pomyselné vahy sa časom vyrovnávajú..

A zvysok sezóny bude zaujímavý, ako aj každé dalsie nasledujúce dufam, obohatené zas o rok starsieho a lepsieho Kyrgiosa so Zverevom napr...
[ Reagovat ]
02.05.2017 07:35Od: Stan_Borowitz
Já nepřestávám doufat, že i o J1rku Veselého...
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:45Od: Frantz
Federer je letos jasně nejlepším hráčem, který na antuku nemá koule :-D
Ale chápu jeho rozhodnutí - raději vynechat celou antukovou část sezóny, aby v očích RF fanatiků tím nej hráčem i dál zůstal.... :-D
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:30Od: gigin
Dvaja RG nevyhraju. Lebo debla si myslel?
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:40Od: Forehand
Ze by sa Andy vykaslal na Jamieho?...
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:40Od: a.magerova
RG daj konečně tu remízu a bude to... takže Rafa desítku a Roger 2x kariérní... :-)))
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:45Od: a.magerova No... nic proti ničemu... aaale nějak se nám TO tenčí....
Ale v tandemu nám TO jde... :-)))

http://live-tennis.eu/en/atp-race
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:50Od: Forehand
Ziadnd tandem. Rafa bude líder a Roger jeho domestik. Ten, ktorý ho na vrchol potiahne :)
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:00Od: a.magerova
Njn... a já myslela, že už si dokážete vodu nosit sami.... :-P
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:05Od: Roger_Federer
Tak Rafa se muze od Rogera furt ucit,;preba jak se delaji pekne deti..
Protoze Rafa to asi jako jediny neni..;)
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:10Od: Frantz
Anebo jak ulovit hnusnou, panovačnou megeru do chalupy :-D
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:11Od: Pe3k
No hlavně spolu hráli letos 3x a Nadal dostal 3x naprdel. Teď si zvyšuje sebevědomí na hráčích typu Ramos, Zebablos atd., takže je jasné kdo je lídr a kdo se jen veze a vyhrává žalostně obsazené turnaje.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:15Od: Frantz
A kolikrát dostal maestro od Nadala naprdel předtím tady asi, z důvodu známého, rozebírat raději nebudeš, ty joudíku, viď? ;-)
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:16Od: Pe3k
Bavíme se o aktuální sezóně, ne?
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:18Od: Herbert_Hoover
Tak to je škoda, že je Rafa jediným, kdo si zvýšil na Ramosovi sebevědomí.. :)
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:33Od: Kozoroh
Na letošním AO dostal Rafa na prdel?!? Byl to vyrovnaný zápas, v němž byl Rafan blízko výhry. Ale chtít po tobě fakta by bylo nad tvé síly, jak dobře víme.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:54Od: Pe3k
Naopak, ja sem zde jeden z mala co fakta cti.
Vyrovnane to bylo, Roger vyhral a v tech dalsich dvou uz dostal Rafa na zadinku.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:38Od: atptour
Takze prohrat v peti setech znamena dostat na prdel?Jak se rika-odbornik zasne,laik se divi.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:17Od: Forehand
Pekne deti. Myslis tie zo skumavky?...:)

Snad si ozaj nemyslis, ze to bola nahoda..
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:24Od: a.magerova
http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zajimavosti/neuveritelne-tenhle-muz-ma-v-rodine-troje-dvojcata.html
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:27Od: Roger_Federer
le je divne ze Rafa jako jediny z big4 neni ani zenatej.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:35Od: Kozoroh
To je práce Toniho. Nechce, aby se Rafa rozptyloval děckem.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:37Od: Forehand
Ženatá nie je polovica chlapov v jeho veku:.Aka nahodička :)

Mat dva páry dvojiciek je velmi velmi nepravdepodobné..Sanca sa udajne zvysuje skoro 100-300-nasobne pri umelom oplodnení. Ja som v tomto pragmatik.

Je mi to ale ukradnute, nech ma Roger aj 10 detí týmto sposobom. Nevidim na tom nič zlé..Len uvadzat tieto deti ako príklad mi prislo vtipné.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:44Od: a.magerova
A že se v TOM tak pěkně vyznáš... žeby vlastní zkušenost?!!!

Život je zrcadlení čili co prožívám já z toho podezírám i druhé... ;-)
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:03Od: Forehand
My sme chceli dieta v pondelok a utorok sme ho mali, obrazne povedané...Prvy test a bum dva pasiky...

Suhlasim s tym zrkadlením v princípe, ale v tejto debate som len sucho pragmatický..Proste zena po 30ke, s jemnou nadvahou, problemy otehotniet su celkom bežné
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:19Od: Roger_Federer
Prosimte...ocem tocis?
Treba spolu vubec nesoulozi a decka maji ze skumavky..;), me je to u prdele.
Maji krasnou a velkou rodinu..
Rafa jeste nebyl schopny ani si vzit svoji partnerku (10 let trvajici vztah), za zenu..Neco spatne.
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:28Od: Pe3k
Tak minule tu psal fanda Rafy, ze je gej. Jiny fanda Rafy zas, ze se na tu ostudu co dela trolhand Rafa fans uz nemuze dal divat...
Objektivne je fuk jesi je gej nebo ne, to je jeho osobni vec, na kurtu se jako homoklada nechova, mimo nej uz bych tam naznaky videl.
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:34Od: Forehand
Tak je to odraz doby, kto je dnes uz len fanusikom kusu manzelského papiera a Federera?...Trend je dnes iný :)
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:36Od: a.magerova
A proč myslíš, že je ten trend správný?
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:39Od: Forehand
Ja si myslim, ze niekedy nebolo myslitelné, aby dvaja milujúci ludia zili spolu v láske bez papiera do konca zivota...

Dnes mozno ide o tú lásku..A mozno nie :)

Je to individuálne, pokial pár cíti, ze manzelstvo ich vztah pozdvihne na inú, vyssiu úroveň, nech sa zoberú, trebars aj v kostole pred pánom Bohom..

Ale vela ludí tú nutnosť necíti..
[ Reagovat ]
01.05.2017 14:00Od: a.magerova
Beru to jako podvědomý strach ze závazků.... ;-)
[ Reagovat ]
01.05.2017 14:06Od: Forehand
Alebo len chce usetrit na pravnikovi a hadke o predmanzelskú zmluvu..:)

A mozno mu drahá povedala, ze nikoho kto nevyhral 10RG si za manzela predsa nevezme.
[ Reagovat ]
01.05.2017 14:17Od: a.magerova
Osobně nechápu, proč se lidé hádaj ohledně předmanželské smlouvy... bych věděla co si do ní nadiktovat: Pokud mě vyměníš za mladší model, tak chci auto, dům a rentu, která by se odvíjela od roků strávených spolu, totéž pokud mě vyměníš za starší model, ale tu bych ještě měla finanční požadavek za psychickou újmu.... jéééžiš, tak jednoduché... :-)))
[ Reagovat ]
01.05.2017 18:34Od: DORSCH
s tebou je radost smlouvat:),ked vsak teba nachyta partner inflagranti?,tam je aky trest
[ Reagovat ]
01.05.2017 19:02Od: a.magerova Re: No....
Jsou prostě body, které se do smlouvy nevlezou... :-P
[ Reagovat ]
01.05.2017 19:46Od: DORSCH
ale aspon som si na wiki konecne vyhladal co znamena :-P,doteraz som bol lenivy si to najst alebo sa to niekoho spytat,teraz som musel:-D
[ Reagovat ]
01.05.2017 20:08Od: a.magerova Re: :-)))
Jj diskuze se mnou není nikdy zbytečná.... :-P
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:34Od: a.magerova
Jak mírná nadváha souvisí se schopností otěhotnět?
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:37Od: Forehand
:-)...Neviem..

Ale tak može to byť odrazom metabolizmu, zdravia, atd a to už spolu može súvisieť, či?...Tu naozaj len hádam a nechám si poradit...Ako sa máš magerka, ty máš deti?..
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:53Od: a.magerova
Tak si ty své dohady nech od cesty, zvláště, když Rafa je taky v jakémsi podezření... :-P

Děti nemám... mám syna... a mám se dobře... ;-)
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:57Od: Forehand
:-)
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:14Od: Roger_Federer
Ale prosimte...nedelej ze nevis naco narazim..;).
Ale koukam, ze je s tebe najednou odbirnik i na umele oplodbeni a poceti.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:05Od: Herbert_Hoover
Hlavně aby nenásledoval ještě tandemový seskok dolů z pozic :)
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:20Od: Forehand
Ale inak musim suhlasit. Zaciatkom roka som pisal, ze 2017 je jednotkovým astrologickým rokom. A ten je definovaný ako rok nových velkých zaciatkov..Este im tam vypadlo slovo "tenisových" a mali úplnu pravdu.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:31Od: Nola
Rafa vyhra dva tituly v rade, ma viacnasobnu finalovu ucast, je prvy v race, skvela bilancia, niektori fananatici namiesto oslav, dehonestuju uspechy ineho tenistu, a o hre samotnej samozrejme ani ciarka....
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:42Od: Herbert_Hoover
Však to my jsme rádi, i když se to čekalo :) Skutečné prověrky teprve přijdou (možná, snad, asi) :)
Já s tím původním příspěvkem safiho taky nesouhlasím. Novak nastavil laťku, která se dala těžko zdolat. Upřímně si myslím, že jestli někdo využil díry na okruhu co do konkurence, tak to byl Můra..byť nemohu popřít, že i on hrál na slušném levelu.
[ Reagovat ]
01.05.2017 10:07Od: Fandina
V Expres zprávách se píše, že Noleho synkovi přibude sestřička a že jsou mu čtyři roky, ale jemu jsou dva a půl roku, narodil se v říjnu 2014.
[ Reagovat ]
01.05.2017 10:17Od: Frantz
Aby ses neposrala
[ Reagovat ]
01.05.2017 10:36Od: Roger_Federer
Zalez zase do kanalu.;)
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:59Od: gigin RF
http://thesportsrush.com/roger-federer-gives-update-french-open-status/
[ Reagovat ]
01.05.2017 10:05Od: fialka
uf, uf, nič proti Rogerovi, ale je postrachom Rafu a pravdepodobnosť získania titulu sa znižuje.
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:28Od: Labi
Famózní, ovšem když se člověk podívá na kalendář tak za týden startuje Madrid, okamžitě navazuje Řím a po krátké pauze RG. Rafa už kolena neomladí, těžko mu něco vyčítat, právě na antuce může toho nejvíc uhrát ale ten program je takový, že od začátku roku jezdí od turnaje k turnaji a mám obavu aby po RG, nebyl zase obdobný scénař, kdy rupne kolena a po wimbledonu zabalí sezónu.
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:32Od: insanezy_
Doufam, ze pokud uhraje nejaky solidni vysledek v Madridu, tedy min. semi, tak doufam ze Rim vynecha.
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:36Od: Labi
to si nemyslím, pokud by chtěl odpočívat tak by spíše vynechal jeden z masters v americe nebo barcelonu, ale další dva masters po sobě na antuce, to ho asi zláká. Když vypadne brzy bude chtít následující týden vše napravit a naopak, kdyby třeba madrid vyhrál, tak by byl namlsaný a asi by chtěl formu zúročit i v Římě. Sám ví že od Wimbledonu resp. travnaté části sezóny se vše obrátí a nebude mít nad soupeři takovou převahu
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:39Od: fialka
Tiež mám obavy, aby v tomto tempe vydržal. Na druhej strane, po antukových turnajoch nie je šanca na získanie nejakých lepších výsledkov. Azda si to uvedomí a zvoľní.
[ Reagovat ]
01.05.2017 12:21Od: gocii
tak já si myslím že zvolní po antuce, pochybuju že při uspechu na rg bude hrát nějakou připravu na wimbledon, tam dost možná přijede opět bez příprav a možná to dopadne opět zle a potom bude hrát jen dva masters a US open takže ten program přes leto se hodně zvolní
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:08Od: Roger_Federer Nadruhou
Stranu je fakt potreba se podivat jake soupere Rafa za ty dva turnaje porazil..
Zatim pokazde kdyz potkal v sezone top soupere z top10 prohral, ale nebylo to samozdrejme na antuce.
[ Reagovat ]
01.05.2017 10:18Od: Frantz
To jo, treba takovej Raonic si ho dvakrat namazal na chleba...
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:27Od: Herbert_Hoover
tak z top 10 potkal top jen Fedexe..jinak k žádnému legitimnímu měření sil nedošlo..otázka je, kdo je v současnosti tím top z top vlastně? Novak? Andy? to asi ne no..v podstatě Thiem je čistě herně aktuálně nebezpečnějším hráčem..na AO měl Dimitrov parametry top 10 hráče..
Ale i já bych rád se dozvěděl, jak by se promítla do případného souboje Novak x Rafa minulost a zdali by náhle Novak nepovstal z popela nebo by se do něj neponořil naopak Rafa (psychika)..pro Novaka by to mohl být ten pravý impuls, na který čeká.
[ Reagovat ]
01.05.2017 08:52Od: Roger_Federer
Moc pekne Rafa a uctihodne k veku.
Jsi na antuce nejlepsi hrac vsech dob.
[ Reagovat ]
01.05.2017 06:38Od: steve79
Rafa hraje fakt vyborne. Drive jsem mu vubec nefandil, protoze to byl nejvetsi rival Fedyho, ale cim dal vice si ziskava moje srdce.
[ Reagovat ]
01.05.2017 06:33Od: Stan_Borowitz Rok 2017
vejde do historie tenisu jako rok návratu králů...

Rafa letos jede jako v nejlepších letech, a to nejen na antuce. Nebýt Rogera, tak je letos bezpochyby králem i na hardu.
[ Reagovat ]
01.05.2017 01:18Od: Forehand
Úžasný desiaty barcelonský titul pre Rafu. Na antuke sú vzdy vysoké očakávania, ale s pribúdajúcim vekom sa vynárajú nové, dosial nepoznané otazniky. Obhajoby teda neboli samozrejmosťou, realita je však taká, že Rafa vyhral vsetkých 10 zápasov, z toho 9 posledných 2:0...

Dom sa dnes držal statočne, prvý set mohol dopadnút akokolvek, Nadal ho vyhral za 5 min 12...Vážna skúška pre oboch dopadla výrazne v prospech Nadala. Tenis je však vrtkavý, ani sa veriť nechce, že minulú sezónu Nadal začínal rovnako a Barcelona bola jeho posledným triumfom na dlhé obdobie. Snáď teda zdravíčko vydrží, forma je solídna, Rafa bude pred RG prvým v Race.
[ Reagovat ]
30.04.2017 23:54Od: a.magerova Gratulace Rafovi k desítce, fakt Frajer... :-))
http://www.mirror.co.uk/sport/tennis/rafael-nadal-wins-barcelona-open-10331265
[ Reagovat ]
30.04.2017 22:36Od: ipko
škoda že Bernardes nešupol Rafovi znova nejaký warning :)
[ Reagovat ]
01.05.2017 07:33Od: Smazaný účet
Pred takym kralom ma respekt aj Bernardes
[ Reagovat ]
01.05.2017 08:36Od: ipko [ Reagovat ]
30.04.2017 22:23Od: tito
Jsem rád za tituly, Dom není žádný antukový nazdárek, možný nástupce, ale ta hlavní zkouška je teprve před námi. Nicméně nutno podotknout, že Rafovo know how je neskutečné. Opravdový král cihly. Syn antuky. Vaamoos!!!!
[ Reagovat ]
30.04.2017 23:01Od: Matti
Jj. Je jen jedina hlavni zkouska na antuce. Novak.
[ Reagovat ]
01.05.2017 01:14Od: Forehand
12,13,14 vzdy tu skusku na RG zvládol, verím mu. RG15 bol ozaj výstrel do tmy...
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:03Od: Kozoroh
V 12 roce bylo finále přerušeno, když byl Djoker na koni, v roce 13 rozhodlo zaváhání Novaka na síti a v 14 měl Novak virózu.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:11Od: Forehand
Aha..

Predpokladam, ze aj tych dalsich 5 prehier si dokazes nejako obhajit. To je vzdy dolezite skrz nejaký duševný pokoj..

Ja len dodám, ze Djokovic vyhral RG jedine vtedy, ked Nadal nemal ani udajnu finalovu virozu, ani dotyku siete, ale ked sa sam Nadal z turnaja odhlasil :)
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:16Od: Pe3k
Nejvíc výmluv měl vždy Nadal a jeho fans.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:14Od: Pe3k
Buď rád, kdyby vyhrál RG už před 5 lety, třeba by ztratil motivaci, tak jak se mu to stalo loni, a žádné rekordy by neměl, takže bys mu ani nefandil...
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:21Od: Kozoroh
Buď rád, že Roger vyhrál rekordní počet grandslamů, jinak bys mu nefandil.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:35Od: Pe3k
No já mám rád jeho styl, ty rekordy to je jen taky bonus. Nejsem Glory Hunter jak ty...
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:37Od: Forehand
Made my day :D
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:39Od: Pe3k
Tobě stačí hodně málo...
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:43Od: Forehand
Tak ty po obsahovej stranke vela neposkytujes. Z howna bič neupletieš, sme zvyknutí..
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:53Od: Pe3k
V hownach se dobře vyznas, zasiras tenhle web už roky :D
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:43Od: Kozoroh
Já mám taky rád herní styl svého favorita. Dosažené rekordy jsou prostředkem, jak všem ukázat a připomenout No1eho významnou pozici v historii tenisu, kterou psal a snad bude ještě psát. Jestli máš s tím problém mě netrápí.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:55Od: Pe3k
S tím problém nemám, jen jestli je to? pravda...
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:27Od: Mayo
Heh boh vie kedy by Noje získal RG nebyť tragického polovičného Býka v 2015 (:
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:45Od: Kozoroh
Bůh ví, jestli by Rafan vyhrál FO 2011, kdyby mu Fedex neodklidil Djokera.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:55Od: Pe3k
Dostal by od Djokovice naprdel tak jako všude.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:51Od: Herbert_Hoover
Jestli to byla ironie, aby se zvýraznila určitá nesmyslnost celé této debaty, tak gut, ale spíše bych zisk RG vztahoval na události související s rokem 2016 :D
[ Reagovat ]
01.05.2017 16:01Od: Amputace
:DDDDD

A ty níže píšeš, že Nadalovci si pořád hledají nějaké výmluvy. Jsi neskutečný komediant. Prý virózu :D Omg.

Prostě to napiš rovnou - Nadal Djokoviče nikdy normálně neporazil. V MC 2012 mu umřel dědeček, v Montrealu 2013 ho Nadal trefil u sítě, čímž ho rozhodil, u každého jejich zápasu by se něco našlo.
[ Reagovat ]
02.05.2017 21:54Od: turista
Máš pravdu. V letech 2012-2014 Rafa Novaka vyloženě uhaluzil.
[ Reagovat ]
01.05.2017 23:49Od: turista
Novak vyšťaveného Rafu na antuce zastaví a nebude to trvat dlouho.
[ Reagovat ]
02.05.2017 09:51Od: Herbert_Hoover
Ano, to už jsme četli..ale neměl Novak už začít "válcovat" v Monte Carlu? Já si myslím, že nadcházející Madrid je poměrně otevřený i pro hráče druhého sledu..Berdych, Kyrgios aj..jeden velký soupeř pravděpodobně prozatím odpadl - Nishikori..ale nechal bych čagan zavěšený ;)
[ Reagovat ]
02.05.2017 10:39Od: Stan_Borowitz
Nick hraje v Madridu? Tak to bude zajímavé, on je ten "typický trepač kobecov a hráč jedného úderu", který umí i na antuce.
[ Reagovat ]
02.05.2017 10:56Od: Herbert_Hoover
Jojo, měl by být :) Madrid by mu měl sedět nejvíce z antuk. Pokud by ho opět nalosovali k Djokerovi, to by byla jízda :))
[ Reagovat ]
02.05.2017 11:08Od: Stan_Borowitz
To by možná pak mohl Djok ušetřit na letenkách a začít rovnou trénovat v Římě...
[ Reagovat ]
02.05.2017 11:17Od: Herbert_Hoover
V Římě by jeho akcie stoupaly..i když zrovna ne v konfrontaci s Rafou, ale s "těmi dalšími" ano. V Madridu by měl proti Rafovi větší šance, ale zase ho může ohrozit více jiných hráčů..ale tak jak se Novak nemusí dostat k Rafovi, tak se Rafa nemusí dostat k Novakovi. Bude to zajímavé, snad konečně zajímavější než MC a Barca. :)
[ Reagovat ]
02.05.2017 11:38Od: Forehand
MC a Barcelona boli pre mňa zaujímavé presne tak akurát. V podobnom duchu može prebehnut aj celý máj a začiatok júna a zvyšok sezóny nech je potom kludne zaujímavý...:)
[ Reagovat ]
03.05.2017 16:58Od: turista
Přesně tak. Jsem si jistý, že pokud se Rafa a Novak na antuce setkají tak Novak vyhraje navzdory dlouhodobým potížím. Novak má o hodně lepší bekhend. Pokud se Djoker dostatečně namotivuje tak ho Rafa nemá čím přehrát.
[ Reagovat ]
03.05.2017 17:02Od: turista
Souhlas, Novak je jediný kdo umí stabilně porážet antukového krále i na antuce.
[ Reagovat ]
30.04.2017 22:16Od: gigin
http://www.tennis-arena.cz/djokovic-se-docka-dcerky-17461cz/
[ Reagovat ]
30.04.2017 22:18Od: Nola
koho zaujima srbskej namachrovanej divadelnik....
[ Reagovat ]
30.04.2017 22:24Od: gigin
V klidu :)
[ Reagovat ]
30.04.2017 22:30Od: tito
Mě. Vrátí se úplně stejně, jako Roger. Jen si vybírá slabší chvilku.
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:40Od: Nola
zapas som nevidela, ale podla reakcii a vysledku Dom asi nedostal sancu, vsetkym normalnym Rafafans gratulka
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:50Od: Mayo
Aj mne?
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:38Od: svetova.dvojka
Djokovič jen 655 bodů v řebříčku Race to London..., osmý Jack Sock má 1220 :-) No to bude mít Novak honičku dostat se aspoň do Londýna...
Nadal se už v Římě může dostat před Federera na 1.místo v žebříčku Race to London. Zajímavá sezóna. Vracíme se do let 2005 a 2006 kdy Federer a Nadal měli mega náskok před zbytkem světa.
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:36Od: facom
Bezkonkurenční král antuky!!! Navždy!!!
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:00Od: Kozoroh
Bezkonkurenční nikoliv, když je pořád porovnáván s Borgem.
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:02Od: Smazaný účet
Roger je kral tenisu,ale Rafa je pre mna car tenisu! Navzdy,aj keby uz v zivote nic nevyhral. Este vyhrat 10 titul na RG a moze to zabalit. Tesim sa,ze toho roku to s Rogerom rozbalili ako za starych cias.
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:34Od: janek_da
zajímavé. Fanoušek Rafu a posílá ho do dochodku
[ Reagovat ]
30.04.2017 22:05Od: Smazaný účet
Nie,urcite do dochodku neposielam,ale predsa len po narocnej sezone sa zacne aj telo ozyvat,hlavne u Rafu,takze s pribudajucim vekom bude velmi narocne zopakovat vybornu sezonu. Rafova hra je fyzicky velmi narocna,preto sa telo skor znici. Myslim si,ze preto Rafa zrejme nevydrzi hrat tak dlho ako Roger,ale mozno sa mylim,teda bodaj by som sa mylila.
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:47Od: safi1313 Všem Rafovým pochybovačům
Není umění fandit někomu, kdo hraje v top formě, je na vrcholu a každý rok si tak měnit svého oblíbence. Fandit tak chvíli Agassimu, Rogerovi, Djokovičovi atd. a hejtovat ty ostatní ať už skončej, že na to nemají atd. Nám všem, kteří jsme dlouhý roky věřili, že ještě nenadešel Rafův čas, se trpělivost vyplatila a tento rok doufejme skutečně uvidíme Rafu opět ve staré dobré formě - nejlépe i ve finálových zápasech s Rogerem. Srbskej namachrovanej divadelník s nudným Murraym letos budou od nich dostávat težkou sodu! (pokud se teda alespoň občas do nějakých závěrečných kol dostanou :D)
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:53Od: Smazaný účet
Vamos!!! +1
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:54Od: gigin
Však už tu byla letos možnost vidět Rafu s Rogerem. 3x. Z toho 2x ve finále.
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:00Od: Matti
Proc hanis Djoka s Andym? Je to zapotrebi?
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:20Od: Gogiska
Vamos!
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:20Od: Jabadu
Oceňuji efektní projev, zapálenost ... a v neposlední řadě také češtinu. Z čehož vyplývá, že nejste zase tak mlád.
Když pominu použití "obecné češtiny", tipnu si, že jste nejen četl, ale že máte rád Čapka.
(Ale je to jen odhad)
:-)
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:52Od: safi1313
:-)) zajímavý, díky ( pokud je to teda myšlené jako chvála)... Ale já jsem už z té generace která nečte téměř vůbec...z čehož vyplývá, že zas tak starý taky nejsem ;-)
[ Reagovat ]
30.04.2017 22:02Od: Jabadu
Ale Čapka si přečtěte. Je to génius.
[ Reagovat ]
01.05.2017 04:47Od: Amputace
!!! Stoprocentní souhlas.
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:37Od: Hypertac
Vamos Rafa! Skvělý výsledek. Jinak zápas žádná velká hitparáda. Tak teď ješté Madrid a Řím a pak hurá na další desítku do Parku princů.
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:16Od: fialka
Rafa, výborne!! Treba využiť slabšiu formu rivalov a brať tituly, kde sa dá. Tak ako to využil istý tenista, ktorý bral tituly ako na páse v čase, keď Federer a Rafa boli mimo formy a Andy ešte na to nemal. Hlavne zúročiť antukovú sezónu. Potom to už bude horšie.
Mám velikánsku radosť.
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:27Od: gigin
Djokovič bral tituly, když ti dva byli mimo formy?
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:28Od: fialka
tak
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:35Od: gigin
Aha. Takže on hraje furt stejně, akorát Rafa s Rogerem se zase vrátili do top formy. Bože to jsou zase kecy. Djokovič měl fazónu a neměl konkurenci. Měl herně i psychicky navrch před oběma. Přede všema. Až to byla nuda. Až teda s J1rkou to nedával.
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:39Od: safi1313
Za mě je to taky pravda. Djokovic bral tituly, když byli Fedal z formy... Teď se Rafa s Rogerem vracejí zpět a ostatní včetně Djokoviče s Murraym si neškrtnou...!!!
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:45Od: gigin
Jo jasně. Já zapomněl.
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:50Od: safi1313
Djokovič byl několikaletý "výstřel do tmy", jenž letos doznívá...na comeback v budoucnu na rozdíl od Rafy + Rogera nemá, navíc nikdo o to nestojí. Djokoviče s Murraym chtějí lidé vidět jen proto, aby viděli jak s nimi Rafa nebo Roger pozametají kurt ;-)
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:55Od: gigin
Několikaletý výstřel do tmy :DDD
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:01Od: janek_da
nějak rychle jim otrnulo
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:07Od: Matti Re: safi1313
Uklidni se. Nole nam nicil Rafu, ikdyz byl Rafa ve forme.
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:45Od: Nola Re: Matti
nechaj ich v tom, maju kratku pamat, zistujem, ze kazdy fanklub ma svojich klaunov, samozrejme aj ten nas :D
[ Reagovat ]
30.04.2017 23:00Od: Matti Re: Nola
Mas pravdu, ale obcas by clovek tem klaunum, jeste vice zmaloval, uz tak ten jejich cerveny nos.
[ Reagovat ]
01.05.2017 04:51Od: Amputace
Souhlasím s tím, že Djokovič vytěžil z brutální neformy Rafy, který zažíval nejhorší roky kariéry, vypadával s kdekým a celkově hrál dosti špatně (nechápu, kdo by tohle chtěl popřít). Roger mu byl jediným pořádným konkurentem - a Wawrinka, když měl den. Přesto si ale myslím, že kdyby na sebe Rafa a Djoko v dnešních dnech narazili, Novak vyhraje.
[ Reagovat ]
01.05.2017 05:39Od: gigin
Já to popírám.
[ Reagovat ]
01.05.2017 07:30Od: gigin
"Djokovič vytěžil z brutální neformy Rafy, který zažíval nejhorší roky kariéry, vypadával s kdekým a celkově hrál dosti špatně.."

Od roku 2011, kdy Novak začal pořádně sbírat tituly se utkali s Rafou 26x. 19x ve finále, 5x v semifinále a 2x ve čtvrtfinále. H2H z těch let 19-7 pro Djokoviče. Ty brutální neformo.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:12Od: Kozoroh Re: gigin
Nadalovci se obávají, že Djoker by mohl předčit Rafana a být vnímán jako lepší tenista. Žere je, že se Rafanovi nepovedlo dohnat Rogera a nyní
by ho dokonce mohl dostihnout Novak. Je to komické.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:14Od: Nola
nehadz vsetkych do jedneho vreca, je tu par velmi prijemnych Rafafans, s ktorymi by som kludne zasla na kavu
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:17Od: Roger_Federer
A tak nejvetsi somar je vime kdo..
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:20Od: Forehand
Jedina zmienka o Djokovicovi, ktoru som za posledny rok zaregistroval bola, ze bude mat dcérku :)

Ale my sa obávame, s titulmi v rukách :)

Ste akýsi hašteriví v poslednych mesiacoch..Hlavne Kozoroh
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:38Od: Kozoroh
Forehande, ty sám často opakuješ Laverův výrok, že turnaje se dělí na GS a ostatní. Kdy naposledy vyhrál Rafan GS turnaj? V červnu 2014. Tehdy to Rafa a Djoker na GS měli 14-6, dnes je to 14-12. Trend je jasně patrný. A Novak na GS neřekl své poslední slovo.
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:46Od: Forehand
Novak uz kazdy dalsi GS bude zacinat ako 30-ročný..

Rafa vyhral RG14, odvtedy tri GS vynechal, 3-4 uplne pokaslal, naposledy hral finále. Djokovic uz stihol dva pokaslat, z toho jeden práve na svojom naj GS. Teraz, ci je trend rok 2016 alebo skor 2017...

Tiez si myslim, ze Nole dokaze vstat z popola rovnako ako dvojica pred ním, len by som bol prekbapený, ak by to bolo na antuke alebo tráve..
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:20Od: gigin
Já si nemyslím, že by nějak počítali statistiky. Jen mne prostě dovede vytočit, když dehonestují Novakovy výkony a úspěchy, nesmyslnými kecy. Já chápu, že mají radost z comebacku Rafy, ale toto už je moc.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:26Od: Kozoroh
Právě że Rafovci sledují statistiky, zvlášť GS. Pokud by se Djokovi podařilo vyhrát 14. GS a Rafan by byl stále na 14, byla by to pro ně hořká pilulka, když ještě pár let zpátky si dělali zálusk na Fedexův rekord.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:34Od: Forehand
Ja osobne sa skor pozerám dopredu na 18, kto by sa dnes pozeral za chrbát?..:)
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:48Od: Kozoroh
Keď mu niekto iný na chrbát dýcha :-)
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:51Od: Forehand
Nasleduju dva GS, kde ma Nole nejmenšie šance..Uvidime..
[ Reagovat ]
01.05.2017 15:39Od: Amputace
Omg, já se vůbec ničeho neobávám, je mi to úplně jedno. Navíc vzhledem k tomu, v jaké krizi se Djokovič nachází, se už vůbec neobávám toho, že by mohl Rafu předběhnout a být historií vnímám jako lepší tenista... Ale jestli jako nevidíte, že rok 2015 a 2016 měl Nadal brutálně slabý a Djokovičovi kromě Rogera (hodně podobná situace, jakou mmá teď Nadal) nebyl nikdo pořádně konkurencí, tak vám naprosto chybí soudnost, zvláště od tebe, gigine, jsem to vážně nečekal. A ještě, dával jsi příklad H2H statistiky - zjevně sis nepřečetl druhou část mého příspěvku, ve které píši, že kdyby se ti dva znovu utkali, i přes Djokovičovu neformu si myslím, že by Nadala porazil...
[ Reagovat ]
01.05.2017 15:44Od: gigin
Nikde o 2015-16 nebyla řeč.
[ Reagovat ]
01.05.2017 17:37Od: Kozoroh
Možná pro tebe ne, ale pro mnoho tvých spolufandů by to byla realita, s kterou by se obtížně srovnávali. Mnozí z Vás si kdysi dělali ambice na GS rekord. Vyhlídka až 3. místa není něco, co by je mělo uspokojovat.
Že Novak prochází krizí je nemilé, ale neměli bychom ho odepisovat, je to šampion. Šance, že Rafu dožene, stále žije.
Slova fialky/senpolie zněla, že Djoker vítězil v době, kdy Rafan i Fedex byli mimo formu, což je v případě Fedexe hloupost, s Rogerem se Novak v roce 2015 pravidelně střetával ve finále. I Andy No1emu zatápěl. Novak nedosahoval lehkých výher, což mimo jiné dokazuje statistika 31 vyhraných zápasů nad hráči TOP 10 v roce 2015. V roce 2016 sice Roger vlivem zranění odpadl, byl tu ale Andy, kterého Djoker 2x zdolal ve finále GS.
[ Reagovat ]
01.05.2017 18:36Od: Amputace
Nebudu se o tomto už znovu dohadovat. Sám si srovnej konkurenci např. z let 2006-2008 a 2011-2014 s konkurencí z let 2015-2016. Srovnej si formu a věk jednotlivých hráčů a já věřím, že si odpovíš sám...
[ Reagovat ]
02.05.2017 22:02Od: turista
Novak Rafu určitě předběhne. V GS možná ne, ale celkově v počtu titulů ano. Od US Open 2013 navzdory současnému Rafovu šturmu Novak vyhrál 30 titulů a Rafa 11 titulů.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:16Od: Forehand
Z tej bilancie ma 7:0 z rokov 15,16...Takze zrejme to predsa len zohralo svoju rolu.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:21Od: gigin
Novak byl v roce 2015 a začátek 2016 mašina, která by rozbila i mutaci Fedala.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:26Od: Forehand
Na harde áno, hlavne 15....

Na antuke a tráve, odpovedz si sám...
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:22Od: Forehand
A len dodám, ze z tych 7 Rafovych vyhier boli 4 Grandslamové...Ak by si pridal aj rok 2010, tak hned 5.
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:00Od: Roger_Federer
Nesouhlasim, pokud by si Djokovic a jeho mental guru podrzely formu z let 13-16 mohly by podle me Nadal a Federer mit tezko po 2titulech z masters a Federer z granslemu AO.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:21Od: Herbert_Hoover
No každopádně by bylo příjemné sledovat letošního Fedexe proti tehdejšímu Novakovi.. :)
[ Reagovat ]
02.05.2017 22:10Od: turista
S Djokovičem od roku 2011 ani Roger ani Rafa kurty nezametají. Je zajímavé, že Djokovič ten tzv.výstřel do tmy má o třídu lepší bekhend než Rafa a 2 roky byl prakticky neporazitelný pro kohokoliv a na čemkoliv. O jeho bojovnost ho připravil bohužel ten podivný mentální kouč.
[ Reagovat ]
01.05.2017 08:24Od: Kozoroh Re: fialka
Závist je nejupřímnější formou uznání.
[ Reagovat ]
01.05.2017 08:58Od: fialka
Prosím ťa, o akej závisti hovoríš? Si veľmi precitlivený.
Ja som len vyjadrila názor, že by mal Rafa využiť súčasnú slabšiu, opakujem slabšiu formu rivalov a zúročiť ju na získanie titulov. Nehovorím, že forma je slabá.

A nebral tvoj tituly, keď Rafa i Roger niekoľko mesiacov nehrali? Vtedy nemal žiadnu konkurenciu nehovoriac o šťastí na žreb. Občas sa zablysol Wawrinka (US Open 2015) a Andy (Wimbl). Objektívne uznávam, že hral výborne a psychicky mal tiež navrch.
V poslednom čase sa už k Srbovi nevyjadrujem, ale teraz mi to nedalo. Jadrom môjho príspevku bol však Rafa. amen
[ Reagovat ]
01.05.2017 09:14Od: fialka
Písala som niečo k prehrám, ktoré v poslednej dobe utŕžil ? NIE! A to tu bolo rečí habadeej.
[ Reagovat ]
01.05.2017 10:58Od: Kozoroh
Kdy No1e vyhrával turnaje, když Roger ani Rafa nehráli? V roce 2015? Fedex i Býk se účastnili všech čtyř grandslamů, přičemž Djoker Býka porazil na RG a Fedexe ve WCh a USO. Oba porazil i na TM a několika Masters. O rok později? V druhé půlce sezóny Novak nekraloval, tehdy se dařilo Andymu, proto se nabízí otázka, proč se neotíráš o Andyho, když na podzim těžil z Djokerova poklesu a absence Fedexe a Rafana? Asi proto, že z historického hlediska Andy Rafu neohrožuje, zatímco No1e ano.
Holt Rafův fanklub se obává, že Djoker by mohl Rafu předstihnout v počtu GS titulů, v dalších důležitých statistikách už je před ním. Byl by pak široce uznáván jako lepší tenista. Proto ta závist a kecy o slabé konkurenci. Že No1e na všech 12 vítězných grandslamech musel porazit alespoň jednoho z trojice Fedex/Rafan/Můra, na to už vy ohled neberete.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:09Od: Forehand
Fialka zrejme naráža na fakt, ze sezóna 2015 bola Rafova najhoršia za posledných 12 rokov a Nole to umne vyuzil a rovnako by to mal vyuzit Nadal. To je celé...

Nole bol hrozbou takto pred rokom...Ubehlo 10 mesiacov a Nole sa vobec neposunul..Jedine tak v rebricku. Nadol.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:12Od: Nola
fialka zabudla na rok 2011, kde boli obaja vo vrcholnej forme, jediny, kto dokazal Novaka na GS zastavit bol Fedex....
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:18Od: Pe3k
Přesně, Nadal nikdy neporazil Djokovicem ve formě.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:31Od: Forehand
Nadal bol v roku 2011 vo vrcholnej forme?..Na RG skoro vypadol s Isnerom, trapil sa s Federerom::Vo vrcholnej forme bol Nadal v roku 2008, kde bral RG,W,OH, tri tituly z troch povrchov...Poťažmo 2010, hlavne USO...Uz ani US2013 sa nechytalo na 2010...V 2011 sa do finále dostával aj preto, lebo mu na to výkonnost stacila, ale vrholná forma?..Neblázni
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:35Od: Kozoroh
Klasika, jelikož Rafan nevyhrával tolik turnajů, jak by si přál a schytával jednu finálovou prohru od Djokera za druhou, nebyl ve vrcholné formě :-D
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:39Od: Forehand
Isto. Takze RG08, ktory vyhral bez straty setu a vo finále skoro bez straty gemu sa da prakticky porovnat s RG11, kde skoro vypadol v prvom kole..

Prianie otcom myslienky, fakty druhorade.
[ Reagovat ]
01.05.2017 15:50Od: Amputace
A ty snad klasik nejsi? Vždyť si zvracíš přímo do huby. Kdybys uznal, že v roce 2015 byl Nadal totálně z formy, byl to jeho nejhorší rok v kariéře a pro Djoko byl prd konkurencí, tak neřeknu ani popel. Asi žiješ v iluzi, že Djokovič porážel pouze Nadala, který byl v top formě nebo co - a naopak. Já Nadala sleduju od roku 2007, viděl jsem desítky a desítky jeho zápasů (stejně jako ty Djokoviče) a říkám ti, že v roce 2011 v úplné top formě prostě nebyl, neřku-li aby byl ve vůbec největší formě své kariéry. Myslíš si to pouze proto, že byl jediný, kdo vzdoroval nezastavitelnému Djokovičovi a utkával se s ním pravidelně ve finále. Na první pohled to tak vypadá, protože nebýt Novaka, měl by Nadal zřejmě 3GS a jednalo by se o jednu z jeho nejlepších sezón, ale herně to jeho úplný top samozřejmě nebyl.
[ Reagovat ]
01.05.2017 18:09Od: Kozoroh
Nikde nepíšu, že Rafan byl v roce 2015 Djokovi TOP oponentem. Fialka napsala, že Djoker vyhrával, když Rafa a Roger nebyli ve formě a Andy "na to neměl". Proti tomu jsem vystoupil s tím, že s Fedexem se No1e v sezóně 2015 pravidelně střetával ve finále. I s Andym bojoval na velkých turnajích, v roce 2016 se střetli ve dvou GS finálových duelech. Tím jsem vyvrátil zdejší mýtus, że No1e v sezónach 2015-16 měl slabou konkurenci. Býka zastoupili Fedex, Můra i Stan.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:38Od: Nola
kolko rokov je potom mimo formu? pisal si iba roky 15-16... ja tu koncim, mna tieto nezmyselne debaty nenaplnaju
Rafovi budem priat do Novakovi nadalej,tebe prajem pekny den a dobru chut k obedu
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:41Od: Forehand
Myslim, ze si musime zopakovat nejake zakladne terminy.

1. Vrcholna forma
2. Mimo formy

Definuj a zamysli sa o čom je reč.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:46Od: gigin
Byl v brutální neformě, kuwa. Djokovič je několikaletý výstřel do tmy, už to pochopte.
[ Reagovat ]
01.05.2017 13:56Od: Mayo
Býk na RG 2011 nebol vo vrcholnej forme sní náhodou. Horšie na RG hral uz iba v roku 2015 (2014 uz tiež to nebolo úplne super). Vtedy bol najlepsi hráč turnaja Roger Federer.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:19Od: Kozoroh
Na rok 2015 narážela špatně, neboť o Djokovi psala, že "bral tituly ako na páse v čase, keď Federer a Rafa boli mimo formy". Byl tehdy Fedex mimo formu? Hrál ve dvou GS finále a TM, vyhrál jedno Masters a na dalších dvou byl ve finále, kde podlehl No1emu. Djoka porazil 3x, ale proč by ověřovala fakta, když si může kopnout do rivala svého favorita, že?!
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:23Od: Herbert_Hoover
Rafa byl mimo formu dva roky..Fedex tak dlouho ne a rok 2015 byl v tom smyslu jejich soupeření významným.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:33Od: Kozoroh
Rafu dokázal porážet i předtím. V roce 2011 a počátku 2012 měl dokonce šňůru sedmi výher nad Rafanem, z toho tří ve finále GS.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:39Od: Herbert_Hoover
To ano, ale i tak nabídly ty roky spoustu vyrovnaných zápasů..až v tom roce 2015 a i v roce 2016 byl ten rozdíl do očí bijící..no protože Rafa šel rapidně dolů a Novak možná v některých částech sezony o trošku nahoru.
[ Reagovat ]
01.05.2017 11:41Od: fialka Re: Kozoroh
Nemyslela som, že vôbec nehrali, ale nehrali svoj tenis, ktorý sa očakával.
apropo, vôbec do neho nekopem. Menšia zmienka o ňom a oheň je na streche.
[ Reagovat ]
02.05.2017 21:49Od: turista
Momentálně si Rafa během 7 dnů polepšil o 2 kousky, což je jeho klasika. Má splněno. Z jeho jména a z jeho forhendu holt soupeři mají v kalhotech už před zápasem. Nejvíc na Rafově aktuálním zářezu prodělal Novak Djokovič, jehož celoživotní sen dohnat a předehnat Rafu v počtu titulů se o ty 2 kousky opět vzdálil takže ztrácí 4 kousky. V Madridu, v Římě a na RG snad Djoker konečně zabere a unaveného antukového krále zastaví. Promluvit do toho může i Andy,pokud zabere a v Paříži Roger. Vynecháním antuky však Roger docela devalvuje své letošní úspěchy. Dává tak najevo, že na antuku nemá koule což by šampióni jeho kalibru neměli dělat.
[ Reagovat ]
30.04.2017 20:11Od: peggy
Rafa,se stane v historii kralem antuky.Vratil se ve vrchlove forme.Vamos Rafa!!!Je to proste antukovy Buh!
[ Reagovat ]
30.04.2017 21:28Od: Jabadu
Králem antuky už přece dávno je, ne? (sorryjako)
:-)
[ Reagovat ]
30.04.2017 19:57Od: kada.tom
Vamos! Paráda, další decima :-)
Třetí může přidat za pár týdnů v Paříži :-)

Pro Doma finále fajn úspěch.
[ Reagovat ]
30.04.2017 19:55Od: Mayo
Vamoooooos El Matador!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist