Nadal porazil Schwartzmana a v semifinále se utká s Del Potrem

  • FRENCH OPEN - Rafael Nadal sice poprvé od roku 2015 na French Open ztratil set, ale nakonec si s houževnatým Diegem Schwartzmanem poradil a postoupil do svého 11. semifinále na pařížské antuce. V něm se utká s Juanem Martínem Del Potrem, který vyřadil nasazenou trojku Marina Čiliče.
    7. 6. 2018, aktualizováno | Aktuality |  189 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Rafael Nadal před soubojem o semifinále na French Open vyhrál 37 setů a 13 utkání v řadě. Dnes jednu z jeho vítězných sérií přerušil Diego Schwartzman. Argentinský tenista totiž dokázal antukovému králi sebrat set a ukončil jeho snažení o překonání rekordu Björna Borga, který v letech 1979 až 1981 na Roland Garros získal 41 sad po sobě.

Čerstvě dvaatřicetiletý Nadal ale nakonec zvítězil v dnešní dohrávce 4-6 6-3 6-2 6-2, Schwartzmana porazil i pošesté a pojedenácté v kariéře si zahraje semifinále antukového grandslamu.

Schwartzman hrál v prvním setu skvěle a Španěla nutil k chybám. Dvakrát sice nedokázal potvrdit brejk, nicméně třetí v pořadí už ano a za více než hodinu hry šel do vedení. Nadal si poté vyžádal ošetření a nechal si zatejpovat obě zápěstí.

Španěla přehrával Argentinec také ve druhé sadě, ale vedení tentokrát neudržel a za stavu 5-3 30-15 z pohledu Nadala bylo utkání kvůli dešti až do dnešního dne přerušeno.

V dnešní dohrávce už na dvorci kraloval Nadal, jenž ani jednou neztratil podání a svému soupeři povolil pouhé čtyři gamy. K postupu do semifinále potřeboval čtyři mečboly.

"Byl to náročný zápas s kamarádem a výborným tenistou. V dohrávce jsem předvedl mnohem lepší tenis, byl jsem agresivnější," komentoval Nadal., který je v semifinále grandslamu posedmadvacáté, čímž se v tabulkách dostal před Andreho Agassiho. Nejvíce účastí mezi nejlepším kvartetem na akcích velké čtyřky má v open éře na kontě Roger Federer (47).

Rodák z Manacoru jako třetí v historii open éry postoupil alespoň 11krát do semifinále jednoho z grandslamů. Před ním to dokázali pouze Federer (14krát na Australian Open a 13krát ve Wimbledonu) a Jimmy Connors (14krát na US Open a 11krát ve Wimbledonu).

Nadal na French Open útočí na rekordní 11. triumf na jednom grandslamovém turnaji, což se v minulosti podařilo pouze Margaret Courtové na domácím Australian Open. Španělský tenista potřebuje obhájit loňský titul, aby setrval na tenisovém trůnu. V opačném případě ho vystřídá Federer.

O své celkově 11. finále na pařížské antuce, které nikdy neprohrál, bude usilovat proti Juanovi Martínovi Del Potrovi. Argentinec ve čtvrtfinále potvrdil, že na Marina Čiliče zahrát umí a zvítězil už pojedenácté ze 13 soubojů, přičemž Chorvata porazil poosmé v řadě. Del Potro v dnešní dohrávce zvítězil 7-6(5) 5-7 6-3 7-5. S Nadalem má bilanci 5-9.

Ani jeden z hráčů v úvodním dějství nepřišel o servis, a tak musel rozhodovat tie-break. Ten byl za vyrovnaného stavu 5-5 kvůli dešti přerušen a oba hráči se na kurt vrátili až dnes. Obě výměny získal Del Potro a šel do vedení.

Ve druhé sadě měl mírně navrch Čilič. První šanci set dopodávat sice promarnil, nicméně druhé zaváhání nepřipustil a stav utkání srovnal. V dalším dějství prohrával Del Potro už 1-3 a čelil brejkbolu. Ten však odvrátil a v dalších čtyřech hrách svému soupeři povolil jen tři fiftýny.

Ve čtvrté sadě přišly první brejkboly až za stavu 5-5. Del Potro proměnil druhou šanci a zápas následně čistou hrou dopodával.

Del Potro potvrdil, že se mu proti Chorvatovi daří. Turnajovou trojku porazil už pojedenácté v kariéře a poosmé v řadě. Prohrál s Čiličem jen dvakrát. Ve výměnách od základní čáry udělal na kurtu Suzanne Lenglenové méně chyb. "Nemám slov, abych tuhle chvíli popsal. Cítím se tady jako doma," řekl Argentinec fanouškům.

S diváky měl ale v utkání taky problém. Na konci druhého setu mu někdo zakřičel do servisu. Pátý nasazený Del Potro udělal dvojchybu a přišel o game. Hned po podání se otočil a šel k muži v první řadě, kterému něco důrazně říkal.

Nadal vede vzájemnou bilanci nad Del Potrem 9-5. Loni vyhrál v semifinále US Open. "Del Potro výborně podává, je odzadu agresivní a má letos za sebou fantastické výsledky," chválil Nadal svého příštího soupeře, jenž letos mimo jiné vyhrál turnaj v Indian Wells. "Když budu bránit, prohraju, takže musím hrát aktivně," dodal Španěl.

Del Potro je v semifinále French Open po devíti letech a podruhé v kariéře. Semifinále grandslamu si zahraje popáté v kariéře a v minulosti uspěl jen jednou, v cestě za triumfem na US Open 2009, kdy porazil právě Nadala. Loni s ním však ve Flushing Meadows ve stejné fázi turnaje prohrál.

"Hrát s Rafou je výzva, kterou chce každý. Nevím, jestli vyhraju, ale budu čerpat energii a lásku z fanoušků a to je pro mě nejdůležitější," řekl Del Potro.

• FRENCH OPEN •
Paříž, Francie, antuka, 39,197.000 eur
čtvrteční výsledky (7. 6. 2018)
• Dvouhra muži - čtvrtfinále •
Nadal (1-Šp.) - Schwartzman (11-Arg.) 4-6 6-3 6-2 6-2
Del Potro (5-Arg.) - Čilič (3-Chorv.) 7-6(5) 5-7 6-3 7-5
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (189)
08.06.2018 08:55Od: Forehand Nadal Delpo
Lopta je gulatá, vsetko sa moze stať...

Ale myslim, ze Rafa Del Potra nepodceni, a pokial ho rozbehá a bude špičkový v defenzíve, mohlo by to klapnúť...
[ Reagovat ]
08.06.2018 09:35Od: Smazaný účet
Predstava jak Rafa podcenuje jakykoliv zapas, je asi stejna jako predstava, ze Kvido vyhraje letosni Wimbledon:)
Predstava je to zajimava, ale spis budi usmev.:) Nic proti Kvidovi, ale trave se vyhyba jak cert krizi, se svou zivotni bilanci 2/6. 8 zapasu v kariere, z toho dve vitezstvi a jeste na kriketovem hristi, kde to je casto o haluzi, to asi jeste letos neni ani na tu predstavu.:)

Jinak je to jejich druhy vzajemny zapas v Parizi. Pochopitelne 3:0 pro Rafu v prvnim. Tezko asi predpokladat nejakou zmenu.

Lopta je gulata, ale pokud nebude aspon trochu krapat z nebe...tak nevim, nevim. A to jeste v tom lehkem destiku by musel Juan ze sebe vytahnout max. vykon.

Jeste by mohla Rafovi rano prasknout struna na rakete, je takova povera, ze jak ti rano praskne struna, tak to nebude uplne dobry den, a tim by mohl Rafa chytit nejake to vnitrni znepokojeni. Pak by jeste divaci museli byt velmi neukazneni a neustale jet choral ole delpo, tak, ze to uz zacne iritovat i mne, natoz pak Rafu:) No, hodne veci by se asi muselo poskladat...

Ale pochopitelne verim v Juanovo vitezstvi, bych byl blazen, kdybych do toho sel s necim jinym. To by pro mne nemelo zmysel...
[ Reagovat ]
08.06.2018 10:06Od: janek_da
zkrátka, Delpo nemá žádnou šanci... nebo 1% aby se neřeklo
[ Reagovat ]
08.06.2018 10:07Od: janek_da
možná by ještě pomohl Bernades na umpire
[ Reagovat ]
08.06.2018 10:07Od: janek_da
Bernardes
[ Reagovat ]
08.06.2018 10:18Od: Smazaný účet
:)))
Tak ono to je nakonec jedno kolik procent, nebo jestli bude krapat, nebo jestli bude na empajru Bernades. Tady jde hlavne o tu peknou finalovou ucast...ten sicilian Checchinato mne nepripada jako nejaky sebevrah, spis vypada na to, ze zivot ma rad. Tezko bude k zastaveni...ten chlap se bude drzet zuby nehty...
[ Reagovat ]
08.06.2018 12:31Od: Roger_Federer
No ja si ho proti Thiemovi vsadil.
[ Reagovat ]
08.06.2018 11:24Od: Mayo
Som rad za DelPa že je v SF a dúfam, že sa mu bude dariť aj vo Wimby. Je to výborný tenista a na každom inom GS by som videl šance vyrovnane ale na FO jednoznačne verím El Matadorovi. Iba škoda, že to nie je finále lebo zo zvyšných hráčov pavúka prajem práve týmto dvom.
[ Reagovat ]
08.06.2018 11:30Od: Marduch
jako vždy u Rafy na RG, jakás takás šance snad je, pokud ho soupeř bije z bh i z fh souvisle a nepřetržitě. Po Noleovsku či Soderlingovsku. Otázka tedy stojí: je Delpův BH v dostatečně dobré formě?
[ Reagovat ]
08.06.2018 11:53Od: Krisboy
Já jsem viděl včera jenom úplnej závěr s Čiličem a ten hrál DelPovi celej game POUZE a JEN do bh. Neuhrál v té hře ani fiftýn. Takže odpověď zní - snad ano :)
[ Reagovat ]
08.06.2018 11:58Od: Mayo
Aký BH? Veď DelPo ho už neraz porazil a určite nato nepotrebuje BH
[ Reagovat ]
08.06.2018 12:58Od: Marduch
na antuce jo?
[ Reagovat ]
08.06.2018 07:28Od: peggy
Rafo,dnes to bude ne tvrdy orisek,ale rovnou paraorech.
[ Reagovat ]
08.06.2018 06:06Od: Mayo
Washington Capitals víťaz SC 2018, konečne po sto rokoch sa dočkali
[ Reagovat ]
08.06.2018 09:15Od: Smazaný účet
Nosek skvely v prvnim zapase.
Kempny skvely v cele serii.
Vrana krasny gol v poslednim zapase.
Rodi se nova zajimava ceska generace:)

Jinak je to spis uz americka liga...Kanadanum bych doporucil stvorit vlastni ligu. Ekonomicky jsou mimo hru...Kanadske tymy nemaj v pristich letech sanci, jsou uz pomalu na okrasu...nechali se 20 let zpet nalakat slibami amiku...a dopadli jak dopadli. Jsou radi jak obcas po haluzi nakouknou do finale:)
[ Reagovat ]
08.06.2018 11:20Od: Mayo
Kanadske timy sú v úlohe fackovacích panákov v Nhl už dlho. Hlavne u takých ako je Montreal či Toronto by som očakával nejaké výsledky. Vrana? Veľký hokejista a dobre brusli.
[ Reagovat ]
07.06.2018 20:49Od: zde73 Vitez
Jako nezaujaty divak preji vitezstvi triu Thiem,Delpo,Checi....utrinos uz toho ma preci jen dost i kdyz je favoritem
[ Reagovat ]
07.06.2018 19:38Od: Smazaný účet DelPo
Zitra bude muset Juan vlozit do zapasu mnoho svych peknych momentu kariery na FH:)

https://www.youtube.com/watch?v=w1M956bHxBY

Ovsem nemusi zitra prset, staci kdyz bude kapat...
[ Reagovat ]
07.06.2018 19:39Od: Smazaný účet
K tomu pridat par brilantnich uderu...

https://www.youtube.com/watch?v=lYCu0Wq4b64
[ Reagovat ]
07.06.2018 19:42Od: Smazaný účet
A zopakovat par brilantnich fiftynu vs. big4

https://www.youtube.com/watch?v=KsttXtfSyFI
[ Reagovat ]
08.06.2018 00:53Od: JamesWeak.revival
V těch videích jsem na antuku narazil celkem třikrát, to je bohužel dost vypovídající o zítřejších šancích :-(
[ Reagovat ]
08.06.2018 03:01Od: Marduch
Na hardovem USO loni Delpo s Rafou celkem jasne prohral, opravdu si lze jen těžko představit, ze by Rafa ve svém antukovem království mohl čelit nejakym komplikacim proti takrka dvoumetrovemu Delpovi..
[ Reagovat ]
07.06.2018 19:18Od: jackiec
pane redaktore, kde jste přišel na to že fedex hrál 13krát v semifinále wimbledonu a celkově má 47 grandslamových semifinále???
[ Reagovat ]
07.06.2018 23:33Od: Gulbis
12 a 43, trochu se splet, je to jen člověk
[ Reagovat ]
07.06.2018 18:07Od: Amputace
No, pokud skutečně dojde na finále Nadal - Thiem, tak to moc pozitivně nevidím. Jediná výhoda je, že Thiem většinou nevydrží hrát konstantně dobře déle než hodinu a Nadal je trpělivý vyčkávač. Ale ze začátku bude Nadala tutově mlít. Nadal oproti loňsku vůbec nemá BH, FH po čáře hraje minimálně, většinou krátké údery, podání je také podstatně méně razantní. Docela souhlasím s Kozorohem - připomíná mi svojí formou sezónu 2014. Dnes v dohrávce sice Diega smetl a předvedl asi zatím nejlepší výkon na letošním RG, na druhou stranu je třeba dodat, že Diego úplně odešel. Aby Nadalovi musel dvakrát v antukové sezóně takto výrazně pomoct déšť - to rozhodně není obvyklé a nevěstí to nic dobrého... Podle mě poslední šance vyhrát RG. Příští rok už to urve Thiem nebo Zverev.
[ Reagovat ]
07.06.2018 19:24Od: dappe
Thiem tady hraje navíc asi nejlépe v životě, zatím hraje vážně výborně. Zda se, že mu vyhovují letošní kurty a podmínky celkově. Na druhou stranu on má občas hodně zlé dny. Pořád se navíc tak nějak počítá s tím, že Nadal bude schopný ve finále podat nejlepší možný výkon a bude v případném finále mírným favoritem. Zatím tam nejsou ani jeden. Osobně jsem docela zvědavý zítra na Del Potra, jak na tom bude. Zatím jsem z jeho zápasů neviděl ani jeden míček, takže vůbec nemám představu.
[ Reagovat ]
07.06.2018 23:44Od: soloo
a presne preto som chcel Djokovica do finále lebo on vie sa na takéto zápasy psychicky pripraviť. ako hovoríš Thiem moze mat horsí den a nadal dvihne trofej .snád sa mýlim
[ Reagovat ]
08.06.2018 08:50Od: Forehand
To si úplne nemyslím. Rafa bude s Thiemom velký favorit, ak bude sychravo tak sa šance Rakúšana zvyšujú. Ci Thiem predvadza najlepsi tenis v zivote je tiez na polemiku, stratil tu uz tri sety, v Lyone nebol dvakrát presvedčivý...Jeho hra Nadalovi vyhovuje o moc viac, nez Djokovicova, nikdy nehral finále RG a najma Nadal hral vcera level, ktorý by mu podla mojho nazoru stačil aj na Thiema. Rok 2019 je daleko, ale dal by som skoro ruku do ohna za to, ze Nadal nebude oproti Zverevovi strácaf, ten moze byt rad za tri uhaluzené 5-setaky...
[ Reagovat ]
08.06.2018 09:36Od: Smazaný účet
Jeste ten Thiem v tom finale neni.
[ Reagovat ]
07.06.2018 17:02Od: Kozoroh Nadal-Schwartzman 4:6, 6:3, 6:2, 6:2
Nadal sice s přehledem otočil, ale je evidentní, že do loňské pekelné formy má daleko. Jeho letošní level bych přirovnal k ročníku 2014.
[ Reagovat ]
07.06.2018 18:32Od: Herbert_Hoover
Ano, to jsem psal už včera, že mi připomíná RG 2014..no ale nezlobil bych se, kdyby to dopadlo stejně jako tenkrát, hlavně jak Rafa pozvedne trofej :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 18:52Od: Kozoroh
Stejně jako tenkrát už to dopadnout nemůže, neboť ve finále No1eho neuvidíme.
[ Reagovat ]
07.06.2018 19:27Od: Herbert_Hoover
Nepovídej :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 22:13Od: turista
Bohužel ne.
[ Reagovat ]
07.06.2018 16:05Od: yenda1
Nadal vs Mario.

Když poráží i Maria, tak jak s nim mají hrát smrtelníci obyčejní.

http://www.youtube.com/watch?v=yNje3jfYLl4
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:48Od: Marduch
Rafa nepotká Čiliče, modří už vědí:)
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:28Od: Nola
Rafa to zvladol v pohode zrejme, nevidela som ani lopticku, DelPo potesil parada, tesim sa na semi
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:14Od: Smazaný účet Surbiton
Tak ten Ebden si snad ani nezaslouzil dnes vyhrat, aspon dle toho zaveru zapasu...
...serv mu obcas odchazel (asi nervozita, zavrit zapas) obcas mu to McDonald pekne returnoval...snazil se pekne. Celkem mile prekvapil.
Tak snad Ebdena Sergej udela:)
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:01Od: Smazaný účet Juan po 9 letech v SF v Prizi!!!
Pokud to Kozoroh potvrdi, tak to bude i zichr.:)

Jeste tyden pred GS Juan nevedel jestli bude v Parizi vlastne hrat...
...no prosim, skromne, tise, a je v Semifinale po dlouhych letech.
Panes!
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:54Od: raduz
Tak tedy v semifinále uvidíme nevzhlednou nádobu naplněnou prostředky ordinovanými pravomocně odsouzeným lékařem,který má mimo jiné uložený trest zákazu činnosti v souvislosti s prokázanou trestnou činností.Druhým semifinalistou bude Del Potro.Komu budete sportovní fanoušci fandit?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:56Od: kada.tom
pochopitelně že Rafovi :-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:00Od: insanezy_
Delpo zase mockrat predstiral zraneni
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:02Od: Franky
tak v tom su potom obaja na jednej lodi
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:06Od: Pe3k
Jasně, on to předstíral během těch 4 operací...
[ Reagovat ]
07.06.2018 17:59Od: insanezy_
To netvrdim, ale on je podle gest, chovani atd. zranen skoro nwpretezite.
[ Reagovat ]
07.06.2018 16:26Od: Mayo
Ja fandím jedine doperom.
[ Reagovat ]
08.06.2018 09:38Od: Smazaný účet
Tak to fandis min. top stovce.
To si Mayko vlastne stastny clovek, kazdy konecny vysledek na turnajich te potesi:)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:50Od: Smazaný účet Ole Delpo:)
https://www.youtube.com/watch?v=2fEFZm7EemE&feature=youtu.be&t=20s

jak zitra nebude krapat...bude asi nakladacka a Argentina bude plakat:)
JUAN Vamos!
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:55Od: Pe3k
Zítra budou bouřky! Vamos.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:49Od: kada.tom
Tak Marin to vůbec nezvládl, jednak prohrál ty dva míče 1. setu, ale to by tak hrozný nebylo, pak se dostal na koně, získal 2. set a měl náskok ve 3. setu ... jenže pak se absolutně herně zhroutil a Del Potro už mu to vcelku bez větších problémů otočil, stačilo si jen počkat.

Zápas s Rafou bude určitě ozdobou turnaje :-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:34Od: Smazaný účet Ole Delpo:)
"Uz je to tady"...doufam, ze Juan postoupi a v SF budou divaci zpivat mezi kapkami deste to slavne ole delpo:)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:43Od: Krisboy
Budou, budou...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:30Od: steve79
Rafa vypadal v rozhovoru pekne zničene.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:15Od: Frantz
Nadal postoupil teprve do semifinále a Pe3k už tady prodělal infarkt, jako kdyby Rafa už kousal do poháru ;-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:18Od: Forehand
:)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:19Od: Pe3k
Vsadil sem na Diega barák ;(

Rafa do něj kouše každý rok, asi nám chce ukázat svůj krysí charakter...ale pořád lepší doper a cheater Nadal než žumpy co mu fandí...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:21Od: Forehand
Pošli link tiketu, klamať je úbohe, úbožiak :)

Potom sa ti slušne ospravedlním, ale nič také sa nestane, lebo si zas len kecal, že áno :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:22Od: Pe3k
Až pošleš těch 100 eur, co dlužíš ;p
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:24Od: Forehand
Pošlem ti 200, keď sa zabiješ, čo ty na to?..vystrojím ti pohreb jak pre krála.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:25Od: Pe3k
Dobrý plán, hádám že si ho vymyslel sám...dokud neposleš těch 100 eur, nic nebude. Dávám ti tak 2% ;D
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:12Od: com
jak maly kluci.. tak kdo z Vas ho ma vetsiho, uz to mate pomereny :D
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:29Od: Franky
uz tu boli linky odkryte hackermi ktory odhalili zaznamy doperom kde vlajkovu lodou bol potkan zo spanielska...Slusne sa ospravedln ty kral lahkych zien
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:12Od: Mayo
Kks Rafa beast mode.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:09Od: steve79
Preju si finale Nadal-Thiem.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:08Od: steve79
Z Nadala sel nekdy az strach s jakym nasazenim bojoval. Po zasluze vyhral.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:05Od: Smazaný účet
Stihl jsem pouze zaver zapasu...
Sergej Stachovsky mne trosku ve druhem setu vylekal:) No bude to jeste tezke. Porad to ma v ruce, ale trochu se trapi...
Nastesti v Surbitonu dobra zprava, aspon pro milovniky travy, Stach jde dal:)

Diega dnes hodnotit tezko mohu, ale ze zaveru bylo videt, ze se snazi...ale dneska Rafa mel silu uderu, demolice, takze se tezko neco dalo hrat...ikdyby vcera VYUZIL sanci, nebot vcera evidentne Rafa nezvladal zapas, tak by dnes ten set jen tezko dal.

Ve finale ovsem Thiema necekam:)
Jdu tlacit Juana...:)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:31Od: peek
Jako že Čecháček porazí Thiema? To těžko.
[ Reagovat ]
07.06.2018 19:09Od: Smazaný účet
nerikej hop, dokud neni po zapase...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:59Od: Krisboy
Dobře DelPo!! A doraž ho ve čtyřech, pátej set by mohl bejt moc vyčerpávající!
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:56Od: kada.tom
Vamos Rafa! SF je tam :-)

No a Marin se klasicky zase zhroutil ... :-/
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:56Od: Forehand
Tak dnes bol Rafa, opäť raz to dobre známe zvieratko, ešte k tomu nahnevané :)

Diega zožral aj s kosťami.

Každý zápas je samozrejme iný, ale ak si udrží tento level, nemusel by byť bez šance ani s Thiemom :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 18:51Od: Kozoroh
Tak ty už pochybuješ...
[ Reagovat ]
08.06.2018 08:31Od: Franky
zadne dvierka ;)
[ Reagovat ]
08.06.2018 08:51Od: Forehand
Skor nebudem tak hlúpy, že to zakríknem a la, Rafa si pojde potrenovat...:)
[ Reagovat ]
08.06.2018 10:44Od: Kozoroh
Tak on je též kapánek rozdíl mezi DelPem/Thiemem a Checcinatem, že áno...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:46Od: mats23
snáď bude finále s Thiemom epické
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:48Od: Franky
a pre Thiema
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:49Od: mats23
uvidíme, možné to je a každý kráľ raz končí, Dominic bude adekvátny nástupca
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:50Od: Franky
Na antuke ano! Inde to budu len priemerne az podpriemerne vysledky
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:58Od: Forehand
Adekvátny zrejme nebude, z princípu, keďže ten rekord je v podstate neprekonateľný po ďalšie generácie a generácie. Ale sympatický Thiem určite je, jeho antukový level je úžasný, občas mi však príde psychicky labilnejší a 2hod tvrdého úsilia na kurte dokáže odpáliť počas krátkeho 20min úseku, kedy sa proste vyhádže.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:20Od: mats23
JO
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:50Od: kada.tom
to by bylo úplně nejlepší, nicméně ani jeden v tom finále ještě zdaleka není :-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:43Od: Pe3k Rafa fans
Proč si Nadal včera bral mto (když prohrával) ikdyz mu evidentně nic není?
Jen pro pořádek, ptám se někoho kdo zápas viděl, ne jako trolhand co jen sleduje live score...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:45Od: Forehand
A plačemé.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:48Od: Pe3k
Haf, haf čokel ;)
K tématu o5 nic? Kdobytobyl čekal? Všichni...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:50Od: Forehand
Nezvládaš, a to mi je sympatické.

Kľudne si odsleduj tú 250 budúci týždeň, možno prídeš na iné myšlienky.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:54Od: Pe3k
že si pičus už si všem ukázal ty vrahů malých děvčátek...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:59Od: Forehand
Pozri na neho, no nie je zlatý, keď sa hnevá..

Ty si náš Petríček, truhlíček.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:01Od: Frantz
lol :D
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:03Od: Pe3k
Neboj, ty si snad ještě větší pičus, i když to se těžko hodnotí, ale shodnem se, že ste oba pořádání čuraci, že?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:05Od: Frantz
tvůj bezmocný vztek je pro mě tou nejkrásnější odměnou :-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:06Od: Forehand
Ty si si chudáčik fakt myslel, že Diego môže vyhrať. Vidím ti to na tvojich zaslzených očiach :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:10Od: Pe3k
Ja na tvých, že si vrah malých děvčátek...co je lepší?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:12Od: Forehand
Ako mávaš ručičkami, nožičkami, nervy v kýbli. Lool, Pe0k..
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:14Od: Pe3k
Jasně, pičusku, ze 2% máš pravdu...kdy mi pošleš těch 100 ecek?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:15Od: Forehand
Si v koncoch, je mi ťa ľúto, úbohy tajtrlík, si socka.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:21Od: Pe3k
Právě, tak proč mi neposleš to co mi dlužíš? Furt jen píšeš, jak ti je něco, líto, ale když máš možnost s tím něco udělat, zmuses se jen na prázdné řeči na tp.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:23Od: Forehand
Šťíš proti vetru, všetci vieme ako to bolo, diskutovali sme už o tom veľakrát..

A vlastne Admin, odneste to houno :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:27Od: Pe3k
Diskutujeme stále a stále mi ten cash dlužíš...snad to z té Petržalky dojde.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:30Od: Forehand
A kto si to okrem teba myslí, nech sa pod to podpíše..

Tebe nevadí, že zo seba robíš to, čo robíš?..

Sám sebe sa čudujem, že tu s tebou zabíjam čas. Keď uvidím na chodníku houno, tiež do neho neskočím, ale ho s pokorou obídem. Na tomto musím popracovať.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:33Od: Pe3k
Kdyby si radeji poslal ten cash, nemusel by si tady pořád něco sepisovat a navíc ty historky o hovnech jenž se válejí u tebe před panelákem asi stejně nikoho nezajímají. Pokud si zas všechno utratil za kur vy, jako každý měsíc, tak já ještě měsíc počkám...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:49Od: Patik
Mňa zase zaujímalo prečo vynechal Miami a IW keď mu nič nebolo.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:50Od: Franky
aby Fuentes nacasoval '''''''''''''''''F.O.R.M.U.'''''''''''''''''''' ;)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:50Od: Pe3k
Asi nechtěl aby ho tam Federer zničil jako loni.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:53Od: Patik
Lebo keď je niekto zranený a má dokonca dve zranenia v jednu dobu predsa nenastúpi hneď do Daviscupu na 5 seťáky..oni to potom vedia vždy skvele načasovať záhadne celú sezónu je zranený ale keď príde na antuku zázračne 100 percent fit to tam melie bez straty setu. :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:55Od: Pe3k
A když prohrává na antuce vezme si mto, přestože mu nic neni...je to cheater a vždy byl a starého psa...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:01Od: Forehand
Práve naopak, DC na antuke je skvelá príležitost na debut po zranení. čo ti na tom nevychádza?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:11Od: Patik
to uvažovanie ten rozum mi natom nevychádza ..však antuka je najhoršia na telo..a keď sa od turnaja majstrov akože potýkam so zraneniami a obnovujem si ich dokonca tak predsa nenastúpim na najťažší povrch na najviac setov..takže mi z toho vychádzajú len dve veci..buď to bolo len ,,zranenie,, alebo je hlúpy s prepáčením :)ale je to aj pochopitelné na druhej strane keď mi betóny nejdú tak si dám radšej pauzu a pripravím sa nato čo mi ide.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:13Od: Forehand
Bože môj. Áno, antuke je pre Rafu zďaleka najhorší povrch, čudujem sa, že tento náročný povrch vo svojom povrchu vlastne zaradil do svojho kalendára a nesústreďuje sa trebars na koberec.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:22Od: Patik
Či si majster antuky alebo nie ..antuka je náročná pre každé telo..nech mi niekto nehovorí že Nadal je tak často zranený lebo má také a také predispozície a gény..mastí to tam na antuke a telo si zato pýta daň.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:00Od: Forehand
Vynechal, lebo bol zranený predsa. Prišiel do Acapulca, kde si obnovil zranenie. Či si myslíš, že tam prišiel iba preto, aby sa tam ukázal na tréningovom kurte?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:44Od: turista
Na to aby se jen tam ukázal tam takovou dálku určitě neletěl. Hrát tam chtěl, ale prostě to tehdy nešlo.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:50Od: kada.tom
nechalo se čekat, že ty a tobě podobní se závěrem zápasu přijdete plakat jak Nadal to a jak Nadal tamto a jak Nadal onehdy a nyní to ... :-D
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:51Od: Pe3k
A odpověď na mou otázku? Od tebe i trolhanda samozřejmě nic nečekám...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:59Od: manacor
Na deb.lni otázky nečekej odpověď, Pe3kuuuuuuu
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:05Od: Pe3k
Neznáš odpověď a jediné co víš, je že je Nadal ubohý cheater a včera to o5 mohli vidět všichni.
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:40Od: manacor
Nadal je ubohý podvodník???, no ještě že tu máme křišťálově čistého FEDERERA
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:57Od: spaniel
Přesně tak. Teď už to víš taky.
[ Reagovat ]
07.06.2018 16:39Od: manacor
Tak to se mi bude dnes dobře usínat, co bychom si bez Tebe počali na tom TP
[ Reagovat ]
07.06.2018 16:52Od: spaniel
Rád pomáhám méně obdařeným.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:55Od: Smazaný účet
Nevim jestli se ptas vazne, nebo nejaka provokacka:)))
Nejsem sice fanda Mallorcana, ale nedelo se nic zvlastniho.
Rafa ma pod potiky obvazy...podle mne z tech silenych uderu musi ty slachy trpet...i na BH....takze pouze prevaz...predpokladam, ze mu to navlhlo, povolilo...takze potreboval pouze prevazat.
Ale kdyz ho to bavi, tak smazit do mice, tak proc ne, no...:)
Nekdo jde na to hlavou, nekdo spis silou a vuli...
Kazdy ten hrac se svobodne rozhoduje jak k tomu tenisu pristoupi...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:01Od: Pe3k
Díky, za odpověď. Od fandů Nadala se člověk nedočká žádné smysluplné odpovědi a to nikdy a tak vždy musí přijít fans z jiného tábora...

Jinak napsal si to pěkně, ale proč si Nadal vzal mto v době, kdy podával soupeř na výhru? Pokud chtěl převázat, mohl gem počkat...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:04Od: Forehand
Rovnako mohol Federer počkať, keď Wawrinka aj Nadal vyrovnali v Austrálii na 2:2 s tou toaletou ešte jeden set. Alebo sa prisámvačku z toho Nadala oficiálne posral?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:07Od: Pe3k
Jabka a hrušky čokel...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:10Od: Hypertac
Kde se v Tobě bere ta drzost psát o smysluplných odpovědích když výše píšeš takové vulgarity? Dovedu pochopit naštvání, ale toto je dost za hranou. Pokud jsi na úrovni, tak by jsi se měl omluvit.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:12Od: Pe3k
Odpovědi se nedočkám, protože všichni ví, že to byl čistý podvod, nehledě na jakékoliv vulgarity. A s vulgaritami sem začal, když sem zjistil, že tady může člověk napsat cokoli a nic se neděje...
[ Reagovat ]
07.06.2018 15:55Od: Hypertac
Právě pokud to víš, tak začni u sebe, ať se ta místní úroveň pozvedne. Tenis je hra gentlemanů a tak by to mělo zůstat i tady. To samozřejmě platí pro všechny. Díky moc. ????
[ Reagovat ]
07.06.2018 16:08Od: Pe3k
Bylo by to fajn, ale na nějaké snahy už sem rezignoval...pokud ty ne, přeji ti gl.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:22Od: Smazaný účet
Tak to zse asi budes muset obratit na Malloracana na twitteru:)

Hraci hodnotili mice jako dost tvrde (takze na rukach to asi citit je), takze kdyz zacne trosku krapat, mice trosku jeste navlhnou, tak to musi byt asi pro Rafu peklo...podle mne do mice smazi stylem mimo realitu...takze dokazu si predstavit, ze jak ztraci tu svou demolicni uderovou jistotu, ztraci tak nejak kontrolu nad zapasem...i nad sebou, aspon tak mne to prijde...a vcera byl herne celkem mimo obecne...

Prevaz mohl prijit asi kdykoliv...kdo vi jestli vubec nad tim premyslel.

Spis tam byla divna situace (bohuzel jedu na streamu, nemam komentar), kdy Diego zastavil prubeh zapasu, kvuli nejakemu divakovi. Neprislo mne, ze je osetrovani...nebo aspon nevim proc by Diego rval do hlediste, tady jsem, he, tady... (ale psali tady, ze to bylo osetrovani)
Ale evidentne Rafa nebyl z te situace nadseny...nebot se to prerusilo, v te nejdulezitejsi chvili, pred zaverem prvniho setu...
...mohl to udelat, jen aby ho dozral...

Ale spis predpokladam, ze fakt ztracel kontrolu nad sebou...

Takze at jiz Juan nebo Marin...museji doufat, ze bude trosku krapat, jinak asi dostanou nalozeno.

Ve finale to same Marco nebo Dominik. Jinak asi tezko ten brutalni styl na antuce prehrat...Rafa tam ma vzdycky vic casu na ty sileny udery...plus celkem pro neho prijemny odskok na cihle...ale to vime davno:) Hledame spis noveho Soderlinga.:)
Takze bych se spis spolehl na tu prirodu...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:29Od: Pe3k
Píšeš zajímavé věci, asi tě začnu sledovat. V minulosti mě často odradila délka tvých komentářů...zapracuj na tom.
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:31Od: Smazaný účet
:D)))
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:32Od: Forehand
:D
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:34Od: Franky
+1 za pohlad na vec...aj ja tu hovorim uz davno o tom ze okrem vseobecneho spomalovania povrchov (okrem antuky tam to uz zrejme horsie nejde) sa zmenili za posledne dekady aj lopticky...su o nieco tvrdsie (tazsie) mozno aj o neaky ten milimeter vacsie
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:36Od: mats23
neskutočný Rafa
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:37Od: Forehand
Skvele začal čítať tie zabijácke Diegove krížne údery, všade je.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:46Od: Franky
krizne zabijacke udery :D Diego nema okrem pohybu ziadnu silnu zbran ktorou vie vyslovene dusit supera...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:47Od: Forehand
Aha :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:49Od: Franky
hej pozri sa dobre ----najma pomer winnerov/UE
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:54Od: Forehand
Si schopný v tej svojej hlavičke pobrať, že počet UE musí byť v zápase, kde je priemerná výmena o 10 úderov dlhšia, proste násobne vyšší, ako počet UE s Isnerom, či ANdersonom?
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:05Od: Franky
Videl si 3set? odpovedz len na toto prosimta
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:08Od: Pe3k
lol ten pablb neviděl ani první...
[ Reagovat ]
07.06.2018 14:11Od: Forehand
Pochopiteľne, že áno, keďže som videl celý zápas. Prečo sa pýtaš na veci, ktorú sú jasné z kontextu. Len preto, aby reč nestála?
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:30Od: kada.tom
hurá, Marin se snad konečně dostal na svůj obvyklý level a snad začíná Del Potra zvolna přehrávat
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:25Od: Forehand
Dnes je Nadal fantastický. Ani ženy nie sú viac závislé od svojich dní, ako Nadal od počasia v Paríži :)..Bohužiaľ, v júni býva väčšinou slnečno, že áno.

Rafa dnes železne odolný, nepriechodný, tradične skalopevný v defenzíve. Zintenzívnil, pridal na razancii úderov, funguje servis, FH po lajne dropshot, hra na sieti, všetko. Paráda.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:27Od: ttopi
Schwartzman zkolaboval úplně. Je vidět, že mu ta pauza neprospěla. Možná o tom začal až moc přemýšlet.

Každopádně tady vidíš, že ten kurz 3 po prvním setu na Schwartzmana nebyl úletem. Bylo téměř jasný, že to Nadal otočí.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:29Od: Forehand
Po prvom okej. ALe to bolo po prvom sete, plus break hore. To mi už prišlo, jemne cez čiaru.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:43Od: ttopi
Jak říkám, pokud se hraje na 3 sety, bylo to v ještě přijatelné pozici pro Nadala. Navíc mezi nimi je výkonostně velký rozdíl. Pokud vyhraje první sadu Thiem, kurz bude určitě okolo 2.
[ Reagovat ]
07.06.2018 22:16Od: turista
Asi Diego po přerušení zápasu moc přemýšlel a dnes ho to zjevně svazovalo.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:21Od: Denis92
A dalsia vec, ktoru som vcera naznacil. Ak sa dnes budu Cilic s DelPom natahovat na 5setov, tak to tiez hra Rafovi do karat. Hoci necakam, ze by mu jeden z nich mohol na antuke zobrat viac ako set.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:15Od: Denis92
Tak, ako som vcera pisal. Po preruseni z toho bude uplne iny zapas a Nadal si to v pohode postrazi. Netrufam si odhadnut, ci by to Schwartzmann vcera dokazal vyhrat, keby nezacalo prsat, ale Nadalovi to urcite pomohlo a je zaujimave, ako takato pauza dokaze totalne zmenit vyvoj zapasu. Podobne to bolo aj v Rime, kde po prestavke Zverev neuhral ani gem, ked predtym uhral 9 z 11 poslednych.

Vcera Schwartzmann viedol o set a brejk a od prerusenia prehral 12 z 15 gemov.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:04Od: Forehand
Doležitý tretí set ide na konto Nadala. ALe Diego sa v druhej časti setu herne zlepšil a v štvrtom sete očakávam veľkú ťahanicu.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:08Od: Forehand
Tak Diego sa definitívne dokázal vrátiť do toho otravného módu, kedy dokáže 10krát za sebou zahrať kvalitný úder s dobrou dlžkou a razanciou. Tento level mu vyhral prvý set, snáď Rafa neupustí z toho svojho.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:25Od: dappe
Schwartzman má dnes 5 winneru a 25 nevynucených chyb. Ano, stejný level jako včera.:D
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:26Od: Patik
Veď ho nechaj nevidíš ako je namakko :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:28Od: Forehand
Že by sa to odvíjalo aj od levelu protihráča, ktorý môže byť rozdielny?..

Dobré ráno, meterologická stanica Dappe..

Pozdravujem, French Open si musíš neskutočne užívať :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:48Od: dappe
Ty jsi schopen dospět do fáze, že to přerušení vlastně nepomohlo nikomu.:D Já na RG a AO příliš nekoukám, mám v té době dost povinností, takže neužívám. Viděl jsem 6 setu Thiema a asi čtyři sety Nadala, a Thiema se mi zdá silnější, takže uvidíme.
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:52Od: Smazaný účet Stach x Ramanathan 6:4
Slusi se rict, ze Sergej je umelec:)
Ale v nejake oslnive forme neni.
Kazdopadne stale inspirativni...
Ramanathan se na siti a na servu celkem nasel.
Stach to nebude mit jednoduche.

V Parizi koukam na cisla, Juan pekne. No a Diego...tam by to asi chtelo tu destovou prestavku, aspon na cislech to s nim vypada blede:)

A desi mne i komentar Hoovera...winner po lajne, aj aj aj...
Vcera Diego zahodil sanci ve druhem setu, melo to byt 0:2.
Ikdyz, asi ani to by nepomohlo...
Tak snad prijde dest:)
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:44Od: Forehand
Každý zápas je iný, a každé ráno je nový deň v praxi, priatelia.

Zas povedzme si pravdu, že to čo hral včera Diego bol vysoký nadštandard a možno by tak, či tak odpadol. Navyše, hralo sa v daždi do prvej prestávky, takže kto mal vlastne šťastie, či nešťastie. Je to relatívne.
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:53Od: MartinPa
No spíš to vypadá, že Rafa má poslední dobou problém se změnou taktiky v době , kdy tahá za kratší konec. a sám toho není schopen - sice se to snaží uhrát urputností, ale nevychází to. Už je to třetí případ v krátkém čase, kdy mu hodně pomohlo přerušení zápasu a pravděpodobně muselo dojít0 k nalejvárně od Toniho či trenéra jak hrát.
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:59Od: Forehand
Áno, s tým sa dá súhlasiť. Včera hral tvrdohlavo skoro hodinu a pol, to čo evidentne nefungovalo. Na druhú stranu, skúšal aj FH po lajne, nábehy na sieť, a ani to nebolo úspešné. Samorejme, mokrá antuka jeho zbrane celkom výrazne neutralizujú. Skvele hrajúci súper, ktorému vychádzalo riziko tiež zapadal do celkovej mozaiky včerajšej prvej časti zápasu.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:01Od: mats23
súhlas
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:55Od: Smazaný účet
Kolik zapasu v zivote jsi videl hrat Diega?
Ze tak smele hovoris o nadstandartech...
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:56Od: Forehand
Desiatky, prečo sa pýtaš?
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:57Od: Smazaný účet
jasne:D)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:02Od: Forehand
Diego, v hlavnej antukovej sezóne a príprave pred RG. 9 zápasov, 5 prehier. 3krát vypadol v prvom kole, najvyšší počet vyhratých zápasov v sérii, 2.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:08Od: Smazaný účet
Ty jsi ty vsechny zapasy pochopitelne sledoval...a predpokladam i jeho pocinani v Miami a IW, to jsou turnaje, ktere sledujes bedlive.
Jizni Ameriku a turnaje na antuce mas pochopitelne take zmaknute.
Hlavne letosni Rio a Buenos Aires. Zapas s Monfilsem nebo Verdascem jeste rozebiras dodnes na spanelskych forech...:)
A navrch sis dal jeste urcite DC Argentiny...tak hralo se to na antuce, to by tobe odbornikovi na Diega urcite nemelo uniknout.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:13Od: Forehand
Chceš teda tvrdiť, že dlhodobejšie výsledky nie sú ukazovateľom kvalitatívneho štandardu?

Proti gustu, žiaden dišputát.

Kde boli v rebríčku Verdasco a Monfils, v čase zápasu. Len tak zo zvedavosti.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:31Od: Smazaný účet
Celkem jedno, kde byli na zebri. Jen tvrdim, ze v Evrope mu to tolik nejde herne...aspon jak bych si predstavoval v porovnani s Jizni Amerikou.
Nevim, co se vcera delo s Rafou, ale hral opravdu priserne. Mozna ma fobii z mokre antuky, prilisny respekt...tezko rict. Na to jste experti vy...ale vcera Rafa hral jak na chalengeru...
To ze po vcerejsku nebyl stav 0:2...je chyba Diega. Nadal je na antuce na tri sety vlastne neporazitelny, a pokud ma fatalni chvili, tak toho musis vyuzit na 100%...
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:37Od: Forehand
Rafa hral včera do prvej prestávky priemerne. Podľa mňa nehral nejako katastrofálne, Diego hral extra dobre. Ja ho ako hráča poznám, on zvykne mať takéto momenty, rovnako sú však bežné výpadky. Samozrejme mokrá antuka nepomáha, podvedome isto aj súperi cítia väčšiu šancu.
[ Reagovat ]
07.06.2018 16:16Od: Marduch
a to má Rafa ještě karmický dluh. Vzpomeň na má slova po finále v Římě ;-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:01Od: Patik
:D
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:43Od: Nenela
Fandim Schwartzmanovi. Nadal uz toho vyhral dost a je to uz nuda. Chce to zmenu jako u zen, bez Sereny je to zivejsi. Navic se mi libi jeho bojovnost. Maly, ale sikovny :-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:27Od: Frantz
Tak to už asi dofandils, ne? ;-)
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:43Od: kada.tom
Tak dneska by to od Rafy docela šlo :-)
Snad už nezaváhá a rychle to SF vybojuje.
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:40Od: Herbert_Hoover
Konečně FH winner po lajně..už začínám trošku Rafu poznávat, že to ale trvalo tvl. :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:37Od: Franky
Rafovi pauzicka prospela :) po kazdej takej prestavke sa vrati jak vymeneny aj ked prehrava :) viva la doping chlapci!
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:37Od: Forehand
Nerev.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:48Od: Franky
ti pripomeniem ked pride trava (ktorej je daleko najmenej zo vsetkych turnajov) a budes sa tu chodit vyplakat ala trepanie kobercov trava je pre kravy a podobne vylevy antukovych hracov s ktorymi si bombarderi vytierali odjakziva kurt na rychlych povrchoch
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:41Od: Herbert_Hoover
Viva la rain :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:02Od: Patik
Keby sa včera hralo ešte o hodinu dlhšie a nezaprší..tak snáď každému je jasné že ho Schwartzman dokončí v troch setoch.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:03Od: Forehand
Každému, okrem teda svetových bookmakerov, ktorý Rafovi verili na otočku v kurze 1.4 :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:20Od: Patik
áno..veď aj tí svetoví bookmakeri dali kurz vyše 8 že vyhrá Cecchinato nad Djokovičom :D
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:05Od: Mayo
Mne neni jasne ako by to dopadlo.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:08Od: Patik
Mne úplne..presne tak isto ako by ho dokončil Zverev v ríme než začalo pršať.
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:30Od: Franky
presne tak....Diego aj Alex boli v laufe dany set! neviem ako by to slo v tretom sete vcera ale v druhom siel pekne ale prva pauza...druha pauza a druhy den a Diego totalne odisiel
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:34Od: Patik
Tak no mali momentum na svojej strane dobrý rytmus ..padalo im to tam..potom prišiel dážď a všetko stratili..to sa v tenise stáva :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 13:37Od: Franky
ale dokelu v rime sa k tomu jak slepa kura dostal teraz zas pomoc z dazda....uz ma fakt ten potkan stve
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:23Od: Krisboy
A je to tady - momentum se přelilo k Rafovi :) Dnes pršet nebude, nemusí :)
[ Reagovat ]
07.06.2018 12:21Od: Forehand
Výborne. Konečne Diega ako tak na kurte spoznávam..Jeho bozská ruka sem tam minie kurt, a tak je to správne :)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist