Obhájce Čilič vyhrál bitvu s Tsongou, v semifinále ho čeká Djokovič

  • US OPEN - Marin Čilič na US Open vyhrál pětisetovou bitvu s Francouzem Tsongou a už jen dvě výhry ho dělí od obhájení loňského triumfu. V semifinále ho však čeká nejlepší tenista světa a šampion z roku 2011 Novak Djokovič, se kterým prohrál všech třináct střetnutí. Srbský tenista v nočním čtvrtfinále zdolal Španěla Feliciana Lópeze.
    9. 9. 2015, aktualizováno | Aktuality |  139 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Marin Čilič si loni na US Open zahrál poprvé v grandslamovém finále a nakonec to dotáhl k až nečekanému triumfu. Jenže také začal mít problémy s ramenem a i když sezonu dohrál a startoval i na exhibici v Asii, začátek roku 2015 zmeškal.

Naplno se vrátil až v polovině dubna, ale od té doby ještě nebyl ve finále. Na turnajích ATP 250 ve Stuttgartu a ATP 500 ve Washingtonu si zahrál semifinále. Hráče Top 10 ještě neporazil.

Nyní však oprášil rok staré vzpomínky na US Open a na newyorském grandslamu postoupil už do semifinále. Po zvládnutí role favorita v prvních čtyřech kolech si ve čtvrtfinále poradil i s Jo-Wilfriedem Tsongou, který v průběhu turnaje neztratil ještě ani jedno podání.

Šestadvacetiletý Chorvat se ale mohl opřít o vzájemnou bilanci, neboť už ve třech duelech s o čtyři roky starším Francouzem neprohrál ani set. A pokračoval v tom i v New Yorku. Tsongu poprvé po 60 gamech obral o servis, v druhé sadě to zopakoval a ujal se vedení 2-0 na sety.

Tsonga, jenž usiloval o své první semifinále na US Open, si navíc nechal ošetřovat koleno a nezdál se být v ideální kondici. Přesto snížil a po odvrácení tří mečbolů ve čtvrté sadě si dokonce vynutil i pátý set. V něm se mu nepovedlo proměnit brejkbol na 3-1, vzápětí ztratil čistou hrou potřetí v utkání podání a nakonec po více než čtyřech hodinách prohrál 4-6 4-6 6-3 7-6 4-6.



"Škoda, že jsem ve čtvrtém setu nevyužil ty mečboly. Ale Jo při nich vytáhl skvělé údery a v tie-breaku jsem pak nepředváděl svůj nejlepší tenis," komentoval devátý nasazený Čilič. "Jsem na sebe hrdý, jak jsem se z toho dokázal oklepat a jak jsem zvládl pátý set. Je to pro mě úleva," dodal Chorvat, jenž vyhrál čtvrtý vzájemný zápas po sobě a v celkové bilanci tak vede už 5-3.

V boji o druhé grandslamové finále Čilič narazí na Novaka Djokoviče, kterého ve třinácti vzájemných duelech ještě ani jednou neporazil. Naposledy s ním prohrál 0-3 na sety ve čtvrtfinále letošního Wimbledonu, kde byl zároveň před rokem nejblíže první výhře, ale neudržel vedení 2-1 na sety.

Djokovič ve svém čtvrtfinále, které skončilo až hodinu po půlnoci, zdolal 6-1 3-6 6-3 7-6 Feliciana Lópeze. Třiatřicetiletého Španěla, jenž hrál čtvrtfinále US Open poprvé v kariéře a usiloval o premiérové grandslamové semifinále, přehrál i v šestém vzájemném střetnutí.

"Díky lidi, že jste tu zůstali takhle dlouho. Ukázali jste, že tenis opravdu milujete," děkoval Djokovič publiku za podporu. "Letos mi přijde, že je povrch tady na centr kurtu rychlejší, takže pro mě bylo někdy hodně frustrující čelit jeho dělovým servisům. Jeho servis je opravdu skvělý. Navíc hned po něm se přesouvá k síti a je v tom vážně skvělý." hodnotil zápas.


"Snažil jsem se zůstávat soustředěný a čekal jsem na šance, když náhodou nějaká přijde. Ve čtvrtém setu to mohlo skončit opačně. Já na returnu neměl jedinou šanci, naopak on příležitosti na brejk měl. Takže jsem rád, že jsem pak zvládnul ten tie-break a postoupil jsem dál," dodal k vyrovnané čtvrté sadě. 



"Dnes to pro mě bylo hodně náročné. Ale mám před sebou dva dny volna, tak doufám, že si dobře odpočinu a zvládnu i příští zápas," uvedl osmadvacetiletý Srb.

Djokovič postoupil do semifinále US Open devátou sezonu po sobě. Už pětkrát byl ve finále, ale v titul proměnil pouze jedno v roce 2011. Z posledních 22 grandslamů chyběl v semifinále jen jednou.

Letos srbský tenista vyhrál Australian Open a Wimbledon, prohrál pouze finále Roland Garros s Wawrinkou. V New Yorku útočí na 10. grandslamový titul.

• US OPEN 2015 •
USA / New York, tv. povrch, 19.852.700 dolarů
úterní výsledky mužů (08. 09. 2015)
• Dvouhra - osmifinále •
Djokovič (1-Srb.) - F. López (18-Šp.) 6-1 3-6 6-3 7-6(2)
Čilič (9-Chorv.) - Tsonga (19-Fr.) 6-4 6-4 3-6 6-7(3) 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (139)
09.09.2015 17:28Od: Roger_Federer
Musim konstatovat , ze zdejsi Nadalovci (nekteri), sesilely.
Forhend, Babolat, Ivanek...dalsi, dejte se hosi do kupy, tady nejde o zivot, nezvladate svoje emoce, jako by se Vas to primo osobne tykalo.
A to tady nikdo na Nadala ani neutoci.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:44Od: Smazaný účet
Já jsem v klidu, naopak proti fanatismu bojuju a k tomu je třeba smýšlet racionálně-nemít mozek zaslepen emocemi. :)
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:53Od: Roger_Federer
No mozna si to myslis, opak je ale pravda.
[ Reagovat ]
09.09.2015 19:12Od: Pe3k
No moc v klidu nejsi. Kdyby jsi byl v klidu, tak bys nebyl nucen zde ze dne na den začít psát desítky komentářů, tím se snažíš uvolnit svou frustraci...Z mého úhlu pohledu jste to vy, co vás unáší fanatismus a my fandové Federera jsme objektivní, nebo spíše objektivnější...Komu fandíš Wawrovi nebo Andersonovi a proč?
[ Reagovat ]
09.09.2015 19:57Od: Smazaný účet
Desítky komentářů zde píše hodně lidí, automaticky to svědčí o tom, že nejsou v pohodě? :)) Jo, zejména ty jsi úkaz objektivity, Petříku-dobrý vtip, co tam máš dál?

Nejsem nakloněn na ničí stranu v tomto duelu. Wáwrovi to přeju, protože bude mít větší šanci vyřadit Fedexe. Kevinovi to přeju, aby vytlačil z top ten psychouše Simona. :))
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:02Od: Pe3k
To já mám Simona celkem rád, proč by měl být psychouš? Já myslím, že je to úplně obyčejný, kvalitní tenista a sympaťák.
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:06Od: Smazaný účet
Jestli ti přijde normální několikrát za sebou ztratit vyhrané zápasy a z naprostého vrcholu se propadnout pod zem během pár minut, pak máš zvláštní představy o normálnosti a sympatičnosti. Simon v top ten nemá co dělat. :) Ten může s přehledem odehrát zápas leda tak proti Bedřichovi.
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:20Od: Pe3k
Už jednou se v minulosti probojoval na turnaj mistrů, myslím, že v roce 2007. V top 10 byl vícekrát, takže na to si má, ne? Že prohrává zápasy k vůli tomu bych ho nezatracoval.
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:23Od: Smazaný účet
2007 je prales, už dýl není indikátorem hráče top 10. At si klidně zápasy prohrává, ale at prohrává ty, ve kterých je bez šance a ne, že bude polovnu zápasu drtit a pak mu přepne páčka v hlavě a vyteče nehorázným způsobem, za nějž by se nemusel stydět ani junior ze druhé tisícovky. :)
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:36Od: Pe3k
Nadal teď ztratil vedení 2:0 s hráčem číslo 32, takže je taky psychouš? Navíc prohrává i s hráči mimo top 100!
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:39Od: Smazaný účet
Rafovi se to stalo poprvé, Simon je tím známý. Navíc Fognini hrál diametrálně jinak než poslední dva Simonovi soupeři.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:18Od: ipko Roger Federer - Top 10 Most Dramatic Tiebreaks Won (HD)
ttps://www.youtube.com/watch?v=YAv4WcMjwH8
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:02Od: Kozoroh Djoker-López
Výsledek zápasu mě nepřekvapil a jsem samozřejmě rád, že No1e postoupil dál. López hrál na letošním USO výborný tenis a povrch jeho hře vyhovoval. Dole jsou sice k čtení komenty, že No1e hrál špatně, není to ale pravda. López hrál výborně (až na první set) a dokázal Noldu potrápit, ale Djoker ví, jak výborně hrajícího soupeře přetlačit.
Dalším soupeřem Djoka bude Čilič, obhájce titulu. Vzájemné skóre duelů 13:0 pro Djka jasně ukazuje, že Novak na Marina umí zahrát. Marin nemá moc šancí nějakým způsobem Novaka zaskočit, obzvlášť na hardu, Djokerově výsostném povrchu. Marin podle mě uhraje max. set.
[ Reagovat ]
09.09.2015 16:29Od: D@nny
Tady se zase pořádně válčí, jak koukám:D Skoro se mi chce přidat nějaké to své "kázání" jak spaniel vtipně poznamenal:) ale dám na jeho radu a přispěju raději s nějakým rozborem.

Wawrinka-Anderson 2:3
Wawrinka po vítězství na RG nepředvádí nijak oslnivé výkony a na amerických betonech tomu není jinak. Na US Open zatím prohrál jenom jeden set a strávil na kurtu dohromady 9h 43m, což se nejeví jako špatný výkon, ale pokud se podíváme na jeho soupeře: antukář Ramos(58), mladíček Chung(69), Bemelmans(107), Young(68), tak se bezmála 10h strávených na kurtu a 12 prohraných servisů po svém podání, už nejeví jako nejlepší výkon...
Na druhé straně Anderson se zdá být ve skvělé formě. Vítězství ve Winston-Salemu a žebříčkové maximum jsou toho důkazem. Pokud se podívám na USO, na kterém zatím nikdy nepřešel přes 3. kolo, tak letošní prozatímní ČF je dalším důkazem Andersonovy skvělé formy. V prvním kolem měl sice nečekané problémy s mladým kvalifikantem Rublevem(198) s nímž strávil na kurtu 3:18. Další dva zápasy už ale zvládl bez ztráty podání za 4h 07m. Nejtěžší zkouška přišla v osmifinále kdy po více než čtyřhodinové bitvě zdolal vítěze US Open z roku 2012 a aktuálně 3. hráče světa Murrayho.
Tento zápas bude velice vyrovnaný a myslím, že se dočkáme minimálně 2 tiebreaku, ale nakonec rozhodne aktuální forma Andersona a fakt, že v posledních 5 zápasech vyhrál Anderson čtyřikrát.

Federer-Gasquet 3:0
Tady se nemá cenu moc rozepisovat a ani se mi už nechce:) Federer hraje v opravdu skvělé formě, až je opravdu radost ho sledovat. To, jakým způsobem zvládl finále s fenoménem letošní sezony Djokovicem v Cincinnati, hovoří za vše. Když ještě připočtu fakt, že s Gasquetem od roku 2010 prohrál z 9 vzájemných utkání jediný set a to ještě na antuce, tak není podle mě co řešit.

Tak a teď mi to můžou ti které jsem kritizoval vrátit, jen do mně:)
[ Reagovat ]
09.09.2015 16:32Od: Pe3k
Jeden koment nic neřeší, uvidíme co za půl roku...Ale jinak dobrý rozbor. Já myslím, že vyhraje Wawroš a Rýša uhraje set.
[ Reagovat ]
09.09.2015 16:36Od: D@nny
Taky když nad tím teď přemýšlím, tak Gasquet na ten jeden set má, ale uvidíme...
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:12Od: spaniel
To valceni je divne v tuto dobu. Kdyby se treba utkali, ale takto? Myslim ze nekteri tu dlouhou mizerii uz nezvladaji.

Jinak souhlas, i kdyz Stan-Kevin muze dopadnout jakkoliv. Pokud budou TB, staci jedna haluz v kazdem a je to. Taky bych ale favorizoval Kevina, hraje ted lip. Sranda je, ze tzv "horsi Berdych" jej tentokrat zcela predcil. Kdovi jak by dopadl jejich zapas, asi by to tentokrat Kevin urval.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:26Od: D@nny
Vy jako fanoušci Federera se můžete aspoň utěšovat tím, že pokud se tady v poslední době čím dál tím častěji objevují nenávistné komenty na Federera, tak je to jen kvůli tomu, že je zase v top formě. Když Nadal v roce 2014 vyhrál RG nebo během jeho skvělého roku 2013, tak to jsem četl samé El řiťualos sem a El řiťualos tam a co teď, skoro bych řekl, že mi to urážení Nadala až chybí, protože bych aspoň věděl, že je ve formě.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:47Od: spaniel
Vidis a to je to zevseobecnovani. El ritual tady pouziva jediny clovek :)
Jinak taky myslim, ze je to tou mizerii, neni to lehke.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:53Od: D@nny
V tom se teď pleteš, já nenapsal, že jsem to slyšel od všech fanoušku Federera, dokonce jsem nenapsal ani to, že jsem to slyšel jen od fanoušku Federera a to, že jsem napsal konkrétní urážku, tak jen proto, že mi nejvíc utkvěla v paměti a ani nevím kdo ji používá, i když tuším... Chtěl jsem prostě napsat, že tady v roce 2013-2014 hodně lidí uráželo Nadala, ale rozhodně bych neřekl, že to byli všichni zdejší federerovci...
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:59Od: spaniel
Vzdyt ani ted vsichni neurazi Nadala. Ono je to porad dokola. Jsou lidi co neurazi nikdy, lidi co obcas ano a lidi co jen urazi. Je to tak v pomeru 10-80-10.
[ Reagovat ]
09.09.2015 18:05Od: D@nny
Já přece vím, že ne všichni. Napsal jsem snad někde v mém příspěvku, že všichni uráží Nadala? Nenapsal. Napsal jsem, že v roce 2013-2014, kdy byl Nadal ve formě, tak ho tady hodně lidí uráželo a za tím si stojím. Pokud chceš, tak si dám tu práci projdu si články o Nadalovi za roky 2013-2014 a věz, že najdu hodně lidí, kteří ho uráželi, to že tady už třeba nejsou a nebo ti co ho tehdy uráželi, ho teď neurážejí, to je věc jiná
[ Reagovat ]
09.09.2015 19:56Od: babolat.cz
spaniel se vždycky chytí,brácha Fandiny
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:10Od: spaniel
Prvni kvalitni urazka :)
[ Reagovat ]
09.09.2015 20:12Od: Smazaný účet
spaniel je figurka, ale jakýmsi způsobem tu patří a byla by tu bez něj nuda :)
[ Reagovat ]
09.09.2015 16:01Od: baggik
Tady všichni mlží a hledaj něco nevšedního, ale Federerovci by ve skutečnosti měli být přilepení u obrazovek a slintat. Vzhledem k hráčům, kteří tam zbyli, povrchu, formě...tohle je ten turnaj kdy může Rožér přidat ještě jeden GS. Když ne tady tak už nikdy.
[ Reagovat ]
09.09.2015 16:30Od: Pe3k
Tohle tady čtu poslední 4 roky :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:43Od: vrabejka
QF takhle to dopadne
Kvitová 2-0 Pennetta
Azarenka 2:1 Halep
Wawrinka 3:2 Anderson
Gasquet 3:0 Federer
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:59Od: Smazaný účet
fíha, to si teda Federera podcenila, ak by aj prehral, čo si nemyslím, tak 3:2. Richard je fajn, ale Fedex ho dá. Ostatné tipy beriem.
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:38Od: vrabejka
myslim samozřejmě Vitezství 3:0 pro Fedexe :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:42Od: Smazaný účet
taky mě to zarazilo :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:42Od: janek_da
škoda
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:21Od: mahycek
Velmi zajímavé zjištění. Už popáté dávají na Eurosport 1 i Eurosport 2 zápas Djokoviče s Lopezem. Myslím si , že tady něco smrdí. Velení v Paříži, kde se rozhoduje, který zápas či reklamu nám do české verze Eurosportu přepustí, tak nemají zájem, aby rodinná samozřejmě uhlazená fraška sester Venus a Sereny obcházela celý tenisový i netenisový svět. Pokusím se zeptat pánů Michala Šímu, Karla Janů, co si o tom myslí.
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:23Od: Smazaný účet IzzY a jeho paradni drop shot s backspinem proti Fedexovi
Hledal jsem to nekde na YT, ale nasel jsem to jen ve slabe kvalite..
Pokud to neotevrete tady:

http://eurosport.onet.pl/tenis/us-open/pilka-isnera-jak-bumerang/x6zt07

Tak aspon takhle:)

https://www.youtube.com/watch?v=fUCRUKYi9Hc

No Fedex to jen tezko rozdychaval;) Ale zase si to vynahradil vitezstvim...

Tehle backspin pochopitelne neni ojedinely tenisu;)
Gonzales proti Potrovi primo ze servisu...
Opet Gonzales
Santoro
Ljubicic Nadala tim ovsem nedobehl...jen to potvrzuje, ze Rafa byl schopny proste dobehnout snad vsechno...
Bahramiho nema smysl komentovat:)
Kousek Taylora Denta podle mne patri uplne k tem nej...skoda kvality...
I holky dokazou tyhlety kousky v zapase....Gagliardi, nebo fenomenalni Conchita;)
A nechybi i BigMac, Llodra ci Rios

https://www.youtube.com/watch?v=-QNcly47JDQ
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:12Od: Vojtiik
Fernie Gonzales to delal na relativni pomery celkem "bezne" prave z toho returnu, kdy do toho často skočila podsekl to tam a ono to doletelo prave oblouckem za sit a pak zpatky k nemu :-)) si pamatuju ze v dorostu za ostravu hraval klucina s ultra zlatou rukou, ktery byl schopny zahrat takhle zhruba kazdy treti dropshot normalne v zapase :D nemeli jsme ho radi :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:53Od: Smazaný účet
;D) Se nedivim...hlavne ze servisu;D)
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:21Od: kada.tom středeční QF - tipy
Kvitová >= Pennetta (7-6 6-3)
Azarenka >= Halep (7-5 7-5)
Wawrinka =< Anderson (6-7 4-6 6-3 6-7)
Gasquet >= Federer (6-3 2-6 7-6 4-6 7-6)
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:41Od: Vojtiik
¨to je tvoje zbožné přání Lojzo :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:51Od: Pe3k Re: pokaděný Tonáš
Ty těm Švýcarům vyloženě přeješ, co? :D Já tě chápu jsi jako Zap Brinigan - u nepřítele alespoň víš, na jaké straně stojí, ale z těch neutrálů se ti zvedá žaludek :D
No neříkám, že to není možné, ale Roger podle mého minimálně do semíčka postoupí.
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:21Od: pockerface
Roger porazí Richarda ve 3.setech. Můj tip: 6:4,7:6,6:3
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:38Od: Smazaný účet
Můj 6:2 6:1 6:3
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:07Od: mahycek
Zdravím všechny. Ještě se chci vrátit k sesterskému čtvrfinále. Neviděl jsem, šel jsem spát po Tsonga- Čilič, ale podívám se na to za chvíli. Přečetl jsem jen vaše komentáře a myslím si také, že to byla rodinná záležitost. Ten výsledek je dost divoký, připadá mi to , aby se vlk nažral atd. pro diváky. Ale podívám se, ale nevěřím, že by to mohlo dopadnout jinak. S tím nikdo nic dělat nemůže. Pozn. než začli, dal jsem za 100 kč na 3 sety a i u druhého zápasu Lopeze s Djokem a šel spát. A ejhle, ono to vyšlo. Ale, teď už přát Petře, byla by bomba kdyby Serenu ve finále porazila. Je to sen, ale....
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:25Od: Smazaný účet
Tak ja se v noci najedl, to je fakt;)
...a taky jsem odpadl behem pauzy, nez segry vysly na kurt.
[ Reagovat ]
09.09.2015 11:00Od: dadaft
kurzy na WAWRINKU S aNDERSONEM ZHRUBA 1,60/2,35.
pochybuju, že to bude ve třech setech a spíš čekám, že to bude dlouho padesát na padesát.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:17Od: dadaft
teď se dívám na čtvrtý set Djokoviče s Lopezem a celkem to oběma šlape a stadion se skvěle baví.
Feliciano ze sebe mačká to nejlepší, na co má.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:27Od: dadaft
a tajbrejk si Novak pohlídal naprosto zkušeně.
tam už bylo jasné, že Lopez balancuje na hranicích svých možností, kdežto Djokovič by ještě plus 10% vyáhnout mohl.
v tajbrejku Lopeze přejel.
na rozdíl od Čiliče ho zvládl ve velkém stylu.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:32Od: dadaft
škoda že vystřihli ze záznamu druhý set, který Djokovič projel.

ale suma sumárum -- pořád to vidím na Djokoviče.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:58Od: Marduch
Bud rad, ze 2.set vystrihli, tam to byl od Novaka strasidelny výkon. Ten první treninkovy set ho totálně uspal. Od tretiho uz jsem nekoukal, ale celkove me Nole vubec nepresvedcil. Stále stejný slabiny, jak v Cinci a Montrealu.
[ Reagovat ]
09.09.2015 11:03Od: dadaft
proti Bautistovi Agutovi hrál skvěle, to byl parádní zápas,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, no, uvidíme, na to, aby to vyhrál má, jestli se mu to povede,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ???
[ Reagovat ]
09.09.2015 11:12Od: Marduch
Spis bych to formuloval, ze Bautista hral proti Nolemu skvele..on udělal ten zápas;-) Nole urcite nebyl ve vymenach od baseline lepsim hráčem a to je co říct... Az v závěru Bautista trosku povolil. Proti Marinovi to bude hodně zajímavý. Marin moc nekazi, umí winnery z plnyho behu, servis mu píše, tedy videl jsem jen druhy set proti Congicovi....
[ Reagovat ]
09.09.2015 11:17Od: dadaft
nepřeháněj -- zvládl to ve čtyřech setech a od BL byl dobrý.
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:05Od: Marduch
Od baseline proti baselinerovi je hlavně v defenzivě naprosto famózní, i z nouzových pozic vrací krásně dlouhý plochý balony, hlavně z BH. Ale moc se mi nelíbí defenziva proti "síťařům". Prohozum se téměř vyhýbá, většinou se pokouší o lob s úspěšností cca 30-40% odhaduju, což mu spolu s neformou při hře po lajnách prohrálo posledí obě finále. Uvidíme, jestli mu to i tak bude stačit...
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:11Od: pockerface
Dotaz: V kolik hraje Roger, hned po zápase Kevin x Stan, nebo až někdy po 1 hod. ráno. Já jen, že dnes asi pokusím vstát, akorát nevím jak půjdu ráno v 5 hod.do práce :-(
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:17Od: Smazaný účet
v 1:00 (našeho času) začne exhibice. Roger bude hrát po ní, ale ne před 2:00.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:19Od: Pe3k
To se neumíš podívat do live výsledky a kliknout na zítřek? Lepší máš nejít spát vůbec, to je mi kolikrát líp než když spím jen 2 hodky...
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:37Od: pockerface
Na live koukám, ale klepnout na zítřek mě nenapadlo :-), asi mi dnes nefunguje mozek. No tak, jestli budu vstávat na 2 hod. tak asi samozřejmě nepůjdu spát.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:47Od: dadaft
jinak zajímavou statistiku přidal ráno Mouratoglou ----- Kevin Anderson měl proti Murraymu na servisu jednoduchou taktiku - 2/3 výborných prvních servisů na téčko a pak může (což je ta paráda) hrát 87% druhých úderů v kurtu a drtivou většinu z forhendu ---- to mu samozřejumě přináší okamžitý tlak a jasnou výhodu do dalšího průběhu výměny.

ten zápas proti Můře vůbec nebyl tak nekvalitní, jak se tu rozčiloval zhrzený tommashino.

Wawroš se bude mít co otáčet, aby vyhrál a tohle bude zápas dne, si tipnu.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:51Od: Pe3k
Hmm mě připadá zajímavější, že mezi posledních 8 hráčů letošním US open postoupili 4 hráči s jednoručním backhandem :)
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:00Od: Stan_Borowitz
To je dobrá zpráva, tak snad se koukají i trenéři mládeže...
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:56Od: Kozoroh
Těm to bude fuk... Je to smutné, ale je to tak.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:00Od: Smazaný účet Re: Hmm,
vidíš, to jsem si vůbec nevšiml. Každopádně jsem rád, taky ho hraju.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:26Od: dadaft
tak jsem si před night session jen tak zavřel oči, že to promyslím,,,,,,,,,,,,,,,,, a bylo ráno. ))

možná jsem o nic nepřišel.

je asi zajímavé, že Lopez vzal Djokovičovi druhý set a vzhledem k tajbrejku, který se může vždycky žvejknout, to s trochou štěstí mohl dotáhnout do pátého,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, no, aby se nakonec nesmál Roger. ))))))))))

no a vyhrála Serena.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:41Od: Smazaný účet
Taky mám pocit, že poslední dva měsíce s Nolem má každý formu :)))
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:17Od: Smazaný účet "Hrdina" Federer
https://www.youtube.com/watch?v=ccJu8AMyUNY&feature=youtu.be

Podle titulku jsem čekal teda něco odvážnějšího, než že pošle OCHRANKU NA DĚTI :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:26Od: Stan_Borowitz
Tohle už je asi vážně na doktora. Otázka akorát je, jestli na očního, nebo psychiatra...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:29Od: Pe3k
Náhodou pěkné video, kdybych věděl, že se stačí rozbrečet a dostanu autogram od Federera tak bych to na tom Ostravském chalangeru zkusil :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:44Od: spaniel
A pak nehazej Nadalovce do jednoho pytle, kdyz z desiti je jich osm bIbu.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:50Od: babolat.cz
na tebe demente nikdo nemá...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:52Od: Pe3k
Hey blábolat.cz hod se do pohody ...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:54Od: babolat.cz
ty jsi mluvčí spaniela? to opravdu dementi mají své mluvčí? no jistě, jak by se jinak vymáčkli...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:55Od: Pe3k
Ne já jsem zde vždy byl a vždy budu jen sám za sebe, ale i tak se můžeš hodit do klidu, ne?
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:01Od: Stan_Borowitz
Ale je hezké, jak se babolat.cz disciplinovaně sám zařadil do jedné z těch dvou skupin navržených spanielem, ne?
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:02Od: spaniel
Jo, přihlásil se sám. Ale on ví, že je za čarou. Kdysi to přiznal a chvíli byl i v klidu, v poslední době ale nezvládá. Holt, těžké období.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:12Od: babolat.cz
a když napíšu, že mezi federerovci vás jen 9 z 10 dementů, kam se zařadíš?
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:14Od: Stan_Borowitz
Nikam, protože to, cos napsal, nedává smysl a neumožňuje žádné zařazení, kromě zařazení autora takového příspěvku.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:16Od: spaniel
Babolate, dej si udělat výplet, ať máš v té hlavě aspoň něco.
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:38Od: Pedronegro
špica :))
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:53Od: babolat.cz Re: bylo by to vtipné, kdyby to bylo poprvé...
akorát, že to už je tady na TP aspoň podesáté, ohraná písnička, spaniel je takovej papoušek (i když ty se k tomu cvičí), spíše nějakej autista, opakující několikrát to samé.
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:44Od: spaniel
Chces me urazit autistou? A opakovanim? Tva modla ma k tomu bliz, tak se jeste zamysli.
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:08Od: babolat.cz
nemám modlu, pouze mu fandím. to vy jste schopni svou bigotností zabíjet...
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:30Od: spaniel
Radeji nekoho prehnane uznavat nez nenavidet. To co tady predvadite je hnus.
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:05Od: Pedronegro
tož promiň, přišlo mi to vtipné a neznal jsem to ;)
[ Reagovat ]
09.09.2015 11:41Od: Smazaný účet
Pěkné! :)
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:40Od: Amputace
:D Tohle bylo o strach.
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:42Od: Forehand
Kokos..Tak to je fakt moc..Odporné...

Ale myslím, ze Roger nevedel, ze tam sú kamery, to by sa s nimi aj vyfotil :)..
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:53Od: Stan_Borowitz
Taky si vyber doktora, kterého potřebuješ víc...
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:54Od: Pe3k
Ty zase perlíš :D
"Ale myslím, ze Roger nevedel, ze tam sú kamery" ROFL krom toho, že tam desítky lidí drží v ruce mobil a natáčejí si ho, tak vedle Fedexe stojí kameraman a natáčí ho a po zápase, který snímá x kamer, Roger určitě netuší, že ho natáčejí...
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:57Od: Amputace
Tohle je prostě ukázka té mediální práce, která z Federera udělala toho dokonalého gentlemana. Toto video jasně odhaluje, že ono to není tak žhavé. Divím se, že tu první část někdo neustřihl a nenechal jen pasáž s dítětem. Federera mám docela rád, troufl bych si říct, že jako sportovce ho opravdu respektuji v nejvyšší možné míře, zvláště vzhledem k tomu, jak se vyrovnává s tenisovým stárnutím, to je impozantní, ale dojmu, že se strašně moc přetvařuje před kamerami, se prostě nemohu zbavit a toto video ten dojem ještě zesiluje.
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:01Od: Pe3k
No vidíš, krom toho, že je Roger nejlepší tenista, tak ještě dokáže být idolem a vzorem pro děti a všechny sportovce na světě i v tom, je zdaleka nejlepší v historii tenisu. Už párkrát na něj někdo z takového davu vyletěl, tak se mu nediv, že není štěstím bez sebe, když stojí u nekontrolovaného davu fanoušků.
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:10Od: babolat.cz
kdyby tam byl Tyson, tak by se také mohli přetrhnout a není to žádný vzor. ty voe...jak někdo může jetšě věřit těmhle uměle vytvořeným VIP
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:18Od: Pe3k
A jak tomu můžeš ty nevěřit? :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:01Od: Stan_Borowitz Re: Panebože
to vám snad všem jeblo, hateři? Federer tam neudělal absolutně nic špatného, ochranka tam je stejně jako u všech jiných hráčů, a protože se lidi moc tlačí dopředu, snažej se je zatlačit zpátky. Federer na ty fanoušky gestikuluje, aby ustoupili, a ukazuje, že tam je někdo přimáčknutý dole.

Co je na tom proboha špatnýho?
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:06Od: spaniel
To je slepota z nenavisti. Vidi, co videt chteji. Jak jsem dal ten odkaz, jdu se podivat na tu hruzu a doted nechapu, co tam vidi.
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:12Od: Stan_Borowitz
Fakt některým lidem přestávám rozumět, kam až dokážou zajít ve své zaslepenosti...
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:08Od: Vojtiik
jsou uchýlní, ser na ně :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:15Od: Pedronegro
připojuji se, připomnělo mi to ty umačkané lidi na fotbale, RF zareagoval správně ...
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:25Od: pockerface
Taky si celou dobu říkám, že nikdo nevidí, že se to hrazení z reklam řítí k zemi, Roger gestikuluje, aby ustoupili , protože tam jsou děti. No a ochranka to dítě vytáhne ven, aby ho tam neumačkali. Antirogerovec vidí jen to co se mu hodí.
[ Reagovat ]
09.09.2015 14:16Od: Forehand
Presne..

Ale teraz očakávaj duchovného otca FFF sekty, že ťa nasmeruje k lekárovi, lebo len jeden a ten jeden názor je správny..
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:09Od: Roger_Federer
Podle sebe soudim ostatni?
[ Reagovat ]
09.09.2015 18:20Od: Stan_Borowitz Re: Forehand
Už jsem ti jednou před časem napsal, že je mi tě líto za to, jak hluboko dokážeš ve své nenávisti klesnout. Dnes jsi to možná ještě překonal.

A zase šlo o pomoc dětem, dnes tedy dítěti, to je trochu zvláštní shoda okolností.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:38Od: Amputace
Uznávám, že v tomto jsem zmýlil. Federer neudělal nic špatného. Hleděl jsem na tu situaci asi zaujatě.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:48Od: spaniel
Uz jsem o tobe pochyboval.
[ Reagovat ]
09.09.2015 18:16Od: Stan_Borowitz Re: Amputace
Díky a omlouvám se, že jsem tě šmahem zařadil mezi hatery. Jsem rád, že umíš uznat chybu, sám vím, jak to někdy bývá těžké.
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:13Od: babolat.cz
a kdyby měl kečup, tak ho napatlá na toho kluka, aby to víc drama. a pak kamera na brečící mirku s jeho dětmi...headnews of the day
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:22Od: Roger_Federer Re: Peter
docela ubohy pokus, pokud si nevidel, ze tam slo o toho maleho kluka, ktereho malem umackaly, ochranka ho vytahla ven.
Tvoje snaha upozornit zakazdou cenu na nejakou "aferu" u Rogera zavani uz posedlisti.
[ Reagovat ]
09.09.2015 16:12Od: Mayo
Tak pozrel som si to teraz a fakt nevidím na tom nič strašné teda.
[ Reagovat ]
09.09.2015 16:30Od: Pe3k
+1 no vidíš a to jsi tam u vás jediný...
[ Reagovat ]
09.09.2015 18:17Od: Stan_Borowitz
Mayo je tak v pohodě, jako málokdo.
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:49Od: babolat.cz
nejhorší turnaj, který s tenisem nemá nic společného. Američani už nevědí jak ten povrch co nejvíc zmršit...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:14Od: Stan_Borowitz
No, zapomněli to posypat drcenou cihlou, to je jasný. Ale ani to by moc nepomohlo, možná tak ještě jedno kolo třeba.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:44Od: dadaft
jako že je pomalý?
no já nevím,,,,,,,,,,,,,,,,
Roger postupuje jako po másle, Kvitová je ve čtvrtfinále, Nadal je venku,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:21Od: Stan_Borowitz
Nee... myslím, že si stěžuje na to, že je moc rychlý...
[ Reagovat ]
09.09.2015 11:26Od: Smazaný účet
Ptz podkrabprdel nezvlada nebo proc?
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:42Od: babolat.cz
haluzář Ustašovec vyhrál, bože.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:11Od: baggik
proč je Čilič haluzář a ustašovec?
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:16Od: Stan_Borowitz
Protože Nadal vypadl ve druhém nebo kterém kole přece.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:17Od: dadaft
nó, Mats Wilander se v europorťácké snídani rozplýval, že Cilic hraje skvělý tenis a může obhájit titul.
je pravda, že Tsongu bolely nohy, takže to nebylo na 100%, a že Matsovi svítily očička a usmíval se jako sluníčko, takže nějaké kvalitní nápoje proběhly,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ale on je přímo u toho a navíc má zkušeností na rozdávání, takže ...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:27Od: Pe3k
No dle mých zkušeností Mats je většinou úplně mimo. Čilič sice hraje dobře, ale loni hrál špičkově a jen dobře nebude na Novaka stačit...Vzhledem k jeho kokainové minulosti, kdo ví z čeho mu svítily očička...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:32Od: Stan_Borowitz
Uživatelé návykových látek holt musejí držet při sobě...
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:37Od: dadaft
ale ten "haluzář" je přece jenom moc -- Cilic včera špatně nehrál.
Tsongův forhend včera jednu dobu úřadoval, ale stejně měl šance to skončit ve čtyřech setech.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:52Od: babolat.cz
kukuskin byl lepší, cilicovi vyhovje ten blbej povrch, jinak je tenisově nic moc, rozhodně ne mezi top10
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:04Od: dadaft
určitě nepatří do top5 je můj pocit.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:11Od: Stan_Borowitz
Tak tam snad ani nikdy nebyl. No a mezi Top 10 byly i divnější typy.
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:38Od: dadaft
mně osobně dost mrzelo, že to loni nevyhrál Nišikori -- za tenis, co předváděl, by si to zasloužil, ale ve finále už byl tak dojebaný, že na Čiliče neměl...
[ Reagovat ]
09.09.2015 10:44Od: spaniel
Loni hral Cilic tak, ze by na nej nemel ani pred finale si myslim b
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:55Od: Kozoroh
Mats se obvykle mýlí. Čilič zaprve nehraje tak skvěle jako loni a zadruhé v semifinále ho čeká světová jednička a král hardu No1e. Víc jak set podle mě Čilič neuhraje.
[ Reagovat ]
09.09.2015 15:52Od: Kozoroh Re: blbolat.cz
Ty ani evidentně nevíš, kdo to byli Ustašovci, tak si nech ty kecy...
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:23Od: Smazaný účet
Zdaleka jsem neviděl všechno, ale Djoko zatím hodně nepřesvědčivý. Boj o titul je naprosto otevřený, vyhrát může prakticky každý z té šestice, která je ještě ve hře. Nejmenší šanci má asi Gasquet, ale jinak je to hodně otevřené. Holt US Open opět nezklamalo.
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:39Od: Forehand
Jak sa to vezme..Odhlásenie Sharapky a prepadák Nadala s Murraym na atraktivite turnaja moc nepridali...

Ale inak súhlas s Nolem..Výsledok ma prekvapil, nebol ďaleko od piatich setov..To je veľmi znepokojujúca informácia..
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:46Od: Pe3k
No Nadal s atraktivitou turnaje už moc nesouvisí, ale od Můry se toho určitě čekalo víc. Asi vypadnutí v semifinále s Federeram...Souhlas s Vencou, je to hodně otevřené, ale pravděpodobně vyhraje někdo kdo už gs titul má, takže bych ze hry předčasně vyřadil i Kevina. Vidím to takhle 30% Nole, 30% Roger, 25% Cilic, 15% Wawrinka. Raději bych kdyby vyhrál někdo ze Švícarska, třeba ten Federer nebo jak se menuje :D
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:00Od: Smazaný účet
Já bych ani Andersona neodepisoval. Na Wimbledonu i teď proti Murraymu ukázal, že umí zahrát na BIG4. Problém pro něj je, pokud postoupí do semifinále a hrál by s Fedexem, na kterého neumí a který umí s podobným typem hráčů hrát. Ale před rokem bychom taky v semi neřekli, že Čilič zfoukne Feda ve třech. Takže na US Open je vše otevřené. Nezapomeňme, že tu za šest roků vyhrálo pět různých tenistů.
[ Reagovat ]
09.09.2015 12:34Od: Marduch
Jo, udělat Murrayho na USO nebude jen tak samo sebou... pokud udrží tuhle formu, můžeme se letos dočkat zajímavého rozuzlení....
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:57Od: Smazaný účet
Tak s Nadalem už se ani nepočítalo. Rozhodně ne za současné situace. Ten výpadek Murrayho není až takový problém, zas takovou popularitu nemá. Důležité pro pořadatele je, že se tam drží Fedex a Nole, takže jsou tam dva zástupci ze třech nejpopulárnějších hráčů. Pořadatelé se určitě modlí, aby aspoň jeden z nich byl ve finále a nejlíp Federer, pokud ne, pak by to bylo pro ně horší.
[ Reagovat ]
09.09.2015 13:37Od: Forehand
Pre organizátorov je vždy lepšie štvrťfinále Djokovic Nadal a SF Federer Murray ako mať zápas s Lopezom, či Andersonom v tejto fáze turnaja..Počítalo, nepočítalo..To sa potom nepočíta ani s Federerom a už dlhodobo, keďže nie je schopný dojsť do finále dlhé roky..Ale organizátor vždy dúfa, že bude mat tie najvacsie hviezdy v posledných zápasoch..
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:59Od: Tuttovka
No já zase můžu říct, že jsem viděl zápas Lopéze s Raonicem, ve kterém jej naprosto vymazal a rozhodně nehrál špatně ani dnes. To samé se dát říci o Bautistovi. Takže je to hodně na vážkách jakou má kdo formu. Přestože nemám Djokovice úplně v oblibě bych mu dal víc než 30 %. Cilic ho musí porazit ve čtyřech setech v pěti nemá šanci.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:02Od: Smazaný účet
To sice možná jo, ale na všech ostatních grandslamech by si Nole Bautistu i Lopeze namazal na chleba. Možná Lopez by něco uhrál na Wimbledonu, ale to je tak vše.
[ Reagovat ]
09.09.2015 09:10Od: baggik
Tak ztratil set s Bautistou a Lopezem, Čiliče dá, v kolika setech je jedno. Finále je finále tam to bude bitva s jednim ze Švýcarů.
[ Reagovat ]
09.09.2015 17:04Od: Kozoroh Re: vencape
"Nepřesvědčivý" byl i ve Wimbledonu, kde to roztočil ve finále:-)
[ Reagovat ]
09.09.2015 08:03Od: Smazaný účet
Tak to bude jeste zajimave, damy a panove...tesme se :-)
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist