Ósakaová dostala za bojkot tiskovky pokutu a varování vyloučením z grandslamů

  • Japonská tenisová hvězda Naomi Ósakaová dostala na Roland Garros za neúčast na tiskové konferenci po utkání prvního kola pokutu 15.000 dolarů (přes 381.000 korun). Grandslamoví organizátoři pohrozili světové dvojce vyloučením nejen z French Open, ale i z dalších turnajů velké čtyřky, pokud bude pokračovat v ohlášeném bojkotu médií.
    30. 5., 18:54 | Aktuality |  154 komentářů
    Naomi Ósakaová (© AFP)Naomi Ósakaová (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Ósakaová před pár dny vzbudila rozruch zprávou na twitteru, že v Paříži nebude mluvit s novináři, protože tiskové konference podle ní mohou mít negativní dopad na psychické zdraví sportovců. Do Roland Garros dnes vstoupila výhrou nad Rumunkou Patricií Marií Tigovou 6:4, 7:6 a po zápase na povinnou tiskovou konferenci skutečně nepřišla.

Za neúčast na setkání s médii po zápase mohou tenisté dostat pokutu až 20.000 dolarů. Postoj čtyřnásobné grandslamové šampionky nenašel u jejích kolegů a kolegyň příliš velkou podporu. Někteří sice vyjádřili pochopení pro její důvody, ale komunikace s médií podle nich k profesionálnímu sportu patří.

Stejně to vidí legendární švédský tenista Mats Wilander, podle kterého by Ósakaová neměla hrát, pokud není schopna chodit na tiskové konference. "Proč by měla mít jiné zacházení než ostatní hráči? To by k nim nebylo fér," řekl dnes agentuře Reuters Wilander, který pracuje jako tenisový expert pro televizní stanici Eurosport.

"Musí tam chodit. Má sponzory, je to nejlépe placená sportovkyně na světě. Chceme vidět velké šampiony vyhrávat, slavit, ale chceme od nich také inspiraci, když čelí nesnázím," uvedl Wilander, podle kterého mohou psychické potíže souviset s pandemií koronaviru. Ósakaovou vyzval, aby si to rozmyslela. "Jinak nehraj, když nemůžeš vykonávat svoji práci," vzkázal třiadvacetileté tenistce.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (154)
31.05.2021 19:45Od: Kozoroh
Drtivá většina z nás tiskovky nesleduje, ale bez nich by bylo tenisové zpravodajství velice ochuzené o bezprostřední vyjádření a komentáře tenistů po jejich zápasech, na aktuální homepage TP jsou hned tři články (Kvitová, Siniaková, Vondroušová), jejichž obsah je převzat z tiskových konferencí. K mnoha citátům známých tenistů došlo na tiskovkách, ne na kurtech nebo na soc. sítích. Výroky tenistů, zprostředkované novináři, pomáhají zvyšovat zájem o profesionální tenis, proto k němu patří. Nejen bez fanoušků, ale ani bez médií by špičkoví tenisté nebyli celebritami.
[ Reagovat ]
31.05.2021 19:49Od: turista
No jo ale ta čočka co jí všude dávají to je snad až moc. Snad Osaka pochopí, že stačí říct několik vágních floskulí a mentálně to vypustit ty otravné tiskovky a bude mít klid.
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:37Od: sojka1
myslim, ze je vsechno uplne v poradku, lide chteji pribehy... a maji ho... :-)
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:57Od: Mony
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:02Od: Pavol Asi skončí s tenisom.
Teda Ja by som skončil aj z RG by som sa odhlásil.
Nech majú organizátori radosť.

Ale nikdy nezabudnem ako zrušila Serenku to bolo úžasné.
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:05Od: Pavol
A ešte by mala dať varovanie organizátorom čo je horšia ako oni.
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:26Od: broodling
souhlas to jak sní zametla bylo požehnání který tenisu chybělo dlouhé roky. Bohužel se ukazuje tak jako v u mnoha jiných známých sportovců že stejně jako velký úspěch roste v každém i "temná stránka" a je jen otázkou času kdy a jak se projeví. Každý někdy uletí a doufám že osaka si to uvědomí dřív nežli později. Je mladá ještě musí ztratit pořádnou haldu iluzí a pak se srovná.
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:53Od: turista
Stačí aby pochopila, že stačí pár vágních odpovědí aby se vlk nažral a koza zůstala celá.
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:23Od: tommr
no na to je ted už pozdě. To by jí už neprošlo ...
[ Reagovat ]
31.05.2021 13:05Od: Mony Čas na shrnutí
a tipovačku.

1. Naomi organizátoři polichotí, slíbí, že pomohou a novináři budou hodní. Začne na tiskovky chodit.

2. Nepřijde na 2.tiskovku-20000 pokuta, nepřijde ani na 3. a přijde vyhazov z turnaje

3.trucovat bude dál, ale bude odhalen autismus a dostane výjimku.

4.dohodnou, že bude mít své vlastní tiskovky

5. Přizná, že si chtěla udělat trochu srandy a v pohodě začne na další tiskovky chodit

6.Navrhne Wilanderovi, že když půjde místo ní na tiskovku, tak místo něj odkomentuje Game, Shett, Mats

7. Práskne s tenisem a nahradí ve vedení BLM stíhanou spoluzakladatelku
[ Reagovat ]
31.05.2021 13:31Od: tommr
8. Osaka to dá k nějakýmu americkýmu soudu a vysoudí si na GS miliardový odškodnění pro způsobenou duševní újmu ...
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:37Od: jklejna Gratulace!!!!
Markéta si nevede špatně
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:42Od: jklejna
dokonáno jestsmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:49Od: blixa
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:17Od: Newcombe a co kdyby vyhrála FO?
to by se po finále hned sebrala a beze slov si vzala talířek a rychle odešla? Tak na to se těším! Držím jí palce, aspoň bude nějaká sranda. smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:31Od: jklejna
smile přesně, změna je životsmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:59Od: jklejna
Osobně si myslím, že kdyby rozhodnutí nechali na hráčích. Nic zásadního by se nedělo. Přeci jen je to slušnost, úcta. Ale někdy - možná někomu se prostě nechce, ty věčné analýzy. Někdo zase opačně rád se svěří. No nějak to dopadne.
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:21Od: blixa
To jsou diskuze smile. Tak tady, zemích Císaře Františka Josefa vždycky platilo, že na poddaný muší bejt přísnost smile. A že nikdo nemá vyčnívat a když jo, je třeba ho srovnat. Takže na ty vyčnívající jsme jak psi. Teda horší, psi jsou fajn. Ona je to třeba jen přes všechny úspěchy a prachy nešťastná holka. Světu moc nerozumí a svět nerozumí jí. Já bych to viděl tak že by hráč mohl dostat na vybranou. Buď budeš všechno plnit a budeš hrát za plnou taxu, nebo nebudeš a budeš hrát za půl nebo za nulu, to ať si soudruzi s ITF a WTA vymyslí. Bylo by to jasné a fér.
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:32Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:43Od: Mony
Ten blok je nutno vyléčit a stačí málo, stejně jako tvrdohlavemu jesitnemu chlapovi třeba obdiv či komliment, jak je dobry... Po dobrém to možná půjde i s Osaka.
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:37Od: jklejna
Ó božský smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:04Od: Mony
No.. , musel jsem si o to říci, ale konečně!
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:37Od: blixa
No počkej, ale on jen naznačil a nedořekl ... smile Bible je nevyzpytatelná, nezapomeň, že blahoslavení chudí duchem ... smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:25Od: Mony
Bible sama blahoslaví Jednoho, a ten chudý duchem není
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:30Od: blixa
Noooo, tak to bychom byli asi vepři smile, ale nechme to být, teologické disputace sem nepatří smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:43Od: budul
Tady musí být okamžitá a tvrdá reakce pořadatelů..za chvíli začne třeba vyhazovat diváky, kteří ji nebudou fandit a tím stresovat nebo si začne vybírat empírové rozhodčí nebo jiné blbosti..jsou dané pravidla a že někteří novináři jsou kreténi?..taky musim dělat v práci s lidma kteří jsou kreténi, tak to zkousnu anebo si najdu jinou ale nebudu si vymýšlet speciální úlevy nebo výhody
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:43Od: jklejna
Jen shrnutí. Tennis jako priorita. A to si myslím že chce zdůraznit. A novináři tvrdí že je to obráceně. Myslím že by stačila možnost svobodné volby. Ale lepší je jí zlomit. Každý zvolí to k čemu má blíž. Tak si to užijte. Smlouva se nechá přepracovat a Osaka zlomit(?). Sportu zdar!!!!smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:40Od: blixa
Já bych se vůbec nedivil, kdyby v případě Naomi tam byla nějaká forma autizmu (Aspergerův syndrom ?).
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:26Od: Mony
i když nebude, tak se to tam může napsat
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:33Od: jklejna
to můžesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:34Od: blixa
Autisté to o sobě neradi uvádí, Elon Musk se k tomu přiznal až skoro v 50. Nediv se mladý holce, že se tím zrovna nechlubí (pokud to tak je).
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:40Od: budul
Však má svobodnou volbu, buď bude chodit na tiskovky jako všichni nebo nebude hrát GSsmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:48Od: George_Renel
To by za chvíli chtěl extra smlouvu každý. Jeden na tiskovky, další na černé, třetí na bílé, na Asiaty, na antuku, na hard, na bekhendy a můžo pokračovat.
Volba je jen jedna. podřídit se pravidlům a hrát nebo se jim postavit a nehrát.
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:52Od: budul
Přesně a to nemluvím, že má těch výmyslů na svém kontě vícerosmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:36Od: jklejna
prostě osobnost a to dneska frčí
[ Reagovat ]
31.05.2021 12:42Od: George_Renel
Osobnosti zvládají tiskovky levou zadní.
Takže ona je spíš troska než osobnost.
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:36Od: sojka1
boze... :-)) jinak TROSKY znam jen dve, jeden hrad a jednu na Hrade... ;-)
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:58Od: Mony
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:05Od: George_Renel
Vždyť to o sobě říká sama. Psychická troska.
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:16Od: sojka1
jiste jen tvoje pejorativni interpretace... ona to, tusim, oznacila za jinakost, ktera lidem vadi... pokud je zavaznejsiho psychickeho razu, dovedu si predstavit, ze s tim ani nechce na svetlo... z lidskych, pozdne holcicich, sportovne taktickych ... a konec koncu i z ciste marketingovych duvodu....
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:34Od: George_Renel
No, pejorativních.... jak pro koho, nemám rád to okecávání.
A jinak to mu opravdu těžko porozumět.
Já když jsem byl ve své profesi na vrcholu, tak mi tedy sebevědomí nescházelo a mohlo se dít cokoli. Rovněž v mezinárodním měřítku.
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:43Od: sojka1
jsou dve moznosti, bud je to sprejc-hec nebo oblast patopsychologie, druhe bych nezlehcovala.... a zajimave je vlastne oboji, ale co je uplne zasadni - nelze mit jednotny pristup, fakt ne!
[ Reagovat ]
31.05.2021 16:49Od: George_Renel
K pravidlům a regulím ovšem ano.smile
Vzhledem k tomu jak naskočila na vlnu antirasismu si stejně myslím, že je v tom nejvíc aktivismus.
[ Reagovat ]
31.05.2021 17:14Od: sojka1
ale samozrejme, ze pokud mas "papir", muzes se z pravidel a reguli vyvazat a treba na nej i dojde. Nebo ale dokonce nejde ani o zadny aktivismus a jen si s raperem rekli, ze vsem zvednou mandle, coz se i povedlo... :-)) ty nemas rad okecavacky (takze se i slepemu podivis, ze nevidi, kdyz ty ano... vychazim z argumentu, ze tys zadne problemy se sebevedomim nikdy nemel) a ja zase nesnasim rychle soudy. I kdyyyz, nekdy se clovek fakt podiva a hned vidi... :-))
[ Reagovat ]
31.05.2021 17:01Od: annah
:-))))))))smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 15:38Od: turista
No tak za nulu nikdo ani nehrábne. To jaksi není v dnešní době už zvykem. Není otrokářský nebo feudální řád.
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:07Od: Stan_Borowitz tenista08
Tys nosil rok náhubek? A proč? Někoho jsi pokousal, nebo co?

Já nosil akorát chirurgickou roušku a potom respirátor třídy FFP2. Ne proto, že bych snad byl otrok (v nadnárodním korporátu nepracuji), ale abych ostatní kolem sebe ochránil před nakažlivou respirační chorobou.

Tomu se říká zodpovědnost a ohleduplnost. Možná jsi tahle slova už někde zaslechl, nejspíš u prarodičů, ale chápu, že teď jsou víc v kurzu "lidská práva". Pozor, nezaměňovat s lidskými právy...
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:15Od: Grape
smile Naprostý souhlas, i s těmi "lidskými právy". Dneska je v módě ohánět se právy až do zblbnutí, ale že jsou s právy spojeny také povinnosti nebo alespoň určitá zodpovědnost, to už mnoho lidí nechce vidět...
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:49Od: jklejna
zodpovědnost a ohleduplnost? Ale befel je lepší.smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:51Od: JanITCZ
Domnivam se ze v praktickem zivote se ztotoznujes(identifikujes) s formou a obsahem tzv. straw man-straw man fallacy,na pravni fikci se lidska prava urcite nevztahuji!smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 19:53Od: Stan_Borowitz
Fascinuje mne, jak Američani dokážou vzít něco, co je dávno objeveno a popsáno, dát tomu nějaký fancy název a vydávat to za vlastní objev. Tak strawman, no to by Arthura jistě pobavilo...

Nicméně, kunstgriff hezký, oceňuji. Číslo se mi dohledávat nechce, když tak to udělejte sám(sama). Ale mýlíte se už v premise, což sice - jak známo již z antiky - pravdivost závěru nevylučuje, ale je to už jen takové střílení naslepo...
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:21Od: tenista08
smilesmilesmile
Měl by sis změnit nick.
Stan Borowitz alias Belmondo byl rebel, ty jsi jen ovce. Potřebuješ mainstream, abys věděl, co si máš myslet. Což ostatně dokládá fakt, že z hlediska pandemie nic neřešící (jak čísla z různých zemí zcela jasně prokázala) nošení náhubků zaměňuješ za projev ohleduplnosti.
Tímto pokládám hovory s tebou za ukončené.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:26Od: Stan_Borowitz
Á, vysoká škola života promluvila...

Až tě třeba budou operovat (snad ne mozek, to by byla věčná škoda), tak nezapomeň doktorům a sestrám na sále připomenout, aby se nechovali jako ovce, neposlouchali mainstream a sundali si ty náhubky, bo přece na internetu psali, že jsou k ničemu. Přece úplně stačí, když si vykloktají koloidním stříbrem a bude to směroplatné.
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:59Od: dadaft
Tenis je dneska byznys a hráči jsou profesionálové. Ti nejlepší z nich jako Naomi královsky placení. Ty peníze se netisknou na tiskárně v kanceláři turnaje. Obrovskou část z nich dodávají média a reklamní průmysl zase skrze média. Dneska už to prostě není (jen) o lidech, kteří si koupí lístky na zápas, těch jsou tisíce. Na obrazovkách ovšem zápasy sledují miliony...

Ano, novináři jsou často otravní blbové a otázky jdou pořád dokola. Přesto jsem tohle čekal -- že na Naomi vystartují pořadatelé takhle tvrdě. Jde o prachy, ne o pocity.

Myslím, že Naomi sklapne paty a začne chodit na tiskovky. Hrát a nehrát grandslamy je pro tenistku její úrovně nebetyčný rozdíl. Bude to lekce. Ostatně sama je majitelkou fotbalového týmu a asi by ji mělo dojít co by se stalo, kdyby se její hráčky chovaly jako ona...

A nebo ne. Zachová se podle svého svědomí, i když si myslím, že bojkot tiskovek je dost pitomý způsob boje za cokoliv. Pak ji ovšem už moc neuvidíme a bude mít svůj klid...
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:09Od: Grape
Pěkné shrnutí smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:10Od: Mony
Možná, že ji z těch pokut zaplati nějaké školení a prevychovu
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:37Od: Tomas_Smid_fan
Měl bych ještě jiné řešení - ať si založí vlastní kanál a mluví tam po zápase sama bez novinářů. Byla by to taková tiskovka netiskovkasmile Ale koza se nažere a Vlk nám zůstane celýsmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:45Od: bIbec
pak ale ať mají tu možnost všichni. Nemůže to být tak, že Naomi může a ostní nemůžou.

Pokud by tohle její divadlo vedlo ke změně pravidel, tak ať si klidně vede.
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:46Od: bIbec
*ostatní nemůžou
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:52Od: Tomas_Smid_fan
Samozřejmě, proč by ne. Možná by to i zvedlo atraktivitu...
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:47Od: Mony
To by šlo, ale pochybuji že by na to měla. Musela by investovat do přípravy a školení, a především chtít!
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:00Od: Vlk-v-trave
Si vzpomen na Agassiho, co delal :D
A takovy humbuk kolem toho nebyl, ale jak se dotknes novinaru.
Hned je to vsechno nejak afektovane...
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:03Od: blixa
Copak Agassi, ale jmelí !!! smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:10Od: Mony
Humbuk z toho asi byl, když si to pamatuješ dodnes
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:15Od: Mony
Za 10 let bude možná Noami v zurnalistickych kruzích slavnější, než v tenisových.
[ Reagovat ]
31.05.2021 06:55Od: tenista08
Tak nevím, jestli do diskuse přispívají fandové tenisu nebo tiskových konferencí?
Porušila pravidla, má dostat pokutu. Ale vyloučení z turnaje za to, že odmítne plkat nesmysly s novinářskou cháskou? Je to tenistka, bože. Volání po stopce na všechny turnaje... Nechcete ji rovnou popravit? To vám stačí nosit rok náhubky a máte hned myšlení otroků?
[ Reagovat ]
31.05.2021 07:14Od: jklejna
smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 07:15Od: jklejna
No prostě novinářismile
[ Reagovat ]
31.05.2021 07:47Od: Grape
Jaké myšlení otroků? Osaka si prostě vybrala určitou práci, která ji umožňuje hodně nadprůměrně vydělávat a s tou prací jsou spojeny i určité povinnosti jako třeba tiskové konference. Nikdo jí přece nebrání vykonávat profesi, kde na tiskovky nebude muset chodit.
Tohle nové myšlení, které se tak strašně rozmáhá - "mám právo na vše, ale na povinnosti vám kašlu", bude jednou zhoubou lidstva. Koneckonců poslední rok a třeba ty "náhubky" to jasně ukazují...
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:00Od: tenista08
Ano Osakaová si vybrala práci. Je tenisová hráčka, není tisková mluvčí.
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:34Od: Grape
Tak ať si hraje tenis někde na dvorku.
Pokud chce hrát French Open, ať dodržuje pravidla nastavená organizátory French Open.
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:47Od: jklejna
já bych ji rád viděl na FO a bez komedie. Tiskovka mne nezajímá, stejně jako jí.
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:58Od: Grape
Tak já to mám stejně a v podstatě jsou mi tiskovky taky ukradené, ale prostě jsou ta pravidla takto nastavená a jsou pro všechny stejná.
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:09Od: Mony
Tiskovky jsou ukradené každému, ale ne články, které z nich vychází.
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:49Od: turista
Souhlasím. Tiskovky jsou jen ztráta času.
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:01Od: Mony
To jsem neřekl. To co tam řeknou, se používá do clanku
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:22Od: tommr
přesně tak. Pokud se zruší tiskovky tak asi budou muset novináři tenisty nahánět po celým areálu jako lovnou zvěř aby mohli vůbec něco napsat ...
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:32Od: budul
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:27Od: Mony
Pliskovy taky neuměly běhat, ale musely se to naučit, protože profese to vyzadovala. I tiskovky patří do profese.
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:35Od: Mony
A jak řekl Wilander, mladí potřebuji příběhy a inspiraci, jak se dostávat z krizí, proher, ap. U nás bychom neměli 10 holek v TOP100, kdyby nebyla inspirace Navrátilove,Mandlikove, Sukove, Novotne(hl slova od Královny, že to jednou vyhraje, po tom nevídaném kolapsu s Graffovou), aj... A ona holka holka chce na všechny kaslat!?
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:03Od: tenista08
Hahaha, to je tedy příklad. Nevím o tom, že by mletí pantem zvyšovala tenisovou výkonnost, na rozdíl od běhu.
Tiskovky nepatří do tenisové profese. Kdyby ano, vyhrávali by Wimbledon politici.
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:13Od: Grape
Vysmíváš se hloupému příkladu, ale sám použiješ ještě hloupější přirovnání ohledně Wimbledonu a politiků.
K tomu, aby Osaka vyhrála GS, nemusí být královnou tiskových konferencí. Stačí jen, aby na ně chodila a na pár dotazů jakýmkoliv způsobem odpověděla.
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:42Od: Tomas_Smid_fan
Jen za sebe můžu říct, že pokud jsem někdy tiskovku sledoval, z žádné si nic nepamatuju, ale výkony na kurtu ano. Asi tak...
[ Reagovat ]
31.05.2021 11:02Od: Grape
Ale to já nezpochybňuji. Já dokonce nikdy nesledoval žádnou tenisovou tiskovku. Ale o tom tahle debata podle mě není. Je to o tom, že Osaka vykonává nějakou profesi, díky které si žije dost nad běžné poměry a s tou profesí je spojená určitá povinnost - a tu zkrátka plnit odmítá. Ale takhle to nemůže fungovat. Nelze si přece brát jen výhody a s nimi souvesejícím nepříjemnostem se vyhnout. Když chceš brát, musíš i dávat.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:26Od: tenista08
Nauč se číst. Já pouze vyšel z tvrzení, že tiskovky patří do tenisové profese.
[ Reagovat ]
31.05.2021 09:17Od: Mony
I politici za sebou musí mít výsledky. A ona si ty peníze musí zasloužit, jinak ať jde dělat gymnastiku nebo hazenou
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:28Od: budul
Je to hlavně o prachách..beru, ma to být hlavně o tenise jako v každém sportu ale není..je to dobrá hračka tak má z toho peněz jak šlupek ale ne proto jak dobře hraje ale protože to prostě sleduje moře lidí..GS má svá pravidla a ty se mají dodržovat ať se ti to líbí nebo ne..
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:31Od: budul
Jaké myšlení otroků?? Nedodržuje opakovaně pravidla tak ať jí vyhodí.. mně tam chybět rozhodně nebude
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:48Od: bIbec
tak sou dvě možnosti, buď Osaku potrestat nebo udělat teda ty tiskovky dobrovolné.

Postupem času je asi zrušit úplně, protože na ně hráči přestanou chodit.

Novinářii se třeba pak budou ptát tenistů jenom na domácí mazlíčky, oblíbené písničky apod. Před každým interview hráč vždycky bude muset dát písemný souhlas, jestli bude chtít mluvit o zápasu, tenisu. Do té doby nebude mít novinář právo ptát se na jejich hru třeba. Taky by to tak šlo.
[ Reagovat ]
31.05.2021 08:53Od: bIbec
samozřejmě ta interview by nebyla v rámci těch tiskovek. Bylo by to nějak na domluvě, třeba mailem apod. Raději vždycky všecky otázky probrat dopředu, aby se třeba hráčka necítila ublížená, aby ji nikdo nemohl otázkou překvapit.
[ Reagovat ]
31.05.2021 10:43Od: majkl005
no tak u tebe by mne zajímalo jak se živíš...nedejbože jestli pracuješ v nějaké firmě a už vůbec ne v nějakém velkém korporátu :D to z tebe musí mít radost, jestli sympatizuješ s "nezávislostí" Naomi :D
[ Reagovat ]
31.05.2021 01:19Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 05:17Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 23:20Od: Forehand
Prajem si DNQ, ale myslim, ze na to nebudu mat gule. A mozno to tak bude aj správne.
[ Reagovat ]
30.05.2021 23:28Od: SwissMaestro
Tak určitě jí dají ještě jednu šanci, jestli neuposlechne ani po třetím kole (jestli se tam dostane), tak jí vyrazej
[ Reagovat ]
31.05.2021 01:06Od: turista
Myslím že to neudělají.
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:20Od: majkl005 Milda a Naomi
myslím jsi, že jakmile tady ta naše čokoládová šikmoočka vyhraje další GS tak má jistou pozvánku na hrad z Milouškem Zemanů...těžko má teď většího fanouška než je právě náš strejda Milouš smilesmilesmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:21Od: majkl005
*myslím si
*za Milouškem
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:22Od: blixa
Mohli by bejt kámoši. Až ji Milouš oslní svojí angličtinou, bude o tutovka smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:27Od: majkl005
hlavně jeho "pasy" by ji mohlo oslnit a třeba zůstane i na prázdniny smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 00:58Od: turista
Jezevec taky umí hrát na piáno.
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:57Od: blixa
Myslím, že celý problém Naomi by se dal shrnout takto : to děvče prostě není moc chytré (kulantně řečeno).
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:03Od: Tomas_Smid_fan
Taky může být, ale nejak extra jsem ji nestudoval, takže netuším...
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:07Od: sojka1
ja ale od zacatku pisu, ze neni uplne v poradku.... na druhou stranu jsem se diky zdejsim diskusim nesmirne uklidnila - tahle zeme musi slapat, jak svycarsky chronometr! ;-)
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:10Od: Tomas_Smid_fan
Šlapeme tak maximálně kysaný zelísmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 07:14Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 14:51Od: turista
Žabožrouti si se svým RG taky dělají co chtějí a kromě Nadala se nikoho na nic neptají.
[ Reagovat ]
31.05.2021 15:28Od: tommr
protože to je jejich turnaj a pořádají ho za svoje peníze. Na rozdíl od Osaky, která by chtěla rozhodovat o něčem co jí nepřísluší ...
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:51Od: SpacialRecognition Osaka
https://twitter.com/naomiosaka/status/1399087503584411648

LOL!
[ Reagovat ]
31.05.2021 05:23Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:55Od: aligo
souhlasím... Tahle namachrovanost by se neměla tolerovat smilesmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:12Od: Tomas_Smid_fan
Pokud jsi si jistý namachrovaností, z čeho konkrétně vyplývá?
[ Reagovat ]
31.05.2021 01:00Od: turista
To není namachrovanost ale nestabilní psychika.
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:50Od: TML Pravidla jsou pravidla
tady bych netahal žádný rasismus, totalitu, BLM a podobné blbosti. Její práce má nějaká pravidla a když je nedodržuje, nashledanou. Naprosto jsem k této talentované hráčce ztratil respekt smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:13Od: Tomas_Smid_fan
Taky jsem slyšel něco jako že pravidla jsou od toho, aby se porušovalasmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:14Od: SydneyOpen
neplatí tohle i na vládní opatření? smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:35Od: Tomas_Smid_fan
To je kapitola sama pro sebe...
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:47Od: RFanousek
TK jsou bezesporu součástí profese vrcholových sportovců. To je fakt a jako takový by ho měla přijmout.
Pravda je taky to, že za některé otázky by člověk novináře zastřelil.
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:49Od: wenceslao
Sakra, to už jsem někde slyšel, že by od pana prezidenta?
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:42Od: budul
Ja bych jí dal rozhodně postih.. první zápas -1 set, druhý zápas -2 setysmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:31Od: PetaM
Vybělit! A do hola!
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:53Od: majkl005
smile ty jsi kus vola smile jsem se musel nahlas začít smát smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:22Od: PetaM
Velký kus vola. smile Hlavně to ale měla být sranda. Osaka už se ani brát vážně nedá. smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:15Od: majkl005
je to mindža no, co na to říct smilesmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:09Od: paddy Kde si byla?
pokuty nic neřeší, chce to větší kreativitu organizátorů

dobře položená otázka je základ smile
https://www.youtube.com/watch?v=msFhX49zgp8
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:20Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:51Od: SydneyOpen
Může se klidně plácat na turnajích ITF jestli ji tolik vadí ty tiskovky smile příští týden se hraje třeba v Banje Luce v Bosně a Hercegovině no a další týden si může střihnout Vilnius smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:49Od: bIbec
Myslím, že Naomi má dost dobrý finanční základ k tomu, aby rozjela svůj vlastní bussines a pravidla si určovala sama.

Do té doby to tak trošku působí jako plivanec do ksichtu všem zaměstnancům, kteří musí makat tak jak zaměstnavatel píská, ale i podnikatelům, kteří se tomu pískání chtějí vyhnout. Holka šikovná, ale ještě se nenaučila o čem je život.
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:52Od: bIbec
Paradoxně jedna z nejbohatších žen světa.. to je na tom asi to nejsmutnější. Dává strašný příklad pro mladé.
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:01Od: paddy
peníze kazí charakter smile smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:02Od: blixa
Nooo, jak komu. Mě ne ! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:03Od: jklejna
přesně, to spíš závistsmilesmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:01Od: a.magerova
Peníze odkrývají charakter nikoli kazí smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:21Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 22:31Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že to je fifty fifty, dělat jen část práce, co se jí líbí vs nenechat mainstream dělat z někoho, kdo vyčnívá další ovci.
Kdo nevi, o čem mluvím, ať se hlásí u Fulneka na politickém školenísmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:53Od: jklejna
smile no a to je celé. Ostatní si ráno obléknou uniformu a marš, kupředu levá a zpátky ni krok.smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:54Od: blixa
Ty žiješ v severní Koreji bo co ? smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:56Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:05Od: paddy
zaměstnanci také mohou odmítnout jít se šéfem na roční hodnotící pohovor, že je to mentálně stresuje, poslouchat kritiku

blbé je, že je to hrubé porušení pracovní kázně, a letíš smile

někdo může odmítat dodržovat dopravní předpisy, a je ochoten platit pokuty. A po několika přestupcích jde do vězení.

Není to totalita, ale anarchie v demokracii. smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 21:23Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:43Od: Fandina
To jsem zvědavá, jak to Osaka vyřeší. Nejdřív pokuty, pak zákaz startu. Asi se nic jiného nedalo čekat.
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:48Od: blixa
Brutálně se urazí a odjede. Prohlásí to za rasizmus a pošle na ně BLM ! smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:50Od: Fandina
Anebo si to rozmyslí a bude chodit na tiskovky. Jsou dvě možnosti. Jsem zvědavá, kterou zvolí.
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:56Od: Tiebraker
Taky si myslim, že to svede na rasismus.
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:50Od: jklejna
Demokracie = totalita. Ukazuje princip demokracie v praxi. Pokud se odchýlí od stanoveného kurzu šmytec. V Rusku atd.... jdu na kolo ovšem demokraticky, abych nevybočoval z řady.
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:55Od: Fandina
Za totáče by si už nikdy nezahrála. Teď má ještě možnost si zahrát, pokud bude plnit smlouvu, která ji zavazuje chodit na tiskovku.
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:58Od: jklejna
smile třeba jí to nebaví. Chce to vstřícnost a pochopení.
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:40Od: com
Ja bych ji zakazal vsechny turnaje, dokud nebude na ty tiskovky chodit.. to by si to pak rychle rozmyslela smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:50Od: jklejna
smilesmile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:24Od: tommr
naprostej souhlas s Wilanderem ... smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:08Od: Dobry-den
Pokud je psychicky nemocná, tak zde žádná kritika, tresty a varování nepomohou. V takovém případě by měla vyhledat psychickou pomoc, nebo se věnovat něčemu méně stresujícímu. smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:09Od: Dobry-den
*psychologickou

ale to snad nebrání pochopení smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 20:02Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
30.05.2021 19:55Od: jklejna
tak, a nebo jí napařit ústavní léčbu. Něco jako svatá inkvizice.smile smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist