Plíšková na trávě v Eastbourne získala třetí letošní titul!

  • WTA EASTBOURNE - Karolína Plíšková poprvé v kariéře vyhrála tři turnaje WTA během jedné sezony. Svůj celkově 9. titul si česká jednička připsala dnes na trávě v Eastbourne, kde si poradila s Dánkou Caroline Wozniackou.
    1. 7. 2017, aktualizováno | Aktuality |  177 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Karolína Plíšková vyhrála i třetí letošní finále a znovu na podniku kategorie WTA Premier, když dnes na trávě v Eastbourne porazila stejně jako při svém posledním triumfu v únoru v Dauhá Dánku Caroline Wozniackou. Letos pětadvacetiletá Češka zvítězila také na prvním turnaji sezony v Brisbane.

Plíšková si finále v Eastbourne zahrála druhý rok po sobě. Ale zatímco loni podlehla Slovence Dominice Cibulkové, dnes byla úspěšná a zvítězila bez ztráty podání. Šestadvacetiletou Wozniackou porazila 6-4 6-4 a v šestém vzájemném souboji si připsala teprve druhou výhru.

"Tohle je rozhodně lepší. Jsem o krok dál než loni, mám trofej, což mě těší," řekla Plíšková, která za výhru dostala šek na 140.400 liber, v přepočtu přes čtyři miliony korun.

První finálový set rozhodla česká tenistka brejkem v páté hře. V souboji s bývalou svěřenkyní svého trenéra Davida Kotyzy pak za stavu 2-3 v druhé sadě odvrátila čtyři brejkboly, v devátém gamu znovu připravila soupeřku o servis a po hodině a 21 minutách hry proměnila třetí mečbol. K triumfu si pomohla 10 esy.



Plíšková dnes hrála ve svém celkově 19. finále a získala v něm 9. titul. Na trávě zvítězila podruhé, když loni triumfovala v Nottinghamu. Ve světovém žebříčku se třetí hráčka světa přiblíží na pouhých 180 bodů vedoucí Němce Angelique Kerberové. 

Na post světové jedničky má Plíšková velkou šanci zaútočit ve Wimbledonu, kde v posledních čtyřech letech nepřešla přes druhé kolo. Naopak její největší konkurentky mají co obhajovat: Kerberová loni došla do finále, Rumunka Simona Halepová do čtvrtfinále. Plíšková letos v All England Clubu začne proti Rusce Rodinové.

Poslední českou vítězkou v Eastbourne byla v roce 1998 Jana Novotná, která pak o dva týdny později vyhrála i Wimbledon. Dokáže to i Plíšková? "Budu se snažit, půjdu krok po kroku a doufejme, že dojdu daleko," řekla rodačka z Loun.

"Na trávě se cítím v pohodě. Zatím se to neukázalo ve Wimbledonu, ale podání je mojí velkou zbraní. Servisem získávám hodně bodů, a když funguje, tak soupeřky pořádně trápím," dodala Plíšková, která si dnes připsala 36. výhru v sezoně a vyhoupla se do čela pořadí podle počtu vítězných zápasů. Zároveň se posune do čela žebříčku WTA Race To Singapore.

Zatímco Plíšková letos ve třech finále neztratila ani set, bývalá světová jednička Wozniacká prohrála i čtvrté finále sezony a opět v něm neuhrála ani jednu sadu. Svůj poslední 25. titul získala loni v Hong Kongu.

"Karolína hrála tentokrát lépe. Především výborně podávala a já měla problém returnovat. Ale byla to skvělá příprava na Wimbledon," prohlásila Wozniacká.

• WTA PREMIER EASTBOURNE •
Velká Británie, tráva, 819.000 dolarů
sobotní výsledky (01. 07. 2017)
• Dvouhra - finále •
Kar. Plíšková (3-ČR) - Wozniacká (6-Dán.) 6-4 6-4
• Dvouhra - finále •

Yung-Jan/Hingisová (2-Tchaj-wan/Švýc.) - Bartyová/Dellacquaová (Austr.) 6-3 7-5

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (177)
02.07.2017 01:21Od: vrabejka I Tommr se mýlí....
A přitom to není ani měsíc co Tommr Káju odepsal a vynesl ortel, že už nemá šanci stát se světovou jedničkou. Káju jeho pesimismus nakopl vyhrála titul v Eastbourne a na Wimbledon přijíždí jako obrovská favoritka nejen na post no.1 ale i na zisk prvního GS.
[ Reagovat ]
02.07.2017 03:53Od: Frick
Obrovskej favorit byl Rafa na RG a ne Kája na turnaji, kde se nikdy nedostala přes třetí kolo.
[ Reagovat ]
02.07.2017 03:54Od: Frick
pardon - do třetího kola
[ Reagovat ]
02.07.2017 17:01Od: horska.kraslice
U tommra je pesimismus velmi žádoucí, opět funguje. :-)
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:15Od: Frick Abych to jako odborník shrnul
Trofej z Premieru je trofej pro hráčku TOP 10 a ne pro světovou jedničku.

No, a řekl bych, že po Cinci se Kája klidně může stát světovou no. 1 co v aktuálnim zápise nebude mát žádnou velkou trofej. A to by bylo vskutku dost žalostný.
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:23Od: blixa
tvl. ty a odborník ... :D :D :D
Zvykej si joudo, doba dominantních tenistek skončila. Pokud se neurodí nějaká nová Serena s mimořádnou muskulaturou a zároveň talentem na tenis i ochotou extrémně dřít, tak to bude zcela běžné.
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:48Od: Frick
I ta Kerber měla dva GS, když se stala no. 1... a to se tady celkem shazovala...

Chtělo to zkrátka vyhrát IW nebo Miami... aspoň.
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:30Od: lars
jako odbornik na snizovani uspechu ? :)
[ Reagovat ]
02.07.2017 04:43Od: Frick
Určitě :o)

Tak ještě jinak - jsem přesvědčen, že loňský titul v Nottinghamu byl v tu chvíli pro Káju cennější (celou první půlku sezony 2016 kromě IW paběrkovala - konce v prvních zápasech v Dohá, Miami, Římě i na RG, tak Nottingham posloužil jako ucházející odrazový můstek, byť samozřejmě to byl jen okrajovější International a jako tehdy bývalá no. 7 asi měla zálusk i na lepší trofeje, o které se do té doby 5x neúspěšně prala ve finálových utkáních) než nynější Birmingham (žhavá kadidátka na no. 1 a letošní držitelka už dvou trofejí stejné ceny, ovšem bez titulu a dokonce i bez finálové účásti na velkém GS/PM/P5 turnaji)
[ Reagovat ]
02.07.2017 04:43Od: Frick
...pardon, Eastbourne
[ Reagovat ]
01.07.2017 22:25Od: Torn Káje je to jedno...
Spekulace hezké, ale je to úplně fuk. Historie se neptá na to, zda to bylo tak nebo tak. A osobně si myslím, že Káje je to fuk, zda bude nebo nebude světová jednička (do jisté míry). Na druhou stranu je otázka, zda tam chtít hráčku, co vyhraje větší turnaj za sezónu a pak vylítne s každou druhou, nebo naopak někoho konzistentního. Jako ideální případ je hráčka, co hraje slušně furt a vyhrává i velké turnaje.

Petra GS má, ale světovou jedničkou nebyla, Kája zase naopak. Holt nemohou všechny vyhrávat GS a všechny být jedničky. Nechápu, proč tu někteří nemohou být rádi aspoň za to. V ATP máme už jenom Tomáše a WTA taky není zrovna velká sláva. Lucka je velký otazník, u Báry se obávám, že TOP 10 je pro ní trochu nad její síly a pak kromě Káji a Petry tam máme leda tak nadějnou Markétu, aby za 5-6 let nenastala situace, že budeme rádi, že česká hráč/hráčka vyhrají vůbec nějakou 250tku.
[ Reagovat ]
01.07.2017 22:35Od: VlS
No, tak No 1 je o největším počtu bodů za plovoucích 12 měsíců. Těm počtům je šumák, koho bychom tam rádi, nebo neradi. Pokud Kája vyhraje Wimbl, je to úplně OK, Pokud ne a stejně bude Kája No 1, nebude 1. a nejspíš ani poslední. Je to fuk, přeju jí, aby vyhrála.
[ Reagovat ]
01.07.2017 23:35Od: tommr
píšeš, že "Petra GS má, ale světovou jedničkou nebyla, Kája zase naopak", ale tak to přece vůbec není. Karolína má sice k postu jedničky hodně blízko, ale zatím se jí ještě nestala a ten poslední krůček bývá často nejtěžší ... :)
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:08Od: Frick
Tommre, sám si to počítal - dyť jí to může klidně spadnout do klína. Kerber, to podělá, Halep to podělá, Kája to podělá.

A kdo by pak byl 17.7. světovou no. 1, no?
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:12Od: tommr
no je fakt, že Karolína se klidně může stát světovou jedničkou i kdyby ve Wimbledonu vypadla už v prvním kole. Spoléhat se na to ale nedá a zatím k tomu prostě nedošlo ... :)
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:17Od: Frick
Spoléhat se na to nedá, ale je to reálná možnost. A než být světovou jedničkou "s hanbou", to snad raději je lepší se jí nestát.
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:26Od: blixa
Ty seš skutečně ryzí, nefalšovanej, svým způsobem dokonalej idi_ot ! ;-) :D
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:47Od: Frick
Stát se světovou jedničkou po vyřazení v 1. (2., 3.) kole GS je zkrátka poněkud... prekérní.
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:41Od: lars
Fricku , proc nemas hanbu na TP psat svoje blaboly ? :)
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:42Od: FulnekUltras
No.1 je spíš jenom symbol jakési dlouhodobé kvality - pravé experty nevzruší o nic víc, než jeden formálně chybějící zápas Petry v roce 2012, když o dva měsíce dřív v Moskvě při FC uhrála dva, anebo třeba od zeleného (ušáckého) stolu ukradnutý WR Jarmily na 800 m (má se tak stát údajně v srpnu spolu s dalšími atletickými světovými rekordy do roku 2005), když to JARCuster přes všechny "úlevy" a nepokryté zvýhodňování pořád ne a ne na té dráze dát...
[ Reagovat ]
02.07.2017 09:50Od: PetaM
Ono by bohatě stačilo aspoň na jednom z turnajů (Toronto a Cincinnati) porazit Petkovič. A po vyhraném TM by se stala jedničkou ...
[ Reagovat ]
02.07.2017 10:03Od: bIbec
pak je otázkou, jestli by ten TM vyhrála, pokud by jí reálně ta jednička hrozila .-)

Petra měla smůlu (štěstí?), že jí to nespadlo do klína.
[ Reagovat ]
02.07.2017 19:41Od: FulnekUltras
Z Petko měla tehdy už komplex. ;)
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:11Od: Frick
Na světovou no. 1 potřebuješ takový množství bodů, že ti fakt nestačí "jeden úspěch a pak prohrávat s každou druhou". To prostě není možný. Možná tak na TOP 10 by ti to stačilo.
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:22Od: duhove_hovinko Forehand
Co se s tebou stalo chlape???
[ Reagovat ]
01.07.2017 20:16Od: fialka info v kocke
Serena to neprehnala? Z môjho pohľadu áno.

http://tenisovysvet.takurcitee.sk/wozniacka-donaha-safarova-vratila-cas/
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:18Od: FulnekUltras
za mě doposud nejhezčí, jak jsem ji kdy viděl ;)
[ Reagovat ]
01.07.2017 22:38Od: VlS
Myslím, že je Sereně úplně šumák, co si o tom píšeme na TP a mé je zase fuk, co si dělá Serena.
[ Reagovat ]
01.07.2017 22:45Od: brixner
Ježiš, ta Donna je fakt krásná holka!!!
Nemáte někdo její číslo?
;-)
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:18Od: lars
nejake jeji cislo je na : https://www.youtube.com/watch?v=M8oCU8m_n7o :))
[ Reagovat ]
02.07.2017 11:36Od: brixner
No jo, i slzičky k tomu patří...
Ale u mě by jí vyjely z rozkoše, vo to teda fakt strah nemam :-)
Ale je to kočka!
No nic, du se zchladit, abych zas neměl roupy, to pak většinou vyrážím do ulic a skoro všechno zdrhá :-))
[ Reagovat ]
01.07.2017 23:39Od: Frick
Sakra, proč ten titulek nebyl naopak :-D
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:46Od: Frick Kája
Pokud nevyhraje Wimbledon, tak se stane pohledem získaných trofejí JEDNOZNAČNĚ nejhorší světovou jedničkou od začátku Tierů a jen se tim potvrdí fakt, že současnému světovému tenisu zcela chybí nějaká hvězda.

Cincinati bylo dobrý, ale pak měla D*E*S*E*T příležitostí si to "obhájit" a nedokázala to ani jednou. A to nepočítám AO 2017, kde se Serena "nedala"...

Nebylo to tehdá korektní (a rovněž určitě nebyla první ani poslední hráčkou, který by se to stalo), ale na US Open tim titulem JASNĚ POHRDLA.
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:49Od: Frick
Jako srovnat to s Petrou, která se mohla stát světovou no. 1 jako vítězka GS, TM, PM a třech menších trofejí... zatímco Kája by mohla no. 1 jen jako vítězka Premier 5 a třech menších, to je dost tristní. Jasně, to GS finále tam bylo, ale finále je zkrátka prohraný.
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:53Od: blixa
No jo, Frick úplně zkvěšovatěl :D :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 19:22Od: Frick
Já se snažím uvést fakta. Pokud bychom brali za hlavní faktor GS a pak jako pomocnej počty trofejí z elitních turnajů, tak tam Kája doslova hoří. Ani Dinara, ani Caroline na tom tak zle nebyly. I ty GS finále taky už měly ve strožoku.
[ Reagovat ]
01.07.2017 19:41Od: blixa
Ty "fakta" jsou irelevantní. Dnes je první, minimálně padesátka, na úplně jiné úrovni než dřív. Všechny ty holky mají vynikající kondici a techniku. Taková Evžena by tehdy bez problémů držela první dvacítku, dnes není schopná udržet první padesátku. Prostě srovnáváš nesrovnatelné.
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:20Od: FulnekUltras
jj, Evža to je dobrý etalon ;)
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:03Od: Frick
A nemá Evžena s první padesátkou problém kvůli tomu, že zkrátka neunesla ten úspěch?
[ Reagovat ]
02.07.2017 00:14Od: blixa
Neřekl bych. Konkurence je jednoduše brutální a po té, co přestala být tím překvapením na to prostě nemá.
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:45Od: lars
A jaky si das trest, kdyz zpochybnim tve tvrzeni ?
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:53Od: FulnekUltras
Kája má prostě hlavně tu dlouhodobou vyrovnanost, zatímco Královna je jenom jedna. ;)
[ Reagovat ]
01.07.2017 20:04Od: lars
Ano, aktualni kralovna Velke Britanie je jenom jedna :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:27Od: FulnekUltras
Grassqueen vs. Larsson - hned první kolo nebude žádná sranda... ;)
[ Reagovat ]
01.07.2017 22:19Od: Torn
Jasně žádná sranda. Hraje s hráčkou, co není ani TOP50, 4krát nad ní vyhrála a letos nic neuhrála...Petra má vážně těžký los. :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 23:13Od: FulnekUltras
To u Káji jsem taky úplně klidný... ;)))
[ Reagovat ]
02.07.2017 10:50Od: Torn
Vylítnout mohou obě, ale to riziko je vždycky. Pro první kolo mají rozhodně snesitelné hráčky.
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:54Od: Jabadu
"Tohle že jsou přišitý knoflíky?!! ... Tohle?! ... Seber je! ... Krucinál ... spadlo ti to. Asi vítr, ne?... Postav to. ... Pojďte chlapi, ať si to užijem ..."
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 19:01Od: FulnekUltras
Nastav si to támhle...máš to obráceně... ;)))
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:19Od: fialka
ježiši, Havrilla stále komentuje na NoS. Nijaký komentátor mi tak veľmi nesedí ako on. V nasledujúcich 2 týždňoch by mohol stratiť hlas a ísť na maródku. Potom nech si už celý rok komentuje čo len chce. Komentátori na DIGI Sport sú proti nemu esá.
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:30Od: Mayo
:D
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:32Od: Jabadu
Ivan Ňiňaj (dej mu Pánbůh lehké nebe) byl oproti Havrillovi legenda.
Dokonce měl na Sme.sk svou kategorii - Ňiňajov svet.
Jeho legendární, mnohdy nelogické výroky, jsou prostě nesmrtelné:

"Lašák (brankář) v šanci! Góóóóóóóóól!!! ... Prehrávame jedna nula."
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:37Od: fialka
sranda. :)Tak toho si ja nepamätám. Tento teraz komentuje exhibíciu a to je za trest. "má vzostupujúcu zostupnosť" Však on nevie ani po slovensky. Trhá mi to uši.
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:41Od: fialka
no, nič, vypínam zvuk :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:54Od: svetova.dvojka
Móžme ísť do predu no nemáme puk...
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:47Od: Jabadu
Kdysi to v jedné diskusi dost pregnantně vyjádřil jeden slovenský fanoušek:
"Na Bosákovi a Ňiňajovi sa vždy nasmejem. Lenže je tu zásadný rozdiel. Bosák je vtipný, inteligentný a vzdelaný človek. N?ňaj je iba smiešny! A to ma, ako Slováka, dosť sere!"
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:52Od: FulnekUltras
Svého titlbacha najde nakonec každý ;)
[ Reagovat ]
01.07.2017 19:02Od: vendulkabendulka
A Švédi budú vylúčení za príliš veľa hráčov na striedačke...
http://sport.sme.sk/ninajovsvet/ivan-ninaj/k/2/najpopularnejsie/380
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:18Od: Frick Eastobourne
Je to "malej Premier", bo je na montovanejch tribunách.

Prostě to nemá ten lesk jako v Sydney, Dubai/Dohá, Charlestonu, Stutgarttu nebo Tokyu...
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:04Od: Dobry-den Gratulace Karo
Tak jsem viděl aspoň hajlajty a musím říct, že to byl moc hezký zápas. Nádherné vinery, a hlavně to ticho při úderech. Paráda!

Co se týká finále Wimbledonu s Petrou, tak to je utopie, znamenalo by to totiž, že holky musejí vyhrát 12 zápasů bez zaváhání, to je mimo realitu. Ale tak snít můžeme, tak proč ne :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:21Od: slacker
tak muzou vyhrat 6 bez zavahani a dalich sest se zavahanim
[ Reagovat ]
01.07.2017 20:44Od: Rudolfek
Stačí vyhrát každá 6 jednoduchých zápasů (ty horší soupeřky jim vyřadí Kiki, Lucka a Bára), 7 zápas bude exhibiční línej tenis.
Nevíte někdo, proč je Berdych nasazený jako 11 ?
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:21Od: FulnekUltras
;)))
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:37Od: lars
protoze Tom ma "dobrou travu "
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:34Od: letityfanousek výborně Karolíno
Gratulace
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:31Od: brixner Já to věděl!
Sice jsem viděl kulový, protože sekám zahradu, babka Mrákotoic chce taky trochu toho bordelu pro králíky a jí nevyhovět by se rovnalo sousedskému harakiri...Ale snad se objeví aspoň Highlighty.
Někdo tu giginoval o tom, že to tam děvčata prý nějak podivně mrskala, tak uvidíme. Důležité ale je, že má Kája pořádnej kus poháru a zvýšené sebevědomí před Wimbledonem!
Myslím, že má na ní hodmě kladný vliv Kozyta.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:45Od: Torn
Fakt to byl slušnej zápas, na vysoké úrovni. Myslím si, že od obou to byl velmi solidní výkon a Caro nedala nic zadarmo.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:49Od: brixner
Rád na to mrknu aspoň ze záznamů, snad na Tubě už večer něco bude!
Vyhrát jakýkoli turnaj na trávě je, myslím, super výkon!
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:20Od: Frick
Káje nedala zadarmo. A co Hrdličkovi?
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:33Od: Torn
Tomu dává Kája zadarmo :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:29Od: Chrenda Kája
na hrad. Po Wimblu je jedničkou, ať vyhraje či ne. A jednička je jednička, to už jí nikdá nikdo nevezme a že to bude HISTORICKÝ zářez, to prostě nikdo nezpochybní. :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:43Od: brixner
No kéž by! Jen ale furt nevím, až budu sedět někde v hospicu na kriplkáře a řvát dědkovi vedle do naslouchátka, co bude znít lépe:"Dědó, vzpomínáte na tu Káju Plíškoic z Loun, jo...to je ta bejvalá světová jednotka..."
Anebo:"Dědku, ta naše bejvalá wimbledonská vítězka Kája Plíškoic ukončila kariéru, už jí je skoro padesát!"
"Co tóóó...kerá jako...ta pokérovaná?"
"Jo jo, to byla vona, dědo...!
"No jo, to byla hodná holka, hodná byla...hezký dlouhý nohy měla...to mě už ty hnáty nesloužej...hodná byla, to zas jo...aj ten Wimbledon párkrát vyhrála...A jak že se ta lyžařka menovala??"

Tak teď prostě nějak nevím, no...:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 22:10Od: Chrenda
Tak o tom žádná, však ona nějaký ten GS vyhraje, když bude pokračovat ve výkonech, ktere teď předvádí.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:18Od: svetova.dvojka
Paráda... co jiného k tomu napsat, snad vydrží štěstíčko i na Wimbledon.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:15Od: bIbec
Pěkné finále, gratulace :-)

Tak držím palec na ten Wimbl.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:12Od: paddy Fantasy
nezapomeňte na naše přísnější pravidla při vytváření týmů
- hlaste se i do 4hry

http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:57Od: Frick Angie sezóna 2015
Čím dál více mi tim připomíná sezonu Angelique v roce 2015, kdy si ty Premiery schramstla taky slušně pro sebe. Celkem byly čtyři, takže Káje ještě zbývá jeden.

No ale... je to prostě takový fakt "emočně prostý". Prostě člověk nemá pocit, že ty trofeje byly taký "urvaný". No a asi i Kája sama cítí, že by to chtělo vyhrát něco většího. Tak pokusů málo nebude, celkem sedm. No ale bejt svěotovou no. 1 a mít v 52-týdennim zápisu pouze jeden "nejmenší velkej turnaj" - tj. Premier 5, to by fakt bylo trochu "hloupý". To i třeba "věčně dehonestovaná no.1" Caroline měla za sezonu 2011 1x PM + 1x P5 a za sezonu 2010 3x P5...

Přecijen... To Eastbourne na mne působí jako takovej "lepší International"
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:59Od: blixa
Frick nám nějak Kvěšovatí ... :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:22Od: Frick
No, Petra Premiery 5 vyhrávala i ve svých "slabších" sezonách (2012, 2013, 2016...)
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:24Od: Frick
No, i když 2012 byla "slabá" hlavně optikou očekávání, které do ní byla vkládána.

Vlastně jediná sezona, kde se na dvou GS dostala mezi 4 nejlepší.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:11Od: tommr
lepší International? Ukaž mi nějakej International kde by bylo k zisku titulu nutný porazit dvě hráčky z top-10. Ty ses snad už úplně pomát ... :(
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:14Od: bIbec
ten internationál, co vyhrála Katka letos.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:17Od: bIbec
i když teď úplně nevím, jestli Konta byla v té době v desítce. Ale víc hráček top 10 tam bylo.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:22Od: tommr
no když to bereš takhle doslova tak Karolína musela přejít přes tři hráčky top-10 a všechny nasazený v Eastbourne byly hráčky z top-10. International s takovým obsazením prostě nemůže existovat ...
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:29Od: bIbec
ale jo.. já bych z toho nedělal vědu. Do jisté míry ale s Frickem souhlasím, chtělo by to bodovat na těch větších turnajích. Třeba to časem přijde.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:35Od: bIbec
prostě být schopná udělat ten poslední krok (posledních pár kroků). A to je těžká věc. Toho si já cením víc jak té jedničky.
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:59Od: lars
takze Vesna je pro tebe letos lepsi tenistkou nez Karol ?
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:12Od: bIbec
ne. Titul z IW je sice pěkná věc, ale konzistenci Karolíny to nepřebije.
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:29Od: bIbec
ještě dodatek. Záleží i na okolnostech. Třeba Ostapenko řadím letos výš jak Karolínu. Přesto, pokud by Karolína dokázala vyhrát Wimbledon, z mého pohledu by to byl cennější úspěch. Karolína by ho vyhrála z podle mě těžší pozice, kdy je na ni vyvíjen mnohem větší tlak. Vlastně by vyhrála GS a zároveň se stala tou jedničkou. To by bylo něco úžasného.
Vyhrát velký turnaj je fajn, ale zopakovat to.. nebo ho vyhrát z pozice favoritky... to dělá z hráčky šampionku.
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:51Od: lars
Kdyby Stosur nemela unavovou zlomeninu , tak by asi RG Ostap nevyhrala
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:31Od: triatlet
Kdyby Serena nebyla těhotná...
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:50Od: Frick
Kdyby Azarenka nebyla těhotná
[ Reagovat ]
01.07.2017 19:02Od: lars
Azarenka behem RG2017 nebyla tehotna
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:43Od: Torn
Eastbourne mělo velmi slušné obsazení, nejleší z těch travnatých turnají zatím, že vypadla Kerber, Halepka, Cibule...tak to je věc druhá. Karolína musela porazit 3 hráčky TOP10. Že Konta nenastoupila je věc druhá.
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:44Od: misa
Jistě, Plíšková kromě Cincinnati v životě nic většího nevyhrála. Dost tristní na budoucí světovou jedničku.
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:55Od: lars
takze podle tebe je finale Lucky na RG min nez vyhra Petry v Madridu ?
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:24Od: misa
Tehdy byla v ženském tenisu jiná konkurence, takže o tebou zmiňovaných nikdo jako o světových jedničkách nemluvil.
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:38Od: lars
asi mas problem odpovedet primo na mou otazku. Co ?
tak nejdriv napis odpoved na mou otazku z 17:55 : ano nebo ne
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:52Od: Frick
Na US Open ale nevyhrála. Tam prohrála. A hloupě.
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:58Od: lars
Ty hloupe vetsinou pises na TP :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 20:47Od: misa
Jsi autista nebo dement?
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:11Od: lars
ani jedno.
Ty jsi dement ?
[ Reagovat ]
01.07.2017 21:11Od: VlS
Proč máš problém odpovědět na jasně formulovanou otázku? Není na ní nic dementního.
[ Reagovat ]
02.07.2017 14:49Od: misa
Protože mi známý provokatér lars nemá co nařizovat. Navíc se jeho otázka vůbec nevztahovala k tomu, co jsem napsal v 17:44. Tak proto.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:41Od: Kozoroh 9. titul Karolíny
Gratulace Karolíně, vyhrávat z pozice favoritky je zkrátka potřeba a tituly posilují sebevědomí. Ohledně finále snů Kája vs Petra jsem však opatrný, je možné, že o titul nebude hrát ani jedna z nich. Káju může zaskočit Coco, Monika Niculescuová rovněž nebude příjemná soupeřka na 2. kolo; Petru může zastavit Garciaová anebo příjde den blbec a vyletí s no-name hráčkou typu Hogenkampovou.
Snad se Wimbledonu vyhne úlet v podobě Ostapenkové. Samotné Ostapenkové věřím max. na 4. kolo.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:46Od: Vaslab
Myslím, že ve 2. kole by Káju spíše čekala Magda Rybáriková, která má momentálně formu jako hrom a i podle sázkovek bude proti Niculescu jasná favoritka (kurz 1,30).
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:48Od: horska.kraslice
S tou favoritkou bych si nebyla tak jistá, ale vzhledem k výborné formě Magdy to může být top bitva. A když odklidí Niculescu, nebudu se zlobit. :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:49Od: EllNino
Magda ale vyhrávala na ITF převážně ... nějaký cenný skalpy uplně nemá :) ale Niculescu doufám dám, ta mě štve
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:50Od: EllNino
hlavně, bilance Ryby na GS, jen 3x se podívala do 3. kola, z toho 2x už skoro před 10 lety, pravidelně končí v 1. kole, někdy ve 2.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:53Od: tommr
no při vší úctě k Rybárikový pokud by si s ní Karolína nedokázala na GS poradit tak by si post jedničky prostě nezasloužila ...
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:56Od: Jabadu
Už je to nějaký rok, kdy se Petra s Magdou sešly ve finále a Slováci zde škemrali, že Petra je hodná, ať jí to nechá, však jí to neublíží a Magdě to pomůže.
Petra dostala přísný zákaz a jak jsme řekli - tak bylo!
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:59Od: FulnekUltras
V NH to ani jinak nešlo. Tam má Královna svou stabilní ušáckou rezidenci. ;)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:38Od: janek_da
Káje gratulace, ale za výběr turnajů by zasloužila pár facek.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:42Od: Kozoroh
Napodobuješ Kveše?
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:44Od: janek_da
To už je taková tradice, za každým Kájiným titulem tohle napsat.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:47Od: EllNino
jj loni za Nottingham dostala pár facek :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:38Od: gigin Zápas
jsem neviděl, ale prej:
Wozie viditelně nehrála naplno - ne že by to vyloženě vypouštěla, ale šetřila se (není divu, včera se zranila) - se Karolína dost nadřela. Celkově to nebyl pohledný zápas a ani kvalitou nepřesvěčil.
Asi jediný zajímavý moment zápasu byl, když Kader okřikl ptáky.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:46Od: tommr
to je doufám ironie? Wozniacká nevypustila ani jeden míček a už hodně dlouho jsem jí neviděl hrát tak dobře ...
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:46Od: EllNino
komentář Kvěše z Idnes ;)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:51Od: gigin
Přesně, plus další jeho nenávistné kecy :DD
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:51Od: tommr
jo takhle - já už jsem se lek, že se nám gigin zbláznil ... :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:34Od: triatlet
Přečtu, pochopim, ani se menusím na idnes dívat.
Jasná kvěšovština :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:46Od: janek_da
Co ten Hrdličkův, ukldinil se?
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:48Od: Jabadu
A já jsem si říkal, proč se tam ten Hrdlička tak červená a ošívá.
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:37Od: Mayo
Karolína je veľká tenistka, nech sa darí vo Wimby.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:33Od: tommr Karolína Plíšková a boj o světovou jedničku
Karolína si dneska výrazně polepšila v boji o světovou jedničku a před Wimbledonem má zdaleka nejvýhodnější pozici. Po odečtení bodů za lonskej Wimbledon (a u Halepový i za lonskou Bukurešt) bude pořadí na prvních místech v průběžným žebříčku následující:

1. Karolína Plíšková 6785
2. Halep 6240 (-545)
3. Kerber 5735 (-1050)
4. Svitolina 4695 (-2090)
5. Wozniacki 4540 (-2245)
...

Karolíně k získání postu světový jedničky úplně stačí uhrát ve Wimbledonu stejnej výsledek jako Halepová a Kerberová ...
Halepová jí může předstihnout jen když dojde aspoň do semifinále a současně získá o 550 bodů víc než Karolína ...
Kerberová jí může předstihnout jen když dojde aspoň do finále a současně získá o 1055 bodů víc než Karolína ...
Žádná jiná hráčka už nemůže Karolínu předstihnout ...
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:37Od: horska.kraslice
Díky za vypracování přehledu.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:38Od: Pani_Kostalova
taky děkuji :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:40Od: Mayo
Pane Košťál (:
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:54Od: Pani_Kostalova
Dneska to byla cesta kolem světa :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 19:04Od: FulnekUltras
plus dýmka míru ;)))
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:35Od: Torn
"aspoň do finále" Kerber bude ráda za 3. kolo :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:15Od: Jabadu
Nóóó ... to je alespoň pohár!
A Petře dali minulý týden popelník.
To je taky spravedlnost ...
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:35Od: fialka
to je skôr polievková misa :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:34Od: Torn
Taky jsem si říkal..Kája dostala cenu jako pro vítězku GS a Petra aladinovu lampu :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 17:08Od: lars
Eastbourne je vetsi turnaj nez Birming proto vetsi trofej :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 18:19Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:14Od: vendulkabendulka
Chci české finále Wimbledonu
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:20Od: tommr
já taky, ale ještě bych to trochu upřesnil: chci finále Karolína vs. Petra ... :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:23Od: Jabadu
Šmarjá, tady už se chrastí medailemi, ale zapomněls říci to hlavní a zásadní!!
Že tomu dáváš 10%. Maximálně!
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:38Od: tommr
je to samozřejmě jen moje přání a ne tip. Kdybych měl tipovat tak by ta pravděpodobnost, že k tomu dojde asi byla opravdu velmi nízká - těch 10% docela sedí. Pravděpodobnost, že ve finále bude bud Karolína nebo Petra bych viděl asi tak na 20% ... :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:43Od: Jabadu
Tvých pověstných 10% už nám vyhrálo dva Wimbledony.
A je docela možné, že za 14 dní ...
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:24Od: Pe3k
To by bylo něco!
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:10Od: tommr Karolína Plíšková
dneska po velmi dobrým výkonu vybojovala jedno z nejcennějších vítězství ve svý kariéře. Získala třetí letošní a celkově devátej titul a výrazně se přiblížila postu světový jedničky. Velice důležitý je i to, že dokázala porazit obávanou soupeřku, která dneska taky hrála velice dobře a přibrzdila jí tak trochu v jejím stoupání žebříčkem ... :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:09Od: fialka
Gratulujem, super výkon.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:09Od: Fandina
Ať žije Kotyza!!!
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:07Od: Krisboy
...a Havlát prská vzteky. A co asi vyvádí tykve na idnesu, to radši nevědět :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:07Od: Torn
Kája i Petra mají na jednu stranu docela výhodu v tom, že jsou ted pro ostatní hráčky hrozbou, oho můžou využít v zápasech. Na druhou stranu, 2 největší favoritky, ale myslím si, že tohle si brát k srdci moc nebudou. Kája už poslouchá X měsíců, že bude světová jednička a Petra musí být už zvyklá na to, že je 6 let žhavou aspirantkou na W.
[ Reagovat ]
01.07.2017 19:08Od: FulnekUltras
Ta pozice našeho eltního dua před letošním Wimblem je opravdu výjimečná - a kdo by to byl ještě dva týdny zpátky řekl. Tak nezbývá, než si to užívat, co to dá... ;)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:07Od: Jabadu No vidíš ...
konečně si Michal může zpívat:
Kdo má nejkrásnější paní
já,já,já
Kdo jí splní všechna přání
já,já,já
Kdo má kopce drahokamů
já,já,já
Kdo má kočár pro svou dámu
já,já,jenom já ...
:-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:06Od: sprchon
Super, ten brejk na 5:4 luxusní. :) A pak dopodávala. Kája je silná, už ten zápas se Světlou se mi moc líbil. Snad to půjde takhle dobře i ve Wimbledonu.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:05Od: vrabejka
Iksyby holky neuspěli na Wimbledonu i tak to bude úspěšná travnatá sezóna. Ale věřím že alespoň jedna se dostane daleko. Těch favoritek ve formě teď zase tolik není.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:02Od: Nancy_z Paráda!
Tak i Karolína má titul z trávy a byl by to sen, kdyby se sešly s Petrou ve finále za 14 dní!
Tak snad se nevystřílely dopředu a bude se jim dařit.
P. S. S Petrou jsou to pro mě přece jenom jiný emoce, ale Kájin úspěch je taky fajn :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:14Od: tommr
já prožíval obojí zhruba stejně. U Petry je obdivuhodný, že se dokázala tak rychle vzpamatovat z toho neštěstí a Karolína se dneska zase výrazně přiblížila postu světový jedničky ... :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:32Od: Torn
Podle mého je zbytečné to porovnávat, důležité, že jsou dva tituly doma (U Káji a Péti). :D
[ Reagovat ]
02.07.2017 04:47Od: Frick
Já klidně porovnávat budu - pro Petru ten titul musel určitě znamenat.

Pro Káju je to Eastbourne jen "další v řadě".... no, OK - je to první větší titul z trávy, ale i tak...

Vlastně by to asi chtělo ještě něco slušnějšího vyhrát na tý cihle. Stuttgart nebo Madrid.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:02Od: Krisboy
Skvěle, Královno. Trůn je připraven...
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:01Od: vrabejka
Famózní Kája!!
Rozhodl 6 gem 2.setu
Češky vládnou na trávě!!
Birmingham: Kvitová
Eastbourne: Pliskova
Wimbledon finále: Kvitová - Plíšková??
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:18Od: tommr
jj ta dlouhá šestá hra druhýho setu byla klíčová. Kdyby se Wozniacký podařilo Karolínu brejknout tak by se zápas moh ještě zkomplikovat. Karolína ale prokázala pevný nervy a Wozniacká pak už víceméně rezignovala ... :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:01Od: Bloody13
Před týdnem Petra, dneska Kája. Za 14 dní - doufejme - další pěkné finále :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:00Od: monty25 Eastbourne - finále
Přestože to byly dva vyrovnané sety, tak to bohužel dopadlo podle předpokladů. K čemu je, že Caro hrála letos už čtvrté finále, když ani jedno nevyhraje... Na druhou stranu, tenhle i další výsledky mých favoritek v posledních týdnech (Donna titul v Nottinghamu, CiCi semifinále na Mallorce) dávají naději, že i bez Mashy by pro mě letošní Wimbledon nemusel být úplně nezajímavý...
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:05Od: Torn
zcela zbytečný příspěvek.
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:05Od: EllNino
proč ?
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:20Od: monty25 Re: EllNino
Asi proto, že nefandím Češce...
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:10Od: slacker
tim ze tam napslal "bohuzel" tuhle mizlovnici emzaku e mezacek jsou uchylka prirody, jako by jeleni byli priznivci vlku
[ Reagovat ]
01.07.2017 16:31Od: Torn
A proč ne?:D
[ Reagovat ]
01.07.2017 14:59Od: Empe
Karolíně to moc přeju. Ale přiznám se... moc to se mnou nehnulo. Minulý týden to byly teda jiné emoce! :-D
Ale můžu slíbit, že za dva týdny bych to prožívala mnohem více! :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:03Od: Torn
Já to měl/mám třeba naopak. :D
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:14Od: historik
musím přiznat, že tenhle týden to se mnou hnulo taky víc :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:47Od: Empe
Budiž nám pohnutí přáno hlavně za ty dva týdny. :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 14:59Od: George_Renel Moc hezké
Dvě slibné soboty máme za sebou. Klidně si dám týden pauzu a za 14 dno repete. :-D
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:01Od: triatlet
Minulý týden sobota byla o Lucčině skreči, ale nedělní finále s Ash kvalitní stejně jako to dnešní :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:03Od: George_Renel
Máš pravdu, ale pointa zůstala :-)
[ Reagovat ]
01.07.2017 14:58Od: Fandina Nádhera
a gratulka Káje. Caro hrála moc dobře, dařilo se jí, ale Kája byla lepší. Nádhera Kájo a jen tak dál. Číslo jedna se pomalu blíží. Gratulace veliká, pěkně!!!
[ Reagovat ]
01.07.2017 14:53Od: avos
To jsou soboty! :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:02Od: EllNino
no minulý týden neděle ne ? :)
[ Reagovat ]
01.07.2017 15:06Od: avos
Ajo ... tak víkendy :D Ještě aby dneska vyhrál Gael a bude to ideál.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist