Potvrzeno: French Open se o týden odkládá, hlavní soutěž začne 30. května

  • Francouzská tenisová federace dnes na sociálních sítích potvrdila, že se letošní ročník French Open o týden odkládá. Kvalifikační boje tak odstartují 24. května a turnaj vyvrcholí mužským finále v neděli 13. června. Zatím není jasné, co bude s prvními generálkami na Wimbledon. Travnaté turnaje měly začít po skončení antukového grandslamu, ale teď kolidují s jeho druhým hracím týdnem.
    8. 4., aktualizováno | Aktuality |  88 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Francouzský list L'Équipe včera přinesl informaci, že se French Open o týden posune, a dnes ji pořadatelé antukového grandslamu potvrdili. Důvodem je minimálně měsíční lockdown ve Francii způsobený pandemií koronaviru. Francouzská tenisová federace (FFT) doufá, že týdenní posun umožní v areálu Rolanda Garrose přivítat více diváků. "Chceme zvýšit šanci, že se turnaj bude hrát před co nejvyšší návštěvou, přičemž zároveň bude zajištěno zdraví a bezpečí," uvedla FFT.

K odložení French Open došlo také loni. Pořadatel FFT bez jakékoli konzultace s tenisty či organizátory dalších turnajů chvíli po začátku pětiměsíční koronavirové pauzy turnaj odložil na přelom září a října. Ten se pak ještě jednou změnil a hlavní soutěž vypukla 27. září, dva týdny po skončení US Open. Do areálu smělo 1 000 diváků denně.

Jen dva týdny mezi grandslamy budou mít tenisté také v letošním roce. French Open se totiž nově včetně kvalifikačních bojů uskuteční od 24. května do 13. června a hlavní soutěž Wimbledonu začíná 28. června.


WTA a ATP pracují na změnách, travnatá část sezony bude nejspíše o týden kratší
WTA i ATP dle vydaného prohlášení pracují na změnách v kalendáři těsně před i po French Open, jelikož první travnaté generálky (WTA 250 Hertogenbosch a Nottingham, ATP 250 Hertogenbosch a Stuttgart) na nejslavnější turnaj světa nyní kolidují s druhým hracím týdnem antukového grandslamu.

Na změně termínu French Open se shodli pořadatelé všech čtyř grandslamových turnajů. Wimbledon už oznámil, že termín měnit nebude. S největší pravděpodobností tedy opravdu dojde k jednotýdennímu zkrácení již tak krátké travnaté části sezony.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (88)
10.04.2021 14:10Od: tommr
nechápu proč se travnatá část sezóny o týden zkracuje. Vždyt druhý týden FO stejně hraje jen 16 nejlepších mužů a žen a ti by na přípravných travnatých turnajích stejně nehráli ani za normálních okolností ... smile
[ Reagovat ]
10.04.2021 22:16Od: FulnekUltras
všecko to pokrátíme ;-)
[ Reagovat ]
08.04.2021 20:21Od: FulnekUltras Kill the Bill
odložte všechno až po popravě této zrůdy

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.04.2021 21:14Od: blixa
A máš proti Billovi nějaké důkazy ? Ou, vlastně na co, správný bolševik napřed popravuje, a pak se ptá, teda radši ani neptá ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.04.2021 21:30Od: lvicek
No dukaz je jasny, ne? Je to uspesny clovek, co svou hlavou vydelal fakt neuveritelny prachy (a ne rudanim v dole!!), coz tezko muze prekousnout. A pak si jeste dovolil hromadu z tech penez dat na charitu a pomahat lidem. No co to jako je? Spravnej miliardar je prece zlodej (viz nektere zname osoby na nasi politicke scene) a hamouni a hamouni.
[ Reagovat ]
08.04.2021 22:19Od: FulnekUltras
viz níže
[ Reagovat ]
08.04.2021 22:54Od: FulnekUltras
ne že bych tohoto starosvazáka ;-) nějak uctíval ;-), ale od 6:30 minimálně dalších 6 minut je to celkem zajímavé... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=OAYElvsQcxY
[ Reagovat ]
09.04.2021 01:23Od: FulnekUltras
taky chápu, že normálně uvažující člověk - a žena tím spíš ;-) - si napoprvé jen těžko umí představit, že uvnitř jeho "vyspělého" živočišného druhu by se mohli najít tak zvrácení jedinci, kteří budou na "seriozně vědecké" bázi zcela vážně uvažovat o nejrůznějších metodách depopulace lidstva, s chorobně zářícíma očima horovat pro masivní vakcinaci hlavně dětí vlastními "preparáty", v Africe a Indii za sebou takto nechají tisíce mrtvých či doživotně zdravotně poškozených osob, aby se následně rozhodly podobné experimentální šmakulády aplikovat i v eusa-zóně - a v prakticky totožné oblasti vlastního mediálního vlivu (kam momentálně bohužel patří i Česko) pak ještě budou sebe sama označovat za nezištné "filantropy", kteří vlastně jen "prozíravě zachraňují vážně ohroženou planetu Zemi" - aby jim to miliony oveček následně ještě zobaly z ruky s falešným pocitem viny: "no jo, vždyť je nás tady opravdu moc, a chováme se tak hrozně, takže si takovou vysoce odbornou ;-))) redukci vlastně zasloužíme..."

tohle by opavdu nevymysleli ani ten Hitler s Mengelem - a že to byli nějací parchanti...

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.04.2021 01:24Od: FulnekUltras
rozhodli - pro cmrndače ;-)
[ Reagovat ]
09.04.2021 01:32Od: FulnekUltras
přičemž mediálně udržovaná psychóza "jediné možné cesty" se současnou cílenou oficiální blokací všech levných, dostupných a dávno bezpečnostně prověřených možností reálné LÉČBY, jakož i alternativních vakcín z "nesprávných" zdrojů je už natolik nápadná, že to musí vidět snad úplně každý smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.04.2021 10:19Od: FulnekUltras
slizce pokrytecká sorosgatesovská masáž pod vedením "elitních" kolaborujících "odborníků" vytrvale pokračuje - až se z našich "expertů" kouří a primitivně zaujatá ideologická trapnost z nich jen tak odkapává

a tyhle bezpáteřní otitulované kurwy nám budou chtít tvrdit, že jim tady jde o lidské zdraví smilesmilesmile

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/testovani-sputniku-v-cesku-nedava-smysl-je-to-manevr-mini-odbornici-149944#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=87YQO7QyoQx-202104090809&dop_id=149944&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
09.04.2021 10:26Od: sojka1
v nejvyssim stupni ohrozeni mi momentalne prijdes ty, to prece nemuzes dlouho vydrzet.... ;-)
[ Reagovat ]
09.04.2021 10:32Od: blixa
To se ti jen zdá, jeho zkroucený mozeček si naopak vrní blahem a je ve svém živlu ! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.04.2021 10:55Od: FulnekUltras Re: ja sa ptám...
jak se to ty kurwy euroamerické dozvěděly, že v dalších letech přijdou další (a jen horší) "mutace" ??!!!???

a že genocidní spirála "jediné možné cesty" v podobě vakcinace nemá mít snad ani žádného konce?

poprvé v historii jsme v situaci, kdy primární není léčit nemocné, ale cíleně fyzicky i psychicky terorizovat všechny

kdy "pozitivní" test je vlastně pouhou formální vstupenkou do systému, jehož obludnost nemá v dějinách obdoby

ještě si někdo myslí, že celý tento cirkus nebyl předem naplánován?

no, nedopadnou vůbec dobře ti, co tohle spustili a co tomu průběžně slouží...

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/v-o2-universum-se-zkousi-provoz-ockovaciho-centra-vakcinu-dostane-tisic-lidi-40356446#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=Sb9EyIAilVB-202104090837&dop_id=40356446&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
09.04.2021 11:05Od: FulnekUltras
a teď už konečně urááá na vzduch... ;-)smile
[ Reagovat ]
09.04.2021 11:06Od: sojka1
a co rikas na rozhodnuti Francouzske tenisove federace odlozit FO o tyden, je pro tebe akceptovatelne nebo vidis nejake problemy? :-))
[ Reagovat ]
09.04.2021 11:09Od: FulnekUltras
jak říkám, ať to klidně odloží všechno až po válce ;-)

v uragánu už se nejedna kaplička k zemi poroučela...

hlavně když zůstane stát Chrám smile
[ Reagovat ]
09.04.2021 11:12Od: sojka1
dobre.... ale uz frc na ten vzduch.... radej.... :-)))
[ Reagovat ]
08.04.2021 21:37Od: Vlk-v-trave
Takze nepouzivas Windows a jedes na Linuxu.
Tos prekvapil.
[ Reagovat ]
08.04.2021 22:18Od: FulnekUltras
tento perverzní skrček to pouze dobře zkšeftoval - nic víc - a teď větří zas smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 22:28Od: Vlk-v-trave
Na cem jedes? Ubuntu?
[ Reagovat ]
08.04.2021 22:30Od: FulnekUltras
Bilderberg Immunity
[ Reagovat ]
08.04.2021 21:43Od: Pe3k
Gatese nemusím ale kolem něj jsou to samé konspirace a fakta žádná.
[ Reagovat ]
08.04.2021 22:24Od: FulnekUltras
spousta věcí, které byly loni touto dobou "konspirace", jsou už dnes považovány bezmála za samozřejost - všechno je jen o podprahovém nastavení mysli, což tvrdě závislý (ptejme se na kom) mediální mainstream zatím zvládl celkem solidně - ne však natolik, aby na Astru a mRNA hnůj stály vynervované davy - a to je hodně pozitivní fakt smilesmilesmile
[ Reagovat ]
09.04.2021 13:23Od: Pe3k
Mnohem větší zlo než nějaký Gates v trapném svetru jsou šéfové v Big Tech (tam sice Gates může taky spadat) ale mám na mysli Dorseyho, Marka Z.,Bezose. Jak se to píše nemíním hledat. Tihle podle mě představují skutečnou hrozbu.
Lidi jsou zaseklí v konspiracích o iluminatech a všech těch skupinách Bilderberg atd. Přitom tihle lidi z Big tech mají mnohem větší moc než kterýkoliv bankéř.
Máme hromadu skutečných problémů a namísto toho se řeší pseudo problémy typu klimatická změna, rasizmus, genderismus a všechny tyto témata žerou slabomyslní jedinci typu Forehand.
Gates se sice sere do tohoto tématu Kovid, ale to dělá kde kdo. U nás se do toho serou lidi co s tím nemají společného nic jako Landa nebo Ledecký. Tak proč by se nesral Gates? A jestli vydělá na vakcinách, tak co? Ať si vydělává na čem chce, to není zakázané.
[ Reagovat ]
09.04.2021 19:31Od: FulnekUltras
netvrdím, že těch šmejdů není víc - ovšem průnik s Bilderbergem je docela vydatný - nejde o žádnou imaginární množinu, ale zatraceně všehoschopnou pakáž s prakticky nekonečnými prostředky, pro kterou jsou i největší světoví politici pouhými pěšáčky
[ Reagovat ]
08.04.2021 23:33Od: Forehand
Ani my nemusíme teba :)

Ale obavam sa, ze to je to naozaj jedine, co mas s Gatesom spoločné, rybár.
[ Reagovat ]
09.04.2021 13:14Od: Pe3k
Mě jen tak z hlavy napadne spousta věcí co mám s Gatesem společného, tebe nic. Na druhou stranu tvoje hloupost tady už nikoho nepřekvapí smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 17:58Od: Kozoroh Raonič kritizuje RG
Milošovi se nelíbí, že tenisté nebyli předem informováni o změně termínu.

https://twitter.com/i/web/status/1380144248293572610

"Crazy se o tom dozvědět z Twitteru. To velmi ovlivňuje hráče a nedostáváme žádné informace předem.
I nějaká komunikace krátce před zbytkem světa by byla hezká."
[ Reagovat ]
08.04.2021 18:45Od: paddy Re: zbytečné
takové věci se řeší do poslední chvíle podle aktuální situace
úspěšnost počasí je cca 70%, vývoj viru neumí předvídat nikdo

a než se pošle oficiální info hráčům, tak dříve to prosákne do médií

krásný příklad je, když se ženská svěří kamarádce a do měsíce to ví celé město smile

nic nelze utajit, pokud to ví více než 1 člověk smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 15:57Od: GaelM
Bezohlední Francouzi kvůli svým příjmům zase naruší celou sezónu smile

Doufám, že alespoň pustí juniory a bude se konečně zase hrát juniorský GS. Byl by výsměch pustit tam papaláše na tribuny, ale mladé tenisty ne...
[ Reagovat ]
08.04.2021 15:40Od: Kozoroh
Možná by šlo zachránit Stuttgart a Hertogenbosch tím způsobem, že by se přesunuly do týdnu po Wimbledonu a antukové turnaje z toho týdne (Hamburk a Bastad) by se vměstnaly do antukové sezóny. Odložením RG vznikne v kalendáři jedno volné okénko, čehož by šlo využít.
[ Reagovat ]
08.04.2021 14:39Od: Forehand
Strýček Toni trenérom FAA :)
[ Reagovat ]
08.04.2021 14:42Od: Forehand
Zmysel by mi to dávalo jedine s klauzulou, že ho bude pripravovať na každý zápas mimo zápasu s Nadalom.

Ku všetkej úcte k profesionalizmu, neverím, že by vo finále RG bol Toni na strane Kanaďana :)
[ Reagovat ]
09.04.2021 11:28Od: ttopi
To určitě ne. Při Nadalovi stojí každoročně pořadatelé, tak proč ne taky trenér soupeře smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 15:35Od: Kozoroh
Ti dva mi k sobě nějak nesedí. Toniho bych si uměl představit po boku jiných Španělů, jako je Busta nebo Bautista, nebo absolventů Rafovy akademie, jako je de Minaur. FAA mi nepřipadá jako někdo, kdo bude ochoten snášet Toniho dril.
[ Reagovat ]
08.04.2021 15:49Od: Tomas_Smid_fan
Jj, toho by měl spíš trénovat Tommy Haassmile
[ Reagovat ]
08.04.2021 16:22Od: Forehand
Mne celkom ano, FAA vystrelil prave na antukovych turnajoch...Navyse ked mal pripravu na Mallorce, evidentne maju k sebe blizko. V hlave to ma zrovnane, ziadny flákač, cize vhodny adept pre Toniho.

Samozrejme ale Toniho trenerske schopnosti su neznáme, s takým hracom ako Nadal by bol uspesny kazdy trener, naopak to platit nemusi.
[ Reagovat ]
08.04.2021 16:24Od: Pe3k
Proč myslíš, že on sám netrénuje tvrdě? Divil by ses a taky určitě ví do čeho jde...Jestli mu to něčemu bude to netuším.
[ Reagovat ]
08.04.2021 16:53Od: George_Renel
Bude tak jako záškodník.smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 13:13Od: Vlk-v-trave financni rekompensace
PD se snazi analizovat konsekvence vuci turnajum na trave...

http://www.puntodebreak.com/2021/04/08/causas-consecuencias-del-aplazamiento-roland-garros-2021

Dle Spanelu by FFT mala ekonomicky kompenzovat ztraty, ktere posunutim terminu vzniknout poradatelum tri turnaju.

No, nevim jestli k tomu vubec dojde, dokazu si predstavit, ze FFT bude reagovat tim, ze opravdu dlouhou dobu mezi RG a W byly jen dva tydny...

Ja budu doufat, ze nezrusi Sttutgart, nebot tento turnaj jsem si hodne oblibil, kdyz presel na travu, dokonce trochu vic nez Queens. Obecne i tak byl obsazen travarskymi nadsenci, takze bylaby skoda ho rusit nebo presouvat po W. Ovsem je jasne, ze neda se cekat, ze bude obsazen aspon tak, jako predminuly rok... tezko cekat, ze takovy Zverev, Shapi, Felix, Medved, Berrettini, Raonic...

Koho bychom mohli cekat, pokud se podari, tak Kyrgiose, a snad Browna...Lopeze, no ne ze by to bylo spatne, ale Brown vs. Zverev, to byl paradni match-up, nebo Felix vs. Brown, nebo Berrettini, ktery byl proste dalsi ozdobou turnaje...

Turnaj ma vic nez stoletou tradici... a jednu novou, ke ktere take pomohl Tommy Haas, takze za mne urcite skoda...

... uvidime jeste jake budou reakce hracu.
[ Reagovat ]
08.04.2021 13:20Od: paddy
Stutt by mohli přesunout za W, do OH je přece plno času smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 13:31Od: Vlk-v-trave
Do kterych OH? :)
Po W. je tam nedostanes, to je spis vetsi nadeje, ze Zverev, Felix, Shapon, Medved atd vyhuci v prvnim tydnu v Parizi a pak pojedou do Sttutgartu.
[ Reagovat ]
08.04.2021 13:48Od: paddy
doba je flexibilní, když se chce, tak turnaj lze posunout na kdykoliv

spekuluje se, že od příštího roku bude termín RG určen losem smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 13:51Od: Vlk-v-trave
no, celkem slusny napad, fajnie jak by vylosovali unor, jak se rika, unor bily pole sili :)))
Takze to pole ucastniku by bylo urcite silne.
[ Reagovat ]
08.04.2021 13:59Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
08.04.2021 14:18Od: Krisboy
RG v bílém únoru? Není to rasistické? Co tenisté (a tenistky) tmavé pleti?
[ Reagovat ]
08.04.2021 20:24Od: FulnekUltras
kwa, ty ses teda odvázal ;-)))
[ Reagovat ]
08.04.2021 13:29Od: EllNino
Snad to zachovají ... a lidi z druhého týdne RG by stejně asi do Stuttgartu nejeli, tak co :)
[ Reagovat ]
08.04.2021 12:16Od: Mony
Nezapominejme, že většina tenistů žije z příjmů z Grandslamu, tak di snad taky zaslouzi i vetsi pravomoci
[ Reagovat ]
08.04.2021 11:55Od: Pe3k
Už tak to RG bylo mezi GS na periferii a pořadatelům nevadí to stále více a více degradovat. Pokud to k vůli posunutí termínu donutí Federera vynechat RG, jakou pak bude mít letošní ročník hodnotu? Stejně jako Nadalovy tituly, žádnou.
[ Reagovat ]
08.04.2021 12:09Od: Mony
Snad je lepší hrát s diváky o tynen později, než bez nich. Snad to bude travnatým turnajům nějak kompenzovano
[ Reagovat ]
08.04.2021 12:32Od: Mony
Kdybych byl soudce, tak bych to pořadatelům RG i prikazal
[ Reagovat ]
08.04.2021 14:57Od: peRFect
Pro Rogera není RG podstatné a dovolím si říci, že asi jako u jediného turnaje na okruhu není Roger podstatný pro pořadatele. Ano, posunutím pravděpodobně účast zruší a pojede rovnou na trávu, ale není to něco co by mě mrzelo.
[ Reagovat ]
08.04.2021 15:49Od: Patik
RG nerieši Federera..dôležité je odovzdať 50tu trofej rovnakému hráčovi..mission complete.
[ Reagovat ]
08.04.2021 11:16Od: RFanousek
Opět nezklamali
No doufám že Roger se jim na to vyprdne a půjde na trávu se rozehrát na Wimbledon... Jehož pořadatelé mají aspoň páteř.
[ Reagovat ]
08.04.2021 11:09Od: SydneyOpen
možná by se měli frantíci soustředit na tu střechu, protože to co mají na centru není střecha ale plachta smile hrozný GS, hnusné staré kurty a světla tam uráčili dát teprve loni. Hrozný ignoranti, no jo furt žárlí že Wimbledon se ve světě tenisu bere jako absolutní vrchol, AO jako nejmodernější GS a RG jako ten nejhorší no smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 20:24Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:49Od: peek
Jakýpak odklad, zrušte to. Tyhle upocené honičky na odpadu z cihel nikoho nezajímaj. smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:39Od: Forehand
Haha, travnata sezóna ktora trva 3 tyzdne sa este musi skrátit. Poslusne sa ukloní sezóne antukovej, ktorá sa svojvolne na ich ukor predlzi..To je milé.
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:48Od: Tomas_Smid_fan
Nevím, co je na tom miléhosmile Je to jen francouzská ko*otina... Trochu zvláštní, že jde tak snadno termín změnit. Teď už to bude jen na tenistech.
Covid kromě důležitějších činností poznamenal tenis víc než dostsmile
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:50Od: Forehand
Tak kazdy si vyberie radsej GS, kde dostane 50K za prve kolo, nez spotenú 250ku v Hertogenboši :)

Dilema vyriešená. Navyse ked rychlo vypadnu, stále stihaju aj tu spotenu 250ku..Tam vidim cestu aj pre Rogera.
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:56Od: Tomas_Smid_fan
Pochybuju, že by Roger jel do Paříže jen proto, aby si ušpinil tenisky od antuky.
[ Reagovat ]
08.04.2021 12:14Od: turista
Tak Hertogenbosch může Roger proměnit ve 104.titul. Na RG vyhrát titul nemůže.
[ Reagovat ]
08.04.2021 12:16Od: Tomas_Smid_fan
Proč? Víš něco ze zákulisí?smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 15:24Od: turista
Ne. Ale uvažuji na základě jeho možné výkonnosti. Vyhrát 250 na trávě je pro něj reálnější než vyhrát GS na antuce.
[ Reagovat ]
08.04.2021 12:24Od: EllNino
Neprovokuj ... vždyť je to tak krásný povrch, mě to hrozně mrzí osobně
[ Reagovat ]
08.04.2021 14:58Od: peRFect
Ano, popelnice Evropy si zas dělá co chce.
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:35Od: Forehand
Tyzden hore-dole. Dolezité je, ze to bude stále vrchol antukovej sezony..
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:10Od: paddy
Nejenže to ovlivní Stutt/Hertog, kteří budou bez osmifinalistů, ale asi i Halle/Queens, protože SF/F se na to vykašlou, i když by s týdenní přestávkou hráli, ale teď budou bez pauzy.

Nadal přípravu nehrával, Djo vynechával a teď přibydou možná další.

Někde psali, že žabožroutům jde o to, aby mohli obsadit lóže kvůli partnerům a prodeji žrádla. Ekonomika je samozřejmě důležitá, ztratový byznys by se měl zrušit.
Měli by sáhnout hlouběji do prize money. Hráči si v Miami stěžovali, že to šlo výrazně dolů, ale jen pro pozdní kola.
Snížení odměn bolí, ale ruku na srdce. Mladí hráči si pořizují nové byty, užívají dovolené na Maledivách, které se označují za ostrov tenistů. Top 50 určitě nestrádá smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 09:59Od: Grape ...
Pořadatelé French Open jsou opravdu ignoranti, že jim není rovno.
Už loni přehodili termín bez ohledu na jiné turnaje a letos to udělají znovu.
Zasloužili by si, aby jim tam podstatná část tenistů nepřijela a dala přednost trávě. Což se však bohužel nestane.
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:40Od: Tomas_Smid_fan
Roger by měl ohlásit poslední sezónu, potvrdit tři turnaje na trávě + USO a vidělo by se, kam by soustředila pozornost média...
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:43Od: Forehand
Lol...

V Parizi by sa ani listok na strome nepohol. Federer tam je dnes v rovnakej pozicii ako Rod Laver. Skor čestná navsteva ako aspirant na titul :)
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:49Od: Tomas_Smid_fan
Taky nepíšu o Paříži, na tu by se měl zvláště po změně vykašlat...
[ Reagovat ]
08.04.2021 09:53Od: SwissMaestro
Nehledě na to že vláda může prodloužit ona opatření a posunutí bylo na nic, blbci
[ Reagovat ]
08.04.2021 09:52Od: SwissMaestro
Přijdou o Federera :)
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:21Od: Burrows
to bude teda hrozna skoda
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:35Od: Forehand
Aj o Pere Ribu.
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:36Od: Krisboy
Tak se holt druhý kariérní GS o rok odloží, no...smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:44Od: paddy
Pozitivní zpráva pro Nadala, jelikož Federer je z aktivních hráčů na děleném 3. místě v počtu získaných titulů na antuce
[ Reagovat ]
08.04.2021 09:45Od: ttopi
Se divím že to nedají do stejného termínu jako Wimbledon smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:09Od: Vlk-v-trave
Neboj, za mesic to posunou o dalsi tyden :D
a tyden pred kvalifikaci to soupnou o dalsi tyden, tak, ze jak uz tam budou hraci nasackovani, tak se v Parizi dovedi, ze Wimbledon se hraje paralelne...
[ Reagovat ]
08.04.2021 10:12Od: paddy
Loni jsem navrhoval, aby se na podzim hrálo souběžně RG, W a USO. Hráči by si vybrali povrch podle své preference a všichni by byli spokojení smile
[ Reagovat ]
08.04.2021 15:46Od: Patik
Nadal bude mať síce jasno ale Djokovič s Federerom by sa museli rozkrojiť..hlavne Djokovič..
[ Reagovat ]
08.04.2021 09:45Od: steve79
To je šaškárna.
[ Reagovat ]
08.04.2021 09:43Od: EllNino Ignoranti ...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist