Šafářová porazila Plíškovou, se Stosurovou si zahraje o titul

  • Karolína Plíšková neobhájí ve Stromovce svůj loňský titul. Turnajovou dvojku dnes porazila Lucie Šafářová, která po výhře 6-4 7-6 prošla do finále. V něm se utká s Australankou Stosurovou, jež díky odstoupení Světlany Kuzněcovové postoupila bez boje.
    29. 4. 2016, aktualizováno | Aktuality |  229 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Lucie Šafářová sice do tohoto týdne nevyhrála žádný letošní zápas a v Praze musela otáčet své první utkání, ale od té doby už neztratila ani set. O její lepšící se formě se přesvědčila i obhájkyně titulu Karolína Plíšková, které dnes Šafářová oplatila týden starou porážku ze Stuttgartu.

Turnajová dvojka odstartovala dnešní semifinále rychlým brejkem, který mohla ještě zopakovat ve třetí hře. To se jí nepovedlo, ale protože při svém podání nezaváhala, úvodní set vyhrála 6-4. Na servisu si Šafářová vybrala slabší moment až na začátku další sady, kdy jí Plíšková prolomila podání a šla do vedení 4-1. "Pořád jsem si říkala, že je to pouze o jeden brejk, což se může v tenisu otočit," řekla po utkání světová šestnáctka.

A to se také stalo. Šafářová si vzala servis zpátky, srovnala a vynutila si zkrácenou hru. V ní sice přišla o minibrejk, ale po nevynucené chybě Plíškové znovu získala náskok, který tentokrát už nepustila. Proměnila hned první mečbol a za hodinu a 39 minut zvítězila 6-4 7-6.

"Je to krásný, krásný. Jsem strašně šťastná, že po té době, co jsem bojovala s nemocí, tak jsem se dostala znovu do finále a zrovna v Praze," řekla po utkání na kurtu jeho vítězka. "Dneska jsem se opravdu dobře cítila, hrála jsem agresivně, dobře jsem servírovala. Kája mi dala ze začátku šanci ji zatlačit," dodala.

"Lucka hrála moc dobře, solidně, nedělala vůbec chyby a v důležitých momentech zahrála o trošku líp," uznala Plíšková, která v předešlých třech kolech neztratila ani set. "Nepředvedla jsem výkon jako v předchozích zápasech, ale byla to levačka. Má jiný styl a hrála dobře a já se necítila úplně v pohodě. Přes prohru z toho nejsem špatná, obhájit se podaří málokomu a mám za sebou dobrý turnaj."

Utkání mezi Lucií Šafářovou a Karolínou Plíškovou byl sice dnešním prvním semifinále, ale po jeho skončení už brněnská rodačka věděla, kdo ji ve finále čeká. Šampionka US Open z roku 2011 Samantha Stosurová totiž postoupila bez boje; turnajová jednička Světlana Kuzněcová do zápasu nenastoupila kvůli zdravotním problémům.

"Mám už několik dní natažený břišní sval a hodně to bolí," vysvětlila Ruska fanouškům přímo na kurtu. "Je mi to hodně líto. Tohle je skvělý turnaj a doufám, že přijedu zase za rok."

Se Stosurovou se Šafářová utkala už třináctkrát a s Australankou prohrála jen třikrát. "Samantha má velmi ráda antuku, velmi dobře servíruje a hraje agresivně," uvedla Šafářová. "Znám ji, mám s ní pozitivní bilanci, i když naposledy to bylo hodně těžké. Na finále se těším, a jestli bude krásná podpora jako každý den tady, tak doufám, že titul zůstane doma."

Ať finále dopadne jakkoliv, českou šampionku už má turnaj jistou. Ve čtyřhře se dnes radovala stříbrná olympijská medailistka z Londýna 2012 Andrea Hlaváčková, která v páru s Ruskou Margaritou Gasparjanovou ve finále porazila Maríi Irigoyenovou z Argentiny a Polku Paulu Kaniaovou 6-4 a 6-2.

Hlaváčková získala deblový titul poprvé od října 2014, kdy vyhrála s Číňankou Shuai Peng v Pekingu. Gasparjanová byla šestá spoluhráčka, s níž získala triumf. Nejčastěji uspěla s Lucií Hradeckou, ale s tou stejně jako loni v Praze dvojici nevytvořila, aby mohla Hradecká hrát kvalifikaci na turnaji v Madridu.

Výsledky - J&T Banka Prague Open (antuka, dotace 500.000 dolarů):
Dvouhra - semifinále:
Šafářová (2-ČR) - Plíšková (3-ČR) 6:4, 7:6 (7:4)
Stosurová (4-Austr.) - Kuzněcovová (1-Rus.) bez boje
Čtyřhra - finále:
Hlaváčková/Gasparjanová (2-ČR/Rus.) - Irigoyenová/Kaniaová (Arg./Pol.) 6:4, 6:2
pva, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (229)
30.04.2016 08:48Od: Jiri Jedna vytka ke vcerejsku.
Dorazil jsem na misto az v 10:45 a stal jsem se s dalsimi stovkami lidi (v ramci naplneni kapacit) "nezadoucim", coz bylo za tech okolnosti samozrejme v poradku, jelikoz uz tak se mi zdalo, ze tam pustili uplne maximum lidi, ktere mohl centr pojmout. Z prvu me to mrzelo, ale pak jsem se presunul na jednicku, kde se poustela projekce a krasne pocasi, vykony ceskych holek a dobra nalada ostatnich, co se na kurt nedostali mi naladu zlepsili. Po ceste se dal sledovat trenink Lukase Rosola a priprava Aji a budouci triumf. Kazdopadne jiz loni jsem kritizoval pristup poradatele nepozadovat vstupne, aby bylo natriskano. Ten zajem byl skutecne ohromny a kdyby dali 100 - 200kc od CF, tak by to "vyselektovalo" opravdove nadsence a porad by byla vetsina mist obsazena, byt ne uplne vsechny. Doufam, ze se poradatel pouci a pristi rok k tomuto pristoupi.
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:20Od: rusedski
Taky myslím, že bude potřeba něco vymyslet, zvlášť jestli bude hrát Petra, to si ani nechci představovat ten blázinec. Já si osobně (a myslím, že každý opravdový fanoušek) za tenis klidně zaplatím, a fakt nechci, abych se nedostal do areálu díky někomu á la "táto, půjdeme se podívat, je to zadarmo a hraje tam prej ta Kvitová, no přece ta, jak byla tuhle v televizi."

Pokud se bojí, aby vstupné neodradilo diváky, tak můžou dát lístky do předprodeje, a pokud se neprodá všechno, tak to pak doplnit zadarmo těmi, co přijdou bez lístku. Doufám v co největší nával na dnešní finále, pak se Mírovi možná rozsvítí :)
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:24Od: Lunej..
Jako co chceš? Měl jsi zadarmo vstup, zadarmo odvoz, že nebylo něco podle tebe neznamená, že to bylo špatně. Já tam taky mrzla, tlačila se v busu, včera byla na narvané tribuně, ale přesto to byl pro mě zazitek. Vidět oblíbené hračky nazivo je super, člověk vnímá úplně jinak údery, atmosféru atd. Za mě spokojenost, u když mi bohuzel vše nevyšlo jak jsem chtěla, ale to je zivot.:-)
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:45Od: rusedski
Možná, že chtěl vidět tenis, to se tak na tenisovém turnaji někdy stává...
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:46Od: Lunej..
Tak není jediny kdo ho chtěl vidět, to se tak občas stává...
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:57Od: rusedski
To jo, ale tys mu odpověděla ve stylu "co bys jako chtěl, sice jsi viděl ho.no, ale bylo zadarmo"...je logické, že když někdo vyrazí na tenis a ten pak nevidí, tak je zklamaný, a asi mu náladu nevylepší ani to, že se tam dostal zadarmo, ne?
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:01Od: Lunej..
Pokud měl blbé zkušenosti z loňska, tak s tím musel počítat. Já tam byla letos poprvé, včera jsem tam přijela v 11.15 s davem lidí a misto jsem našla. Ale požadovat vstupné jen proto, aby se to vyselektovalo je podle mě sobecké, protože světě div se, někteří by ani tu stovku na vstup neměli.
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:17Od: rusedski
Když přijdu do hospody a nedaj mi zadarmo najíst, tak je to taky sobectví? Nemáš stovku, neuvidíš tenis (anebo jen první kola), vždyť takhle to přece funguje u 99% věcí. Já chtěl taky na krytou tribunu a nepustili mě tam, protože jsem neměl pásku... :)
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:26Od: Lunej..
Michas jablka s hruskami. Já pásku jeden den měla, další návštěvu už ne a taky jsem to přežila. Vcera byl při výstupu z areálu volný jen jeden turniket, takže jsem musela čekat než na mě přišla řada, mám taky na to nadávat? Byli tam lidi s kočárkem, důchodci, vozíčkáři, ale vlastně tam asi neměli co dělat, protože možná ani neví, kdo je Safarova. Dobrý názor.
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:32Od: PetaM
Tak to bych se ani nedivil, kdyby nevěděli, kdo je Safarova ... Viz: http://www.tenisportal.cz/hrac/safarova-c07af/, http://www.tenisportal.cz/hrac/safarova-897de/ ...

Ale tak nemůžou znát každou tenistku na světě :D :D :D
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:41Od: rusedski
Nemíchám. Myšlenka je ta, že když je něčeho omezené množství (jako třeba míst na tý VIP tribuně), tak to logicky nemůže bejt pro všechny. První dny, nenaplněná kapacita, vstup zadara ať je co nejvíc lidí, to má logiku. Ale ten blázinec při závěrečnejch kolech si přímo říká o to, trošku to zregulovat vstupným. Kdo chce vidět hvězdy a nemá stovku, může přijít v úterý, v pátek už si zaplatí, čímž se zaroven zamezí davům zklamaných...mně by tohle smysl dávalo...
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:45Od: Jiri
Presne... neni to nic nemoralniho ani proti nikomu zamerene, chtit stovku i vice za takovou "udalost".
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:52Od: Lunej..
Nějak.nechápu, ze v 10.45 jsi byl nežádoucí a já v 11.15 v pohodě došla na tribunu, kde byla ještě volná místa.
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:54Od: Jiri
Jedine pokud si byla v arealu, nebo si VIp, jinak nemozne.
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:59Od: Lunej..
V 11.15 jsem došla s dalsim davem.do areálu, koupila si pivo a sla na hlavní tribunu, kde nahoře byla ještě volná místa. Sprchon přijel jeste později a v pohodě ke mně přišel. Tak nevím, já nemám důvod lhát.
[ Reagovat ]
30.04.2016 11:04Od: Jiri
Nerikam, ze lzes, ale od meho prichodu to vypadalo tak, ze tam byl na malem prostoru namackano tak 50 lidi a cekali na svoji sanci. Oznamili, ze je total plno a bude to uz jen kus za kus. Lidi nervozni a nastvani se tlacili jak blazni. Ja se sel podivat na trenink Lukase a Aji a vzdy se na chvili vracel. Pokud ses dostala, musela ses tlacit, ale pochybuji, ze by kolem 11:15 odchazelo moc lidi. Musela si mit stesti a nejaky cas se štosovat. To mi za to nestalo.
[ Reagovat ]
30.04.2016 11:10Od: Smazaný účet Re: rusedski
Kdyz uz davas priklady, tak aspon poradne;)
Zapomel jsi s tou hospodou uvest, coz je dost zasadni, ze ta hospoda vyhlasila tzv. prezentacni den zadarmo, nebo vikend, to je jedno...aby to byl ekvivalentni priklad;)
Tenhle marketing samozrejme nema nic spolecneho se socialismem, ale s tim, aby stahl nekdo na neco pozornost. Hospoda by to udelala asi tak, zeby vyhlasila trebas 7 piv zadarmo, nebo neco podobneho, kdyz si das neco maleho k jidlu.
Stejne mysleli ti poradatele. Vlezes zadara, a v arealu se jim to vrati nebot, lidi maj hlad a zizen;) atd.

Takze kdyz priklad, tak by mel byt modelovan asi takto. Kdyz prijdes do te hospy pred zavirackou a sudy budou uz prazdne, tak mas bohuzel smulu jako jeden jedinec, ovsem ta hospoda ma nejakou fajn reklamu a tech par jedincu na ktere se nedostalo proste prezije...
...uplne stejne je to s tim turnajem v Praze.

Takze neni nic divneho, kdybys nasel v pripade zaplaceni vstupneho nekoho nastvaneho, ze jak si to spocita s dojezdem do Prahy, ze uz se mu to ani nevyplati, a jak by jeste zaplatil, aby videl trebas zapas Kuznecova Stosur, bo se na to tesil, ((cesky moze videt ve FC)), ale tyhle trebas mensi sance...tak tenhle clovek by byl teprve nasraty...;D) Bo zaplatil za nic...a mozna by byl jeste vic rozzureny, kdyz by jel trebas z Ostravy se kouknout na takovy zapas. A ani bych se nedivil;)

Dalsi otazka je, kolik lidi by tam vylo, kdyby to vstupne bylo...jako myslim normalni vstupne...nebot nejaka provizorka za pet kacek ten problem jaksi nerozlouskne;)

Jde o to, ze takhle meli vetsi sanci, ze ty tribuny budou plne, diky tomu skvela atmosfera, a moznost aby se turnaj opakoval s lepsimi hrackami...trebas to udelaji jeste zadarmo par let, a mozna ten turnaj zvednou s INT. vys atd. a muze tam byt sance, ze jednou tam budou jen hvezdy, a potom to bude na beton se vstupnym;D) O to jako strah nemam...;)

Proste maji jinou perspektivu pohledu...a vsechny stastne udelat nikdo nemuze;)
[ Reagovat ]
30.04.2016 11:32Od: Jiri Re: OK
Ale co se tyce toho prikladu s tim, ze maji spocitane protoze lidi maj hlad a zizen. Ti to veri, ze zdarma je to spravnebyli zrejme ti sami, kderi tam rozbalovali svaciny a s igelitek vytahovali petky, tech bylo taky hodne, ale kazdeho vec. Puvodni myslenka ale je, jak predejit ohromnym masam, ktere se na zapas nedostanou. Opet rikam vstupne 100 - 200kc od CF. Treba by se i tak vsichni na zapas nedostali, jelikoz poptavka byla monster, ale redukce by to urcite byla a ze by byly tribuny poloprazdne? Oto strach nemam :)
[ Reagovat ]
30.04.2016 12:56Od: Smazaný účet Re: Jiri
Hele, pokud by to byl INDOOR, tak bych asi s Vama mozna i souhlasil...ale OUTDOOR na International urovni. Nevim no...
Fakt si moc nedokazu predstavit, kdo by sedel v te zime na hrackach jako Margarita, pokud by nehrala proti cesce.

Kdyz koukam na ty turnaje kat. International s tim "jednim" divakem, a je to OUTDOOR jeste v dobrych klimatickych podminach, tak si rikam, jestli ten turnaj ma vubec smysl...myslim pro ty organizatory.

ber to tak, ze to je takova prilezitost jak propagovat tenis...kazda takova propagace, kdy neco rozdavas, tak je jasne, ze se na vsechny nedostane...ale asi neni problem jit trebas i dve hodiny drive, kdyz se chces fakt dostat.
[ Reagovat ]
30.04.2016 13:13Od: Jiri
Ja nevylucuji, ze to tak byt nemuze, jen si osobne nemyslim, ze tento pristup je spravny. Jasne, ze pocasi a predevsim hracky jsou dulezitym faktorem, ale CF petistovky je garantem kvality, at uz tam hraje kdokoliv. Ale v takovem pripade by tribuny urcite byly poloprazdne. To nerozporuji. Jen si rikam, ze v CR jsou urcite tenisovy nadsenci, kteri jedou ze vsech koutu republiky, zdrzi se nekde na dalnici a v 11 uz je do arealu nepusti, protoze je predbehl nadseny otec z Prahy, ktery na takovou spolecenskou akci nezapomnel vzit rodinu nebo kamarady. Nakonec pivko tam je a je to prece udalost mezinarodniho vyznamu, tak proc se tam neukazat? To je prece skoda a ja se obavam, ze takovych "poskozenych" nemusi byt malo.
[ Reagovat ]
30.04.2016 13:28Od: George_Renel
Jenže v Praze se žádná pětistovka nehraje.....
[ Reagovat ]
30.04.2016 13:32Od: Jiri
ok tak aspon za petistovku :) coz uz leckterou nalaka....
[ Reagovat ]
30.04.2016 14:40Od: Smazaný účet
Jo, ale mas to i naopak. Ze nekdo si koupi listek, jede nekde z Ostravy, prijede a cely den leje...trebas...a pak mozna stihne jeden zapas, ktery ho ani moc nebere, nebo to treba ani nechce riskovat, a zbavuje se nekde listku pred stadionem, pochopitelne pod cenou, nebot mel jen den vyhrazeneho casu, coz neni tak neobvykle...
Rikam, jak by to byl INDOOR....asi bych se ani do te debaty nedostal...ale u toho OUTDOORU si myslim, a pri tom terminu a obsazeni, to spatny napad neni pustit to free.

No pokud bude pristi rok Petra, tak si myslim, ze za friko to uz nebude, a kdo vi jak to dopadne...

Dokazu si predstavit jak se bude cachrovat s listkama, jak si nadsenci, jen aby videli Petru budou kupovat hromadne listky....
Petra trebas vypadne v prvnim (nejak ji to nepreji, ale nemozne to neni, ze...je to antuka...) a budou zase nespokojeni, ze nemohli videt svou kralovnu...a zustali trcet s listkama v ruce...nebot nic jineho je nezajima.

No a na SF tam potom fakt muze sedet jen par divaku...pokud bude bez Cesek...
[ Reagovat ]
30.04.2016 15:34Od: Jiri Re: Tak urcite, ale....
priklad z Ostravy, pripadne od jinud neni prilis stastny, jelikoz at uz to bude zdarma nebo za 100, budou litovat, ze nevidi zapas a ne stovky. Naklady na dopravu, cas, parking jsou mnohem vyssi :) Nedelejme z toho listek za 1000 ktereho se bude chtit zbavit pod cenou.

Cachravat s listkama? Opet jde o 100kc (?) Takze opravdovy nadsenec da i 5 nasobek, ale ty prekupniky bych trestal, pokud to nejak jde. Vim ze na hokeji se to resi, ale je to tezko prokazatelne.

Vypadnou Peta muze, tak jako kazdy vsude, tak to proste je. Je to prilis prehnane, kdyz jde o symboliku. Cilem je odradit ty mene nadsene, neni treba konspirovat. Vstupne je bezna zalezitost.
[ Reagovat ]
30.04.2016 18:14Od: Smazaný účet
Vstupne bezna zalezitost nemusi byt. Je plno akci za friko.
Uznavam, ze to neni zadna marketingova bomba;))) Ale jsou...

Vzdycky zalezi na cili toho poradatele. Pokud chci mit na OUTDOORu plno, a mam obsazeni Inter. Jo ja bych to asi dal taky za friko;) Jako kdybych byl na miste tech poradatelu. Vsak o co jde, ten kdo je opravdu tenisovy fan, tak si to zaridi uplne stejne jak s listkama, jak pises vyse.

A jeste me odpadaji naklady s listkama spojene. Hele nevidim jaky maji na to budget. Takze nevim jestli by 100KC stacilo;) Aby to stalo za to. To se asi spis muzem jen dohadovat...

Jedine, co me napada, zeby trebas se platilo az pri vstupu, jak kdysi do kina;) To bych mozna mohl navrhnout jako alternativu...
...ale jak by bylo skarede, tak by ti to asi tu navstevnost snizilo...pokud mas cil mit plny dum...tak to asi neudelas...no...
[ Reagovat ]
30.04.2016 18:44Od: Jiri
Naklady na akci jsou ohromne. To vstupne by samozrejme bylo plusove, ale vzhledem k nakladum nepodstatne. O penezich pro poradatele to neni, jelikoz maji stedre sponzory, ale ja bych volilradeji tu druhou moznost, nemit plny dum, ale hezky na vstup. Je taky otazka, kolik by prislo lidi i zdarma bez ceske ucasti. Cim jsem si jist, ze za situace jako byla letos by od 100kc areal naplnilo, treba z 90% a nestala se situace, ze stovky a mozna i tisic lidi vubec nepustili.
[ Reagovat ]
30.04.2016 11:40Od: rusedski
Jak píšu výše, zamlouval by se mi předprodej s tím, že na místa, který by se "nepředprodaly", by se pak pouštělo normálně zadarmo jako doteď.

-ten kdo by chtěl tenis opravdu vidět, by si za nějakej rozumnej peníz zajistil to, že neodejde s nepořízenou
-ten kdo nechce nebo nemůže zaplatit, by měl pořád šanci
-Míra by aspoň něco utržil, ale zároveň by odpadly starosti, jestli lidi vstupné neodradí
-zredukovaly by se davy zklamaných a naštvaných

Takhle bych to udělal já :)
[ Reagovat ]
30.04.2016 11:46Od: Jiri
Nevim, zda to takto funguje na jinych akcich? Zato, ze koupim v predprodeji zaplatim, ale kdyz si pockam, treba se dockam. Minimalne by pak platici museli mit vyhrazena, nejlepsi mozna mista. Predprodej ano, ale ostatni pak na miste take. Ja stale verim, ze "tenisova obec" ma moznosti na to, aby si za spickovy tenis zaplatila 100kc.
[ Reagovat ]
30.04.2016 12:45Od: Smazaný účet Re: rusedski
Moc tomu neverim, ze bys tim zredukoval miru nastvanych lidi. Nebot ti nastvani by byli uz na samem pocatku, ze je vubec takova moznost, ze tohle nekdo uvidi zadarmo...a ja si za to zaplatim...nevim...teda...
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:32Od: Jiri Re: Lunej
Co je na tom sobecke chtit zaplatit (simbolicky) na takovou kvalitu? Spise realne. Ja v tom jen vidim krok, jak vyresit problem, ktery nastal vcera. Nebylo to pouze par stovek lidi, ale myslim, ze to mohlo jit az nekam k 500 - 1000 lidi, z toho cca 300 nadsencu preslo aspon na projekci. Pokud skutecne nekomu chybi 100kc, tak ma moznost sledovat do v telce. Na tam byl na CF a videl okolo lidi, co si z toho udelali spolecenskou akci na cely den. Hodne partneru, rodinky a ja ty lidi podezrivam, ze tam byl zapaleny tatinek, ktery vzal celou rodinu, kterou to nezajimalo. A takto spousta lidi vzalo nekoho, protoze nechteli jit sami a nic to nestoji. Jsou to jen me spekulace, ale jak rikam, reseni je ve vstupnem.
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:38Od: Lunej..
Jsou to opravdu jen tvoje spekulace. Sobecké je určovat kdo tam má právo chodit nebo ne. Kdyby ses tam dostal, tak by ti rodinka jistě nevadila. Tak se můžeš příště koukat na telku doma ty a usetris si nervy:-)
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:43Od: Jiri
Platit za vstupne je mnohem obvyklejsi, nez toto. Kdybych tam chtel s pritelkyni (kterou ale tenis neba) tak bych ted "priserny vydaj" rozdychal. Tady se neshodnem, pokud rada delas pro jine zadarmo, jde ti to k dobru, ale ja na ten socialismus moc netrpim, takze tomu nejsem naklonen.
[ Reagovat ]
30.04.2016 10:50Od: Lunej..
Proč socialismus? Že se v.Čechách párkrát do roka pořádá turnaj zadarmo? ok necháme toho, každý máme jiny názor. Možná, až budeš mit rodinku tak ji taky rad vytahnes na tenis.
[ Reagovat ]
30.04.2016 11:37Od: Jiri
Socialismus myslenkove. Pojdme udelat neco "pro lidi" kde nemaj zadnou spoluucast, prijde jich hodne. resp. chci si uzivat nadstandard (v tomto pripade tenis top hracek) ale platit? Barbarske. Pokud jednou bude rodina, mam 2 moznosti. Platit za vsechny, coz je zvykem, nebo zustat doma a koukat. Jeste ze toto nenapadlo provozovatele zoo. Uz tak je tam plno az hruza, ale zadaco, to by byl odvaz :D
[ Reagovat ]
30.04.2016 12:19Od: George_Renel
Na symbolické vstupné by také mohly být vyšší náklady než výnosy z něj....
[ Reagovat ]
30.04.2016 12:30Od: Jiri
Pokud by byl vstup 5kc, tak asi jo, ale od stovky ok. O ty naklady a vynosy ale zas tolik nejde, jde o redukci lidi.
[ Reagovat ]
30.04.2016 12:56Od: George_Renel
Proč by si měl pořadatel přidělávat práci? Tisk, distribuce, kontrola atd. A ještě z toho být v mínusu. Trochu reálného pohledu....
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:59Od: Smazaný účet
je to ale opravdu zalezitost "Miry".. A ta nadrazenost nad tatkoumamkou - a proc vlastne oni ne? Jednou v zivote jsem byla na hokeji, clovek dostava obcas i tzv. "humorne darky", ze.. Bylo to na MS, Nemecko - Svedsko, jednoduse k popukani. Presto nakonec tenkrat obrovsky zazitek z atmosfery, fandila jsem Svedum, prisla o hlas, byla jsem na "kostce"... :-))) Bozicku, oni by zas videli zivou Kvitku! ;-)
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:17Od: Larsson Report ze čtvrteční a páteční Stromovky
Stejně jako loni, vypravil jsem se i letos podívat na turnaj J&T Banka Prague Open.

Sice jsem si šikovně hned napoprvé nechal ujet před nosem autobus a i v dalších případech se nakonec rozhodl vždy jít pěšky, ale zaregistroval jsem, že dopravní podnik nasadil klasické autobusy. Pokud si správně pamatuju, loni jsem se mačkal v minibusu. :-) I když teď vlastně nevím, jestli tomu tak bylo po celou dobu. Kromě autobusů pak nejvýraznější změnou prošly tribuny pro diváky. Hlavní tribuna je větší a především strmější, takže je lépe vidět.

Ve čtvrtek jsem nejprve viděl zápas PLÍŠKOVÁ - GIORGI. Po hodině už na kurt nastupovala ŠAFÁŘOVÁ a HSIEH. Tento zápas už byl napínavější a na šťávě mu dodával i vtipně povzbuzující trenér Tchajwanky. Jeho osamocenému povzbuzování se v duchu smáli určitě všichni. Co mě ale zklamalo, bylo chování pár Čechů, kteří ho měli potřebu zesměšnit. Přišlo mi to trochu trapné, podobně jako když O2 aréna jednou pískala na Krnáčovou. Zápas potom přerušil na chvíli déšť. V ten moment jsem se rozmýšlel, zda už neodjedu domů, protože přestože jsem si vzal pod tričko ještě termo tričko od under armour, byla mi už docela zima. :D Řekl jsem si, že se zajdu ještě mrknout na čtyřhry, kde hrála v tu chvíli akorát HLAVÁČKOVÁ. Šafářová mezitím stačila vyhrát, a tak jsem se rozhodl počkat na začátek zápasu STRÝCOVÁ - STOSUR. Vzhledem k tomu, že jsem pak v hledišti narazil na kamaráda, zůstal jsem a společně s ním a Janem Krausem stojícím naproti na terase fandil Báře až do konce. (A upřímně řečeno docela zmrznul. :D)

V pátek naopak bylo jasné, že bude hezky a bude svítit sluníčko. Těžko říci, komu jsem z dvojice ŠAFÁŘOVÁ - PLÍŠKOVÁ přál vyhrát. Vzhledem k tomu, že je Karolína mojí vrstevnicí a byla v zápase horší, tleskal jsem spíše jí, i když postup do finále jsem možná o trochu víc přál Šafářové. :D Na čtyřhru jsem nezůstal, protože jsem tentokrát cíleně sjel k turnaji autem a nechal ho zaparkované v Tróji, a tak jsem potom skočil k autu se převléknout a byl si odpoledne zaběhat podél Vltavy. :-)
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:58Od: Teo Re: :)
Z tvého reportu jsem si odnesl to, jak ses dostal na místo, co jsi měl na sobě a jaké to bylo značky, dále koho jsi viděl, kde jsi měl zaparkované auto a že sis šel zaběhat. Jinými slovy report spíš o tobě než o čemkoli jiném. Úlet...
[ Reagovat ]
30.04.2016 01:27Od: Dobry-den
:D
[ Reagovat ]
30.04.2016 08:36Od: Larsson
:D :D :D Beru, máš pravdu. :-) Já myslím, že po tenisové stránce se tu všechny zápasy probraly skrz naskrz, tak jsem na odlehčenou sepsal spíš své osobní zážitky z mé návštěvy. :-)
[ Reagovat ]
30.04.2016 08:39Od: Smazaný účet
jezis, co to sem davas.. :-))))
[ Reagovat ]
30.04.2016 08:47Od: Larsson
Ostatně, co si člověk bude po letech z toho turnaje pamatovat? Spíš než to, kdo jaký kdy zahrál forhend, mi v paměti zůstanou pocity na to jaké bylo počasí, atmosféra a jestli jsem promrznul nebo se spálil. :D
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:14Od: Smazaný účet
na tu kosu se opravdu neda zapomenout.. :-))) Mne jen bylo lito, ze vsechno prilis dovysvetlujes, mas slehnout a pak se uz jen culit. ;-)
[ Reagovat ]
30.04.2016 08:38Od: Smazaný účet Re: :-)))
bomba... trocha nadhledu opravdu nikdy neuskodi. A i z docela obycejneho dne se muze razem stat Dobry-den.. ;-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:07Od: Frick Nicole se dala na chlast
https://www.instagram.com/p/BEvY5ejO6oi/
[ Reagovat ]
29.04.2016 22:56Od: Frick Vysvědčení našich hráček 16/2016
Ufuf, to jsem si vzpomněl brzo :o)

1) Petra Kvitová
(WTA 470 Stuttgart SF, 185 b.)

Konečně se prosadila na turnaji, který by jí "teoreticky" jako měl jít. Destrukce Luisi, nervák s Niculescu, potěšující výhra nad Mugu a důstojná, leč neúspěšná bitva s loňskou i letošní vítězkou Kerber.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

2) Lucie Šafářová
(WTA 470 Stuttgart R32, 1 b.)

Konečně první vyhraný set, byť nakonec přišla s Češkou z TOP 100 "tradiční" porážka. Nyní už víme, že se to ve Stuttgartu začalo otáčet k dobrému.

ZNÁMKA: 3 (5/10)

3) Karolína Plíšková
(WTA 470 Stuttgart QF, 100 b.)

Vydřená výhra nad Luckou, poté demontáž oblíbené soupeřky Ivanovičové a nakonec prohra s neoblíbenou Agou. Kája musela potěšit sázející.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

4) Kristýna Plíšková
(WTA 470 Stuttgart Q3, 18 b.)

Týna tu antuku prostě ráda nemá. Velice přívětivý los v prvních dvou kolech kvaldy sice využila s přehledem, ovšem pak přišla první jakás takás soupeřka (Dodin z konce TOP 150) a byla z toho hned hladká porážka. :-(

ZNÁMKA: 3- (4/10)

5) Kateřina Siniaková
(WTA 470 Stuttgart Q1, 1b.)

Bookmakeři viděli zápas Katky s Polonou jako vyrovnaný a tím i byl. Postup ale šel na stranu zkušenějí Slovinky

ZNÁMKA: 3 (5/10)

6) Klára Koukalová
(WTA 470 Stuttgart Q1, 1b.)

Bohužel, je to zlé. Kariéra Kláry asi brzy skončí. :-(

ZNÁMKA: 4- (2/10)

7) Tereza Smitková
(WTA 470 Stuttgart Q1, 1b.)

Na pozdější senzační finalistku Lauru S. Terka neměla nárok...

ZNÁMKA: 4 (2/10)

8) Tereza Martincová
(WTA 280 Istanbul Q2, 12b.)

Bohužel, Tereza se v Istanbulu potýkala se zdr. problémy, což vyústilo ve skreč...

ZNÁMKA: N

9) Bára Krejčíková
(WTA 470 Stuttgart Q1, 1b.)

Na Luisu Bára ve Stuttgartu bohužel neměla...

ZNÁMKA: 3- (4/10)

10) Nicole Vaidišová
(ITF 12 Santa Margherita Di Pula R32, 0 b.)

Nicole svůj první zápas po zranění bohužel nedokončila...

ZNÁMKA: N
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:30Od: Smazaný účet
;D)))
Jeste, ze se mame s Kotoulem od ceho odpichnout.
[ Reagovat ]
29.04.2016 22:38Od: brixner Doufám, že Sam vyhraje!!!!!!!
.
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:29Od: Smazaný účet Re: Zapomen;D)
H2H Lucy x Sam 10:3
Zitra zvysujeme na 11:3
a v Madridu, aby ti to nebylo lito na 12:3!!!!
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:57Od: lars
a v Madridu v kterem roce ?
pac letos k tomu zapasu v Madridu asi nedojde :)
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:17Od: Lunej..
Taky doufám, Sam tu má dobrou formu, když vyhrála se skvělou Barcou. Možná ji strojovejsi hra Lucky bude sedět, uvidime. Výhra jedné ci druhé bude pro mě fajn. :-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:58Od: misa Madrid
Snad se organizátoři smilují a nechají hrát Lucii až v pondělí. Zítra se hraje jen 6 duelů 1. kola, pochybuju, že v neděli odehrají ženy zbývajících 26.
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:00Od: Smazaný účet
loni to tak bylo v Neděli se odehrálo všechno.
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:06Od: misa
Díval jsem se a máš pravdu. Je to banda mamlasů. Jeden den hráčka vyhraje titul a druhý den vyčerpaná vylítne z jiného turnaje :(
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:09Od: Smazaný účet
bohužel, to je daň. Proto doufám že se Petra příští rok na nějakou Prahu vykašle
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:12Od: misa
Je jasné, že se snahou nepřetrhne :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:14Od: Smazaný účet
nevykašle .když jí bude fandit Praguna a tisíce dalších ,tak to za to sto jí.Myslím,že teď Báře a Šafi závidí ,že měli takovou podporu ,protože Fed cup hrála doma už dávno a zapomněla na to.
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:18Od: Smazaný účet
Loňský listopad je dávno?
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:20Od: Smazaný účet
tak se jí zasteskne,no
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:10Od: Smazaný účet
Proč banda mamlasů? Ten turnaj se takhle hraje vždycky a ty holky s tím holt musí počítat..
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:13Od: misa
Když se něco dělá špatně, tak to máme ze zvyku pořád opakovat? Určitě by šlo hrát 1. kolo v pondělí a druhé v úterý.
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:14Od: misa
Myslím tím finalistky turnajů WTA ze stejného týdne, ve kterém startuje Madrid.
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:18Od: Smazaný účet
Madrid coby větší, prestižnější a starší turnaj se má přizpůsobit menšímu, méně prestižnímu a mladšímu turnaji? To nemyslíš vážně..
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:21Od: misa
Oba turnaje pořádá stejná organizace. Ono se hlavně ustupuje mužům, když se jedná o společný turnaj, tady je největší problém.
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:24Od: Smazaný účet
Že by oba turnaje pořádal Černošek, to se mi nějak nezdá. A WTA sice rozdává licence, ale do rozpisu turnaje asi moc zasahovat nemůže.
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:37Od: Smazaný účet
Ale Misa ma tak trochu pravdu...nebot na nekterych turnajich se k tomu prihlizi. Je to jen o poradatelich, a ne o tom, ktery turnaj je vic vyznamejsi nebo ne...a take ma pravdu v tom, ze spis se k tomu prihlizi v ATP nez ve WTA.;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:52Od: Smazaný účet
Přihlíží se k tomu v rámci možností, rozpisu a pravidel toho kterého turnaje. Nikdo nikde - a to ani v ATP - ale nepřekopává turnaj jenom kvůli tomu, že se týden před tím začal konat nějaký jiný. Neboli pokud byli v Madridu zvyklí, že první kolo odehrajou komplet o prvním víkendu, těžko čekat, že to budou měnit jenom proto, že si v Práglu vzpomněli, že chtějí pořádat taky turnaj.
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:57Od: Smazaný účet
Tak ja to nevnimam tak, ze se ma prekopat turnaj...;)
To si asi nerozumime...
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:06Od: Smazaný účet
Já to beru tak, že pokud by se v Madridu první kolo běžně hrálo i v pondělí, bylo by pochopitelné a od pořadatelů slušné nechat Lucku (a Sam) hrát až v pondělí. Pokud se ovšem první kolo v pondělí už nehraje, resp. je zvykem, že se odehraje už o víkendu, těžko někdo po Španělech může chtít, aby měnili svoje zvyklosti jenom kvůli piditurnaji v Praze.
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:13Od: Smazaný účet
No jde o to, ze tohle, jak rikas, ze by nechali hrat Sam a Lucy v pondeli, by neudelali, ani kdyby se v pondeli neco hralo. Ono to totiz nedelaji ve WTA skoro nikde az na male vyjimky, bohuzel...spis se to stava v ATP.
Me spis slo o to.

Pokud tam maji pevny program 1.kolo komplet v nedeli, tak by mohli uvzhlednit ty dve tak, ze je zaradi na konec dne, ale podle me to neudelaji...moc tomu neverim...
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:29Od: Smazaný účet
Jestli to myslíš takhle, tak asi jo, na tom něco bude.

Uvidíme, jak to dopadne.
[ Reagovat ]
30.04.2016 01:04Od: Smazaný účet
Ja pocitam s tim, ze bude hrat Lucy hned v nedeli nekde behem dne, ale ona nebyla dlouho turnajove vytizena. Rozhodne rozdil od Sam, nebo Kaji, Petry, Bary atd. Vzdyt co turnaj, to hned odpadla po prvnim zapase;)
Podle me muze byt jeste v laufu mesic, pokud ji ta Praha opravdu nakopla. Vsechno spatny muze byt k necemu dobry. Na RG muze mit navratovy vrchol;)

V Madridu v prvnim ma CoCo. To bude neprijemne, ne z duvodu, zeby hned musela hrat, ale spis vzhledem ke stylu, ktery CoCo predvadi a Lucy nemusi sednout.
Ale zase verim, ze vic pomuze Lucy to, ze bude rozjeta. CoCo po Miami hrala jen jeden zapas ve FedCupu (antuka), vyhrala se Sam, ale v Sydney, a mentalne Sam to je neco jak Lucka, ale jeste vic hodnejsi a nervoznejsi...hlavne jak hraje doma, tak je uplne mimo...;) Takze bych to bral trochu z rezervou ten vysledek.

Co urcite je neprijemne, zmena povrchu. Ikdyz je to antuka, tak predpokladam, ze v Madridu ma preci jen vetsi drajv...ale zase tohle by mohlo Lucy sedet vic;)

No uvidime;) WTA, to je jedna hadanka, ktera se vzdy rozlouskne po potvrzenem MB;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 21:01Od: Smazaný účet
Lucka se s tím bude muset poprat.
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:47Od: HayashiM
Na kolikátou si myslíte, že je tam potřeba zítra dorazit? :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:49Od: misa
Když hraje finále Češka, tak nejpozději v osm ráno :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:49Od: Smazaný účet
Půl pátý to by ses tam mohl dostat, ale být tebou vyrazím už teď
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:33Od: misa Kuzněcka
má prý natažený břišní sval ... hlavně, že v Madridu hraje i debl :-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:39Od: Smazaný účet
Miso nectes nase zpravy;) Svetu vyradila Lunejka;)
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:18Od: Lunej..
Zacinas tu mít čím dál lepší pověst:-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:10Od: Smazaný účet 6. Května
Už se připravujte, 6. Května vypukne 2066 IIHF World championships Moscow-St. Petersburg a všichni víme co to znamená, ale snad tu nejsem jediná fanynka hokeje.
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:22Od: Smazaný účet
2016 sry
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:00Od: Frick Pro Monču Puig - viď, Monty [ Reagovat ]
29.04.2016 20:05Od: monty25 Re: Frick
Tak to sedí. :)

BTW: Tenhle kluk dělal v Praze moc dobré fotky. Možná to byl on, kdo se s Mončou fotil těsně předtím, než se mi podepsala... :)
https://twitter.com/SimonSvatos1
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:18Od: Smazaný účet Květa na LOH
Nevíte někdo proč Květa nikdy nehrála na OH? Přitom je to jedna z našich nejlepších deblistek vůbec. To hrát nechtěla, nebo měla problémy se svazem? V roce 2008 měla skvělou deblovou sezonu, ale místo ní v Pekingu hrály Kvitová/Šafářová a Vaidišová/Benešová, oba páry vypadly v 1.kole a Petra s Luckou dokonce dostaly 1:6 0:6
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:28Od: Smazaný účet
Měla jako nejlepší naše deblistka v TOP 10 vybrat si spoluhráčku pro Londým 2012, ale protože hrála stabilně s cizinkou (asi Srebotnik nebo jiná) a Háčkám už to spolu tenkrát šlo, tak se hodně velkoryse vzdala účasti,aby tam holky mohly jet spolu. To v mých očích tenkrát hodně vyrostla a nevím, jestli jí za to Háčka někdy poděkovaly.
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:32Od: Smazaný účet
Vaidišová s Benešovou v Pekingu sebraly set v 1. kole tenkrát suverénním sestrám Williams.a nechybělo moc k šoku . Jak to bylo s Květou,už si nepomatuji
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:32Od: Smazaný účet
Háčka jí tehdy chválily, kudy chodily.
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:47Od: PetaM
Poděkovaly. Děkovaly celou olympiádu, pak i po ní. A myslím, že jí to i nějak vynahradily, co jsem tehdy slyšel :) Koneckonců říkaly, že to stříbro mají i díky Květě ;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:49Od: Smazaný účet
Furt nevím, jestli mám jet zítra na to finále. :) :(
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:58Od: Smazaný účet
já se tam asi ve 12.30 nedostal . Počítej se vším
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:09Od: tommr
a byla k dispozici aspoň ta velkoplošná obrazovka? :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:15Od: Smazaný účet
to nevím ,já pak šel ukládat letáčky do maratónských balíčků
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:12Od: kada.tom
Grigor už láme Jirku. No, já budu radši za výhru Grigora, rozhodně mu fandím víc jak Jirkovi.
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:24Od: kada.tom
a je hotovo - po prohraným TB se Jirka naprosto herně zhroutil a Grigor to už měl jednoduchý :-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:30Od: lars
Ty pomerne casto fandis kadakosky
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:32Od: lars
* kadakovsky
[ Reagovat ]
29.04.2016 17:51Od: Smazaný účet Takto
probíhají zpravodajské relace v naši veřejno- právní ČT. TO JE TEDY SÍLA.
https://www.youtube.com/watch?v=hK9kkRS2Zao
[ Reagovat ]
29.04.2016 17:37Od: Pe3k Šafi
Gratz!
[ Reagovat ]
29.04.2016 16:56Od: Smazaný účet Jirka vs Dimitrov
Tak kluci nastupují na kurt. Jmse zvědavej co předvede Jirka, snad naváže na výkonu v Monacu
[ Reagovat ]
29.04.2016 16:42Od: mrafe Rozhovor s Kájou
Kája "Byla jsem psychicky unavená. Ale Lucka si zasloužila vyhrát"

http://sport.idnes.cz/j-t-banka-prague-open-turnaj-wta-pliskova-prohrala-se-safarovou-rozhovor-1qk-/tenis.aspx?c=A160429_155323_tenis_bem
[ Reagovat ]
29.04.2016 16:31Od: Smazaný účet Madrid
Podle me to je zajimavy los.
Tak dulezite je, ze Lucy je v jine pulce pavouka nez Petra. Takze jim hrozi vzajemny souboj az ve finale, a to podle me neni vubec spatna hrozba;D)
Pokud si Lucy poradi s CoCo, tak v dalsim kole si da repete se Sam...;) Urcite ma ted radost z losu...;) A pak Luce ceka Karliccka, tam to domluvim. Takze nejhorsi test asi prijde ve QF, tam totiz klidne muze potkat Baru. Ta chytla do prvniho Angie, ale ta ma celkem slabsi turnajove rozjezdy, pokud to Bara vyuzije, muze se stat i to, ze se s Lucy potkaji...
Treba pripomenout, ze diamantova Pavlinka;) dostala v Madridu divosku, a do prvniho kola chytla Alize...tak snad by to mohlo vyjit, nebot postup by znamenal souboj s Viktorkou. Ta asi Lauru prehraje, neocekavam nejaky vetsi odpor.;)
Petra chytla Laru...tak jiste, ona jednoho casu vyvolavala hodne nadeji, je to antuka, ale s pepermintkou by ji mela Petra dat.;) Pokud se ji podari projit do QF, tak muze dojit na vysneny souboj Viktorie s Petrou! Takze parada, tedy pokud Viktorii neudela Pavlinka;D) Ale to by asi vyuzila Monca, a zase bychom mohli videt Kviti tak sedesat krat v zapase u site...no ja bych to bral;)
V Madridu muze dojit na souboj Sbetly s Bobinou, tedy v pripade, ze Lunejka tu Svetu moc neznicila;)
Prvni kolo take slibuje trhak v podobe Agy a Dominy...takze Aga se muze klidne loucit uz po prvnim kole. Neni to jeji oblibena souperka;)
Dobry zapas na uvod muze byt i Garcia s Johankou. Ale uz nevim, co to znamena pro Johanku...ta spis uz ceka na travicku, bych rekl;)
Ve druhem kole by si mohla zahrat Margarita se Simonou...;) Taky pekne.
Louny maj dobry los, a mohly by si zahrat i s kotatkem;) Tedy [pokud budou Louny chtit;) Ale pri tom losu...
Take v prvnim kole bude italske derby... Sara vs. Kamila. Coz na antuce muze byt pecka...;)

Los podle me skvely;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 16:41Od: Smazaný účet
ČF Petra vs Vika, to by bylo Epic, snad na ten zápas dojde. V Torontu to bylo moc krátké, to byl Petry 1.zápas po tom co zjistila že má mono. Teď už jsou obě v pořádku tak by to mohl být super match.
[ Reagovat ]
29.04.2016 16:48Od: mrafe
Bylo by skvělé, kdyby ti vyšel ten tip na finále. :-o
[ Reagovat ]
29.04.2016 16:54Od: Smazaný účet
Nechceš používat i nebo jen příjmení hráček, každej je nezná celým jménem a koukat se do pavouku koho jsi myslel se mi nechce...:-)

Jinak pěkná analýza
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:10Od: lars
neni to pekna analyza
Kvitko na 1. kolo Lara neni dobry, pac v Charlestone malem vyradila Kerber . 2. kolo asi Ostap taky neni dobry
Karol dobry los nema. 2. kolo asi McHale muze prohrat
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:19Od: bIbec
analýzy WTAčka se dělají jenom proto, aby bylo vo čem kecat. Každá může prohrát s každou.

Možná snad zanalyzovat los Azarenky, která se teď jeví dost konzistentně, by nebylo úplně od věci. a třeba Kerber. Tam by to MOŽNÁ mělo smysl. Jinak je to takový nezanalyzovatelný chaos, který může dopadnou jakkoliv.
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:50Od: Smazaný účet Re: blbec;)
Tak hlavne mym zamerem nebylo delat nejakou spec. analyzu...spis jen se kouknout na nejake moznosti, ktere by mohly vzniknout. OPAKUJI MOHLY!!!

Z pohledu hracky je pochopitelne nejdulezitejsi vzdy nejblizsi zapas...ten ona hlavne vnima...jinak by byla ztracena a jakakoliv analyza by ji zabila.

Jinak si myslim, ze los je opravdu zajimavy...vubec neni spatny. Nevim co by kdo chtel...na kazde souperce z top 100 najdu takove prednosti, ze pokud bude mit svuj dobry den, tak je schopna porazit i Serenu, pokud bude behem zapasu mentalne nakupovat :D)

Ale mohl bych jeste zminit Muguruzu, tak snad ta jedina dostala do prvniho kola hracku v rozpolozeni (Slovenskou Kareninu), ze to je jak dostat w.o.;)))
Jeeeenze, i ta Karenina se muze jednou probudit...ve chvili, kdy to clovek nejmene ceka...takze jsem ani na to moc nesahal;D)

V souhrnu pochopitelne s tebou blbce souhlasim;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:30Od: Smazaný účet
Karolína nesmí podcenit ani to 1. kolo. Dominguez je sice jednou nohou v důchodu, 100 míst za ní, ale na antuce je rozdíl mezi ní a Karolínou o dost menší. Kdyby neměla Karolína v neděli debl na rozehrání a osahání kurtu, tak bych na Španělku i vsadil. Myslím, že když dá 1. kolo, tak 2. už taky zvládne. A pak asi Garbine (nebo se zblázní Genie?), těžké, ale hratelné. Ale teď fakt radši dál než to 1. kolo neplánovat :)

U Petry je los úplně jedno. Když jí to sedne jako loni, tak je pro ní hrozba jen Angie s Vikou.
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:38Od: lars
Loni melo Kvitko na zacatku Madridu problemy
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:45Od: tommr
letos to určitě nebude jiný. Arruabarrena bude na antuce pro nerozehranou Petru velice nepříjemná soupeřka ...
[ Reagovat ]
29.04.2016 19:32Od: Smazaný účet
Petra myslím celkem rozehraná je. A ta Španělka na tom nebude o nic líp.
[ Reagovat ]
30.04.2016 00:08Od: Smazaný účet Re: tommr, lars
Jako, a koho by jste si tak broucci tam predstavovali, na rozjezd....
Cibulkovou?
nebo Wickmayer,
nebo Putintseva, taky supr cupr...
nebo Garciu...nebo silenou Kamilu
nebo Beck by nebyla marna...podle me,
Vy dva specialne, by jste nikdy nebyli spokojeni...;)
Mozna by vas potesila jen Baruna...nebot je to ceska,
a na ty Petra umi, ale zase by jste nadavali, ze muze postoupit jen jedna.
Nebot vy dva nihilisti si specialne vzdy neco najdete.;D)))
[ Reagovat ]
30.04.2016 01:20Od: tommr
tak třeba tu tvojí "šílenou Kamilu" bych bral všema deseti ... :)
[ Reagovat ]
30.04.2016 02:09Od: lars
1. nevymyslej si !!!!!!!! si asi neco vypil na oslavu vyhry Lucky :)
2. nedavej me dohromady s tommrem !!
lehky los na 1. kola ma kdo jiny nez Azarenka
prijatelnejsi pro Kvitko pro 1. kola by byly: Cirstea, tvuj diamant, Perreira, Tormo, Robson, Smidlinka, .........

Kerber A. - Arruabarrena 6.4.2016 antuka 6-2, 5-7, 7-6
[ Reagovat ]
30.04.2016 09:36Od: Smazaný účet
No vzdyt rikam ze tommrujes;)
Nejlepe vybrat souperku, ktera je bud polomrtva (dlouhe zraneni, tezky navrat), nebo ve schiiize;)

A k te Lare, me nemusis psat, jak hrala s Angie...;)

Jak bys mel necim silnym argumentovat, tak to spis tim, ze obe hracky se nikdy nestretly, a to je mnohem vetsi a silnejsi argument, nez to jak Lara hrala s hrackou, ktera je stylove proste nekde jinde.
[ Reagovat ]
30.04.2016 16:34Od: lars
zacinas "jankovatet" ? :)
tommr napsal ve svem komentari z 30.04.2016 01:20 neco jineho
polomrtve tenistky nehraji PM wta turnaje.
ten vysledek zapasu nemusis cist cely, nebot jsem ho uvedl spis pro ostatni ctenare meho komentare :)
Pro me je dulezitejsi hodnota tenis. vykonu z poslednich asi 8 tydnu.
argument , ze s ni nehrala nema tak velkou vahu v dnesni dobe zaznamu zapasu viz. vyhra nad Chirico 2x6:0
Kvitko favoritkou toho 1.zapasu v Madridu bude , ale ne tak velkou , jak se na 1. pohled muze zdat.
[ Reagovat ]
29.04.2016 20:53Od: A.R.R.
Já když viděl ten los, tak mě málem švihlo, Domču do 1 kola to je fakt něco, doufám, že se ještě nevzpamatovala z Prahy :-D
[ Reagovat ]
29.04.2016 23:56Od: Smazaný účet
Jo vzpomel jsem si na tebe, jak jsem to videl,
...jsem si rikal, ze asi budes mit radost;D)
[ Reagovat ]
29.04.2016 16:04Od: historik zdeněk kolář je v ostravě v semifinále
a už teď se posune o téměř sto míst těsně do čtvrté stovky. A v dalším zápase taky nebude bez šance.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:44Od: kada.tom
těch cen tedy dostávaj finalistky i vátězky opravdu hodně :-D
holt ... hodně sponzorů = hodně cen :-D :-))
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:42Od: Smazaný účet
Bože ty dárkové koše a tašky.. :D
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:41Od: kada.tom
irigožen? ... vážně? :-D
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:42Od: Smazaný účet
WTF!!!!!!! Jako really
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:42Od: Smazaný účet
Je vidět že jejich Ingliš is very dobrá
[ Reagovat ]
29.04.2016 18:24Od: Pedronegro
je to Argentínka, takže ano - irigožen, s nedůrazným ž ...
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:40Od: Fandina
Zdeněk Kolář v Ově nad Samper-Monem 4:1 ve třetím setu. A líbí se mi, že často hraje servis volej.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:43Od: historik
taky se mi herně líbí. Snad se mu bude dařit, talenty v chlapech potřebujeme jako sůl. btw... ta fyzická podoba s Kordou je neuvěřitelná.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:39Od: tommr Andrea má další deblovej titul
celkově je to její 16.titul na okruhu WTA a dalších 19 titulů získala na turnajích ITF. V deblovým žebříčku se posune na 11.místo a má zase o kousek blíž k účasti na OH ... :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:34Od: monty25 Peřinová
Umí taky jako první položit nějakou jinou otázku než "Tak jaký je to pocit..."? :D
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:36Od: kada.tom
asi ne :-D a pořád se ptá na počasí a na diváky ... v jednom kuse to samý, přitom u atletiky má docela pestrou škálu otázek
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:36Od: monty25 Re: kada.tom
Teď na Margaritu taky: "What about the feeling..." :D
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:40Od: historik
hrozný a neuvěřitelně trapný rozhovory. Svačina se ještě divil, že včera po porážce odešla Bára a dneska Kája. Mně by se taky nechtělo.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:42Od: monty25 Re: historik
Mně to taky přijde divný dělat rozhovor s poraženou, ale třeba Smitková ho v kvalifikaci dávala. Nevím, jak třeba Katka ve středu...
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:44Od: historik
no i Bára Krejčíková ho dávala po porážce s Puig, ale taky mi to přijde podivný hned po porážce na kurtu, na okruhu to snad tak nikde není.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:46Od: monty25 Re: historik
Toho jsem si nevšiml, protože jsem naháněl Monču na podpis... :D
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:46Od: George_Renel
Správně. Nazvěme to správným výrazem, v individuálním sportu je to prostě hned po zápase kravina.
Teď rozhovor Karolína dává a je to v pohodě.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:47Od: monty25 Re: George_Renel
Přesně.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:44Od: tommr
na domácím turnaji to ale holky mohly překousnout ... :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:47Od: George_Renel
Než říci kravinu, a být za to popotahována, je lepší chvíli počkat, až emoce vyprchají.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:33Od: Smazaný účet
Gratulka Andy a Margarito!!!!!
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:33Od: kada.tom Debl
Andrea s Margaritou dneska velmi pěkně, gratulace k zaslouženému titulu :-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:29Od: Fandina
Rodačka z Plzně s rodačkou z Moskvy jeden game od titulu!!!
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:32Od: Fandina
Je to táááááááááááááááááám. Gratulka, první turnaj spolu a hned titul. Tak Andrejko gratulka a máš další možnou partnerku!!!
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:18Od: Fandina
Rodačka z Plzně hraje dobře.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:24Od: kada.tom
a rodačka z Moskvy zdatně sekunduje :-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:25Od: Fandina
rodačka z Moskvy také výborně
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:06Od: Smazaný účet přesladká
Šafina nemá ve finále co dělat.Je to vše inscenované.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:19Od: Fandina
Je vidět, že tomu nerozumíš.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:28Od: Smazaný účet
Ale kdepak to. Naopak , já vím o čem píši a ty o tom nemáš nejmenší znalost.
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:30Od: Fandina
Píšeš nesmysly.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:32Od: makro99
Lucka trojnásob cenná výhra - taky sem rád, že se jí podařilo odrazit ten pomaličku vyrůstající blok (těsných) porážek s Karolínou... ty věčný dotazy na porážky s Petrou úplně stačí..
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:26Od: Smazaný účet Lunej
dorazila dnes do Prahy. Ihned si sla promluvit se Svetlanou a ta radeji odstoupila.
Ta baba nevi co to je prekazka. Respect!
Tak snad od Lucy vezme jen podpis na tenisak;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:29Od: Fanda67
No nevím, prej jsou svědkové že se Světlaně moc odstoupit nechtělo, a při té hádce s Lunejkou si natáhla ten břišní sval :-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:32Od: Smazaný účet
Jiste, ale oficialni informace zni pohovorila;)
Ja bych tu nechtel prat nejake to pradlo...holky si to proste vyrikaly...a dal bych to nerozebiral;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:15Od: Lunej..
:D:D:D ale byla to sichta, ta ruská zarputilost je silena:-):-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:12Od: Smazaný účet
Katka překvapivě vyhrála, tak snad už se blízká na lepší časy.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:19Od: kada.tom
krista boha ... bLÝská ... vyjmenovaná slova!!!!!!
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:20Od: A.R.R.
Lady Popelnice myslela, že ty lepší časy jsou blízko :-D
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:23Od: Smazaný účet
;D) Ale ja bych smat nemel, ja uz cesky taky neumim...;(
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:23Od: Smazaný účet
ale tohle bych snad jeste dal;D)
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:24Od: A.R.R.
ty to máš omluvené, páč žiješ dlouhodobě v zahraničí, tak se klidně může smát :-D
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:24Od: Smazaný účet
Vlk žije v Bělorusku?
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:28Od: Smazaný účet
Jo. Jsem tu v odbojovem hnuti za nove svobodne Belorusko.
Je to sichta, ale jsme uz blizko...
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:21Od: Smazaný účet
vyjmenovaná slova? To jsou slova někým jmenovaná a už se vyjmenovali?
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:30Od: kada.tom
vyjmenovalA ... no, ano, vyjmenovaná nebo taky vyňatá slova :-)
holt jednou blbá, pořád blbá ...
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:30Od: Smazaný účet
já nejsem blbá, já jsem chytrá. Já jsem Einstein 21.století
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:34Od: kada.tom
tak to potom joooo :-D
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:40Od: Smazaný účet
na základce jsem vyhrála Zeměpisnou olympiádu. Jsem ultra génius
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:35Od: milik254
Einstein byl na fyziku a tak, pochybuju, že uměl česky :D
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:39Od: Smazaný účet
Třeba jo, vždyť žil i v Praze.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:10Od: Smazaný účet
Siniaková porazila favoritku Bondarenko, paráda.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:05Od: Frick Mirošek
V klaunskym saku. Už ho měl včera.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:17Od: George_Renel
Jedinej klaun seš zde ty. Černošek tam klidně může chodit jak páv, protože se mu podařilo zorganizovat super turnaj.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:23Od: Fanda67
Jo to víš špatnej tejden - skvělej turnaj, diváci chodí i přes špatné počasí, našim děvčatům se také daří - nemá do koho kopat, tak si vybral aspoň toho Černoška s Karolínou ....
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:30Od: Smazaný účet
Tak do Cernoska kope furt, ten na neho pusobi jak cerveny hadr na byka...;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:32Od: Frick
My Slávisti kopem pořád do našeho vedení. Takže to ze zvyku.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:35Od: Fandina
Trapné.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:33Od: makro99
býka? ne spíš toho po tom chirurgickým zákroku? ;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:00Od: Fandina Gratulka Šafi
byla lepší hlavně v rozhodujících bodech. Káji je mi líto, protože měla turnaj dobře rozjetý, ale dneska byla lepší Šafi. Hrála trpělivě a dobře. Gratulka.
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:59Od: Frick Kája
Škoda, že se nedaří ta frustrace lépe překonávat. Bylo by určitě fajn, kdyby řekla, že Lucka byla dnes byla lepší a že je ráda, že už se zotavila.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:02Od: misa
Každá hraje sama za sebe, zklamání je velké.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:15Od: Smazaný účet
Tak nejak. Jen Lucy to v tech derby nechape;D)))
To se pak neni co divit, ze Kaja je nastvana...
...vzdyt prohrala. Kdo by se smal nadsenim...ze...
Krom teda Lucy;D)))
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:10Od: George_Renel
Zkus říci, na kterém turnaji WTA zpovídají minutu po zápase porazěnou? Ty aby sis do někoho nekopl. To je fakt nemoc.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:30Od: Frick
Ale v jinejch sportech je to běžný.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:46Od: George_Renel
Neuhýbej.
Řeč je o tenisu. Prostě kopač.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:33Od: Fandina
Například při FEDu a DC je takový uzus, že rozhovor poskytuje jen výherce.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:52Od: Frick
Ale třeba ČT chtěla dát rozhovor s poraženou.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:54Od: Frick
Takže mám myšlení na úrovni reportéra ĆT Sport. Což není tak zlé. :o)
[ Reagovat ]
29.04.2016 15:01Od: George_Renel
Leda houbeles. Prostě kopeš. Včera to odmítla ve stejný moment i Strýcová. Tudíž by i reportér ČT mohl pochopit, že těžko vstupovat dvakrát do téže řeky, když to nemá dopředu domluvené.
Ale včera jsem nezaznamenal, že by ti to vadilo. :-b
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:58Od: monty25 Šafářová - Plíšková 6:4, 7:6
Tak Lucce vyšla odveta za Stuttgart a mně nevyšel tip na celkovou vítězku, protože už od 1. kola jsem považoval Karolínu za největší kandidátku na titul... Zároveň jsem ale rád, že Lucka porazila Karolínu dneska a ne ve Stuttgartu, kde by mě to stálo prachy. :D

Vzhledem ke vzájemné bilanci proti Sam je Lucka rázem favoritkou na titul...
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:02Od: tommr
nemyslím si, že Lucka bude favoritka. Stosurová bude odpočatá a Lucka není ještě zdaleka ve svý optimální formě ...
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:07Od: monty25 Re: tommr
Já si zase myslím, že Lucku hodně nakopne domácí publikum a Sam by to nemusela ustát psychicky...
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:15Od: tommr
to by sice Lucce mohlo pomoct, ale proti Báře to Stosurová ustála ...
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:57Od: Smazaný účet
bravóó, Lucka, najsympatickejšia česká tenistka
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:57Od: Frick Příště
porazí Petru. Tak.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:01Od: Smazaný účet
hahahahahahahahahahaha
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:57Od: Smazaný účet
Lucka
Dobrá zpráva: Kondičně už je skoro na 100 %, herně tak na 50, ale je to znatelný posun. Navíc si zajistila minimálně 1- na vysvědčení.

Karolína
Špatná zpráva: Opět vypadla hned s 1. těžší soupeřkou. Další pád žebříčkem, minimální šance na nasazení v top 16 RG (takže zvýšená pravděpodobnost dalšího konce maximálně ve 3. kole). A co je nejhorší: 3- na vysvědčení.


Dobrá zpráva: Na Lucku byl kurz 3,25.
Špatná zpráva: Na vysvědčení 5 :(
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:00Od: Smazaný účet
;D)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:56Od: George_Renel
Tak teď hlavně žádná videa a trenér ať raději sleduje v Kanadě Stanley cup .-).
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:59Od: misa
Lucka by mohla zopakovat Doha, tam byla taky bez trenéra.
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:59Od: Smazaný účet
Video bude. Trener na kurtu stejne na GS neni. A Lucy ve svem veku by mela mit uz jen jeden cil, a ne se spolehat ne najaky koucing na kurtu.
Trener Stanley Cup tezko sleduje, nebot zadny kanadsky tym tam letos nepostoupil...;D)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:59Od: monty25 Re: George_Renel
No nevím, když tam letos není žádný kanadský klub... :D
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:54Od: Frick Lucka
No je to bomba.

Nech to tam vyhrá celé!!!!
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:53Od: George_Renel Dnes
servis Karolínu nedržel a to bylo velké plus pro Lucku. Více takových semifinále, kdy je nám jedno kdo postoupí. Lucka byla dnes lepší.
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:55Od: Smazaný účet
No me to teda jedno nebylo;D)))
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:52Od: PetaM
Joooooooooooooo Luckaaaaaa!!!! Velká gratulace, ve velkém stylu :) Káji je škoda, mohly si to dát ve finále, ale co už. Jsem rád, že je Lucka zpět, hlavně její super údery :) Ve finále snad se Sam prohloubí pozitivní bilanci :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:49Od: Smazaný účet Lucy;)
Jsme ve finale, jsme ve finale;D)
Prepiste tenisove dejiny H2H Lucky s krajankami!!! Jooo, Louny sejmuty!!!
Konecneeeee;D)
Pliskovci odstreleni.
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:50Od: Smazaný účet
A na konci tydne te dokonce ceka na vysvedceni jednicka, ikdyz rupnes se Sam;D)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:54Od: misa
Lucka ale prohrála v 1. kole set, takže bych ji zbytečně nechválil :)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:56Od: Smazaný účet
Jiste, ale vyhra nad Louny, to je pro Lucy jeste vic nez vyhra na GS;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:57Od: misa
Ještě by měla někdy přijít výhra nad Fulnekem.
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:06Od: Smazaný účet
Tak jasne Miso...to by bylo neco a jeste na GS;D)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:58Od: Fanda67
A což takhle výhra nad Louny ve finále GS :-))
[ Reagovat ]
29.04.2016 14:08Od: Smazaný účet
Beru;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:48Od: kada.tom
Tak Lucka to nakonec zvládla, dneska hrála líp, Karol předvedla takový ten svůj nemastný neslaný výkon. Nicméně Lucka po zásluze ve finále, zítra se Sam. H2H hovoří jasně, takže? ...

No, já doufám v krásné dramatické finále :-)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:41Od: Smazaný účet Lucy x Karol v TB 0:3
No to je skvele H2H v tajbrejcich proti krajance... Lucy tak jak ji darujes tajbrejk ted;)
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:41Od: Smazaný účet
No prosim, jde to...smecovat na raketu Lucko...famozniii;)))
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:43Od: Smazaný účet
Boze Lucy ty nejsi normalni...;D)))
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:45Od: Smazaný účet
Ale nastesti...i kote celkem fajluje...tak uvidime...
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:46Od: Smazaný účet
a dva MB navrch...sok...
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:27Od: dadaft škoda,
mohl to být super zápas.
nicméně jsem rád, že je Sam zase jednou ve finále a pořadatelé a diváci si jistě nebudou stěžovat.
finále Stosurová proti naší hráčce - velmi atraktivní.
[ Reagovat ]
29.04.2016 13:18Od: Frick Ta má štěstí :-(
Bude ráda za to, že rozdejchá ty 3h mač s Bárou.
[ Reagovat ]
29.04.2016 12:50Od: hatatytla
co tam předvádí Ivan za divadýlko, nezná míru slušnosti. Není první koho poškodil umpire. Ale dal dvojchybu to je fakt, měl by to respektovat. Naléhavé odskočení na toaletu je trapné a ubohé i vůči dominuku
[ Reagovat ]
29.04.2016 12:52Od: kada.tom
přesně, ten tam čeká na kurtu připravenej servírovat a Dodig si trucuje a nadává na hajzlu ...
[ Reagovat ]
29.04.2016 12:57Od: hatatytla
Dom se rozhodit nenechal, i diváci Dodiga vybučeli, kromě těch balkánských. Rozhodčí udělal asi chybu, nebo byl spíš pomalý. Ale Ivan chtěl trestat Thiema.
[ Reagovat ]
29.04.2016 12:44Od: tommr odstoupení Kuzny je mrzutý
a to jak pro diváky tak pro naše hráčky. At už postoupí kterákoli z nich bude proti Stosurový ve značný nevýhodě, protože bude mít v nohách o jeden těžkej zápas víc ... :(
[ Reagovat ]
29.04.2016 12:56Od: monty25 Re: tommr
A taky pro Monču. :( Na druhou stranu, aspoň tak stihla kvalifikaci v Madridu...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist