Šafářová si zahraje čtvrtfinále. Allertová a Štefková končí v prvním kole

  • WTA BUDAPEŠŤ - Špatná forma Denisy Allertové pokračuje. Česká tenistka letos nezvládla už čtvrtý úvodní zápas na turnaji z pěti. V maďarské Budapešti podlehla v třísetové bitvě 7-6 3-6 4-6 Irině Chromačevové. Podobně dopadla i Barbora Štefková, jež nenavázala na úspěšnou kvalifikaci a prohrála 6-4 5-7 4-6 s Irinou Falconiovou. Uspěla naopak Lucie Šafářová, která smetla 6-2 6-1 Su-Wei Hsieh.
    22. 2. 2017, aktualizováno | Aktuality |  150 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Denisa Allertová nemůže být s vývojem letošní sezony spokojená. Na čtyřech turnajích z pěti skončila už po prvním zápase a letos vydřela jedinou výhru v kvalifikaci v Petrohradu nad až 328. hráčkou světa Tenou Lukasovou.

Obrat k lepšímu se nekonal ani v hale v Budapešti, kde poprvé v kariéře narazila na o dva roky mladší Irinu Chromačevovou, která se dnes dočkala v duelu s Českou teprve prvního letošního vítězství.

Allertová měla několik šancí zakončit úvodní sadu o několik minut dříve. České tenistce však nestačilo vedení 5-2 ani setbol za stavu 6-5. První set tak musela rozhodnout tie-breaková bitva. V té měla zpočátku navrch Chromačevová, nicméně Allertová otočila nepříznivé skóre 4-6 čtyřmi body v řadě a nakonec úvodní dějství po hodině hry přece jen získala.

Vypadalo to, že Allertovou vítězství ve zkrácené hře nabudilo. Češka ztratila v prvních dvou gamech druhé sady jen dva fiftýny a rychle vedla. Od té doby však začala znovu chybovat a nejen že Rusku pustila zpět do zápasu, ale uhrála vzápětí jen jednu hru.

Trápení pokračovalo i v rozhodujícím setu. I když Allertová dvakrát dokázala soupeřku brejknout, vždy byla pozadu o brejk. Chromačevová v závěru nezaváhala a chybující Allertovou po více než dvou hodinách udolala.

O své celkově třetí čtvrtfinále na okruhu WTA Tour si Ruska zahraje s pátou nasazenou Yaninou Wickmayerovou. Belgičanka se rovněž v prvním kole pořádně nadřela. S kvalifikantkou Isabellu Šinikovovou z Bulharska bojovala rovněž přes dvě hodiny.

Šafářová se na kurtu zdržela necelou hodinu a zahraje si čtvrtfinále
Lucie Šafářová se oproti náročnému prvnímu kolu na turnaji WTA v Budapešti dnes zdržela na kurtu jen necelou hodinu. Nasazená dvojka ve druhém kole smetla Su-Wei Hsieh. Svou čtvrtfinálovou soupeřku se dozví po skončení zápasu mezi Pauline Parmentierovou a Aliaksandrou Sasnovičovou.

Česká tenistka tak po tuhé bitvě prvního kola s Magdou Linetteovou dnes pošetřila síly a rodačku z Tchaj-wanu porazila i potřetí. Na rozdíl od loňské bitvy v Praze měl dnešní duel jednoznačný průběh.

Šafářová nedala své soupeřce sebemenší šanci na jakékoli zdramatizování průběhu utkání. Začala rychlým vedením 4-0, které si pohodlně udržela až do konce prvního setu. V zápase čelila jedinému brejkbolu, jenž odvrátila, a sama využila hned pět ze sedmi šancí.

Rodačka z Brna dnes na kurtu zářila a rozdávala vítězné míče. Oproti trápení, jež musela absolvovat před dvěma dny, si tentokrát jasné vedení pohlídala a nepřipustila žádné komplikace. Stejně jako na předchozím turnaji v Tchaj-peji potvrdila nárůst formy a opět si do žebříčku připíše body za minimálně čtvrtfinálovou účast.

Ve čtvrtfinále Šafářová nastoupí proti další tenistce z druhé stovky žebříčku Alexandře Sasnovičové. Dvaadvacetiletá Běloruska neprohrála už šest zápasů v řadě, když ve Fed Cupu pomohla své zemi poprvé do semifinále a v Budapešti vyhrála včetně kvalifikace čtyři duely. Po včerejším obratu proti Flipkensové si dnes poradila i s Franouzkou Pauline Parmentierovou, kterou porazila

Končí i Štefková
Barbora Štefková nepřidala druhou kariérní výhru v hlavní soutěži turnaje WTA ani v Budapešti. Češka nenavázala na úspěšnou kvalifikaci a v prvním kole podlehla po téměř dvou a půl hodinové bitvě Irině Falconiové. Američanka ve druhém kole vyzve Soranu Cirsteaovou, nebo Carinu Witthöftovou.

158. hráčka světa Štefková začala skvěle. Ujala se rychlého vedení 3-0 a i když poté brejk ztratila, v průběhu úvodní sady ani jednou neprohrávala a v desátém gamu sebrala soupeřce servis čistou hrou.

Ve druhém setu Falconiová častěji měnila rytmus výměn a rodačka z Olomouce začala mít potíže udržet míč v kurtu. Štefková se nicméně za stavu 2-5, kdy prohrávala už o dva brejky, nadechla k obratu a srovnala skóre. V dalších dvou gamech však uhrála jediný fiftýn a musela do rozhodující sady.

V té rozhodl jediný brejk z páté hry, kdy Američanka využila hned první brejkbol. Štefková v následujícím gamu nevyužila šanci na rebrejk a další už bohužel pro českou tenistku nedostala.

• WTA INTERNATIONAL BUDAPEŠŤ •
Maďarsko, tv. povrch / hala, 250.000 dolarů
středeční výsledky (22. 2. 2017)
Dvouhra - 1. kolo
Chromačevová (Rus.) - Allertová (ČR) 6-7(6) 6-3 6-4
Falconiová (USA) - Štefková (ČR) 4-6 7-5 6-4
Babosová (1-Maď.) - Soyluová (Tur.) 6-3 6-2
Wickmayerová (5-Belg.) - Šinikovová (Bulh.) 6-3 4-6 7-5
Dodinová (7-Fr.) - Gálfiová (Maď.) 6-4 6-4
Witthöftová (Něm.) - Cirsteaová (4-Rum.) 6-3 6-2
Dvouhra - 2. kolo
Šafářová (2-ČR) - Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan) 6-2 6-1
Görgesová (3-Něm.) - Vekičová (Chorv.) 6-2 6-2
Sasnovičová (Běl.) - Parmentierová (6-Fr.) 7-6(3) 6-4
Becková (8-Něm.) - Stollarová (Maď.) 6-2 6-0
TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (150)
22.02.2017 23:56Od: freeteepek
Co se to děje v té Dubaji? Kerberová se pomalu vrací do formy zatímco ostatní ostřílený borky vesměs tápou. Na druhou stranu dobře pro Káju když už vypadla hned ve druhém kole. Zatím může být v klidu:-)
Číňanky nějak začínají zlobit. Myslíte, že bude jednou světová jednička z Číny?
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:58Od: VlS
vzhledem k počtu Číňanů je to nanejvýš pravděpodobné.
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:26Od: brixner Monty že je neklidnej?
Proboha-z čeho? Jo už vím-zobka už nebude moct nasávat drogy a podvádět a tím pádem bude dostávat na budku od dívek, které poctivě makají a nesníží se k takové špíně(nebo špinavosti, jak je libo). Kéž by těch proher bylo co nejvíce a slečna podvodnice to už sama zabalí!
[ Reagovat ]
23.02.2017 00:48Od: Torn
Stejně tak ty očividně musíš být na zakázaných látkách, když píšeš podobné chytrosti. :D Radši skonči ty. :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:49Od: Fandina
Asi se zítra podívám na stream Schuurs Voráčová proti Schuurs Voráčová :-))
http://live.robinwidget.org/streamvideo8/schuurs--voracova-vs-schuurs--voracova-wta-budapest-live-stream-135595.html
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:24Od: Smazaný účet Caro vs. CiCi
Caro o CiCi v srpnu 2014 (US Open, kde porazila Cibuli)... :)
https://twitter.com/CaroWozniacki/status/505160229131411457
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:53Od: Smazaný účet Dubaj
Škoda, že CiCi a Caro půjdou ve čtvrtfinále proti sobě, ale šance na finále je pro jednu z nich mega velká... Dneska jsem viděl akorát Caro, která měla proti Bondarenko víc práce, než jsem čekal, ale nakonec to zvládla. Mrzí mě, že jsem nestačil zapnout aspoň závěr zápasu CiCi, to už jsem dorazil domů. Budu si to muset najít někde ze záznamu, protože vítězství nad Agou je pro CiCi fakt zatím životní. Jsem rád, že se vrátila po zranění a hned se jí začalo dařit. Snad bude dál potvrzovat, co o ní říkám už nějakou dobu. CiCi má na to, aby se v budoucnu stala ikonou ženského tenisu.

Zítřejší čtvrtfinále určitě neuvidím, už mám dlouho plánovanou jinou (kulturní) akci. Tak snad aspoň to semifinále a doufám, že i ve finále budu mít komu fandit. :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:04Od: tommr
no dneska měla Wozniacká zase jednou víc štěstí než rozumu. Kdyby Bondarenko zbytečně a často vyloženě hloupě nechybovala tak neměla Wozniacká šanci. Doufám, že Bellisová si s tou její kopcovanou poradí líp a pořádně jí vypráší kožich ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:06Od: Smazaný účet Re: tommr
Od toho "kdyby" to ani nemá cenu číst...
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:10Od: tommr
jj pravda někdy bolí ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:14Od: Smazaný účet Re: tommr
Jaká pravda? Na žádný kdyby se nehraje, ty šašku. Bondarenko překvapila Caro v 1. setu, ale jinak hrála Caro dobře a byla i aktivní. Nehraj si na objektivního, když to neumíš...
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:51Od: tommr
jsi v poslední době nějakej drsnej chlapec. Vypadá to, že se dostáváš do puberty ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:57Od: dunphy
Prosím už se nikdy nesnaž být vtipný, je to fakt extrémně cringe.
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:14Od: tommr
máš extrémně nóbl vyjadřování blbe ...
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:20Od: VlS Re: tommr, monty,
Co tak vynechat ta expresiva vzájmně?
Monty, nejseš poslední dobou nějakej malinko neklidnej?
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:23Od: lars
asi je nervozni z prace :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:58Od: FulnekUltras
čhmú? ;)
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:56Od: Smazaný účet Re: VIS
Já jsem jenom alergickej na to, když někdo mele sračky...
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:03Od: blixa
Pak ovšem nechápu, co hledáš na TP ... ??? :-o :D :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:57Od: PetaM
:D :D :D :D :D Konec ... :D :D :D Nevěřím, ale pesimista udělal vtip. A dobrý :D :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:11Od: janek_da
A tak, Bondarenko hrála pěkně, a to je asi tak strop Caro, když horší soupeřka hraje dobře. Asi Katerynu bude strašit nalitý volej, kterým ztratila gem.
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:39Od: Fandina
Caro dobře. Bondarenko byla agresivnější, ale Caro jako obvykle dobře bránila a moc nechybovala. Gratulka!!!
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:25Od: Fandina
Caro hraje s Bondarenko 4:2 ve třetím setu. Tak doufám, že už to dotahne. Bondarenko je sice útočnější, ale také víc chybuje. Caro má proti ní míň vítězných úderů, ale také míň UE.
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:29Od: Fandina
Jen jsem to napsala, tak přišla o podání. Bondarenko jí přetlačila ve výměnách.
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:46Od: tommr Lucku čeká ve čtvrtfinále Sasnovichová
Sasnovich je sice až 123.hráčka světa, ale může být přesto nebezpečná. Je to typ hráčky, která hraje celej rok tužku a pak se na jednom turnaji zblázní a hraje najednou jako z partesu. Loni to odskákala Karolína Plíšková v Tokiu a mám docela obavy, aby letos podobnou smůlu neměla Lucka ...
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:14Od: misa
Sasnovičová vyhrála už šest zápasů v řadě, takže čtvrtfinále může být pro Lucku hodně těžké.
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:55Od: tommr
no právě. Vypadá to, že Lucka na Sasnovichovou narazí zrovna v tom jediným krátkým období v roce kdy Sasnovichová hraje opravdu špičkovej tenis a je jen těžko k poražení ... :(
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:13Od: lars
v FC porazila K.Bertens
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:53Od: freeteepek
Lucka to zvládne. Dneska už není na nikoho spoleh, ale na Lucku jo:-)
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:28Od: Torn
Docela by bylo zajímavé, kdyby se Šafi i Timea dostaly do finále v singlu i deblu. :D Prohrát se spoluhráčkou ve finále? I když je pravda, že Lucka by se jí případně 450 krát omluvila a hodila na ní 3000 omluvných pohledů, jak je to u ní zvykem. Jako prohrát s Luckou, na tu se snad nemůže ani nikdo zlobit. To taková Radwanská je vražedkyně malých jehňátek :D.
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:40Od: tommr
pokud půjde všechno podle předpokladů tak je to asi nejpravděpodobnější scénář. Obávám se ale, že se tam objeví nějakej zádrhel a jedna z nich vypadne předčasně. Snad to nebude Lucka ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:57Od: Torn
Já doufám, Lucina musí vyhrát, když "nám" slíbila návrat do TOP10 :D. Ale jako možná měla zkusit tu Dubaj i přes tu kvalifikaci, i když to se vsadím, že by pak nevypadla ani jedna nasazená a dostala by v prvním kole Káju nebo Radwanskou. :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:03Od: Frick
Ne, fakt to zkoušet neměla. Ukázat se ve velkejch zápasech bude mít v IW i Miami...
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:54Od: Smazaný účet
Není náhodou Cici Bellis poslední hráčka od doby Nicole Vaidišové která poráží před osmnáctým rokem hráčky Top 10?
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:58Od: lars
Mozna BeBe asi taky nekoho porazila z top10
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:00Od: Smazaný účet
No jo Bebe na tu jsem zapoměla
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:01Od: Smazaný účet
Ale Nicole ani Bebe nejsou moc dobrý příklad, obě hrály jako mladé skvěle a pak zranění... Bebe samozřejmě nezkončila kariéru, ale není na dobré cestě. Takže uvidíme zda Cici udrží tuhle vlnu i do pořádné kariéry nebo stejně jako Nicole v 19 letech vyhoří
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:32Od: Fandina
Jj Bencic porazila v roce 2014-2015 Serenu, Kerber, Radwaňskou, Halep, Muguruzu, Keys, Wozniacki, Jankovic, Ivanovic, Stosur, Pennettu, Kontu, Bouchard, Svitolinu, Lisicki, Mladenovic, Giorgi, Errani, Pavlju
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:06Od: Smazaný účet
Ale teď je bohužel zraněná, snad to samé nepotká Cici
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:53Od: Fandina
Jj a také brzy doufám, že na WTA soutěžích bude Markétka Vondroušová. S CiCi jednou hrály finále debla mezi juniorkami na GS. Já Markétku teď nějak nestíhám, tak ani nevím, jak hraje, ale má šňůru, tak asi bude na tom dobře. Případně se na ní někdy kouknu teď, až bude na streamu. CiCi se mi dneska herně líbila, viděla jsem ji prvně a je útočná a dává celkem velké rány. Líbilo se mi to a ani není tak vysoká, byla o dost menší než Aga a vůbec to nevadilo, vyhrála. Myslím, že jsou podobně vysoké s Markétkou.
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:02Od: George_Renel
Na streamu bude zítra po ránu asi ve stejný čas jako dnes.
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:05Od: tommr
zítra si na Markétu možná přivstanu. Ta Ahnová už bude docela nebezpečná soupeřka ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:18Od: George_Renel
Dnes začínala až někdy kolem 8.
Byl jsem trochu zklamán (viděl jsem jen 2. set)
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:20Od: Fandina
Díky, jen nevím, v kolik to bylo dneska :-)), ale snad to najdu.
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:27Od: George_Renel
rozpis na zítra, Markéta hraje ve stejný čas jako dnes - poslední zápas. http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100038895
[ Reagovat ]
22.02.2017 21:32Od: Fandina
Díky snad mi do toho nic nevleze.
http://itfprocircuit.tennis-live-scores.com/scoreboard.aspx?tid=W-WITF-AUS-02A-2017
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:33Od: fujtajblick Re: googlení mne překvapilo
Markéta Vondroušová má jen 163 cm. Bellis je o facku vyšší - 168cm.
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:47Od: tommr
to je opravdu překvapivá informace. Pokud je to pravda tak to je pro Markétu docela vážnej handicap do budoucna ... :(
[ Reagovat ]
23.02.2017 00:06Od: janek_da
taky jsem našel tu výšku. Ale taky text "Levoruká tenistka je i díky své výšce přirovnávána k Petře Kvitové". Tak si vyber.
[ Reagovat ]
23.02.2017 00:46Od: tommr
to by chtělo nějaký očitý svědectví. Já Markétu viděl jen na několika nekvalitních streamech a z těch se dá výška odhadnout jen velice těžko. Dělala ale na mě normální dojem tzn. ani moc velká ani moc malá ... :)
[ Reagovat ]
23.02.2017 01:19Od: janek_da
no a na fotkách je o něco vyšši než Belis
http://www.cltk.cz/wp/wp-content/uploads/2014/07/Screen-Shot-2014-06-07-at-22.38.19.png
[ Reagovat ]
23.02.2017 01:20Od: janek_da
a Cici má prý 170cm
[ Reagovat ]
23.02.2017 02:32Od: tommr
problém je ale v tom, že obě holky jsou ještě "ve vývinu" takže od doby pořízení snímku se jejich výška mohla trochu změnit ...
Obecně platí, že ideální výška tenistky je dneska něco mezi 175 - 180 cm. Pokud ale bude mít Markéta aspoň 170 cm tak by neměla mít žádný problémy ...
[ Reagovat ]
23.02.2017 06:23Od: bIbec Re: tady je porovnání
nevím jaké má která boty, ale zřejmě bude Markéta maličko menší :-))

http://img.ct24.cz/cache/616x411/article/62/6168/616798.jpg?1419100107
[ Reagovat ]
23.02.2017 06:50Od: rusedski
Ale to je z roku 2014, tak třeba ještě trochu vyrostla, ne? (jasně že na úroveň Petry sotva :))

Mně Markéta na těch záznamech z Perthu malá nepřijde a dá se to dobře porovnat při podávání rukou, kdy není o moc menší než Reix nebo Maruška, což jsou poměrně vysoké hráčky....podle mě min. těch 170 bude mít určitě.
[ Reagovat ]
23.02.2017 07:05Od: George_Renel
Taky si myslím, že výška v 15 a v 18 může být velký rozdíl. Když si vzpomenu na její zápas s Hlaváčkovou či Kovinič nepřipadl mi tam nějaký výškový rozdíl.
[ Reagovat ]
23.02.2017 07:08Od: bIbec
je to možné. Já osobně třeba přestal růst už asi ve čtrnácti, ale u každého je to jiné, to je jasné.
[ Reagovat ]
23.02.2017 09:13Od: blixa
Přestal růst ve 14 ? Kolik měříš, jestli se můžu zeptat ?
[ Reagovat ]
23.02.2017 14:06Od: bIbec Re: sem prcek
170cm
[ Reagovat ]
23.02.2017 14:15Od: blixa
Tak 170 není prcek. Ale je to zajímavý. Ve 14 170 a pak nic. Já jsem třeba vyrostl od 15 do 17 o 25 čísel. A pak ještě něco okolo 19 let.
[ Reagovat ]
23.02.2017 14:18Od: janek_da
no a i teď rosteš z Fricka
[ Reagovat ]
23.02.2017 14:21Od: blixa
Jo, ale už do země :D
[ Reagovat ]
23.02.2017 10:01Od: janek_da
ale ty jsi bIbec, to je něco jiného
[ Reagovat ]
23.02.2017 11:16Od: slacker
mentalne i fyzicky?
[ Reagovat ]
23.02.2017 15:42Od: Fandina
U Marušky se uvádí 180 cm, na oficiálních stránkách WTA a bude to asi její současná výška.
Markétku jsem viděla vloni zjara na Spartě a má podle mě něco mezi 170-175 cm. Stála jsem kousek od ní a tak nějak bych to tipla.
[ Reagovat ]
23.02.2017 08:35Od: Frick
Skutečně bych těch 163 cm nebral. Může to bejt skutečně z dětství.
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:05Od: lars
zatim ma CiCi asi jenom 1 vyhru nad top10
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:07Od: Smazaný účet
Já vím, Cibule už vlasně na US Open 2014 nebyla v Top 10, takže její první skalp Top 10, ale troufnu si říct že né poslední.
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:57Od: lars
A.Konjuh ??
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:20Od: blixa
Kája má docela kliku, celá konkurence číhající za ní vysvištěla. Akorát Anděla asi o dost uteče, pokud to tam vyhraje, což by asi i mohla, tak bude opět No.1.
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:41Od: tommr
jj Karolína měla štěstí v neštěstí a i přes vypadnutí v prvním kole si v Dubaji ještě víc upevní postavení na třetím místě, protože její největší konkurentky nějaký body ztratí ... :)
Na Kerberku sice naopak něco ztratí, ale to se holt nedá nic dělat a není to momentálně tak důležitý jako držet si dostatečnej odstup od hráček těsně za ní ...
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:48Od: lars
ale taky mela smulu, ze chytla Kiki, ikdyz Makaron by byl jeste asi horsi
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:55Od: tommr
to bylo to neštěstí o kterým jsem psal. Možná by stačilo kdyby na Mladenovicovou narazila o kolo později a výsledek by byl o dost odlišnej ...
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:22Od: Torn
Tak ono to bylo druhé kolo ne? :D Na první měla volný los. Těžko soudit, Karolína toho měla teď dost a zajímavější turnaj v IW a M + vyhlížející opeřenec na lavičce, jako těžko se jí divit. :D Navíc, když zjistíš, že ti konkurence odpadá, chceš držet basu. Kerberová je mrcha, ta nikdy moc basu nedržela. :D

Jinak je otázkou, zda by to byla změna, kdyby Kája postoupila. Mi přišlo, že jí ten zápas je něja fuk, patrně si to představovala i lehčí.
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:30Od: VlS
Prohra v druhým kole, když v 1. byl volnej los znamená pouze body za 1. a ne za druhý kolo.
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:54Od: Torn
Hmm,zajímavá informace. :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:12Od: dadaft
Aga je celkem v loji.

Bellis mně občas připadala jako Svitolina 2, občas útočnější, každopádně hrála dobře.
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:33Od: janek_da
tvl, to samé napadlo mě
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:53Od: dadaft O2TV Tenis
musím říct, že je to paráda sledovat zápasy bez reklam
(se zpomalenými pohybovými studiemi hráček o přestávkách atd.)

1*
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:04Od: misa
Jsem rád, že od letošního roku je možné vidět všechny zápasy WTA ve dvouhře i čtyřhře, mě ani nevadí že třeba jen na streamech :) Kdysi bylo pár zápasů na Eurosportu, většinou pořád dokola ty největší hvězdy.
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:26Od: freeteepek
Tak to ti fakt závidím. Já do toho za 399/měs. (se závazkem na 12měs.) fakt nejdu. A to se ještě platí za modem, ne? 02TV k ničemu jinak nepotřebuju a pořizovat si ji jen kvůli tenisu nebudu. Pro srovnání. Na Slovensku mají mobilní DIGI SPORT 4 za 3,5EUR měsíčně se závazkem na 3 měsíce. Při závazku na celý rok to pak vychází na pouhá 2,5EURa za měsíc!
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:29Od: freeteepek
Australian Open jsem sledoval bez reklam na mobilním eurosportplayeru za 4EURa bez závazku. To bylo fakt super. Otázka je, na čem budu sledovat Wimbledon, který Eurosport nevysílá. BBC se v Praze nedá chytit ani s dvoumetrovou parabolou!
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:34Od: misa
Skoro 5000 Kč za roční sledování tenisu je dost.
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:34Od: dadaft
njn, platím si třeba i Tidal.
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:48Od: blixa
Tak co jiného než Tidal. Nikdo jiný FLAC nenabízí. Jen se bojím, aby nezkrachoval, finančně se mu moc nedaří.
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:42Od: Nola
Digi 4 zo skusenosti - v uvodnych kolach vysiela 3 priame prenosy denne, jeden doobeda, 2 z vecerneho programu, medzitym opakuje zapasy z predosleho dna, asi by si ich velmi nechvalil, ak by si Pliskovu musel sledovat na streame....
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:01Od: bIbec
Bellis je výborná. Pěkný forehand, pěkné krůčky, žádné dřevo.
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:14Od: VlS
Je, šikovná holka. Aga je tragédka s tou připosraností. Doufám, źe ji "17" pošle domů.
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:29Od: misa
Pokud by měla hrát Lucie v IW nebo Miami ve druhém kole s nějakou vysoko nasazenou, tak doufám s Agou.
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:33Od: Frick
Ty jo, kdy vlastně naposledy Aga prohrála s Češkou?
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:38Od: dunphy
Myslím, že s Petrou v New Havenu 2015.
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:16Od: tommr
jj vypadá jako nějaká křehká panenka, ale ránu má slušnou. Navíc je šikovná a u hry myslí hlavou. Je to určitě velkej talent ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:20Od: bIbec
teď ji teda ten FH přestla poslouchat a solí to všude, jenom ne do kurtu =)
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:32Od: tommr
Aga s tou svou hrou dokáže rozhodit i větší hvězdy než je zatím nezkušená Bellisová. Snad se ještě vzpamatuje ...
[ Reagovat ]
22.02.2017 19:30Od: Torn
No zatim Aga je letos taková nemastná, neslaná. Jako sice hrála jedno finále, ale ve srovnání s loňskem je to trochu chudé.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:18Od: dadaft Dubaj
musím říct, že na večerní zápasy se těším nejvíc -- Aga, Caro, a k tomu sedmnáctka ve 3K Premier a oblíbená Bondarenko. ))

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, no a omladina se s tím zatím nese,,.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:22Od: dadaft
nó, Katka Bellis asi nebude má srdcovka,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:33Od: dadaft
ne ne ne Katuško, sorry, já si počkám na Martu Kosjukovou,,,,,,,,,,,,,,,
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:39Od: Fandina
Myslíš Čiči?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Catherine_Bellisov%C3%A1
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:06Od: dadaft
jj.
nehraje špatně (i když kdo ví, až se na ni pořádně přitlačí místo pinkařiny úplně marné Agy ,,,,,,,,,),
ale chybí mi v ní něco osobitého, intimního,
přijde mi jako špičkový výrobek nějaké tenisové továrny.

Marta Kostjuková je úplně jiná káva,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

nicméně na 17 hraje parádně, to se musí uznat.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:17Od: tommr Lucka Šafářová
se v Budapešti neustále zlepšuje a dneska už podala docela slušnej výkon. Hsieh je dost nebezpečná soupeřka a za to jak s ní zametla zaslouží Lucka uznání ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:33Od: freeteepek
Tak ta Hsieh nehrála nic moc. S úrovní hry Linette, z předchozího zápasu, se to nedá srovnávat. Ale Lucká hrála opravdu dobře:-)
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:04Od: Frick Dnes zklamání
Sice ne katastrofa v podobě prohry Lucky, ale Bára i Denisa podělaly, co mohly.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:15Od: misa
Vždyť jsou obě hráčky druhé stovky, které hrály s žebříčkově výše postavenýma...
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:32Od: VlS
Ale neplní plán
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:37Od: Frick
Denča hrála tragicky a Bára... pokud bude tyto porážky bagatelizovat jak ty, tak se skutečně výš nepohne.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:42Od: misa
Však taky většina hráček, které začaly s tenisem, se ani do stovky nikdy nedostaly.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:43Od: misa
*nedostala
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:48Od: Fandina
Obě byly u sázkovek favoritky.
http://www.tenisportal.cz/detail-zapasu/?id=1532569
http://www.tenisportal.cz/detail-zapasu/?id=1532986

Ale faktem je, že to bylo u obou vyrovnané, klidně mohly obě vyhrát. Konce třetích setů ale bohužel patřily soupeřkám.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:03Od: Dobry-den Lucka mě dneska opět zklamala
Tolik jsem se na ni těšil a nakonec přijdu domů a vidím jen proměněný mečbol. To zrovna dneska musela mít tak naspěch?

No co už, tak hlavně, že postupuje a snad se polepší a příště na mě počká.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:03Od: Frick Hm...
Všechny holky byly favortiky, všechny holky zvládly první set a nakonec postup slaví jen Lucka, která dnes nepřipustila jakýkoliv drama. Naštěstí.

Bára bohužel - tohle byl jeden z těch zápasů, co rozhodují o tom, zda se jí může podařit dostat se do TOP 100. 18 nebo 48 bodů - strašně, strašně velký rozdíl.

Ten jeden svůj servis ve třetim totálně zkonila a už nedostala šanci to opravit.
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:58Od: Smazaný účet Těžký život Báro, co?
ale vydrž, držíme palce. Trpělivost přináší ovoce
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:54Od: misa Lucka
se dnes nezdržovala, je třeba šetřit síly, když hraje i čtyřhru.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:10Od: tommr
ta čtyřhra jí naopak velice pomáhá, protože se v ní může rozehrát a nabrat sebevědomí. Dneska i díky tomu už hrála podstatně líp než v prvním kole ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:12Od: misa
Taky dnes měla slaboučkou soupeřku.
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:20Od: tommr
já bych Hsieh rozhodně nepodcenoval. Je to sice hlavně deblistka, ale dokáže soupeřky pozlobit i v singlu. Jsem moc rád, že ten dnešní zápas Lucka zvládla tak hladce ... :)
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:51Od: kada.tom 6-2 6-1
Lucka Tchaj-wanku slušně vybombila :-D
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:49Od: Smazaný účet
Tak Jiřík Kveš nám komentuje i v článcích na OnaDnes.cz :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:51Od: misa
O čem?
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:55Od: Smazaný účet
Že jedna ženská smrdí jak ryba a nemůže se z toho zbavit, ale tam nekomentoval k tématu, ale dřív komentoval na OnaDnes docela často a když jsem tam viděla nick Jirka Kveš tak jsem se nemohla přestat smát, Jiřík se asi hodně nudí když čte články o dietě, kráse, modelkách :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:56Od: Smazaný účet
Ale už jenom to že vůbec na OnaDnes.cz komentuje je hard :D
[ Reagovat ]
22.02.2017 16:02Od: janek_da
proč? muži komentují onadnes, ženy zase xmana
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:46Od: kada.tom
běhna dostala slušný výprask :-D
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:10Od: Smazaný účet
Hm myslím že Bellis dneska překvapí. Jinak jako Čtrvtfinále na Premier 5 Wang vs Sevastova docela hard, ale nic překvapivého tohle už je normálka
[ Reagovat ]
22.02.2017 15:07Od: bIbec
Barča stáhla manko dvou brejků, ale nakonec to stejnak neklaplo.. škoda.
[ Reagovat ]
22.02.2017 14:14Od: Pavol Lauren potvrdila formu.
Takže ta Kristýna neprehrala s hocikým.
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:42Od: Fandina
Je to škoda. Viděla jsem konec zápasu a pořád jsem doufala, že otočí. Škoda, že Denča přišla na začátku setu o podání. Potom vlastně jen dotahovala. A Khromačeva byla lepší ve výměnách a dala i víc es. Tak příště Denčo. Věřím, že se chytneš. PojĎ!!!
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:42Od: Frick Ještě nepohřbívat.
Po odečtu bodů z Dohá + IW bude nejhůře tak 125., přičemž by pak měla před sebou tři měsíce bez obhajob...
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:33Od: Frick Vyměnit trenéra?
Třeba už jí fakt nemá Příhoda (je-li pořád s ní) co dát.

Je neskutečná škoda, aby se holka, co když chce, tak hraje tak moc dobře, plácala někde na 110. místě...
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:30Od: historik hrozný
místo aby jí ten se štěstím vyhraný první set pomohl. Měla by něco začít dělat s psychikou, protože tolik vyházených balónů z jasných pozic...Kde jinde a s kým jiným se jako chtěla chytit?
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:40Od: VlS
Možná se blíží čas, kdy bude nejlepší si uvědomit, že se dá živit i jinak, než tenisem.
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:42Od: SubOptikT
Jj, třeba může uklízet Šátralovi byt, ten vydělá oproti ní opravdový balík ;-)
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:45Od: Frick
Vydělala si tenisem asi 22 mil. Kč. Přijde ti to na 24 holku málo? I kdyby 3/4 z toho spolkly daně + náklady na trenéra, letenky atp. tak je to pořád 4,5 mil. Ve 24 letech málo?!
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:50Od: VlS
Co je moc, nebo málo? Ty prachy vydělala, když něco hrála. Teď je už rok ve ztrátě.
[ Reagovat ]
22.02.2017 14:24Od: Frick
Za posledních (i) 8 měsíců tam má ohormný PM za R64 na GS...
[ Reagovat ]
22.02.2017 14:26Od: Frick
resp. relativně vysoký

(úhrnem asi 200 tis. USD)
[ Reagovat ]
22.02.2017 14:30Od: Frick
No, za posledních 9 měsíců si na GS vydělala 235 802 USD....

Málo?
[ Reagovat ]
22.02.2017 14:35Od: Fandina
Koukala jsem, že Denča v roce 2015 udělala na všech GS druhé kolo a v roce 2016 dvě druhá jedno první a jedno třetí kolo. Takže v tomhle je to super, protože na GS se vydělává hodně. Takže pokud se jí bude dařit a bude hrát GS, tak pořád na tom bude dobře.
[ Reagovat ]
22.02.2017 17:17Od: VlS
Rok 2015 je předloni.
[ Reagovat ]
22.02.2017 18:44Od: Fandina
Na GS na tom byla oba roky stejně. Co řešíš?
[ Reagovat ]
22.02.2017 20:36Od: VlS
Jenže teď už na přímou účast na GS nemá body a pokud bude hrát jak hraje, tak z kvaldy nepostoupí. A pokud nezačne rychle aspoň tu a tam vyhrávat, tak za chvíli nebude mít body ani na tu kvaldu.
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:09Od: Fandina
To snad ví každý, že přímo se na GS kvalifikuješ jen pokud jsi těsně nad stovkou. Ale tady jde o to, že ty si psal, že poslední rok musela doplácet, ale ona si právě vloni nejvíc vyděla a rok předtím. Předtím ani na GS nikdy nehrála. A pořád je ještě mladá a když nebude mít zdravotní problémy, tak se do stovky může vrátit.
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:10Od: Fandina
vydělala
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:18Od: VlS
No, vydělala 280 tisíc před zdaněním, po odečtu cca 1/3 na daň je to kolem 180.000. Kolik tipuješ roční rozpočet nákladů? Tedy trenér, kurty, haly, letenky, hotely, ...........
Kdesi jsem četl č´slo ba sezónu od cca 1/2 mega v levným provedení po hodně milionů v dražším provedení, ale ne každej si platí nejen teenéra a agenta, ale i kondičáka, sparinga, fyzio ....
S kvalitou náklady výrazně stoupají.
Žádná hitparáda to nebude.
[ Reagovat ]
22.02.2017 22:33Od: Fandina
Já nic netypuji, jestli se nepletu, tak ty jsi řekl, že poslední rok doplácí. Já ti jen říkám, že poslední rok si vydělala nejvíc za svou kariéru a rok předtím a bylo to jen a jen proto, že hrála na GS. A já tu nezačala o tom, co a jak stojí. A ani se o tom nemíním bavit.
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:14Od: VlS
A to, že vydělala znamená, že nedoplácí?
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:27Od: Fandina
To samozrejme nemohu vedet jestli doplaci. Prokazatelne je jen, kolik vydelala. A ja nic jineho netvrdim.
[ Reagovat ]
22.02.2017 23:27Od: Fandina
To samozrejme nemohu vedet jestli doplaci. Prokazatelne je jen, kolik vydelala. A ja nic jineho netvrdim.
[ Reagovat ]
22.02.2017 14:38Od: misa
Ty odměny jsou i pro ne zrovna špičkové hráčky hodně motivující. Samozřejmě, velkou část spolknou daně a náklady.
[ Reagovat ]
22.02.2017 13:27Od: Frick Děs, děs, děs...
Co chtěla víc? Docela by mne zajímal počet UE....
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist