Šafářová si zajistila post světové jedničky ve čtyřhře!

  • Lucie Šafářová se stane poprvé světovou jedničkou ve čtyřhře. Díky dnešnímu postupu do semifinále turnaje v Cincinnati v páru s Barborou Strýcovou v čele deblového pořadí v pondělí vystřídá zraněnou Američanku Bethanii Mattekovou-Sandsovou. Pokud se po startu v Cincinnati na první pozici ve dvouhře udrží Karolína Plíšková, české tenistky poprvé v historii povedou oba žebříčky WTA.
    18. 8. 2017, aktualizováno | Aktuality |  110 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče

Šafářová budou pětatřicátou deblovou jedničkou a čtvrtou Češkou, které se to povedlo. Před ní to dokázaly Helena Suková, Jana Novotná a naposledy před šesti lety Květa Peschkeová. Martina Navrátilová byla první na světě coby Američanka.

"Je to absolutně úžasný. Asi bych to nikdy nečekala. Ještě dneska si vzpomínám, jak mi táta kdysi říkal, že debla vůbec hrát neumím," smála se Šafářová v telefonickém rozhovoru s novináři. "Je to obrovské zadostiučinění a jsem za to strašně ráda. Myslím, že jsem se o světovou jedničku zasloužila a jsem šťastná."

Třicetiletá Šafářová se Strýcovou v dohrávce čtvrtfinále porazily Australanky Ashleigh Bartyovou a Casey Dellacquaovou 6:3 a 7:6. Ve čtvrtek bylo utkání přerušeno kvůli dešti za stavu 5:5 ve druhem setu. Dohrávka trvala čtvrt hodiny a při mečbolu si Šafářová uvědomila, co nastane po něm.

"A říkala jsem si, že to je obrovské privilegium, že tam stojím a můžu se sama přičinit o to stát se světovou jedničkou," řekla.

Na deblový vrchol se Šafářová dostane hlavně díky výsledkům se svou tradiční partnerkou Mattekovou-Sandsovou. S Američankou letos ovládly Australian a French Open, loni triumfovaly na US Open. Celkem už spolu získaly pět deblových grandslamových titulů.

Chybí jim jen triumf ve Wimbledonu, který letos dopadl pro Mattekovou-Sandsovou špatně. Američanka si v utkání dvouhry při náběhu na síť poranila koleno, musela na operaci a sezona pro ni skončila. "Svým způsobem mě samozřejmě mrzí, že je Bethanie zraněná a nehraje," řekla brněnská rodačka Šafářová.

Se Strýcovou získaly bronzovou medaili na loňské olympiádě v Riu de Janeiro a nyní se domluvily na startech ve čtyřhře do konce sezony. "Máme s Bárou skvělé vzpomínky. Hrály jsme úžasně v Riu a hrajeme úžasně teď," řekla Šafářová

Karolína Plíšková se stala první českou světovou jedničkou ve dvouhře 17. července, kdy se dostala do čela žebříčku místo Němky Angelique Kerberové. Nyní v Cincinnati obhajuje Plíšková titul a o vedení ji může připravit Rumunka Simona Halepová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (110)
19.08.2017 21:51Od: Pedronegro
no nevím, trochu mi to připadá jako jásání nad hovínkem miminka po zácpě :)
[ Reagovat ]
20.08.2017 12:52Od: misa
Když je někdo první na světě v řadě činnosti jako třeba ty, tak je to pochopitelné...
[ Reagovat ]
20.08.2017 20:20Od: Pedronegro
promiň, že mě debl nedokáže tak nadchnout, často mi přijde divné, že vyhrály ty, co vyhrály ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:13Od: peggy
Lucinko,velke blahoprani,ale priste jinou spoluhracku.
[ Reagovat ]
19.08.2017 16:48Od: aligo
není proč...s Barunkou jí to jde, je s ní zábava, to je hlavní... To že umí vytvořit pohodu na kurtu :))
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:40Od: Frick Rejc
http://live-tennis.eu/en/wta-doubles-race

Poslední postupové místo je 11., na které by nemuselo být potřebě více jak 2400.

800 mají.

US Open QF 430
Wuhan F 585
Peking SF 390
Moskva F 305

= 2510

Navíc 11. jsou Srebotbnik+Spears, který poslední dobu paběrkujou.
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:42Od: Frick
Je to VELMI hratelné.
[ Reagovat ]
19.08.2017 15:43Od: Frick
a to těch 2400 je možná až moc.
[ Reagovat ]
19.08.2017 17:07Od: tommr
na TM by se ještě dostat mohly , ale moc velkou šanci jim nedávám. Chtělo to udělat lepší výsledky v Torontu a v Cincinnati kde měly poměrně slušnej los ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 22:32Od: Frick
Výsledky, který jsem tady vypsal, v jejich silách jsou. A jak vidíš, rozhodně to neni o tom, že by musely brát "titul za titulem". Dokonce jsem jim tam za cíl nedal ani jeden.

Jasněji bude po US Open. Nyní ztrácí na TM 900 b.
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:21Od: Holahej
Help make @BMATTEK & @luciesafarova the 2017 @WomensSportsFdn Team Sportswoman of the Year and vote today #SOY2017 http://ms.spr.ly/6019rvKix
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:05Od: misa Lucka
Můžete se podívat, jakou měla radost po vyhraném zápase, který jí zaručil světovou jedničku :)

https://www.youtube.com/watch?v=yUKtTFg24wE
[ Reagovat ]
19.08.2017 10:04Od: Smazaný účet Super
máme dvě jedničky z leknutí osudu.
[ Reagovat ]
19.08.2017 09:49Od: sprchon
Super. :) Máme jedničku v singlu i v deblu. :) Kája i Lucka jedou.
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:08Od: lars
a hrajeme úžasně teď," řekla Šafářová
nehraji :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:53Od: tommr Lucka Šafářová
škoda, že nová jednička nedokázala s Bárou dotáhnout Cincinnati do vítěznýho konce byla by to mnohem větší paráda. Hingisová a spol. ale byly dneska nad jejich síly. Hlavní vinu na dnešní prohře má hlavně špatnej servis Báry což je proti silnějším párům obrovská slabina. Statistiky z dnešního zápasu jsou více než výmluvný: Lucka a Y.Chan neztratily servis ani jednou, Hingisová o něj přišla dvakrát a Bára čtyřikrát ... :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:55Od: EllNino
za prohru vždycky mohou obě ... Báru nemáš rád, ale nemusíš na ní pořád nadávat, už jsi tim posedlej jako Hradeckou a Kotyzou :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:02Od: tommr
uved jsem pouze fakta. Každej at si udělá obrázek sám ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:16Od: Fandina
Uvedl, Šafi určitě podávala líp než Bára, ale jak už tu někdo psal, ono když dobře podáš a ta na síti to tam šoupne, tak je to super. A to by možná Bára na svém podání taky potřebovala, tak jak to dělá, když podává Šafinka. Ale jinak souhlas, že Šafi má na podání větší páru.
[ Reagovat ]
19.08.2017 10:23Od: triatlet
a spol. :-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 14:55Od: Torn
Bára je prostě dobrá na sítí, proto jí to s Kájou nebo Luckou funguje. Zase realita jako taková, že Bára nemá zase o tolik horší podání než Lucka, která má výhodu levorukého podání. V porovnání s Kájou má Bára podání docela bídu, ale stačí se podívat na jiné deblistky, řada z nich má podání na bačkoru, takže bych Bára hned nehanil. Od toho jsou tam dvě, někdy to táhne víc jedna, někdy víc druhá, někdy hrají dobře obě, někdy obě špatně. V deblu lze i katastrofální podání zachránit samotnou hrou, v singlu je to už horší. :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:52Od: misa Barbora s Lucií
končí po Torontu i v Cincinnati v semifinále. Opět nestačily na deblové specialistky, je zvláštní, jak špatně returnují servisy takových hráček, čekal bych lepší výkony. Bucie to není, ale takový tým je jen jeden...

Lucka má aspoň jeden den navíc na léčení nožky, snad se dá do NY do pořádku a v 1. kole nedostane nějakou nehratelnou soupeřku. Tři týdny má jisté místo světové deblové jedničky, pak se uvidí podle US Open, kde odepisuje 2000 bodů za loňský titul.
[ Reagovat ]
19.08.2017 01:01Od: tommr
škoda hlavně toho vypadnutí v Torontu s Groenefeld/Peschke - to se nemělo stát. Dnešní prohru bych jim až tak nevyčítal ...
Na USO to bude pro Lucku v každým případě těžkej boj o post jedničky s Ruskama a s Hingisovou. Lucka odepisuje 2000 bodů zatímco Rusky a Hingisová všechny 780 bodů. Výchozí pozici má tudíž Lucka velmi dobrou, ale něco tam uhrát musí ...
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:30Od: Smazaný účet a jen pro doplneni
Nova deblova No.1 Lucy si poprve zahrala finale deblu ve Stockholmu 3.srpna 2008! Finale s Petrou Cetkovskou, kde prohraly na hardu s parem Strycova, Benesova!

Na dalsi finale cekala Lucy v deblu do 8.dubna 2012 v Charlestonu, kde s kamaradkou Stazickou Pavljucenkovou porazily Medinu s Jaruskou Svedovou a tak Lucy slavila svuj prvni karierni titul v deblu a s dobrou kamoskou:)

Skoro na den presne za rok 7.dubna 2013 v tom samem miste s KiKi Mladenovic zopakovala vitezstvi a slavila tak druhy deblovy titul...kdyz porazily ve finale Hlavackovou s Huber!

Jeste v tom samem roce s kamaradkou Stazickou slavila treti deblovy titul v Madridu 11 kvetna, kdyz ve finale porazily Erakovic a Black:)

Ctvrty titul vybojovala Lucy s Timeou Babos v Sydney 10 ledna 2014 a ve finale pokorily velmi silny par Sara/Bobina...

Paty deblovy titul byl nejvetsim prulomem kariery Lucy, nebot o rok pozdeji poprve nastoupila v deblu s Betkou na GS a hned na poprve 30 ledna 2015 slavily obe jeden z nejvetsich deblovych uspechu kariery!

Od te chvile za dva a pul roku spolecne nasbiraly neuveritelnych 10 turnajovych titulu, z toho dalsi 4 tituly GS (a to obe se potykaly z ruznymi zranenimi a hraly take aktivne singla)

7 cervna 2015 porazily v GS finale v Parizi Casey a Jarusku, Lucy byla take blizko k tzv. dablu, kdy ve finale podlehla Serene.

Pak prislo brzke vypadnuti ve Wimbledonu a zdravotni potize... po spolecnem vitezstvi v Torontu 16 srpna...
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:30Od: Smazaný účet
Navrat byl trosku narocny z obou stran, ale potom svitla nadeje 3 dubna 2016, kdy braly titul v Miami...ale nedarilo se nebot zase Lucy mela problemy...ktere nastesti se vyresily pred OH v Riu, kde si s Barou vybokovaly bronzove placky... Betka si zase dosla pro zlatou placku s Jackem Ponozkou...:)

A tak 11 zari obe nakopnuty s OH si dosly pro treti GS titul a prvni na USOpen, kdy ve finale porazily Garciu s Mladenovic...! Jeste v tom roce ziskaji dva tituly ve Wuhanu a Pekingu, ve finale dokazaly prehrat opet Mladenovic s Garcou a Mirzu s Barou...

Ovsem na TM16 na titul nedosahly a prohraly ve finale s Katou a Jelenou...

27 ledna 2017 Hlavackova s Szuaj doufaly v GS vitezstvi, ale ve finale je zastavily Bucie a tak slavily 4 titul GS, pote v Charlestonu si Lucy po ctvrte v kariere vychutnala titul...kde porazily Bucie Hradeckou se Siniakovou

11 cervna 2017 deklasovaly Bucie ve finale GS v Parizi Australsky par Casey a Ash...a tak nastartovaly kalendarni GS...ktery ovsem byl zastaven ve Wimbledonu...

Lucy ma tak na konte v tuto chvili 15 deblovych titulu z 18 finalovych ucasti...10 titulu s Betkou, 2 tituly se Stazkou, 1 s Petkou Cetk. a 1 s KiKi:)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:37Od: tommr
a ten 15.titul má s kým? :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:52Od: Smazaný účet
misto 11 jsem napsal 10:) Samosebou s Betkou:)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:42Od: misa
Pěkný přehled, jen opravím, že tituly z Charlestonu jsou 3 a 1 titul nemá Lucka s Cetkovskou, ale s Babos, s Bethanií 11.
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:49Od: Smazaný účet
Vzdyt tam pisu, ze Petkou Cetkovskou prohraly ve finale s parem Strycova, Benesova:)

Tituly z Charlestonu jsou opravdu 3
Betka, Stazka, KiKi. Tam je chybka...:) Omluva:)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:51Od: Smazaný účet
Jooo ale dole jsem ji zamenil za Timeu...mas pravdu:) No jo Petra, furt na nu myslim:)))
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:51Od: EllNino
ale nakonci máš, že má titul s Petrou Cetkovskou :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:53Od: Smazaný účet
Jo uz jsem to zkomentoval...
...tak Petka, to bylo zlaticko...te bych pral i 100 titulu:D)))
[ Reagovat ]
19.08.2017 09:48Od: sprchon
Super. :)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:41Od: EllNino
ten první titul je krásnej s Peťou :) ... a na pár Benešová/Strýcová rád vzpomínám ... třeba v semifinále Fed Cupu proti Belgii
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:43Od: EllNino
*tedy finále, pardon
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:12Od: EllNino
Škoda, holky ... první set se vyhrát dal, teď už to bude hrozně těžký :/
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:14Od: misa
Když se nehraje plnohodnotný třetí set, tak to tak těžké není.
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:32Od: misa
Bára zase ztratila servis :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:44Od: d@ve
Škoda, že tu dnešní oslavu holky nestvrdí titulem. :/
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:46Od: tommr
dneska ho ztratila celkem 4x ... :(
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:07Od: EllNino
Gratulace Lucce ....

... A fricku, už drž hubu, jsi trapnej
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:23Od: Frick
Nebudu pokrytec, abych psal, jak je ten ranking skvělej jen kvůli tomu, že je na něm Lucka první.

Protože ranking, na kterym by byla Lucka druhá, kdyby před měsícem vyhrála Wimbledon, ale protože se to nepovedlo, tak je první, prostě hloupej je.

Tak si to jen porovnejte se singlama - Karolína je #1 I KDYŽ nevyhrála Wimbledon. Lucka je #1, PROTOŽE nevyhrála Wimbledon (resp. deblovej pár, jehož je Lucka součástí nevyhrál Wimbledon).
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:26Od: EllNino
neremcej, prostě užívej, furt se ti něco nelíbí a jsi s tím neskutečně otravnej, horší jak malý dítě
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:31Od: Jabadu
Nemrč, gizde.
Když dneska potáhne Konta, naskytne se nám v pondělí pohled, JAKÝ SVĚT JEŠTĚ NEVIDĚL!
:-)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:54Od: lars
neblabol
Mattek hrala debla , kdyz Lucka nemohla, a ted je to opacne
Kdyby Bucie vyhrala Wimbl, tak se mohla Mattek treba zranit ve Washingtonu.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:45Od: dunphy
https://twitter.com/Scores_WTA/status/898628560533037056
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:40Od: Frick Zeptám se jinak
Pokud si myslíte, že je deblový žebříček jednotlivkyň lepší než žebříček týmů, tak mi zkuste nastínit důvody v čem je lepší, resp. v čem by týmový žebříček byl horší.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:44Od: Jam
Lucka by po Wimbledonu i jako vítězka posledního USO, AO, RG neměla v žebříčku žádný bod, který by mohla využít pro budoucí nasazení v turnajích.
[ Reagovat ]
18.08.2017 23:00Od: Frick
Samozřejmě - na tohle by se ten individuální žebříček počítal
[ Reagovat ]
18.08.2017 23:05Od: Fandina
Ano, tak to funguje, počítá se to jednotlivcům, aby bylo zohledněno když jeden z páru nemůže hrát.
A samozřejmě se počítá i žebříček pro TM, který se sestavuje podle párů. Takže všechno je ošetřeno.
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:11Od: Frick
Ale byl by to jen "pomocnej nástroj pro nasazení", nikoliv oficiální ranking.

V mixech ranking vůbec není a rozhodnout o cutu/nasazení na GS/OH se také dá.
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:25Od: Fandina
A k čemu by to bylo? Párový ranking známe, vyhotovuje se každý rok a na konci maže, tam se vidí, jak jsou na tom jednotlivé páry. A normální ranking také je. Tam se hodnotí jednotlivec, bez ohledu na to s kým hrál v páru. Všechno je OK.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:45Od: Fandina
Podle jednotlivců je lepší v tom, že umožňuje střídání partnerů.
Ne vždycky mohou partneři hrát spolu.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:40Od: honza333 Kája
Proč ještě nehraje ??
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:36Od: misa Z rozhovoru s Luckou,
červen 2015:

Každý den, než jsme šli spát, se mě táta zeptal: "Tak co, jaký byl dnešní den?" A já pokaždé musela odpovědět: "Udělala jsem všechno pro to, abych byla světovou jedničkou."

...

Dnes večer se to po mnoha a mnoha letech podařilo. Táta Šafář měl sice zálusk na jedničku singlovou, ale i ta deblová není k zahození :)
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:24Od: d@ve Lucy, velká gratulace!
Jsi pro mne velká zářivá hvězda..a moc se s tebou raduju.. :)
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:29Od: d@ve
http://www.wtatennis.com/news/lucie-safarova-captures-wta-doubles-world-no1-ranking
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:42Od: d@ve
Zde můžete ještě hlasovat:
http://sportswomanoftheyear.com
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:19Od: tommr Lucka Šafářová zaslouženě jedničkou
post jedničky si vybojovala na kurtu vydřenou výhrou nad nebezpečnejma Australankama. Doufám, že už to Cincinnati dotáhnou s Bárou až k titulu, aby to vypadalo ještě líp ... :)
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:13Od: vrabejka
Je zajimave že deblovou světovou jedničkou se stává hráčka, která do 25 debla skoro nehrála
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:05Od: misa Lucka Šafi
\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

Díky Báře, že jí pomohla k dosažení světové jedničky.
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:07Od: Fandina
Tak tak. Bára a Šafi jsou super!!!
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:10Od: misa
S Bethanií dosáhla Lucka na největší tituly a s Bárou na další radosti - medaili z OH a místo světové jedničky.
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:12Od: Fandina
Vždyť říkám, že je Bára super!!!
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:05Od: Frick
S Bárou dosáhla #1 tak na 5%. Z 95% s Bethany.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:09Od: vrabejka
1%
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:22Od: tommr
Bára jí sice pomohla, protože v deblu to ani jinak nejde, ale lví podíl na dnešní výhře má Lucka sama, protože jako jediná na kurtu neztratila v zápase ani jednou svůj servis. Bára byla na servisu jako tradičně slabší a přišla o něj jednou v každým setu a navíc ztratila i obě svoje podání v TB ...
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:26Od: Fandina
Hlavně, že vyhrály, to se počítá. A obecně si myslím, že by jim to mělo spolu jít. Bára je šikovná na síti a Šafi na základní čáře. Takže super a je to.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:24Od: darek.vrana
To ale není jen Luckou. Když Lucka podává, hraje odzadu a Bára čaruje na síti, což je ideální kombinace, kdežto Bára vzadu a Lucka na síti, to už taková hitparáda není. Takže jde o celkovou konstelaci.
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:59Od: aligo Lucka
kdo ji vlastně teď trénuje?
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:02Od: Dobry-den
Bára
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:41Od: misa
Sama.
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:59Od: Frick Tenhle žebříček neuznávám.
Bejt jedničkou kvůli tomu, že deblový parťák namísto toho, abych s ním vyhrával další turnaje, si rozrasí koleno, to se vymyká všem princip sportovního soutěžení.
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:00Od: aligo
Karolína se stala 1 díky tomu že Serena nehraje a to samé teď Nadal... smiř se s tím... tak to chodí a chodilo vždycky...
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:04Od: Torn
Kdyby se čekalo, až budou všichni bez problému, dětí atd., tak se světovou jedničkou nestane asi nikdo. :D
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:07Od: aligo
asi tak nějak...
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:03Od: Frick
Tak to je snad proboha rozdíl, jestli se zraní spoluhráč nebo soupeř. Vám fakt nepřijde divný, že i kdyby Lucka (s BMS) vyhrávala všechno, co mohla, tak by se jedničkou nestala, protože s každou výhrou by podsouvala body i Bethany?

Ta hlavní a základní "jednotka" v deblovym žebříčku by měla bejt dvojice. Nikoliv jednotlivec.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:15Od: d@ve
A jak si myslíš že Beth získala ty body na víc? ;) Když byla Lucka na marodce, tak Beth nehrála??
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:18Od: d@ve
Koukám, že reaguji aniž bych se prokousal níže.. :) Na druhou stranu ono to Frickovi neuškodí. Je to opakování pro zdůraznění.. :D
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:38Od: Frick
Ty body navíc má kvůli tomu, že 1. týden roku 2017 hrála BMS v Brisbane (kde s Mirzou získala titul) a Lucka v Aucklandu (kde s Bárou odstoupily poté, kdy měly w/o do QF - tj. aniž by pinkly do míčku, tak pár Bára+Lucka tám získal 60 b.)
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:45Od: d@ve
No vidíš, sám sis odpověděl. ;)
A Beth už se chystá pomalu, ale jistě k návratu. :)

http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/3737--video-mattekova-sandsova-potesila-sve-fanousky-dalsi-skvelou-zpravou
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:50Od: misa
:)
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:06Od: Frick
No, ty sis zas sám odpověděl na to, že kdyby chtěly Beth nebo Lucka se stát no. 1, tak by si v zásadě musely dělat naschvály.

Kdyby se Beth nezranila a Lucka by se i tak chtěla stát no. 1, tak by třeba musela dát Bethany kvůli tomu košem a doufat, že Beth by s "náhradní parťačkou" neměla takový úspěchy jako Lucka s tou svou.
[ Reagovat ]
19.08.2017 00:17Od: d@ve
Ficku, proč se furt vyžíváš v těch spekulacích? :) To je nějaká úchylka nebo co?
Nemůžeš druhým přisuzovat pohnutky dle sebe. Myslím, že Lucka i Beth jsou kamarádky a vzájemně si přející úspěch. ;)
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:03Od: Fandina
A jak je možné, že jeden z deblových parťáků je jedničkou a druhý ne?
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:07Od: aligo
+1
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:13Od: Torn
Protože hrála Beth s Mirzou letos taky, tudíž měla Beth víc bodů v žebříčku?:D
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:17Od: Fandina
A proč s ní hrála?
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:19Od: aligo
no však na to podle mě narážela... že bet hrála navíc nějaké turnaje a proto byla jedničkou sama a teť si to hold Lucka vzala zpět....
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:22Od: Fandina
konečně někdo chápavý :-))
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:24Od: tommr
Frick to ovšem nepochopí i kdybys mu to opakovala stokrát ...
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:23Od: tommr Re: Frick
naštěstí je každýmu šumák co ty neuznáváš, hatere ...
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:07Od: Frick
Takže kdyby se Bethany nepřihodilo to neštěstí, tak je nyní #1? Sotva.
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:34Od: Fandina
Kdyby hrály jen spolu, tak jsou spolu jedničkou.
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:56Od: historik
Lucko gratulace velká! A to jako po zranění BMS měla Lucka přestat hrát debla?
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:33Od: Smazaný účet Je to trochu horke dosazeni trunu...
Nevim...no.
Lucy to preji, jasna vec, ale pri vzpomince na Betku z Wimblu...tohle beru faaakt dost s odstupem.
Ale doufam, ze Betuska bude mit radost, ze za tehle situace je to prave Lucy, ktera ji vystridala na trunu...
No ja bych si spis pral, aby se to stalo v situaci, kdy jsou obe na kurtu...
...a celkem me Bucie chybi...
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:36Od: Fandina
To nemyslíš vážně, že horké dosažení trůnu. Děláš, jakoby mohla Šafi za to, že Beth se zranila.
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:47Od: Dobry-den
Nekaž nám radost, hatere!
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:50Od: aligo
Takže Naladovu jedničku, taky ne, protože se Můra zranil?
Nesmysl... Takhle se na to vůbec nemůžeš koukat.. To bys zpochybnil úplně každou jedničku...
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:27Od: Smazaný účet
Asi Rafovi zacnu rikat Nalada:)
To je tak, co se k te afektovane reakci da rict...na ty vyse nema ani smysl reagovat.

Jednak si myslim, ze je tu nepatrny rozdil mezi singlovou jednickou a deblovou... ale na to muzeme mit ruzne nazory...(ten frickuv je uz trosku extremni...). No1. vs. GS (vsechny majory) - to je podle me celkem relativni...vnimam spis vys ten GS...

A dale k Naladovi, ano a take me je lito, ze nehraje Fedex, a nevidime o tu jednicku primy souboj, ale to neznamena, zebych neco chtel jeste zpochybnovat...nebo nekomu upirat nebo dokonce hejtovat, nebo dokonce svadel viny na jine hrace za zraneni jinych hracu:)))

Tak asi tak...
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:30Od: Fandina
Souhlasím s tím, že je rozdíl mezi singlovou a deblovou jedničkou, ale je potřeba si uvědomit, že jedničkou nejsou páry, aby musely dodržovat hraní jen spolu. Takový žebříček se sestavuje pro TM, ale jinak je i deblista hodnocen jako jednotlivec a jsou situace, kdy nehrají spolu, proto se může stát, že deblovou jedničkou byla Beth a Šafi ne.
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:48Od: Smazaný účet
Ale s tim nemam vubec zadny problem...:)

Rozdil tam vidim pouze v tom propojeni dvou hracu, neboli jak rika klasik Kozoroh, musis se mit vzdy o koho tzv. oprit nebo naopak...
Coz je u toho deblu proste neodmyslitelne. U singlu se opiras tak max. o sebe.

Ze pak vyhodnoti hrace, ktery nasbiral s jednim, dvouma, trema, ctyrma hracema body me vubec nevadi...

Na zaver - urcite si vzpominas, kdyz Betka ziskala No.1, vystridala Mirzu, se kterou dokonce v Brisbane hrala, kdyz se to stalo, ale jeji stala partnerka to uz nebyla. Je to proste vzdycky veselejsi...jak jsou holky na kurtu...

A Myslim, ze i Lucy by menila No.1 radeji za 4 GS (chybejici Wimblas a zdravou partacku) - na to jsem narazel...tot vse...
Nic ji neupiram:) Jsem rad, ze hraje...
[ Reagovat ]
18.08.2017 22:29Od: Fandina
Beth každý přeje, aby se uzdravila, to co se jí stalo je hrůza. Ale není sama, bohužel, pořád někoho stíhají zranění, nemohou hrát, včetně Šafi, kdyby hrála jen s Beth, tak jsou jedničkami spolu a naopak.
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:28Od: tommr
BMS je mi sice samozřejmě líto, ale jinak nevím proč by měla mít Lucka nějaký výčitky svědomí, že jí na postu jedničky vystřídala. To by měla jako přestat hrát a přenechat trůn Ruskám nebo Hingisový? A to ti taky nevadilo, že byla BMS celej rok jedničkou a Lucka až dvojkou, protože BMS měla nasyslovaný extra-body za turnaje navíc, který hrála s jinejma hráčkama když byla Lucka nemocná?
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:40Od: triatlet
Nasyslovaný :-)
Chudák Vlček...
Kontext jsem, Vlčku, pochopil.
Bucie mi taky chybí.
[ Reagovat ]
18.08.2017 21:59Od: Smazaný účet
No aspon clovek vidi,
na co nekteri hned (ne)mysli...:)
...
tak asi pujdu taky syslovat:)
dobrou...
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:31Od: triatlet Luc1e
Vyhrajte to tam celé :-)
Jsem zvědavý na zdravici od Beth.
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:18Od: Fandina Gratulace veliká.
Super Lucko. Gratulace.
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:16Od: aligo Šafářová si zajistil
Aha
[ Reagovat ]
18.08.2017 20:30Od: Torn
Tak pak už to dává všechno smysl. :D
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist