Šafářová v Praze otočila finále se Stosurovou a vybojovala sedmý titul

30. 4. 2016, 11:45
Aktuality 554
WTA PRAHA - Lucie Šafářová vyhrála domácí antukový turnaj v pražské Stromovce. Turnajová dvojka dnes ve finále otočila duel s Australankou Samanthou Stosurovou, kterou porazila 3-6 6-1 6-4, a vybojovala tak svůj sedmý titul v kariéře.
Lucie Šafářová (© TK Sparta Praha)

Lucii Šafářovou provázely od loňského US Open zdravotní komplikace. Letošní rok začala až koncem února v Dauhá, protože předtím měla neinfekční zánět kloubů, kvůli němuž vynechala úvod sezony včetně grandslamového Australian Open. Prvních pět letošních singlových zápasů Šafářová prohrála a výhry se dočkala až tento týden v Praze, kde se rozehrála do skvělé formy, díky níž postoupila až do finále.

V něm dnes narazila na Australanku Samanthu Stosurovou. Nasazené čtyřce Stosurové se v dnešním duelu snažila podle plánu hrát co nejvíc přes slabší bekhend, ale sama zprvu chybovala. Ve druhé hře přišla o podání, v sedmé nevyužila brejkbol a o první set před plnými tribunami přišla, prohrála ho 3-6.

Do hry dostala Šafářovou soupeřka. Stosurová udělala ve druhém gamu druhé sady dvojchyby a věnovala české tenistce servis. Fedcupová vítězka šanci využila, zlepšila se, přidala na razanci a druhý set získala rychle za půl hodiny hry 6-1.

V rozhodujícím setu dominovaly obě hráčky na podání. Rozhodující brejk získala Šafářová čistou hrou po skvělých výměnách na 4-3. Stejně jako celý turnaj i ve finále výborně podávala, což dokázala i v koncovce utkání. Esem číslo třináct si připravila druhý mečbol, čtrnáctým souboj ukončila a vyslechla si bouřlivé ovace.

"Já jsem tak dojatá, že ani nevím, jestli tu něco řeknu," smála se Šafářová při slavnostním ceremoniálu. "V první řadě bych ráda pogratulovala Sam za skvělý týden a úžasné výkony, které tu předvedla. Dále bych chtěla moc poděkovat všem sponzorům, protože bez nich by tento krásný turnaj nemohl být. Moc si vážíme vaší přízně, díky."

"Cítila jsem se tu jako doma, za což chci poděkovat všem organizátorům, kteří se tu o nás úžasně starají. Pro mě je tohle opravdu hodně emotivní okamžik, protože před půl rokem jsem ležela v posteli a nemohla jsem skoro ani se hýbat. Cesta sem byla hrozně složitá, ale já jsem teď neuvěřitelně šťastná za to, že jsem se vrátila právě v Praze," radovala se česká tenistka, jež ve Stromovce vybojovala svůj sedmý titul na okruhu WTA

"Měla jsem tu úžasný týden. Byla jsem tu na turnaji poprvé a hrála jsem skvělý tenis, za což jsem moc ráda. Jsem šťastná, že jsem tu mohla být a moc ráda se sem vrátím příští rok," řekla na kurtu Australanka Stosurová.

"Chtěla bych pogratulovat Lucii, protože tu ukázala, že je ve skvělé formě. Poslední měsíce se zdravotně trápila, ale tady znovu ukázala, že je to velká hráčka. Hrála výborně a zaslouženě získala titul. Díky všem organizátorům turnaje a všem divákům, moc jsem si to tu užila," konstatovala poražená finalistka.

Za úspěch v Praze získala Šafářová 111.163 dolarů, v přepočtu přes 2,5 milionu korun. V žebříčku dvouhry si polepší ze šestnáctého na třinácté místo.

Sedmým titulem na okruhu WTA se Šafářová dotáhla v pořadí českých hráček na sedmou Reginu Maršíkovou. Z aktivních hráček má nejvíce titulů Petra Kvitová (17), nedostižná je v čele se 167. vavříny z dvouhry Martina Navrátilová.

Výsledky - J&T Banka Prague Open (antuka, dotace 500.000 dolarů):
Dvouhra - finále:
Šafářová (2-ČR) - Stosurová (4-Austr.) 3-6 6-1 6-4

Komentáře

554
Přidat komentář
tommr
jasná záležitost - pro Karolínu to byl spíš takovej lehčí trénink. Přechod z Prahy zvládla Karolína na jedničku ... :)
Reagovat
kada.tom
Karol dneska naprosto hladce :-)
Reagovat
Krisboy
A je to. Šlus. V suchým tričku (šatech teda).
Reagovat
kada.tom
jo, to byl takový lehčí trénink tohle :-D
Reagovat
Krisboy
44 minut, ani jedna celá tréninková hodina :)
Reagovat
Krisboy
Kája se s tím nemaže.
Reagovat
tommr
Karolína začala solidně a v prvním setu španělskou obranářku jasně přehrála ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
obranářka, ale dělá pomalu víc chyb než Petra :) a na returnu naprosto neschopná vrátit míček, to ani nejde prohrát.
Reagovat
tommr
no viděl jsem jí už hrát líp ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tvl Dominguez úplně mimo :D
Reagovat
tommr
a na TP o tom není ani zmínka ... :(
Dneska se představí všech 5 našich hráček v čele s Petrou Kvitovou a potěšující je, že ze všech pěti zápasů budou k dispozici streamy. Doufám, že postoupí Petra, Lucka a Karolína a aspoň jedna z dvojice Bára a Katka ... :)
Reagovat
blixa
Bára je asi "mission impossible", ale Katka by při troše štěstí mohla.
Reagovat
Krisboy
Proč mission iumpossible? Já to vidím na hladký postup obou.
Reagovat
lars
postup kam obou outsiders? :)
Reagovat
blixa
Hmmm, pán je zdá se bezbřehý optimista :D Nebo máš nějaké tajné zprávy že si Angie ráno ukopla palec nebo hnula krkem ? ;-)
Reagovat
Krisboy
To ne, ale vím, co dokáže Bára :) A Ivanovič už přemýšlí spíš o svatebních šatech a prstýnkách, ta už toho moc nevyhraje...
Reagovat
lars
A kolik si vsadis na vyhru Bary nad Kerber?
Reagovat
Krisboy
Asi nic. Ráno jsem nad sázkou chvilku dumal, ale nic moc jsem nevybral, takže asi nedám nic. Thiem x Kohli? Netipovatelné. Almagro x Carreno-B? Těžké. Dimitrov? Nevyzpytatelnej. Ale víc jak 50-100 bych na to určitě nedal.
Reagovat
Krisboy
Navíc jsem věřil tomu Kolářovi, ten by mě to zkazil hned na začátku. Jasné znamení - dnes nesázet!
Reagovat
smazaný uživatel
kdo předával trofej lucce?
Reagovat
Frick
Asi ta rapšle, ne?
Reagovat
George_Renel
Co to je rapšle?
Reagovat
blixa
"Rašple" bude Frickovo milé označení paní Černoškové ;-)
Reagovat
George_Renel
Rašpli coby pracovní nástroj mám doma v dílně. Rapšle není nic. Ale myslím, že Frick ani neví, k čemu to slouží.
Reagovat
Krisboy
Tak kolik jsi dal ráno kilometrů?
Reagovat
George_Renel
Obligátní třicítka a na konec 1. setu jsem již byl doma.
Dnes ideální počasí na vyjížďku, každému doporučuji. :-)
Reagovat
Krisboy
Hm, to já jsem po včerejším těžkým zápase dneska lempl línej. Navíc není tak hezky jako bylo včera.
Reagovat
George_Renel
Včera bylo 33km. Já mám ten čas po ránu nejraději. Mezi 9. 10. vyrazit a dát tomu tu hodinku a půl, třičtvrtě. Po obědě se mi nechce, nějak to jídlo pořád cítím. A taky většinou víc fouká než po ránu.
Reagovat
Frick
Někdo jí tady řikal "Mumie".. :o)
Reagovat
blixa
No hlavně že ty seš fešák :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
'Mou hlavni souperkou jsem ja sama!"
A je to venku:)

http://www.puntodebreak.com/2016/04/29/kvitova-principal-rival-madrid-siento
Reagovat
d@ve
Musím ale fakt uznat, že Petře to sluší čím dál víc..
Reagovat
smazaný uživatel
zraje jako víno
Reagovat
Jabadu
Pfff ... jako nezlob se, vlku, ale to je u nás známo asi od jejích 18 let.
Pamatuji si, když jsem ji poprvé viděl v nějakém Fed Cupu - taková obtloustlá dívenka - ale ty bomby!
Reku si - vo co tady go?
Sice nějak těsně vyhrála, ale tehdy mni utkvěla poprvé v paměti a později jsem zjistil proč - forehand!
Takový forehand má totiž už jenom Serena, když občas drží dietu.
:-)
Reagovat
Pedronegro
hm, to je zajímavý závěr, ale asi to tak nějak řekla, pak jsem tam našel toto - http://www.puntodebreak.com/2016/04/18/muguruza-tenis-femenino-mas-tira-todavia-parte-morbosa
koťátko už se chystá na No.1 :)
Reagovat
Frick
1) Lucie Šafářová
(WTA 280 Praha W, 280 b.)

Lucka se nám vrátila!!! Co na to říct, je to moc, moc super... Vypadalo to fakt dost pesimisticky, když Lucka, když byla už 6 týdnů na tůře, si proti Luise Ch. ani neškrtla. I v Praze byl špatný začátek, ale Lucka někde našla tu potřebnou mentální sílu a začaly se dít věci. V jiné situaci by to byla jen klasická verze známky, před rokem Káje bych asi dal i verzi s mínusem, no ale v tomto případě to tedy udělím. Dyť byste mne sežrali. :o)

ZNÁMKA: 1* (10/10)

2) Karolína Plíšková
(WTA 280 Praha SF, 110 b.)

Kája se do ČF prezentovala asi lepšími výkony něž loni, v SF ale měla o dost těžší soupeřku, než byla loni Yanina a to se jí stalo osudné.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

3) Bára Strýcová
(WTA 280 Praha ČF, 60 b.)

První dvě kola pro Báru lehká nebyla, nicméně je i tak zvládla ve dvou setech. ČF pak nabídlo epickou bitvu se Sam, která bohužel, i přes skvělou podporu diváků, neskončila pro Češku dobře. Co se dá dělat, los nepřál.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

4) Kristýna Plíšková
(WTA 280 Praha R32, 1 b.)

Je mi líto, ale mne Týna zklamala. Doma proti ne-antukářce vyhrát měla.

ZNÁMKA: 4 (3/10)
Reagovat
Frick
5) Kateřina Siniaková
(WTA 280 Praha R16, 30 b.)

Katka příjemně překvapila výhrou 2:0 nad Alizé, pak je ale bohužel los svedl s Kájou proti sobě. A na svou o 4 roky starší parťačku již Kaťuša nestačila.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

6) Lucie Hradecká
(WTA 280 Praha R16, 30 b.)

První kolo proti své deblové parťačce Lucka zvládla, v "Luckoderby" ale musela skrečovat. Na letošní ročník dobře vzpomínat nebude.

ZNÁMKA: N

7) Klára Koukalová
(WTA 280 Praha Q1, 1b.)

Je to moc špatný. Aspoň ten kanárek ve 2. sadě....

ZNÁMKA: 4 (2/10)

8) Tereza Smitková
(WTA 280 Praha Q2 + R32, 14 b.)

No, tak aspoň, že v kvaldě dokázala vyhrát dva zápasy.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

9) Tereza Martincová
(WTA 280 Praha Q1, 1 b.)

Terka M. to bohužel vůbec nezvládla...

ZNÁMKA: 4- (2/10)

10) Andrea Hlaváčková
(WTA 280 Praha Q2 + R32, 14 b.)

Jako u Terky S. - aspoň něco...

ZNÁMKA: 3- (4/10)

11) Bára Krejčíková
(WTA 280 Praha Q2 + R16, 44 b.)

Zajímavý turnaj pro Báru. Po neúspěšné kvaldě se jako LL dostala do 1. kola, kde doslova smetla Cibuli 6:2 6:2. I ve druhém kole proti Monče P. Bára vyloženě nezklamala, škoda ale hluchého údobí uprostřed zápasu.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

12) Bára Štefková
(WTA 280 Praha Q1, 1 b.)

Na výkony z Istabulu Bára nenavázala a hned v Q1 jí Andrea uštědřila těžký debakl.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

13) Marie Bouzková
(ITF 12 Heraklion R16, 1 b.)

Maruška bohužel "vybouchla"

ZNÁMKA: 4- (2/10)

14) Karolína Muchová
(ITF 50 Chiasso R32, 1 b.)

Kája #2 bohužel doplatila na složitý los a rozloučila se ve Švýcarsku hned v prvním kole.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

15) Markéta Vondroušová
(WTA 280 Praha R 16, 30 b.)

První výhra na WTA turnaji, navíc krásně hladká. Odměnou pak zápas s GS vítězkou a bývalou hráčkou TOP 5. A i když v něm Markéta úspěšná nebyla, tak rozhodně to Sam neulehčovala. Gratulka a snad se nám Maki brzy dostane výš.

ZNÁMKA: 1 (9/10)
Reagovat
tommr
nechápu jak může mít Bára Krejčíková, která vypadla už v kvalifikaci a do hlavní soutěže se dostala jen jako LL lepší známku než Karolína Plíšková, která došla suverénně až do semifinále a prohrála jen s budoucí vítězkou turnaje?
Lepší ohodnocení by si zasloužila i Andrea Hlaváčková, která odehrála v kvalifikaci dva slušný zápasy a navíc získala titul v deblu ...
Reagovat
Pedronegro
nějak nechápu to frickovo hodnocení - známka a pak zlomek něco/10, a většinou je to mimo kontext s výsledky, prosím kdyby mi to někdo mohl vysvětlit, díky :)
Reagovat
Frick
To jsou jen dvě verze stejnýho známkování.

od 1/10 = 5 do 10/10 = 1*
Reagovat
smazaný uživatel
Je to nespravedlnost. Třídní premiantka a učitelova oblíbenkyně dostala 1* za práci, za kterou by kdokoli jiný dostal při nejlepším 1-, ale spíš 2. A když nedávno kašlala na školu a při psaní písemky si jen vyhodila nohy na stůl a dala cigárko, tak jí místo 5 dal N, aby jí nekazil vysvědčení. Když si představím, že Petra nebo Karolína by musely vyhrát GS bez ztráty setu, aby dostaly 1*, tak se mi chce brečet z toho, že české školství takové kantory toleruje :( Holky se těžko motivují k lepší práci, když dopředu ví, že učitel má na každou z nich jiné nároky :(
Reagovat
PetaM
Jooooo, pome hledat logiku ve Frickovi :D :D :D

Mimochodem, Frick debly nehodnotí, to jen abys věděl, proč Andree titul nepočítá :D
Reagovat
Pedronegro
stále nechápu, prosím ještě víc polopaticky, dík :)
Reagovat
PetaM
10/10 = 1*
9/10 = 1
8/10 = 1-
7/10 = 2
6/10 = 2-
5/10 = 3
4/10 = 3-
3/10 = 4
2/10 = 4-
1/10 = 5

Asi tak jsem pochopil jeho hodnocení ;) Více ti k tomu neřeknu. Chtělo by se říct, že myšlenky nečtu, ale v tomhle případě ... Bůh ví, jestli nějaké myšlenky vůbec ke čtení jsou.
Reagovat
Pedronegro
díky, on sice o něco výš píše jakoby to bylo obráceně, tj. že 10/10 je nejhorší, ale už je z toho asi sám zmatený :)
Reagovat
Pedronegro
teda 1/10 :-)
Reagovat
Pedronegro
vlastně ne, já to vzdávám :)
Reagovat
lars
jeho hodnoceni je "ujety". pouziva ruzny meritko (metr) pro nektere hracky.
Vsak tu muzes napsat vlastni hodnoceni
Reagovat
Frick
A ty máš stejný nároky pro Karolínu Plíškovou jako pro Vondroušovou?

To je snad jasný, že za R16 dám 17-letý holce lepší známku než kdyby to udělala Kája z TOP 20....
Reagovat
lars
v tom pripade pouzivas nevhodne (matouci) vyjadreni toho svyho hodnoceni
Reagovat
Frick
Odráží to, jak mne která hráčka potěšila.
Reagovat
Frick
Nižší postavení, nižší nároky.

Pokud Bára K. bude stoupat žebříčkem, tak jí budu dávat serie dobrejch známek....

...a postupně zvyšovat nároky na ní...
Reagovat
misa
"Teď to bude náročnější. Ještě dnes se přesouvám do Madridu, kam přiletím někdy po půlnoci. A už zítra mě čeká zápas. Takže s únavou po těch odehraných utkáních to nebude jednoduché, ale pokusím se odvést maximum. A pak se již budu soustředit na Paříž."

http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/1608792
Hezky běžnou linkou, soukromé letadla jsou pro jiné.
Reagovat
Frick
Uvidíme, no. Když to nepůjde, tak to prostě nepůjde.
Reagovat
Atoidi1
Ve ctyrhre, nevite nekdo, zda skrecovala Kosatka nebo Siegmund?
Reagovat
tommr
to je tak trochu záhada, protože obě jsou zatím stále zapsané na zítřejší singlové zápasy ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je opravdu smutne. A da se rict, ze pomalu ale jiste se ztraci i to svetlo na konci tunelu...po dlouhem zraneni, tezky navrat, a ted skrec...tipuji, ze to asi prkotina nebude. Dost se na turnaj tesila...;/
Reagovat
Atoidi1
contristación!
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/ChUBsRXWwAA3-HP.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/SalanEdu/status/726489993074630656

...ma to dnes takovy paradox, jedno velke veseli...a pak jeden velky smutek...
Inu kolik tresni, tolik visni...

Tak to je fakt dost nepodareny debut...
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/FansPaulaBadosa/status/726492186351669248
Reagovat
Pedronegro
co to jako je, španělsky běžně nic, trochu mi to evokuje soustrast? kde se to používá? - z google https://definiciona.com/contristacion/ :)
Reagovat
Atoidi1
Jéééééééééé to je krásný odkaz - díííky moc! Myslel jsem si, že to slovo vůbec neexistuje, odvozoval jsem ho z latiny, ale podle tohoto odkazu je to autentické španělské slovo, byť archaické ... podobné způsobem utvoření i obsahem je condolencia
Reagovat
smazaný uživatel
Take jsem si uz odkaz zapsal:)
Je super.
Reagovat
Pedronegro
jo, taky mi to přišlo z toho triste - smutno :) a condolencia je výstižné, i když expresar el pésame asi víc ... musím ale zmínit, že toto vše bývá spojeno s úmrtím a pohřbem, což tedy není úplně tento případ :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ahojte...Ludia, aké máte skusenosti s Voyo?...Funguje to aj v zahraničí a športové streamy idú bez problémov, hoc aj s priemerným Internetom?.
Reagovat
vrabejka
Štěpec otočil zápas za stavu 1:4 ve 3.setu!! Ted Granollerse!! POJD!!!
Reagovat
blixa
Dobře prdelka moje ! Madrid jí, zdá se, svědčí. Asi tam maj slušný střelivo ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tommr si ji pral proti Petre do 1.kola;)
Aaaa vsemi deseti;)
Reagovat
blixa
Noooooo ... nikdy nevíš, jestli jí to nezačne padat. A když začne, proklatě těžká soupeřka ...
Reagovat
smazaný uživatel
Noooo, me to nerikej;)))
Reagovat
d@ve
To bude asi těma oblíbenýma pražskejma knedlíkama. :D
Reagovat
Pedronegro
no, tady nic moc, i když jí to v růžové moc slušelo, ale tam je snad tepleji :)
Reagovat
blixa
Jak nic moc ? Šatičky exkluzivní !!! :D :D
Reagovat
Pedronegro
no že nic moc nezahrála, spousta UE jak to mydlila, evidentně jí byla zima, a byla dost naštvaná, ale šatičky skvělý :)
Reagovat
blixa
Jo tenis ? No joo, nepodstatný ... :D Pistolnici to buď padá, nebo nepadá, to není třeba řešit ;-)
Reagovat
Pedronegro
jo, je prostě roztomilá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zatim dobry, skoda jen ze jedu na cislech;D)
Reagovat
smazaný uživatel
A je tu prvni vitezny set...
A vic se k tomu asi rict neda...;D)
Reagovat
smazaný uživatel
No a Alize ve druhem brejkuje;)
A Pavlince ten prvni serv jde na stats. pekne dolu, teda...
Reagovat
smazaný uživatel
No, jede se zase od zacatku...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ovsem Paula zacina brejkem;)
Reagovat
smazaný uživatel
Alize vs. Paula
4 553 837 $ x 92 971 $
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ana vs Katka. No Katka není úplně bez šance, Ana letos hraje tužku
Reagovat
smazaný uživatel
Kolik myslíte, že Laura Robson zítra uhraje gemů proti Vice? Viděl ji tady někdo v poslední době hrát? Mně dneska zoufalci z Cagliari prohráli dvě kila a protože jsem tenhle týden vybral 500 (abych měl na výlet do Prahy :D), tak už mám na účtě jenom 19 Kč. Takže si chci právě vsadit, když už prakticky nemám co ztratit a přemýšlím nad Vikou s počtem gemů (ale nevím, jestli 15 nebo 16) a Genie.
Reagovat
misa
max. 3
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už jsem to dal. :) Když hrála Vika v Miami proti Linette, tak jsem dal taky max. tři a nakonec to vyšlo. Navíc Laura letos na antuce od lepších hráček dostává docela příděly... Stejně si ale asi budu muset dobít účet, takže když to nevyjde, tak se nic nestane.
Reagovat
smazaný uživatel
4-5
Reagovat
smazaný uživatel
Vika hodně dlouho nehrála tak 5 gemů by Laura uhrát mohla.
Reagovat
brixner
ZARUČENĚ!!!
Reagovat
blixa
Jasný ! Slůně s brašnou či bez brašny nesmí projít !!! ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Viděl jsem ji x Babos. První 5 míčků si ani neškrtla, ale při svém podání srovnala a pak měla dokonce 3 bb, neproměnila, ztratila svůj servis a už se vezla. Naběhl za ní trenér, ale byla mimo. V závěru zápasu slzy na krajíčku.
Občas jí to tam padlo, ale většinou auty, trápení.
Doufám, že proti Azarence uhraje víc her než x Babos.
Reagovat
A.R.R.
Ty vole, ještě Laura do čtvrtky, ona nestačí Domča na rozjezd,no nic, pojedeme brzo domu :-D
Reagovat
lars
Aga ma nahrano
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
PetaM
Nejlepší. :)
Reagovat
Pedronegro
jo, nádhera, a ta modrá se mi fakt moc líbila :)
Reagovat
Kozoroh
Madridský nej rok byl 2011 :-)
Reagovat
George_Renel
Modrou antuku nic nepřekoná. Ani ta khaki v Americe.
Reagovat
smazaný uživatel
Skoda Rebela, ten byl blizko...mohl se zapsat do historie jako jediny vitez na modre antuce...tak to shrabl sberac rekordu Fedex;D) Ale bylo to tak blizko...tak aspon se zapsal jako finalista, a myslim ze to bylo paradni finale;)
Reagovat
George_Renel
Skvělé finále a bezva celý turnaj pro Tomáše. Jako kdyby ta modrá byla pro něj. Proto to taky Nadal nepřekousl :-).
Reagovat
PetaM
Siegemund - Kuznetsova
Mladenovic - Lucic-Baroni
Chirico - Niculescu
Siniaková - Ivanovic
Vesnina - Ostapenko
Puig - Lisicki
Tig - Kasatkina
Riske - Keys

No, Katka to schytala slušně ...
Reagovat
misa
Monty nebude vědět, které má fandit a Světlana, která obhajuje finále, má těžkou soupeřku na rozjezd.
Reagovat
bIbec
monty bude mít radost.

Já teda mám. Hrát s GS šampionkou a bývalou světovou jedničkou je vždycky super a dobrá výzva .-)
Reagovat
Pedronegro
hm, sice by Katka už i mohla, ale asi ne, a Monica Pica taky nic moc, a Louisa má tu antitenistku, proboha :)
Reagovat
smazaný uživatel
Proboha proč? :( A navíc může hrát Ana nebo Katka ve 3. kole s Vikou, to je zase los úplně na ho*no... Tak aspoň Monča má Sabine, to je hratelné.
Reagovat
tommr
pro Katku je to náhodou docela slušnej los. Proti Ivanovicový se našim hráčkám docela daří a ani Katka nebude úplně bez šance ... :)
Reagovat
George_Renel
Přesně. A pokud se má od něčeho odrazit, není lepší příležitosti než s Ivanovičovou.
Reagovat
smazaný uživatel
No, to bych se teda hádal. Byla tam k mání třeba Kikina, kterou už Katka dvakrát porazila...
Reagovat
George_Renel
Ale to nebyla bývalá premiantka s pořádným jménem a kopcem úspěchů. To by Katce vedle bodů nic nedalo. Tady je ve hře i jistá přidaná hodnota.
Reagovat
blixa
Já věřím, že jí Katka dá ;-) Ale Monty bude plakat tak jako tak :D
Reagovat
lars
to nevypada moc dobre pro Karol
Reagovat
tommr
Karolína ještě ve druhým kole není ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to Monča dala! :) Stejně jako včera s Pironkovou hrála dneska proti Broady tříseťák, ale tentokrát musela otáčet po prohraném 1. setu. Myslím, že o to je ta výhra cennější a klobouk dolů před Mončou, jak zvládla ten nabitý program! Teď už nezbývá než si přát, aby stejně jako Katka měla štěstí na soupeřku v hlavní soutěži. Doufám, že ani jedna z nich nevyfasuje Anu a naopak vysloveně chci Kikinu, která mi tam přijde nejhratelnější. :D
Reagovat
Jabadu
1. Není fyzicky zdatnější a potažmo obratnější hráčka na okruhu, než Sam.
2. Od začátku vše jelo podle předpokladů - Sam má na antuku dokonalou hru, Markét i Báru si vodila, jak slepého koně.
3. Všichni víme, že Sam nevydrží.
4. Nevydržela s Bárou a chybělo málo.
5. Nevydržela s Luckou, ale pozor! Lucka nestojí (jako Bára) 10 m za lajnou a nečeká, co jako bude.
Bývalá No.5 ví, že Sam je potřeba masírovat. A pak Sam občas ZKONČÍ.
A to se dnes stalo.
:-)
Reagovat
misa
Bára je taky o dost menší než Lucka.
Reagovat
Jabadu
Pffff ... to je pravda, ale údery má Bára luxusní.
Na to nemusí stát 10 m za lajnou.
Reagovat
misa
Ty topspinové forhendy Sam by jí skákaly někde nad ramena.
Reagovat
PetaM
Smeče z příjmů ... No kdo to má?! :D
Reagovat
misa
:)
Reagovat
misa
A Markétu si vodila, protože na takový tenis ještě nemá sílu.
Reagovat
Pedronegro
přeháníš, bylo to tak 5 m, 10 m tam za BL není :)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Pedronegro
pěkná videa :)
Reagovat
misa
Přenosy by měly být z šesti kurtů?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim;) Snad...
Reagovat
smazaný uživatel
Kamilka urvala prvni set se Sarou...
...jen mi k tomu chybi obraz;)
Reagovat
smazaný uživatel
No i zvuk;)
Reagovat
George_Renel
v pořadu "Tak určitě" Lukáš Dlouhý o sobě, tenisu a poměrech v něm.
Reagovat
Frick
Tak který ročník byl lepší?

2015
+ Naprostá dominance Češek = 6 ve ČF, 3 v SF, 2 ve F, v MD Češka bez prohry s cizinkou
+ Vyšší teploty
+ Na finále jsem se dostal :o)

- Úterý propršelo
- Příšerná hlavní tribuna
- Ve finále se nevědělo komu fandit
- Přenosy v SD

2016
+ Vyšší dotace
+ Vyšší tribuna
+ Skvělé finále s dobrým koncem
+ Bez trvalého deště
+ Markéta vyrostla
+ Přenosy v HD

- Brrrrrrr....
- Pouze tři Češky v ČF, dvě v SF, jedna ve F
- Bez jednoho SF
- Na finále jsem se nedostal :-(
Reagovat
lars
bohuzel Ti tam chybeji dalsi dulezite udaje :)
Reagovat
Frick
Doplň. :o)
Reagovat
lars
mel by ses vic snazit :)
Reagovat
Frick
Občerstvení?
Reagovat
smazaný uživatel
To je těžký takhle říct... Loni byla Katka v semifinále dvouhry a vyhrála debla, letos jsem tam zase měl Monču. Loni jsem tam byl úterý-středa, ale jak píšeš, úterý propršelo. Letos jsem byl jenom ve středu a sice bylo chladno, ale nepršelo a dá se říct, že jsem byl naprosto spokojený. Jak píšeš, tribuna na centru letos byla lepší, občerstvení bylo mnohem lepší (to jsem loni kritizoval nejvíc) a celkově bylo vidět, že už ten turnaj prostě není "v plenkách" a od loňska se někam posunul. Takže za sebe volím jako lepší letošní ročník. :)
Reagovat
Frick
Na druhou stranu, že z tribuny o elevaci 15-20cm na stupeň nebude vidět, že jeden stánek nebude 1000-1800 lidem stačit, to se dá vydedukovat na první dobrou.
Reagovat
Pedronegro
za sebe, sice nerad, uznávám, že se letos Černošek (a spol.) vytáhl a nezbývá než zatleskat :)
Reagovat
Frick
Vyháhl tribuny a přidal tři stánky.

A taky dosáhl na strop.

A s Petrou to bude "horší"....
Reagovat
PetaM
Nevěřím, že bude hrát.
Reagovat
Frick
Já jo. Už to dost slíbila.
Reagovat
PetaM
Pokud budou v top 10 3 hráčky (na konci roku), ona se Prahy vzdá. Pokud ne .. No, tak asi hrát bude.
Reagovat
misa
nebudou
Reagovat
smazaný uživatel
3 v top 10 asi nebudou. Já myslím, že pokud Petřin tým nevymyslí, jak jí z toho nějak elegantně vyvléknout (když Čína padla), tak do Prahy bude muset, ale viděl bych to na 1 kolo pro diváky a v 2. prohra. Teda pokud jí zákeřně nenalosují do cesty samé Češky, to by tam musela tvrdnout až do finále. Každopádně pro hráčku v její pozici nemají Internationaly význam, zvlášť v tomhle termínu mezi dvěma většími turnaji.
Reagovat
Frick
Já myslim, že tohle tedy Černošek chtít nebude.

By to bylo jak kdyby přijela Petra - Plagiat...
Reagovat
Pedronegro
proč by to mělo být s Petrou horší? a víš co, nech brouka žít, budeš sám šťastnější :)
Reagovat
Frick
Je to ještě větší star. Navíc by to bylo její první domácí turnajové vystoupení po dlouhých 6 letech...
Reagovat
Pedronegro
sice Petru neznám, ale nepřijde mi jako primadona přinášející nějaké speciální potíže, mohl bys konkretizovat?
Reagovat
Frick
Ježiš, že přijde ještě mnohem více lidí...
Reagovat
Pedronegro
to je přece dobře, ne? holt možná bude nával na závěrečná kola, pokud Petra postoupí, ale zrovna včera šel dokument, jak lidi v roce 1953 čekali přes noc v Londýně na chodníku přes 30 hodin na korunovační průvod Alžběty II., tomu teprve říkám utrpení :)
Reagovat
smazaný uživatel
utrpeni...proc...aspon nejake dobrodruzstvi;)
Reagovat
Pedronegro
spíš asi jako zážitek a změna v těch poválečných letech, dobrodružství vypadá přece jen asi trochu jinak :)
Reagovat
Pedronegro
jo, a taky to bylo pro Fricka, aby příští rok teda přišel dřív a neskuhral :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten bude skuhrat furt;) Ikdyby tam mohl byt jen 5min. pred startem, tak bude skuhrat, by si neco nasel....ze nemel kam vyhodit plastikovou lahev, nebot kos byl 20 metru od vstupu, a to je proste daleko...a furt donekonecna;)
Reagovat
Pedronegro
no, jediné co se mi na něm líbí je, že je neuvěřitelně konzistentní (česky balvan), měl by jít do politiky, tam je takových jako šafránu :)
Reagovat
blixa
Myslíš jako že konzistentní blbec lepší blbce nevyzpytatelného ? :D No nevím ...
Reagovat
Pedronegro
jo, to jsi vystihl přesně méně slovy :)
Reagovat
smazaný uživatel
No nevim;) Tak, me to je fuk, at si klidne politikari...
ale nekteri mistni by asi emigrovali;D)))
Reagovat
Jabadu
Co bys ještě chtěl?! Lucka vyhrála a furt bude frflat.
:-)
Reagovat
Frick
Neviděl jsem to.
Reagovat
Jabadu
Záznam bude na ČT.
:-)
Reagovat
Frick
Jdi někam. Já myslel, že hodina stačit bude, no.....
Reagovat
Jabadu
Nestěžuj si a vesel se. Jestli jsi genetický pesimista, tak to už jsme tři.
A to je moc.
:D:D:D
Reagovat
misa
Já bych tam stál už od rána :)
Reagovat
Frick
Sloane, Cagle, Angie, Lucka...

A tak je to dobře, tak to má být.
Reagovat
Atoidi1
http://www.madrid-open.com/en/mmo16-en/schedule/

po kliknutí na tomorrow se objeví Lucka i Samanta jako poslední dva zítřejší zápasy na "Pista 5"
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to me prekvapilo, myslim pozitivne;) Hezke od poradatelu...
A pokud bude prset, maji holky sanci i na jeden den odpocinku;) Na Piste5 snad strecha neni, tak ten program neskonci vcas;D)))
Reagovat
George_Renel
takže kdo tam byl naživo, měl šanci.
http://sport.idnes.cz/j-t-banka-prague-open-turnaj-wta-safarova-vyhrala-titul-rozhovor-ph0-/tenis.aspx?c=A160430_163052_tenis_bem
Reagovat
Frick
Takže vyhledat všechny chlapi 25-40 (dejme tomu) a "Ahoj, nepícháš ty Lucii?"

Nevim, no. Pokud chce zůstat paní Columbovou, tak by asi bylo moudrý zůstávat stranou od Veroniky a neteří...

https://scontent-fra3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12930809_217258401997699_1116030329_n.jpg?ig_cache_key=MTIyNzY4Mjg0NjQzNzI2MDI2OQ%3D%3D.2

Ale toto bude asi fakt švára. Viz to obočí, který Lucčiný neteře po otci podědily.
Reagovat
misa
Přál bych ti, abys na něj narazil a dostal přes hubu :)
Reagovat
Frick
To byla nadsázka, víš.
Reagovat
misa
V kontextu tvých komentářů nebyla.
Reagovat
misa
Druhý titul v řadě bez trenéra :)
Reagovat
Frick
Paříž, Birmingham, Stanford, (Praha) Kanton, Singapur, Zhuai, (Dubai), Dubai

Sedm finále v řadě (devět, pokud k tomu přidám i ty největší ITF o 100 a více bodů), kdy naše hráčka vyzvala cizinku, byly neúspěšné. Tak super, že se to zlomilo.
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/WTA_insider/status/726419481279488000

Konečně uvidím letos Claytru :)
Reagovat
smazaný uživatel
https://twitter.com/WTA_insider/status/726300352027447297

Mluví i o Petře atd...
Reagovat
bIbec
budou streamy? Pokud ne-e, tak bych za to ruku do ohně nedal, že tu Petru v Madridu uvidíš. 1. kolo může být ošemetné.
Reagovat
George_Renel
Dává to již od zítřka Digisport2.
Chlapi pak půjdou od pondělka na Novasport 1.
Reagovat
bIbec
Jo? Tak to je super, díky :-)
Reagovat
tommr
odkud to máš? Já vidím v programu DigiSportu2 na zítra jen samej fotbal (PL) ...
Reagovat
George_Renel
V programu na O2TV je od 12:00 do 21:25 v kuse WTA Madrid.
Reagovat
mahycek
Tak co říkáte na los bando? (nic ve zlém) Chtěl bych se ještě dočkat Federer- Nadal. To by byl náš rodinný boj, každý v jiném pokoji.
Reagovat
Kozoroh
No1e má dobrý los, už určitě podruhé za sebou neselže na úvod turnaje, má tam Almagra a Čoriče, s těmi by si měl bez problémů poradit. Následuje Bautista nebo López či Mayer, nic coby mělo Djoka zastavit. Tsonga ve ČF taky nepředstavuje větší hrozbu, antuka není jeho silný povrch (mimo pařížskou antuku). V SF Stan nebo Kei, to už bude těžší, ale i tady věřím Djokovi, ze si poradí a popáté si v letošní sezóně zahraje finále. A v něm získá titul, aby navýšil rekord v počtu vyhraných Masters podniků. Madrid Open vyhrál doposud jen jednou, už by to chtělo repete :-)
Reagovat
mahycek
Nezapomeň Kozorohu na Feliciána, může překvapit Djoka. Je to tam rychlejší a uplatní servis volej. Tím, ale neříkám, že se Roger dostane k tomu očekávánému čtvrtfinále. Je tam Thiem a ještě Paire.
Reagovat
Kozoroh
Na antuce není Feli tak silný jak na trávě nebo rychlém hardu.
Reagovat
Frick
Před areálem jsem byl v 11:10, před bránou se tísnilo tak 100, možná i více lidí. Loni problém nebyl. Zájem se tedy určitě navýšil. Jak velkou roli v tom hrál fakt, že to bylo finále, kde bylo jasné, komu fandit, toť otázka.

Takže jsem to otočil. Říkám si - měl jsem počítat s tim, že 50 minut stačit nebude? Kdybyste šli do Stromovky dneska vy, s jakym předstihem byste tam dorazili?

V prvním setu Lucka ztrátu podání nedohnala a moc dobře to nevypadalo. Ve druhém naštěstí Sam jeden svůj servis parádně darovala a Lucka celou sadu jasně ovládla.

ze třetího jsem měl celkem obavy. Lucka podávala jako druhá, tak ve hře bylo riziko toho, že by mohla i podávat na udržení se v zápase. To se ale naštěstí nestalo, Lucka byla na podání suveréní a naopak Sam měla na jednom servisu slabší chvilku. Brejk Lucka potvrdila s přehledem, následně pak Sam na servisu oddálila oslavy. No a pak to přišlo. A nervíky to byly. Představa, že to Lucka nedá a za 5-7 minut by třeba musela podávat za stavu *5:6... br....

No ale nestalo a Lucka to senzačně dala. Nyní je myslím tedy jasně vidět, že to bylo i určitě hodně o hlavě. 6 týdnů od prvního mače prohra se slabou Chirico a o další tři týdny později už turnajová výhra navíc po cenných skalpech Káji a Sam?

Ale ještě, že dala tu Limo. A že teklo do bot.
Reagovat
bIbec
mám to do Prahy víc jak 200 km. Nejel sem, ale diskutoval sem o tom se známým a říkal sem, že asi později jak v devět ráno bych si to neprubnul. Kdybych se tam nedostal přes tu cestu, tak by to dost mrzelo.
Reagovat
bIbec
čekat 3 hodiny na zápas by mi prostě nevadilo..
Reagovat
Frick
Mne taky ne. Ale myslel jsem si, že hodina je prostě dost. Nebyla.
Reagovat
PetaM
10:00 - Otevřou se brány areálu.

Já myslím, že odpověď je jasná.
Reagovat
Frick
Na druhou stranu - teoreticky by tam mohla bejt už i fronta před otevřenim, že?
Reagovat
PetaM
Myslel jsem, že ti to dojde. V 10:00 se otevírá. Pokud máš ranní zkušenosti z hypermarketů, kde už minimálně 30 minut před otevírací dobou stojí důchodci, je jasné, kdy máš přijít.
Reagovat
Frick
Já čerpal z loňských zkušeností.
Reagovat
PetaM
To se dá pochopit ...

Na druhou stranu, příští rok budeš čerpat z těch letošních a už to bude snad cajk :)
Reagovat
blixa
Spacák před v vchodem o půlnoci :D :D
Reagovat
bIbec
já třeba když jdu na nějaký větší koncert, tak jdu VŽDY před tím, než se otevírá vchod (areál). Samozřejmě s lístkem z předprodeje je to trošku něco jiného, ale dřívější příchod mi zaručí lepší místo.
Pokud se otvírá areál v 10:00, určitě bych tam byl aspoň o hodinu dřív (pro jistotu).
Reagovat
Jabadu
Když jsem šel na Queen v roce 1986 do Budapešti, tak jsem tam byl také s kámoši včas - je teda fakt, že jsme měli koupené legální lístky.
A pak to začalo - nepřekonatelným zvukem kytary Briana Maye - One vision ...
:-)
Reagovat
bIbec
:-)
Reagovat
George_Renel
Přesně. Přijít, v klidu si to projít, najít si dobré místo, a čas uteče jako voda. Internet v mobilu podmínkou .-).
Reagovat
mahycek
Los jsem si už celej prostudoval na Madrid. Rád bych se ještě dočkal zápasu Roger- Rafa, ale to by tam ještě museli dojít. Roger tam má Souzi, Paireho, nebo Socka, pak Thiem, Nadal Troického, Kuzněcov a v osmifinále asi Goffin. No, nevím, každopádně se bojím rakušana Dominika. Djoko s Coričem a v Madridu, kde to létá rychleji bude nebezpečnej i Feliciáno Lopez se stylem servis volej. Wawrinka to má dost těžké, Kyrgios, Kohlschreiber, Monfils. Uvidíme, těším se. Mám až do 19.5. volno. Takže dopo big beat, a od 12 hod. Madrid . Jak se to hezky rýmuje. A pak Řím a mezi tím MS v hokeji.
Reagovat
smazaný uživatel
Královno Péti, vystřílej to tam jako loni. Krásná kulatá dvacítka je blízko Péti už v Madridu může být 18. pojď Petro!!!!!
Reagovat
Kozoroh
http://www.tennis.com/pro-game/2016/04/room-grow-madrid/58283/

Z pera Steva Tignora. Ten věří Kvitové, že úspěšně obhájí titul!
Reagovat
Kytka
Strašně moc gratuluji Lucce, zasloužila si to a kéž by se vrátila na loňskou formu. To by bylo super. A zápas byl krásný, super tenis. I ženský tenis je ke koukání, pokud hrají špičkové hráčky. Lucku mám z našich holek asi nejradši. Pak Káju.
Reagovat
smazaný uživatel
nevyšlo ti to, čo už. Timea ju sfúkla ako malinu. :-)
Reagovat
tommr
já jsem s tím počítal takže mě to tak nebere. Navíc se Lucka před ní o pár bodíků stejně udržela ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
no vidíš, dobrý matikár sa v tebe nezaprie. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to bylo jasný, žes s tím počítal.
Průběh byl jednoznačný. Těch pár desítek (možná stovek) diváků nemělo ani šanci podpořit Marinu.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.facebook.com/usopentennis/photos/a.124965457186.115287.96832392186/10153426931712187/?type=3&theater za chvíli bude FO jediný GS bez zatahovací střechy a bez světel. Nechápu
Reagovat
smazaný uživatel
a do rodiny Flushing Meadows přibude nový člen :) https://www.facebook.com/usopentennis/photos/a.124965457186.115287.96832392186/10153410537967187/?type=3&theater
Reagovat
Kozoroh
French Open je z finančního a organizačního hlediska nejslabší turnaj Grand Slamu.
Reagovat
smazaný uživatel
Proto nechápu proč s tím ITF už něco neudělá. Třeba nějaká pokuta nebo něco, vždyť to je příšerné, fanoušci hrozní a hluční, organizace chaos, kurty staré a ošklivé, světla nikde střecha nikde.
Reagovat
Kytka
Pravda, malé stísněné prostory, zatahovací střecha není a asi nebude, hraje se jen do tmy, no i když i potmě. Aspoň světla by tam mohli dát.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemohli. Nedovolí jim to památkáři. Francouzská byrokracie je ještě o pár levelů výš než běžná byrokracie ve světě.
Reagovat
Pedronegro
ale je to nejlepší GS na antuce :)
Reagovat
smazaný uživatel
Skvela zprava...posledni mohykan GS - cisty GS OUTDOOR!:)
Vivat France;)
Reagovat
Kozoroh
Lol, raduješ se z faktu, že RG bude posledním GS turnajem, do jehož průběhu bude výrazně zasahovat počasí. Nechápu tvoji averzi vůči halám.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, a do jinych GS pocasi jako nezasahuje...trebas ve Wimblasu, nebo jsem si nevsiml, zeby cely areal byl pod strechou...nebo US Open...
Tady preci nejde vubec o averzi.
Ale o to, co je OUTDOOR a co INDOOR...
Jsou to dva rozdilne turnaje, a vliv to proste ma...
Mam rad proste outdoor, jestli jde o tenis,
...a co je na tom divneho, nevim.
Reagovat
Kozoroh
Myslím hlavní dvorce samozřejmě. Na AO a ve Wimbledonu centrální kurty mají zastřešení, tudíž tam program beží dál bez narušení vnějšími vlivy. Ve Wimbledonu se navíc plánuje zastřešení kurtu č. 1 a letos i USO, resp. kurt Arthura Ashe bude mít střechu, už se nebudou odkládat finále na další den. To je výhoda, která vysoce převažuje nad všemi pochybnými negativy.
Reagovat
blixa
Jako jo, ale mě se to taky líbí. Klasika je klasika, i s vlivy počasí. RG stejně jiné nebude, památkáři jim tam nedovolí nic. Museli by jedině celý areál vybudovat někde jinde.
Reagovat
Kozoroh
Venku se bude hrát stále, jen při špatném počasí se duely odehrajjí na centru pod střechou. Diváci tak nebudou ošizeni o tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to jsou pochybne negativy nevim.
Ano program skonci vcas. A ma byt?
Reagovat
Kozoroh
Ano, program je od toho, aby proběhl tak, jak byl nastaven.
A pod těmi pochybnými negativy spadá tvoje naříkání, že většina GS nebude čistě outdorová. Hele, pokud bude dobré počasí, budou stále venkovní. Když bude počasí špatné, duely se odehrají na zastřešeném centrálním dvorci. Omezí se tak zpoždění programu. Diváci si ten ten den užijí tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Takze jde o divaky a program, a ne uplne o tenis.
Zeptam se jinak. Hral si nekdy tenisovy zapas v hale a i venku?

jtm. nenarikam. Jen tvrdim, ze Pariz je posledni ciste outdoor GS turnaj.;)
Ale stale mam vic rad Wimblas...
...sp1s se t1 nehod1m do tveho svetonazoru1.;)
Reagovat
Kozoroh
Pro koho se hraje tenis? Pro koho se hraje každý sport? No přeci pro diváky. Čím větší divácká základna, tím větší sport. Tím, že už na Ashově stadionu bude střecha se nebudou finálové duely odkládat a diváci po celém světě nebudou muset čekat, až se počasí umoudří.

Rozdíly mezi venkovními a halovými zápasy samozřejmě jsou, míček je v hale rychlejší, v hale slyšíš líp úder soupeře... Zastřešení dvorce je jistým zásahem do kostry venkovních turnajů. Horší ale je, když jsou zápasy kvůli počasí přerušeny. To daleko víc narušuje kontinuitu zápasů než jestli se hrajou v hale nebo venku.
Reagovat
smazaný uživatel
No, tady jde spis o prachy a media;) Jasne jsou to spojite nadoby, ale nevim kolikrat se v historii muselo neco tak strasne presunovat.

Nakonec ve Wimbledonu na nabourani programu stacil i Isner s Mahutem, a nemuselo ani prset;)

Trebas v Londyne je casteji nabouran program na tech 10 dvorcich mimo centr. Nebot tam ta strecha neni...

Spis jak pise nize Pedro, bych uznal, ze ta strecha v Londyne muze tu travu aspon podrzet v tom, ze se v soucasnosti pinka od te BL...
Reagovat
Kozoroh
K naší diskuzi uvedu ještě jeden příklad - viděl jsi zápas Lendla a Beckera z Wimbledonu 1989? Já jo, ze záznamu. První set vyhrál Becker 7:5, druhý Lendl 7:6. Třetí set byl za stavu 3:1 nebo 4:1 pro Lendla přerušen kvůli dešti. Zatímco Lendl byl do přerušení v pohodě, Becker byl vyčerpaný. Můj názor je, že kdyby tehdy byla na centru střecha, Lendl by zápas vyhrál. A dost možná by právě toho vyhrál Wimbledon, neboť Edberga narozdíl od Beckera dokázal ve Wimbledonu skolit. Déšť toho dne zachránil Beckera.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to videl lajf...
Stale asi nerozumis tomu pojeti outdoor a indoor;)
Reagovat
Kozoroh
Řekl bych, že ty nedovedeš připustit, že počasí zasahuje do kontinuity zápasu víc než jestli se hraje venku nebo pod střechou. Tak jako v zápase Lendla a Beckera, kdy vyčerpaného Beckera prerušení zápasu v třetím setu zachránilo. Po pauze byl čilejší a aktivnější na kurtu. Nebo snad věříš, že by se po natažení střechy probral? :O
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, je to neuveritelne, ale stale nechapes ten rozdil...outdoor a indoor;)
Ja jsem si vedom, ze zasahuje, a o tom to prave je;)
Reagovat
Kozoroh
Je neuvěřitelné, že nechápeš, jak velkým zásahem do tenisového utkání je přerušení zápasu kvůli dešti. Proto se na centrech GS turnajů vybudovaly střechy. Nene, promotéři AO, Wimbledonu, USO nejsou blbí, ví přesně proč na centrech střechy mají ;-)
Reagovat
Pedronegro
prý strašně chápeš, jak velkým zásahem do tenisového utkání je přerušení zápasu kvůli dešti, proto se prý na centrech GS turnajů vybudovaly střechy a že promotéři AO, Wimbledonu, USO nejsou blbí, ví přesně proč na centrech střechy mají ;-) - ano, ale je to jinak, ne kvůli utkáním a hráčům, ale kvůli televizním právům, reklamám, TV divákům a až potom možná kvůli fyzicky přítomným divákům a to až v poslední řadě ... a to zatahování střech podle tebe do zápasu nezasahuje?, kromě toho, že nejdřív hraješ turnaj na větru venku, pak třeba na centru v podstatě za zástěnou a případně nakonec jako v hale? záleží, z jakého úhlu se na to díváš ... připadá mi to přerušení pro déšť férovější k oběma hráčům ...
Reagovat
smazaný uživatel
K tomu nemam co dodat;) Lepe bych to asi nenapsal.
Reagovat
Kozoroh
" záleží, z jakého úhlu se na to díváš ... připadá mi to přerušení pro déšť férovější k oběma hráčům ..."

Opravdu? Na příkladě zápasu Lendl-Becker jsem ukázal, že přerušení zápasu hodně ovlivnilo zápas. Změna z venkovního na halové protředí podmínky určitě mění, ale přerušení zápasu kvůli dešti je větším zásahem, což duel Lendl-Becker z Wimbledonu 89 jasně ukazuje. Jenže ty ani VLK mi to nejste schopni vyvrátit a VLK jako ovce bečí, že nerozumím rozdělení outdoor a indoor. Přitom jsem výše rozdíl vysvětlil.
Reagovat
Pedronegro
já myslel, že střechám odolají nejdéle konzervy v Londýně, páč tráva pod střechou je trochu chucpe, ale nakonec to vyšlo jinak, asi taky podle toho, kdo má dost peněz asi, ale frantíci jsou taky tradicionalisti a šetřílci a vlastně maj pravdu, antuka patří ven :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, v tom Londyne... to je snad nejkontroverznejsi. Nebot v Australii a v USA jsou ty arealy obrovske, ze ty zmeny pocitis asi mene, ikdyz v Australii hrat mimo centr, to musi byt maso v tom vedru...
Hrat v Londyne pod strechou a bez ni, je proste rozdil, nebot ten areal tak velky neni.
Obecne jasne Wimbledon mam nejradeji, ale postavili strechu a kvaldu hrali na kriketovem hristi vpoho dale (uplne nejhorsi kvalda vubec z GS, uplna ostuda bych rekl;)...s Anglanama je to vselijake. Ale za tu travu maji u me takove plus, ze to celkem vsechny ty problemy prevazuje;)

A hlavne je v Anglii jeden z nejkrasnejsich tenisovych arealu;)
http://yinnyang.co.uk/wp-content/uploads/2011/05/Queens-Club-Championship.jpg
Reagovat
Pedronegro
jo, v tom všem souhlasím, sice mě vždycky štve, že poslední kola se hrají na oraništi místo trávy kolem BL, ale vzhledem k tomu jejich počasí ta střecha vlastně tu poslední trávu na GS zachraňuje :)
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Reagovat
Kozoroh
Gratulace Lucce a jejím fanouškům, po roce a něco rozšířila sbírku turnajových triumfů, ode dneška jich má 7. Po tom všem trápení je triumf v Praze zadostiučiněním, titul jí bezpochyby pozitivně nakopne.
Finálový zápas - v 1. setu Lucka horší hráčkou, zlomem byl druhý gem druhé sady, kde Stosurová vyrobila čtyři DF. Od té hry Lucka líp servírovala a na returnu byla razantnější. Naopak Sam ta 2. hra rozkolísala, vzchopit se dokázala na konci druhého setu. Třetí set rozhodl Tildenův sedmý gem, v němž Lucka Sam brejkla, do tohoto gemu si v třetí sadě držely pevně podání, protihráčce nedovolily nějakou výraznější šanci.
Toto finále bylo pěkným vyvrcholením letošního ročníku pražského turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
Připojuji gratulaci Lucce k titulu, dívala jsem se v televizi a je moc dobře, že to vyhrála domácí a ke všemu sympatická hráčka, po tom jak se jí dlouho nedařilo je tohle krásná odměna a moc jí přeju, aby to byl odrazový můstek pro další skvělé výsledky v sezoně :))
Reagovat
Kozoroh
Už jsi viděla los Madrid Open? Rogera může ve ČF čekat Rafan, ještě dřív Thiem. V semifinále Andy. No1e má ve své čtvrtce Jo-Willíka a v SF může se střetnout se Stanem nebo Keiem.
Reagovat
smazaný uživatel
viděla, je to docela drsný, ale já stejně nebudu nic očekávat, ani to nebudu moct sledovat, takže každá zpráva o případně vyhraném zápase mě potěší, nervovat se budu z jiných věcí, každopádně Fedal ve čtvrtfinále a JMDP hned na úvod proti Dominicovi, to je jasnej tahák :)
Reagovat
Kozoroh
Tahákem by mohlo být i 2. kolo No1e - Borna :-)
Reagovat
smazaný uživatel
nene, tahákem bude až Nole - Tsonga ;)
Reagovat
Kytka
No a náš Tom může ve třetím kole narazit na Karloviče :(, tedy pokud se tam dostane. Ale v Madridu nemá doufám Djokovič restauraci.
Reagovat
smazaný uživatel
restauraci :D ale taková Petra ji tam má :P ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tam ne. V Madridu by mu tam nikdo nechodil. Navíc by hrozilo, že se mu tam odpálí nějaký sebevražedný nadalistický fundamentalista.
Reagovat
Jabadu
já se v tom neeeoooriiieeentuuujuuu ... (Marek Eben)
Co furt trojčíte, gizdi!
Lucy zcela nečekaně vyhrála. Zaslouženě. Místo konfet furt nějaké hádky. Co se to děje? Vo co tady go? ...
Lucy to tady jistě bude číst ... a taková ostuda!
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Timea se drží tommrovy taktiky a potvrzuje žebříčkové postavení. Jen teda nebere ohled na Češky :-)
Reagovat
misa
Lucčiny kariéry. Vyhrála i premier, ale tenhle je myslím nejcennější. Překonala hodně bolesti a trápení, sama ani ke konci loňského roku nevěděla, jestli ještě bude hrát ... poslední dva měsíce se singlově nechytala a najednou titul! Získala hodně sebevědomí a mimořadně cenných 280 bodů do žebříčku. V žebříčku letošní sezony najednou vyskočila z páté stovky až na 82. místo :)

Mezi jejím prvním a posledním singlovým titulem z WTA už uběhlo 11 let:
http://jpeg.cz/images/2016/04/30/9HDMY.jpg
http://jpeg.cz/images/2016/04/30/Z283i.jpg

... No jo, pomalu se blížíme do finále, tak doufám, že bude krásné a hlavně plné zdraví!
Reagovat
Frick
Trochu nám narostla. Na rukách. No ale je vidět, jak zdání klame. Člověk by řekl, že je jak Pepek Námořník a potom jí člověk vidí vedle Sam...
Reagovat
Kytka
Vedle Sam je širší v ramenou a na objemu svalů snad jen Serena.
Reagovat
tommr
a OH jsou po dnešku taky o kousek blíž ... :)
Reagovat
misa
V singlu určitě, tam by musela předvést Denisa nějaký mimořádný úspěch jako sf. Paříže.
Reagovat
smazaný uživatel
Denisa na OH určitě nepojede. Navíc letos postupuje na GS jen do třetích kol :) až v roce 2019 bude v SF :)
Reagovat
Frick
Dnes to byl i zápas mezi těžkou kulturistkou a roztomilnou "bikinářkou"? Co, Jabadu?
Reagovat
Jabadu
Samantha je natural. O tom jsem přesvědčen. Mám větší objem (pochopitelně - jsem muž), ale měřit výkonnost bych si s ní netroufal.
Například za časovou jednotku by určitě navzpírala více tun, než já.
Je mi 51 let a s touto špičkovou naturalistkou bych asi prohrál. Je fakt dobrá.
:-)
Reagovat
Pedronegro
řekl bych, že na bikinářku má Lucka taky pěknou muskulaturu a za Samanthou zaostává jen trochu v objemu, a sice to úplně nesouvisí, v razanci returnu a FH úderů ji překonávala, moc se mi dnes líbila :)
Reagovat
Dobry-den
tak doufám, že vyhraje Bačynská, Tommrovi natruc :-)
Reagovat
tommr
fandit někomu natruc je tak trapný a odpovídá to mentalitě rozmazlených desetiletých spratků ... :)
Reagovat
Dobry-den
A o čem vypovídají tvoje opakované urážky bez jediného argumentu? Tam ta mentální kapacita zřejmě bude úplně k pláči :-)
Reagovat
Dobry-den
A pořád trvám na omluvě.
Reagovat
misa
Ty tady permanentně urážíš Kvitovou a požaduješ omluvu. To je vtipné :)
Reagovat
Dobry-den
Jsem rád, že jsem tě pobavil, ale nemáš pravdu.
Kvytovou neurážím, nýbrž oprávněně kritizuji...
Reagovat
smazaný uživatel
xDDDDDDDD ty máš dost dneska, venku není ani 25 stupňů a tobě už se vaří v palici
Reagovat
Dobry-den
25? To sis spletl, Jyrko, to je hodnota tvého ikve ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
xDDD a už ti vypověděli i oči. Jirka je iqe, ano iqe, já jsem Lady_Stark: Kvitovka, pokud umíš počítat iqe má 3 písmenka, na ručičkách je to palec, ukazováček a sprostý pst, už to chápeš?
Reagovat
Dobry-den
Abych tě pochopil, tak bych musel klesnout na tvou úroveň, a to myslím nehrozí.
Reagovat
smazaný uživatel
nehrozí, ty jsi na takovém dně že i průměrné somálské dítě má vyšší gramotnost než ty.
Reagovat
Dobry-den
a proč se vlastně už nejmenuješ Kvytofka? Vyplýtval jsi všechna čísla, do kterých umíš napočítat? ;-)
Reagovat
George_Renel
To, že ji schválně píšeš s ypsilon fakt svědčí o tvém bazilišství.
Reagovat
Dobry-den
To je moje vjec.
Reagovat
smazaný uživatel
jo, dobrý-den nemůže za to že má zaseklou kovovou tyč v mozku.
Reagovat
Dobry-den
Odpověz, prosím, na otázku výše ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
na jakou, ptáš se tady jako moje matka když přijdu ve 2 ráno, tak nevim jakou otázku myslíš.
Reagovat
Dobry-den
Nevykrucuj se
Reagovat
smazaný uživatel
nevykrucuju nevim jestli tě zajímá proč už se nejmenuju KVitoVka tak protože jsem prostě Lady_Stark: Kvitovka
Reagovat
Dobry-den
To je teda odpověď jak noha
Reagovat
smazaný uživatel
ty se máš čim chlubit teda a není to tvoje věc jak se jmenuju.
Reagovat
Dobry-den
OK
Reagovat
Jabadu
Drahá! ... Ani netušíš, kolikrát se nám stýskalo po ZKONČIT, BLÍZKALO se na lepší časy ... apod. ... a ty se tu budeš, jako místpředsedkyně, zabývat nějakým "Dobrým - dnem"? - (75+)
Máš přece úroveň.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
máš pravdu pro křehkou kopretinku nemá cenu se zabývat nějakým trollem :)
Reagovat
Dobry-den
Vy dva jste se asi hodně dlouho hledali :-)
Reagovat
Jabadu
Ale já přece proti tobě nic nemám!
Snažíš se o vyváženost, abychom tady furt nejásali.
V tom je to OK.
Ale to, jak se navážíš do Petry, nezlob se ... my, jako "ultras", to bys neměl, hombre.
:-)
Reagovat
Dobry-den
Neměj strach. Petru už těch pár turnajů do konce kariéry strpím.
Větší pozornost teď budu věnovat zlatíčku Lucince :-)
Reagovat
Jabadu
:-)
Reagovat
George_Renel
Moje věc zase je napsat, že jsi takový zákeřný hajzlík.
Reagovat
Dobry-den
Zajímavé, že všichni místo argumentů potřebujete urážet. To jen potvrzuje moji mentální převahu.
Ty na mě navíc ještě ke všemu působíš strašně arogantně, takže se s tebou nehodlám dále bavit.
Pokud se samozřejmě neomluvíš. ;-)
Reagovat
George_Renel
Ano, máš pravdu. Jsi jedním z největších mentálů TP.
Nezapomeň si mě dát do ignoru. Nebudu z toho spát :-))).
Reagovat
Dobry-den
To jsi mi to teda natřel. Jen další urážky. Dneska se všichni luxusně zesměšňujete :-)
Ale jak si přeješ. Poslední reakce na tvoje urážky.
SBO-HEM.
Reagovat
George_Renel
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
xDDDDDDDDDDDDD ty požaduješ od někoho omluvu. Největší troll na TP xDDDDDDD
Reagovat
Dobry-den
Největší troll jsi ty. Možná by ses nám mohl i pochlubit, kolik už máš na kontě blokací :-)
Reagovat
smazaný uživatel
mohla bych se pochlubit
Reagovat
Dobry-den
Díky za přiznání :-)
Reagovat
smazaný uživatel
blokaci nemám žádnou ty ichtyle
Reagovat
misa
hodně :)
Reagovat
smazaný uživatel
uz zna prvni postupujici;)
Je to Káťa.;)
Reagovat
Pedronegro
to je dobře, líbilo se mi, jak hrála tady v Praze, už to není jen roztomilej puchejř :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vlk myslel Makarovu v hlavní soutěži... :D
Reagovat
Pedronegro
tak tu fakt nesleduju, snad to tak nevadí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele ale ta Katerina je taky dobra;)
Ikdyz ta obet Betky, uf...ale co uz...
Ja ji tu hlavni soutez preji;)
Reagovat
Pedronegro
já vím, že je dobrá a může být i nebezpečná našim děvčatům ...
Reagovat
smazaný uživatel
to je dobre;) Aspon vznikne skvela konkurence, a holky se budou jen zlepsovat. )
Reagovat
Pedronegro
není nad několikeré zauzlování :)
Reagovat
smazaný uživatel
4. Can Petra Kvitova steady herself for a third Madrid title?

There's a lot at stake for Kvitova in Madrid. The defending champion has 1,000 points to defend and the World No.6 could fall out of the Top 10 depending on her results. But Kvitova has shown her propensity to find her best tennis at the tournaments she's won in the past and there is no clay court more suitable to her flat-hitting style than Madrid.

But will we see that pure flat-hitter this year? It's not clear.

"We are trying to play a little but more [variety], probably I what showed in Stuttgart," Kvitova told reporters at All-Access Hour. "Drop shots, slice, these things. He wants me to still play aggressive from the baseline and really push the opponent. That's what I'm trying."

http://www.wtatennis.com/news/article/5533067/title/insider-draw-analysis-madrid
Reagovat
bIbec
ještě přidávám analýzu od maestra analyzátora Tignora z tennis.com

http://www.tennis.com/pro-game/2016/04/room-grow-madrid/58283/#.VySwXzGwc3A

tak už je jasný, jak to nedopadne ;D
Reagovat
smazaný uživatel
Lucy ma sanci;)
Reagovat
smazaný uživatel
Sakra :D
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
lars
a jak to nedopadne ?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mi nakonec vyšel tip, že Lucka vyhraje, i když to po 1. setu nevypadalo. Škoda, že jsem si nevsadil... Obě hrály dobře, ale nakonec Lucku asi dotlačilo k vítězství domácí publikum. Od 2. setu se rozjela, výborně podávala a ve třetím nakonec rozhodl Tildenův gem. Bylo to u ní asi všechno o psychice, aby to prostě zlomila a připsala si konečně to první vítězství po návratu. To se jí v Praze povedlo (už ve Stuttgartu k tomu nebyla daleko) a zápas od zápasu už její výkon jenom rostl.

Lucka má na turnaji v Praze (když počítám i ITF) hodně zajímavou bilanci. V letech 2012-2013 a letos tady vyhrála, v letech 2014-2015 naopak skončila v 1. kole. Takže všechno nebo nic. :D

Celkově to byl určitě povedený turnaj, oproti loňsku se toho hodně vylepšilo. Já už se považuju za skalního příznivce toho turnaje, protože jsem tam byl čtvrtý rok po sobě. :D Letos to pro mě bylo zajímavější v tom, že jsem tam z mých favoritek měl kromě stálice Katky ještě Monču Puig, která do Prahy přijela po třech letech, kdy jsem ji tam v podstatě objevil (byla tam taky už předtím v roce 2012). :) S jejich vystoupením jsem spokojený, i když mohly dojít ještě o trochu dál... Co se týče příštího roku, tak očekávám, že vzhledem k obřímu zájmu diváků už asi bude nějaké vstupné, navíc když tam má hrát i Petra. Ale rok je ještě dlouhá doba, takže uvidíme... Co by ale příští rok mohlo být lepší, to je určitě počasí, protože termín vychází na první týden v květnu. :)
Reagovat
misa
Ten stuttgartský zápas Lucka - Kája ti vyšel jen tak tak :)
Reagovat
smazaný uživatel
To teda jo. Příště už bych proti Lucce nevsadil... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ano hezky jsi to napsal. Lucka to je bud vsechno nebo nic;)
Reagovat
smazaný uživatel
a finále turnaja v Rabate začína. Timea drž sa!
Reagovat
tommr
Erakovic do toho! Bacsinszky nesmí vyhrát ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
prečo?
Reagovat
smazaný uživatel
Preto, ze to je takovy fanusik, ktory fandi ne za nekym, ale proti;)
tzv. zerickovy fanusik.
Reagovat
smazaný uživatel
oprava
žebríčkový fanúšik
Reagovat
smazaný uživatel
abych to vysvetlil,
to znamena, ze fandi z rebríka;)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
Pedronegro
naozaj?, to je vela dobre :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jej prajem, počas celého turnaja hrala dobre.
Reagovat
smazaný uživatel
No jaj, to je vporiadku, ale mu sa to nehodi to zebrickovych propoctu;)
Reagovat
tommr
koukám, že VLK mi dělá dobrovolnýho mluvčího, ale má to bohužel trochu popletený. Nechci, aby Bacsinszká zase předstihla Lucku a proto dneska přeju "neškodný" Erakovicový ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
áááále, nepočítaj body a postavenie v rebríčku. Správny fanúšik fandí dobrému tenisu.
Reagovat
tommr
to se ale nijak nevylučuje ... :)
Reagovat
misa
jen krátkou oslavu a zítra asi zase do práce :( Ale sebevědomí je velké a únava z výher není tak zlá. Mě hlavně těší, že je zdravá, nemá žádné obvazy nebo tejpy a zvládá řadu dlouhých zápasů. Antuka je u Coco nejslabší povrch, šance je i v Madridu.
Reagovat
d@ve
Tak tak. Titul je to nejlepší, co jí mohlo teď pomoct. Je to fakt důležitá vzpruha a to nejen pro Madrid, ale hlavně pro RG.
Reagovat
tommr
tak já hlavně doufám, že se Černošek plácne přes kapsu a zařídí Lucce leteckej speciál do Madridu, aby tam dorazila včas. Loni prej totéž zařídil pro Karolínu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je třeba centr v Bukurešti (kapacita 5000 diváků) http://www.evz.ro/image-605-388/2012-04/28_arena_CP.jpg
Centr v Umagu v Chorvatsku (3500 lidí) http://www.coloursofistria.com/cms_media/images/SPORT%20I%20ZABAVA/Articles/ATPStudenaCroatiaOpen-2.1.jpg
Sofie v Bulharsku (15 500 diváku) http://bgfootball.com/pic.php?id=61450
U nás by to jako nešlo, samozřejmě máme Štvanici, ale...
Reagovat
smazaný uživatel
výborne, Lucka, moja najobľúbenejšia cz tenistka je späť. Veľmi sa teším.
Dnes je krásny deň!!
Reagovat
smazaný uživatel
No to bych rek;)
Reagovat
bIbec
Gratulka Lucce, je to super. Mám radost :-)
Reagovat
Davor1
Paráda Lucinka :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Premier v Praze je asi planá naděje, Stromovka se už těžkou zvětší a Štvanici asi postavili pro okrasu, když se na ni nic nehraje. Chtělo by to přestat cpát prachy jen to fotbalu a třeba postavit pořádný tenisový areál, kandidovali jsem na pořádání LOH tak by neměl být problém vystavit hezký nový tenisový areál. Třeba Martina Navratilová national tennis centre. Jsem snad tenisová země, tak ať máme alespoň nějaký ten pořádný dvorec. Dokonce i v Rumunsku, Bulharsku a Chorvatsko mají pořádné stálé dvorce nebo haly.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mozna jsem magor, ale me se to libi;D)))
Jak bych to dostal po prohre, aspon bych mel co dat tomu svemu tymu;) A na cestu na letiste bych bral nejake ty orisky, aby poradne rozlouskl tu prohru;)
Krom toho je to celkem specificke pro CR a Slovensko...ty darkove kose...pohary davaj vsichni, co s tim...ale tohle se da aspon hned vyuzit;)
Takze jak bych nebyl z Cech, me by to potesilo;)
Reagovat
Lina
Otázka je kvalita obsahu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak doufam, ze ty orisky tam jsou;)))
Reagovat
smazaný uživatel
731 tisíc dolarů. To bych fakt ještě Černošek někde nevyhrabal. Je škoda nechat Štvanici ladem, přitom kdyby se to támhle trošku přetřelo támhle trochu přelepilo izolepou tak máme areál pro konání turnaje Premier. Petra příští rok stejně nepřijede.
Reagovat
blixa
A ty další betonový kurty si napískáš jako kde ? Do antukový sezony už další turnaj nevecpeš.
Reagovat
smazaný uživatel
no tak uspořádáme Turnaj Mistryň, nebo to udělají jako v St. Petersburgu. Halový turnaj, 02 Arena centr kurt a na parkoviště se hodí plachta, hard a nějaká ta tribuna.
Reagovat
misa
by mohl vyměnit Marfušku za Lucinku.
Reagovat
Lunej..
gratulka, výhra doma je fajn. Sam je mi lito, ale to je sport. Jsem ráda, ze přijela a predvedla, co umí. ;)
Reagovat
misa
Sam hrála v prvním setu výborně, pak si možná uvědomila, že nastoupila proti hráčce, která ji desetkrát porazila. Lucka taky výborně podávala. Podle projevu Sam ještě konec neplánuje, i když jí bude příští rok už 33.
Reagovat
d@ve
Přislíbila návrat do Prahy v příštím roce.. Myslím, že to ještě rozhodně nebalí..
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj, je mozne, ze za dva dny budou hrat znovu spolu...;)
Reagovat
Dobry-den
Gratulace, Lucinko. Nejsympatičtější ze všech tenistek to přeju tak, jako nikomu jinému. :-)

Komu to však nepřeju, je Tommr a další nesportovní ?fanoušci?...
Reagovat
tommr
mě radost z výhry zkazit nemůžeš ty blbečku ... :)
Reagovat
Lina
Umíš, reagovat na lidi, co ti odporují i jinak než nadávkama?
Reagovat
tommr
a v čem mi odporuje? Nevšim jsem si, že bych se s ním nebo s tebou o čemkoli bavil. Označil mě bezdůvodně za "nesportovního fanouška" a já jsem se proti tomu pochopitelně ohradil stejnou mincí ... :(
Reagovat
d@ve
Na trolling bych tommre nereagoval. Nemá to smysl. Dělá si tebe jen dobrý-den.. ;)
Reagovat
tommr
to je fakt - nač si kazit tak krásnej den takovejma sprostejma individuama ... :)
Reagovat
Dobry-den
Jediný, kdo reagoval sprostě, jsi ty. Takže se omluv, nebo aspoň s ostudou zalez do kouta.
Reagovat
Lina
Nesportovní fanoušek je nadávka? Označit někoho za nenormálního, jen protože chce, raději fandit svému oblíbenému zahraničnímu sportovci i když hraje proti českému, je v pořádku a sportovní? Já beru spíš ten tvůj názor jako nenormální, ale nebdudu ti ho brát. Co teď, napíšeš, že jsu blbá?
Reagovat
tommr
napíšu ti, že nechápu proč se tak vehementně zastáváš trolla jako je "Dobry-den" a že nemám zájem se s tebou dál o něčem dohadovat ...
Reagovat
Dobry-den
Urážet ti jde, už to o tobě hodně vypovídá, ale máš pravdu, raduj se, stejně tu už dlouho nebudeš.
Reagovat
tommr
a když ty mě zcela bezdůvodně označíš za "nesportovního fanouška" tak je to v pořádku? To není žádná urážka? :(
Reagovat
Dobry-den
Bezdůvodně? A co třeba tvoje: Kdo nefandí Lucce, tak není normální fanoušek...

Ale to je jedno, ty víš, že jsi napsal hloupost, ale hrdost ti nedovolí se omluvit...
Reagovat
tommr
vytrh jsi to z kontextu a ještě si to překroutil takže to vůbec neodpovídá tomu co jsem psal. Znovu opakuju, že mě nevadí když někdo má jiný oblíbence než já. Stojím si ale za tím, že ten kdo dneska ve Stromovce fandil Stosurový proti Lucce je magor (magorka) nebo ještě něco horšího a rozhodně se jim za to omlouvat nehodlám ...
Reagovat
Dobry-den
Stát si za tím můžeš, ale akorát tím zase urážíš ostatní a shazuješ tak i sám sebe, ale to ti je asi jedno :D
Reagovat
Dobry-den
Mimochodem...ve svém vlastním příspěvku si odporuješ...
Reagovat
Jabadu
Nezahrávej si s "Kvitova ultras".
Tommrových 10%, přehled a vrozený pesimismus nám v minulých letech přineslo např.: 2 Wimbledony, Turnaj mistryň, Madrid ... Tommr je ikonickým veleknězem "ultras" a je pod naší přirozenou ochranou.
Varuji tě!
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Madrid!!!! Madridy ;-)
Reagovat
Jabadu
Naturlich, místopředsedkyně. Máte eminentní pravdu.
Trochu jsem s vaší podporou počítal.
Služebník ...
:-)
Reagovat
Dobry-den
Sorry, nevím, na čem jedeš, ale tebe fakt nepobírám :-)
Reagovat
Jabadu
Srandičky, píčovinky a bigbít - to by mi celkem šlo - to je můj obor.
:-)
Reagovat
misa
Dotáhl jsi to na docenta nebo profesora?
Reagovat
smazaný uživatel
Jabadabadu dopuje;) A jeste mu na to neprisli;)
Reagovat
misa
Dnes nám svým komentářem

"No, Sam už asi o podání nepřijde, leda by to Lucka dotáhla do TB a ten neumíme, že? Nevadí. I tak výborný výsledek."

Jabadu výrazně pomohl, za chvíli přišel brejk :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano;)
ma takovy tommruv syndrom.
Ten pomaha...ale obcas to neumi davkovat.;) A to je pak zle...
Reagovat
Jabadu
Pesimismus mám, bohužel, také vrozený.
Omlouvám se. :-)
Reagovat
Jabadu
Zcela vážně:
Jsem bývalý učitel (řediteloval jsem několik let) ... na současný stav veřejného školství nemám dostatečný psychický odstup - aby mi kdejaká pí .. nebo ču .. nadával/a/ do téhož (při mé fyzické kondici) ... raději se živím jinak.
:-)
Reagovat
d@ve
:D
Reagovat
George_Renel
Lucka může poděkovat Černoškovi za zvýšení dotace a možnost vrátit se do hry o nejvyšší příčky.
Pane Černošku, díky za skvělý turnaj! .-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Zvýšením dotace si Lucka možná namastila kapsu, ale bodů má stejně.
Reagovat
smazaný uživatel
jako že navýšení dotace nezvýšilo počet bodů za vítěztví. Proto nechápu proč tomu říkají WTA 500 Praha. Takový turnaj neexistuje.
Reagovat
blixa
Blbe Havláte, turnaje se označují buď podle bodů, nebo podle dotace. Tady je potřeba upřesnění, protože body jsou stejné, takže označení je naprosto v pořádku.
Reagovat
smazaný uživatel
označují se podle toho jak to v roce 2009 WTA dala. WTA Premier Mantadory, WTA Premier 5, WTA Premier, WTA International a WTA 125K. Žádné WTA 500, to si Černoškovi spletli s ATP
Reagovat
Frick
Je to tak. Nic jako WTA 500 prostě není. A pokud už psát číslovku za zkratkou "WTA", tak by se měl uvést počet bodů pro vítěze. Tak, jako je tomu právě u ATP (250, 500, 1000), kde to s dotací nemá nic společného.
Reagovat
blixa
No ty si můžeš s Havlátem podat ruce a zatančit odzemek. Jeden větší dement než druhej.
Reagovat
smazaný uživatel
ale vždyť to tak je, Nevšimla jsem si že by se loni Kanton prezentoval jako WTA 500, nebo Monterrey WTA 500. To je úplná blbost, WTA má kategorie turnajů dané má to tak prostě dané.
Reagovat
blixa
Jenže International je buď s dotací 250, nebo 500 demente. Proto ve zkratce WTA 500.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Stuttgart je turnaj WTA 759, protože má vyšší dotaci. Prostě Praha je turnaj International. Stuttgart je Premier žádný Tennis Porsche Grand Prix 759, ve Stuttgartu nikde nebylo napsáno WTA 759.
Reagovat
blixa
U Premieru není třeba uvádět dotaci, u Internationalu ano.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? 731 a 759 to je taky rozdíl. Ale Stuttgart je prostě Premier.
Reagovat
Frick
A proč ne? Premiery se hrajou taky s různejma dotacema.
Reagovat
smazaný uživatel
u Premieru 5 i Mantadory jsou dotace rozdílné, ale názvy to jsou stejné. Jen Praha prostě je WTA 500 no. v GS jsou rozdíly i 3 miliony USD... ale furt to je GS
Reagovat
blixa
Jenže u GS ani Premiérů se nemění podmínky účasti, proto je dotace nezajímavá a není třeba ji uvádět. U Internationalu se dotace uvádí. Ano, zcela přesné by bylo napsat WTA International s dotací 500 000$, ale jednoduší je napsat WTA500, každý ví, jen dementi Havlát a Frick ne.
Reagovat
smazaný uživatel
WTA International 500 klidně, ale WTA 500 to prostě neexistuje.
Reagovat
Frick
A tobě se to zdá logický, aby v mužský kategorii číslovka označovala počet bodů pro vítěze a v ženský kategorii to byla dotace x1000?
Reagovat
blixa
Dokud budou dvě varianty Internationalu tak ano. Jestli bude někdy jen jedna, není to potřeba. Ano, mužské značení je logické. Ale dokud někdo neudělá něco podobného ve WTA, je potřeba rozlišovat nějakými pomocnými kritérii.
Reagovat
smazaný uživatel
a proč se to musí rozlišovat, důležité jsou body né dotace.
Reagovat
Frick
Tak ATP 250 má taky různý dotace. A vlastně ani nevim, jak je to tam se startama hráčů TOP TEN. Ví někdo?

Ale když prostě řekneš WTA 500, tak to může svádět k tomu, že je tím myšlen Premier, který je ženskou obdobou ATP 500.

WTA INT 500k.... dejme tomu...
Reagovat
tommr
nezlob se, ale ted plácáš nesmysly ty. Žádnej WTA 500 opravdu neexistuje. Praha zůstává i nadále turnaj kategorie International jen má dvojnásobnou dotaci, aby se tam vešly dvě domácí hráčky z první desítky ...
Reagovat
Frick
Tak tak. Pokud budou pravidla hráček TOP TEN platit příští rok max. pro jednu (což není nepravděpodobné), tak očekávám, že dotace půjde opět na 250.000...
Reagovat
tommr
Černošek říkal v rozhovoru před začátkem finále, že dvojnásobnou dotaci podrží i v příštím roce ...
Reagovat
Pedronegro
tak v tom studiu Černošek řekl, že u dotace 500 tis. zůstanou, i kdyby se poměry v top 10 změnily ...
Reagovat
blixa
WTA 500 je prostě užívaná zkratka pro "WTA International s dotací $500 000. Může se ti to nelíbit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat ;-P
Reagovat
smazaný uživatel
ale takhle si to někdo může vyložit jako že je to Premier. Prostě turnaj v Praze je kategorie INTERNATIONAL a to je hlavní, to je to co musí na tom blbim plakátu bejt.
Reagovat
tommr
dej odkaz kde jsi takový označení viděl oficiálně použitý ...
Reagovat
George_Renel
Díky vyšší dotaci mohlo startovat více výše postavených hráček.
Reagovat
blixa
Přesněji dvě, které mají z loňské sezony status hráčky TOP10.
Reagovat
smazaný uživatel
na kvalitě se to stejně nijak zvlášť nepotvrdilo. Loni byla 8.nasazená Giorgi na 35.místě, letos Yanina na 42.místě. Sice letos přijeli velké šampionky a velká jména (Světa ale ta i loni, Sam a Vinči) ale žebříčkově je to tak nějak stejné jako loni.
Reagovat
smazaný uživatel
A Vinci se stejně odhlásila.
Reagovat
George_Renel
Plácáš nesmysly. Fakt žádné logické uvažování. Nemá cenu ti něco vysvětlovat. Ale existuje něco jako širší souvislosti. Jestli to tedy pro tebe není moc složité.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano mohly startovat dvě hráčky Top 10, ale kvalita nebyla o moc vyšší než loni.
Reagovat
George_Renel
Ano, je to pro tebe příliš složité. :-/
Reagovat
misa
:)
Reagovat
Pe3k
Paráda!
Reagovat
George_Renel
Lucka zaslouženě vyhrála. Asi jako jediná udržela vysokou úroveň hry po celý týden. Velká gratulace. Snad ji to nakopne a zastaví se propad a nastartuje návrat do TOP 10.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ze se zastavi az s poharem za RG v ruce;)
Reagovat
d@ve
A dalším dálkovým košem s francouzským šampaňským.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo;)
Reagovat
mikimaus321
Žaneta Peřinová to je kočka
Reagovat
Jabadu
Jóóó ... Queen - We are the champions ... tak to ma byt, bo tak je to spravne.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako ve středu na basketu... :D
https://twitter.com/monty025/status/725478922696155138

Akorát, že na Spartě měli konfety v klubových barvách... :)
Reagovat
Jiri
Pridavam gratulaci. Lucka je skvela!
Reagovat
Frick
Nevhodný. Někam na okresní přebor ok, ale ne sem.
Reagovat
Jabadu
To dostanou sběrači a konečně se pořádně nadlábnou.
Reagovat
blixa
Ty abys neremcal :D Ale zcela výjimečně souhlasím ;-)
Reagovat
George_Renel
Jen o stupeň lepší než tvé většina tvých příspěvků. Ty ani na ten okres opravdu nemají...
Reagovat
smazaný uživatel
Musis to nahlasit Cernoskovi na papirek...;)
Reagovat
Fandina
Nevím, co je na koších špatného. JInde dostanou pohár kytky, tak tady ještě tohle.
Reagovat
Fandina
I když, pokud spěchají na letiště, tak nevím, jestli to lze provézt.
Reagovat
Frick
Si to jako poveze Sam do Madridu a bude se tim ládovat na hotelu? Nebo ty špagety si poveze do Brisbane a pak si po sezóně uvaří.

ty hodinky samozřjmě OK.
Reagovat
Fandina
Ty děláš, jako by holky nejedly, nevařily, spíš vidím problém, jestli to uznají na letišti.
Reagovat
George_Renel
Ale prosím tě. Mají přece několikačlenné týmy a tak to během hodinky zmizí.
Reagovat
Fandina
Nebo tak ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Mně ty koše přijdou taky v pohodě. Takový rodinný turnaj :-)
Reagovat
d@ve
Ani vlastně nevíme co v nich je. :)
Reagovat
Jabadu
Sam je formát! Bravo!
Reagovat
Frick
Mrzí mne, že jsem to nemohl vidět LIVE, bohužel jsem se mylně domníval, že 50 minut předstihu bude stačit. Loni to žádnej problém nebyl.
Reagovat
tommr
a vybojovala si podle mě nejcennější titul v kariéře. Je třeba si totiž uvědomit, že po tý těžký nemoci nebylo dlouho ani jistý jestli bude vůbec někdy schopná zase hrát na nejvyšší úrovni ... :)
Spolu s titulem získala Lucka v Praze i 280 bodů, který jí vynesou na 13.místo žebříčku - předstihne Bacsinszkou, Venus Williamsovou a Pennettaovou ... :)
Reagovat
Fandina
Tak to je super, že se zase posunula na žebříčku. A hodně se mi líbí, jak hraje soustavně, dobře a trpělivě vyměňuje a jak dneska vyhrála třetí set tímhle stylem. Nádhera.
Reagovat
d@ve
To je zase jen kousek k TOP10 (348b a na 9. místo jen o bod víc).
Reagovat
misa
Na chvíli :)
Reagovat
d@ve
Zřejmě.. I tu bychom si ale užili.. ;)
Reagovat
d@ve
Super výsledek Lucko, už jsem v to nejen doufal, ale i věřil.. :)
Reagovat
Jabadu
Ten asi omdlel nebo co ...
:D:D:D
Reagovat
blixa
Nepustili ho do areálu, tak se šel oběsit. Snad se mu to povedlo ;-)
Reagovat
Jabadu
Tak to mohl sledovat na té velkoplošné, ne?
Reagovat
blixa
Hmmm, tak nepovedlo. Škoda, no ...
Reagovat
Frick
Tak se třeba dívám a nemám chuť se odvracet.
Reagovat
Jabadu
Chyběls nám, hombre. Užij si to. Jsem s tebou ...
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Za me na konci tydne na vizo jasna jednicka;)
Reagovat
misa
Poslední hru zvládla skvěle, dal bych 1* :)
Reagovat
smazaný uživatel
;) dobre.
Reagovat
d@ve
Já bych dal i +1* ;)
Reagovat
smazaný uživatel
No brzdete chlapi, abychom nemuseli na RG za vitezstvi davat neco jako +++++++++1********* a jeste aby se nam to vlezlo do jednoho prispevku;D)
ale dobre, tak
+1*

jtm. uz jen cekam co na to Kotoul, snad to schvali a muzem jit ven oslavovat;)
Reagovat
d@ve
Já bych právě zase moc netroškařil.. :D
Chvála, povzbuzení a motivace je na místě!
Reagovat
smazaný uživatel
ale jo, ja jsem to potvrdil,
ja jen abychom to nepretapli;)
Reagovat
blixa
Jste nějak vyměkl pane profesore, já čekal při nejlepším 3- ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych jí tam to mínus dala, přece jen ztratila pár setů ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ona ta jednicka je hlavne za tu Pliskovou;D)
Ja ji to dal uz vcera...nebot porazila cesku;)
Reagovat
blixa
Za Káju má důtku a podmínečné vyloučení !!! :D
Reagovat
d@ve
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Vsak to se nevylucuje;)))
Ja to chapu...dovolila si moc...;)
Jak porazi Petru tak bude rovnou vyloucena i bez dutky...se nedela pri stavu h2h 0:8;D)
Reagovat
adalv87
Lucka je konečně zpět! velká gratulace k titulu a jen tak dál :-)
Reagovat
Fandina
nádhera. Super třetí set nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
kada.tom
Gratulace Lucce :-)
Reagovat
kada.tom
čekám otázku "Jaký je je to pocit ..." nebo "Jak to zní ..." :-D
Reagovat
misa
si titul za všechno to trápení zaslouží.
Reagovat
d@ve
To beze sporu! :)
Reagovat
smazaný uživatel
No nic, gratulace Lucii a jejím fanouškům...

Btw. Come on Sasha!
Reagovat
dadaft
nó, bigpointy jsou tu.............
Reagovat
mikimaus321
Pražáci fandíme vy ostudy
Reagovat
misa
Lucko, vydýchat a poslední hra je před tebou.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.extra.cz/tenisove-primadony-dostaly-nalozeno-a-vyflakly-se-na-fanousky#utm_source=facebook.com&utm_medium=FBpage&utm_campaign=st

sem si řikal, proč tak rychle utekly :D
Reagovat
kada.tom
Tohle si už Lucka asi nenechá vzít :-)
Parádní týden v jejím podání :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak předčasné finále bylo už v ČF.
Reagovat
Jabadu
Ntpč!
Lucinko - jsi sestra královny!
Zatím. :-)
Reagovat
dadaft
co říkáš na ruce a ramena Samanthy?
Reagovat
Jabadu
Pozor! Umím odhadnout, co je ze steroidů!
Sam je vymakaná natural.
Serena je jiný případ. Ale zakázal jsem si sám sobě o tom spekulovat. Je to příliš velká hvězda, má určitou barvu pleti a je z USA.
:-)
Reagovat
dadaft
taky o Samanthě nepochybuju -- ona sportem žije.
dost boxuje, leze po skalách, surfuje... a maká v posilovně ve vší čistotě.
Reagovat
Jabadu
Jiná věc je její vrozený poměr testosteronu a estrogenu. Ten má každý člověk úplně jiný. Ten poměr musí mít nějaké limity - aby šlo stále o ženu. A to všechny hráčky musí splňovat.
Já osobně jsem se narodil jako neduživý, k zániku odsouzený jedinec.
Ale vzepřel jsem se osudu. I když mě to stálo neskutečné úsilí.
:-)
Reagovat
misa
Nakonec je každý jedinec odsouzený k zániku.
Reagovat
Jabadu
Mám rád slovenský příměr:
Vieš, ako vyjebem s rozsudkom?
Zomrem.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hm Sam to dnes úplně odevzdala
Reagovat
misa
Kvitovka začíná vyšilovat, paráda :)
Reagovat
smazaný uživatel
nevyšiluji, sleduji Petru od roku 2010 něco už snesu, potupy, radost, nervy, infarkty.
Reagovat
misa
Teď hraje Petra, magore?
Reagovat
smazaný uživatel
jo, na xboxu. Zrovna jsme s Petrou vyhrály RG porazily jsme ve finále Ivanovičovou. Teď míříme do Wimbledonu, snad se los Petře poštěstí.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
jen prostě finále takové nic moc.
Reagovat
Fandina
Není to tak pěkný mač, jako s Bárou, tam se hrálo víc pestřeji, víc kraťasů, víc na síti, ale je dobře, že Lucka systematickými výměnami od základní čáry boduje.
Reagovat
Jabadu
No, Sam už asi o podání nepřijde, leda by to Lucka dotáhla do TB a ten neumíme, že?
Nevadí. I tak výborný výsledek.
Reagovat
misa
ano, ano :)
Reagovat
misa
:)
Reagovat
dadaft
nechci nic říkat, ale aspoň po esu od Sam by se pár plácnutí od diváků ozvat mohlo.
Reagovat
PetaM
To víš, "normální" fanoušci.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by měli dávat potlesk nějaké australské krávě?
Reagovat
PetaM
Pokud to nechápeš, tak je mi tě líto.
Reagovat
dadaft
to bys nepochopil mezku.
Reagovat
smazaný uživatel
a při dvochybě Sam málem spadne celá tribuna :/ jako chápu že hraje Češka, ale opravdoví fanoušci tenisu ocení i dobrou hru soupeřky, ale fanoušci Češek těm je hra úplně jedno, hlavně že vyhrávají.
Reagovat
kada.tom
přesně, publikum je fakt hodně nefér a slepě je na straně Lucky ... já bych určitě tleskal být tam
Reagovat
smazaný uživatel
Je vidět že to nejsou fanoušci tenisu, ale jen fanoušci Češek. Tleskat a pískat při DF Sam je hodně trapné teda.
Reagovat
misa
Musím napsat, že se zase rozpodávala k vynikajícímu výkonu :)
Reagovat
lars
vite nekdo ?
Reagovat
smazaný uživatel
myslim, ze opet prisla ta chvile, abys zase pochavlil skvely servis Sam, hlavne ten druhy, z ktereho davala eso;)
Tedy pokud nechcem videt tajbrejk;)
Reagovat
smazaný uživatel
No tenis popravdě žádná sláva, snad to bude alespoň napínavé.
Reagovat
George_Renel
Nemůžu si pomoct, ale včera na SF byla atmosféra bouřlivější.
Reagovat
smazaný uživatel
to rozhodně, i ve ČF Bára vs Sam byla atmosféra naprosto strhující, ale dnes moc ne. Navíc mi trochu vadí že diváci tleskají při dvojchybě Stosur a když Stosur dá winner tak skoro mlčí. Chápu že fandí Lucce, ale...
Reagovat
dadaft
dnes spíše obrovský boj než elegantní nebo strhující zápas.

ale cítím v kostech oboustranné zlepšení a famózní finále,,,,,,,,,,,
Reagovat
Jabadu
Setík hezký, ale všechno je na Sam. Lucka těží z jejích chyb, ale to bude asi málo.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne ty tri esa za sebou, tam ty chyby Sam vytezila Lucka maximalne...;)
Reagovat
Kozoroh
V prvním setu Sam Lucku zatlačovala returnem a na podání byla konzistentní, ale v druhé sadě Sam zakolísala. Zisk brejku na 2:0 Lucku hodně nakopl. Od té chvíle je lepší hráčkou na kurtu a servis jí šlape, jak má. Avšak v 3. setu to může být jiné a Sam se z krize, jaká ji v druhé sadě postihla, vymanit.
Reagovat
mahycek
Kdy byl, nebo kde je los na Madrid mužů? Jsem byl celou noc pryč a v poledne vstal. Dík.
Reagovat
smazaný uživatel
Kluci, ted Cernoskova rikala, ze jeji manzel sedi s papirkem a pise si tam nedostatky turnaje, ktere by se mely pristi rok vylepsit...tak mozna jeste sance vyrazit, proklouznout a nadiktovat pripominky;)
Reagovat
bIbec
Samička hraje nejhůř, když vede a nejlép, když prohrává. Takže je teď potřeba, aby Lucy trošku ochladla, pustila Samičku k tomu vedení 3-0 a pak už to pude samo :-)
Reagovat
kada.tom
... tak tedy rychlé srovnání :-)
Reagovat
misa
Lucka naposledy prohrála druhý set v Charlestonu.
Reagovat
PetaM
Děláš, jako by to snad bylo před rokem ...
Reagovat
misa
Pro Lucku po návratu je to slušný úspěch...
Reagovat
Fandina
Set je doma, tak ještě jeden Šafi pojď!!!
Reagovat
blixa
No Lucko, co to jako bylo ? Tři esa za sebou, to nehraje ani Serena ! :D
Reagovat
smazaný uživatel
No to mas pravdu;)
A ani Serena nedokaze vest 5:1 a jeste zmaknout v tom samem setu tajbrejk;D) Lucy hraje pro divaky;) Tak uvidime, jestl ise Lucy rozhodne doservirovat a dat divakum vic casu na jine aktivity, nebo je spis privaze k sedackam, aby si mohli uzit finale;)
Reagovat
Kozoroh
Lucka se rozservírovala, bravo!!
Reagovat
Jabadu
Co to kurv ... ???
:-)
Reagovat
A.R.R.
Lucka se prostě nas...a -D
Reagovat
kada.tom
Jojo, psychika Sam se ukazuje ve svém pravém světle ... :-)
Reagovat
dadaft
myslím, že má Lucka slušné šance.
jsem už roky Samanthin fanoušek a pamatuju hromady zápasů, kdy vyhrála první set a pak to přestalo jít...

momentálně nevypadá dobře.
Reagovat
misa
Lucinka dostala od Samičky dárek. Tak jsem ten servis přechválil.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne dobre, ze jsi to napsal;) To pomaha;)
Reagovat
misa
Sam zatím podává jako bohyně a Lucii nedává žádnou šanci :)
Reagovat
smazaný uživatel
;D) No vidis, a hned ve 4.gemu neskutecny return Lucy;)
Jde nam to Miso dobre;)
Reagovat
misa
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Miso dostali jsme Lucinku do totalniho laufu;) ted to tam Lucy cisti drsne.
Reagovat
smazaný uživatel
a cistou hrou opet Lucy brejkuje;)
Reagovat
misa
A na podání Lucka začala školit :)
Reagovat
smazaný uživatel
No koukam...;) jedn oeso za druhym;)
Reagovat
smazaný uživatel
A mame tu Miso ctvrte eso;) Lucky.
Reagovat
bIbec
no vida. Katka porazila Bětku. Kolář zatím vede o brejk nad Michaličkem. Teď ještě ta Lucie.
Reagovat
misa
vyhrála první set 6-3 a Lucka jí moc problémů nedělá. Místo aby hrála bekend Sam, vidíme spíše bekendy Lucie... Na ty brutální topspiny a servírovací kicky je potřeba trochu silnější Lucka :) Navíc si Sam pomáhá výborným podáním.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebude to jednoduche;)
Ale furt verim ve vitezstvi:)!
Lucy Come On!:)
Reagovat
smazaný uživatel
No a hend paradni lob Lucy:)!
Reagovat
smazaný uživatel
No a prosim brejk...
Reagovat
kada.tom
Lucka zatím na Sam jednoduše nestačí. Sam je docela jistá, hlavně na returnu Lucku tlačí. No, uvidíme, já bych si tipl, že uvidíme 3 sety.
Reagovat
Kozoroh
Sam ničí Lucku returnem. Ne že by returnem hned vyhrávala fiftýny (ikdyž i to párkrát předvedla), ale ve výměnách má Sam navrch.
Reagovat
misa
Je to její nejlepší povrch a Lucku prostě přetlačí.
Reagovat
smazaný uživatel
Siniaková postoupila do hlavní části Madridu, gratulace!
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda! :)
Reagovat
dadaft
bomba.
je čas začít vyhrávat.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Katku nakopla ta Praha. :) Teď ještě mít štěstí na soupeřku, třeba taková Kikina by šla. :D Hlavně ne Anu...
Reagovat
misa
Lucka dnes narazila na nejtěžší letošní soupeřku. Řekl bych, že kondice ještě k takovým zápasům není úplně na výši.
Reagovat
kada.tom
Publikum je k Sam zatím dost vlažný teda.
Reagovat
dadaft
Samantha navlíkla letní šatičky a odhalila svá neskutečně namakaná ramena a lopakky. ))
Reagovat
smazaný uživatel
uff, ja jsem rad, ze si nasadila ty slunecni bryle, a nemusim se ji koukat do oci...lip se mi ta Lucy bude tlacit;)
A Lucy jako spravna hostitelka ji dala par gemu na uvod, aby nevzpominala na tu Prahu az tak drsne;) Zatim vsechno v cajku...cekam, kdy zacne poradne zapas.
Reagovat
kada.tom
Tak finále ... nechť se hraje pěkný tenis. A ať vyhraje ta lepší - fandit budu oběma :-)
Reagovat
smazaný uživatel
jen doufám, že to nevyhraje přeslazená.
Reagovat
Frick
Plno. A vezte, že slovo Št*****e bylo v tom hroznu slyšet.

Loni s podobným předstihem nebyl zadnej problém.
Reagovat
rusedski
A počkej za rok s Petrou...bez spacáku nebude šance :)
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapi, ze rok z Petrou bude vstupne za petikilo...VIPka za 1000, a za misa za jeji lavickou, aby nadseni divaci mohli citit i ten jeji pot se bude platit na cernem trhu i zlatem;D))) A tam budou ty spacaky potreba...akorat se nebude spat pred stadionem, ale v Karlovych Varech...nekde na namesti, aby jste se dostali k tem bosum, kteri budou mit ty listky za lavkou koupene uz ve velkem...doporucuji vyrazit uz nekdy v rijnu;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist