Šarapovová přišla o velké sponzory. Končí s ní Nike, Porsche a TAG Heuer

  • Po oznámení pozitivního testu na doping přišla Maria Šarapovová o tři z hlavních sponzorů, díky nimž je už přes deset let nejlépe vydělávající sportovkyní na světě. Americká společnost Nike a po ní i švýcarský výrobce hodinek TAG Heuer a automobilka Porsche s ní přerušili spolupráci, prozatím po dobu vyšetřování případu.
    8. 3. 2016, aktualizováno | Aktuality |  256 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
  • Profil hráče
  • Anketa
Užívala Maria Šarapovová meldonium vědomě, aby zvýšila svůj výkon?
Ano (1188 / 48%)
Ne (1285 / 52%)
Anketa byla ukončena
 
Archiv anket

Osmadvacetiletá Šarapovová v pondělí na tiskové konferenci v Los Angeles oznámila, že měla pozitivní nález na novou látku meldonium během lednového Australian Open. Reakce Nike, s níž měla osmiletou smlouvu na 70 milionů dolarů, přišla krátce poté.

"Jsme hluboce zarmoucení a překvapení ze zprávy o Marii Šarapovové. Rozhodli jsme se ukončit s ní spolupráci po dobu vyšetřování, situaci budeme sledovat," oznámil Kejuan Wilkins, mluvčí firmy vyrábějící převážně sportovní oblečení a potřeby.

Stejně se zachoval švýcarský výrobce hodinek TAG Heuer. "Měla s námi smlouvu do konce roku 2015. Jednali jsme o prodloužení, ale vzhledem k současné situaci k tomu nedojde," uvedla firma TAG Heuer v prohlášení.

Slavná ruská tenistka už nebude ani tváří Porsche. "S politováním jsme si vyslechli nové zprávy o Marii Šarapovové a rozhodli se odložit naplánovanou spolupráci," napsalo vedení stuttgartské automobilky, která je součástí koncernu Volkswagen.

Právě reklamní smlouvy tvoří tři čtvrtiny příjmů nejbohatší sportovkyně na světě, z roční sumy téměř 30 milionů dolarů je to asi 23 milionů. Dalšími významnými partnery Šarapovové jsou Head, Avon, Porsche či Evian.

Rodačka ze Sibiře uvedla, že se do problémů dostala vlastní neznalostí. Meldonium je totiž na seznamu zakázaných látek od letošního roku a během měsíce na něj bylo pozitivně testováno už sedm sportovců. Nikdo z nich však není ani zdaleka tak úspěšný jako vítězka pěti grandslamů a bývalá světová jednička.

"Posledních deset let jsem brala látku, která se prvního ledna stala nelegální. Udělala jsem obrovskou chybu," řekla. Nepodívala se totiž na aktualizovaný seznam zakázaných látek, byť ji i další tenistky na tuto skutečnost už v prosinci Mezinárodní antidopingová agentura WADA upozornila. Odkaz v e-mailu však podle vlastních slov nerozklikla.

Meldonium pomáhalo Šarapovové podle jejích slov řešit potíže se srdečním tepem, nedostatkem hořčíku a chtěla se jím chránit i před cukrovkou, kterou mají v rodině. "Přijímám plnou zodpovědnost," oznámila vítězka 35 turnajů WTA a tenistka, která měla v srpnu v Riu obhajovat stříbrnou olympijskou medaili.

Jak vysoký trest aktuálně sedmé hráčce světového žebříčku hrozí, zatím netuší. S tenisem nicméně skončit nechce. ITF ji zastavila činnost od tohoto víkendu. Letos Šarapovová odehrála právě jen Australian Open, protože poslední půlrok ji trápila zraněná ruka.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (256)
09.03.2016 09:19Od: Fotr jsou to ...
... blbci, já si za to na svý kopyta nekoupím Naiky a za hodinky starý dobrý Primky :-)))
[ Reagovat ]
09.03.2016 19:21Od: VlS
Tak to já si teda klidně koupím jak ty Nike, tak ty Tag Heuer - na tržnici u Vietnamců je to za babušku :-))
[ Reagovat ]
09.03.2016 19:24Od: blixa
Jasný, čím víc pruhů, tím víc Adidas ! (jak je to s Nike nevím ...) ;-)
[ Reagovat ]
09.03.2016 20:23Od: Fandina
tam jde o fajfky
[ Reagovat ]
09.03.2016 20:30Od: blixa
Čím víc fajfek tím víc Nike ? Možná ... ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:12Od: horska.kraslice
Šarapka si pěkně počká a pak všechny sponzory zažaluje o ušlé zisky.... :-) ? :-( ?
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:27Od: Fandina
Pokud to nemají smluvně ošetřené, tak může uspět.
[ Reagovat ]
09.03.2016 23:39Od: DORSCH
ved to je super,zaplatia jej a nemusi pre nich viac pohnut ani prstom,ma to dobre premyslene:)
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:55Od: FulnekUltras Odtud vítr fouká,
což ale už dávno víme. Rusku "je třeba" přivřít kyslík ani ne tak kvůli samotnému Riu, ale především pro veřejnou publicitu, která LOH provází a tím pádem umožňuje rozpoutat Západu "náležitou" kampaň, která "globální" stádo pitomců snad nakonec přece jen přesvědčí o tom, že Ukrajina má nepopiratelné historické právo na prozápadně orientovanou fašizoidní "demokracii" a USA na Blízkém a Středním Východě reálně bojují v první řadě ;))))) s Islámským státem.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:56Od: Fandina
A ona Ukrajina nemá právo na orientaci, jakou si zvolí?
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:12Od: FulnekUltras
po normálních volbách na celém území zcela určitě
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:14Od: Fandina
Ukrajina je svéprávný stát, může se rozhodovat po jakýchkoli volbách.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:20Od: FulnekUltras
ze zahraničí řízený uliční převrat, samopaly v parlamentu a následné volby pod nátlakem Západu a jemu poplatných elitářů převážně z Kyjeva nebyly a nikdy nebudou o Ukrajině jako celku
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:21Od: Fandina
Já vím, Rusové tam jsou v plné zbroji.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:34Od: FulnekUltras
až v reakci na příčinu
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:36Od: Fandina
je to cizí země, proč vstupují se zbraněmi na území druhých zemí
[ Reagovat ]
08.03.2016 23:23Od: FulnekUltras
až po zbraních a podpoře násilí z druhé strany
[ Reagovat ]
09.03.2016 07:55Od: pumpier
Jenže na východní Ukrajině je 75% rusky mluvicích lidí - rusů a na Krymu dokonce 90% a tito bojují o odtržení od Ukrajiny viz Kosovo ....
[ Reagovat ]
09.03.2016 05:27Od: Pedronegro
mám jinou teorii, že to někdo u WADY objednal, aby už konečně ty sponzorské prachy mohly brát jiné, mladé a nejlépe americké hráčky, jen mi trochu nesedí těch 10 let a pak taky, jak věděli, že neumí číst maily :)
[ Reagovat ]
09.03.2016 08:08Od: VlS
Maša něco podělala a pro Fulneka je z toho zase záminka na propagaci jeho vypatlanejch teorií. Hlavně, že Maša žije cca 20 let v Americe a do Ruska tu a tam zavítá na návštěvu, ještě že všechny vydělaný prachy určitě odevzdá velké rudé straně, už to vidím v růžovejch barvách.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:32Od: Fandina RF
Re: Demente
;), bud si ze me delas srandu, nebo jsi opravdu nechapava?

Samozdrejme, ze kdyz ti "rikam", ze mas a mela si tady konflikty z mnoha uzivately, je duvod jednoznacne na tvoji strane, tvem spatnem chovani, vystupovani tady.
Nikdy jsi se nad sebou nezamyslela?Myslis si ze jsi v pohode a 40 lidi ma problem?tomu neverim ; ), ty to proste delas zchvalne a rada, hadas se, utocis, obtezujes, pises furt dokola x frazi, jako automat.
Verim, ze mas radost, jak tady lidi prudis a obtezujes, v koutku duse ti to dela dobre.Vybrala si si tyto stranky,jsi opustena, provokativni, castoaz zla, a jsi tady 10-15 hodin denne, mas tady ze vsech uzivatelu nejvic prizpevku, tisice rocne.Z nich vetsina je utocnych.
Neberes v potas nikoho jineho, jsi arogantni a nutis tady vsem svuj nazor.;)

Zpověď uživatele R_F
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:34Od: spaniel
Nic než holá pravda.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:35Od: Fandina
vážně?
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:55Od: gigin
Jj a nechápu proč to tady postuje, když si to můžeme přečíst dole. Ale tak ona včera říkala, že pravda se má pořád opakovat, aby si to lidi uvědomili.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:01Od: Fandina
Chci, aby si každý přečetl, co R_F o mně píše.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:14Od: Roger_Federer
Okom o me?, tebe neznam.Pisu o Fandine..Nicku z tenisportalu, ktery presne takto pady pusobi.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:17Od: Fandina
Já vím, co jsi napsal. Proto jsem to sem dala, aby si to každý přečetl.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:19Od: Roger_Federer
To je v poradku.Stojim si zatim uz 3 roky.;)
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:20Od: Fandina
Já vím, že si za tím stojíš. Proto jsem to sem dávala.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:08Od: a.magerova Re: Zas jsem měla PRAVDU !!!
Dnes v 18:14 jsem Fandině napsala:
Se zas nudíš, co?!!!

Je 22:06 a Fandina tu furt dokola prudí... :-/
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:10Od: Fandina
Ty jsi tu od toho, abys určovala druhým, co a kdy tu mají psát?
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:11Od: gigin
Ona nic neurčuje. Je to jen pouhé konstatování. Ani tě neoslovila.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:14Od: Fandina
Na něco jsem se jí ptala, proč ti to vadí?
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:12Od: a.magerova
Ne, já jsem tu od toho, abych psala PRAVDU.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:16Od: Fandina
Ale ty lžeš. Například o tom, že jsem tě odsud vyháněla.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:22Od: a.magerova
Vyháněla.
Píšu PRAVDU.

Nebavíš mě.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:23Od: Fandina
Nikdy jsem tě odsud nevyháněla. Jsi lhářka. Proč to děláš?
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:15Od: Frick Katka, Kristýna
24:5 na gemy :o)
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:30Od: lars
jeste by to chtelo par zapasu timto vykonem zopakovat :)
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:06Od: Mayo
Mal by sa zlegalizovať doping a hotovo.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:08Od: Frick
Začni sledovat kulturistiku, když se ti tak líbí legální doping.

http://cms.bbcomcdn.com/fun/images/2013/looking-for-number-nine-brigita-brezovac.jpg
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:13Od: Kozoroh
Jednoduché, scestné a špatné řešení!
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:14Od: George_Renel
Proč? Protože se jedná o Šarapovovou?
Zase by vyhrávali ti co by ne něj měli.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:21Od: Frick CW - SW
S čim teda přišly? Uzavřou reg. partnerství?
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:23Od: monty25 Re: Frick
https://twitter.com/ByJoeFleming/status/707234719403020289

Ale bylo to blbě slyšet, co říkala Serena. Caro pak víceméně řekla, že s ní souhlasí...
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:18Od: A.R.R.
Jasan, jdi do toho a vytřískej z nich balík :-D Když bude třeba, tak ti to dosvědčím ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:19Od: A.R.R.
Pardon, to mělo být jinam, jak se to sem dostalo.....:-D
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:04Od: Haitik
https://pbs.twimg.com/media/CdCRXn_UYAEA0v6.jpg

Vyjádření dalšího velkého sponzora, tentokrát Evian.. Vypadá to, že Maria zůstane jejich tváří i nadále.. :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:54Od: themimone
Nebýt té poslední věty,tak ano. Takhle to vypadá, že počkají na finální verdikt :/
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:28Od: VlS
To soudíš z toho, že budou čekat, jestli dostane latu, nebo ne? A když jí dostane, tak jí vykopnou taky? Nepřeháněj to s tím optimismem, ať nejseš zklamanej.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:45Od: Jiri Přísné.
Napsano toho bylo dost. Prilis podrobnosti z teto kauzy neznam, ale vzhledem k tomu, ze to bylo zakazano az letos bych z toho nedelal zas takovou senzaci. Nechapu ani sponzory, kteri okamzite Sarapku zavrhli, ale tehle korporatni politice nerozumim. Doufam, ze pro ni nedopadne nijak zle. Nelibi se mi styl "hon na carodejnice".
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:23Od: Smazaný účet
https://twitter.com/Kvitobae/status/707223006477733888
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:20Od: Haitik
To vyjádření Tag heurer je hnusný.. Nike a Porsche aspoň vyjádřili nějakou lítost..
Takže o 3 hlavní sponzory přišla, další 3 hlavní zustávají..
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:30Od: monty25 Re: Haitik
Tag Heuer jsou ku*vy! Ještěže mám hodinky Casio. :D Kdo teda zůstává? Avon, Evian a Head?
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:37Od: Haitik
Jj, Avon, Evian a Head.. A ještě jsem zapomněl na American express a NetJets.. :D Takže pořád tich velkých má 5.. :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:38Od: monty25 Re: Haitik
Ok, Evian je dobrá voda, s těmi dalšími sponzory nemám zkušenosti... :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:51Od: George_Renel
Avon v Mnichově jsem měl tu čest několikrát navštívit. Krásné prostředí, zajímavé produkty - personál v kancelářích i na dílnách luxusní .-
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:44Od: Fandina
Avon je vyhlášená kosmetická značka, která je hodně i rozšířená u nás, formou prodejců, kteří nabízí její zboží. Mám v rodině také jednoho distributora.
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:30Od: janek_da
A já myslel, že vyrábí auta. Díky za cenné info
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:33Od: Fandina
Pro mě je to cenné info, s kterým jsem se musela podělit, protože se týká naší rodiny. To víš, každý tu jsme za sebe. Někdo má zkušenosti s auty, já s kosmetikou.
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:49Od: a.magerova
Janku jeden... sis TO popletl určitě s AUDI... ale chápu Tě i mně se TO někdy stane... ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:53Od: janek_da
no já spíš myslel na Avii
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:57Od: a.magerova Re: :-))))
Jj k Avonu více pasuje ten Tvůj výběr než můj, máš pravdu... ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:57Od: janek_da
Ale díky, že v TOM nejsem sám. A. S "tvým"citátem jsem sklidil úspěch :)
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:04Od: a.magerova
Rádo se stalo.... ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:58Od: A.R.R.
Si pleteš kosmetiku a auta? :-D
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:03Od: Fandina
musíš ho omluvit, nepovedl se mu vtip
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:04Od: Fandina
i když já vlastně nevím, třeba je spokojen se svým příspěvkem ... úsměv
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:07Od: a.magerova
NE, ale sranda musí být.... :-)))
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:09Od: A.R.R.
To je škoda, já myslel že najdi spřízněnou duši :-D Zase tu budu blbej jenom já :-D
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:22Od: a.magerova
Hele, nezoufej, klidně budu hrát Tvou hru, jakože nic nebudu namítat a ani se Ti nebudu smát, když mi místo Ferrari kosmetiky hodíš na stůl klíče od nového auta.... ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:33Od: VlS
Avon
http://www.motorcycle-superstore.com/46489/i/avon-3d-ultra-sport-av80-rear-tire
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:38Od: A.R.R.
Super, konečně někdo kdo mi rozumí, jdu teda koupit to nové auto značky Vitana :-D
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:13Od: a.magerova
Když bude nové, tak mi ani na značce nezáleží.... :-)))
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:19Od: VlS
Avon vyrábí pneumatiky
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:24Od: a.magerova
OK, už si TO budu pamatovat.... :-))
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:59Od: rod_laver
Nejsou..a jako majitel hodinek této značky se cítím podveden :-))
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:05Od: monty25 Re: rod_laver
Casio rulez! :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:07Od: Smazaný účet
a mne zas bryle teto znacky uz vubec neslusi.. :-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:08Od: A.R.R.
Je zažaluj, že dělají hnusné brýle co škodí tvé kráse :-D
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:12Od: Smazaný účet
to nemuzu prohrat.. :-)))
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:14Od: Fandina
jen aby :-))) to víš, právníci
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:19Od: A.R.R.
Jasan, jdi do toho a vytřískej z nich balík :-D Když bude třeba, tak ti to dosvědčím ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:19Od: Frick
Nejhezčí brýle jsou od firem jako Acuve atp.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:57Od: sprchon IWD
https://www.facebook.com/WTA/videos/10154552131191102/

Belinda a Simona hezky. :) A Garbine si prostě jde proti proudu. ;)
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:29Od: blixa
Neklaní se žádnejm ikonám ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:09Od: sprchon
Protože nezná Jardu. ;)
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:11Od: blixa
Ten je na modelky ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:13Od: sprchon
No tak kdyby Jardu znala, tak by přece nezačala hrát tenis, ale věnovala by se modelingu. ;) Je to Bůh.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:15Od: blixa
Třeba je ateistka :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:21Od: sprchon
No nevím, když věří v neznámou silnou ženu bez tváře... Jestli náhodou nemyslela Serenu v noci. :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:18Od: misa
My superwoman is Lucie Šafářová!
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:21Od: Smazaný účet
My superwomen are my mom and my grandma.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:47Od: George_Renel Sponzoři?
Spousta jich to zabalilo, ale možná se jeden nový objeví.
Jistá farmaceutická firma.... :-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:13Od: carolyn ahoj lidi
nedalo mi, abych se nepřišla podívat co na to uživatel Monty :-) Tímto ho zdravím
Njn co naděláme, víme dobře jak to je, když se daří média jí vynášejí do nebes(do Prahy přijede hvězda atd.), jen jak se něco podělá, vědí dobře že se lidi rádi brodí špínou, tak tomu pěkně ještě dopomůžou. A příběh je na světě. Ale o tom asi nemá cenu mluvit, každý víme jak to chodí.
A ano, jak čtu tady dole, ta anketa to je další laciná špína a ubohost. Jen doufám, že jste se nestali součástí a nehlasovali jste.? Nějak v tom totiž postrádám smysl i úctu
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:15Od: monty25 Re: carolyn
Taky tě zdravím. :) To jsem až taková celebrita, že sem někdo chodí kvůli mně? :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:18Od: blixa
Tvoje hvězda stoupá ... :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:20Od: monty25 Re: blixa
Jsem na roztrhání... :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:21Od: carolyn Re: monty
:-) jen jsem si říkala, že budeš asi zklamaný a budeš jí bránit zuby nehty, tak jsem tu mrkla
Všichni čekali konec kariéry, tomu já absolutně nevěřila, tak jsem si říkala s čím Masha přijde a ejhle, tohle prohlášení jsem nečekala, tak si mě hned napadl ty co na to říkáš :-)
joo a doufám žes nehlasoval?
Ještě jsem zapoměla dopsat, že úctu hlavně sami k sobě. Zabývat se tak ubohou anketou vůbec nechápu! A ještě jí dají k článku jako aby někdo nepřehlédl nebo co? Fakt úroveň TP! Hnus!
Chápu hlasovat kdo vyhraje jaký turnaj, ale tohle? To je vážně žumpa
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:30Od: monty25 Re: carolyn
No, jsem z toho otrávený, ale aspoň Masha nekončí. Teď je podstatné hlavně to, kdy se bude moct vrátit. Pokud to bude: a) do 4 měsíců - paráda, b) půl roku - nic moc (Rio v tahu), ale budiž, c) půl roku až rok - budu hodně naštvaný, ale asi to přežiju, d) víc než rok - rozhodně přestanu sledovat tenis v takové míře jako doteď.

Jinak ta anketa je sice trapná, ale dal jsem "Ne", protože Mashe věřím.
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:11Od: FulnekUltras Re: monty
Dal jsem ANO prostě proto, že ta otázka je úplně scestná. Když byla daná látka léta povolena, nebyl přece žádný důvod si s ní kromě řešení vlastního zdraví případně nevypomoci taky trochu sportovně. A to je vše. Čachry s neustálými změnami jakýchsi seznamů (jakýchkoliv) a následným zneužíváním jakýchsi rádoby moralistických výkladů co vlastně má znamenat "účast" či "neúčast" na nich, mi zavánějí těmi nejhoršími podrazáckými praktikami, jaké lidi na sebe navzájem kdy vymysleli - a tentokrát se to obrátilo osobně proti Máše. Vůbec nevylučuju, že bude zpátky velmi brzy včetně Ria, ale účel pošpinit už byl splněn a tady zdaleka nejde jen o jednu tenistku.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:33Od: sprchon
Touhle anketou a také tím dnes zmíněným "antičasováním" u mě redakce TP hodně klesla. Fakt zvěrstvo...
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:39Od: carolyn
Monty ber to z té lepší stránky, když rok, tak třeba do roka zkončí Serena a Máša se vrátí a začne vyhrávat GS tituly :-))

Anketa
Ten kdo tu anketu vytvořil a následně zvěřejnil, by zasloužil veřejnou ostudu. Zajímalo by mě, zda má gule na to se tady přiznat kdo to byl.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:44Od: carolyn
sprchon
tak TP už u mě skončilo dávno, co jsem pochopila co je zač. Stačí si pokecat s jedním znich a vše zprůhlední. Proto sem nechodím.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:48Od: monty25 Re: carolyn
Moje oblíbené motto: "Všechno zlé je k něčemu dobré." Jestli dostane Masha nějaký větší flastr, kvůli tomu se rozhodne vydržet až do LOH 2020 a bude pořádně nažhavená na návrat, tak proč ne. :D Stejně jako Lindsey Vonn už by skončila po ZOH v Soči, kdyby se nezranila v tom Schladmingu...
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:45Od: slacker
Vsechny tyto "znacky" ignorujte a nekupujte od nich vyrobky . Je to na jednu stranu banda pokryteckych kriplu a na druhou zase tvurci nespravedlivych prijmovych rozdilu. Co maj co cpat do "celebrit" takove sumy a vlastnim zamestancum platit malo.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:53Od: monty25 Re: slacker
Tak u mě fakt nehrozí, že bych si kupoval hodinky Tag Heuer nebo dokonce Porsche. :D Od Nike mám akorát sportovní tašku, kterou moc nepoužívám.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:00Od: free2snc
ona moc dobře věděla co bere... to jsou jenom pokrytecký řeči co předvedla na tý tiskovce
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:02Od: PetaM
Nebudu ignorovat Nike. Mám ho rád, mám od něj spoustu věcí a jsou pohodlné. Navíc mi přijdou někdy hezčí, než Adidas, i když i ten má pár hezkých kousků.

No a Porsche ... Možná v budoucnu :D :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:10Od: monty25 Re: PetaM
Pche, už i hokejová repre bude mít dresy od Adidasu... :D
https://twitter.com/NHL/status/705142912498147328

Akorát prý budou muset dát místo malého státního znaku velký, protože je to zase proti nějakému zákonu. Zrovna když se mi ty dresy líbí, na rozdíl třeba od těch hnusných vlajkových v Soči...
http://img.blesk.cz/img/2/full/2206329-img-sport-hokej-jagr.jpg
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:13Od: slacker
Nike Adidas Puma, hrozne znacky produkujici predrazeny sunt
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:23Od: Stan_Borowitz Re: slacker
Šunt to není, předražené samozřejmě ano. I když cenu určuje nabídka a poptávka, takže i to je sporné.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:35Od: slacker
stejny sunt jako je McDOnalds sunt mezi burgerama a Cocacola mezi nealko napojema, taky "znacky: sponzorujici kde co a pritom takovy krap
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:35Od: Stan_Borowitz
A tak ne, vesměs to jsou docela kvalitní věci, ale fakt je, že dnes se dá leckdy koupit srovnatelná kvalita za zlomek ceny. Ale musí člověk vědět, kde.
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:29Od: PetaM
Nevím, jaké máš zkušenosti, ale já si od Nike ještě žádný šunt nekoupil. Nebo se o oblečení starám a dávám si na něj pozor :D :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:00Od: gigin
Já su s Adidasem taky spokojený. Chodím oděn jako Gulbis a vše je krásné, po x vypráních vše drží, nic se nepáře.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:01Od: gigin
Když jsem byl ještě Djokárna, tak naopak musím říct, že Sergio Tacchini byly hrozné hadry. Šunt.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:43Od: VlS
Víš, kde mají zásadní mezery? Nedělají čepice zmijovky, montérky a bačkory s žebříčkem. A v čem bych chodil v nedělu do kostela?
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:15Od: Smazaný účet
Adidas > Nike, ale nejlepší je Converse :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 22:16Od: FulnekUltras
Velmi přesné a výstižné.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:41Od: freeteepek jeden pitomý email
Šarapovová přijde o miliony ze sponzorských smluv. A přitom stačilo, aby si včas přečetla jeden pitomý email a zařídila se podle toho. Nepomohlo jí ani to, že si platí armádu lidí, aby se o ní starali. Bere to deset let a její doktor o ničem nevěděl? Jasně, zodpovědnost je na ní, ale když už bere takový podivný přípravek (který se nesmí v USA prodávat), tak by to měl někdo z jejího týmu bedlivě sledovat...
Také jsme měli v rodině cukrovku. Jezdil jsem s tátou po doktorech. Vím o tom, že mám dědičné předpoklady to dostat, ale nikdo mě nikdy neřekl. že existuje tento přípravek, kterým se dá nemoci předejít. Zřejmě se to ani u nás nesmí prodávat...
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:45Od: PetaM
Ale ona si ten mail přečetla, jak sama řekla :D Jen neklikla na odkaz v tom mailu ...
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:59Od: freeteepek
Tak je prostě blbá...
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:07Od: slacker
Az zakazou piti kavy tak to budu taky ignorovat. Co mi ma kdo kecat do toho co piju.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:55Od: Smazaný účet
Prosím vás, to je jen výmluva. A na cukrovku? No to už je fakt blbost.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:22Od: Smazaný účet
Slackera nesmíš brát vážně, on zjevně taky v něčem jede.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:03Od: Smazaný účet No...
a ten článek s tím Yannickem je upozaděn. Když už jsem se koněčně dočkal, tak ta Marie udělá takovou tiskovku sakra...D)

Nic ja to balím...a jdu na brazilskou kávu za Yannickem do Afriky, než se nám to tady všechno vyřeší...udělí se nějaké ty tresty a tak...já už jen čekám na fajnou konferenci Fedexe, Nadala, Djoka a Můry na téma důležitosti čistoty...
...tak ta čistota je půl zdraví...to je fakt...:)

https://www.youtube.com/watch?v=fyxHLnDODbA
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:10Od: gigin Tak
bude hrát v Adidasu, v tom hrají stejně jen Géniové, jezdit v Medvědovi a nosit Patek Philippe.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:13Od: monty25 Re: gigin
Nebo v Ellesse, ať Monča Puig není sama... :)
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:14Od: gigin
Ještě su zvědavý co na to Head. Ale prej majitel bere taky Meldonium, tak asi cajk.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:25Od: Smazaný účet
Taky je možný, že s ní nebude chtít nic mít vůbec nikdo. Žádná oděvní firma, žádná auto společnost, žádný výrobce hodinek. Nakonec chudák Maria až se po tom 4letém banu vrátí bude muset hrát nahá, chodit pěšky a čas určovat podle slunce (což bude hlavně v noci problém).
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:31Od: gigin Re: to je v pohodě
Pomyslně si pověste na hvězdnou oblohu hodinový ciferník. Jeho střed bude ležet na hvězdě Severce (Polaris). Předstate si, že k Velkému vozu ke hvězdám Dubhe a Merak vede malá hodinová ručička Kolik hodin ukazuje? (0-12 hod.) Na našem obrázku ukazuje těsně před sedmou hodinou - 6 hod 56 min. = 6,933 hod. Toto číslo nazvěme - hvězdný čas. Tento hvězdný čas dosadíme do následujícího a jednoduchého vzorečku:
Čas=K-2(Měs+HvČ)

HvČ - Hvězdný čas nyní 6,933
Měs - Počet uplynutých měsíců v roce (v půlce července je to 6,5)
K=52,3 - Konstanta, která platí zhruba pro naši republiku Čas - Výsledný reálný čas (0-24 hod)

Pro případ poloviny července a hvězdných hodin na obrázku dostaneme:
52,3-2(6,5+6,933) = 25,434 Pokud vyjde číslo větší než 24, musíme odečíst 24 (nebo 48). Dostáváme čas 1,434 = 1 hodin a 26 minut.

Několik praktických poznámek

- Sami poznáte, že přesnost odhadu závisí na správném určení hvězdného času.

- Při troše zkušenosti můžete odhadovat čas podle hvězd max. úchylkou 30-45min.

- Když určujete hvězdný čas. Zavřete oči postavte se rovně, zvedněte hlavu a otevřete oči. Dělejte to vždy stejně, abyste stáli vždycky stejně rovně.

- Někdy budete mít pocit, že ta konstanta není v pořádku. Já jsem se pokusil udělat vlastní průzkum abych vzoreček ověřil. Nevydržel jsem příliš dlouho, z dvaceti hodnot mi vyšlo, že ta konstanta zhruba odpovídá, ale nedokážu říci, zda je pro letní nebo pro zimní čas. Ta úchylka se v průběhu roku cyklicky mění a velmi špatně se definuje. Takže konstantě dále věřím. Kdybyste někdo prováděli vlastní průzkum a na něco zajímavého přišli, rád se poučím.

http://kopecek.pionyr.cz/nauc/hvezdy/cas/obloha.gif
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:18Od: Stan_Borowitz
Protože to není blbá Američanka, která by Severku určitě hledala na americké vlajce a Velký vůz v garáži, ale hrdá Slovanka, jejíž maminka jistě byla v pijaněru, tak to Mária zvládne levou zadní.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:51Od: freeteepek
Bych řekl, že úchylka zůstává pořád stejná. Co se mění, je odchylka:-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:45Od: Smazaný účet
Bych řekl, že nevíš, že úchylka a odchylka je synonymum.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:02Od: Smazaný účet Nevím, co si o tom myslet...
Pokud je to skutečně tak, jak říká, a to meldonium brala jako lék, pak, ač ji fakt nemám ráda, bych viděla jako férové řešení udělení výjimky a pokus o nalezení nezakázané alternativy. Otázkou samozřejmě je, jestli tyhle řeči o srdci a cukrovce nejsou jen výmluvy pro "lék".
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:11Od: George_Renel
Sama musíš cítít, že to kulhá na obě nohy. Jsem-li nemocný a zároveň pod stálou kontrolou dopingových komisí, o to více přece hlídám své léky. A neotevřít v těchto souvislostech mail o změnách.
Commooon.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:15Od: Smazaný účet
dá se na to dívat různě, a člověk si najde důvody podle toho, k jakému názoru se chce přiklonit.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:25Od: George_Renel
Však právě.
Neříkám tak, ani tak a soudy nevynáším. Jen se na věc dívám zdravým selským rozumem a vychází mi to takto.
Nejsem sportovec, musím brát několik léků denně. A ty mám tak nastudované, že jakmile mi nějaký lékař potřebuje předepsat něco jiného, hned koukám na kontraindikace, či konzultuji možnosti s hlavním lékařem.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:52Od: Smazaný účet
no jen nevím, jestli tohle je zdravý selský rozum, kór když jí lékař nepředepisoval nic jiného, ale jedenáctý rok to stejné.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:25Od: tito
Ne nadarmo vzniklo pořekadlo, že "pod svícnem je největší tma". Něco se užívá, co nebylo dlouhodobě zařazeno a ejhle. Netvrdím, že je to stejný případ, ale apriori vyvracet to nebudu. Stávají se takové věci.
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:49Od: Smazaný účet
Když se daří, tak je jim Masha dobrá. Ale jakmile je "na dně", tak všichni od ní ruce pryč. Typicky. No nic, tak si Masha může založit vlastní značku. :)
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:55Od: Smazaný účet
Je prece logicky , ze poskodila neprimo jmeno tech znacek. Nehlede na to, ze to urcite bylo ve smlouve.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:48Od: slacker
"Znacky" se poskodily sami svou neadekvatni reakci. Pokrytrectvi smejdu hrajici si na imidz
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:02Od: PetaM
Přesně tak, pokud to bylo ve smlouvě, což se dá očekávat, tak je jasné, že podmínky smlouvy porušila a automaticky je smlouva vypovězena. A co je psáno, to je dáno. ;)
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:27Od: Smazaný účet
taky nešlo o žádný přátelství, šlo o peníze a o peníze jde i teď.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:59Od: freeteepek Re: vlastní značka
Taky si myslím, že to udělá. Teď bude mít dost času na vývoj:-) Jenom s raketou bude asi trochu problém...Ty poršáky, co má v garáži, bude prodávat? Momentálně by mohla uspět u VW. Mají podobný problém:-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:34Od: Haitik
Už i Porsche.. :D to je rychlost
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:36Od: aligo
jako fakt?
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:39Od: themimone
Lol, zrovna to spojeni Porsche patrici do koncernu VW vyzniva fakt vtipne
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:39Od: Smazaný účet
když jde o peníze...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:41Od: Smazaný účet
nemeli byt prvni? ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:43Od: monty25 Re: Haitik
Takže první co si přeju, aby Masha vyhrála Stuttgart... :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:50Od: misa
Se zákazem startu asi těžko :)
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:53Od: aligo
když nebude moci startovat, tak to asi nepůjde...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:58Od: monty25 Re: misa, aligo
Myslím třeba příští rok, ne? :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:02Od: aligo
no podle toho jak dopadne ten trest... třeba to neklapne ani příští rok...
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:07Od: monty25 Re: aligo
Jestli dostane víc než rok, tak asi začnu bojkotovat tenis...
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:02Od: misa
Mám obavu, jestli se příští rok vůbec bude smět v Německu hrát tenisový turnaj žen...
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:03Od: aligo
proč? jak? cože?
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:09Od: misa
Doktoři, inženýři a další vzdělanci přicházející do Německa po statisících nemají pro ženský sport žádné pochopení. A taky musí někde bydlet, co kdyby jim přenechali stuttgartskou halu jako provizorní ubytování?
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:30Od: Smazaný účet
radši jdi zkontrolovat, jestli nemáš ve sklepě bombu, Česko taky nějaký musí brát.
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:12Od: misa
Nemusí.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:19Od: Smazaný účet
uvidíš, že nakonec musí.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:42Od: Frick
Malajsie 61% muslimů
Turecko 96% muslimů
Katar 67% muslimů
SAE 77% muslimů
Uzbekistán 90% muslimů

Ještě něco?
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:37Od: misa
Jistě, v tebou zmiňovaných zemích panuje tvrdý řád.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:41Od: Frick
A WTA se tam hraje.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:54Od: misa
Děje se tam to, co chce nebo povolí vládnoucí klika.
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:38Od: Haitik
Nike už následoval další sponzor a to Tag Heurer.. Už s ní nebudou obnovovat smlouvu..
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:42Od: monty25 Re: Haitik
Přijde mi to ubohý... Ale že by Masha nějak začala trpět nedostatkem sponzorů, to si nemyslím. Jedni odcházejí, ale druzí třeba rádi přijdou. Nedivil bych se, kdyby ti odcházející nakonec ještě litovali a po čase za Mashou zase přilezli s prosíkem...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:25Od: Haitik
Jo no.. Pořád jich má dost.. A pořád má Sugarpova a Sugarpoop nebo jak se jmenuje.. :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:30Od: themimone
Tak ubohy, hrozi ji az 4 roky, Nike to pozastavil, tito se rozhodli ustoupit z jednani o nove smlouvy, mit to tem firmam za zle je nesmysl. Do toho partnerstvi za urcitych podminek ktere, nebyly z jedne strany dodrzene...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:32Od: monty25 Re: themimone
Já nevím, ale když byla úspěšná tenistka, tak jim byla dobrá a teď od ní dají ruce pryč, když se ještě nic nevyřešilo? Jako nedá se říct, že bych to nečekal, ale ubohý mi to přijde pořád (hlavně teda od Tag Heuer)...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:35Od: themimone
Tak byla to sluzba, oni ji za tu reklamu platili taky peknou sumu. Az se to prezene, tak se o ni fakt nebojim ze by byla na suchu ale prijde mi divne kritizovat nekoho, ze v tomto okamziku nechce spojovat sve jmeno s problemem
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:44Od: PetaM
Já nevím, co by se mělo řešit? Teď už je v jednání jen to, jak dlouho nebude hrát. A pokud má v těch smlouvách, že nikdy nebude usvědčena z dopingu, tak je snad jasné, že jsou ty smlouvy okamžitě zrušeny.
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:50Od: Smazaný účet
Aniž bych četla tvůj příspěvek, tak jsem napsala něco podobnýho. :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:58Od: monty25 Re: PetraFans
Všiml jsem si. :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:54Od: misa Re: monty,
máš pravdu. Místo Porsche AvtoVAZ, místo Nike třeba Gazprom :)
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:01Od: monty25 Re: misa
Gazprom beru okamžitě! :D Sponzoruje i můj oblíbený fotbalový klub v Německu... :)
http://www.footballkitnews.com/wp-content/uploads/2012/04/Huntelaar-Schalke-Jersey-2012.jpg
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:16Od: George_Renel Dokáže mi někdo vysvětlit???
Ten post o ukončení jsem dával v reakci montymu krátce po 10. hodině. V tu dobu tu nebyla ani zmínka.
Teď se objeví článek časovaný na 9:44 hod.
Proč se tu stále antičasuje? Není to tiž poprvé a pak člověk, který to uvedl dříve a není redaktorem vypadá, že je mimo.
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:23Od: Fandina
Já myslím, že žádný rozumný člověk si o tobě nebude myslet, že jsi mimo. Dal jsi to do jiného článku, takže není co řešit.
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:26Od: Smazaný účet
ale ma pravdu a jde o princip, anticasovani jsem se vsimla davno a taky ho nechapu..
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:32Od: Fandina
já to beru tak, že celkově je tu přesah informací, v různých článcích se píše o různých jiných věcech, takže to neřeším, ale třeba si redakce na základě vašich poznámek dá pozor na časování, ale dovedu si představit, že dává článek a ani neví, že se o něm v jiném někdo zmiňoval
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:36Od: Smazaný účet
ja bych teda vedela uplne presne, v jakem case clanek vyvesuji, o informace vubec nejde.. :-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:41Od: Fandina
A mně zase je jedno, kdy ho vyvěšují, mně jde o informace. Co se v tom článku píše.
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:52Od: Smazaný účet
take mi jde o informace, kterou je mimochodem i casovy udaj, ale vzhledem k tomu, ze se blizime ke klasickemu ;-) diskusnimu zacykleni, samozrejme ustupuji.. :-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:53Od: Fandina
kdyby ti šlo o informace, tak bys neřešila časování ... úsměv
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:56Od: a.magerova
NE, sojko, neustupuj, podpořím Tě !!! ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:58Od: Fandina
Nemusíš, je jasné o co jde. Napsat, že redakce je neschopná a úmyslně mění čas příspěvku. Já myslím, že každý rozumný člověk to pochopil.
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:01Od: Smazaný účet
ja si toho taky hluboce vazim!!! Ale sve uz jsem jaksi vyjadrila.. :-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:02Od: Fandina
:-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:14Od: a.magerova
OK, tak PŘÍŠTĚ.... ;-)

-----------------------------------
Jen tak pro zasmání nebo zamyšlení?
Moudro, které jsem včera četla... :-)))

"Je lepší mířit ke hvězdám a minout, než mířit na kupu hnoje a trefit se."
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:40Od: Smazaný účet Re: :-)))
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:45Od: Smazaný účet
:))
Tak to je asi pod tím článkem nejlepší post...
[ Reagovat ]
08.03.2016 13:00Od: sprchon
:)
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:50Od: a.magerova Re: antičasování
Děje se to tu roky, prostě lhaní a neprofesionalita je druhé jméno TP.... taky mě to štve, ale to je tak asi vše co se s tím dá dělat... :-/
[ Reagovat ]
08.03.2016 12:52Od: Fandina
Všimla jsem si, někteří uživatelů tu hodně lžou.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:55Od: slacker
jedna uzivatelka uplne nejvic
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:00Od: Fandina
čekala jsem, že se lháři ozvou, nezklamals
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:08Od: slacker
tak cekej dal
[ Reagovat ]
08.03.2016 15:48Od: Fandina
nečekám, že se ti, kterých se to týká k tobě připojí, příspěvek svůj účel plní i tak
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:39Od: gigin
Když tu někoho Fandino obviňuješ z lhaní, máš důkazy? Sama si tu přitom pověstná jako prolhaný uživatel, takže tvé prohlášení je celkem takové zcestné. Ostatně jako většina tvých příspěvků.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:42Od: Fandina
Čekala jsem, že se ozveš. Já jsem tu v životě nelhala, narozdíl od tebe. Například, že jsem odsud někoho vyháněla, že jsem ti napsala první. A pořád dokola. Jsi lhář.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:49Od: gigin
Ano vyhazovalas magerku a Sonju. a.magerova, které se to týká, to sama potvrdila. Sonja už tu není. Za to, žes mi napsala první do vzkazů, jsem se ti tady omluvil a přiznal, že jsem se mýlil. Dál? Ještě něco? Ty ty lžeš prokazatelně. Řeklo ti to už víc lidí. To prostě nepopřeš. A že kvůli tvému vtěrkovství, otravování lidí, nudličkování a tvému bezduchému mletí kravin pořád dokola odešlo iks nicků je tu taky veřejným tajemstvím. Jsi prostě mor. Nic jiného.
[ Reagovat ]
08.03.2016 16:54Od: Fandina
Nikdy jsem odsud nikoho nevyhazovala, kdo to říká je lhář. Takových lidí si nevážím a nemám ani zapotřebí se jim o čemkoli vzpovídat.

Ostatně i tenhle tvůj popis mě tady, že jsem vtíravá atd.. Svědčí o jednom. Jsi zlý člověk. Je zbytečné se s tebou zabývat.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:02Od: gigin
To by bylo nejlepší. Nezabývej se mnou.

Takže magerka si to vymyslela, žes jí vyhazovala? Jsi fakt ubohá, že se ani nedokážeš přiznat k věcem, které tu pácháš. Ale to svědčí o tvé nabubřelé povaze. Nic, žij si ve svém JÁ a dej mi pokoj. Většího šmejda jako ty jsem tu neviděl. Nazdar.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:07Od: Fandina
Nikoho jsem odsud nevyháněla a není ani důvod to dělat, protože to nejde.

Pokud jsi tak hloupý, že nerozumíš téhle jedné větě, tak těžko můžeš rozumět jiným.

Neuraž se, ale jsi hloupý.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:08Od: a.magerova
Kašli na ni gigine!!!

Víš jaká je to úleva, že taková pipina nežije v mé ani Tvé blízkosti... máš večer čas? ;-)
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:11Od: gigin
Jj a díky, že ses ozvala. Víš, tehda to tady četlo víc lidí a úplně jasně tě vyhazovala i Sonju. Ale to je fuk.

Jo jasně mám čas. Co potřebuješ? A nebo O?
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:12Od: Fandina
Nikdy jsem nikoho nevyhazovala. Jsi lhář.
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:05Od: Roger_Federer
Ja si to pamatuju.
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:08Od: Fandina
Těžko pamatovat něco, co se nestalo. Další lhář.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:14Od: a.magerova
Prý co potřebuješ?!!!

Chci Tě !!! ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=CGN_ank7wy0
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:17Od: gigin
:DDDD
Kašlu na hokej, vyrážím.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:19Od: a.magerova Re: ;-) [ Reagovat ]
08.03.2016 17:20Od: Fandina
Ať žíjí lháři. Pojď pojď pojď!!!
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:14Od: a.magerova
Se zas nudíš, co?!!!
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:16Od: Fandina
Já ne, jen nemám ráda lháře, lidi, kteří o druhých píší, že dělají něco co nedělají. Takové lidi nesnáším.
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:23Od: a.magerova
My s giginem jdem slavit MDŽ.... takže nemáme na tebe dnes opravdu čas.... leda bys chtěla do trojky.... :-P
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:29Od: Fandina
Nemám důvod jít s někým, kdo o mně lže do trojky.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:11Od: Fandina
Já bych také nechtěla žít v blízkosti někoho, kdo o druhém říká věci, které nedělá. O takové lidi nestojím.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:31Od: Fandina
prej pipina ... pipina mluví o pipině ...
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:05Od: a.magerova
Tak se giginem nezabývej !!!

Mne jsi vyhazovala a to už i v roce 2012 a pak i v dalších letech.

Navíc nechápu proč jsi reagovala na můj koment z 10:50, když se tě vůbec netýkal.
[ Reagovat ]
08.03.2016 17:09Od: Fandina
Jsi lhářka, nikdy jsem tě odsud nevyhazovala a to je důvod, proč vím, že lžeš.
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:07Od: Roger_Federer
No, zajimsve je ze 3a vice lidi si to pamatuje, ale jeden prolhany dement tvrdi, ze to neni pravda.
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:09Od: Fandina
Lžeš jako když tiskne. A jednou se ti to vrátí.
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:47Od: Roger_Federer
Nejvic ze vseho me tesi, jak so se tady za poslednich par mesicu odkopala.Pekne si odhodila vsechnu tu hranou falesnou slusnost a pokrytectvi a jsi presne takova jak si tady lidi dlouho mysleli (ti co te prokiukly uz davno).Zmetek.;)
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:51Od: Fandina
Jsi lhář největší na světě. Lžeš o mně, že dělám, to co nedělám, vykládáš tu o mně nepravdivé věci. Proč, toť otázka. Nějaký důvod to mít musí. Jisté je, že hodně moc stojíš o to napsat o mně co nejvíc špatných věcí.

Je to tvoje vizitka a věř, že jednou na to přijdu, proč to děláš. Normální to není.
[ Reagovat ]
08.03.2016 18:55Od: Fandina
Exponovat se na někoho kdo píše na veřejném webu, člověka, kterého jsi v životě neviděl a tolik nenávisti, špíny, to se jen tak nevidí. Něco za tím bude. Minimálně nějaký tvůj komplex, obava z něčeho. Něco hodně divného. Nějaká porucha osobnosti nebo obava o něco.
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:02Od: Roger_Federer
Napadlo te nekdy, ze jsem te proste prokoukl uz davno a proste si stebou od nejakeho roku 2013 neberu zadne servitky?
Znovu ti opakuji, vubec me nezajimas, narozdil od tebe, ja mam vlastni zivot, sem chodim se odreagovat a vymenit si nazory z lidma uz roky.
Co ty si zac, jsem pochopil uz davno, klidne si mel ty svoje sra.cky tady furt dokola, dalsich 15 let, vim ze si dement, ktery tady roky dela lidem "naschvaly", obtezuje a nutkave vyvolava svary.
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:10Od: Fandina
Jsi nemocný člověk. Na druhém, mě vidíš věci, které nedělám a nikdy jsem je nedělala. Ale zjevně to nikdy nepochopíš.

Jsem důchodkyně, která fandí tenisu. To co o mně píšeš jsou nesmysly, které baví celou naši rodinu. Doporučuji návštěvu psychiatra. Jinou radu ti nedám.
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:43Od: Roger_Federer
Bla bla bla...hov.na
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:52Od: Fandina
Nejsměšnější na tom jak, jak ti moc dáváš důraz na to, jaký jsem dement, zmetek. Jaká jsem špatná, co všechno špatně dělám. Celkově je to zábava tě sledovat.
[ Reagovat ]
08.03.2016 19:56Od: Fandina
A samozřejmě, že jen zakomplexovaný člověk má potřebu ukazovat na druhé.
Takže důvod může být nějaký tvůj komplex, pocit, že jsi lepší než ten druhý a dávat mi to najevo.
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:00Od: Fandina
Což samozřejmě zase vyvolává úsměv, jak moc se snažíš si, nebo komu dokázat, jak jsi lepší než já.
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:46Od: Roger_Federer Re: Demente
No nic, pro dnesek to balime babicko, jak zkonci hokej, pujdu na pivo a fotbal.
Pokud si nic za ty roky nepochopila, nevadi, neda se nic delat..
Furt me muzete cela rodina zazalovat ;)

Ps:Pokud sis nevsimla, nemas "problem" jenom semnou, behem let z mnoha jinymi.Tak se zamysly sama nad sebou.
[ Reagovat ]
08.03.2016 20:56Od: Fandina
Všimla jsem si, že nejsi sám. Máš v útocích na mě druhy, vzájemně se podporujete. Na faktu, že lžete to nic nemění.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:02Od: Fandina Re: RF
A upřímně, jen slaboch se vymlouvá na to, že i ten druhý. Evidentně to svědčí o tom, že nemáš čisté svědomí. Jak jsem psala, nejsi v pohodě a normální člověk. Něco s tebou není v pořádku.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:15Od: Roger_Federer Re: Demente
;), bud si ze me delas srandu, nebo jsi opravdu nechapava?

Samozdrejme, ze kdyz ti "rikam", ze mas a mela si tady konflikty z mnoha uzivately, je duvod jednoznacne na tvoji strane, tvem spatnem chovani, vystupovani tady.
Nikdy jsi se nad sebou nezamyslela?Myslis si ze jsi v pohode a 40 lidi ma problem?tomu neverim ; ), ty to proste delas zchvalne a rada, hadas se, utocis, obtezujes, pises furt dokola x frazi, jako automat.
Verim, ze mas radost, jak tady lidi prudis a obtezujes, v koutku duse ti to dela dobre.Vybrala si si tyto stranky,jsi opustena, provokativni, castoaz zla, a jsi tady 10-15 hodin denne, mas tady ze vsech uzivatelu nejvic prizpevku, tisice rocne.Z nich vetsina je utocnych.
Neberes v potas nikoho jineho, jsi arogantni a nutis tady vsem svuj nazor.;)
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:19Od: Fandina
A tohle všechno já dělám? Jasně. Nech se vyšetřit, člověče.
Konečně jsem tě pochopila. Nejsi normální.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:24Od: Fandina
Ale pobavils. Musíš být hodně nemocný.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:08Od: Fandina
A ještě ti dám jednu radu. Zamysli se ty nad sebou. Nechováš se normálně.
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:16Od: Roger_Federer
Jiste, normalni je sedet tady 15 hodin denne a psat pod kazdy muj prizpecek 3-4 komenty.;)
[ Reagovat ]
08.03.2016 21:21Od: Fandina
Není to normální, sedět tady 15 hodin denně a psát o mně příspěvky, jak to děláš ty.
[ Reagovat ]
08.03.2016 10:03Od: monty25 Masha
Je mi na blití z toho, jak se teď m*dky mediální po Mashe vozí. Na isportu už je článek "Dopingová aféra ONLINE", na ekonomika.idnes.cz zase titulek "Se Šarapovovou končíme, oznámil Nike. Tenistka kvůli dopingu zchudne"...

Nezbývá než doufat, že to dobře dopadne a brzy se bude o Mashe psát zase hlavně v souvislosti s jejím tenisem. My, co jí fandíme, teď musíme být hodně silní a trpěliví... Ale upřímně, i když mám dalších sedm oblíbených hráček, tak teď vůbec nemám chuť na sledování tenisu. Stejně tak v poslední době nemám nervy na alpské lyžování (tam je to zase kvůli zraněním). Zlaté kolektivní sporty...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:05Od: marika
Je to tak! Mi je na blití taky! Ze všeho hned udělají šou, nestačí že se vozí po někom kdo něco dokázal. Ještě hned na "horké téma" musí vzniknou anketa, která je opravdu k ničemu, prostě je jen tak, aby byla. Ubohý je kdo tohle vůbec a pustí mezi lidi.
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:23Od: monty25 Re: marika
Ta anketa, to je taky perla... To už se rovnou mohli zeptat "Máte rádi Marii Šarapovovou?" a vyšlo by to víceméně nastejno. Kdo ji uznává, ten jí věří a naopak. Osobně jsem rád, že za Mashou stojí snad všichni rozumní diskutéři na TP.
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:29Od: a.magerova
monty ber to z té lepší stránky, co by za tuto "lapálii" dal můj oblíbenec M. Schumacher....
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:30Od: monty25 Re: a.magerova
Taky pravda...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:26Od: Haitik
Já jsem takové to blití čekal, no jo no, český bulvár.. :D
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:32Od: themimone
Media umi byt nechutna a v pripade neceho takoveho jako je doping obzvlast. Ale je to vzdy spojena nadoba a Maria nemuze rict ze by ji media v prubehu kariery obrovskym zpusobem nepomohla ziskat slavu a s ni spojenou spoustu penez
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:38Od: Tornes
Hele zas z Marie nedělej oběť. Prostě zanedbala něco, co zanedbat neměla. A jelikož to je doping, kterej je celosvětově zajímavej, a Maria, která je skutečná celebrita, tak se o tom samozřejmě píše. A sorry, ale od současných mainstreamových internetových novin prostě nemůžeš očekávat 100% serioznost. Ale v prvé řadě si prostě musíš přiznat, že za to může sama Maria.
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:47Od: monty25 Re: Tornes
Já z ní nedělám oběť, ale nelíbí se mi, když z ní někdo dělá podvodnici. A že za to může ona, to snad sama Masha uznala... Taky neočekávám úplnou serioznost (od některých médií třeba žádnou), ale ještě včera mi to nepřišlo až tak hrozné...
[ Reagovat ]
08.03.2016 11:59Od: Tornes
Hele buď rád, jak to funguje tady (tenhle portál). Kdybys sledoval nějaký zahraniční fora, byl bys ještě mnohem znechucenější. K Marii tam jsou obecně mnohem přísnější.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:19Od: spaniel
A jak si dozvěděl její postoj? Přes média. Člověk se dočte celý příběh, v médiích problém není. Problém je v lidech, kteří čtou jen titulky.
[ Reagovat ]
08.03.2016 14:26Od: monty25 Re: spaniel
Její postoj a vlastně celou záležitost jsem se dozvěděl jako všichni v přenosu z její tiskovky, kterou živě vysílal její kanál na youtube. Na to jsem fakt nepotřeboval idnes, isport atd.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
TOPlist