Senzace: Obhájce Djokovič končí ve druhém kole na skvělém Istominovi!

  • AUSTRALIAN OPEN - Novak Djokovič rekordní sedmou trofej z Australian Open nezíská. Dvojnásobný obhájce titulu letos končí už ve druhém kole, v němž na grandslamu prohrál poprvé po devíti letech. V Melbourne nestačil na skvěle hrajícího 117. hráče světa Denise Istomina, který vyhrál po téměř pěti hodinách boje a připsal si životní skalp.
    19. 1. 2017, aktualizováno | Aktuality |  307 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Novak Djokovič na konci loňské sezony přišel o post světové jedničky a po dnešku je zřejmé, že zpátky na vrchol světového žebříčku se hned tak nepodívá. Devětadvacetiletý Srb neobhájí vítězství na Australian Open, na němž letos útočil na rekordní 7. titul, a po porážce v již druhém kole přijde o 1955 bodů.

O vyřazení druhého hráče světa se dnes odpoledne na kurtu Rod Laver Areny postaral skvěle hrající Denis Istomin. Byť v předchozích pěti vzájemných duelech s Djokovičem uhrál jediný set a v Melbourne dvakrát hladce prohrál, dnes proti němu předvedl jeden z nejlepších výkonů kariéry. Třicetiletý Uzbek zvítězil po 4 hodinách a 48 minutách 7-6 5-7 2-6 7-6 6-4.

"Je mi líto Novaka, protože já dnes hrál vážně skvěle. Překvapil jsem sám sebe," řekl šťastný Istomin v rozhovoru s Jimem Courierem. Svou mizernou bilanci s hráči Top 10 upravil na 2-32, když jedinou předchozí výhru zaznamenal před pěti lety v Indian Wells proti tehdejší světové pětce Ferrerovi.

"Tohle je určitě největší vítězství v mé kariéře, moc to pro mě znamená. Najednou vidím, že s takovými hráči mohu hrát a vyhrávat," pokračoval šťastný Istomin, jenž odehrál dvacátý pětisetový duel a potřinácté v něm dokázal zvítězit.

"Přitom už od třetího setu jsem měl křeče... Nedokážu teď kontrolovat své emoce, takže přesně nevím, co říkám. Ale děkuju všem za podporu, děkuju svému týmu," řekl směrem do publika dojatý Istomin, kterého trénuje vlastní matka Kladie.

Divokou kartu pro start na Australian Open si Istomin vybojoval v asijsko-pacifické kvalifikaci v čínském Zhuhai. I tam na jeho hru pečlivě dohlížela jeho matka. "Musím mámě poděkovat. Pořád mi věří a je mým hnacím motorem."

Možná více než pro výkony si fanoušci dosud pamatovali Istomina pro jeho výrazné zářivě žluté sportovní brýle. V utkání s Djokovičem měl ve stejně fluoreskujícím stylu také čelenku. "Jde o styl, vypadá to lépe," usmál se Uzbek.

Postupem do třetího kola bývalý 33. hráč světa Istomin vyrovnal své maximum na Australian Open. Jeho nejlepším grandslamovým výsledkem jsou osmifinále z Wimbledonu 2012 a US Open 2013. O vyrovnání svého grandslamového maxima si v sobotu zahraje se Španělem Pablem Carreñou-Bustou.

Djokovič: Denis hrál fantasticky
Už ve druhém kole se Djokovič rozloučil s grandslamovým turnajem poprvé od roku 2008, kdy ve Wimbledonu nestačil na Rusa Marata Safina. Na Australian Open bude poprvé od roku 2008 chybět ve čtvrtfinále, šest z předchozích devíti ročníků dokázal vyhrát (2008, 2011, 2012, 2013, 2015 a 2016).

"Nejsem zvyklý prohrávat tady takhle brzy. Tenhle kurt miluji a přinesl mi za deset let šest titulů a tolik krásného. Jsem samozřejmě zklamaný, ale je to jen sport. Musím to přijmout. Pojedu domů a těším se na svoji rodinu," řekl Djokovič.

Přehled tří nejvýše nasazených tenistů, kteří byli na některém z grandslamů v posledních deseti letech vyřazeni v prvních třech kolech:
sezona turnaj kolo nasazený přemožitel výsledek
2007 French Open 1. Andy Roddick (3-USA) Igor Andrejev (Rus.) 6-3 4-6 3-6 4-6
2008 Wimbledon 2. Novak Djokovič (3.Srb.) Marat Safin (Rus.) 4-6 6-7 2-6
2012 Wimbledon 2. Rafael Nadal (2-Šp.) Lukáš Rosol (ČR) 7-6 4-6 4-6 6-2 4-6
2013 Wimbledon 2. Roger Federer (3-Švýc.) Sergej Stachovskij (Ukr.) 7-6 6-7 5-7 6-7
2014 French Open 1. Stan Wawrinka (3-Švýc.) Guillermo Gracía-López (Šp.) 4-6 7-5 2-6 0-6
2015 Australian Open 3. Roger Federer (2-Švýc.) Andreas Seppi (It.) 4-6 6-7 6-4 6-7
2016 Wimbledon 3. Novak Djokovič (1-Srb.) Sam Querrey (USA) 6-7 1-6 6-3 6-7
2017 Australian Open 2. Novak Djokovič (2-Srb.) Denis Istomin (Uzb.) 6-7 7-5 6-2 6-7 4-6

S hráčem mimo elitní stovku žebříčku ATP devětadvacetiletý rodák z Bělehradu prohrál teprve pošestnácté v kariéře a popáté za posledních deset let.

"Denis odehrál fantastický zápas, vítězství si zasloužil. Není pochyb o tom, že byl lepším hráčem na kurtu. V důležitých momentech zahrál. Byl outsider, ale nerozklepal se," řekl Djokovič na tiskové konferenci pár desítek minut po svém vyřazení.

"Se svým výkonem pochopitelně spokojený být nemůžu, ale soupeři musím pogratulovat. Byl to takový ten den, kdy se necítíte úplně ideálně. Den, kdy se nedokážete dostat do rytmu a naopak soupeř se cítí skvěle. Takový je sport," uvedl zklamaný Djokovič, který odehrál 36. pětisetový duel a teprve podeváté v něm prohrál. Předchozích sedm pětiseťáků vyhrál, naposledy neuspěl ve finále Roland Garros 2014 proti Wawrinkovi.



Djokovič mohl prohrávat 0-2, i vyhrát 3-1
Hned prvním game naznačil, že by Istomin mohl být důstojným soupeřem. Djokovič totiž musel odvrátit šest brejkbolů, aby po 16 minutách získal úvodní hru na svou stranu. První set nakonec trval bezmála hodinu a půl. Djokovič v něm smazal manko brejku, ale v tie-breaku nevyužil dva setboly a dějství ztratil.

 

Statistiky zápasu
Istomin - Djokovič
17 esa 14
3 dvojchyby 9
69 %
1. podání 'in' 58 %
70 %
úsp. 1. podání 72 %
45 %
úsp. 2. podání 55 %
63 winnery 68
61 nevyn. chyby 72
16/26 hra na síti 32/43
4/14 brejkboly 6/15
čas: 4:48

Istomin pak pokračoval v soustředěném výkonu a za stavu 5-4 a 40-15 měl při podání soupeře dva setboly na vedení 2-0 na sety. Srb však situaci ustál, získal 12 z posledních 14 fiftýnů a vyrovnal na 1-1. Obrat Djokoviče dobil energií, třetí sadu pak snadno vyhrál a za stavu 2-1 na sety měl v úvodním gamu čtvrtého dějství brejkbol. 

Ovšem Istomin se nevzdal a vrátil se do hry o životní vítězství. I když Uzbek ve čtvrté sadě neudržel výhodu brejku a za stavu 5-4 nevyužil setbol, zvládl i druhý tie-break zápasu. V něm si vypracoval vedení 5-1 a už ho nepustil.

A kdo v rozhodujícím dějství sázel na zkušenosti i kvalitu Djokoviče, ten se mýlil. Istomin udržel nervy na uzdě, skvěle podával a brejkem v pátém gamu zápas rozhodl. Využít dokázal hned první mečbol.

"Ve třetím setu jsem se začal cítit velmi dobře. Na začátku čtvrtého setu jsem měl brejkbol, ale udělal jsem chybu z forhendu a otočilo se to. Na konci čtvrtého setu jsem to mohl zvrátit, ale on mi k tomu nedal žádnou šanci. Denis si pomohl velmi dobrou hrou a musím uznat - klobouk dolů," dodal Djokovič.

Na otázku, co si z utkání vezme, odvětil s humorem: "Vezmu si tašku a pojedu domů."

Výsledek překvapil i Borise Beckera, který byl ještě loni Djokovičovým superkoučem. "Jsem šokovaný, tohle jsem absolutně nečekal. Novak hrál moc defenzivně, naopak Denis odehrál dobrý zápas, nedával Novakovi šance a hrál odvážně. Vytvořil si své příležitosti a ty využil," uvedla německá legenda.

Největším favoritem na uvolněný trůn pro krále Australian Open je nyní světová jednička Brit Andy Murray. V uplynulých sedmi letech prohrál v Melbourne finále pětkrát, čtyřikrát z toho právě s Djokovičem.

Šanci má třeba i Kanaďan Milos Raonic, kterému dnes ve spodní polovině pavouka vypadl největší soupeř. Loňský semifinalista Raonic turnajem prochází zatím bez ztráty setu. Po Němci Brownovi si poradil i s čerstvým šampionem ze Sydney Lucemburčanem Gillesem Müllerem, jehož porazil 6-3 6-4 7-6. V dalším zápase ho čeká Francouz Gilles Simon, s nímž vede ve vzájemné bilanci 3-1, ale poslední střetnutí prohrál.

Bez prohraného setu pokračuje i devátý nasazený Rafael Nadal. Španělský šampion z roku 2009  v prvním kole přehrál Němce Floriana Mayera a dnes nedal šanci ani Kypřanovi Marcosi Baghdatisovi. Finalistu z roku 2006 porazil 6-3 6-1 6-3 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil už na 9-1.

• AUSTRALIAN OPEN 2017 •
Austrálie / Melbourne, tv. povrch, 13.694.800 dolarů
čtvrteční výsledky mužů (19. 01. 2017)
• Dvouhra - 2. kolo •
Goffin (11-Belg.) - Štěpánek (ČR) 6-4 6-0 6-3
Istomin (Uzb.) - Djokovič (2-Srb.) 7-6(8) 5-7 2-6 7-6(5) 6-4
Raonic (3-Kan.) - Müller (Luc.) 6-3 6-4 7-6(4)
Monfils (6-Fr.) - Dolgopolov (Ukr.) 6-3 6-4 1-6 6-0
Thiem (8-Rak.) - Thompson (Austr.) 6-2 6-1 6-7(6) 6-4
Nadal (9-Šp.) - Baghdatis (Kypr) 6-3 6-1 6-3
Bautista (13-Šp.) - Nišioka (Jap.) 6-2 6-3 6-3
Dimitrov (15-Bulh.) - Hyeon Chung (Kor.) 1-6 6-4 6-4 6-4
Gasquet (18-Fr.) - Berlocq (Arg.) 6-1 6-1 6-1
Karlovič (20-Chorv.) - Whittington (Austr.) 6-4 6-4 6-4
Ferrer (21-Šp.) - Escobedo (USA) 2-6 6-4 6-4 6-2
A. Zverev (24-Něm.) - Tiafoe (USA) 6-2 6-3 6-4
Simon (25-Fr.) - Dutra Da Silva (Braz.) 6-4 6-1 6-1
Carreño (30-Šp.) - Edmund (Brit.) 6-2 6-4 6-2
Kohlschreiber (32-Něm.) - Young (USA) 7-5 6-3 6-0
Paire (Fr.) - Fognini (It.) 7-6(3) 4-6 6-3 3-6 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (307)
20.01.2017 00:52Od: Forehand
Bože. Novak može prehrat s hráčom mimo stovky. Ale že ho porazil típek v tak nemožných okuliaroch, to je na porazenie..
[ Reagovat ]
20.01.2017 01:14Od: a.magerova
Bla bla.... konečně nějaká náhrada za Janíčka... ten Denisův outfit je suprovej celej.... :-)))
[ Reagovat ]
20.01.2017 01:22Od: Forehand
Suprovej?....Sa ti páčia taký brčkaví muži s nevkusnými kriklavými okuliarmi?..:)
[ Reagovat ]
20.01.2017 01:38Od: a.magerova
Líbí se mi to ladění a nepřiposrání z netradiční barvy... :-P

http://data-sports.abs-cbn.com/dev/articles/1484817215_istomin-djokovic.jpg

-----------------------------------------------

http://e2.365dm.com/13/08/768x432/janko-tipsarevic-us-open-tennis_2991100.jpg?20130915195728

https://inserbia.info/today/wp-content/uploads/2013/08/Janko-Tipsarevic.jpg

http://www.stevegtennis.com/wp-content/uploads/tipsarevic11.jpg

http://www.tenisportal.si/modules/aktualno/uploads/tipsarevi%C4%8D_us_open_2016.jpg

https://static01.nyt.com/images/2013/03/29/sports/tennis/29tipsarevic/29tipsarevic-blog480.jpg
[ Reagovat ]
20.01.2017 09:46Od: janek_da
jj, Denis má styl. Není moc hráčů mimo top 10, kteří jsou tak snad zapamatovatelní jako on.
[ Reagovat ]
20.01.2017 11:19Od: turista
Novak hrál proti 117.hráči světa. Tihle týpci hrají proti megahvězdám podle zásady tref se nebo zemři. Dávají do toho všechno. Novak se trápí, psychicky šel dolů a to se projevilo v tomto utkání tendencí zpanikařit při big pointech. Ve finále v Dohá proti Siru Andymu byl ve 2.setu taky na hranici paniky. Tam to ustál, ale tady ne. Je to o psychice. Špičkový tenis určitě nezapomněl.
[ Reagovat ]
19.01.2017 22:52Od: turista
To co dokázal Novak Djokovič je plně srovnatelné s těmi, které jmenuješ. Tisícovek má dokonce nejvíc. Tohle je blbý, ale Djoker se zmátoří.
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:33Od: FulnekUltras Co také dělá mistry... [ Reagovat ]
19.01.2017 19:30Od: Patri.k
Říká se, že pro favorizované hráče bývají první kola nejtěžší... V tenise musíte držet dlouhé série, každej hráč co je na GS má nějakou tu svou kvalitu a prostě tohle se občas stane každému skvělému hráči.
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:24Od: brixner Haló, Jůstn volá Kozoroha 1, tady Jůstn, vozvi se!
"Tadí Kozoroh 1, vo co de? Spojení dobrý, ročr!"
"Doufám, že sedíš...mám úpa strah ti to voznámit...ročr!"
"Sem se vysrál a lítá mi to tady po kabině...takže jen dobrý zprávy, jó" ročr!"
"...ovič prohrál...vypadá to, že už umí...vno...očr...!"
"Seru na něj, tlak v kabině mam nižší, nižší, nižší...kurwááá, ročr"!
"Takže si...astně v ...hodě...jó...hele, Švýcaři ješ...nepřistáli, furt letěj...ročr"
"Mě to tu taky furt lítá, tak mě neserte s takovýma...čovinama...nebo se vozvu až v Paříži, ročr"!
"Tak to si voddychneme, sme rádi, že si v pohodě...sou to ale věci, ročr!"
"Oukej, seru na to, mam jinší starosti, než se zabejvat nýmandama někde v Melbern, musim tu sračku tady rozdejchat, pro Jůstn konec, ročr!"
"...zumim...pozdrav do Švajcu předáme...až se vrá...jestli teda vůb...ůstn pro...roha...rwááá...
...píp...píp...píp...
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:53Od: kolapse
ach joo, těžká facka na úvod sezony
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:43Od: Smazaný účet Novak Djokovic press conference (2R) Australian Open 2017 [ Reagovat ]
19.01.2017 18:47Od: janek_da
je to pánes
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:56Od: Smazaný účet
jj.
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:24Od: gigin Jsem
kecal a jedním kámošem a on říká:

Ať je Kozoroh jakej chce, tak se musí uznat, že má odvahu přijít naTP a uznat porážku ten sráč Rafahonič, tam měsíce nepáchne, když to Rafovi nejde, leda tak pod jinym nickem, jako zbabělá krysa.

Souhlas.
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:33Od: Nola
Kozoroh fandi Nolemu, ale nikoho neuraza, dokaze zhodnotit celkom objektivne tenisove zapasy, nie iba Noleho, sleduje tenis ako celok, aj baby, ako kazdy fanda niekedy prehana, samozrejme nie je sam, iba poniektori zabudli, ze by mu mohli v casoch minulych celkom v pohode konkurovat...
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:49Od: Roger_Federer
Ted jsem si vzpomel nedavno.. na minimalne 4roky zpatky na prvni vyrazny nick zmineneho rafaholika..
Byl to Marty28.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:54Od: Holahej
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/1838--spokojeny-zivot-ivana-lendla-trenuje-murrayho-a-fandi-ceskym-biatlonistum
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:02Od: VlS
No, tak biathlonistky jsme ještě dneska neprobrali. To nebyl dneska zrovna úspěšnej den.
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:12Od: Smazaný účet
Anteselva nikdy nebyla úspěšná, zvlášť pro Gábinu a Verču. Evči škoda mohla vyhrát ale to mohlo dalších x biatlonistek a Lucka střelecky lepší pro ni určitě nadprůměr, Gabča sice ztratila žlutý trikot ale to není priorita to je MS a příští ZOH jak už to bylo asii tisíckrát řečeno
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:16Od: Smazaný účet
Anterselva
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:17Od: Smazaný účet
Jinak je to docela rarita že se nepojede v Anterselvě ani sprint ani stíhačka jen štafety a "masák"
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:39Od: Holahej
Gábi musí být líto, že když tak dobře, skvěle běží, výsledkem je až třetí desítka.., kdyby dala i 2 chyby, prala se s Laurou o první místo, ostatní dnes na ně běžecky neměly, trest šest minut je moc, měla vyčkávat na střelnici jako Laura...
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:46Od: gigin Jinak
dnes byla možnost shlédnout zábavnou grotesku "Kdo to posere víc", v hlavních rolích Péro & Fogna. Moc jsem se pobavil :-D

Jo a ještě jinak:

https://twitter.com/lpbrvf/status/821907510684712961
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:41Od: svetova.dvojka
Istomin je čistokrevný Rus, jak se dostal k tomu že reprezentuje Uzbekistán ? Proč nereprezentuje svou vlast Rusko zem ve které se narodil ?
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:15Od: Stan_Borowitz
Jj, nějak si popletl směr. V době, kdy řada prominentních osobností hledá v Rusku svůj nový domov (Gérard Depardieu, Edward Snowden a další), on z Ruska utíká.

Je to takový Dean Reed dnešní doby.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:20Od: Smazaný účet
Po přečtení několika komentů těch,co fandí proti Nolemu,se mi potvrdilo to,co jsem si o nich myslel.Převážná část tomu ani nerozumí,jen čumí na výsledky a čekají na něco takového,aby mohli přednášet svoje rozumy.To se jich pak najednou objeví víc než dost :)Takovým se ani nedá říkat příznivci tenisu,ale splodiny společnosti :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:26Od: Padme Re: Co konkrétně se to nezdá...
Mně vesměs přijde že většina to bere jako jednorázové nicneříkající klopýtnutí, které potká logicky každého...
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:35Od: gigin
A jeje :-DDD
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:54Od: a.magerova
Bože, tys pako... :-/
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:23Od: gigin heh
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16114971_1163397210445606_8980187348913546511_n.jpg?oh=5ced25eae8e23c0a69d958f7c4057819&oe=590BA35E
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:27Od: Krisboy Re: :D
Taky mě to napadlo, když jsem četl to jeho vyjádření "Jsem šokovaný, tohle jsem rozhodně nečekal" :))
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:21Od: George_Renel Goran
o Tomášovi: http://sport.idnes.cz/tomas-berdych-goran-ivanisevic-australian-open-rozhovor-pzi-/tenis.aspx?c=A170118_211603_tenis_ten
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:35Od: a.magerova
No.... chlapec si asi dost dobře neuvědomuje, díky komu, ten svůj Wimbledon 2001, získal.... :-P

http://www.tenisportal.cz/vzajemne/ivanisevic/sampras/

http://www.tenisportal.cz/vzajemne/federer/sampras/
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:38Od: Smazaný účet
ale no tak, mit 20 ci 30 let je trochu rozdil.. ;-).. jinak zitra, ja furt nejak nevim... Roger jeste v laufu neni, ale verim mu, principialne. Tomase jsem videla s nemastnym a neslanym a jen obcas se zablysknuvsim Ryanem, ktery uz vsak ve tretim setu jel nepokryte na Coca Colu a jen jsem cekala tycinku Snickers. ("Kdyz mas hlad, nejsi to ty.") Tomova hra se opravdu zmenila. Je pestrejsi. Uplnou (a zminovanou) agresivitu tam nevidim, ale stereotyp kazdopadne rozbity je, ucinne zkracuje, vubec meni delky, strany, uhly, zadna uspavacka a co me prekvapilo, konecne hra po lajne. A paradni. Jeste si to proste rovnam.. jak tohle dopadne... :-)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:42Od: janek_da
Jejda, dík. Pěkně se to čtlo. Tak Tome

Největší vítězství - vítězství nad sebou.
Pedro Calderón de la Barca
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:46Od: a.magerova
Rozdíl nerozdíl, říct se TO muselo... :-P

Já mám obavy značné, ale tak nějak mě dnes Nole uklidnil, jakože když on, tak může i Roger... prostě všechno zlé je na něco dobré a už to nebude takové šokující... :-)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:50Od: Smazaný účet
jj, za Djokovice se jeste stale usmivam... ale staci! :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:52Od: Nola
nenut ma priklonit svoju misku vah na opacnu stranu :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:45Od: Fandina
Hezký rozhovor. A také jsem si všimla, že má Berďa zvláštní cit na míč, když je na síti. A většinou tam zaboduje. To je dané málokomu. Tak doufám, že Berďa ten GS vyhraje, když ne tady, tak třeba jinde. Los mu tady opravdu nepřeje.
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:18Od: a.magerova OT - jen aby se vědělo, že Srbové dnes i bodovali.... [ Reagovat ]
19.01.2017 15:48Od: Kozoroh No1eho Waterloo
Katastrofa. Totální zmar. Fiasko.

Ze Serbinátorovy katastrofální prohry mám celý den zkažený. Samozřejmě se z toho oklepu, život půjde dál, ale tohle prostě není jen o dnešním debaklu. Obávám se, že Djoker ztratil motivaci do tenisu. Po historickém triumfu na RG, kterým zkompletoval najednou kariérní a nekalendářní Grand Slam dosáhl v podstatě všeho a polevil, už sám sebe nenutí překonávat limity, zlepšovat svou hru.

S tímto Djoker může na delší dobu zapomenout na post jedničky, je v hluboké herní krizi, větší, než jsem si myslel a připouštěl. Uvědomoval jsem si, že jednou k hernímu úpadku dojde, ale kladl jsem jej do let 2018-19, doteď jsem věřil, že Novak dosavadní pokles formy zlomí, ale asi jsem byl naivní...

Bohužel nemohl jsem dnešní zápas sledovat a tak vám teď hned nenapíšu, co si myslím o jeho hře v zápase, nahrál jsem si však záznam a na ten se podívám a později napíšu další komentář. Tento komentář píšu proto, abyste mně nenapadali, že se schovávám. V tom mi brání má hrdost, už dřív jsem napsal, že u Serbinátora vydržím do jeho tenisového konce.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:56Od: ipko
tak, tak.. toho čo Novak už dokázal na AO mu aj tak nikto nezoberie.. treba dať šancu aj iným.. tak uvidíme, víťazom môže byť aj Zverev, ale come on Roger!
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:00Od: Padme Re: On jednou prohraje
a všichni z toho dělají tragédii... Čeká ho ještě spoustu titulů. Tak jednou nevyhraje. To co za poslední roky dokázal bylo okázalé neuvěřitelné až otravné pro ty co mu nefandí.
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:01Od: FulnekUltras
Dóbro došli... ;) hlavně zdraví a přežít fšecko... ;)
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:03Od: a.magerova
Až teď si člověk naplno uvědomí, jaké má s Rogerem štěstí... stejná situace v roce 2009, kdy dokompletoval GS na FO a naštěstí motivaci neztratil a dotáhl i Wimbledon... a posléze i AO 2010... už když Murray ztratil po prvním vyhraném Wimbledonu motivaci, jsem TO z pozice fanouška Rogera nechápala, člověk bere automaticky, že se jede furt dál a dál až do padnutí... tak jo, není to samozřejmost a tím pádem je mi o to víc fajn... ;-)

Kozorohu, moc nesmutni, na ten záznam raději nečuč, užívej si Života, Nole toho ještě vyhraje dost, anebo už toho dost vyhrál, třeba našel jiný smysl Života, přejme mu jen to nej... :-))
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:18Od: Marduch
Možná si tady dost z nás neuvědomuje, jaká neskutečná každodenní dřina a odříkání je za všemi těmi vítězstvími a dlouhými týdny No.1.. a když potom hráč dosáhne takové mety, jakou je kariérní GS, v podstatě životní sen každého top hráče, není až tak udivující, že se pak něco může změnit..
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:27Od: Padme
Jj tak nějak to bude. Mají tolik úspěchů peněz slávy... Že se až divím že se jim vůbec ještě chce...
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:41Od: Forehand
Myslím, že stratu motivácie možeme pripísať Wimbledonu16...Určite si je aj on vedomý vsetkých rekordov a chce ich prekonať. Veď prečo by inak vyhlásil, ze chce hrat tenis do 40ky?...Preto, že je motivovaný..

Len medzitým vypadol z herného rytmu, dostal sa do kŕču a má na rozdiel od minulosti trochu smoly. Vypadnúť mohol aj pred rokom so Simonom, keď urobil 100UE. Turnaj nakoniec vyhral: Dnes ho to už dostihlo, asi to tak malo byť.
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:54Od: Nola
mohol napr. vypadnut s Andersonom v roku 2015 na Wimbledone myslim, nakoniec ho vyhral, nie je sam, co dokazal vyhrat zapasy, ktore boli na hrane, v podstate su na tom vsetci z B4 podobne, nakoniec ich to dobehne v najmenej ocakavanom momente a na turnaji, v ktorom sa najlepsie citia, neviem, ci podobnym stylom nevyhral Fedex svoj posledny GS, kde mal namale s Benetkom....
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:04Od: ipko
no, vtedy by už zrejme Roger 18 GS získal, ak by ho klepol Kevin, ale na keby sa nehrá..
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:08Od: Nola
nieco podobne mozem tvrdit o RG 2013, kedy to mal Novak v SF takpovediac na svojej rakete a psychicky to neustal
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:55Od: paddy Re: a co rodinné problémy?
motivace, o které sám mluvil nemusí být ten pravý důvod - v létě večeře s indickou herečkou, manželka pak chyběla na dovolené...

psychika je horší soupeř než sebelepší protihráč
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:09Od: Matti Re: Kozorohu
Hlavu vzhůru. Nole ještě určitě neřekl, zdaleka svoje poslední slovo.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:23Od: Mayo
Djokovic neni Roger. Bolo jasne, ze pôjde dole, uz bude mat 30. Vyhrávať nie je reálne donekonečna. Uz to len tažko bude valec ale ešte vyhra dost titulov.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:33Od: VlS
Prosímtě, jakej je rozdíl mezi karierním a nekalendářním GS? Vždyť jsou to synonima.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:42Od: Smazaný účet
On tim chtel jen zduraznit, ze je neziskal v jednom roce, nic vic - nic min...
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:47Od: Forehand
Nie sú. Kariérny je kariérny a nekalendárny je nekalendárny :)

Na kariérny mozes cakat aj 10 rokov, nekalendárny su 4GS za sebou.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:48Od: Nola
rozdiel v tom je, karierny mozes ziskat pocas celej kariery,
nekalendarny znamena 4 GS v rade, ponatno?

je to podstatny rozdiel, ale myslim, ze si potrebujete kopnut do Kozoroha, akoby tie prispevky dole boli nepostacujuce
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:05Od: Stan_Borowitz
A tak zase nepodsouvej zlé úmysly. V době, kdy jsem byl mlád (a VLS je zhruba mého věku), se to nerozlišovalo. Uznával se pouze "běžný" (4 majory kdykoli) a "čistý" GS (4 majory v témže roce).

To dělení nekalendářní vs. kariérní je asi celkem novinka...
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:17Od: Nola
OK, ak by to dosiahol trebars Fedex vas pohlad na tento uspech by urcite zmenil rozmer, 4 GS v rade nedosiahol ziadny tenista novodobej ery, ako je uz popisane dole, musis udrzat stabilnu vykonnost 12 mesiacov v rade, z mojho pohladu je jedno ci sa jedna o jeden kalendarny rok.... ale tak to vidim ja, kazdy to ma inak nastavene, ja som v podstate reagovala na neopodstatnene napadnutie Kozoroha
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:32Od: DORSCH
Novak mal v kapse 4GS sucasne,kto sa tym moze pochvalit,len mal smolu ze nas rok sa zacina v januari,takze sa to vlastne nepocita
[ Reagovat ]
20.01.2017 11:16Od: Stan_Borowitz
Já jen vysvětluju, ty hned útočíš...

Prostě když jsem byl kluk, tak Rod Laver dokázal vyhrávat ty turnaje v jednom roce, proto se tomu ostatnímu nepřisuzoval takový význam. Ale už delší dobu je jasné, že vyhrát všechny 4 majory v jednom roce je zřejmě nad síly jakéhokoli hráče, tak se to prostě začalo rozlišovat. Vls si zjevně pamatoval tu starou strukturu, bo je celý taková stará struktura jako já. Toť vše, žádné útoky na Novaka za tím ani při svém současném zjitření ran nehledej.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:49Od: a.magerova
Kariérni - myslel za celou kariéru.
Nekalendářní - myslel 4 GS za sebou, jakože W 2015, USO 2015, AO 2016 a FO 2016.
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:03Od: janek_da
Tak ať je tady víc reakcí, nejlepší by bylo, kdyby to vysvětlit Vlsovi celý TP.

Karierní GS = alespoň jeden vyhraný titul ze všech Majorů
Nekalendářní GS = 4Majory vyhrané po sobě, ale v různých letech

Čili nekalendářní GS může být, ale nemusí podmnožina karierního. V Novakově případě to tak je, protože mu už akorát scházel titul z FO. Takže jeho výhrou si odfajfkl oba typy GS.

PS: těším se na další vysvětlení
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:09Od: a.magerova
Podle časů je vidět, že jsme to psali nezávisle na sobě ve velmi malém časovém rozpětí čili nevěděli jsme, že ostatní píší skoro totéž.... navíc VlS zde ještě písemně nepotvrdil, že TO konečně pochopil, takže furt je co dovysvětlovat... :-)))))
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:29Od: janek_da
Nekaz to. chci co nejvíc vysvětlení :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:56Od: VlS
Slavnostně potvrzuji, že pochopil
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:57Od: janek_da
škoda :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:00Od: VlS
Ale když mě to někdo vysvětlí ještě 3x, tak to třeba pochopím líp - spokojenej?!
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:04Od: janek_da
eee, to už není ono :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:04Od: Nola
mam ta z tunajsich nickov asi najradsej, ale v tomto pripade, citim zamer, nebudem ti to vycitat, vacsinou si objektivny, ak som sa zmylila prepac, ale....
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:17Od: VlS
Ne, fakt mě to nenapado a po pravdě, já ten rodíl nijak moc necítím.
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:46Od: a.magerova
Jéééžiš.... přece 4x za sebou je mnohem lepší než 1x pak dlouho (třeba i týdny) nic, pak zas 1x... no a když se zadaří, tak sláva 2x za sebou.... hele v TOM musíš vidět rozdíl i Ty, Životem zkoušenej.... :-P
[ Reagovat ]
19.01.2017 21:17Od: VlS
No, tak vyhraješ AO, RG, ve Wimblu prdneš ve finále, USO vyhraješ, pak vyhraješ AO, RG, Wimbl a na USO prohraješ ve finále je u mě víc, než že vyhraješ šňůru Wimbl, USO, AO, RG a pak už nic. Hrátky se statistikou bez vypovídací schopnosti. To je hodný ministerskýho formuláře.
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:30Od: Smazaný účet Re: janek_da [ Reagovat ]
19.01.2017 18:38Od: janek_da
no vidíš vlčku, tobě se nevěří :)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:45Od: Smazaný účet
tak to neni zadne prekvapeni;)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:53Od: Kozoroh Re: Shlédnul jsem záznam...
Istominovi zápas vyhrál forehand. Když se do něj opřel a umístil k čáře, tak ho Djoker buď nezpracoval (nedoběhl) nebo ho vrátil do kurtu s velkými obtížemi. Djoker prokázal dobrou hru na síti, ale ta sama o sobě nestačila.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:41Od: Fandina
Já na té fotce pořád vidím Kližana.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:43Od: Rip.win
To jako vážně....?
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:45Od: Fandina
Odpal.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:48Od: Rip.win
Ty
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:49Od: Fandina
ubožáku
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:50Od: Rip.win
Blbina
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:05Od: FulnekUltras Hlavně
nad tím moc nepřemýšlejte, pane Berdych... ;)
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:38Od: a.magerova Re: Kšááááá....
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:30Od: Padme Re: Já pořád doufám
Že Berdych Rogera nechá vyhrát:)
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:37Od: a.magerova Re: Já pořád doufám
Že Rogera Berdycha nenechá vyhrát :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:41Od: Smazaný účet
Tak všichni jsou zvědaví, co pánové budou servírovat. Já bych chtěl alespon 5 setů. Tomáš je připraven, Roger nejspíš také, takže takové to dramó by mohlo být.
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:46Od: a.magerova
Hele, máme jenom jedny nervy a tlak značně kolísavý... nejlépe jen 3 sety a pro nás... :-)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:53Od: Padme Re: Já bych raději
Klidný zápas s dobrým koncem pro Rogera...
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:53Od: a.magerova
Vcelku různá slova, ale stejná myšlenka.... jakože zítra hraje náš proti mojemu.... ;-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:57Od: Nola
dievcata mam dilema, ja celkom Toma mozem, ale zo sebeckych dovodov davam prednost Fedexovi, totiz Lacko klepne Nishiho, Fedex to na Muru vzdy na GS vedel a mozno sa dockame vasho vysneneho svajciarskeho SF
[ Reagovat ]
19.01.2017 18:13Od: a.magerova
Jsou prostě momenty v Životě lidském, kdy je sobectví na místě !!! :-)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:56Od: Smazaný účet
A tak nemůžeš čekat, že to Tom odchodí, navíc s kormidelníkem Goranem.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:38Od: VlS
Hele, Sir Andy prej dá káždýmu, kdo odstraní jeho konkurenta z big 4 arabskýho plnokrevníka, rezidenci v Dubaji a 2 hurisky na zábavu. Já myslím, že Tom je namotivovanej a Ester taky. S koněm se bude fotit v rezidenci na pláži a hurisky budou kmitat při leštění zábradlí, kohoutků a tak:-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:26Od: Mayo
Nad čím ma premýšľať? Ešte by musel vypadnúť Murray, Nadal, Wawrinka, možno aj Nisikori a čaká ho RF, kde ma šancu lebo Rogi neni v optimálnej forme.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:37Od: Nola
zajtra to ma na rakete Lacko....tento turnaj je plny prekvapeni, nakoniec ho vyhra Bautista a gigina j.bne....
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:04Od: Forehand Ešte k tomu Djokovicovi
Po RG 2016 sa zdalo byt vymalované. Djokovic ako prvý z velkej stvorky vyhral styri GS za sebou. Zobral 5 z posledných 6 majorov, k tomu pridal 11 z posledných 14 Masters turnajov. Bol nezastavitelný a zdala sa byt len otazka času, kedy prekoná Nadala a neskor Federera...Ale.

Ale niečo sa stalo. Viťazstvá na GS sú v tom nevyspytatelné, ze clovek nikdy nevie, ktoré bude posledné. Federerovci sa po AO10, kedy Roger vyhral 3 z posledných 4 majorov asi tiež necítili na dlhšiu pauzu. Nadalovci po RG14 detto.

Nole sa zrejme kapánek uspokojil a to bol začiatok krízy, o ktorej už dnes možeme povedať, ze je tá najhoršia snad od roku 2009-2010...Prišli nečakané prehry, výbuchy na W a OH, kleslo sebavedomie, pomaly odchádzal servis, pribúdali chyby, vyhodil trénera, nastala nepohoda.....

Navyše po mnohých vydretých a tesných zápasoch, kde bol Djokovic natolko sebavedomy, ze mal aj stastie a vyhrával vsetky TB, tak zrazu sa to otočilo a skrátené hry sú pre neho zrazu osudné. Práve v TB clovek vidi, do akej miery si človek verí...Dnes hral navyše cez den, on tieto slnečné zápasy vzdy pretrpel, urcite hra radsej v Austrálii večer...

Som zvedavý, čo s nim bude ďalej. Na svetovu jednotku moze zrejme az do jesene zabudnúť. Navyše prichádzajú ďalšie dva GS, kde sa mu darí o poznanie horšie ako na harde. Dnes má Nole 12 GS a bol to pre neho posledný major, kde neštartoval ako tridsiatnik. Ak chce teda vyrovnat Federera, musi vyhrat 5GS po 30ke, čo sa nikomu nikdy nepodarilo, tuším ani 4krát..

Nepochybujem, ze dnes v Austrálii oslavoval španielsky, kanadský, britský a japonský kútik, predpokladám, že práve niekto z nich to vyuzije na celkový triumf..
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:25Od: Fandina
Na oslavování jednotlivých koutků je ještě brzy. Oslavovat mohou, až sami něco vyhrají. Jinak si zapomněl na švýcarský. Tam jsou dva koně na titul.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:28Od: Forehand
Áno, zabudol...Aj švajčiarsky samozrejme
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:33Od: Pe3k
Nezapomel, to je jeho zpusob hejtovani...me by spise zajimal ten jeho španielsky kútik. Nejvetsi sanci tam ma tak Bautista. Pokud primitivni forehand myslel na vitezstvi Rafy je to bold predikce. Raphael ma nasledujici kombo Zverev, Monf\Kolhi, Raonic, Dimitrov, Murray.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:38Od: Fandina
Opravil se, samozřejmě, že z těch zemí je na to Švýcarsko nejlépe, dva reálné i bývalé GS šampiony, kdo to má.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:35Od: Padme Re: Zajímavé úvahy...
Ještě bych ho neodepisovala... Ale už jsme to tu jednou řešili... Ta jeho somálská strava si vybírá svou daň...
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:27Od: Forehand
Nikto ho samozrejme neodpisuje, určite ešte bude vyhravat. Navyse medzi AO13 a W14 nevyhral 5GS v rade. Rozdiel vsak bol v tom, ze medzitým vypadával skoro vzdy výhradne vo finále a prhrával s hráčmi velkej stvorky, prípadne s Wawrinkom. Ziadny Kvéri, či Istomin...Navyse Istomin na harde v Austrálii, to je proste historický fail.
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:33Od: Nola
asi mas pravdu, ale Querrey az taky faul nebude, je to servisman, podobne ako Karlovic, ktory vyradil Hewitta v 1.kole, ked obhajoval titul...

Pat Cash sa vyjadril, ze Novak uz na to nema, nie herne, ale mentalne - robi viac chyb
http://sport.sme.sk/c/20437447/djokovicov-trener-po-senzacnej-prehre-na-nic-sa-nepytajte-je-to-hrozne.html
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:43Od: Forehand
Ludia zbytočne dramatizujú a sú plní emócií...:)

Je to proste ďalší medzník v Nole kariéry a je len na ňom, ako sa s tým popasuje. Je to pre neho nová situácia, o motiváciu má postarané...
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:45Od: a.magerova
Stejně je to celkem hnusné, že člověk prohraje je smutný nebo naštvaný a musí lézt na tiskovku a vysvětlovat, proč prohrál... chápu vítězné tiskovky, ale poražení by měli být tohoto ušetřeni.
[ Reagovat ]
19.01.2017 16:50Od: Denis92
Na tom nieco je. Tenis je individualny sport a psychika v nom hra obrovsku rolu. To psychicke opotrebovanie, ktorym si TOP hraci museli prejst za tie roky je obrovske a moze hraca dostihnut skor ako fyzicke opotrebenie. Ten obrovsky tlak vyvijany na svetovu jednotku a jeho vysledky si vyberie svoju dan. Federer by o tom vedel rozpravat.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:53Od: Nola Re: Forehand
ocenujem tvoju starostlivost o Noleho buducnost---
trebars uz ziadny GS nevyhra, rovnako ako jeho dvaja najvacsi rivali, kariera to bola plodna, musel sa naucit porazat zrejme 2 najlepsich tenistov historie, teraz sa k nim priradil aj tymi vypadkami :D mal to z nich 3 rozhodne najtazsie, Fedex s Rafom boli dlhu dobu dominantna dvojka, Nole bol vzdy iba ten treti....
slohova praca na jednotku, este pridaj nejaku basnicku, nech to ma poriadne grady :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:55Od: baggik
Njn, nikdo holt nevyhrava vecne. Vitezstvim na RG dosahl vse a jakoby uz nemel tu hladovost, co ho pohanela v minulosti. zajimave, ale je, ze ty Novakovo prohry prichazeji s hraci, kteri jsou starsi nez on, to je dost paradox a celkove se mlade pusky neprosazuji i kdyz uz skoncilo nadvladi velke trojky. Takze ta generace Novaka, Murraye a Nadala vubec nebyla spatna, tech kvalitnich hracu tam bylo vicero, ale nedostavali jednoduse cuchnout. I kdyz Federerovci tady stale budou psat, jak ta konkurence nebyla takova jako kdyz vyhraval Roger. Dovolim si tvrdit, ze je tomu presne naopak.
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:31Od: Fandina
OT ... biatlon
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:28Od: Rip.win
OT ...Blbina
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:31Od: Fandina
OT ... už končí
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:35Od: Rip.win
OT... ukonči
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:39Od: Fandina
je konec
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:44Od: Rip.win
není konec.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:45Od: Fandina
zalez
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:49Od: Rip.win
vodprejskni
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:50Od: Fandina
nerozkazuj
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:51Od: Rip.win
nerozkazuju
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:26Od: Fandina
Poslouchám Game Set end Mats a právě posledně jmenovaný teď zadekoval Berďu po vypadnutí Noleho, prý Andy má problém s kotníkem a tohle je příležitost pro Berdycha. Já bych si to samozřejmě přála, ale Wilander to většinou zakřikne.
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:36Od: svetova.dvojka
Murray zítra ani nenastoupí...
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:36Od: svetova.dvojka
To byl vtip.
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:24Od: mahycek
Děkuji Giginovi a některým z vás, že bude zápas Roger - Tomáš nejdříve v 9 hod. našeho času. A on je, až kolem 11 hod. dopoledne. Paráda, stihnu to i na devátou. Gratuluji Rafovi. A teď . kdo má šance ? V horní polovině to vypadá na semif. Berdycch ( Fed), Nishi, č i Wawra). Myslím si, že si od listopadu vsadím, že pokud přejde FED přes Toma, tak jde do semif i přes Nishiho. A potom už je možné všechno. Jinak Raonič ve druhé polovině pavouka hraje skvěle. To i Rafael, ale po zítřku, si tipnu kdo, ale Murray to nebude. Je to daleko přátelé, teď je to tak zamíchané.......
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:16Od: Pe3k
Gigin ani nikdo odsud nemuze za to v kolik bude ten a jakykoliv jiny zapas. Horni polovina je nabita. Spodek je po vypadnuti Noleho slaboucky. Mura je velky favorit, pokud vydrzi kotnik.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:50Od: gigin
Já jsem ti ale dnes ráno psal pod Štěpce, že už je schedulka a že ten zápas je poslední na RLA.
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:17Od: gigin Istomin
Aspoň si můžu říct, s tímto borcem jsem čůral na stejných wc na Wimblíku. On si šel ulevit po prvním setu, tak ho kámoška zachytila, od tej doby jsem tušil, že něco takového přijde.

http://imgup.cz/images/2014/06/29/SAzIf.jpg
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:55Od: a.magerova Re: :-))
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:11Od: Roger_Federer Rafa to je taky
Bida..videl jsem ted 3 gemy..
Zadné nacasovani, rychlost v prdely, vraci kopce...agresivita nula.
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:23Od: Matti
Souhlas. Co trochu těší, je backhand, ale z forhandu krátké míče, malá agresivita, pořád dokola jen do backhandu mu to rval, ikdyž kurt otevřený. Baghdatis byl dnes, ale úplně mimo.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:12Od: Pe3k
Konecne soudny fanousek Rafy. Mel bys sem psat casteji...
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:17Od: manacor
blééééé
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:09Od: Krisboy
Rafa s prstem v nose.
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:09Od: kada.tom
Rafa celkem easy :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:12Od: Roger_Federer
Jake eazy..Byt tam jiny souper uz je doma ;)
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:08Od: peggy
Noe,nebud smutny,takovy je zivot i Rafovi se to stalo.
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:49Od: mahycek
Třeba i Nadal bude hrát na 5 setů, jestli psychicky pohohla Baghdatisovi ta holčička v hledišti.
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:46Od: dunphy
Čvrtfinále Domi-Dimi by bylo mega super! Teda aspoň pro mě. :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:52Od: Tuttovka
To by bylo hlavně skvělé pro tenis :D.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:05Od: turista
Ještě je tady Ríša Gasquet!
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:52Od: dunphy
Nic proti Ríšovi, ale snad už brzo nebude :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:40Od: vrabejka
Wow tak dnes byl černý den favoritů :))
Nole snad poprvé ztratil vedení 2-1 proti slabšímu soupeři. Jeho vypadnutí tak dává naději černým konům turnaje.

Ted ještě aby zítra se Samem rupl i arogant Sýr Murray.
Už to chce nového vítěze. Daleko se může dostat Grigor, Tom moc šancí nemá ikdyž zítra Rogera dá furt tam je Murray.

Každopádně vyřazení Noleho rozhodne pomohlo atraktivitě turnaje :)

V ženách podobně překvapivě rupla Aga což je skvělá zpráva pro Káju :)

Do konce AO si může udělat velký náskok na 3:místě a má skvělý los.

Dasha v osmifinále na domácím GS nebude nic lehkého ale v současně formě věřím, že Kája na SF AO 2017 má.

Tak jsem zvědavý jestli budou i zítra podobné překvapení :)
Angie? Murray? Stan? Roger?
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:36Od: kada.tom
Dom poměrně v klidu do 3. kola. Tam si zahraje s Pairem, ještě spolu nehráli, ale asi to bude o tom, kdo seřídí mířidla líp :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:24Od: Forehand
Rafa sa rozohráva, uz to začína mať parametre..
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:02Od: Roger_Federer Re: Osobne
Ty vole..to ti za 4dny omlatim o hlavu:)
[ Reagovat ]
19.01.2017 14:16Od: Forehand
Druhý set bol ok, prvý a tretí poslabší...

S jedlom ale rastie chuť, s lepším súperom snáď aj výkon. Slabý už nebude.
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:24Od: mahycek
Je zajímavé, že se superfavorit Djoko i Radwaňská nejdou dál. Chci říct jednu věc, že zatím Murray a Raonič postupují jasně. Čilič vypadnul. Teď Rafa třeba postoupí, ale není to soperfavorit. A ty dnešní výsledky jsou zajímavé, že hráči mimo Top 10 vyhráli ve 3 setech!!! Nenapadejte mně, když mi utekl hráč do první desítky. Tak, Gasquet 3 - 0 na sety. C. Busta 3 - 0, Kohli - 3 -0, Simon 3 - 0, Bautista 3 - 0, Zverev 3 - 0, Dimitrov 3 - 1 a Monfils 3 - 1, ten patří do desítky. Jde mi o to, jestli hráči druhého sledu, nejdou do Top 10.
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:23Od: kada.tom
Rafa se s Kypřanem vůbec nepáře ... proč taky :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:10Od: stopan
Co ten Baghdatis si vsadil na prehru?? k comu sa dostane to vyhodi.
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:16Od: kada.tom
buď a nebo taky nemusí být plně ready ... u něj jsou i skreče běžné
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:10Od: Nola
mozno prileti kanarik.... Rafa sa rozohra, potrenuje a nakoniec bude ten kto sa smeje naposledy
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:50Od: kada.tom
atmosféra v MCA vynikající, Thompson se rozehrál k parádnímu výkonu a Dom bude mít asi ještě co dělat ..
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:13Od: Nola
nefandil si ty povodne Rafovi, alebo si ta s niekym mylim?
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:16Od: kada.tom
fandil, fandím a fandit budu ... ale mám rozkoukaný duel Doma a Thompsona, takže ho chci dokoukat, Rafu mám na streamu :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:14Od: VlS
Jojo,
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:48Od: Forehand
Tak Rafova performance trocha krotí eufóriu z Noleho vypadnutia.

My máme dosť svojich problémov, ako aj dnes vidím...
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:58Od: Marduch
Však si užij "TEN POCIT", znova bude šance až na RG..
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:05Od: Forehand
Kamoško, šanca je už na AO, ja Nadala stále registrujem v hre, a ty?...

Zverev, Monfils, Raonic, Dimitrov...Vsetko dobrí hráči, ale na 3 vitazné budu mat problém s akýmkolvek Nadalom, aj týmto.
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:25Od: Marduch
Proč bych neměl Rafíka registrovat? Mluvil jsem o TOM tvém ranním Pe3kovském POCITU..
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:05Od: Pe3k
Ja sem ti to psal hned po prvnim zapase, ten fh je loterie. Ma stesti ze Marcos nema servis a celkove hraje bidu.
[ Reagovat ]
19.01.2017 19:24Od: manacor
blééééé
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:34Od: Tuttovka
Marcos sice zatím jasně prohrává, ale zápas je to na pohled moc hezký. Hrají se až exhibiční výměny :).
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:27Od: svetova.dvojka
Nadal to je jiná kvalita...
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:16Od: Roger_Federer
Dobre natom je, ze Rogerovi sance na titul vypadnztim Djokovice stouply z 15% na 16,5 % ; )
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:17Od: a.magerova Re: :-))
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:26Od: Smazaný účet
;)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:07Od: svetova.dvojka
Djokovič je zralý na ukončení kariéry..., teď zase 2 měsíce nebude hrát ,aby pak vypadl v 1.kole s Veselým...
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:03Od: turista
To asi ne. Ještě mu není ani třicet. Jenom dnes nesplnil povinnost porazit outsidera na rozehrání. Tohle má za sebou jak Fedex tak Rafa a jiní. Sir Andy se může dočkat titulu z AO, který mu ve sbírce zatím chybí. Musí ale získat pár povinných vítězství nad outsidery a pak porazit ty lepší hráče. Šanci mají i Raonic, Nišikori a Berďa!
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:22Od: a.magerova
Andy po tolika účastích ve finále, by si už titul zasloužil... mohla by konečně i nějaká vítězná slza ukápnout... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=K2Nlv9ZByUw&feature=youtu.be&t=1m25s
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:59Od: Smazaný účet
Baghdtis už demontuje vybavení.
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:54Od: Smazaný účet Los
Hojte, mam dotaz. Los na grandslamech je vzdy dopredu jasny? Tedy 16ka jde na 1ku, 2 na 15? Semifinale vzdy 1-4 a 2-3? To je pevne dany?
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:00Od: Denis92
Nie, to sa vzdy zrebuje. Moze to byt 1-4 ale aj 1-3, 2-3 ci 2-4
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:02Od: Smazaný účet
A 1-2?
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:11Od: Roger_Federer
Az finale.
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:52Od: Smazaný účet Denis
...neskutecne. Se musim priznat, ze jsem nad nim uz pomalu zlomil hul,...Nevidel jsem zapas (tvrde pracuji), takze nevim, cim to vic bylo - jestli jeho skvelym vykonem, nebo slabym vykonem No2eho.
Ale Denis byl hrac se skvelym potencialem (no a snad jeste je:)...jenze jak to casto byva, najednou ustrnul, co jsem ho videl naposledy...to bylo fakt uz sileny...uplne zoufalstvi...
No prosim, a v teto sezone navrat do lepsi hry jako hrom!:)
Denisi... skvela prace. Preji hodne stesti do dalsich zapasu a sezony.
Pro mne nadherna zprava.
Denis is Back!
(tedy snad:)
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:51Od: fialka aale
Nechcem sa Kozoroha zastávať alebo ho obhajovať, ale predsa... Toľko kopancov a opovrhovania si azda ani nezaslúži. Po nervačení počas zápasu treba, aby fan prehru svojho favorita strávil a upokojil sa a nie hneď otvárať TP a komentovať. TP predsa nie je stred vesmíru. Duel som nevidela, hneď po Dominike som šla do pelecha, aby som doobeda mohla skuknúť Rafu. Ponocovať a čakať na výbuch tenistu, ktorého nemusím, to nie. Samozrejme, aj mne príde fajn, že jeden z jeho súperov je z kola von.

Viem sa vžiť do jeho kože, lebo fans Rafu to v poslednej dobe tiež okúsili. Na každého raz príde, ale čo je moc, to je moc. Usporiada si myšliemky a iste sa ozve.
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:57Od: gigin
Ale prosím tě!! Na TP všichni všechno vědí nejlíp! Nejen co se týče tenisu. Tady ti poradí všechno, včetně partnerských vztahů, kdy a jak má kdo rodit, s kým se pelešit a tak...

Jinak samozřejmě máš pravdu, ale Kozoroh si o to svými věhlasnými oslavnými gloskami o Djokárně prostě říká. Jinak samozřejmě vypadnutí Djokoviče je pro turnaj ztráta. Denis vyfičí v příštím kole. Anebo taky ne, těžko říct.... Turnaj vyhraje Berdych.
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:08Od: a.magerova
Tak tak... je s těmi svými chvalozpěvnými kecy už fakt otravný... jako super, že sem dává různé rekordy nejen Noleho, ale ta jeho zaslepenost leze tady mnoha lidem na nervy, takže tak... jeho koment ani né 24 hodin starý pod článkem Berdych vs Federer:

18.01.2017 16:04 Od: Kozoroh
Melbourne bude jako vždy patřit Djokerovi :-)))
[ Reagovat ]
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:12Od: Forehand
Ale no. Kozoroh nám túto malú škodoradosť urcite vsetkým odpustí..:Navyse za tie vsetky az patetické príspevky, oslavujúce gloriolu neporazitelnosti Noleho v Austrálii si to priam pýta.
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:18Od: janek_da
Nejen patetické, ale pod asi 10.zkopíroavaným příspěvkem, málem na druhé straně TP

Od: janek_da
koukám si chceš ty komentáře užít, než No2e vypadne.

Zas ale nikoho tady neuráží a věnuje se hlavně No2emu.
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:51Od: Stan_Borowitz
Jj, to se ti fakt povedlo. Super hláška...
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:37Od: Roger_Federer Chci
Aby vyhral Rafa!!!!
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:47Od: Pe3k
Dneska mozna vyhraje :) ale Marcos se byl vcera ostrihat tak asi ceka velky zapas...
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:14Od: Roger_Federer
Doufam ze si nevzpomene na rok 06..
[ Reagovat ]
19.01.2017 23:58Od: Smazaný účet
Coze????

Proc?
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:36Od: kada.tom
Dominic s šátkem :-O :-D
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:40Od: kada.tom
mimochodem dneska hraje fantasticky
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:27Od: Marduch
Problémy jsem čekal až s Grigorem. Scheisse. Kde jinde než na AO se měl Novak vrátit po kocovině po zisku karérního BS na vlnu? V Dauhá v podstatě rupnul s Nandem, teď fůra neobhájených bodů. Servis dlouhodobě v útlumu takže minimum easy points tak potřebných, když se tolik nedaří, konzistentnost fuč, Novak v podstatě bez trenéra.
No, milý Djokolande, po Fedalovi patrně přišel čas i na nás..
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:52Od: Nola
tak nejak, kedy naposledy prehral z vedenia 2:1 na sety na GS? kedy naposledy prehral 2 TB v rade? nie je bez trenera, Vajda je OK, vek nepusti, ani Andy nebude vladat behat do aleluja...
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:12Od: a.magerova
Nole jede dolů od té doby co má toho "šamana".... tam je něco špatně.... :-/

Nolo, je to sport, nejde o Život.... ;-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:20Od: Nola
myslis, ze by si mal najst radsej samanku? :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:29Od: a.magerova Re: :-))
O jakési indické "šamance" se mluvilo loni taky.... tu pak v půli roku vyměnil za šamana.... a jak je vidět, tudy pro Noleho cesta nevede... ;-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:05Od: turista
Bohužel ano.
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:05Od: svetova.dvojka
Murray má prý kotník v perdeli..., finále Istomin-Querrey :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:23Od: EllNino
zdroj ?
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:25Od: janek_da
v posledním zápase se nechal ošetřovat. Já říkám, jak má Murray viditelne problemy, tak je naopak úplně v poho
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:25Od: kada.tom
no nevím ... Andy sám včera říkal, že kotník by měl být OK
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:29Od: Tornes
Jen si ho mírně podvrknul a ještě s ním bez problémů dokázal vyhrát zápas. Po dni odpočinku by měl být zcela v pohodě. Ale jinak takové finále by rozhodně bylo zajímavé :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:02Od: Mayo
Ak nevyhrá AO uz Murray teraz, tak nikdy. Tento turnaj mu veľmi vyhovuje a je jasný favorit turnaja. Kazdopadne bude mat ťažkú cestu aj tak a uvidíme kto z opačnej strany pavúka.

Ako som písal pred AO: Chcem ešte finále GS Rafa Vs Andy (bodaj by AO 17), potom Roger Vs Andy na FO a Rafa Vs Roger na USO. Prvé začína byt reálne :D
[ Reagovat ]
20.01.2017 00:03Od: Smazaný účet
Ja bych si prala W17 finale Rafa-Rog. Od legendarniho finale 08 uz tam spolu vubec nehrali...nebo jo?
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:01Od: slacker
No hlavne ze ma toho sveho spanelskeho "rasputina" :-D
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:56Od: babolat.cz
stejně je to škoda. Ač to Istominovi přeji, Novaka je škoda. TAk doufám, že Rafa (nebo Milos) předčasné vítězné ovace Můrovi zhatí.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:43Od: mahycek
Nechtěl jsem se na zápas Djoka s Istominem ani dívat, považoval jsem to za rutinní záležitost, náhoda se stala, že jsem to viděl kromě 4 setu celé a stálo to za to. Ale Istomin si to zasloužil mohlo to být už 2 - 0 na sety, kdyby proměnil dva setboly. Nakonec to dotáhnul do pátého. Jen se divím, že celý zápas se neozval Kozoroh ? Vždyť Djoko pak vedl 2 - 1 na sety. Tím, ale neříkám, že se vysmívám, to vůbec, ale připrav se a měj pevné nervy. Zítra zase pojedou domů Berdychovci, nebo Federerovci, těch je víc i já. Nyní by mohla vypadnout Serena, když už i Radwaňská, Djoko a třeba někdo další, když je den zázraků.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:42Od: Denis92
Gratulacia menovcovi! Toto som teda vobec necakal. Myslel som, ze Novak sa od novej sezony vzchopi a ze mu vyhra v Dohe pomoze.. opak bol pravdou.

Po RG, ked Novak vyhral 4GS v rade som napisal, ze je mozne, ze z nasledujucich styroch nevyhra ani jeden, co vtedy vyzeralo ako sci-fi. A teraz je to velmi realne..

Otvara sa velka sanca pre Murrayho, ktory je prvykrat v kariere najvacsi favorit na vyhru GS a uvidime ako tento tlak zvladne. AO este nevyhral, takze motivacia musi byt velka. A o 4mesiace v Parizi moze utocit na karierny GS.
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:18Od: klix
prvne v kariere favorit na zisk gs? a napr v loni na wimbasu rovnez po odpadnuti djoka nebyl favorit?
[ Reagovat ]
19.01.2017 11:21Od: Denis92
Vlastne hej, tam Novak tiez vypadol skoro. Ale teraz je ten tlak vacsi, je svetova jednotka a AO este nikdy nevyhral.
[ Reagovat ]
20.01.2017 01:04Od: klix
nemyslim ze je ted pod nejakym vetsim tlakem nez tehdy, jestli je no.1 nebo 2 nehraje moc roli pokud ten druhy na trnaji vypadne podle me...a wimbas byl doma, tohle mu mohlo zpusobovat tlak tam...
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:39Od: Teo Teo
Istomina trénuje jeho vlastní matka? :D :D :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:56Od: Krisboy
Co je na tom tak legračního? Evidentně to dělá dobře.
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:24Od: Teo Re: :)
No mě to vskutku legrační přijde. A jestli to dělá dobře, to je otázkou vzhledem k jeho postavení v žebříčku a bilanci s hráči z TOP 10. Ono celkově moc hráčů, které by trénovala žena, natož matka, moc není. Murray to taky zkoušel a všichni víme, jaký výsledky to s madam Mauresmo přineslo ;)
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:29Od: FulnekUltras
ruská mentalita je jinde ;)
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:34Od: Smazaný účet
snad uzbecka, kdyz uz...
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:41Od: FulnekUltras
tak Orenburg... ;) ono těch Rusů je teď plno naturalizovaných třeba i v Kazachstánu, Austrálii... ;)
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:11Od: Smazaný účet
uzbek neni rus...nikdy nebyl, a nikdy nebude...
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:23Od: FulnekUltras
njn, ze mě taky Macek s Klausem chtěli přes noc udělat občana nějakého jejich vymyšleného státu - a stejně se jim to moc nepovedlo - tady jde ale spíš o vliv biologické matky, a ty mají v těchto oblastech opravdu jinou autoritu - i horní objem ;) - než někde v Anglosasku.
[ Reagovat ]
19.01.2017 12:37Od: babolat.cz
otěhotněla
[ Reagovat ]
19.01.2017 13:23Od: a.magerova
Tak tak, musíme si pomáhat... :-)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:40Od: Teo Re: :)
A je to teda Murrayho, nebo ne? To dítě... :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:51Od: a.magerova
Je, ale tutlá se to hlavně před Kim... :-)))))
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:37Od: Mayo
Uvidíme pod koľko článkov napíše Kozoroh sloh. Kazdopadne snáď bude v pohode.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:33Od: Tuttovka
Slovy básníka: "Dnes je možná den, kdy padají hvězdy." :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:25Od: brixner Aga je venku??
To jako fakt?? Špatně na to vidím...
A koukám, že Esovič jde také dál-bravo!! Tam to asi bylo o jednom breaku v každém setu, ježiši, jak já bych mu přál výborný výsledek! Mám ho prostě rád od doby, co ve Wimblu sejmul v 1.kole Hewitta!
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:47Od: letityfanousek Re: skoro bych víc věřil, že celý turnaj vyhraje Berdych
než tohle. Uzbeci teda řádí, nejdřív v Istanbulu a teď tady. Aga, Bára, Konta dobrý, škoda Hsieh
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:19Od: Smazaný účet Třetí Bomba dne
snad od Lucky
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:25Od: Smazaný účet
vypadá to, že se proti ní Lucka dokáže vyhecovat a soustředit, tak jen tak dál a Serena by mohla začít trochu kazit na podání
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:19Od: letityfanousek to je fantastické!
Gratulace Denisovi
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:16Od: Smazaný účet Lucka
přála bych dnes moc Lucce aby Serenu překvapila a konečně nabrala zase pořádné sebevědomí.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:20Od: FulnekUltras
troglodytovi zatím ještě štymuje stervis
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:11Od: Pe3k Denis Istomin
V roce 2001 mel autonehodu a 2 roky nemohl hrat tenis. Posledniho pul roku objizdel chalengery a dnes porazil Djokovice na AO! Borec borecek :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:40Od: letityfanousek
a před 14 dny prohrál s Chilanem Garinem v Bangkoku na hardu!
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:10Od: Labi Dom
otevírají se zajímavé možnosti pro Thiema...
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:13Od: kada.tom
no, on Thompson v domácím prostředí nebude nic lehkého ..
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:41Od: letityfanousek
Thiem teda moc formu nemá
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:51Od: Labi
je to první velký turnaj na začátku sezóny. Ty přípravné turnaje před AO nejsou moc vypovídající...
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:09Od: Fandina To je šok
to by mě opravdu nenapadlo.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:04Od: Lunej.. Joj
Videla jsem kousek a pak zvadla s tim, ze to Djok da. A to Radek Istomina vyskolil pred dvema lety. To jsou veci tedy. Zajimave AO.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:03Od: Forehand
TEN POCIT, ked sa ráno zobudíte, idete si pozrieť ako hrala Cibulková a pri scrollovaní displeja jednýn očkom zavadíte o Djokovičovu prehru s Istominom :)

Je síce 10:00 hodín ráno, ale neviem či si nejdem otvoriť MOETA.

Očakávam, že po obdržaní tejto informácie zožere dnes Nadal Baghdatisa aj s kopytami a na kurte bude viac, než lietať.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:09Od: Pe3k
Si maslo. Zase ses nedival a propasl dalsi historicky zapas...
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:17Od: Forehand
Občas si musis vybrat, ci chces 7 rokov sledovat kazdy Noleho zápas a dufat v jeden zazrak, alebo sa proste dobre vyspat a pockat si na jeho zápasy v night session..
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:21Od: Pe3k
Na komentovani cipovin na TP si cas najdes vzdy, ale na sledovani tenisu uz ne...
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:30Od: Smazaný účet
Nerozumiem tomu ako môže fanúšik tenisu počas AO tak neskoro vstávať :-). Ja som hore už od pol piatej a všetko pozerám a samozrejme si Djok. prehru vychutnávam plnými dúškami :-) :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:02Od: Herbert_Hoover KOZOROH odhalen!
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16142757_1163014003817260_7719713022398974367_n.jpg?oh=b2901d8d27bb03abb3a1fd3ef322fcdd&oe=5908703D

S pár dalšími příznivci Novaka zalézá na čas do jeskyně...
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:07Od: VlS
Ale pendrek, ti lidi jen tak ze srandy choděj kanálama.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:08Od: Forehand
Chudák Kozoroh.

Hladám jeho príspevok pod článkom Stepánka, Plíškovej, lebo všetci vieme, že on svoje príspevky zvykne zašifrovať pod rozne texty, ale stále nič.

Na druhú stranu ho chápem. Také pekné, magické v kontexte bájnych sedmičiek napísal a teraz to musí celé prekopať a písať odznova, potrebuje čas.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:22Od: Nola
uz som zalezena v najtmavsom kute :D, mozno niektori z ostatnych fans taborov sa k nam postupne pridaju....
[ Reagovat ]
19.01.2017 17:05Od: Smazaný účet
Jen kecy,to jediný vám jde.Sami o tom nic nevíte,jenom čumíte na výsledky a pak tady děláte chytrý...a nevim,jestli by se někdo z jeho fandů měl za něj stydět :)...PS.Chytrosti jsi asi ještě moc nepobral :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:56Od: Smazaný účet
Tak zase jeden týpek se objevil co dokázal porazit hráče top ten.ono je to vlastně v rámci možností docela často jen Tomáš pořád nic!Bylo by na čase aby sundal Rogera a nisikoriho:-) nechápu že hráč takových kvalit nedokáže čas od času školit někoho pořádného.ani nepamatuji kdy naposledy otáčel nějaký zápas z 0:2 na sety buď někoho smazne a nebo dostane výprask.takovy sepi cik a Gyros v tahu Tomáš by se sesypal jak domek z karet.a je mnoho dalších zápasů o kterých bych mohl navypravet tisíce slov....
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:56Od: kada.tom
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/15977874_1163007323817928_2233365883795998510_n.jpg?oh=211e1fc6c1dcfc2370d291a9587a3fa4&oe=591E3C84
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:53Od: dunphy
Obrovská příležitost pro Dimiho! OBROVSKÁ! Teď nebo nikdy! :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:51Od: brixner No páni...
Že Srba nemusím, asi víte. Každopádně jsem ho očekával min. v SF! Takže se asi všeobecně očekává titul pro Andyho...Ale je docela možné, že letos může mít AO překvapivého vítěze, což by bylo i v případě Rafy nebo Rogera, i když, ač jim to moc přeji, je to spíš nepravděpodobné...
Tak kdo tedy??
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:52Od: Herbert_Hoover
Ranhojič, pokud zvládne nevyzpytatelného psychouše Simona :))
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:55Od: brixner
No jo, mohl by! Mě ale něco říká, že to bude asi větší překvapení...Že by náš Tómas? No, kdo z Vás byste zrovna tohle nebral!
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:56Od: Tuttovka
No tak to víc věřím Fedexovi :D. Tomáš by musel porazit hráče, které už dlouhou dobu neporazil.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:58Od: Krisboy
Raonič by opravdu mohl. Loni v semi měl kvjetáka na lopatě, prohrál jenom proto, že nebyl zdravotně zcela fit.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:20Od: brixner
No já nějak nevím...Příjde mi, že Roger ztratil strašně moc ze své rychlosti, což je pochopitelné...Pokud ho Tomáš sundá(za mě tak 40:60 pro SUI), šance by byly, ale Tom to má asi dost pomotané hlavně v hlavě, strach ani ne tak ze soupeřů, spíš z posledních kol turnaje/ů. Myslím, že to ještě bude blázinec :-)
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:59Od: Herbert_Hoover
Tomáš by musel sejmout Andyho, z něho už ale lozí po zdi. :) Tomu nevěřím. Škoda, že není v té opačné části pavouka, ale stejně by musel dost pravděpodobně Andyho porazit v případném finále. Prostě no way.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:07Od: Padme Re: Alexandr Zverev
:D
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:50Od: dadaft
Gríša.
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:55Od: Fandina
To by bylo super.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:51Od: Mayo Denis Vs Noje
Oleeeeeee Vamos Denis. Veľkolepý výkon.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:45Od: VlS Oj
Nolečku, Nole,
Cos dělal ......,.

A kde máme zástupce zvířetníku na prosinec?
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:48Od: Tuttovka
Já bych do něj tolik neútočil, je to docela hodný chlapec a mohli bychom o něj přijít. Pak by tu zbyli pouze samí neskalní fanoušci :D.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:52Od: janek_da
to zas souhlas
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:48Od: FulnekUltras
BB mezitím u výslechu
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:38Od: svetova.dvojka
Veselý , Querrey, Bautista Agut, Cilic, Istomin..., kdo bude další ?
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:39Od: Herbert_Hoover
Rafa, Rafa, Rafa, Rafa, Rafa :)))
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:37Od: FulnekUltras Papírové předpoklady konečně padají i v ATP ;) [ Reagovat ]
19.01.2017 09:37Od: Pavol Novak bude v dalsich kolach chybat.
Nishikori to vyhra cele.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:38Od: Krisboy
Ano, když vypadl, bude v dalších kolech chybět :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:49Od: Pavol
Bude chybat nam Djokovicovcom.
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:02Od: turista
Bez Novaka to nebude ono. Nikdo jsme nečekali, že ho skolí challengerista Istomin. Novakovo trápení bohužel pokračuje dál.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:41Od: Pe3k
Mura.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:33Od: svetova.dvojka
Trůn je otevřený pro Dimitrova... !
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:33Od: Krisboy
Hráli skoro pět hodin chlapci, ani jsem si toho nevšiml.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:32Od: Pe3k Denis Istomin
Hrdina letosniho AO! Ustal to, gratulace a respekt. Pro tenis jenom dobre.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:31Od: Herbert_Hoover
Nakonec se ty opěvované magické sedmičky Novakovi vysmály do ksichtu :) Nevím, ale přišel mi bez šťávy..bez síly, jako by propil celý den a jako by týden nejedl. Jo, uzbecká ovečka Denis nadprůměrný, psychicky vyrovnaný, důrazný, fyzicky připravený.. ale stejně..těch chyb a nedůrazu :) no, ale myslím si, že s Carrenem stejně skončí :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:34Od: Tuttovka
Tak po takovémhle vítězství často přichází propad, ale dlouhodobě by ho to mohlo nakopnout :), protože dnes to skutečně nebylo marné :).
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:34Od: Krisboy
Mě přijde takovej jak popisuješ už delší dobu. Někdy od podzimu.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:30Od: Padme Dnes by s Istominem
vypadl každý... Roger 0:3 a Andy 1:3... Aspoň to bude konečně zajímavé :)
[ Reagovat ]
19.01.2017 10:06Od: Mayo
No to určite :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 15:04Od: turista
Berďa ne. Ten s Istominem nikdy neprohrál. Pro něj to vždycky byl soupeř na rozehrání.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:29Od: ezpana
V 1.kole proti Verdascovi hral výborne, toto sa ako mohlo stať :(, on a Nadal v 1.kole najviac presvedčili. Nech to vyhrá hocikto len nie ten zubatý škót!
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:31Od: Tuttovka
To promiň, ale v prvním kole skutečně výborně nehrál :D. To by bylo podobné jako tvrdit, že v prvních dvou kolech hrál výborně Federer. Nole taky docela kupil chyby, ale Verdasco byl v téhle činnosti mnohem aktivnější. Řekl bych, že oba hráli dobře =3 :D.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:34Od: ezpana
min. v porovnaní s Murraym a Federerom hral Nole v 1.kole výborne.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:32Od: Nola
to sa stava, ak sa pripravi na Nanda a potom si zacina mysliet, ze to dalej pojde samo...
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:28Od: Frantz
Noooo1111111111111111eeeee
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:28Od: kada.tom
Denis hrál parádně, postup si zasloužil. V rozhovoru říkal, že překvapil sám sebe. Takhle to někdy bývá :-)

Novak dost příšerný, té slávy, když Andyho porazil v Doha ... no, to všechno je pryč, protože Novak potvrdil, že od loňského WCh je to bída, bída a ještě jednou bída. Andy má tedy pozici světové jedničky zajištěnou minimálně do Wimbledonu, spíš bych řekl, že až do US Open, kde Andy vypadl brzy a až pak začala ta jeho pravá dominance.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:27Od: panzer.dragon
potěšil mě Ivo, ve třech setech a bez tb, v tom chlapovi něco je

djoker mazec
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:27Od: janek_da
Z předešlého vzájemného zápasu na AO. Nejdrtivější gem proti Nolemu

https://www.youtube.com/watch?v=oyxhHkOel2I
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:29Od: janek_da
eee, dal jsem odkaz na další parádní gem.

Tak tady je ten o kterém jsem psal
https://www.youtube.com/watch?v=Q_DziXbKXmU
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:32Od: Krisboy
Nádhera. Takhle se to má hrát!!
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:26Od: stefankelner Zase sa
ukázalo, aké ťažké je to čo dokázal Sampras, Nadal a hlavne Federer! Okrem Andyho vlastne nemá konkurenciu a aj tak zlyháva...
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:34Od: Pe3k
Federer ma 12 semifinale na AO v rade! O tom si muze Djoko nechat zdat...
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:25Od: Nola
Novak gratulujem, to teda bolo nieco, vlani Rafa, tento rok ty, super hral vyborne, ale ty si hral nejake tie s.acky..
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:27Od: Tuttovka
Předloni vypadl ve druhém Federer :D. Je vidět, že na Novaka si začínají věřit i níže postavení hráči a jdou do něj dost tvrdě. Už jej nechrání ta aureola neporazitelnosti, jako tomu bylo v minulých sezónách.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:30Od: Nola
asi tak nejak... to casom stretne kazdeho sampiona
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:25Od: Krisboy
Smutné na tom je, že ta vopice zvýší náskok v čele žebříku. Leda že by vypadl taky hned, ale to neočekávám.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:26Od: janek_da
má něco s kotníkem ... takže asi win.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:29Od: Krisboy
A pozitivní na tom je, že ve finále nebude djokomurárna :D
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:31Od: janek_da
Třeba se konečně vyplní Rafa-Murray
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:24Od: janek_da
Kozoroh jakoby to čul v kostech, že si užil komenty aspoň to první kolo. To jsem nečekal, že se tak brzy vyplní můj koment, že si užívá (K.) dokud No2e nevypadne.
[ Reagovat ]
19.01.2017 09:24Od: SubOptikT
Co říct ... gratulace Denisovi, fantastický výkon, klobouk dolů.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist