Serena odstoupila i z Říma a vzdala se souboje proti sestře Venus

  • Serena Williamsová odstoupila už ze třetího turnaje v řadě. Kvůli zranění levého kolena nebude pokračovat na antuce v Římě, kde si zítra měla zahrát druhé kolo proti sestře Venus.
    14. 5., 20:16 | Aktuality |  130 komentářů
    Serena Williamsová (© AFP)Serena Williamsová (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Serena Williamsová letos dohrála pouze turnaj na Australian Open, kde před téměř čtyřmi měsíci prohrála čtvrtfinále s Karolínou Plíškovou. Na dalších třech akcích vždy zvládla úvodní zápas, ale další výhru už především vinou zdravotních problémů nepřidala.

V Indian Wells nedohrála utkání 2. kola kvůli nemoci, v Miami a v Římě - pokaždé po úvodní výhře nad Švédkou Rebeccou Petersonovou - ze soutěže odstoupila kvůli zranění levého kolena. Tento týden na antuce v italské metropoli přitom hrála po téměř dvouměsíční pauze.

"Musím z turnaje odstoupit kvůli bolestem v levém kolenu. Fanoušci a soutěžení na jednom z mých nejoblíbenějších turnajů mi bude chybět, ale nedá se nic dělat. Budu se teď soustředit na rehabilitaci a těšit na French Open," uvedla Serena.

Z římského turnaje čtyřnásobná šampionka Serena odstoupila už počtvrté v kariéře. Z posledních devíti ročníků tři vyhrála, ze tří odstoupila odstoupila a tří se nezúčastnila. Poslední porážku tak utrpěla už v roce 2010, od té doby ve 'Věčném městě' neprohrála 21 zápasů v řadě.

Sedmatřicetiletá Američanka se odstoupením připravila o 31. vzájemný zápas se svou sestrou Venus, s níž měla ve středu bojovat o postup do osmifinále. Bez boje se do něj dostala osmatřicetiletá šampionka z roku 1999 Venus, která si o místo mezi osmičkou nejlepších zahraje proti krajance Sloane Stephensové, nebo Britce Johanně Kontaové.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (130)
15.05.2019 18:20Od: FulnekUltras kýho konga, tady se to nějak rozjelo...
jdu si v klidu počíst. ;-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:33Od: Holahej
Zvláštní...,těch vytočených hráčů a hráček už v historii bylo..., vulgární, fyzicky agresivní výstupy, ...ale to u Sereny nebylo, přesto na TP proběhlo od té události plno nenávistných příspěvků, horších než Serena....

Serena W. se jinak chová sportovně, porážky přijímá s grácií, soupeřky pochválí nebo naopak utěšuje, ona nemá problém přiznat dobré míče, ale je velmi citlivá na nespravedlnost, když cítí nespravedlnost?, reaguje temperamentně, až výbušně, nechce se nechat....., dostává se do transu bojovnice..., má silný hlas, křičí, ale zas nic tak hrozného, nepochopitelného ... Při přenosech je vidět, jak z lóže mluví a pokřikují trenéři na hráče, hráčky, někteří téměř po každém bodu, celý zápas, někdy zvlášť na menších nebo méně zaplněných kurtech je to slyšet v TV, těch zápasů je spousta a je to běžný kolorit i GS....a najednou ve finále GS, na zaplněném centrálním dvorci, s mnoha tisíci halasícími diváky, je ona, právě ona, která si nikdy na turnajích nezve a nepozvala trenéra k sobě na lavičku na porady, znenadání dostane penalizací za koučování....., je vyvedena z míry, rytmu a koncentrace zápasu, které hráče/ky by to nenaštvalo? a necítili by to jako ovlivnění zápasu ve svůj neprospěch rozhodčím....a rozhodčí jistě ví, že když bez předchozí domluvy, třeba při střídání stran, tohle udělá, že to hráče /každého/ vytočí.....
[ Reagovat ]
15.05.2019 17:03Od: George_Renel
Zase z ní nedělej bůhvíco.
Už také vyhrožovala rozhodčím, že si nezapískají a pod....
[ Reagovat ]
15.05.2019 17:32Od: Fandina
Tenisti mohou požádat, aby je ten a ten sudí nepískal. To není o vyhrožování.
[ Reagovat ]
15.05.2019 17:55Od: George_Renel
Já bych uvítal, kdybys na mě nereagovala. a když už, tak ne opět takhle blbě.
Ta situace, ti kdo viděli si pamatují, byla pochopitelně "trošku" jiná.
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:09Od: Fandina
Já bych zase uvítala, abys nezpochybňoval fakta. A nepsal tady nesmysly o druhých.
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:18Od: Kojinho
Matematická úloha, kde výsledkem je pravděpodobně prázdná množina. Kolik je potřeba uživatelů TP, kteří Fandinu odkáží do patřičných mezí, aby už přestala poučovat ostatní a ke všemu se stále zarputile vyjadřovala?
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:21Od: rybicka
+ 0
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:24Od: Fandina
Nikdo tě nenutí, abys s kýmkoli na netu diskutoval. Takže stačí, když se naučíš sebeovládat a nebudeš odpovídat.

Pokud to nevydržíš, nediv se, že ti napíšu, že jsi hloupý.
[ Reagovat ]
15.05.2019 17:54Od: Kojinho
'If I could, I'd take this f****** ball and shove it down your f****** throat'. Serena Williams semifinále US OPEN 2009 na lajnovou rozhočí
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:00Od: rybicka
Ta chuderka (lajnová) se tehdy doslova bála fyzického napadení :-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:17Od: Fandina
V hádce se řekne ledacos.
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:22Od: Kojinho
A kdyby to fakt udělala, tak bys na to řekla: "Vytočila se, protože se cítila poškozená".
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:26Od: Fandina
Kdo nechce, nepochopí.
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:19Od: Kojinho
A není divu
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:26Od: rybicka
Já se jí také nedivila! A očividně se toho tehdy zaleklo mnoho zúčastněných, protože váhově byly naprosto nesrovnatelné.
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:30Od: rybicka
Běhala tam chuderka vyplašeně, protože oprávněně tušila, že hned první rána by jí odrovnala.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:58Od: rybicka
A to všechno proto, že V Římě prší. Kdo za to může? Asi já, tak se moc omlouvám a všem přeji pěkný večer. :-)))
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:24Od: Krisboy
Tak ti pěkně děkujeme. Tolik jsme se těšili :(
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:26Od: rybicka
:(( Sorry, já už budu hodná maminko :-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:54Od: Krisboy
Mě by jenom zajímalo, jestli je Fandina fakt tak blbá (senilita, Parkinson atd...), nebo se prostě chce za každou cenu hádat? S kýmkoliv, kdykoliv, o čemkoliv...?

Ba ne, kecám.
Nezajímá mě to.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:57Od: Fandina
Jsem hrozně hloupá, nemocná, ráda se hádám a mám hroznou radost s hrozně mě bsví sledovat, jak to blbečky jako třeba jsi ty, vůbec nezajímá.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:58Od: Fandina
A moje IQ je pod padesát, respektive, hlupáka poznám na dálku.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:45Od: Krisboy
Koukám, že kosočtverec Fandina je zase ve formě. Tak hodně štěstí, přátelé do "debaty" s ní. :D
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:49Od: Fandina
ubohé
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:54Od: Kojinho
Jo, už docela lituju, kolik jsem na to musel vynaložit energie. Myslel jsem, že bude stačit jeden příspěvek. Akorát mi tu zbytečně stála práce.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:55Od: Fandina
Nemusel si psát nic. Nikdo tě o to nežádal.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:00Od: rybicka
Zbytečný nebyl. Minimálně mě potěšil. Přesné, slušné a naprosto výstižné popsání toho výstupu. Ale hlavně jeho pokračování v čase a mimo kurt! Tady se zaraduje jeden "ušák", ale v té snaze po korektnosti jsou Američani už za hranicí korektnosti.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:02Od: Kojinho
Děkuji, to mě potěšilo. :-)
[ Reagovat ]
14.05.2019 22:46Od: Fandina
Serena se mi nějak s tím svým výstupem na USO polidštila. Já jí do té doby nějak nebrala vážně, ale teprve tam jsem si uvědomila, jak moc jí asi musí na tenise záležet, když se dovede tak vytočit. Scéna to byla hrozná, ale každý je jen člověk.
[ Reagovat ]
14.05.2019 22:58Od: Chrenda
Serena prahne po překonání Margarety. To jí nutí pořád lézt na kurty, ale jak už jsem psal dole, podle mně už je mimo mísu. Ale bude to zkoušet určitě dál.
[ Reagovat ]
15.05.2019 07:15Od: George_Renel
Ale to přece vůbec nebylo o tenisu. Bylo to o jejím egu. Osobním a dosti pokřiveném.
[ Reagovat ]
15.05.2019 10:07Od: rybicka
Hmm, souhlas. To bylo o rekordu, tedy egu. Tenis tu byl jen prostředkem.
[ Reagovat ]
15.05.2019 11:46Od: Fandina
Cítila se poškozená, tak vyváděla.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:40Od: rybicka
.., to je pravda. Stejně tak se jistě cítili slovenští hokejoví diváci po utkání s javory. Sice to bylo spíše více otců, než matek...
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:50Od: Fandina
To je ale trapný argument, pískat při hymně, to je fakt hodně slušné.
[ Reagovat ]
15.05.2019 11:46Od: Fandina
To jsou kecy. To, že se někdo vytočí, neznamená, že má pokřivený charakter.
[ Reagovat ]
15.05.2019 12:16Od: George_Renel
Nebudu se s tebou dohadovat, protože je to marný. Ale ty argumenty - já jsem přece matka a pod. - mají rozhodně více společného s osobností člověka a sprostředím, ve kterém byl vychováván, než s tenisem.
[ Reagovat ]
15.05.2019 12:25Od: Fandina
Takže všechny matky jsou bezcharakterní? Fakt ubohé.
[ Reagovat ]
15.05.2019 12:26Od: George_Renel
Já o voze, ta o koze. Nezlob se, ale tvoje reakce je neuvěřitelně mimo, až hloupá. tím končím.
[ Reagovat ]
15.05.2019 12:29Od: Fandina
Na tvoje argumenty o matce a o bezcharakterní osobnosti ani jinak reagovat nešlo. Fakt ubohé.
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:18Od: Kojinho
Aha, takže tím chceš říct, že na to nešlo reagovat jinak, než hloupě?
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:28Od: Kojinho
Tady přece nešlo vůbec o tom, že se někdo vytočil. To bychom tady neřešili nic jiného, protože se tenisti a tenistky (uf, málem jsem byl genderově nevyvážený) vytáčí na kurtu každou chvíli. Tady jde o to, že tahle paní nerespektovala výroky rozhodčího a spustila tyjátr, kde umpirovy vysvětlovala, že hraje fér, protože je matka (a hrála teda fér, když matkou nebyla?). No a pak to paní Williamsová dál rozmazala a označila to za útok na ženy (rasový útok by neprošel, protože oponentka byla také snědé barvy kůže (sakra, může se to ještě říkat?)), což postrádá logiku, protože by musela hrát proti chlapovi, aby se to dalo považovat za alespoň trochu relevantní argument. Proto a (ne)jen proto nám, milá Fandino, tato dáma není sympatická a byl bych rád, kdybys to už konečně pochopila a nemíchala pátý přes devátý.
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:33Od: Fandina
Vytočila se, protože se cítila poškozená. Tím bych diskusi s tebou ukončila.
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:35Od: Kojinho
Já to taky vzdávám. To je jak debatovat s předsedou vlády.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:50Od: rybicka
:-))
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:38Od: Fandina
Navíc, co udělala, viděl každý a pro mě jsou víc bezcharakterní ti, jako ty, co se v tom hrabou a nezapomenou na chyby druhého ukazovat, než ten dotyčný.
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:40Od: Fandina
Každý je jen člověk a to, že jeden dělá chyby, neznamená, že druhý je bez nich.
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:43Od: Kojinho
To chce odvahu (ano, budu říkat odvahu, nesnížím se na Tvou úroveň) někoho koho neznáš, od koho jsi četla pár příspěvků na TP a kdo pouze poukázal na to, proč někomu Serena může být nesympatická, označit za bezcharakterního. Prostě jsme si dovolili moc, když máme na někoho jiný názor než ty. :)
[ Reagovat ]
15.05.2019 13:53Od: Fandina
Ano, každý, kdo se mi jeví, jako bezcharakterní, tak mu to nepíšu. Nejsi výjimkou.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:13Od: Kojinho
Ale mě to píšeš ne nepíšeš. Nám se zase jevíš jako poměrně hloupá osoba (ironické, že tím tady spoustu lidí častuješ), která není schopna abstraktně a logicky přemýšlet, přičemž nejsi schopna zformulovat složitější myšlenku nebo si obhájit svůj názor. Tímhle to ukončíme, ne?
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:28Od: Fandina
Byl to překlep. Mělo tam být napíši, ne nepíši.

Jinak jsem hloupá a neschopná samostatného myšlení.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:13Od: annah
Ten údajný útok na ženy, čili antifeminismus, ona vysvětlovala tím, že chlapům by takové prohřešky (jako koučování z hráčské lóže, což se podle ní děje běžně) toleroval a neřešil by je.
Ať už si myslela, co chtěla, její výstup byl prostě extrémně nechutný a nesympatický, tak není divu, že sympatie lidí k ní asi dost klesly. Mně byla nepříjemná vždycky, tak její extempore to je utvrdilo.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:22Od: Kojinho
Ano, to byla další věc, která se mi také nelíbila. Ona prostě přiznala, že porušila pravidla hry, ale oháněla se tím, že muži (kdo jiný) to dělají a prochází jim to. To je na tom to děsivý, že si chtěla vynutit povolení porušovat pravidla pomocí nepodloženého obvinění jiných hráčů a velká část populace to přijala jako relevantní argument.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:28Od: annah
Ne, ona to nepřiznala. Tvrdila, že posunky svého trenéra vůbec neregistrovala a že ona by nikdy nepodváděla, když je přece ta matka. No, to byl teda argument! :-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:31Od: Fandina
Nemusela posunky registrovat, proto se tak bránila. Podle mě se to její extempore hodně zveličuje.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:33Od: annah
To je docela možné, že nic neregistrovala. Pak by si měla došlápnout na svého trenéra, který ji do té situace dostal. A on to myslím po zápase i přiznal, že se jí snažil dávat na dálku pokyny.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:35Od: Fandina
Tím neříkám, že je svatá. Ale některé ty její argumenty se dají pochopit. A řeči o matce mohou znamenat, že to nemá zapotřebí, že myšlenky má u dcery. Pamatuji, že když byly moje děti malé, tak mě také moc extra nic jiného nezajímalo. Časem to pominulo, děti vyrostly a pak už jsem se víc věnovala práci.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:34Od: Kojinho
A jo. Mouratoglou se přiznal, že dělal posunky, ale dělá to tak spousta trenérů. Ona Ramosovi říkala, že ty posunky neregistrovala ergo to není podvádění. Ale ono je jedno, jestli to viděla nebo ne (i když jsem přesvědčen, že to viděla, proč by to jinak ukazoval, kdyby na něj nekoukala), protože součást jejího týmu je trenér, za kterého nese odpovědnost i hráč/ka a Ramos nemůže přece zkoumat, jestli to teda Serenka registrovala nebo ne.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:39Od: Fandina
Jádro pudla je v tom, že jsi přesvědčený, že to viděla. A o tom to je. Neviš, jestli to viděla, ale předjímáš, že to zatloukala.

Pokud člověk za vším hledá něco nepatřičeného, nevěří druhému, co říká, jak to bylo, tak to svědčí víc o něm, než o tom dotyčném.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:43Od: Kojinho
Já jasně píšu, že i kdyby to neregistrovala, je to porušení pravidel a v závorce jen doplňuji svůj názor. Nechápu, proč teď stáčíš vlákno o Sereně k posuzování mého charakteru.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:47Od: Fandina
Protože jí to mohlo vytočit, když neviděla kaučování a mohla si připadat, že je poškozovaná. Proto to píšu.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:42Od: annah
Přesně tak. Jak vidí koučování, měl by pokutovat. Teď je otázka, jestli tak všichni rozhodčí postupují. Možná ne, a na to Serena asi poukazovala. Ale oni si toho rozhodčí taky nemusí vůbec všimnout. Koukají na kurt a na hráče a nemají čtvery oči, aby pořád sledovali ještě dvě hráčské lóže.
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:43Od: turista
Byl to od ní úlet. Ale koučování bych vůbec netrestal. Případy koučování jsme nakonec viděli všichni mnohokrát. A v Davis Cupu nehrající kapitáni nesedí pouze jako pecky na židli a hráče často nějak koučují.
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:46Od: FulnekUltras
Tonda Bolardt to měl se starým Kordou za lavičkou sehrané nejlíp. ;-)))
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:47Od: Fandina
Na tom faktu je nejzajímavější, že si nepamatuji, že by někdo byl za kaučink potrestán. V podstatě jen jí. Což jí samozřejmě neopravňuje, aby vyváděla jak to dělala ona. Ale je to k zamyšlení.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:42Od: Holahej
Když má člověk vztek, tak se těžko dokáže přesně stylizovat?, myslela tím, že nešidí a jako matka o to víc, aby se za ní dcera nemusela stydět, nedala jí špatný příklad.....
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:48Od: rybicka
Asi jde spíše o serioznost argumentace, ne samotné "vytočení". "Korektnost" žádaná pouze pro sebe, to asi není moc korektní. Taky jsem matka, ale mám díky tomu naopak pocit, že se mám o to více ovládat, ne "oprávněním" mateřství dělat scény
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:51Od: Kojinho
+1
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:52Od: annah
A scéna to byla opravdu strašná. Jak tam na něj ječela a nepřestávala. To už jí prostě ujely nervy.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:01Od: sojka1
jenze my jsme v klidu u svych klavesnic a ona fyzicky i emocne "vybejcena" primo na kurtu. Navic neni jiste ani za studena typem racionalniho cloveka... to neni omluva, jen konstatovani... :-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:04Od: annah
Pravda. V tom okamžiku na kurtu by se to dalo ještě pochopit, ale ona v tom obviňování pokračovala ještě i na tiskovce. Tam už mohla vychladnout a případně se za svůj výstup trochu omluvit. Jenomže má ego tak vysoko u oblaků, že přiznat vlastní chybu by asi nedokázala.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:08Od: sojka1
to je take pravda.. :-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:53Od: Fandina
Mohla se cítit poškozená, proto vylítla. Třeba mě, kdyby někdo řekl, že mě někdo kaučuje a myslela jsem, že to není pravda, tak bych také vylítla. Je toho asi víc, ale podle mě se to zveličuje. Jak to bylo, ví jen ona sama, ale hledat za každým jejím slovem něco nepatřičného mi přiapdá dost nefér.
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:55Od: Kojinho
Kafemlejnek hadr
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:59Od: Fandina
trapné
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:00Od: annah
Za to koučování jí Ramos myslím sebral jen jeden fiftýn, to mohla spolknout, to není tak zlé. Jak na to reagovala, to jsem neviděla, anebo si to nepamatuju. (viděla jsem zápas v Chorvatsku s německým komentářem, tak jsem ne všemu rozuměla).
Pak ale po nějakém nepodařeném úderu či co rozdupala raketu, což byl už druhý prohřešek v pořadí, a za to jí Ramos vzal celý game. Pak teprve začal ten šílený tanec.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:02Od: EllNino
nene ... za koučink dostla varování, za raketu druhé varování, takže trestný fiftýn a za to, že mu řekla, že je zloděj, že jí ukradl bod, dostala třetí vrování, a tudíž trestný gem
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:06Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:12Od: annah
Aha. Tak se omlouvám, že jsem to spletla. Už je to dlouho.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:13Od: EllNino [ Reagovat ]
15.05.2019 15:06Od: Kojinho
Ona vyšilovala už kvůli tomu nepovolenému koučování.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:07Od: janek_da
Pochop! Je to matka.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:11Od: Fandina
Já bych se tomu tak nevysmívala. Já jí docela chápu. Nejdůležitější pro ní bylo v tu chvíli to mateřství. Už jsem to tu psala. Když jsem měla malé děti, tak jsem na nic jiného nemyslela.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:14Od: annah
Ona ale myslela v té chvíli asi spíš jen na tenis...:-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:20Od: Fandina
Nevím, ale tu matku zmiňovala.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:26Od: sojka1
nesvihla tam tu matku ve smyslu, ze by jako MATKA prece nepodvadela? A ne, ze jako takova vsechno muze? Ja se na to snad znovu podivam, zatim jsem uspesne odolala... :-)))
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:29Od: annah
Přesně tak! Říkala, že je matka, tak že by přece nepodváděla..
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:29Od: rybicka
Ano, v tom smyslu to bylo.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:38Od: sojka1
vidis, take jsi, myslim, psala, ze te materstvi spis zavazuje, myslela to vlastne stejne... a ten tyjatr, co ji uletl okolo, je pro ni uz nepodstatny, poutova Serenka, no.. :-)))
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:41Od: rybicka
To bylo vyprovokováno argumentací Fandiny. Tohle jsem ani tehdy Sereně nezazlívala.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:44Od: Fandina
Hlavně, když je důvod, proč na někoho útočit, že?
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:46Od: rybicka
Ne, nechci. Taky proč bych Vám měla chtít dělat zle. Na to si stačíme sami. :-) Pěkný večer přeji.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:47Od: Fandina
Není večer.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:38Od: Kojinho
Toho by se dalo využít i v politice. Reportér: Skutečně je tedy dle Vás vaše dotace na Orlí hnízdo v souladu s legislativou? Dotyčná: Promiňte, ale já jsem matka, takže vám na tu otázku ani nebudu odpovídat.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:45Od: rybicka
Pozor, to by ale muselo mít následky, kdy by za drzost otázky byl následující dny obviněn, že je misogyn. :-))
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:53Od: janek_da
Jake "prominte"? Normalne ho servat a zadat vylouceni ze Syndikatu novinaru.
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:03Od: Fandina
To už není ani ftipné. To je doslova trapné.
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:05Od: janek_da
:)
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:07Od: Fandina
dtto
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:13Od: janek_da
:(
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:14Od: Fandina
no proto
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:14Od: Fandina
Ano, když si myslela, že nebylo, tak vyšilovala a pak to narůstalo dál a dál.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:15Od: rybicka
Přesně tak. Opakovaně jsem se dívala další den. Při všech následně odehraných gemech štěkala na Ramose jak fena a urážela ho. Pak už to postupně kulminovalo.

Mimochodem, kdybych použila Karolínu a její rupnutí nervů, musela by Kája mlátit do konstrukce opakovaně, při každé výměně stran...
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:16Od: rybicka
Ale Kája není matka, tak vlastně nemá to právo.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:23Od: Fandina
Vyšilovat může každý, že Serena mluvila o matce, je nepodstatné. Když někdo začne vyšilovat, tak nějaký důvod to má, jinak by to nenastalo.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:31Od: rybicka
Nic proti, ale tu matku sem zavlekl do debaty kdo?
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:35Od: Fandina
Chceš se dohadovat, kdo začal o matce nebo o co ti jde.
[ Reagovat ]
15.05.2019 15:39Od: rybicka
Ne, nechci. Taky proč bych Vám měla chtít dělat zle. Na to si stačíme sami. :-) Pěkný večer přeji.
[ Reagovat ]
15.05.2019 16:31Od: Fandina
Sice pěkný večer, ale smysl příspěvku mi zůstává utajen.
[ Reagovat ]
15.05.2019 17:55Od: Kojinho
Nebo celého vlákna?
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:31Od: FulnekUltras
;-)))))
[ Reagovat ]
15.05.2019 18:37Od: Fandina
Jsi hloupý.
[ Reagovat ]
14.05.2019 22:06Od: FulnekUltras
Opravdu "humanitární" gesto protřelé hérečky. Chybět nebude - stejně jako její historické statistiky. Kontrast s Venus už nemůže být větší.
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:40Od: annah
Ale konečně měla uměřené a vkusné oblečení. Asi jí konečně někdo poradil, že tylové nabírané baletní sukýnky nebo růžové kalhotky nejsou to pravé ořechové.
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:56Od: sojka1
vim, co tim myslis, ale jak ji fandim - tenisova legenda, zajimava cesta na vrchol "po zadech vlastni sestry", navic jeji neuveritelne dokonaly servis - proste me ten nevkus po celou jeji karieru jen rozesmava a dojima.. :-)
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:30Od: janek_da
Serena mi pripomina vyvoj nemeckych tanku za 2sv. Ted uz je fazi Mausu.
[ Reagovat ]
15.05.2019 08:28Od: Kojinho
Myslíš paralelu vtom, že to byly čím dál větší monstra s ničivějšími projektily, ale v boji pomalé a neobratné se spoustu technických problémů?
[ Reagovat ]
15.05.2019 08:38Od: sojka1
:-))) ..... nechte uz tu Serenku na pokoji! ;-)
[ Reagovat ]
15.05.2019 14:52Od: janek_da
no tigry technicke problemy nemely, Maus obrovske a vlastne uz ani nezasahl do boju
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:09Od: George_Renel Lepší zpráva je tato
https://www.idnes.cz/sport/tenis/petra-kvitova-nejlepsi-tenistka-duben-2019-wta.A190514_200016_tenis_ten
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:15Od: Linka
Jo! :)
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:52Od: triatlet
Tak ještě aby vyšla hráčka května :-)
Aga má nástupkyni v Úderu měsíce. Kirsten se mi líbila víc.
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:05Od: sojka1
tusila jsem, ze Serenka :-)) s Venusi hrat nebude, nedava mi to v soucasne dobe zadny smysl. Horsi je to koleno... nejak neverim, ze ji udrzi. Serena sice ocividne zhubla, je mi jasne, ze pri sve povaze dre jako kun, ale cas nezastavi a uz se bude asi jen rozpadat... :-(
[ Reagovat ]
15.05.2019 11:01Od: turista
No Venuše už taky pořádně přesluhuje.
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:04Od: Chrenda Myslím,
že je to její konec. GS už nevyhraje ani náhodou. je tlustá jak bečka a každá chytřejší tenistka jí musí porazit. Petersonová v prvním kole hrála tragicky, takže ten postup do 2. kola nic neznamenal. Podle mně se už jen ztrapňuje a nakonec dopadne jako Jágr v NHL.
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:28Od: LukasH
Já bych to tak jednoznačně neviděl. Záleží to na jejím zdraví, který zdá se už není nic moc. Ale byla ve finále USO a semi AO a v prvních kolech po pauze je tragická vždycky.
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:29Od: LukasH
oprava - čtvrtfnále AO (který měla téměř vyhraný) :-)
[ Reagovat ]
14.05.2019 21:56Od: rybicka
No, ale hubne. Každopádně to příšerné břicho dala hodně dolů, takže i kila. Za sebe ji nicméně vídat nemusím.
[ Reagovat ]
14.05.2019 22:16Od: Mr.Pink
Kdyby se Jagr nezranil, tak stale hraje v nhl. Pred zranenim hral v Calgary v prvnim utoku. Takze nevim, co na tom bylo trapneho. A Serena bude nebezpecna i ve 40, pokud ji aspon trochu podrzi zdravi.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist