Souboj o první grandslamový titul a trůn vyhrál Alcaraz. 19letý Španěl bude nejmladším králem žebříčku v historii!

  • US OPEN - Carlos Alcaraz hned své premiérové finále na grandslamech přetavil v triumf. Devatenáctiletý Španěl, který ve čtvrtfinále odvracel mečbol Jannika Sinnera na returnu, přehrál 6-4 2-6 7-6(1) 6-3 Caspera Ruuda a stane se historicky nejmladší světovou jedničkou. Třiadvacetiletý Nor naopak nezvládl ani své druhé finále na majorech a na tenisový trůn neusedne.
    12. 9., aktualizováno | Aktuality |  220 komentářů
    Carlos Alcaraz (© AFP)Carlos Alcaraz (© AFP) 
     
  • Profily hráčů

O Carlosovi Alcarazovi se už několik let mluvilo jako o jednom z největších talentů v historii bílého sportu a podle mnohých bylo jen otázkou času, kdy dosáhne na ty nejvyšší mety. Loni se na hlavním okruhu teprve rozkoukával, na ATP 250 v Umagu získal svůj premiérový titul na této úrovni a pak v závěru sezony vyhrál Turnaj mistrů pro mladíky.

To, co rodák z El Palmaru předvádí letos, se ale jen tak nevidí. Devatenáctiletý Španěl, který ještě předloni touto dobou objížděl challengery, v tomto roce dvakrát triumfoval na ATP 500 i na Masters a teď už má i grandslamový titul.

Na letošním US Open se od začátku řadil mezi největší favority. V New Yorku bez ztráty sady postupně porazil Sebastiána Báeze, Federica Coríu a Jensona Brooksbyho a poté v pětisetových bitvách přetlačil bývalého šampiona Marina Čiliče, Jannika Sinnera (odvrátil mečbol na returnu a poprvé přešel přes čtvrtfinále majorů) a Francese Tiafoea. Ve svém prvním grandslamovém finále v kariéře přehrál 6-4 2-6 7-6(1) 6-3 Caspera Ruuda, s nímž zvládl i třetí souboj.

Poprvé v historii se v grandslamovém finále mužů bojovalo o premiérový triumf na majorech a zároveň post světové jedničky. Začátek byl z obou stran velmi nervózní, ve všech úvodních čtyřech gamech byl k vidění minimálně jeden brejkbol a Alcaraz si po necelé hodině hry díky jedinému brejku zajistil vedení. Ve druhé sadě bylo naopak po čtyřech gamech srovnáno, Alcaraz poté začal kupit nevynucené chyby a ztratil čtyři hry v řadě, čímž dovolil soupeři skóre utkání srovnat.

V klíčovém třetím dějství měl Alcaraz brejkbol na 3-0. Ruud se však z nejhoršího dostal, okamžitě Španělovi sebral podání, a dokonce si ve 12. hře postupně vypracoval dva setboly. Každý z nich ale Alcaraz odvážným přechodem na síť zlikvidoval a v tie-breaku (všechny čtyři předchozí na turnaji prohrál) chybujícímu Ruudovi povolil jediný bod. V závěrečném setu už Ruuda k brejkbolu nepustil a sám v šestém gamu svou jedinou šanci proměnil.

Devatenáctiletý Alcaraz, který ve všech 65 posledních zápasech uhrál minimálně set, se v novém vydání žebříčku stane historicky nejmladší světovou jedničkou a překoná rekord Lleytona Hewitta, jenž se do čela vyšplhal tři měsíce před 21. narozeninami. Na trůnu nahradí loňského šampiona Daniila Medveděva.

"Tohle je něco, o čem jsem od dětství snil. Je to něco, na čem jsem opravdu tvrdě pracoval. Těžko teď o všem mluvit. Mám v sobě strašně moc emocí," řekl po utkání kurtu Alcaraz a ocenil trenéra Juana Carlose Ferrera. "Tuhle trofej zvedám díky němu. Kdybych ho neměl, nebylo by to možné. Juan Carlos je jako můj druhý otec. Mohl trénovat spoustu špičkových hráčů, ale rozhodl se být se mnou," doplnil španělský teenager.

Do kompletní sbírky mu k prvenství na ATP 250, 500, Masters 1000, Turnaji mistrů pro mladíky a grandslamech chybí už jen trofej z Turnaje mistrů, kterou může vybojovat při svém letošním debutu. Celkově se raduje ze sedmého titulu.

Po dnešním vítězství je nejmladším grandslamovým šampionem od triumfu Rafaela Nadala na French Open 2005 a druhým nejmladším vítězem US Open po Petovi Samprasovi (1990). Závěrečný podnik velké čtyřky vyhrál jako teprve čtvrtý Španěl v historii (Manuel Santana 1965, Manuel Orántes 1975, Nadal 2010, 2013, 2017 a 2019) a stal se 30. různým vítězem tohoto turnaje v open éře.

Ruud neuspěl ani ve svém druhém grandslamovém finále a svůj jubilejní 10. kariérní titul ani první trofej mimo nejmenší akce ATP 250 nezískal. Třiadvacetiletý rodák z Osla si nicméně vedl podstatně lépe než na letošním French Open, kde schytal výprask od Nadala.

"Oba s Carlosem jsme věděli, o co hrajeme. Bylo nám jasné, co je v sázce. Myslím, že to vše pasuje. Jsem samozřejmě zklamaný, že nejsem světovou jedničkou, ale být světovou dvojkou také není špatné," uvedl Ruud.

Dnes se mohl stát historicky první norskou světovou jedničkou. V aktualizovaném žebříčku bude figurovat na druhém místě hned za Alcarazem. Třetí bude Nadal, který senzačně vypadl už v osmifinále.

Oba hráči také vzpomněli na památku obětí teroristických útoků z 11. září 2001. Finálové utkání se odehrálo přesně 21 let od tragických událostí. Připomínkou bylo i bílé datum u postranní čáry na kurtu Arthura Ashe. "Jde o něco, na co nikdy nezapomeneme," podotkl Ruud.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 60.100.000 dolarů
nedělní výsledky (11. 9. 2022)
• Dvouhra - finále •
Alcaraz (3-Šp.) - Ruud (5-Nor.) 6-4 2-6 7-6(1) 6-3
• Čtyřhra - finále •
Ram/Salisbury (1-USA/Brit.) - Koolhof/N. Skupski (2-Niz./Brit.) 7-6(4) 7-5
• Mix - finále •
Sandersová/Peers (4-Austr.) - Flipkensová/Roger-Vasselin (Belg./Fr.) 4-6 6-4 10-7
• Dvouhra junioři - finále •
Landaluce (5-Šp.) - Bailly (2-Belg.) 7-6(3) 5-7 6-2
• Čtyřhra junioři - finále •
Baris/Basavareddy (8-USA) - Dietrich/Prado Angelo (Švýc./Bol.) 6-1 6-1
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (220)
12.09.2022 17:42Od: a.magerova Velká gratulace vítězi USO i No1
smile smile smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 16:26Od: Tennisfan77
Points needed by all the active players to reach #1 for the first time

Federer 9,825*
Nadal 11,595*
Djokovic 13,285
Murray 11,185
Medvedev 8,615
Alcaraz 6,740

*Adjusted to the current ranking system
[ Reagovat ]
12.09.2022 16:40Od: Berny Re: stat
ja tipuju ze i rafa v 2005 mel nahrano vic bodu nez alcoš dneska.. zajimalo by me kolik musel hewitt uhrat..
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:07Od: a.magerova
https://www.tenisportal.cz/zebricky/atp-muzi/2001/?date=2001-12-03

Ale na přelomu let 2008-2009 se zdvojnásobovaly body.

Např. Djokovič
29.12.2008 měl 5295 bodů
a 5.1.2009 měl 10590 bodů

Takže přepočteno na dnešní body by měl Hewitt 8730 bodů
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:23Od: a.magerova
Mi to vyšlo kapku jinak u Rogera a Rafy (tak jen tak pro zajímavost):

Roger 10450
Rafa 13400
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:43Od: Tennisfan77
Ja to kopíroval, za správnost nerucim. smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:58Od: Krisboy
A Kájovi dlužím omluvu za to, jak jsem ho před turnajem podceňoval.
Když si vzpomenu, jak jsem favorizoval Tsipa, musím se sobě od srdce vysmát.smile
Ale mýlil jsem se rád, Carlos je sympatičtější a hlavně hraje hezčí tenis. smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 14:12Od: Martan1
Já ho taky už odepisovala ve třetím setu se Sinnerem, a ejhle jak to dopadlo
[ Reagovat ]
12.09.2022 14:12Od: Martan1
Odepisoval
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:30Od: Blondie
Nevíte, jak je to s dalším programem Kvitovic a Plíškovic? Prosím?
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:47Od: Krisboy
Ne.
[ Reagovat ]
12.09.2022 13:55Od: miraben99
Plíšková by měla hrát pětistovky v Tokiu a v Ostravě. Kvitová není přihlášená nikam.
[ Reagovat ]
12.09.2022 15:20Od: Blondie
Děkuju!
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:30Od: Krisboy
Tak hlavně, aby mu to vydrželo. Myslím to vyhrávání grandslamů.
Nejmladší jednička v historii je sice pěkné, ale všichni víme, že žebříček nemá v současné době žádnou vypovídající hodnotu.

Hlavně doufejme, aby už do propadliště dějin odešel i Ježíš (kam stejně patří už dva tisíce let) a mladí mohli ATP opanovat zcela.

Vamos Carlossmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:37Od: jackiec
Ježíš bude pinkat do 40ti, až udělá 30Gs.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:45Od: Krisboy
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2022 13:40Od: turista
Těch 30 GS jsou už asi jen vzdušné zámky. Ale do penze Djokovič půjde až po Nadalovi. Je na tom líp zdravotně a věkově.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:08Od: ipko
dobrou správou je, že povrch bol podľa mňa rýchlejší ako minulý rok a tiež sa mi páčili časté prechody na sieť od obidvoch, takže možno sa tenis naozaj vracia k tradičnejšej verzii, čo ma teší a dobre sa na to pozerásmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:00Od: Kozoroh Alcaraz-Ruud 6:4, 2:6, 7:6(1), 6:3
O vítězství Carlose rozhodl třetí set, Casperovi se podařilo otupit Alcatrazovu ofenzivu a hrát s ním vyrovnanou hru, dokonce mít po jistý úsek zápasu mírně navrch, ale nevyužil dva setboly (při nichž se Carlos nebál riskovat a vydal se na síť) a KO v TB mu vzalo vítr z plachet. Finále mělo skvělou kvalitu, oba zahráli víc winnerů než UE a často chodili na síť, zejména Carlos.

Pro Carlose je triumf na USO obří dávkou sebevědomí, všem pochybovačům po období svého mírného útlumu vytřel zrak. Definitivně potvrdil, že v něm je obrovský talent a letošní USO je první triumf z mnoha, které přijdou v budoucnu. Na AO 2023 si však bude muset nechat zajít chuť, protože tam si pro jubilejní 10 půjde No1e! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:05Od: Tomas_Smid_fan
smile Macháč nebo Lehečkasmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:14Od: Pe3k
Tyhle Kozorohovy pozápasové komentáře mi tady seriozně chyběly a to neříkám, že s nimi většinou souhlasím, nebo že bych samotného Koza nějak miloval, ale dobře se to čte, většinou to obsahuje
nějaké fakta/data a ne jen "názory". Well "cum" back smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 13:31Od: woody
YES.smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:09Od: Ondrej2280
Myslim si,ze vseobcne 35 a viac rocni hraci sk budu musiet nechat zajst chut na hardovych turnajoch,mladi ked uz nie tenisom tak ich fyzicky ustvu,takze cas vitazstiev djokera alebo nadala na hardoch konci..nadal.ma.este sancu na French a Djoker na wimbledone ..
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:23Od: Pe3k
Djoker bude ještě 5 let na špici.
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:31Od: Ondrej2280
Nic v zlom,ale videl.si intenzitu hry v tom vcerajsom finale?...35r uz ani nahodou..alebo teda len vynimocne..
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:33Od: Pe3k
Tak pokud to bereš takhle čistě přes věk, tak bych i souhlasil, ale tady je řeč o Djokovicovi a ten je na tom zdravotně zdaleka nejlépe z Pig 3 a ohlásil, že chce vyhrát 30 gs.
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:02Od: paddy
strop na GS titul bude okolo 37 let
věk nikdo nezastaví
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:04Od: Ondrej2280
Ked sa zobudi zo sna,moze ich mat aj 35:))bud trosku realista..
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:09Od: Pe3k
Vždyť píšu, že to ohlásil Novak, ne já...
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:12Od: Ondrej2280
Vsak ok,len neviem ci tomu naozaj veri alebo to len tak vystrelil cifru:)za mna je strop ci nadala alebo djokovica..25
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:16Od: Pe3k
Já si pamatuju jak v roce 2010 ohlásil Federer, že chce vyhrát 20 gs a zdejší fanoušci Nadala v čele s Trollhandem se z toho mohli zbláznit no a nakonec se ukázalo, že měl Roger pravdu...Mě by spíše zajímalo, kde ty gs chce posbírat. Na Ao a US nemůže, RG vyhrává Nadal a samotný Wimbledon ještě 9 asi nevyhraje.
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:19Od: Ondrej2280
To som presne napisal,nema.ich uz kde pozbierat....v podstate nadal ma uz len french a djoker wimbledon.
V 2010 mal fedex 29 rokov..takze tam by som nevidel dovod preco by nemohol mat 20 gs..a mohol mat aj viac
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:50Od: Pe3k
Měl by mnohem více nehrát v nejtěžší éře historie.
[ Reagovat ]
12.09.2022 23:08Od: Marduch
Pokud vím, tak Jokerovic to neohlásil, s tím přišel nějaký jeho kamoško, že to od něj slyšel. Takže JPP.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:17Od: Tomas_Smid_fan No1
bych nicméně moc nevyzdvihoval, ani ji nebral až tak v potaz. Ranking je totálně rozbitý a senzace se hodí hlavně médiím a sponzorům. Realita je poněkud jiná. Chci věřit, že příští tenisový rok bude férovější a nebude tolik ovlivněný vnějšími okolnostmi.
GS má Carlos zaslouženě, i když ani u titulu nebyly podmínky díky nesmyslně vynucené nepřítomnosti právoplatné No1 zcela rovné.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:31Od: Pe3k
Je pravda, že se Karlito stal jedničkou v nejslabší sezoně ever, ale zase v ní porazil Djokovice i Nadlala, takže mu nelze nic upírat. Problém je v tom, že se v minulosti body přidělovaly jinak a turnaje byly jinak bodově ohodnoceny, systém byl jinačí, takže by se třeba Sampras nebo Hewitt staly jedničkami dříve za současného systému.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:23Od: Patik
Djokovic prehral síce s Alcarazom ale bol to jeho koľký zápas v sezóne ? 5-6 zápas to je veľmi málo proti rozbehnutemu mladíkovi.
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:29Od: Ondrej2280
Viem ,ze to znie pre teba smutne,ale jezis uz bude s carlitom prevazne len prehravat:))
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:57Od: Tennisfan77
No nevím, ten Madrid byl pokud vim někde v TB, Alcaraz vyhrál o jeden, nebo dva míče a to Djokovic měl za sebou par zápasu v roce.

Kdyby hrál Nole klasicky od ledna, Alcaraz by nevyhrál.
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:03Od: Ondrej2280
Pozri,nevsimol si ako sa menia generacie?..je.to prirodzena vec..rychlost hry a pohybu je uz zas inde a ani jezis tomu uz stacit nebude..takisto ako.odisielfedex,odide aj rafa a djoker..zbytocne sa utesujes,ze prehral lebo mal malo odohrate..buduci rok to nebude lepsie,len horsie a tazit z toho budu tito fyzicky nadupani mladi chalani..
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:11Od: Tennisfan77
Hele mě je to úplně jedno, naopak jsem velký fanoušek mladé generace.

Jenom říkám, ze ten zapas s Djokovicem v Madridu byl o jeden fifteen, strašně těsný a to měl Djokovic dva BB aby šel pak podávat na vítězství.

Jenom se domnívám, ze kdyby měl více nahráno, ten zapas by vyhrál, na konci mu chyběly proste síly, které nestihl díky posunuté sezóně nabrat, tot vše.
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:16Od: Ondrej2280
To moze byt,ale ich dalsie matche v buducej sezone uz budu omnoho tazsie pre djokovica..ale samozrejme aj nadala..jedine v com budu mat navrch su skusenosti..nic viac..a to zial uz v blizkej buducnosti veru stacit nebude
[ Reagovat ]
13.09.2022 13:44Od: turista
Asi už těch GS Big 2 moc nevyhraje včetně Djokoviče. Ale cestou menších turnajů bude Djokovič ještě schopný přečíslit Nadala ve všem možném.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:33Od: Tennisfan77
Tak Carlos hlavně nemá nic jistého, může stejně rychle zase n1 nebýt.

Budou se hrát ještě čtyři pětistovky, Masters, TM.

I kdyby elita hrála jednu pětistovku, Paříž a TM, tak může být jednička Zverev i Tsitsipas, je to úplně otevřené.

Po GS taky Carlos nemusí vyhrát nic, to už jsme také viděli.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:39Od: Tomas_Smid_fan
U Carlose o mentálním pádu po vyhraném GS pochybuju, už jen díky tomu mládí a nastavení.
Ale o No1 samozřejmě přijít může. Spíše by bylo překvapivé, pokud by ji udržel delší dobu. Nechme se překvapit, třeba ji nebude chtít pustitsmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:20Od: Patik
Je to tak..je pravdepodobne ze za normálnych okolností by sa Djokovic z trónu nepohol.
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:38Od: Tomas_Smid_fan Útěk z Alcatrazu
se Casperovi nepovedl. Rozhodně nebyl bez šancí. V prvním setu ztratil nenápadný gem, který Alcatraze posunul vpřed, jelikož si svůj servis ustrážil.
Ve druhém setu ovšem zahrál Casper parádně, Carlose zatlačil a ten pod tlakem chyboval. Třetí set přinesl největší bitvu. Casper rychle zjistil, že Alcatraz neodpadl, nicméně měl po otočce šanci jít do vedení 2:1, ovšem breakbally ani setball nevyužil. Carlosova houževnatost ho nahlodala natolik, že V TB uhrál jediný bod. Ve 4.setu už moc možností na obrat nedostal. Chyběla mu šťáva z druhého a třetího setu.

Herně tam Casperovi něco chybělo - možná přesvědčivější hra na síti, lepší rozhodnutí při BB...? Carlos měl na síti výrazně vyšší úspěšnost, jakkoli Casper byl aktivní a i o na ni chodil poměrně často. Zajímavé bylo, i komentátoři na to upozornili, že Casper vyhrál více z efektních nebo i dlouhých výměn.

Doufám, že tu kolega přežil panákovou smršť při zapíjení spojení komplexní Alcarazsmile Nicméně, je to tak, větší komplexnost i houževnatost asi zápas rozhodla. Casper dokázal tvořit hru, tlačit z BH i FH, ale extrémní tempo prostě nevydržel. Carlosovi hrozilo jediné - že ho nalomí přemotivovanost. On se ale dostal na vlnu a nespadl z ní. Proto zaslouženě bere 1.GS titul (i ty ohavný prachysmile) a k tomu jako bonus No1.smile
Doufám, že zklamaného Caspera tenhle zápas namotivuje a poučí. Je to skvělý hráč, podceňovaný (asi hlavně tady na TP). Nechybělo mnoho a zápas se mohl vyvíjet jinak.

Jakkoli, oba předvedli bitvu, která diváky zvedala ze sedadel a o to hlavně šlo. Casper byl ve výměnách Carlosovi rovnocenným soupeřem jak bh, tak fh, pohyboval se stejně dobře, až na pár extrémních situací, kdy Alcatraz přidal i nějaké gymnastické prvky. Snad nezi kluky vznikne rivalita, klidně ať ještě přiberou Janka a Frantu, možná se ještě objeví někdo další.

Tedy sláva nejmladšímu vítězi USO a No1 v historii a také nové no2!!! Díky za super tenis!
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:23Od: Kozoroh
Nejmladším vítězem USO je Pistol Pete (1990), Carlos má o 3 měsíce navíc. smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:32Od: Tomas_Smid_fan
Omouvám se Pistolníkovi, opomněl jsem, že to bylo vítězství nejmladšího hráče, ale po dekádách, ne absolutně.smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:31Od: paddy
Podle očekávání neškodné kuře nestačilo na mazanou lišku smile
Potvrdilo se, že titul obvykle vyhrává lepší hráč a ne ten méně unavený smile

Máme tu opět titul z odvrácení MB během turnaje. Hezké, ale nejlepší je turnaj vyhrát bez ztráty setu.
Sinner se za ten neproměňený MB určitě denně fackuje a po zásluze vypadl z top10.

Alcaraz využil příznivé situace a dostal se na čelo rankingu. Dva velcí konkurenti byli zasaženi zraněním a třetí z vlastní vůle nehrál několik velkých turnajů. Na to se ale historie neptá.
Dá se čekat, že příští rok ho někdo vystřídá, protože neobhájí silný start do sezóny či USO a za Wimbledon budou body. Je stále mladý a mediální tlak se teď znásobí.

Ruud by někdy mohl vyhrát RG, jinde bych mu věřil o dost méně.
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:49Od: Tomas_Smid_fan
Kdyby Janek vyřadil Carlose, tak by bral titul Caspersmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:20Od: Kozoroh
Myslíš? Tiafoe a samotný Sinner by nebyli bez šance, resp. favorizoval bych kohokoliv z nich nad Casperem.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:02Od: Tomas_Smid_fan
Těžko soudit, Franta chytil na USO formu a Janek Caspera 2x porazil - ovšem naposledy před rokem ve Vídni a od té doby udělal Casper větší progres než Janek. I tak bych se mírně přikláněl ke Casperovi.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:11Od: smooke1
A ještě může vyhrát AO tam také obranáři vyhrávají
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:07Od: Tomas_Smid_fan
Casper má sice špičkovou obranu, ale rozhodně to není obranář.smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:31Od: paddy
Je to pravé křídlo

Taková Plíšková je pivot, stojí uprostřed kurtu a čeká na míč smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:46Od: Krisboy
Tenisovej Honza Koller.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:48Od: Tomas_Smid_fan
Rybářka smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:50Od: Anonym
Obrovská gratulace. Na to, jak obecně Španělům moc nepřeju, tak tenhle sympaťák je fanditelný. A pokud neusne na vavřínech, má toho ještě hodně před sebou. Nevím, zda se přímo nabízí nějaké srovnání s Nadalem, ale našlápnuto má dobře tenhle borec.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:50Od: ttopi
Sorry, rychle klikám :-)
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:50Od: ttopi
Obrovská gratulace. Na to, jak obecně Španělům moc nepřeju, tak tenhle sympaťák je fanditelný. A pokud neusne na vavřínech, má toho ještě hodně před sebou. Nevím, zda se přímo nabízí nějaké srovnání s Nadalem, ale našlápnuto má dobře tenhle borec.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:48Od: annah
Gratulace Alcarazovi. Dopadlo to dle mého očekávání, byl prostě lepší a takovým buldočím stylem si šel za vítězstvím.
Videla jsem včera jen první set, ty dvě noční v předchozích dnech mě zmohly, zjistila jsem, že průběžně usínám, tak jsem to vzdala. Koukám na to ted. Ten 10minutový game na konci třetího setu byl teda zážitek. Ruud měl dva setboly, škoda, že je nevyužil.
Alca na mě nepůsobí moc příjemně, mimo jiné mi vadí to hykani u každého úderu. To asi odkoukal od Rafy. Že to není žádný krasavec, nehraje roli. To Ruud taky neni, ale ten je mi hodně sympatický. Trochu mi připomíná Rogera.
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:03Od: jackiec
Tak jestli alcaraz a nadal hekaji takhle a bylo by to u všech, tak mi to vůbec nevadí!!!za to co předvádějí azarenka, Halep, sabalenka a spol. tak kvůli tomu prostě na ženský tenis nekoukám. To je proti nim labutí píseň a vůbec mi to nevadí, protože to není řvaní.
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:15Od: Martan1
Jedinej hezoun tam je Berrettini, ostatní jsou tak nějak normal. Asi bych se k tomu neměl vyjadřovat když jsem chlap, abych nebyl někam zařazen. smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:18Od: Pe3k
Jeho grunting mi připomíná Djokovice ne Nadala. Rafa heká více nahlas, Karlito zase více monotoně jako Novak. Nelíbí se mi to sice u nikoho, ale přežít se to dá.
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:49Od: Patik
Heka jak Rublev.
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:43Od: milik254
Casper je náhodou velký krasavec! A Carlos, když se usměje, taky není vůbec ošklivý. :D
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:22Od: annah
Jo, teď jsem se koukla na Ruuda bez celenky, a je to fakt celkem fešák. Ale největší fešák a majitel největšího charisma byl, je a bude Roger. Na toho nikdo nemá... :-)))
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:26Od: Blondie
Casper dokonce vypadá jako holywoodský herec :-)
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:28Od: Marduch
S těmi delšími vlasy mi připomíná Jakea Gyllenhaala.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:51Od: Pe3k
To je náhodou můj oblíbený herec, ale že by ho Ruud připomínal to bych neřekl.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:34Od: Pe3k Alkáč
Gratz. Po druhém setu jsem šel spát. výsledek jsem tipnul správně a Karlito vyhrál zaslouženě. Nejmladší světová jednička? WoW smile
Je tady 50 komentářů a z toho patří 20 jednomu nicku smile Není tady nikdo, kdo by si myslel, že tohle je chování normálního člověka... z tohoto úhlu pohledu by bylo asi, kdyby vyhrál Káspr.
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:26Od: Rafaeoli25
Tvůj názor mě nezajímá, s tebou se nebavím smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:31Od: Pe3k
Takže ty sis můj názor přečetl a odepsal si mi na něj, ale zároveň píšeš, že tě nezajímá a nebavíš se semnou? Copak nevidíš ten rozpor? Očividně ne, až tak mimo ty si...

Btw. ty si ten poslední s kým bych si tady chtěl psát. Raději bych si četl názory od Fulneka na Billa Gatese než cokoliv od tebe...

Btw2. Co jsem tady četl tak názor na tebe mají všichni stejný a to včetně fandů Nadala. Ocenil bych kdybys už nikdy na mě nereagoval i když to po tobě chci moc, že?
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:13Od: Rafaeoli25
Házej si na mě špínu jak chceš. Já se Tady normálně bavím s řadou lidí, s Amputkou se shodujeme, s Tennisfanem máme sice na něco odlišné názory, přesto se respektujeme. Koho ale nelze respektovat je kašpar jako jsi ty, který jeden píše dojemné kecy o kamarádství, aby druhý den lil na dotyčného největší sta.kysmile
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:21Od: Pe3k
Ty se mi snad zdáš. Napsal jsem ti "JEDNU" rádoby přátelskou zprávu a ty to stavíš do pozice jako bychom byli 30 let manželé/nejlepší přátelé. Kdybych mohl vrátit čas, tak bych ti nikdy nenapsal a mnohem raději na tebe jen házel špínu jak píšeš, i když já jen píšu pravdu, nic víc.
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:55Od: Rafaeoli25
Já píšu jen pravdu smilesmilesmile. Umíš občas i pobavit.
[ Reagovat ]
13.09.2022 18:06Od: Pe3k
To ano, ty na druhé straně neumíš nic...smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:33Od: Martan1
Jakej filtr? Na nic jsem neklikal. Nevím co to je a kde je tady možnost kliknout na filtr, sorry.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:35Od: Pe3k
Zkus kliknout na reset v pravo nahoře hned pod článkem.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:45Od: Martan1
Díky smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:02Od: Martan1
Nemohu číst komentáře , nevidím žádné pokud jsem přihlášen. Jakmile se odhlasím, tak se komentáře objeví. To IT tenisportálu něco zkouší? Nebo administrátor nechce aby tady byla dlouhá diskuze ,tak některé z ní vyřadí nebo jako co teda je?
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:23Od: Tomas_Smid_fan
Nezapnul sis filtr?smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:44Od: Martan1
Jo teď jsem si všimnul kde je filtr, je to tak titěrný že to skkloro není vidět.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:47Od: Tomas_Smid_fan
Na telefonu se to stane hned.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:35Od: annah
V šedé liště nad diskusí je vpravo okenko , kde mas asi nápis "deaktivovat". Staci tam kliknout.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:44Od: Martan1
Supr díky za radu, už to běží smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 07:33Od: steve79
Zaslouzena svetova jednicka. Vyhral grandslam a dva masters 1000.
[ Reagovat ]
12.09.2022 06:18Od: Blondie
Naprostá paráda, šikovné děcko smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:05Od: Rafaeoli25 Zajímavé srovnání
Federer vyhrál USO poprve ve 23, Nadal 24, Djokovic 24, Murray 25, Medvedev 26, Čilič 26, Alcaraz už v 19, to je také velice příjemný primát z jeho pohledu smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:52Od: Stan_Borowitz Finále US Open
neskončilo až tak pozdě v noci, tak kde jsou všichni ti všudypřítomní a vševědoucí experti, jako třeba Tomas_Smid_fan nebo Krisboy a další? To jim fakt jako mlaďoši nestáli za to, aby se na ně podívali?
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:55Od: Rafaeoli25
Alcaraz určitě stojí za sledování, už proto, že dal tři pětiseťáky v řadě za sebou. Kdo to kdy na GS v tomhle věku dokázal? Musím se podívat do statistik, ale i v tom je myslím unikátní.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:57Od: Rafaeoli25
On možná Alcaraz mnohým nevoní. Nevím tedy proč, protože za to, co dokázal, zasluhuje jen a jen uznání. Všichni chtěli velkého, opravdového rivala pro Big3 celé dlouhé roky, tak tu konečně je.
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:05Od: Stan_Borowitz
Podle mne je pro ně moc obyčejnej, takovej kluk z ulice, žádný krasavec (zejména u zdejších přispěvatelek neboduje), asi ani žádnou prestižní školu nevychodil jeho angličtina je fakt tristní, prostě není to úplně ten prototyp ideálu pro dnešní dobu. Ještě před pár desítkami let by byl naprostá superstar, ale časy se mění...
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:08Od: Rafaeoli25
Tak prestižní školu myslím nevystudoval nikdo ani z Big3, ale vzhledové je často terčem posměšků. No krasavec to není, na druhou stranu charisma má, je to dravec, bojovník, který člověka vtáhne do hry jako Big3. V tom je stejný a proto určitě nakonec dosáhne obdobné popularity jako ti tři, jeho tenis ho k tomu předurčuje.
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:10Od: Stan_Borowitz
Taky v to doufám, snad sport převáží nad showbusinessem...
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:16Od: Rafaeoli25
Říkám, má charisma a obrovský zápal, není žádný nudný unylý jedinec, to by byl daleko větší problém, kdyby byl šampión a lidi nudil. To u něj nehrozí.
[ Reagovat ]
12.09.2022 06:19Od: Blondie
Žádný krasavec? :D

Když se usměje, tak je to super fešák.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:41Od: No-le
Je to takový 'kromaňonec', moje sympatie nemá, ale hraje fantasticky. Porazit ho nebude jednoduché pro nikoho.
[ Reagovat ]
12.09.2022 06:18Od: Blondie
Já jem usnula po prvním setu a dokoukala teď, takže juchůůů
[ Reagovat ]
12.09.2022 07:35Od: Tennisfan77
Ja jsem dal dvě pivka, panáka se sousedem a usnul bych v devět i kdyby hráli finále debla Nadal/Nadal vs. Federer/Federer
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:38Od: Tomas_Smid_fan
Však vy si tu se znovuvzkříšeným Rafaeolim vystačíte smile A psal jsem vedle... Na hodnocení ještě dojde.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:39Od: Stan_Borowitz
V pohodě, jen mne zaujal ten malý zájem, když tenis to byl velmi kvalitní, z mého pohledu lepší třeba než nekonečné pinkačky mezi Rafou a Novakem (při vší úctě k nim). Zejména ten nezájem o dobrý tenis vynikl v kombinaci s tím, jak mne tady Krisboy nedávno lživě obvinil, že sem píšu jen o politice...

A rád si popovídám s každým, kdo na mne bezdůvodně neútočí a neuráží mne. Zajímají mne názory všech. Nevím, proč by měl být Rafaeoli25 výjimkou...
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:01Od: Pe3k
Třeba proto, že se jeho "názor" dozvíš 50x denně...
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:13Od: Stan_Borowitz
Když se s ním (zbytečně) nedohaduješ, tak ne...
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:16Od: Pe3k
Ráno se s ním nikdo nedohadoval a měl tady z 50 komentářů 20 a to ještě můžeme být rádi, že nevyhrál Nadal. To by nebyl tenisportál ale Rafaeoliportál smile No asi nejsem tak tolerantní jako ty Stane.
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:21Od: Rafaeoli25
Spočítej si laskavě, kolik komentářů jsi sem za tento rok napsal ty a kolik já a pak něco říkej. Ale to samozřejmě neudělaš viď.
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:23Od: Pe3k
To opravdu ne, zas nemám tolik času na zbytečnosti jako ty...
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:29Od: Rafaeoli25
Já tu nejsem třeba dva tři týdny v kuse, ty sem píšeš skoro každý den, takže o čem to mluvíš? Já bez TP přežiju, i kdybych sem už nikdy nic nenapsal vážený.
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:32Od: Pe3k
Tak mi prosím dej vědět až budou ty slibované 3 týdny smile Už teď se na ně moc těším smile
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:43Od: Rafaeoli25
Očividně nesleduješ dění, od Wimbledonu do USO jsem sem napsal párkrát. Od loňského července do letošního ledna možná ani jednou. Za to na tebe tu člověk bohužel narazí skoro den co den..
[ Reagovat ]
13.09.2022 17:46Od: Pe3k
Takže ty si tady od července do ledna nebyl(čistá
lež) ale zároveň na mě narážíš každý den? Jako obvykle popíráš sám sebe. Těžko se mi věří, že si o 2 roky starší než já. Celou dobu mám pocit, že se bavím s dítětem.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:10Od: Tomas_Smid_fan
Ano, tenis to byl špičkový a i pro mě zajímavější než Djodal. Své jsem k zápasu už napsal výše.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:14Od: Stan_Borowitz
Jj, četl jsem a souhlasím.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:14Od: Rafaeoli25 Resumé
Obrovská gratulace Carlosovi k zisku prvniho GS a současně k postu světové jedničky, jíž dosáhl jako nejmladší v historii. Obé dokázal ještě dřív než jsem očekával (hlavně, že jsem byl za odvážnou predikci některými vysmíván). Zraje opravdu velkou rychlostí a co je krom talentu a nasazení jeho největší devizou je psychická odolnost již v tomto věku, v čemž se skutečně může měřit s Nadalem. Jedno velké bravo, příští sezona bude asi ještě skvostnější, pokud tedy vydrží zdraví, což je vždy otázka, zvlášť při tak náročném herním stylu.

Co se Rafy týče, nezbývá než s pokorou přijmout prohru, která přišla, i přes ní byla/je tahle sezona velmi dobrá, opět posunul alespoň některé milníky tenisu kupředu - počet GS celkově, počet titulů z jednoho GS a co je asi vůbec to nejcennější - počet let nepřetržitě strávených v elitní desítce žebříčku - příští jaro už to bude předlouhých neskutečných 18 let, dvacítka by byla moc pěkná, snad se to povede.

Pokud jde o Nadalovu budoucnost, má tři možnosti, kdy se vrátit - buď zkusti vyhrát zakletý TM a hrát tedy už v listopadu nebo se vrátit až v lednu v Austrálii anebo návrat odložit až na začátek antuky v dubnu. Ani jedna z těchto možností, pro kterou se nakonec rozhodne, nebude špatná a nebude mu jí moci kdokoli jakkoli vytýkat - hlavní je dát se ve všech ohledech stoprocentně dohromady, zdravotně i v osobním životě, teprve pak se maximálně soustředěný a zapálený vrátit zpět k tenisu. Příští rok to bude každopádně těžké a nejen pro něj, ale i pro Djokera, Alcaraz je totiž neustále sílící šelma, která od téhle chvíle bude chtít už jen další a další trofeje a každý titul, který proti němu získají, pro ně bude úspěchem.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:21Od: Stan_Borowitz
Přemýšlím, čím to je, že ti španělé jsou takoví nezlomní bojovníci. Že by to v nich vypěstovala reconquista?

Rafa to klidně může zabalit, má důstojného nástupce. Asi by měl zkusit ještě ten zakletý ATP Finals, letos je asi defintivně poslední šance.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:27Od: Rafaeoli25
Asi na tom něco je, ale o všech Španělech to zase neplatí, to ne smile. Nadal by to zabalit mohl, ale nemá důvod to zatím udělat, pokud se dá dohromady, má stále obrovskou motivaci pokračovat. Na FO to pořád bude o něm, i příští rok, tam se Carlos musí hodně zlepšit, aby ho trumfnul. Každopádně Španělsko musí být nadšeně a doslova v extázi, jeden šampión bude pomalu končit, druhý začíná a může dosáhnout podobných výšin. Neskutečné na jednu zemi.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:37Od: Stan_Borowitz
Taky píšu, že by mohl, ne že by měl smile. Bylo by moc fajn, kdyby si staříci ještě rok dva zachovali slušnou výkonnost, aby to ti Alcarazové, Ruudi a Sinneři neměli tak jednoduché, když už generaci před nimi ta tři monstra skoro úplně vymazala povrchu zemského...
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:43Od: Rafaeoli25
Jsem na to zvědavý, myslím, že Carlos se potřebuje na trávě a antuce ještě moc zlepšit, aby dokázal Wimbledon a FO vyhrát, hard tam je doma, to je zřejmé. Ale než opravdu převezme otěže, může to ještě docela dlouho trvat.
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:22Od: Martan1
Jestli se jim do genů propsala reconquista, tak to co přišlo po ní to zase zmenšilo. A to byla reakce na válku (reconquistu) s Maury, totiž několik desetiletí kruté a nesmlouvavé inkvizice.
[ Reagovat ]
12.09.2022 07:45Od: Tennisfan77
Rafa letos hrát podle mě už nebude přibližně na 70%.

Nemá prakticky co řešit, TM nevyhraje, Djokovic, Zverev, Medvedev, Alcaraz, Ruud, možná ještě Felix, Rublev,Berrettini, to je totálně šílené kombo a navíc v hale.

Narodí se mu prcek do par týdnu, spíše se vrátí až na AO.
[ Reagovat ]
12.09.2022 08:56Od: Martan1
Souhlas, podle mne se Rafa dávno smířil s faktem ,že TM už nevyhraje. Když to nešlo dřív, tak teď to nepůjde už vůbec. A ještě...v hale? Vždyť už se všechno do konce roku hraje uvnitř. Každej rok to má už od určitý doby stejný, někdy je zraněnej opravdu a někdy se na to prostě vybodne. Teď je tam miminko, tak to je logický, takže nemusí nic předstírat.
[ Reagovat ]
13.09.2022 13:46Od: turista
smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:02Od: Martan1
Při tom složení by to pro něj mohlo taky skončit blamáží. Možná nemuselo, proti Francisovi hrál kvalitně, ale to jeho průměrný podání a to že je už trochu pomalejší tak to by ho v hale zmuchlalo
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:03Od: Tennisfan77
To je možné, když se podíváš na Race, tak jistý TM má Nadal, Alcaraz, Ruud, Tsitsipas, Djokovič.

Už tady si myslím, že Nadal nemusí v hale porazit ani jednoho z nich, další hráči budou Medveděv, Rublev a buď Felix, nebo Zverev.

Myslím, že měl větší šance v historii vyhrát, letos to bude jeden z nejlépe obsazených TM za poslední roky.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:47Od: woody
Jakým pravidlem se tam dostane Novak? Vítěz GS?
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:36Od: Tennisfan77
Yes
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:29Od: Rafaeoli25
Tak v roce 2020 nebyl daleko od titulu. Podle USO ho neposuzuj, prostě nebyl ve své kůži a podle toho to vypadalo.
[ Reagovat ]
12.09.2022 10:58Od: Tennisfan77
Nadal hrál TM 10x a byl pouze dvakrát ve finále, uhrál tam jeden set dohromady.

I kdyby 2020 postoupil, musel by porazit Thiema v primu, čemuž nevěřím, že by se stalo.

Letos je tak pátý favorit na titul, spíše tam ani hrát nebude.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:28Od: Pe3k
Já slyšel, že Nadal už letos hrát nebude.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:12Od: Patik
A čítal som ze Federera zase boli koleno..ten už tiež moc toho neodohra.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:21Od: Pe3k
Roger už se chce podle mě jen důstojně rozloučit. Jinak jsem ráno poslouchal názory odborníků a ti říkali, že posledním videem které zveřejnil se snaží mírnit nadšení z jeho "možného" návratu na kurty.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:36Od: Tennisfan77
Tak minulý týden 100% potvrdil Basilej, čili je otázkou, jak se bude cítit. Určitě by podle mě hrát chtěl, o tom žádná.
[ Reagovat ]
12.09.2022 15:37Od: Tomas_Smid_fan
WC na Turnaj mistrůsmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:05Od: Ereinion
Pro tenis asi lepší, že vyhrál Alcaraz a bude novou světovou jedničkou on...Ruud nějaké šance ve třetím setu měl, fyzicky na tom asi byl i líp, ale celkově by to byla haluz, kdyby USO vyhrál, ve finále byl hlavně díky losu. Ve 4. setu pak Alkáč začal neskutečně servírovat, pokud bude mít takovej servis konzistentně, tak bude skoro nehratelnej.

Jsem zvědav, jak se s novou pozicí Alcaraz srovná, přeci jenom je to (díky shodě okolností) suverénně nejmladší jednička všech dob, bude na něj daleko větší tlak a nejspíš bude příští rok i větší konkurence - Djokovičovi bude pravděpodobně znovu umožněno hrát na AO, to by mohl být potenciálně epic match, pokud by se tam setkali.

Každopádně já jsem happy, prachy za Carlose doma smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:07Od: Stan_Borowitz
Souhlas smile!
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:20Od: Rafaeoli25
No kdyby Casper vyhrál třetí set, měl by to Carlos asi hodně složité. A pokud by skutečně vyhrál, nenazýval bych to haluzí. Cestou k titulu by porazil Berretiniho, aktuálně výborného Chačanova a nakonec Alcaraze. Ruud zasluhuje obrovský respekt za to, jaké pokroky dělá, obrovský respekt.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:24Od: Ereinion
jo to jo, ale za mě prostě pořád není na GS dostatečně dobrej (a na jedničku už vůbec)...před pár lety by se do finále vůbec nedostal, ale tak to dnes chodí...třeba se ale vypracuje ještě víc ve stylu Thiema, kdo ví
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:32Od: Rafaeoli25
Ruudova hra je nenápadná, ale velmi efektivní, každopádně ten progres je u něj neskutečný, z ryzího antukáře se stal contender i na hardu.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:47Od: Stan_Borowitz
Tenhle typ hráčů nemám moc rád, ale jako člověk to je sympoš, takže mu odpouštím. Navíc ty tři blonďaté krasavice v boxu, holt seveřani, no...
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:53Od: Rafaeoli25
Je to dříč, který menší porci talentu i charismatu nahrazuje tvrdou prací a to zasluhuje určitě potlesk. Přesně tenhle přístup by potřeboval Kyrgios, který je sice desetkrát talentovanější, ale co z toho, když na konci kariéry bude mít násobně slabší výsledky než Ruud..
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:55Od: turista
Ruud je tenisově moc dobrý. Ale nemá ten zabijácký instinkt jako ti co ho na GS zatím porazili. Tady aspoň byl velmi důstojným soupeřem Alcarazovi, hrál, bojoval a nenechal se zahanbit jako na RG veteránem Nadalem. Oba finalisté z NY si zaslouží obdiv.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:22Od: Rafaeoli25
Co se týče epic matche, tak ten může obstarat s Carlosem i Rafa, určitě je čeká ještě několik skvělých soubojů.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:25Od: Ereinion
to bezpochyby, na FO to bude příští rok asi taky nejotevřenější za dlouhou dobu
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:30Od: Rafaeoli25
Doufám, že se dá Nadal dohromady a pokud nebude v Austrálii Novak, tak ten epic match přesto i tam uvidíme, byla by škoda, kdyby ne. Ale je tam víc adeptů, stačil jeden míček a dnes jsme mohli oslavovat Sinnera..
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:38Od: turista
Novak na AO 2023 bude. Alcaraz pro něj už asi bude těžší soupeř než Nadal.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:42Od: Rafaeoli25
Na FO myslím ne, tam to bude stále o Nadalovi, věřím mu tam. Na hardech se taky může stát, že bude Alcaraz prostě nejlepší a Nolemu zbyde jen tráva, Rafovi jen antuka, to je dost dobře možné. Nelze ale zapomínat ani na Sinnera.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:50Od: turista
Ono už to v situaci, kdy je tady několik mladých kvalitních hráčů v čele s Alcarazem může mezi Big 3 zůstat 22:21:20 na GS. Letošní sezóna byla v GS souboji důležitá a byla ovlivněna politikou a nechutným banem Djokoviče na mnoha významných turnajích.
[ Reagovat ]
12.09.2022 01:58Od: Patik
Co nato povedať..Clovek sa zbaví jedného Vamosa a hneď nato príde ďalší a ešte horší..aspon keby nevyzeral ako šimpanz... Škoda smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:06Od: Stan_Borowitz
Musíš se koukat na hru... Carlos není žadný vraceč a ve čtvrtém setu jako bych viděl Rogera v nejlepších letech.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:33Od: Rafaeoli25
Alcaraz má ze všech z Big3 něco. Každopádně jak Nadal tak on jsou skvělí a kdo to nedokáže ocenit, nemůže mít rád tenis..
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:42Od: Stan_Borowitz
smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:46Od: Rafaeoli25
Big 3 a Alcaraz potenciálně jsou gigantičtí tenisté, kteří mají všechno, sympatie nebo antipatie jsou jedna věc, ale uznání objektivního faktu velikosti všech dotyčných věc druhá smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:56Od: Stan_Borowitz
Já jsem rád, že na špičce je někdo, jehož hra se mí líbí, kdo se nebojí útočit, chodit na síť, i když třeba dvakrát za sebou zkazí. První a hlavně čtvrtý set byl pohlazením pro mou tenisovou duši...
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:59Od: Rafaeoli25
Mě baví jakýkoli silný a zajímavý hráč, opravdu doufám, že se v další sezóně dočkáme mnoha skvělých soubojů tohoto démona s Big2 a že to bude pořádná zábava smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:09Od: Stan_Borowitz
Mnoha určitě ne, je třeba to vidět realisticky, ale pár zápasů tam ještě bude. Třeba letošní TM, pro Rafu poslední možnost získat jediný prestižní titul, který mu chybí...
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:18Od: Rafaeoli25
Jsem na Carlose v hale zvědavý, jestli i tam už dozrál na velké tituly.
[ Reagovat ]
12.09.2022 03:24Od: Rafaeoli25
Osobně jsem asi nejvíc zvědavý na jejich případný souboj na příštím FO. To bude pro Alcaraze nejtěžší možná zkouška, zkusit ho tam sesadit. Přetěžký úkol, na který bude potřeba, aby se zlepšil o další velka procenta a na antuce zvlášť. Teprve když dokáže porazit Rafu tam, bude si moci říct, jsem opravdu velký a nade mě není. Obdobné to samé ve Wimbledonu. To jsou dva turnaje, které pro něj budou obtížné. No bude to zajímavé..
[ Reagovat ]
12.09.2022 13:38Od: Tennisfan77
U BIG3 je obrovská otázka budoucnosti, Federer končí letos, nejpozději příští rok, jenom to chce udělat nějak ofiko, ve Wimbledonu možná, netuším.

Djokovič ten hrát asi bude, ale obávám se, že mu trošku ujel díky COVIDu vlak a už bude mít problém nejen s Medveděvem, ale také s Alcarazem, Ruudem, Kyrgiosem, Tsitsipasem a pokud se dostane do formy Zverev, nebo Thiem, tím hůř.

Nadal je hotový total podle mě, pokud bude ještě hrát, tak může dle mého vyhrávat max Řím a French Open, všude jinde už na to nemá rychlost, což ostatně ukázalo i USO, nestíhal od prvního zápasu, v Cincinnati dostal naloženo, ve Wimbledonu skoro prohrál s Fritzem.

Vím, že se ti to těžko akceptuje, ale osobně Rafovi dávám maximálně jeden GS na FO a to ještě tak na 50%.
[ Reagovat ]
12.09.2022 14:16Od: soloo
Nadal FO ale šanca 70% bohuzel
[ Reagovat ]
12.09.2022 14:25Od: Tennisfan77
Hraje tam vždy těžký nadstandard, je otázkou, jak s ním zamává konec letošního roku, rodina atd. Já si myslím, že letos hrát už nebude.
[ Reagovat ]
12.09.2022 15:21Od: Ereinion
Pokud Djokovičovi umožní hrát všechno, tak bych byl hodně překvapenej, pokud by nevyhrál ještě 2-3 GS
[ Reagovat ]
12.09.2022 15:23Od: Tennisfan77
AO už bude mít těžké, French Open přes Alcaraze/Ruuda/Zvereva/Nadala vyhrát může, fyzicky je na tom lépe než Nadal, čili příští rok ho tam může i porazit.

Wimbledon má prakticky jistý, tam mu další 2-3 roky nikdo neublíží, jediný jeho reálný soupeř má přes 40 a ukončí kariéru, čili všichni ostatní tam budou pro komparz.

USO nevím, tam poslední tři roky vyhrál někdo jiný, ten GS je úplně otevřený.
[ Reagovat ]
12.09.2022 15:36Od: Marduch
Jako podle toho, jak chlapcům lítali balony včera, tak za mě Djoko bude mít těžký vůbec ještě nějaký GS sebrat. Možná ten Wimbl.
[ Reagovat ]
12.09.2022 16:08Od: Ereinion
jo ale pokud bude zdravej, tak bude mít ještě hodně příležitostí, je mu "jen" 35, Federer po 35 vyhrál ještě 3 GS, Nadal už má taky 2. Oba dva mimochodem vyhrály AO ve věku 35.

AO bude mít sice těžký, ale pořád bude hlavní favorit (doufám že ho teda pustí). O trávě se není potřeba bavit, tam je bohužel minimální konkurence, jedině že by ho tam někdo zaskočil...
[ Reagovat ]
12.09.2022 17:20Od: Kozoroh
AO bude pro No1eho skvělá příležitost dosáhnout GS triumfu, protože:

Alcaraz - Dosud nikdo v mužském otevřeném tenise po zisku prvního GS titulu nevyhrál následující grandslam. Medvěd k tomu měl letos blízko, ale finále s Rafou posral. Všechno je jednou poprvé, ale myslím si, že Carlos je stále příliš mladý a nezkušený na to, aby se tento majstrštyk podařil zrovna jemu.

Nadal - Letošní AO vyhrál jen kvůli Djokerově deportaci a Medvědovu selhání. Na hardu No1eho neporazil 9 let a na AO nikdy.

Medveděv - V letošní sezóně se po tom posraném finále AO trápí. Rafa zabil jeho auru na HC.

Zverev - Návrat na kurty se mu komplikuje. Z DC se odhlásil kvůli otoků kostí. Možná pro něj letošní sezóna fakticky skončila a na AO bude nerozehraný.
[ Reagovat ]
12.09.2022 17:57Od: Stan_Borowitz
"Dosud nikdo v mužském otevřeném tenise po zisku prvního GS titulu nevyhrál následující grandslam."

To je jedna z nejzajímavějších stats, kterou jsem v poslední době slyšel.
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:08Od: Pe3k
A nebo že už 14 let nikdo neobhájil US open.
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:30Od: Stan_Borowitz
To jsou věci, to by jednoho taky nenapadlo...
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:45Od: Tennisfan77
Anebo ze Montreal a Toronto = obhajoba hardoveho titulu
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:47Od: Tennisfan77
Btw, Federer obhájil všechny tři GS, na FO byl rok před titulem ve finále, má ještě někdo tenhle prim?

Ptám se pro kamaráda.
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:41Od: Patik
nikto v otvorenom mužskom tenise to nedokázal ? a čo v dnešných dobách zavretom tenise ?
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:36Od: Rafaeoli25
Z tebe je hrozně cítit, jak tlačíš Djokera, jen si uvědom, že jeho styl taky nemá rád každý, s tím se smiř. A také je z toho cítit, že si moc dobře uvědomuješ, že bude Alcaraz příští rok ještě silnější a jak to Nole bude mít těžké smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:55Od: Patik
Och..tu máš vreckovky..a schovaj si to do gatí a nemier tu s tým namňa prosím ťa.
[ Reagovat ]
12.09.2022 01:45Od: FerrariF50
No přál jsem Ruudovi. Alcaraz mě zrovna nějak sympatický není. Ale vyhrál ten lepší holt tak gratuluji k výhře :)
[ Reagovat ]
12.09.2022 01:49Od: farr
Jo pravda, jen co jeden Vamosář míří snad už konečně do propadliště dějin. Tak se tu najednou vyloupne další španělská dilina, mám na ty hispánce asi nějakou alergii bo cosmilesmile. Vyhrát měl Sinner, takovýhle pokakání se je mrzutý, měl ho na lopatě stačilo jedno pitomý eso a bejvalo bylo vymalováno...smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 01:53Od: Kytka
Tak to jsem si taky říkala. Siner měl vyhrát. Ale důležitý míč zkrátka nedal.
[ Reagovat ]
12.09.2022 01:51Od: Kytka
Přesně, mám to stejně. Taky mně není sympatický, takový moc namachrovaný. Ale Casper zkrátka nevyužil několik možností, zejména koncem třetího setu, kde se lámal chleba a tiebreak byl z jeho strany hrozný. No co se dá dělat.
[ Reagovat ]
12.09.2022 02:12Od: Stan_Borowitz
Jako v čem namachrovaný?

Mně sice taky trochu vadí ten řev při výměnách, ale skousnu to, bo ten kluk hraje super nátlakový a pestrý tenis, chodí si k síti, zkouší kraťasy, když chce, tak výborně servíruje atd. atd.

Jestli ten převezme otěže po dědcích, tak za mne ok.
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:08Od: Kozoroh
Stane, to máš to samé jak s prezidentskými kandidáty, spousta voličů má vysněného ideálního kandidáta, kterého mezi peletonem prezidentských uchazečů nemohou najít a říkají "není koho volit". Pak se diví, že průzkumům vévodí zmetek smile, který sbírá hlasy od voličů, kteří množinky a podmnožinky neřeší. smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 12:19Od: Pe3k
Nejprve jsem myslel, že tou Slovenskou vlajkou myslíš Čaputovou (nehledě na to, co si myslí Češi, Slováci jí opravdu rádi namají, teda většina), ale ty si tím myslel Bureše, který ovšem na prezidenta nekandiduje, on chce být znovu premiér.
[ Reagovat ]
12.09.2022 13:20Od: Stan_Borowitz
Mne zase napadlo, jestli není generál Pavel původem ze Slovenska...
[ Reagovat ]
12.09.2022 17:39Od: Kozoroh
On má Pavel na krku dotační podvody, zaklekávání podnikatelů, únos vlastního syna na Krym, minulost estebáka? smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:08Od: Stan_Borowitz
Nic takovýho jsi tam nepsal, jen že je to zmetek.smile

A to generál, který dobrovolně dělal kariéru v Československé lidové armádě, kde přísahal věrnost komunistické straně a že když SSSR rozkáže, půjde a bude zabíjet občany sousedních zemí, jako dnes dělají Rusové, pak rychle převlékl kabát, vlastně uniformu, a opět přísahal, že když soudruzi z Bílé chaloupky strýčka Sama rozkážou, půjde pro jejich zájmy zabíjet pro změnu kohokoli kdekoli na světě, rozhodně je...smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:44Od: Marduch
Prezidentem ČR by se fakt nemel stát nekdo, kdo sloužil komunistům.
To by byla obrovská ostuda a další temna skvrna svědomí a hrdost národa.
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:45Od: Marduch
hrdosti
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:56Od: Tomas_Smid_fan
Bohužel bude volit národ Homolkovic a na výběr má menší zlo, horší zlo a zlé zlosmile
Takže zvolí toho, kdo slíbí nejlevnější pivo a guláš...
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:01Od: Stan_Borowitz
V době volby bude aktuální spíš polínko dřeva zdarma...
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:59Od: Stan_Borowitz
On je to prej "vyčištěný komunista" tím, že kromě ČSLA sloužil i v NATO. Takže těm hlídačům, kdo jinak nesnesou bývalýho komanče ani jako vrátného, jako prezident nevadí.

Asi jako je ruský plyn "vyčištěný od totalitních molekul", když ho kupujeme za čtyřnásobnou a vyšší cenu z Německa. A pak už nevadí.

Taky je generál známý tím, že peníze na kampaň údajně získal z výnosů z besed s občany po republice, na které stála vstupenka 300 - 500 Kč. Prej tam bylo pravidelně narváno, lístky šly za tu cenu na dračku a vyneslo to miliony. Kdo nevěří, ať tam běží...

No, není ten chlap přímo prototyp čestného muže? Žádné dotace, žádná StB. Jen vstupenky a VKR...
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:48Od: Kozoroh
Za Pavlem stojí nepochybně okruh bohatých a vlivných lidí, kteří minule tlačili Drahoše. S prohrou Drahoše si uvědomili, že národ chce lídra s ostrými lokty, ne měkotu, jehož jediným cílem bylo porazit Zemana. A taky to, že zdejšímu elektorátu až tak moc nevadí minulost v KSČ, neboť kupa lidí byla ve straně nebo měli komouše v rodině. U nás nedošlo k důslednému vyrovnání s komunistickou minulosti, tak jako v Německu s nacismem. Jsme post-komunistická země a budeme (zřejmě) mít post-komunistického prezidenta. Svůj k svému.
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:21Od: Pe3k
Kdo stojí za Pavlem netuším, ale ti co tlačili Drahoše letos tlačí Nerudovou a Hilšera.
[ Reagovat ]
13.09.2022 15:12Od: turista
Škoda mluvit. Asi ti příznivci soudruha generála Pavla měli modrou knížku a nezažili zelenou pakárnu, nadvládu hlupáků nad chytrými lidmi, zimu, špínu, plesnivou stravu, půlmetrové potkany a tak podobně. Nebo to zažili a ta magorárna se jim líbila čemuž se nedivím u jednodušších lidí. Nebo jde o mladé lidi a ženské, které Pávek naláká na vizáž manekýna, dobrý slovní projev a silně proamerickou orientaci.
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:25Od: Kozoroh
Pavel má největší šance na zvolení, protože oslovuje voliče nejen pravice a středu - ODS, TOP či STAN, ale je přijatelný i pro levicový elektorát - ČSSD, Šlachta a dokonce i část ANO. Češi chtějí mít za prezidenta lídra, který má ostré lokty a nenechá se manipulovat, ne měkotu, byť s čistým morálním profilem. Pavel tuto představu díky působení v armádě naplňuje a proto mu hodně voličů hodlá odpustit či přivřít oko nad jeho minulostí v komunistické armádě.
[ Reagovat ]
12.09.2022 20:55Od: Marduch
Nevím, kavárna průběžně vykrikuje "chceme reprezentativního prezidenta". Co reprezentuje Pavel? Oportunismus, kariérismus a českou neschopnost se jednou provždy odstrihnout od rudé éry? Radši Leoše Mareše než toto.
[ Reagovat ]
13.09.2022 13:52Od: turista
Naprostý souhlas. Zelená guma na Hrad nepatří. Navíc kariérista za všech režimů. Nejdřív komár, pak v americké zadnici. Nebrat!
[ Reagovat ]
12.09.2022 17:35Od: Kozoroh
Mně připadá, že Čaputovou na Slovensku nesnáší pouze ficovci a u ostatních je buď oblíbená, nebo má aspoň respekt.

Bureš prozatím váhá, průzkumy mu věští prohru s gen. Pavlem v 2. kole v poměru 40-60, ale prezidentská imunita by se mu hodila k zastavení soudu, který začal zrovna dnes. smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:22Od: Stan_Borowitz
No, že si ty, takový statistik, neověříš údaje, to mne překvapuje:

https://www.topky.sk/cl/10/2332897/PRIESKUM-Prezidentku-Zuzanu-Caputovu-by-volilo-len-15---opytanych-ludi--Vyse-30---by-to-zvazovalo
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:15Od: Kozoroh
Tento průzkum bych bral s rezervou, neznáme počet respondentů (což u nás průzkumy uvádějí), ani jakou pověst má agentura Focus na Slovensku.
[ Reagovat ]
12.09.2022 18:34Od: Katreska
Čaputová je najoblubenejsia a najdoveryhodnejsia figúra na slovenskom politickom nebi..Akykolvek iný názor je blud. Najblizsie prezidenstké volby vyhrá este dominantnejsie, nez Nadal RG08.

Apropos, obaja vcerajsi finalisti by dostali od Nadala s Djokovicom a Medvedevom 0:3. Vela chýb. Alcaraz bude svetový, ale snád nebude vyhrávat GS takto po "federerovsku".
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:02Od: Stan_Borowitz
"najoblubenejsia a najdoveryhodnejsia figúra na slovenskom politickom nebi"

To není zas tak vysoká laťka, co?
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:21Od: Pe3k
Mě spíše pobavilo "Akykolvek iný názor je blud" Trolhand nerozumí tenisu a politice už vůbec...
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:39Od: TheRoyalBlue
No ale naozaj je akýkoľvek iný názor blud, lebo všetky prieskumy hovoria jasne. Áno, síce sa pohybuje jej dôveryhodnosť tesne nad 50%, ale v dnešnej dobe extrémnej polarizácie a proporcie primitivov v populácii je to veľké číslo.
[ Reagovat ]
12.09.2022 19:47Od: Pe3k
Takže 50% slováků má bludy? To by možná i odpovídalo smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 20:16Od: Katreska
Tragéd z Ostravy este nepredýchal posledné poníženie a dalsiemu ide naproti :)

Po novom je odborník nielen na odhalovanie nickov, ale este aj na slovenské politické reálie. Lutujem všetky české rybníky, že majú takúto bedač ako publikum.
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:17Od: Pe3k
Dneska si nehraješ na ženu? smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 20:29Od: Patik
Podľa mňa to nemyslel vážne..také niečo môže napísať len človek čo nežije na slovensku a nemá prehľad o aktuálnom dianí.
[ Reagovat ]
12.09.2022 20:53Od: Katreska
Teba ospravedlnuje, ze si evidentne z východného Slovenska, kde len nedávno dorazil vynález parného stroja a na TP prispievaš z telegrafu. Takže o tom, kto má aký prehlad si rozhodne nerob starosti.
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:10Od: Patik
takže to nebol žart..myslel si to vážne.smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:18Od: Pe3k
Až tak je mimo...smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 23:54Od: Katreska
Vas dvoch spojuje, ze ste takí Jožkovia z malého mesta, trochu sedláci, ale aj takých spoločnost potrebuje :)
[ Reagovat ]
12.09.2022 23:59Od: Ondrej2280
smile
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:49Od: Ondrej2280
Patik je z oblasti ,kde 18 rocne baby maju uz dve deti:)zhruba tusim o ake etnikum ide:)
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:58Od: Pe3k
Jo to jsou ti co fandí Nadalovi. Jeden z nich tady chodí a jmenuje se světová dvojka nebo tak nějak.
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:06Od: Ondrej2280
Paticek fandi rafovi?:)nevyzera:)
[ Reagovat ]
12.09.2022 22:10Od: Pe3k
Člověk s nickem světová dvojka, ne Patik.
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:06Od: Tomas_Smid_fan
S Lopatovem by asi problémy měli, ale ti další už nejsou žádní mladíci s formou jako v minulých letech. Myslím, že oba by s oběma finalisty měli potíže.
Za Čaputovou na Slovensku jsem rád. Chyby dělá každý, politici jakbysmet, ale ne každý má empatii a nějaký ten zdravý rozum k tomu. Chápu, že tahle kombinace je pro mnohé nestravitelná.
[ Reagovat ]
12.09.2022 21:19Od: Pe3k
Takže ty myslíš, že Čaputovou nemají rádi, protože je empatická? lol
[ Reagovat ]
12.09.2022 23:58Od: Ondrej2280
to si nemyslim, ak by dostal povedzme djoker nejaku troj-stvorkombinaciu mladych hracov , strelcov na harde, tak by som ho v tom finale chcel vidiet ako by sa dorovnal s intenzitou hry:) vek ta nepusti...jedina sanca je, ze sa finalista trosku nezrovna so zapasom v hlave, inak no way:)ale aj to uz bude problem, s tym, ako sa zacinaju dostavat do finalovych zapasov, uz nebudu mat dovod byt nejak extra zviazani vo finale...
[ Reagovat ]
12.09.2022 09:10Od: Martan1
To mě jsou sympatický oba. Ruud bude takovej gentleman jako Roger, s forhendem jak Rafa. Myslím že toho vyhraje ještě hodně a po konci vlády Rafaela na French Open to bude myslím právě Ruud kdo tam bude nejsilnější.
[ Reagovat ]
12.09.2022 11:30Od: Stan_Borowitz
Nikdo nikdy asi už nebude mít forhend jak Rafa. Ten je myslím nenapodobitelný.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist