Štěpánek ve Washingtonu začal výhrou nad Johnsonem, čeká ho Llodra

30. 7. 2013, 06:44
Aktuality 80
ATP WASHINGTON - Radek Štěpánek zahájil přípravu na US Open vítězstvím. Ve Washingtonu, kde svůj poslední start v roce 2011 proměnil v titul, si na úvod poradil ve dvou setech s domácím Stevem Johnsonem a postoupil do 2. kola. V něm se utká s Francouzem Llodrou.
Radek Štěpánek

Naposledy se Radek Štěpánek představil ve Wimbledonu, kde kvůli zranění stehenního svalu nedohrál zápas 2. kola, ve čtyřhře však s Indem Leanderem Paesem prohráli až v semifinále po pětisetové bitvě. 

Včera už čtyřiatřicetiletý rodák z Karviné odstartoval první přípravný turnaj na US Open ve Washingtonu, na který má dobré vzpomínky. Svůj poslední start v metropoli Spojených států totiž předloni proměnil ve své dosud poslední finále i titul na okruhu ATP, kterých má na kontě celkem pět.

Štěpánek si v úvodním zápase poradil s domácím Stevem Johnsonem, kterému v žebříčku patří 101. příčka. V prvním setu za stavu 3-3 český tenista neproměnil jediný brejkbol, o zisku sady ale dokázal rozhodnout v tie-breaku. Na začátku druhého dějství Štěpánek ztratil podání, od stavu 1-3 ale proměnil dva ze šesti brejkbolů, získal pět gamů v řadě a po 85 minutách nad třiadvacetiletým Američanem zvítězil 7-6 6-3.

Zkušený český daviscupový reprezentant tak ve Washingtonu neprohrál už sedm utkání po sobě. O postup do osmifinále se utká s třiatřicetiletým Francouzem Michaelem Llodrou, který měl v prvním kole volný los. Štěpánek má s Llodrou výbornou bilanci 6-1, naposledy o rok mladšího Francouze porazil loni na podzim v kvalifikaci turnaje v Basileji.

Ve Washingtonu je Štěpánek přihlášen také do čtyřhry, ve které nastoupí s domácí Mardym Fishem. V prvním kole se utkají s dvojicí Dodig/Melo, kterým Štěpánek může oplatit vyřazení z Wimbledonu.

Fish ve Washingtonu hraje na teprve třetím turnaji od loňského US Open. Loni na jaře byl kvůli potížím se srdcem hospitalizován, přišel o French Open, a i když se v létě na kurty vrátil, problémy se srdcem spojené s únavou se vrátily a jednatřicetiletý Američan toho moc neodehrál. Včera zaznamenal teprve druhou letošní výhru, když zdolal 2-6 6-1 6-3 Australana Matthewa Ebdena. Ve druhém kole se utká s nasazeným Francouzem Julienem Benneteauem.

- ATP 500 WASHINGTON -
(Spojené státy, tv. povrch, 1.295.790 dolarů)
pondělní výsledky (29. 07. 2013)

Dvouhra - 1. kolo:
Štěpánek (ČR) - Johnson (USA) 7-6(3) 6-3
Kamke (Něm.) - Berankis (Lit.) 3-6 6-3 6-2
Matosevic (Austr.) - Blake (USA) 6-2 7-6(6)
Lacko (SR) - Falla (Kol.) 1-6 6-4 6-4
Malisse (Belg.) - Ram (USA) 4-6 6-3 6-2
Fish (USA) - Ebden (Austr.) 2-6 6-1 6-3
Goffin (Belg.) - Yen-Hsun Lu (Tchaj-wan) 6-4 6-4
Groth (Austr.) - Kudla (USA) 7-6(2) 6-2
Istomin (Uzb.) - Giraldo (Kol.) 6-3 6-4
Devvarman (Ind.) - Williams (USA) 7-5 6-1

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

80
Přidat komentář
gigin
Reagovat
gigin
??
Reagovat
smazaný uživatel
.
Reagovat
smazaný uživatel
!
Reagovat
smazaný uživatel
Dá se někde sledovat tenis z Washingtonu? Myslím tím ATP část turnaje. Nikde jsem zatím nic nenašel...
Reagovat
smazaný uživatel
Já včera taky chtěl a nic. Od čtvrtka to bude na Sport 1, streamy nevím od kdy budou.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, nezbývá než teda počkat, protože pokud nebyly do této chvíle, tak už asi ani nebudou :-( Stejně je to zvláštní, že ženy alespoň jeden stream mají, i když to není turnaj kategorie Premier, zatímco muži hrajou "pětistovku" a nic...
Reagovat
smazaný uživatel
pekne, Ryane! A ja jsem to nevidela...
Reagovat
smazaný uživatel
Dolgo je regulérní kretén, bohužel. Aspoň Bernie něco uhraje.
Reagovat
tito
Harry !!! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
tito
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, aspoň něco, i když zrovna s Lleytonem :-)) Stejně mám ale ohledně Ryana velké pochybnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
jistime to Chrisem.. O:-)
Reagovat
tito
Nesýčkuj. Tedy pokud nemyslíš konkretně DelPa, což je pro dané kolo oprávněné, jinak nikoliv! Navíc máme zálohu :-)))
http://allthesebucketsofrain.tumblr.com/post/30749926809
Reagovat
tito
vidím, že v rámci PR B.H.R. uvažujeme úplně stejně :-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím turnaj, spíše celkový výhled du budoucna, takové to předvídání a tušení.
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) krasna fotka! Sama tomu moc neverim, ale DelPo muze byt jeste celej jankovatej z travy.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
pro tita, ja tu uz spim..
Reagovat
tito
Taky už musím - tak zítra v 18:00 !
Reagovat
smazaný uživatel
;-)
Reagovat
Reti64
Ryan bude hrát nejdříve hodinu po půlnoci.
Reagovat
dappe
No předpokládám, že se Federerův otec nikdy k něčemu takovému nesníží, nemá to zapotřebí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale pozor na hlavu rodiny babi Anne-Marie, ta je dost prudká.
Reagovat
Roger_Federer
Federeruv otec je uplne jina liga..Udajne jeden z nejbohatšich Švycaru..
Reagovat
spaniel
To nevim kdes na to prisel. Nikdy jsem nic takove nečetl. Pokud vim, delal manažera ve farmaceutické firme v dobe, kdy potkal svou nastávající a byli celkem radi, ze se Roger dostal do tenisove akademie zdarma. Jejich dum nevypadal zrovna jako dum nejakeho boháče.
Reagovat
spaniel
http://en.wikipedia.org/wiki/User:Stanley011/Robert_Federer

Tak je to chemik, dokonce ma nejaky slusny objev. Ale byli střední třída, zadni prachaci.
Reagovat
Roger_Federer
Co vim, tak je vlastnikem nebo spoluvlastnikem velke farmaceuticke firmy..a uznavany chemik..
Ale přiznam se, že nevim zda je tato informace ješte aktualni, težim z 5-7 stareho infa...
Reagovat
steve79
Ted jsem četl článek o Rogerovi a v něm se píše, že má vážně problémy se zády a na 80 procent nebude startovat v Montrealu. Za záda prý může změna rakety. Snad se dá Roger do US OPEN do kupy. Holt už mu je 32 a zdraví se pomalu ozývá.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli chce neko videt Katku proti Rumunce Andrei tak tady je stream:
http://www.knollopen.de/livestream.php

Je to turnaj ITF s dotaci 25.000$
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sorry. Hrajou az v 19:30
Reagovat
smazaný uživatel
Nevadí, zkusím to večer. :) Vím, že Katka hraje turnaj v německém Bad Saulgau...
Reagovat
gigin
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2936083
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt zajímavé, zlaté české ručičky, jako vždy :))
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, takže Novak je Rogerovým nástupcom ? Fuuha :)

Srdjan Djokovič, mimo ako vždy.
Reagovat
smazaný uživatel
V tomto s ním souhlasím, Djokovič je v současnosti nejlepší hráč na světě, nemá prakticky slabší povrch a může být ještě hodně dlouho na postu číslo 1.
Reagovat
smazaný uživatel
Má charizma a umí to s médii.
Reagovat
gigin
Tak je to tata. A kdoví, co opravdu řekl. Já bych to uklidnil a podělil ty inforamce pěti, co??
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu.

Teď jenom jestli jím má být Stachovskij nebo Brands. Dilema.
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDD
Jenomže tehdy se psal rok 2006.. myslím..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak otcovia v tenise - samostatná kategória :)

Ja som si len vždycky myslel, že nástupca Rogera je Nadal, nie Djokovič. Hoci Novak je kompletnejším tenistom ako Rafa (podľa mňa), v celkových úspechoch na neho stále nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
Otec Djokoviče se pustil do Srbových konkurentů.

http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/496821-otec-tenisty-djokovice-se-ostre-pustil-do-srbovych-konkurentu-nesetril-nadala-ani-federera.html
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co je na tom článku až tak pravdy, beru novináře s rezervou.. nicméně rodiče by měli fandit a nedělat zlou krev. Féďa, Nadal i Djok měli své úlety, nejsou jediní..
Reagovat
Sonja
Je to pravda, četla jsem ten článek už včera v srbskym Kuriru...
Srdjan není zrovna mistr diplomacie no:-DD
Reagovat
smazaný uživatel
Novak teď bude zřejmě muset tátu omlouvat.
Reagovat
Sonja
I když teda netvrdím, že Kurir je o něco lepší než český Blesk:-DDD

Každopádně těmihle prohlášeními Srdjan škodí akorát Novakovi, respektive provokuje k negativním ohlasům na něj no:-/
Reagovat
smazaný uživatel
Za rodiče člověk nemůže, ale je fakt, že by tohle dělat neměli. Tak snad normální fandové pochopí, že to nejsou slova Novaka, ale jeho táty a budou to brát normálně. No a ti ostatní se na tom budou pást a dělat z toho vědu.. :)
Reagovat
Sonja
Mimochodem, Srdjan mluvil i o Andym, ale to už se do krámu bulvárům moc nehodí, protože na jeho adresu se naopak vyjadřoval hezky.
Tady to je ve slovenštině:
http://sport.sme.sk/c/6885142/djokovicov-otec-kritizuje-spravanie-federera-s-nadalom.html

Lunej- Tak je pravda, že kdo má na Novaka pifku, vždycky si najde důvod, proč ho urážet...takže je to vlastně fuk:-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je bordel. Tohle jsem nikde nenašel, asi neumím hledat :-)
Reagovat
gigin
Gulba by měl radost. Jen ať to pára tlačí. Je třeba vířit vody a říkat co si kdo myslí. Samozřejmě nevím, jak dalece je text vytržen z původního kontextu, ale jako dobrý :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Gulba ty svoje "myšlenky" vypouští sám za sebe, což je rozdíl, než když to říkají rodiče ne? Ať si tenisti o sobě říkají, co chtějí, třeba si dají pár facek, ale ne, aby nějaké názory prezentovala druhá strana, to pak vypadá úplně jinak. :)
Reagovat
gigin
Jo to máš asi pravdu. Ale tak aspoň se něco děje :))))
Reagovat
Sonja
Furt se něco děje- hraje se tenis:-)
Když chce někdo plkající show, jsou na to jiný pořady:-))
Reagovat
spaniel
Noleho rodiče byli vždycky zvláštní kategorie, absolutně postrádají úroveň. Zbytečně Novakovi škodí, nechápu proč se vůbec vyjadřují.
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť přece byly jeden čas rozhádané i Jelena s Anou ne? kvůli mamince, jen nevím, které. Podle mě naprosto zbytečný.
Reagovat
Sonja
"Nemůžu mluvit o něčem, co jsem sám neslyšel ani nečetl, ale řeknu jen tolik: S Novakem jsem v životě neměl problém, náš vztah byl vždycky velmi dobrý a stále takový je. Často jsme spolu hráli, prohrávali jeden i druhý, ale to náš vztah nezničilo."
Rodák z Malorky dodává, že není potřeba, aby jejich vtah ovlivňovali ostatní.
"Kdyby se mezi mnou a Novakem objevil nějaký problém, řešili bychom to každopádně my dva."
Reagovat
Nola
http://www.youtube.com/watch?v=NkfIuA46V0Q
tatko Srdjan by sa nemal vyjadrovať do médii a hodnotiť iných hráčov, to prináleží jeho ratolesti, asi nerátal s možnosťou, že ten rozhovor preberú média po celom svete, vyberú si čo im vyhovuje... Nolemu zbytočne zavaril
Reagovat
gigin
:))) Tvl... jak tohle můžeš říct? Ty je znáš, nebo co? Já jsem vlastně zapomněl, FFF...
Reagovat
smazaný uživatel
Fotr je d*e*b*i*l.
Reagovat
smazaný uživatel
jo, to je ono :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D srbský tatík pustí cosi do éteru a na TP už to jede :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten jeho otec je známý "horkokrevný balkánec", velice konfliktní člověk a jak je tu psáno, jenom ničí Noleho pověst.
Nevíte co se stalo v tom roce 2006 v Davis cupu?
Reagovat
a.magerova
Ale tak vytahovat na někoho 7 let starou záležitost je vcelku ubohé, taky bych tady mohla napsat, že loni v dubnu tu někdo sprostě nadával všem jako dlaždička a dnes tu vystupuje velmi kultivovaně, ale nemám to zapotřebí.
Reagovat
Nola
Srdjan = srdnatý, jedovatý :D, v srbčine to má isto iný význam
v roku 2006 obvinil Noleho, že simuluje, keď sa dal ošetriť počas zápasu DC s Wawrošom , mal aj iné blbé poznámky na jeho adresu Roger rozhodne nie je svätý, stará známa vec Nole a Roger sa nemusia :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nolovci by si měli nejprve zamést před valstním prachem. Tohle Novak vyhašoval v úřed FO 2011, kdy měl tu dokonalou sérii. :)
http://www.dailymail.co.uk/sport/tennis/article-1389547/Novak-Djokovic-I-mates-Andy-Murray-Rafael-Nadal-fighting-place-history.html
Reagovat
Sonja
Co se má jako zametat z toho článku?:-O
"Sometimes, I have dinner with Andy or Rafa; but the reality is none of us can be real mates while we are fighting for history. But one day, when we've all retired, I look forward to sitting down over a beer with them all, and their families, and remember what we went through."
To je myslím moc pěkně řečeno:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč se Srdjan diví, že se Nadal s Djokovičem příliš nebratříčkuje, když sám Nole má podobný pohled na věc?
Reagovat
Sonja
Tak to příště adresuj Srdjanovcům, ne Nolovcům:-D

Ale stejně si to podle mě zle pochopil- Srdjan se nediví tomu, že to nejsou velcí kamarádi, jen naráží na nějakou změnu, kterou vidí v jejich vztahu poté, co Novak začal Rafu pravidelně porážet...
Já každopádně souhlasím s Rafou- oni si to kdyžtak vyříkaj sami mezi sebou;-)
Reagovat
gigin
Srdjan si uprdne a cyp je Nole + jeden místní uživatel. Klasika.
Reagovat
smazaný uživatel
Fotr je d*e*b*i*l.

:DDD
Reagovat
spaniel
Ja tím nemířil na Noleho. Jen nechápu, proč se vůbec otec vyjadřuje a to jakýkoliv, nic dobrého z toho nikdy není. Podobné to bylo s Judy nebo s Tonim. Ať to nechají na hráče, ti to zjevně zvládají mnohem lépe. A taky mohl tušit, že se to rozletí po světě, není 1980, že jo.
Reagovat
gigin
"Noleho rodiče byli vždycky zvláštní kategorie, absolutně postrádají úroveň."

Na toto jsem reagoval.
Reagovat
spaniel
No a to je pravda. Uz jen ty jejich trika, nebo hlučnost pri zapasech. Taky to neni prvni vyrok, ktery proletěl světem. Nedavno vyhral v anketě o nejotravnejsi lozi, docela s náskokem pred Andym.
Reagovat
Sonja
Proč ji sem nedat, když už o ní mluvíš. Ať si na ni lidi udělaj názor:-)
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=301729

Jo a Novakova lóže už je hodně dlouho uklidněná;-)
Reagovat
Nola
ankety na tom fóre nemajú chybu , taktiež diskutujúci sa ničím nelíšia od tu prítomných :D
tiež jedna hodnotná anketa :D
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=305793
Reagovat
Sonja
:-)))
Reagovat
spaniel
Jiste ze ty ankety svou hodnotu maji. Vyjadruji názor fanousku, kterých je na MTF přece jen vic nez tady. To, ze v nich Nole nevyhrava, neznamená ze neplatí.
Reagovat
Sonja
Pro tebe třeba hodnotu mají, pro jiného nikoliv. Tys sem každopádně tu anketu měl hodit, aby si to člověk sám určil:-)
A ta tvoje věta o Nolem se dá otočit- to že v nich Roger vyhrava, neznamená, že platí.
(spíš to znamená, že i na tom foru jsou fanoušci rozděleni jako všude jinde)
Reagovat
spaniel
Pokud pro Tebe hodnotu nemají, tak jen proto, že se Ti nelíbí výsledek. Jak jinak. Třeba anketu o nej bekhend Nole s přehledem vyhrál, asi bych taky neměl souhlasit...? V čem konkrténě v těchto 2 anketách, o kterých se bavíme nesouhlasíš? Jsem přesvědčen že Federer má nejmíň otravnou lóži (ne že by to byla jeho zásluha) a že má asi největší talent, je docela probíraná a známá věc, i když těžko se to dá někdy empiricky dokázat.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist