Strýcová se oklepala z kanára proti Bouchardové, postoupily i Kvitová a Plíšková

3. 5. 2015, 15:49
Aktuality 568
WTA MADRID - Prvním kolem turnaje v Madridu prošly všechny čtyři české tenistky. Barbora Strýcová se dnes ve čtvrtém vzájemném souboji s Eugenií Bouchardovou dočkala první výhry, když trápící se Kanaďanku zdolala i přesto, že prohrávala 0-6 a 1-3. Ve Španělsku postoupila po obratu i Petra Kvitová a nezaváhala ani čerstvá šampionka z Prahy Karolína Plíšková.
Barbora Záhlavová-Strýcová

Barbora Strýcová v Madridu v minulosti prohrála všechny čtyři zápasy a dobře nerozehrála ani svůj letošní úvodní souboj proti Eugenii Bouchardové. S Kanaďankou, s níž neuspěla v žádném ze tří předchozích vzájemných duelů, dostala stejně jako loni Norimberku kanára a brzy prohrávala 0-6 a 1-3. 

Pak však devětadvacetiletá češka nastartovala parádní obrat. Vývoj utkání zcela otočila a nakonec nad světovou šestkou zvítězila 0-6 6-3 6-3.

Bouchardová tak prohrála už šestý zápas v řadě. Dařit se finalistce loňského Wimbledonu přestalo po letošním Australian Open, kdy začala spolupracovat s bývalým trenérem Azarenkové Samem Sumykem. Pod jeho vedením vyhrála jen dva z devíti zápasů. 

Ve druhém kole se Strýcová utká v prvním vzájemném střetnutí se světovou třicítkou Varvarou Lepchenkovou ze Spojených států.

Úspěšným obratem dnes do podniku WTA Premier Mandatory vstoupila také česká jednička Petra Kvitová. Loňská semifinalistka a šampionka z roku 2011 zdolala 3-6 6-1 6-4 běloruskou kvalifikantku Olgu Govorcovovou, kterou přehrála ve třech setech i ve druhém vzájemném duelu. 

Kvitová tak zaznamenala první výhru na turnaji WTA od konce února. V břěznu kvůli únavě měsíc odpočívala a poté, co dvěma výhrami pomohla Česku k postupu do finále Fed Cupu, prohrála před dvěma týdny ve Stuttgartu s Američankou Brengleovou.

O postup do osmifinále si pětadvacetiletá Kvitová zahraje s Coco Vandewegheovou, s níž vyhrála oba vzájemné zápasy. Američanka dnes zdolala Němku Lisickou.

Další letošní náročný přesun zvládla Karolína Plíšková. Třiadvacetiletá rodačka z Loun ještě včera odpoledne triumfovala na turnaji v Praze, už dnes v Madridu však suverénně zvládla svůj úvodní zápas. Domácí Silvii Solerovou-Espinosaovou smetla snadno 6-1 6-2.

V dalším zápase na světovou dvanáctku Plíškovou čeká Francouzka Caroline Garciaová. Tu Češka zdolala předloni v kvalifikaci turnaje v Cincinnati.


Už v sobotu v Madridu začala vítězně Lucie Šafářová, která se dnes dozvěděla jméno své příští soupeřky. Ve druhém kole se utká s Cvetanou Pironkovovou, nad kterou vede ve vzájemné bilanci 3-1. Bulharská tenistka dnes do soutěže na antuce v metropoli Španělska vstoupila suverénní výhrou 6-1 6-1 nad Italkou Camilou Giorgiovou.

Šafářové už v Madridu vypadla nejtěžší soupeřka ve spodní polovině pavouka Simona Halepová, na kterou mohla narazit v případném třetím kole, a zvýšila se její šance na body v boji o premiérový posun do Top 10.

• WTA PREMIER MANDATORY MADRID •
Španělsko, antuka, 4.185.405 dolarů
nedělní výsledky českých tenistek (03. 05. 2015)
• Dvouhra - 1. kolo •
Kvitová (4-ČR) - Govorcovová (Běl.) 3-6 6-1 6-4
Kar. Plíšková (14-ČR) - Solerová (Šp.) 6-1 6-2
Strýcová (ČR) - Bouchardová (6-Kan.) 0-6 6-3 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

568
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Co tam ta Muguruza hraje? Ještě snad neuhrála vlastní servis. :)
Reagovat
blixa
Uhrála, ale je to hrůza ... :((
Reagovat
smazaný uživatel
Já to vsadil hlavně, bral jsem to jako celkem jasný match. Snad jí dá ve třech.
Reagovat
tedi
ktery - a jediny - dnesni zapas z madridu tennistv nevysila?
Reagovat
misa
Zkurvená pakáž
Reagovat
tedi
jo.
Reagovat
smazaný uživatel
má někdo stream na Lucku?
Reagovat
misa
Nefunguje, pokud se u Lucky něco může pokazit, taky se to stane :-(
Reagovat
EllNino
Myslím, že ode dneška už bude streamů víc :) Lucka je tam stále psaná, i hodinu před :D
Reagovat
EllNino
ale mně to je bohužel fuk, od 1 píšu maturitu z angliny :DD
Reagovat
janek_da
sej na anglinu
Reagovat
EllNino
nojono :)) ale tak jenom sloh, to je pajáda
Reagovat
George_Renel
k tomu porovnávání Karolíny a Petry. Trošku z jiného pohledu, ale z pohledu toho, kdo preferuje český tenis, české tenisty, české tenistky. Mně osobně ten stav, kdy máme ve světové špičce několik skvělých tenistek naprosto vyhovuje. Je fajn mít tam konzistentní tenistku, která již skoro rok prokazuje vysokou výkonnost. Je také super, že tam máme tenistku, která je při své nevyrovnanosti stále v nejužší špičce a je schopna vyhrát kterýkoliv TOP turnaj. Když se přidá některá z dalších, bude jen dobře. Zklamání je hned vyváženo úspěchem druhé. Asi tak.
Reagovat
Frick
http://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/kvitova-nebo-pliskova-prazsky-turnaj-mozna-ceka-sofiina-volba_341647.html#.VUbsrZO8qSo

---------------------------------------------------------------------

Někteří fanoušci se podivovali, proč se montují tribuny na Spartě, když stojí na Štvanici centrkurt s tribunami pro 5000 lidí. "Je to turnaj Sparty a je to tady daleko lepší. Navíc centr na Štvanici (patří tenisovému svazu) je zchátralý, je tam jiný povrch a parkování je tam ještě třikrát horší než tady," vysvětlila Černošková.

*******************************************

No, jsem rád, že se na to zeptal někdo z novinářů (je to zpráva ČTK). Upřímně řečeno, tohle mne docela odzbrojilo. Pochopitelně je otázka, jak (zřejmě) mluvený rozhovor je přesunut na papír. Ale aby někdo, kdo není v tomto ohledu nestranný, řekl "Je to tady daleko lepší". To jako opravdu tady není alespoň špetka sebereflexe? Aspoň naznačit něco ve stylu "Ano, uvědomuju si, že by Štvanický centr byl schopen vyhovět ještě vyšší divácké poptávce a nabídnout komfortnější výhled na kurt, ale to, že je na Štvanickém centru nevyhovující zázemí, to bohužel již divák nevidí. Navíc by bylo nutné měnit povrch a parkování je tam ještě horší než u nás." Aspoň něco takového. Za předpokladu, že článek je určen pro (potenciální) návštěvníky turnaje, tak říct, že (nyní to zjednouduším) montovaný centr s kapacitou 2 500 míst (z toho 600 je kec a dalších 400 je V.I.P only - reálně pro řadové občany tedy 1 400 míst) je DALEKO LEPŠÍ než kompaktní aréna s kapacitou 5 000 lidí, tak to mi přijde snad až směšné.

...samozřejmě škoda, že organizátorum "prošel" ten katastrofální výhled. Ale když si pak člověk uvědomí, že i když ta hlavní tribuny nebyla plná, tak stejně lidi lezli do dolních řad, tak to možná lidem tolik ani nevadilo. Z mého pohledu nepochopitelné.

P.S.: Někdo tu asi bude chít psát o tom, že "zase začínám".
Nezačínám. Tohle je pouze reakce na článek. Na článek, který by sem asi zřejmě stejně někdo dal.
Reagovat
mrafe
Fricku, po 150té a naposled nikdo nemluvil o kapacitě montované tribuny 2500 osob. Pusť si záznam
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11072473775-j-t-banka-prague-open-2015/215471291353006/
Doporučila bych ti opustit toto téma, a věnovat se hře jako takové - tenisu.
Teď tady čteš alespoň nějaké reakce, ale může se ti stát, že tu svoji oblíbenou diskuzi už nebudeš mít s kým vést na jakékoliv téma, protože nikoho už to nebude bavit. Pak ti zůstane pouze kamarád Slacker a 456. I té Fandině jednou dojde její trpělivost se s tebou o něčem diskutovat.
Reagovat
EllNino
Ano, zase začínáš :)
Reagovat
Frick
http://itscup.cz/

Tak to vypadá na to, že mají nový web. Nutno říct, že vzhled mi přijde hezčí než na webu JT Banka Prague Open.

Ovšem informačně zatím chudé, samozřejmě. Vypadá to jakoby tváří turnaje mohla být opět Petra C, na druhou stranu těžko říct, jestli tam webmaster prostě jen něco neplácl, aby se neřeklo. No ale přejme si, aby to skutečně bylo tak, že účast Petry C. je předběžně dohodnuta. Což může znamenat i to, že to úplně balit ještě nehodlá.

http://itscup.cz/partneri - S finanční stránkou to asi úplně růžové není (ostatně zkrouhnutí dotace ze 100k v roce 2013 na 50k v roce 2014 asi hovoří za vše), a asi i rozporuplné, když HLAVNÍM partnerem je město, které spíše by mělo nad tím mít jakousi záštitu atp., než tam natvrdo sypat z městský pokladny. Dále stavební fa. GEMO, to už je samozřejmě OK. A pak již pouze menší sponzoři.

Každopádně je to docela rozdíl. Ještě v roce 2013 se jak SPO, tak ITS pyšnily totožnou dotací 100.000 USD (i když pravda, že i tak bylo pole hráček na Hané jasně slabší).
Reagovat
Fandina
Cetka má přes hlavu reklamu, přitom je tam místa dost. Nevím, co je na tom hezkého. Jinak pokud má město dost peněz, proč by nemohlo platitu turnaj. A nepochybuji, že Olomouc má velký rozpočet. Není to malá vesnice.
Reagovat
lars
sakra Marfusa bude hrat v 2.kole s kvalifikantkou :((
Reagovat
Frick
No, skromný centřík mají ve 1203-Stadu. Kapacita těch dvou tribun vychází na necelých 300 míst. Ale je třeba říct, že jejich konstrukce je "pro diváka" - a ano, takto by měly nějak vypadat dolní řady hl. tribuny ve Stromovce. S vyvýšenou první řadou.

Nicméně - až mne to fascinuje, jak se to vůbec může (vy/za)platit. Náklady na to budou třeba 7 - 10 mil. Kč. A bude tomu příhlížet max. pár set lidí?

Jinak mne ale docela překvapuje, že Slováci nemají zájem uspořádat svůj ženský vrcholný turnaj ve svém NTC. I za se cenu toho, že by pustili Challenger.
Reagovat
Frick
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/11205960_997239833634378_8354950901867904344_n.jpg?oh=aa2409ab425a71fec8562de93a6ea1f7&oe=55DB0213&__gda__=1438873637_70b637bdb9f38c75d6dbcdb310113ab2

Turnaj v 1203-Stadtu bude asi hodně podobný ITSku v Holomócu.
Reagovat
Frick
...myšleno areálem - moderní sporthotel a k tomu kurty, kde se smontuje pár tribun.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen Šafinka od 11 ti na kurtu číslo tři. To uvidíme asi houby. A v úterý mažu do práce na celý den, tak zase houby.
Reagovat
Patri.k
platí ti aspoň dobře, když si kvůli tomu odpíráš tenis? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ha ha ha.
Reagovat
lars
jako ha-ha-hafo :)
Reagovat
Frick
Lidé se tu hádají a já jen pozoruji. Nejsem jediný, se kterým je to zlé. Jen každý máme to své téma. Někdo Petra x Kája. Já zase Štvanici na daně.
Reagovat
PetaM
Jenomže my už jsme v pohodě a jdeme spát. Ty bys tu o daních a Štvanici psal až do 3 do rána :D
Reagovat
Frick
Mám větší zápal pro boj. U tenistky byste to oceňovali.
Reagovat
PetaM
No, mě daně a Štvanice v první řadě vůbec netrápí :D Navíc jsme si vyjasnili, jak to kdo myslí :D Aspoň teda já s Blixou :D A každý z nás má jiný pohled na věc a názor a respektujeme se :D

Navíc Kája s Petrou rozhodně nejsou tak zajímavé, jako daně a Štvanice :D Petra s Kájou jednou umřou ... Ale daně ... Ale Štvanice ... To tady bude navždy :D :D
Reagovat
blixa
Ne chlapče, zlé je to jen s tebou. A téma Petra x Kája tu žádné není (možná leda u Queshe). Jestli se bavíš naším drobným sporem, ohledně přirovnání Káji k Tomášovi, no budiž, bav se. Občas se lidé nepochopí přesně. Ovšem to s tvými obsesemi nemá nic společného. S tou návštěvou psychiatra bych na tvém místě vážně moc neotálel ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že to bereš jako drobný spor. ;-)
Reagovat
Frick
Můžou bejt v jednom městě za sezónu dva Internationaly nebo ne?

Tj. ne, že je to neobvyklý, ale že je to zcela proti pravdidlum
Reagovat
Fandina
Já myslím, že když se na ně seženou peníze, tak proč ne.
Reagovat
VlS
že chvílema už nevíme co dělat. Asi nemá smysl se hádat, jestli je lepší Petra, nebo Kája a kdy je teď momentálně. Máme krásný starosti, o moc lepší, než kdybychom s baterkou hledali naši trochu slušnou tenistku.
K tomu rozhodnutí existuje pomocníček - žebříček - a dokonce 2. Průběžnej 12 měsíční a za rok 2015 race.
V průběžným je lepší ( teď ) Petra, v tom druhým Kája. V říjnu se žebře srovnají a bude to jas jasů
Jen my, kteří opravdu milujeme tenis víme, že na žebři nezáleží, protože nejmilejší je Lucka.
Reagovat
Frick
No, za to, že jsou tenistky milý, za to ocenění nedostaj... teda, vlastně jo :-D
Reagovat
VlS
A kdo stojí o nějaký ocenění? Já to moje ocenění mám už 12 let.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře si to sepsal. Pro mě Lucka ( asi myslíš Lucku Š.) je jedna z nrjmilejších....
Reagovat
VlS
Jasně že Šafářová, a kolikátá na žebři bude je mi úplně jedno.
Reagovat
Jan
Souhlas. Příjemné starosti. U chlapů je to horší a až skončí Berdych, nebudou starosti žádné, pokud se někdo další neobjeví.
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje zase ve Fukuoce?
Reagovat
Frick
Měla by.
Reagovat
smazaný uživatel
Celkově je lepší Petra, to jednoznačně. Teď si myslím, že je Kája přesvědčivější ;)
Reagovat
smazaný uživatel
K tý Petře a Karolíně, jako kdo je momentálně lepší.. asi je to o tom, jaký časový interval si člověk jakože představuje pod tím slůvkem "momentálně". Pro mě osobně je to interval 12 měsíců, tudíž já říkám. Petra je momentálně lepší. Karolína začala sezónu stabilnějc, je víc konzistentní, ale známe Kvítko. Vono se to zase někde zblázní a vyhraje to beztak zase nějakej ten větší premier nebo tak něco a šlus. Zase si tu pozici jedničky pojistí. Tohle je prostě dost pravděpodobnej scénář..
Reagovat
smazaný uživatel
Já hlavně nechápu, proč se to tady furt řeší. Jak dlouho znáte Kvěše? Asi je jasný, že on nikdy nepřizná, že je jiná hráčka jak Petra lepší. Tak to prostě je :-) Uvidíme, jak se s tím poperou holky, třeba Kája za chvilí bude porážet i Petru, pak uvidíme :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak třeba Petra může porážet Karolínu do aleluja, ale pokud bude mít Karolína v tom intervalu 12 měsíců větší úspěchy ve formě větších titulů (a rankingu), tak jako nemám pak problém Plíšče nazvat momentálně lepší. H2H neberu jako faktor, protože tenis není o 2 hráčkách.
Zatím to má Kája rozjetý skvěle, ale k Petře je to furt relativně daleko
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tak to není. Samozřejmě že Kája je zatím letos konzistentnější a má víc bodů. Ale v absolutním měřítku má cennější zářez na raketě i letos zatím Petra - Sydney je vyšší turnaj než Praha.

Mě jenom vadí, že z Káji se dělá nějaká superstar, přitom, jak správně poznamenal PetaM, na ty lepší zatím moc nemá - označení "Berdych v sukních" je myslím docela přesné. A i kdyby Petra hned zítra pověsila raketu na hřebík, měla by Kája do konce své kariéry hodně co dělat, aby Petru co do úspěchů alespoň dorovnala, natož předběhla. A to Petra, alespoň pokud vím, se tu raketu hned tak na hřebík pověsit nechystá. A ještě jedna věc - ty holky jsou od sebe jenom dva roky, takže Kája oproti Petře zas tolik času navíc nemá..
Reagovat
PetaM
Je to tak no, Petra má za zády mnohem více a především mnohem významnějších úspěchů, než Karolína. Zatím. Letos je Kája zatím hodně dobrá. sbírá body, kde to jen jde a málokdy vypadne s horší hráčkou, než je ona. Pro mě je to takový Tomáš v sukni. Na ty nejlepší zatím nemá a ani je letos neporazila. Zatím teda (podle současného žebříčku), poráží jen sudá čísla v topce (myslím top 5).. :D Utkala se s dvojkou Halepovou (2x a 2x prohrála) a jednou se čtyřkou Petrou. Uvidíme, co s ní udělá liché číslo - Serena, Mášena a Caro :D

I když mám pocit, že se Simonou hrála, když ještě byla No. 3 .. :D Takže možná je pro ni celá Top 4 (minimálně) zakletá :D
Reagovat
PetaM
Okey - ne málokdy, jen jednou a to v Brisbane :D Od té doby vypadla jen s hráčkami, které byly v rankingu nad ní :D
Reagovat
sprchon
Zatím nemá? A bude někdy mít? Jedině když Fedex, Djoker, Nadal a Murray ukončí kariéru dřív než on a pokud si zároveň on udrží svůj standart.
Naopak Kája by mohla mít časem i na ty nejlepší. :)
Reagovat
PetaM
Nooo, to "zatím nemá" je na Káju :D Ne na Tomáše :D :D

Určitě, časem by mohla mít na ty nejlepší, jen to chce ještě pár vítězství nad "tou horší částí top 10" (když to řeknu takhle), pár vyhraných turnajů a ono to půjde :D
Reagovat
blixa
Proč je Kája Tomáš v sukních ? Vůbec nechápu, to je naprostej nesmysl. Tomáš je leta v TOP10, Kája do ní ještě ani nenahlída. Tomáš je hráč, který si léta udržuje špičkovou úroveň, ale nemá tzv. velké výsledky. Kája je hráčka na vzestupu, u kterého není zatím vůbec jasné, kdy a kde se zastaví. Já vůbec nevidím nic, co by ti dva měli společného.
Reagovat
Frick
No, Tomáš v nynějšim věku Káji se už tři roky pyšnil titulem z Masters.
Reagovat
blixa
To také, tím jen potvrzuješ že ti dva a jejich kariéry se v ničem nepodobají.
Reagovat
PetaM
Ježiši jasně, jeden je to 10 let starší a druhý o 10 let mladší, to je jas jasů. Jednomu končí kariéra, druhému začíná, o tom se teď nebavím.

Jde o to, že letos Tomáš neprohrál s hráčem, který by byl pod ním v žebříčku. A Kája je letos to samé (až na jednu výjimku v Brisbane). V tomhle mi právě teď přijdou naprosto stejní. Chápeme? O ničem jiném se nebavím, jen o tomto konkrétním faktu, kapišto?
Reagovat
PetaM
PS.: Kdyby někdo nechápal, první odstavec je nadsázka. ;)
Reagovat
blixa
Pouhá shoda náhod, nic víc , nic míň. Co tam máš ještě ?
Reagovat
PetaM
Co prudíš jako? Nedala ti manželka? Já nesrovnávám Tomáše s Karolínou. Každý je někde úplně jinde a každý z nich hraje úplně jinou soutěž. Šlo mi prostě jen o tento jediný fakt, který se týká této sezóny. Toť vše pane. A pokud jste si nevšiml, fandím Káje, po Petře nejvíce, takže, nepruďte slušné lidi .. :)
Reagovat
blixa
Já neprudím, ty prudíš ! :D Jako napsat že Kája je Tomáš v sukních je dokonale absurdní, ať se na to koukám z jaké chci stránky. A že jsou si v jednom kritériu podobní, no to bychom mohli najít takových podobností u absolutně odlišných osobností hafo. Prostě mě tohle přirovnání poněkud nadzvedlo ! :D
Reagovat
PetaM
Jak píšu dole ...

Prostě sis na tom našel něco a v hlavě sis to rozvedl úplně tak, jak jsi chtěl a úplně ses oddálil od toho, jak jsem to myslel já, proto se teď neshodneme.

Já jsem to nebral úplně doslova, co jsem napsal, když jsem to psal, myslel jsem prostě jen na tuhle jedinou skutečnost, v této vybrané sezóně bez ohledu na ostatní faktory (pohlaví, věk, ranking, dravost, atd. atd.). Ty si to v hlavě rozvádíš a vidíš celou kariéru obou dvou, navíc jejich minulost, budoucnost, atp. Já prostě ne, tohle šlo prostě mimo mě, když jsem psal, že je to pro mě Tomáš v sukni, protože jsem opravdu myslel jen na to jedno a zbytek mi byl putna :)
Reagovat
blixa
No jo, dyk už mlčím, viz dole ;-)
Reagovat
PetaM
Však jasně, nestíháme všechno psát a číst :D Můžeme si psát na dvou vláknech, ne? :D A navíc o tom samém :D :D
Reagovat
Fandina
Je mi to jedno, ale zase, proč někoho vytáčí, když řekne svoje přirovnání? Že ty máš jiný názor neznamená, že se hned musíš vytáčet. Tomu nerozumím.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta paralela je přeci naprosto zřejmá - oba dokáží porážet hráče/ky žebříčkově slabší, ale jak narazí na někoho nad sebou, je to obvykle pro ně konečná.

Samozřejmě Kája má oproti Tomášovi na úspěchy o něco víc času.
Reagovat
Frick
Já myslim, že se to podá. Fakt.
Reagovat
blixa
tvl. ty seš fakt úplnej deb.il. Jak může hráčka, která se hrabe z druhý půlky stovky nahoru porážet hráčky z TOP5 ? Jen naprostej magor ji může srovnávat s někým, kdo je v TOP10 už X let. Samozřejmě, že Kája na TOP5 zatím nemá, taky kde byla před rokem, že ? Je to prostě hráčka na postupném vzestupu,zatím za hranicí desítky a jen idi.ot se může divit že prohrává s těmi úplně nejlepšími. Ještě před rokem a čtvrt niko nevěděl, jestli se do tenisové špičky vůbec dostane. Teď je zřejmé, že pokud se něco neposere, tak by se do top 10 dostat mohla. Jestli výše, to zatím nikdo nemůže věštit. Ale porovnávat ji s někým, kdo prostě X let trčí sice vysoko, ale výš to asi nedotáhne je totální duševní zkrat. Oba jsou úplně odlišné případy.
Reagovat
PetaM
Tvl, obvykle jsi naprosto v pohodě, ale něco se ti asi stalo, protože to totálně nechápeš a bereš to úplně mocně doslova a čteš mezi řádky něco, co nikdo z nás nenapsal. Možná by ses měl na to jít vyspat a ráno si to všechno přečíst znova, protože to opravdu nemyslíme tak, jak si ty myslíš, že my to myslíme ...
Reagovat
blixa
Dobře dobře, už mlčím. Asi mě nasral Quesh a pak jsem začal vidět rudě. Pardon ;-)
Reagovat
PetaM
Prostě si to jenom představ: "Tomáš letos neprohrál s nikým, kdo je pod ním.", "Kája letos neprohrála s nikým, kdo je v rankingu pod ní, kromě Brisbane.". Nic více, nic méně ... Ostatní faktory jsou opomíjené ... Přesně takhle jsem to myslel - a mám velkého tušáka, že to tak myslí i iqe ... :) I když se ho nerad zastávám :D
Reagovat
blixa
Ale jo, já ti rozumím. Ale buď si jist, že Quesh to takhle nemyslí. Tomu jde jen o to najít cestu , jak oponenta nasrat, což se mu v mém případě bohužel podařilo.
Reagovat
PetaM
Ne? Já právě myslím, že právě teď to myslí úplně stejně, jako já. Ale nevím, možná si to přilepšuju :D :D Jinak většinou se snaží lidi nasrat, ale v tom není o moc jiný, než tommr .. :D
Reagovat
Fandina
Já osobně si myslím, že naštvat druhé nechce ani jeden. Oni to tak myslí, jak to píší. Ale možná jsem naiva.
Reagovat
smazaný uživatel
Za tommra mluvit nemůžu, ale já opravdu nechci štvát lidi účelově. Já je štvu, protože s nima nesouhlasím. :-)
Reagovat
Fandina
Představa, že někdo něco píše proto, aby druhého naštval ně celkem pobavila. Znamená to totiž, to toho druhého znám a dělám mu naschávly. Já tedy nevím, jak dalce ty blixu znáš, abys věděl, co se mu honí hlavou a psal tu proto, abys ho naštval. To mě pobavilo.
Reagovat
smazaný uživatel
O blixovi vím jenom to, že hodně fandí Káje, určitě ho nechci nijak naštvávat nebo provokovat. Upřímně řečeno mě zarazilo, že bral jako div ne smrtelnou urážku, že jsem Káju srovnal s jedním z nejlepších tenistů, které jsme kdy měli. Vždyť i kdyby Kája byla alespoň tak úspěšná jako on, dalo by se to vyhodnotit jako skvělá kariéra.
Reagovat
blixa
Tommr občas nasírá lidi, ale jen jako vedlejší produkt jeho skepticizmu. Ovšem ty nasíráš lidi programově, protože z toho máš svoji malou zrůdnou radost. Když už jim nemůžeš zavřít hubu, aby neříkali to co tě tak sere, tak to máš jako svoji pomstu která tě hřeje.
Reagovat
smazaný uživatel
Běž si radši lehnout, jsi poněkud přetažený. Až se ráno vzbudíš svěží a přečteš si to tady, sám uznáš, jaké blbiny tady teď píšeš - já jsem fakt ten poslední, co by chtěl někoho štvát programově.
Reagovat
blixa
To mi jako chceš namluvit, že v tom sraní lidí, v kterém jsi takřka bezkonkurenční dosahuješ své úspěchy jaksi mimoděk, bez snahy, bez práce, bez úsilí ??! Ale no táááák ! Prvního dubna už dávno bylo ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, za to, že většinu lidí tady dokáže rozpálit doběla, když s nima někdo nesouhlasí a dovolí si oponovat, za to já nemůžu. Jasně, přiznávám bez mučení, že to občas přeženu a vypadne ze mě nějaká kravina, ale tvoje přehnaná reakce na moje porovnání Tomáše a Káji ukazuje, že nejsem jediný, komu se to občas stane.
Reagovat
Fandina
A jinak souhlasím s tím, že lidem vadí druzí především proto, že spolu nesouhlasí. Ti, kteří mají podobné myšlení, podobné názory, tak si nevadí.
Reagovat
smazaný uživatel
Proboha živýho chlape, já jsem sice, jak jde o Petru, občas napřesdržku, ale něco takovýho je i pod moji úroveň. Fakt jsem to myslel tak jako Péťa, nic jinýho v tom opravdu nehledej.
Reagovat
Fandina
Je mi to jedno, ale nač ta slova? Nešlo by to bez nich, nějak věcně?
Reagovat
Frick
No ale je fakt, že 1.1.2011 jsme taky absolutně netušili, co bude tu sezónu předvádět Petra.

Nebo se to čekat dalo? Žebříčkově byla Petra v prosinci 2010 až 34., Káje v prosinci minulého roku 23.

Na druhou stranu je fakt, že Petra byla v SF grandslamu. Což má trochu jinačí lesk než 5x F na WTA 280, z toho dva tituly.
Reagovat
smazaný uživatel
A pak kdo tady reaguje přehnaně. :-))

Já ty dva přeci nechci porovnávat absolutně, samozřejmě, že každý je jiný a každý je v odlišné situaci. Ale že oba letos hrají tak, že ty slabší poráží, ale na lepším si obvykle vylámou zuby (o Tomášovi to nakonec platí už několik let, nejen letos), to je prostě fakt. v budoucnosti, blízké či vzdálené, to pochopitelně nemusí, už proto, že Kája má toho času a prostoru ke zlepšování víc než Tomáš.
Reagovat
Frick
S tím myslím, že se dá souhlasit. A když se podíváme na race, tak vidíme, že se takto dá dosáhnout skutečně zajímavého postavení.

Tomáš je těsně třetí, Kája čtvrtá.

Nikdo z nich vyhrál zatím žádný VELKÝ zápas. A stačí to.
Reagovat
Frick
*nevyhrál
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš letos v Melbourne smetl Nadala, Kája zatím podobný zářez na raketě nemá. Ale na druhou stranu má titul, Tomáš letos zatím ne, pokud se nepletu. :-)
Reagovat
Frick
Nadal byl mimo.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš, že se na to historie bude ptát? ;-)
Reagovat
Frick
Znalci to vědět budou.
Reagovat
Frick
....jako třeba za 10 - 20 let.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby Nadal hrál se zlomenou rukou, tak to možná za těch 10-20 let bude někoho zajímat, ale takhle si na to vzpomene možná tak ten Nadal. :-)
Reagovat
Frick
Já myslim, že ne. Bude se vědět, že Tomáš na Nadala nikdy neuměl. Čili tato výhra bude vzbuzovat otazníky. Tak se tehdy zlepšil nebo Nadal byl mimo?
Reagovat
smazaný uživatel
To bych neřekl. Každý někdy prohrál s někým, s kým se to nečekalo, ale opravdu se to moc neřeší. Příčiny prohry se probírají tak maximálně pár dní po zápase, za půl roku po tom nikdo ani nevzdechne.
Reagovat
PetaM
Na druhou stranu - Tomáš ještě letos nehrál 250. Kája vyhrála právě tu 280 :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt. Jemu holt černošek doma nic neuspořádal :-))
Reagovat
Frick
Njn. Třeba by ho lidi z ATP poslali s tou jeho Stromovkou do pr...
Reagovat
smazaný uživatel
No vzhledem k tomu, že se Černošek vyjádřil, že nějaká 250 se tu pořádat nevyplatí, takže by - když už - pořádal vyšší kategorii, tak je to klidně možný.
Reagovat
Frick
Taky pravda. Jeden byl úplně první (K. Lumpur), druhý byla 500.000 (Soul), třetí byl v hale (Linec) a čtvrtý byl doma (a taky prvně na antuce).

Ale je jasný, že už je třeba se chtít posunout dál a vybojovat nějakou cennější trofej. A zrovna u Káji by nemuselo jít pouze o 470 b. Premier.
Reagovat
PetaM
A Kája má na druhou stranu zářez Ivanovic a Kerber, hráček Top 10. Tomáš letos porazil jen Miloše a to navíc po skreči :D Kája si to poctivě vystřílela :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zapomněls na toho Nadala, ale jinak souhlas. :-)
Reagovat
PetaM
Jo že ... Ani nevím proč :D Tak ještě ten Nadálek no :D
Reagovat
blixa
Hmmmmm ... mlask, mňam .... ;-)

https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11188364_498671753614466_2524510541093486879_n.jpg?oh=d0752e9c944c996eb9dd36bba2cc37ab&oe=55D1C7E1
Reagovat
sprchon
Taky bych si dal, ale nechce se mi to zobrazit. Ksichtbůk je dneska nějakej divnej.
Reagovat
blixa
Divný. A totok ? :

https://www.facebook.com/GarbiMuguruza/photos/a.182886448526333.1073741828.182881405193504/498671753614466/?type=1&theater
Reagovat
sprchon
Ne, většina fotek, co kdo dneska přidal, se mi vůbec nezobrazuje... Starší fotky jo. Nechápu to, zkusím restart.
Reagovat
sprchon
Tak nic... A na twitter dneska dala jen ten pohled na kurt... No nevadí, dokážu si to představit. :)
Reagovat
sprchon
ÁÁ, už to vidím. To má i na twitteru. Krásná. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jezdí tady někdo na turnaje ITF, nebo prostě nižší kategorie? Challenger, FUTURES, ITF a tak??
Reagovat
marekv
A CO BYS POTREBOVAL ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, všichni. Máme totiž plno času a nemáme doma do čeho píchnout, tak objíždíme turnaje ITF.
Reagovat
smazaný uživatel
No, někdo čas má, a takové turnaje objíždí i rád, protože láska k tenisu tam je, víš ;)))
Reagovat
PetaM
Když miluju tenis, jdu si ho v první řadě zahrát :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, někdo ho miluje v pozici diváka, víš :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nic, je to DOTAZ, víš? ;)
Reagovat
marekv
aha :-) ja myslel, zes neco k tem turnajum potreboval
Reagovat
Frick
Loni jsem byl na 50.000 v Olomuci a na 25.000 v Plzni.

Olomouc - Skutečně moderní areál sportvního hotelu, pěkné to tam mají
Plzeň - Tam je to také pěkné, ale spíše je to trochu retro. Na druhou stranu je tam i jakýsi malý centrkurt s tribunami.
Reagovat
Titan
Bušárdice, ta tenisová Hanychová, mi dělá čím dál větší radost... Škoda, že Simona nepřidala svůj díl k všeobecnému nedělnímu veselí...:)
Reagovat
VlS
Klid, ke všeobecnému veselí svůj díl přidala Alizé
Reagovat
sprchon
Tak tak. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bára Krejčíková hraje příští týden na ITF v Trnavě. Myslela jsem, že letos maturuje...
Reagovat
smazaný uživatel
A? Katka Siniaková taky maturuje, a hrála v Praze :)
Reagovat
PetaM
No jo, to bylo minulý týden. Teď si dává Katka voraz, aby mohla odmaturovat. A Barča hraje na Slovensku ... Asi tak to bylo myšleno ;)
Reagovat
smazaný uživatel
A navíc písemný začínají zítra ...
Reagovat
vrabejka
Tenis je snad uživí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Snad ano, ale vždycky lepší, tu maturu udělat :-) Nevíme, jestli bude každý v TOP 10 a bude vydělávat miliony
Reagovat
vrabejka
Tak dnes si Kátejně jako Serena pěkně zatrenovala. Zítra proti nezkušené Garcie to bude mít snad podobný průběh. A pak bude zápas turnaje proti Máše :)
Reagovat
FulnekUltras
Garcia může Káje klidně zaskočit v krku... ;-)
Každopádně to bude i zajímavé nepřímé porovnání s Petrou.
Reagovat
vrabejka
Tak to byl Fed Cup. Ale Kája stále výrazněji dokazuje že zanedlouho bude opravdu česká jednička. Je jen otázka času kdy už konečně prorazí i na Grandslamech.
Reagovat
smazaný uživatel
Až bude, tak bude. Do tý doby nemá cenu to donekonečna každý den psát. Kája může klidně ztratit formu, Petra chytne vlvnu a může být klidně všechno jinak...
Reagovat
vrabejka
Když Kája ztratí formu udělá aspon 1.kolo, když Petra chytne formu je ráda že dá ve 3.setech Govorcovou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Když má Petra formu, vyhraje grandslam, když ji má Kája, ztroskotá na první lepší hráčce, na kterou narazí.
Reagovat
vrabejka
přesně uvidíme. Říkám vám tento rok Kája na grandslamech prorazí.
Reagovat
blixa
Já bych zase tak nepředjímal. Možná ano, možná ne. Když něco udělá, super, když jen potvrdí nasazení, bude to podle mě OK. GS bych plánoval až na příští sezonu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych nepředjímala. Radši při zemi. Buď se to povede nebo ne GS jsou speciální. Já to Káje přeji, hraje výborně a s lehkostí. Ale zatím se mi zdá málo agresivní a ránu jako Petra nemá. Uvidíme, ráda se nechám překvapit.
Reagovat
VlS
No, nevím, to by chtělo tu ránu změřit, odhaduje se to blbě.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě no. Uvidíme...
Reagovat
FulnekUltras
V povrchu je samozřejmě velký rozdíl. Přesto bude tenhle zápas podle mě dost vypovídající...
Reagovat
sprchon
Jen aby všechna tato očekávání unesla... Zatím to zvládá bravurně bez nějakých větších výpadků, což je super. Na internetu sklízí hlavně gratulace a povzbudivé ohlasy. Co ale bude, až jednou někde narazí? Už i v televizi se o ní říká, že jednou vyhraje GS. Víme, jak dopadla Lucka se svojí top 10. Furt má samozřejmě šanci, ale docela jí to teď uteklo...
Kája vypadá, že je silnější, tak snad se s tím nějak vypořádá. :)
Reagovat
blixa
Já doufám, že si ty očekávání moc nebere. TP učitě nečte :D Ona je rozumná, Vaněk taky, dávají si rozumné cíle. Já u ní věřím v ten "mírný pokrok v mezích zákona". Velké výsledky snad taky přijdou, ale musí do nich ještě dozrát.
Reagovat
sprchon
Snad jo. Hezky postupně. :)
Reagovat
vrabejka
Mentálně na to má. Minule sundala Ivanovič. Když nechytne Serenu tak věřím že na nějakém zbývajícím GS v tomhle roce aspon Čtvrtfinále udělá.
Reagovat
sprchon
Zápas se Serenou bych rád viděl. Kája by mohla jedině překvapit a za prohru by se rozhodně nemusela stydět. ;)
Reagovat
PetaM
No, pomalinku se schyluje k zápasu s Mášenou, taky dobrýýý :D
Reagovat
sprchon
Tak snad. :D Minule to nedopadlo...
Reagovat
blixa
Jestli k němu dojde, bude to rozhodně zajímavé. Marfuša nehraje nějak božsky, ale tak solidně. Kája asi to samé. Stále nejsem přesvědčen, že Kája má aktuálně na TOP5 level, ale uvidíme ;-)
Reagovat
Frick
Musím se přiznat, že ač tam byly z mé strany výhrady, tak mne nějak teď skutečně hodně moc mrzí, že domácí tenisový vrchol je fuč. Dyť sotva začalo jaro. Kdo se z našich ještě tak může představit na dvou ITFkach, co za něco budou stát. Trochu jsem tipoval na štvanickou 75.000 Lucku Hr., ale proč by si měla narušovat US šňůru. No a Olomouc? Zase Petr C., že by jela obhajovat, bude-li súcí? Možná taky Denča. Ale chtělo by to ještě druhý podnik na červenec. Fakt nevíte - jsou možné dva Internationaly v jednom městě? Bylo by to funny. A my bychom si to zasloužili. :o)

P.S.: Berte tenhle post s rezervou.
Reagovat
smazaný uživatel
A co, jedeš do Olomouce, se podívat, ;) ?
Reagovat
Jabadu
"Rum, kontušovka, čert jeřabinka, ořechovka, višňovka a vanilkovááááá! Nechat se přivézt na vozejku jako zvíře, co?!! Z vás bude mít rytmistr König radost! Zavřete ho, až zčerná!" :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Sem rád, že to Karolína zvládla.. i když u ní sem proti tý Španělce nečekal nic jinýho. Už ukázala mnohokrát, že s rychlou adaptací na odlišé prostředí nemá problém.
každopádně kdo je další? Myslím Garcia, ne? Tam už mám jisté pochybnosti :-) Karolína by to mohla uhrát "hlavou", tam si myslím, že je silnějí jak Garcia.. uvidíme :-)
Reagovat
blixa
Jojo, Garcia už bude sousto tužší a méně chutné.
Reagovat
sprchon
Myslíš? Pokud Kája něco nechá, klidně bych ochutnal... Zas až tak zlé to být nemůže. :D
Reagovat
blixa
Tak, ono hodně záleží na úpravě ;-) :D
Reagovat
sprchon
Doporučil bych pro jistotu nejdřív povařit a pak dopéct v troubě. :)
Reagovat
blixa
Je to ještě mladé maso, proč vařit. Pár hodin v konvektomatu, pěkně do růžova a nebude to mít chybu ;-)
Reagovat
sprchon
Tak to by byla taková kombinace vaření a pečení. Je to mladé, ale ty píšeš, že tužší. Takže co teda? :D
Reagovat
blixa
Tužší, když by se to žralo syrový :D
Reagovat
sprchon
Nic jiného než rybu bych za syrova nejedl... Achjo, chudinka Caroline. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přiznám se, že jsem se nedíval v kuse, protože už jsem plánoval zítřejší cestu do Prahy na hokej... :)

První set byl pro Viku celkem v pohodě. Hlavně na začátku toho Venus hodně vyhodila a nehrály se moc dlouhé výměny... Ve 2. setu to bylo trochu komplikovanější, jak Vika ztratila servis za stavu 3:3, ale naštěstí na to rychle odpověděla a potom ještě odvrátila dva brejkboly. Když to bylo 6:5, tak jsem tušil, že to Vika nenechá dojít až do tie-breaku. :)

Takže výkon Viky dobrý, těžká soupeřka překonána (ačkoliv na antuce je Venus trochu slabší) a jede se dál. Jenom je škoda toho losu, protože už ve 3. kole může hrát Vika proti Sereně (a předpokládám, že hrát bude)...
Reagovat
FulnekUltras
Tam jsem zvědav na los před zápasem, aby si tyhle dvě sebevědomím přetékající kreatury ještě navzájem neublížily mácháním raket...
Reagovat
blixa
Třeba se vzájemně umlátí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť se akorát rozcvičujou před zápasem, tak z toho nedělej drama... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo rozcvičujou se mácháním rakety proti soupeřce. To říkej svý babičce. Protivnej zvyk na zastrašení, jedna z psychologickejch her, když si to nepochopil, tak ti asi někdo stojí na vedení.
Reagovat
smazaný uživatel
Dvě hráčky, které spolu jdou po finále US Open klidně zapařit, budou chtít jedna druhou zastrašit... Tak ten byl dobrej. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, o kom teď mluvíš. Serena asi s každým nejde na večeři. A máchá proti každý.
Reagovat
smazaný uživatel
O kom asi... No vidíš, s Vikou zrovna jde. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No nemaj si, co vyčítat. A Serena máchá proti každý a trvám si na tom, co jsem napsala. Jen ty si to nechceš přiznat, že to není žádné rozcvičování.
Reagovat
blixa
Je to něco jako maorská haka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Sranda?
Reagovat
blixa
No princip je stejnej, ne ? Tanec (nebo něco takového) sloužící k zastrašení nepřítele (soupeře) :D
Reagovat
VlS
A hlavně s obřadným vyplazováním jazyka :-)
Reagovat
FulnekUltras
Odhaduju, že Vika tentokrát svůj dosahový rádius o něco zmenší... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zítra si to užij na tom hokeji! :D A jestli mohu poradit, jdi ve velkém časovém předstihu k aréně.. :D A pak až tam budeš, nechoď si pro pivo k "Beer pointu".. :DD Tam se jen tak nedočkáš.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Díky za radu! :D Jak velký předstih bych měl mít? Co vím, tak začínají pouštět do haly hodinu před zápasem. Takže hodinu a půl nebo spíš dvě? Jinak pro pivo si chodit nebudu, protože jsem měl střevní chřipku, takže nemůžu chlastat. :D

BTW: Je tam nějaká úschovna věcí před arenou? Nevíš, jak to vypadá u těch restaurací v Harfě? Dá se tam najíst cca 3 hodiny před zápasem bez toho, abych tam stál moc velkou frontu?
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, když jsme vycházeli z arény ze zápasu Kanada vs. Lotyšsko, tak mohlo být tak 18:15 a jestli tam už čekalo tak 4 nebo 5 tisíc lidí? :DD Takže tak dvě hodiny před začátkem bych tam tak byl.. Aby jsi když tak stihnul začátek a nestál ve frontě před arenou ještě, hodně lidí (tak 1/3 haly) třeba začátek toho zápasu Kanada vs. Lotyšsko nestihlo, protože bylo ještě před arenou.. :DD Myslím, že tam úschovna byla, někde jsem jí tam viděl.. :-)
Tak aspoň ušetříš, když nesmíš pít.. :D

Hele v té Harfě jsme se byli najíst taky před zápasem ČR vs. Švédsko a lidí tam teda bylo požehnaně, ale my jsme třeba byli u Číňanů a tam to odsýpalo strašně rychle, čekali jsme tak 5 minut na jídlo, ani ne.. :D Takže je to tam v pohodě.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, díky moc! :) Jo, vždyť já chci taky k Číňanům (Texicana), protože si můžu dát jedině to jejich rizoto, abych se zase nepo*ral. :D Jinak já jdu od 16:15 na Lotyšsko - Švédsko, takže až to skončí, tak si hned stoupnu před halu a budu čekat na náš zápas. :D
Reagovat
sprchon
S výsledky celkem spokojenost. Postoupila spousta holek, které rád uvidím v dalších kolech. Všechny čtyři naše, dál Alizé, Garbine, Caro, Serena, Julia... Co mě mrzí hodně, Belinda. O trochu méně Angie a Venus. Celkově tedy z těchto 12 hráček 9 prošlo, takže super. :)
Reagovat
blixa
Ano, celkově určitě spokojenost, akorát mě vyhučela Angie a Flavia z Fantazy a to je, nebojím se to říci , tragédie !!! :D
Reagovat
freeteepek
Takže Petra proti 137. hráčce světa nedala žádné eso, zato předvedla 8 dvojchyb. To měla soupeřka tak dobrej return???
Oproti tomu Karolína 10 es a jenom 2 dvojchyby. O čem to vypovídá? Že jestli obě hráčky budou pokračovat v podobných výkonech a Petře náhodou nevyjde Wimbledon, tak nejpozději po US Open máme novou jedničku, hráčku první světové desítky:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ve skutečnosti to nevypovídá vůbec nic. ;-)
Reagovat
blixa
Ano, fakta, která se nehodí prostě ignorujeme :D Jak typické pro fanatiky ;-)
Reagovat
George_Renel
Na druhou stranu z jednoho ukazatele jednoho zápasz odvozovat další půl sezóny je prostě blbost.
Reagovat
blixa
Tak to jistě, mluvím pouze o faktech. Prognózy dělám krajně nerad, tedy spíš žádné nedělám.
Reagovat
smazaný uživatel
Fakta, která bez kontextu mají nulový význam. ;-)
Reagovat
EllNino
že ty se vždycky ozveš, že by strach ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom neučůrávám blahem z hráčky, která zatím kromě mimořádné fyzičky nic moc nepředvela - skutečně pořádný triumf jí zatím chybí. To ale neznamená, že jí ho nepřeju.
Reagovat
gigin
Plíšče má k dobru dva roky. Určo trumfne Kvítí. Samozřejmě můj názor...
Reagovat
smazaný uživatel
Čili jde v zásadě o stejnou generaci. Petra v jejím věku měla grandslam, Turnaj mistryň, několik titulů z Premiér turnajů, 2 Fed Cupy byla stabilní členkou top 10 a především byla schopna porážet ty nejlepší z nejlepších. Kája se tomu zatím ani nepřiblížila.
Reagovat
gigin
A ještě mi tu vypis ty ostudy....
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký ostudy?
Reagovat
gigin
A jo vlastně, já zapomněl s kým jsem ve vláknu. Žádný, jasně :-D
Reagovat
smazaný uživatel
A ty si ty vole myslíš, že nějaký ostudy někoho budou zajímat? Že se těm nejlepším hráčkám minulosti vyhnuly? To je fakt ubohost, tohle. Ono vůbec o prohře mluvit jako o ostudě je ubohost.
Reagovat
gigin
Jo jasně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na nic lepšího se nezmůžeš?
Reagovat
gigin
Ne. S tebou ne, sorry. Jsi fanatický blázen. Měl bys s tím něco dělat.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem naprosto v pohodě. Ty evidentně nevíš, co mluvíš.
Reagovat
VlS
No, ale řeč není o tom co bylo, ale co je.
Reagovat
smazaný uživatel
A co je?
Reagovat
PetaM
Jako já nevím, proč se vždy útočí na něho. Jasně, je to psychouš, ale ti, co tady srovnávají Káju s Petrou, to je psycho snad ještě více. Ano, Petra dnes nedala žádné eso a Karolína 10, okey. No a co jako? To o něčem jako vypovídá? Ano, Petra nepodala na servisu dobrý výkon, první zápas po týdnu, navíc po prohře v Stuttgartu, kde hrála po měsíci.

Karolína je zatím v pohodě, nic neobhajuje, hraje uvolněně a ještě nezažila žádný pořádný tlak. Má zatím 3 bídné 280. Nedokázala získat set ani na 470 v Sydney, ani na 900 v Dubaji. Na PM se taky nijak extra neblýskla. Ano, dokáže celkem uspokojivě porážet hráčky za sebou, ale ty Top hráčky zatím ne, ani Petru a to byla v Sydney "vyhořelá". No, jen aby neskončila jako Tomáš ... Zatím je srovnání s Petrou úplně zbytečné ...
Reagovat
FulnekUltras
Zítra aspoň nepřímé přes Garciu... ;-)
Reagovat
PetaM
Nooo, jakože hodně nepřímě :D :D :D

FC - Madrid
doma - v cizině
za tým - za sebe
hard - antuka
hala - venku
Petra - Karolína
Levačka - Pravačka

:D
Reagovat
blixa
Je to vlastně skoro stejný ... :D :D :D
Reagovat
freeteepek
Jo a Serena dnes jen 5 es s úspěšností prvního podání jen 51% Teda nic moc:-)
Reagovat
LukasH
Petra není na žádným optimu a sama to moc dobře ví. Karolína je naopak na vlně (na podobný byla Petra loni v Asii). Je možný, že jednou bude Karolína jedničkou, přesto si myslím, že Petřin čas přijde jako přišel vždycky. Ale uvidíme.
Přesto bych vůbec Karolínu a Petru nesrovnával. Kromě toho, že hrajou obě útočně, nemají společnýho nic. Karolína vůbec není zadýchaná, hraje úžasně úsporně, s těma nohama do oblak jí stačí udělat dva kroky na každou stranu. A je hodně vysoká. Prostě dar (pro tenis). Petru jsem viděl poprvé naživo teď na FC. Bohužel, utírá se pomalu po 2. výměně a je na ní hrozně znát, když nemůže. A to i z dálky. To je prostě hroznej handicap a neudělá s tím nic, i kdyby se na hlavu stavěla. Ona prostě tak riskovat musí, protože po výměně, kterou Karolína odcupitá s lehkostí, se Petra bude plazit po zemi.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, Petra dlouhé výměny nemiluje, ale teď na FC byla vzhledem k té pauze celkem v pohodě. Loni ve finále vypadala daleko hůř a zvládla to.
Reagovat
VlS
Lukáši, Petra je menší o nepodstatný 3 cenťáky, ne o třicet, jak by to z tvýho komentu vypadalo.
Reagovat
LukasH
Fakt? Myslel jsem, že o víc. Nohy tedy určitě o těch 30 na úkor trupu.:-):-)
Reagovat
George_Renel
To znám jednoho tenistu, co se utírá ne po každé 2. výměně, ale úplně po každé. Proto asi má dva ručníky :-)))
Reagovat
freeteepek
Čistě teoreticky. Kdyby proti Bouchardový stála dnes Katka Siniaková místo Barbory, tak ji porazí taky:-)
Reagovat
smazaný uživatel
To si piš.
Reagovat
kada.tom
Vika pěkně :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
dnes to nebylo ono. příště :) gratulace Vice ;) Sereno vyhraj to tam
Reagovat
gedzitka
V úterý večer v magazínu Víkend na Nové reportáž o Pliscatech.
Reagovat
smazaný uživatel
Byl o nich taky (asi minulý týden) článek v magazínu Ego (v pátečních Hospodářských novinách).
Reagovat
gigin
Sa mi trošku pozdává, že Vice sa trošku přifúkly prsa. By mohla kójit malé vodníky z mostu. Pletu sa?
Reagovat
sprchon
:D :D
Reagovat
gigin
Azooo!! Paráda!!
Reagovat
blixa
To možná taky ale hlavně baťůžek je na svém místě ! Vše je tak jak má být ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty ses dal na horňáctví, když Vika měla legíny? :D Já se teda spíš díval na její cop, který má fakt nejlepší (úplná vánočka). :D Ale jestli má větší prsa, tak je to dobře a taky to značí, že nosí Nike. V tom modelu od Adidasu totiž holky mají placatější prsa. :D
Reagovat
gigin
Ok, monty, jasné jedu si podvozky furt, jen mne to tak trklo. Ale to je fuk. Davaj Aza :))
Reagovat
Frick
Tento týden Češka neprohrala s cizinkou.
Petra 1x
Lucka 1x
Kája 4x
Bára 3x
Lucka H. 1x
Klára 2x
Katka 2x
Denča 2x
= 16 zápasů
Reagovat
FulnekUltras
že Barča dnes kanadskou samolepku smázne... Výborně nakonec i Petra, teď by ještě proti Coco měla prolomit letošní prokletí amerických stoperek. Také výpadek Halep zní jako rajská hudba...
Reagovat
tommr
no po prvním setu to vypadalo spíš na smáznutí Báry ... :)
Reagovat
FulnekUltras
nakonec ale Bářina herní pestrost slavila úspěch - Genie je teď navíc opravdu dost mimo...
Reagovat
Fredy
Gratulka k postupu do 2. kola. Káje ten vyhranej turnaj na Spartě moc prospěl. Zítra debl s Kiki. Kájo a Kiki pojď! :)
Reagovat
sprchon
Nojo, fakt Kája a Kiki Mladenovic. :) To je pěkná kombinace.
Reagovat
tommr
to bude mít Monty radost ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mohlo by jim to spolu jít. Určitě budou jedním z nejvyšších párů (Kiki 184 cm, Karolína 186 cm)... :)
Reagovat
Frick
Kristýna jako Kristýna
Reagovat
Patri.k
Venus si servis neudržela, let's go Victoria
Reagovat
kada.tom
jo, Venus je dneska na servisu marná
Reagovat
tommr
Karolína se s tím dneska moc nepárala a soupeřku i díky deseti esům doslova smetla za hodinku a dvě minuty. Velmi dobrá taktika ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sundaváme klobouček...
Reagovat
tommr
jj Karolína to dneska zvládla obdivuhodně jako zkušená matadorka. Obzvláště to vynikne ve srovnání s velkým trápením Petry proti 137.hráčce světa ... :)
Reagovat
EllNino
ale ve výsledku je to uplně stejná výhra :D
Reagovat
tommr
s tím rozhodně nesouhlasím. Karolína měla zápas od začátku až do konce pod kontrolou a ušetřila spoustu sil zatímco Petra musela zápas pracně otáčet. Karolína přitom hrála proti silnější soupeřce a měla v nohách 5 těžkejch zápasů a včerejší přelet z Prahy zatímco Petra před Madridem více než týden odpočívala. To myslím jasně ukazuje kdo je momentálně lepší ... :)
Reagovat
EllNino
nemusíš s tím souhlasit, já myslel, že to je uplně stejná výhra, co se týče bodovýho a finančního ohodnocení a nikdo se jich už nebude ptát, jak vyhrály :D
Reagovat
EllNino
jinak to rozhodně ukazuje, že momentálně je lepší Karolína :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale zase zápasy k vidění nebyly, takže můžeme jen spekulovat, jak hrály soupeřky. Třeba ta Španělka hrála úplný -----
Reagovat
smazaný uživatel
Zápasy k naší lítosti nebyly k vidění. Nevíme jak kdo hrál, známe jen skore, tudíž je na místě nic nehodnotit, uvidíme až opravdu uvidíme. Jinak si myslím, že Kája je parádně rozehraná a tyto jízdy ji právě vyhovují. Kdo je či není lepší může rozlousknout vzájemný zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
To především jasně ukazuje tvůj skutečný vztah k Petře. ;-)
Reagovat
blixa
Co to zase meleš ? :-o
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli sis toho náhodou nevšiml, tak tommr se tu na jednu stranu tváří jako největší Petřín fanda, ale na druhou stranu tady Petru nesmyslně shazuje a Kotyzovi je schopnej vytýkat i to, že dejchá.
Reagovat
blixa
Tommr je prostě skeptik se vším co to slovo obnáší. Tudíž to v jistém smyslu "odnáší" i Petra, ale to neznamená, že jí nefandí. To ovšem ty , jako čirý extrakt zaslepeného fanatizmu těžko pochopíš ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tommr je daleko větší fanatik než já.
Reagovat
blixa
Tommr je možná ledacos, ale fanatik není ani náhodou. Je evidentní, že vůbec netušíš co to slovo znamená. Pak se nelze divit, že odmítáš označení sebe coby fanatika :D
Reagovat
smazaný uživatel
To, jak tady systematicky kritizuje cokoliv, co Kotyza udělá je jasný znak jeho fanatismu.
Reagovat
VlS
Nóóó, k Petře, nebo k realitě? K realitě korektní bych soudil.
Reagovat
smazaný uživatel
To jeho soustavné kritizování Petry a lidí kolem ní ukazuje, že je naopak od reality totálně odstřiženej.
Reagovat
freeteepek
Naprosto souhlas. Stačí se podívat na statistiky prvního podání, dvojchyb a počet es.
Reagovat
blixa
Kája si dala příjemný podvečerní trenink, aby dostala chuť na dobrou španělskou večeři. Zdá se, že madridská antuka jí chutná víc než pražská ;-)
Reagovat
sprchon
Gratulace! :) Minimálně v hlavě to zvládla skvěle... Ze začátku odvrátila BB a otočila stav 0:40, později už žádný BB nenabídla, v 1. setu proměnila první SB a zápas doservírovala čistou hrou. Úspěšnost po 1. podání 83 %. Pro začátek tedy super, už se těším na další kolo, kdy snad Káju i ostatní naše hráčky uvidíme. :)
Reagovat
Patri.k
Karolína to zvládla hurá :D
Reagovat
kada.tom
Karol rozdrtila Španělku. 2. kolo snadno a rychle :-)
zítra volno, takže pěkně odpočinou a pak vyhrávat dál ;-)
Reagovat
Fredy
Zítra debl s Kiki :)
Reagovat
EllNino
Tak po Genii, Erakovic se stala Heather Watson 3. hráčkou, co dneska nadělila kanárka a prohrála ...inu WTA :)
Reagovat
Patri.k
asi jsem bodl do včelího hnízda, tady jsou fanoušci té černé tenistky
Reagovat
smazaný uživatel
jdi do péče
Reagovat
sprchon
A teď jsi bodl dokonce do sršního hnízda. Na tohle tu není nikdo zvědavej, to si piš někam na sport.cz.
Reagovat
EllNino
co ti jako vadí ? že je černá ?
Reagovat
smazaný uživatel
ta černá se začíná rozjíždět. tak si dávej pozor na hubu.
Reagovat
Patri.k
no, jen aby to vydržela ve svým věku, tři sety už nejsou proní :D
Reagovat
FulnekUltras
na rozdíl od ségry k tomu ovšem přistupuje férově...
Reagovat
blixa
Když kecáš blbosti o tom jak hraje hrozně, tak se nediv. Venus je ještě pořád po čertech dobrá hráčka, což vidí každej kdo trochu rozumí tenisu. A je jedno jestli je její fanda nebo ne.
Reagovat
tommr
tak jsem Karolínu s tím proměnováním BP asi trochu přechválil. V pátý hře neproměnila hned tři a propásla tak velkou šanci na druhej brejk ...
Reagovat
sprchon
Myslím si, že Kája hraje pořád stejně a soupeřku možná nejprve svazovalo domácí prostředí. Teď, když ve druhém prohrává o break, to z ní pravděpodobně trochu opadlo a trochu přidala.
Reagovat
tommr
těžko říct když jsme to neviděli. Každopádně je ale jasný, že to Karolína měla od začátku až do konce pod kontrolou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes už na to kašlu.
Reagovat
sprchon
Wow, otočila. :) A má 3 MB.
Reagovat
EllNino
yes ! :)
Reagovat
kada.tom
nejsem z toho nadšený, ale to je ukázkovej WTA zápas určitě :-D
Reagovat
smazaný uživatel
S Julií pokaždé :D třeba letos s Pennettou to bylo něco
Reagovat
sprchon
Hotovo, paráda. :)
Hodně divoký průběh. :D 6:1, 0:6 a ve třetím z 1:4 na 6:4.
Reagovat
tommr
a brejk potvrzenej i díky devátýmu a desátýmu esu! :)
Reagovat
sprchon
Je to nějak moc jednoduché... Holt Španělka je někde jinde.
Reagovat
tommr
Karolína už má brejk k dobru i ve druhým setu. Proměnování BP jí dneska poměrně jde (získala 3 z 5) ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
dnes zatím velmi bídný výkon
Reagovat
Patri.k
U ní je to bídný pořád
Reagovat
EllNino
cože ?
Reagovat
Patri.k
Však Venus je jen slavné jméno, ona hraje hrozně.
Reagovat
EllNino
jasně a proto letos vyhrála v Aucklandu, zahrála si čtvrtfinále AO, semifinále Doha atd ...
Reagovat
smazaný uživatel
tak když sjedeme níž, tak tam píše, že Karolína vystřídá letos Serenu. To je asi velký tydýt :D
Reagovat
smazaný uživatel
si děláš srandu? Jdi se zahrabat!! Ve 34 letech hrát jako ona je sen každé hráčky. Že ti huba neupadne ty.
Reagovat
Patri.k
Ale mě je jedno kolik jí je, má to zabalit, když už ji je hodně :D
Reagovat
EllNino
proč jako ? :D hraje výborně ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuce ano, ale celkově fakt ne.
Reagovat
smazaný uživatel
dnes ano. Na antuce hrávala velmi dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, dřív válela i na ní, ale v posledních letech už to není ono..
Reagovat
kada.tom
co prosím? ...
Reagovat
kada.tom
Sice nedopodávala, ale pak využila šancí na returnu :-)
Zatím hraje velmi dobře a Venus k mému překvapení na servisu nic moc.
Reagovat
tommr
a Karolína bez problému set dopodávala. Na zisk prvního setu potřebovala pouhých 27 minut. Doufám, že podobně rychle zvládne i druhej set a ušetří nějaký síly do dalších kol ... :)
Reagovat
Patri.k
Letos to vypadá, že na trůnu Karolína vystřídá Serenu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak do toho má ještě sakra daleko..
Reagovat
PetaM
Ale ale ... To by musela něco uhrát na velkých turnajích a to jí zatím moc nejde ... Bohužel. :(
Reagovat
Patri.k
to byla trošku nadsázka :D
Reagovat
PH94
Já jsem si hlavně téměř jistý, že vystřídá Petru :) Snad ale obě budou v Top10 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak do toho má taky ještě sakra daleko ;-)
Reagovat
EllNino
sakra ne, daleko jo .)
Reagovat
Patri.k
No, od těch turnajů v asii je Karolína dost nezastavitelná
Reagovat
smazaný uživatel
Nezastavitelná fakt ne.
Reagovat
Patri.k
teď půl roku nic moc neobhajuje, za to Kvitová titul ve Wimbledonu, takže zas tak daleko to být nemusí
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím to daleko je, Petru dřív než na podzim nedožene.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak loni "všichni" psali, jak Petra vypadne z top 10, 20 atd. A Petra jim to v druhý polovině sezony natřela. Takže Petru nikdy nepodceňovat. Když musí, tak zabere...
Reagovat
tommr
no letos by mohla začít zabírat trochu dřív a nenechávat to zase na poslední chvíli ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak Petra už loni zabírala v tuto dobu. Došla v Madridu do semi. Čili už může začít zabírat leda pozdějc, nebo ve stejnou dobu. Jakože tento týden .-)
Reagovat
tommr
s tím Madridem je to trochu sporný - do semifinále se loni dostala jen díky souhře náhod - v prvních dvou kolech měla lehký soupeřky, ve třetím kole Lucku a ve čtvrtfinále přišel walkover Sereny. Já proto beru jako začátek jejích zlepšených výkonů až Wimbledon ... :)
Reagovat
Kozoroh
Spadl si z višně???!!!
Reagovat
tommr
a Karolína přidává druhej brejk a bude podávat na zisk prvního setu ... :)
Reagovat
kada.tom
Karol jede! Vika jede!
Já jsem (prozatím) spokojen :-)
Reagovat
tommr
po nejistým začátku se Karolína pěkně rozjela a má už potvrzenej brejk k dobru. V pouhých třech servisních hrách už stihla nasázet 6 es a z toho jedno dokonce z druhýho podání ... :)
Reagovat
sprchon
Zrovna jsem to chtěl napsat... 6 es za 3 podávací gamy. Slušné. :) Jestli je unavená, tak jen ať si pomáhá podáním. ;)
Reagovat
PH94
Vy máte stream? Nebo jak poznáte, že to eso bylo z druhého podání? :D
Reagovat
tommr
já to sleduju tady:
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=M021&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com
Reagovat
PH94
Jo ták :)
Reagovat
Fredy
Díky, tam je to super ..:)
Reagovat
sprchon
A nebo toto:
http://www.bet365.com/home/FlashGen4/WebConsoleApp.asp?&cb=105802026524
Těch statistik tam ale není tolik jako na wta stránkách.
Reagovat
kada.tom
jojo, zítra hrát nebude, tj. ať to dnes zvládne a zítra odpočívá :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by zítra neměla hrát?
Reagovat
EllNino
protože zejtra nehraje, už je rozpis :D zejtra se hrajou hlavně debly
Reagovat
smazaný uživatel
Asi těžko bude kompletní rozpis, když ještě nejsou odehrané všechny dnešní zápasy ;-)
Reagovat
kada.tom
ale ano, je rozpis na zítřek - zítra se v ženské části turnaje hrají zejména čtyřhry, ale i nějaké ty singly 2. kola - z našich ale jen Lucka :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No na livescore byla psaná i Petra, to mě asi zmátlo. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No rozpis už je akorát bez jednoho zápasu .
Reagovat
PH94
Karol už zase kraluje
Reagovat
EllNino
JULIE CO TO JE :)
Reagovat
tommr
s kanárama se dneska v Madridu roztrh pytel ... :)
Reagovat
kada.tom
vypadá to na velkolepej obrat Novozélanďanky :-)
Reagovat
tommr
spíš na tradiční kolaps Goergesový ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Wow to je psycho
Reagovat
tommr
Karolína nezačala zrovna nejlíp a hned v první hře musela čelit 3 BP soupeřky. Naštěstí ale podání udržela ... :)
Reagovat
Chrenda
super, že jsi tu kanadskou nánu poslala zpět do vidlákova bezodkladně. A teď vzhůru do čtvrtfinále.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka Š. začne proti Pironkové na kurtu číslo 3 .
Veselý bude hrát poslední zápas na kurtu číslo 1.
Reagovat
smazaný uživatel
kašlu na komenty. Fandím Vee :) Komu vy?
Reagovat
smazaný uživatel
Vee
Reagovat
Empe
Já taky. :)
Reagovat
smazaný uživatel
jedné jako druhé je škoda, aby vypadla v 1. kole. No rád bych viděl zápas Serena-Azarenka, takže dneska fandím víc hekně.
Reagovat
smazaný uživatel
VICE JE TO ČLENKA MÉHO NICKI MINAJ ASS TEAMU
Reagovat
smazaný uživatel
IQ ti sedí na Caps locku
Reagovat
smazaný uživatel
No vážně můj tým se jmenuje Nicki Minaj ASS team je tam třeba Petra, Nicole V., Hráďa, Vika, Peng, Zarina a další
Reagovat
smazaný uživatel
ha, už ne... ale asi někam uteklo.
Reagovat
kada.tom
Vika :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Krásný začátek , měl jsem strach , že Viki jak máchala tou raketou , že způsobí někomu zranění pak neslyšela ani co si vybrala Venus :)
Reagovat
tommr
tohle stupidní máchání raketou při losování je hroznej nešvar, kterej zavedla Serena. Azarenka se asi po ní opičí ... :(
Reagovat
VlS
Dneska jsem Petru neviděl, no zaplať pánbu za postup. Barunka moc potěšila, tak snad to dá i Kája.
Reagovat
EllNino
Tak CoCo, to bude asi slušná řežba a třeba to bude i v TV ikdyž pochybuji :) ...zatím spolu hrály na trávě i na hardu, tak dotřetice antuka, snad to klapne :)
Reagovat
EllNino
Reagovat
PH94
Bouchard měla nějak naspěch :D
Reagovat
smazaný uživatel
příště cocococo.....
Reagovat
kada.tom
noo, Coco by měla Petra dát, ale uvidíme :-)
Reagovat
tommr
radši bych sice proti Petře viděl Lisickou, ale žádnej velkej rozdíl v tom není. Vandeweghe je pro Petru další "povinná" výhra ...
Reagovat
PetaM
Petra má povinnou výhru u všech. Kromě Sereny, Mášeny a Simony ... Takže ... Celkem vysoké nároky :D
Reagovat
tommr
to rozhodně ne. Momentálně Petře nevěřím proti žádný hráčce z první třicítky. Vandeweghe je ale na antuce docela slaboučká a Petře její styl docela vyhovuje takže bude proti ní jasná favoritka ...
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína by měla nastoupit až v 19:30 kdyby se hráli jen dva sety mezi Viki a Vee nemohli by ji dát po nich ?
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko
Reagovat
kada.tom
Karol už půjde do akce, Sára vyhrála 3-0 Ret. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to mně nevyšlo :)
Reagovat
smazaný uživatel
je to v prčicích....snad to Kája dá a uvidíme jí příště....
Reagovat
tommr
jak si na to přišel, že má hrát až od 19:30? V programu je jen, že bude hrát po Erraniový a ta právě skončila ...
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem to také někde viděla, byl to asi hrubý odhad, se skrečí se nepočítalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo to před zápasem Erraniový kde asi brali , že vyhraje tak za hodinku a se skrečí se nikdy nepočítá :)
Reagovat
smazaný uživatel
je už také v akci, takže věřím, že to dá
Reagovat
kada.tom
tak v tomto případě budu fandit s tebou Sáře :-)
Reagovat
smazaný uživatel
naprosto jasná záležitost. Co k tomu dodat. Ještě aby ji dnes napodobila Vee. Na antuce proti Vice by měla vyhrát.
Reagovat
kada.tom
hmm, zápas Vika - Venus je pro mě strašlivě obtížná Sophiina volba ... ale Vika má přednost, takže budu fandit jí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já mám rád obě, ale víš jak.. Venus je Venus :) TAkže je jasná volba ;-)
Reagovat
kada.tom
u mně zase Vika je Vika :-)
Reagovat
smazaný uživatel
U mě Venus :)
Reagovat
kada.tom
Serena smetla Brengle!!
Paráda :-)
Jent tak dál ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
hm tak Serena přijela do Madridu vyhrát :D
Reagovat
kada.tom
všechno tomu nasvědčuje :-D
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/CEF8OXsVIAAMIxC.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CEF8OXsVIAAMIxC.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
spíš fotka
Reagovat
smazaný uživatel
Druhý odkaz měl být tenhle:

https://pbs.twimg.com/media/CEF8YONVIAESFM6.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Proč furt těm češkám cpou tyto hnusné barvy ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
mě hodně potěšila Bára, parádní obrat, ještě proti Bouchard. No prostě lahůdka. Dále Petra konečně pokořila antuku. Včera mi udělala radost postupem Šafinka. Tak uvidíme jak to bude s Kájou...
Reagovat
tommr
Karolína to bude mít z našich nejtěžší. Ještě včera hrála finále v Praze a na kurt půjde prakticky bez rozehrání. Navíc hraje s domácí hráčkou, kterou budou diváci a nejspíš i rozhodčí tlačit. Pokud by to přesto zvládla tak klobouk dolů ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad ten klobouček sundáme....
Reagovat
smazaný uživatel
je dnes moc krásná. Miluji když má ty vlasy čistě černé a ne vybělené. Ten oufitek jí padne. Neměla něco podobného minulý rok na antuce?
Jinak dnes to jde jako po másla. Asi se rozehrála dostatečně se Sarou ve fed cupu.
Reagovat
kada.tom
pokud srovnáváš Serenin výkon dnes a proti Sáře ve FC, tak to je jako nebe a dudy :-D

dneska hraje Serena parádně, Brengle se snaží, ale nemá absolutně žádnou šanci :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tedy Ondro proti gustu žádnej dišputát... Serena je pěkně podsaditá, tak Serenka a outfitek mě přijde dost legrační....To je zajímavý taky jsem prostorově významná a nikdo mi zdrobělinou neříká.... ale je fakt, že nejsem americká tenisová selebrita....no, smůla.
Reagovat
Jabadu
Co Serena! Kolem Haliny bys mohl běhat a volat: "Tohle všechno je moje!" :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mimochodem gratulace Petře
Reagovat
kada.tom
s problémy, ale nakonec to je kanárek :-)
tak ... klidně bych si nechal líbit ještě jeden :-)

Go, Serena!
Reagovat
smazaný uživatel
:) hraje dobře
Reagovat
horska.kraslice
Bude kanárek?
Reagovat
horska.kraslice
Nejprve si za stavu 5:0 vyzkoušela krizovou variantu, pustila soupeřku na 0:40 a teprve pak kanárka nechala přiletět.
Reagovat
Fredy
Gratulka k postupu do 2. kola. Nakonec to zvládla i když problémů bylo dost. Doufám, že jí příště uvidíme. Petro pojď! ´:)
Reagovat
kada.tom
Sereně to zase sekne :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně, že se neseká přenos !
Reagovat
kada.tom
to jooo, alespoň Serena že je na streamu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, pokud bude hrát jako vždy, tak Brengle sfoukne z kurtu raz dva.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě to davaj na digisport 2.
Reagovat
kada.tom
zatím to tak vypadá, Brengle sice dává dost outů, ale Serena je dominantní a bude servírovat na kanárka :-)
Reagovat
Jabadu
"Upozorňujeme řidiče, že v ulici Jana Žižky právě někdo vyhodil z okna na silnici počítač." :-)
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak první set jako že nebyl, jinak dobrý. :D
Reagovat
smazaný uživatel
stačilo dopodávat na returnu..... Olinka skončila. Vyvěste vlajky antukové ledy prolomeny ! První letošní výhra na antuce ! Snad bude příště Petra na hlavním kurtu, jak se sluší na světovou čtyřku !
Reagovat
smazaný uživatel
a my to konečně uvidíme v TV !
Reagovat
tommr
na to bych moc nesázel ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím budu optimista a případně si zítra šťavňatě zanadávám....
Reagovat
smazaný uživatel
Petřina klasika - když to nejde na servisu, jde to na returnu. :)
Reagovat
George_Renel
Překvapení dne je na světě. Petra jde dál.... .-)
Reagovat
tommr
i těžce vydřený vítězství nad 137.hráčkou světa je pro současnou Petru velkej úspěch ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, jak to bylo těžce vydřené... V prvním setu prohrála tuším dvě podání a soupeřka jedno. Pak už to byla celkem bezproblémová jízda Petry. Sice nedopodávala zápas, ale vzápětí jasně získala na returnu. Jak vypadala hra samotná asi nikdo neviděl....tak těžko říct.
Reagovat
smazaný uživatel
Znáš tommra, pro něj je každé vítězství těžce vydřené. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
snad kdyby to bylo 6 : 0 6 : 0 , tak by to nenapsal....
Reagovat
misa
svou sbírku třísetových výher a příště snad už s přenosem.
Reagovat
smazaný uživatel
because serve a match is too mainstream :D
Reagovat
Patri.k
tak to zvládna!
Reagovat
sprchon
Gratulace! :)
Reagovat
kada.tom
joooo, Petra zabrala na returnu a postupuje do 2. kola :-)
ufff :-))
Reagovat
EllNino
Dobrý, rebreak :D Peti Peti, ty mě jednou přivedeš asi do hrobu :D
Reagovat
smazaný uživatel
si Breglovou pěkně prohání. :D Come on Seree
Reagovat
smazaný uživatel
Olinka brejk!
Reagovat
smazaný uživatel
Olinka, tak to je už moc.
Reagovat
Michaelus
blbec zůstane blbcem :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak nic, no. Kvítko to nakonec zvládlo. Nedá se nic dělat.
Reagovat
Jabadu
Zatracená zk ..... práce!
Reagovat
kada.tom
achjo, Petra nedoservírovala ...
Reagovat
misa
Zápletka na světě.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra nedopodávala, komplikace.
Reagovat
smazaný uživatel
Řekla jsem, Peťo, drž a ono nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě z ní trefí fakt... Bože -_-
Reagovat
Patri.k
ou to je škoda :(
Reagovat
smazaný uživatel
lol
Reagovat
EllNino
A je to tu :DD
Reagovat
George_Renel
Na Digisportu 2 začíná Serena.
Reagovat
kada.tom
a začala nejlíp jak mohla :-)
Reagovat
George_Renel
Brengle pokračuje v pražském představení.
Reagovat
tommr
v Praze ale i přes porážku nehrála špatně ... :)
Reagovat
Jabadu
5:2
"My vám ty medaile přivezeme ..." :-)
Reagovat
smazaný uživatel
5 : 2. a kde je panáčku ten sekavej streem ?
Reagovat
smazaný uživatel
Adi nám ho nedá, lakota lakotná :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky se vám tak seká ten stream na Petru?
Reagovat
Patri.k
Většina z nás žádnej stream nenašla, budem rádi i za ten sekavej, když se podělíš :D
Reagovat
PetaM
Strašně ... Skoro se na to nedá dívat ... Ale aspoň něco.
Reagovat
Jabadu
Kecáš!
Reagovat
PetaM
On taky! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jn.. Vždycky po nadhozu se to sekne.... Hrůza
Reagovat
PetaM
Jo ... hlavně, když si vybírá míčky, tak všechno ok .. Zrovna vybírání míčku potřebuju vidět :D
Reagovat
smazaný uživatel
dáte ten stream ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To bys chtěl, co? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nedělej Zagorku :-D
Reagovat
kada.tom
Snad už to Petra doklepe :-)
Reagovat
Jabadu
Kde je ten gaučo, co vsadil proti Petře litr? :-)
Reagovat
PetaM
Já bych to ještě nezakřikoval :D Petra je schopná všeho :D
Reagovat
smazaný uživatel
Asi pláče v koutku a loučí se s ním....
Reagovat
Patri.k
Podle mě stejně kecal, i když chodí kolem nás hodně bláznů :D
Reagovat
Roger_Federer
Ja proti ni vsadol dneska taky a litr to nebyl..
1set za 3,7
Hcp- 5
Prohru
Reagovat
smazaný uživatel
no jo, tobě je to podobné.
Reagovat
Patri.k
hurá
Reagovat
smazaný uživatel
to je škoda.....
Reagovat
smazaný uživatel
Naštěstí další brejk. Teď už Peťo drž !
Reagovat
PetaM
PETRA HRAJE V TÍLKU! Nevěřím.
Reagovat
misa
Vidíš až do Madridu?
Reagovat
smazaný uživatel
Je pár fotek na Twitteru...
Reagovat
PetaM
Jak píše PetraFans.

https://www.facebook.com/CeskeSrdceTenisoveSrdce/photos/a.250000751688276.60469.247405601947791/930888053599539/?type=1&theater

Tady máš fotečku na FB, miško :)
Reagovat
misa
Díky.
Reagovat
PetaM
Já bych to jinak nenapsal, kdyby to nebyla pravda .. :)
Reagovat
Patri.k
2x dvojchyba, trošku trápení při servisu, škoda, Olga už byla pěkně na lopatkách
Reagovat
Patri.k
2x dvojchyba, trošku trápení při servisu, škoda, Olga už byla pěkně na lopatkách
Reagovat
smazaný uživatel
Nejmaj náhodou porouchaný score? 8 her v řadě, nevěřím... :D
Reagovat
PetaM
Určitě prohodili jména :D Petra vyhrála první set 6:3 a teď ztratila 8 her v řadě :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už to asi opravili. :D
Reagovat
Roger_Federer
Delas si z toho srandu, ale drive se to na mensich turnajich stavalo.To si videl jenom skore a vecer si zjistil, za vysledek je obracene..
Reagovat
Patri.k
Už je to za stará Petra, od druhého setu předvádí svůj drtivej tenis
Reagovat
PetaM
Tvl ... 8 her v řadě .. :D Člověk by řekl, že proti Petře stojí Genie .. :D
Reagovat
EllNino
neboj, lost čistou hrou :D
Reagovat
sprchon
:D Už jsem se lekl, že je Petra nemocná... Teď jsem si fakt oddychl.
Reagovat
smazaný uživatel
tak s komplikacemi, ale 1 : 0 !
Reagovat
smazaný uživatel
Ufff..
Reagovat
Patri.k
jo, zdá se, že je na druhým servisu bezzubá Petra dneska, ale ještě, že ji jde první
Reagovat
smazaný uživatel
Olga ten 2. set už asi pak vypustila. Ve třetím třeba ještě zabere.
Reagovat
PetaM
Třeba ale už nemá kam zabrat ...
Reagovat
smazaný uživatel
Asi asi....nikdo nevidíme, takže asi nic nevíme. Ať ve třetím Petra zabere.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím fajn 2 : 0.
Reagovat
sprchon
Opět Karlovič vs Isner? 16 gamů bez breaku.
Reagovat
PetaM
Cože? V prvním setu bylo 8 BB :)
Reagovat
PetaM
Jo takhle .. :D No ale šance holky měly ... Akorát nevyužily no :D
Reagovat
sprchon
Jo. :D
Reagovat
PetaM
Jsem si právě říkal .. :D Oni ti dva většinou ani nenabízejí ty BB :D
Reagovat
sprchon
Tak přecejen tohle jsou ženský. :D Ale esařky.
Reagovat
PetaM
Právě mě to zmátlo :D Ale tak holky ... Tam stačí jen malé risknutí strany a už nestihnou zareagovat na servis, který letí jinam :D To kluci často jo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to by bylo... První vybraný set na antuce letos. :)))
Reagovat
smazaný uživatel
*vyhraný
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně Petra zabrala. Tak ještě Soler a bude fajn den, ať je zase jasné, kdo je česká jednička.
Reagovat
kada.tom
Petra má 2. set, tak a teď to chce pokračovat v nastaveném trendu a dotáhnout to :-)
Pojď Petro!! :-)
Reagovat
Patri.k
Super, Petra má druhej set, podle statistik se zdá, že první set prohrál její druhý sesrvis 10% vyhraných míčů po prvním servisu je opravdu něco strašného. Věřím, že už se to opakovat nebude a že má navrch proti Olze. olé
Reagovat
Patri.k
*po druhém
Reagovat
Pavlis
super, druhý set získala. Sleduji stav zápasu zde https://cz.betclic.com/calendar/sport/2
Reagovat
smazaný uživatel
má druhý set a výhodu podání ve třetím....
Reagovat
kada.tom
no ... výhodu :-D
Reagovat
misa
zřejmě zabojovala za svého milovaného trenéra, další porážka by už byla trapná.
Reagovat
PetaM
Tak .. A teď se Olga rozjede a Petra zapsychaří :D

Ale jinak gratulace k vyhranému setu :D
Reagovat
smazaný uživatel
? ? ?
Reagovat
PetaM
Srandičky ne :D Nemůžu si dovolit fandit Petře a vyvolávat v sobě naději :D Pak budu akorát zklamaný :)
Reagovat
EllNino
Peťul obložený kanár :D
Reagovat
PetaM
To vlastně bylo 6 her v řadě co? Tak to dopadne špatně :D Tolik her v řadě nemůže fungovat její hra :D
Reagovat
smazaný uživatel
Teda Peťo, přestaň už sýčkovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si tu naději uchovávám, Petra vyhraje.
Reagovat
PetaM
Já nesýčkuju :D Je to jen na odlehčení situace :D
Reagovat
PH94
Je šance, že bude Karolína na kamerách? :)
Reagovat
EllNino
0 0 nic :)
Reagovat
smazaný uživatel
Další skandál !
Reagovat
kada.tom
Petra se asi začíná zvedat.
Jinak tedy nerozumím tomu, jak mohla CoCo vyhrát set na antuce :-D
Reagovat
PetaM
Tak z těch dvou je Coco rozhodně více trpělivější :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo je coco ?
Reagovat
PetaM
Coco Vandeweghe .. :)
Reagovat
EllNino
Vandeweghe :))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra to hrne pod tlakem 5 : 1. Už jsem pochopila Coco hraje se
Sabinou....
Reagovat
PetaM
Jo jo, a jedna z těch dvou bude hrát proti Petře, pokud otočí duel s Olgou :D
Reagovat
EllNino
taky to nechápu :D ...ale přeju to tý žirafce :))
Reagovat
PetaM
Noooo, ale už to začíná být pěkná nuda ... Jako né, že bych si stěžoval ...
Reagovat
smazaný uživatel
Já ti dám nudu. :D Bych brala ještě jeden takhle nudnej set. :DD
Reagovat
PetaM
:D :D Možná by mohl být ještě nudnější :D
Reagovat
misa
Očekávaný průběh a sázkaři proti Petře začínají mít obavy.
Reagovat
EllNino
Paráda Peti, další brejček :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petruš, drž to !
Reagovat
smazaný uživatel
Na digisport zakyslej fotbal, na 1 i 2 a streem žádnej. To jsou zas poloměry, ach jo.
Reagovat
smazaný uživatel
ano !
Reagovat
Patri.k
Kvitová vyhrála 15% balónů po druhém servise, tady asi bude zakopaný ten pes :D
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš, že to jde a ani to nebolelo. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra a její return bude asi opravdu katastrofa a bude se strašně vyhazovat... ona ještě ani jednou podle čísel nevedla při servisu soupeřky :-D

tohle jsem rozepsal... kouknu se na livesport a vidím break :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se moc nerozepisuj, ať neprohraješ.....
Reagovat
smazaný uživatel
Petra nezklame na antuce tomu nevěřím :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Blá, blá....blábolky. Jen tipuješ, víš nic.
Reagovat
Jabadu
Přišla bída na donské kozáky, co? :-)
Reagovat
kada.tom
Petra má brejk, oléé :-)
Obracíme, Peťo, obracíme!!
Reagovat
EllNino
Brejček, dobrý, začíná to být lepší :))
Reagovat
horska.kraslice
Hantuchová taky dostala v 1. setu kanára, ale u ní to na obrat (zatím?..) nevypadá.
Reagovat
Kozoroh
Teda Bouchardová musí mít slušnou depku. Kdyby aspoň ze sebe nedělala hogo fogo...
Gratulka divé Báře :)
Reagovat
Jabadu
Jak jsem dnes koukal na Moto 3, tak si říkám: Jestli to ti dva naši jezdiči položí, tak je celý den v pytli.
Položili to všichni tři! :-)
Reagovat
misa
Ještě je čas na obrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Petro ještě jeden!!! Na antuce od tebe nikdo nic nečeká a aspoň si pár lidí vydělá na tobě penízky :-D
Reagovat
PetaM
Místo toho, aby poctivě makali .. No, proč ne :D
Reagovat
misa
Teď by už měla Petra zabrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím super. Lucka už bude v race před Petrou :-)
Reagovat
PetaM
Už je ... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmm strašné super...
Reagovat
PetaM
Ježiši, to neřeš. Každá nanynka je teď před Petrou v race, já bych to zatím neřešil :D Po trávě už to bude horší :D A po Číně nejhorší :D
Reagovat
misa
nanynka, jasně
Reagovat
PetaM
Uvidíme, kolik nanynek bude před Petrou na konci roku :D Minulý rok touhle dobou to bylo snad ještě horší :D A pak ... Kolik těch nanynek skončilo za Petrou? :D Všechny, kromě tří .. :D
Reagovat
misa
Buď 12 nebo žádná :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně ani tolik o žebříček nejde, spíš o výsledky... Prostě chtělo by to zabrat...
Reagovat
PetaM
Ještě by to chtělo jeden titul, aby dodržela kvótu a dobrý :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už aby byla tráva...
Reagovat
sprchon
Dala by sis, jo? No k tomu učení to třeba může pomoct. :D
Reagovat
EllNino
Petra opěk kvalitně koukám -_- :)
Reagovat
Jabadu
První set je v čudu. Kurt je pomalý, jak se na španěláky sluší a patří, aby Rafaelko neměl problémy. :-)
Reagovat
PetaM
V Madridu je nejrychlejší antuka ...
Reagovat
Jabadu
Koukal jsem na Halep a Cornet a nic pomalejšího jsem ještě neviděl.
Reagovat
PetaM
Tak se asi nedíváš dobře :D
Reagovat
EllNino
v Madridu je nejrychlejší antuka hele :D
Reagovat
vendulkabendulka
Myslim ze to je jenom takova mantra, ale neni to uz tak uplne pravda. Prijde mi to hodne pomale.
Reagovat
Paseka
Nemáte někdo stream Kvitova -Govortsova, prosím ??? Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
Nie je
Reagovat
Paseka
skoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Eugenie není opravdu v herní pohodě.
Ale žebříčkově toto vítězství mluví za vše naposledy vyhrála nad takovou soupeřkou 27.6.2014 tedy to byl ten poslední zápas Li Ny v kariéře.
Na antuce je to pro ni největší vítězství , dokonce se mi zdá , že na antuce nevyhrála ani jednou proti hráčce TOP 10.
Jinak do svých vítězství si zapsala vítězstsví nad šestou hráčku to si též myslím , že bylo poprvé.
Reagovat
Frick
Kanár + brejk dole - to vypadalo zle, pak se ale děly věci :o)

Další výhra Češky proti hráčce TOP TEN je tedy na světě.
Reagovat
Patri.k
Už ani nevím kde Bouchardová ty body nahrála, že je furt 6, vždyť furt prohrává :D
Reagovat
Frick
Bohužel, no....

V Madridu a Římě loni Genie vyhučela v prvních kolech.

Až potom to začně Norimberk 280, RG 780, Wimbledon 1 300....
Reagovat
marekv
Rychle vyletela, rychle sletne, myslim, ze uz se ty obhajoby blizi.

Bara super, moc ji to preju :-) A doufam, ze tam na kurtech nechala taky trochu tech ''spravnych'' ceskych slovicek :-) at vedi, zac je toho loket :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Cenný skalp Báry..jen nevím,jestli ty kanáry si nechává dávat úmyslně,aby uspala soupeřku,nebo jí nejde se rozjet?
Reagovat
letityfanousek
podala si tu kanadskou 3,14zdu
Reagovat
Frick
pizda, ne pízda :o)
Reagovat
smazaný uživatel
To byla jako reakce, abychom viděli, že jsi vyluštil náročný rébus?
Mně se 3,14zda líbí ..
čus ?čus
Reagovat
Chrenda
3,14čus.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist