Tenisový pár Monfils a Svitolinová vstoupil před OH do manželství

  • Z tenisových hvězd Gaëla Monfilse a Eliny Svitolinové jsou manželé. Sňatek uzavřeli dnes ve Švýcarsku a první tenisovou akcí v nové roli pro ně bude olympiáda v Tokiu.
    16. 7., 21:49 | Aktuality |  170 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Nejlepší současný francouzský hráč a vítězka Turnaje mistryň z roku 2018 se dali dohromady na předloňském Australian Open. Letos v dubnu se pak zasnoubili a po nevydařeném Wimbledonu, kde oba vypadli v druhém kole, vstoupili do manželství.

Čtyřiatřicetiletý Monfils má na kontě deset turnajových titulů z okruhu ATP a ve světovém žebříčku byl nejvýš na šestém místě. O osm let mladší Svitolinová dosud vyhrála 15 titulů a jejím maximem v pořadí WTA je třetí příčka.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (170)
17.07.2021 21:02Od: FulnekUltras
pěkné a korektní

fíl glik bajden

smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 21:14Od: tommr
a proč s nima mluvíš německy? smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 21:17Od: FulnekUltras
ušáků je tady už moc smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:11Od: paddy Nagal jede na OH
na poslední chvíli se objevil v nominaci smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:54Od: lars
a stihne tam prijed vcas ? :)
[ Reagovat ]
17.07.2021 16:54Od: Tomas_Smid_fan
to by se jeden nenagálsmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 12:48Od: dadaft
K teorii lidských ras --- genetika nade vší pochybnost prokázala, že všichni současní lidé jsou jedné rasy. Zatím známe 4 lidské rasy, možná jich bylo o něco víc --- my lidé (sapiens), neandrtálci, denisované a ještě homo f...něco, z hlavy si hned nevybavím, vědci jim běžně říkají hobiti, kvůli nízkému vzrůstu. Všechny rasy znaly řeč, umění, rituálně pohřbívali své mrtvé atd.
Kromě nás sapiens ovšem všechny vyhynuly.
Rozdíly mezi současnými lidmi (barva kůže atd.) jsou dány desítkami tisíc let života v rozdílných podmínkách, nicméně geneticky jsme všichni jedné rasy s drobnými příměsemi ostatních ras -- třeba zhruba 1% našeho genetického kódu je neandrtálské.
Tolik věda.
[ Reagovat ]
17.07.2021 12:59Od: blixa
Věda neskutečně politicky ohnutá. Bohužel. Člověk je jaksi vyjmut z živočišné říše a jeho druh a poddruhy (rasy) jsou popsány ve smyslu historickém, ve smyslu vývoje od někud někam. Všechny ostatní živočišné druhy a poddruhy jsou oproti tomu popsány systémem tady a teď, tedy popisují současný stav bez nějakého pohledu do minulosti. Důvod je jediný, abychom mohli prohlásit že člověk je jediná subspécie (rasa), protože při dodržení stejného přístupu jako ke všem ostatním živočichům pochopitelně tvoří řadu subspécií. Je to neskutečně hloupé, protože to, že existují poddruhy neznamená, že jeden je horší a druhý lepší, tak to není u zvířat a není to tak ani u lidí. Ale politika opět vítězí nad realitou.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:05Od: dadaft
Ne, není to politicky ohnutá věda. Je to prostě věda.
Zato snaha o nějaké poddruhy je politicky ohnutá politika. Protože až najdeš klíč, jak poddruhy rasově definovat, najdeš i klíč, jak jedny nadřazovat druhým. A o to hlavně těm, kteří hlásají teorii ras, jde.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:07Od: Titan
S vědou si moc nerozumíš. Neandrtálec byl druh nebo poddruh, rozhodně ne rasa...
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:14Od: dadaft
Ano, v souvislosti s člověkem se ve vědě rasa moc nepoužívá, ale jestli už bychom ji měli použít, tak jedině tak, jak jsem popsal.
Všichni žijící lidé jsou naproti tomu jedné rasy, tj. pocházejí z jedné pramáti a jednoho praotce. To je dostatečně prokázané.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:19Od: Pe3k
Ty se jen stydíš za to, že jsi kreacionista. smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:21Od: blixa
Bože co to meleš ? Jedna pramáti a jeden praotec , tvl !!!! smile To by chlapče byla naprostá genetická katastrofa ! Ne, to je fakt neuvěřitelý, jací exoti se tu vyskytují smilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:29Od: dadaft
Nevíš nic a meleš, to je celé. A nesváděj to na jiné. Genetika prokázala, že na začátku celého lidského kmene, který teď obývá tuhle planetu, je jeden pár.
Z toho opravdu nevyplývá, že se máme pářit s vlastními sourozenci, ani nic jiného, co si ve své nevědomosti představuješ...
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:32Od: blixa
smilesmile Bože to je soda !!! To sned drtí u Ultrasovy bláboly smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:36Od: blixa
A pokud jsme z jednoho páru, tak se klidně můžeme pářit i s vlastnímu sourozenci, protože pak už je všechno jedno smile To je demence, to je neuvěřitelný smile A Země je placatá a Slunce obíhá okolo ní, že jo ? smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:38Od: dadaft
Posluž si.
Nicméně jsi mimo, máme společného předka všichni lidé. To je prostě fakt.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:48Od: blixa
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:26Od: Titan
Solečný předek rozhodně neznamená společnou rasu. Od čeho myslíš, že jsou třídy, řády, čeledi, rody...?
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:36Od: dadaft
Jeden tvrdí, že společní předci by byla genetická katastrofa, druhý lidi srovnává se psy ........... a blbec jsem tady já.
No dobře.
To skousnu.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:47Od: blixa
No podle tvých šílených teorií by byli geneticky lidi na tom ještě bídněji, než ti psi. Budu tady používat poněkud nepřesný výraz ˇ"rasa", byť to není správně. Je řada "ras" psů, která byly téměř zlikvidovány (z různých důvodů, často to byla válka") a pak byly znovu vyšlechtěny z několika mála zbylých jedinců. Většinou naštěstí docházel k přikřížení i jiných ras, ale někdy jen minimálně. Zdravotní stav těchto ras je pochopitelně mizerný, trpí řadou nemocí a dnes se to pojmenovává jako "týrání chovem". Člověk vzniklý z jediného páru už by dávno neexistoval, protože z jednoho páru nemůže nic vznikout. Přibuzenská plemenitba, která by nastala mezi potomky toho jediného páru by znamenala genetickou katastrofu a velmi rychlé vyhynutí takových potomků.
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:09Od: dadaft
Jak říkám, jsi úplně mimo a ještě se vytahuješ.
No co už.
Mezi lidmi jsou rozdíly, a jsou to rozdíly kulturní, ne rasové. Existují civilizační okruhy, např. islám, ale mezi černochem a bělochem je asi takový rozdíl, jako mezi hnědým českým fouskem (to je pes, pro jistotu) a bílým českým fouskem s hnědými fleky.
-----------------
Končím, už mám těch blábolů fakt dost.
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:21Od: soloo
proc ma sikmooka rasa najvyssie iq biela o nieco nizsie a suverenne najnizsie iq ma cierna rasa?
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:00Od: Tomas_Smid_fan
protože někoho z nějakého důvodu napadlo tuhle pitomost měřitsmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:17Od: paprikovygulas1
Veď daj sem to kompletne meranie aj s metodikou. Lebo ak aj vyšiel človek s bledou pokožkou s vyšším skóre ako človek s tmavšou, tak to bohužiaľ neznamená, že si tupý ako poleno.
[ Reagovat ]
18.07.2021 07:18Od: soloo
urážky musia byt to by si nebol zvire keby si neurazal
[ Reagovat ]
18.07.2021 23:05Od: paprikovygulas1
Čo si prekvapený, veď ako sám píšeš som zviera, no aj take zviera ako ja vie ohodnotiť tvoju inteligenciu na základe tvojich uverejnených komentárov. Sám to môžeš vidieť v tvojom poslednom príspevku namiesto mojej žiadosti na odkaz na prieskum a jeho metodiku si bol zo seba schopný vypľuť jednu jednoduchú vetu o tom že som zviera.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:19Od: dadaft
A ještě k hipposovým tvrzením níže, že někde v Číně a jinde tajně dochází k nějakému "křížení lidských ras" za cílem zdokonalit člověka.
To jsou totální bláboly vyčtené z nějakého náckovského webu, nevím. Zní to jak z 19. století.
Jestli k nějakým pokusům o zdokonalení člověka dochází, jde o snažení na genové úrovni, hlavně v případě dědičných chorob apod. Rozhodně nějací pološílení vědci nekříží černošského atleta s bělošskou matematičkou, aby dostali atletického matematika. To jsou úplné kraviny...
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:35Od: hippos
Nikde jsem to nečetl, jenom si to dokážu představit bo totalitní režimy mají tendenci utvářet nového lepšího člověka. A když nemají problém nedobrovolně odebírat lidem orgány a dělat výzkumy, které se na Západě považuji za neetické.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:39Od: paprikovygulas1
Zase komentár typu ?dôkazu si predstaviť?
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:44Od: hippos
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/genetika-v-cine-od-klonovanych-opic-po-genetickou-upravu-det/r~f42785ccf31311e8b2380cc47ab5f122/

a přečti si to sám, fakt ti nebudu dělat rešerše
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:52Od: paprikovygulas1
Dole máš koment pod ukončiť diskusiu.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:27Od: blixa
Jsi naprostý magor smile Subspécie=poddruh=rasa. To jsou všechno synonyma. Ale protože je slovo rasa používáno laiky kolikrát zcela nesmyslně, používám raději slova subspécie nebo poddruh. Nastuduj si, jak je popsána celá živočišná říše a pak možná pochopíš, že člověk je oproti tomuto popisu popsán úplně jinak. Což je pochopitelně kravina.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:33Od: dadaft
Člověk není zvíře, v několika zásadních ohledech se od zvířat liší, proč by měl být popsán stejně?
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:38Od: blixa
Protože člověk je zvíře a nijak se od zvířat neliší. Proto by měl být popsán stejně.
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:40Od: dadaft
Když nevidíš rozdíl mezi člověkem a mandelinkou bramborovou, je to asi drobný problém. Ale co už. Přes společného předka jsme holt hodně rozrůznění...
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:55Od: blixa
Tak jistě, seš dobrej demagog smile Mezi mandelinku a člověkem je as stejnej rozdíl, jako mezi mandelinkou a žirafou. Nicméně když přihlédnemek něčemu co je nám příbuzensky blízké, pak rozdíl mezi šimpanzem učenlivým, šimpanzem bonobo a člověkem je zatraceně malinkej. Jenže panáček se zřejmě domnívá, že člověk je něco skoro jako Bůh, že jo ? A ono prd.smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:10Od: paddy
rozdíl mezi DNA šimpanze a člověka je 2%

a dokonce člověk má 50% DNA shodné s banánem smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:13Od: paddy
to je důkaz, že někteří přemýšlejí jako banán smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 16:34Od: gigin
Já určitě

http://imgway.cz/v/2vFz.jpg
[ Reagovat ]
17.07.2021 16:53Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:19Od: paprikovygulas1
Ten kto je ešte stále v dospelosti udiveny z toho, že existuje aj iná rasa ako je on a musí na takéto veci upozorňovať a šíriť nenávisť je nevyzrety vo väčšine pripadou zakomplexovaný zbytočný človek, ktorého strach uzamkol vo svojej bublinke. A všetko čo sa v tejto bublinke nenachadza nenávidí a má z toho strach. Vo väčšine prípadov ide o neprospešnych dezolátov, z toho čo som spozoroval v skutočnom svete. No už ich viac stretneš v diskusiách horšie, je že nezostávajú na svojich xenofobnych webstrankach ale presúvajú sa aj na normálne portále.
[ Reagovat ]
17.07.2021 15:11Od: hippos
a ty druhý obviňuješ z frázování přitom pak vyvalíš takovou hromadu klišé
ale je fakt, že ve dvaceti jsem si taky takové věci myslel, protože zkušeností ještě moc nebylo a nechápal jsem jak je společnost složitá
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:03Od: Tomas_Smid_fan
společnost je složitá jedině díky demagogiím a těm, co mají z takové situace prospěch. Nic jiného za tím nemá smysl hledat...
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:13Od: paprikovygulas1
A čo by si chcel konkrétne? Čakám od človeka, ktorý tu tvrdí, že miešanie rás nespôsobuje nič dobre bude schopný k tomu napísať viac ako tuto jednu vetu. Kľudne ja ti napíšem konkrétnych koľko chceš akurát sa treba spýtať?

A čo si zistil dedo? vidíš opäť si napísal všeobecnú vetu z ktorej neviem čo si zistil po tom ako si mal 20 rokov. Treba vyjsť za hranice Frydku Mistku a uvidis ze funguje aj mimo tvojej komfortnej zóny.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:00Od: hippos
Ani jednou jsem nenapsal, ze miseni ras způsobuje problémy, jenom, že se to na základě historických zkušeností nedá vyloučit. Je mi 32, ale dobře jsem dědek. Ve Frýdku jsem nikdy nebyl. Za to 4 semestry v Německu, rok v Kanadě. I tu Afriku jsem navštívil jako turista viz ta Botswana.
Pochopil jsem třeba, že když má někdo obavu z neznámého, tak je potřeba o těch věcech diskutovat a vysvětlovat a ne nadávat do primitivů z Frýdku a cejtit se u toho jako ten lepší.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:11Od: paprikovygulas1
Ty tomu nepomáhala svojimi všeobecnými komentármi. Super spomínal si že na základe histórie sa to nedá vylúčiť. Ale sakra opäť raz všeobecné tvrdenie, z ktorého sa nedá nič vyčítať. Dospelý muž veď už vieš čo treba v tých diskusiách písať a čo nie.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:19Od: hippos
Tak konkrétně střet s bílým mužem dopadl velice špatně pro černochy, austrálce nebo idiány atd.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:26Od: paprikovygulas1
Tak tebe už riadne jebe, a stret ľudí medzi balkánskym národmi dopadol ako? Ale hlavne čo to má spojené so sexom a potomkom ľudí svetlej a tmavej pokožky?. Musíš sám uznať, že už ideš riadne mimo mísu a vieš prečo lebo prvýkrát si použil konkrétny príklad a hľa.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:42Od: hippos
Souvisí to tak, že pravděpodobně některé gen. předpoklady(které?) nám umožnili technologicky předběhnout ovládnout zbytek světa.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:51Od: paprikovygulas1
Dobre poďme to už úplne ukončiť lebo sa tu budeme točiť dookola a nikdy z tohto kruhu nevystupime pričom obidvaja by sme sa mali pohnúť ďalej vo svojich kratučkých životoch. Typek tu napísal, že sex tmavej a svetlej pokožky prináša iba skazu spoločnosti. Ty si si ho zastal tým že nie je to možné vylúčiť a v budúcnosti to je možné. Čerstvo si tu dal príklad príklad stred bielej pokožky indiánov Austrálčanov (čo som stále nepobral).

Ale ja sa pýtam úplne na záver jednoduchú otázku a čakám finálnu odpoved. Monfils a a Svitolina budú mať sex, narodí sa im dieťa toto dieťa zdedí určite vlastnosti po matke ďalšie po otcovi. Ako toto dieťa alebo ďalšie deti spôsobia skazu spoločnosti v budúcnosti?
[ Reagovat ]
17.07.2021 19:09Od: hippos
Já bych to spíš upřesnil na tradiční belošskou společnost Evropy. Odpověď je: a jak to mám vědět, jak mám vědět jaké povahové rysy, vlohy a schopnosti převládnou po x generacích stamilionů lidí.
[ Reagovat ]
17.07.2021 19:17Od: paprikovygulas1
To som vážne cely deň čakal na takúto odpoveď, čiže si si ho zastal na základe to ho ze nevieš čo sa stane. Typické pre človeka oblubujecho všeobecne frázy, dufam ze aspon na štátniciach si vedel priamo odpovedať. Maj sa, myslím ze to bola naša jediná konfrontácia v tomto krátkom živote. Doži ho bez stresu.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:50Od: JaguarSFD
Andreé a Steffi taky spolu dlouho drží, a nikdo to Agassimu po rozvodu se slavnou herečkou nevěřil ! tak GAEL ve svým věku taky ví co dělá, tak tohle vydrží, a určitě potomek bude mít dobrý Geny pro sportovní úspěchy....odpověď těm(viz dole)co nevěří, že jim to vydrží smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:53Od: JaguarSFD
a teď nějaká ta Placka z Tokia, GAEL by mohl, i jako pozvánku na RolandGarrsmileose za 3 roky na OH do Paříže......
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:04Od: Tomas_Smid_fan
tak možná do čestné lóžesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:44Od: Ela-fon-isi
Hodně štěstí a několik maličkých tenistů k tomu. Také jsem se vdávala ve fialové, tak mě navíc potěšilo, že mají podobný vkus.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:51Od: Forehand
Tiež máš doma čiernu baču?
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:52Od: paprikovygulas1
Prečo nie hnedú?
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:52Od: Forehand
Lebo pise ze ma podobny vkus.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:38Od: Forehand
Uhorkova sezona v plnom prúde..

Komentáre :)
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:51Od: paprikovygulas1
Tak to dopadne keď ľuďom ponúkneš niečo s čím sa nemôžu stretnúť vo svojej malej bublinke. Objavujú nové veci
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:59Od: hippos
a ty seš takovej ten světák s velkým egem a ostatní jsou kreténismile
[ Reagovat ]
17.07.2021 11:55Od: paprikovygulas1
Nie ty si kretén, prečo by mali byť aj ostatní keď ty ním si, nechápem.
[ Reagovat ]
17.07.2021 14:53Od: Forehand
Ano, v nasich zemepisných sirkách, bezna vec.
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:54Od: fujtajblick Gratuluji..
Nejsem rasista, ale pouze dle vnějších znaků soudím, že rodiče Gaela jsou opravdu na vysoké úrovni. Na druhé straně páru vidím velké buranství. Ani na svatbu své dcery si nedali poradit. Kostkovaný oblek opravdu nesplňuje úroveň vyžadovaného dress code.
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:40Od: com
tak na ukrajinsky vidlaky jeste dobry smilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:48Od: George_Renel
Ny vysoké úrovni....
Ruce buransky v kapsách, a kravata smile?
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:21Od: sojka1
v poradku, delsi konec +/- 2 cm od spony.... a ruka v kapse pry muze byt hledani jistoty... :-))
[ Reagovat ]
17.07.2021 11:23Od: George_Renel
Ale ten posunutý uzel.smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 11:25Od: George_Renel
A užší konec kravaty se zasunuje do záložky na zadní straně druhého konce.smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 11:32Od: sojka1
ja to vidim i vim, jen demonstruji moznosti pohledu, jak nekdo vypichne jen to spatne... pri oblekani byl tatinek jiste upraveny a az v provozu se rozbrabcil... :-))
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:09Od: Tomas_Smid_fan
já jednou nasadil kravatu zloději, jinak s ní moc velké zkušenosti nemámsmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:00Od: Pe3k
Ty máš problémy smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:15Od: sojka1
za tim crazy oblecenim rodicu je symbolika, to jinak neni mozne, puntik s kostkou a na svatbe, modni i spolecenske "tabu"... ;-)
Jinak hodne stesti novomanzelum... :-)
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:20Od: blixa
Na svatbě žádný dress code není normou, co se domluví to může být. Klidně tam můžete přijít jako Borat, pokud je to pro všechny v pohodě. Nebuď tak zoufale konzervativní smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:44Od: brixner Depá!
Todlencto moc dlouho fungovat nebude!
A to se týká vobouch...smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:48Od: paprikovygulas1
2 roky je už celkom dosť dlho, čo by si ty za to dal.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:01Od: Pe3k
Todlencto to je nejhorší slovo, co se tady na tp používá a bohužel si i pamatuji, kdo s tím tady začal.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:07Od: brixner
A kdo? Todlencto si nepamatuju...smilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:27Od: paddy
Tentononc taktéž smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:33Od: brixner
Z toho mi plyne, že tadlencta naše paměť už moc neslouží...smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 11:05Od: blixa
No že ty seš todlencto tentonoct ? smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 11:32Od: brixner
Jestli myslíš to samý todlencto, jako já, tak jo - sedí to!

Heleďse, todlenctos ale nemoh vymyslet sám!

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 11:53Od: blixa
No todlencto já nevím, jestli mě nakonec todlencto nevnuknul nějakej ten tentononct, že jo ? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 13:14Od: Pe3k
Měl několik nicků, ale ten hlavní byl Olympiáda.
[ Reagovat ]
17.07.2021 03:02Od: Frick Gael
charsima má také velké.
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:13Od: Smazaný účet
Hm, pěkný.smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:02Od: Pe3k
Jo tak charizma je to co má Gael velké, já slyšel od Eliny něco jinýho smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 00:20Od: Tiebraker
Nejsem rasista, ale michani naprosto odlisnych lidi nikdy neprineslo nic dobreho.smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 00:32Od: darek.vrana
Prý "Nejsem rasista, ale..."smile A co teda seš, když ti vadí míchání ras?
[ Reagovat ]
17.07.2021 05:15Od: paprikovygulas1
Už len to, že predtým ako niečo napíšeš musíš napísať, ze nie si rasista, svedčí prinajmenšom o tom, ze si primitív. No určite ľuďom zavretým doma pozerajucim na konšpiračné YouTube videa neprinesie nič dobre. Inak uvedomuješ si, že sa tu v konečnom dôsledku rozplývaš nad tym, ze ich pokožka ma rôzny odtieň hnedej? Dá sa riešiť ešte väčšia malichernost? Dospej bábo smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 06:35Od: hippos
Tak jestli si myslíš, že jediný rasový rozdíl je barva kůže, tak to je jasná pětka z biologie. Přečti si něco o psích rasách nebo o koních. O šlechtění, křížení, výběru jedinců k páření, kteří mají požadované vlastnosti. Zacházíme s těmi zvířaty sakra nekorektně, ale u lidí se pokrytecky přetvařujeme, že mezi námi rozdíly nejsou.
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:34Od: soloo
krížením ras zanikla Rimska riše
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:46Od: paprikovygulas1
To sa stalo v akom alternatívnom vesmíre. Je zaujímavé ako tieto typy zavreté v detských izbách dôkazu pretvoriť históriu.
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:06Od: soloo
https://www.topky.sk/cl/13/1435299/Historik-opisal-zanik-civilizacie--Mraziva-podobnost-s-tym--co-sa-teraz-deje-aj-na-Slovensku-#disqus_holder bod 18. ked take podloviny chrlis na slavneho historika tak fakt nevím kde mas poruchy
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:11Od: paprikovygulas1
Topky? Prepáč ten link nebudem kopírovať, ak nevieš tak na Slovensku to je jeden z najväčších bulvárnych odpadov. To je naozaj zdrojom tvojich vedomosti tento bulvárny plátok žijúci z titulkov?
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:21Od: kupala Re: soloo
Římská říše neexistovala. Jinak s tebou souhlasím.jinak zdejší osazenstvo neví nic o Telegonii.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:27Od: hippos
telegonie nebyla prokázána
to s tou neexistencí římské říše mě zajímá?
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:39Od: kupala
prokázaná byla ale do dnešní doby se nehodí, proto se píše, že nebyla prokázaná. Jako vše dnes... Cela dějiny jsou jinak, ale to bychom měli pokračovat jinde.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:45Od: paprikovygulas1
Dôležité je že Pepa z Českej zna pravdu. Neprezivaj to tak, tak či tak stráviš na tejto zemi len zopár desiatok rokov.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:55Od: hippos
já třeba vyvanu v hluboké meditaci a dojdu absolutního poznání
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:03Od: paprikovygulas1
Skor budeš v takom istom stave ako keď si tu 4,5 milardy rokov nebol.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:06Od: hippos
nechodil si na tipovani.cz pod nickem Asta-killer?
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:07Od: paprikovygulas1
Určite nie čo by som tam robil.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:57Od: hippos
tak je logické, že historie je do velké míry účelový výklad
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:42Od: paprikovygulas1
Však čo si mám prečítať, namiesto všeobecných srac.iek tu píš už konkrétne veci. Poď zavaľ má tými faktami.Nicnehovoriace frázy prečítate na každom jednom kroku.
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:05Od: hippos
Třeba tohle
https://www.databazeknih.cz/knihy/plemena-psu-72628
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:12Od: paprikovygulas1
Čo tam mám nájsť však píš dpč fakty. Nie nicnehovriace linky
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:29Od: hippos
Zeptáš se, co si máš přečíst. Já ti doporučím literaturu a ty chceš po mne rešerši.
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:34Od: paprikovygulas1
Áno chcem, lebo fakt neviem aký ma súvis sex Monfilsa a Svitolinovej s knihou o psoch.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:04Od: hippos
Tak rozhodně bych to neřešil před Elinou s Gaelem...
Ale k věci, když zkřížíš dvě rasy psa, tak jejich potomci získávají vlastnosti svých rodičů. Některé se mohou potlačit, jiné zdůraznit. Některé jsou k přežití výhodnější a některé méně. Některé jsou výhodnější pro jednu činnost, jiné pro další. Chrti jsou výborní sprinteři, ale nemají výdrž a inteligenci ovčáků. Tak je to i s lidmi. Když vidíš, že tvůj syn je hubený nemotorný intelektuál se zájmem o archeologii, tak ho přece nedáš na rugby nebou házenou. Takže je naprosto v pořádku šlechtění zvířat a rostlin, taky se na vědecké bázi zabývat genetikou, zaměstnavatel si přirozeně vybírá nejvhodnější kandidáta na danou pozici. Ale diskuse o rozdílnosti lidských ras je fuj fuj téma pro nácky, primitivy, rasisty?
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:07Od: hippos
Já tomu rozumím, ty se na ně díváš jako na lidi s jejich city, sny atd. Já jako technik strojař to vnímám vic prakticky.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:35Od: paprikovygulas1
Super a aké vlastnosti stratí dieťa rodičov pokožky tmavšej a svetlejšej hnedej farby. Technik na tenisportali stále čakám na ten finálny výsledok ktorý má byť negatívny pre ľudskú spoločnosť.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:54Od: hippos
Tak zaprvé nevím proč zdůrazňuješ ztratit a už nenapíšeš získat. Zadruhé u lidí tohle úplně nevíme, protože výzkum tímhle směrem je nekorektní(možná probíhá v Číně, ale ani oni se takovými věcmi moc nechlubí) Zatřetí vytvoření jedince s požadovanými vlastnostmi klasickým křížením je věc na několik generací, protože v tom dost hraje roli náhoda. Ale blíží se nám doba, kdy genetické inženýrství nám zařídí potomky na míru. Začtvrté já jsem snad někde psal o negativních dopadech na společnost? To jsou tvoje předsudky vůči mně Zapáté mě napadá, že si musím zjistit, jestli existují seriózní teorie proč Evropa kolonizovala Afriku a ne naopak.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:01Od: paprikovygulas1
Takze v konečnom dôsledku dopracovali sme sa konečne k tomu že miešanie rás neprináša rozklad spoločnosti? Lebo celá táto diskusia vznikla, tým že tu typek napísal, že potomkovia ľudí s rôznym odtieňom pokožky nikdy neprinesú nič dobre.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:14Od: hippos
Jo na začátku to bylo trochu nedorozumění. Ale ten rozklad nemůžeme potvrdit ani vyloučit. Protože ten proces je teprve na začátku. Většinou v historii střet odlišných lidí, kultur nedopadl dobře.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:23Od: paprikovygulas1
Možno sa nejaký ten tvoj potomok dožije tejto možnej katastrofy a prehlasi, že jeho pra potomok to v minulosti nevylúčil na českom tenisovom portáli.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:26Od: hippos
Možná to tak bude. Příteli, máš v sobě nějakou agresi, takže tímto s tebou diskusi ukončuji.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:35Od: paprikovygulas1
V poriadku, niesla sa iba vo všeobecnej rovine, čiže si z nej nič neberiem. Jedna z tých slabších diskusii.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:41Od: hippos
Tak myslím, že přírodní výběr není úplně obecná rovina a mezery v tom evidentně máš. Taky bych rád upozornil, že smyslem diskuse není vyhrát, posílit ego. A teď už opravdu sbohem.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:45Od: paprikovygulas1
Ale je lebo sme sa nedostali k finalnemu výsledku.
[ Reagovat ]
17.07.2021 12:53Od: dadaft
hippos -- to jsou neuvěřitelné kecy o křížení lidí.
[ Reagovat ]
17.07.2021 15:05Od: hippos
to proto, že se neumíš na člověka dívat bez emocí, jako na živočišný druh
[ Reagovat ]
17.07.2021 15:17Od: hippos
a vůbec jak neuvěřitelné kecy, dyť to jsou základy biologie
já jsem z gymplu už 12 let pryč, co se vlastně dneska děcka učí smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:19Od: paprikovygulas1
Tebe ten gympel moc nepomohol, tak to dopadne keď nároky boli nulové.
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:51Od: hippos
smile tak to už je moc vod člověka přírodními vědami nepolíbeným
předpokládám, že ty děláš v nějakým korporátu menežéra diverzity nebo tak něco
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:15Od: paprikovygulas1
Robím v mestskej doprave (nie vodiča ale btw D vodicak mám) Čo robis ty predpokladám že biológiu na vysokej škole nemáš vyštudovanú, keďže takýto človek by neminal čas na takéto nezmysly čo tu vypúšťaš. Keby mám hodnotiť iba tvoje komentáre tak by to bol maximálne učňak a sedenie na úrade prace.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:23Od: hippos
Nemám, jsem ing. strojař, ale přírodní vědy obecně jsou můj koníček. To nejsou názory moje, ale názory biologie.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:28Od: paprikovygulas1
No vidíš to inžinier strojár, buď sám za seba rad že nemáš magistersky titul z odboru týkajúceho biológie. Lebo neviem či by sa daná fakulta postavila za všetky zverejnené komentáre.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:46Od: hippos
Nevím o tom, že bych vypustil něco kontroverzního mimo mainstream.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:51Od: paprikovygulas1
Hore máš koment pod ukončiť diskusiu.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:22Od: kupala Re: hipos
Viš co je to Telegonie?
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:28Od: hippos
reaguji hore
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:47Od: bIbec
tohle je šílený názor. Nic jako lidský jezevčík nebo lidský dobrman neexistuje.
Můžeme připustit, že tam můžou být rozdíly i krom té barvy kůže, já nevím, ale jak velké ty rozdíly sou?
Já říkám, že je jenom jedna lidská rasa.

Hail hippossmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:48Od: bIbec
Heil
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:50Od: paprikovygulas1
Jasne že to je šialený názor, keď je celé dni zabednený doma inak to dopadnút nemôže.
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:01Od: hippos
Neexistuje, protože přírodní výběr. Ale strom lidského druhu, respektive hominidů, byl velice rozvětvený. Vy mě tady tepete za čisté poznatky přírodních zákonů a vědy. Jsem doslova šokován vaší reakcí. A nenechám si od vás vnutit, že jsem nějaký nácek, rasista jenom kvůli vašemu omezenému rozhledu a vzdělání. Promluvil jsem...
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:03Od: bIbec
jak velké ty rozdíly sou, aby se o tom vůbec dalo diskutovat?
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:12Od: hippos
ono se evidentne o tom diskutovat nedasmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:47Od: bIbec
ok, já rozumím tomu, že někde v džungli může být specifický kmen lidí, kde se třeba průměrná výška muže může pohybovat kolem 160 cm. Přivez ty muže do naší civilizované společnosti a nebude tady o ně zájem. Tohle beru.

Ale tady máme Monfilse a Svitolinu. Jak moc velký je mezi nima rozdíl, kromě té barvy kůže? Proč se nad tím rozhořčovat? Kdyby se před tebou svlíkla dobře stavěná černoška, odolal bys? Hm?
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:15Od: hippos
Přesně jak píšeš v tom prvním odstavci...
Mě jejich vztah vůbec nedráždí, spíš mě rozčiluje ta pokrytecká korektnost, kdy je špatné mluvit o přirozených věcech, aby se náhodou někomu neublížilo.
Já byl v Botswaně, to je země na africký poměry klidná a rozvinutá. Lidi jsou tam fajn, ale oni mi hrozně smrděli, možná je to stravou nebo feromony.
[ Reagovat ]
17.07.2021 09:38Od: paprikovygulas1
Čiže to čoho sa nakoniec obávaš (výsledok) je nakoniec to že človek ktorého stretneš na ulici bude inak voňať ako ty? Vieš ono svet je taký mimo tvojej bubliny
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:02Od: hippos
Já se ničeho neobávám, co mi furt předhazuješ. Já konstatuji, že mi ti lidé nevoněli, proto si s nimi nedokážu představit pohlavní styk. To je opět jenom biologie.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:05Od: hippos
Mám kamaráda, jeho otec je z Etiopie, který tady žije 30 let, jí evropskou stravu a u nich to necítím.
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:14Od: paprikovygulas1
Si obyčajný hlúpučky chalan, ktorý vie písať všeobecne nicnehovriace frazy a ani jednu svoju fantazmagóriu, ktorú len stroho opise nevie objasniť.
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:23Od: hippos
Nemám argumenty, vyhrál jsismile
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:25Od: hippos
*si
[ Reagovat ]
17.07.2021 08:34Od: paprikovygulas1
Nič prekvapivé bohužiaľ.
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:01Od: kupala Re: Telegonie
Je mi vás líto...
[ Reagovat ]
17.07.2021 10:13Od: paprikovygulas1
Konkretizuj
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:14Od: Tomas_Smid_fan
zrovna psí rasy nejsou dobrý příklad. Šlechtěné čisté rasy bývají totiž natolik zdegenerované, že se často nedokážou ani rozmnožit a potřebují asistenci. Zato míšenci bývají inteligentní a množí se ostošestsmile Navíc jsou odolní a dožívají se vysokého věku.smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:21Od: blixa
No vždyť. Míšení nepříbuzných genů oproti často příbuzenské plemenitbě (přímo příbuzenská už se sice nepoužívá, ale liniová, což je její mírnější podoba bohužel často). U psů je cíl aby jeden vypadal jako druhý, což se jinak dosáhnout v podstatě nedá. Bohužel vlastnosti psů jsou dnes v čistokrevných chovech často na druhé koleji, nejdůležitější jsou výstavní úspěchy smile
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:31Od: Tomas_Smid_fan
to je zoufalství, no. Jen pohled na vlka nebo i československého vlka a německého ovčáka - postoj, zadní nohy, děs. Vlci se při chůzi úplně vznášejí, nádhera.
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:45Od: paddy
existují důkazy, že němečtí ovčáci spolupracovali s Nazisty smile

http://www.border-wars.com/wp-content/uploads/2011/01/nazi-dog-officer2.jpg

https://i.imgflip.com/58ejh8.jpg
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:48Od: hippos
za a tohle není úplně pravda, za b dneska už lékaři nebrání, aby měl bratranec dítě se sestřenicí, udělá se analýza DNA rodičů a hlídá se přísněji vývoj plodu
za c vůbec nechápu proč mi to píšeš
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:17Od: paprikovygulas1
Lebo miešaš psov so sexom človeka tmavšej a svetlejšej pokožky, preto.
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:24Od: hippos
Tak chceš říct, že pro psy platí jiné přírodní zákony než pro člověka?
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:30Od: paprikovygulas1
Ktoré konkrétne prírodné zákony myslíš?
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:49Od: hippos
no ty biologické, ale třeba i gravitace na ně působí stejně
[ Reagovat ]
17.07.2021 18:52Od: paprikovygulas1
Hore máš koment pod ukončiť diskusiu.
[ Reagovat ]
16.07.2021 22:58Od: Fandina
Hezký pár a zajímavé oblečení. A mně se ještě líbilo tohle.

https://twitter.com/WeAreTennis/status/1415975427638808576/photo/1
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:18Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
16.07.2021 22:13Od: Blondie
Hodne stesti, sil, energie, schopnosti kompromisu a radosti smile
[ Reagovat ]
16.07.2021 22:22Od: Tomas_Smid_fan
Díky Blondie! Ale já do toho stejně radši nejdusmile Aha, tak to asi nebylo pro měsmilesmile
[ Reagovat ]
16.07.2021 23:49Od: Blondie
Ale tož! :D piš, barde, střádej a ona si tě nějaká nande! (smilesmile)
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:18Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 17:24Od: Tomas_Smid_fan
s tím by problém nebyl, jenom toho chomoutu se jaksi vyvaruju. A kamarádi kolem mi říkají, že když už jsem to vydržel tak dlouho, ať se do toho už ani nepouštímsmile Také do něj strkali hlavu ne úplně nadšeněsmile
[ Reagovat ]
17.07.2021 07:19Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
16.07.2021 22:00Od: Tomas_Smid_fan Hodně štěstí!
Jinak tím ale prokaučovali solidní rozlučku se svobodousmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist