Thiem má už čtvrtý antukový skalp Nadala a v Barceloně si zahraje o titul

27. 4. 2019, 16:20
Aktuality 292
ATP BARCELONA - Dominic Thiem se stal teprve druhým hráčem po Novaku Djokovičovi, který má na kontě alespoň čtyři antukové skalpy Rafaela Nadala. Dnes v Barceloně porazil jedenáctinásobného šampiona po více než dvouhodinovém boji 2-0 na sety a postoupil do finále. V něm rakouský tenista svede souboj s Rusem Daniilem Medveděvem, který vyřadil dvojnásobného šampiona Keie Nišikoriho.
Dominic Thiem

Rafael Nadal tak rekordní sbírku 11 titulů z tamní antuky nerozšíří. V Barceloně prohrál po 18 vítězných zápasech v řadě, naposledy před čtyřmi lety nestačil ve třetím kole na Itala Fabia Fogniniho.

Agresivně hrající Dominic Thiem dokázal v obou setech jednou prolomit Nadalův servis, zatímco sám nabídl turnajové jedničce brejk až v závěrečném gamu. Ze stavu 0-40 se ale dokázal dostat a po více než dvou hodinách proměnil první mečbol.

Třetí nasazený Thiem porazil Nadala na antuce už počtvrté, což kromě něj dokázal už jen Novak Djokovič, který má dokonce sedm antukových skalpů. Vzájemnou zápasovou bilanci upravil na 4-8.

"Vždy, když ho porazím, tak jsem neskutečně pyšný, protože na tomto povrchu je to nejlepší hráč všech dob a porazit ho na antuce je velmi speciální. V minulosti jsme spolu sehráli pár skvělých zápasů a i ten dnešní byl velmi dobrý. Měl jsem víc štěstí, a tak jsem vyhrál," řekl Thiem.

Ve finále se Thiem utká s Rusem Daniilem Medveděvem, který zdolal vítěze turnaje z let 2014 a 2015 Japonce Keie Nišikoriho. Pro Rakušana to bude druhé barcelonské finále, předloni nestačil na Nadala.

• ATP 500 BARCELONA •
Španělsko, antuka, 2.746.455 dolarů
sobotní výsledky (27. 04. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Thiem (3-Rak.) - Nadal (1-Šp.) 6-4 6-4
Medveděv (7-Rus.) - Nišikori (4-Jap.) 6-4 3-6 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

292
Přidat komentář
Herbert_Hoover
facome jsi blázen. Rafa rozhodně nehrál jako invalida...žádné snižování jeho možností není na místě. Být já na místě Thiema taky řeknu, že jsem porazil nejlepšího antukáře všech dob, však to je pravda, to mu nikdo nikdy nevezme. A nemusel ani dodávat, že Rafa neměl dnes svůj den, v podstatě i řekl, že ještě může hrát Rafa líp a třeba i bude. Klíč je v tom, že Dom hrál moc dobře, nikoliv Rafa vyloženě špatně. A to ti píšu jako jeho dlouholetý fanoušek.
Reagovat
gigin
To su rád, že to píšeš. Vážím si toho moc.
Reagovat
Ondra979
dejte stream pls rychle,
Reagovat
Pe3k
Mám ho rád. Je to sympaťák, líbí se mi jeho hra, líbí se mi na něm téměř vše, ale nedokážu mu fandit, čert ví proč...dnes jdu proti proudu a tipuji vítězství Medvěda, přeju Domovi.
Reagovat
mahycek
Teď jsem se oklepal hrůzou . Pardon omlouvám se Fyziologie.
Jsem osel, píšu a čumím na formule. Omluva.
Reagovat
mahycek
Já jsem věděl, že mi někdo takto odpoví, je to kolektivní
sport, to já vím a vůbec se nezlobím cos mi řekl. Ale stejně u
těchto jednotlivců, je práh výkonosti posunutý dál, než nám
říká fiziologie těla. Když vezmeš Rogera 37 a Jaromíra 47,
tak kolik ubereme Jágrovi let, aby se dostal, říkám né
přesně, těžko se to měří, tak aby byl Jarda srovnatelně
s Rogerem ? Je to těžký, máš skoky na lyžích individuální
sport a taky se tam drží ten Japonec. Už má hodně přes
čtyřicet. Ale už je finále Dom a Medvěd, jdu na to.
Reagovat
mahycek
Malá vsuvka, asi patří o 3 hodiny zpět. Jágr ve 33 byl
pořád jeden z nejlepších na světě, neli vůbec nejlepší.
Z hráčů o 10 let mladších si dělal stojící kužely.
Reagovat
peRFect
V kolektivním sportu,kde cca 15-20 vteřin jdeš do plnejch, 20 vybrusluješ a 1,5 minuty odpočíváš.
Jinak nic proti JJ,je to ikona a srdcař,jen nelze porovnávat.
Reagovat
Kozoroh
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/9184--turnaj-mistru-melo-poradat-tokio-na-posledni-chvili-prisel-necekany-zvrat
Reagovat
Mayo
O chvíľu ms v hokeji.
Reagovat
Stan_Borowitz
No vida, a pak že to s jednoručným bekhendem nejde...
Reagovat
Mayo
Ide to veru, vid Roger.
Reagovat
Herbert_Hoover
S jednorucnym bekhendem to jde, to že to nejde je zažitá mylka. Navíc nebýt Djokera tak jsou ta čísla vcelku neúprosná..
Reagovat
facom
To se mu to machruje s téměř o 10 let strším hráčem před důchodem. Kdyby bylo Nadalovi 25 jak týmovi tak by neuhrál ani gem. A navíc srovnání titulů v 25 letech Nadala a týma??? Myslím, že není co dodat. páčko
Reagovat
smazaný uživatel
Trapný je tvůj trolling.
Reagovat
facom
Pravda se nebere! Káre?
Reagovat
peRFect
Ano, Pardubice mají taky za posledních 12 let nejvíc titulů. Ale v posledních třech letech hráli 2x baráž, teda skoro 3x...kapišto?
Reagovat
facom
V Pardubicích hrají 12 let pořád ti stejní hráči?
Reagovat
peRFect
Nepochopil jsi myšlenku. Nežij historií.
A dle výsledků - ano, vypadá to, že tam hrají pořád ti samí (tzn. stárnou)...
Reagovat
facom
Já týmovi nic neberu ani neshazuju jeho vítězství, ale pokora, uznání, pochopení by nejen jemu, ale mnoho lidem neuškodilo.
Reagovat
Kozoroh
No řekl bych, že zrovna Domovi pokora, uznání, pochopení nechybí. Nepleť si ho se Zverevem nebo Tsitsipasem.
Reagovat
facom
Kirgios, Rosol, Djokovic... atd.
Reagovat
Kozoroh
Srovnávat Novaka s Gyrosem a Rosolem je chucpe. Novakovi nikdy nechyběla slova uznání pro jeho oponenty.
Reagovat
facom
A co ničení zařízení kurtu(cizí majetek) raketou? Vandalismus ááá pardon, chování pokorného profesionálního a slušného sportovce.bosenského srba. Zase pravda bolí?
Reagovat
panzer.dragon
Djoker je trodku impulzivni, ale neni to urazejici pro ostatni hrace, jen proste jsou vic viditelny emoce.. za me tohle neni problem, v podstate mam rad tyhle projevy djokera :) je to sranda
Reagovat
facom
Hmm tak to pak může někdo dojít s neovládnutýma emocema a klidně někoho zastřelit.to bude sranda. Takové věci do sportu nepatří! Nikde a Nikdy!!
Reagovat
George_Renel
To je ovšem třeba říci Nadalovi, kvůli jeho chování k rozhodčímu.
Reagovat
Kozoroh
Jsi troll, ztráta času ti něco vysvětlovat.
Reagovat
facom
Jaké vysvětlování? Ničení cizího zařízení je vandalismus! Bez debat!
Reagovat
panzer.dragon
Prosimte je to profi sport, obcas ujedou nervy (o ktery neni nouze na ty urovni co hrajou oni) a pustej to ven, ne ze by bylo spravny neco nicit, ale zas rozumne.. lidi jsou ruzny a je to dobre, je to pak hezky pestry
Reagovat
facom
Ať si rozláme všechny svoje rakety, rozerve oblečení, rozšlape tašku, nafackuje si..ok, když mu to udělá dobře. Ale ničení zařízení?...Ne. Prostě je to tak. A už dost :-)
Reagovat
gigin
A co jako měl Thiem dělat? Sorry už jsi Rafo starý, nechám ti to. Budu ti to jenom vracet, aby facom neměl pindy.
Reagovat
facom
Nemá machrovat, že porazil někoho kdo už má nejlepší za sebou! To je jako bych předběhl Bolta v 50 a pak říkal, že sem předběhl nejlepšího sprintera světa.
Reagovat
peRFect
on někde, nějak machroval, nebo snad řekl, že má jeho soupeř nejlepší za sebou?
Reagovat
gigin
Blbecek si vsadil podle mne.
Reagovat
facom
Ale chudáčkové..klídek :-* Nebo umíte bez pravdívého a věcného komentáře jen urážet a nadávat? Bezdůvodně urážet a nadávat přes net umí jen ti největší chudáci a ubožáci :-*
Reagovat
gigin
Tys s tím přišel první :***
Reagovat
facom
Já sem nikoho první neurazil ani nenadával.
Reagovat
Kozoroh
Spanielovi jsi napsal slovo 'DEBI-LE', v původní zprávě je slovo 'páčko'. Vy sázkaři jste opravdu žumpa.
Reagovat
facom
Ty asi nebudeš moc bystrý,že? Napsal sem , že sem nezačal první..reagoval sem na jeho příspěvek. Neztrapňuj se tady.
Reagovat
spaniel
Zacal spis tim káre...
Nevim jestli troll, ale rozhodne neunasi :D
Reagovat
facom
Káre? Najdi na netu jestli je to nadávka? Dík
Reagovat
gigin
Tak hlavně jsi přišel s tím, že Thiem je cyp,který si honí triko, páč klepnul Nadala. Přitom nikde ani náznak z Dominicovy strany nějakého posměchu. Nebo ano? Dolož prosím.
Reagovat
gigin
Jinak samozřejmě káre je nadávka.
Reagovat
turista
Thiem nemachruje. Je dost skromný.
Reagovat
spaniel
Jen brec, bIbecku :D
Reagovat
facom
Mačkáš mi hada! DEBI-LE!! :-D :-D
Reagovat
spaniel
Bueee bueee, Dopal je stary, zraneny, jinak by neprohral ani game :D
Jeho fandove jsou smeska exotu.
Reagovat
Pe3k
Jeho fans jsou trash, čest výjimkám.
Reagovat
rybicka
Kdyby nebyl Federer o 5 let starší...
Reagovat
gigin
Jak jsem psal jinde. Na houno. Djoko veme Rafaelovi na cihle minimálně půlku titulů. Zatím to jede podle plánu. Jako třeba mi se současné status quo moc popačuje. Každý turnaj má otazník, kdo se tam zblazní. Dnes třeba tuším, že vyhraje ten nudný Méďa. A fakt su zvědavý, co na cihlu přinese Roger. Těším se moc.
Reagovat
SwissMaestro
Cože Djoko udělá? :D Bude rád za jeden titul z cihly :) Na druhou stranu tím jediným titulem bude asi RG no :/
Reagovat
gigin
:D já jen citoval turistu a jeho předpověď. A ano též si to sem tam myslím, že FO ovládne gymnasta.
Reagovat
Kozoroh
A to bude paráda, na TP budem moci slavit zisk druhého Djoker Slamu :D
Reagovat
SwissMaestro
A taky budete mít každý GS minimálně 2x......no je o co hrát :D
Reagovat
turista
Kéž by ano.
Reagovat
Marduch
Tos nemel, Kozorohu, takle naplno dopredu...o takhle velké veci se muze jen v jinotajich, hadankach a naznacich, abys neurazil tenisového B..
Reagovat
Patik
očakávalo sa alebo teda ja som to čakal že Djokovič po neuspešných betónoch nastúpi na antuku v lepšom nasadení..tiež som si myslel že Nadalovi zabráni v obhajobe ale ukázalo sa že ani nemusí a Nadal to pustí so slabšími hráčmi..ale stále môže ešte Djokovič vyhrať French Open.
Reagovat
mahycek
Teď vstávám, přijel jsem až o půl páté z vystoupení.
První set jsem viděl a skončilo to, jak jsem očekával. Nadal
to nedal a mám vážné pochyby, že nemusí vyhrát ani dvě
antuky, tedy, když počítám MC, Barcu, Madrid, Řím a Roland
Garros. To jsem několikrát zmiňoval ještě týden před MC, že
Nadal dá max. dva tituly z antuky. A taky se to vyplňuje.
Zkrátka, to je postupný odchod, říkám znova, je to
postupné odcházení a nikdy mi to nevymluví. I v žebříčku
se to výrazně projeví. A Roland Garros, to už nikdy. I
když klobouk dolů, co tam za kariéru dokázal. Fantastické.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechce se mi komentovat vše, co je napsáno níže, nebo nějak vstupovat do nesmyslných debat, tak to shrnu jako celek.

Zapas jsem viděl cely a viděl jsem většinu zápasu Nadala, nebo jiných v Barceloně, popřípadě v MC. Nadal je pořad neskutecne kvalitní hráč ALE myslím si, ze se nedostane do fáze, ve které je například Federer. Nadal proste nemůže změnit svou hru tak, aby byl konkurenceschopny za 1,2,3, nebo 4 roky. Rafa hraje silový tenis, kterého základem je fyzicky fond a zdravé tělo a čím je starší, tím se mu to hůře praktikuje. Fognini ukázal styl, kterým lze Nadala porazit a od te doby do zkoušel Mayer, Struff a nakonec to vyšlo Thiemovi. Rafa těmi dvěmi prohrami ztratil to nejcennější, co na antuce má. A to je respekt. Teď do nej budou busit všichni hrací totéž, co Thiem, nebo Fognini a je jen otázka času, komu to vyjde. Rafa se musí připravit na to, ze bude pořad pod tlakem a buď zmeni styl hry, nebo bude proste prohravat častěji. Negativním faktorem je to, ze moc nevěřím, ze by Rafa změnil hru, nemá jak.
Reagovat
Roger_Federer
Nezmeni, neni Federer nema variabilitu, neumito, neprispusobi se.
Reagovat
SwissMaestro
Tohle je absolutně to samé co se tu objevovalo v letech 2015 a 2016. Tehdá taky údajně ztratil respekt u soupěřů, na GS byl pro smích, už nemohl změnit svojí silovou hru....a stejně se dokázal vrátit. I s pár změnami. Nic na tom ani nemění fakt, že je Nadal o něco starší. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já neříkám, ze něco nezmeni, ale tímto stylem to půjde těžko. Jedine, co Nadala drží ve hře je jeho drive a povaha.
Reagovat
smazaný uživatel
To je pravda, ale tehdy byl mladší. Je možné, že přeceňujeme věk v absolutním smyslu. Třeba vlivem věku jen delší dobu nabírá tu svou správnou fazonu a za měsíc nám všem vytře zrak. Nebylo by to poprvé. Osobně si ale myslím, že jsme svědky začátku Nadalova konce.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud chce být sportovec konkurenceschopny napříč více generacemi, tak musí měnit svůj styl a přizpůsobovat se aktuálním trendům.

Nadal je v soucasne době v situaci, ze jezdí závod 24h Le Mans s 15 let starým modelem Peugeotu. Pokud nekoupí nové auto, tak nevyhraje už nic.
Reagovat
peRFect
Hoši, já teda nevím kolik Vám je, ale z mého pohledu a potvrzují mi to i další vrstevníci, tak (jedná se o hokej):
- ve třiceti jsem začal cítit vyšší únavu při stejné zátěži
- ve dvaatřiceti mi tělo po zátěži déle vstřebávalo únavu, regenerace byla v průměru o den déle
- a nyní, před šestatřiceti už nejsem schopen naplno trénovat 3x v týdnu + 1-2 zápasy, protože regeneruji 2-3 dny. Proto jsem raději aktivní kariéru ukončil. Nebavilo mě to dělat napůl a nestrpím sestupnou tendenci. Jsem ten typ, co musí jet naplno, ne si jít jen tak zahrát pro žízeň.

Většina sportovců to bude mít (s únavou) podobně - fakt, že jsem o několik úrovní níže vyvažuje úroveň a intenzita zátěže.
Tím chci říct, že Rafa se svým stylem hry nemůže vydržet týden - dva v plné zátěži. Čím víc je tělo oslabení, tím větší chyby dělá. Kdyby se nehrálo turnajovým způsobem, ale jen one vs one a pak třeba týden pauza, bude Rafa stále neporazitelný (na cihle rozhodně), ale ne v turnajovém způsobu hry. Srovnávat to s jeho předešlými výpadky (2015) není relevantní. Jsou to 3 roky zpět a to je v jeho věku sakra dost.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Já teda hraju tenis už rekreačně- hrál jsem závodně a ten rozdíl v aktuálních 31 letech a 20ti je brutální. Deset let zpět jsem hrál ráno dvě hodiny, odpoledne 3 každý den a o víkendu turnaj, teď je to mnohem horší. Jdu večer běhat par kilometru a ráno mě boli nohy, což se mi nikdy nestavalo, byť to dělám stejně řadu let.
Reagovat
peRFect
a bude hůůř :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem kdysi viděl rozhovor s Kodešem, ve kterém řekl, že právě koncem dvacítky najednou hráč pociťuje, že je to všechno trochu těžší :)

A že ještě pořád dokáže konkurovat těm nejlepším a vyhrát těžký zápas, ale je najednou daleko těžší porazit víc špičkových hráčů za sebou, což je zpravidla nezbytné pro úspěch na majorech, takže právě proto je od určitého věku tak těžké/nemožné vyhrát GS a někdejší vítězové prohrávají ve finále a dřívější finalisti končí v SF -- protože je holt těžší tu nejvyšší úroveň držet tak dlouho jako dřív.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to přesně tak, a je to i vědecky dokázané.

Ve skutečnosti se doba regenerace začíná zvolna prodlužovat už po dvacítce. Třeba v 15 jsi v podstatě nepřetrénovatelný. Ten posun je ale natolik postupný, že do druhé poloviny dvacítky prakticky nemáš šanci to na sobě nějak výrazně pocítit.

Špičkoví sportovci ale většinou zaznamenají, že už to není, co to bývalo, zhruba někde kolem 27 (musíš brát v potaz, že trénují dvou- i třífázově, takže své limity testují daleko intenzivněji).

Já osobně jsem byl ještě v 31 letech na jakémsi vlastním vrcholu. 32-33, tam jsem zaznamenal výrazný posun, a plnou silou jsem třicítku pocítil ve 34 letech. Je fakt, že jeden den volna mezi dvěma těžkými tréninky ještě unesu, ale už to skřípe :)

A je stále těžší se dostat do formy po delším odpočinku. Jakmile něco přestaneš dělat, jdeš do háje strašnou rychlostí. Potřebuju daleko víc kvalitního spánku, na chlast a kouření můžu rovnou zapomenout a musím joo dbát na to, co jím. Je to prostě už daleko drastičtější kompromis.
Reagovat
smazaný uživatel
Další věc je, že jsem daleko náchylnější ke zranění. Ubývá dnů, kdy mě nic nebolí. Když to není kotník, je to zápěstí. Když to není koleno, jsou to záda :)

Přitom ta bolest často nemá zjevnou příčinu.
Reagovat
peRFect
a k Rogerovi přičti ještě 4 děti :-)
já mám dvě a musím dát za pravdu všem, co kdy říkali: jedno dítě, žádný dítě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je to bohužel tak, jak říkáš. Mě se stalo předloni poprvé to, ze jsem musel skrecovat zapas protože jsem si vyhodil zadá a chodil jsem na opichy. A trenér mi říkal, hrej radši druhé podání se slicem, ten Rogerovsky kick ti jednou zničí zadá. Měl pravdu
Reagovat
Patik
Oni sú profesionálni hráči..majú profesionálnych doktorov fyzioterapeutov a masérov..ktorí sa o nich starajú denno denne alebo niekoľkokrát do dňa dá sa povedať majú svoje metódy na regeneráciu upravenú stravu a vitamíny..my čo si zahráme tenis na kurtoch s kamarátom rekreačne a potom ideme domou dáme si chleba so salámou a lahneme pri telku to je niečo iné.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale stejně stárnou.

Ten proces můžeš zpomalit, urychlit, nechat běžet -- ale nezastavíš ho.
Reagovat
peRFect
Mají tým fyzioterapeutů, ale taky mají uplně jinou úroveň zátěže.
Reagovat
mahycek
Jen malá vsuvka. Jágr ve 33 byl pořád jeden z nejlepších
na světě, neli nejlepší. Ve 33 si dělal o 10 let mladších
hráčů kužely
Reagovat
Ondra979
no vypada to ze ten vek uz roli prave hraje, navic dlouhodobe statistiky vykonnosti tenistu do toho neuprosne zapadaji. Zatim tomu Nadal velmi dobre odolaval, ale ted uz to bude mit opravdu tezke, jak tady pisi jini ta doba na regeneraci se prodluzuje a na antuce to muze byt hodne znat. Navic je tady i tendence porovnani s Rogerem, ktery dokazal opravdu neco mimoradneho v jeho letech, ale u NAdala se necoi podobneho cekat neda. Ten si cca rok tuto uroven jeste muze udrzet a kdyz bude mit stesti, jeden RG muze vyhrat ale taky nemusi, uz to neni zadna tutovka jako driv..napovi uz letosek.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě tentokrát nebudou tři vítězné sety na FO hrát pro Rafu, ale spíš proti němu. Myslím, že s tím, jak se teď na každou výhru nadře, bude mít sám problém utáhnout takovou nálož zápasů. Jestli se teda rapidně nezlepší. A mladí soupeři toho náležitě využijí.
Reagovat
smazaný uživatel
Best of 5 je jednoznacna Nadalova vyhoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se ještě zlepší. Jestli bude hrát jako doteď (když teda nepočítám, jak smázl RBA), tak to fyzicky neutáhne.
Reagovat
smazaný uživatel
Na GS medzi zapasmi den volna...

To by musel hrat prve 3-4 zápasy po 3hod a viac, aby ten faktor unavy dolahol...

Samozrejme ak dostane do SF Thiema a Djokovic bude mat W/O cez Federera, samozrejme bude v nevyhode.
Reagovat
smazaný uživatel
Fognini problem asi na RG nebude. Thiem už ano.
Reagovat
smazaný uživatel
Btw pro Djokovice bude Federer asi v pohodě, ale pro Nadala to bude po Thiemovi a Nolem nejhorší možný soupeř. Neporazil ho pět let, nemá ještě titul a musí vyhrát, to jsou faktory, které jdou jednoznačně proti Nadalovi.
Reagovat
Patik
Nadal je vybavený žiadny comeback už nepríde..nabudúci rok posledná sezóna a hotovo..áno písalo sa to tu veľakrát už pred 5timi rokmi a stále tu je..ale vtedy ešte nemal 33 a jeho telo nebolo ešte také ako je teraz..jediné čo ho ešte drží je jeho bojovnosť ale ide s ňou proti svojemu telu..dokonca sezóny obhajuje ešte 5 6 tisíc bodov..a už tisíc bodov stratil..nebude to s ním dobre..potreboval by zase aspoň pol roka pauzu aby sa zlepil ale toľko času už nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, ze Nadal na turnajích s každým dalším kolem spíše čeká na smrt, tak si nemyslím, ze mu pět setu úplně pomůže. Už sám vi, ze RG je v ohrožení.
Reagovat
Ondra979
no vypada to zajimave, Dom hral vyborne a potvrdil, ze kdyz je v zone, tak ma na kazdeho. Ale neni tam vzdycky..RG bude letos konecne zajimave, Nadal nema nic jisteho, ale stale bude top favorit. Ale nekdo by tu jeho auru uz zase mohl rozbit, urcte bude hratelnejsi nez loni.
Reagovat
panzer.dragon
Do odvolání bych zakázal mluvit a psat o rafovi jako "králi antuky", uvidíme co další turnaje...
Reagovat
Pe3k
Byl král v době nulové konkurence, tří oký býček mezi slepými ovečkami.
Reagovat
steve79
Rafa musi malinko zmenit hru. Roger v od roku 2014 hraje s vetsi hlavou rakety a tim padem se mu zlepsil backhand. Rafovi bude uz 33 a uz nemuze hrat pokazde 10 az 15 rally,
Reagovat
peggy
Rafova hra pripomina jen pokus o to co kdysi hraval.Jedu do Parize a Rima,mam strach,ze vypadne rychle,na Federera bych se nekoukla.
Reagovat
Roger_Federer
Ocem pořád ten Forehend mluvi?,vzdyt Rafa uz 6 let je mimo antuku naprosto průměr hráč, nebyt haluze US17, nejslabsiho turnajoveho pavouka za 20let, nikdo uz by si z hlavy ani nevzpomenul, kdy Nadal vyhral neco mimo antuku ..Nikdy neobhajil turnaj, narozdil od Djokovice a Federera mimo RG.
Na mimo antukovych granslemech ma za 9 let 2 smesne vyhry..
Z Wimbledonu vypadava z hraci 2stovky..
Komplexnost a vysledkova stabilita sama..;).
V podstate dokazal prelest svuj mimiantukovy stin akorad v roce 10, kdy Federer zacal uvadat a vybral si po 6letech slabsi sezonu a Djokovic jeste nebyl ten Djokovic jako 11,12,14,15,16,18,19
Reagovat
steve79
To zase trochu prehanis:D prumerny hrac nevyhraje sest grandslamu mimo antuku a musime k tomu pricist kolik grandslamovych finale prohrál.
Reagovat
Roger_Federer
Bavim se o poslednich 6letech(podmnozinka) a pokud me nema zajimat, že Federer(neuspesny antukar pry) prohral 4x finale Rg jenom z Rafou, proc by me melo zajimat, ze Nadal prihral x finale..
Finale je prej statistika porazenych a neuspesmych tvrdi Forhend.
Reagovat
annah
Jeho prece nemůžeš brát vůbec vazne. Ty nesmysly diktovane chorobnou nenávistí . Ucast ve finále, zvlášť ta opakovaná, úspěch rozhodně je.
Reagovat
annah
Prave jsem totez chtela zacit psat. Nadal byl v poslednich trech sezonach dvakrat ve finale AO. Vzdycky prohral az s temi nejlepsimi - Rogerem a Nolem. A loni ve Wimbledonu vypadl už v semi zase jen díky Djokovicovi. Takže i mimo antuku to nebyl žádný průměrný hráč. Nevyhrál sice, ale co by ti skutečně prumerni dali za účast ve finále GS!
Krome toho : Roger před rokem 2017 nevyhrál zadny GS celych 5 let. A nemluvilo se o nem jako o průměrném hráči.
Reagovat
Roger_Federer
Konkretne ovecka Forehend onem mluvila a psala daleko hůř.
Svet mu znili tituli AO 17,18 a Wimbledon 17
Reagovat
smazaný uživatel
Na mimo antukovych granslemech ma za 9 let 2 smesne vyhry..

Ten pocit, ked si uvedomis, ze to je rovnaký pocet smiesnych vyhier, nez vyhier Federera na W. A jeho idu porovnavat so Samprasom :)
Reagovat
Roger_Federer
Logicke,o 5 let starsi hrac, stracel uz vykonost prisel mega soupeř Djokovic, presto se stim popral a pridal dalsi 3 tituly..nekolik finale..

Tvuj problem je, ze nechces nastavovat kriteria stejne..
U Federera nepripoustis nic, mel by podle tebe vyhravat 20 let v kuse, nesmel mit zadne vypadky nikde a nikdy, ale u Nadala podmnozinkujes a hledas keci, vymluvy..
Nejde ti o realitu, ale o snizovani uspechu Federera..a tohle delas uz 8let.
Reagovat
smazaný uživatel
Aké kritéria?...

Federer vyhral po 30ke, 4 GS z cca 27-28...Rafa 3 z 10 a to este dva skrečoval..Tolko asi k tomu, ze kdo bude vo vyssom veku schopnejsi vyhravat velké trofeje..

Nadal ma mimo antuky po 30ke zhruba taku vykonnost ako Federer na svojich najlepsich GS :)
Reagovat
Roger_Federer
Jj ted si zahraju na tebe... Rafa po 30, 2x Rg bez konkurence a jednou turnaj stoleti..:)
Jakmile byly ve finale Djokovic nebo 36lety Federer poroucel se prohrou, nebo totalnim fiaskem..jako AO19
Reagovat
smazaný uživatel
Dominik, turnaj století byl predsa Berdych, Fuzsovic, chung rad za radom v druhom tyzdni. Tolko k turnaju století :)

Nadal vyhral cca 3/4 svojich titulov cez Federera/Djokovica...Federer 3/4 bez nich :)
Reagovat
Roger_Federer
Nesrovnavej porad Nadala a Djokovice, mimo antuku je Rafa jenom otloukanek ..uz od roku 2013..
Od nastupu Djokovice Rafa vyhral velke kulove..:)
Letosni finale AO vypadalo jak Djokovicuv trenink s mladsim zackem..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Od nástupu Djokovica ho Rafa 4krát porazil vo finále GS..

Federer ho porazil vo finále raz, po nastupe 0.

S tebou je radost diskutovat :)
Reagovat
Roger_Federer
:):):):):), za posleslednich 6let kolikrat, od Us13 ??
:)
Reagovat
Kozoroh
Za nástup Djokera je považován rok 2011, ne 2010. Ve finále USO 2010 to ještě nebyl Prime No1e.
Reagovat
smazaný uživatel
Jáj, no dobre, tak si tie 3 mesiace odrataj, aby to lepsie vyslo..Zaujimave ze ten Djokovic v NY pred nastupom a po nastupe odohral rovnaké semifinále s Federerom :)
Reagovat
Kozoroh
Po USO 2010 do konce toho roku vyhrál No1e z ATP podniků jen Peking, nic nenasvědčovalo tomu, že se poměry sil na ATP změnily. Novak v minulosti uvedl, že k nárustu jeho sebevědomí došlo po výhře v DC 2010, nabytou hybnou sílu využil ke svému běhu na AO 2011, které vyhrál a Djokovo sebevědomí bylo opět posíleno. Tehdy Novak vstoupil do své Prime éry.
Reagovat
turista
Ano. A je zásluhou Mariána Vajdy, který Novakovi stále opakoval, že má tenisově na to prorazit dvojblok Federer-Nadal. Novak si to zapsal do hlavy a jeho Prime období od začátku roku 2011 tak začalo. Obě megahvězdy najednou nevěděly jak Djokiho porazit. Serbinátor byl na světě.
Reagovat
Pe3k
Oba jej poráželi i po 2011.
Reagovat
gigin
No ale už nebyli favoriti, teď má turista recht.
Reagovat
Pe3k
On napsal, že nevěděli jak jej porazit a to pravda není.
Reagovat
gigin
Tož dobře, ale turistu si mosíš vždycky děleno dvěma, někdy aj třema ;))
Reagovat
turista
Málokdy.
Reagovat
dappe
Těžko říct, jestli jsi tak hloupý, nebo to nemyslíš vážně. Nadal má od svých 29 let bilanci s Djokovicem a Federerem 2:16 :) Od 2014 podle tvých měřítek není konkurenceschopny. A to není ve věkové nevýhodě ani s jedním z nich jako byl celou dobu po třicítce Federer, ale naopak... Být Nadal ročník narození 1981, tak by vyhrál poslední GS tak v roce 2010.
Reagovat
smazaný uživatel
Ti tam zapasoval ten rocnik 2015 fanatičku, ze áno..

A teraz si mozes utriet penu z papulky a pozriet sa na čísla komplexne..Nadal s Djokovicom uz teraz vyhrali po 30ke to čo Federer :)

Vekovu vyhodu ma logicky Federer kedze prisiel o 5 rokov skor a tento boj začínal s naskokom 11-0-0...A ako isto vies, rocne sa stále rozdávali len styri jablčka a zrazu na ne bolo viac ručičiek...Takze tak...Keby boli vsetci jeden rocnik, Federer by sa krčil dávno v rohu, na to nepotrebujes mat akademicky titul, staci si pozriet ich zápasy. Takze pozeraj a pri tebe poradim, aj premyslaj.
Reagovat
dappe
Kdyby byli všichni stejný ročník, tak by si Federer těch 11 titulů vyhrál v posledních 6 letech, jen ignorant a tupec to nevidí. Tvůj problém je, že už si na to úplně sám a ještě větší problém je to, že po obsahové stránce jsi tady snad úplně nejslabší. Jestli tady jen provokuješ, tak ok, je to tvůj problém, jen zkus trochu omezit počet příspěvků, akorát tady děláš ostudu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak my teda skus napisat tych 11GS turnajov, kde by Federerer triumfoval za poslednych 6 rokov, ty obsahový Guru. Predpokladám, ze nastane ticho :)

Mozeme skumat obdobie do 32 rokov, ktore dosiahol Djokovic, a teda vek, kde máme dáta vsetkych troch. Tvoje predikcie su len suché, naivné domnenky bez podloženych faktov...Lebo to ako budu hrat Nole s Rafom po 35 je vo hviezdach.

Federer uz v 30-32 vypadával s kadekým, rozhodne nie len s Djokovicm alebo Nadalom. Berdych, Stachovsky, Gulbis, Robredo, atd. Kde beries istotu ze by Federer po 30ke mal nad nimi navrch, ked Djokovic vyhral 3gs v 31 a Nadal 3GS v 31-32...prave naopak

No vidis a sme doma.
Reagovat
dappe
Ty zkoumáš období do 32 let jako relevantní a úplně ignoruješ to, že Federer je v takovém případě maximálně znevýhodněn, protože hrál proti Nadalovi a hlavně Djokovičovi na vrcholu, v takovém případě se s tebou nemá cenu vůbec bavit. Je to pořád dokola.

Co se týká těch 11 titulů, tak je to celkem jednoduché. Nadal je podle tvých měřítek od dosažení 29 let neškodný, neporazil nikoho, takže si ho hned škrtáme. Jinými slovy při ročníku 1981 nemusíme Nadala od roku 2010 vůbec řešit a Federer by v takovém případě řešil jen stejně starého Djokoviče, se kterým by si posledních 9 let až na pár výjimek rozdělovali tituly. Tohle je tvůj přístup k tenisu.

Realita je taková, že Federer od roku 2003 dodnes prokazuje s výjimkou jednoho roku dost stálé výkony a i poté, co už je dlouhé roky za zenitem své top výkonnosti a poslední roky už vlastně tenisový důchodce, tak předvádí tenis hodný gs titulu. On už prokázal, že je schopný takto odehrát řekněme nějakých 16 - 18 sezon, takže 20 gs titulů by atakoval za jakékoli doby. Rozporovat to mohou jen individua tvého typu. Všimni si toho, že zde na TP jsi snad už jediný.
Reagovat
smazaný uživatel
"Ty zkoumáš období do 32 let jako relevantní a úplně ignoruješ to, že Federer je v takovém případě maximálně znevýhodněn, protože hrál proti Nadalovi a hlavně Djokovičovi na vrcholu, v takovém případě se s tebou nemá cenu vůbec bavit. Je to pořád dokola"

Ty uplne ignorujes fakt, ze Federer bol do roku ich reálneho nástupu maximálne zvýhodnený, s druhou vlnou nazbieral desiatku GS a s tým začínal boj o rekord v počte majorov. Vekovo znevyhodneny rozhodne nebol na W08, A09, ba naopak bol povrchovo zvyhodnený...No aj tak prehral. O niečom to svedčí.

"Co se týká těch 11 titulů, tak je to celkem jednoduché. Nadal je podle tvých měřítek od dosažení 29...."

Rafa ziskal od 29-32, tri GS. A to rok pauzoval. Federer 29-32 ziskal jeden titul. Djokovic ziskal tusim tiez 3, ale ma este 4 ucasti k dobru. Ako si prisiel na to, ze by Djokovic a Federer za 9 rokov viac titulov?...Nemas ziadne data Nadala s Djokovicom 32-37, ale automaticky by na Federera strácali. Napriek tomu, ze po 30 vyhravaju tituly..Fanatizmus no.

"Realita je taková, že Federer od roku 2003 dodnes prokazuje s výjimkou jednoho roku dost stálé výkony"

No vidis, a stále ma Nadal dlhsiu šnúru v počte sezón s aspon jedným GS. Takže tá stabilita výkonnosti tam zrejme tiež bude. Je jediny, kto ziskal GS ako teen, po 20ke a po 30ke...Stále nič?...Len individua tvojho typu to nevidia, ty naopak nie si jediný...

Peknú nedelu....
Reagovat
peRFect
Apropo:
První Nadalův GS titul 2005, poslední 2018.Tzn. 17 titulů za necelých 13 let.
První Rogerův major 2003,poslední 2018, tzn. 20 titulů za 15 let.
Rafa má tedy ještě zhruba rok a půl,aby Rogera alespoň vyrovnal.Ano čteš správně,vyrovnal...je druhý,kapišto?! A to nemluvím o tom,že by si měl alespoň 5x zahrát finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer prvykrat koncorocna jednotka 2004, poslednykrat 2009...5 rokov
Nadal prvykrat 2008, poslednykrat 2017...9 rokov..

Som zvedavy, kedy Federer dokaze vyhrat sezonu, ked ma taku stabilnu vykonnost, nie uhaluzit nahodny turnaj...

kapišto?...1:0 ;)
Reagovat
smazaný uživatel
No a uz len dodám, ze rec je o STA-BI-LI-TE..

To znamena, ze vyhrava priebezne, nie v co najvacsom casovom horizonte..Nadal mal 10 sezón za sebou s GS :)...Federer 8...Ani tesne :)...Navyse mal 4 sezóny bez Grandslamu, Nadal len dve..

2:0 :)
Reagovat
Roger_Federer
No a uz len dodám, ze rec je o STA-BI-LI-TE..

To znamena, ze vyhrava priebezne, nie v co najvacsom casovom horizonte..Nadal mal 10 sezón za sebou s GS :)...Federer 8...Ani tesne :)...Navyse mal 4 sezóny bez Grandslamu, Nadal len dve..

2:0 :)

Tady ty,stranky jsou zamerene na tenis, 90% lidi co sem roky chodi ma slusny prehled a znalosti o veci, ó ty tvoje pokusy z nich delat hlupaky....:):):)
NADALOVA STA-BI-LI-TA je akorát na AN-TU-KE..:)
Reagovat
spaniel
Jiste se najde i pomatenec, pro ktereho je goat treba Rios, tak proc by se nenasel i jiny.
Ujizdi slusne, strasne blaboly. Kazdy vi, ze Nadal je antukar, a mimo ni je slaby. Pro tohoto hlupacka je nejkomplexnejsi :D
Reagovat
Roger_Federer
Ale at je pro Forehenda treba kralem vesmiru mě he to vus kde, ale to jak se pokousi x let, tady z lidi furt delat blbce skrytě, psanou formou, anonymně ukazuje co za povahu tento člověk trpici Napoleonskym komolexem ma.:)
Podle mě si Forehend myslí, že Nadal jediny kdo tvomto vesmiru je schopný zabit Thanose :):):), už nema vůbec sajn co je realita a co ty jeho vyplody, kterym za ty roky zacal sam verit..Guru Jára odhackovac.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Vy fanatici ste vsetci vytrasení, ale tvoje prskanie je vzdy najlepšie...:))...

A nie a nie a nie, len Roger len Roger len Roger...lol smiesny Dominik
Reagovat
Roger_Federer
Ale ja nikdy neprskam, pro mě si ty tady zabavnou složkou uz x let , zabavou na urovni panoptika..kdy se vsichni zasnou nad vystavovanymi monstry, ale vnitřně jim je tech "monster" luto.
Reagovat
smazaný uživatel
Isteze a prave preto tu mavas tymi svojimi malými ručičkami :)
Reagovat
smazaný uživatel
No ved v poriadku, bavime sa o tenise a antuka je jej sucastou..

Ak ma Nadal 10 sezon s GS, vyuzival presne tie iste ake mal k dispozicii Roger. Ak by bol podobne kvalitny, mohol vyuzit svoje schopnosti na harde, trave kdekolvek, aby ho dotiahol. Ale podobne kvalitny proste ne-bol :)...Nauc sa s tym zit..
Reagovat
spaniel
Ja s tim ziju v pohode a nikdy jsem nemel problem uznat jeho dominanci na antuce. Tady se ale bavime o komplexnosti na vsech povrsich.
Reagovat
smazaný uživatel
On žije pořád v minulé dekádě, nemá to smysl. Aktuální je to, že Nadal má o 3GS a 21 titulů méně, v roce 2019 má na kontě čistou titulovou nulu, zesměšnění ve finále AO a skreč celého sunshine double tak, aby předešel dalšímu nákladu od hráče BIG3 s kterými má za posledních několik let asi 2 výhry a 15 proher. Prostě výkonnost jako víno.
Reagovat
smazaný uživatel
Ma karierny GS od 24, presadil sa mimo antuky viac, nez Federer s Djokovicom na antuke...Debata o komplexnosti stoji na vratkych nohach...
Reagovat
Kozoroh
Ani nebyl schopen obhájit titul mimo antuku.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani nemusel...:)
Reagovat
spaniel
Federer ma o 5 let vic nez plesata. Ani tesne.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, a co mu teda branilo mat od 19-28 sezony nepretrzite s GS?...

Ze by vykonnost?...A sme doma :)
Reagovat
spaniel
Neni fuk jak je ma? Kazdy ma jiny prubeh, nekdo zacne driv a driv skonci, jiny pozdeji.
Reagovat
Roger_Federer
A co branilo Nadalovi mit ted 25 titulu a 390tydnu na no1, ze by vykonost?
Reagovat
peRFect
Ty sem taháš světovou jedničku. Myslíš tu statistku, kde u Rafy v kolonce "bez přerušení" svítí 56 týdnů? Ten chlapec nebyl nr.1 v kuse nikdy víc než rok.
Promiň, to je argument za zlatýho bludišťáka a ten je za 3 body. Takže 3:2 pro mě. Over. Promiň.
Reagovat
smazaný uživatel
Vytahovat jednotku bez prerušenia pri Nadalovych pravidelných 3mes pauzach je argument typu "topiaci sa slamky chytá", za to sa ti este bod odráta..

3:0

Apropos kolko bol Roger jednotkou bez prerusenia v Golden ere?...30?
Reagovat
spaniel
Ty pauzy nic neznamenají. Šance, že by v nich něco vyhrál je tak 10%.
Reagovat
Kozoroh
Pauza kvůli zranění zkrátila Bullovo první období v roce 2009 a možná čtvrté kvůli skreči s Čiličem na AO. To druhé mu ukončila famózní jízda Novaka v roce 2011, během třetího období Nadal taky nepauzíroval. Spekulovat o tom, jestli mohl být jedničkou v roce 2012 třeba je pouštění se na tenký led.
Reagovat
smazaný uživatel
Zabudol si na 2014, 2018, 2019.
Reagovat
peRFect
a on má krámy, že musí mít pauzy? To je jako nějakej HCP?
Začínáš být směšný...
Reagovat
smazaný uživatel
Akurat ukazujes svoju hlupost...

Bagatelizovat legitimne zranenia.
Reagovat
peRFect
a k tvému dotazu - nějak jsem si nevšiml, že se historické tabulky dělí na golden, silver, bronze a jiné ery. Můžeš mi postnout oficiální odkaz. Děkuji. Jinak jsi prohrál kontumačně 0:5, protože nejsi způsobilý.
papa
Reagovat
smazaný uživatel
Svoju sposobilost si ukazal argumentom na zranenia Nadala, patik no.2.
Reagovat
dappe
Ty jsi úplně jinde...
Reagovat
spaniel
Predkozka neunasi, to je cele.
Reagovat
Pe3k
A co je ještě nového?
Reagovat
D@nny
Dobra idiocie. Tady si neustale fanatici Nadala a Federera dokazuji, ktery tenista je nejlepsi, misto aby si uzivali, ze tito dva genialni teniste stale hraji a svym tenisem tesi lidi na celem svete...
Reagovat
kada.tom
Tak nějak se to dalo čekat, nebo tušit. Dom na Rafu začíná umět a Rafa ty vzájemné souboje asi úplně nemiluje :-)

No, snad Dom zítra naváže a získá titul :-)
Reagovat
Ma3ek
Prvý set Rafa hral fakt hrozne na jeho pomery do stavu 3:4 priam katastrofa na jeho pomery kludne mohol ten set prehrat 2:6 druhý sa to už troška podobalo tenisu ale forma je slabá alebo zranenie horšie ako minulé roky..
Dominik mal niekolko skvelých momentov ale dnes nehral proti antukovému královy a zajtra bude Medvedev tažsí súper.
Dnešný výkon mi uplne sedí stým čo povedal Toni Zranený človek ktorý hrá ešte tenis...do RG je ešte čas otázka je či sa šetrí alebo to nejde to je podstatné.
Reagovat
spaniel
Jasneee, Dopal zase zraneny. Nejspis zanet mozku, jako ty.
Reagovat
FerrariF50
Kdyby byl zraněný tak se logicky šetří na RG a nehraje nějakou pětistovku. Prostě né vždy se daří. Letos krom finále na AO nepředvedl nic a dalo se čekat a většina lidí i čekalo, že letos i antuka bude už o něčem jinym. Ale víš co, můžeš bejt vynikající hráč a potom se zraníš, a když se zraníš, tak seš zraněný, a když seš zraněný, tak nemůžeš hrát, a když nemůžeš hrát, tak to je špatný :-D
Reagovat
steve79
V Indian wells hral dobre.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal hraje vždy dobře dokud nepotká hráče TOP20 a na hardu to takhle je už asi pět let. Nevidi to jenom jeho fans.
Reagovat
Kozoroh
Těmito kecy o věčně zraněném Rafovi akorát prokazujete skutečně zraněným hráčům medvědí službu.
Reagovat
panzer.dragon
v racu je stále Nadal za Fedexem a Djokerem..
Reagovat
smazaný uživatel
O kolko, jeden ci dva body?...
Reagovat
panzer.dragon
v podstatě je to jedno, stačí že je za nima..
Reagovat
dorons
Za Djokovicem 260 bodu a za RF 135 bodu.
Reagovat
makro99
Jak tu psal Stan po odhlášení jednoznačného favorita - Barcelona bude letos zajímavá... a je.
Reagovat
Fazzzy3
Aby som bol úprimný, Rafa hral oveľa lepšie ako v MC. Ako písal Forehand, na GS by tie čiary mohli byť kľudne outy a ľudia by písali ako sa Thiem vyhádzal. Lenže jemu to tam raz ročne na antuke proti Nadalovi proste padá, ale to je jeho limit. Daľší zápas na antuke s Rafom prehrá. Je mi Rafu trochu ľúto, lebo pôsobí takým divným dojmom, aký som u neho videl snáď naposledy 2015. Neviem čím to je... Každopádne Nadal bude dokonca kariéry na každom antukovom turnaji vždy top favoritom a to sa nikdy nezmení. Myslím že jednu 1000cku vyhrá, a na RG to bude buď Rafa alebo Novak, veľmi bude závisieť od žrebu. Rád by som ale bol keby aj Thiem zamiešal karty... Od Rogera čakám max 4 kolo, v najlepšom QF, viac mu v jeho veku na RG neverím.
Reagovat
smazaný uživatel
Srovnání s rokem 2015 je dost zavádějící. Tehdy mu bylo 28-29 a hned na AO dostal ve čtvrtfinále klepec od Berdycha.

Bylo prostě jasné, že výkonnostně příšerně zaostává za svými reálnými možnostmi.

Tohle je ale trochu jiné. Až do finále AO vypadal skvěle. Pak mu Djok narval koule do svěráku a utáhl ho nadoraz. A ti, kdož pravili, že se z toho už nikdy úplně nevzpamatuje a půjde to s ním i na antuku, mohli být děsivě blízko pravdě.

Už z něho nejde strach.

GS jsou jiná soutěž, měsíc je dlouhá doba a, pravda, ten Thiem, který dnes hrál jak polobůh, může být za měsíc dočista jalový. Přesto tipuju, že Nadal letošní FO nevyhraje.
Reagovat
dappe
Dnes to určitě nebyl Thiemův limit, to nemůže myslet nikdo vážně. Však nehrál ani lépe než včera. V zápase trefil snad častěji těsný out než čáru, zvlášť na breakpointech.
Reagovat
lavamancer
letos to na antuce není žádná dominance, jako dříve.
z projevu je vidět, že je tam někde problém.
vidí to i hráči a už z něj nejsou připo....
duben je pryč, titul nikde. navíc se dostává do závěrečných kol, takže nestíhá pořádně odpočinout, hlavně psychicky. každá prohra na antuce musí bát pro něj rána..
na Barcelonu se měl imho vykašlat (asi je tam zasmluvněn jako Roger v Halle, nevím).
nicméně.... zajíci se počítají až po honu (zde po French Open), Rafu byl rozhodně neodepisoval. možná Madrid vynechá a v Itálii to bude zase ten Nadal. anebo taky ne, uvidíme :-)
Reagovat
turista
To je pomalé odcházení stejně jako se to občas píše o RF.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.atptour.com/en/news/nadal-barcelona-2019-sf-reaction

Reči o confidence sú trochu PR, ale inak sa celkom stotožňujem s hodnotením..

Som zvedavy, ze ci by Dom vydrzal toto tempo 3 sety, a tie lajny ktore boli tesne dnu by neboli zrazu tesne von..Skoda, ze Rafa nevyuzil tych 40:0 na prijme, nedopodávaný zápas by s Thiemom mohol otriast.
Reagovat
Patik
Mne osobne to príde ako rozhovor po prvom alebo druhom kole v Monte Carle.
Reagovat
dappe
3. set by pravděpodobně vyhrál Thiem tak 6:2 a nic na tom nemění ani slabší tři výměny na servisu při posledním gamu, které navíc s přehledem napravil. Jak zápas plynul, tak byl rozdíl mezi oběma stále větší a větší. Nadal bojoval snad o každý svůj servis a hlavně míček, Thiem neměl až do toho posledního gamu žádný problém. Zápas mohl bez problému skončit dvakrát 6:2.
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm... Hrál líp a víc si troufal. Ale jestli je schopný se zlepšit dost na to, aby obhájil titul na FO, to je zatím ve hvězdách. Jsem dost zvědavý na Madrid a Řím. To asi všichni, páč díky Rafovi je letos antuka celkem otevřená.

Clay Open 2019.
Reagovat
turista
Madrid a Řím Rafa letos nevyhraje. To už spíš tu Paříž.
Reagovat
dappe
4-6 4-6 je vzhledem k průběhu pro Nadala ještě dost lichotivé, bylo to celkem na jednu bránu. Přesto si myslím, že se ještě do RG trochu probere, zatím je to z jeho strany špatné.
Reagovat
rybicka
Já si kvůli zápasu Petry přebukovala autobus, abych viděla celé do konce. Chtěla jsem i pro zápas Nadala, páč jsem věřila, že opět padne. Leč nepodařilo se mi přerezervovat. Tak teprve po návratu domů se raduji. Petra a ještě toto :-)
Reagovat
gigin
Od: steve79
Nadal hral posledni dva zapasy vyborne. V Barcelone je pomalejsi antuka nez v Madridu, kde nad Nadalem dvakrat vyhral.
[ Reagovat ]
27.04.2019 10:38Od: steve79
6:3 a 6:4 vyhraje Nadal.
[ Reagovat ]
27.04.2019 12:21Od: annah
Taky si myslím. Dom nemá šanci. Nebo jen nepatrnou, která nestojí za řeč.
[ Reagovat ]
27.04.2019 12:32Od: turista
Šanci má.
[ Reagovat ]
Reagovat
annah
Zrovna jsem to chtěla napsat! Klobouk dolů před temi, kdo výsledek předvídali nebo aspoň pripousteli. Já bych teda prognostika nebo bookmakera dělat nemohla. Sekla jsem se uz tolikrat, ze se radsi jakýchkoliv odhadů do budoucna zdrzim. :-)
Reagovat
gigin
:DD
hele ale to je dobře, že se stát může cokoliv. Je to zábavné :)
Reagovat
sojka1
mne to moc zabavne neprijde, tipla jsem si, ze Dom bere MC a ted jsem ho zase radeji tady v Barce preventivne zatratila.. ;-) :-))
Reagovat
gigin
Páč si nekonzistentní. Drž sa toho, co ti říkám já.
Reagovat
sojka1
to je ovsem cesta do pekel.. ale beru.. :-))
Reagovat
gigin
Highway to Hell. Vydrž! :D
Reagovat
SwissMaestro
Thiem porazil Nadala v Buenos Aires (16), Římě (17), Madridu (18) a letos v Barceloně. Příští rok to je tedy jasné
Reagovat
Roger_Federer
Jsem v šoku, antukovy král nema jeste ani jeden titul z antuky..
Ale jo podřadné turnaje, koho zajimaji 1000covky.
Reagovat
gigin
Barcelona je pětikilo, nebo?
Reagovat
Roger_Federer
Ja ani nevim, antuku nesledujem, jenom livescore..:)
Reagovat
SwissMaestro
Jo, Barca je 500 :)
Reagovat
Kozoroh
Gratulka Dome, jako druhý po Djokerovi jsi porazil Rafu na antuce aspoň 4x ;-)
Reagovat
gigin
No, rozdíl je v tom, že Djoko ho klepnul, když byl Býček ještě jakžtakž pohromadě. Dnes už to nemá takový punc.
Reagovat
steve79
Fans Nadala nesmi byt nenasytni. Vyhral jedenackrat titul v Barcelone!!!!
Reagovat
steve79
Jednou to skoncit muselo. Rafa dnes hral dobre, ale Thiem vytahl supertenis.
Reagovat
Pe3k
https://youtu.be/1OdbITd_u9U
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa přijede do Madridu bez titulu poprvé od roku 2004
Reagovat
Herbert_Hoover
Pokud bychom chtěli být přesní, tak to není pravda..Madrid byl v roce 2004 podzimním indoor turnajem a v té době už měl Rafa turnaj ze Sopot.
Reagovat
Patik
a Thiem sa pridá pravdepodobne k Federerovi a bude druhý alebo tretí hráč na okruhu ktorý má dva tituly v tohtoročnej sezóne.
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafova nejhorší sezona co do absence trofeje..naposledy v roce 2004 nebyl na konci dubna turnajovým vítězem.
Reagovat
Patik
Tak ako som tipoval vedľa v inej téme stala sa prvá varianta a to 6-4 6-4 pri Thiema..tak sa aj stalo..Nadal škoda..Points Droppin.
Reagovat
dunphy
V poslední hře už jsem nedoufal. Ale Dom to zahrál fakt skvěle. Tak snad zítra vyjde i finále a bude druhý 500 titul z antuky :)
Reagovat
Pe3k
Klidně může rupnout s medvědem.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud by oba zahráli, jako hráli dnes, Dom je vítěz.
Reagovat
dunphy
Ano, to klidně může. Něco si přeju, ale realisticky to samozřejmě vnímám jinak a upřímně by mě to nijak nepřekvapilo.
Reagovat
Kozoroh
K Fedexovi se někdo přidá s 2. titulem v letošním roce - Dom vyhrál IW a Medvěd v Sofii.
Reagovat
aape
Dominik se tady opravdu rozehrál, krása
Reagovat
Mayo
Tipoval som proti FF prehru a aj dnes proti DT , sem tam aj cosi uhadnem.
Reagovat
Krisboy
Ty nehádáš, ty jseš připosranej alibistickej pseudofanoušek. Kašpar.
Reagovat
Mayo
Prečo si taký kysly? :/
Reagovat
Kozoroh
Za měsíc bys mohl zatipovat, s kým Rafa prohraje na RG :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna z tych lepsich prehier..:...Samozrejme Rafa musí byt agresívnejsi, troška to zintenzívnit aby bol súper viac v defenzíve...Hlavne z FH to moze byt lepsie, a musí ak má porážat dnesného Thiema..Treba pridat viac FH po lajne napriklad alebo winnerov, ked je moznost.

Ale Dom dnes velmi dobrý, az nezvyčajne. Servis, FH, BH, riziko, dokonca returny. Nezvyk, ze to písalo vsetko a najma a to treba vyzdvihnut celý zápas...To je neobvyklé..Práve preto dnes hodnotim jeho vykon ako vobec najlepsi, proti Nadalovi.::.On ma neskutočnú škálu výkonnosti, od 0-100 doslova. Prehra s Lajovicom s vykonom 0, aby potom vyradil Rafu 2:0...Tiez sa chlapec musi zamysliet..

Dnes je teda jasné, ze najlepsia antukova sezóna to pre Rafu nebude, ale stále moze byt uspesna..Musi sa zlepsit, to rozhodne, RG je otvorene...Vyhraný titul by pred RG urcite pomohol, na druhu stranu, ak by sa Thiem v Parizi stretol s Rafom s tym, ze je favorit a v priprVe s nim len vyhral, ten tlak by mu podla mna neprospel...
Reagovat
dappe
Mě by zajímalo kolik si z toho zápasu s Lajovicem viděl, že 0...Lajovic hrál o dost lépe než Nadal dnes a nenechal Thiema tolik hrát.
Reagovat
Captain_Morgan89
Hrál kulovy, už delší dobu hraje kulovy, ale ty to vždycky zametes pod koberec, nic se nedeje, ide sa dalej, holt fanatik no :)
Reagovat
Pe3k
Kolik měl Rafa nejvíce antukových proher v sezóně? 3?
Reagovat
insanezy_
6, však v roce 2015 to bylo strašný
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, ze mimo 2015 tak 3 max, neoverené.
Reagovat
smazaný uživatel
5, za sebou ho porazili Djokovic, Fognini, Murray, Wawrinka a zase Djok.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tedy 6, ještě před evropskou antukou projel semi Rio Open proti FF.
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, jsem chtěl blbě opravit toho nad tebou :)
Reagovat
Kozoroh
Spíš by tě mohlo zajímat toto - poprvé od roku 2004 nemá Nadal v květnu na kontě žádný titul z právě probíhající sezóny.
Reagovat
Herbert_Hoover
Je to však čistě statistická zajímavost..letošní finále AO > titul z Buenos Aires v roce 2015, kde porazil samé loupáky.
Reagovat
smazaný uživatel
skvělá práce :-)
https://www.youtube.com/watch?v=vuNvhS1PfM8
......................
Gratulace Rafovi, po 3 měsících si zahrál dvě semifinále za sebou. https://www.youtube.com/watch?v=hkskujG0UYc
Reagovat
smazaný uživatel
Ten poslední game odehrál Thiem neskutecne. Smekám; smekám, smekam. Z 0:40,?proti Rafovi na antuce...
Reagovat
gigin
Jj, tvl souhlas.
Reagovat
George_Renel
Král je mrtev, ať žije král .-)!
Reagovat
gigin
Vidíš a ty sas mi smál, jak píše deníčky před třema rokama nebo kdy :D
Reagovat
Krisboy
Rafo nevzdávej to, možná jenom málo zdržuješ před servisem. Nebo trenky jsou hlouběji ve žlábku, než obvykle? Zaber, trnhi s tím!!!
Reagovat
safi1313
Myslím ze i když rafa bude do konce kariéry vse prohravat , tak nikdo normální by ho snižovat neměl. Navždy bude historicky 1. za Federerem (ten se nepočítá mezi smrtelniky :) )
Reagovat
panzer.dragon
určitě nebude historicky 1. za Federerem, asi zapomínáš na djokoviče ne..
Reagovat
safi1313
Kvůli čemu by měl být Djokovic před Rafou ?
Reagovat
panzer.dragon
djoker slam(Y), dominance, komplexnost, počet TM, držitel golden master a je o rok mladší než rafa, něco by mohl ještě přihodit :-)
Reagovat
safi1313
Nechapu dominance a komplexnost - v čem by měla být vetsi než Rafova.. dominance byla kolik ? 2 roky ? Nadal a RF dominují přes deset let s obcasnyma vypadkama .. Djokovic vytěžit maximum z jejich výpadku - jakmile se ti dva zase hecli v roce 2017 tak Djok rázem pryč..djokerslam není nic =statistika na míru djokovicovi. Komplexnost nechapu vůbec jak můžeš srovnávat . Lidi chtej vidět djokovicovi zápasy jen proto ze fandí jeho soupeřům aby toho frajirka porazili;) .. jo a ve statistikách které jsou nejprukaznejsi - viz grandslamy tak ho nějak nevidím na prvních dvou místech
Reagovat
Pe3k
Tenisu moc nerozumíš, ale takových tady je...a většinou fandové Rafy ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Panzer trepe, ale v niecom ma svojim sposobom pravdu.

Tituly mozu byt skreslené. Vo vlastne sutazi je Nadal s Djokovicom niekde uplne inde ako Federer, ten sa v priamom suboji nikdy nechytal.
Reagovat
panzer.dragon
nezlobte se na mě, ale ty Forehande ani ty safi1313 neuznáváte konkrétně tyhle dva zářezy djokera jako něco vyjímečnýho?

1) držitel všech 4 grand slamů naráz
2) pokořitel všech masters turnajů co jsou na okruhu

se tady oháníte jak se na Fedala nechytá, ale oni dva tohodle nikdy nedosáhli.. a ne protože nechtěli :-)
Reagovat
panzer.dragon
djoker byl držitelem 4 GS a i WTF zároveň, peklo..
Reagovat
panzer.dragon
špatně jsem si to napoprvé přečet, vidim že Forehand uznává kvality Djokera..
Reagovat
spaniel
Nejsou to zas tak slozite pojmy, abys je nebyl schopen chapat.
- Nadal nikdy nevyhral tolik turnaju za rok jako RF s ND
- mel jen 2 extra roky 2010 a 2013, oni vic
- tydny na c.1 ukazuji, ze proste mimo antuky ztracel
- zadny TM

Djokovic a Federer jsou komplexnejsi. Rafa je prilis jednostranne zameren. Kdyby byly 2GS na antuce, mel by nejspis 25GS a pres 300 tydny na c.1
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaje za rok, su aké merítko?..:)

Nadal sa presadil mimo antuky vyraznejsim sposobom, nez Djokovic s Federerom na antuke dokopy. V 24 karierny GS, 2xRG+W...Ako jediny bude mat po 20 titulov antuka+hard, cize to o com je tenis v podstate cely rok...To len tak, čo sa komplexnosti týka..Má najlepsie percento vyhraných zápasov v pomere k počtu odohratych.

2008 mal 82 výhier, vyhral vsetko co sa dalo, od Monte Carla, RG, Queensu, W az po Toronto..Celkom vynimocný rok, vzadom na CV Rogera Federera napriklad..

Drzi rekord v Masters 1000, má 17GS...O svetovu jednotku nikdy reálne nebojoval, kedze tá zahrna 52 tyzdnovy cyklus a Rafa tento cyklus viackrat nedokoncil, nez dokoncil. Napriek tomu ma 4. koncoročné jednotky oproti piatim konkurentov..

No a toto vsetko dosiahol, polozranený, stacilo mu na to menej zápasov, nez Djokovicovi, ktory je dokonca mladsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Má najlepsie percento vyhraných zápasov v pomere k počtu odohratych v rámci GS..

2008 som pozabudol na OH :)
Reagovat
Pe3k
A jake ma Rafa H2H s Djokovicem? Kolikrát vyhrál turnaj mistrů? Kolikrát obhájil turnaj mimo antuku? Nemusíš přesně, stačí přibližně ;D
Reagovat
smazaný uživatel
H2H s Nolem neviem, plus minus vyrovnaná, preco?...Na GS s prehladom vedie Rafa a s Federerom s velkým prehladom...

TM je funny asi ako Olympiáda. A obhájenie bodov mimo antuky este viac..
Reagovat
Kozoroh
Celkovou H2H Djokodalu bereš za vyrovnanou, ale na GS vede s přehledem Rafa. No to se mi snad jenom zdá. V obou H2H je rozdíl 3 výher, na GS Rafa (kvůli RG), v celkové bilanci No1e.
Reagovat
smazaný uživatel
A percentuálne to je kolko?...

Este stále sa ti to zdá?..

28-25, je ozaj to iste ako 9-6?....)
Reagovat
Kozoroh
Rafa má vedení na GS především díky RG, mimo RG vede No1e 5:3. Dvou neankutových GS výher nad No1em dosáhl Rafa před rokem 2011, kdy začala Djokerova Prime éra. Jinými slovy, No1e ještě nebyl tím silným hráčem, jak ho dnes známe.
Reagovat
dappe
20 titulů z antuky i hardu je hrozná pseudostatistika. Co 10 a více titulů z antuky, haly, trávy a hardu? Není to více o komplexnosti?

To ostatní je takový lichotivý text pro Nadala, aby z toho vyšel dobře. Podobným stylem můžeme napsat o statistikách Federera klidně knihu...
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhladom k tomu ze v hale sa nehra ani GS a na trave jeden turnaj, tak naozaj nie..

Antuka+Hard su majoritne tenisove povrchy, cela sezóna je tomu prisposobená.

O Federerovi mozes pisat lichotivo, len ked z tych subojov vynechas RN a ND.
Reagovat
Kozoroh
Sezóna je přizpůsobena všem povrchům.
Federer taky nemá daleko k 20 titulům ze dvou povrchů, stačí mu získat 2 tituly na trávě.
Reagovat
smazaný uživatel
Hard - 2GS, 5x1000
Antuka - 1GS, 3x1000
Trava-W
Hala- Tisicka do počtu, TM.

Suma sumárum, v hale sa hra uz len nasilu, ked je vonku zima a v sucte s travou sa dokonca nechytaju na antuku, ktora straca na hard. V Hierarchii daleko na chvoste
Reagovat
Kozoroh
Venkovní hard má tolik velkých turnajů, jako antuka, tráva a hala dohromady :-))
Reagovat
spaniel
Lol podmnozinka. Neni samozrejme, ze Rafa uhraje na 3/4 turnaju vic nez Roger na 1/4? A jo, ty jsi vlastne na ty cisla dilino, takze plytvani slovy. 70% vseho co ma je z antuky, vic psat neni nutne. A v turnaji nejlepsich 10 nula, nada, zero.
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj najlepsich je turnaj Nadala, Djokovica, Federera..Holt, Roger v tejto lige obsadil stále stupeň vitazov, teš sa :)
Reagovat
spaniel
Jo, zatim porad ten nejvyssi. 20 :p
A ten tvuj myticky goat vyhral mimo antuky 6 ze 41 GS, kterych se ucastnil. Opravdu pusobive, uplny buldozer a postrach :D
A letos mu jde i to jedine co ma, jen co je pravda. Asi je to karma, za ty tvoje kecy.
Reagovat
smazaný uživatel
No vidis, to je o dva viac, nez pocet Federerovych vyhier nad Nadalom ci djokovicom vo finále...To su ti, ktori vyhrali dalsich 32 GS, casto práve cez Federera :)
Reagovat
spaniel
Podmnozinka zas zapocitava i Djokovice, aby Dopal nevypadal mimo antuky tak uboze. Klasika :D
70%
6/41
0 TM
:p
Reagovat
smazaný uživatel
Podmnozinkou si svoj prispevok zacal a podmnozinkou skoncil..

Vidis, konecne to má trosku formu tie tvoje prispevky..
Reagovat
spaniel
Ne, tomu se rika jit do hloubky. Ale to ty neznas. Ale klidne po tvem, celkove. 20>17 atd. Vzdyt to znas.
Reagovat
smazaný uživatel
No ved ja idem do hlbky. Federer je jednooky kral slepych, po prichode najlepsej dvojice paberkoval, to neokecas. Dobry na harde a trave, pokial sa práve nestretne s Nadalom a Nolem. Pan druheho sledu. Pózer, PR hviezda, na kurte nestíha.
Reagovat
Kozoroh
Rafa nikdy nedokázal obhájit titul mimo antuku, zatímco Novak s Rogerem mají na kontě úspěšné obhajoby na venkovním a vnitřním hardu, na trávě a taky i na antuce. Má jen jednu sezónu s 3 GS tituly, zatímco Novak má dvě a Roger dokonce tři. Vytvořil jen jednu sérii tři po sobě jdoucích GS titulů; No1e má tři, ta druhá je Djoker Slam z let 2015-16 a ta třetí může být dalším Djoker Slamem. A ta 0, kterou má Bull v kolonce počtu titulů z TM, je taky dírou v jeho životopise, větší než chybějící singlové zlato z OH u RF & ND. Nadal měl spoustu příležitostí vyhrát TM, ale nedostal se k titulu, protože jsou tady lepší halaři.

Spočítejme si, kolik turnajů za rok proběhne na venkovním hardu, na antuce a v hale. V této sezóně má venkovní hard 23 turnajů, antuka 21 a hala 15, přičemž jeden turnaj antuka a hala sdílí (Sao Paolo). Vidíš, že hala je slušně zastoupena. Z haly má jen dva tituly a to ještě jeden z antukového Sao Paula. Tvrdit s jeho podprůměrným záznamem v hale, že jeho komplexnost je srovnatelná s Fedexem nebo No1em, je k smíchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolko GS sa hra v tej hale?...No vidis, diskusia skoncila.

Obhajoby mimo antuky si necháme skor na silvestrovsky kabaretny program..:)

Ked sa Federer s Djokovicom presadia dokopy na antuke tak ako Rafa na harde a tráve (mozes si vybrat, kde presne), potom pridi s diskusiou o komplexnosti.
Reagovat
Kozoroh
Mluvíme tady o míře zastoupení na okruhu, ne o tom, jestli má hala GS nebo GS. Jestliže hlavním povrchem je povrch s GS podnikem, tak musíš počítat i trávu, ale to nevyhovuje tvým počtům :)

Obhajoby mimo antuku se ti nehodí do krámu, to je tady známo :)

Nadal vyhrál víc turnajů mimo antuku než Fed a No1e antukových podniků, ale to jenom proto, že neantukových turnajů je víc. Síla Nadala mimo antuku není vyšší než síla Feda a No1eho na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
Singlové zlato u RF nic neznamená, je to takový přežitek, který vytahují jeho hejtri.

Zlato z olympiady je proste zlato. To bychom mohli říct o Boltovi, ze je vlastně neúspěšný, protože nemá zlato z maratonu a dalších 30ti běžeckých disciplín. Pro mě je zlato proste zlato a tečka.
Reagovat
turista
Djokovič vyhrál všechny velké antukové turnaje a má Golden Masters. To není málo.
Reagovat
Kozoroh
"Djokovic a Federer jsou komplexnejsi. Rafa je prilis jednostranne zameren. Kdyby byly 2GS na antuce, mel by nejspis 25GS a pres 300 tydny na c.1"

Záleží na tom, jaký by měl hypotetický druhý antukový GS vlastnosti, podmínky. Kdyby měl vlastnosti hamburkské antuky, známé svými nízkými odskoky, tak je evidentní, že Nadal by nebyl úspěšnějším hráčem, než je v současném stavu (2 hardy, 1 antuka, 1 tráva). Nízké odskoky bývají komplikací pro Nadalův herní plán, koneckonců právě v Hamburku schytal Rafa od Fedexe kanára a prohru po sérii 81 výher na antuce. Takový GS podnik by byl pro Rafu něco jako USO pro No1eho.
Reagovat
smazaný uživatel
Někde jsem četl, že Federer je jednooký král mezi slepými.
Reagovat
smazaný uživatel
Výprask od Fabia byl tedy autentickým vzorkem Nadalových schopností v porovnání se světem. Král antuky je v tuhle chvílí semifinalista.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako asi úplně nesouhlasím. Fabio i Thiem hraji a hráli fakt dobrý zapas. Thiem je dneska skoro nehratelny.
Reagovat
insanezy_
Thiem hraje výborně a Fogniniho by úplně v klidu vypnul.
Reagovat
smazaný uživatel
Fabio hrál a Dom hraje dobře/skvěle, což jen podtrhuje, že Nadal hraje subpar a je z něj prostě semifinalista. Dělá nevynucené chyby jak prase.
Reagovat
smazaný uživatel
Jeho šance spočívá v tom, že Thiem se podělá, což nelze nikdy předem vyloučit.
Reagovat
Patik
Bola by škoda keby to Thiem nedopodával..lámal Nadala v každom geme a Nadal naopak nemal žiadne breakbally ktoré prišli akurát keď mal dopodávať zápas..
Reagovat
annah
Myslim ze měl za zápas jen jeden, Thiem asi 12 brejkbolu.
Reagovat
gigin
Nadal měl 3, využito 0. Dominic 12, využity 2.
Reagovat
Patik
Rafa ich mal len v jednom.. poslednom geme..Thiem ich mal snáď v každej súperovej hre.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa síce 2:3, ale inak podla mna zatial dobrý, sústredený výkon..Od základnej čiary velmi dobrý standard, ma to razanciu aj dĺžku...Problém je, ze aj Dom hrá od BL velmi dobre..

Skoda gemu blbec s dvoma DF, ale zatial dobrý tenis.
Reagovat
insanezy_
4 DF už :D
Reagovat
MarcelPersch
Kdepak, letos to nebude dobre, podle me si přenáší nějaké zranění, ale na antuce zkusí uhrát co nejvíc a pak to do US open odpíská.
Reagovat
smazaný uživatel
Pohybovo je to poslabšie..Dokonca mi niekedy príde Rafa vyslovene pomalý..

Úderovo dnes ale slušné, nie výnimočné, ale solídne urcite...Dom hrá špičkový tenis, to treba povedať..
Reagovat
smazaný uživatel
no neviem, fh v lese, na sieti strateny, dropshoty mu snad nevysiel este ani jeden, velmi pasivny.
Reagovat
smazaný uživatel
Domca je neskutecne nabuseny na dnešní zapas. Chce to vice
Reagovat
Patik
Súhlasím s Gogiskou..neviem ktorý zápas forehand sleduje.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten isty ktory ty..

Rozdiel je v tom, ze Dom nemal zatial svoju (tradičnú) hluchú minútku..

Rafa si uz zo dve vybral...
Reagovat
Patik
Celý set mal hluchý.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako to moze posudit slepy?
Reagovat
Patik
Nadal má hluché minútky celý turnaj..akurát že jediný Thiem to vie strestať.
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale ked nevidis, ze to je kvalitný zápas, řezba, kde si obaja nič nedaruju, tak si slepý a hluchý...Rafa hrá naozaj slušný zápas, ale Thiem hrá parádne..Na velké riziko, vychádza mu to neskutočne..Tieto momenty on mal, ale vzdy prisiel výpadok...Dnes nič..
Reagovat
smazaný uživatel
Patik...Fakt musím souhlasit s Forehandem. Ten zapas je kvalitní, Nadal hraje dobře a Thiem je špičkový. Není to žádná placana, solidní bitva.
Reagovat
spaniel
Tak tak. Jenze Patik tomu rozumi jak koza petrzeli.
Reagovat
smazaný uživatel
BH dneska Domovi píše neskutecne. Strategie Rafy hrát mu do backhandu je dneska trosku na houno.
Reagovat
Patik
Však zápas je kvalitný..bije sa o každú loptu..ale najviac sa bojuje len pri Nadalovom podaní..a pozrite si po zápase UE Nadala a Thiema..a Winnery Nadala a Thiema..Dom hrá svoj nadštandard ale Rafa mu v tom dosť pomáha..minuloročný Madrid bola vačšia bitka.
Reagovat
Patik
a teda druhý set je už rozhodne lepší než ten prvý čo sa kvality tenisu týka..Nadal pridal..ale stále bojuje o každé podanie.
Reagovat
MarcelPersch
To dost možná souvisí se sebevědomím, pokud mu nejde hra jako celek, těžko si bude věřit na jednotlivý údery. Smeč a BH má pořad slušný, to je pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
ja viem, len apelujem na forehandovo tvrdenie, ze uderovo je to velmi slusne
Reagovat
smazaný uživatel
To "velmi" si si domyslela :)

A to slovo dost výrazne mení vyznam.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist