Thiem v Indian Wells zdolal Raonice a proti Federerovi si zahraje o první titul z Masters

  • ATP INDIAN WELLS - Dominic Thiem v Indian Wells zdolal bez ztráty podání Kanaďana Milose Raonice a po třísetové výhře postoupil potřetí v kariéře do finále turnaje Masters 1000. O svůj nejcennější titul si pětadvacetiletý Rakušan zahraje se Švýcarem Rogerem Federerem.
    16. 3., 21:36 | Aktuality |  313 komentářů
    Dominic ThiemDominic Thiem 
     

Dominic Thiem se od začátku sezony trápil. Laboroval s nemocemi a i proto odehrál čtyři turnaje s mizernou bilancí 3 výhry a 4 porážky. Navíc je utrpěl proti papírovým outsiderům Herbertovi, Popyrinovi, Schwartzmanovi a Djeremu. 

Na první akci série Masters v sezoně však postoupil do svého největšího finále na tvrdém povrchu a útočit v něm bude na životní triumf.

Pětadvacetiletý Rakušan v úvodních kolech porazil ve dvou setech Australana Jordana Thompsona, Francouze Gillesa Simona i chorvatského veterána Iva Karloviče a ze čtvrtfinále postoupil bez boje přes Gaëla Monfilse. 

Nadřel se až v dnešním semifinále proti Milosi Raonicovi. Ale i o tři roky staršího Kanaďana, s nímž v předchozích dvou duelech neuhrál ani set, dokázal udolat. Povedlo se mu to bez ztráty podání, když jediný brejkbol musel odvracet až v závěrečném gamu. Po 2 hodinách a 28 minutách zvítězil nad bývalým finalistou 7-6 6-7 6-4.

Finalista loňského Roland Garros Thiem postoupil do svého 19. finále a usilovat v něm bude a 12. titul. Na turnaji Masters 1000 si finále zahraje potřetí, ale poprvé mimo antuku v Madridu, kde loni i předloni na triumf nedosáhl. 

V neděli se Thiem utká o svou nejcennější trofej s pětinásobným šampionem Rogerem Federerem (h2h 2-2), s nímž ve dvou duelech na tvrdém povrchu neuhrál ještě ani set. Švýcar se ze semifinále dostal bez boje, když jeho soupeř Rafael Nadal kvůli zranění kolena nenastoupil.

• ATP MASTERS 1000 INDIAN WELLS •
USA / Kalifornie, tv. povrch, 8.359. 455 dolarů
sobotní výsledky (16. 03. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (4-Švýc.) - Nadal (2-Šp.) bez boje
Thiem (7-Rak.) - Raonic (13-Kan.) 7-6(3) 6-7(3) 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (313)
18.03.2019 01:25Od: FulnekUltras A už jen krátký souhrn
pro ty, kteří místo povrchu a ksichtu dají spíš na obsah a fakta.

https://www.youtube.com/watch?v=_A5Pt0W2Jl0
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:32Od: Fandina
Díky za odkaz, už chápu, proč jsi tak hloupý, když tě rajtují takové zprávy.
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:37Od: FulnekUltras
to víš, ČT a Reflex už mě přestaly bavit ;-)
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:44Od: Fandina
To se ani nedivím, když tě jiné věci nebaví, když ti může imponovat tohle.
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:53Od: FulnekUltras
za komoušů jsem taky občas pro zpestření poslechl Hlas Ameriky - ale coby současný mainstream mě to už fakt nebere ;-)))
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:58Od: Fandina
Mně politika nebere vůbec. Asi je to tím, že jsem tam nějakou dobu prožila a proto vím, jak to chodí. Takže mě to už nerajtuje a ani nepřekvapí. Nedává nic nového. Sice tady o tom často diskutuji, ale to je jen proto, že člověk rád mluví o tom, o čem si myslí, že něco ví. Já mám ale jen ty vlastní zkušenosti, ale jinak to fakt nestuduji, zprávy v jakékoli televizi nesleduji, jen tak co ke mně dolítne. Ale chápu, že jsou někteří lidé, hlavně muži, kteří se o politiku hodně zajímají a hodně o tom ví.
[ Reagovat ]
18.03.2019 02:01Od: spaniel
Myslim ze si pletes rajtovat a rajcovat.
[ Reagovat ]
18.03.2019 02:03Od: Fandina
Dobře dobře. Já si toho možná pletu víc. Ale jo, prostě mě to nebere.
[ Reagovat ]
18.03.2019 02:04Od: FulnekUltras
reiten und reizen ;-)))
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:35Od: spaniel
lol
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:36Od: FulnekUltras
mapa vznikla loni na podzim ještě v době, kdy ušáci počítali se základnou v Polsku
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:20Od: gigin Kdoví
kolik je na okruhu komunistů. Podle mne je určitě Rublev. A Gulbis byl určitě svazák.
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:24Od: gigin
A určitě RBA. Z bab nevím.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:50Od: Davor1
Vždy ma pri pohľade na toho RBA niečo rušilo. A ono je to tým komunistickým ksichtom. Vďaka Gigine za objasnenie :DD
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:49Od: gigin
https://pbs.twimg.com/profile_images/547678598031609858/zkovwDXW.jpeg
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:28Od: hippos
Tak vazne.... Bojovnici za spravedlivejsi rozdelovani odmen Stakhovsky a Seren Williams, ti jsou jasni
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:34Od: FulnekUltras
Oficiálně ale Kong pózuje u jehovistů.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:27Od: mahycek
A už s.rte na politiku, Roger kterému fandím od juniorů
s copánkem, tak jdu spát, měl jsem těžkej víkend. Ale,
rakouského ušatce, se celkem bojím. Je to pomalé a Roger
si s ním nemůže hrát na 20 a více výměn. Dobrou, zítra
jdu na testy .
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:28Od: gigin
S hlavú?
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:06Od: triatlet
:-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:28Od: Mut@demus
Jinak, abych přispěl do politické debaty. Bude super, až se někde potkají Zeman a Čaputová. Bude jasně vidět, který národ je na úrovni a kdo jsou jen tupý burani.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:32Od: FulnekUltras
Celkem zajímavé, že zrovna jako fanoušek Andyho dáš v politice až tolik na tupou image.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:43Od: Mut@demus
Tak ty bys chtěl za prezidenta Grebeníčka, to je mi jasné.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:22Od: hippos
Ja te chapu, ty jsi proste tak nejak vseobecne prumerny. Temi dole pohrdas, mezi ty nahore se chces dostat. Bolsevici vam rikali uzitecni iiddiioottii.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:53Od: Mut@demus
Já nepohrdám, těmi, co "jsou dole", já pohrdám je voliči Zemana, za to, že 90% "jsou dole" za to já už nemůžu. Kdyby nějaký milionář volil Zemana, pohrdám jím stejně tak, jako těmi, co "jsou dole".
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:20Od: hippos
Ja to ale vubec nemyslel materialne.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:27Od: Mut@demus
Tak to už vůbec nechápu. Přece voliči Zemana (těmi, kterými já pohrdám) jsou nahoře, když vyhrál volby.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:38Od: Fazzzy3
Mal si si vybavit slovenske obcianstvo, a urcite by si dal hlas jednemu z trojice Sevcovic Harabin Kok*otleba :D a ze do toho tahas zemana, ten sa skor podoba na gasparovica, ale Caputovej nesiaha ani po clenky
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:51Od: FulnekUltras
v prodejnosti, pokrytectví a proamerické servilitě rozhodně
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:57Od: Mut@demus
Ty si evidentně vůbec nepochopil můj příspěvek, který je úplně opačný.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:39Od: Marduch
Ať je Zeman jakýkoli (charakterově si o něm myslím své), tak jsem přesvědčen, že jeho politická nekorektnost směrem k blízkovýchodnímu světu, o jeho extrémně výrazné nekompatibilitě se západní civilizací nejspíš bude v budoucnosti nejednou zpětně doceněna. Jinak řečeno, je dost možné, že ještě tvoji vnuci mu dost možná budou hodně vděční. Čas ukáže.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:43Od: hippos
Tohle tesat do kamene!
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:03Od: Mut@demus
Tak já nikdy žádně děti a tím páděm ani vnuky mít neplánuji, takže to se nedozvíme. :-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:12Od: Fandina
Má být oceněna nekorektnost k civilizaci? To je fakt logika na entou.
[ Reagovat ]
18.03.2019 03:25Od: Marduch
zkus si prosímtě vygooglit, čemu se říká politická korektnost..
[ Reagovat ]
18.03.2019 10:16Od: Fandina
Mně spíš zaujalo, že by měl být nějaký politik oceněn za nekompabilitu nebo nekorektnost a to ne k někomu, kdo se chová nepatřičně, ale jak sám píšeš, k západní civilizaci. To je opravdu postavené na hlavu.
[ Reagovat ]
18.03.2019 10:19Od: Fandina
Kdybys napsal k otrokářskému systému, fašismu, komunismu, ismy, které přivodily x lidských ztrát, válek a neštěstí. Ale ty napíšeš k západní civilizaci. Fakt padlé na hlavu.
[ Reagovat ]
18.03.2019 10:38Od: Fandina
Je to stejné, jako bys řekl, obloha je modrá, ale já s tím nesouhlasím.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:03Od: Padme
Zemanovi se nedají upřít zásluhy a podle mě spousta špatných věcí, které nyní dělá souvisí s jeho zdravotním stavem. Alkohol a cukrovka si vybírají svou daň, zasloužil by si spíš odpočinek než aby se na něm přiživovali paraziti jako Ovčáček.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:08Od: FulnekUltras
Havel skoro celé své druhé funkční období prezidenta ČR strávil už převážně vleže, takže času dost.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:14Od: Fandina
Srovnávat kroky Havla a Zemana může jen ignorant.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:25Od: FulnekUltras
Miloš ještě i dnes pořád našlapuje mnohem jistěji.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:30Od: hippos
Havel se prezidenstvim tak nejak proplul a problabolil. Vobcas udelal Zapadu cvicenou opicku.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:37Od: spaniel
Konkretne? Jiste ti to nebude delat problem vypsat.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:43Od: FulnekUltras
"humanitární" bombardování Bělehradu na prvním místě, a i jinak poslušně odkýval všechno, co se tam upeklo - o jeho veletrapné angličtině mj. ve Vajthauzu i na půdě OSN (když už ji současní hateři kritizují u Miloše) ani nemluvím ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:31Od: spaniel
lol
To je hodne slabe.
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:42Od: hippos
slabe? pan bude cynik.. karma je zdarma, ale herak pro nase deti od kosovskych albancu neco stoji
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:46Od: Fandina
Herák od kosovských Albánců? Pak se div, že tě někdo považuje za hloupého voliče.
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:58Od: FulnekUltras
Kosovo pomohla zlegalizovat a ukrást Jugoslávii právě ušácká bombová agrese. Dnes je to drogové doupě Evropy pod tichým dozorem amerického korupčního šmejdu. Peníze téhle chamradi nesmrdí a nikdy nesmrděly od jakéhokoliv režimu včetně Třetí říše.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:13Od: Fandina
Jen se vyzvracej. Fakt trapné.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:14Od: FulnekUltras
pravda bolí
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:17Od: Fandina
Proč by mě měly bolet tvoje zvratky? To je tvůj problém, že potřebuješ házet na někoho špínu a nic ti není svaté. Vybereš si k tomu kde co, jen abys to použil. Ale svědčí to jen o tvé minimálně hlouposti, když nechci užít silnější slova.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:24Od: FulnekUltras
Co jsem napsal o Kosovu, USA a fašistickém Německu, je pravda. Jestli je ti "svatá" mainstreamová lež, nic s tím nenadělám.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:34Od: Fandina
Tvojí pravdou je psát o šmejdech zabrání území a další slova, která jsou jen gesty, ničím jiným. A nejsměšnější je na tom, že v podstatě napadáš mainstream, ale jsi jeho hlavím představitelem, coby volič Zemana.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:44Od: FulnekUltras
Přál - vlastně nepřál - bych Ti ta "gesta" zažít na vlastní kůži.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:43Od: Fandina
Nejméně důvěryhodné na tvých příspěvkách je to, že špínu nikdy neházíš na Rusko. A že by bylo x možností to udělat. A začneš házet tam, kde to vůbec není třeba nebo není to na místě. A to je důvod, proč i kdyby ses rozkrájel, tak tě nelze brát vážně.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:45Od: Fandina
Respektive, člověka napadne hned, že jsi zmanipulovaný jedním směrem, ostatně, že x webů z Ruska takto na internetu operuje je známá věc. Takže není divu, že hloupí lidé na to skočí.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:50Od: FulnekUltras
Vycházím ze zdrojů obou stran. Nemůžu za to, že ve lži a pokrytectví jasně vedou ty proamerické, což je nejlíp vidět na líčení snadno osobně ověřitelné situace u nás.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:55Od: Fandina
Nevšimla jsem si žádného proamerického webu, ale proruských je tu mraky. Ale chápu to, protože dobré zboží se vychvaluje samo, nepotřebuje k tomu placené štvavé proruské weby. A to, že ty jsi blb, je jen důvod, že to nechápeš.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:00Od: FulnekUltras
To víš, ředitel a šéf zpravodajství ČT ti také nebudou veřejně troubit, kam jsou povinni pravidelně chodit na raport. Z jejich lží už jen o naší vlastní zemi je to však víc než jasné.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:01Od: Fandina
Kam chodím neví, ale pokud nechodí do Ruska, tak je to v pořádku.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:03Od: Fandina
Navíc, já se na ČT nedívám, mám vlastní zdroje z internetu a lidí, kteří v USA byli a jsou, to je pro mě směrodatné. Ne to, co píše nějaký iq tykve jako ty na webu.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:09Od: FulnekUltras
ČR, Novinky, Reflex, Respekt, IDnes... nebudu ty zaprodance vypisovat všechny. Jejich orientace pod americkým vlivem je u všech stejná. A vyplachování mozků ruským nebezpečím na hodně lidí pořád zabírá.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:15Od: Fandina
Ty jsi vypláchlý obráceně. A to tak, že úplně, protože už nejsi soudný. Tady nejde o to, co píší výše jmenovaná média, ale o to, co vím od lidí z vlastní zkušenosti. Ty musíš být úplně na hlavu, že si myslíš, že to co píšeš je pravda.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:48Od: FulnekUltras
Nejvíc špíny a krve po celém světě má za posledních nejmíň 100 let na kontě USA. Kdo neinformovaně věří antiruskému mainstreamu, který dnes USA samozřejmě cíleně dotují, ten volí jejich nastrčené figurky typu Drahoš, Macron nebo Čaputová.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:53Od: Fandina
Jistě, nedávno obsadilo Ural, příště Ukrajinu, Kazachstán a pak nevím co ještě. Kdyby jich nebylo, kam by lidi odcházeli, když se jim ve své zemi nelíbí. Koho by se bály, rozpínavé národy, jako je Rusko a další. Ještě že tu jsou a nejlepší jsou Drahošové atd..
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:05Od: FulnekUltras
Tak do USA se většinou odcházelo jen za penězi - a zpátky obvykle s holou prdelí a potichu. Díky SSSR tady lidi žili dobrých 40 let nejdůstojněji v naší dosavadní historii. Objektivní porovnání většiny pamětníků se současností mluví samo za sebe, a v poslední době už má naštěstí aspoň částečně svobodný prostor na netu.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:08Od: spaniel
Preklad:
Jsem tupy jak poleno a nechopny se uzivit. Nepotrebuji svobodu, jen zaruku ze nechcipnu hlady a stat mne rekne, kde pracovat a za kolik, kdy se ozenit, kam jet na dovolenou a jakou hudbu poslouchat, jake knihy cist.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:10Od: FulnekUltras
Překlad pro mainstreamem zmasírované primitivy, kterým právě došly argumenty.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:23Od: spaniel
Lip se zilo jen linym, nechopnym, zbabelym a hajzlum. Ke kterym patris?
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:28Od: FulnekUltras
Je znát, žes zažil howno.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:34Od: spaniel
Aspon ho nemam v hlave jak ty ;)
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:38Od: Fandina
Má pravdu, kdo chce, tak si může vydělat. Obvzlášť teď, kdy úrady práce mají spoustu volných míst. Za totáče sis vydělat víc nemohl, i kdy ses rozkrájel. Nikdo ti to neumožnil. Všichni přibližně stejný plat, ať si dělal nebo nedělal. Umělá zaměstnanost, která k ničemu nevedla, protože v socialistickém hospodaření nešlo o zisk, ale o plnění plánu. Což zákonitě vedlo ke krachu.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:48Od: FulnekUltras
Podstatná je NEJNIŽŠÍ životní úroveň obyvatel. A tou se současný režim chlubit nemůže ani náhodou. Tím hůř, že jde často i o lidi, kteří pracují. Chvástat se z velké části parazitní nadstavbou a z ní počítanými "průměry" platů apod. umí každý pokrytec. Ony stále více se rozevírající nůžky přivedou tento systém ke krachu zákonitě a už poměrně brzy. Zdaleka nejen u nás.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:55Od: Fandina
Opět píšeš blbosti. Co se týká životní úrovně, tak se naše po krachu komunismu opět začíná přibližovat nejvyspělejším zemím světa. Což v době socialismu bylo naopak, z prvorepublikové úspěšné země jsme klasaly až tak, že to krachlo. A těžko vysvětlovat někomu jako ty, že celosvětově ověřený systém plánovitého socialismu, kde nikdo neodpovídá za nic vedlo ve krachu. Nefunguje to nikde na světě. Ale vysvětluj to blbovi. Když to nechápe.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:57Od: spaniel
Podstatna? Podle koho? Je x komunisticky zemi, kde je zivotni uroven naprosto mizerna, mnohem horsi nez na zapade. I v SSSR byla daleko horsi i u tech poslednich. A jestli ti jde jen o nas a ne jine komunisticke zeme, tak to bylo proto, ze mame sikovne lidi, kteri nadvazali na prvni republiku. Nebo proc jak myslis, ze ze vsech kom. zemi se nejlip zilo u nas a v ve vych. Nemecku? Zapadni mysleni.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:59Od: Fandina
A líbí se mi, jak píšeš že to krachne zdaleka nejen u nás. Fakt si myslíš, že někdo vymyslel už něco lepšího, co by fungovalo, co to je, to by mě zajímalo. Kdyby tomu tak bylo, tak to dávno bylo zavedeno. Ale těžko to vysvětlovat někomu, jako jsi ty.
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:08Od: Fandina
A ještě se mi líbí tvůj termín parazitovat a nadstavba. Typické termíny z učebnic za socialismu. Asi to čteš z minulosti nebo čerpáš ze současné socialistické nalejvárny. Tam se s tím operovalao. Pořád něco o nadstavbě a parazitování. Jenže já ti naopak píšu. Každý si může vydělat sám. Úřady práce hledají lidi na práci a ty lidi dostanou zaplaceno. Parazitování z práce druhých je termín, který je jen prázdné slovo. Berlička pro neznalé.
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:15Od: Fandina
Nebo spíš pozůstatek z minulosti, kdy skutečně davy lidí parazitovali z práce dělníků. Určitě to byly plné sekretariáty KSČ, kde byli nic nedělajíci komunisté, kteří ostatní buzerovali. A to samozřejmě byla velká zátěž pro hospodářství země. Pamatuji, jak jsem jednou byla pozvaná na sekret, když jsem našla zlodějinu v účetnictví jedné firmy. A bylo mi řečeno, že to mám stahnout, že manžel nebude moci dělat to co dělá atd.. Ubožáci, fakt hrůza.
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:31Od: FulnekUltras
Opravdu si myslíš, že dnes už se toto (v trochu jiné podobě) neděje? ;-)))
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:38Od: Fandina
Zcela určitě si mě žádný politický sekretariát nebude bolat na kobereček s tím, že mám stahnout nějakou zlodějinu. A když ano, tak se mu vysměju.
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:41Od: Fandina
Případně to zveřejním, aby se měli za co stydět. Což za dob komunismu možné nebylo.
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:43Od: FulnekUltras
pravdu máš v tom, že to už nebude sekretariát - ale...
buď ráda, že jsi zabezpečená a peníze pravidelně chodí... ;-)
[ Reagovat ]
18.03.2019 01:51Od: Fandina
Ano mám důchod, 40 let zaměstnání a dvě vychované děti. Nestěžuji si. A jsem šťastná, že komunisti vyhučeli.
[ Reagovat ]
18.03.2019 02:00Od: Fandina
Vychované, myšleno, že jejich výchova se počítá do důchodu. U žen :-)).
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:10Od: Fandina
Vážně si myslíš, že nevím, jak to je ve skutečnosti. V socialismu jsem žila 34 let, takže těžko mi někdo bude vysvětlovat, jak to tam bylo. Ale řeknu ti jedno, já si nestěžuji a nikdy nebudu, protože já jsem spokojený člověk, takže já jsem spokojená, ale rozhodně jsem víc spokojená těch třicet posledních let, kdy už komunista v ČR nevládne, morálně se nemusím přetvařovat, finančně jsem na tom líp, mohu podnikat, založila jsem firmu, která třicet let funguje. To by se mi za totáče nestalo ani ve snu. Takže super, že tu komouši nejsou. A díky Havlovi a podobným. A co se týká USA, tak fakt jsi směšný v tom, co o tom píšeš. Fakt si myslíš, že nevypadáš jako blb? Vypadáš.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:12Od: FulnekUltras
od restituentky tvého typu mě toto označení těší
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:18Od: Fandina
Já nejsem restituentka. A i kdybych jí byla, tak opět. Chápeš vůbec, co to byly restituce? Že komunisti sebrali lidem majetky a pak je po čtyřicetiletech devastace vrátili?
Můj případ to nebyl, bohužel. A i kdyby byl, tak jedině proto, že ukradené se má vrátit.

Já jsem v privatizaci, co mohl každý, koupila provozovnu, na kterou jsem si půjčila peníze, abych mohla začít podnikat. A pak jsem začala. Mohl to každý, kdo chtěl, za totáče by samostatné podnikání možné nebylo.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:13Od: Fandina
Nejvíc mě baví, že prý z USA přišli lidi z holou p. Tak jsem se dlouho nepobavila. Ty máš dost.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:24Od: spaniel
Je to dement. Musi mit hodne ubohy zivot. Porad svadi svou neschopnost na jine.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:02Od: hippos
coze? albanci ovladaji balkanskou cestu od devadesatek, z vynosu financovali kosovskou osvobozeneckou armadu a terorismus
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:10Od: Fandina
A proč to pleteš do debaty o prezidentech? Oni s tím mají něco společného? Fakt úplně mimo.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:13Od: FulnekUltras
protože přesně tenhle hnus podpořil i havel
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:14Od: Fandina
Nic takového nepodpořil. Fakt jsi hloupý.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:25Od: FulnekUltras
samozřejmě nepřímo (viz hippos níže) - jinak to šmejdi ani neumí
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:40Od: Fandina
Ani nepřímo. To jen tvůj mozek za vším vidí šmejdy.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:46Od: FulnekUltras
když si představím Havla - slovo šmejd mi prostě naskočí na první dobrou hned po slabochovi ;-)))
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:48Od: Fandina
Jak říkám, je mi tě líto, jsi ubožák.
[ Reagovat ]
18.03.2019 12:29Od: Fandina
Není divu, že člověk, jako ty, který se zastává zločinného režimu, který likvidoval vlastní občany, nedovolil jim odejít za hranice státu, střílel na ně, jen aby nemohli jít za lepším, považuje člověka, který se takovému režimu postavil, za šmejda.
[ Reagovat ]
18.03.2019 22:21Od: FulnekUltras
Dizidentské hračičky za dolary a v mercedesu do "práce" neberu vážně. Co je zač, ukázal Havel naplno teprve po převratu, když jako prezident zbaběle utekl od rozbíjení Československa a poslušně lízal řiť ušákům.
[ Reagovat ]
18.03.2019 22:23Od: FulnekUltras
poníženecký slaboch, nic víc - Klause se bál jako malý harant
[ Reagovat ]
19.03.2019 10:23Od: Fandina
Byl to humanista, bojovník za svobodu a lidská práva. A bál se lidské hlouposti, což je logické.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:38Od: hippos
Fandino, prestante verit na pohadky o tech dobrych a o tech zlych..v politice existuji jenom dva typy lidi 1. ti co maji svoje zajmy 2. ti co maji zajmy jine..oba typy lidi se ridi heslem "ucel sveti prostredky"
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:47Od: Fandina
Takže podle tebe jsou jen zlí, proto popisuješ Kosovo, jak ho popisuješ a Havla jako toho, kdo to podpořil. Mohl bys možná věřit i na pohádky, kde je dobro, ne?

A co se týká politiky, deset let jsem se pohybovala v té nejvyšší. Havla, Klause i částečně Zemana jsem zažila osobně. Takže vím, co říkám. A nevěř tomu, že politikům jde jen a jen o sebe. Tak špatní zase my lidé nejsme. A politicky jsou jen lidi, které druzí volí.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:49Od: Fandina
politici jsou jen lidé
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:01Od: hippos
mi pripapada, ze ti empaticti lide s dobrym umyslem vjsou vzdycky nakonec prevalcovani psychopaty bez zabran
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:07Od: Fandina
Myslíš tady v diskusi nebo v politice?
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:09Od: hippos
vsude
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:18Od: Fandina
Já jsem optimista. Myslím si, že hodně věcí, které se dějí, jak v politice, tak v životě jsou třeba jen lidské chyby, nedorozumění, než nějaký úmysl druhému ublížit.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:19Od: hippos
havel->schvalovani humanitarni bombardovani srbska kvuli kosovu->hashim thaci, narkobaron, pozdeji i velitel kosovske osvobozenecke armady a soucasny prezident kosova->kosovsti albanci nasi zemi vyjadruji vdek za podporu pravidelnymi dodavkami heroinu
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:22Od: Fandina
Znovu opakuji, hloupý volič. Když už se zajímáš o politiku, tak alespoň čti seriozní média ne nějaké pochybné weby, které bez hlubších znalostí píší nesmysly. Případně štvavé weby.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:24Od: Fandina
Pak už chápu, proč tolik lidí volilo Zemana. Když každý čte kde jaký slint a věří tomu.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:31Od: hippos
boze na tom neni nic stvaveho, thaciho oznacuje za valecneho zlocince a narkobarona i prozapadni amnesty international a to je co rict! a tady je clanek o kosovske narkomafii ze serioznich hospodarek, uz z roku 2000
https://archiv.ihned.cz/c1-745447-kosovska-narkomafie-zasobuje-heroinem-stary-i-novy-svet
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:33Od: hippos
evidentne hlubsi znalosti k tomuto tematu chybi nekomu jinemu...
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:36Od: Fandina
A proč to dáváš do souvislosti s Havlem. To je jako bys řekl, že za to může on.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:43Od: hippos
on za to nemuze, proste si z neho udelala albrightova tu opicku
kdo jiny by mel mluvit o humanitarnim bombardovani nez nejvetsi ikona humanismu v devadesatkach
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:52Od: spaniel
Proc hippo? Stejna velikost mozku?
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:56Od: hippos
hippos! ty nerozenas hrocha vod kone?
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:53Od: FulnekUltras
I to "slavné" absurdní drama se v Havlově praktickém životě nakonec změnilo na pouhou absurdní frašku - a objektivní historie si ho bude pamatovat nanejvýš jako sebeprospěchářsky kolaborující žalostnou figurku amerických zájmů v Evropě.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:57Od: Fandina
Nemyslíš si snad, že tvoje příspěvky někdo bere vážně, kromě tobě podobných. Jsou určité názory, o kterých bych s tebou i diskutovala, ale obecně, když to tak čtu, ty musíš být vypatlaný až na půdu.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:09Od: FulnekUltras
Oceňuji, že ignor není tvou berličkou. ;-)
[ Reagovat ]
18.03.2019 12:33Od: Fandina
To jak popisuješ pohled na Havla mě jen usvědčuje, jak jsi vypatlaná hlava.
[ Reagovat ]
18.03.2019 22:26Od: FulnekUltras
Doufám, že jsi té absurdní tragikomedie na Hradě nebyla přímou součástí. No, každá koruna nakonec dobrá... ;-)))
[ Reagovat ]
19.03.2019 10:24Od: Fandina
Tisíckár lepčí být ve službách Havla než bývalého komunisty a STbáka.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:53Od: Fandina
A co měli dělat. Dva se prali a pořád to pokračovalo. Tak na jednoho vlítli. A je klid.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:59Od: Fandina
Vlítli na toho silnějšího, toho, který víc ubližoval.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:04Od: hippos
nebo zasadili posledni ranu velke yugoslavii?
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:12Od: Fandina
Já nejsem odborník na Jugoslávii, takže ani nevím, jaká je tam historie a teď to hledat nemíním. Jisté je, že po pádu železné opony a komunismu se leckteré národy chtěli osamostatnit. Rozpadlo se Československo bez jediného výstřelu a jak to bylo přesně tam, nevím. Jisté je, že se tam válčilo, Chorvatsko Srbská válka atd.. atd.. Takže problém velký. Je to jako kdyby se tvůj soused pod domá hádal, pral, pak se začal hádat s tebou a jednou by ti došla trpělivost a mezi ty dva bys vlítl. Nikoho to netěší, ale bohužel to zafungovalo. Už se na území Jugoslávie nestřílí nebojuje a vzniklo tam x států.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:16Od: FulnekUltras
Je škoda, že lidi se obecně málo informují - třeba právě o tomhle tématu - a pak jsou mainstreamovými polopravdami a cíleným sofistikovaným lhaním velmi snadno manipulovatelní.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:24Od: Fandina
Proč myslíš, že jsou lidi mylně informávni. Jsi nějak moc nedůvěřivý, máš problém s tím, si o věcech zjistit informace, nebo jak to myslíš. Ten, kdo chce, tak si věci zjistí sám. A ten kdo nechce, tak bude číst a předkládat jen to, co si přečte na štvavých webech. Jak to děláš ty.

Já jezdím do Chorvatsko kolikrát ročně. Byla jsem v muzeu, které je vlastně opuštěné bojiště včetně domů a rozestavění z dob srbsko chorvatské války. Tam člověk vidí i slyší, když chce, jak to tam bylo. Samozřejmě, ne všechno může člověk na vlastní oči osahat. Ale má také svůj rozum a svoje zkušenosti, aby posoudil, kde je pravda.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:30Od: spaniel
Ze to pises zrovna ty :D
Uz si tady napsal tak 10 pitchovin o SK politice a vydaval to za pravdu. Ty informovanej.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:44Od: FulnekUltras
buď konkrétní - vláda Fica loni padla celá, nový premiér za Smer Pellegrini je figurka typu Sobotky přijatelná pro USA, řada lidí ve státních úřadech byla pak vyměněna, i na velmi důležitých postech včetně obrany - co máš dál?
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:48Od: Fandina
Líbí se mi, jak ti vadí USA. Proč, copak ti udělali? Obsadili nás v 68 jako Rusko? Fakt jsi úchyl.
[ Reagovat ]
17.03.2019 23:57Od: FulnekUltras
Využívají nás zcela bezohledně už 20 let jako vojenské nárazníkové pásmo a přepravují přes nás zbraně a žoldáky. V NATO jsme fakticky vazalem jejich zájmů daleko mimo vlastní území. Jinak tady ale čekám hlavně na to, co konkrétního mi sdělí spaniel.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:01Od: Fandina
A? Jsme členy NATO, takže je to oboustranná spolupráce. Že ty to nechápeš, to je tvůj problém. Pořád lepší být spojencem USA, než Ruska. Proč kamarádit s horším, když můžeš s lepší.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:06Od: spaniel
Vlada: SMER, SNS, MOST-HID. Jediny kdo padl je Kalinak, ministr vnitra, i kdyz ten odesel sam ted pres Vamoce (coz je skoda, mel byt odejit, mel nepocitame kauz, jedna z poslednich unos Vietnamce vladou z Nemecka). Pod tlakem odstoupil Fico, ktery ma za sebou kauz, ze kdyby se spocetli, muselo by odstoupit tak 100 politiku. Nakonec odstoupil pote, co se mu nascitalo par velkych poslednich (treba se zjistilo, ze se taha se stetkou Vadalovcu, mafii ktera ovlda agrodotace), nebo bydleni v dome danoveho podvodnika. Je porad predseda Smeru, jen nastrcil pred sebe Pellegriniho. Vsechny stranicke akce vede sam, ma vic verejnych vystupu nez premier. Pellegrini neni pro usa, je to jen dalsi smejd, ktery byl vhodny svoji image pro oblbnuti jejich volicu. Jinak vlada funguje ve stejnem slozeni celou dobu. Asi nevis co znamena pad vlady.
[ Reagovat ]
18.03.2019 00:22Od: FulnekUltras
https://sk.wikipedia.org/wiki/Vl%C3%A1da_Slovenskej_republiky_od_23._marca_2016 _do_22._marca_2018
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:56Od: hippos
Jak jako konkretne? Kdyz nekdo proplouva, tak tam nic konkretniho proste neni. Pro me je nejpodstatnejsi, ze v ramci hesla "nejsme jako oni" se nikdy nepostavil proti prekabateni starych kadru.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:40Od: Fandina
A nebo Západ udělal cvičenou opičku jemu.
Asi nikdy nebude žádný prezident braný jako osobnost tak jako on. A to hlavně za dobu před pádem komunismu. Nebál se jít za svým názorem i když byl za to perzekuován. To hned tak někdo nedokáže.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:45Od: hippos
Ja si naprosto vazim Havla jako disidenta, i kdyz i to spousta lidi zpochybnuje.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:59Od: Fandina
Záleží na každém z nás. Jsou lidi, kteří zpochybňují všechno. Takže je potřeba se řídit vlastním rozumem i zkušenostmi. Takže Havel super. Měl zásluhu na pádu komunismu. A celkově to byl dobrý prezident. Klaus byl také dobrý, ten si naběhl se zelenou planetou, ale jinak to byl důstojný zástupce státu. Zeman je se svými výroky hodně problematický, jednou dobou byl i trapný s tím, jak kde koho zesměšňoval.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:49Od: Ondra979
HAvel je znama osobnost po celem svete, tomu se KLaus a Zeman nikdy nemaji sanci vyrovnat, proto ho tka nemaji radi. Mel svoje chyby, ale ti dva mu neshaji ani po kotniky
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:03Od: hippos
Tak kanditatu na tvar padu komunismu bylo mnoho. Zajimalo by me pric si vybrali zrovna jeho.
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:24Od: Fandina
Vybrán? Myslím, že to nebylo tak složité. Před revolucí byl pro komunisty jako hadr v areně, shazovali ho, kde mohli a zároveň se ho báli jako čert kříže. Mezi disidenty měl dost velké slovo, byl v centru dění a po revoluci zase v Občanském foru. V podstatě moc kandidátů na prezidenta nebylo, v podstatě to bylo paradoxní, že šel v uvozovkách z vězení do úřadu prezidenta.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:17Od: Padme
Přečti si něco o cukrovce, jak ničí cévy, nervy, orgány. To že má potíže s chůzí je vidět, ale jak má poškozený mozek poznáš jedině podle chování, před dvaceti lety by s Mynářem a Ovčáčkem zametl a určitě by měl více sebereflexe. Není to o pohybu nebo o špatném dechu, ale zamlženém úsudku.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:23Od: gigin
Tak ale v tom případě tam nemá co dělat.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:27Od: Fandina
Lid ho chtěl, zvolil většinou. Co s tím chceš dělat.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:29Od: gigin
Ok, to akceptuji, ale pokud je ve fázi, kterou popisuje Padme, tak by měl rezignovat.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:34Od: Fandina
Já jen chtěla říci, že ani neměl kandidovat. Jenže kandidoval a byl zvolen. To je těžké tohle. Přitom i kdyby nevypadal jako nemocný, nikdy bych ho nevolila, kvůli jeho názorům a tomu, jak se chová, jak vystupoval i dávno předtím a jak byl uštěpačně arogantní, ale lid ho chtěl. Tak co s tím.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:39Od: gigin
Použiji tvá slova - s tím nic nenaděláš. Už delší dobu uvažuju, že se na stará kolena odstěhuju pryč.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:40Od: spaniel
To nedelej. To same v bledemodrem je vsude. A muzu rict, ze u nas se zije hodne dobre.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:43Od: Fandina
:-)) tak to já bych tak zlé neviděla. Samozřejmě, člověk vidí spoustu chyb, postěžuje si, ale jinak bych to zatím tak zlé neviděla.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:46Od: FulnekUltras
východně od Českomoravské vysočiny to ještě furt de... ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:49Od: Fandina
To může říct jen blb.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:48Od: Padme
Nikde není psáno, že nemocný člověk nemůže být prezidentem, to už musí posoudit lidí. S věkem obecně dochází ke zhoršení kognitivních funkcí, ale u něj je to ještě umocněno alkoholem, cukrovkou a cigaretami. Ta změna je pozvolná, ale přijde mi teď jako jiný člověk.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:55Od: Ondra979
samozrejme by mel, ale neudela to hlavne kvuli svoji lumpenparte - Mynar, Nejedly, Zbytek atd..ti si vesele korumpuji a Zeman uz na ne nestaci
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:31Od: FulnekUltras
Podle jeho live projevů je pořád víc OK, než jsou jeho hateři schopni unést. A tak už kvákali třeba i o rakovině. V atmosféře permanentní proušácké mozkomasáže v mainstreamových médiích se ani moc nedivím - řada lidí je zdánlivě důvěryhodně působící sofistikovanou manipulací ovlivnitelná neuvěřitelně lehce.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:37Od: Fandina
Mně se nejvíc líbí, jak používáš masáž, mainstream a další věci. Kdybys myslel svojí hlavou ani by tě nenapadlo se tím zabývat. Ale chápu, že potřebuješ nějakou berličku, vysvětlit si, proč se to a to děje. Nejjednoduší je říci si, že je to tím, že to druhému někdo nakukal. Kdybys myslel hlavou, tak by tě to nenapadlo.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:39Od: spaniel
Tak on to zna. Dostava masaz z pochybnych webu a saje to jak houba a kdaka tady jak cvivena opicka. Tak predpoklada to same u ostatnich.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:45Od: FulnekUltras
oba jen potvrzujete má slova ;-)))
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:48Od: Fandina
Pořád nevím, jestli to, co tu píše myslí vážně, nebo jen provokuje.
Jednou dobou jsem si myslela, že je to provokace, ale čím dál to čtu, tak si myslím, že je to blb a tomu co píše věří.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:41Od: Brutvan
Ach, tenis :)
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:49Od: FulnekUltras
ještě za 14 dní druhé kolo, a pak už snad dáme pokoj... ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:48Od: Pe3k Tsitsi vs Fedr AO19 highlights
https://youtu.be/_hV3gckDk1I
[ Reagovat ]
17.03.2019 15:44Od: Mut@demus
Dvě ostudy.
[ Reagovat ]
17.03.2019 16:14Od: Pe3k
Ty a Tomasinho?
[ Reagovat ]
17.03.2019 16:53Od: Mut@demus
Jsme jediní dva fanoušci Andyho v historii TP. Ano, ale co to má společného s Federerem a Tsitsipasem?
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:00Od: Pe3k
Nic, ale tys tady začal s urážkami...
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:28Od: Kozoroh No1eho exhibiční debl s Pistol Petem :-)
https://www.atptour.com/en/news/djokovic-sampras-mcenroe-haas-indian-wells-2019

https://11f4k830or6yrwagw43qiccz-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2019/03/Tommy-Haas-Hit-8-768x432.jpg
[ Reagovat ]
17.03.2019 12:50Od: MartinPa
Tak už se pomalu rýsuje podoba úmluv z domu Švýcara a vypadá to na něco většího než, že Roger pustí Halle / Wimbledon - Rafa pouští IW, Miami a Madrid => vychází mi tedy jediná možnost a to, že Roger pustí Turnaj mistrů. Pokud to dopadne, tak po vítězství na TM bude zřejmě následovat smutná zpráva o odchodu Rafy do zaslouženého důchodu - Vamos.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:03Od: Patik
Roger by nikdy nepustil halle s Wimbledonom.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:23Od: a.magerova
Tak tak... už TO z nich leze... takže Rafa navíc pustí i FO a Roger teda to TM... ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:38Od: Kozoroh
Pěkně si to plánují, ale Djoker jim to zhatí ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:45Od: Patik
Nole to všetko pustí ako pustil IW..s Fábiom už totižto naplánovali budúcnosť kariéry v štvorhre..dosť už bolo singlov.
[ Reagovat ]
17.03.2019 12:38Od: Kozoroh Nadal nebude hrát v Miami
https://twitter.com/josemorgado/status/1106981083571281920
[ Reagovat ]
17.03.2019 12:49Od: Pe3k
To bylo jasné, Nadal je zdravý jen během antuky (facepalm).
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:13Od: Kamilos88
Sunshine double pro Švýcarsko?
[ Reagovat ]
17.03.2019 14:48Od: Mayo
To je dobre.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:56Od: mahycek
Proboha, Fandino neblbni, já tě mám za dobrou maminku,
babičku i trochu tenistku. A teď ještě politika, Zeman a
Drahoš ? Nezlob se Fandinko, já volil Zemana, Drahoše ne,
vždyť to jsou prázdná slova, žádnej politik to nebyl a
tlačil to pořád do EU. Já vím, taky jsem v branži mezi
hudebníky i herci narazil, ale kamarádíme se pořád,akorát
politiku přejdeme několika větami. Teď řešíme zase Boeing ,
i když já jsem zastánce Boeingu, létám pravidelně a
s hodou okolností jdu tento rok na simulátor Boeing
737 MAX 8. To mi koupili vnoučata samozřejmě s babičkou
ke kulatinám. Miluji také letadla.
[ Reagovat ]
17.03.2019 16:46Od: Fandina
Já Zemana nevolila. Drahoš byl lepší a inteligentnější kandidát, tak nevím proč bych měla volit někoho jiného. A obecně si myslím, že inteligentnější volič volid Drahoše.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:07Od: FulnekUltras
+1000 ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:20Od: Fandina
Jinak co se týká simulátoru, tak já jsem ho taky před pár lety dala jako dárek manželovi a synovi a byla jsem pak s nimi, když na tom byli. A bylo to super, byli jsme na Ruzyni a bylo to mpc pěkné, i když já jsem nepilotovala, ale seděla jsem s nimi v kabině a dívala se na to, jak letíme. Letěli jsme nad ruzyňským letištěm a bylo to úžasné.

Jinak já jsem v mládí lítala na větroních, takže letadla a lítání miluji.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:26Od: steve79
Koukam, ze v Miami je novy stadion. To bude i centr kurt?
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:52Od: Kozoroh Re: Centr by měl vypadat takto:
https://i.ytimg.com/vi/lBV7GkARTTk/hqdefault.jpg
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:26Od: steve79
A to uz bude letos?
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:29Od: Kozoroh
Ano, letošní ročník bude první v novém areálu.
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:10Od: mahycek
Dobře jste to včera odpoledne předpověděli, že Rafík odstoupí.
Já se to dozvěděl kuriozně na jevišti při hraní, když náš
kytarista má 2 minuty své extempore, tak v zákulisí mi
bubeník hlásí, který zrovna taky v tu chvíli nehraje, že
Roger postupuje bez boje. A pak jsem šel zpívat dál...
Když budu optimista a Roger dnes vyhraje, tak není
scifi dohnat Connorse. K dnešní výhře, přidat Halle, Wimbl,
Cinci i Basilej a už je blizko. A to jsem vynechal US OPEN,
Šanghaj a Masters v Londýně. A když něco málo přidá
v r. 2020 , tak to má. Zdá se to reálné ne ???
Samozřejmě už dávno nemusí nic dokazovat.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:48Od: Pe3k
Nadalovi už nevěří ani nos mezi očima i jeho fanoušci, ale je fakt, že po výhře nad Karenem se vůbec neradoval a pravděpodobně to nebyl strach že zase dostane na budku od starého pána, ale opravdu zdravotní komplikace.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:53Od: Fazzzy3
+1
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:10Od: FulnekUltras
Přesně - Connors tam s tou stodevítkou straší už zbytečně dlouho a ještě k tomu omylem. Nahonil si číslo na menších turnajích, stejně jako třeba Lendl.
[ Reagovat ]
17.03.2019 18:51Od: gigin
Typičtí Ušáci.
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:38Od: Ondra979
offtopic: gratuluji Slovakum k dobre volbe, je videt, ze jsou na tom lepe nez my. A uz se tesim, az se budouci pani prezidentka setka s nasi hradni ostudou, to bude zajimavy kontrast :)
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:42Od: annah
To teda jo. Ten náš zákeřný a pomstychtivý dement proti slovenské krasavici... :-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:47Od: Ondra979
:) tvrde receno ale musim souhlasit. Dodnes nechapu, jak jsme ho mohli zvolit..proste se nechali zblbnout + Ruske prachy, hnus nejvetsi
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:18Od: Kozoroh
To je tím, že se nesetkáváš s voliči Zemana. Faktem je, že Drahošův výkon v debatách byl nic moc a taky ten jeho podpis pod "Výzvu vědců" mu ublížil.
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:34Od: Ondra979
nao, nesetkavam. Drahos samozrejme v debatach neoslnil, muj favorit to nebyl, ale proti Zemanovi jsem mu to tam hodil. Z doslechu ale vim, ze nemalo lidi podlehlo stvave zemanove kampani a nakonec ho volilo jako mensi zlo, coz byl ale naprosty omyl a ukazuje se to v plne nahote, probehly take lzive retezove emaily mezi seniory atd. Proste kampan byla jedna velka spina a bez te by to nevyhral
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:20Od: SwissMaestro
To je právě ono. Drahoše volili lidi jen aby to nebyl Zeman. A ten blbeček si myslel,že mu to bude stačit :D
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:25Od: Fandina
To co píšeš nemá logiku.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:27Od: SwissMaestro
Pravda. Logiku to nemělo. Proto to taky dopadlo tak jak to dopadlo. Naštěstí :-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:29Od: Fandina
Jak pro koho, naštěstí. Drahoš byl tisíckrát lepší kandidát než Zeman, ale říkej to blbovi.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:31Od: Fandina
Naštěstí ve volbách do Senátu vyhrál v prvním kole. Takže zase to tak špatné s lidmi není.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:35Od: SwissMaestro
Jojo, tímhle se klidně ukájejte :D V senátu se uklidili skoro všichni co prohráli s Milošem :D :D
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:37Od: Fandina
Však je to také ostuda národa, volit Zemana. Naštěstí ne všichni jsou blbci.
[ Reagovat ]
17.03.2019 12:20Od: Ondra979
je to tak, Zeman otevrene zrazuje nasi republiku. Je velka chyba, ze zaloba na nej neni pouze v rukou Senatu, takhle bohuzel muze radit jak utrzenej a nic se mu nestane.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:23Od: hippos
Aha, tak lidi volili Zemana, protoze jsou blbci..Ja bych cekal trochu vic empatie, precejenom vetsina volicu MZ se rekrutuje z vasi generace. Ti lide nejsou hloupi, oni jsou nasrani, zklamani a casto se citi zneuznani na druhe koleji. Proc ja jako tricatnik tu frustraci vnimam a vy ne?
[ Reagovat ]
17.03.2019 16:45Od: Fandina
Neuraž se, ale podle mě nejsou voliči Zemana moc inteligentní. Tím bych diskusi uzavřela.
[ Reagovat ]
17.03.2019 16:48Od: Padme
Já upřímně nechápu, proč tolik stran vložilo naději do Drahoše. Neuměl se prodat, toho si přece museli lidí všimnout. Vždy když mluvil, tak jsem se cítila, jak na potítku, když jsem sledovala spolužáka, který se sice hodně učil, ale moc nechápal, o čem mluví...
[ Reagovat ]
17.03.2019 16:57Od: Fandina
A to se mi právě líbilo, že mohl být prezidentem někdo, kdo předtím v politice vůbec nebyl. Ale je vidět, že většina lidí ho nechtěla. Ale podle mě byl to byl tisíckrát lepší prezident než Zeman. V příštích volbách mu ale moc šancí nedávám, přece jenom by to chtělo někoho mladšího. Myslím, že jeho věk je nevýhodou a chtělo by to někoho mladšího.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:15Od: Padme
Mně se líbil Fischer, kdyby dostal podporu od médií, jako Drahoš, bylo by to teď jinak. Ale do kampaně šel pozdě, bohužel.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:28Od: Fandina
Fischer by byl dobrý, jenže bohužel do druhého kola neprošel. A média byla sice na straně Drahoše, ale podle mě to bylo kontraproduktivní. Většina lidí ve druhém kole volila Zemana spíš proto, že se bála změny a Zemana už coby prezidenta měla ověřeného a to byl podle mě důvod jeho druhé volby.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:39Od: SwissMaestro
Fišer je slizkej a cpe se tam přes Havla a "slušnost". Říkat o 2 miliónech lidí co volili Zemana, že jsou hloupí může pouze právě hlupáček a nebo někdo kdo nezkousnul, že jeho favorit prohrál :)
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:41Od: SwissMaestro
Nehledě na fkt, že většina antizemanovců z řad voličů a i kandidátů na prezidenta si hráli na slušňáky, ale Zemanovi se vyloženě smáli jak je na tom zdravotně špatně. Hlavně Drahoš a Fišer.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:47Od: Fandina
Někdo si na slušného hraje, někdo jím je, ale všichni lepší než Zeman.
[ Reagovat ]
17.03.2019 18:33Od: FulnekUltras
říká Stádina ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 18:44Od: spaniel
Lazdopadne Caputova s velkym naskokem :)
Tak to jeste neni s lidmi tak spatne a podobnych cvoku jak jsi ty, je sice na muj vkus hodne, ale mohlo to byt horsi.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:50Od: FulnekUltras
Slovenská soc.dem. (SMER) se bohužel na rozdíl od české ještě nestačila historicky definitivně znemožnit, takže její z Bruselu podělaný paňáca ještě ve druhém kole sehraje zrežírované proušácké figurce rádoby "levicovou" stafáž. Rozumní lidi volit už většinou nepůjdou, což by v případě postupu Harabina nehrozilo - a ušáci by si pak po porážce své loutky mohli odškrtnout další nespolehlivý stát v nárazníkovém pásmu s Ruskem..
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:20Od: spaniel
To co predvadis je vazna retardace.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:27Od: gigin
Nn, je pozér. Stoprocentně.
[ Reagovat ]
17.03.2019 18:46Od: Fandina
Mně se líbí na méněinteligentních lidech, že vždycky, když si nevědí s něčím rady, tak se odvolávají na mainstream, stádo a podobně. To je totiž znak lidí, kteří mají nějaký komplex. A potřebují si sami sobě dokázat, že jsou dobří, že nejsou méněcenní. Já myslím, že ty jsi toho typickým příkladem.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:18Od: hippos
Mi zas prijdou hloupejsi lide, co tvrdi, ze volici MZ jsou hloupejsi. Ano jsou mene vzdelani, ale jeste jsem nevidel pruzkum zalozeny na zkoumani inteligence, rozumovych schopnosti. Zkusenejsi clovek vi, ze vzdelani neni zarukou inteligence. Ja osobne jsem VS vzdelan(strojar a stavar), v IQ testech dosahuji vice nez 130 bodu. Ale volil jsem Zemana, jsem blbej jak troky, vzdelani opravdu neni zarukou.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:28Od: Fandina
O tom, že určité skupiny lidí volí toho a toho kandidáta existuje x průzkumů. Podle nich ti vzdělanější volili Drahoše. Kvůli tomu se nemusíš čílit. Sám dobře víš, jaký byl důvod, proč si ho volil, tak o co ti jde. Já jen opakuji, že inteligentnější ho nevolili. To je můj názor, nemusíš s ním souhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžeš dělat.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:29Od: Fandina
Sám dobře víš, proč si koho volil a předpokládám, že si za svojí volbou stojíš. Že tě někdo považuje za hlupáka, to ti musí být jedno.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:39Od: Ondra979
ok, ja volbu Zemana respektuji, ale nikdy bych ho nevolil a jeho pusobeni mi jen potvrzuje, ze byl nevolitelny. taky si myslim, ze ho volili prevazne lidi starsi a mene vzdelani, ale chtel bych se tedy zeptat, jestli jsi s jeho pusobenim ve funkci spokojeny? Nevadi ti napr. jeho napadne straneni Cine a Rusku, snaha o nevydani Nikulina do USA, vyroky o Novicoku, utoky na BIS, NUKIB, tj. bezpecnostni instituce statu, napadne straneni BAbisovi, ohybani ustavy, utoky na novinare atd...Ted se navic ukazalo, ze jeho kampan byla financovana firmou Adast, ktera je napojena na Rusko?
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:56Od: FulnekUltras
Havel a Klaus byli tisíckrát horší - a svinstva, kterých se dopustili a s touto zemí udělali, by tady ještě ucpala odpad.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:01Od: Fandina
Ani ve snu nebyli horší, oba lepší, i když každý jinak. Jenže vysvětluj to blbovi.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:24Od: spaniel
Protoze Zeman se objevil az pred prezidentskymi volbami odnikud, cisty jak lilie :D
Vzdyt on to pekl roky s nimi. Vse co jim zazlivas, on byl toho soucasti. Na par let zalezl do diry, pak vylezl, hodil par protiimigranstlych hesel, par pochval Rusum a ovce jak ty mu to sezrali i s navijakem :D
Leze Cine do zadku, oblecava to investicema a pritom treba mrnave Holandsko u nas investovalo 10x vic. Totalni saskarna.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:39Od: FulnekUltras
Sám mu nejvíc zazlívám ustrašený podpis narychlo spunktovaného vstupu do NATO v roce 1999, když přes nás ušáci potřebovali létat s bombardéry na Jugoslávii. Těžko si však představit nátlak, kterému byl tehdy z Washingtonu vystaven. Každopádně z toho, co je momentálně k dispozici, je i s Babišem pořád jeden z nejlepších. Výrazně kvalitnější lidi už se do politiky nehrnou.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:41Od: spaniel
Porad bombardovani Jugoslavie. Neudelat to, tak se tam bojuje doted.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:41Od: gigin
Babiš?! Ty píííčo :DDDDD
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:34Od: spaniel
Síla co?
Ale tady tomu exotoci nejspis imponuje jeho stbacka minulost. Kradeze, z kterych obvinuje Klause, u Andreje prehlizi :D
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:37Od: gigin
Já jsem se dřív vztekal tady, ale teď už jenom fakt údiv a úsměv.
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:39Od: Ondra979
komousum to imponuje, tomu verim. ALe i na velkodojice Burese jednou dojde..za ty znicene lany a spodni vody si to zaslouzi jako nikdo
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:42Od: FulnekUltras
miliony a ještě k tomu pořádně zveličené nejsou miliardy nebo dokonce celý stát - za vlastizradu z roku 1992 při protiústavním rozbíjení Československa by měli Klaus, Macek, Kalvoda a spol. sedět ještě dnes - v normálních systémech se něco takového nepromlčuje. StB je už jen jedna z posledních trapných antikomunistických berliček. Jakýkoliv evidenční zápis absolutně nedokazuje, co ten který člověk ve skutečnosti dělal. Babiš byl v zahr. obchodu - a tam byli StB evidováni prakticky všichni. Dneska to u BIS a SIS není o nic lepší, nedělej si iluze.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:03Od: spaniel
:D
Babis ukradl vse co ma a ma miliardy. Cela jeho historie je zdokumentovana. Nejvic mu pomohla CSSD, takze ovarova hlava, to uz to zapada, ze se zastavas obou.
Ale uz aspon vim, ze spravne je hloupy, dik za potvrzeni.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:08Od: FulnekUltras
není zač
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:05Od: hippos
Uprimne jsou postoje, ktere u nej nechapu viz ty kauzy okolo BIS atd. Nikulin, Novicok? Ja teda rozhodne nevim kde je pravda a nemyslim si, ze se to nekdy dovim. Ruska se nebojim, protoze vubec nechapu proc by melo usilovat o slabou Evropu. A co se tyce Ciny, tak pro me byla posledni kapka socialni kredit.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:44Od: Ondra979
Rusko se snazi destabilizovat EU a vede s nami hybridni valku, je agresivni vuci svym sousedum - viz Ukrajina a Krym. Je to nepritel, a Zeman je jejich clovek, proto jim splaci dluh. Cina je kapitloa sama pro sebe - odprony rezim krery pravdepodobne provadi genocidu na Ujgurech. A kdo tomuhle poklonkuje, tak je zradce
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:43Od: Fandina
I kdyby ho volilo dvacet milionů lidí, tak to neznamená, že jsou inteligentní. Podle mě nejsou a nebudou.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:47Od: SwissMaestro
Ok, brát ti to nebudu :) Minimálně prostě volili svoje zájmy a stáli si za svým. I přes tlak mainstreamu. V Praze nahlas říci, že člověk volil/volí Zemana bylo o držku. I když....už jen ta provokace jak to lidi nasralo stála za to :D
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:51Od: Fandina
Pokud někdo volí proto, aby druhého naštval, tak to je právě ten důvod, proč píši, že voliči Zemana nestojí za nic.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:52Od: Fandina
A samozřejmě je k tomu i x dalších důvodů. Inteligentního voliče abys pohledal.
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:54Od: SwissMaestro
Nerozumíš psanému textu. Toto jsem nikde nenapsal. To by inteligentnímu voliči jako jsi ty jistě mohlo dojít. Konec diskuze.
[ Reagovat ]
17.03.2019 18:01Od: Fandina
Máš pravdu, to by bylo na voliče Zemana moc inteligentní.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:29Od: hippos
Doporucuji knihu s nazvem Vsechny jejich lzi. Zvlast pasaz o tom, ze v intelektualnich kruzich v USA jsou sympatie k DT spolecenskou sebevrazdou.
[ Reagovat ]
17.03.2019 19:33Od: Fandina
Což jen potvrzuje můj názor, že ne vždycky musí ve volbách vyhrát ten víc inteligentní kandidát.
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:42Od: Ondra979
a doufam, ze nas pristi prezident bude Pavel Fischer, jako senator pracuje vyborne a je videt, coz je dobre
[ Reagovat ]
17.03.2019 17:16Od: FulnekUltras
K podpisu připravená ušácká základna na Slovensku ti nestačí, hňupe? Ale je vidět, že pro ten svůj rozežraný konzum bys prodal i vlastní rodiče - takových deb.ilů je bohužel pořád ještě hodně. Omlouvám se za dva "ostřejší" výrazy, ale za 30 let mnohem horších pravičáckých urážek směrem doleva to snad pro jednou skousneš. ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 18:45Od: Nola
omg

nerob laskavo zo Slovakov dementov, ktori nevedia napocitat do desat....

sme vsetci gramotni, az na par vynimiek :D, mame povinnu skolsku dochadzku, ovladame malu nasobilku, a az tolko zmanipulovanych blbcov sa na Slovensku predsa nemoze urodit

som apoliticka, ale nie blba, pozri ako dopadol jeden madarsky kandidat u svojich vlastnych, narod uz nikomu neveri.....
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:23Od: FulnekUltras
Promiň, že to dávám pod Tebe, ale informací je pořád dost. Samozřejmě, jejich zdroje si zhodnotí každý - doufám v první řadě na základě porovnání s VLASTNÍM rozumem a zkušenostmi.

https://www.youtube.com/watch?v=fr3W1cskl34
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:27Od: spaniel
Chmelar je retard, co ma ego jak vesmir a pritom nesnese ani kriticky komentar. Ale verim ze tobe staci ze je proti USA a uz to nejlepsi kandidat, protoze videt si dal nez metr od nosu, je na tebe uz moc. A bud rad, ze jsou bolsevici v prdeIi, protoze ty bys delal tak nastenkare.
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:04Od: FulnekUltras
Pořád preferuju tu jeho základní informaci o utajovaných dohodách současné slovenské vlády - to je fakt, který zatím nikdo nezpochybnil. A že byla tato vláda instalována po loňském odstranění premiéra Fica na základě mainstreamem vyvolané davové psychózy v blavských ulicích po CIA zinscenované vraždě novináře, je také fakt. V Polsku jednání o US-základně nedopadla. Na to jsou Poláci až moc hrdí. 1+1=podpis Čaputové v budoucnu všude tam, kde to bude americký agresor potřebovat. A velká část stáda mlčí nebo je dokonce spokojena. Koneckonců i Hitler nás v "protektorátu" vlastně jen "chránil" - a hajlujících poskoků, ze kterých se v květnu 1945 přes noc stali ti největší partyzáni, tady našel i tehdy víc než dost.
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:40Od: spaniel
Jsi vazne tak hloupy nebo lzes?
- zadna vlada instalovana nebyla, vlada se nezmenila, porad stejne slozeni, jen Fico dosadil svou loutku, zbytek stejny
- brutalni korupce, propojeni vlady a mafie, upadajici zdravotnictvi, skolstvi, to jsou priority, ne usa
- pokud by v tom mel prezident slovo, tak uz by to udelal Kiska ne? Rikas ze je jejich loutka, nac by potom tlacili zas novou loutku? Jedine ze by to tak mebylo :D
Sam nevis co placas, ten zvast o Hitlerovi to jen doklada. Vetsinou kdyz se vytahne Hitler, znamena to, ze jsi prdeIi a jen placas pate pres devate
[ Reagovat ]
17.03.2019 21:54Od: FulnekUltras
Odstranit Fica se USA - právě kvůli jeho údajnému "propojení s mafiemi a vraždou novináře Kuciaka" (jak to stádu patřičně naservíroval mainstream) - povedlo, Babiše zatím "slabším" pokusem s jeho synem ne. Tihle pevnější lidi jsou pro ušácko-imperialistický ksindl nejnebezpečnější. Základna USA na Slovensku je v jednání poté, co krachlo Polsko. Než bude papír připraven, Kiska už prezident nebude. O co se tady snažíš? Vždyť nevíš základní fakta.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:10Od: spaniel
Ty si tvrdil, ze se zmenila vlada a ja neznam fakta?
Smer ma za usima uz tak 1000 kauz, je to nejspinavejsi partaj v historii. USA nemusi nic, lidi jich maji po krk a dukazu je vic nez dost. Ovsem hlupaci si pred nimi zakryvaji oci. Jsou vymyti fake news od retardu, kteri neuvadi zdroje a pisou pohadky. Ale hlvne maji dobry biznis. A hlupacci jak ty jim to zerou a jeste si mysli, ze neco vi. Ve skutecnosti skodite vlastni zemi vic, nez dokazete pochopit. Infikujete lidi silenstvim a nenavisti. Jak nackove.
Ty jen vykrikujes nesmysly jak generator slov. Ovsem omezeny generator, kde mas jen velmi malo slov, proto je to vzdy tak trapne a pusobi to jak z 60let z nastenky.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:21Od: FulnekUltras
Smer ani ANO by USA vlastně nevadily, pokud by neměly v čele tak nezmasírovatelné lidi. U Smeru už je vystaráno. Na Babiše budou muset imperialistické swině ještě přitlačit. Druhá věc ovšem je, kam se jeho hlasy v Česku potom přelijí - a to je při děsivých zkušenostech lidí se všemi "modráky" a jejich přicmrndavači (ODS, TOP, KDU, STAN, Piráti, Zelení apod.) celkem nasnadě a pro USA tím pádem ještě děsivější. Všechno je jen otázka času.
[ Reagovat ]
17.03.2019 22:50Od: spaniel
lol
[ Reagovat ]
17.03.2019 18:51Od: Ondra979
urazky od takoveho lidskeho odpadu jako jses ty me nemuzou rozhazet, jdes do ignore a je smutne, ze neco takoveho tady jeste muze psat.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:05Od: FulnekUltras
Na podobné reakce potrefených konzumních pokrytců jsme dávno zvyklí. ;-))) Opravdu nejste jako ONI (podle havloidního hesla z roku 1989) - jste ještě mnohem horší. Svobodu a demokracii uznáváte pouze jednosměrnou - podle vašich "ochránců" ze Západu. Před vlastními spoluobčany s odlišným názorem radši zastrčíte hlavu do ignoru nebo velkopansky zpochybníte jejich inteligenci. Jak píšu, ještě že to už zřejmě nevidí generace vašich rodičů a prarodičů.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:22Od: Fandina
Divím se, že s takovými příspěvky, jako je tenhle, lze někoho nechat psát na veřejném webu. Co slovo, to ponižování druhého, i když slušnými slovy.

V podstatě je mi tě líto. Ty musíš mít smutný život.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:28Od: spaniel
Jisteze demokracii uznavame jen zapadni. Protoze na vychode neni, tunto. Kdyby se splnil tvuj vlhky sen o navratu komancu, ty bys byl prvni, co by pistel ze nemuze psat co chce.
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:17Od: Kamilos88 Roger
Ať dnešní zapas dopadne jakkoliv, tak současný Federer je pro tenisové hráče to nejhorší, co muže být. Je všude první, nic nehoní, nic ho netlaci, je uvolněny, má u sebe rodinku. To se pak hraje blbě. On muže z fleku jít do důchodu a nic by se nestalo, ale proč by to dělal; když prohrál letos jeden zapas.

Rafa určitě udělal dobre, ze nenastoupil. Na hardu by měl problem s Rogerem i kdyby byl 100% připraveny a na antuce musí obhájit co nejvíce bodu.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:44Od: Pe3k
Čím je na tom Roger lépe, tím častěji ho posíláš do důchodu. Připadá mi že jsi bojkot fff. Chtělo by to trochu pokory a soudnosti. Novakova prohra nedělá z Federera lepšího hráče.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:14Od: Kamilos88
Posíláni do důchodu jsem vyvrátil hned následující větou.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:29Od: Pe3k
Ano, ale zminujes to zbytečně moc často a tak celkově jsi moc progressive.
[ Reagovat ]
17.03.2019 14:18Od: Kamilos88
Díky za názor. Jdu přemýšlet o svém životě s láhvi vodky
[ Reagovat ]
17.03.2019 16:13Od: Pe3k
Do tvého života mi nic není, zamysli se jen nad svým fanděnim tady na tp.
[ Reagovat ]
17.03.2019 20:50Od: Kamilos88
Chytrý hoch.
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:05Od: annah Roger přišel pozdravit publikum
zápasu, který se nekonal:
https://pbs.twimg.com/media/D1z07_lW0AEfeRi.jpg
https://pbs.twimg.com/media/D1z-1WjX4AANuf9.jpg
https://twitter.com/BNPPARIBASOPEN/status/1107136980247142401

Rafa se podle všeho neukázal, asi už mu je to hloupé, když během roku potřetí skrečoval - AO 2018, USO 2018. Taky pajdat tam s bolavým kolenem...Nejspíš už byl na cestě k doktorům.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:02Od: Patik
Takto mal vybehnúť na ten kurt predovšetkým Nadal dať si aspoň tú námahu prehovoriť k publiku keď už nenastúpil na zápas..Takto tam prišiel Roger povedať že ho to mrzí pritom on je ten čo je v poriadku a kvôli nemu sa nič neriešilo a nestalo.
[ Reagovat ]
17.03.2019 08:03Od: steve79
Roger mi opet vyrazil dech. Po AO jsem ho trosku odepisoval, ale posledni dva turnaje mi zacinaji pripominat rok 2017. Co vyhrat French open?:D
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:08Od: Padme Re: :D
My fanoušci jsme fakt nenasytní... ;)
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:32Od: steve79
Ja uz byl smireny, ze zadny vysledek na masters nebo grandslamu neudela a hele vitez v Dubaji a nejprestiznejsi masters 1000 minimalne finale.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:51Od: a.magerova
Tak tak... teď (poslední 2 roky) je lépe od Rogera nic nečekat a ono z toho NĚCO kápne... ;-)
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:09Od: Kozoroh
Na RG si děláme zálusk my :D
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:49Od: a.magerova
To klidně můžete... :-P
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:15Od: Kamilos88
U neho nemůžeš předpovídat vůbec nic. Já tady psal po AO, ze Roger potřebuje vyhrát dva turnaje po sobě, aby se hodil do pohody. Většina lidi zde v cele s Forehandem se mi vysmali do obličeje a hele, dneska finále a už to tak nereálné není. A v současném rozpoložení top10 a zejména opakovaně absence Rafy na hardu + Noleho herního projevu je Federer největší favorit na titul na všech turnajích mimo antuku. Tenis ho baví, stovku má, tak ať těch 109 udělá. Jestli si to má někdo zasloužit, tak kdo jiný, než on.
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:20Od: Kozoroh
Největším favoritem na GS je No1e. Prohra s Kohlim na tom nic nemění.
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:36Od: Ondra979
souhlasim, Roger na GS uz nikdy nebude nejvetsim favoritem..ani na W, to by ho musel Novak vynechat coz mu nepreju. Ale to neznamena, ze by treba nemohl vyhrat, ale bylo by to prekvapko..uvidime
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:43Od: Kamilos88
Já ti rozumím, ale Nole má proste čím dal větší blackouty. Nemůžu si pomoci. Paříž, TM, IW to není nahoda. Přijde den, kdy ho to proste nebaví a nevíš kdy
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:22Od: Kozoroh
GS jsou vyjímka. Tam se mu v nejbližší době žádný blackout nepřihodí. Na GS turnajích si letos dá No1e obzvlášť záležet.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:34Od: FerrariF50
Jasně že dá, taky si to myslim a souhlasim, že bude největším favoritem na všech GS, ale věřím, že Roger letos jeden GS přidá :) Rafa na antuce bude zase nebezpečný, Roger a antuka to jsem sám zvědavý. Já tipuju, že jeden pobere ještě Novak, jeden vezme Roger a jeden bude mít nějakého opravdu nečekaného vítěze :) Pokud Rafa tak jedině F0, jinak už fakt asi hodně těžko.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:38Od: FerrariF50
A tak to já jsem zas takový fanoušek, že dokud bude Roger hrát na vysoké úrovni, tak vždycky budu věřit, že může vyhrát cokoliv :)
[ Reagovat ]
17.03.2019 05:10Od: Forehand
Rafa vytušil, ze Forehand je mimo internet, a bez tejto fan podpory sa na to rovno vykaslal :)

Kazdopádne zle znamenie, Rafa nevie odohrat 2-3 hardove turnaje v serii, navyse antukova sezona je blizko, nemusi sa to zahojit...
[ Reagovat ]
17.03.2019 00:49Od: Kuzzie
Takovej napinavej semifinalovej duel se v IW skutečně odehrál a vy všichni jenom spekulujete nad tím, jak by dopad Nadal x Federer..není to škoda?
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:42Od: Patik
Snáď to nebude ako IW 2018 že Roger opäť nepremení Matchpointy.
[ Reagovat ]
16.03.2019 23:08Od: Fazzzy3
To už by bolo na prášky. Minulý rok si myslím že to bola klúčová prehra s Delpom. A tiahlo sa to s ním celú sezonu. Teraz je však podľa mňa Roger vačším favoritom ako bol s Juanom. Všetci vieme aký je Juan hráč a bojovník. Thiem tento rok nehrá nič svetoborné, až na tento turnaj. Stať sa môže všeličo, ale myslím že Roger je po tej 100 v ke uvoľnení, a hrá bez stresu. Thiem bojuje o prví masters rovnako Juan minulý rok, ale teraz budú podľa mňa role obrátené. Tipujem Rogera v dvoch setoch, ale pre prípad smútku si to poistím za 20cku na Domina, ten kurz sa mi pozdáva. Každopádne som rád že je vo finále Thiem, lebo Raoniča nemôžem vystáť. Ten ksicht, a servis mi lezú na nervy. Eso eso eso, a taký tenis není pre mňa atraktívny, kdežto Dominov backhand je na pohľadenie, rovnako ako ten Rogerov :-)
[ Reagovat ]
16.03.2019 23:12Od: annah
Taky Raoniče nesnáším, má furt takový divný výraz. Napak Thiem je sympaťák každým coulem. Moje sympatie k němu by ovšem výrazně narostly, kdyby to zítra projel...
[ Reagovat ]
16.03.2019 23:22Od: FerrariF50
Já si oblíbil Thiema hlavně po zápase s Nadalem minulý rok na US open, protože to byl podle mě moc hezký zápas a bohužel ho nevyhrál, což mě mrzelo hlavně kvůli tomu, že Nadal pak stejně odstoupil a semifinále GS díky Rafíkovi o ničem. Tohle mě fakt vytáčí. Takové důležité zápasy těch největších turnajů ..., člověk se těší ale né, prostě nic, protože Rafík má bebí. Pak nemá být člověk na něj vyloženě nasraný. Dneska opakovačka. Kolik semifinále nebo finále se ještě nedočkáme ? Na antuce uvidíme samozřejmě všechny, ale na ty se většinou ani nedívám.
[ Reagovat ]
16.03.2019 23:22Od: Patik
Thiemovi aj keď mu fandím tak mu nemôžem prísť na chuť ako hráčovi..ten jeho povzdych jak keby pri každom údere kýchol..backhand taktiež nevyspytatelný..niekedy z neho zahrá krásny úder ..úder zápasu a niekedy ho uvalí tri metre za čiaru..forehand antukový top spin..občas zahrá zápas roka a občas akoby držal prvýkrát raketu..ale to je len môj dojem z neho..čo ma mrzí ak by Roger vyhral titul..tak to nevydarené neodohrané semifinále..to by dodalo tomu víťazstvu úplne inú chuť..lepší pocit a viac sebavedomia.
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:27Od: Kamilos88
Buď v klidu. Všichni vi, ze by to na hardu Nadal stejně prohrál. A vi to i on sám a je rad, ze nemusel nastoupit. Těch 20 hardovych titulu má Rafa blízko, ale zároveň strasne daleko. Pokud to chce udělat na nějakém Masters, tak potřebuje souhru okolnosti, jako loni v Torontu. Minimálně dvě sezóny tam bude mít vždycky Noleho, Rogera a nextgen, která bude čím dal lepší.
[ Reagovat ]
17.03.2019 09:40Od: annah
Jo, jo. Ideální plán byl - v semi Rafa, ve finále Nole. Nemůže za to, že je poztrácel cestou, že mu plán sami překazili. Kdyby náhodou dnes vyhrál, už vidím ty komentáře na téma, že to není plnohodnotný titul, protože ho nevyhrál proti svým největším rivalům.
[ Reagovat ]
17.03.2019 11:57Od: Fazzzy3
Asi tak :D ale keby ho vyhral Rafa tak je z neho Goat...
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:09Od: Patik
Najlepšie by bolo keby finále dal 6:1 6:1..aby som bol vkľude..ale keďže Nadal vypadol tak by som to víťazstvo osladil takou trojhodinovou bitkou s Thiemom nech má Roger trošku pocit že to víťazstvo vydrel.
[ Reagovat ]
17.03.2019 13:41Od: Fazzzy3
Vies co mas pravdu rad by som bol za 3hod bitku ale keby hrali o 20:00 a nie o polnoci :D Takto dufam ze do 2rana bude hotovo :D
[ Reagovat ]
17.03.2019 14:19Od: Kamilos88
Jiný výsledek, než 2:0 by mě překvapil.
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:28Od: Ondra979
Dom vlastne jeste nema masters..takze motivaci ma hodne velkou. Pral bych mu ho kdykoli jindy,ale nejak tusim,ze by mu to mohlo vyjit prave ted :(
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:06Od: Ondra979
no to bude hodne tezke, moc rychle to neni takze to vidim skoro 50:50, snad Roga nerozhodi ta pauza
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:14Od: Brutvan
Jaká pauza? Myslíš ten den, během kterého zregeneruje své staré tělo?

60:40

Není to tak, že by byl vítěz už předem, ale favorit celkem jasný.
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:15Od: Ondra979
tak ok, mirny favorit Roger je, ale Dom tu hraje vyborne, nepodcenuju ho
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:16Od: Brutvan
Šanci má, povrch je pro něj dělaný, ale s ním je to tak, že i když na to má, je schopný to podělat.
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:29Od: Kamilos88
Vypada to tak, ale Roger má těch finále za sebou strasne moc. Dom se z toho podela.
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:50Od: Brutvan
Dom je zvláštní.

Pomalu se dostává do toho, řekl bych, Berdychovského věku, kdy pokud hráč nic velkého neurval, i když talentově a okolnostmi na to měl, dá se o něm pomalu říct, že se naučil prohrávat a bude už nafurt takový ten čtvrt- až semifinalista.

Na druhou stranu, když to srovnám zrovna s Tomášem, mám furt pocit, že Dom má přece jen vítěznější auru a vyzařuje větší vůli. Myslím, že není tak poražený předem, jako býval zrovna Tom.

Navíc hraje se starým, byť fenomenálním chlápkem.

60:40 pro Rogera.
[ Reagovat ]
16.03.2019 21:53Od: Frantz
Domino, mohl bys toho arogantního chuje dát
[ Reagovat ]
16.03.2019 21:45Od: FerrariF50
Gratulka, Thiema mám docela rád, nebýt tam zítra s Rogerem, tak mu i fandim :) Takže klidně si zahrejte hoši, klidně i na 3 ať je to hezký zápas, ale kdyby to dal Roger ve dvou, zlobit se nebudu :)
[ Reagovat ]
16.03.2019 21:42Od: Davor1
Thiem je pre Federera určite horší súper, ako Raonič. H2H 2-2, Dom sa tu parádne rozohral a povrch mu mimoriadne sedí. Navyše pochybujem, že Rogerovi pomôže ten dnešný zrušený zápas, trochu ho to môže vyviesť z herného rytmu. Bude to zaujímavé finále...
[ Reagovat ]
16.03.2019 21:50Od: Nola
sme sa zhodli, napisala som to pod iny clanok....
[ Reagovat ]
16.03.2019 21:58Od: Kozoroh
H2H je sice 2:2, ale jedna z těch Domových výher proběhla na antuce. Oba hardové duely vyzněly jasně ve prospěch Rogera. Podle mně by byl pro Fedexe nebezpečnější Miloš, neboť ten už 2x Feda na hardu porazil.
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:14Od: Davor1
Raonič ho porazil 3x zo 14 zápasov, z ktorých väčšina sa odohrala na harde. Povrch v IW je pre Thiema asi najlepší hard, aký na okruhu je. Navyše tu hrá ďaleko lepší tenis, ako Raonič, ktorý už bol na pokraji vypadnutia s hráčom tretej stovky...
[ Reagovat ]
17.03.2019 10:36Od: Kozoroh
Miloš je déle ve špičce než Dom, proto má těch vzájemných mačů s Rogerem na hardu mnohem víc. Většinu z nich prohrál, protože Roger je lepším hardařem, ale v několika z nich Fedovi vzdoroval a připsal si dvě výhry. Možná to dnešní finále změní, ale v tuto chvíli je Raonič pro Federera nebezpečnějším protivníkem na hardu než Thiem.
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:14Od: lavamancer
já si to myslím taky.
pokud by šel Milosovi servis... mohlo by to dopadnout 6-7 6-7...
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:11Od: Brutvan
To by to volno asi muselo trvat trochu dýl, aby mu víc ublížilo, než pomohlo.

V jeho věku je určitě větší pomoc den volna mezi dvěma zápasy než odehrát tři mače za tři dny.

Větší problém může být, že si zatím celkově moc nezahrál. Pro mě je ale favorit.
[ Reagovat ]
16.03.2019 22:18Od: Nola
samozrejme je, verim, ze aj vyhra, Dom zatial ziadne velke finale nezvladol, dokonca ani to, kde bol favoritom, ale z mojho pohladu by bol prijatelnejsi finalovy super Milos....
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist