Thiem v Londýně porazil i Djokoviče a je poprvé v semifinále Turnaje mistrů

13. 11. 2019, 00:03
Aktuality 175
TURNAJ MISTRŮ - Dominic Thiem na Turnaji mistrů porazil po šestinásobném šampionovi Rogeru Federerovi i pětinásobného vítěze Novaka Djokoviče. Šestadvacetiletý Rakušan udolal favorizovaného Srba v tie-breaku třetího setu a poprvé se na závěrečné akci sezony dostal do semifinále. Federer s Djokovičem ve čtvrtek svedou přímý souboj o 2. místo ve skupině.
Dominic Thiem (© AFP)

Dominic Thiem zdolal dnes v londýnské O2 areně světovou dvojku Novaka Djokoviče po obratu 6-7 6-3 7-6, vyhrál čtvrtý z posledních šesti vzájemných duelů a celkovou bilanci upravil na 4-7.

V utkání dlouhém dvě hodiny a 47 minut uspěl Djokovič v tie-breaku prvního setu poměrem 7-5. Do druhého setu ale vstoupil lépe útočně naladěný Thiem, získal brejk na 2-0, který do konce sady udržel a vynutil si rozhodující dějství.

Na úvod třetí sady Thiem znovu vzal Srbovi servis, ale Djokovič srovnal na 3-3. Rakušan vybojoval čistou hrou brejk na 6-5, ovšem nedokázal zápas dopodávat a zdálo se, že ho ztratí. V tie-breaku totiž prohrával 1-4 jenže pak uhrál pět míčů v řadě a po chybě Djokoviče proměnil druhý mečbol.

Thiem se stal teprve druhým hráčem, který během Turnaje mistrů porazil Federera i Djokoviče. Loni se to podařilo Alexanderu Zverevovi, jenž po finálové výhře nad Srbem slavil triumf.



Na Turnaji mistrů hraje Thiem čtvrtý rok po sobě. Ale zatímco v předchozích dvou letech skončil vždy ve skupině s bilancí jedné výhry a dvou porážek, letos má po dvou odehraných zápasech stoprocentní bilanci a jistý postup do semifinále. 

Bez ohledu na výsledek čtvrtečního závěrečného utkání ve skupině proti Italu Matteu Berrettinimu má Thiem navíc jistotu postupu z prvního místa. V sobotním semifinále narazí na jednoho z kvarteta Rafael Nadal, Daniil Medveděv, Stefanos Tsitsipas a Alexander Zverev.

O 2. místo ve skupině se ve čtvrtek utkají ve vzájemném souboji velikáni Djokovič s Rogerem Federerem (h2h 26-22), který si dnes poradil s Italem Matteem Berrettinim a po nedělní porážce s Thiemem se udržel ve hře o semifinále.

"Ještě pořád jsem ve hře. S Rogerem si to rozdáme v přímém souboji. Vítěz postoupí do semifinále, poražený skončí. Tak prosté to je," prohlásil Djokovič, který Federera v jediném letošním střetnutí ve finále Wimbledonu udolal 13-12 v pátém setu až po odvrácení dvou mečbolů.

Rodák z Bělehradu potřebuje porazit Federera nejen k zajištění semifinále, ale také s ohledem na boj o post světové jedničky. Pokud chce ukončit pošesté rok na prvním místě světového žebříčku a vyrovnat rekord Peta Samprase, musí postoupit do finále a jeho rival Rafael Nadal nesmí v Londýně vyhrát žádný zápas. Jinak by Srb musel získat titul a ani to by mu teoreticky nemuselo stačit.

• TURNAJ MISTRŮ 2019 •
Velká Británie / Londýn, tv. povrch/ hala, 8.000.000 dolarů
úterní výsledky (12. 11. 2019)
• Dvouhra - skupina Bjorna Borga •
Thiem (5-Rak.) - Djokovič (2-Srb.) 6-7(5) 6-3 7-6(5)
Federer (3-Švýc.) - Berrettini (8-It.) 7-6(2) 6-3
• Čtyřhra - skupina Jonase Björkmana •
Klaasen, Venus (5-JAR/N. Zél.) - Kubot, Melo (2-Pol./Braz.) 6-3 6-4
Ram/Salisbury (4-USA/Brit.) - Dodig/Polášek (8-Chorv./SR) 3-6 6-3 10-6
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

175
Přidat komentář
kada.tom
Dom je bůh :-)
Reagovat
Kozoroh
Do háje! TB v třetím setu měl Novak urvat, už vedl 4:1, ale nechal si to protéct mezi prsty. Thiem byl agresivnější a No1eho účinně v mezihře přetlačoval.

Djokerovi se zkomplikoval postup ze skupiny, ale především boj o YE1. Teď, když Nadal otočil zápas proti Medvědovi, bude muset No1e získat titul, aby se stal opět jedničkou :-\

Zítřejší střet s Federerem má zvláštní náboj. Jde nejen o přímý souboj o postup do SF a v případě Djokera o udržení šancí na zisk YE1, ale jde též o opakovačku letošního finále Wimbledonu. Pomstí se Fed za hořkou prohru ze dvou mečbolů, nebo Djoker naváže na své velkolepé wimbledonské vítězství? Atmosféra kolem tohoto zápasu houstne.
Reagovat
smazaný uživatel
Dakujeme za report a pozdravujeme do Londýna.
Reagovat
Nola
vcera mi chybal jeho BH po ciare, ak ho aj zahral, nebol vobec agresivny, Dom sa k nemu v pohode dostal, Dom si siel po vyhru, nepolavil, ani ked prehraval v TB, naopak Novak nedokazal vytiahnut nic naviac, zahrat uhly, hral na istotu, Dom uplne zasluzeny vitaz, hral ako v tranze, tie winnery boli ukazkove, Novaka proste vymlatil z kurtu, za mna zatial top zapas na TM

Novak nesmie zajtra polavit, caka ho velmi tazky super, ktory tuzi po pomste, aj kedy to nemalo vyjst, sezona bola uspesna, 2 GS + 2 M1000, co moze lutovat su jeho otrasne prehry najma s Autistom,a s Medvedom v MC, tam si zrejme odpalil NO1.....
Reagovat
raduz
Medveděv už podle mě lepší výsledek nežli letošní USO neudělá.Působí na mě tak nějak netenisově,neobvykle.Ač dosáhl výborných výsledků,myslím,že Zverev,Tsitsipas i Thiem ho nakonec výsledkově i žebříčkově předčí..Jsou podle mě lepšími tenisty.Dnes jsem Nadalovu výhru očekával,věřím,že byla letos poslední,hala mu vzkutku nesedí.Ono je to vlastně jedno,protože beztak vyhraje Novak Djokovič.Snad mě tušení nezklame.Co dnes prohrál Medvěděv,tak to by nesvedl ani Roger Federer,který jinak umí prohrát sakravyhrané zápasy?.
Reagovat
spaniel
No dovol. Neni nic co by Roger nesvedl lepe :?)
Reagovat
acc
:)
Reagovat
smazaný uživatel
https://pasteboard.co/IGvfgjl.jpg
Reagovat
mahycek
Teď to čtu všechno, jak tady někdo brzo ráno psal, že
bůch chce Rogera v semi i ve finále. Souhlas. A proto
budu strašně moc fandit i Rafovi, aby se tam dostal také
a skončil na konci 2019 jako č. 1. Nelepší by bylo, Roger
vítěz a Rafa č. 1. Kdyby náhodou Roger vypadnul, tak
se upnu a budu přát Rafovi, ať vyhraje, nebo skončí
aspoň jako jednička !!!!! Hlavně né srb. To utkání
zítra, Roger- Djoko bude mýt obrovský náboj. Né jen
za za tento turnaj, ale hlavně za ten Wimbledon !!!!!
Aby to částečně napravil. I když Wimbledon je výš, ale
potřebuje to Roger hlavně psychicky, tady to vítězství.
Reagovat
smazaný uživatel
Aneb nepřítel mého nepřítele je můj přítel.
Reagovat
turista
A v Djokolandu bychom si zase přáli ať to v Londýně všechno vyhraje Novak Djokovič. Idemo Novak!
Reagovat
Mayo
Novak má už tých titulov z TM dosť.
Reagovat
turista
To je pravda. I v Djokolandu uznáváme, že v nedávném Wimbledonu měl Roger Novaka na lopatě. Ale holt to promarnil ty možnosti. A vaši dva oblíbenci mají o 4 a 3 GS víc a o 26 a 7 kousků celkově taky víc než Novak.
Reagovat
smazaný uživatel
Když jsem dělal čistku v excelu, tak jsem našel zajímavou statistiku FEDALA z antuky.

Mnohdy slýchám, že Nadal s Federerem na antuce vymetal kurt, ale ono to dle níže uvedeného až tak nevypadá. Ty zápasy jsou mnohdy dost těsné a pravděpodobně rozhodla ve finiši vždy Federerova hlava.

No. Year Tournament Surface Winner Score Length
3. 2005 French Open Clay Nadal 6?3, 4?6, 6?4, 6?3 2:47
5. 2006 Monte-Carlo Masters Clay Nadal 6?2, 6?7(2?7), 6?3, 7?6(7?5) 3:50
6. 2006 Italian Open Clay Nadal 6?7(0?7), 7?6(7?5), 6?4, 2?6, 7?6(7?5) 5:05
7. 2006 French Open Clay Nadal 1?6, 6?1, 6?4, 7?6(7?4) 3:02
10. 2007 Monte-Carlo Masters Clay Nadal 6?4, 6?4 1:35
11. 2007 Hamburg Masters Clay Federer 2?6, 6?2, 6?0 1:55
12. 2007 French Open Clay Nadal 6?3, 4?6, 6?3, 6?4 3:10
15. 2008 Monte-Carlo Masters Clay Nadal 7?5, 7?5 1:43
16. 2008 Hamburg Masters Clay Nadal 7?5, 6?7(3?7), 6?3 2:52
17. 2008 French Open Clay Nadal 6?1, 6?3, 6?0 1:48
20. 2009 Madrid Open Clay Federer 6?4, 6?4 1:26
21. 2010 Madrid Open Clay Nadal 6?4, 7?6(7?5) 2:10
24. 2011 Madrid Open Clay Nadal 5?7, 6?1, 6?3 2:36
25. 2011 French Open Clay Nadal 7?5, 7?6(7?3), 5?7, 6?1 3:40
30. 2013 Italian Open Clay Nadal 6?1, 6?3 1:08
Reagovat
smazaný uživatel
Tých 6:0 na RG tam asi bude hrat rolu, s dodatkom, ze ani raz nedostal Rafu do piatich.
Reagovat
steve79
To máš pravdu, ale Roger aspon jednou French Open vyhrál a byl několikrát ve finále. Kolikrát Rafa vyhrál turnaj mistru "
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyhral ani Miami..A Federer MC, ci Rím.

Drzal by som sa majerov.

A najradsej by som v tom vobec nepokračoval, ked máme takú vzájomnú jesenný selanku. Netradične.
Reagovat
smazaný uživatel
*majorov..jesennú
Reagovat
steve79
Až Federer s Nadalem skončí, tak ještě zapláčeme. Ty jejich zápasy jsou nejvíc. V posledních letech vyhrává Roger, ale zase Rafa Fedexe v letech 2006 - 2012 pěkne demoloval.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne ne, to steve zbytečně přesunul do úrovně hejtu.

RG hraje obrovskou roli, jinak to není extra nálož. Více méně vyrovnané zápasy.
Reagovat
steve79
Na jednu stranu je jedno jestli, prohraje 3:0 nebo 3:2 na sety. Výsledek je stejný.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale shodneme se na tom, že Nadal Federera na antuce sice porážel, ale ne nějak dominantně.

Chtěl bych vidět regulérní zápas na cihle mezi nimi, příští rok. Moc by mě to zajímalo.

Stačilo by v Madridu, nebo MC. Sluníčko, bezvětří. To bych se podíval.
Reagovat
Mayo
Iba mu naložil kanara na FO. Sluníčko, bezvetrí? Veď to má presne El Matador rad.
Reagovat
Stan_Borowitz
Taková kuriozitka je, že Roger Rafovi zase v Hamburku. Možná je jediným hráčem, kterému se povedlo dát Rafovi na antuce kanára? Co na to naši statistici?

Jinak samozřejmě ta převaha je tam jednoznačná, i když byly některé zápasy, hlavně mimo RG, vyrovnané. Počítá se výsledek.
Reagovat
gigin
kuwa tady bylo o kúsek

https://youtu.be/eJTfs99D2Vo?t=136
Reagovat
stopan
to je presne o tom co vzdy vravim, nadal je snad najstastnejsi hrac historie, na gulbisa vtedy nemal odpoved, super sa mu vsak vyhadzal, vysledok zavisel anie nie tak od nadalovej hry ako od toho co vymysli alebo pokazi super, nadal zalezeni 4 metre za ciarou cakajuci na chybu supera.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, tento primát nikdo jiný nemá.

Kanára na antuce dostal jenom od Rogera a letos skoro od Fogniniho.
Reagovat
steve79
Kdo je tedy celkově lepší ? Federer nebo Nadal ? :D
Reagovat
ttopi
Federer.
Reagovat
Kojinho
Hlavně Federer nadělil kanára Rafovi na všech površích.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta jejich H2H je stejně na hlavu. Jednou vyhrává Nadal a pak na sklonku kariéry začne z ničeho nic vyhrávat Federer. :) To ti hlava nebere.
Reagovat
stopan
no jednoduche vysvetlenie, Nadal federera nicil upornou obranou a neskutocnym pohybom, kde vybehal aj zdanlivo prehrane fitiny, na takychto vymenach ziskal sebavedmie naopak federer stracal koncentraciu a hernu istotu a casto kde bol dve tretiny setu herne lepsi prehral v koncovke, kde si proste nevedel dat rady so vsadebolom Nadalom, ktoremu tam padali az niekedy neskutocne obranne udery.
Dnes Nadal nie je taky rychly, takze uz si tie fiftiny potrebne na zlomenie zapasu neubeha, nevydrie ako kedysi.
Reagovat
Mayo
A tak je to správne :D
Reagovat
stopan
ten zapas v 2008 to bol najhorsi vykon federera na grandslame, cely zapas bol pre neho kurt akysi primaly, tusim ze pomer nevynutenych chyb hovori za vsetko, ten den nebol duchom pritomny na kurte, co snaha to chyba.
Reagovat
stopan
No federera moze mrziet najma rim 2006 tam mal nadala na lopate ale trestuhodne si to nechal utiect medzi prsty nevynutenymi chybami, mal tam nadala nahrateho pri dvoch matchbaloch a pri prvom forehand trestuhodne napalil zbrklo pol metra do autu, ked nadal uz len pozeral kde to federer trafi, v tiebreaku zahral niekolko velmi nepodarenych a nedoraznych utocnych uderov, ktore ho stali zapas. To malo myslim aj psychologicky nasledok na dalsie zapasy na antuke a potom aj mimo nej, ked na bigpointoch a breakbaloch bol neisty a bud sa vyhadzal alebo mu nadal predviedol neskutocnu obranu. Rok 2011 vo finale FO to podotkol ked mal prvy set v rukach a tesny aut na setbale uplne otocil vyvoj setu, federer mentalne odisiel.
Reagovat
smazaný uživatel
Bigpointy na Nadala nikdy moc nešly. Zlomila to hodně Basilej tam sice Rafa po podobně těsném setu srovnal na 1:1, ale Roger to precizní hrou doklepal do zdárného konce.

Tady ten zápas mu pomohl neskutečně na AO17. V tom zápase byl lepší od prvního do posledního setu a speciálně v tom pátém setu bylo čím dál jasnější, že je otázka času, než Rafu definitivně zlomí.

Já si myslím, že tenhle zápas mu dodal takový ego boost, že z něj těží ještě letos. Kdyby to finále tehdy s Rafou prohrál, tak troufnu tvrdit, že už nehraje.

To by byl konec všeho a kdybych to měl vyměnit s letošním Wimbledonem, tak to neudělám.

S odstupem času si myslím, že finále AO17 bude jedna z nejdůležitějších Federerových výher v kariéře.
Reagovat
turista
Především Federer neměl promarnit finále v Římě 2003, kdy ještě Nadal na okruhu nehrál a nemusel pak řešit Nadala, kterému byl sice leckdy vyrovnaným soupeřem, ale hrozinky skoro vždycky zbaštil Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Vyzera to na nadupaný tyzden s parádnym obsadením.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2019_Davis_Cup_Finals_teams

Okrem Zvereva a Isnera, 18krajin s tou najlepšou moznou zostavou.

Akurát, az teraz som sa dozvedel, ze finále DC sa hra v Madride, ale nie na antuke?..Prečo mu toto robia, tomu Nadalovi. Nerozumiem.
Reagovat
smazaný uživatel
Akorát Rodži jede na exhibice :D
Reagovat
acc
Proc to neni Mickey Mouse?
Reagovat
smazaný uživatel
Stary format DC bol neudrzatelný.

Novy DC sa mi pozdáva a ucast hviezd na zaverecnom turnaji je fantastická.

Je to nové, atraktivne..Akurat neviem preco si Spanieli vybrali indoor hard; ked maju v skupine Rusko s Medvedevom a Khachanovom a Chorvátov s Cilicom a Coricom.
Reagovat
acc
Uvidime, ukaze cas.
Reagovat
EllNino
Je to prvni rocnik a v olympijskem cyklu, spousta reprezentovat musi .... uvidime, až budoucnost ukáže
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ta OH asi zohrala rolu...

Ale OH bola aj v starych formatoch DC, a nejak sa tam tie hviezdy stratili. Teraz sa to vsetko stretne. Osobne predpovedam velmi podareny turnaj, hoci zrejme bez Spanielov v zaverecnych fázach turnaja. Silná bude Austrália, Francuzsko, Rusko, Amerika, je to neprehladne.
Reagovat
Fandina
Když to bylo potřeba, tak topky hráli. Jinak by neměl třeba Roger nejvíc odehraných zápasů z topek.
Reagovat
turista
No nevím proč tam dali hard v tom Madridu. Položit tam antuku Španíci klidně mohli jako to dělají Frantíci v Lille na zápasy DC.
Reagovat
paprikovygulas1
Len či tam náhodou Rafa úmyselne nebude fixovať zápasy ako na LC. Tuto informáciu som získal od diskutéra menom Forehand ( ze vraj fanúšik Nadala)
Reagovat
paddy
Koukám, že tu bylo veselo. Nic nedokáže spojit nepřátele jako společný nepřítel. :)
Thiem skvělým výkonem přehrál mdlého Djoka, i když mu utkání málem proteklo mezi prsty. Novak pak utkání rozebral se svým týmem
https://www.youtube.com/watch?v=WLQcBoKekmQ

Vývojem skóre to připomínalo F W19. Thiem sice jako Roger nedokázal dopodávat zápas, ale dokázal aspoň proměnit druhý MB, takže neztratil zápas v TBcích. Nejobjektivnější hodnocení určitě přinese Kozoroh, který viděl celý zápas.

Nejdůležitější je, že utkání doplnilo další díl mozaiky. Proslýchá se, že Novak a Roger po turnaji ukončí předčasně sezónu už 1,5 měsíce před koncem roku! Příští rok bude asi zlomový pro Big3. Že Roger ukončí kariéru se už spekuluje. Dá se čekat, že to stejné udělá i Djokovič, protože včerejší utkání ho definitivně zlomí. Když k tomu přidáme skutečnost, že Thiem příští rok vyhraje GS v Paříž na svém nejlepším povrchu, a Rafa neunese prohru ve svém posvátném chrámu, tak vlastně ukončí kariéru celá Big3. Netřeba připomínat, že Thiem letos přišel o titul jen díky manipulaci pořadatelů, kteří mu přerušovali a odkládali SF zápas, a ve F byl pak jalový.

Záhada ježka v GS kleci je tedy konečně vyluštěna. Rekord počtu titulů se zastaví na čísle 20 v roce 2020! V letošním roce pokračoval ústup ze slávy u Big3, ale přesto se štěstím dokázali uhaluzit všechny GS a s vysokou pravděpodobností skončí na prvních třech místech žebříčku.

Ve spojení s Big3 se objevila čerstvá informace, že Berdychovi se podaří Big3 předstihnout v jedné statistice a to, že ukončí kariéru dřív než oni. Jelikož zároveň končí i Cibulková, tak se mohou objevit spekulace, jestli za tím není něco víc. Musíme si počkat, jak bude reagovat Ester.
Reagovat
paddy
Když se podíváme na aktuální kurzy, tak favoritem turnaje překvapivě zůstává Djok a dokonce se stejným kurzem jako před turnajem. Tímto se jen potvrzují slova Nicka o zkorumpované ATP. Každopádně když se na to podíváme analyticky, tak nedávná Kozorohova teze (když vyhraje Novak Paříž, tak TM...), kterou jsem následně doplnil logickou dedukcí (závěr byl: vyhraje 6. nasazený), ukazuje na vítězství Tsitsipase. To podporuje i Vlkův průzkum o vlivu změny sponzora na vítěze turnaje. Pro jistotu jsem se snažil využít pomoci Googlu a zadal dotaz, kdo vyhraje letošní TM? Bohužel Google se v poslední době chová divně. Posuďte sami
https://youtu.be/kO1TL4opD7E

Jak říkal Roger, je to již normální turnaj. Ale zítra přesto nastane nevídaná věc. Již ve QF se potkají Roger s Novakem. V tak brzké fázi se naposled utkali v r. 2007! To je tak dlouho, že si určitě nebudou jisti, co proti sobě mají hrát. Co je jisté, tak pro jednoho z nich turnaj předčasně skončí, což fanoušci ohodnotí slovy
https://www.youtube.com/watch?v=3LibXkYGUbo

Závěrem doplním, že nad turnajem bude stále vznášet prokletí vítězství ve vzájemném zápase ve skupině. Legenda praví, že pokud vyhraješ ve skupině, tak prohraješ ve finále. Na vlastní kůži to zažil jak Roger (s Djokem), tak Novak (se Zverevem). Ten, kdo se ale ve finále bude bát, je mnohými označovaná budoucí hvězda Dominic.

Když jsme se dostali az k mezihvězdnému prostoru, tak kontrolní otázka: Kdo byl první československý kosmonaut? Nápověda: nedvolal své názory, stejně jako Nick. Správně, je to skutečně mistr Jan Hus, bohužel ale uhořel již při startu :)
Reagovat
ttopi
Hezká glosa

+1
Reagovat
turista
Djokovič bude pokračovat dál i když skončí Federer a Nadal. Netají se tím, že chce oba dva dohnat v počtu GS a celkově což je ještě dlouhodobý a těžký úkol při zvyšující se kvalitě next gen. Nějaká porážka s Thiemem ho nerozhází.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem s Medvedevom hrajú na dialku aj o pomyselnú svetovú jednotku rebríčka. Mimo big 3..:)

To je celkom cenný primát a tento štatút by sa mal zoficiálnit, prípadne by nejaký šikovný umelec mohol vyrobit nejakú peknú trofej, s ktorou by vitaz nasledne zapózoval a urobil pár emotívnych rozhovorov.
Reagovat
Stan_Borowitz
A samozřejmě další cenné zřídlo pro statistické rekordy...
Reagovat
Denis92
Vcera vecer to bol super tenis s prekvapivym vysledkom.
Thiem hral fakt uzasne a atmosfera bola skvela.

Dufam, ze stvrtok vecer to bude podobne. Roger ma Novakovi co oplacat, cela hala bude stat za nim a rychlejsi kurt by mu mal vyhovovat..
ALE..bude sa musiet velmi zlepsit od zakl.ciary, hlavne z forehandu, inak je bez sance.
Kazdopadne, velmi sa na to tesim, nechbuz to dopadne akokolvek.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer potrebuje bezchybne servovat, kludne vyhrat 1-2 dlhé gemy, aj po odvrátených BB, nech sa dostane psychicky hore, prípadne dostat Novaka do stavu 4:4, 5:5, tam je najviac zranitelný a on sám hrá vtedy viac kŕčovito.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem četl pár rozhovorů a Roger je dost motivovaný na to, aby Noleho sestřelil.

Tohle není GS, pořád nejde o titul, je to zápas ve skupině. Ve skupině na TM poslední zápas Rodži vyhrál.

Pokud má konečně vyhrát, tak zítra. Je to dvouseťák, má lepší servis, ale musí jet přes brejky.

Ne hrát TB
Reagovat
steve79
Bylo by to fajn, kdyby Novaka porazil. Zabil by dvě mouchy jednou ranou :D Novaka by do konce turnaje už nepotkal.
Reagovat
smazaný uživatel
Troufnu si říct, že Federer je zítra mnohonásobně větší favorit, než v potenciálním finále.

Rodži nemá co ztratit, o nic nejde. Když vyhraje, tak pořád má titul strašně daleko.

A to je důvod, proč Federerovi zítra věřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Toto ale nie je typicky zápas v skupine, ide o vsetko, takze sa to rovna KO fáze.

To, ze Federer vyhral zapas v skupine v 2015 nebude mat vahu.
Reagovat
smazaný uživatel
Každopádně kurz 1,77 na set Rodžiho už mám na tiketu.
Reagovat
Denis92
Bezpochyby. Musi zachytit hned zaciatok a drzat sa s nim co najdlhsie. Ak hned strati servis a bude odzaciatku len dotahovat, pripadne prehra 1.set, tak je viacmenej hotovo..

Zajtra budes prvykrat v zivote fandit Federerovi? :)
Reagovat
smazaný uživatel
On mu fandí pořád.

Troufnu si říct, že když hraje Rodži s Djokovičem, tak Forehand vytahuje doma Švýcarské vlajky.

I na Wimbledonu mu fandil.
Reagovat
smazaný uživatel
Moje rácio drukovalo v londýnskom GS finále Djokovicovi. Viackrat som sa ale pristihol, ze som rozpoltený. Urcite sa neda povedat, ze som fandil Federerovi.

Raz som mu uz ale 100% fandil, na RG2011.
Reagovat
ttopi
Tak to tě šlechtí. Ty jsi mu vlastně přál, aby získal svůj poslední chybějící velký titul v rámci ATP a tím se stal navždy GOATem :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovič- Federer na RG 2011

To byl Federerův nejlepší antukový zápas kariéry. Já ten den nechápal, kde se to v něm bralo.
Reagovat
ttopi
Aha, pardon. Já myslel, že se jednalo o ročník, kdy RF získal FO, ale to bylo 2009.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, 2009.

Soderlinga mu poslal bůh z nebe, jako dar za tu dřinu na FO bez odměny.
Reagovat
turista
Možná. Ale tehdy RF odvedl černou práci pro Rafu Nadala. Kdyby ten zápas tehdy nevyhrál tak Novak slavil titul z RG už v roce 2011. Tehdy byl ND pro Rafu i na antuce nepřekonatelný.
Reagovat
acc
No mne osobne taky prijde, ze Tildenuv game posledni dobou moc "neplati". Ale chtelo by to videt statistiky.. Je jasny, ze za stavu 4:5 a 5:5 se hraje hur..kazdymu, ale Novak je v tomhle snad nejsilnejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic vyhral s Federerom.

5 poslednych zapasov.
5 posledných GS zápasov (vrátane 3x Wim. finále)
5 posledných TB.

Obavam sa, ze ten kurz 1.43 je na Noleho; aj vzhladom na dosial videné, este lukratívny.

Ale lopta je gulatá. Len pripomeniem, ze Djokovic vyhral s Thiemom posledne 4TB, aby ten piaty prehral z double mini breaku a stavu 4:1. Len ci ma Federer tu schopnost sa uvolnit a uplne odprostit od vysledkovej tabule ako to ukazal vcera Thiem. On totiz urobil 4 winnery, aby sa dostal na 6:4.
Reagovat
Roger_Federer
Vsad to za barák.
Reagovat
smazaný uživatel
Mam so vsázaním fraj do Austrálie..

Ale skusil by som dnes Nadala za 2.4, ten kurz je natavený na dobre hrajúceho Medvedeva, ale on sám sa tiez trapi.
Reagovat
Stan_Borowitz
oznámení Domovy výhry v expres zprávách až symbolický? Něco jako začátek nové éry?

Nekoukal jsem se, jestli to mezitím někdo nenapsal, ale pokud ano, hluboce se omlouvám všem, v kom jsem tím vyvolal úzkost.

https://echo24.cz/a/Sih9B/divna-progresivni-doba-tleskani-muze-vyvolat-uzkost-zakazme-ho-navrhli-studenti-oxfordu
Reagovat
annah
Jo, je to bomba - ten čas pravé půlnoci. Možná jsme fakt svedci začátku nového tenisového letopočtu. Uvidíme už v lednu, jestli začal...
Reagovat
steve79
Berda by měl uspořádat rozlučku v O2 aréně.
Reagovat
smazaný uživatel
Za mě včerejšek patří do TOP 5 zápasů letošní sezóny.

Je třeba však říct, že Djokovič nebyl úplně Djokovič. Kdyby ano, tak ten duel ve třech setech dotáhne a už vůbec neztratí vedení 4:1 v TB. To jsem snad u Noleho poslední roky neviděl. Každopádně na to se historie neptá, Thiem si to vymlátil a vymlátil si to zaslouženě.

Jako FFF jsem nakonec rád, že to Thiem vyhrál a Roger nemusí s ničím kalkulovat, nebo spoléhat na Berrettiniho.

Myslím, že by bylo za dostiučinění Djokoviče už konečně porazit protože ta šňůra je šílená a speciálně ty poslední dva zápasy byly o jednom míči.

Poslední věc k tomu, jak se tady hejtujeme, tak já osobně mám Nadala mnohem radši, než Djokoviče a vůbec bych se nezlobil kdyby si Roger vzal titul a Rafa n.1. V konečném důsledku tu jedničku Nadalovi i přeju, nebo jí spíše nepřeju Nolemu - nemám ho rád - nic proti Djokolandu.
Reagovat
turista
Proč jsi tak zaujatý proti Novakovi?
Reagovat
smazaný uživatel
To není zaujatost. Nemám rád jeho styl tenisu, příjde mi nudný a nemám hlavně rád jeho charakter.

Většina těch gest jsou lži, fráze jsou naučené, skoro nic nemyslí vážně a říká to jen, aby se neřeklo.

To vše podtrhává jeho rozpolcená osobnost, kdy jeden den posílá srdce všemu živému a druhý den nadává lidem do opic.

Včera když prohrával, tak řval na podavače míčku jako na sluhy. Takhle se šampion nechová.

Stačí ti to?
Reagovat
annah
Mně přišlo divné, jak vyzýval publikum k aplausu, když se mu povedl nějaký zvlášť dobrý úder. Dělal to ale myslím jen v prvním setu, pak už na opičky neměl náladu. Jinak nesnáším to jeho posílání srdicek, když vyhraje. Jak subreta v operete při závěrečném klaneni.
Reagovat
turista
Ono Nadalovo neustálé okusování pohárů taky není nic moc. To si nevybereš. To už je lepší to jeho hekání.
Reagovat
Andrew89
:D

+1
Reagovat
turista
Mlžej všichni z Big 3.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale Djokovič po tolika letech na okruhu stále neví, zda miluje vše živé, nebo ne.

Ještě se pořádně nenašel.
Reagovat
turista
Novak holt není sfinga jako byl kdysi na okruhu Stan Smith.
Reagovat
Krisboy
TOHLE taky svedeš na svoje dlouhý vedení? Ty tvoje reakce jsou tak mimo, že kdybys to nebyl ty (zaslepenej uctívač, náboženskej fanatik a člověk postrádající smysl pro humor), řekl bych, že si z nás děláš prdel. Ale neděláš. Ty jsi fakt totální mimoň.
Reagovat
Stan_Borowitz
Zapomněl jsi v tom výčtu, že je turista taky lékař...
Reagovat
Krisboy
Tomu věřím čím dál méně. Ale prý se rejpe jenom v mrtvých, tak se snad nemusíme bát.
Reagovat
Krisboy
Možná by byl z turisty dobrej politik - má úžasnou schopnost, jak překrucovat témata a odpovídat na něco jiného, než se někdo ptal. Akorát, že politici to nesvádějí na svoje dlouhé vedení jako pan náš pan lékař.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ovšem buďme nestranní a vyvážení - kdo dnes v té záplavě fejkňůs a ruských trolů vlastně pozná, jestli politik odpovídá na něco jiného, než se ho ptají, nebo se ho ptají na něco jiného, než na co odpovídá?
Reagovat
Krisboy
U politiků to nepozná nikdo. U turisty to těžké není.
Reagovat
turista
Tak se přijď za mnou podívat ty náfuko: v pondělí, ve čtvrtek či v pátek do IKEM nebo úterky a středy ve FNKV.
Reagovat
Stan_Borowitz
O té specializaci jsem nevěděl. To by leccos vysvětlovalo...
Reagovat
turista
Tak v nějakém Krisboyovi jsem se ještě nehrabal.
Reagovat
Krisboy
Jestli to nebude tím, že ještě žiju.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
turista
Víš vůbec kdo to byl Stan Smith?
Reagovat
Krisboy
To je naprosto irelevantní otázka. Nejde vůbec o Stana Smithe, jde o tvoji natvrdlost a neschopnost orientovat se v diskusi.
Otázkami na tenisty minulosti svou tupost nezakryješ.
Reagovat
turista
Tady jsi mě v diskusi napadl zcela bezdůvodně. Ale to je prostě tvůj styl. Nejsem sám komu tady okopáváš kotníky.
Reagovat
turista
Byla tom jakási sondáž zda ti to jméno něco říká nebo zda jsi taková rychlokvaška, že to znáš jen ze spotů na Eurosportu o světovém tenisu. Ale to je jedno. Umíš druhým jen nadávat. Takovými lidmi jako jsi ty opovrhuji stejně jako ty mnou. Je to vzájemná antipatie.
Reagovat
Amputace
Jediný rozdíl mezi Federerem a Djokovičem je ten, že Federer je v tom hraní dobrý. Roli ultimátního, bezchybného, takřka až nelidsky dokonalého sympaťáka a elegána zvládl po vzoru největších hereckých es, které jsem ať už v rámci filmu či divadla viděl. Ovšem každý, kdo alespoň trochu rozumí herectví, tohle pozná na sto honů - pozná zkrátka člověka, který něco hraje/předstírá/napodobuje - pojmenovat to můžeme různě. Existuje samozřejmě pár rolí, u kterých už prakticky nelze rozpoznat herectví od reality, namátkou Hoffman v Rain Manovi, Lewis v Až na krev, Phoenix v Mistrovi atd., na takové úrovni mistrovství zase Federer není, ale pořád si myslím, že je to slušný herec, který by se bez problémů uchytil třeba v současné seriálové tvorbě.

S Djokovičem to je horší. Jde o vyloženě druhořadého herce, který se však z nějakého důvodu nepřestává cpát do áčkových produkcí, v nichž se mu samozřejmě nedostává než vedlejších rolí, což nenaplňuje jeho herecké ambice. Měl by se zkrátka konečně podívat pravdě do očí, uvědomit si, že mezi ty nejlepší, neřku-li mezi naprostou elitu nikdy patřit nebude, přijmout konečně svůj úděl béčkového herce, tomu obětovat všechno a třeba se časem stát podobnou legendou jako je Stallone či Schwarzenegger.
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne napísané, s vtipom a nadhladom.
Reagovat
spaniel
:) dost dobry
Jen jedna vec nepasuje, hraci sami rikaji, ze Roger takovy je. Musel by tedy predstirat nonstop a tam uz ty dve role splynuly v jedno.
Reagovat
Stan_Borowitz
To se nedá, někde se vyventilovat musí.

Takže jediný logický závěr - týraná manželka a děti za zavřenými dveřmi. Už aby stát ty dveře definitivně otevřel a vymetl tu špínu. Kamery do každé rodiny. Kdo nedělá nic špatného, nemá co skrývat.
Reagovat
Amputace
Tak to je snad logický, že to říkají. Nebo bys považoval za pravděpodobné, že někdo vystoupí z řady a o naprosté ikoně tenisu začne do médií žvanit něco negativního? Celé je to mediální hra a každý do ní svým dílem přispívá. Ani Nadal není samozřejmě bez chyby, ale ve srovnání s Federerem a Djokovičem je to středoškolák chodící do dramaťáku, aby si přilepšil ve škole.

Aby byl Federer opravdu takový, jakým se sám prezentuje a jak ho navíc prezentují média, musel by být skutečné dokonalý. Příkladný manžel, příkladný otec, inteligentní, pohledný, mimořádně talentovaný, úspěšný, bohatý, vtipný, skromný, čestný atd. Vím, že byste tomu rádi věřili, ale nikdo takový neexistuje. Každý má chybu a tou Federerovou je podle mě arogance a bohorovnost. Jsou momenty (a je to u vrcholového sportu pochopitelné), kdy se mu to zkrátka skrýt nedaří, ale vy, jeho zapřísáhlí fanoušci, to samozřejmě nikdy neuvidíte, stejně jako fanouškům Nadala nikdy nebudou jeho rituály připadat natolik odporné jako ostatním, jako fanoušci Djokoviče nikdy neprohlédnou jeho hysterickou snahu zalíbit se lidem atd.

Je to samozřejmě s tím herectvím nadsázka, ale pokud se této nadsázky budu držet, tak Federer je minimálně v rámci tenistu ten nejlepší herec současnosti, protože dokáže představovat roli naprosto bezchybného člověka a všichni mu to žerou. Jakýkoli případný přešlap, kdy se trošku vychýlí ze zajetých kolejí, si dokáže díky své nesporné inteligenci snadno obhájit a opět ze sebe rázem udělat toho dobrého. Takový Ibrahimovič ve fotbale bude vždy a za každou cenu ten arogantní samozvaný bůh, takovou image si nastavil a drží se jí celou kariéru, Federer mlátil raketama, byl to rapl, ale došlo mu, že to moc neprospívá jeho tenisu, ale rovněž - na to se zapomíná - jeho image. Tak si vybudoval jinou.
Reagovat
spaniel
Ano, záblesky arogance tam občas jsou...ale většinou je to jen sebevědomí. Třeba ty vnímáš i to druhé jako aroganci. Ono by bylo asi těžké pro kohokoliv se ubránit občasnému pocitu bohorvnosti, kdybys byl 15 let v takové pozici.

Těmi hráči jsem myslel jiné věci. Histroky od Blakea a jiných, dokument z 2003, kde je vidět jaký je v zákulisí atd. Je to pohodový a přátelský člověk, který se zajímá o ostatní, sleduje spousty tenisu, s hráči mluví o jejich zápasech, zdraví je, pořád usmátý. To hráči prostě vidí.
Reagovat
gigin
Megatuny nenávisti proti Novakovi. Hateři vylezli z kanálů. Jsme z toho v Djokolandu opravdu neradi. Nevím, co tím sledujete. Je to nejlepší hráč všech dob s nedostiznym obouruc bh.
Reagovat
Krisboy
...a s nejkrásnějším úsměvem. Nejupřímnějším.
Reagovat
turista
Upřímnost je v životě nevýhodná.
Reagovat
Krisboy
Jasný, lepší je bejt falešnej šmejd. Jako Djokovič. Jako Praserena. Jako politici.
Reagovat
turista
Je to výhodnější.
Reagovat
turista
Zásadní je neubližovat, nekrást atd. Ale schopnost neříci co si doopravdy člověk myslí patří k základní výbavě pro přežití v čekoprasečáku a ve světě. Kdysi jsem si myslel něco jiného. Nevím proč z Djokoviče děláš příklad falešného šmejda. Přetvařují se i Federer, Nadal a většina ostatních.
Reagovat
Stan_Borowitz
Nejlepší metoda rozvoje vlastní skromnosti a pokory je prostě sednout si a sepsat si seznam svých chyb. Hezky černé na bílém, podívat se sám sobě do očí.

Já to dělám dost často. Zatím jsem se ale nedostal dál než k bodu 1 - občas si zapomínám vzít klobouk...

(autor snad promine drobnou úpravu, když pro nic jiného, tak proto, že je v progresivistické klatbě a nemůže se bránit, ani kdyby chtěl)
Reagovat
smazaný uživatel
Pomáha to no.

Aj ja som o tom už počul :)
Reagovat
Alien
FFF ?
Reagovat
smazaný uživatel
Fantastický fanoušek Federera
Reagovat
annah
Nole mi prohrál něco málo peněz. Vsadila jsem na něj jako na 100procentni jistotu. A on takhle! Ale byl to včera zážitek! Drama až do konce. Tak to má být.
Reagovat
smazaný uživatel
Já měl 2:0 na Noleho za kurz 1,5 a totéž na Feda.

Naštěstí byly oba dva tikety body a ne za reálné peníze, takže jsem vyhrál v čistém tak či tak a nic neztratil - to se mi moc líbí, ale body došly. :D
Reagovat
Stan_Borowitz
ráno hlásili v rádiu, že v sobotu v Londýně oficiálně ukončí kariéru Tomáš Berdych...
Reagovat
aligo
:-OOOO fakt jo? Paní to jsme nevěděli... Škoda že už to tu nebylo o pár řádků níže. :-OOOO
Reagovat
Stan_Borowitz
Šmankote, tady má někdo předčasné Vánoce... Jsem fakt rád, že jsem ti mohl posloužit coby Ježíšek nebo Člověk v tísni...
Reagovat
Krisboy
On je z toho tak paf, že tě dokonce považuje za paní :)
Reagovat
Krisboy
Paní Stáňa Borovičková.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak asi o tom začnu uvažovat. Nakonec, člověk má přece právo být tím, čím se cítí - ženou, mužem, komisařem, Napoleonem, Aštarem Šeranem...

Spravedlnost pro Žanetu! https://www.facebook.com/kivcrn/photos/a.1493209747360140/2955575934456840/?type=3&theater
Reagovat
spaniel
Roger mel zas pravdu. Po vcerejsim zapase je to doopravdy klasicky KO turnaj.
Reagovat
Stan_Borowitz
GOAT si prostě umí turnaj zorganizovat tak, aby to pro diváky nebyla nuda...
Reagovat
smazaný uživatel
Jako je fakt, že by bylo na h0vno, kdyby se zápas Fedkovic hrál jen pro efekt.
Reagovat
annah
A já pořád, proč jen s tím Dominikem sakra prohrál!A ona je to vlastně součást dramaturgie dramatu!:-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Nikomu není dáno nahlédnouti Jeho záměrů...
Reagovat
annah
Roger je Bůh, to je jasná věc, ale je z kategorie bohů, kteří nejsou vsemocni...a jejich vliv slábne.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, levharti brzy vtrhnou do chrámu a vychlemtají obětní nádoby... Opakuje se to s železnou pravidelností. Po všech těch letech už to lze předem odhadnout a vlastně se to stalo součástí obřadu...

(autor snad promine drobnou úpravu, když pro nic jiného, tak proto, že už je dávno po smrti a nemůže se bránit, ani kdyby chtěl)
Reagovat
woody
Brutalni agrese v podani Dominika, dlouho jsem nevidel takhle zabijacky hrajiciho hrace, klobouk dolu super vykon!

Novak slabsi ve vymenach,povrch nehraje pro nej, pricinu porazky vidim v slabsim BH, pres ktery si Thiem vytvarel drtivy tlak!

S Rogerem o vse! Povrch je na strane Fedexe, vidim to na tri sety.
Reagovat
Krisboy
Přesně tak. Chvílema tomu Nol3 čelil opravdu jenom s největšíma obtížema. Na takhle agresivní a tvrdou hru není zvyklej. Však všichni víme, jak to dopadá, když takhle proti němu hraje Wawrinka. To nejni jako pinkat si Murájem.
Reagovat
turista
Ten povrch je tam moc rychlý. Když holt Novakovi pořádně nefunguje jeho největší zbraň tak je to problém. Výhra Dominika ve finále v Indian Wells nebyla náhodná. Nol2 má problém. Musí porazit Federera o postup do SF, což bude těžká věc, která nemusí dopadnout.
Reagovat
Mayo
Novak Djokovic bude od začiatku koncentrovaný a bude mat pohľad zabijaka. Rogerovi nepovolí ani 1 set!
Reagovat
smazaný uživatel
https://isport.blesk.cz/clanek/vip-sport/371564/berdych-ukoncil-karieru-rozlouci-se-v-sobotu-kde-a-s-kym.html
Reagovat
bIbec
to bych rád viděl, to rozloučení, akorát v sobotu asi budu mít jiný program. Snad se bude dát kouknout na nějaký záznam z toho.
Reagovat
steve79
Thiem, Tsipsipas a Zverev maji velky potencional jaky tu dlouho nebyl.
Reagovat
Alien
Myslím si, že nastupuje nová generace mladých hráčů, kteří budou sbírat tituly na GS turnajích ( Tsisipas. Thiem, Veselý, Zverev, Pavlásek, Tífoe, Medveděv aj ) !
Reagovat
Stan_Borowitz
Absolutní souhlas, jen bych trochu přeházel to pořadí...
Reagovat
steve79
Thiem hral vcera fantasticky. Asi nejlepsi vykon co jsem u nej na hardu videl.
Reagovat
Krisboy
Sám to říkal:

https://www.atptour.com/en/news/thiem-nitto-atp-finals-2019-tuesday-reaction

Krásnej tenis. Když vidím hrát Dominica nebo Stefanose, přijdou mi starosti o budoucnost tenistu po konci Pig3 ještě směšnější, než skutečně jsou :D
Reagovat
pockerface
Jenže oni právě hrají pěkný tenis proti Rogerovi, Novakovi, Rafovi. Prostě se vybičují, ale když hrají tyhle mlaďoši proti sobě, tak to zase taková hitparáda není nebo spíš moc fanoušků to nezvedá ze židle, tak jako když hrají proti "starým" bardům.
Reagovat
Krisboy
Konkrétně nedávné finále v Pekingu Thiem-Tsitsipas byl jeden z nejlepších zápasů za dlouhou dobu. Přehlídka útočného, aktivního a odvážného tenisu. Smršť winnerů, spousta přechodů na síť, prostě paráda. Balzám pro oko tenisového fajnšmekra po éře Djokomuráren.
Reagovat
Krisboy
Plus předtím obě semifinále, kde hráli ještě Kačanov a Zverev, to mělo jenom o malinkej chloupek menší náboj :)
Reagovat
steve79
Hlavně otočit stav prot Novakovi to je kumšt. Roger to bude mít proti Novakovi těžké. Musím přiznat, že Thiem a Djokovič jsou na tomto turnaji z hlediska kvality hry na vyšší urovní než Fedex.
Reagovat
No-le
Novak ho mohl dostat. To, že ztratil Tb ze stavu 4:1, to bylo špatně. Krátké údery, málo po čáře , málo agrese, většinou v defenzivě. Tohle byla škoda prostě. Momentum zápasu bylo přitomna jeho straně...
Berdych mimochodem končí v sobotu kariéru .
Reagovat
turista
To je škoda. Berďa bude moc chybět pokud si to ještě nerozmyslí.
Reagovat
Davor1
Thiem je týpek, ktorý 5x sundal Federera (5-2), 4x Nadala (4-9) a 4x Djokoviča (4-6). Ako bonus 2x Murrayho (2-2). Dokopy má s big4 bilanciu 15-19, čo je úspešnosť 44%. Taký Berdych má 20%, Ferrer 19%. Delpo má 28%.
Reagovat
smazaný uživatel
A napriek tomu sa o nom vobec nehovori ako o novej jednotke, smotanu lížu na striedačku zastupcovia next gen. Thiem ma smolu, ze tvorí akýsi medzistupienok. Je o 2.5r starsi ako najstarší člen Next Gen a na harde sa zacal presadzovat pomerne neskoro.
Reagovat
FulnekUltras
dobrá čísla
Reagovat
turista
Takový výkon jako včera by měl Dominic předvést ve finále FO a má pohár mušketýrů doma. Je to velký tenista.
Reagovat
No-le
Jiný soupeř, jiné okolnosti...
Reagovat
turista
Ale i tam by to měl konečně prorazit. Nejvíc titulů má Dominic právě z antuky.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem, tzv. "50winnerový antukár" dnes vyhral 4/5 zápasov s Djokovicom a autori turnajových brožúrok budú mať čo robiť s aktualizáciou..

Povrch je extremne rychly, a Djokovic by teoreticky mohol mat s dobre hrajucim Federerom a Zverevom problem, rovnako v odvete s Thiemom. Federer sa ale musi vyrazne zlepsit; lebo je v tento skupine herne nepresvedčivý a vykonnostne zatial jasne na tretom mieste. Ale lopta je gulatá.
Reagovat
Mayo
Federer vs Djokovic priamy súboj o postup, parada. No myslím, že to skončí 0-2. Djoki nebude chcieť dopustiť prehru s dedom.
Reagovat
Mayo
A teda hlavne s Rafom o 1-tku :D
Reagovat
Mayo
Dominic je veľký tenista, gratulujem.
Reagovat
smazaný uživatel
Tenisový bůh existuje a chce Federera v semifinále !

Roger vyhraje TM, Rafa si vezme N.1 a tenisový svět bude v pořádku
Reagovat
sysel
Bohuzel Feda ma z Djoka BLOK (WIMBLEDON 2019, 8:7 40:15 v patem setu)
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně na tento moment jsem si vzpomněl, když Thiem dal z prvního mečbolu těsný aut na prvním podání a druhé mu Djokovič vrátil pod nohy a přinutil ho chybovat...
Reagovat
smazaný uživatel
Dominic tiez nepatri medzi mentálnych titánov.

Ale slúzi mu neskutočne ku cti, ze ten druhy MB si vybudoval vlastnou agresivnou hrou, pritlacil, zahral 2-3 údery v sérii s krvou v očiach a vyplatilo sa.

Federer hral na MB, tak, ze sa to uz nejako dohrá.
Reagovat
Stan_Borowitz
Souhlas, a to se právě proti Djokovičovi v takové chvíli hrát nesmí, rutina je na 90 % sebevražda. Pravděpodobnost, že on v takové chvíli udělá chybu, je prakticky nulová.

Na Dominikovi bylo taky skvělé, jak ještě dokázal dát dohromady už evidentně docházející síly a zkoncentrovat se na finální obrat.
Reagovat
spaniel
Dom ma prave sil na rozdavani. Pred zapasem s Rogerem delali bodove porovnani skills, bylo to 84:84. Roger lepsi ve trech hernich ukazatelich, Dom obrovsky naskok ve fyzicce.
Reagovat
Stan_Borowitz
Souhlasím, o jeho kondiční přípravě se vyprávějí legendy, ale ke konci třetího setu chvíli vypadal, že mu dochází dech. Ono by nebylo divu, tenis, který předváděl, je samozřejmě fyzicky i psychicky daleko nejnáročnější.
Reagovat
MarcelPersch
Já myslím, že moc sníme a Roger prohraje ze setbolů/mečbolů ve 3 s Djokem :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ak by Fed vyuzil MB, Federer ma 21GS a o svetovej jednotke sa dnes nebavíme..

Ale preco nemat koncoročnu svetovu jednotku s udrzanim Rogera na 20?..Je to lepsie, ovela ovela lepsie :)
Reagovat
FerrariF50
Jo a za to tě mám rád. Protože víš jak to je :) ... Kdyby vyhrál ten MB, tak se o n.1 opravdu nebavíme :)
Reagovat
turista
Tenisový svět v pořádku? Tak pro Djokoland určitě ne.
Reagovat
annah
Tenisový svět možná jo, ale radši si nepredstavuju ty svalnate řeči a nechutné posměšky, co tu vzápětí vypuknou ze strany rafafans. Djokofans jsou aspoň normální.
Reagovat
Krisboy
Djokofans jsou normální? Kteří? Napadá mě jenom Marduch...
Reagovat
annah
Jsou normalni - rovná se nikoliv sprosti a nechutni. Jsou slušní a to je v dnešní době celkem dost vzácné.
Reagovat
Marduch
Nalejme si čistého vína...členové Djokolandu, fandící "vyloženě druhořadému herci, který se však z nějakého důvodu nepřestává cpát do áčkových produkcí" přece nemůžou být normální:D
Reagovat
turista
Možná nejsme normální. Ale neurážíme a nerejpeme do ostatních čtenářů a diskutérů. Novak to přehání se svou snahou se zalíbit divákům naladěným na tenisové bohy Federera a Nadala. Nicméně se vecpal do tenisové party dělané pro Big 2. Nebyl pozván a uspěl. A to jeho hateři neodpouštějí.
Reagovat
Krisboy
:D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist