Třetí bronz pro Česko! Medaili v Riu slaví i Štěpánek s Hradeckou

14. 8. 2016, 17:34
Aktuality 301
Čeští tenisté zakončili olympijské hry v Riu de Janeiro se ziskem rekordních tří bronzů! Ve smíšené čtyřhře vybojovali medaili také Radek Štěpánek s Lucií Hradeckou, kteří v boji o konečné 3. místo porazili indické deblové specialisty Rohana Bopannu se Saniou Mirzaovou.
Lucie Hradecká a Radek Štěpánek

Když Tomáš Berdych před necelým měsícem oznámil, že se kvůli obavě z viru zika nezúčastní olympijských her, sen Radka Štěpánka o zisku olympijské medaile se téměř rozplynul. Do Ria de Janeiro se však nakonec dostal ve dvojici s Lukášem Rosolem a i když spolu ve čtyřhře mužů vypadli hned v prvním kole, pro Štěpánka turnaj skončil přeci jen sladkou tečkou.

Sedmatřicetiletý rodák z Karviné se totiž společně s Lucií Hradeckou vešel mezi šestnáct párů pro smíšenou čtyřhru a Češi v ní vybojovali bronzovou medaili. 

Radek Štěpánek a Lucie Hradecká"Nám to zní jako zlato! Máme sice bronz, ale cítíme se úplně zlatě," poskakoval Štěpánek radostí před novináři. "Končit turnaj vítězstvím je docela dobrý, ne?" smála se Hradecká a Štěpánek dodal: "Já si nestěžuju. Nemám s tím problém."

Přitom jim k tomu stačilo vyhrát pouhé dva zápasy. Z prvního kola totiž postoupili bez boje po odstoupení Španělů Rafaela Nadala a Garbiñe Muguruzaové, ve čtvrtfinále vyřadili rumunské duo Horia Tecau a Irina Beguová a rázem byli ve hře o medaile. V semifinále sice podlehli Američanům Jacku Sockovi s Bethanií Mattekovou-Sandsovou, v dnešním zápase o konečné 3. místo si však poradili se čtvrtými nasazenými Indy Rohanem Bopannou a Saniou Mirzaovou a Brazílii tak mohou opuštět s radostnými pocity.

Čeští tenisté dnes vstoupili do zápasu parádně a díky soustředěnému výkonu měli za stavu 5-0 dva setboly setbol. Ty nevyužili, ale v další hře už úvodní dějství ukončili. V druhé sadě nedokázali potvrdit brejk z prvního gamu, oba přišli o servis a prohrávali 1-3. "To byla chyba, ale byli jsme na dvorci lepším týmem a v závěru jsme to i dokázali," řekl Štěpánek po zápase. Pak o podání obrali podruhé po sobě Bopannu, za stavu 5-5 brejknuli nejlepší deblistku světa Mirzaovou a následně při servisu Hradecké 'malé finále' ukončili.

"Nastoupili jsme na ně jako Orient expres, takticky jsme byli dobře připraveni," řekl Štěpánek. "Musím smeknout před Luckou, protože co tady v posledních dnech přežila, pokaždé přišla na mix neskutečně pozitivně naladěná a plná sil. Vím, jak je to hrozně těžké, a proto před ní smekám," pochválil Štěpánek spoluhráčku. "S ním to jinak nejde, on je pořád naladěný, takže to bylo v pohodě," doplnila Hradecká.

Veterán Štěpánek na své zřejmě poslední olympiádě slaví premiérovou medaili a přirovnal ji k dvěma triumfům v Davisově poháru. "Je to úplně nejvýš v kariéře se salátovou mísou. Když je tam vlajka a lev, je to pro naši zemi a všechny lidi, je to nejkrásnější a nejhlubší emoce, které jdou zažít," řekl.

Jednatřicetiletá Hradecká má doma už stříbro z Londýna 2012. Tehdy ho vybojovala s Andreou Hlaváčkovou, s níž včera v Riu prohrála souboj o bronz. "Je to úplně stejné jako poprvé. Je to krásný, oba jsme šťastní a skáčeme tady. Jsme dojatí," řekla Hradecká.

Bronzovou medaili v Riu de Janeiro vybojovaly také Petra Kvitová ve dvouhře žen a Lucie Šafářová s Barborou Strýcovou ve čtyřhře žen. Tři medailisty má Česko v olympijské historii poprvé. V dějinách Československa byly úspěšnější hry pouze v Soulu 1988, kdy se slavilo zlato ve dvouhře mužů (Miloslav Mečíř), stříbro ve čtyřhře žen (Jana Novotná s Helenou Sukovou) a bronz ve čtyřhře mužů (Mečíř s Milanem Šrejbrem).

Zlaté medaile v Brazílii získali Američané Bethanie Matteková-Sandsová a Jack Sock. Stříbro obdrželi jejich krajané Venus Williamsová a Rajeev Ram.

• XXXI. LETNÍ OLYMPIJSKÉ HRY, RIO DE JANEIRO 2016 •
Brazílie, tv. povrch
nedělní výsledky (14. 08. 2016)
• Smíšená čtyřhra - finále •
Matteková-Sandsová/Sock (USA) - V. Williamsová/Ram (USA) 6-7(3) 6-1 10-7
• Smíšená čtyřhra - o 3. místo •
Hradecká/Štěpánek (ČR) - Mirzaová/Bopanna (4-Indie) 6-1 7-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

301
Přidat komentář
Frick
Ona bude fakt hrát v tom Cinci? Dyť jí něco je, ne?
Reagovat
kada.tom
objevila se zpráva, že se odhlásila, ale v pavouku pořád je, takže těžko říct ...
Reagovat
Frick
http://ekonomika.idnes.cz/sport-dane-financni-urad-08k-/ekonomika.aspx?c=A160805_210513_ekonomika_ane

Hm. Zajímavý. Mám to tedy vzít jako fakt, že je tu v tomto státě "tichá podpora sportu" v podobě tolerance fiktivních bydlišť v daňových rájích a (dle tohoto článku) tolerance švarc-systérmu? Mi to tak připadá.
Reagovat
FulnekUltras
sociální pojištění jde bohužel úplně jinam... ;)
Reagovat
Fandina
Pochop už ukonečně, že tenisti žádná fiktivní bydliště nemají, všechno je regulerní. Nezáviď druhým.
Reagovat
misa
http://oh.idnes.cz/odpovedi.aspx?t=O160814_095232_709_pes&strana=2

Děvčata dokonce odpověděla na mou otázku ohledně oblíbených vlastností :) To je taková hezká tečka za krásným olympijským turnajem, který mi přinesl hodně radosti.
Reagovat
misa
http://1gr.cz/fotky/idnes/16/082/org/JB654a45_52.jpg

Škoda, že nezískaly zlato. Báru by asi museli křísit :)
Reagovat
misa
http://isport.blesk.cz/clanek/dalsi-sporty-olympijske-hry-loh-rio-2016/277438/petra-medaili-z-ria-hrozne-chtela-radovali-se-rodice-bronzove-kvitove.html
Reagovat
Frick
Co jste tak viděli mimo tenis? Na rovinu se přiznám, že jsem se jen díval na slalom a Krpálka :-D
Reagovat
dunphy
Ty se na tenis díváš? Jsem myslel, že pouze sleduješ a posléze trapně komentuješ výsledky :D
Reagovat
kada.tom
já viděl hodně, vždy na OH si snažím udělat maximální možné volno, abych stačil pokrýt co nejvíce sportů :-)
Reagovat
spaniel
Tak s tvým zaměřením to není problém. A až dostuduješ, budeš mít čas na úplně všechny sporty :D
Reagovat
dunphy
*triggered* :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Carloss
byla na tom zápase i Petra? když si štěpánek plácal s těmi v hledišti, zdálo se mi že ta poslední s kým si plác-blondýna byla petra, je to možný? :D
Reagovat
Jabadu
Ta v těch bílých šatech nebyla Petra. Tahle má kratší vlasy a nemá je tak husté.
Reagovat
Carloss
to je škoda no. jak jsem tak moch vypozorovat tak ani radek nechodil na zápasy petry. :(
Reagovat
dunphy
Největší radost mám samozřejmě z našich :) ale i těch jiných medailistů mě potěšilo opravdu hodně - Andy, DelPo, Monica, Jack, Steve, Timea a Beth :) za mě a ty, kterým přeji se to vyvedlo náramně :)
Reagovat
Mayo
hurrááá, konečne koniec, a ide sa na finále...gratulace Keiovi
Reagovat
smazaný uživatel
že všichni naši bronzoví tenisté tedy prohráli své SF bitvy s budoucími šampiony. Je to škoda, ale kdyby někdo pře OH řekl, že si český tenis poveze 3 bronzy, kdo by tomu věřil?
Reagovat
kada.tom
upřímně se přiznám, že já ne - očekával jsem jednu medaili, a to z ženské čtyřhry
Reagovat
smazaný uživatel
Já - myslel bych Rosol, ženská čtyřhra a mix.
Reagovat
smazaný uživatel
Rosol???
Reagovat
Frick
Rosol? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem na rozpacich, cekal jsem zlato Lucinky v singlu a deblu, takze dve zlata, stribro Hacek, a zlato v mixu...
...ale kompenzuje mi to ten zazitek s Juanem, s Monikou a Angie a Betka pochopitelne...jinak nevim, ale asi bych psal fakt o bronzovem zklamani...;)
Reagovat
tommr
jj je to dvojnásobná smůla, protože naši byli ve všech případech velmi blízko postupu a jak se nakonec ukázalo jednalo se vždy o předčasný finále. Tři zlatý medaile nebyly tak nereálný jak by se mohlo zdát ... :)
Reagovat
brixner
Andy skončí v cíli druhej!
Reagovat
themimone
OT možná zajímavé zvláště pro Montyho:
https://twitter.com/mikiedusik/status/764904372790816769
minimálně dost zvláštní a neobvyklý nález...
Reagovat
kada.tom
ou ... manipulace s močí a ještě zpackaná
Reagovat
misa
Rusové jsou ve světě dopingu opravdová velmoc :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu... Vždyť ji celou dobu testovali mimo Rusko a byla čistá. Mně to přijde jako absolutní nesmysl a vůbec nevím, co si o tom mám myslet...
Reagovat
themimone
Jo to mi taky přijde zvláštní, zvlášť pokud by to měl být nějaký z čerstvých vzorků. Toto je prostě strašně divné, na jednu stranu, jestli by si teď někdo dal něco takového pozor, tak by to byla zrovna ona. Na tu druhou, DNA dvou různých lidí se ti do těla omylem taky nedostane. Fakt nevím co si o tom myslet :/
Reagovat
themimone
tak nakonec snad všechno dobré
http://www.ceskatelevize.cz/rio2016/zpravy/338342-klisinova-bude-jako-jedina-ruska-atletka-zavodit-v-riu/
Reagovat
smazaný uživatel
Uf, to jsem rád! :)
Reagovat
misa
olympijskou vítězkou :) Královna volejů si snad přenese pohodu i do ženského deblu, poslední výsledky Bucie byly mizerné.
Reagovat
Stan_Borowitz
Musím říct, že Luthany by bylo daleko hezčí...
Reagovat
kada.tom
tak nakonec Bethanie s Jackem olympijskými vítězi :-)
Jack má zlato a bronz, krásná práce :-)

Venus škoda, ale i tak jsou 4 zlata krásná a stříbro jí taky bude slušet :-)
Reagovat
kada.tom
hmmm a Kei zase o krok vpřed :-)
Reagovat
Mayo
už nech skončí ten tenis, to je des snáď to Nishikori už udrží
Reagovat
Nola
oni sa idu totalne znicit, v Cincy budu akurat do poctu....
Reagovat
Stan_Borowitz
Prej to nemá vliv, zady jeden psal...
Reagovat
Stan_Borowitz
tady
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka trochu mimo. Nevíte proč spolu Lucka Šafářová a BMS nehrály v Montrealu a každá měla jinou partnerku?
Reagovat
smazaný uživatel
Trénink BMS s CoCo na OH.
Reagovat
smazaný uživatel
Blbost. Myslel jsem, že hrála s CoCo a koukám, že s Heather.
Reagovat
sprchon
Já myslím, že Beth byla domluvená před OH s Coco, aby si to ještě zkusily spolu... Ale Coco nakonec v Montrealu nenastoupila a už se to nedalo změnit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak asi tak :-)
Reagovat
sprchon
Možná ne, ale bylo by to logický. Každopádně zbytek sezony spolu Lucka s Beth dohrajou. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jinal Lucka dneska potvrdila, že sezónu dohraje s BMS.
Reagovat
tommr
na tuhle sezónu už mají všechny naše holky nasmlouvaný zahraniční partnerky, ale příští rok se už snad dočkáme druhýho ryze českýho páru tý nejvyšší kvality ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A to jakého páru?
Reagovat
tommr
všechny tři možný varianty bych bral: Lucka s Bárou, Lucka s Karolínou nebo Karolína s Bárou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujímavé...Rafa sa po tom SF na ďalší zápas zrejme úplne vyprdol, potom sa na taký zápas vyprdol aj Nishi a nakoniec sa tahajú jak takí dilinovci :)

Aby tu však odohral jeden hráč za tyzden 27 setov a 11 zápasov je vela aj na koňa, kobylu, býka..

Organizátori by sa mali nad systémom tenisového turnaja hlbsie zamysliet a hlavne to musia troška zosúladiť aj s tipkami z ATP. Ak neprisli hraci do Ria, tak som zvedavý, kto im príde do este vacsej "prdele" Tokia :), ked sa den po turnaji začína super mega namakaný Masters.

Ideálny scénar je OH za body, ako sa hrala nedávno a 10-11 dňový turnaj na sposob IW a Miami. Lebo mat systém, kde za zlatom treba vyhrat 6 zapasov za 7 dni je v podstate v kontexte gradácie turnaja úplne kontraproduktívne..Posledné dva ročníky to ukázali v plnej nahote...O vitazovi sa v podstate rozhoduje uz pri zrebe, prípadne v SF a QF a finále, ktoré sa hrá v tesnom závese už logicky stráca na atraktivite, kedze jeden hráč spravidla fyzicky zaostáva.

.Nehovoriac o stvorhre, ci mixe, ktoré zucastneným hráčom len priťažujú...Ale divák si aspon raz za styri roky rád pozrie tieto nezvyčajné kombinácie singlovych hracov, organizátori by mali ist tenistom v ustrety, nie naopak..

Cesta sa nájsť dá, len treba chciet. Ked nič iné, aspon day off pred finále padne vhod..
Reagovat
sprchon
Souhlas. Hlavně s tím rozprostřením do dvou tejdnů a i nějaký ty body by za to mohly bejt.
Reagovat
smazaný uživatel
Povrch: trava (max. stridat antuku s travou) zadne ty beton sr*cky...
Body: nedavat, tahle zmena se me libi, je to OH, ne dalsi turnaj na okruhu...
System setu: Hrat na Jeden klasicky Angliky set do Deviti...jak kdysi (klidne pouzit TB, kdyz nebude rozdil dvou gemu)...vsechno by se stihlo, a bylo by to mnohem atraktivnejsi pro netenisovou obec, ktera proste na tenise, na jednom zapase vic jak dve hodky sedet nebude, krom tech znamych ikon, nebo domacich hracu...JE TAM KURDE VIC JA 30 SPORTU...!!!
Bronz: davat porazenym z SF.

A hlavne neni to jen problem MOV.

Kalendar akci ATP, WTA, ITF v OH roku: proste Master presunout na jine terminy, kazdopadne dva tydny pred volno, dva tydny po OH take...MINIMALNE, zadne jine vyznamne turnaje.

Jinak to bude delat porad fuuuru problemu...
Reagovat
Kozoroh
Ten anglický set - kdo v něm podával?
Reagovat
janek_da
S tou trávou by mě to zajímalo. Na první pohledcelkem náročné na údržbu, ale když by ty kurty měly být jenom na OG, tak by to naopak třeba vyšlo nejlevněji. Na těch 9 gemů by to bylo fajn. Nebo když máme málo času, tak hrajem bez výhod a hodně to odsýpá.

ALE nejdůležitější. Podavači míčků musí podávat JENOM míče.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na rucniky jsem zapomnel;)
Ale v Riu taky na to zapomneli...jeste v zapase Gael x Vasek ty rucniky nebyly, a nejak jsem nezaznamenal, zeby jim to vadilo...ale znas to, asi si nejaky ten tenisovy hujer postezoval, a rucniky se najednou zase objevily;)

Tak na 9 gemu se nehraly nejake vyznamne zapasy, ale pouzivalo se to, co jsem cetl, podle me dobra vec...na tyhle udalosti...aspon by to bylo necim odlisne, a tim i jinak brane i u hracu...

Ale pochybuji, ze se neco zmeni...

Jako horsi, nez to, ze teniste nemeli na zacatku rucnicky a ze hraji zapas za zapasem, podle mne byl ten areal na lukostrelbu, a o fantastickem zalivu pro veslare, kde mely byt podel trate tzv. tribuny a tim meli i chranit trasu pred proudy atd. na to se jaksi nezapomnelo, jen slibilo, ze to bude a stejne prd bylo, se na to proste vykvakli a placli tam ty plovaly......a tak prvni den se tam nekteri prevraceli jak magori....trochu smutne...jako veslari nemaji 4xGS do roka a plno masters....aby si tenhle lapsus nejak vynahradili.
Reagovat
smazaný uživatel
Ked bez výhod, tak to hrajme rovno gemy len do 30 a s jedným servisom..Vytvoríme síce nový šport, ale hlavne nech to odsejpá :)

OH s antukou a trávou nie je najlepší nápad, termin OH nemoze proste ignorovat aktuálny tenisový kalendár a nikde naokolo sa vtedy na trave ani antuke nehrá. Preto je aj TM v hale..
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa by s tebou nesouhlasil. Ten by tenhle model s povrchy bral vsemi deseti...tak si to jeste promysli;)

Je to OH, pred tim se hraje na trave Wimblas a Newport...nikomu to v Londyne nevadilo...ze jdou znovu na travu...

Jinak jak si takovy fanda Rafy, tak by si mel vedet, ze Rafa se dost podivoval, ze Rio se na antuce nebude hrat, nebot stejne jak Anglani vyuzili tradici travy, tak ocekaval, ze Brazilci zatlaci na antuku...historicky Kuerten, a hlavne kvalitnejsi antukari i dnes, pro nej to bylo prekvapeni, noooo a pro mne trochu taky;)
Reagovat
janek_da
no tak pozor, to co píšeš, jsem kdysi hrál na lokálním turnájku a je to hodně ulítlé psycho. Do 40, bez výhod je psychologicky téměř totožné s normálním gemem.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak sa to vezme.

Pocit, ked vyhras 12 minutovy gem proste po geme bez vyhod nedostanes. A divak tiez nie. A v podstate hrac ani tu pomyselnu psychlogicku vyhodu nad superom vzapatí...Dlhé gemy robia tenis tenisom..
Reagovat
janek_da
jasně, že na výhody je to fajn. ta nutnost potvrdit výhodu nebo naopak možnost poslední záchrany. Ale gemy bez výhod nejsou zas až tak mimozní a tenisti je i vlastně běžně hrají. "jenom" když je shoda, tak je změna.

Ale jak píšu, tenhle model výrazně zrychluje zápasy.
Reagovat
Kozoroh
Vzhledem k tomu, že OH probíhají dva týdny by problém natažení tenisového turnaje neměl být u organizátorů OH. Ten problém mají ATP a WTA okruhy, neboť poslední tři olympiády se konaly v srpnu a narušily tak severoamerický hardový úsek. Napadly mě dvě možnosti, jak to budoucna řešit - buď Toronto či Cincinnati by se v olympijském roce vůbec nekonaly anebo by se severoamerický úsek včetně US Open posunul o měsíc později. Ale to by se vedoucí orgány obou okruhů musely domluvit s pořadateli turnají a ti by samozřejmě skřípali zuby.
Reagovat
misa
Na tom se nikdy nedomluví. Vždyť se nedohodnou ani na bodech.
Reagovat
smazaný uživatel
USO o mesiac neskor podla mna urcite nie, uz v septembri je v NY veterno, hrat GS v oktobri je lotéria...

V OH roku by sa nemusel hrat Davis Cup a Fed Cup..A zrazu by tenisová sezóna scvrkla a na OH by bolo dost času..A pritom by reprezentácia nebola vdaka OH ukrátená...Cinnci by mohlo byt niekedy pred IW a Miami, je to povrchovo blizke a po AO je aj tak velká diera a dlho sa nič nedeje...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou v každém sportu o ničem. Vrátil bych se k systému z dřívějška, kdy dostali bronz oba poražení semifinalisté.
Reagovat
smazaný uživatel
Suhlasim..Alebo nech tam daju nejaký prvoplánový kluv, ze bronz ma ten, kto ma lepsi pomer setov, gemov a hotovo..

Je to jediný zápas turnaja, kde obaja vedia, ze uz turnaj nevyhraju a to je pri sporte ako tenis celkom závažná vec..
Reagovat
smazaný uživatel
S tím poměrem setů atd je to ošidné. Víš jak, potom tam dost záleží na losu. Někdo dostane do prvního kola Djokoviče, někdo třeba Ribu. Jinak gratuluju k Rafovi, nečekal jsem, že to tak zvládne. Jak se napřahoval včera k tomu FH inside out, myslel jsem, že je rozhodnuto. Kdyby to trefil, je ve fi. Uvidíme, jestli to byl jen "olympijský ošial" nebo je zpátky.
Reagovat
smazaný uživatel
Kámen nůžky.
Reagovat
smazaný uživatel
Skóre je v športe úplne relevantná metóda na základe ktorého sa určuje poradie, bez ohladu na rozdielny lo..Aj na nedávnych ME vo futbale na tom niekolko tímov dohralo...

Ale dakujem, ja som cakal 1-4 kolo, tazko sa to predvidalo..
Reagovat
spaniel
Vždyť si psal před semi, že si jde pro 3 zlata ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepisal som tri medaile?...

A nezabudol si na moj dodatok, ze nemusi mat ani jednu?..

Zabudol veru :)
Reagovat
janek_da
Ale ve fotbalu jsou skupiny a hraje se každý s každým, ne? Teď nevím, co tam už hrají 3/4 statů
Reagovat
smazaný uživatel
O postupe do osemfinále ME vo futbale rozhodovalo skore muzstiev na tretich miestach v skupinách pri rovnosti bodov. Albanci preto napriklad nepostupili a Severní Íri áno...Vlastne aj Portugalci, majstri Europy postupili do osemfinále z tretieho miesta len preto ze mali lepsie skore..
Reagovat
Nola
ja by som zase finale posunula o den, nakolko vzdy jeden z hracov ma menej casu na regeneraciu, co hra v zapase na 3 vitazne vyznamnu ulohu
Reagovat
turista
Souhlasím.
Reagovat
janek_da
Tak kdyby se za bronz dala třeba trojnásobná prize money vítěze, tak by se o ten bronz hráči víc rvali než o celkové vítězství. A hned by tam byl náboj.
Reagovat
Nola
Kolko hier uhra Kei v tretom sete?
Reagovat
smazaný uživatel
3
Reagovat
kada.tom
Rafa X Bernardes :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Kei pro diváky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Japončík nemá psychiku zvládat takový zápasy, je to křehule. Na bigpointech bude ve 3.setu jednoznačně lepší Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa sa chystá na set c. 27..To je o 5 viac ako potreboval na GS titul z NY v roku 2010 pri 15 dnovom turnaji. Len skoda, ze vtedy nemal 30 rokov :))
Reagovat
dadaft
k.k.t
Reagovat
Pe3k
:D pěkná mentální imploze, učebnicový případ...Rafa mu dal zkušeně čuchnout a až pak začal něco hrát. Asi se chce maximálně unavit před Cinci a Us open. Nadal si zas vybral štěstí a na granslamech poletí v prvním kole jak už je u něj zvykem...
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa 80%, Kei 20% do 3.setu
Reagovat
Mayo
Kei prešustroval vedenie 5-2 a prehral 6-7 ... to je fakt labil proste
Reagovat
vrabejka
Španělsky toreador v sobě opět probouzí býka!!!
Vamos Rafa!
Reagovat
spaniel
Český myslivec v sobě probudil jelena.
Reagovat
brixner
Ježiši, to je ale dylyňácký :-)))))
Reagovat
spaniel
Taky si myslím. Ale na tebe to nemá.
Reagovat
kada.tom
Tak tohle Kei totálně po*ral, ze stavu 6-2 5-2 a dvěma brejky prostě musí zápas dovést k výhře, byť je na druhé straně, kdo tam je.

Rafa nehraje vůbec ideálně, ale Kei ho dokonale posadil do sedla, TB byl vyvrcholením toho zmaru ... jsem fakt zvědav, jak bude vypadat 3. set
Reagovat
Davor1
Ty si kus...niečoho. Neskutočný labil, prihlás sa do WTA ty vole...
Reagovat
smazaný uživatel
:)) haha,dobrý,já sem se tak potměšile těšil,až to Kei nandá těm co sázeli na Rafu a psali ty 100% jistý analýzy.
Reagovat
smazaný uživatel
A kde sa da tento zapas pozerat? Ved nikde najde,ani na streamoch
Reagovat
smazaný uživatel
na streamech jede
Reagovat
Nola
NOVASPORT
Reagovat
Kozoroh
Mísro, aby ho vysílala ČT2 tak tam dávají záznam golfu, dementi :-*
Reagovat
sprchon
Co by tomu řekli fanoušci golfu? Musí to bejt přece trochu vyvážený, ne furt jen tenis...
Reagovat
Kozoroh
Místo, aby ho vysílala ČT2, tak tam dávají záznam golfu, dementi :-*
Reagovat
smazaný uživatel
S vcerejsi Monikou, Angie, Marii, Seree, pripadne Simonou by ale nemel moc sanci...takze jeste horsi nez brambora. Mozna by si mohl s nim zkusit jeste ten treti set s Rafou;)
Reagovat
smazaný uživatel
Si představuju ty Japonce, jak teď v šílenství ťukají ty svoje hieroglyfy na tamním tenisportálu :D
Reagovat
Lunej..
Já se jdu dívat na film a pak na Delpa. Na Petru Nishikori nemám nervy :)
Reagovat
sprchon
Pěkně to podělal... :D Nekoukám od začátku, ale někdo tu psal, že Rafa odpadá fyzicky, tak nevim...
Reagovat
smazaný uživatel
Delpík dneska na zlatou, nevidím smysl v tom, aby měl Andy dvě :)
Reagovat
Lunej..
:(
Reagovat
Frick
Osobně bych udělal změnu v časovym rozvrhu - poslední finálový den v sobotu a začal bych už někdy ve ST/ČT ještě před zahájením, jako je to u fotbalu.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa ukonči to, daj si na večeru nejaký dobrý steačik z ako inak argentínskeho býčka a pakuj do Cinnci...bronzu si nachytal za ten tyzden dost..
Reagovat
tito
Asi tak. Cíle významně překročeny. Tedy pro nás :-)
Reagovat
Nola
Nishikori uz kolabuje, neskutocne, ako sa zosypal, este sice nie je koniec, ale ak to Rafa dotiahne do 3.setu, tak v nom uz bude favoritom
Reagovat
tito
Rafa zrychlil, ale dost pozdě. A jde taky o to, jestli v takovém modu zvládne hrát i případný třetí set.
Reagovat
Nola
Nishi podobne vybehol na Noleho v Rime, a nakoniec prehral v 3.setoch....
Reagovat
Herbert_Hoover
VAAAAAAMOOOOOOOOOS
Reagovat
kada.tom
Kei asi chce ze stavu 6-2 5-2 nakonec prohrát ... je na nejlepší cestě
Reagovat
insanezy_
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s851x315/13891916_1001750276610301_8184469454864307134_n.jpg?oh=06b8713da2dd67e212256e3dd4fcdcd4&oe=581F462A

Bronz pro Rafu není :)
Reagovat
Nola
Rafa to nevzdava, je to prikladny bojovnik
Reagovat
Kozoroh
Koukám, že si Rafa za chvíli pochutná na bramboře :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, uz je na tom tak ako Djokovic pred styrmi rokmi...

Teda vlastne neni, Rafa uz zlato má :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Dokonce dvě, to Djoker to zabalil brzy i v deblu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Do Atén nepoletí Štěpánek ani Chládková

čer 15 2004
Praha - Pondělní světové žebříčky rozhodly. Tenisté už vědí, kdo se nominoval na olympiádu. Jenže ne každý tam chce jet. Šesti Čechům dal žebříček právo startu v aténské dvouhře. Dva z nich odmítli: Radek Štěpánek a Denisa Chládková. Štěpánek tím napodobil svého poradce Petra Kordu, který se zřekl olympiády v letech 1992 a 1996.
36 příspěvků

?Je to mé svobodné rozhodnutí a já si za ním stojím,? řekl v pondělí před odletem doWimbledonu. ?V létě obhajuji spoustu loňských bodů. Raději dám přednost turnajům v Americe.?

Zdroj: http://oh.idnes.cz/do-aten-nepoleti-stepanek-ani-chladkova-d9s-/olympiada-ateny.aspx?c=A040615_000410_tenis_ruz
Reagovat
Lunej..
A jaký má smysl vytahovat něco, co řekl před 12 lety?
Reagovat
smazaný uživatel
Berdycha tady většina také kritizuje za to ,že nejel.A Štěpec udělal to samé a ještě jen, aby nepřišel o body.!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Lunej..
Já Berdu nekritizuje, je to každého věc. Spíš jen ti, co Berdu nemusí, měli zase důvod to dát světu najevo.
Reagovat
Lunej..
Nekritizuju. Zatracený mobil.
Reagovat
smazaný uživatel
tak nakonec je to rebel;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mně je třeba tohle férové přiznání mnohem sympatičtější než nějaké trapné výmluvy na ziku. Ale v čem mě osobně Berďa nejvíc zklamal, tak snad ani ne v tom, že nakonec nejel, ale v tom, že ještě asi 3 týdny před odletem ohromně rozhlašoval, jak samozřejmě do Ria jede a jak nechápe, že někoho vůbec mohlo napadnout, že ne.
Reagovat
tommr
přesně tak. Štěpánek to tenkrát řek na rovinu a nedělal okolo toho žádný divadlo. Berdych tím trapným mlžením akorát naštval fanoušky a podrazil na poslední chvíli i svého spoluhráče ...
Reagovat
FulnekUltras
tak aspoň to pěkně dokládá mladickou blbost...která někomu vydrží dost dlouho... ;)
Reagovat
FulnekUltras
nebo taky změnu priorit ve vyšším věku... ;)
Reagovat
Frick
Mimořádný týden, takže nejdříve k LOH celkově. Máme tři medaile, žel ta nejméně cenná kombinace 0-0-3. Před týdnem bychom tři (byť "jen" bronzové) placky brali určitě, nicméně se čtyřmi SF účastmi se člověk přecijen neubrání pocitu, že nějaké to finále z toho být mohlo a asi (nebo spíš určitě) mělo. Abych byl konkrétní, měly ho asi udělat Petra a H+H. Po tom druhym setu měla Petra využít psychické výhody, místo toho si 3x přišla o servis. To může tak Errani na antuce. :-( Ke všemu by Angie byla ve finále určitě hratelná. A jak známo - Petra je "finálová" hráčka. K Báře s Luckou - Myslím si, že na to zlato by měly, ale bohužel Lucka byla na tom nedobře zdravotně a Bára asi nebyla úplně v top formě. Co se dá dělat. Pokud jde o Háčka, tak co k tomu ještě říct...? Možná nejhorší zranění, který způsobí hráčka svý soupeřce za posledních xxx let? Zase se nedá říct, že by bez toho ten zápas H+H vyhrály. Mohly o ten svůj servis, set a i zápas přijít zrovna tak, Švýcarky šly nahoru, ale takto to měly nepoměrně lehčí. Ze širšího "olympijského" pohledu to samozřejmě mrzí i v tom, že to byla jedna ze vskutku unikátních možností mít na bedně obsazený dvě místa. Těžko říct, kdy zase bude šance na něco takového. Možná v biatlonu, zvlášť když se Lucka naučí střílet? V mixu to asi mrzí nejméně. Tam podkolenky s ponožkou byly lepší. Jedině snad žehrat na Lucčinu únavu. V případě proměnění mečbolu v SF proti Švýcarkám - bez koncovky druhého setu, bez třetího setu, bez nutnosti hrát další den dlouhý zápas o bronz, kterému předcházel spánkový deficit.... Ale i kdyby Lucka unavená nebyla, tak by to asi spíš nestačilo. Samozřejmě - je mělo by se vzít v potaz to ohormné štěstí ve ČF, ale co si budem řikat, člověk by chtěl, aby to štěstíčko vydrželo celý turnaj.
Reagovat
Frick
1) Petra Kvitová
(LOH Rio 3. místo)

Tak našla se nám zase Petra? Minimálně z části ano. SF velká škoda, ale i tak je to medaile ze singlu, na který náš tenis čekal 20 let. Jediné, v čem nyní Petra ztrácí na Novotnou (a co už ani nedožene), jsou její bohaté deblové úspěchy.

ZNÁMKA: 1- (8/10)

2) Lucie Šafářová
(LOH Rio R32)

Bohužel, zase to zdraví. Ten její pavouk hratelný určitě byl. :-/

ZNÁMKA: N

3) Barbora Strýcová
(LOH Rio R32)

Po povedeném zápas s Yaninou přišel těžký výprask (a už takřka tradiční) výprask od Sary. Nic moc. Ale samozřejmě Bára bude vzpomínat na Rio v dobrém.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

4) Lucie Hradecká
(LOH Rio R32)

Nakonec bojoval "na všech frontách", když do singla dostala jako náhradnice. Caroline však pozici favoritky jasně potvrdila.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

5) Barbora Štefková
(ITF 50 Gatineau ČF, 9 b.)

Pro mne rozhodně zklamání. Čekal jsem, že se Báře bude dařit více. ČF je málo. zatím tedy předloňskou Denisu, která tehdy vyhrávala 25k "jak na běžícím" pásu, úplně nenapodobuje.

ZNÁMKA: 3- (4/10)

6) Tereza Martinocvá
(ITF Hechingen ČF, 9 b.)

Asi se trochu potvrdila i moje slova o tom, že ten výlet do Brazílie měl smysl. 30 b., jako získala tam, bylo na 25k (= účast ve finále), hodně daleko. Možná by se neměla mrcasit na té antuce. Řekl bych, že raději Teryna něco tvrdšího...

ZNÁMKA: 3- (4/10)
Reagovat
misa
Když český tenis čekal na singlovou medaili 20 let, tak by měla mít Petra 1.
Reagovat
FulnekUltras
a u Barči se Šafi bych výrazně víc než singl posuzoval jejich debl
Reagovat
misa
Frick debly nehodnotí.
Reagovat
FulnekUltras
tak to jo ;)
Reagovat
tommr
zápas s Puigovou ve kterým byla favoritkou Petra nezvládla (hlavně ten první set byl z její strany hodně špatnej). Čistou jedničku si proto při vší úctě k jejímu konečnýmu výsledku nezaslouží ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale zaslouží.
Reagovat
kada.tom
Kei zatím nedává Rafovi šanci, ale na druhou stranu neočekávám, že by to dotáhl do jasného dvousetového vítězství, Rafa ještě asi zabojuje
Reagovat
tito
Vidím až od druhého a Rafa je pomalejší. Ale tím nesnižuji hru Nishiho, který hraje parádně. Myslím, že překvapení se konat nebude a Kei vyhraje ve dvou.
Reagovat
tito
Jinak Rafu sleduji v Riu teprve podruhé a jsem spokojený. Docela se těším na USO.
Reagovat
smazaný uživatel
Už včera na záver chýbala lahkost a Rafa bodoval len skrz drinu..

Dnes nastúpil na kurt po odohraných 24 setoch oproti 11 Nishiho, navyše pre šampiónov je zrejme nezvyk hrat zápas, v ktorom vies ze turnaj uz nevyhráš...

Tesim sa na NY, a pozdravujem tito, priateľu..
Reagovat
tito
Taky tě zdravím :) Rafa už neběhá....Stačí jeden kratší úder a Nishi okamžitě trestá. Ale jinak úderově paráda. Čekal jsem to podstatně horší. Škoda, že jsem to neviděl včera. Ale i kdyby přešel přes Juana, ta porce byla fakt ohromná. Dneska by s Andym dopadl stejně.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale měl by stříbro :)
Reagovat
tito
To je fakt
Reagovat
Mayo
Nišikori ho bije ako žito.
Reagovat
insanezy_
Já to bohužel čekal, tohle už se nedalo fyzicky zvládnout. Nedivil bych se ani odhlášení ze Cincy
Reagovat
insanezy_
To mi neříkejte, že to pidipéro vyhraje bronz
Reagovat
Nola
az neskolabuje ako v Madride, tak to mozne je....
Reagovat
insanezy_
Ale je lepší bohužel
Reagovat
Nola
lepsie returnuje,skvele cita Rafovu hru, pouziva taktiku, ktora na Rafu plati,ale ci mu vydrzi do konca je otazne
Reagovat
sprchon
Paráda, gratulace. Radek si na starý kolena splnil další sen. :)

Jako pár Ráďa a Hráďa se mi celkem líbil. Lucka hrála dobře od BL a Radek skvěle na síti. Stejně bych ale chtěl vidět Barču s Radkem, tedy dva kouzelníky. :D Nikdo by asi moc netvrdil muziku, ale bylo by to zajímavý.
Reagovat
Herbert_Hoover
Zajímavý by to bylo, al dost možná nebronzový. :) Přesně tak jsem se obával i páru Plíšková/Šafářová...kdo by tam byl tím kouzelníkem? Prostě je třeba tvrdičky/tvrdiče muziky a kouzelníka/kouzelnice...když se do toho podaří i symbióza praváka s levákem, tak je to úplná bomba.
Reagovat
sprchon
Jojo, je to tak. Z Káji s Luckou jsem taky zrovna radostí neskákal. Mrzelo mě, že Barča neměla hrát. Považuju jí (i když tomu tak žebříčkově není) za naši nejlepší deblistku s největším srdcem a bojovností. :)
Reagovat
misa
Je skvělá, v přehledu na kurtu a volejích se jí žádná česká deblistka nevyrovná.
Reagovat
Frick
Zase by to bylo o dost více "tvrdší". A Káje s Julčou (jenž je vyšší 180 cm hráčkou) na GS daří.
Reagovat
Lunej..
To je teda fofr, super:)
Reagovat
A.R.R.
Lucce a Ráďovi velká gratulace, český tenis má prostě stále zvuk i když občas remcáme, že to nejde jak bychom si přáli :-)
Reagovat
Rudolfek
V tenisu máme reprezentanty i reprezentantky,holky bojovnice, moc jim všem přeju medaili,je to větší cena,ta čest czech republic proti price money,nejvíc to přeju Radkovi za ta léta.
Ale máme tu i primadony,které si myslí,že jsou hvězdy,i když nikdy nic velkého nevyhrály. Když se dívám na Petru,jak tam dává ty svoje kvitovky (síť,aut... ),vždy si vzpomenu na to, jakou radost a štěstí mi dala 2× ve Wimbledonu a pak v Istambulu - nikdy nebudu nadávat,atd.
Reagovat
brixner
Jo jo, Rudlo, máš recht!
Reagovat
FulnekUltras
tak tak... ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
Ten rozhovor s Radkem :D To nemá chybu a moment, kdy ukázal na českou vlajku a že ta medaile patří všem, bomba :) Reprezentant, jak se sluší a patří.
Reagovat
Jabadu
Přiznám se, že sportovců ve vyřazovacích disciplínách je mi líto, že musí bojovat o třetí místo.
Keys, Mirza, Bopanna ... dřeli celý týden na to, aby si odnesli erteple.
V úpolových sportech jsou dvě bronzové - tady to i chápu, jsou to malé sporty a může to dělat jen geneticky vyvinutý jedinec.
Sám jsem dělal (jako junior) zápas a proti opravdovým genetickým gorilám jsem neměl šanci.
Osobně bych se přikláněl k tomu, aby poražení semifinalisté o třetí místo již nebojovali.
Reagovat
FulnekUltras
souhlas - už se to tady řešilo...jediný udělovaný bronz má smysl tam, kde o zlato bojuje víc soupeřů až do úplného konce
Reagovat
tommr
mě příjdou zápasy o třetí místo spravedlivější než udělování dvou medailí bez boje a navíc jsou pro diváky atraktivní ... :)
Reagovat
Jabadu
Bez urážky. Možná je to názor člověka, který nikdy sport vrcholově nedělal. Nebo třeba nemohl, to já nevím.
Reagovat
Jan
Mně to také přijde spravedlivější, když se o bronz bojuje.
Reagovat
Frick
Souhlas. Bronz se má udělat za 3. místo a ne za 3. - 4.
Reagovat
Frick
udělovat
Reagovat
smazaný uživatel
Já zase absolutně nechápu to udělování dvou bronzových medailí třeba v tom judu. Koukala jsem na to jak blázen, když tam vedle Krpálka stáli dva třetí. Třetí by přece měl být jen jeden.
Reagovat
misa
na olympijských stupních vítězů. Nádhera, úžasné :-) Krásná odměna za poslední rok plný zdravotního trápení.
Reagovat
brixner
Vždyť se jen posrala po nějakým jídle, né?
To zas tak velký zdravotní trápení není!
Kilo banánů a je po problému, né?
Reagovat
misa
Zřejmě Lucku moc nesleduješ. Na konci loňského roku málem skončila s tenisem. Nemyslím její nemoc v Riu.
Reagovat
brixner
Máš pravdu, detailněji sleduji kérling! Takže mi leccos může uniknout...
Ale všichni avízovali velký bobky ze Ziky, ale do tlamy strčí ve špinavý Brazílii kdeco! Kdyby si to žrádlo přivezli z Čech, mohli mít všichni klid a lepší medaile!
Reagovat
Jan
Ty máš asi zdravotní problémy pořád poslední dobou podle tvých komentů.
Reagovat
brixner
Hele, když vím, že se po něčem poseru a pobleju, tak to přece nebudu vochutnávat, né? Přece nebudu záměrně ohrožovat svůj sportovní výkon!
To je velmi neprofesionální!
Vím, že se poseru-nejím to!
Fertig.
Reagovat
misa
Neotravuj.
Reagovat
Kozoroh
Jdi do háje, kašpare...
Reagovat
dunphy
Skvělé jsou ty naše holky, jsem na ně moc pyšný :) a taky na Timeu, šikulenku :D
Reagovat
misa
Jak se dívám, tak Timea začíná mít na TP fanklub :)
Reagovat
dunphy
Takové skvělé děvče s nádherným příbéhem a zajímavou hrou musí mít svůj fanklub všude :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky je mi sympatická, ale její příběh neznám :)
Reagovat
A.R.R.
A to je velká chyba, Timea má opravdu zajímavý, ale velmi smutný životní příběh :-(
Reagovat
smazaný uživatel
No teď čekám, až mi ho někdo povypráví... :)
Reagovat
A.R.R.
Tak jen ve zkratce. Despotický otec, který chtěl mít z dcery kasičku, psychické a fyzické týrání jí tenis znechutilo tak, že často i schválně prohrála, aby ho naštvala, i když věděla, že pak bude zle. Došlo to tak daleko, že se rozhodla s tenisem seknout, už měla zajištěnou práci servírky. Nakonec se ale otci vzepřela, zbavila se ho a tenis jí zase začal bavit a začala sbírat úspěchy :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, díky, už jsem začal googlovat :-)
Reagovat
sprchon
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/680761-tenis-uz-zabalila-z-otce-mela-trauma-ze-servirky-je-ted-ale-hvezda-french-open.html
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :) vyhýbá se to sice podrobnostem o vztahu s otcem, ale tak člověk si dokáže domyslet.
Reagovat
sprchon
Jojo, kdysi jsem to psal někomu do zpráv...
Reagovat
FulnekUltras
byl tady myslím po RG-2015 i odkaz na článek o jejím osobním životě
Reagovat
FulnekUltras
už je i tady... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já se hlásím :-)
A máš u mě jednu připomínku, víš na co, ne? :-)
Timea s Martinou to stříbro urvaly silou vůle. Bylo vidět, že nejsou sehrané.
Hlavně aby teď Timea posbírala nějaké body v USA. Útočí na své bodové žebříčkové maximum :-)
Reagovat
sprchon
Ten biatlon? Na to je snad ještě čas, to já zase určitě do začátku sezony několikrát zapomenu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já na to myslím :-)
Reagovat
dunphy
Smutný ten příbéh možná trošku je, ale nyní už Timea třetím rokem prožívá tu jeho nádhernou stránku :)
Reagovat
smazaný uživatel
S Luckou Š. moje nejoblíbenější hráčky.
A zvažovala v Riu i doplňkový sport :-)
https://www.instagram.com/p/BIfib2Yj6XS/?taken-by=timea.official
Reagovat
Haitik
Bára byla strašně roztomilá při ceremoniálu.. :-)) hlavně jak šly vlajky nahoru
Reagovat
vibbi
Při hymně se dost nevhodně chcechtala
Reagovat
FulnekUltras
nějak špatně vidíš
Reagovat
smazaný uživatel
To teda, Bára byla evidentně dojatá a měla se sebou co dělat aby se nerozbrečela. Strašně sympaticky to prožívá :)
Reagovat
FulnekUltras
přesně tak - kritici nechť si to pustí ještě aspoň jednou... ;)
Reagovat
misa
Taky se mi zdálo, že má Bára problém zadržet slzy. No a holky se tomu pak smály :)
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosto souhlasím. Holky si tam špitaly a hihňaly se. Fakt to tu chvilku mohly vydržet :(
Reagovat
smazaný uživatel
Roztomilá? Holky mě bohužel dost zklamaly. Kde jinde udržet nějaké dekórum, když ne při slavnostním ceremoniálu. Místo toho se tam hihňaly jak prdlý.
Reagovat
misa
Měly radost :)
Reagovat
smazaný uživatel
To mívají na stupních vítězů obvykle skoro všichni a zvládnou se nehihňat.
Reagovat
smazaný uživatel
Gábina SKoukalová by je usměrnila :-)
Byly v pohodě!
Reagovat
Frick
To mi ho vyndej. Ale hezky to vyšlo. CZE, SUI, RUS - všechno hokejové národy.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak se furt píše o tom, že ČR má jedno z nejošklivějších oblečení na LOH, tak já si nemůžu pomoct, už poněkolikáté při vyhlašování vidím nejlépe oblečené naše sportovce :)
Reagovat
Lunej..
To ani nevím, včera to Petře hodně seklo, vynikla její štíhlá a vysoká postava.
Reagovat
pockerface
Já jsem z oblečení nadšený. Hlavně se mi líbí ty trička, hezky barevně vyvedený název a pak to tričko s postavičkou Zátopka.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, proběhlo to i v zahraničních médiích a tady u nás to módní kritici totálně odsoudili, ale myslím, že obyčejnému smrtelníkovi se to líbit musí. Je to takové pěkné, hravé, optimistické, letní...
Reagovat
Lunej..
Módní kritici mě popravdě vůbec nezajímají :)
Reagovat
brixner
Ale měli by!
Když není móda, není dobrý tenis!
A proto jsme bez zlata...
Mě jebne...
Reagovat
Jan
Mi se nelíbí ta pruhovaná saka. Vypadá to jako oblečení z koncentráku.
Reagovat
Nola
preco nehral vcera takto Kei? zatial mu to ide, vcera podal uplne odovzdany vykon
Reagovat
Davor1
Včera hral proti úplne inému hráčovi.
Reagovat
Nola
asi ano, ale vcera mi prisiel celkom bez energie
Reagovat
Davor1
Andy hral od začiatku skvele a bolo jasné, že si to postráži. Mne prišlo, že Kei tak trošku rezignoval, keď videl, že na neho mať nebude... Možno to nebolo zlé rozhodnutie, aspoň ušetril sily na dnes :-)
Reagovat
Lunej..
Mně stačí, aby hrál Kei skvěle dnes:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Dnes hraje proti urputnému soupeři, se kterým má bilanci 1:9 a prohrál s ním i v jeho temnějším období kariéry na svém oblíbeném outdooru :)
Reagovat
Lunej..
Keiovi věřím a fandim:)
Reagovat
Nola
vy ste s Davorom asi dvojicky, okrem Murrayho fandite podobnym hracom :D Rafa zatial nevie kam, urcitu ulohu hra urcite unava, co som vcera nejak podcenila...
Reagovat
Herbert_Hoover
To je, samozřejmě, šlechetné :)
Reagovat
spaniel
Zatím si z urputného soupeře dělá trhací kalendář.
Reagovat
Herbert_Hoover
To dělá, otázka zní, kdo s tím počítal? ;) Leccos bylo proti. Ale Bellucci si z něho taky dělal trhací kalendář.
Reagovat
spaniel
Jj, do konce daleko.
Reagovat
Herbert_Hoover
Zatím je to ale fakt mega propast mezi oběma. Kei, bilanci navzdory sahá, po bronzu. No ne, že by si to nezasloužil. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, isteže to je hlavne o tom...:)
Reagovat
kada.tom
Rusky to zvládly a naštěstí nesportovní Hingis připravily o zlato :-)
Jedině dobře :-)
Reagovat
brixner
Vona Hingiska už nesportuje?
Něco sem propás? :-))
Reagovat
FulnekUltras
Pro Rusko navíc radost i za celý ten trapný západní komplot, který nakonec odnesli hlavně jeho atleti...
Reagovat
smazaný uživatel
Pravdu máš! Mně oškliví se z duše,
ta ohavná zaoceánská zem,
všechno co kdy měla a má urvala,
násilím, krádežemi, podvodem.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, jak Rusům obecně nefandím, tak dneska jsem to těm Ruskám přála taky.
Reagovat
Kozoroh
Rusové ti jako národ nevadí?
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulka k vítězství Kátě, Jeleně.
Krásné holky ruské moje,
reprezentantky svobodné země,
nejlepší na naší planetě.
Reagovat
FulnekUltras
Holky si to moc zasloužily - jako nejstabilnější pár posledních čtyř let. Semifinále s Barčou a Luckou bylo předčasným finále. Pusť živjot Rassija !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Da, Rossija moja beskoněčnaja ljubov!
Reagovat
Jan
Kdyby se háčka dostala do finále, což bylo pravděpodobné nebýt zranění Andrey, tak kdoví jak by to dopadlo :)
Reagovat
FulnekUltras
měli bychom aspoň jedno stříbro (???) ... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To se pořád říká, jak ten tenis na olympiádě je vlastně podřadný apod., ale když vidím, jak ti tenisté slaví ty medaile, tak ať mi nikdo netvrdí, že zisk zlaté medaile na olympiádě pro ně není obrovský úspěch a obrovská radost.
Reagovat
misa
Teď je rozhovor s Luckou a Bárou na ČT2 a Lucie říkala, že ta medaile je pro ni v kariéře nejvíc.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, koukám na to
Reagovat
smazaný uživatel
Snad myslí v deblové?
Reagovat
brixner
No zlatá asi úspěch moc není, když se toho naší tak podivně zřekly/i...
To bronzová placka-to je něco! Víš, jak je ten bronz těžkej? :-))
Reagovat
Davor1
Však jasné že je, pre drvivú väčšinu má medaila z olympiády väčšiu cenu ako hocijaký veľký ATP/WTA turnaj. Ide o to, že šancu získať zlato má naozaj len úzka elitná skupina tenistov/tenistiek, keďže je to dlhodobý turnaj a preto to hráči ako Berdych, Raonič, Kyrgios a ďalší vypustia, lebo na zlato a medailu všeobecne si neveria a ostatné miesta nemajú žiadnu cenu (žiadne body ani prizemoney).
Reagovat
turista
Není tomu tak.Olympijský turnaj v Aténách 2004 např. uhaluzil hráč z Chile,který nic jiného nevyhrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak podřadný není, ale taky to není největší terno. Davis Cup/ Fed Cup, když někdo vyhraje, tak taky slaví jak smysluzbavený (třeba Roger, Andy, Nole), ale neznamená to, že to je pro ně největší úspěch kariéry. Je to emočně často vypjatější, protože nehrajou jen za sebe, ale to, že se víc radují, neznamená, že to má pro ně větší hodnotu.
Reagovat
brixner
Přesně tak!!
Taky bych se radoval a skotačil a poskakoval...
A večír poskákal a kapku se vožral...
Jenže to pak zapomínám, co dělám a jistojistě bych všechny ty medaile poztrácel!
Takže raději na ty volympiády už moc často nejezdim...
:-))
Reagovat
Davor1
Paráda, môj obľúbený deblový pár berie zlato, neskutočne suverénna jazda celým turnajom, mám veľkú radosť.

Takisto gratulácia Radkovi, tomu medaila pristane ako málokomu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Moc moc moc jim to přeju! Velká gratulace. Hlavně pro Radka to musí být super.
Reagovat
FulnekUltras
a servis na zlato...davajtě děvočki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
FulnekUltras
je to taaaaaaaaaaam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
misa
české tenisové výpravě. Tři medaile jsou skvělé.
Reagovat
tommr
a to jsme nebyli v Riu ani zdaleka v nejsilnější sestavě ... :)
Reagovat
misa
Ti co nechtěli hrát, zůstali doma.
Reagovat
smazaný uživatel
Sice chyběl Berdych s Plíškovou, ale nevím, jestli by na placku měli. Možná v mixu.
Reagovat
tommr
dneska předvedli svůj jasně nejlepší výkon na OH a zaslouženě berou bronz ... :)
Lucka Hradecká se po dnešku stala se dvěma medailema naší nejúspěšnější tenisovou olympioničkou ... :)
Reagovat
misa
A tenis naše nejúspěšnější sportovní disciplína.
Reagovat
Frick
Dělí se o to s bilancí 0-1-1 s Novotnou.
Reagovat
dunphy
Už někdo tomu Svačinovi řekněte, že Belinda nejela do Ria kvůli zranénému zápěstí a ne zádům a taky že Zheng Saisai se nerovná Zhang Shuai! :D
Reagovat
FulnekUltras
by se měl dovzdělávat aspoň tady... ;)
Reagovat
Jabadu
Tři bronzy! Super a velká gratulace.
Po SF Petry jsem zařekl, že nebudu psát, páč mi došlo, že těmi kecy vysílám negativní emoce do Ria. No a vida, šlo to.
I bez mejch blbejch keců.
:-)
Reagovat
tommr
tos neměl psát. Ted už víme kdo zavinil ten černej tenisovej pátek ... :)
Reagovat
Jabadu
No, ty seš ten pravej!
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-DDDDD
Reagovat
brixner
Se teď vožerou, Koník možná poskáče a pak hybaj na tůru!
Reagovat
Herbert_Hoover
To jo, ale ještě se neví, po kom poskáče ;)
Reagovat
brixner
Nepokukoval nějak po Mirzaovové? Vona by za to asi taky stála...
Reagovat
FulnekUltras
představec z odborného hlediska zcela v pořádku... ;)
Reagovat
brixner
Čistě vodborně vzato a bez postranních, jakoukoli konspirací zavánějících teorií, bych na Šaňu hopnul s klidem taky a pak rychle vodlet domu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo vidět, že tu medaili hodně chce a zaslouženě ji získal... Před semifinále bych přitom Indy tipoval jako největší favority na zlato, ale zápasy o bronz jsou hodně o tom, jak se člověk dokáže vyrovnat s tou semifinálovou prohrou. Český pár se s tím popasoval určitě líp, podobně jako včera Petra proti Madison.
Reagovat
tommr
Indové si na kurtu moc nerozuměli ... :)
Reagovat
brixner
Myslíš ty dva hráče z Indie?
Reagovat
UnrealTom
veliká gratulace:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale na druhou stranu. Ukázalo se, proč je smíšený mix jenom takový doplněk. Za celý zápas tak tři zajímavé výměny a i to možná přeháním. TOP moment, ten forhendový úhel Mirzaové, za to by se nestyděl ani Nole.
Reagovat
Herbert_Hoover
přesně tak :) od rána neunáším stížnosti, proč si čt dovolila upřednostnit finále nějaké Portorikánky před ultra super atraktivním českým mixem..takhle může fakt smýšlet jen sváteční divák a lovec medailí :)
Reagovat
dunphy
A že i tak tam toho mixu dali na můj vkus až moc do té televize :D
Reagovat
tommr
mě se náhodou ten dnešní mix docela líbil. Lucka i Radek působili oproti předcházejícím zápasům mnohem živějším dojmem a oba předvedli řadu hezkejch úderů ... :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Opravdu jsem za Radka moc rád, je to velká satisfakce a parádně si to užívá (tradičně). :)) Děkujeme za další bronz do sbírky, ale už by to chtělo nějaké stříbro! Tak, kdo si myslíte, že má na jeho zisk nyní největší šanci? Popřípadě i na zlato? Oštěpaři? Kulhavý? Rychlostní kanoisté?
Reagovat
a.magerova
Vám dvěma jsem medaili přála opravdu nejvíc z našich !!!
Reagovat
Dobry-den
To každopádně, ale ten fakt, že ze čtyř účastí v semifinále to ani jednou neklaplo na souboj o zlato, to je prostě světová ostuda, to se na mě nezlobte...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, naše hráčky a hráč by se měli stydět a chodit kanálama! :-)
Reagovat
Dobry-den
H1avně Kvitová, která prohrála s hráčkou, kterou ještě před týdnem nigdo neznal!
Reagovat
smazaný uživatel
No jasně, máš recht!
Reagovat
Herbert_Hoover
to by se měla stydět i Kerberová, ta by měla odevzdat druhé místo na žebříčku, protože ta s ní uhrála ještě méně gemů než Kvitová!
Reagovat
smazaný uživatel
Jak v Severní Koreji bych to zavedl... jak nedáš zlato, povinně se omluvit národu a vůdci, jinak samotka.
Reagovat
Dobry-den
mluvíš mi z duše
Reagovat
FulnekUltras
hlavně je to k nasrání... ;)
Reagovat
Lina
Ostuda by byla, neproměnit žádné sf v medaili a i tak je ostuda silné slovo, spíš škoda by to byla. Třešnička sice chybí, ale medaile uhráli a to je nejvíc. Kolik jsi jich očekával? Holky a Radek mají radost, tak ji mějme s nima.
Reagovat
kada.tom
Další bronz do sbírky, každá medaile je dobrá :-)
Lucce a koneckonců i Štěpánkovi medaili přeju, reprezentují vzorně, tak si ji určitě zaslouží :-)
Reagovat
FulnekUltras
jj - oba...a pro Radka LOH satisfakce doslova na poslední chvíli
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně opičák a Lucka, na konci veliké nadšení :-)
Reagovat
Lunej..
bezva, český tenis pořád žije, třetí bronz, to je skvělý. :)
Reagovat
Pe3k
Pěkně oni! Gratz :)
Reagovat
FulnekUltras
jen tak dál i ve druhém setu...
Reagovat
kada.tom
tak tak, musí si hlavně dávat pozor na Hingis, aby je nezmasakrovala na síti ...
Reagovat
kada.tom
no, zdá se, že Indové se dostávaj do zápasu ... což je to nejhorší, co se mohlo stát
Reagovat
Herbert_Hoover
Mirza neskutečný FH úhel a je to bohužel 1:3 :(
Reagovat
GRAND
tak Radek naštěstí medaili nechce..
Reagovat
Herbert_Hoover
Jaký je to rozdíl mezi Bopannou a Sockem ;) A pak že singlisté nemají v deblu výhodu. Samozřejmě za předpokladu, že nejsou na síti naprosto od věci. :) Nebo jen možná nemá Bopanna den, je fakt, že ho nemám až tak nasledovaného.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist